Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

V Edenu se mění trávník

Po všesokolském sletu a koncertu Bruce Springsteena dochází v Edenu k avizované výměně trávníku a podloží. "Kvalita trávníku v multifunkční aréně v Edenu se od nové sezóny výrazně zlepší," slibuje Milan Heidler z Natland Group.

Trávník byl po sletu a koncertu v hrozném stavu, jak můžete vidět na fotografii. V dobrém stavu však nebyl ani v minulosti, kdy jeho stav kritizovali nejen fanoušci, ale i hráči. E Side proto k řešení situace přizval experty - profesorku Miluši Svobodovou z katedry trávníkářství České zemědělské univerzity v Praze a zástupce několika firem specializovaných na pokládání trávníků. Ti navrhli řešení, které spočívá hlavně v lepší péči o trávník včetně jeho podloží.

Od uplynulého víkendu se na úpravách trávníku intenzivně pracuje. Práce se týkají správného složení podloží, jeho nakypření a prohnojení. Následovalo položení zcela nového trávníku, jeho válcování, postřik proti škůdcům, další hnojení. Práce budou ukončeny ve středu. Do zahájení Gambrinus ligy poslední červencový víkend bude trávník ve špičkovém stavu.

Plníme náš dlouhodobý plán. Podařilo se nám do arény přilákat atraktivní koncerty a další akce. Část ze zisku investujeme do opatření, která zlepší technický stav arény a možnosti jejího využití. Nový trávník je jedním z nich," dodal Milan Heidler.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu se mění trávník

    winter (přítel SN)     před 12 lety 17.07.2012 23:03 |  
    0 0

    vždycky když vidim tu díru tak se mi chce zvracet... kde je ta slibovaná montovaná tribuna???

    • Re: V Edenu se mění trávník

      slaviator     před 12 lety 17.07.2012 23:19 |  
      0 0

      prosímtě, když i tu plachtu v klubovejch barvách sháněli asi měsíc a půl... takže s montovanou tribunou počítej tak příští sezonu - možná

    • Re: V Edenu se mění trávník

      PetCC     před 12 lety 17.07.2012 23:40 |  
      0 0

      Kterou díru myslíš? :-D

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Barra     před 12 lety 18.07.2012 00:19 |  
      0 0

      Než tam bude tá montovaná tribuna příjdeme o 176 míst! Sakriš, stadion už nebude vyprodaný, diváci nebou mít kde sedět. Slavia by si částku, která se rovná 176 neprodaných míst měla strhnout z měsičního nájmu, který teď platí. Pojdme jím to oplatit!

      • Re: V Edenu se mění trávník

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 05:02 |  
        0 0

        ta díra je opravdu nádherná viď? :o

        • Re: V Edenu se mění trávník

          bongor     před 12 lety 18.07.2012 06:42 |  
          0 0

          Díra nedíra-furt se natírá

        • Re: V Edenu se mění trávník

          Barra     před 12 lety 18.07.2012 07:32 |  
          0 0

          A víš že mi ani nevadí? Uvažuji teď racionálně, hlavou a ne srdcem. Být majitel stadionu bych ji tam asi také nechal zakomponovat, kdybych si myslel že se tím dá zvýšit praktické využití stadionu a životoschopnost projektu. Ale vím, že se teď pouštím na tenký led a že se na mě vrhne lavina kritiky. Nicméně, jsou horší věci na světě a abych z toho měl neustále stavy nevolnosti a obrácené žaludeční reflexy, to ne.

          • Re: V Edenu se mění trávník

            mira2     před 12 lety 18.07.2012 07:49 |  
            0 0

            Tak já jsem s tebou...To není vůbec nic zásadního. Když budeme hrát dobrej fotbal s výsledky, tak ten vchod, kterým jsem vcházel na plochu při koncertu Springsteena mi vadit nebude.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              no-nick     před 12 lety 18.07.2012 08:00 |  
              0 0

              Souhlas, zajímá mě víc kvalita trávníku řešená v článku než nějaká 100krát omletá díra.

          • Re: V Edenu se mění trávník

            japhy     před 12 lety 18.07.2012 08:18 |  
            0 0

            Když vidím ty reakce, jsem rád, že mi nevadí a můžu být v klidu. Nevím proč, ale tohle mě nechává naprosto chladným, esteticky pro mě prostě no problemo. A i kdyby, tak v pořadníku problémů by to bylo až někde úúúplně vzadu.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              PetCC     před 12 lety 18.07.2012 10:07 |  
              0 0

              Třeba mě esteticky vždycky víc vadily ty vchody v rozích, ty mají takový podivný tvar, než odbelníkový vchod na západě, na který pořád koukám.

