Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Jak si vedli jednotliví hráči při remízovém utkání s aktuálním mistrem z Liberce?

Slavia si pod Ještědem vedla dobře, ačkoliv branku nakonec nedala. Zvláště v první půli měla velkou převahu, nicméně vyložených šancí si po hříchu vytvořila poskrovnu. V druhém poločase hrál Slovan mnohem lépe, přesto mu byli sešívaní minimálně vyrovnaným soupeřem. V celkovém kontextu by fanoušci byli s podobnými výkony rozhodně spokojeni, i kdyby nepřinesly výhru jako včera.

Teď už k samotnému hodnocení hráčů. Nejlepší známkou je 10, nejhorší 1.

Kamil Čontofalský - 6 - Měl o mnoho méně práce než jeho kolega Bičík. Když už se ale Liberec osmělil tak působil jistě a ve 49. minutě nás podržel při nebezpečné střele Breznaníka. Čontofalský v posledních zápasech začíná získávat jistotu z minulého podzimu.

Martin Juhar - 7 - Nejlepší muž na hřišti. Jistě bránil a hlavně hrál výborně dopředu, kde si skvěle rozuměl s Tusjakem. Ocenit je třeba i jeho dalekonosné střelecké pokusy, které vždy mířily na bránu. Pokud bude příště Juhar střílet z menší vzdálenosti, tak se branky v dresu Slavie brzy dočká.

David Hubáček - 5 - Hubáček předvedl jeden z lepších výkonů poslední doby. Bránil jistě a rozehrával více po zemi, takže jeho děsivé nákopy na nikoho nebily do očí jako obvykle. Ve 49. minutě se ale nevyhnul zásadní chybě, když pustil Breznaníka do největší šance Liberce v zápase.

Martin Latka - 6 - Lepší šestku si vysloužil Martin Latka. V Liberci zahrál tak, jak se od něj očekává. V obranné činnosti byl velice jistý a i v útoku nepříjemně hrozil po standardních situacích.

Milan Nitrianský - 5 - Milanova katastrofální forma z úvodu sezony je snad již konečně pryč. Poněkolikáté předvedl Nitrianský solidní výkon. Přesto by měl hrát ještě lépe, potenciál má rozhodně větší. Stačí srovnat, o kolik byla aktivnější naše levá strana oproti pravé, na které hraje právě Nitrianský.

Luboš Tusjak - 7 - Znovu kvalitní Tusjakův výkon. Luboš je rychlý a nebojí se hrát, navíc si na hřišti skvěle rozumí s Martinem Juharem. Jen škoda, že po dobrém náběhu neproměnil svou šanci v úvodu zápasu.

Ondřej Petrák - 5 - Petrák nebyl příliš vidět, sem tam vybojoval míč, sem tam sám fauloval. Nepodal špatný výkon, ale očekávání fanoušků i trenéra byla jistě vyšší.

Jaromír Zmrhal - 5 - Podobný výkon jako u Petráka. Pár situací vyřešil dobře, jednou se vzorně vrátil, ale celkově nebyl příliš viditelný a zahodil solidní šanci ranou nad Bičíkovu svatyni.

Karol Kisel - 6 - Aktivní jako vždy, dnes ale Karolovi chyběla kvalita. Po špatném vyběhnutí Bičíka mohl místo střely spíše nahrávat, naši by pak šli dva na jednoho (pokud jsem to v záznamu dobře viděl). I tak ale Kisel patřil k lepším na hřišti a jeho střídání za defenzivního Cicmana na poslední minuty za situace, že hrajeme proti deseti, je nepochopitelné.

Jan Vošahlík - 4 - Vošahlík nezahrál dobře, je vidět, že se typologicky na krajního záložníka nehodí. Naštěstí máme na tento post hned dvě kvalitní alternativy - Koreše a novou posilu Mičolu. Vošahlík by měl hrát dle mého názoru spíše v útoku, kde by byl platnější.

Milan Škoda - 4 - Sklepl pár míčů, ideálního pasu se ale nedočkal. Milan je nevyzpytatelný, jednou zahraje dobře, podruhé na hřišti téměř není vidět. Kouči Radovi znatelně chybí druhý útočník, který by mohl Škodu vystřídat. Lze to vyřešit přesunutím Vošahlíka nebo angažováním nového střelce.

