Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

Server aktualne.cz dnes zveřejnil článek, ve kterém spekuluje o příchodu Jana Vošahlíka z Jablonce do Slavie. Měl by nahradit Zbyňka Pospěcha, o kterého prý nemá trenér Petr Rada zájem.

Aktualne.cz se odkazuje na Vošahlíkova agenta Pavla Pasku, který informaci o jednání Slavie a Vošahlíka potvrdil. Vedle Slavie o něj má zájem i Dukla. Třiadvacetiletý útočník má na svém kontě 125 odehraných utkání a 10 gólů, ve Slavii už hrál v letech 2002 - 2004.

Vošahlík by měl být náhradou za Zbyňka Pospěcha, kterého podle článku nechce v týmu kvůli různým excesům trenér Petr Rada.

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Jiri1     před 12 lety 05.06.2012 13:14 |  
    0 0

    Takze zase Rada nahani hrace ze staje Pasky, je to takovy jeho kun, casto az prilis casto pri svych trenerskych acich pouzival hrace a sluzby tohoto agenta , keremu uz tak trochu dochazi tah na branku.

  2. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    birkin     před 12 lety 05.06.2012 13:14 |  
    0 0

    Vosahlik by se mi hodne libil, jen je otazka, jak na tom po zraneni z podzimu je...nevite nekdo?

  3. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Elanius     před 12 lety 05.06.2012 13:14 |  
    0 0

    Pospech je jaky je ... Ale i s mizerne hrajici Slavii dal v sezone 6 branek. Vosahlik nedal jedinou ...

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      Markus     před 12 lety 05.06.2012 13:18 |  
      0 0

      Asi tak. Nikdy mě nezaujal a statistiky má mizerný. Raději bych dal šanci někomu, kdo by si jí zasloužil více.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      birkin     před 12 lety 05.06.2012 13:18 |  
      0 0

      vedle Lafaty se v Jablonci tezko dostal na delsi dobu na travnik, krom toho se na podzim zranil...a je to rocnik 89

  4. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Markus     před 12 lety 05.06.2012 13:15 |  
    0 0

    Tak nevím, jestli se Vošahlík chce vydat zrovna do Slavie a hrát vedle Vitalije Trubilly ...

  5. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    marek018     před 12 lety 05.06.2012 13:17 |  
    0 0

    No nevím, přijde mi to kus za kus, typologicky podobní, spíš je dle mě lepší Pospěch. Toho bych pouštěl jedině na přestup. Jediná inteligentní varianta je, že bychom za Pospěcha dostali víc, než za kolik by se kupoval Vošahlík. Tomu ale moc nefandím.
    A Vošahlíkova ligová bilance je tedy dost chabá i na záložníka, natož útočníka.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      petrjir     před 12 lety 05.06.2012 14:16 |  
      0 0

      Popsěcha je škoda, ale je pravda, že by na hřišti mohl běhat víc. Kdyby trochu shodil, mohl by mít daleko více gólů než má. Otázka, jestli se mu chce upravovat životosprávu. A Vošahlíka bych nezatracoval. Raději bych ho viděl v záloze napravo, ale nemyslím si, že by měl být špatný. Je stále mladý a perspektivní a v lize má odkopáno dost. Koukněte na Rabušice. Typově podobní, věkově stejní a Rabušic minulou sezonu odehrál celou a dal jediný gól. A jak hrál letos. Myslím si, že zájmem o Vošahlíka padá možnost Mičoly, kterému navíc vyměnili trenéra, tak by mohl mít šanci. Pořád asi Vošahlík lepší než Nešpor.

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        marek018     před 12 lety 05.06.2012 14:59 |  
        0 0

        jj, to je pravda, taky bych určitě bral radši Vošahlíka, než Nešpora.

  6. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 14:59 |  
    0 0

    Tohle se mi vůbec nepozdává. Už v dobách, kdy hrál Vošahlík s Necidem v junirské reprezentaci jsem se smál, co je to za kopyto a hodně mě překvapovalo, že si ho tehdy tolik lidí přálo. Od té doby se navíc nikam neposunul, spíš naopak. No a zbavovat se jedinýho útočníka v týmu, tomu taky nerozumím.

  7. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 15:10 |  
    0 0

    Zajímavé.
    Nevidím do zákulisí, tedy nevím, jak je na tom Pospěch se životosprávou. Rada je údajně přísný trenér, tak je klidně možné, že se dostali do nějakého konfliktu. Na druhou stranu mi případná absence Pospěcha bude trochu vadit, hráč to byl gólový i s určitou technikou. Vošahlík určitě má talent, ale raději bych tedy toho (napraveného) Pospěcha...

