Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

Juniorce se povedlo v Hradci Králové během 24 minut čtyřikrát inkasovat od téhož hráče. Protože slávisté vstřelili jen dvě branky, vezou do Prahy porážku 4:2. V základní sestavě nastoupili z kádru A týmu pouze Martin Hurka a Daniel Veselý.

FC Hradec Králové – SK Slavia Praha 4:2 (4:0)
Branky:
3., 8., 12., 24. Zec – 57. Šimeček, 77. Růžička

Slavia: Hrubeš – Smolák, Čepelák, Sudek, Malcharek (25. Šimeček) – Mikula – Šittich (75. Vondráček), Bazal, Veselý (60. Zámečník) – Červenka (60. Synek), Hurka (60. Růžička)

Více o zápasu na oficiálním webu zde.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.08.2012 20:37 |  
    0 0

    tušil jsem že v tý soutěži budeme mít probléme, ale asi nejde o výsledky, ale o předvedenou hru. Jinak dostat čtyři góly od jediného hráče, a to ještě do 24 minut, to je vážně kumšt :D. Ten kluk bude jednou hodně dobrej, Plíšek se v tý bosně vyzná a umí si najít talenty. Ročník 94 ten Zec.

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 06.08.2012 20:44 |  
      0 0

      Tak je otazka, jakym zpusobem ty goly dal, jestli to trikrat dotukl do prazdne brany a ty goly mu pripravil nekdo jiny, tak to nemusi byt zas takove umeni :o)

      Osobne dost nevericne kroutim nad sestavou, protoze ta mi prijde dost silena, napr. ze dvou solidnich pravych beku (Mikula, Simkovsky) hral jen Mikula, ale def. zaloznika a ne beka. Na beku byl Smolak - ofenzivni kridlo. Zato hrali dva levi beci - na stoperu levy bek Sudek a na svem miste Malcharek. No, rekneme, ze s timhle slozenim obrany se nedivim poctu inkasovanych branek :o/ Ale trenerovi to nevycitam, v tehle soutezi at zkousi, co uzna za vhodne...

      • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.08.2012 20:49 |  
        0 0

        Podle toho co jsem občas viděl bych to postavil asi takto (jen hráči juniorky) Hrubeš-Šimkovský,Brůžek,Mac,Sudek-Mikula,Čepelák,Šimeček,Malcharek-Ptáček,Růžička

        ale tak asi je pravda že trenér to zkouší a asi má taky pár hráčů zraněných.

        jinak osobně si myslím že ten ročník 93 (bývalá U19) nemáme moc silný. Ten loňský (92) svou soutěž vyhrál. Snad to do budoucna bude jen lepší. A možná bych i nějakého mladého hráče ze zahraničí přivedl (ročník 94-96)

        • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

          podol (přítel SN)     před 12 lety 07.08.2012 04:16 |  
          0 0

          Jestli jsem se nepřehlédl,tak nehrál stoper Mac.Nevíte proč?Proti
          Jihlavě se mi líbil.

          • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

            dejva     před 12 lety 07.08.2012 10:34 |  
            0 0

            2quelhar tady je sestřih branek. Hradecký útočník je jistě šikovný fotbalista, ale to co předvedla naše obrana....

              • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                marek018     před 12 lety 07.08.2012 11:15 |  
                0 0

                teda golman moc nepodržel, ikdyž góly samé z přihrávek mezi beky, jako přes kopírák. Divím se, že se stejná akce prakticky 4x opakovala za 24 min a hráči ani trenér nereagovali.

                • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 07.08.2012 11:20 |  
                  0 0

                  Nebyl v té bráně náhodou Čontofalský? :)

                  • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                    Viking     před 12 lety 07.08.2012 11:45 |  
                    0 0

                    Já bych toho Plíška zase tolik neglorifikoval - je umění přitáhnout do klubu 20 Jugošů, nechat je hrát za dorost a béčko a čekat až něco vyjde? A po trenérské stránce je Plíšek navíc naprostý tragéd.

