Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Začíná letní příprava

V pondělí 18. června začne slávistům letní příprava. Kteří hráči na ni nastoupí a s kterými se již nepočítá? 

Zatím je známo 21 hráčů, kteří by měli vyběhnout příští pondělí vstříc prvnímu tréninku pod novým koučem Radou. Zde je jejich výčet: Kamil Čontofalský, Martin Berkovec, Milan Nitrianský, Martin Dostál, Vitali Trubila, Róbert Cicman, Martin Latka, Matúš Čonka, David Hubáček, Jaromír Zmrhal, Daniel Veselý, Luboš Tusjak, Ondřej Petrák, Štěpán Koreš, Tomáš Frejlach, Lukáš Jarolím, Karol Kisel, Martin Hurka, Stanislav Vlček, Milan Škoda a trochu překvapivě i Zoran Milutinovič.

Jak už bylo napsáno, ve Slavii končí nejlepší střelec posledního roku a půl Zbyněk Pospěch. Další hráči, s nimiž Slavie do začátku přípravy nepočítá jsou Bassirou Dembélé (konec smlouvy), Martin Voráček (konec hostování), Jan Hanuš, Josef Kaufman, Libor Tafat, Petr Mareš a Matěj Paprčiak.

Kvůli zranění přípravu nestihnou Václav Prošek (operace srdce) a Jan Zákostelský (zranění kolena).

K juniorce se přesouvají Karel Hrubeš, Jakub Sudek, Marek Čepelák, Viktor Šimeček a potenciálně i Jiří Vondráček, pokud se klubu podaří prodloužit jeho hostování.

Mezi posily se zatím řadí Karol Kisel, který se vrací ze Sydney, a Luboš Tusjak, jemuž skončilo hostování na Žižkově. Z juniorky se do A-týmu posouvá Jaromír Zmrhal.

Opce byla uplatněna na Štěpána Koreše, o prodloužení smlouvy se jedná se Stanislavem Vlčkem. Slavia také intenzivně jedná o příchodu dvou až tří hráčů, kteří by měli přijít co nejdříve, aby stihli přípravu s týmem. O jejich eventuelním příchodu vás budeme samozřejmě informovat.

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Začíná letní příprava

    Matysek     před 12 lety 13.06.2012 17:16 |  
    0 0

    Já pořád nechápu, co je s tím Vlčkem, přišel mi jako rozumnej kluk, ale poslední 2 roky je totálně marnej. A opravdu nechápu, že nemá žádnou reflexi k tomu aby skončil. Kdyby ukončil kariéru třeba po příchodu z Belgie, tak dejme tomu. Ale tohle paběrkování na hřišti a jen zabírání místa někomu jinému (nekopovi, ale alespoň mladému) už mi přijde moc. A že ta slávia to pořád baští v tom se taky nevyznám...

    Docela jsem zvědavý na Tusjaka, jestli něco předvede...

    • Re: Začíná letní příprava

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 17:58 |  
      0 0

      Ještě potřebuje asi 30 nebo 40 zápasů, aby předběhnul Šilhavého v počtu ligových startů.

      • Re: Začíná letní příprava

        Petr9608     před 12 lety 14.06.2012 03:28 |  
        0 0

        Už jenom 15! Takže by mu stačilo nastoupit v každém podzimním zápase, resp. by mohl jeden (nebo i dva) vynechat, pokud se na podzim bude hrát 16 nebo dokonce 17 kol.

        BTW: Proč to pradvidlo o tom, že odveta 1. kola se nehraje již v 16. kole, jak by velela logika, ale až ve 30. kole?

  2. Re: Začíná letní příprava

    opicemag     před 12 lety 13.06.2012 17:24 |  
    0 0

    Proč Vlček? To nechápu. Chtělo by to víc jak tři hráče, tak pět až sedm. Ale jsem si vědom naší finanční situace a chápu, že to není reálné. Takže nezbývá než sázet na hráče jako Dostál (ten nemá již rok co ve Slávii dělat), Trubila (jednou zahraje, ale třikrát je naprosto tragický), Milutinovič (dostal již tolik šancí, podobný případ jako Dostál), Frejlach (třeba ale ještě něco ukáže, moc šancí k tomu zatím neměl, uvidíme jak bude hrát, když bude mít zasebou přípravu). Máme jednoho útočníka a tím je Škoda. Standu nepočítám.