              • Re: V Edenu se mění trávník

                denydzlSKS     před 12 lety 18.07.2012 10:11 |  
                0 0

                Tak to mám já názor přesně opačný! Mě zas ty rohy vyhovujou, protože jsou takový nenápadný, upíchnutý do rohu. To ten vyříznutej obdelník na mně působí, jako by si někdo vzal nákres tribuny, zavřel oči, píchnul prstem a řekl: "Tady bude!".. To ho nemohli šoupnout alespoň na prostředek..mě teda vadí DOST. A ještě když se kolem toho mlžilo tak, jak se mlžilo..

                • Re: V Edenu se mění trávník

                  bramburek (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 10:52 |  
                  0 0

                  souhlas s denydzlSKS, ta díra na východě je esteticky naprosto příšerná...

  2. Re: V Edenu se mění trávník

    subHuman     před 12 lety 18.07.2012 08:05 |  
    0 0

    Tak jestli budou trávník měnit i po srpnovém koncertu RHCP....

    Jinak se zcela ztotožňuji s reakcí zveřejněnou na webu FO (pojmenování stadionu).

    Mmchd, o jaké díře mluvíte? Myslíte tím STATICKÝ PRŮZKUM? Nebo později BRÁNU PRO VŠESOKOLSKÝ SLET? Myslíte tím tu díru, která bude zakryta nejdříve plachtou v klubových barvách (tzn modrou) a posléze mobilní tribunou? :-)

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Barra     před 12 lety 18.07.2012 08:16 |  
      0 0

      Tak řekl bych že než se finálně mohli postit do ostranění části tribuny k vytvoření brány (a ne jen pro všesokolský slet), se napřed musel provést statický průzkum jesti to je vůbec možné a jaký impakt tento zásah eventuálně bude mít na statiku konstrukce. Proto přítomnost odborníku z VUT. Přece jedno nevylučuje to druhé, naopak průzkum musel být logický první krok. A na nějakou mobilní tribunu bych se s prominutím vykašlal.

      • Re: V Edenu se mění trávník

        negativecreep     před 12 lety 18.07.2012 09:20 |  
        0 0

        Nepracujete pro natlant,protože jinak nemůžu pochopit,že jim nějaký průzkum věříte ? ( nemyslím to zle, ale podezdřele tady hajíte uplně vše) Spíš si myslím, že na stavební průzkum nebude potřeba stavební povolení dlouho dopředu, ale moc o tom nevím tak jen tipuju.

        • Re: V Edenu se mění trávník

          slaviator     před 12 lety 18.07.2012 09:27 |  
          0 0

          je to tak, jak píšete.

        • Re: V Edenu se mění trávník

          Barra     před 12 lety 18.07.2012 10:18 |  
          0 0

          Moje čeština není dokonalá, proto se možná nevyjadřují 100% správně.
          Zaprvé, ne, nepracuji pro Natland. Ale snažím se myslet logicky a racionálně. Na stavební průzkum určitě nebude zapotřebí mít dlouho dopředu stavební povolení - ale zdá se mi logické, že než se mohli pustit do stavby/odstranění části tribuny bylo zapotřebí napřed provést průzkum jestli konstrukce tribuny takový zásah umožní. Takže určitě od začátku měli v úmyslu (1) udělat ten otvor (2) k tomu bylo zapotřebí, aby se udělal statický průzkum (3) následně byla udělala ta brána.
          Že mi ta brána nevadí jsem konsekventně prohlašoval. Stadion nemůže jen sloužit k tomu, aby se tam co dva týdny zahrál zápas. Slavie platí, jestli jsem se dobře dočetl, 375.000 Kč za každý zápas, tedy 750.000 kč měsíčně nájem, řekněme do roka 20 x 375.000 kč, když počítám vedle ligových zápasů ještě nějaký zápas českého poháru a přátelák. Ročně tedy platí Slavia nějakých 7 mil kč. U České spořitelny se splácí investiční úvěr ve výši nějakých 320 mil kč. Jedná se o půjčenou částku, tedy nepočítám úroky. Kdyby byl úvěr na řekněme 30 let (netuším jak dlouho, ale spíš bude období kratší), tak se ročně splácí 10,6 mil kč – opakuji, bez úroků. S úrokem 5% a fixací na 5 let je měsíční splátka 1.715.000 kč, ročně 20,5 mil kč. S ročním příjmem 7 mil kč nájmu od Slavie je jasné, že stále schází nějakých 13 mil kč. A teď nemluvím o nákladech na údržbu a nutných opravách, které časem budou častější a nákladnější.
          Takže bez vedlejších aktivit z čeho budou proudit příjmy se majitel asi neobejde. Buď se na to budeme koukat jen červeno-bílými brýlemi, anebo přemýšlet o tom, co bychom asi sami dělali, kdybychom museli ročně nějakých 13 mil kč z vlastní kapsy vytáhnout aby se dluh splácel.
          Je to možná dané tím, že jsem vyrostl a žiju v zemi, kde platí tvrdé ekonomické principy a kapitalismus. Takže se na věci snad koukám z jiného úhlu a beru realitu v úvahu.

