O Slavii

Ceny nových permic zveřejněny

Slavia dnes zveřejnila ceník nových permanentních vstupenek na sezonu 2012/2013. Ceny se zvýšily o 4% kvůli změně DPH. Zajímavostí je atraktivní vzhled z historických fotografií. Prodej začíná v pondělí 9. července.

Ceny - navýšení o DPH
Západní tribuna za 3550 Kč, východní tribuna 3000 Kč, Tribuna sever pro současné držitele permice 1400 Kč, pro ostatní 1800 Kč. Znevýhodnění fanoušků, kteří nemají permice, je logické. Na Tribunu sever by si permici měli kupovat pouze slávisté, kteří chtějí aktivně fandit. Všichni navíc mohou využít 10% slevy, pokud jsou členové Fanklubu či Odboru přátel, důchodci či vlastníci průkazu ZTP/P.

Klouzavá vstupenka - super novinka
Skvělá novinka, kterou by měli ti fanoušci, kteří se kvůli času nedostanou často na zápas. Za ceny od 850 Kč do 1700 Kč si vyberete pět zápasů, které byste navštívili a k tomu i derby. Stačí jen při spuštění prodeje zarezervovat daný zápas a lístek je můj. Tuto novinku rozhodně chválím!

Nový design - bomba!
Slavia letos slaví 120 výročí a klub toho využil a historické fotografie umístil na permice. Je to opravdu nádherné a vznikne z toho krásná památka i po skončení sezony. Na uvedeném obrázku, který budou mít lidé na Tribuně sever, můžete vidět Strašáka a další kotelníky, kteří se starali o atmosféru v začátcích :-).

Další novinky
Kromě již uvedeného můžete v případě brzkého nákupu získat slávistický dres či vzpomínkové suvenýry z mistrovské sezony. K tomu můžete vyhrát prohlídku stadionu. Současní majitelé permic si novou mohou pořídit do 20. července, do kdy jim jsou blokována místa.

Další podrobnosti naleznete na oficiálním webu -  zde 

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Alanor (admin)     před 12 lety 28.06.2012 15:35 |  
    0 0

    Vzhled permic je super, ale ta cena je dost strašná, když si vezmete, že za sebou máme nejhorší období v novodobé historii a že na Spartu stojí nejlevnější permice polovic. Od Kusého jsem čekal rozumnější řešení.

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 15:46 |  
      0 0

      vidis a mne cena prijde primerena. kolik by jsi si myslel ze by cena mela byt?

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        Alanor (admin)     před 12 lety 28.06.2012 15:48 |  
        0 0

        Stejná jako minulý rok, tedy těch 1400 pro všechny.

        • Re: Ceny nových permic zveřejněny

          Gino     před 12 lety 28.06.2012 16:27 |  
          0 0

          Ale vždyť pro ty, co jí mají, je cena stejná, tedy 1400 :) Navíc - 10% za členství ve fanklubu, tedy pouhých 1260kč (!) K tomu sleva na poháry a slevy u partnerů... tvl... v konečným důsledku je ta permice zadarmo :)

          • Re: Ceny nových permic zveřejněny

            winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 16:47 |  
            0 0

            to je sice hezký ale třeba slevu pro studenty z nepochopitelných důvodů zrušili...

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        Me2d     před 12 lety 28.06.2012 19:53 |  
        0 0

        Mně ne, sektor 113 - zdražení z 2700,- na 3000,- A toto zdražení se ještě odvažují prezentovat jako pro mě přínosné, protože je pro mě rozdělení do cenových hladin nyní přehlednější. Nehorázná SVIŇÁRNA...

  2. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    PetCC     před 12 lety 28.06.2012 16:01 |  
    0 0

    Celkem by mě zajímalo, jestli budou prodávat ty permanentky samostatně, jen jako suvenýry. Za rozumnou cenu bych si klidně koupil celou tu sadu.
    Navíc, protože mám od loňska tříletou, tak tuhle mít nebudu žádnou.

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      sasky     před 12 lety 28.06.2012 16:24 |  
      0 0

      Obecně by bylo zajímavé, kdyby ke každému zápasu vydávali nějakou pamětní kartičku. Byl by to poměrně zajímavý sběratelský artikl. Možná lepší než nějaké "noviny", které si každý přečte a zahodí mezi sedačky :)

  3. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    knaphi     před 12 lety 28.06.2012 16:17 |  
    0 0

    Mě by zajímalo, když jim tam přinesu ukázat permice z roku 2008/09 a 2009/10 tak jestli mi jako věrnýmu fanouškovy dají permici za 1400Kč. Minulý rok mi strach z Platila a spol. pernamentku koupit nedovolil. Asi těžko :(

  4. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 16:45 |  
    0 0

    jentaktak se udržíme, skončíme 12., přivedeme jenom dvě posily, k tomu jsme se zbavili jedinýho solidního útočníka, nikdo z klubu není schopnej říct jaký bude míst Slavia letos cíl a za to všechno máme platit nejdražší vstupný v lize?? Vždyť i ty kurvy rudý mají do kotle 2x levnější vstupný... a to budou hrát o titul... věřil jsem Kusýmu, zvlášt když slibovaĺ že cena permic a vstupnýho se zvyšovat nebude, že spíš naopak a pak přijde tohle.. Když by se aspon oficiálně vyhlásilo že cílem jsou poháry tak bych to ještě překousl.. po těch peripetiích (vytunelování, platil, straka, bohemka v edenu...) bych dal klidně tuhle sumu rád kdybych věděl že budeme hrát na čele tabulky.. ale dát takový prachy a pak se koukat jak hrajem o záchranu?? hodně brzo mě nový vedení SKS dokázalo zchladit... už nevěřim ničemu

