Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Pár slov, aneb chce to evropské poháry

Stejně tak jako jsou za námi dvě stabilizační sezony, jsou za námi i čtyři zápasy dalšího ročníku Gambrinus ligy - potenciálních dvanáct bodů. Máme tři. A to s odřenýma ušima... Je to nejhorší vstup do sezony v novodobé historii Slavie. Dovolte mi sepsat pár řádků a postřehů.

Klubové vedení ani trenér Rada nebyli před sezonou schopni sdělit, jaké jsou vlastně cíle Slavie v této sezoně. Že se prý uvidí po pěti kolech... Zatím za sebou pět kol nemáme, ale po čtyřech to vypadá, že budeme hrát zase o záchranu. Neporazíme nováčka ligy, tým co se loni jentaktak zachránil, ani tým jemuž chybělo snad deset hráčů základní sestavy... Jsem zvědavý jaký cíl si trenér Rada po pátém kole, až mu to bude jasné, hodlá stanovit. Přitom bych rád připomněl, že pro budoucnost Slavie by bylo důležité dostat se konečně pro příští sezonu do evropských pohárů.
Proč je to tak důležité zrovna v této sezoně? Když se podíváme na pohárový koeficient našeho klubu, v příští sezoně bude na hodnotě přibližně 10,495. Příští sezona v EL tak bude poslední, kdy bychom byli potenciálně nasazení až do 3. předkola a měli tak ulehčený postup do play-off. Bohužel je pryč koeficient, jenž by nám zaručoval nasazení i ve 4. předkole (tedy play-off EL) - v něm bychom byli naposled nasazení tuto sezonu. Každopádně i jen za postup do 4. předkola EL je slušná finanční odměna a o případných příjmech ze základní skupiny EL snad netřeba hovořit. Další desítky milionů korun od UEFy, další (taktéž možná desítky) milionů korun z příjmů na lístcích z pohárových utkání, zvýšení příjmů od sponzorů a v neposlední řadě zviditelnění hráčů a zvýšení jejich ceny pro případný prodej. Proto mě udivuje, že majitel Slavie (ano, ačkoliv do ní investoval nemalé prostředky na záchranu) neinvestoval dostatečně posílení kádru ihned po příchodu, protože postupem do základní skupiny EL by se mu vše vrátilo.
Pojďme se ale vrátit k tomu, co se stane, pokud se letos do pohárové Evropy opět nekvalifikujeme. Z koeficientu se nám odečte 4,475 bodu za sezonu 08/09, tudíž náš koeficient klesne na hodnotu přibližně 6. S tímto koeficientem bychom nebyli nasazení ani ve 3. předkole EL. Trochu se bojím, že jsme se dostali do začarovaného kruhu. Tím, že jsme přišli o skvělý pohárový koeficient donedávna nám zaručující nasazení v téměř všech předkolech evropských pohárů (jak EL tak LM), rázem se velmi snížily šance na postupy do základních fází evropských pohárů a tím i šance na jeho slušné zvýšení... Každopádně ačkoliv bychom si poháry všichni moc přáli a naše účast v nich by klubu pomohla velkou měrou i ekonomicky, zatím to na ně rozhodně nevypadá. Chtěl jsem však poukázat na to, proč by to chtělo dostat se tam letos a třeba tím trknout někoho z vedení Slavie, které si prý Slávistické noviny pročítá. Šance na proklouznutí do základní fáze pohárů závisí na koeficientu, který nám každým rokem bez pohárů klesá a klesá...

Co se týče našeho kádru a situace v něm, nechápu, jak je možné dát (údajně) pět milionů korun za vykoupení trenéra, který nikde neměl žádný úspěch. Nechápu, jak je možné zbavit se nejlepšího střelce týmu a nenajít za něj náhradu. Nechápu, proč nikdo nejednal s Davidem Jarolímem. Nechápu, proč se nemění obranná čtveřice (případně golman), když obrana je to co nás trápí nejvíce. Nechápu...
Ale ne, dost kritiky. Musíme věřit, že situace se brzy zlepší. Nic jiného nám ani nezbývá. Koneckonců do pohárové Evropy se dá kvalifikovat i přes národní pohár... Jen na to nesmíme spoléhat a stejně tak nás nesmí opět zaskočit soupeř z divize, třetí či druhé ligy.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    mpik     před 12 lety 19.08.2012 13:29 |  
    0 0