  8. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    wymaz     před 12 lety 05.06.2012 15:34 |  
    0 0

    Ne tak špatný záměr, Pospěch je velice talentovaný fotbalista, ale nedává fotbalu tolik,aby jeho talent rostl a on se zabezpečil. Vošáhlík nebýval špatný,ale v současnosti velká neznámá. Věřím že Rada není tydýt a ví,že je třeba dávat góly. Tak oprašme a inovujme to staré KJVD na PRVD.

  9. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 16:40 |  
    0 0

    Vosahlik me nicim nenadchnul a neverim ze Pospecha nahradi,jako posilu bych cekal nekoho lepsiho.Nevim zda se da verit zarucenym informacim o odchodu Pospecha.Myslim ze by u nas mel pokracovat.No at si to rozhodne ten malej .

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      quelhar (admin)     před 12 lety 05.06.2012 17:03 |  
      0 0

      Jestli verit nebo ne, to nevim, ale spekulace, ze ve Slavii skonci, jdou prakticky od ukonceni sezony (cimz take vyvstava otazka, zda je to opravdu Radovo rozhodnuti, jak se pise na aktualne)... Nicmene neverim, ze by jeho jedinou nahradou byl Vosahlik, i s Pospechem v kadru na postu utocnika potrebujeme posilit a bez nej musi prijit minimalne dva hraci.

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        petrjir     před 12 lety 06.06.2012 09:17 |  
        0 0

        A nebo se už Řebíček na konci sezony radil o posilách s Radou, protože věděl, že jeho angažmá dopadne. Ale minulý rok v zimě byly mám pocit taky spekulace, že by Pospěch měl odejít, nakonec zůstal, takže v tom asi Rada moc prsty nemá. Každopádně souhlas s Quelharem, že pokud odejde Pospěch, tak by měli přijít alespoň dva útočníci. Trošku jsem doufal v toho Mičolu, ten by nemusel být špatný, ale tomu přišel nový trenér, tak asi odcházet nebude chtít. Každopádně by to chtělo někoho robusního, gólovýho (jako je Pospěch), ale kdo by se více zapojoval do hry (jako např. Lietava, Ondrášek-oba asi nereální).

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          petrjir     před 12 lety 06.06.2012 09:18 |  
          0 0

          myslel jsem samozřejmě tento rok v zimě s tím Pospěchem

  10. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    agresor     před 12 lety 05.06.2012 17:18 |  
    0 0

    Útočník je potřeba určitě.Co info o jiných posilách?

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 21:34 |  
      0 0

      Inu, mluvilo se o Nešporovi. Pokud přijdou oba, tak to moc dobře nevidím, my potřebujeme kvalitu a ne kvantitu.

  11. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    podol (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 19:07 |  
    0 0

    Jeden odkaz: http://pardubice.idnes.cz/manazer-zbynek-kusy-jde-do-politiky-db3-/pardubice-sport.aspx?nabízí se otázka,zda bude
    mít pro Slávii možnost plného nasazení.
    Jinak odchod Z.Pospěcha by mne příliš nepotěšil.Myslím,že potenciál hrát dobře ve Slávii měl.
    A nyní čiročirá spekulace.V českém fotbale se pomalu ale jistě stávají vládci "hráčtí agenti".Sledují jen svůj finanční zájem,
    za svého hráče nabízí provize,vedení,trenérům.A nesledují zájemklubu.Nejsem si jist,zda tr.Rada bude v podobných situacích
    dostatečně odolný.A Slávia na to již hodně doplatila-viz konec
    působení K.J.Nebude to i případ Zb.Poslěcha a Vošahlíka?
    Podol

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 05.06.2012 21:31 |  
      0 0

      To by bylo velmi nepříjemné, nezbývá než věřit...