                    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                      marek018     před 12 lety 07.08.2012 11:53 |  
                      0 0

                      tak on jich nepřivedl 20, ale jen několik vyhlédnutých, což mi přijde promyšlený krok. Ale souhlas, Plíšek je spíše scout, než trenér. Každopádně znalosti Balkánu má nezaplatitelné.

                  • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                    goop     před 12 lety 07.08.2012 11:46 |  
                    0 0

                    Ale ty naše góly taky pěkný.

                    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

                      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 07.08.2012 12:04 |  
                      0 0

                      První gól, chyba levého beka, druhý gól prohrané dva souboje (Mikula a ještě někdo na levé straně) , třetí gól dlouhý míč za obranu a chyba brankáře, čtvrtý gól zase míč za obranu.
                      Je vidět že ten útočník je hodně rychlý, stačí mu dát míč za obranu a on si to doběhne.
                      Ale zase na druhou stranu ta sestava nebyla nic moc, na pravém beku záložník Smolák, na stoperu levý bek Sudek.

  2. Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

    jane (admin)     před 12 lety 07.08.2012 20:18 |  
    0 0

    Nedávno se někdo ptal, jestli už je Bejbl hráčem Slavie - tak ano, je, přestoupil k nám.

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 08.08.2012 10:45 |  
      0 0

      Dobrá zpráva! Snad půjde v tátových stopách.

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      chcipak     před 12 lety 08.08.2012 12:17 |  
      0 0

      Skvělá zpráva, mám dojem, že je i v nějaký mládežnický repre. Nevíte někdo, jak to vypadá s tím Sůrou?

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      marek018     před 12 lety 08.08.2012 15:03 |  
      0 0

      super! A na kolik let podepsal, asi zveřejněno nebylo, co?

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      no-nick     před 12 lety 08.08.2012 17:05 |  
      0 0

      Ova ho nepustí, to je jen bubu.

      • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

        madlenka     před 12 lety 09.08.2012 13:09 |  
        0 0

        Nesmysl. Útočných záložníků máme dost. Kvalitních obránců se nám bohužel nedostává, a to Fantiš není

        • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

          slaviator     před 12 lety 09.08.2012 14:43 |  
          0 0

          Mohli bychom přeškolit útočného záložníka na obránce. KJ si s tím nedělal servítky, prsknul tam Šventa, prsknul tam Pudila, prsknul tam do té doby záložníka Krajčíka, prsknul tam Gebre Selassieho. Všichni dneska toho krajního obránce už hrajou nastálo...

    • Re: Viamont v úpadku...

      subHuman     před 12 lety 08.08.2012 13:04 |  
      0 0

      Ale no tak, kolego, proč štvát proti panu majiteli... To se zde nenosí... :-)

      • Re: Viamont v úpadku...

        JS (přítel SN)     před 12 lety 08.08.2012 13:27 |  
        0 0

        pan majitel vytuneloval co se dá a od Viamontu dal dávno ruce pryč.

        • Re: Viamont v úpadku...

          Gino     před 12 lety 08.08.2012 14:36 |  
          0 0

          Pan majitel nevytuneloval nic, nic se mu neprokázalo.
          Za to vy máte asi vytunelovanou jistou část těla držící na krku. Stále stejně rozmazlená písnička...

          • Re: Viamont v úpadku...

            JS (přítel SN)     před 12 lety 08.08.2012 14:47 |  
            0 0

            1) A skutečnost, že se nic neprokázalo snad implikuje možnost, že pan Řebíček je na sto procent tunelář? Takže možná jste to Vy, kdo má místo mozku díru, naučte se logicky uvažovat.

            2) Nikde jsem neřekl, že s tímto názorem pana Řebíčka odsuzuji. (Bohužel) dnešní systém je nastaven tak, aby umožňoval kdejaké praktiky pohybující se na hraně (a za hranou) zákona. Panu Řebíčkovi tedy nic nevyčítám. Každý má svou morální hranici a žebříček hodnot jiný.