    • Re: Začíná letní příprava

      bongor     před 12 lety 13.06.2012 20:24 |  
      0 0

      Zcela s Tebou souhlasím,jenom ten Trubila,ať je občas tragický,plně zapadá do naší současné úrovně.Bohužel ale nemáme Křetínského,který za poslední roky vložil do sralty jeden a půl miliardy ze svého.Kdyby je vzal a rozdal bezdomovcům,tak by to alespoň mělo nějaký efekt.,A.Ř.v takovém balíku jako Křéťa a JaT není,takže koupit může jenom to na co má.Mám obavy,že budeme zklamaní,ale dělat se s tím asi moc nedá.

  3. Re: Začíná letní příprava

    mpik     před 12 lety 13.06.2012 17:44 |  
    0 0

    Pokud vím, tak po příchodu Kisela se psalo, že je plán přivést další čtyři hráče. Tady se píše už jen o dvouch až třech. Jak tohle asi dopadne? Ale hlavně že máme Milutinoviče, Dostála či Frejlacha. To jste si tu namlouvali posily jako je Piták, Tavares, D. Jarolím, Švec, Švento. Já to zatím vidím na sestupový kádr!!! Kolik fanoušků si na tohle koupí permici za standardní cenu? Hokejová Slavia zažila loni bídnou sezonu (po desetiletí úspěchů!!!) - pro letošek výrazně zlevnila vstupné! Já 3 tisíce za svou permice letos nedám ani omylem. Strop vidím na polovině. Takže já letos do Edenu zjevně chodit nebudu...

    • Re: Začíná letní příprava

      Alanor (admin)     před 12 lety 13.06.2012 20:34 |  
      0 0

      Pozor, píše se, že nyní by měli přijít dva až tři hráči. Řebíček mluvil, že by chtěl posilovat ve třech vlnách, takže by klidně další dva ještě mohli přijít později. Zda to tak ale skutečně bude, ti nezaručím, jen bych nezatracoval vedení ještě před začátkem ligy.

      • Re: Začíná letní příprava

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 10:28 |  
        0 0

        myslim ze jsi to spatne pochopil. hovoril o tom ze budou tri vlny pohybu hracu. ne o tom kolik hracu celkem dorazi. plan byl 4-5 lidi, realne to vidim na prave ty 2-3, ktere budou realizovany v ruznych vlnach.

    • Re: Začíná letní příprava

      bongor     před 12 lety 13.06.2012 20:28 |  
      0 0

      třeba bude dobrej,ale spíš se u nás rozehraj a poputuje zase dál na západ.

      • Re: Začíná letní příprava

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 20:48 |  
        0 0

        Dobrý večer Ti přeji Bongore.
        Ten hráč ve Slovanu skoro třičtvrti roku nehrál a taď mám pocit, že je volným hráčem a nebude stát asi nic. Jeho zranění bylo docela vážné a odehrál teď asi sedm zápasů a Slovan ho již nechce. Já nevím, nechci být a ani nejsem jasnovidcem, ale tohle není hráč, který bude nahrazovat M. Latku. Tuším, že Benjamin Vomáčka v době kdy přicházel do Slávie byl daleko lepší, a ve Slávii nepředvedl skoro nic. Ale jak Ty říkáš, třeba bude dobrej. Teď se bojuje o sponzora a jednání prý jsou docela masakr. A něco okolo toho "krouží" :-).
        Sokrates55
        "Tristis est voluptatum exitus" Julius Caesar
        Smutný je konec vší vášně

        • Re: Začíná letní příprava

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 21:24 |  
          0 0

          Mel zlomenou lytkovou kost,jinak fanousci Slovanu dost nadavaji ze je to dobrej hrac vlastne moc dobrej,ovsem to zraneni neni moc radostna zprava po nasich zkusenostech s jinymi hraci.

          • Re: Začíná letní příprava

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 21:31 |  
            0 0

            Dobrý večer přeji,
            občas juknu, jak němci smaží "oranjes", občas juknu na mašinu (no a taky občas na manželku :-)). Jak říkal Bongor, uvidíme. Třeba opravdu bude dobrý a pomůže. To jsou ty naše pochybnosti, ale zase potom, co jsme už museli skousnout v poslední době, se nám snad ani nikdo divit nemůže, co :-)?
            Sokrates55

            • Re: Začíná letní příprava

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 21:40 |  
              0 0

              Tak tak,ja neocekavam nic vic nez stred tabulky a nadavajici fanousky s eventualnim prislibem lepsich zitrku.Na jednu stranu kdyz vidim rudy tak jim trochu zavidim financni zajisteni a dnesni slova Kretinskeho na druhou stranu kdyz se podivam vacnatce tak jim vubec nezavidim....

