Kondičně se Slavia bude tentokrát připravovat v Praze a nikoli na soustředění v Krkonoších, jak bylo zvykem v posledních sezónách. V týdnu před zahájením přípravy slávisté také absolvují kondiční testy na FTVS.
pondělí 18. června: První trénink v Edenu
sobota 23. června: Přípravný zápas SK Slavia Praha – Zenit Čáslav
sobota 30. června: Turnaj v Čelákovicích: Týmy SK Slavia Praha, FK Mladá Boleslav, FC Slovan Liberec, FK Baumit Jablonec
úterý 3. července: FC Hradec Králové – SK Slavia Praha, Tréninkové centrum v Hradci Králové, 17 hodin
sobota 7. července: Turnaj v Nové Včelnici: Týmy: SK Slavia Praha, FK Teplice, Dynamo České Budějovice, 1. FK Příbram
středa 11. července: Přípravný zápas SK Slavia Praha – FK Varnsdorf
sobota 14. července – sobota 21. července: Herní soustředění Itálie, Trentino, Borgo Valsugana: v jednání jsou dva přípravné zápasy s týmy ze Serie A
víkend 28. - 29. července: 1. kolo Gambrinus ligy
Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Slavia zveřejnila plán letní přípravy, v něm najdeme tradiční turnaje v Čelákovicích a Nové Včelnici, na herní soustředění by Slavia měla jet opět do Itálie, kde jsou v jednání dva přátelské zápasy s kluby Serie A. V plánu naopak chybí kondiční soustředění v Krkonoších.
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
patapuf před 12 lety 30.05.2012 15:16 |dva celky ze série A? předpokldám že to zase skončí výběrem okresu a univerzitním týmem s výmluvou že to kdosi zrušil na poslední chvíli....
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Lachim před 12 lety 30.05.2012 15:37 |Tak když každý jezdí na soustředění do Rakouska nebo Španělska, tak se pak nemůžeme divit, že v Itálii není s kým hrát :D
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
quelhar (admin) před 12 lety 30.05.2012 15:54 |Neni treba byt skepticky, myslim, ze soustredeni zarizuje stejna spolecnost jako loni, kdy se hralo s Parmou a Laziem. Samozrejme je treba mit na pameti, ze pro nas to je generalka na ligu, zatimco pro soupere prvni zapasy v priprave po dovolene...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 16:32 |Vy jste nejaky chytry , vzdyt Drzmisek tam jel za penize Slavie na vylet a zkontroloval velky kulovy. Pak se pro jistotu sebral a zmizel opet nekde v dali, takze mily pane rediteli, vedouci, hlavni skaute a sportovni manazere hezkou dovolenou, vzdyt Nespor i Taborsky jsou taky posily , ze a v lete se ae odpocivat, v zime zase jezdit do Alp, hlavne nezapomente , ze o.nic nejde
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Euforak (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 16:41 |Co to zase je za komedii? :D
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 16:52 |Vy chystate zase naky predstaveni , to Vam uz ta ostuda nestacila......
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Ferguss před 12 lety 30.05.2012 16:49 |A jak to víte Jiří, že tam Držmíšek nic nezkontroloval? Vy jste tam byl taky? A mimochodem za čí peníze by tam měl případně jet? Vy jezdíte na služební cesty za své?
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:05 |Mily Holmesi uz zacal vyslech.chcete jmena , adresy a cisla slipu, boze , boze , takovyto byval klidny web , ale ted , ne Ja uz to chapu mily doktore , moji povinnosti je podporovat sveho Rebicka , kdo nejde s nami, jde proti nam. A pro ty normalni, zdroje Vam opravdu neminim odhalit, ale mohu jim verit.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Euforak (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 17:31 |Vykat ti nebudu... Co to tady meleš za hovna ty voe? :D To si snad nemyslíš, že ti to někdo baští... To snad není možný, co za exoty je pouštěno ke klávesnici :))
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:50 |Ty ses inteligent to se hned pozna, kamo kolikatyho uz mas dnes frtana, ty ses fakt tvrdej , teda zrejme do te doby nez by si se mel postavit treba Chacharum nebo konkurencii, fakt vetsiho tvrdaka uz jsem dlouho nevidel , ale vlastne Jo, pred nekolika lety se zacala po Praze pohybovat jista skupina sbirajici nasim fandum saly, taky byly tvrdy.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Euforak (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 17:55 |:)) Seš fakt normální kašpar..