            3) Prozraďte mi Vaši domněnku, proč by pan Řebíček opouštěl své pozice ve firmách spjatých s Viamontem, když z něj dokázal vybudovat, jak říkají novináři, impérium? Když ne z důvodu, že už z firmy neměl žádný užitek a tušil, že se v černých číslech dlouho neudrží? Až si tedy obstaráte schopnost logicky uvažovat, zjistíte, že je to celkem pravděpodobný scénář. Zvlášť proto, že pan Řebíček se od začátku pohyboval v kruzích, kde podobné praktiky jsou na běžném pořádku.

            • Re: Viamont v úpadku...

              Gino     před 12 lety 08.08.2012 15:37 |  
              0 0

              A tady se nosí schopnost logicky uvažovat? Váš předchozí příspěvek byl jednoduše bez úrovně. Tento druhý již, přiznávám, vyznívá lépe.

              K věci tedy:
              1/ skutečnost, že se nic neprokázalo, skutečně neimplikuje možnost, že to pan Řebíček neudělal. Jestli vám ale přijde logické takto postupovat, pak dělám krok vzad, jelikož to podle mého názoru nikam nevede. Mnohem raději totiž jsem, když se činy někomu prokáží.

              2/ souhlas

              3/ to by byla zbytečná demagogie z mé strany, tedy nemohu vyhovět.

              Pěkný den

              • Re: Viamont v úpadku...

                subHuman     před 12 lety 08.08.2012 16:30 |  
                0 0

                V této kleptokracii se toho mnoha zloduchům nic neprokázalo.

                Ale zpět ke Slavii: Ono to zřejmě nebude trvat dlouho, a ten pán dá ruce pryč i od něčeho jiného...

                • Re: Viamont v úpadku...

                  slaviator     před 12 lety 09.08.2012 13:02 |  
                  0 0

                  Kapři si rybník nevypustí. Kolik politiků bylo za korupci pravomocně odsouzeno v sousedních státech? U nás dva (po jednom z ČSSD a ODS). A poslední dobou začaly orgány činné v trestním řízení pracovat na první pohled skutečně nezávisle, Rath, Parkanová, ... A i tomu Rathovi nakonec to bude velmi těžké prokázat a dokázat, a to byl prosím bezprecedentní případ zatčení poslance přímo při trestném činu! Takže ano, Řebíček je de iure nevinnen, ale počínal si nemorálně... Ale "vždyť to tak dělá každej".

            • Re: Viamont v úpadku...

              bongor     před 12 lety 08.08.2012 17:52 |  
              0 0

              Kolega JS má pravdu.Dnešní system je nastaven tak,že umožňuje praktiky na hranicích zákonnosti.Často se jedná o díry v zákonech,které si nechají různé skupiny zhotovit na objednávku.
              Když se to začne kritizovat,tak se počká,až si z toho ti dotyční vyberou svoje zisky a když už jsou spokojeni tak se to s velkou slávou zazáplatuje.Ovšem to není tenhle případ,protože to,že když se někdo dostane někam výš ,jako A.Ř.tak se snaží pomoci svým bývalým spolupracovníkům,nebo své bývalé firmě.Dělá to každý,kdo má tu možnost.Viamont se sám navrhl do úpadku?Spousta firem se snaží dostat do úpadku,když je to pro ně výhodné.to ještě neznamená,že se jim to podaří.

              • Re: Viamont v úpadku...

                Gino     před 12 lety 08.08.2012 23:45 |  
                0 0

                A já si třeba myslím, pánové, že na "malé domů", není zase až tak moc špatného. Jak jste bongore sám napsal - dělá to každý a udělal by to pravděpodobně i JS, vy i já. Že si Řebíček přihrál nějaké zakázky a následně je i zrealizoval, o tom nepochybuji. Ale to přeci není žádní "vytunelování", ne?

                • Re: Viamont v úpadku...

                  dArtagnan     před 12 lety 09.08.2012 08:04 |  
                  0 0

                  Argument "je to nelegální" asi taky nezabere, když morálně ti to připadá v pořádku. Z takových lidí je mi vážně na zvracení.