          • Re: V Edenu se mění trávník

            vavicek     před 12 lety 18.07.2012 11:11 |  
            0 0

            Mluvíte naprosto z cesty. Stadion byl navržen a postaven jako multifunkční. Byl schopen hostit koncerty a jiné akce i bez díry. Váš příspěvek z tohoto pohledu nedává žádný smysl. Tady nikdo nerozporuje, že se stadion musí uživit a že se v Edenu musí pořádat koncerty. Koncerty ovšem hostil i bez té díry.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              Barra     před 12 lety 18.07.2012 11:57 |  
              0 0

              Myslím, že se dost o psalo tom, že sokolům byl přislíben slavnostní vstup na plochu hřiště, a že brána byla v první instanci kvůli tomu postavená. Že do bodoucnosti může sloužit ještě jiným účelům a tedy nemá smysl ji opět zazdit, mi nepřipadá z hlediska majitelů jako divné, ale je to jejich rozhodnutí. Ale to je můj názor, a uvažuji jen jak bych já stadion využíval kdyby mi patřil a kdybych ho musel financovat.
              Jsem rád, že potvrzujete že stadion měl být od začátku multifunkční, halda příspěvků to v nedávné minulost na tomto webu odmítala. Ale ohledně této záležitosti už padlo dost slov, jak jsem ráno psal, negativní reakce na můj názor jsem očekával, i když jsem byl příjemně překvapený že se ozvaly i jné hlasy, kterým ta brána ani tak nevadí.

              • Re: V Edenu se mění trávník

                subHuman     před 12 lety 18.07.2012 12:10 |  
                0 0

                Sokolové jednoznačně odmítli, že by se brána dělala pro ně, vůbec ji nepožadovali, bylo to i v nějakém rozhovoru s vedením Sokola.
                Že mají otvorem jezdit kamiony pro usnadnění navážení techniky na koncerty je také nesmysl, protože ta díra je tak nízká, že tam kamion neprojede.

                Ano, stavěl se multifunkční stadion (či chcete-li aréna), ale s tím, že doma na něm bude Slavia která také bude mít výsostní práva na jeho užívání a to nejenom proto, že stadion stojí na jejích pozemcích.

                • Re: V Edenu se mění trávník

                  Barra     před 12 lety 18.07.2012 12:25 |  
                  0 0

                  Tak tedy musíme vycházet z toho, že tu bránu udělali jen proto, aby proti sobě naštvali co nejvíce fanoušků. Jen tak, pro svou radost investovali do stavby této brány. Jiný důvod asi nepřipadá v úvahu. Jak jsem psal, jsou to sadisté kteří si jenom vychutnávají když někoho můžou otravovat. Život mě ale naučil, že nikdo nemá patent na veškerý rozum a pravdu, a že to, co je z hlediska jednoho důležité, může být pro druhou stranu nepochopitelné. A tím asi padlo z mé strany vše, co jsem v této záležitosti chtěl říct.

                  • Re: V Edenu se mění trávník

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 12:48 |  
                    0 0

                    Nezbývá než souhlasit, protože jiný důvod nevidím. Stadion je navržen jako multifunkční, takže od původu nese sebou i vjezdy na plochu. Předpokládám, že v průběhu stavebního řízení byla zohledněna i evakuace a tedy únikové cesty v dostatečné kapacitě. Když začnu hledat viníka díry a půjdu vyučovací metodou, tak kvůli vjezdu kamionů na stadion to není, jsou tam dva a díra je moc malá. Sokolové ji dle subHumana také nechtěli. Jako nouzový východ je to blbost, to by připomínkovali v rámci stavebního řízení. Takže zbývá Natland, který v situaci, kdy E-Side je před krachem vezme prachy a začne kopat jen tak pro legraci tunel, který vlastně nepotřebuje… Sorry, to ale nedává smysl.
                    Já osobně přes všechny averze a nedůvěru vůči Natlandu bych se přikláněl k sokolům. Díra se začala kopat, až když tam měli mít slet. Díru při nástupu využili a vzhledem k připravované choreografii cvičení s ní museli kalkulovat již dávno dopředu. Přes všechnu úctu k postavení této organizace v naší historii, si na základě selského rozumu a logiky myslím, že lžou.

          • Re: V Edenu se mění trávník

            negativecreep     před 12 lety 18.07.2012 11:15 |  
            0 0

            Dobře já to beru, mám jedno ale. Podle architkta sice ten další východ potřeba není ( je to myslím celkem logický, protože se ta aréna už jako multifunkční stavěla, a do nedávna tam ten východ nebyl a ve velkém se tam koncertovalo bez problému. Navíc by to byl teda špatný architekt, kdyby stavěl multifunkční stadión a naprojektoval to nějak problémově pro koncerty. )

            Mě ten východ zase nějak žíly netrhá, ta mobilní tribuna kdyby nebyla dělaná nějak na míru by řvala třeba ještě víc. Jenže by si majitelé stadionu měli uvědomit, že tlak od fanoušků bude, protože je Slávia v Edenu historicky doma, a za další to zase tak úplně jenom nájemník není. Stadión stojí na pozemku Slávie a pokud jsem dobře informován dokonce se jimi ručí.