Tomáš Mičola a Róbert Cicman nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    spino     před 12 lety 03.09.2012 09:50 |  
    0 0

    To sřídání bylo logické. Zahrávali jsme standartku, na kterou je potřeba spíš vysoký hráč - Cicman. Navíc Karolkovi už docházel dech. Za tohle bych Radu nevinil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 14:28 |  
      0 0

      Jde spíš o drobnost, já jsem jinak spokojen s Radovou prací. Nemyslím si, že zrovna Karol je hráč, který by už v závěru zápasů nemohl. Navíc Cicman akorát zbytečně fauloval v posledních vteřinách.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      winter (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 19:53 |  
      0 0

      já to střídání nechápu doteď.. vyslat tam defenzivního záložníka místo ofenzivního když jde soupeř do deseti, to je prostě píčovina na entou standartka nestandartka... kdyby zbývala minuta, tak dobře, ale zbývalo jich asi pět.. a karol je hráč co dokáže vepředu něco vymyslet.. zbytečně jsme tim střídáním přišlo o možnost vytvořit si závěru tlak, tak to vidím já.. spíš mi to připadá že se rada rozhodnul to zabetonovat a pojistit si tak boda... ale snad se mýlím a tento úmysl v tom nebyl

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    sasky     před 12 lety 03.09.2012 10:24 |  
    0 0

    Ve střídání Kisel-Cicman jsem viděl jednoznačný přesun Latyho do vápna. Nicméně tato šance zůstala nevyužita. Vošahlík by se měl přesunout do útoku a napravo Mičola, případně po uzdravení a rozehrání Čonky Juhar (na druhou stranu mu to nalevo s Tusjakem šlape, tak by to možná byla škoda). Na Mičolovi bylo bohužel hodně vidět, že není rozehraný, chtěl, ale míče mu uskakovaly. Nevadí, teď má čas na získání jistoty. U Petráka bych ocenil jeho snažení před Flešmanovou červenou, jinak ale souhlas, nebyl moc vidět (mohl by víc přidat směrem dopředu). Osobně bych volil složení týmu takhle: Čonto - Nitri - Latka - Dobrotka / Cicman - Čonka, Petrák, Juhar - Kisel - Vošahlík / Mičola - Tusjak, Škoda / Vošahlík. Zmrhala bych nechal vstoupit na plac kolem 60. minuty (nic proti němu nemám, ale nemá kam spěchat). Jinak včera super zápas, jen by se měli záložníci víc cpát do vápna, jinak Škoda nemá šanci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      PetCC     před 12 lety 03.09.2012 10:34 |  
      0 0

      Mičolu čeká ještě hodně moc práce. To že je nerozehraný, to není takový problém, ale ta spolupráce se spoluhráči byla nulová. Pořád se snažil hrát na sebe, místo snahy někomu přihrát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        sasky     před 12 lety 03.09.2012 11:58 |  
        0 0

        Tak on nějak nebyl moc čas, aby něco předvedl. Částečně bych v tom viděl i přemotivovanost a z toho plynoucí zbrklost a druhým dílem nesehranost. Ale věřím, že si zvykne. Navíc nevím, jestli by se nehodil spíš do středu pole, je to podle včerejšího výkonu spíš tahový hráč do vápna. A vpravo by pak mohl hrát např. Koreš. Myslím, že Rada začíná mít poměrně "veselé" starosti :) Jen doufám, že se nebude snažit za každou cenu do sestavy vrátit LJ, myslím, že na jeho místo jsou kvalitní alternativy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          bongor     před 12 lety 03.09.2012 21:41 |  
          0 0

          To souhlasím,každý hráč,když po delší době nastoupí, bude přemotivovaný.Ale umí to a brzy bude velkou posilou.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 10:51 |  
    0 0

    Skoda, ze Karolovi to neslo, jak v minulych zapasech.. nekolikrat to mu to v koncovce trochu dlouho trvalo a nevyresil to dobre...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 03.09.2012 11:57 |  
      0 0

      Presne tak, osobne bych ho hodnotil stejne jako Zmrhala s Petrakem, tentokrat jsem tam bohuzel nevidel nic, za co by si zaslouzil nadprumerne hodnoceni. Naopak spatnym zpracovanim zazdil hned dve solidni sance.
      Ale beru jako pozitivni, ze i kdyz jsme nehrali uplne nejlepe, tak jsme uradujiciho mistra velkou cast zapasu prehravali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 12:16 |  
        0 0

        No oni hrali vyborne dozadu.. ale ve hre dopredu je ceka hodne prace.. kdyz pak clovek vidi Horvatha s Daridou.. ale je to taky o tom, jaky maji pokyny od trenera, meli by mit za ukol vic se tlacit dopredu a treba se i dostavat do vapna, jako Zmrhal pri ty svy sanci. Petrak mi prijde, ze hraje hodne zezadu a opatrne. Ale porad na svuj vek podali dobry vykon a ve stredu zalohy liberecaky prehravali..