                  • Re: Viamont v úpadku...

                    bongor     před 12 lety 09.08.2012 10:07 |  
                    0 0

                    Morálka starých časů se u nás už/bohužel/nenosí.Když jsi dArtagnane bojoval spolu s Athosem,Aramisem a Porthosem proti zlu,vždycky jste řekl"jeden za všechny a všichni za jednoho"a šli jste na věc.
                    Kdyby královští mušketýři bojovali bok po boku v dnešních časech,tak by zvolali:"Hlavně jim prohledejte šrajtofle".A skoro mrtvý kardinálův
                    hrdlořez by prosil:"Nezabíjejte mě,poradím vám ,jak si bezpracně přivydělat ,mám spoustu známých na vysokých postech".

                  • Re: Viamont v úpadku...

                    Gino     před 12 lety 09.08.2012 10:08 |  
                    0 0

                    Miluju tyhle mravokárce, kteří na podobném místě hrnuli by prachy do vlastní kapsy mezi prvními.

                    • Re: Viamont v úpadku...

                      slaviator     před 12 lety 09.08.2012 10:18 |  
                      0 0

                      Koukám, že jsi si se vším jist. Že všichni by hrabali pod sebe, že když někdo udělá něco neetického a nelegálního, je to v pořádku, protože "to dělá každej". A dokonce si jsi jist, že Řebíček prodal svoje anonymní akcie Viamontu někomu jinému... Jak si tak můžeš být se vším jist? Včetně těch anonymních akcií?

                      • Re: Viamont v úpadku...

                        Gino     před 12 lety 10.08.2012 09:14 |  
                        0 0

                        A já koukám, slaviatore, že ti moje "dělá to každý" ti leží hodně v žaludku :) Jenom nevím jestli proto, že to někdo dělá, nebo proto, že to nemůžeš dělat ty :) Já nemám problém napsat, že bych klidně přihrál nějako zakázku firmě svých přátel. Skutečně na tom nevidím nic nemorálního, pokud to bude za standardní cenu a realizace proběhne v odpovídající kvalitě. Nepotřebuju si tady na serveru tvořit image vzoru Matky Terezy.

                        Ale k věci, ať se zbytečně nehadrkujeme. Reagoval jsem na obvinění z vytunelování. A nezlob se, slaviatore, i tobě je určitě jasné, že "vytunelování" je docela odlišná záležitost, než "přihrání" zakázky svým známým/sobě.

                        • Re: Viamont v úpadku...

                          slaviator     před 12 lety 10.08.2012 09:53 |  
                          0 0

                          Ne, to "dělá to každý" mi vadí proto, že to každý nedělá... Ovšem systém je nastavenej tak, že kdo neuplácí, nedostane se vejš. Jak v politice, tak třeba i coby fotbalovej rozhodčí. A jestli před lety stával postup z pražskýho přeboru do první ligy u hlavního rozhodčího tři miliony, tak je jasný, kde si to ten člověk vezme zpátky - byť má svojí vydělávající firmu...

                          Takže ne, nedělá to každej, ne každej uplácí, přihrává zakázky sobě/svým známým, ale bohužel systém je nastavenej tak, že ti kdo jsou nahoře to jsou víceméně i nuceni dělat. Viz nyní i systém před krajskejma volbama, kdy si čelní místa v ODSce jednotliví kandidáti platí, to samé VV či ČSSD nebo KDU-ČSL... Když někdo v krajskejch volbách vysolí čtvrt mega, aby byl v čele kandidátky, asi bude očekávat, že se mu to vysoce vrátí během následujících čtyř let...

                          Ale to neznamená, že někdo takovej musí být ve Slavii.

                          Nehledě tak neprůhledně. Či si opravdu myslíš, že si Řebíček vydělal na tu jachtu, vilu v Toskánsku a nemovitosti po celé ČR zcela legální cestou?

                          A je jasný, že je rozdíl mezi vytunelováním a přihráním zakázky. A ano, Viamont to stavěl tak, že to bylo o něco levnější než kdyby to stavěla SKANSKA, Metrostav nebo nedejbože Eurovia a bylo to i kvalitnější, nejsou tam žádné reklamace. Ale proč vadilo, že Bártova ABL hlídala budovy ministerstev, a tohleto nevadí...?

