Hráči Slavie

Třetí letní posilou bude Martin Juhar

Čtyřiadvacetiletý slovenský levý záložník Martin Juhar se stane třetí letní posilou Slavie. S klubem již trénuje a Slavia se Spartou jsou dohodnuti na přestupu, který by měl být stvrzen v úterý.

Posledním působištěm Juhara byla Sparta, kam přišel před rokem z Košic, tam mu skončila smlouva a klub z Letné jej tak získal zadarmo. Ve Spartě se mu zpočátku dařilo, v prvních sedmi kolech nastoupil šestkrát v základní sestavě a jednou střídal, připsal si také jednu branku do sítě Žižkova a jeho klub všechny tyto zápasy vyhrál. Od osmého kola však ze sestavy vypadl a už se do ní nevrátil, v dalších 23 ligových zápasech si připsal jen šest startů z lavičky, většinou jen jako taktická střídání a dohromady odehrál už jen 59 minut. Se svou pozicí tak logicky nemohl být spokojen, na jeho pozici totiž hraje Ladislav Krejčí, který má základní sestavu prakticky jistou.

Ve Slavii bude mít Juhar cestu do základní jedenáctky zřejmě jednodušší, o pozici levého záložníka dosud totiž bojovali výhradně mladí odchovanci Slavie: Martin Hurka, Luboš Tusjak a Daniel Veselý. Mohl by tak v tom správném klubu potvrdit to, co se o něm před rokem při přestupu do Sparty říkalo - že je to druhý Dušan Švento.

Komentáře (70)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:03 |  
    0 0

    Martin Juhar:
    "Opouštěl jsem stadión úplně očarovaný a úplně se do pražského klubu zamiloval. Od té doby jsem snil, že jednou dres letenského týmu obléknu."

    "Měl jsem i jiné nabídky, ale když agent volal, že se ozvala Sparta, neváhal jsem ani vteřinu."

    "Praha je okouzlující stejně jako Sparta."

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:07 |  
      0 0

      ježiš, to je vemeno

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      PetCC     před 12 lety 09.07.2012 11:08 |  
      0 0

      Tak růžové brýle mu za ten rok spadly, teď už snad vidí realitu :-)

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Barra     před 12 lety 09.07.2012 14:48 |  
        0 0

        Takový pozitivní komentář se mi líbí! 100% souhlasím.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:08 |  
      0 0

      Tak stěží přijdeš někam a řekneš dobrý den já sem žoldák, nebudu nic říkat půjdu kopat možná do Slávie. :o)

      U Martina Juhara bych to neviděl tak ostře, Sparta je pojem ať se nám to líbí nebo ne. A troufám i tvrdit, že kdyby daly na Slovensku anketu mezi mladé hráče, tak Sparta bude jasně dominovat, je jen na našem klubu jestli budoucí kroky budou takové jako ty bývalé silné Sparty.

      Tak buď vítán Martine a ať se daří!

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      koscheen (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:13 |  
      0 0

      Ty az pujdes do novy prace tak reknes: "Nazdar tak me tu mate, chtel jsem radsi nekam na zapad, ale co se da delat"? Delate z toho zbytecnou kovbojku..

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:21 |  
        0 0

        Já už jsem četl spoustu rozhovorů po přestupu a rozhodně to jde i bez tohohle lezení do pr. Nechápu, proč má někdo potřebu tohle prohlašovat. Ale ať si říká co chce, jen by měl počítat s tím, že se mu to jednou vrátí.

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          koscheen (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:34 |  
          0 0

          Ber to jako mladickou nerozvaznost, kdo vi co bys rikal ty. Kdybysme v tu dobu hrali pohary my tak by to co mu vytykas psal o nas..

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:15 |  
      0 0

      cca před 2 měsíci někdo na off webu psal že má zaručený info o příchodu Fantiše a Růžičky z Austrie....zatim to nějak nevychází :))))

  2. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:15 |  
    0 0

    Nechápu, kdo v dnešní době ještě řeší vztah hráč = klub. Klubismus na téhle úrovni víceméně zmizel profesionalizací fotbalu :p
    Řeči nových akvizic jsou pro fanoušky, kteří je potřebují slyšet, je to taková hra z obou stran. Vůbec bych je nebral na vědomí..

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:20 |  
      0 0

      Sport si na tom teď smlsne, napíše pár kydů o hráčské rivalitě a o sensaci. No a pokud Juhar uspěje, bude se vynášet do nebe a pokud bude hrát tužku, Sport mu omlátí rok ve spartě o hlavu, jenom aby měli chlapi u piva v hospodě na vesnici o čem mlít.