            Také by mě zajímalo kdy bude instalována zpět na své místo obrazovka. A neví tady někdo kolik natland dostane za koncert zhruha Kč? protože ta výměna trávy si myslím taky stojí nemalé peníze, a nějak nemůžu pochopit, že by se jim to vyplatilo,ale asi vyplatí.

            Jinak určitě mají příjmy ještě z pronájmu prostor, restaurace kancelaře.Asi to ale takový balík nebude.

            A na závěr chci dodat, že mě na tom sere nejvíc to, že když se ptali novináři co je to za díru v tribuně, tak o nějakém dalším vychodu řeč nebyla, mluvilo se jen o statickém průzkumu, a to už dávno věděli k čemu to sloužit bude, o této díře nebyl, jestli se nepletu ani nájemník informován, tedy klub Slávia, klokan asi také ne. A právě proto, že žiju v ČR, tak jsem naučenej, že je potřeba bejt na pozoru, a je potřeba tlak, protože tihle hajzlíci si myslí, že jim patří svět ( a to nejsem žadnej stařec, jsem ve věku ve kterém se nachází většina tědlech manažerů), a protože spousty z nich znám z VŠ tak vím co to je kolikrát za hovada.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              Viking     před 12 lety 18.07.2012 11:17 |  
              0 0

              16/9 Coldplay...

  3. Re: V Edenu se mění trávník

    smichov_1     před 12 lety 18.07.2012 09:38 |  
    0 0

    Doufám že mafiánská sebránka Natland co nejdřiv vypadne i s Pavlem Kukou.

  4. Otvor

    Petr9608     před 12 lety 18.07.2012 09:47 |  
    0 0

    Tak pevně doufám, že se to bude muset vyřešit do pořádání superpoháru (pevně doufám, že bude zcela vypdáno), ale to bude až za rok...

  5. 3. otvor

    Petr9608     před 12 lety 18.07.2012 09:51 |  
    0 0

    BTW: A toho, že mezi severem a východem je třetí otvor, si nikdo ještě nevšiml? :-)))

      • Re: 3. otvor

        denydzlSKS     před 12 lety 18.07.2012 10:01 |  
        0 0

        To je málo! Udělal bych ještě dva vjezdy. Jeden v 3/8 severní tribuny a druhej v 7/9 západní tribuny! Aby byla plně využita multifunkčnost arény..

        • Re: 3. otvor

          bramburek (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 10:57 |  
          0 0

          no nevim nevim, aby to pro multifunkčnost stačilo... já bych pro jistotu udělal vjezdy pod celým stadionem a začal hlediště od desátý řady

          • Re: 3. otvor

            ElvisPresley     před 12 lety 18.07.2012 12:39 |  
            0 0

            Tím vchodem mezi severem a východem - je udělán příliš nízký, údajně jím neprojede ani autobus.

            • Re: 3. otvor

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 20:50 |  
              0 0

              Je stejně vysokej jako ta díra na východě....

              • Re: 3. otvor

                subHuman     před 12 lety 19.07.2012 12:17 |  
                0 0

                Příští týden změřím digi metrem, uvidíme :-)

                • Re: 3. otvor

                  Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 17:50 |  
                  0 0

                  Tak schválně, po detailním prozkoumání fotek bych tipnul, že ten v rohu (sever_východ) je ještě o jednu řadu sedaček vyšší než ta díra na východě ;o)

  6. Re: V Edenu se mění trávník

    ElvisPresley     před 12 lety 18.07.2012 12:33 |  
    0 0

    Je krásné sledovat, jak se nový trávníček zasazuje. Ovšem při pomyšlení na září, kdy je další koncert mé nadšení opadá...A tak to bude dokola...

    • Re: V Edenu se mění trávník

      subHuman     před 12 lety 18.07.2012 13:09 |  
      0 0

      V srpnu RHCP, v září Coldplay.

  7. Re: V Edenu se mění trávník

    quelhar (admin)     před 12 lety 18.07.2012 14:01 |  
    0 0

    Na trosku jinou notu - prosim vas o trochu zpetne vazby:

    Zaznamenali jste, ze vpravo na hlavni strance pribylo Twitterove okenko?
    Sledujete SN na Twitteru?
    Ma podle vas smysl tweetovat prubezne vysledky ze zapasu, jejichz prubezny vyvoj nelze sledovat jinde na netu (napr. prave na konci jara soutezni zapasy becka a nyni priprava juniorky)?
    Melo by podle vas nejaky smysl tweetovat take prubezne vysledky zapasu Slavie, ktere se daji sledovat jinde (onlajny, oficialni web)?