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      Stroninhu     před 12 lety 28.06.2012 17:20 |  
      0 0

      No pokud se opravdu dobře poslechneš rozhovor s ním na besedě. Pak bys tam slyšel, že přesně tenhle krok avizoval. Takže nevím, kde jsi vzal informaci, že on řekl, že se vstupné zvyšovat nebude.

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 17:50 |  
        0 0

        někde jsem četl že cena vstupnýho se zvyšovat rozhodně nebude.. a že se zvýšilo o 4% DPH? no a co?? i kdyby se nezvýšilo, cena neodpovídá po tom co poslední 3 roky předvádíme.. a pokud nikdo z vedení nemá koule na to na férovku před sezonou říct že jsou cílem poháry jenom proto, kdybysme zas hráli ve středu tabulky ať se mají na co vymlouvat že nic podobnýho neslibovali tak proč mám platit nejvyšší vstupný v lize?

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 17:50 |  
        0 0

        někde jsem četl že cena vstupnýho se zvyšovat rozhodně nebude.. a že se zvýšilo o 4% DPH? no a co?? i kdyby se nezvýšilo, cena neodpovídá po tom co poslední 3 roky předvádíme.. a pokud nikdo z vedení nemá koule na to na férovku před sezonou říct že jsou cílem poháry jenom proto, kdybysme zas hráli ve středu tabulky ať se mají na co vymlouvat že nic podobnýho neslibovali tak proč mám platit nejvyšší vstupný v lize?

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      bongor     před 12 lety 29.06.2012 09:34 |  
      0 0

      Jen by mě zajímalo,kde jsi čet,že rumun bude hrát o titul?Třeba se o to bude snažit,ale to my taky.jinak nevidím důvod ,proč by měli konečně něco vyhrát.

  5. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    mpik     před 12 lety 28.06.2012 16:52 |  
    0 0

    Dokonce došlo ke zdražení? Vy to vážně hodláte akceptovat? Z jakého rozumného důvodu? Máme prakticky nejdražší vstup a přitom budeme hrát o záchranu. Loni jsme o nic jiného nehráli. Evropské poháry nebudou, z českého se loni vypadlo dost záhy a bude to letos lepší? Proč si to případně myslíte, když jsme prakticky neposílili - viz. odchody/příchody? Očekával jsem přístup ala HC Slavia, která po JEDINÉM neúspěšném roce snížila ceny vstupného! Loni se i na Duklu chodilo za 1200 Kč s dresem k permici a kde hrála Dukla, kde Slavia? Toto nehodlám akceptovat, po letech opouštím své "permanentní" místo. Raději si vyberu 5-6 atraktivních soupeřů venku a zajedu na jejich stadion! Aspoň nebudu podporovat pana Řebíčka, což ani nechci, protože mám na něj jednoznačný názor.
    MP

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      edenian     před 12 lety 28.06.2012 19:33 |  
      0 0

      Kdyz myslis.

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        Me2d     před 12 lety 28.06.2012 19:57 |  
        0 0

        A co jinýho? Podporovat ty kurvy prolhaný? Jestli je zdražení z 2700 na 3000 zdražením o 4% - pak nevim.

  6. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Ferguss     před 12 lety 28.06.2012 17:09 |  
    0 0

    Cena do sektoru 113 byla minulý rok 2700, letos je to 3000. To asi není tak úplně zvýšení o 4% kvůli DPH.

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      mpik     před 12 lety 28.06.2012 22:22 |  
      0 0

      Pro slabší matematiky je to nárůst o 11%, což s deklarovaným nárůstem 4% trochu nesedí. Já bych neakceptoval ale ani 4%, ani 0% a možná -50%...

  7. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Matysek     před 12 lety 28.06.2012 17:25 |  
    0 0

    Minulé sezony jsem bojkotoval, těšil jsme se, jak se vrátím, ale 1800 za 15 zápasů když počítám, že na nějakej budu kvůli práci chybět mi přijde teda dost. A to ještě zrušili studentské slevy... V porovnání s hokejem je ale vidět, že to jde i levněji, jen se musí chtít...

  8. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    spino     před 12 lety 28.06.2012 17:28 |  
    0 0

    Pane Držmíšku a Poustko, na permice sere bílej tesák, ale co mi opravdu vadí, že Slavie ještě doteď nemá útočníka. Doufám, že pokud se útočníka přivést nepodaří, což je z toho co jsem se dozvěděl pravděpodobné, ukážete se jako chlapi a rezignujete.


    Současný systém vybírání posil, kdy sháníme prakticky to nejlevnější co se dá a netestujeme hráče je něco tak neprofesionálního, že se mi z toho chce zvracet!