            • Re: Začíná letní příprava

              mart     před 12 lety 13.06.2012 23:46 |  
              0 0

              ....pomerne rozporne informace okolo toho pana Dobrotky.
              Za prve to zraneni. je pomerne znacny rozdil mel-li zlomenou kost holenni nebo lytkovou.
              Slovaci pisou zlomeninu pistaly (?)... coz bohuzel muze byt skoro cokoliv :)
              Podle doby zraneni bych se priklanel k poraneni kosti lytkove, ... a pokud tomu tak skutecne je, NEjedna se ve vetsine pripadu o vazne zraneni.
              V pripade, ze opet nemam pravdu, a mel zlomenou holen, ... no tak pak je to predvsim zazrak, ze od diagnozy (leden 2012) uz chodi (Cerven).... holen je zalezitost na cely rok (i vic).
              potom je tu ten druhy rozpor .... pro nekoho je dobrej, ... pro jineho ho nechtej. Tam nemuzu slouzit ani dohadem :D
              No a posledni rozpor je, ..... hlavne jestli se dohod', nebo se dohod na 50:50, a nebo jak to vubec je.
              Jinak je prakticky vsechno jasne :)
              zdravi mart

              • Re: Začíná letní příprava

                dejva     před 12 lety 14.06.2012 10:17 |  
                0 0

                Pro upřesnění. U Dobrotky se jednalo o klasické sportovní poranění. To znamená únavová zlomenina. Píšťala (tibia) -holení kost.

            • Re: Začíná letní příprava

              bongor     před 12 lety 14.06.2012 20:29 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate,jsem skutečně potěšen,že opět více píšeš do SN.Je to pro mě i dobré znamení,že se něco přece jen lepší.Škoda,že se totéž nedá říci i o naší přestupové politice.Jak jsem napsal,Dobrotka "třeba bude dobrej",ale jakmile tomu tak bude,tak si zase pravděpodobně najde lepší flek,než je současná Slavia-bohužel.Je to skutečně už několikátý hráč,který bere Slávku jako dobrou možnost rozehrání,jsme něco jako LDN s tím rozdílem,že odtamtud se chodí už jen na věčnost,od nás někam,kde s dá více vydělat.
              Myslím,že je to ode mne trochu pesimistický příspěvek,ale napadlo mě to v souvislosti s Tvojí zprávou o nedobrém vývoji sponzorských jednání.Škoda,že nemám pár miliard............

              • Re: Začíná letní příprava

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 21:59 |  
                0 0

                Také Tě zdravím Bongore.
                Tak asi to znáš sám. Někdy je líp a někdy je hůř. Jenomže Slávie je pro mně přeci jen tak spjatá s mým životem, že jí opusit nelze. Když vidím svého dalšího malého vnoučka, jak už prohání balon a na zahradě mu vysvětluji, kdo to byl Pepi Bican a on mi odpoví, že jako dědo... vidíš jak jsem učesaný, a když vidí, že jsem úplně mimo, tak doplní že jako David Beckham...... Tak asi na tom jsme teď takhle všichni slávisti :-). S tím hráčem Slovanu je to přesně tak. Pokud je opravdu náš, tak ať mu to jde, přeci si nebudu přát něco jinýho. Jestli se k nám jde rozehrát, tím hůř pro nás.... Věřím Ti, že kdybys měl nějaké miliardy, tak bys Slávii určitě pomohl, to já koneckonců taky a to už jsem Slávii dal poměrně dost, ale miliardy nemáme a začíná nám trošku hořet koudel u zadku. Mám starost, abychom se zase nestali předmětem něčeho ošklivého, kde se zase něco vypere...... Jinak také zdravím Marta a pochopitelně všechny ze slavistických novin. Mám takový pocit, jako bychom si tu nějak zbyli... ale tak smutně končit určitě nebudu.
                Sokrates55

          • Re: Začíná letní příprava

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 13.06.2012 22:03 |  
            0 0

            Dobrý večer přeji.
            To prohlášení je tak trochu pro fanoušky, ale smlouvu mu nabídli záměrně docela mizernou, kdyby ho chtěli, tak by smlouva podle toho vypadala. Ale každý má nějaký úhel pohledu, a Váš názor respektuji.
            Sokrates55

            • Re: Začíná letní příprava

              Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 09:22 |  
              0 0

              Petice fanoušků "Belasích" za Dobrotku.

              Prestupové "šumy" sú okolo Martina Dobrotku, o ktorého má eminentný záujem Slavia Praha. Fanúšikovia Slovana však nechcú dopustiť odchod jedného z pilierov klubu a vedeniu odovzdali petíciu s 300 podpismi, aby Dobrotka neodišiel. Samotného hráča to teší a konštatuje: "To musí potešiť každého, nečakal som, že sa niečo také môže stať. Veľmi im ďakujem za podporu. Neviem, ako sa celá táto situácia skončí, rozprával som s trénerom aj majiteľom Slavie, ale zatiaľ to nie je uzavreté. Negatívom je to, že Slavia nebude hrať európsku súťaž."