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:59 |Tak to vis v narodnim davaj zrovna novej kus a hledaj kasparsa,nechtelbys mne alternovat, samozrejme gratis jako to delaj vsichni tady a v sirokem okoli.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Euforak (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 18:00 |Ty kasparsi jeden :D
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
quelhar (admin) před 12 lety 30.05.2012 17:50 |Na rozdil od vas se netvarim, ze vim, kdo kam jel co kontrolovat a co tam ve skutecnosti delal.
Jen jsem vyjadril nazor, ze stejne jako loni by soustredeni mohla zarizovat agentura Media Sport Event. http://www.mediasportevent.com/Servizi.html Loni snad zadne problemy se soustredenim nebyly, tak snad nebudou ani letos. Na vyse uvedenem odkazu je navic seznam tymu, se kterymi ta agentura spolupracuje a tak se da cekat, ze souperi budou opet z jejich staje...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:56 |Heledte z Vas se stava opravdu medialni odbornik, s pomoci internetu z fleku ovladnete vse co potrebujete , ale jedno Vam chybi uz delsi dobu, mit svuj nezavisly nazor, nemam Vam to za zle, takhle to mame vsichni jednodussi, nemusime cist oficialky , staci si precist jedine spravny Vas nazor a hned je nam lip.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Elanius před 12 lety 30.05.2012 18:34 |Jiri z cesty jste mluvil uz v dobe kdy jsem tento web objevil, a to je nejaky ten patek. Ale posledni dobou se skutecne prekonavate.
Muzete se tvarit informovane jak chcete, uz davno vam tu nikdo neveri ani dyku v zadech. Smirte se s tim a jdete o dum dal, bude to tak pro vsechny lepsi.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
mudrc před 12 lety 31.05.2012 14:35 |Jirko, ty všeználku, nech toho :-)
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
goop před 12 lety 30.05.2012 16:46 |Není těch zápasů v celé přípravě nějak málo? Zdá se mi, že jich dříve bývalo víc.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
vlchan před 12 lety 30.05.2012 18:20 |Zde bych se pana Jiřího snad poprvé zastal, neboť to, že "slavný" Držmíšek je tragedie, je snad všem dávno jasné!
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
podol (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 17:11 |Není nutně být pesimiostický.Je to plán přípravy,myslím,že je dobře že odpadlo kondiční soustředění na horách.A je možné,
že budou domluveny další přátelské zápasy.Podstatné bude,
aby případné posily přišly na začátku soustředění,aby pro odzkoušení hráčů sloužily první 2 zápasy a v dalších aby se mužtvo sehrávalo,zkoušely varianty s již předpokládaným
základním kádrem pro další sezonu.
Podol
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:20 |Zdravim, jenze ta priprava je neustale stejna , tedy s jedinou zmenou nehrajeme s Kladnem, ocekaval bych vice tezsich souperu a uceleny fyzicky blok Vzhledem k tomu , ze nektere posily prijdou az v cervenci bude to stale stejne kvalitni priprava jako loni, predloni, prepredloni , diky pane sportovni manazere, pozdravy do Spanelska Vam icele rodine.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
lassiter před 12 lety 30.05.2012 17:48 |Není stejná, nejede se do Krkonoš. Dva druholigoví soupeři, pět prvoligových a dva ze Serie A, to zas není tak zlé. Proč myslíte, že "ucelený fyzický blok" nebude?
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 17:53 |Tedy , zapomel jste dodat , dva vyhlednuti souperi ze serie A, jinak Vam blahopreju k tem poctum , umite taky neco jineho nez 1 a 1, protoze jde treba o kvalitu i tuzemskym souperu a ta teda rozhodne neni, ale Vam to nevadi, vzdycky najdete nejake ty klicky , uhybky ze
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
lassiter před 12 lety 30.05.2012 17:58 |Poslyšte, vy jste se ale nějak rozdováděl.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jiri1 před 12 lety 30.05.2012 18:03 |Ne ,ale osobne zacnu verit ve zlepsen iaz prijdou konkretni kroky, ne navstevy korunnich princu a nejakych reditelu bez vlivu na realny chod klubu.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
slamacek (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 19:38 |jiri ty nebudes verit nikdy. pomalu si zacinam myslet ze te to i bavi a kdo vi zda za sireni negativni nalady nejsi placen!