    A oslovil někdo třeba Rudu Skácela, nebo Mickaela Tavarese? Jaké další posily měl pan Rada vytipované? Kisel je skvělý kauf, ale za 9 hráčů hrát nemůže (Latku a gólmana odečítám). Bez Kisela bychom nyní měli rovných 0 bodů, Karol dotáhl 3 zápasy do remízy skvělými výkony! A naposledy to byl opět on, kdo mohl zajistit bod. Poháry? Budeme rádi za osmifinále toho českého, nezajímavého... Aktuálně bychom neměli ani na dávno zrušený Intertoto cup. Mimochodem, schválně kolik ligových klubů se opírá o tvořivého záložníka, který v minulosti nosil sešívaný dres? (napadli mě Horváth, Štajner, Piták, Volešák, Koloušek, Gedeon, Švancara - až na dvě výjimky kluby z horní poloviny tabulky...)

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      Barra     před 12 lety 19.08.2012 14:36 |  
      0 0

      Tavarese z roku 2009 bych osobně okamžitě bral zpět. Jsme ale o 3 sezóny dál, a po odchodu ze Slavie se neprosadil v Hamburger SV, ani v Norimberku natož v Middlesbrough.
      Kdyby to myslel vážně, očekával bych, že by poprosil Slavii jestli nemůže trénovat s prvním mužstvem, jako Rudi Skácel. Hned by bylo jasné jakou kondici má, a to snadnější by se mohl dostat k nové smlouvě.
      Bez toho bych na Tavarese vůbec nemyslel.

  2. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    Darphin     před 12 lety 19.08.2012 13:33 |  
    0 0

    Toto je pravdivý článek a nedá se než pisatelem souhlasit.

  3. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    AdJap     před 12 lety 19.08.2012 14:03 |  
    0 0

    Osobně také nerozumím, proč naše vedení neoosloví hráče Jarolíma se Skácelem. Snad tam jsou nějaké důvody, které nám ale nikdo neosvětlil. Osobně bych Davida viděl na místě jeho bratra, jenž má výkonnost tak na B-tým. A Ruda je přece univerzál, může hrát místo Čonky, Juhara nebo klidně i na hrotu nakonec. Alespon tím získáme vepředu fotbalistu namísto Škody, jemuž to u nás zrovna nesedí. Nikdy to nebyl střelec. Třeba by se zvedl, kdyby k němu přišel 2. hrot, ale to jsou spekulace. Další věcí jsou ty poháry, v současné době si nejsem jistej, jestli by nám nějaké nasazení v předkole vůbec pomohlo. Ten kádr je složen zhruba tak, že staří už na poháry nemají (podle mého ani Karol), ze střední generace asi jen Latka. No a na mladíky se spoléhat nelze, i když by třeba překvapili :)

    Jo a doufám, že Rada už dá šanci Berkovcovi, už minulý rok chytal mnohem lépe než Čontofalský, jenž tuhle sezonu pustil snad vše, co na něj šlo.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      winter (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 17:58 |  
      0 0

      U Rudy je to jednoduchý, ten k nám nechce :) Ale když mu dlouho nepřijde žádná nabídka tak kdoví.. Já bych si ho klidně dokázal představit v útoku, kde nás bota tlačí nejvíc (vždyť máme jedinýho klasickýho útočníka - Standa je za zenitem, toho nepočítám, stejně jako Vošahlíka kterýho Rada staví neustále do zálohy) Ruda je kvalitní hráč a myslím že i v útoku by byl platný.

      A s myšlenkou nahradit Lukáše Jarolíma Davidem Jarolímem se taktéž plně ztotožňuji :) Stejně tak by se mi v bráně také líbil Berkovec.