              • Re: Začíná letní příprava

                Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 10:15 |  
                0 0

                Vyjádření funkcionářů Slovanu.

                "S Dobrotkom, o ktorého je záujem zo zahraničia, sme rokovali už trikrát, budeme mať ďalší rozhovor. Chceme, aby zostal v mužstve, hoci vieme, že platnosť jeho kontraktu vyprší koncom júna. Spolu s hráčom a jeho manažérom hľadáme cesty, ako Martina udržať," vysvetlil Weiss a pokračoval: "Hráči ako Dobrotka, Žofčák, Šebo sú nositeľmi kvality v našom mužstve. Preto robíme všetko, čo je v našich silách a aktuálnych ekonomických možnostiach, aby v ňom zostali aj v budúcej sezóne. Priebeh uplynulého ročníka, najmä jeho jarná časť jasne ukázal, ako nám chýbali futbalisti úrovne Dobrotku a Žofčáka. Bez nich bola realizácia našich vysokých cieľov v Corgoň lige a európskej pohárovej súťaži veľmi zložitá."

                  • Re: Začíná letní příprava

                    Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 10:50 |  
                    0 0

                    No zaplať pánbůh, my o ty evropský poháry nakonec ještě budeme hrát. Pokud tedy přijdou kvalitní forvardi, zatím jsme pořád ještě bez útoku ...

                    • Re: Začíná letní příprava

                      SKS70     před 12 lety 14.06.2012 11:04 |  
                      0 0

                      To jste pane Ladislave pořád takový optimista?

                      • Re: Začíná letní příprava

                        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 11:43 |  
                        0 0

                        Re: SKS70 - Ano jsem optimista, ale v horizontu několika let. Chce to trpělivost. V příštím ročníku sice čekám zlepšení, ale jak velké, to je otázka. Bude strašně moc záležet, jak odstartujeme ligu, pokud se hned chytíme, tak je možné cokoli.

                        • Re: Začíná letní příprava

                          janko (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 12:03 |  
                          0 0

                          Přiznám se, že i já jsem optimista. Možná je to positivním pohledem na svět, možná tím že nejsem z Prahy a nemám tedy zákulisní info:-)) Nečekám nějaký šílený propad někam dolů.

                          • Re: Začíná letní příprava

                            SKS70     před 12 lety 14.06.2012 12:21 |  
                            0 0

                            „Optimismus je opium lidstva.“

                            – Milan Kundera

                          • Re: Začíná letní příprava

                            quelhar (admin)     před 12 lety 14.06.2012 13:11 |  
                            0 0

                            No ono taky uz neni skoro kam padat. Kdyz je v lize 16 tymu a byli jsme dvanacti, tak je dokonce dost solidni sance, ze prijde zlepseni :o)

                    • Re: Začíná letní příprava

                      bongor     před 12 lety 14.06.2012 20:35 |  
                      0 0

                      teď mě napadá,proto říkal A.Ř,že počkají s posilami až po ME .Zřejmě čekají,kdo se tam nějak blbě zraní a toho potom uděláme.Každopádně je to zcela nový přístup k posilování mužstva.

                  • Re: Začíná letní příprava

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 10:51 |  
                    0 0

                    Dobré dopoledne všem.
                    Děkuji za info. Pokud už je náš, tak ať mu to jde :-).
                    Za všechny slávisty určitě.
                    Sokrates55

                • Re: Začíná letní příprava

                  Oja     před 12 lety 14.06.2012 11:04 |  
                  0 0

                  Pořád to chápu jako náhradu za Latku, snad se pletu...

                  • Re: Začíná letní příprava

                    quelhar (admin)     před 12 lety 14.06.2012 11:08 |  
                    0 0

                    Ja myslim, ze presne tak by se to asi chapat melo. Latka tu zustane nanejvys pul roku, to se prece vi, ze chce jit ven.

