Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

Stadion v Edenu změnil majitele

Skupina Natland Group již nadále není majoritním majitelem slávistického stadionu v Edenu. Svůj osmdesátiprocentní podíl totiž prodala společnosti Kingwater Holdings Limited, která je vlastněná advokátem Václavem Slavíčkem. Spekuluje se, že skutečným vlastníkem se stal jeho klient, Karel Pražák, který má blízko ke skupině PPF a spolupracoval v minulosti i s Natlandem.

Investiční skupina Natland Group, která byla určitý čas i majoritním vlastníkem Slavie, než od ní odkoupil celý podíl Aleš Řebíček, získala podíl na stadionu loni na podzim od Vladimíra Kroužeckého. Ten si tehdy ponechal 20 % podíl, a ten mu bude patřit i nadále. Takřka ihned si Natland přivedl nový managment a zařídil koncerty slavných interpretů či další akce jako například XV. Všesokolský slet. Slávističtí fanoušci si ale tuto epizodu slávistického stadionu budou pamatovat spíše jako období účelového lhaní slávistické veřejnosti, pochybných marketingových akcí a čišící arogance představitelů Natlandu.

Poslední dobou se však začalo spekulovat o velké zadluženosti společnosti E Side Property, jejímž prostřednictvím Natland v Edenu působil. Firmě údajně hrozil i bankrot a mluvilo se o tom, že by se majoritním vlastníkem stadionu mohl stát i současný majitel a prezident Slavie Aleš Řebíček. Nakonec se tedy stala majitelem společnost Kingwater Holdings Limited, která by měla vyřešit především problém s dluhopisy, jejichž převážnou část vlastní Česká spořitelna a radnice Prahy 6 a 10. Zároveň musí konat v otázce názvu stadionu, o které se v posledních dnech hojně spekulovalo v českých médiích, včetně podivné ankety na idnes.cz.

Podle úvodních slov vlastníka Václava Slavíčka společnost naváže na aktivitu Natlandu v podobě restrukturalizace firmy a bude se snažit o co nejrychlejší shodu s věřiteli. Zároveň by návštěvníci neměli poznat, že došlo ke změně vlastníka. To mimojiné znamená, že se uskuteční všechny plánované akce. Pro dobro slávistické obce ale doufejme, že změna bude přeci jen cítit už jen v komunikaci se slávistickými fanoušky, a že se nedočkáme jen dalších planých slibů v podobě sešívané výzdoby stadionu, ale konečně dojde i k nějakému konání.

A nakonec jistě není bez zajímavosti, že člověk, pro kterého byl stadion údajně koupen, tedy Karel Pražák, má velmi blízko ke skupině PPF, což znovu oživuje spekulace o zájmu Petra Kellnera, nejbohatšího Čecha, o nejstarší fotbalový klub u nás.

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    Rottax (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 18:46 |  
    0 0

    Tak hlavně díky poslední větě si myslím,že pro Slavii to bude rozhodně lepší, než dosud. Teda budu aspoň doufat v pierovi předpovědi :).

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 19:36 |  
      0 0

      Také budu doufat...

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        edenian     před 12 lety 19.07.2012 22:34 |  
        0 0

        Touzeni po Kellnerovi pokracuje ...

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          AKI     před 12 lety 20.07.2012 10:26 |  
          0 0

          Ano, Karel Pražák zastupuje PPF..... AKI

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      Elanius     před 12 lety 20.07.2012 11:26 |  
      0 0

      Zadny Kellner ani PPF nebude. Smirte se s tim a nestavte vzdusne zamky ;)
      Nemluve o tom, ze jestli se vam nelibi Rebickova minulost, nemyslete si, ze Kellner a PPF jsou cisti bili rytiri :-D

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        subHuman     před 12 lety 20.07.2012 11:35 |  
        0 0

        Souhlasím, že představa o boháči Kellnerovi, který si jako svůj rozmar koupí stadion a Slavii je utopie.

        Spíš bych byl stále ostražitý nad pozemky pod tréninkovými hřišti...