      Spíš mě vážně štve, že přichází levý záložník na post, kde by měl hrát ideálně Hurka, což je náš největší současný talent. Tusjak s Veselým asi také nejsou k zahození. Hlavně, že na druhé křídlo nemáme pořád nikoho.

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:41 |  
          0 0

          Jooo, to už KJ zkoušel nacpat Jardu Černýho napravo po stáži v Bayernu.

          Ne, vážně, když mu to tam pujde, jsem pro. Snad je dost dobrej na to, aby zvládl hrát na lajně přes nohu.

          • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

            koscheen (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:51 |  
            0 0

            Prave ze na tom videu mu to jde docela dobre, navic to ma silnejsi do hriste tudiz na strelu, dost ho to ale tahlo doprostred, nu uvidime..

          • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

            Hajens     před 12 lety 09.07.2012 12:08 |  
            0 0

            A navic, na centry "po noze" by tam mel (mohl) byt pravy obrance, ne?

          • answer this post

            IvyHINES21     před 12 lety 10.07.2012 02:58 |  
            0 0

            Co to this site [primeessays.co.uk] and order essay custom from the qualified firm. We guarantee that you will have original online essay writing help.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Ferguss     před 12 lety 09.07.2012 12:07 |  
        0 0

        Juhar může údajně hrát taky na pravo.

  3. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    Clarinet     před 12 lety 09.07.2012 11:16 |  
    0 0

    Nemůžu si pomoct, radost z jeho příchodu nemám. Nedomnívám se, že bychom levou zálohu potřebovali posilovat. To spíš na pravý straně nás tlačí bota. A Juharovy rudě zaslepený řeči tomu taky moc nepomáhaj.

  4. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    Strasak_1892     před 12 lety 09.07.2012 11:17 |  
    0 0

    Martina vítám všema deseti. Když jsem ho viděl první zápas ve spartě, mrzelo mě, že takový hráč nepřišel k nám.

    Ve spartě se moc neohřál, věřím, že bude spokojenější u nás a že se mu bude dařit.

    Vítej, Martine!

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:20 |  
      0 0

      první 2-3 zápasy měl u rudejch suprový, dal i nějakej gol pak ale vypadl ze sestavy a chytil se Krejčí, pro nás bude určitě posila i když levá strana nás zas tolik netlačí- Čonka, Víťa, Tusjak, Veselý, Hurka, Juhar

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      quelhar (admin)     před 12 lety 09.07.2012 11:36 |  
      0 0

      Vidim to podobne. Levonohych krajnich hracu neni nikdy dost, navic vetsina z nich muze hrat bez problemu i vpravo, kde nas taky tlaci bota. Sest zapasu v zakladni sestave Sparty a jeden poprestupovy rozhovor mi v tomto pripade prijde jako malichernost.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        naplavnik     před 12 lety 09.07.2012 11:39 |  
        0 0

        řekl bych, že z úvodního opojení letnou byl rychle vyléčen, přitom kopáč mi to nepřijde vůbec špatnej... rád bych viděl cenu, ale jestli je to pod 5 mio, tak je to dobrý...

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        denydzlSKS     před 12 lety 09.07.2012 11:41 |  
        0 0

        Pokud bude lepší než naši kluci, tak nemám větší problém s tima jeho zamilovanýma řečma - Juhar ole!
        Pokud na tom bude výkonostně stejně nebo i hůř, tak ať se vrátí tam, odkud přišel - sparťan zavšivenej!

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      jiras     před 12 lety 09.07.2012 14:01 |  
      0 0

      Já si během posledních několika let říkal u spousty hráčů přicházejících do Sparty říkal, proč nechodí k nám. Po půl roce až roce jsem si říkal "ještě že nepřišli k nám"... Ale rozhodne výkonnost, vše ostatní se nějak přežije.

  5. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:31 |  
    0 0

    No jenom žasnu, že jsou fanoušci schopni se radovat z příchodu další rudý špíny. Přitom když vyjde zpráva, že Standa Vlček, slušnej poctivej hráč, kterej pro klub tolik udělal, chce prodloužit smlouvu, tak čtu hloupoučký komentáře, jak na to nemá, že mu to není trapný zůstat apod.