                          • Re: Viamont v úpadku...

                            Gino     před 12 lety 10.08.2012 10:06 |  
                            0 0

                            Protože tam zase měli někteří strach, že skrze ABL bude Bárta na politiky získávat tzv. "kompro" - to je přecijen jiný kalibr, než když Řébův Viamont postaví nějakou silnici.

                          • Re: Viamont v úpadku...

                            janko (přítel SN)     před 12 lety 10.08.2012 11:40 |  
                            0 0

                            Bingo. Takže co je špatně?
                            Pokud je to tak jak jsi slaviatore napsal, že Viamont byl levnější a kvalitnější než všichni ostatní, tak pak opravdu nerozumím tomu, proč vadí ža na tom zbohatnul. Pokud je to opravdu tak, tak jako daňový poplatník mohu jen litovat, že toho nepostavil víc...

  3. Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

    spino     před 12 lety 08.08.2012 19:55 |  
    0 0

    Pane Řebíčku, už toho bylo dost. Vaše pověst odrazuje od Slavie téměř veškeré sponzory a není divu, že za vašeho vedení nám ze sponzorů zůstali jen Rosen s Vikem, tedy vaši přátelé (nadřízení?).

    Řeknu to znovu: ŘEBÍČKU, TÁHNI ZE SLAVIE!

    PS: Dnes jsem odeslal prosbu redaktorům idnes, zda by u článku nemohla být vyměněna fotka. Z toho Řebíčkova ksichtu se mi dělá zle.

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 09.08.2012 14:46 |  
      0 0

      Prosimtě, nech si tyhle výlevy na oficiálky, jestli je zase pustěj. Řebíček to tady nečte a pokud jo, tak stejně neodejde protože tu něco napíšeš s Capslockem. A ostatní tu chtějí zachovat nějakou štábní kulturu diskuse. Proto byli taky tady, a ne s ostatníma ječnama na diskusi na oficiálkách.

      • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

        tantalos     před 12 lety 09.08.2012 18:31 |  
        0 0

        Tady hje otázka, kdy tyhle hlasy, jako je ten -spino-ův platí. Fakt, je že některé politické strany si platí študáky a vůbec chudší mládež, aby podobnými útoky diskreditovali politické odpůrce.

        • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

          bongor     před 12 lety 09.08.2012 18:49 |  
          0 0

          To máš pravdu tantale,dělá se to běžně.Ale dělá se to i třeba v zájmu konkurenčního boje mezi řetězci a při jiných příležitostech.Tady člověk fakt neví,čemu věřit.

        • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 10.08.2012 09:41 |  
          0 0

          Tomu se říká guerilla marketing

  4. Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

    Petr9608     před 12 lety 10.08.2012 00:06 |  
    0 0

    Slávistky mají druhé zlato!!! :-)))

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      bongor     před 12 lety 10.08.2012 06:56 |  
      0 0

      tak tomuhle se věřit dá stoprocentně.Jako obvykle to zachraňují slávistky!

    • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

      subHuman     před 12 lety 10.08.2012 08:24 |  
      0 0

      Tou Slávistickou vírou Špotákové bych si být Vámi nebyl zase až tak jistý.... :-(

      • Re: Juniorka: Hr. Králové - Slavia 4:2

        slaviator     před 12 lety 10.08.2012 14:06 |  
        0 0

        Proč ne? Je snad sparťanka? Leta byla v TJ Slavie, tak snad slávistkou je...

        Btw dneska v 19 hodin běží Rychlé holky štafetu 4×400, tak by z toho taky mohla být placka. Jestli zlatou medaili zatím vyhrávají jen slávistky (Knapková, Špotáková), tak ve štafetě je taky jedno ze želízek v ohni (i když teda ani Ščerbová-Rosolová, ani Hejnová to nejsou. Jitka Bartoníčková, která poběží 3. v pořadí, je teď sice v USK, ale blya léta právě se Špotákovou v TJ Slavie...)

        Tak snad další slávistka (vypomůže) k placce... :-)