  2. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    piero (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 19:41 |  
    0 0

    Zdravím vás přátelé slávističtí, většina z vás ještě vstřebává on-line zápas z Itálie, nebo je na dovolené, já ale musím okamžitě reagovat na zm,ěnu majitele Eden Arény.Nechci moc předbíhat, ale několikrát jsem se zde podělil se svými informacemi o očekávané budoucnosti Slávie, dokonce jsem zapsán u Koscheena v zápisníčku a změna majitele odpovídá mým informacím( naposledy jsem odpovídal na výzvu Travela 8.6 s větou, abyste vyčkali, že bude líp. Myslím, že by postupně měly uhasínat hysterické výkřiky, že není vidět světlo na konci tunelu.Hodně se na tom podílel Jiří1, který má sice zprávy od nižšího managementu Slávie, ale o budoucnosti se jednalo a hrálo o hodně výše.Ještě není sice vše upečeno, ale je poslední zprávy ukazují, že můj optimismus byl oprávněný.
    Piero

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      travel (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 19:48 |  
      0 0

      Nevím piero,jestli kste si všiml tohoto mého příspěvku.radši ho sem zkopíruji,laskavě si všimněte času,kdy jsem to psal.
      Re: Nový vlastník stadionu (Hodnocení: 1)
      Od: travel - Čtvrtek, 19.07. 2012 - 18:20:21
      (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
      Že by to nakonec směřovalo,jak předpověděl piero?Ještě si musíme zřejmě počkat,protože piero se zmínil ,že majitel stadionu a fotbalové Slavie bude jeden-ten samý majitel.Jestli to tak dopadne a majitel Slavii pozvedne až na ty příčky nejvyšší a také my fanoušci pocítíme nový o hodně lepší přístup k nám,pak se Vám piero rád omluvím.Ale jak píši na začátku,ještě si musíme počkat...

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        travel (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 19:50 |  
        0 0

        Ještě doplním,že to je v diskusi u článku SLAVIA-ADMIRA 0 :1.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          bongor     před 12 lety 19.07.2012 20:14 |  
          0 0

          pánové,když používáte slovo nejstarší klub v souvislosti s naší Slavií,nikdo by nepochybil,kdyby použil sousloví nejstarší a nejslavnější.To slovo nejstarší samo o sobě, navozuje asociaci starého nemohoucího dědečka a to my rozhodně nejsme.Myslím,že brzy ukážeme zoubky.Když někdo mává větším počtem titulů,tak by stálo za to, podívat se , za jakých okolností byly ty vavříny navíc získány.Za všechno lze jmenovat aktivitu našich komoušů,nebo našeho pana Horníka a jeho následovníků.Tak se vůbec nebojte o Slavii napsat náš nejstarší a nejslavnější klub.

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        piero (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 20:18 |  
        0 0

        vašeho příspěvku u Admiry jsem si nevšiml traveke, mě totiž zcela zaujal právě článek o změně vlastníka stadionu, který by mohl potvrzovat mé dřívější infa. A co se týče omluvy, nevím za co, já myslím, že si všichni přejeme to stejné a doufám, že zde nikdo zbůhdarma nefabuluje a nevybízí k optmismu nebo naopak k pesimismu.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          travel (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 20:26 |  
          0 0

          Omluvit se (pokud vše dobře dopadne),že jsem v jednom příspěvku zpochybnil,zda jsou Vaše informace věrohodné a že nevidím světlo na konci tunelu,ale "podnikatele" typu Siváka,Kroužeckýho apod.Rád přiznám v takovém případě,že jsem se mýlil a Vám křivdil.

  3. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    Jarda66     před 12 lety 19.07.2012 20:43 |  
    0 0

    Mám tokový malý dotaz na všechny zúčastněné diskutéry, co situaci nějak znají...

    V čem spočívá tak výrazná změna oporoti tomu, když stadion vlastnil Nathland??? Není to úplně jedno, kdo vlastní stadion, zlevní nám snad nájem nebo něco podobnýho??? Nějak to nechápu, v diskusi si to lidí chválej, tak prosím o vysvětlení toho velikýho rozdílu... Mimochodem podle už zase pořáedně nevím, co komu patří a co ne...

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      jarodo57     před 12 lety 19.07.2012 21:06 |  
      0 0

      Já to chápu tak,že se blíží doba kdy majitel Slávie bude i majitelem stadiónu.Pokud stadión nyní koupil člověk blízký kPPF ,tak z toho vyvozuji,že by v blízké budoucnosti mohl být i majitelem celé Slávie.Tím ,že by za námi stál větší kapitál v podobě PPF tak je to samozřejmě jen dobře.Ale co si budeme povídat.Stadión je zastavený pozemky ,které patří Slávii a tím, že ESide neplatí tak nám je Česká spořitelna sebere,nebo ten dluh někdo zkrátka koupí a buďme rádi ,že to snad bude někdo jiný než ty co nás do teď ždímali.Před více než rokem se spekulovalo,že má Kellner zájem o Slávii, ale pouze za předpokladu ,že to bude i se stadiónem a ten čas asi nastal.Nebo je to všechno jinak?