  9. Každoroční brekot začíná

    Stroninhu     před 12 lety 28.06.2012 17:29 |  
    0 0

    Už jsem se bál, že to nevypukne. Naštěstí mne fandové nejstaršího českého klubu, který letos slaví 120 let nezklamali a zase brečíme. V podstatě se ani nedivím, že si z nás všichni dělají srandu.

    Pokud jste slyšeli všichni rozhovor s Kusým v Plasích, tak přesně tuhle informaci o zdražení o 4% kvůli DPH avizoval.

    Takže
    A) Buď nesledujete
    B) Budete brečet vždycky
    C) Oboje

    Nezlobte se na mne, ale neříkám, že je to levné, mám permice od začátku otevření Edenu a ještě i ze Strahova. Nemáme hlavního sponzora a ani velkého a bohatého Abramoviče, takže je potřeba zvýšit vstupné podle nového DPH a zaokrouhlit. Fanoušci, kteří stejně nechodí brečí, že je to drahé. Koupili byste si permici, kdyby byla za 1400? NE! Protože tak velký rozdíl mezi 1400 a 1800 není, jsou to dvě návštěvy kavárny nebo restaurace, nebo dvě navštíveni kina, nebo 11 litrů benzínu, prostě obecně to není nic. Pokud jste si chtěli permici koupit, koupíte si ji stejně. HOWGH...

    • Re: Každoroční brekot začíná

      Ferguss     před 12 lety 28.06.2012 17:37 |  
      0 0

      Ok, ale proč to zbytečné lhaní, permice na sever a na část východu se zdražují podstatně víc než o 4%.

    • Re: Každoroční brekot začíná

      winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 17:45 |  
      0 0

      každý kdo ovládá alespoň základní matematiku si dokáže spočítat že pernamentky rozhodně nejsou dražší jen o 4% kvůli DPH... jestli tomu věříš tak jsi hlupák. já si permici samozřejmě koupim i tak, ale vsaď se že to tak neudělají všichni.. a místo toho abychom zas měli průměrnou návštěvu přes 10 000, tak budeme s těmahle cenama rádi když bude chodit to co loni... a to je pryč straka,platil,bohemka.. stačilo vstupný adekvátně zlepšit úrovni ligy a naší hry (pochybuju že budem hrát o titul) a měli bychom nejvyšší návštevnost v GL

      • Re: Každoroční brekot začíná

        Stroninhu     před 12 lety 28.06.2012 17:54 |  
        0 0

        No určitě svým způsobem hlupák jsem, stejně jako všichni ostatní kdo fandí Slávii. Na druhou stranu všechny ty důvody, které jsi jmenoval myslím stojí za zdražením.

        Vem si že loni se náklady na údržbu areálu dělily mezi nás a Bohemku, letos to bude platit jen Slávie. Navíc máme koupený nový areál a o ten je potřeba se taky starat. Nevím, nemyslím si, že by Slávie i tak měla návštěvnost přes 10 tis. Většina lidí tu jen hloupě kecá a ve finále pak stejně kouká v bačkorách u TV.

        Nezastávám se vedení, to určitě ne. Ale uvidím co se bude dít a teprve potom budu nespokojen.

        Stroninhu

        • Re: Každoroční brekot začíná

          spino     před 12 lety 28.06.2012 17:56 |  
          0 0

          A co třeba kdyby to místo fanoušků zaplatil Řebíček ze svých (nakradených) peněz?

        • Re: Každoroční brekot začíná

          winter (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 18:18 |  
          0 0

          Nic se nedělilo mezi nás a bohemku!!! o trávník se starala jenom Slavia.. logicky by měli náklady klesnout protože trávník nebude tolik vytížený.. Věř mi že návstěvnost přes 10 000 bychom měli snadno, stačilo by mít vstupný aspon takový jako ty rudý kurvy.. loni byl průměr 6000 a to jsme hráli o záchranu, byl tu straka, bohemka, strašná hra a vstupný taky nebylo laciný..

        • Re: Každoroční brekot začíná

          Me2d     před 12 lety 30.06.2012 11:01 |  
          0 0

          Ti co doma koukaj v bačkorách, je třeba nalákat na stadion. Jediný krok, který byl učiněn je zdražení vstupenek. Takže řady těch v bačkorách se naopak rozrostou.

    • Re: Každoroční brekot začíná

      spino     před 12 lety 28.06.2012 17:51 |  
      0 0

      "Nemáme hlavního sponzora a ani velkého a bohatého Abramoviče"

      To je pravda. A víš jaké je z toho východisko? Poslat tuneláře Řebíčka do prdele a prodat Slavii někomu bohatému a především - někomu, komu jde o fotbal. Ne tuhle parodii na majitele, kterej si přišel vyprat svoje špinavé peníze a při té příležitosti zaštítit asi 3. největší tunel v historii Prahy (po tunelu Blanka a Sazka aréně).

      • Re: Každoroční brekot začíná

        Stroninhu     před 12 lety 28.06.2012 17:58 |  
        0 0

        Hmm promiň, ty někoho takového znáš?

        Máš pocit, že by Natland, nebo E-side, nebo Doležel a ostatní zmrdi, Slávii pomohli nahoru? Že by jí koupil Kellner? Nebo rovnou šejkové z arábie? Já jsem nic takového neslyšel a ani nevím o žádné nabídce toho pohádkového milionáře, co do Slávie nalije miliardy a bude se koukat na to jak hrajeme. NIKDO TAKOVÝ NENÍ, PROBUĎTE SE!!!