  4. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    Slawek     před 12 lety 19.08.2012 14:05 |  
    0 0

    Poměrně slušný rozbor a měl by být fakt burcující, dokud je čas. V Boleslavi předvedli naši hráči výkon vpravdě loňský. Pospěcha jsme se zbavili neuváženě a zajímalo by mně, kdo Radovi takto poradil, aniž mu nabídl náhradu. Lukáš Jarolím očividně nestačí a krajní beky prostě nemáme i když jsou oba reprezentanty svých jednadvacítek. Iluzorní představy o letním posílení týmu tak vzaly rychle za své.

  5. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 15:07 |  
    0 0

    LJ na lavičku, stejně tak i Hubáček (může za něj hrát Čepelák). Proč nedat šanci klukům, kteří jsou ochotni jít 1 na 1, nebojí se kličky, zdravého risku a hlavně, chtějí bojovat a urvat body. Včerejší výkon Tusjaka snad většinou těchto atributů oplýval.....

  6. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    1rytir     před 12 lety 19.08.2012 15:33 |  
    0 0

    Souhlasím s pissatelem a přidám ještě, že nchápu, že vedení nchápe, že bez evropských pohárů nebudou ani movitější sponzoři a tedy ani peníze. Nechápu také ani ty fanoušky, kteří neustále omýlají, že ke "hvězdám" se Slavia vykope jen skrze odchovance, jen jim dát příležitost...

  7. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    edenian     před 12 lety 19.08.2012 16:07 |  
    0 0

    Tak tenhle clanek, to je nejvetsi vtip na SN za posledni rok.
    A ta diskuse vlastne taky.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      winter (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 17:52 |  
      0 0

      Jsem rád že se bavíš ;)

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      bongor     před 12 lety 19.08.2012 21:09 |  
      0 0

      Tak to jsi edeniane asi jedinej,kterýmu ta úvaha přijde směšná.
      Podle mě to vypadá solidně a de facto to shrnuje názory 90% přispěvatelů SN.

      • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

        edenian     před 12 lety 19.08.2012 22:27 |  
        0 0

        Tak jen kratce Bongore, pisu na iPhonu nekde na poli. Resit koeficient ve chvili kdy mame bilanci jakou mame a hrajeme co hrajeme mi vlastne pripada az trapny. A pokracovat vyctem toho co nechapu, tomu taky moc nerozumim. Ja se domnivam ze to chapu. Zakladni problem klubu je ze ho prevzal v troskach clovek, kterej nema zadnou VIZI, zakladni parametr jakehokoli uspesneho smerovani v cemkoli, i ve fotbalu. To je vse. Vic se v tom pitvat ani nechci. Necham to panu Spinovi. Cau v ucte edenian

  8. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 16:49 |  
    0 0

    koukáte někdo na Ajax ? hrajou proti Nijmegenu a Čmovš tam docela hoří :D

  9. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    jigsaw     před 12 lety 19.08.2012 17:04 |  
    0 0

    Já myslím, že to takhle i vedení vyhovuje. Slavia nic nestojí a těch 5 tisíc blbců si vždy cestu na stadion najde, tak proč něco zlepšovat...

    Připadá mi, že Řebíček snad cíleně Slavii likviduje. Každý fanoušek nad 5 let by postavil sestavu lépe než Rada a nakoupil posily lépe než Držmíšek.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      Barra     před 12 lety 19.08.2012 19:49 |  
      0 0

      Jó, co fanoušek to odborník.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 14:41 |  
      0 0

      Já bych změnil akorát brankáře, jinak tam už na výběr není. Možná tak 2 - 3 hráči by se dali ještě vybrat jinak, ale to už je nic neřešící tipovačka.

  10. ad koeficient

    slaviator     před 12 lety 19.08.2012 17:25 |  
    0 0

    Koeficient bych neřešil, Plzeň loni ukázala že i s nulovým koeficientem se dá dostat do hlavní fáze LM a probojovat se ze třetího místa skupin LM do EL...

    Stačí slušný trenér, stabilizovaná sestava, smysluplné přestupy "neznámých" hráčů typu Jiráček z druholigového Sokolova (btw v dorostu byl ve Slavii a zdál se trenérům malej a nedůraznej...) postavené kolem tlustého, pomalého záložníka, kterej to ovšem má v noze několik rychlíků... A je to.. A může být klidně nulovej koeficient a přesto se dá přes nasazené týmy postoupit, díky tomu že už tam mistr nemůže potkat třeba Arsenal...