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        Jiri1     před 12 lety 06.06.2012 09:18 |  
        0 0

        Tak nevim, to ze se Kusy angazuje jko pravicovy politik je znamo uz nekolik let, drive bral za svou praci odmeny, to neni novinka, ale dokazal to vzdycky skloubit, to ze Rebicka zna z jedne partaje a ze spolu neco zazili je taky jasny a to ze vlviv agentu je velky je taky jasny , ncmene dneska fotbalu vladne spis Plzenskodukelska mafie viz vyhozeni asi 15 rozhodcich, to i tech , kteri na jare nic piodstatneho ani zkurvt nemohli, protoze je Dasenka prilis nenasazovala. Pospech a jeho tzv. vyhozeni to je spis fraska , udajne sam ma zajem odejit na Moravu, treba v Opave se o tom uz i psalo v mistnim tisku.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          bongor     před 12 lety 06.06.2012 09:56 |  
          0 0

          To by bylo něco jiného.Chceš odejít ze Slavie do Opavy?Nic proti tomu,ovšem chtělo by to lékařskou prohlídku./myslím jít tam s hlavou/.Tomuhle vysvětlení ale moc nevěřím,spíš se mi zdá,že se už o tom A.Ř.bavil s Radou v Teplicích na kávě a Rada ho nechce a klidně bych nevylučoval variantu s Paskou.Prostě pomalu bude v české kotlině problém najít něco,co se dělá čistě.
          Můj názor ale je ,že na současnou Slavii Pospěch má a byla by ho škoda.Určitě lepší by bylo,zkusit ho naučit ,aby trochu víc makal.
          Jinak celá tato situace opět připomíná to známé bloudění v začarovaném kruhu.Vzpomněl jsem si na báseň neznámého autora:
          Když nastoupí Pospěch,máme z toho prospěch.

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            Jiri1     před 12 lety 06.06.2012 10:05 |  
            0 0

            To je , ale vsude , nedavno jsem se bavil s cizincem, ktery tady ma par hracu, rikal ze venku to rozhodne neni cistejsi a ze vetsina tech kluku ani nechce zkusit cizinu, presto ze treba by meli vetsi penize , jsou liny korupcni system v klubu je k nicemu nenuti, staci pry zaplatit trenerovi, mluvil o zapadni Evrope.

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 11:48 |  
              0 0

              myslím, že chytal Čonto, jak pak kopal do tyče

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            vlchan     před 12 lety 06.06.2012 11:12 |  
            0 0

            Ano Pospěch není žádný rychlík, jeho hodnota v útoku spočívá v něčem jiném, ale dle mého názoru patří v mužstvu k nejzodpovněji bránícím útočnikům. Pouze jednou měl pech, když před náručí Vaňjaka odhlavičkoval do vlastní brány.(již si nevzpomenu v jakém domácím zápase to bylo)

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            eomer (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 11:22 |  
            0 0

            Asi tak, v našich podmínkách máme reálně jen jednoho útočníka a toho se ještě chceme zbavit/ sám chce. Tož co nám zbude- 2.liga.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 16:08 |  
      0 0

      No ve fotbale nerozhoduje vykonost ci umisteni,ale jakej kdo ma stadion,buzny z Brno to jiste jeste podporili financne,proste by clovek blil.

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        Jarda66     před 12 lety 06.06.2012 20:04 |  
        0 0

        Lidi co blázníte... Je jasný že tam muselo jít Brno, nemohlo to dopadnout ani jinak... Jako nevidím důvod udělovat další vyjímku Ústí... Dostalo ji před dvěma rokama s tím, že předělaj stadion, což slíbili... Ale nehla se tam ani myš, tak co jinýho s nima??? Vždyť to byla i ostuda, že na stadion do Teplic tam chodilo 1000 lidí... Fotbal se hraje pro lidi a v Brně na něj lidi budou chodit, tak že jediný dobrý rozhodnutí... Já bych byl spíš naštvanej, když by se udělovali další vyjímky z vyjímek, další sliby atd...

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 20:40 |  
          0 0

          Tak ze je prednejsi hledisko stadionu a penez, nez sportovni vykonost to se pak ten sport vlastne ani nemusi delat.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 21:40 |  
          0 0

          vyjimky jsou spatny, o tom zadna, na druhou stranu pak se nemaji udelovat nidky a ne jednou tak a jednou jinak. jako rict. tak a uz nikdy zadna vyjimka tak nikdo nemusi hlasovat a je vsechno jasny hned po skonceni ligy... ta rozhodovalo nejaky shromazdeni a talky urcitych skupin a to je spatne! jsem presvedcen ze i proto na to sokolov netlacil, protoze nemel silu na toji proti brnu...no skoda, zase duvod vic verit ve ferovost nasi milovane kopane

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:09 |  
            0 0

            Presne tak Kudela s prachama od novyho majitele se vyzna v tacenici,vcera vecer kdyz ten postup obhajoval v TV tak bych ho kop do tykve.