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Jarda66 před 12 lety 30.05.2012 18:59 |Hele a s kým by si chtěl hrát??? Máme tam tým z 1. ligy naší, včetně mistra z Liberce... Pak pár zápasů na sehrání z týmy z druhý ligy. Pak soustředění v Itálii, kde věřím, že budem hrát s někým ze serie A. S kým jiným bys chtěl hrát??? S Barcelonou, MU, Realem, nebo co si představuješ??? Podle mě co čtu tvoje komentáře, tak jenom nadáváš, pořád se ti něco nelíbí... Ta příprava je hodně vyrovnaná, detaily teda neznám, znám jenom tenhle článek, ale přáteláky mi připadaj hodně dobrý...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
sasky před 12 lety 30.05.2012 18:46 |Ucelený fyzický blok? V době, kdy se čistě kondiční příprava v moderním tréninkovém procesu odbourává? Navíc, příprava začíná 18. června a na konci července už se hraje liga, nechápu, kde by byl čas na čistě kondiční (v rozumné délce) přípravu. Soupeře pro přípravu bych neřešil vůbec, hlavní zastoupení mají celky první ligy, kterou překvapivě Slavia bude hrát, tak s kým by se měla chtít porovnávat? S Barcelonou? Nesmysl...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
dArtagnan před 12 lety 30.05.2012 23:46 |Moderní trénikový proces? Nevynechávej faktory Rada a Držmíšek prosím :o)
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
sasky před 12 lety 31.05.2012 18:07 |Na tom asi něco bude no :) Musíme doufat...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
koscheen (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 20:18 |Na SN chodim proto, protoze tu je oproti jinym Slavistickym diskuzim mnozstvi rozumnych lidi, vzdycky se tesim kolik novych prispevku a hlavne informaci tu bude. Posledni dobou nestacim kroutit hlavou nad tim co tu pan jiri predvadi. Jestli vam pripada, pane Jiri, ze vam tu nekdo ublizuje tak vas poprosim nekomentujte vsechno, unavuje me to a nebavi me ty vase neustaly hadky cist. Diky za pochopeni
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Eluin (přítel SN) před 12 lety 30.05.2012 20:35 |Také mi to tu někdy přijde dost "silná káva".
Na textem pana Jiřího občas něco pravdivého bylo, nejsem ale takový "archivář", abych zjistil kolik procent a zda se nejedná jen o náhodné tipy.
Nicméně, když tu před lety psal Tantolos cosi o tom, že nám klub jde pěkně do kopru, tak se mu také mnozí smáli...
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
bongor před 12 lety 30.05.2012 20:51 |Teď je snad nejzajímavější,že E-Side je před krachem.Abychom nakonec neskončili obloukem zase na tom Strahově.
Jinak já jsem si na komentáře pana Jiřího dávno zvykl a moc mi nevadí.Je fakt,že někdy měl i pravdu.Dneska ho ale nepoznávám,je trošku útočnější než obvykle. Hlavně se tady pánové nehádejte,to bych moh zajít za manželkou a vyslechnout si ji a nemusel bych číst SN.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
PetCC před 12 lety 30.05.2012 22:04 |Já si od Jiřího přečetl za poslůední rok asi jeden komentář. Nečtu ho a ani nečtu následnou diskuzi.
Ale tady diskuze už dávno (dva, tři roky) není co bývala. Přesněji řečeno, od začátku krize se tu vyrojilo spousta lidí, co jen pláčou a stěžují si, jak jim někdo ublížil. A na to nemá valný smysl něco odpovídat, protože nedokážou a ani nechtějí přijmout jiný pohled na věc.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
bongor před 12 lety 30.05.2012 23:08 |To máš pravdu,bývaly tady zajímavější diskuse.Ale to taky jsme na tom byli podstatně líp,s kádrem i s výsledky a tak se není co divit,že
se projevuje určitá frustrace.Mě nejvíc mrzí,že přestali přispívat někteří přátelé,které jsem rád četl a rád se s nimi bavil,i když někdy měli jiný názor než já.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Borris před 12 lety 31.05.2012 01:12 |Tebe už jsem Bongore dlouho neviděl něco napsat na oficiálkách. Což je docela škoda protože jsem s tvými názory povětšinou souhlasil. Ale je fakt že na oficiálkách už z nás starších nicků jako třeba ty, já, Bulldock, Cubbaba, smarty nebo jarmik-sks, nás tam moc nezůstalo.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
quelhar (admin) před 12 lety 31.05.2012 08:51 |Jestli to nebude tim, ze na oficialkach prakticky neexistuje normalni diskuze a lidi se tam z velke vetsiny casu jen trumfuji v tom, kdo je vetsi troll a kdo ma vic nicku... Cest vyjimkam.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Borris před 12 lety 31.05.2012 15:38 |jo to máš teda recht. Někdy se fakt nestačím divit, co všecko se tam probírá za hovadiny, které vůbec nemají s fotbalem nebo se Slávkou nic společnýho.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