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      travel (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 21:10 |  
      0 0

      Napíši pouze v co doufám a věřím,že by se mohlo změnit (samozřelmě ruku do ohně bych za to nedal).Vše je podmíněno,aby skutečný nový vlastník stadionu byl slávista .Mohlo by vzniknout před stadionem logo Slavie,mohla by vzniknout síň slávy,chodby by mohly být vyzdobeny slávistickými úrvky,mohli by být vstřícní při oslavě 120. výročí vzniku Slavie,při výročí P. Bicana,tribuny se zřejmě pojmenují po legendách Slávie.Celkově spolupráce se Slávií by měla být lepší . Snad něco z toho vyjde.

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      travel (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 21:35 |  
      0 0

      Nerad bych ztrácel optimismus,ale koho teda Slavíček kryje...?

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        Viking     před 12 lety 19.07.2012 21:36 |  
        0 0

        Chtělo by to nějakého insidera ze Spořitelny, ta to vědět musí.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          eomer (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 21:59 |  
          0 0

          Nemusí.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            Viking     před 12 lety 19.07.2012 22:32 |  
            0 0

            Chceš říct, že rozhodující věřitel přes dluhopisy nemá ve smlouvě ošetřeno, že změna na pozici majoritáře jde jenom přes jeho schválení? Že mu stačí prohlášení, že to jako kupuje nějakej Franta z Horní Dolní Slavíček?

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              subHuman     před 12 lety 19.07.2012 22:59 |  
              0 0

              I ja si myslim, ze prevod musel jit i pres sporitelnu (obrazne receno), kdyz po mne bude nekdo prebirat hypoteku, taky bude banku zajimat, kdo to bbude... I kdyz cert vi, jak je to v tomto pripade, kdy Natland vlastnil Eden Sport, ten vlastnil E-Side a teprve ten je dluznikem... Sice nastal pohyb, ale my stale nevime jakym smerem, preci nikdo neveri verzi, ze nejaky kladensky advokat, o kterem nikdo dosud neslysel, se rozhodne jit do stamilionove investice...

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              eomer (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 10:47 |  
              0 0

              Jistě, že má ošetřeno, ale může vidět jen první vrstvu, nikoli druhou či třetí.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          postovni (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 00:00 |  
          0 0

          ja sice nejsem insider ze sporitelny, ale k tomu byznysu mam blizko a rad bych zde upresnil situaci, tak jak se jevi z otevrenych zdroju. eside (majitel stadionu) si vzal na stavbu jednak uver u sporitelny ve vysi cca 350 mil. (a ten je zajisten zarukou v podobe stadionu + pozemku) a za druhe vydal dluhopisy a ty prodal praze 6, 10 a 13. dluhopisy nejsou zajisteny nicim. slavicek ted koupil eside, ale to neznamena, ze nenecha eside zkrachovat. sporitelne je to celkem putna, protoze stadion ma i ted v krizi vetsi hodnotu nez 350 mil., takze kdyz eside prestane splacet uver, stadion s pozemkama propadne sporitelne a ta ho proda nejlepsi nabidce a dostane zpatky svoje penize. mestske casti oproti tomu pri krachu eside nedostanou nic, protoze ta krome stadionu nic nevlastni. moje teorie (a castecne i prani) je, ze slavicek jen pracuje pro kellnera (je to pravnik a urcite to koupil pro klienta, otazka je pro koho). ted se dohodne s mestskejma castma na nejakym zpetnym odkupu dluhopisu se slevou (pripadne jim dluhopisy vyplati v plny vysi a tim si koupi namoceny politiky). dalsi krok v teto teorii by byl, ze kellner opet pres nekoho zacne vyjednavat s rebickem o koupi slavie (protoze slavie i stadion maji ekonomicky smysl jen dohromady) a az bude mit oboji, tak to teprv odtajni a zacne marketingove vyuzivat.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 08:58 |  
            0 0

            Já souhlasím s výše napsaným (postovni).

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        AKI     před 12 lety 20.07.2012 10:39 |  
        0 0

        Nikoho. Už jsem tady o tom psal, že PPF mělo velký zájem o stadion již v zimě a Karel Pražák pouze zastapuje PPF - je to Kelnerův přední manažer.