                    • Re: Začíná letní příprava

                      Oja     před 12 lety 14.06.2012 11:12 |  
                      0 0

                      To je fakt. Mělo by se to ale tak víc prezentovat, už teď vidím ty stovky naštvaných a překvapených lidí, až Latka před začátkem ligy pláchne do Německa :-)

                    • Re: Začíná letní příprava

                      petrjir     před 12 lety 14.06.2012 11:20 |  
                      0 0

                      Neměli dávat takový plat Radovi a raději přidat na Latku a třeba D.Jarolíma, ale otázka, jak to vedení myslí? Nicméně pokud Latka odejde, tak můžeme hledat stopera číslo dva. Hubáček je dobrý, ale na lavičku jako náhrada za vykartovaného či zraněného hráče a Cicman moc nepřesvědčil na stoperovi. Snad těmi dvěma až třemi novými hráči mysleli, že přijdou co nejdříve a ne kompletní počet posil do konce přestupového? Stále doufám v D.Jarolíma, je potřeba pravá záloha a pořádný útočník.

                      • Re: Začíná letní příprava

                        janko (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 12:09 |  
                        0 0

                        Bože, to není vůbec o penězích. Je přeci rozdíl hrát (při vší úctě k soupeřům) v Příbrami, na Dukle v Hradci, nebo v třicetitisícovém kotli v Drážďanech nebo Bochumi. Podívej se kdo hraje II.bundesligu. Dokud se nezlepší naše liga, tak ty hráči prostě budou odcházet pryč.

                        • Re: Začíná letní příprava

                          petrjir     před 12 lety 14.06.2012 12:28 |  
                          0 0

                          Já chtěl spíš říct, že by mohli udržet tahouny, nyní alespoň za cenu financí, a přivézt lepší hráče (právě ten Jarolím), aby se mohlo hrát o poháry a to už je důvod zůstat a neodcházet do 2. německé ligy (i když samozřejmě ta úroveň tam je větší než u nás). Jak budeme zase někdy hrát poháry, tak to je dostatečný důvod proč by hráč měl k nám přestoupit a nebo zůstat.
                          A v neposlední řadě je kariéra fotbalisty na uživení na celý život krátká, proto jsou peníze většinou až na prvním místě.

                        • Re: Začíná letní příprava

                          bongor     před 12 lety 14.06.2012 20:39 |  
                          0 0

                          No tak to je jasné,že je nechutné hrát před tisícovkou diváků.Koho by to bavilo a zůstal by,kdyby nemusel.Ale je to spojitá nádoba,třeba Slavia kdyby se zvedla,tak může mít na každém utkání 15 tisíc.
                          Kdybychom hráli jako Barca,tak nám nestačí kapacita stadionu.

                      • Re: Začíná letní příprava

                        Ferguss     před 12 lety 14.06.2012 12:25 |  
                        0 0

                        Zabijte mě, ale mě se na stoperovi docela líbil Petrák, když tam zaskakoval.

  4. Re: Začíná letní příprava

    Jakubisko     před 12 lety 13.06.2012 18:23 |  
    0 0

    Libor Tafat - never forget!

  5. Re: Začíná letní příprava

    polivka     před 12 lety 13.06.2012 23:57 |  
    0 0

    Co Vyhnal. Měl by se vracet z Bohemians 2005. Info o něm chybí..

    • Re: Začíná letní příprava

      jane (admin)     před 12 lety 14.06.2012 07:54 |  
      0 0

      Nemel, ma hostovani v Bohemce az do konce roku.

  6. Re: Začíná letní příprava

    opicemag     před 12 lety 14.06.2012 11:39 |  
    0 0

    Říkali při zápasa Rusů s Poláky, že Dzagojev nemá v Rusku smlouvu, že mu končí a nemá podepsanou novou. Takže asi bude zadarmo.

    Z toho plyne:

    1) nestává se to jen u nás, ale i v "lepších" (bohatších) klubech

    2) na co čekáme? hned bych mu nabídl angažmá

      • Re: Začíná letní příprava

        opicemag     před 12 lety 14.06.2012 15:36 |  
        0 0

        Jaká Chelsea. Tam umí zahrát každý. Není nad to přijímat velké výzvy. Dovést k tituly klub, kde není moc peněz, chodí tak 4-6 tisíc diváků, trenér žádná sláva, liga není nejčistší. Tam dovést podceňovaný (právem) tým k titulu, to je (skoro) víc než nějaká LM či zápasy se United, Arsenal či City.

        • Re: Začíná letní příprava

          mats     před 12 lety 14.06.2012 17:26 |  
          0 0

          To je fakt. Měli bysme se zaměřit na hráče, který taky tak trochu myslej na charitu. Že by je lákalo pozvednout nějaký klub vzhůru, klidně i za minimální mzdu. Měli by to tu jako takovou misionářskou záležitost :-))

    • Re: Začíná letní příprava

      bongor     před 12 lety 14.06.2012 20:41 |  
      0 0

      to nejde,zatím nemá nic zlomeného.

