Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

Pěkný zápas plný vzruchu na obou stranách sehrála juniorka proti Olomouci, oba týmy si nakonec připsaly bod za remízu 1:1, která se zrodila již v první čtvrthodině utkání.

Slavia - Olomouc 1:1 (1:1)
Branky:
3. Soušek (vl.) - 15. Svozil (pen.)

Slavia: Malina - Mikula, Čepelák, Kolařík, Sudek - Šittich (63. Růžička), Bazal (74. Hrubý), Šimeček, Vondráček (46. Malcharek) - Veselý (63. Synek), Zámečník (80. Smolák)

Protože áčko čeká již ve středu pohárový zápas v Kutné Hoře, musela se dnes juniorka obejít prakticky bez posil, jen Daniel Veselý odehrál za áčko na jaře pár minut a dokonce vstřelil i branku. Poprvé v základní sestavě se v nové sezóně objevil Jiří Vondráček, v bráně tentokrát nastoupil Patrik Malina, záda mu kryl syn Pavla Řeháka Josef, který patří do kádru dorostu. Úvod zápasu přinesl jednak kuriózní situaci, když brankář Olomouce Reichl vyběhl na hřiště bez chráničů a hra tak několik desítek vteřin stála, než si je u laviček nasadil. Ve třetí minutě pak slávisté zahrávali přímý volný kop, brankář si sice křikl "mám", jeden z bránících hráčů však před ním přesto míč lízl a usměrnil jej tak neomylně do vlastní sítě - 1:0. Hosté pak ukazovali, že líheň talentů v Olomouci je opravdu velmi plodná a předváděli pohledný fotbal, kterému se obrana Slavie bránila jen s vypětím sil. V 15. minutě však chyboval na hranici vápna Kolařík, jeho chybu se snažil napravit Čepelák, tělem odstavil útočníka, sudí ale odpískal penaltu a Svozil se nemýlil - 1:1. Ve 20. minutě sudí Lerch otočil faul a daroval Olomouci standardní situaci, po které hlavičkoval samotný Svozil naštěstí jen slabě a do míst, kde stál Malina. Na druhé straně se po akci Bazala dostal k zakončení Veselý, byl z toho jen roh. Po dalším přímém kopu byl ve vápně na chvíli volný Zámečník, hlavou však nedokázal změnit směr centrovaného míče. O chvíli později po centru Veselého hlavičkoval slabě nad Šittich. Olomouc se dostala do šance po dalším sporném výroku sudího, když Slavii ponechal takovou výhodu, která okamžitě vedla k brejku hostí. Ten skončil faulem před šestnáctkou a přímým kopem, nebezpečí však zažehnal napoprvé Malina a napodruhé obránci. Hra se často kouskovala vinou faulů v osobních soubojích. V 37. minutě mohl padnout druhý vlastní gól, když centr Veselého z přímého kopu nadzvedla zeď a Reichl se jen díval, jak se míč snáší na horní síť. Pěknou akci předvedl o dvě minuty později Mikula, obešel dva hráče, z velkého úhlu však zakončil prudkou střelou vysoko nad. Podobnou akci předvedl na druhé straně Houska, přihrál pod sebe a po špatně odvráceném míči přišlo zakončení z velké dálky, míč ale přeletěl i budovu za Malinovou bránou. V nastaveném čase Malina efektně zneškodnil přímý kop Můčky a do kabin se tak šlo po rušném poločase za stavu 1:1.

Úvod druhé půle přinesl nebezpečnou akci Olomouce, kterou obrana Slavie odvrátila a vzápětí dvě šance Slavie, Zámečník nejprve udělal prostor střídajícímu Malcharkovi, ten však nadějný průnik zazdil. O minutu později ale tentýž parádně nacentroval a Šittichova hlavička do protipohybu golmana skončila jen těsně vedle. V 52. minutě hlavičkoval po Bazalově rohu nebezpečně Mikula, Reichl vyrazil. Na druhé straně střílel po rychlé akci z hranice vápna Ševčík těsně nad. Slávisté působili aktivněji než v první půli a svého soupeře mírně přehrávali, další šance však nepřicházely. Až v 68. minutě se po odvráceném zkráceném rohu dostal k ráně z hranice vápna střídající Růžička, střela mu ale nesedla a letěla daleko mimo. O dvě minuty později pěkně na levé straně zakombinovali Malcharek se Sudkem a Růžičkova tečovaná střela z rohu vápna letěla těsně mimo. A hned z rohu hlavičkoval Zámečník znovu těsně vedle. Na druhé straně zahrozili i hosté a také oni minuli bránu Maliny stříleným centrem jen těsně. Slávisté tou dobou měli jasnou převahu a zdálo se, že je jen otázkou času, kdy se prosadí i brankově. Dvanáct minut před koncem byl ve vápně faulován aktivní Růžička, sudí Lerch však tentokrát penaltu neodpískal. Olomouc v závěrečných minutách dokázala udržet Slavii daleko od své branky a sama několikrát zahrozila rychlým brejkem. Tři minuty před koncem zakončoval ve vápně Pančochář poté, co se nechal obejít Mikula, naštěstí mu však míč nesedl a Malina bez problémů kryl. V závěru ještě Sigma vstřelila branku z ofsajdu a protože po krásné akci Hrubého v tutovce přestřelil bránu Růžička, zápas skončil 1:1.

