Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Čáslav 4:0

V prvním přípravném zápase porazila Slavia druholigovou Čáslav vysoko 4:0, když se trefili postupně Latka, Veselý, Čonka a Koreš.

Slavia - Čáslav 4:0 (2:0)

Branky: 18. Latka, 42. Veselý, 67. Čonka, 88. Koreš

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Latka, Trubila - Vlček, Kisel, Jarolím, Milutinović, Veselý - Paprčiak                  Slavia 2. pol.: Berkovec - Mikula, Dobrotka, Hubáček, Trubila (57. Čonka) - Koreš, Frejlach, Zmrhal, Hurka, Tusjak - Paprčiak (57. Škoda)

Na zápase bohužel nemohl být nikdo z naší redakce, report ze zápasu najdete na oficiálním webu zde.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Čáslav 4:0

    Jakubisko     před 12 lety 23.06.2012 13:24 |  
    0 0

    První poločas nic moc, většinu času to byl náš "klasický" profesorský fotbal s hromadou přihrávek mezi stopery, než jsme se dostali dopředu...ale tam jsme pak byli celkem důrazní a efektivní, kvituji hlavně první gól ze standardky. Šíleně hráli bohužel Dostál a Milutinovič, docela se mi líbil Jarolím, který si nečekaně často sbíhal do strany, střed měl na starosti zřejmě spíš Kisel, ale moc jsem ho v akci neviděl. Druhý poločas už byl o něčem jiném, spousta odvážných a kvalitních průniků a kolmic - zejména mě zaujal Tusjak, Zmrhal (doufám že to byli oni, čísla 12 a 2) a neskutečný Hurka.

    Celkově to tedy vypadá nadějně, ale záleží hlavně na Radovi, co s tím vymyslí. :)

    • Re: Slavia - Čáslav 4:0

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.06.2012 13:40 |  
      0 0

      Dostál se Zoranem by si měli zabalit a pápá....jinak co Dobrotka a Koreš?

      • Re: Slavia - Čáslav 4:0

        madlenka     před 12 lety 23.06.2012 13:59 |  
        0 0

        Nikoho z hráčů bych po dnešním povedeném zápase nezatracoval. I Dostál hrál na své poměry dobře a se Zoranem vůbec nesouhlasím, dnes naopak hrál velmi dobře a spolu s Jarolímem a Kiselem prakticky opanovali střed hřiště a díky tomu jsme Čáslav v první půli přehrávali.

        Souhlasím ale s tím, že druhá půle byla lepší. Bylo vidět, že mladý kluci se chtěj ukázat a makali, napadali i brankáře soupeře. V druhém poločase se mi nejvíce líbil Zmrhal. Ten může být posilou, vysoký, silný, s přehledem a klidem rozdával míče. Pro mě vemi dobrý. Co se týká Dobrotky, kvalitní, dostatečně tvrdý a zejména ve druhé půli spolu s Hubem dirigující obranu - věřím, že spolu s Latkou by mohli tvořit velmi kvalitní stoperskou dvojici. Koreš, hrál také velmi dobře, ale až na výjimky bylo znát, že do soubojů se mu ještě moc nechce.

        Jinak Čonkova branka byla opravdu lahůdka pro fotbalové fajnšmekry -paráda. Nechei se opakovat, ale pro mě dnes opravdu největším překvapením jednoznačně Zmrhal.

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          mart     před 12 lety 23.06.2012 14:06 |  
          0 0

          Kdo je 16ka???
          Je to ten Dobrotka???

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            madlenka     před 12 lety 23.06.2012 14:06 |  
            0 0

            yes, Dobrotka

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              mart     před 12 lety 23.06.2012 14:08 |  
              0 0

              Dekuji :)

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          Jakubisko     před 12 lety 23.06.2012 15:01 |  
          0 0

          No já teda nevim, stál jsem přímo na úrovni Dostála a nepředvedl vůbec nic navíc, v podstatě vždycky zadrbával a párkrát úplně školácky přišel o míč v souboji, do kterého vůbec nemusel chodit... U Zorana uznávám možnou chybu, přecejen byl dál ode mě, ale pár hloupých soubojů a zbrklých akcí sem od něj viděl určitě.