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      JS (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 22:32 |  
      0 0

      už asi rok a půl

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      travel (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 00:08 |  
      0 0

      Tak jsem si to přečetl,článek je oproti původnímu rozšířen -podařilo se jim vyzpovídat p. Slavíčka.Společnost je opět registrována na Kypru.Nechci předbíhat a zmatkovat,ale mám obavu,že to nevěstí nic dobrého.

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        Ferguss     před 12 lety 20.07.2012 09:48 |  
        0 0

        No, kamarádka dělá v JT bance a hádej kam jela rok o nástupu na půlroční stáž? Na Kypr. Tyhle finanční skupiny jedou přes daňové ráje půlku kšeftů. To nevypovídána vůbec o ničem.

  4. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    SForever1     před 12 lety 19.07.2012 22:54 |  
    0 0

    Tak jak zde již v minulosti zaznělo a jak to potvrdilo několik novinářů:
    PPF je přes jiné firmy již delší dobu majoritním vlastníkem J&T. Její ,,kroužení'' kolem SKS tedy nevěstí nic dobrého.

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      subHuman     před 12 lety 19.07.2012 23:02 |  
      0 0

      Tak ona to neni zadna novinka - viz Rebickovo bratrickovani s Kretinskym a spoluprace Natlandu a J&T (napr.uvazovana akvizice Eltodo)...

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      subHuman     před 12 lety 19.07.2012 23:02 |  
      0 0

      Tak ona to neni zadna novinka - viz Rebickovo bratrickovani s Kretinskym a spoluprace Natlandu a J&T (napr.uvazovana akvizice Eltodo)...

  5. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    janko (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 07:48 |  
    0 0

    Když to vezmu selským rozumem tak těm pánům vůbec nevěřím. Člověk o kterém nikdo neslyšel přijde a koupí jen tak z plezíru předlužený stadion s tím, že na něm chce vydělávat.. Buď je to finanční sebevrah a nebo kecá. Vy by jste dali x-mega za firmu aniž by jste zjistili jak na tom je?

    http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/stadion-ma-pry-velky-potencial-konkretni-dluhy-slavicek-nezna_240664.html

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      sasky     před 12 lety 20.07.2012 08:36 |  
      0 0

      Ten pan Slavíček je zřejmě génius. O společnosti nic neví, o restrukturalizaci firem si přečetl na internetu (mimochodem, takhle nějak probíhá skauting ve Slavii :D) a rozhodl se investovat x desítek mil. A ještě plánuje 20-30 mega ročně vydělat. Navíc je tak poctivý, že chce zaplatit i dluhy, které by platit nemusel (dluhopisy). Tak a teď konec pohádky :) V zásadě jsou dvě možnosti. Buď Pražák z PPF nebo firma spřízněná politikům, kteří koupili akcie KI. Navíc se tyto dvě možnosti nevylučují. Při šířce záběru PPF bych se ani moc nedivil, kdyby si Kellner chtěl politiky nějakým způsobem zavázat (nakonec to nemusí být jenom Kellner, ale některý z jeho investičních manažerů). Každopádně úplně nesdílím optimismus o čistotě PPF a hlavně o jejím úmyslu koupit a pozvednout Slavii. Líbilo by se mi, kdyby to tak bylo, přeci jen je to silná fin. skupina, nicméně je to především investiční skupina s cílem vydělávat. Ledaže by Slavii chtěl Kellner jako hračku (ale na to je o Kellnerovi dostupných málo informací).

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.07.2012 08:46 |  
      0 0

      Ja bych se tim nijak nevzrusoval... Vyjadreni pana Slavicka bych bral jen jako dukaz toho, ze to rozhodne nekoupil pro sebe. Verim, ze driv nebo pozdeji se dozvime, kdo za tim stoji. A prijde mi prirozene, ze novy majitel stadionu pujde i po Slavii. Zvlast kdyz se proslycha, ze Rebicka uz sypani penez do Slavie prilis nebavi, takze by se prodeji branit nemusel.
      A pak uz pujde jen o to, jake zamery vlastne novy majitel ma. Selsky rozum napovida, ze na klubu hrajicim v Edenu stred tabulky se toho moc nevydela...