    A i když od toho všeho odhlédnu, nevidím smysl jeho příchodu. Nalevo je dostatek hráčů a lepších. Juhar je jen běžec. Nechápu čím zaujal Spartu a teď i nás. Zbytečný zabíjení Hurky a spol.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:37 |  
      0 0

      co to plácáš? zabíjení Hurky? tak snad když bude Hurka lepší tak bude hrát on

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:52 |  
        0 0

        Nechtěj mě rozesmát, myslíš, že sem Juhar přišel sedět? To mohl zůstat tam, kde byl. Nová posila vždycky hraje.

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          quelhar (admin)     před 12 lety 09.07.2012 12:04 |  
          0 0

          Treba prave Juharovi to hrani ve Sparte vydrzelo asi tri mesice, nez se na jeho misto dostal odchovanec. Kdyz bude Hurka dobry, tak se do sestavy dostane. Navic zrovna Hurka muze klidne hrat prakticky jakykoli ofenzivni post.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      marek018     před 12 lety 09.07.2012 11:42 |  
      0 0

      nevím no, podle mě by mohl být posila. Na Spartě se neprosadil, bude mít extra motivaci se ukázat. Podle mě patří určitě k tomu lepšímu, co maj na Letné v kolonce "odložené zboží." Na kraje máme jednom mlaďase, takže nějaký zkušenější hráč se hodí. Ale spíš mě víc straší pravá strana. Vlček už na to prostě nemá a Nitro se nějak nemůže najít, nevím, co se s ním děje.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      LordEdmund     před 12 lety 09.07.2012 11:44 |  
      0 0

      Jeho angažování taky moc nechápu. Ne kvůli tomu, že hrál ve sraltě, ale spíš kvůli tomu, že na levou zálohu máme dost hráčů a je klidně možná, že ho Hurka vytlačí ze sestavy stejně rychle,jako Krejčí u rudejch. Podle mě, se mělo veškerá úsili a prostředky investovat na sehnání a zaplacení kvalitního útočníka. Záložníků máme dost a na levé straně bych nezapomněl ani na Trubilu, kterej ve své top formě bude lepší než celej Juhár a vlastně i typově jsou podobní.
      Ale v útoku spoléhat jen na Škodu, kterýmu se sice začalo trochu dařit, ale může vypadnout z formy, nebo se prostě a jednoduše zraní. Pak budeme hrát na Vlčka, Papričiaka? Hrozná představa, při vší úctě ke Standovi. Brankáře máme super, stopery možná nejlepší v lize, záloha je slušná, ale s takovym útokem-nekvalitnim a ouzkym, nemáme moc šancí v dlouhodobé soutěži i když budeme nastupovat pravidelně s jednim hrotem. Naprosto nám chybí konkurenceschopná alternativa za Škodu.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:48 |  
        0 0

        promiň, ale teďs napsal neskutečnej kec. Trubila a Juhar typově podobní?? Hahahaaa :D:D to mě rozesmálo jako máloco.

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          LordEdmund     před 12 lety 09.07.2012 11:53 |  
          0 0

          aspoň jsem ti prodlouźil život...ale trvám na tom, ž si jsou hodně podobní.Oba rychlí jezdiči po lajně, oba se snaží centrovat a tlačí se do střely, oba nemají kvalitní techniku.

          • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

            JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 12:05 |  
            0 0

            až na to, že Trubila je nestabilní, malý, a hlavně slabý hráč, kterého odstaví od míče i větříček. Juhar naproti tomu je silový hráč, který si tam dá tělo a vybojuje nejeden míč. Když postavíš ty dva vedle sebe, je to přece úplně něco jiného. A nesouhlasím s tím, že Juhar nemá techniku - Koscheen sem házel odkaz na youtube video s ním a nevypadalo, že by si s míčem nerozuměl. Každopádně uvidíme, co předvede, do té doby bych ho neodsuzoval. Podle mně je Trubila o tři třídy horší fotbalista. Toho by si Sparta nikdy nevybrala.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        tolsimir     před 12 lety 09.07.2012 11:51 |  
        0 0

        tak v utoku muze koneckoncu hrat pripadne i ten Hurka

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          denydzlSKS     před 12 lety 09.07.2012 11:58 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že budem hrát na jednoho útočníka, tak Hurka neni zrovna ten ideální typ..