      • Re: Začíná letní příprava

        mats     před 12 lety 14.06.2012 23:34 |  
        0 0

        U nás by moh mít třeba zlomený srdce z toho fotbalu, co se tu hraje :-))

  7. Re: Začíná letní příprava

    Jiri1     před 12 lety 14.06.2012 12:55 |  
    0 0

    Zdravim, vidim , ze mate smysl pro humor, onech 30 milionu,ktere chtel dle nekterych investovat majitel do posil se zrejme nedostavi, takze delame prevazne zase hrace po konci smlouvy a pro jistotu z jine zeme, abychom nemuseli platit ani tabulkove odstupne.Dobrotka podle nekteryvh zdroju bude muset hodne potrenovat, hlavne zapracovat na fyzicce , aby byl pouzitelny v plne zatezi, pri absenci Latky treba z duvodu vytouzeneho prestupu to muze byt velky problem.Doplneni acka o dalsi 4 hrace bude hodne zavisle na prichodu jisteho hrace dlouhodobe hrajiciho venku, od toho se budou odvijet volne investice, Jarolim ma i nejake nabidky primo Deustlantu, ale jeho blizci pry chteji navratdo Ceska. Musim upozornit , ze treba tzv. volnych hracu z Boleslavi ucetne volnych moc neni, taky by se mi libil Dimitrovski, snad tam byla i nejaka poptavacka, ale zadarmo by rozhodne nebyl. Volny je treba i Slepicka a jini borci od kokurence , ale ti lepsi zdaleka prevysuji nase financni moznosti. Tady si dovolim vsuvku, tentokrat bych omezil nadavky na Drzmiska, ten bude dlouhodobe delat to cemu rozumi tj. sprava stadionu a adminstrativni veci, ale doplneni acka si vzal na svy triko jen a jen Rada, spekulovali jste tady o jeho platu, je to temer presne , cena o 1 asistenta mene /plat Vrabce delal asi 50 tisic, takze o to ma vic nez treba jini prumerni treneri v lize.V zaveru je potreba objektivne rict, ze horsi nez loni uz to nebude, Vlcek at se na mne nikdo nezlob, ale proc mu nenbidne nekdo misto v realizacnim tymu za par babek, tejne ty ofuky okolo jeho smlouvy jsou jen a jen kvuli prachum.

    • Re: Začíná letní příprava

      janko (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 13:30 |  
      0 0

      Pán Bůh zaplať že volní hráči od konkurence jsou nad naše možnosti.... Představa slepice v nejkrásnějším dresu, to by mi prasknul ve švu...

      • Re: Začíná letní příprava

        naplavnik     před 12 lety 14.06.2012 14:03 |  
        0 0

        i mě při četbě těch řádek vlely se slzy do očí... myslím, že je jasné, že směr i podoba tohoto letního posilování (doplňování kádru), ukáží skutečné sportovní ambice vedení, zda klidný střed tabulky, nebo skutečně návrat na pozice... při vší úctě k zatím jediné ofiko posile, karol už nám boj o poháry nezajistí...

        první varianta: wojnar, slepička, heinz, vošahlík atd...

        druhá varianta: hráči typu (ne nutně konkrétní) mahmutovič, kerič, jan kopic, vůch, dj atd.

        anebo nějaká varianta třetí ;-)

        • Re: Začíná letní příprava

          Jiri1     před 12 lety 14.06.2012 14:15 |  
          0 0

          Tak asi spatne ctete, ofiko jeste neni ani jedna , jestli nemate kapesniky rad Vam nejake zaslu, vite co je na fotbale tak krasne , ze do posledni chvile ani vedeni netusi, kdo se necha ulovit a to je prave ta pricina tech seznamu o kterych pisete , zcela nedavno konkretni a zcela podlozene nabidky mel Svec , ano ten o kterem se psalo jako o srdcari , jako o Slavistovi a pod., ubehl tyden a hrac si vybral Slovensko, rozdil v penezich zhruba 400 tisic rocne, pracoval mozek a ne sdce, pritom nepoptavala se jen Slavie, ale treba Jablone a pod.

          • Re: Začíná letní příprava

            naplavnik     před 12 lety 14.06.2012 14:25 |  
            0 0

            ty slzy pramení z té slepice... kdyby byla bývala snad na paprice, ale v edenu?

            • Re: Začíná letní příprava

              Jiri1     před 12 lety 14.06.2012 14:32 |  
              0 0

              Vrele Vam i vsem ostatnim doporucuji se oprostit od podobne ideologie, ani Straka nedorazil jen a jen , ze by byl naivni, nekdo chtel pozemky a tohle byla pro fandy nevitana bomba , po case , kdy Slavie hrala jako po celou sezonu a nekdo zjistil , ze pozemky bude mit jinde a tmer gratis , Straka vyklidil pozice, cili neslo o zadny tlak fandu .....