  12. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    skors     před 12 lety 06.06.2012 13:21 |  
    0 0

    Tihle hráči Slávii nikam neposunou.Majitel by měl už začít dokazovat co s náma má opravdu v plánu.Rozhodně Vošahlíkem se do pohárů nikdy nedostanem.Odradí to jenom eště těch pár zbylích Slávistů,kteří na ten fotbal eště chodí a doufají,že zase jednou začneme hrát jako Slávia.Co pak si pan Řebíček a celej náš sportovní úsek neuvědomuje,že se díky příchodům podobných hráčů sportovně nezvednem.Jediné co tím uděláme je to,že zaplácnem místo hráčem,který se bude zase u nás v sezoně jen trápit a nám vůbec nepomůže.Stejně jako tomu bylo třeba u Bohma.Jestli nedotáhnem hráče příklad: D.Jarolíma,Tavares a podobné hráče těchto kvalit,tak budem zase papěrkovat někde ve spodku ligy.Já opravdu z hrůzou očekávam koho se nám do začátku ligy podaří sehnat.Třeba budu časem překvapený,ale zatím se moc neraduji a hlvaně pořád moc nevěřim.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      opicemag     před 12 lety 06.06.2012 15:17 |  
      0 0

      Otázka je, jsou-li nějaké prostředky a vůbec i chuť potom, abychom se nějak výrazně zvedli (hráli na čele o evropské poháry). Někdy mi přijde, že cíl je hrát klidný střed. A k tomu by taková koncepce mohla stačit.

  13. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    petrjir     před 12 lety 06.06.2012 13:23 |  
    0 0

    TAk Michal Švec jde do Slovanu Bratislava. Tak to je síla. Je to na jejich facebooku

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      marek018     před 12 lety 06.06.2012 13:39 |  
      0 0

      tak pokud je to pravda, tak je to pro mě velké zklamání.

      Tak hlavně že má Rada nadstandardní smlouvu...

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        JS (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 16:40 |  
        0 0

        To snad není pravda. Co má Slovan Bratislava za výhody oproti Slavii? Vsadím se, že s ním Řebíček ani nejednal nebo ani neuvažoval uzavřít smlouvu. Jinak docela propad v kariéře, jít z Heerenveenu do tý východňarský žumpy.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          petrjir     před 12 lety 06.06.2012 16:49 |  
          0 0

          Souhlas, nechápu jaké výhody má Slovan oproti nám. Ale třeba to naznačuje, že na jeho eventuelní post přijde D. Jarolím a bylo by tak zbytečné mít velký přetlak na těchto postech.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 18:07 |  
          0 0

          Evropskou ligu

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            JS (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 18:30 |  
            0 0

            Chápal bych Champions League, ale pochybuju, že z Evropský ligy jsou takový prachy, že by to bylo nějak extra podstatná motivace jít do klubu, kde si ji můžu zahrát.

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              quelhar (admin)     před 12 lety 06.06.2012 18:37 |  
              0 0

              Pravda, zrejme to bude proste jen o penezich a sel tam, kde mu dali nejvic. Ostatne neni divu, pokud mu napr. Slovan nabidl dvojnasobek nez Slavia nebo Jablonec.

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              dArtagnan     před 12 lety 06.06.2012 18:49 |  
              0 0

              Slavia hraje už dva roky o záchranu a vedení vyhlásilo další "konsolidační" sezónu. Vážně se divíte, že sem nechce jít kvalitní hráč v ideálním věku? Slovan je momentálně o třídu výš, ve všem.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 18:07 |  
          0 0

          Evropskou ligu

  14. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    SForever1     před 12 lety 06.06.2012 14:31 |  
    0 0

    Nevíte někdo zda se Chigou vrací do Dukly? Byl by větší posila než Vošahlík.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      bongor     před 12 lety 06.06.2012 20:07 |  
      0 0

      My se tady pachtíme za Vošahlíkem a zatím nám utíkají Švec do Slovanu a za chvíli než se rozkoukáme,tak bude David Jarolím v Brně.Toho Švece tedy nechápu,takový to byl klubista,docela by mě zajímal rozhovor s ním.
      S tím Brnem,to je tedy neskutečná haluz na Ústí a vůbec zase
      děsná kaňka na řeči o férovosti a na podobné nesmysly.
      Na co se ostatní honí,když se postupuje ze 4.místa?Tak ať to vždycky řeknou předem,kdo postoupí a nemusejí dělat ze všech fanoušků takové blbce.