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:47 |  
      0 0

      Pokud vím, tak Juhar chvíli hrával i na pravé straně.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:55 |  
        0 0

        Já bych ho radši viděl vlevo. Vzhledem k tomu, že jeho jediná přednost je předkopnout balon a utíkat, tak by mohl aspoň posílat centry na Škodu. Na pravo by si to musel přehazovat na druhou nohu.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 11:59 |  
      0 0

      Já nevím - mě se zdá, že řešíte kraviny. Kádr byl prostě minulý dva roky špatný a letos už bychom taky tolik štěstí v boji o záchranu mít nemuseli. Kdo na Slavii chodil a neměl zrovna růžový brýle, tak to musel vidět. Takže posily potřebujeme jako sůl a když to není řepka nebo blažek, tak bych moc nepátral, odkud se objevily.
      Hurka si ještě nějaký čas bude na dospělý fotbal zvykat (což je ovšem můj čistě subjektivní názor, samozřejmě...) a nám (kromě jiného) zoufale chybí hráči v "produktivním" věku. Ostatně, ani Šmíca, pokud mě má unavená paměť neklame, taky nenaskočil z dorostu rovnou do základu, a zrovna z něj tenkrát ten talent sálal na dálku.
      O obligátním počtu zraněných ani nemluvě.
      Takže já se raduji a věřím, že se ještě alespoň jedna či dvě podobné posily objeví a my se dokážeme posunout do horní poloviny tabulky. I to bych za stávající situace (s kádrem i zákulisím) viděl jako úspěch.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      Barra     před 12 lety 09.07.2012 15:02 |  
      0 0

      Další rudé špíny?! Uklidni se, zakyselej citruse, naštestí že drtivá většina uživatelů to vidí jinak a projevuji více rozumu. Proboha, co to meleš? Seděl jsi moc dlouhu na slunci včera?

  6. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 12:27 |  
    0 0

    Myslim ze Juhar je dobry typ hrace, je pravda, ze mame pretlak levaku - Kores, Hurka, Tusjak, Vesely.. na druhou stranu prava kridla nejsou, takze nekdo z nich muze hrat napravo..

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 12:41 |  
      0 0

      Sudek, Trubila, Čonka

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        Tonda     před 12 lety 09.07.2012 13:53 |  
        0 0

        Koreš umí velmi dobře zahrát i na pravé straně, stejně jako na středu, Sudek, Čonka a Trubila jsou spíše na levém beku. Hurka i Tusjak umí i na hrotu. Takže na levé záloze se v podstatě budou prát hlavně Trubila, Hurka a Tusjak. Juhar bude podle meho nazoru hrát spíše na pravé straně spolu s Korešem a Vlčkem. podle mě je dobré že se ti hráči v záloze uplatní na více postech.. a Když přišel Juhar, tak bych už asi nepočítal s Vošahlíkem na pravou stranu, ale do utoku,. a buď teda příjde Vošahlík jako útočník, nebo příjde do útoku někdo jiný.

        Podle mého názoru je záloha vyřešená, obrana se dá taky považovat za dobrou, ale pokud v ziměš odejde latka, tak nám zůstane starý hubáček a zraněný nevýrazný cicman, a dobrotka - takže tam bude asi potřeba na stopera někohjo začít pomalu shánět. Ideální by bylo pokud by příšel někdo kdo umí stopera i pravého beka.. Teoreticky se na stoperu může chytit mladý čepelák, a příležitostně zaskočit i Petrák.

        Co ale podle mého názoru ještě k úplné spokojenosti před startem ligy schází, tak je pozice toho druhého útočníka. Standa to už podle mého nezvládne. A Vošáhlík mi přijde neproduktivní na útočníka.. ale může se chytit. kdo ví?

  7. Vošahlík

    JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 13:58 |  
    0 0

    "Pevně věřím, že za námi na soustředění ještě dorazí posila do útoku," hlásí z Rakouska trenér Kozel. "Tím spíš, že náš nejlepší střelec Lietava se z hostování vrátil do Žiliny a vzápětí přestoupil na Ukrajinu."
    Je pravědpodobné, že zmíněným útočníkem bude Jan Vošahlík z Jablonce. Jednání o přestupu tohoto příbramského odchovance intenzivně probíhají jak s vedením jabloneckého klubu, tak s hráčovým manažerem Pavlem Paskou.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/dukla-je-na-soustredeni-s-posilami-d5e-/fotbal.aspx?c=A120709_115208_fotbal_mn

    Tak máme po Vošahlíkovi. Je to dobře nebo špatně?

    • Re: Vošahlík

      PetCC     před 12 lety 09.07.2012 14:00 |  
      0 0

      +- 0

    • Re: Vošahlík

      Ferguss     před 12 lety 09.07.2012 14:04 |  
      0 0

      Podle mýho špatně, protože s jedním Škodou v útoku to teda nebude zrovna med.