          • Re: Začíná letní příprava

            petrjir     před 12 lety 14.06.2012 15:25 |  
            0 0

            Pane Jiří, pokud si dobře pamatuju, tak ještě nedávno jste zde psal, že ani Švec nepatří mezi vytipované posily, že se jedná o posily úplně jiné (nižší) třídy a najednou zde píšete o konkrétním rozdílu v platu, co jsme mu nabídli my a co Slovan.

            • Re: Začíná letní příprava

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 15:46 |  
              0 0

              Kdo to tady začal vést ten deníček předpovědí? Koscheen?

              • Re: Začíná letní příprava

                mart     před 12 lety 14.06.2012 17:07 |  
                0 0

                ...tak o denicek ani tak nejde, ale na tom celem pripadu je cosi zvlastniho. (mozna to co naznacoval Sokrates???)
                1. Slovan pretahne Slavii Svece ....., hmmm . Prinejmensim prekvapive.
                2. Slavia pretahne Slovanu Dobrotku ......., hmmm . Prinejmensim prekvapive.

                • Re: Začíná letní příprava

                  koscheen (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 17:29 |  
                  0 0

                  Ve vší úctě ke švíckovi nás tento post pálí více, takže pro nás lépe:)

                • Re: Začíná letní příprava

                  Matysek     před 12 lety 15.06.2012 00:35 |  
                  0 0

                  máš pravdu, že by to bylo až moc velká náhoda, zní to docela i reálně... navíc záložníků máme, že si z nich můžeme udělat tým amerického fotbalu....

              • Re: Začíná letní příprava

                koscheen (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 17:29 |  
                0 0

                Bohužel jsem začal až toto pondělí, ale slibuji že příště už úhoř Jirka nevyklouzne. Případně zda to dohledáte zpetně tak si to přidám:)

      • Re: Začíná letní příprava

        bongor     před 12 lety 14.06.2012 20:46 |  
        0 0

        Teda já ti slepici nemůžu ani vidět.Dovedu si představit i když velmi zřídka,nějakého rumuna v našem krásném dresu.Ale slepici?
        Maximálně v kurníku.

        • Re: Začíná letní příprava

          Jiri1     před 12 lety 15.06.2012 10:00 |  
          0 0

          Rad ti pomuzu , psal jsem, ze pro Svece je Cesko posledni staci a byla to pravda.

  8. Re: Začíná letní příprava

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 14.06.2012 19:24 |  
    0 0

    Hell z béčka trénuje s Duklou.

    • Re: Začíná letní příprava

      petrjir     před 12 lety 15.06.2012 09:44 |  
      0 0

      Jak vůbec ten Hell hrál?Byla to nějaká naděje nebo průměr? Mohla by proběhnout výměna za Chigoua.

    • Re: Začíná letní příprava

      Hajens     před 12 lety 15.06.2012 09:44 |  
      0 0

      Nikdy jsem ho neviděl, ale čím tak imponoval Dukle (Kozlovi, hráč hrající Divizi), že neimponoval nikomu v jeho mateřském týmu, aby ho zkusili, jestli náhodou nemá na to se prosadit i v A týmu. Pak aby se tu lidi v měsíčních intervalech neozývali s výtkami o neprosazováni odchovanců.

      • Re: Začíná letní příprava

        janko (přítel SN)     před 12 lety 15.06.2012 09:52 |  
        0 0

        Je ročník 91, a nemám pocit, že by nějak často poslední dobou byl v základu divizního béčka. Nemůžeme se vztekat kvůli každému odchodu.

        • Re: Začíná letní příprava

          Jiri1     před 12 lety 15.06.2012 10:09 |  
          0 0

          Zdravim , ten hrac prosel nasi mladezi ucastnil se diky svemu otci MS v mladeznickem fotbale, kde nsedel ani na lavicce nahradniku a potom putoval hodne po hostovackach, odkud se obcas vracel do naseho becka , kde diky sve ponekud zivejsi povaze mel problemy s trenery. Naprosto nechapu , proc mu pred nekolika lety byla prodlouzena smlouva , teda chapu, slo o to , ze v te dobe mel spravnou manazerku Novakovou a ta to pres Jarolima protlacila. V poslednim roce byl dost dlouho zraneny , pozdeji ho jako neperspektivniho nekolikrat chteli vyrazit , nedal se a vydrzel az dodneska. Jeho nastup do Dukly je hodne prekvapivy i kdyz ho zna i Kozel , ktery s nim pokud mne pamet neklame problemy nemel, pro Duklu by mohl byt cenny jako financne nenarocny hrac, ktery muze zaskocit v obrane i v zaloze, jinak jde o velmi inteligentniho hrace, ktery ve sve dobe chtel vysokoskolske vzdelani.