        Za Řebíčka můžeme být rádi, já neříkám, že to není gauner, na druhou stranu, kdo není, bohužel. Jediné co vím, je to že Slávie, můj milovaný klub, zatím stojí na nohou, i když trochu kulhá, ale i tak stojí a jen díky fanouškům a taky gauneru Řebíčkovi...

        • Re: Každoroční brekot začíná

          spino     před 12 lety 28.06.2012 18:04 |  
          0 0

          Samozřejmě, ale vypisovat to tady nebudu, protože už jsem to říkal nejméně 50x.

          PROBOHA PROBER SE!!! Ti co Slavii rozkradli jsou ve Slávii stále! Řebíček je jejich kamarád, Rosen a spol se akorát stáhli do pozadí. Jestli myslíš, že se vyměnilo vedení, tak jsi dost naivní.

        • Re: Každoroční brekot začíná

          subHuman     před 12 lety 28.06.2012 22:06 |  
          0 0

          Panejo, on stale nekdo veri na dlouholeteho srdcare - Slavistu, Alese Rebicka ktery svymi poctive vydelanymi penezi v radech stamilionu zachranil Slavii pred krachem?

          Zazvonil zvonec a pohadky je konec.

          Doufam ze tunelar pujde co nejdriv sedet.

          Mimochodem, jake je stanovisko SN k opet uzavrenemu jihu z "pozarnich duvodu" (ktere ovsem plati pouze pro zapasy Slavie v lize, nikoli pro bohemku a uz vubec ne pro Plzen v lize mistru...)?

          • Re: Každoroční brekot začíná

            golux     před 12 lety 29.06.2012 00:41 |  
            0 0

            Jih vzhledem k úpravám a dostavbě není ještě zkolaudován. Bohemka dostala výjimku.

          • Re: Každoroční brekot začíná

            jane (admin)     před 12 lety 29.06.2012 10:35 |  
            0 0

            Moje osobni stanovisko je, ze nemam rada, kdyz se lze. Myslim, ze je lepsi rict radeji pravdu, nez se vymlouvat, atd. Nicmene v tomto pripade si nejsem jista, kde pravda uplne je, jestli opravdu ten jih zavreny neni, jak je mozne, ze ostatni tymy tribunu otevrenou mely, atd. Kazdopadne jsem si overila, ze zastupci E side uz minimalne jednou nam fanouskum lhali, a to na primy dotaz, zda maji financni problemy.

            Ohledne cen - sjednoceni cen je asi dobre, nekdo na tom vydelal, nekdo prodelal. Kazdopadne to samozrejme nebylo navyseni jen o 4 %. Driv ale vicemene nebyl rozdil mezi tim, jestli ma nekdo permici doprostred tribuny a zaplatil za ni vic, nebo na kraj a zaplatil min, protoze vzhledem k nizke navstevnosti mohli i lide z krajich sektoru pomerne v pohode sedet veprostred na "drazsich mistech".

            • Re: Každoroční brekot začíná

              vavicek     před 12 lety 29.06.2012 14:30 |  
              0 0

              Když nebylo navýšení jen o 4%, proč to máte uvedeno v tomto článku? Nepíšeš náhodou něco o tom, že nemáš ráda, když se lže?

    • Re: Každoroční brekot začíná

      Me2d     před 12 lety 28.06.2012 20:00 |  
      0 0

      2700 na 3000 nejsou 4% Byhc ty blbí tři stovky klidně dal, ale ať mi nelžou do očí. Nazvat zdražení zpřehledněním to je vrchol arogance!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Každoroční brekot začíná

      bongor     před 12 lety 29.06.2012 09:48 |  
      0 0

      Co bys chtěl Stroninhu.Přece víš,že tradice se musí dodržovat.Kdybys slyšel dědky na dřevěnce,jak memrali a na všechno nadávali,tak bys to pochopil.Já taky někdy nechápu,proč si vždycky najdeme nějaký nadávací terč,ovšem ta cena permic z pohledu nezaujatého fandy
      je skutečně dost vysoká.Tady jde o to,jestli si naši marketingáři dobře spočítali,co je lepší,drahé permice a tím méně permanentkářů,nebo levné p.a větší návštěvy?
      Kupecké počty:3000 permic po 2500=7,5 Mega,nebo x permic po 1800?Dosadíš si za x třeba 5000 a máš 9 Mega.Ovšem to je jejich práce,můžou si nechat udělat průzkum a zjistí si to celkem přesně.

      • Re: Každoroční brekot začíná

        Stroninhu     před 12 lety 29.06.2012 10:41 |  
        0 0

        Určitě, nicméně stejně si myslím, že nejvíce lidí si pořídí tu variantu s 5ti zápasy + derby. Budou to kupovat v průběhu sezóny někdy tak od řijna bych tipnul. Protože teď na začátku myslím, že nebude taková motivace na to aby lidi hromadně kupovali permice. Myslím že to udělali takhle schválně, aby to příští rok mohli nechat. Tedy pokud budeme hrát opravdu o titul a o poháry. Pak nechají vstupné stejné a lidi budou mít motivaci si to koupit. Tipnul bych, že to mají spočítáno velmi dobře. Samozřejmě nikoliv tak aby byl co nejplnější stadion, myslím, že to je teď moc nezajímá, protože potřebujou peníze na provoz.