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        bongor     před 12 lety 20.07.2012 08:58 |  
        0 0

        Slavíček je jenom pokračování dynastie ptáků v Edenu,namátkově Hrdlička,Brabec,Vrabec,Straka,Slavíček.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          subHuman     před 12 lety 20.07.2012 09:11 |  
          0 0

          Uz nam schazi jen advokat Sokol a hokesta Sup.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            Viking     před 12 lety 20.07.2012 09:53 |  
            0 0

            a soudní exekutorka Karasová

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              bongor     před 12 lety 20.07.2012 12:54 |  
              0 0

              Ale karas není pták,to Vorel ano.

              • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                sasky     před 12 lety 20.07.2012 13:28 |  
                0 0

                Ještě by mohli přijít Čížek a Dudek :)

                • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                  no-nick     před 12 lety 20.07.2012 14:20 |  
                  0 0

                  Do brány mi přijít někdejší liverpoolský Jerzy Dudek;-)

  6. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    Viking     před 12 lety 20.07.2012 09:54 |  
    0 0

    Mně to nijak žíly netrhá, Slavíček to pro sebe nekupuje a je více než pravděpodobné, že je to jen další hra o to, aby se modří ptáci z P6 a P10 vyhnuli trestnímu oznámení za špatnou správu cizího majetku... Takže se nic nezměnilo.

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      bongor     před 12 lety 20.07.2012 12:55 |  
      0 0

      Hlavně aby nám to něčím neuškodilo,aby nám tam třeba nechtěli nasadit rumuna,až se mu sesype pastouška.

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        travel (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 13:48 |  
        0 0

        No , v rozhovoru říká Slavíček,že si dovede představit,že v Edenu budou hrát 2 mužstva.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          Barra     před 12 lety 20.07.2012 14:11 |  
          0 0

          Ano, včera jsem to také četl, dnes jsem to marně hledal. Tak dlouho jak to nebude Sparta, bych ale z toho osobně nedělal žádné drama. Ale tato diskuse nedávno už proběhla a v mým názoru jsem byl v menšíně.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 15:15 |  
          0 0

          Třeba Dukla.
          Nebo v budoucnu (pokud postoupí Bohemka - jedno jaká - a Žižkov).
          Spartu by si snad nikdo nedovolil..., ultra sparťané by to nepřekousli.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            slaviator     před 12 lety 20.07.2012 15:41 |  
            0 0

            Ale dovolil...

            Sparta měla v plánu před třema lety rekonstruovat stadion, stálo by to několik set mega, ale měli je přislíbené od J&T banky s výhodným úvěrem. Měla se zbourat hlavní tribuna, mám pocit že snad i snížit hřiště, postavit nová hlavní tribuna s vyšší kapacitou než má ta současná, s lepším zázemím, s více kancly. Mělo to být v době, kdy Hradčanská a M.Horákové byly rozkopané. Sparta během rekonstrukce měla hrát na Strahově. Ale v určitém okamžiku to krachlo.

            Dávalo by to smysl, proč rekonstruovat za párset mega stadion, když mě napadlo něco lepšího, a to zbourat ho a postavit místo něj obchodně-kancelářský komplex? A Sparta? Ta by mohla hrát klidně v Edenu se Slavií nebo ještě lépe, místo Slavie, kterou pošleme do fotbalového pralesa....?

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 17:03 |  
              0 0

              Dovedeš si představit, co by to udělalo s jejich tvrdým jádrem?
              To by možná skutečně někdo odnesl....

  7. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    slaviator     před 12 lety 20.07.2012 15:07 |  
    0 0

    Jede se podle nalajnovaného scénáře, kdy Natland dal věci "do pořádku" a něco "zametl", pak to koupí skrze spřízněnou firmu PPF či Kellner osobně a v Edenu se postaví obchodní centrum na místě dnešních tréninkových hřišt. Do letošního roku Eden musí sloužit sportu, na konci roku však tato podmínka padá. A trénovat budeme moc třeba v Počernicích...

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      naplavnik     před 12 lety 20.07.2012 15:38 |  
      0 0

      Těch scénářů je hodně, některé pravděpodobnější, některé méně, nicméně na tom tvém mi hapruje to obchodní centrum... Copak přes cestu není tesco a další kamrlíky, které mi nepřijdou, že by návštěvností zrovna praskaly ve švech... To bych už chápal snad byty, ale těch plonkových je v Praze už tak dost. Snad jedině nějaké ty malé a sociální bydlení, ale na to jsou ty pozemky zase moc drahé, to se cpe někam do vyhnálkova, kde jsou ty parcely za schůdnou cenu...