"Prvních patnáct minut a celý druhý poločas jsem byl se hrou hodně spokojený. Nastoupilo proti nám hodně silné mužstvo, tento ročník suverénně vyhrál dorosteneckou ligu, kluci spolu hrají od žáků. Náš gól nás ukolíbal, byli jsme pasivní, jinak jsme si ale ve zbývajícím čase vytvořili čtyři stoprocentní šance. I když jsme nevyhráli, utkání hodnotím podle předvedené hry pozitivně, druhou půli jsme Olomouc tlačili a přehrávali," řekl po utkání trenér Michal Petrouš.

Juniorská liga má odehráno pět kol a tak nás zajímaly dojmy Michala Petrouše z jejího dosavadního průběhu. "Překvapila mě důrazná hra, říká se, že soutěž je prodlužováním dorosteneckého věku, ale zatím co jsem měl možnost vidět, hra byla velmi důrazná, blíží se to už dospělému fotbalu. Hodnotím ligu pozitivně, myslím, že i trenéři chtějí po hráčích ofenzivní fotbal, padá poměrně hodně gólů, některá mužstva mají hráče ze zrušených béček, takže se tam promítá i dospělý fotbal. Pro kluky to má větší náboj a prestiž než divize nebo ČFL."

Komentáře (23)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 27.08.2012 20:11 |  
    0 0

    Sudí nás očividně poškodil. Ale ramíza je dobrá, Olomouc má jednu ze nejlepších mládeží u nás.

    • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 27.08.2012 20:59 |  
      0 0

      Ono to z toho reportu tak moc nevyzni, ale sudi to kazil na obe strany, byl spatny celkove a trochu jsem obcas pocit, ze nestiha hru. I kdyz tedy ta penalta 12 minut pred koncem byla podle me tutova.
      Ale jinak souhlasim, na to, ze Olomouc ma vybornou mladez, to je solidni remiza, zvlast kdyz jsme druhy polocas byli dost jasne lepsi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

        Matysek     před 12 lety 27.08.2012 22:14 |  
        0 0

        Já se tě zeptám Querhale, když kouknu na tabulku, hodně překvpauje mě to Brno... 11:3, dvanáct bodů.... je to náhoda, nebo jsou opravdu tak kvalitní či hrajou nějaký defenzivní zákopák na brejky...?

        • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

          subHuman     před 12 lety 27.08.2012 22:18 |  
          0 0

          Otázka sice není směrována na mne, nicméně Brno jsem měl možnost vidět a z mého pohledu jeho postavení rozhodně není náhodné...

        • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 27.08.2012 23:13 |  
          0 0

          Ja jen doplnim, ze jsem Brno nevidel, takze nemuzu soudit... Kazdopadne je zacatek soutezea osobne necekam, ze by si nejaky tym drzel vybornou formu dlouhodobe.

      • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

        subHuman     před 12 lety 27.08.2012 22:16 |  
        0 0

        Tentokrát s Tebou, Quelhare, musím zásadně nesouhlasit.
        Pokud by (nutno dodat že celý zápas nepřesný) sudí tu situaci pár minut před koncem ("faul" na Růžičku) pískl, zvedl bych se a odešel.... Domnívám se, že jsme s Jane měli na situaci o něco málo lepší výhled než Ty z Tvého místa. Netvrdím, že jsem to viděl 100% přesně, ale i takto jsem se musel smát a doufal jsem, že toto sudí nepískne, byl by to výsměch, pokud by to vůbec byl faul, bylo to velmi okatě přihrané....

        Zápas nemohu ani hodnotit jako pohledný, hra byla velmi kouskovaná, plná tvrdých soubojů (občas přihrávaných), faulů, pokažených přihrávek, nepřesných zpracování...
        Souhlasím, že z dosavadních soupeřů, které jsem měl možnost shlédnout, byla Olomouc rozhodně mezi těmi silnějšími, působila velmi kompaktně a její hráči silově (což bylo znát podle mne zejména v hlavičkových soubojích).

        Co se týče individuálních výkonů, těžko dnes někoho z našich hráčů vyzdvihovat... možná Malinu. A budu se opakovat, ale i za 20 minut hry prokázal dle mne střídající Robert Hrubý, že je pro nás velkým příslibem, spoluhráčům rozdal několik přihrávek, které "měly oči" a jeho závěrečná akce volala po gólu, ten průnik i následná přihrávka "pod sebe" byla ukázková...