    Diky.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      mart     před 12 lety 18.07.2012 14:29 |  
      0 0

      Zaznamenal, zaznamenal.
      Bohuzel.
      Proc bohuzel? .... zdvojnasobila(skoro bych rek ze mozna vic nez zdvojnasobila) se mi doba zobrazovani SN.
      Osobni nazor tedy - NE, nemam to rad :)
      mart

      • Re: V Edenu se mění trávník

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.07.2012 22:06 |  
        0 0

        To me mrzi :o/ Ale snad to nebude tak hrozne a stranky se ti nenacitaji v radech desitkach sekund :o)

        • Re: V Edenu se mění trávník

          mart     před 12 lety 19.07.2012 10:57 |  
          0 0

          Ale dyt ja neprudim, ... jenom proste potrebuju SN HNED! a ne na ne cekat :D
          Koukam a f5kuju celej den, mam to schovany za pracovnima papirama ..... takze to proste musi bejt rychle! (:D)

    • Re: V Edenu se mění trávník

      bramburek (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 14:31 |  
      0 0

      Za mě - ne, děkuji, nemám zájem

    • Re: V Edenu se mění trávník

      subHuman     před 12 lety 18.07.2012 14:38 |  
      0 0

      Zaznamenal a kvituji.
      Většinu věcí často již vím, výsledky "A" mužstva sledovat nepotřebuji protože málokdy chybím osobně na zápase, nicméně např. dnes na "B" se nedostanu...

      Takže za mne ano, tweetovat, juniorku a novinky určitě, je to jistě rychlejší, než čekat až se napíše článek (to např. v případě přestupů atd.).

    • Re: V Edenu se mění trávník

      lassiter     před 12 lety 18.07.2012 15:38 |  
      0 0

      zaznamenal, sleduji, pokračovat! :-)

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 15:43 |  
      0 0

      Okénko jsem zaznamenal. SN na twitteru sleduji, většinou je to dokonce první zdroj, kde se dozvím o nějaké novince v klubu. Tweetovat výsledky áčka podle mě moc smysl nemá, ale u ostatních týmů určitě pokračujte.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      subHuman     před 12 lety 18.07.2012 15:51 |  
      0 0

      mimochodem na android marketu je k dispozici nějaká aplikace o Slavii a zdá se býti celkem aktualizovaná...

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Mac     před 12 lety 18.07.2012 16:08 |  
      0 0

      ANO, NE, ANO, NE. :-)

      • SN na Twitteru

        dejva     před 12 lety 18.07.2012 17:30 |  
        0 0

        všiml.dobrý nápad. pokračujte....

    • Re: V Edenu se mění trávník

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.07.2012 22:04 |  
      0 0

      Diky vsem za reakce. Vypada to, ze nekolik lidi to preci jen vyuziva jako informacni zdroj, takze budeme pokracovat ve stejne forme jako doposud.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      patapuf     před 12 lety 19.07.2012 07:04 |  
      0 0

      zdravím,

      sleduju. například info ze zápasů béčka je podle mého super. jen tak dál.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      bramburek (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 14:34 |  
      0 0

      myslíš, že je hezčí než Soňa?

      • Re: V Edenu se mění trávník

        Petr9608     před 12 lety 18.07.2012 15:04 |  
        0 0

        Tak už je vdaná pani...

    • Re: V Edenu se mění trávník

      subHuman     před 12 lety 18.07.2012 14:46 |  
      0 0

      Kolego a kdybyste jen tušil, komu byl tento post nabídnut jako prvnímu... :-D

      • Re: V Edenu se mění trávník

        Petr9608     před 12 lety 18.07.2012 15:04 |  
        0 0

        Komu?

        • Re: V Edenu se mění trávník

          subHuman     před 12 lety 18.07.2012 15:08 |  
          0 0

          Jsem vázán mlčenlivostí, nicméně dotyčná osoba se čas od času vyskytuje i zde na SN :-)

      • Re: V Edenu se mění trávník

        mike-k (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 15:21 |  
        0 0

        pan "Jiří" :D

        • Re: V Edenu se mění trávník

          subHuman     před 12 lety 18.07.2012 15:26 |  
          0 0

          To by bylo parádní!

          • Re: V Edenu se mění trávník

            slaviator     před 12 lety 18.07.2012 20:53 |  
            0 0

            Proč to odmítnul? Aby všechno nebylo ještě jinak a nebyli jsme překvapení!