    • Re: Vošahlík

      Nax     před 12 lety 09.07.2012 14:20 |  
      0 0

      Nevim. Jen je mi spatne z Dukly.

      • Re: Vošahlík

        marek018     před 12 lety 09.07.2012 15:10 |  
        0 0

        proč? Podle mě tam dělají fotbal velmi dobře.

        • Re: Vošahlík

          Nax     před 12 lety 09.07.2012 15:21 |  
          0 0

          Komunisticky armadni klub.
          A komunisty ja tady nechci.
          Proto. At si delaji fotbal dobre, jak chteji.

          • Re: Vošahlík

            PetCC     před 12 lety 09.07.2012 16:12 |  
            0 0

            S tím už nemají dávno nic společného. Začali pěkně odspoda.

            • Re: Vošahlík

              Nax     před 12 lety 09.07.2012 16:36 |  
              0 0

              Stadion, jmeno, znak, dres, tradice, ke ktere se hlasi.

              • Re: Vošahlík

                Tonda     před 12 lety 09.07.2012 16:49 |  
                0 0

                všechno je to o lidech.. pokud jsou tam v tuto chvíli slušní lidé, zaslouží si úctu a respekt a ne hanu za jejich předchůdce. A to píšu jako fanda SKS, nikoliv Dukly.

          • Re: Vošahlík

            bongor     před 12 lety 09.07.2012 21:50 |  
            0 0

            kdyby sem lezli komouši jen ve fotbale,tak by to ještě šlo.Ale pomalu vylézají z děr jak vojska z dávných kronik.ovšem je potřeba si ujasnit,kdo jim to tady umožňuje.Co umožňuje,on jim kdekdo přímo natahuje rudej kobrec,aby nám zase jednou ukázali,zač je v Moskvě vodka.

    • Re: Vošahlík

      staroslavista     před 12 lety 09.07.2012 16:57 |  
      0 0

      Vošahlik jde do Slávky, na hostování, Dukla je fáma.

  8. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    ZahadnaNeznama     před 12 lety 09.07.2012 14:33 |  
    0 0

    Opouštěl jsem stadión úplně očarovaný a úplně se do pražského klubu zamiloval. Od té doby jsem snil, že jednou dres letenského týmu obléknu. Je skvělé, že se moje přání naplnilo,“ směje se Juhar.


    Potom, co prohlásil, se divím, že někteří z vás ho tu vítají s otevřenou náručí...

    Je pro mě prodejní dě*ka :-/!

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      JS (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 14:36 |  
      0 0

      panebože... Vy naděláte. V dnešní době je prodejná děvka každý.

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        subHuman     před 12 lety 09.07.2012 14:46 |  
        0 0

        Vlastní zkušenost?
        Já si tak například nepřipadám...

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      patapuf     před 12 lety 09.07.2012 14:46 |  
      0 0

      chápu, že to jeho vyjádření nebylo úplně šťastné, ale všimněte si co poslouchá za hudbu. aniž bych to myslel špatně tak to asi nebude žádný génius a jen stěží se vrovná inteligenci Karola nebo účastníků zdejšího fóra:-). za tím jeho výrokem bych viděl snahu zalíbit se sparťanským fanouškům což lze pochopit. příchod do nové země, města, prostředí atd. od toho by ale měl mít agenta který by ho měl směrovat a říct hele pověz to tak a tak nevíš co bude za rok... bohužel agenti jen shrábnou provizi a víc neřeší. mě se teda když hrál líbil a myslím, že to je typ který potřebujeme. možná když bude hrát zprava tak to taky půjde, viz roben v bayernu:-)

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        bongor     před 12 lety 09.07.2012 21:55 |  
        0 0

        Faktem je,že to hoch trochu přehnal a naši radikálové mu to mohou omlátit o hlavu.Ale doufám,že bude dobrej a my řekneme:"Tak ho v tý sraltě za ten rok kupodivu nestačili zkurvit".a budem rádi,že máme dalšího kvalitního hráče.Vítej Martine a pamatuj si,že nejstarší a nejslavnější klub v Česku byla,je a bude Slavia.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      naplavnik     před 12 lety 09.07.2012 14:48 |  
      0 0

      zkrs prsty jsem se ze začátku díval i na karolka, rudej a ještě vyběhanej kopáč... dnes patří jak lidsky, tak fotbalově k tomu nejlepšímu, co tady u nás v poslední době běhalo... takže odsudek si nechám případně až po derby, kdy bude rozkopávat zlostí reklamní bannery po drtivé výhře sešívaných v derby.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      thc     před 12 lety 09.07.2012 15:05 |  
      0 0