    Btw vzpomínám, jak jsme před asi pěti lety chtěli Marka Bakoše do Slavie, z Ružomberoku? Ovšem nakonec nešel k nám, ale někam do Ruska... ale jak vidět, není to marnej hráč...

    • Re: ad koeficient

      slaviator     před 12 lety 19.08.2012 17:29 |  
      0 0

      ...takže spíš důležitější je přestat hrát v dolní polovině tabulky... byť to má taky tak trochu svoje plus, třeba člověk ví, že sice nehrajeme o přední místa, ale sestoupit Slavie nemůže, tak aspoň nemusíme mít nervy že nám o bod utek titul a předkolo LM nebo že nám o bod uteklo předkolo EL... A můžeme si užívat "fotbalu" z produkce Slavie

      • Re: ad koeficient

        mart     před 12 lety 19.08.2012 19:34 |  
        0 0

        Souhlasim, ... budem si vsichni "uzivat" fotbalu nasich hochu, a nemusime se stresovat o vysledky. [stejnak nekam nepostoupime:)]
        Dalsi vyhodou je, ze diky "soutezi" juniorek se na podobny ...tzv "uzivaci" styl pripravi i nasi juniori :)

        • Re: ad koeficient

          slaviator     před 12 lety 19.08.2012 20:34 |  
          0 0

          A bohužel, van Persie tohle přestupový období už nepřijde, aby to vytrh... ((o

      • Re: ad koeficient

        Mac     před 12 lety 19.08.2012 19:55 |  
        0 0

        Slavia nemůže sestoupit? Tak to jsem hned klidnější, kdybych to věděl loni, tak se tolik nenervuju...

        • Re: ad koeficient

          slaviator     před 12 lety 19.08.2012 20:20 |  
          0 0

          Nemůže. Kdybychom v tom byli špatně, tak by byl tlak ze svazu. Stejně jko loni byla taková snaha všech, aby nesestoupila Ostrava, protože kdyby mělo přijet pár tisíc baníkovců na stadion Ústí nad Labem, Sokolova nebo Čáslavi, tak by bylo asi hodně dusno... Nehledě na to, že Sparta, Slavia a Baník a poslední dva roky Plzeň jsou ty týmy, které zajímají nejvíce fanoušků a diváků. Takže jo, myslím, že Slavie by se musela fakt hodně snažit, aby sestoupila...

    • Re: ad koeficient

      winter (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 17:45 |  
      0 0

      To máš pravdu, ale to bychom museli vyhrát ligu :)) Pro nás je reálnější spíš ta EL a v ní ani s kádrem jaký má teď Plzeň není nárok přejít přes takový Inter nebo Liverpool.. a proč zmiňovat zrovna tyhle, ono by stačil PSV, Marseille, Bordeaux, CSKA, Bilbao a spousta dalších.. Samozřejmě že i mezi nasazenýma se dají najít hratelní soupeři a stejně tak je možný z nenasazených chytnout třeba Machačkalu ale já se bavím o obecné pravděpodobnosti postupu ;) Podle mě je koeficient klíčový, Plzeň je výjimka potvrzující pravidlo :)

      • Re: ad koeficient

        slaviator     před 12 lety 19.08.2012 20:27 |  
        0 0

        jo, je fakt, že Plzeň to trefila dobře. S nulovým koeficientem jít do mistrovské části předkola LM, vydolovat 24 bodů a letos být nasazená i ve 4.předkole EL...:-))

        Jinak s těma postupy nepostupy nesouhlasím. Bolka před pár lety porazila Marseille (měla lepší kádr než má dnes, ale plus minus na úrovni dnešní Plzně, spíš trochu horší; porovnání kádru Marseille před těma cca pěti lety a dnes nevím...), my nebyli daleko od vyřazení Palerma (stačilo, aby Kratochvíl v odvetě dal gól), ... Tyhle týmy jsou PORAZITELNÉ... nedají se porážet vždy, ale věřím, že třeba Plzeň v loňské sezony by je určitě porazila... My asi ne, když neporazíme ani Tiraspol :-)

    • Re: ad koeficient

      vavicek     před 12 lety 19.08.2012 18:04 |  
      0 0

      LM je ovšem rozdělená na mistrovskou a nemistrovskou část. Naprosto nesrovnatelné s UEFOU.