  8. Re: V Edenu se mění trávník

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 14:26 |  
    0 0

    Když už se rěšili vlastníci JUVE- tohle bych chtěl u nás zažít a jsem přesvědčen, že to není úplná utopie, ale muselo by se něco stát, aby slavistická obec povstala a byla k tomu ochotna ( šlo to všem od srdce).
    zejména 2:09 ... http://www.youtube.com/watch?v=-vWA6KIoerY

    • Re: V Edenu se mění trávník

      subHuman     před 12 lety 18.07.2012 14:44 |  
      0 0

      Tak vzhledem k tomu, že i přímo na Tribunu Sever chodí do některých sektorů (zejména v horních řadách) lidé, kteří nejenom že nejsou ochotni karton zvednout, ale např. roztahované plachty úmyslně trhají či dokonce zapalují zapalovačem a kartony pravidelně mačkají, trhají či rovněž zapalují, tak podobné celostadionové choreo, navíc oslavující výročí nějaké ultras skupiny (v tomto případě 25 let Vikingů) je skutečně naprostá utopie...

      • Re: V Edenu se mění trávník

        eomer (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 14:51 |  
        0 0

        mně šlo spíše o ten celostadionový zpěv hymny než choreo. I přes problémy se choreo vyrovná, sestava už se také začala dělat ( byť je to za malé účasti, ale...)

        • Re: V Edenu se mění trávník

          subHuman     před 12 lety 18.07.2012 14:56 |  
          0 0

          Aha, nemám tu repro, takže video jsem viděl bez zvuku :-)

          Druhá věta mi nedává zcela smysl...

          • Re: V Edenu se mění trávník

            eomer (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 15:22 |  
            0 0

            Básník měl na mysli 3 věci: že choreo na celou tribunu se tomu videu vyrovná ( pokud je plno). Začalo se praktikovat vyhlášení sestavy - křestní jméno moderátor, fandové příjmení , byť jen převážně na TS( což si bez zvuku nemohl slyšet). A do třetice to ALE, bylo na zpěv hymny, kdy všichni zpívají- a to nám ( jako Čechům) moc nejde ani u státní hymny, kterou všichni znají.

  9. Rudy

    Petr9608     před 12 lety 18.07.2012 17:48 |  
    0 0

    Myslíte, že jsou na něj někde zvědaví?

    Jako ty Hearts jsou na úrovni tak Teplitz oder Gablonz.

    Bych viděl, že po něm šáhne tak někdo z Championship nebo 2. Bundesligy.

    A s nima si poháry nezahraje. Se Slavií, když přijde, tak na nějakých 60% ano.

    • Re: Rudy

      Jiri1     před 12 lety 18.07.2012 18:55 |  
      0 0

      Zdravim, myslite , ze je to dulezitze, Skacel i Svec jsou proste zoldaci a jdou tam, kde jim nabidnou o trochu vice , sere mi to hlavne u Svece, , kde pry v prvni nabidce pro nej a to co mu nabizeli jinde nebyl az takovy rozdil. Nedivim se Rebickovi , ze ted po nem uz tak netouzi, nedivim se , ze nekteri ztraceji uz viru v tyto tzv. zlate odchovance, je ale zajimave , ze mezi nimi vsak i nadale panuji perfektni vztahy , hodne nadstandartni je treba dodnes vztah mezi Vachou a Kozlem, a nebo kluky z doby Ricky , kterym dodnes zadarmo pomaha v hledani angazma . Protoze ma ve svete jmeno Ricka vynikajici zvuk , tak treba pomohl i Necidovi a Suchemu ke kvalitnimu angazma za nadstandartni podminky , ktere by jinak tito hraci tezko meli, je zajimave , ze treba mu dodnes ani Slavia nedala za prestup Necxida ani K., presto ze ho to stalo tisice. Dnes s nami uz mnoho mit nechce , neni kvalita rika , ona ale neni ani jinde, Cesky mladeznicky fotbal jde dolu i proto prestupy jsou spise vyjimkou v teto vekove kategoerii.

      • Re: Rudy

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 21:49 |  
        0 0

        Tak by panu Rickovi mohli dat najakou K jejich manazeri kteri se nekrestansky pakujou kdyz jim tak pomohl.

  10. Re: V Edenu se mění trávník

    travel (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 20:28 |  
    0 0

    Ne že by pro mě byla Bohemka srdeční záležitost,ale za přečtení to stojí.


    Informace pro věřitele

    Dnes proběhlo očekávané soudní jednání u Vrchního soudu v Praze týkající se podání vylučovací žaloby společností Bohemians 1905. Vrchní soud rozhodl, že žaloba Bohemians 1905 se zamítá a v současné době veškerý majetek, který Bohemians 1905 neoprávněně nabyla od společnosti FC Bohemians Praha patří správci konkurzní podstaty FC Bohemians Praha, který je jediný oprávněný dle zákona s majetkem nakládat. Bohemians 1905 není dnešním dnem nositelem historie FC Bohemians Praha. Proti tomuto rozhodnutí není přípustné dovolání k Nejvyššímu soudu.