      Kolik ti je aby si řešil takovýhle dětský pudky ?? At přijde klidně řepka pokud to týmu prospěje Nebaví mě tyhle přitroublý antispartani Já sem teda slávista a ostatní mě nezajímaj tak přemejšlej vítězi tohle je neskutečná tupost

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        ZahadnaNeznama     před 12 lety 09.07.2012 20:33 |  
        0 0

        thc: tak já tedy nejsem slávistka, vidím to z druhého pohledu než ty... a psát, ať klidně přijde řepák, tak to už si snad děláš p....l !:-D

        otázkou zůstává, jestli chci, aby tým "prospíval" za každou cenu nebo si nechám trochu hrdosti, to je to samé, jako když k vám přišel pan Ptáček - nebo-li srdíčko, který to měl jako job, to ti také nevadilo, neboť byl u vás uspěšný a získal dost bodů a pomohl vám

  9. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    thc     před 12 lety 09.07.2012 14:58 |  
    0 0

    Juhar je posila skvělá v Košicích hrával zprava takže hurka bude normálně na svým míste ... Ale v ofenzivě jsme slaboučký zoufale !!Obrana je velmi dobrá V záloze po příchodu Juhara kraje OK střed průměrnej a útok tragickej útok vlastně nemáme ... Takže pokud chceme skutečně hrát aspon o 2 místo tak musí nutně přijít útočník nejlépe 2 až 3 a střední záložník Jinak to lepší jak loni nebude bohužel ...

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 18:06 |  
      0 0

      Aspoň o druhé místo? :-)

  10. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    patapuf     před 12 lety 09.07.2012 16:06 |  
    0 0

    a co na to všechno pan Jiří?

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      naplavnik     před 12 lety 09.07.2012 17:26 |  
      0 0

      tak přeji jemu samotnému a samozřejmě slavii, ať se chlapec chytne... že bych si představoval nějakého jiného šutera, komentovat snad nemusím...

      • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

        LordEdmund     před 12 lety 09.07.2012 17:31 |  
        0 0

        Nechci zase hledat na všem nějakej problém, ale jestli neni s opcí a jde se dle Peltových slov do Slávie "oživit" tak to neni uplně ideální scénář. Sice lepší než nic, ale aby se u nás rozehrávali hráči pro Peltu, on si pak mastil kapsu,tak se přiznám, že z té představy je mi blivno.

        • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

          sasky     před 12 lety 09.07.2012 21:37 |  
          0 0

          Pelta mi je tak nějak vítekde :) Nemyslím si, že by Vošahlík byl nekoplo, naopak ho mám za celkem slušného hráče. Někde jsem četl, že mu po sezóně u Pelty stejně končí smlouva, tak by opce byla stejně k ničemu :) Podle mě přišli dva celkem kvalitní hráči, kteří podle mě současné Slavii mají co dát. Opět se tu dokola omílají jména mladých odchovanců. Samozřejmě bych taky rád viděl Veselého a další v základu, ale Rada má pravdu v tom, že jenom na mládí se hrát nedá. Podle mě, když si Tusjak, Veselý, Sudek a další zakopou rok juniorku a občas nakouknou do ligy, tak to pro ně bude prospěšnější. Pokud by přišel jeden rychlostní útočník, neměla by se Slavia bát vyhlásit útok na poháry (kádr je podle mého názoru tak do 6 místa max.) Kdo před SKS? Plzeň, Liberec, Sparta, možná labilní Bolka, u Tepláků a Jablonce jeden nikdy neví a uvidíme, jestli Dukla ve druhé sezóně shoří nebo se jí podaří výsledky zopakovat.

    • Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

      no-nick     před 12 lety 09.07.2012 17:56 |  
      0 0

      Z Juhara mám velkou radost, Vosahlikem si tak jistej nejsem. Možná bych raději Mahmutovice, ale dejme mu šanci.

  11. Re: Třetí letní posilou bude Martin Juhar

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 09.07.2012 17:32 |  
    0 0

    Tak Vošahlík podle TV Nova na hostování bez opce. To vůbec nechápu. Jako by jsme s tím Peltou někdy obchodovali dobře (Hloušek).