          • Re: Začíná letní příprava

            Hajens     před 12 lety 15.06.2012 11:08 |  
            0 0

            Pletes si Hella s Heldem.

            • Re: Začíná letní příprava

              Jiri1     před 12 lety 15.06.2012 11:26 |  
              0 0

              Ano mas pravdu, musim se omluvit i kdyz to co jsem napsal o prvne jmenovanem je pravda, o Hellovi taky prilis nevim, snad jen to , ze prosel tzv. Prokesem a prlis se neprosadil se , ja mam v pameti spis toho prvniho.

              • Re: Začíná letní příprava

                Fallen (přítel SN)     před 12 lety 15.06.2012 12:47 |  
                0 0

                Docela hezky jste to spatlal dohromady. Možná byste to teď měl vše srzumitelně uvést na pravou míru.

        • Re: Začíná letní příprava

          petrjir     před 12 lety 15.06.2012 10:09 |  
          0 0

          Já se nevztekám, jen se ptám, jak hrál. V hlavě mně utkvělo jen jeho jméno, nikoli chvála na hru, tak jsem se radši ptal. Je mi jasný, že kdo na Slavii nemá, musí odejít, abychom neměli 80 hráčů pod smlouvou. Ovšem v Dukle se už prosadili Hanousek, Pázler a taky je u nás (kromě jednoho zápasu Pázlera) nikdo nezkoušel. Každopádně co se týče sportovního managementu, tak je na tom podle mě Dukla líp, než my.

          • Re: Začíná letní příprava

            Jiri1     před 12 lety 15.06.2012 10:33 |  
            0 0

            Nechci se plest do Vasi diskuze , ale tohle Vam podepisu, muzete hadat , kde konci cast treneru, kteri nesouhlasi ze zpusobem prace sportovniho vedeni Slavie, nejen treneru, vynikajici maseri treba Havela/snad to pisu spravne /, vynikajici maser z Opavy nebo dalsi maser ze Slovenska, hraci v mladezi maji k dispozici nejen masera , ktery o ne pecuje v rekonvalcenci ale i spickoveho kondicniho trenera , ktery pusobil , no hadejte kde. Jen mam trochu pocit , ze jim dochazej prachy , jejich agentura ALBRESSA uz po prichodu Pelty na svaz nema tak dobry ksefty jako byl stredoskolsky pohar a senator Chladek , tedy stredocesky namestek hejtmana a clen dozorci rady musi taky brzdit.

            • Re: Začíná letní příprava

              bongor     před 12 lety 16.06.2012 00:06 |  
              0 0

              Teď se tedy situace hodně zamotala/myslím s Hellem,Heldem a s podobnými jmény/.Ale co je to proti tomu když místo Ústí postoupilo do kapr ligy Brno?Prý je to kvůli tomu,že Ústí nemá vyhřívanou plochu a má špatné osvětlení stadionu.Přitom tady čtu zprávu ze zápasu Brno-Čáslav a v ní se píše,že Brno zahrálo dobře v poli.
              Jak to ,že nikomu nevadí,že se tam hraje v nějakém oraništi a tady vadí ,že chybí vyhřívání?Nebo tady píše redaktor,že obránci Brna několikrát při odvracení míče přisvítili.Oni si chudáci musí na stadionu sami svítit a v Ústí vadí kde co.Dále tady čtu,že Švancara upadl ve velkém vápně.Takovej bordel a zase se to klidně přehlídne a Brno jde do ligy.A tady dokonce klidně napíšou,že obránce Brna vniknul do šestnáctky.To už nic neříkám,to je už úplný porno.

              • Re: Začíná letní příprava

                JS (přítel SN)     před 12 lety 16.06.2012 00:11 |  
                0 0

                tady má někdo veselou :D

              • Re: Začíná letní příprava

                Rottax (přítel SN)     před 12 lety 16.06.2012 04:37 |  
                0 0

                :))))))))

              • Re: Začíná letní příprava

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 16.06.2012 18:12 |  
                0 0

                :-)
                Je to jedno velké spiknutí!

            • Re: Začíná letní příprava

              wymaz     před 12 lety 16.06.2012 15:53 |  
              0 0

              Konečně pozitivní pohled , jen tak dál :-))