    Další informace budou zveřejněny po obdržení rozsudku.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Stahler     před 12 lety 18.07.2012 21:27 |  
      0 0

      Hmmm...To je zajímavá informace,kde jsi to našel ? Pokud je to pravda tak to bude docela prdel co se bude dít.A to mají B1905 domluvený slavnostní přátelák s AC Parma,což je ten celek za kterým SKS musejí jet do Itálie...Karel Kapr s Vejsadou asi fakt zvítězí,což se moc nečekalo.Jsem zvědavý co na to řekne Pelta a vůbec celý svaz...

      • Re: V Edenu se mění trávník

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 21:54 |  
        0 0

        Cochtany moc rad nemam i kdyz k nim necitim takovou averzi jako proti rudy chatre ci zoldakum.Tak tohle jim teda nepreji pac Kapr nebo Vejsada to je jedna velka pakaz.

      • Re: V Edenu se mění trávník

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.07.2012 22:02 |  
        0 0

        Ono je spis zajimave, ze obe strany si ten rozsudek vykladaji jako sve vitezstvi - Vejsadovo vyjadreni je vyse (pozdeji bylo doplneno, cele je na www.bohemianspraha.cz) a vyjadreni 1905 je na www.bohemians.cz.

        • Re: V Edenu se mění trávník

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 22:05 |  
          0 0

          Zrovna na to koukam ze kazdej to bere jinak no jeste za aspon mame jenom jednu Slavii.

        • Re: V Edenu se mění trávník

          slaviator     před 12 lety 18.07.2012 22:18 |  
          0 0

          to tak právníci vždycky dělaj, viz i ŘSD vs Eurovia, kde si zamítnutí žaloby taky obě strany vykládají jako svoje vítězství. Ale zamítnutí žaloby vítězstvím toho žalobce (tedy v případě Bohemek Bohemians 1905...) není, ať říkaj co chtěj :D

          • Re: V Edenu se mění trávník

            Barra     před 12 lety 18.07.2012 22:49 |  
            0 0

            Když se ale koukám na http://www.mediafax.cz/sport/4083380-Vrchni-soud-potvrdil-verdikt-mestskeho-ve-vylucovaci-zalobe-Bohemians-1905-ale-s-vyhradami tak bych řekl že Bohemians 1905 uspěla. "Vrchní soud sice potvrdil rozhodnutí Městského soudu, ale s úplně jinými odůvodněními. Dal nám tedy za pravdu v tom, že je nový soupis neplatný a že jsme vylučovací žalobu vůbec nemuseli podávat. Věřím, že teď nebude správce konkursní činit další obstrukce a budeme moci nakládat s našimi hráči bez problémů." (stanovisko právního zástupce Bohemians 1905 JUDr. Pavla Fráňy).
            Žaloba byla zamítnutá, protože vůbec nemusela být podaná. Nebo se pletu?
            "Práva zapsatelná byla a jednoznačně jsou majetková, takže byla zapsána správně. Jde totiž o peníze, které přicházejí z případných přestupů, tak jako tomu bylo například u hráče Jana Morávka," řekl Uherek (právní zástupce střížkovského klubu Bohemians Praha, Tomáš Uherek).
            Tato slova ale soud v odůvodnění rozsudku důrazně zpochybnil a dal spíše za pravdu žalobci.
            Rozsudek jsem nikde nenašel, jsou to jen slova Mediafaxu, takže asi budeme muset počkat.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              slaviator     před 12 lety 18.07.2012 23:06 |  
              0 0

              Nevím jak dneska, ale když Mediafax začínal, tak polovina lidí tam byli brigádníci a druhá polovina byli lidi z Novy. Takže zprávy od této agentury beru pořád s velkou rezervou. Stačí vidět i, jaký boty dělaj novináři na Nově (a tím nemyslím bulvární věci "to je divné, že v minus patnácti zmrzne voda v led" či "29.únor způsobí, že rodiny utratí za rok víc peněz" či "uděláme test co se stane, když člověk spadne z kola, proto jsme koupili tříkilový meloun co má plus minus váhu lidské hlavy a zjistili jsme pokusem, žekdyž spadne z metru meloun na beton s připnutou přilbou, tak napraskne v místech, kde nebyla přilba; když spadne bez přilby, tak se rozprskne", ale myslím chyby a vyloženě faktické boty. ČT to dokáže ale, bohužel, taky. Takže to brát s velkou rezervou.

              Soudů ještě bude několik, uvidíme, ale mám dojem, že to 1905 projíždí. Uvidíme podle odůvodnění rozsudku, až ho někdo zveřejní....

              • Re: V Edenu se mění trávník

                Barra     před 12 lety 19.07.2012 09:59 |  
                0 0

                Aha (a to nemá nic společného s tím bulvárním denníkem), to jsem nevěděl. Myslel jsem že Mediafax je na lepší úrovni, počkejme tedy. You´re right.