        Co se týče těch ostatních věcí, co tu ostatní křičí viz spino, subHuman atd.... Pánové já opravdu nejsem naivní a je mi jasné, že vše co se děje ve fotbale obecně, není proto, aby se někdo na fotbal díval, nebo aby měl Řebíček čisté slávistické srdce. ALE pochopte že nikdo jinej - lepší není. Nejsme v pohádce a ani v Limonádovém Joe. Prachy jsou hnacím motorem a tady není nikdo jiný, kdo by nám je dal, nebo je u nás vypral. Myslíte si, že Křetínský a J&T mají Spartu, protože milujou spartu a fotbal? Pak jste asi stejně naivní. Všichni si můžou spočíst, že je to prodělečnej business, když ho děláte čistě. Pokud Řebíček potřebuje vyprat prachy, pak jsem rád, že je pere u nás, protože je mohl prát v jakémkoliv jiném klubu a my bychom byli v prdeli ve třetí lize.

        • Re: Každoroční brekot začíná

          subHuman     před 12 lety 29.06.2012 12:09 |  
          0 0

          Chápu, že jsem v tomto sám voják v poli, ale než mít ze Slavie pračku peněz pro symbol korupce a klientelismu v této zemi (našeho prezidenta), tak to raději ta 3. liga.

          Když už tu musí být, tak ať alespoň zaleze někam do ústraní a neukazuje se a hlavně, ať to tedy dělá pořádně. Těch pozitiv za rok jeho vlády je naprosté minimum, spíš neustále přibývají další a další věci, které fanoušky od Slavie odrazují (viz rudý pomatenec štraka, soudruh platil, zavřený fanshop, nesmyslná cenová politika permic, Rada, odchody hráčů a minimum příchodů kvalitních atd. atd.).

          • Re: Každoroční brekot začíná

            jane (admin)     před 12 lety 29.06.2012 12:15 |  
            0 0

            Ohledne fanshopu - predchazejici majitel dluzil (nejen) Slavii dost penez, takze ukonceni spoluprace bylo logicke. To, ze se neda novy fanshop otevrit za tyden, je snad taky jasne. Nicmene na nove veci se mohou slaviste tesit uz pristi tyden na turnaji v Nove Vcelnici. A fanshop jako takovy se snad planuje spustit se zacatkem ligy.

            • Re: Každoroční brekot začíná

              subHuman     před 12 lety 29.06.2012 16:11 |  
              0 0

              Vzdyt jsme to videli v Plasech... Mimochodem, Martinu Krobovi ten double dres moc slusel...

  10. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    capi (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 18:10 |  
    0 0

    Trabant za cenu BMW...

  11. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Viking     před 12 lety 28.06.2012 18:11 |  
    0 0

    Když se to zprůměruje tak došlo k navýšení asi většího (přesun některých sektorů do dražších kategorií) nicméně já do permice nejdu z jedné prosté věci - dokud bude termínová listina ligy mít funkci papíru na vytření prdele, žádná permice se mi nevyplatí.

    Rozložit ligu do čtyř dnů může jenom kokot a to nemluvím o situaci, kdy se s termínama šíbuje klidně i týden před zápasem. Potom nastává situace, že v úředně nahlášený termín, kvůli kterému si tu permici kupuju, hrajeme maximálně třetinu zápasů v sezoně.

    Takže když televize, tak ano. Ale v úředně nahlášený začátek jednotlivých klubů. Proč tohle v hokeji jde a ve fotbale ne???

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 18:17 |  
      0 0

      SI kup tu klouzavou ne?


      Jinak, já si jí koupím a myslím že si jí koupí většina z tý 4000covky co nás chodí, jen mě mrzí, že toto znamená zdražení lístků, na každý zápas se snažím nalákat kamarády...už takhle je to problem. Takže se sejde zase obvyklá partička... :o)

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        spino     před 12 lety 28.06.2012 18:34 |  
        0 0

        Klouzavou? Co si pod tím mám představit? :-DDD

        • Re: Ceny nových permic zveřejněny

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 18:56 |  
          0 0

          Klouzavá vstupenka - super novinka
          Skvělá novinka, kterou by měli ti fanoušci, kteří se kvůli času nedostanou často na zápas. Za ceny od 850 Kč do 1700 Kč si vyberete pět zápasů, které byste navštívili a k tomu i derby. Stačí jen při spuštění prodeje zarezervovat daný zápas a lístek je můj. Tuto novinku rozhodně chválím!

        • Re: Ceny nových permic zveřejněny

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 28.06.2012 18:57 |  
          0 0

          Tudíž nechápu, co tě tak rozesmálo...

  12. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    subHuman     před 12 lety 28.06.2012 20:38 |  
    0 0

    Vzhled permic je bajecny a moc ho chvalim. Vubec by se melo na nasi slavnou a bohatou historii mnohem vice odkkazovat. A to ne jenom letos, v case slavneho vyroci.

    Avsak VYRAZNE zdrazeni permic po historicky nejhorsi sezone samostatne ligy povazuji za nestoudne a nechapu, ze neni SN jednoznacne odsouzeno. Opet. Nemluve o tom, ze v sobotu Kusy mluvil o zdrazeni ve vysi noveho DPH, coz je opet nesmysl.