      • Re: Slavia - Čáslav 4:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.06.2012 14:18 |  
        0 0

        mohu se zeptat jak se jevil Tomáš Frejlach? :)

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          spino     před 12 lety 23.06.2012 15:46 |  
          0 0

          Jako totální tragéd. Pára. Přijde mi, že na hřišti vůbec není. Jako by nechtěl ani hrát, jen si tam pobíhal. Zmrhal s Tusjakem odvedli věechnu práci za něj.

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            no-nick     před 12 lety 23.06.2012 16:55 |  
            0 0

            Prekvapila mě absence Petraka. Zraněný není, ne?

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              spino     před 12 lety 23.06.2012 17:09 |  
              0 0

              Spolu s Nitrim seděl v hledišti. Tak nevím. Vidim to na virózu.

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              madlenka     před 12 lety 23.06.2012 17:24 |  
              0 0

              U Petráka, nepletu-li se, psali po některém z úvodních tréninků, že si natáhl sval. Myslím, že už trénuje, ale asi to nechtěli pokoušet zbytečně v zápase.

              • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                no-nick     před 12 lety 23.06.2012 21:00 |  
                0 0

                díky oběma;)

  2. Re: Slavia - Čáslav 4:0

    Heretic (přítel SN)     před 12 lety 23.06.2012 18:03 |  
    0 0

    Snad budeme i nadále vyhrávat, i když je to "jen" příprava, a naladíme se na pozitivní vlnu. :) Už dlouho něco podobného potřebujeme.

  3. Re: Slavia - Čáslav 4:0

    dArtagnan     před 12 lety 23.06.2012 19:09 |  
    0 0

    Takže Papričák zůstává?

    • Re: Slavia - Čáslav 4:0

      Robocop1985     před 12 lety 23.06.2012 19:16 |  
      0 0

      Taky doufám, dnešní výkon hodnotím pozitivně od mladých hráčů, kteří by měli dostávat více příležitostí a Slavia by si je měla vychovávat tak jako dřív. Proto by hráči jako Tusiak, Paprčiak, Zmrhal a Mikula měli dostávat více příležistostí a Slavia by si je měla udržet. Podívejte se na hráče z dřívější doby, které si Slavia neudržela pod myšlenkou že nejsou platní a jak se prosadili viz. Gebre Selassie, Pekhart, Gecov a spousta dalších.

      • Re: Slavia - Čáslav 4:0

        denydzlSKS     před 12 lety 23.06.2012 19:59 |  
        0 0

        S tima mladýma to neni jednoduchý!!
        Vždyť už to zmiňoval Poustka v rozhovorech a nedávno i Hurych..

        Teď je strašně jednoduchý říct, že jsme měli nechat hrát Gecova a Gebreselassieho, ale tenkrát jsme prostě měli lepší hráče, oni nijak nezářili(i když u Gebreho to asi bylo daný tim, že hrál na kraji zálohy a Gecov šanci nedostal), ale když máš na jejich pozici Krajčíka, Tavarese a Švece? Ano, mohli jsme je posílat po hostováních do nekonečna a čekat..ale jsi si jistej, že by se prosadili tak, jak se prosadili, kdyby furt lezli po hostovačkách?

        Případ Pekharta je zase úplně něco jinýho, když máš hráče na roční hostování a on ti z toho 70% času promarodí, pak místo doléčení odjede reprezentovat.. To si hodně rozmyslíš, jestli za něj následně vysolíš 20M..

        Samozřejmě, že je paradox, když se na některý zajímavý kluky nedostane a naopak zase někteří (Milutinović, Dostál,..) budou dostávat šance asi až do 30ti..

        Pro mě teda zrovna Paprčiak nespadá mezi ty zajímavý hráče, kteří by měli dostat nějakou výraznější šanci..ničím mě nezaujal, oplakávat ho nebudu.

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          denydzlSKS     před 12 lety 23.06.2012 20:07 |  
          0 0

          Možná Paprčiakovi křivdim, ale mě přijde spíš jako skokan do výšky než jako fotbalista..