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 14:04 |  
        0 0

        Kisel byl dle mého viditelnější než oba dva zmínění. Možná se dal hodnotit pětkou, ale to jsou víceméně detaily. :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    jarodo57     před 12 lety 03.09.2012 11:45 |  
    0 0

    Já s Alanorem souhlasím ve všech bodech

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      jarodo57     před 12 lety 03.09.2012 11:46 |  
      0 0

      Myslím, že máme velice podobný náhled na fotbal

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    naplavnik     před 12 lety 03.09.2012 13:56 |  
    0 0

    Viděl jsem bohužel až druhý poločas, nicméně tak pohlednou hru jsem od nás už dlouho neviděl. Jasně, stoprocentní to nebylo, nicméně rychlé kombinace, často na jeden dva doteky, rychlý přechod do protiútoku, hodně hry po zemi, to vše bylo z naší strany k vidění, samotného mě to překvapilo. Škoda šancí Tusjaka i Zmrhala, ale vzhledem k jejich věku nic, kvůli čemu by neměli večer usnout.

    Je někde k vidění ten opěvovaný poločas první?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 14:06 |  
      0 0

      V prvním poločase jsme byli ještě o něco lepší. I když to bylo asi hlavně tím, že Liberec v druhém poločase dost přidal a byl to zajímavý fotbal z obou stran.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        janko (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 14:33 |  
        0 0

        V prvním poločase byla krásná pasáž, myslím že to bylo okolo 30 minuty, kdy si to tam slavia dávala z nohy na nohu z první a liberečási stáli jak jelimani a nebyli schopní ten balon uzmout. Ten nářek a údiv liberečáků na tribuně byl uchu lahodící...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          naplavnik     před 12 lety 03.09.2012 14:39 |  
          0 0

          Pak je věčná škoda, že to nebylo kořeněno třemi body... Ale je příjemné vidět určitý progres, tedy že si to začíná sedat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      jarodo57     před 12 lety 03.09.2012 14:54 |  
      0 0

      V 15.10 to opakují na Nova sportu

  6. Re: Hodnocení slávistů

    dejva     před 12 lety 03.09.2012 16:27 |  
    0 0

    Ponechme teď stranou, zda byl na hřišti lepší Luboš, nebo Milan. Překvapuje mne, že se autor, který sledoval zápas z online přenosu, vůbec pouští do známkování hráčů a to ještě na stupnici, která je tak detailní, že by s objektivním hodnocením měl problém i Sir Ferguson sedící v čestné lóži libereckého stadionu. Přijde mi to dost nefér ke čtenářům, ale hlavně k hráčům. Pokud autor nemá k dispozici údaje o přesných, či nepřesných přihrávkách, počtu faulů-přijatých-spáchaných, kontaktech s míčem, odebraných a ztracených balónech a mnoha dalších aspektech, neměl by se do takových závěrů snad raději ani pouštět.
    Bylo by dobré, kdyby autor hodnotil fotbal, který viděl na vlastní oči ( tak jak tomu vždy na SN bylo) a stupnici hodnocení pozměnil na 1-5( vynikající výkon- propadák)

    Je to můj skromný názor. Už jsem se chtěl ozvat po minulém kole, kde Alanor známkoval hráče způsobem, kde číslice popírala následné slovní hodnocení.

    S pozdrvame dejva....

    • Re: Hodnocení slávistů

      sasky     před 12 lety 03.09.2012 17:06 |  
      0 0

      Já třeba toto hodnocení beru. Hodnotit hráče na základě statistiky umí každé malé děcko. Dám příklad - milimetrová nahrávka mezi dvěma napadajícími hráči a nic neřešící přihrávka bez tlaku dozadu... Ve statistice stejná hodnota, na hřišti něco naprosto jiného. A navíc se tedy rád na zápas podívám sám a pak hodnocení zas tolik nepotřebuju ;)

    • Re: Hodnocení slávistů

      Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 18:36 |  
      0 0

      V televizi je o hře určitě lepší přehled než na stadionu na standardní tribuně. Také máš k dispozici opakované záběry a jsi objektivnější, protože tak nejsi vtažen do atmosféry zápasu. Domácí zápasy vidím na vlastní oči, máme novinářská místa až nahoře, takže tam je přehled parádní.

      Stupnice se měnit rozhodně nebude. Hodnocení 1-5 používá MF Dnes a stejně využívá půlbodů, takže je to de facto to samé. A jen pět bodů je málo, už takto je těžké dostatečně odlišit výkony hráčů. Navíc chci po konci podzimu a následně i sezony dát výsledky dohromady a vytvořit statistiku, kdo si jak vedl.

      Hodnotit na základě statistických údajů, jako jsou dobré a zkažené přihrávky apod., je nesmysl, jasný argument dal předchozí komentář.