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        Jakubisko     před 12 lety 06.06.2012 20:16 |  
        0 0

        Licenční podmínky jsou předem daný (to, že sou dementní je věc jiná), takže to není žádný překvapení. Ústí nemá kde hrát, už posledně dostalo výjimku a pořád nemá kde hrát. Tečka.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          SForever1     před 12 lety 06.06.2012 20:29 |  
          0 0

          Jak nemá kde hrát?? Stejně jako minule by odehrála sezonu na Stínadlech a proč to někomu vadí?

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            bedva (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 20:37 |  
            0 0

            Když tady Klokan moh hrát jak se mu zlíbilo (smlouva 5+5 let opce pokud se nemýlím) a nikdo to neřešil, tak proč by Ústí nemohlo hrát 2. rok v Teplicích?

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 20:40 |  
              0 0

              Protože klub nesmí hrát mimo svoje město, či co. Klokani pořád hráli v Praze

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              Jakubisko     před 12 lety 06.06.2012 20:42 |  
              0 0

              Protože v licenčních podmínkách je, že stadion musí být ve stejném městě jako má sídlo klub. Ústí hrálo v Teplicích, protože dostalo výjimku. Tu dostalo s tím, že se pustí do rekonstrukce svého stadionu - žádná rekonstrukce neproběhla, kdyby dostalo výjimku podruhé, byla by to celkem fraška, nemyslíš?

              • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                bedva (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 20:54 |  
                0 0

                Tak tohle mi nějak uniklo, sorry. Ale přijde mi to trochu nesmyslný teda. Vždyť z Ústí se dá dostat do Teplic rychleji než snad ze Střížkova na Strahov. Ale dobře, je teda nějaký pravidlo, ale k čemu pak bude druhá liga? Nároky na stadiony se pořád zpřísňujou a ty kluby je prostě nedokážou splnit, takže bude max 20 klubů v celým Česku schopných je splnit..to už můžem rovnou 1. ligu rozšířit a uzavřít.

                • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                  Jakubisko     před 12 lety 06.06.2012 21:50 |  
                  0 0

                  Njn ty podmínky jsou šibeniční, ale je jasný že bafuňářům vyhovuje co nejmenší fluktuace klubů v 1. lize, takže nic překvapivého.

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.06.2012 20:44 |  
              0 0

              Je jasny ze to Brnaky stalo nejakou kacku do ruznych kapes,navic je tam Kudela tak ze to bylo vicemene dany

  15. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    mudrc     před 12 lety 06.06.2012 21:57 |  
    0 0

    VĚDÁTOR SE ZASE UKÁZAL :-)
    Od: Jiri1 - Úterý, 05.06. 2012 - 12:12:05
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Ano, mate pravdu, taky mam dojem, , ze role Kuseho ma vetsi vyznam, jinak ted na Aktualkach vysla spekulace Madla , odchod Pospecha -pry ho nechce Rada, slysel jsem jine oéduvodneni, ze ho laka Opava,ktera mu nabizi lepsi podminky nez Slavia, chtej pre nahoru a mohlby dorazit Vosahlik, zajimay je , ze Svec bere Cesko jen v krajnim pripade.

  16. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Dobi     před 12 lety 06.06.2012 22:41 |  
    0 0

    Takže - přijdou dobré zprávy? Pospěch byl podle mne tím pověstným vrabcem (pozor! neplést s bývalým asistentem!!) v hrsti. Aspoň nějaký útočník... No, věřme.
    Na zvracení je mi, jako Severočechovi dvojásob, z "postupu" Brna... Vše bylo směrováno k tomuto verdiktu. Není snad záhadou náhlý ústup Střížkova z čela? Na co potřebuje naše kapr-liga špičkové vybavení stadiónů na nekoukatelné zápasy? Louka vedle golfu na Karlštejně by byla přepychová. Ano, Ústí honilo dva zajíce. Původně preferovaný hokej vyhořel a faktem je, že výborný je jen trávník a tribunka ještě po někdejším Aussigu... Ale: z Ústí do Teplic je 17 km, srovnatelné se vzdáleností Střížkov-Strahov... Kdyby postupoval Sokolov nebo třeba Znojmo, neměl bych podezření, ale vítr z Brna často až moc zapáchá... Za 2 dny odjíždím do HR a těším se, jak s přáteli budeme fandit hlavně proti Itálii. A ČR? S Bílkem? Po těchto kauzách? Wroclaw / Vratislav / Breslau je až příliš krásné město, než aby tam vládla špína českých kaprů.. Při vší úctě k těm, kteří tam pojedou v našich národních barvách třeba proti Rusákům. Ale nikde jsem nečetl, že ještě jiný tým má šlechtice na lavičce. Česko ano - de Bílek!!Klidné fandění bez hořkosti! Třeba něco mou skepsi otupí!