        Tentokráte na tribuně méně známých tváří, kromě tradičních Hurycha a Šmejkala tentokrát překvapil svou přítomností pan Kusý , ve společnosti Držmíška.

        Návštěva solidní, jsem zvědav, kolik lidí bude schopno (a ochotno) na juniorku chodit v listopadu ve 2 odpoledne, jak Jane vtipně poznamenala.

        • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

          Matysek     před 12 lety 27.08.2012 22:26 |  
          0 0

          Díky za názor. A jake jsou pravidla, jakmile sestoupí Ačko do druhé ligy, jde tam taky Juniorka?

          PS technická: když si kliknu na podrobnou tabulku u Juniorky, vyjede mi gambrinus liga...

          • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

            quelhar (admin)     před 12 lety 27.08.2012 22:53 |  
            0 0

            Zadna druha juniorska liga neni, je jednom jedna, tu hraji povinne tymy prvni ligy a dobrovolne tymy druhe ligy (letos jen Bohemka a Taborsko).
            Ad PS - taky jsem si vsiml, uz jsem psal Richimu, at to opravi...

          • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

            subHuman     před 12 lety 27.08.2012 22:54 |  
            0 0

            Z ligy juniorek se pokud vím nesestupuje, i to byl důvod jejího zavedení (mmchd, v lize juniorek figurují i mužstva, jejichž A mužstva hrají 2. ligu (B1905, Táborsko) - cílem je, aby nebyl takový tlak na výsledky a mladí hráči se učili hrát ofenzivní fotbal... Z tohoto pohledu to zřejmě plní účel. Druhou stránkou věci pak je, že je soutěži věnována minimální pozornost v médiích, z avizovaných televizních přenosů není zatím nic a termíny jsou pro tzv. běžného fanouška naprosto nevyhovující: což o to, teď v letních měsících je ještě řada z nás schopna se v PONDĚLÍ v 16:00 utrhnout z práce (jelikož cesta do Počernic je hodinová z většiny míst v Praze...), ale až se bude v listopadu hrát chvíli po poledni, jsem zvědav, jaká bude návštěvnost...

            Osobně si myslím, že by ideální bylo, kdyby juniorka hrála předzápasy "A" mužstva, tak jako tomu bylo dříve. Respektuji názory, že by utrpěl trávník, na druhou stranu z pohledu fanouška (a domnívám se i z pohledu samotných hráčů) by měly "předzápasy" mnohem větší jiskru, větší diváckou návštěvu, náboj, hráči by se i více "otrkali" na velkých stadionech, pro fanoušky cestující z větších vzdáleností (a nejen pro ně) by pak zápas "A" mužstva získával větší rozměr - výlet na Slavii by tak nebyl jen o 2 hodinách strávených na hlavním zápase...

            Na svazu ale sedí moudřejší hlavy, které dobře vědí, co je pro fanoušky nejlepší. Proto se taky liga hraje ve 4-5 hracích dnech v jednom kole... Naopak špatně to evidentně dělají v Anglii, kde dávají v sobotu přenosy z PL ve 13:00, 15:00, 17:00 a klidně pak i v 19:00, stadiony tam zejí prázdnotou a na televizi se jistě nikdo nedívá... :-/

            • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

              Matysek     před 12 lety 27.08.2012 23:14 |  
              0 0

              Nechápu, že nedají zápasovou listinu na sezonu dopředu a přes ní vlak nepojede... Člověk si pak může plánovat všechny věci jak potřebuje. U nás bohužel, se čtrnáct dnů před výkopem šoupe se začátkem jak s otevíračkou u stánku s klobásama...

            • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

              PetCC     před 12 lety 27.08.2012 23:42 |  
              0 0

              V pondělí se hraje kvúli tomu, aby mohli hrát hráči, kteří nehráli den předtím za áčko. Tka může mladý hráč naskočit na pár minut do ligy a přitom odehrát celý zápas za juniory, tak aby nevypadl ze zápasového rytmu.
              Na juniorské soutěži mi schází dvě věci, jednak to tam mám taky přes hodinu, škoda že se nehraje alespoň na vedlejším hřišti v Edenu. A za druhé, chtěl bych konečně ty přenosy v televizi. Mimochodem, nemohla by Slavia dávat alespoň svoje domácí zápasy live na internetu? Jedna kamera by mi stačila.

            • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

              bongor     před 12 lety 28.08.2012 12:49 |  
              0 0

              Na svazu sedí trogloditi a ještě k tomu zkamenělí.Oni dobře vědí,že fanoušek nesmírně touží ,táhnout se do Xaverova a vůbec ho nezajímá nějaký dvojzápas juniorka-áčko,Na juniorku půjde fanoušek třeba v neděli o půlnoci,zvláště fanynkám to nevadí.A´t žije náš moudrý a pokrokový Svaz,strůjce všech úspěchů našeho fotbalu!

        • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 27.08.2012 23:11 |  
          0 0

          Asi jste to videli lip, to je pravda, mi to prislo z meho mista jako celkem jasny faul (rozhodne jasnejsi nez Cepelakuv, za ktery se penalta piskala). Ale je mozny, ze to Ruzicka nahral...

          Mi se ten zapas libil, v prvni puli byla lepsi Olomouc, v druhe puli zase my. Sanci bylo docela dost, i kdyz treba ne uplne vylozenych, ale rozhodne takovych, ze kterych muzou padat branky. Je pravda, ze se piskalo dost faulu, v celem zapase mi prislo, ze rozhodci nemuze najit jednotny metr, nekdy souboj pustil, jindy totoznou situaci odpiskal. Mozna i proto, ze hraci nevedeli, co si vlastne muzou dovolit, tak tech faulu bylo vic. Kazdopadne na to, ze souperuv rocnik 93 je opravdu velmi silny, to bylo dost vyrovnane, klidne jsme mohli vyhrat, takze se zapasem jsem stejne jako trener spokojeny.

          Z hracu se mi libil tradicne Mikula, i kdyz se par minut pred koncem nechal dost hloupe obejit skoro u brankove cary a byla z toho malem tutovka pro Olomouc. Smerem dopredu ale hraje naprosto prikladne. Jinak je pravda, ze nikdo moc nevycnival. Obranna ctverice podle me funguje solidne, dnes tedy az na ten Kolarikuv kiks pred penaltou. Doufam, ze se jeste do lepsi formy dostane Viktor Simecek, ktery vinou zraneni rok nehral. Ma za sebou nekolik startu za repre, mel by tedy "papirove" byt jeste nadejnejsi nez Jarda Zmrhal. Nehraje urcite spatne, ale jeste neni na hristi dominantni.

          • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

            bongor     před 12 lety 28.08.2012 12:51 |  
            0 0

            Růžička by se měl držet svého hokeje a nehrabat se do tak sofistikovaného sportu,jakým je fotbal

            • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

              subHuman     před 12 lety 28.08.2012 12:58 |  
              0 0

              ... a to mu ještě sekunduje Červenka!

  2. Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

    repan     před 12 lety 28.08.2012 08:31 |  
    0 0

    Co se týká TV přenosů, psal jsem na FAČR a tam to je už týden bez reakce. A včera jsem se dohledal v jednom komentáři na facebook stránce ČT4, že s přenosy nepočítají :(

    • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

      slaviator     před 12 lety 28.08.2012 09:43 |  
      0 0

      to bylo jasný, říkal jsem to už dřív, že ČT radši dá záznam ligy v kuželkách než přímý přenos juniorské fotbalové soutěže...

    • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

      marek018     před 12 lety 28.08.2012 11:51 |  
      0 0

      no mně dost pobavila teta před pár dny. Její táta byl velký slávista a dycky v neděli ve 3 se sebral a šel na Slavii.
      Tak jsem se tak zasnil, jak by to bylo super, kdyby se hrálo pokaždé např. v tu neděli ve 3. Ale holt diktát televizí je neúprosný a na fanouška se dnes můžou vykašlat..

      • Re: Juniorka: Slavia - Olomouc 1:1

        Jiri1     před 12 lety 28.08.2012 12:34 |  
        0 0

        Zdravim , k prenosum z Juniorek, CT mela dlouhodobe zajem, ten ale zustal jen na papire , k dohode nedoslo udajne kvulii nakladum na prenosy, ktere nechtel nikdo platit, navic kanal CT4 ma jine priority a hlavne min penez na vlastni vyrobu nez loni, bohuzel zaznamy jsou nepochybne levnejsi a hlavne sporty o kterych mluvite jsou i kamerove mene narocnejsi nez fotbal, do budoucna se fotbal na CT vyrazne omezi, uz to vlastne zacalo, dojde ke zmenam i ve fotbalovem oddeleni.

    • Re: Mičloa je tady

      bongor     před 12 lety 28.08.2012 12:54 |  
      0 0

      Dobrý.

    • Re: Mičloa je tady

      marek018     před 12 lety 28.08.2012 14:55 |  
      0 0

      super posila, snad se po zranění rozehraje. Může hrát napravo, kde z nouze hraje Vošahlík, ten by se tak přesunul do útoku.
      Celkově se mi tahle posila líbí. Možná kdyby přišel ještě Rudi a jsem spokojený. Asi nikdo moc netuší, jak to s ním a popř. DJ vypadá, co?