    Nejlevnejsi permice na spartu jsou o 850 Kc levnejsi. S tim, ze mate ZDARMA vstup na pohar ceske posty, zapasy becka, juniorky a zen. Plus dostanete zdrama 3 vstupenky na ligove utkani pro kamarady. Chvalit tedy superlativy tuto cenovou politiku je pro mne nepochopitelne. Nemluve o tom, ze koupe permice nenabizi ani zadne jine benefity - predkupni pravo na zapasy evrop.poharu, rocenky, volne vstupenky, setkani s hraci a pod. Zduraznuji, ze mi ani v nejmensim nejde o par sto korun, ale o princip, kdy cena vstupenek neodpovida ani v nejmensim realite - jak ve srovnani s predvadenymi vysledky a hrou, tak vzhledem ke konkurenci, tak ve srovnani s kluby, ktere jsou vysledkove i sluzbami pred nami.

    Zaverem: Slava novemu vzhledu, Hanba cenove politice.

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      mpik     před 12 lety 28.06.2012 22:25 |  
      0 0

      Protože SN již není "opozicí" oficiálního webu. Bohužel...

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        jigsaw     před 12 lety 28.06.2012 22:54 |  
        0 0

        Bohužel. Je to ostuda.

        • Re: Ceny nových permic zveřejněny

          golux     před 12 lety 29.06.2012 00:56 |  
          0 0

          Nevím jestli je cílem, být za každou cenu v opozici. To za prvé. Za druhé, nemyslím si, že koupením permice pomáhám Řebíčkovi, ať je jaký je, stále Slavii dotuje. Bohatého a ještě bohatšího Mirka Dušína nikde nevidí, tím Mirkem není ani opěvovaný Kellner, možná by jste se divili... A za třetí, nevěřím v desetitisícové návštěvy při zlevnění permic a levného studentského vstupného. Pamatuji Strahov a studentské vstupné za babku a stejně víc diváků nepřišlo. V co věřím je víra v zážitek, mít na koho a na co jít. A tady si nejsem jist, zda toto bude splněno..., útočník chybí, tvořivý záložník, možná Kisel, ale... zde je prostě největší kámen úrazu, dostatečná sportovní kvalita, která vždy diváky přitáhne.

          • Re: Ceny nových permic zveřejněny

            jigsaw     před 12 lety 29.06.2012 02:25 |  
            0 0

            Mně je uplně jedno, jestli zakoupením permice pomáhám nebo nepomáhám Řebíčkovi. Cena je naprosto sprostá s přihlédnutím k výsledkům a předvádené hře v posledních sezónách a k cenám u konkurence.

            • Re: Ceny nových permic zveřejněny

              bongor     před 12 lety 29.06.2012 09:58 |  
              0 0

              zakoupením permice pomůžeme Slavii.Když budu přemýšlet jestli tím pomáhám Řebíčkovi,tak si vlastně zbytečně blbnu vlastní hlavu,protože ať se nám to líbí nebo ne,ten Řebíček nás finančně drží nad vodou.Jestli někdo víte o někom stejně movitém,který by byl ochoten riskovat svůj majetek a přitom je čistý jak slovo boží,tak to prosím nahlašte,adresu znáte.

            • Re: Ceny nových permic zveřejněny

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 29.06.2012 16:02 |  
              0 0

              A cena benzinu a treba telefonovani se ti nezda sprosta ,proti tomu jsou permice za hubicku.

  13. OT

    ZlaBednaEdna     před 12 lety 29.06.2012 00:07 |  
    0 0

    trosku offtopic, ale kdyz nebudeme mit cely podzim(sezonu?) na dresu sponzora, co takhle se domluvit s nejakou humanitarni/charitativni organizaci a zadaco je propagovat?

    • Re: OT

      edenian     před 12 lety 29.06.2012 01:12 |  
      0 0

      Jo to je dobry. Napis to do klubu.

    • Re: OT

      Matysek     před 12 lety 29.06.2012 15:35 |  
      0 0

      To je pěknej nápad....

      • Re: OT

        capi (přítel SN)     před 12 lety 02.07.2012 07:53 |  
        0 0

        A co si tam dat napis Ceska republika. Mohli bychom ji delat peknou reklamu a bez tak jeji rozpocet je porad nas hlavni sponzor...

  14. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 29.06.2012 07:19 |  
    0 0

    já nevím ale mě se permice zlevnila, tím jak srovnali celou východní tribunu do jedný hladiny, tak jí mám o 300,- levnější.

  15. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Tonda     před 12 lety 29.06.2012 09:49 |  
    0 0

    já si myslím že nám v pondělí představí posilu aby nám zavřeli hubu... na jednu špatnou zporávu příjde jedna dobrá... potom taky myslím že se vydá prohlášení že na studenty nakonec sleva bude... to je můj odhad....

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      bongor     před 12 lety 29.06.2012 10:00 |  
      0 0

      tedy studenti by měli mít slevu určitě.Kdo to vymyslel,že se sleva ruší,je s prominutím kokot.Bude to velmi vadit návštěvnosti.