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 08:53 |  
      0 0

      Ústí už jednou výjimku dostalo, nemyslíš že výjimka je pravidlem.... Prostě to zbabrali a to Brno se ani nemuselo snažit, tak to je je to prostě fakt. Řekněte mi že si ti bafuňáři v Ústí v hlavě nesrovnali, že jednou už výjimku dostali, tak po druhé ji dostat nemůžou aniž by pro to něco udělali... Kdyby se alespoň pustili do rekonstrukce stadionu, či hřiště, ale oni nic - však bude zase výjimka.... Promiňte ale mě by o dost více naštvalo, že se pořád dávají výjimky, prostě jednou ano, ale podruhé už ne měl jsi na to dost času... Tak prosím to Brno do toho netahejme, může si za to Ústí samo!!!!

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 09:47 |  
        0 0

        zkuste mi vysvetlit toto. proc strizkov muze v klidu hrat na strahove, klokan v edenu, ostrava ve vitkovich a usti nemuzu hrat v usti? jiste neni to stejne mesto, ale to mesto na km neni vzdaleno nijak podstatne dale nez zminovane. tedy 1) toto pravidlo nahrava vetsim mestum, kde je vice stadionu, 2) v podstate nedava moznost sport v regionech rozvijet.
        co se vyjimek tyce tak pak je zvlastni ze ted se hodi aby brno postoupilo, tak se vyjimka neudeli, ale staci vzpomenout jak za brno nastoupil na jednu minutu hrac co nebyl v zapise. pravidla rikaji, kontumace 3:0. jaky byl vysledek? vse se nejak zametlo a nakonec se nasel zpusob jak to zahrat do autu. (tady se pravidla nemusi dodrzovat?)
        kdyz toto pomineme, takv prvni rade je smutne to, ze o osodu nerozhodnou pravidla ale nejake ovlivnitelne hlasovani! to je prasecina. proto doufam ze se bude brno z ligy pakovat zase dolu.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 21:31 |  
          0 0

          Dovolím si tykat - jsme na stejné lodi, tak doufám že mi to nebudeš mít za zlé.... Nechci se tady s tebou přít o minutovém nastoupení v zápase, pokud se to stalo, tak se měl soupeř pořádně ozvat a trvat na kontumaci - to je jejich boj. Takže s tím městem máš pravdu, je to proti malým městům, že velkoměsta jsou ve výhodě, jenže pravidla jsou takto bohužel nastavena.... Smutné je to, že když se udělila výjimka před rokem s tím že se stadion bude upravovat - opravovat, tak se nestalo nic - prostě se na to vysr.... Pro mě je nepochopitelná věc že se hraje fotbal o postup a přitom pro to nedělám podmínky. Pokud se dala výjimka, tak pro mě je výjimka jednou, prostě z výjimky udělat pravidlo nelze. Další věc - kolik lidí jezdilo na Ústí do Teplic? A na závěr s jednou z věcí s tebou souhlasím, že nějaké hlasování nemělo být, buďto poprvé dám výjimku a pak už ne a nebo výjimky nedávat vůbec a basta! Hlasováni je vždy ovlivnitelné, znám to z vlastní zkušenosti z vedení města.....

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      bongor     před 12 lety 07.06.2012 08:56 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,co máš proti soudruhu de Bílkovi.Vždyť byl jmenován doživotním trenérem,tak něco umět musí,ne?Ty jeho kecy,jak všechno převálcujeme jsou skutečně miloučké.Nalévá našim borcům optimismus do žil.Je to osobnost a s ním to půjde a ne že ne.A ty kapry bude prodávat před stadionem ve Wroclavi sám pan čistý s návodem,jak je používat.Pozdravuj HR,zvláště Dalmacii.