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            Robocop1985     před 12 lety 23.06.2012 20:19 |  
            0 0

            Nechme tomu čas a uvidí se kdo se jak vyvine, je těžké takhle předbíhat. Když už se tam ale ti mladí dostali tak bychom je neměli zatracovat pro nic za nic a samozřejmě ani oplakávat. Můžem si jenom přát ať se prosadí buď ve Slavii anebo někde jinde.

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              Robocop1985     před 12 lety 23.06.2012 20:30 |  
              0 0

              A ještě bych rád dodal že minulou sezonu, která byla zpackaná mohli na konci dostat mnohem více prostoru než dostali. Tohle je opravdu málo! celkové minuty za celou sezonu: Sudek 90, Voráček 64, Paprčiak 76, Mikula 0, Veselý 155, Vondráček 45...

              • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                Robocop1985     před 12 lety 23.06.2012 20:31 |  
                0 0

                Jinak s tvým názorem většinou souhlasím...

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          PetCC     před 12 lety 23.06.2012 20:37 |  
          0 0

          Díky, že jsi to takhle shrnul, napsal bych to stejně.
          Jenom doplnění ke Gebre Selassiemu, když od nás odcházel, tak většinové mínění v diskuzích bylo, že je to dobře. Podle mě to byl odchod předčasný, ale že se až takhle zvedne, to jsem opravdu nečekal. Jenže vysedáváním na lavičce u nás by se možná nikdy tak vysoko nedostal.

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            jiras     před 12 lety 23.06.2012 20:45 |  
            0 0

            Já si pamatuju na možná jeho poslední mač u nás, ten v Brně. Zápasy tam sice vždycky stály za hovno, ale co tam tehdy předvedl, to byla extra katastrofa. Nedokázal zpracovat míč, přihrát na dva metry, běhal všude tam, kde neměl být, prostě příšernej výkon. To se pak těžko odhaduje, že z něj bude reprezentant.

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            tantalos     před 12 lety 23.06.2012 20:53 |  
            0 0

            To je to většinové myšlení.... Bohužel většina fanoušků chce pořád posily, vzpomeňte jen, jak se tady všichni rochnili radostí, když sem KJ tahal dvakrát ročně deset hráčů, aby udělal agentům radost.
            Potíž s fanoušky spočívá v tom, že jsou ochotni pustit kohokoli k vodě - dnes snad kromě Latky - jen aby se jejich ego nakrmilo novými "posilami", o kterých vlastně nemají ani tušení. Neznámý příslib, byť smrdí ho.nem, je jim stokrát milejší než nějaký Gecov nebo Gebre.
            Právě tohle podléhání nákupní vášni způsobilo, že Křetínský, i když už do Sparty napral tři čtvrtě miliardy, pořád nemá mančaft na mezinárodní úrovni.
            Ano, opravdu většinové mínění bylo, že je nepotřebujeme. Bohužel to nesvědčí o ničem jiném, než že jsou zdejší přispěvatelé buď pitromí, nebo fotbalu vůbec nerozumějí.
            KJ by měl fotbalu rozumět. Proto Gecova, Váchu a moc jiných neměl pouštět, proto neměl tvrdit, že takových jako Peky má v mančaftu sedm.

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              bongor     před 12 lety 24.06.2012 11:27 |  
              0 0

              Ahoj tantale,nedávno jsem četl,že Kř.už nacpal do rumunů 1,5 miliardy.Pochopitelně nevím,kde je pravda.Ale vím,že i kdyby do toho mužstva nacpali arabští šejkové,nebo ruští zbohatlíci jakoukoliv sumu,tak z toho nic nekouká.Tam to není kvalitou hráčů a jejich superplaty,ale jejich nesmyslnou filozofií rudé nadřazenosti.
              Jinak máš pravdu,že sem často píší lidé,kteří fotbalu nerozumějí,sám se mezi ně počítám.Ale s fotbalem je to jako s jiným spotřebním zbožím.Nemusíš mu rozumět,ale poznáš ,jestli to funguje k tvojí spokojenosti.

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            denydzlSKS     před 12 lety 23.06.2012 21:36 |  
            0 0

            Mě tenkrát Gebre trochu mrzel, odehrál pár zápasu na kraji obrany a na DZ velmi dobře! Pak ho KJ začal stavět na zálohu a tam to byla katastrofa..ale zase jestli si dobře pamatuju, tak to poměrně snadno zabalil a odešel..