      • Re: ad koeficient

        slaviator     před 12 lety 19.08.2012 20:23 |  
        0 0

        Tak v EL jsou zase schůdnější týmy než v nemistrovské části LM, ale máš pravdu, že s tím nulovým koeficientem je snažší udělat úspěch skrz kvalifikaci v mistrovské části LM... tak jako Plzeň.... a díky tomu, že získala asi 24 bodů do koeficientu pak byla letos nasazená i ve 4.předkole EL

    • Re: ad koeficient

      bongor     před 12 lety 19.08.2012 21:12 |  
      0 0

      To máš pravdu Lukáši,žádný koeficient ještě LM nevyhrál,zbytečně se to přeceňuje.Trošku to pomůže,ale teprve v pořádné vřavě se kalí schopnosti týmu.

  11. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    Petr9608     před 12 lety 19.08.2012 21:05 |  
    0 0

    Dobrý článek. Trochu OT, ale nevíte, proč k nám skutečně nechtěl Kozel? Nestačilo mu dát opravdu dobrý peníze? Pokud byl Řebíček schopen dát 5 000 000 za výkup Rady, nemohl to raději investovat do vyššího potencionálního platu Kozla? Pořád jsem to říkal a říkám, že pro Kozla by Slavia byla přirozeným posunutím v karéře...

    Když to tak čtu o tom nasazení, tak škoda, že se první zápas nehrál v Olomouci :-(

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      slaviator     před 12 lety 19.08.2012 21:15 |  
      0 0

      Nebo proč k nám nechtěl Vrba, když přišel dvakrát na jednání s Řebíčkem, že... Rada a Řebíček se znaj nějakej ten pátek, tak Rada třeba nějaké nedostatky našeho prezidenta přehlédne (a na druhou stranu asi nebude jen tak brzo na odstřel...). A těch pět mega dost možná nesouhlasí, vyplácet za pět mega lepší trenérskej průměr, nevím nevím...

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      bongor     před 12 lety 19.08.2012 21:17 |  
      0 0

      Kozlík má dobře rozdělanou práci a od takové se neodchází,Určitě se o něm taky uvažovalo,ale eminentní zájem o něj nebyl.Rada se zná s majiteli z Teplic,při Alešově přístupu k obchodním jednáním to byl ze všeho nejpodstatnější argument v rozhodování pro Radu.

      • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

        Petr9608     před 12 lety 20.08.2012 05:01 |  
        0 0

        Ale kam to může dotáhnout? To má jako ambici s klubem bez diváků dojít do EL? Mne se logicky jevilo, že postup do GL + hraní důstojné úlohy na poziích daleko od sestupových vod je tak nějak maximum, čeho by se tak dalo v Dukle dosáhnout a přestup do Slavie by byl logickým posunem v kariéře....

        • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

          slaviator     před 12 lety 20.08.2012 08:33 |  
          0 0

          A nebo výzva přitáhnout na Duklu na atraktivní hru a boj o EL diváky...?

          Bohužel, Kozlův přestup ze současné Dukly pod vedením bývalých manažerů Slavie Prokeše a dalšího do současné Slavie vedené diletanty by nebyl logickým posunem v kariéře, ale sešup dolů.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 14:38 |  
      0 0

      Jak sleduji hru Dukly, tak podle mě je Kozel přirozený nástupce Vrby v Plzni. Podobný styl hry, dobré vztahy mezi kluby, jistě vysoké osobní ambice. Tady pod tunelářem by se akorát zahrabal.

      • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

        Petr9608     před 12 lety 20.08.2012 14:52 |  
        0 0

        To jsem si taky řikal, jestli nemyslí někam ještě výše a nechce se u nás Kozel zhrabat.