  16. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    podol (přítel SN)     před 12 lety 29.06.2012 11:24 |  
    0 0

    Jsem majitel víceleté permice,tak k těm novým cenám bez komentáře.Snad jen,domnívám se-studenstské slevy i
    třeba další pro tribunu sever by měly být zachovány.Vždyť kdo dnes táhne povzbuzování a a fandění,vč.choreo?
    Osobně bych překousl i třeba další zdražení,za adekvátní výkony,
    slávistickou výzdobu stadionu a hlavně úroveň občerstvení.Ať
    se na mne nikdo nezlobí,prodávat na stadionu pivo v papír.kelímcích,
    obsahem 0,4 l,bez dalšího servisu ,za 35,-Kč,to je předražené a nehorázné.
    Většina Slávistů před zápasy navštíví okolní restaurace(U koule,
    U koziček a další),kde pivo v půllitru,odborně načepované a s
    posezením dostane za 23-25,-Kč.To mi nikdo nevysvětlí takovou
    nehoráznost.Jen jedna z dalších příčin malých návštěv.
    Podol

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      vlchan     před 12 lety 29.06.2012 11:35 |  
      0 0

      Toto je pravda, ale bohužel naprosto marná, když si to pivo a spálené klobásy kdekdo kupuje.

  17. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    marek018     před 12 lety 29.06.2012 12:33 |  
    0 0

    z ceny bych zas takové drama nedělal, vyděleno počtem zápasů je to pro pracujícího člověka pořád v pohodě.
    Kdo chodit chce, chodit bude; nejvíc se ozývají stejně lidé, co chodit nebudou a jen čekali na záminku.
    Spíš mi vadí podružné faktory, jako termínová listina (letos jsem permici neměl, ale ikdybych chtěl chodit, nemohl bych klidně půlku termínů kvůli práci), hloupé je i zrušení slevy na studenta. Ok, je to pár korun, ale spíš jde o tu formu a jednání...

    Do toho asi už nepřijde moc posil, nejspíš bude pořád hnusný obdélník na dresu

  18. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Smrk     před 12 lety 29.06.2012 14:58 |  
    0 0

    Vážení přátelé,
    tohle mi připadá fakt už jako totální skepse, zmar… s jedinym řešenim – společnou sebevraždou. Měli jsme fakt velký finanční problémy problémy – už nejsou, pak virtuální majitel ven! – už odešel, Bomehka ven! – už odešli, Straka ven! – už odešel, Platil ven! – už tam taky není. Koho si vybereme nyní? Nebo budeme protestovat proti rezavejm okapům? Taky bych si u klubu s odkazem jako je Slavia rád viděl majitele s mravnim profilem jako má Matka Tereza, ale takový prostě nejsou, nemaj peníze, nedaj je do fotbalu. My máme majitele tohohle, alespoň je nějakej konkrétní a při každý příležitosti se s hrdym výrazem ke Slávii hlásí! Jedinej efektivní krok proti tomu je to od něj koupit, na což nikdo z nás nemá. Zatím snad vypadá, že chtějí ten klub provozovat na reálnejch základech příjmů ze sponzoringu (momentálně nula), prodeje hráčů (momentálně nula) a třeba taky vstupnýho a merchandisingu. A to vzkaz pro nás. Řešit tady, že Letný uvidíte víc gólů za míň peněz?! Tak kdo to vnímá takhle, tak ať si koupí tu lacinější parmici tam. Uděláte lepší obchod. Za Slávii u dohledný době určitě nebude kopat Messi a ani nebudeme hrát finále Champions League. Já permici beru jako projev sounáležitosti s klubem, jako můj drobnej příspěvek na jeho chod… Hrdě jí i v těhle nedávno minulech dobách sra..k v peněžence nosim na viditelnym místě. Ano, je pravda, že už docela dost dlouho pracuju a neřešim jestli za roční permici dám o pár stovek více nebo méně. Nicméně jsem přesvědčenej že i ten nejchudší student, když bude chtít, si těch 14 stovek nebo kolik vydělá o prázdninách za víkend. Ty dvě tři kila, kvůli kterejm tady plamenně diskutujete každej z nás utratí za pár piv před fotbalem nebo po něm.
    Co tu čtu tak vidim, že se mnou většina z Vás nesouhlasí, ale pojďte se fakt už vykašlat na nekonečný ukřivděný nadávání na nespravedlivý všechno, pojďte na Slávii fandit. Jediný co teď většina z nás může udělat aby se to někam pohlo je koupit si lístek, přijít a fandit našim hráčům, našemu klubu! Ať žije Slávie!!!
    Jarda