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        slaviator     před 12 lety 20.07.2012 15:45 |  
        0 0

        Tak vem si, že hned vedle fotbalového stadionu měl být hokejovej, nalepenej na severovýchodní roh. Takže dva stadiony vedle sebe. A k tomu komplex kanclů, obchodů a možná i bank(y)? Vem si, že zrovna PPF by si tam mohla dát pobočku té své AirBank, možná klidně centrálu. Výdělečné by to asi bylo.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          naplavnik     před 12 lety 20.07.2012 15:57 |  
          0 0

          nějaké business centrum bych vyloučit nemohl, mě zarazila ta varianta obchodního centra (nákupáku)...

          ale teď trochu kacířsky, byla by to přijatelná cena za sportovní, manažerské a marketingové úspěchy, kdyby se tréninková centra přenesla do těch měcholup? resp. má takový význam mít tréninková centra v této lokalitě? dle mého asi ne, neboť je otázkou času, kdy ty ceny pozemků v této oblasti budou tak zajímavé, že samotná tj budou reálně zvažovat prodej...

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            slaviator     před 12 lety 20.07.2012 16:02 |  
            0 0

            Otázkou je "kdy" budou ty ceny pozemků natolik zajímavé, že samotné tělovýchovní jednoty a další organizace budou reálně zvažovat prodej. Za pět let? Za deset? Dvacet? Padesát? A bude za padesát let ještě někdo na ten hokej, fotbal, volejbal, házenou, lakros apod chodit?

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              naplavnik     před 12 lety 20.07.2012 16:23 |  
              0 0

              no vzhledem k obecnému podfinancování sportovních organizací a zříkání se zodpovědnosti státu a preferncích městkých částí je takový okamžik čím dál tím blíže, pokud nenastává již nyní...

              a o tom, že by sportovní podívaná netáhla, zase až takové obavy nemám, spíše naopak

              • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                bongor     před 12 lety 21.07.2012 09:40 |  
                0 0

                Ale viděl jsi naplavniku,jak táhl například včera "superpohár"v Libe
                tam se ti fandové museli bát.A na ty Kazachy to nebylo taky o moc lepší.

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              bongor     před 12 lety 21.07.2012 09:38 |  
              0 0

              pozemky jsou v současnosti ještě relativně levné,proto je politici skupují ve velkém.Ale je opravdu těžké ,tipnout si další cenový vývoj.
              Jinak bolševika v Edenu si klidně přestavím,alespoň na dobu,než jim někdo postaví nový "národní"stadion.U koštěte by zatím mohli mít horské treningové středisko.Nebo někdo přesvědčí jejich ultras,že je to vlastně velká pohana pro sešívané,když tam zůstanou natrvalo a my potom odtáhneme do Xaverova.Dneska,kdy se všechno hodnotí jen na výši zisku ,bych se nedivil jakémukoliv scénáři.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            Barra     před 12 lety 20.07.2012 16:05 |  
            0 0

            Přesně tak, časem se to stejně stane. A co? Hraje Juventus horší fotbal kvůli tomu, že mají svůj tréninkový komplex úplně mimo města? A teď jsem jmenoval Juve protože tento klub tady byl nedávno skloňovát ve všech pádach, to ale platí pro tolik jiných klubů.

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              subHuman     před 12 lety 20.07.2012 17:57 |  
              0 0

              Treninkove plochy v Edenu jsou obrovskou devizou a vyhodou nasi mladeze, uz vzhledem ke sportovnim tridam v ZS Vladivostocka a vubec blizkosti klubu. Kazdy, kdo si zkusil jet MHD do Pocernic musi potvrdit, ze to neni zadny med,, natoz pak ppro 8 lete kluky... + Slavia proste od nuceneho vystehovani z Letne proste patri do Edenu a vymena sportovist za byznys se mi osobne zasadne prici, obzvlast, kdyz na tom maji vydelat vyzirkove, kteri se kolem cele kauzy nyni motaji.
              sparta v Edenu je myslim totalni sci-fi, to si nikdo nelajzne, tu bouri jakou by to vyvolalo si neumi nikdo asi ani predstavit.
              a pokud by k tomu doslo, spousta fanousku by domaci zapasy bojkotovala a to na obou stranach, ja bych prestal okamzite po vlne protestu.

              • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                podol (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 07:39 |  
                0 0

                Souhlasím,trénink.plochy v Edenu jsou devizou.Nejen tou sportovní školou,blízkosti klubu.A to je jen část areálu.Dále
                zde jsou hřiště na ragby,pozemní hokej,házenou,plážový i
                obyč.volejbal,atletický stadion,k tomu sportovní hala,lední a
                plavecký stadion.Možnost ubytování v prosperujícím hotelu"Slávia".Málo kde je takto pohromadě sport a rekreace,zejména ve velkém městě.Jsem asi fantasta,ale nejsem
                přesvědčen,že budování nových nákupních center,admin.budov,
                luxusních bytovek má budoucnost.V tom je realitní trh přesycen.
                Ale vybudovat pod hlavičkou Slávie rekreační komplex,blízko centra,s dopravní dostupností,s možností rozšíření na nevyužité pozemky,to by mohla být perspektivní investice.Omlouvám se,
                je to fantazie.
                Ještě k tématu článku-viz: http://www.tyden.cz/rubriky/sport/komentare/bily-kun-rehta-v-edenu_240688.html

                • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                  bongor     před 12 lety 21.07.2012 09:48 |  
                  0 0

                  Trh je přesycen,ale poslední dobou to vypadá,že je trendem stěhovat nákupní střediska ze satelitů blíž k centrům měst.Když má nějaký politik zájem o nějaký konkrétní pozemek,tak je tu dost velká jistota,že ví o nějakém konkrétním plánu na zástavbu,nebo komunikaci v tom místě.Tyhle informace plebs většinou nemá a tak je v nevýhodě.Zkazit mu to ale může jiný politik z jiné strany,která se klepe,aby už vyhrála volby a překazila ty jeho plány,protože si hoši koupili pozemky o kus dál a přece každý pochopí,že investor začne stavět na jeho výhodnějších parcelách.Zhodnocení takto zakoupených pozemků se počítá ve stovkách procent.

    • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

      SmoKerS     před 12 lety 20.07.2012 18:48 |  
      0 0

      Je to klasický příběh. Android potká androida z něhož se stane chameleon. Android ztratí chameleona, jenž se změní na slizku. Android získá slizku, slizka potká slizku s níž odejde a android ztratí slizku, chameleona i androida. Kolikrát jsme už viděli tenhle příběh?

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 21:30 |  
        0 0

        Bravo, Krytone, teď umíš lhát a podvádět :-).

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        sasky     před 12 lety 21.07.2012 07:17 |  
        0 0

        Super :D Jdu si pustit červenobílého trpaslíka :D

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        bongor     před 12 lety 21.07.2012 09:50 |  
        0 0

        já mám asi na zahradě ty zmutované slizky.Vypadají jako plzáci.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          no-nick     před 12 lety 21.07.2012 21:34 |  
          0 0

          Tak v tom případě zatloukat, zatloukat a zatloukat:-)

  8. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    Markus     před 12 lety 21.07.2012 08:45 |  
    0 0

    Z mého pohledu se nemění nic, další neprůhledná nedůvěryhodná a nekompetentní společnost, u které si neumím představit, že by nám prošla sítem Anti-Money Launderingu. Ve svém jednoduchém pohledu na svět, kde odlišuji skautíky a špatňáky se stále pohybujeme hluboko v oblasti špatňáků. Schopní skautíci se od tohoto drží hodně daleko, oprávněně se bojí si s takovými cokoliv začít. Navíc tu došlo k propojení s místní politikou, což je zejména v Praze a Příbrami hra jen pro nejotrlejší. Můžeme tu spekulovat o všem možné, ale z pohledu fanouška Slavie cítím jen velkou bezmoc, o sport tu nejde.

  9. Re: Stadion v Edenu změnil majitele

    subHuman     před 12 lety 23.07.2012 07:54 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, ještě včera nebyla společnost Kingwter Holdings Limited zapsána v Obchodním rejstříku... Překvapuje mne, že si toho dosud žádný investigativní žurnalista nevšiml :-)

      • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

        Markus     před 12 lety 23.07.2012 14:09 |  
        0 0

        Nemá vazby na PPF. Když to PPF takto hlasitě dementuje, nemám důvod pochybovat. Jde o něco jiného, čas ukáže.

        • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

          slaviator     před 12 lety 23.07.2012 18:27 |  
          0 0

          Slavíček má vazby na PFF i na J&T, tak se modleme v PPF, protože jinak to MŮŽE znamenat, že J&T bude chtít přesunout Spartu z Letné

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            subHuman     před 12 lety 23.07.2012 20:09 |  
            0 0

            To si NIKDO nelajzne, rudej kašpar štraka v Edenu by proti tomu byl selanka.
            Nechci spekulovat o tom, co by předvedli rudoši, ale jsem si 100% jist, že ze strany Sešívek by si původci takové akce užili jistě zajímavé věci...
            Já tomu prostě nevěřím, bratři Řebíčkové se měli údajně vyjádřit v tom smyslu, že zkušenost právě s tím pomateným rudochem jim bohatě stačila, i z toho důvodu nedopadlo angažmá Ivánka Horníka...

            Vsadím se o 100 piv, že komunisti v Edenu jako domácí tým hrát ligu nebudou.

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              travel (přítel SN)     před 12 lety 23.07.2012 21:42 |  
              0 0

              No dobře,tak neangažovali Horníka,ale nemohli ovlivnit komu Natland prodal stadion.

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            subHuman     před 12 lety 23.07.2012 20:20 |  
            0 0

            Nech si to zapsat u Koscheena, jako konspirační teorie je to maximálně zajímavé:

            Majitelé Slavie a sparty, křišťálově čistý Aleš Řebíček a byznysman Daniel Křetínský se rozhodli udělat mega kšeft, jaký vejde do historie (nejen) Českého fotbalu: sparta se přestěhuje do Edenu a bude tedy hrát se Slavií na jednom stadionu. A to buď dočasně, nebo trvale.
            Varianta dočasná: na spartě dojde k zásadní rekonstrukci stadionu a velkému navýšení kapacity, sparta se po 2 sezonách v Edenu vrací na největší a nejmodernější stadion ve střední Evropě, od Edenu dávají ruce pryč i nejzarytější Slávisté.
            Varianta trvalá: místo stadionu rudých vznikne office centrum/develop.projekt bytů/nákupní centrum. S přítomností komunistů se nedokáží Slávisté smířit a bojkotují návštěvy Edenu, stejně jako rudoši odmítají (na obou stranách s výjimkami ohýbačů zad, kteří budou chodit za jakýchkoli okolností, i kdyby Slavia hrála v zelených dresech a sparta hrála s logem ODS na hrudi) na vršovický stadion jezdit.
            Reakce obou táborů si kamarádi Křetínský a Řebíček vyzkoušeli v sezoně 2011/2012 - sparta dosadila do kormidla nenáviděného Hřebíka, Slavia arcisymbol všech sparťanů štraku. Duo K+Ř tedy ví, jak radikálové obou táborů reagují na největší facku a tak se pustí do společného kšeftíku.

            Zazvonil zvonec a pohádky je konec. Takoví blázni to zase nejsou...

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.07.2012 20:55 |  
              0 0

              Nevím zda vůbec stojí zde uvažovat o takových fantasmagoriich a neni lepší se věnovat smysluplnějším příspěvkům kor před začátkem ligy, ač to nazýváš pohádkami.

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              slaviator     před 12 lety 23.07.2012 21:23 |  
              0 0

              Křetinský v tom nejede, co ten co když je to spíš akce Tykače?

              A říkám, ta rekonstrukce Letný nebude. Měla být, měli už vyjednanou půjčku u J&T banky, mělo se to provést v době rozkopané Hradčanské. Ale padlo to a "nikdo neví proč".

              http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/sparta-uz-na-strahov-nechce-rekonstrukci-letne-odlozila_145204.html

              Ta varianta trvalá, o tu teď půjde...

              • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                subHuman     před 12 lety 23.07.2012 21:26 |  
                0 0

                Jak jsem psal jinde, takovej blázen tu není nikdo, to by myslím neskončilo u sněhových koulí a hrobečků na trénink. hřišti...
                Vsadím se o co chceš, že sparta jako domácí ligu v Edenu hrát nebude.

                • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

                  slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:28 |  
                  0 0

                  A jakou dobu vytyčíme? Je jasný, že v letošní sezoně to nebude určitě. A těžko odhadovat, co bude za dvacet let. Takže jako rozumnou dobu dejme příštích pět sezon?

          • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

            Markus     před 12 lety 24.07.2012 07:26 |  
            0 0

            Pardon, vazby samozřejmě má, ale nedělá to pro PPF. Před lety tu byl tlak investovat do národního stadionu, na kterém by bohatě vydělala Sparta, měl vzniknout na Letné a nevyšlo to. Může jít opravdu o pokračování téhle hry.

            • Re: Stadion v Edenu změnil majitele

              slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:27 |  
              0 0

              Národní stadion asi ne, to bylo Košťálovo...