        On má třeba rodinu? V souvislosti s tím, jestli by třeba přivítal platový polepšení (hypotéka...)...

        Během kariéry si nemohl vydělat nějaký extra jmění. V těch 90's jsme mu asi více jak těch 50k/měs. nedávali.

        No a na Dukle to tipuju tak na "něco do stovky" - 70-80k a Řebíček by mu asi těch 200k dal...

        Samozřejmě, jen nepodloženě spekuluju....

        • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 23:54 |  
          0 0

          Jestli byl Řebíček tak nalitej, jako u svého údajného setkání s Vrbou, tak Kozel nepodepsal ani při nabídce na 200 K. Jsou to jenom spekulace...

  12. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    Merlinus (přítel SN)     před 12 lety 19.08.2012 22:03 |  
    0 0

    Hezký článek. Já osobně Radu do dneška totálně nepochopil a asi nikdy nerozdýchám. Snad jen Bílek a Chovanec by byli větší úlet. Rada je pro mě hodně průměrný trenér a gloriolou loosera, který nikdy nic nedokázal. Navíc i lidsky je mi totálně proti srsti a vůbec se nedivím, že je Slavie, tam kde je. Navíc to není žádný mladík, takže nějakou změnu v budoucnu nelze očekávat. A jestli ho Řebíček navíc vykoupil (i kdyby jen jen za 1,- Kč) z Teplic, tak to je na Chocholouška... Je mi ze současné Slavie smutno a dlouho ještě asi bude.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      jigsaw     před 12 lety 20.08.2012 01:19 |  
      0 0

      Souhlasím.

      • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

        edenian     před 12 lety 20.08.2012 22:56 |  
        0 0

        jo.

  13. Trenéři - alternativy

    Petr9608     před 12 lety 20.08.2012 05:05 |  
    0 0

    Co myslíte, jak moc nám uškodil odchod Karolka do Austrálie? Mohl být s ním vstup do minulé sezóny o dost lepší a třeba bez excesu jménem Převýšov? Nebylo odvlání Petrouše zbytečné, vzhledem k tomu, že domácí zápas se Sigmou (1:0) naznačoval zlepšení? Jak moc nám mohlo pomoci, kdyby bylo po Platilovi (ať byl jakej byl) a přišel by Mrož?

  14. Tipovačka

    Petr9608     před 12 lety 20.08.2012 05:09 |  
    0 0

    Změna na trenérském postu SKS... :-)

    KDY? KDO?
    červen 2013 @ Karel Jarolím

    • Re: Tipovačka

      edenian     před 12 lety 20.08.2012 12:24 |  
      0 0

      Dvakrat do jedne reky...

      • Re: Tipovačka

        Petr9608     před 12 lety 20.08.2012 13:13 |  
        0 0

        V jeho případě 4x...

      • Re: Tipovačka

        slaviator     před 12 lety 20.08.2012 21:35 |  
        0 0

        což sedí. Dvakrát do stejné (!) řeky nevstoupíš totiž znamená, že ta řeka se mění. A i když vstoupíš podruhý do řeky, ve které jsi už byl, není už stejná, jako byla... Což na Slavii a KJ, který by do jedné řeky vstoupil počtvrté platí bezpodmíněně - byla by to pořád jedna a tatáž Slavie, ale nebyla by stejná...

  15. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    sasky     před 12 lety 20.08.2012 13:00 |  
    0 0

    No veselé vyhlídky Slavia rozhodně nemá. Ale upřímně si myslím, že poháry jsou momentálně utopie. Před sezónou jsem si říkal, že by neměl být problém bojovat o nějaké 4-6 místo, nicméně nyní o tom začínám výrazně pochybovat. Nějak totiž nerozumím tatkice vysokých balónů místo hry po zemi. Navíc mi poslední tři roky chybí větši tlak do vápna. Doufám, že vedení splní slib a po pátém kole se alespoň vyjádří k současné situaci. Čekal jsem od p. Kusého lepší komunikaci. Mimo prvního setkání neřekl zatím ani popel a to se mi moc nelíbí. Na druhou stranu pokud pracuje, tak taky dobře, ale nějaké uklidňující informace by mohl vypustit. Držmíšek raději snad ne... Btw. nemáte někdo představu, kolik zhruba stálo firmu FV plast umístění na horní část zad?