  19. Re: Ceny nových permic zveřejněny

    Smrk     před 12 lety 29.06.2012 15:00 |  
    0 0

    Vážení přátelé,
    tohle mi připadá fakt už jako totální skepse, zmar… s jedinym řešenim – společnou sebevraždou. Měli jsme fakt velký finanční problémy problémy – už nejsou, pak virtuální majitel ven! – už odešel, Bomehka ven! – už odešli, Straka ven! – už odešel, Platil ven! – už tam taky není. Koho si vybereme nyní? Nebo budeme protestovat proti rezavejm okapům? Taky bych si u klubu s odkazem jako je Slavia rád viděl majitele s mravnim profilem jako má Matka Tereza, ale takový prostě nejsou, nemaj peníze, nedaj je do fotbalu. My máme majitele tohohle, alespoň je nějakej konkrétní a při každý příležitosti se s hrdym výrazem ke Slávii hlásí! Jedinej efektivní krok proti tomu je to od něj koupit, na což nikdo z nás nemá. Zatím snad vypadá, že chtějí ten klub provozovat na reálnejch základech příjmů ze sponzoringu (momentálně nula), prodeje hráčů (momentálně nula) a třeba taky vstupnýho a merchandisingu. A to vzkaz pro nás. Řešit tady, že Letný uvidíte víc gólů za míň peněz?! Tak kdo to vnímá takhle, tak ať si koupí tu lacinější parmici tam. Uděláte lepší obchod. Za Slávii u dohledný době určitě nebude kopat Messi a ani nebudeme hrát finále Champions League. Já permici beru jako projev sounáležitosti s klubem, jako můj drobnej příspěvek na jeho chod… Hrdě jí i v těhle nedávno minulech dobách sra..k v peněžence nosim na viditelnym místě. Ano, je pravda, že už docela dost dlouho pracuju a neřešim jestli za roční permici dám o pár stovek více nebo méně. Nicméně jsem přesvědčenej že i ten nejchudší student, když bude chtít, si těch 14 stovek nebo kolik vydělá o prázdninách za víkend. Ty dvě tři kila, kvůli kterejm tady plamenně diskutujete každej z nás utratí za pár piv před fotbalem nebo po něm.
    Co tu čtu tak vidim, že se mnou většina z Vás nesouhlasí, ale pojďte se fakt už vykašlat na nekonečný ukřivděný nadávání na nespravedlivý všechno, pojďte na Slávii fandit. Jediný co teď většina z nás může udělat aby se to někam pohlo je koupit si lístek, přijít a fandit našim hráčům, našemu klubu! Ať žije Slávie!!!
    Jarda

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      antygl     před 12 lety 29.06.2012 15:08 |  
      0 0

      má pravdu, předsedo

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      Stroninhu     před 12 lety 29.06.2012 15:15 |  
      0 0

      Já souhlasím, viz moje příspěvky vše ;-)...

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 29.06.2012 16:38 |  
      0 0

      Přemýšlem jsem jestli mám dát do diskuse svůj názor, ale tento příspěvek shrnul přesně to cojsem chtěl napsat- takže díky za ušetřenou námahu :-) SOUHLAS !

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 29.06.2012 19:35 |  
      0 0

      Z morálního hlediska máš naprostou pravdu!! Jenomže i Slavia je produkt, a pár lidí tu napsalo vcelku jasné kritické argumenty. Lidem musíš mazat med kolem huby, koukni na Spartu a jeji práci s fanouškama... ty nás předehnali o parní válec :o) Stránky, facebook, merch, vstupenky a benefity, youtube, atd. Jasně jsou to možná prkotiny, ale z marketingového hlediska by takové věci měli šlapat automaticky. A když vezmu jak podporuji své fankluby? Třeba mobilizace na ženské derby? .... jasně půjdeme si svojí cestou, ale aby nebyl až přiliš amatérská....


      A jdu na pivo.

      • Re: Ceny nových permic zveřejněny

        bongor     před 12 lety 29.06.2012 22:06 |  
        0 0

        Dávno víme,že marketing ve Slavii pokulhává.
        Horší je ,že zase rok bude pokulhávat i náš Necka.Ten kluk má teda smůlu,musí na reoperaci.
        Doufám,že se z toho co nejdřív vyhrabe a potom ho zase uvidíme
        v našem mančaftu.Je vidět ža na východě mu to nesvědčí.

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      jigsaw     před 12 lety 30.06.2012 01:06 |  
      0 0

      Očividně ti nedochází, co všem vadí - ne těch pár korun, ale princip! Jak si mohou dovolit zvýšit ceny po nejneúspěšnější sezóně?

      Jinak třeba já si pořád stěžuju pořád na to samé, a to na odpornou předváděnou hru a neschopnost sestavit kvalitní tým, který by vedl kvalitní trenér. Výše uvedené věci se odvíjí od vedení, takže si stěžuju na vedení. Že máme ve vedení zloděje, je sice odporný, ale už to beru jako fakt, ale přoč ten zloděj nezačne sakra aspoň něco dělat?!

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      klimi     před 12 lety 30.06.2012 08:22 |  
      0 0

      "že i ten nejchudší student, když bude chtít, si těch 14 stovek nebo kolik vydělá o prázdninách za víkend"

      Ano, to rozhodně, jenže ono taky není legrace sehnat nějakou brigádu, tak prosím važ slov...

    • Re: Ceny nových permic zveřejněny

      Me2d     před 12 lety 01.07.2012 12:32 |  
      0 0

      Nejde o zdražení, ale o to, že se k němu vedení nedokáže postavit čelem. Na net hodí článek plný polopravd o 4% zvýšení cen kvůli DPH a novém přehledném cenovém rozdělení sektorů, které ale znamená další zdražení. Vrchol je dělení fanoušků na nejvěrnější, kteří dle vedení sedí (stojí) na TS a ty méně věrné, kteří mají permice jinde. Takhle chtějí nalákat lidi do ochozů??? Klidně se vsadim, že se permic prodá opět méně.