  17. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    AlesJa     před 12 lety 07.06.2012 07:40 |  
    0 0

    na otázku proč Švec do Slovanu, pánové Slovan má dost velké finanční možnosti, přešel tam bývalý sponzor Petrželky a rozpočet je o mnoho větší než náš, prosím nesvádějte vše na Řebíčka

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      qazwerty     před 12 lety 07.06.2012 07:54 |  
      0 0

      Pokud se Švecem Slavia nejednala, tak to beru, ale pokud s ním v kontaktu byla a on se takto rozhodl, tak to ať jde třeba do Čierne pri Čope...:)

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        bongor     před 12 lety 07.06.2012 09:00 |  
        0 0

        Nebo ať jde rovnou do pr.....Jak říkají pan Kusý i Hrdlička,Slavia je pořád
        přes všechny problémy obrovská značka.A kdo to nechápe,tak si ani nezaslouží za ni hrát.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          Viking     před 12 lety 07.06.2012 09:40 |  
          0 0

          A Slovan není obrovská značka? Tohle brečení nechápu. Kluk vsadil od 15 let všechno na jednu kartu, kromě fotbalu nic neumí a když mu holt někdo nabídne dvakrát víc než Slavia, tak tam holt půjde. Zejtra mu někdo zlomí nohu a že hraje za Slavii, mu bude pěkně nahovno.

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            Jiri1     před 12 lety 07.06.2012 09:49 |  
            0 0

            Zdravim,to by ho ale nekdo musel oslovit, to byly jen kecy zaplacenych redaktoru jisteho bulvaru, kteri potrebuji zvysit naklad novin. Vedeni potrebovalo na jistou dobu ovlivnit mineni ve svuj prospech a to se mu povedlo. To je stejna kejkle , jako ze Kusy vyrazikl jednat s Davidem Jarolimem, vsichni vedi, ze David ma super nabidky na pokracovani v Nemecku a rodina se do Cech nezene zatim, netvrdim , ze vsechno muze byt v pripade prihozeni penez jine. Ale budte v klidu , Drzmisek uz pracuje na dovolene pry potkal Pasku a ten potrebuje upichnout naky cizince co se nechytli venku a jeste Chigu do Dukly , tak zatim se nic neupeklo.

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            bongor     před 12 lety 07.06.2012 12:27 |  
            0 0

            prosímtě,nesrovnávej nesrovnatelné.A kde jsi sebral tu hloupost,že
            dostane dvakrát tolik než ve Slavii?To jsou věci,které nikdo nezveřejňuje,takže víš zrovna takové nic,jako my ostatní.

            • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

              koscheen (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 12:29 |  
              0 0

              spis se mistra konspiracnich teorii zeptej zda utok na dvojcata provedlo USA jak se proslycha - na to je pravdepodobnejsi ze odpovi:)

              • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                dejva     před 12 lety 07.06.2012 14:59 |  
                0 0

                Když Michal Švec přestupoval před lety do SC Heerenveen, tradičního, leč průměrného klubu nizozemské ligy, hodně lidí (včetně mě), očekávalo, že toto je přesně štace, která mu otevře dveře do nejlepších evropských klubů. ( sezóně 07/08 to skutečně vypadalo, že ze Slavie odchází vycházející topstar) Jak se ale později ukázalo, tato domněnka byla zcela mylná.

                Michal Švec se krom jediné, ze čtyř a půl sezón odehraných v Nizozemí, nedokázal prosadit do základu, častokrát se nevešel ani do kádru a utkání sledoval pouze z pozice diváka na tribuně. Navíc se mu nepřestala vyhýbat zranění, na které byl náchylný i v Česku. Statisticky vzato Michal odehrál v ED 4931 minut z´13770!!! možných.

                Na jednu stranu Švícko udělal pro Slavii strašně moc. Ale všichni zde volají po tom, aby do Slavie přicházeli hráči, kteří jsou lepší než ti současní. Je Švec po tom všem co "odehrál" v zahraničí lepší než-li Petrák? Není! A slovenská liga je myslím jasným důkazem. I když se jedná o angažmá ve Slovanu.

                • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                  sasky     před 12 lety 07.06.2012 15:20 |  
                  0 0

                  Osobně moc nechápu, proč tady všichni tak touží zrovna po Švecovi. Jak píšete, přestup na slovensko (ač do Slovanu) není zrovna prestižní záležitost. Navíc post DZ máme podle mého názoru celkem slušně pokrytý LJ a Petrákem, případně tam může hrát Cicman. Slavii pálí jiné posty daleko víc - stoper, pokud odejde Latka, pravá záloha nemá dokonce nikoho (když nebudu počítat doufám nouzovou variantu Dostál - Nitrianský) a ten už tolikrát zmiňovaný útok. Na druhou stranu, co mohou zahrát útočníci bez podpory zálohy? Vůbec třeba netuším, co čekat od Frejlacha, Hurka teď za repre taky asi moc nezářil, ale snad se do toho dostane. Zleva Koreš snad po zranění taky naváže na slušné výkony. Ale je to samé snad, asi, doufejme. A spousta hráčů je zraněná nebo po zranění (Čonka, Koreš, Hurka), tam je to s velkými otazníky...

                  • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 15:32 |  
                    0 0

                    Taky to moc nechápu, rozumim tomu, že je to náš odchovanec a že je dobré mít v týmu zpátky slávisty srdcem, ale musíme taky přihlížet výkonnosti, a Švec v minulé sezóně odehrál pouze 10 zápasů-z těch pouze 162 minut - což celkově nejsou ani dva celé zápasy!! V základní sestavě nenastoupil ani jednou! A my v naší situaci potřebujeme hráče, kteří ihned naskočí a mužstvo potáhnou ne, že se budou půlroku rozehrávat do formy, pokud vůbec a pokud se ke zranění náchylný Švec nezraní. Myslím, že problému se zraněními máme tak jako tak dost, k čemu dalšího permanentního lazara?

                    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:18 |  
                      0 0

                      Me Svec az na vyjimky nikdy nepresvedcil,byla to takova krehka nadoba porad mel nejaky problemy,no alespon byl Slavista.

                      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                        JS (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:33 |  
                        0 0

                        Michal Švec (když nebyl zraněný), tak byl jedním z našich nejlepších hráčů (jako jediný z defenzivy snad obstál proti Seville) a potenciál měl stejný jako Marek Suchý. Mrzí mě, že se mu to takhle zaseklo.

                • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                  Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 15:33 |  
                  0 0

                  Ano, s tímto názorem souhlasím, defenzivní záložník je jedním z mála postů, které máme dobře pokryté.

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:21 |  
      0 0

      Treba z nej Alda chce udelat Slavistickeho Hrebika teda vyhledove.

  18. Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

    Ferguss     před 12 lety 07.06.2012 10:40 |  
    0 0

    Na oficiálkách se objevila (hodně nepodložená) spekulace, že by k nám měl jít Martin Dobrotka ze Slovanu: http://sk.wikipedia.org/wiki/Martin_Dobrotka

    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

      koscheen (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 12:30 |  
      0 0

      Je to informace z eurofotbalu, snad by mu mela koncit smlouva, moc si ho chvali..

      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

        Ferguss     před 12 lety 07.06.2012 12:49 |  
        0 0

        Je to informace z diskuse na eurofotbalu a takhle se chválil jestli se nepletu i Cicman.

        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

          koscheen (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 12:59 |  
          0 0

          Tak mozne to je, jak jsem nakoupil tak prodavam:)

          • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

            Ferguss     před 12 lety 07.06.2012 14:10 |  
            0 0

            Jasně, jen mě poslední léta vycvičila k preventivní skepsi:)

              • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                JS (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:30 |  
                0 0

                František Dobrota, rodák z blízké vesnice?

                  • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                    JS (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 16:35 |  
                    0 0

                    "ktorý vynechal značnú celú jarnú časť uplynulej sezóny pre únavovú zlomeninu pravej píšťaly. "Po zranení som už stopercentne zdravotne v poriadku a môžem naplno trénovať," doplnil Dobrotka."

                    Jo, tohle Kaufman říkal také...

                    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                      mart     před 12 lety 07.06.2012 17:04 |  
                      0 0

                      Velice se omlouvam za neznalost, .... ale nevedel by ste nekdo co to je "pistala". Tezko si to predstavuju.
                      Dekuji predem
                      mart

                      • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                        Jakubisko     před 12 lety 07.06.2012 18:19 |  
                        0 0

                        holeň

                        • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                          mart     před 12 lety 07.06.2012 20:28 |  
                          0 0

                          No, tak to pekne dekuju...
                          ale samozrejme take dekuji za vysvetleni.
                          mart

                    • Re: Slavia lanaří Vošahlíka, hledá náhradu za Pospěcha

                      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.06.2012 17:12 |  
                      0 0

                      Také je mě to napadlo.
                      Ale co, aspoň se hodí do naší koncepce zraněných hráčů :-).