bongor před 12 lety 01.06.2012 07:18 |Ahoj Borrisi a Quelhare.Já si občas oficiálky pročítám a je faktem,že je z toho spíš takový facebook.Máš pravdu Borrisi,že tam píšu málo,skoro vůbec,ale ani se SN to myslím nijak nepřeháním.Taky odtud zmizelo mnoho starších nicků třeba druhý Sokrates.Správně píšeš že zmizely nicky,protože někdo si jméno pouze změnil a píše sem dál.Jen je obtížné se v tom vyznat.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
wymaz před 12 lety 31.05.2012 14:56 |Souhlasím, ale zde to poslední dobou také jde s úrovní diskuze od desíti k pěti (a to nejen mojí zásluhou:-) ). Výjmečně to připomíná starší(2 více let) diskuze. Úplně mě například dostává stálá potřeba hledat vnitřního nepřítele. Kdysi Leška, poté a průběžně stále nějací ti hráči, Karel Jarolím, a další... Platil, Rosen....atd. Chápu, že důvody byly jsou a budou, přesto se mi zdá,že mít mezi sebou zrádce, na které se dá nadávat a vše svézt, je naše Kainovo znamení. A pan Jiří mi připadá jako typický reprezentativní vzorek nespokojeného bývalého zaměstnance (nezlobte se, vaše informace mě vždy zaujmou, ale poslední dva dny jste opravdu nějak mimo mé omezené chápaní).
Závěrem svého chaotického projevu jen dodám omluvu za případné gramatické chyby a nevhodná slovní spojení. (mě šlo vždy spíš o obsah než o formu, ale spousta lidí nejen zde, to vidí jinak)
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
marek018 před 12 lety 31.05.2012 10:49 |taky jsem si říkal, jestli ho nějak nezabanovat, protože to se fakt nedá číst. Samá negace, nepodložené plky a k tomu ten styl psaní, z toho by jeden vyrostl..
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Viking před 12 lety 31.05.2012 08:56 |Paráda, zase domluvené soustředění v Itálie bez toho, aby byly potvrzené přáteláky. Dejavu pane Držmíšek???
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
quelhar (admin) před 12 lety 31.05.2012 09:12 |Loni byl prvni zverejneny plan pripravy uplne stejny a hralo se pak s Laziem a Parmou - http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6143-plan-pripravy-je-bez-prekvapeni
Vubec mam pocit, ze pripravna utkani na soustredenich se pravidelne domlouvaji jen par dni/tydnu predem a ne mesic a pul... Rikaji to opakovane v rozhovorech vsichni a ostatni kluby soustredeni taky casto zverejnuji s tim, ze se planuje x zapasu, ale nepisou konkretni soupere.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
qazwerty před 12 lety 31.05.2012 15:38 |Jeden článek o rozhodčí Šecové a jejím (ne)potrestání...
http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=103769
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
bongor před 12 lety 01.06.2012 07:23 |To je strašná šaškárna a jak je vidět,tak to prochází.Veškeré řeči o pročištění našeho fotbalu jsou potom jenom k smíchu.Ať žijí naši nepotopitelní kapříci!
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
slamacek (přítel SN) před 12 lety 01.06.2012 09:30 |skoda ze se zrovna tento pripad nepodarilo radne rozmaznout
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
bongor před 12 lety 01.06.2012 16:31 |třeba to ještě někdo rozmázne?!
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
eomer (přítel SN) před 12 lety 01.06.2012 13:03 |HM :-( to je fakt smutné, asi daň za to, že je to u nás "malý sport" a vůbec se ničeho nebojí.
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
janko (přítel SN) před 12 lety 01.06.2012 11:39 |Mimo téma...
V zimní přestávce proběhla u B-týmu docela čistka. Nemáte někdo info kde skončili následující hráči: Kindel, Duranski, Galus, Kučera a Gulajev?
Poslední informace co se o nich objevila oficiálkách, byla že si mají hledat angažmá. Ne, že bych pro ně ronil slzy, ale jen ze zvědavosti kde jim je konec....
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Fallen (přítel SN) před 12 lety 01.06.2012 13:52 |Gulajev je myslím od ledna na přestup v Ústí
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
AKI před 12 lety 01.06.2012 20:23 |Mára Kindel hraje 1.B třídu za Mníšek..... zajímavý "transfer".... AKI
Re: Letní přípravu zpestří tradiční turnaje
Fallen (přítel SN) před 12 lety 02.06.2012 09:26 |na přestup? toho je škoda, nebýt těch zranění, mohlo z něj něco bejt...