  16. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    skors     před 12 lety 20.08.2012 20:16 |  
    0 0

    Po tom čím Slávka musela projít jsem tipoval tak 10 let šmitec a to se vším.Jak poháry tak i liga.Já to hodně,ale špatně přirovnával k roku 96 kdy se vlastně taky prodal kádr Slávie komplet,ale tam se aspon dál po té čistce následně udržoval jakýsi kredit Slávie.To co se děje ted je velice nebezpečný úpadek klubu do míst kde nemáme co dělat,ale asi už si snad musí fandové začít pomalu zvykat.Přijde to až neuvěřitelné jak se vpustila Slávia do sezony.Asi zase jen ve stavu týmu bojujícího o udržení v lize!No a co třeba zmínit tedy cíle majitele ve Slávii ?Ty jsou v tomto případě tedy jaké?Asi to bude tak:Pokud budem kolem toho 12 místa.Řekne se nám zase něco jen o stabilizační sezoně a bla,bla k tomu.Jestli to bude ovšem i s tímto kádrem třeba kolem 5 místa a třeba k tomu finále Pošta Cupu nebo jak se to letos vlastně zase ten náš tradiční pohár jmenuje:-) tak to bude pro majite famozní sezona s třeba možným následným prodejem novému a doufam konečně snad pořádnému majiteli,který bude chtít ve Slávii něčeho opravdu dosáhnout.Taky si vážim záchrany a udržení klubu od současného majitele,ale jakým způsobem chce vlastně pokračovat dál?Chce jít metodou za málo peněz hodně muziky,ale tak už to ve fotbale přeci nefunguje dlouho.Je to o penězích a jestli nechceme hrát jako vesnický klub,který bude v lize nedůstojně jen tak,tak přežívat tak se musí pořizovat hráči na úrovni.Tenhle majitelův úspornější plán se může velice rychle zhroutit a asi už se i po 5 kole dost možná zhroutí. Vlastně máme 5 kolo a začínáme hrát zase o místa na která se ani raději nekoukam a nový sponzori a majitelé teprve ne.Co tedy dál?Jestli peníze nejsou tak nejlevnější varianta je asi tahle:Sehnat jednoho opravdu pořádného útočníka a beze srandy poslat Latyho na to sklepávání balonů do předu.K té obraně.Podle mého když nebude Laty v zádu tak taky dostanem jeden či dva hloupé goly,ale když bude v předu možná dáme 3.Je to investice do jednoho hráče.Jo a rozhodně Tusjaka přesunout do Áčka.V zádu se to musí naučit Hub a spol aspon odkopávat na půlku.Nemůžeme čekat až bude mít Škoda jednou za 7 kol štestí a dá gol .Tak to prostě nelze hrát.To budem zase jen remizovat a prohrávat a tudy cesta na přední místa rozhodně nevede.Jak je psáno v článku od wintera tohle období nesmí trvat dlouho.Slávii zdar.

  17. Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 23:49 |  
    0 0

    Takový upocený sloh nějakého sextána, ale třeba se nám tu časem vyprofiluje dobrý autor.

    Počítání koeficientů mám také rád, ale ryba smrdí od hlavy a s Řebíčkem se na bednu v lize prostě nedostaneme, možná jednou za 5 let vyhrajeme Poštovní pohár.

    Začarovaný kruh v EL naneštěstí funguje, nejlépe se roztíná přes titul - v mistrovské části LM jsou týmy relativně srovnatelné, bez ohledu na koeficienty. Ale s dobrým týmem a pravidelnou účastí se vymotáme z jakékoliv šlamastyky, čeká se na odchod Řebíčka a pak přijde další etapa, buď stejná nebo lepší.

    • Re: Pár slov, aneb chce to evropské poháry

      winter (přítel SN)     před 12 lety 22.08.2012 16:43 |  
      0 0

      trololol