            Když se na to podívám zpětně, tak ten začátek sezony tenkrát KJ rozesral solidně..pamatuju si, že k Suchýmu a Brabcovi se mu uzdravil Latka a on za každou cenu chtěl stavět všechny tři - Sucháče nechal trápit na beku, Krajčíka posadil(mam pocit, že mu tenkrát končila smlouva) a Gebreho zas nechal trápit na kraji zálohy..Na levým bekovi dal šanci Jablonskýmu, kterej se tam chytil a pak ho zničehonic vyndal ve Florencii a vrátil tam Hubáčka.. A celý tohle divadlo nás stálo Ligu mistrů, Gebreho, Latku a Jablonskýho..

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 24.06.2012 00:40 |  
              0 0

              Možná se mýlím a někdo mne opraví, ale Gebre jako záložník přišel, hrál zálohu v Jihlavě i v repre 21.

                • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                  bongor     před 12 lety 24.06.2012 11:30 |  
                  0 0

                  Jistě,to byla tenkrát velká móda,pouštět se do KJ.Určitě udělal i nějaké blbosti,ale přece jen dva tituly a dosud jediná účast v LM to
                  mluví samo za sebe.

              • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                vavicek     před 12 lety 24.06.2012 09:34 |  
                0 0

                Pod Lavičkou hrál i v obraně, hlavně ovšem jako defenzivní záložník.

        • Re: Slavia - Čáslav 4:0

          vavicek     před 12 lety 24.06.2012 09:30 |  
          0 0

          Píšeš nepravdy. Gecov začal hrát v Liberci v době, kdy u nás Tavares a Švec už nebyli. Do té doby tam hrál v B týmu. To mohl hrát i u nás.

          Co se týče Poustky a Hurycha, tak je jasné, že Hurych nechtěl nijak kritizovat Poustku a Poustka je usvědčený lhář.

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            edenian     před 12 lety 24.06.2012 11:21 |  
            0 0

            Lhář?

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            EdCable     před 12 lety 24.06.2012 13:12 |  
            0 0

            Hurych se evidentne bal, aby ho nepropustili ze Slavie:-)

          • Re: Slavia - Čáslav 4:0

            subHuman     před 12 lety 24.06.2012 16:36 |  
            0 0

            A muzete nam konkretne sdelit, z ceho jste Martina Poustku usvedcil, ze na nej takto nechutne plivete?

            • Re: Slavia - Čáslav 4:0

              vavicek     před 12 lety 24.06.2012 19:15 |  
              0 0

              Na nikoho neplivu, to si laskavě odpusťte. A nikde nepíšu, že jsem někoho z něčeho usvědčil. Poustka se usvědčil sám. Pokud chcete abych s vámi diskutoval, tak na mě laskavě přestaňte utočit.

              • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                subHuman     před 12 lety 24.06.2012 20:49 |  
                0 0

                Místo argumentů se uraženě ošíváte, já na Vás neutočím - jen říkám, že na Poustku plivete a to jste tím, co jste o Poustkovi napsal, udělal.
                Tak LASKAVĚ napište, jak se Poustka usvědčil.

                • Re: Slavia - Čáslav 4:0

                  Jiri1     před 12 lety 25.06.2012 10:19 |  
                  0 0

                  Zdravim ,tohle je zbytecne, Poustkaskutecne neni zadny Mirek Dusin a zije ve fotbalove dzungli, tak to proste je at se nam to libi nebo ne. Takove tysmyslenky proc nemoh postavit narozhodnutou cast ligy mlade hrace, udelat Radovi tzv. pruzkum bojem a omlouvani techto veci , ze jsou zraneni ci , ze nemaj natrenovano je nesmysl, vsichni bohuzel vime, ze plat hrace veSlavii je mimo jine tvoren tzv. startovnem tj. nominaci k zapasum a premiim za zapas. Ja vnimam Poustku proste jako loajalniho zamestnance firmy , ktery sechtel zuby, nehtyudrzet, vedelo se ze Rada chtel jine asistenty.