                • Re: V Edenu se mění trávník

                  slaviator     před 12 lety 19.07.2012 11:43 |  
                  0 0

                  Vím, jak to bylo před dvěma třema lety. Snad to přímo založila Nova nebo "jen" ten její tehdejší rumunskej majitel, proto tam bylo tehdy dost lidí z Novy, a třeba na specializaci sportu tam vzali několik lidí z vFotbalu.

                  • Re: V Edenu se mění trávník

                    Barra     před 12 lety 19.07.2012 11:58 |  
                    0 0

                    Koukám na jejích web-stránky a dole u ´O nás´ se chlubí tím, že patří do skupiny Cet21, tedy Nova a co. Měl jsi pravdu, odbornost určitě nebude na úrovni ČTK.

                    • Re: V Edenu se mění trávník

                      slaviator     před 12 lety 19.07.2012 13:57 |  
                      0 0

                      Vida, tak tam pořád patří. Říkám no, to založila Nova (resp. její majitel), aby nemuseli platit zpravodajství ČTK. Tak si vytvořili cca před třema lety vlastní agenturu, právě Mediafax. Ale i s tou ČTK si nedělej moc iluze, i když je to asi na nejlepší úrovni. Ale co se dá celkem brát, tak je Aktualne.cz a iHned. Plus i MF/iDnes, ale tam fakt jak od koho...

                      • Re: V Edenu se mění trávník

                        Barra     před 12 lety 19.07.2012 14:38 |  
                        0 0

                        Jo, na webu sleduji na Ihned, Idnes a Aktualne aktuality v Česku. A i když se nadává na J. Šídla, rád si ho přečtu.

            • Re: V Edenu se mění trávník

              slaviator     před 12 lety 18.07.2012 23:09 |  
              0 0

              každopádně to asi pořád není konec, přes "zásadní právní význam" to bude nakonec jedna či druhá strana tlačit na dovolání k Nejvyššímu soudu, takže v tom může být ještě větší maglajs nakonec

      • Re: V Edenu se mění trávník

        bongor     před 12 lety 18.07.2012 22:35 |  
        0 0

        Já taky čochtany moc nemusím,ale určitě bych jim přál,aby tenhle soud vyhráli.Bohužel se tak nestalo.Teď jsem zvědav,jestli se to nějak dotkne i jejich současného kádru a další činnosti ,včetně názvu
        Další špatná zpráva:Dušan Švento si přetrhl přední vaz v koleni a bude na půl roku bez fotbalu Duško,brzy se uzdrav a přij´d se občas podívat do Edenu.

      • Re: V Edenu se mění trávník

        travel (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 23:44 |  
        0 0

        Kde jsem to našel už za mě odpověděl quelhar-na web. str. Vejsadovy Bohemky.Samozřejmě neumím posoudit nakolik je tato informace objektivní,či pravdivá,ale zaujala mě,tak jsem to sem dal.Jinak mě taky zaujalo,že už není dovolání k nejvyššímu soudu.Na závěr se tam píše,že další informace budou zveřejněny po obdržení rozsudku,tak snad pak bude jasné ,pro kterou Bohemku to dopadlo dobře.

        • Re: V Edenu se mění trávník

          travel (přítel SN)     před 12 lety 18.07.2012 23:51 |  
          0 0

          Teď jsem byl na web. str Vejsadovy Bohemky a je to podstatně rozšířené.Když jsem to zkopíroval,tak tam nic víc nebylo.

    • Re: V Edenu se mění trávník

      Clarinet     před 12 lety 19.07.2012 08:04 |  
      0 0

      Spravedlnost? Že by? Konečně?

      Bohemce (1905), tý bandě nevděčníků, bych to za jejich věčnou zpupnost "my jsme nejskvělejší fanoušci, naše Bohemka je jediná pravá a dohromady jsme ze všech nejlepšejší" jenom přál. Nemám rád ani jednu z Bohemek, je mi to celkem jedno.

  11. Ďolíček

    slaviator     před 12 lety 18.07.2012 22:35 |  
    0 0

    Na www.bohemianspraha.cz jsem se začet do příspěvku od Ulvra o bojovníkovi Vejsadovi, páté koloně Přibylovi apod, ale tohle mě zaujalo - proč (údajně) psal Přibyl mail starostovi Prahy 10, že chtěj hrát v Edenu místo v Ďolíčku? Vždyť starosta s tím neměl nic společného, ne? To by bylo jen a jen mezi B1905 a E Side, radnice by s tím neměla nic mít společného? Nebo měla....?

    • Re: Ďolíček

      bongor     před 12 lety 18.07.2012 22:37 |  
      0 0

      To je Lukáši v české kotlině docela normální,že se lobuje na všechny strany.ještě že nenapsal Lessymu s Kalouskem.

  12. Re: V Edenu se mění trávník

    moxi (host)     před 12 lety 21.05.2013 05:21 |  
    0 0

    ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
    http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]

    ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    http://www.cheapray- bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].