      Jestli máš pocit, že slovní hodnocení odporuje číslu, tak se ozvi pod tím článkem, takhle je to trochu s křížkem po funuse a není to podloženo konkrétními fakty.

    • Re: Hodnocení slávistů

      no-nick     před 12 lety 03.09.2012 18:47 |  
      0 0

      Já hodnocení naopak vítám. Vždy se těším na rubriku a nezklamala ani dnes. Jestli je stupnice 1 až 5 či 10 až zero je mi slušně řečeno v oblasti hýždí a že by autor čerpal z onlinu, tomu nevěřím. Tipuju to na špatně pochopenou větu v hodnocení Kisela.

      • Re: Hodnocení slávistů

        Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 18:53 |  
        0 0

        Zápasy samozřejmě sleduji buď přímo na stadionu (domácí) nebo v televizi či na internetu. Rozhodně to není tak, že bych si přečetl textový online. Zápas tedy vždy vidím celý. ;)

        Co se týče Kisela, tak jsem samozřejmě nejdřív sledoval, zda ta střela bude gólová, až z opakovaných záběrů jsem si všiml, že mohl nahrávat doprava spoluhráči, který by pak snadno šel do přečíslení.

        • Re: Hodnocení slávistů

          no-nick     před 12 lety 03.09.2012 23:06 |  
          0 0

          To chce klid:-) V našem zvláštním národě panuje dogma, že chytrej názor je jedině ten kritickej.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 03.09.2012 17:50 |  
    0 0

    Hodnoce vcelku objektivní, jen Hubáček 4 za ty dva odkopy kamsi a hlavně za tu minelu, nemůže prostě mít lepší známku než Škoda. Jinak trenér tentokráte střídal v pořádku, jen se divím proč má takovou apatii vúči Hůrkovi, ten v zimě jistě odejde!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 18:41 |  
      0 0

      Ohledně Hurky je to ošemetná situace. Rozhodně zdaleka nemá takovou formu jako loni na podzim, quelhar ho několikrát viděl naživo a příliš s ním spokojen nebyl. Na základní sestavu tudíž nemá vzhledem k zvětšující se konkurenci nárok, přesto bych ho také více nasazoval alespoň formou střídání. Třeba v Liberci to byl ukázkový zápas, nemohli jsme se prosadit, tak proč tam na posledních 20 minut nedat Hurku, aby se předvedl, když je to ofenzivní hráč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Matysek     před 12 lety 03.09.2012 19:23 |  
        0 0

        Hurka byl dáván za příklad hráče, u kterého se to začleňování mladíků do sestavy totálně posralo. Je monžé že s případným návratem mezi chlapy vyčkávají na jeho zlepšení formy a dobře rozehraném zápase, kde nemá co zkazit a může jen získat. Do vyhecovaného zápasu s Libercem by to byla blbost...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 03.09.2012 19:31 |  
          0 0

          Nesouhlasím. Hurka už má něco odkopáno (je například starší než Zmrhal), takže si nemyslím, že by se okolo jeho (opětovného) startu v lize mělo dělat nějaké haló. Pokud není úplně z formy (což asi není, když ho Rada postavil proti Kutné Hoře), tak ať jde na plac a ukáže, co v něm je. Stejně tak to měl Tusjak i Zmrhal a zvládli to dobře. Tlak ve Slavii byl, je a bude a je třeba ho zvládat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            travel (přítel SN)     před 12 lety 03.09.2012 20:43 |  
            0 0

            Hurka je starší než Zmrhal o 4 měsíce (oba jsou r. 93).

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Matysek     před 12 lety 03.09.2012 22:47 |  
            0 0

            Ten příklad dávalo vedení, nechci kecat, ale tuším že dva z trojice Petrouš, rada, Kusý, se o Hůrkovi zmiňovali... takže asi tam něco bude, co je sere a proto nenastupuje za áčko...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 04.09.2012 09:11 |  
              0 0

              To říkal Hurych, bývalý šéftrenér mládeže, já jsem byl při tom rozhovoru osobně přítomen. :) Bylo to myšleno tak, že se s ním zbytečně pendlovalo mezi různými týmy při jeho vývoji. Myšleno to ale bylo k minulosti, ne že by s Hurkou měli nějaký problém teď. Nyní už se s ním počítá mezi dospělé a je jen na něm, jestli ukáže, že na to má.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.09.2012 10:35 |  
      0 0

      Mne prijde, ze je to trochu alergie na Hubacka.. podal solidni vykon, jasne, pustil Breznanika do sance jednou za zapas, ale nebyla to jednoducha situace, dobre zahrana, v rychlosti, maloktery stoper by to na jeho miste vyresil lip..