O Slavii

Petr Rada novým trenérem Slavie

Server idnes.cz přinesl dnes dopoledne zprávu, že se Slavia dohodla s Teplicemi na uvolnění Petra Rady, ten tak bude trénovat Slavii v příští sezóně. Později zprávu potvrdil i oficiální web Slavie, Rada podepíše smlouvu na dva roky.

Zprávu v poledne potvrdil oficiální web Slavie. Jak včera na tiskové konferenci řekl prezident klubu Aleš Řebíček, s Teplicemi se jednalo o finančním vyrovnání a ve hře by neměla být hráčská kompenzace. Stejně tak bylo řečeno, že Slavia nového trenéra představí na další tiskové konferenci. "Celkové složení realizačního týmu bude předmětem dalšího jednání mezi novým trenérem a sportovním úsekem Slavie," uvedla ředitelka komunikace Soňa Nouzáková.

"Trénovat Slavii je pro mě pochopitelně velká výzva a také velká čest. Jsem rád, že se kluby mezi sebou dohodly a já mohu začít svoji novou trenérskou misi v prostředí, kde jsem již dříve působil," uvedl trenér Slavie Petr Rada.

Petr Rada spojil velkou část své hráčské kariéry s Duklou Praha, za kterou hrál téměř deset let a v jejímž dresu také v sezóně 1981/82 získal mistrovský titul. V závěru hráčské kariéry pak vystřídal několik dalších klubů. Odehrál také 11 reprezentačních zápasů a vstřelil v nich dvě branky. Trenérskou kariéru začal jako asistent ve Fortuně Düsseldorf, kde dvě sezóny na sklonku kariéry hrál. V sezóně 1997/98 si jej za asistenta ve Slavii vybral František Cipro, v závěru této sezóny pak dokonce krátce působil jako hlavní trenér Slavie. Jako hlavní trenér začal v sezóně 2000/01 v Teplicích, působil pak v Plzni, čtyři sezóny v Jablonci a poté znovu v Teplicích. Tou dobou se už stal také asistentem Karla Brücknera u reprezentačního áčka a po jeho odstoupení byl v létě 2008 zvolen svazem jako jeho nástupce. U reprezentace však byl jen necelý rok, v dubnu 2009 byl spolu s celým realizačním týmem odvolán. Na další nabídku čekal až do podzimu 2010, kdy přišel do Liberce, který vytáhl ze sestupového pásma do středu tabulky. Po sezóně však odešel do Teplic, s nimi v minulém ročníku ligy skončil na pátém místě a v poháru došly Teplice do semifinále. Nyní by se tedy měl po čtrnácti letech vrátit do Slavie.

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petr Rada míří do Slavie

    Jakubisko     před 13 lety 23.05.2012 10:24 |  
    0 0

    Podle mě dobrá zpráva.

    • Re: Petr Rada míří do Slavie

      petrjir     před 13 lety 23.05.2012 10:26 |  
      0 0

      Teď ještě, aby si vzal za asistenta kromě Poustky taky někoho jinýho a Vrabčák pryč. Chtělo by to oživit prostředí

    • Re: Petr Rada míří do Slavie

      petrjir     před 13 lety 23.05.2012 10:28 |  
      0 0

      Vlček by mohl skončit a jít mu dělat asistenta

    • Re: Petr Rada míří do Slavie

      podvinho     před 13 lety 23.05.2012 11:10 |  
      0 0

      Souhlasím, já jsem za to poměrně rád.

  2. Re: Petr Rada míří do Slavie

    denydzlSKS     před 13 lety 23.05.2012 10:29 |  
    0 0

    Asi jsme si všichni představovali trenéra jinýho kalibru, kterýmu bude do dvou let Česko malé, ale což..alespoň je to trenér a ne jen dočasnej záskok..
    Tak snad jen - hodně štěstí.

    • Re: Petr Rada míří do Slavie

      PetCC     před 13 lety 23.05.2012 10:55 |  
      0 0

      Já, ač jsem si představoval cokoliv, tak jsem si nakonec žádného trenéra nevypředstavoval. Zkrátka, nenašel jsem ideálního trenéra.
      A tak Radu nakonec beru. Sice mi není nijak sympatický, ale trenér to podprůměrný rozhodně není. Takže nejsem z něj nijak nadšen, ale jsem rád, pokud už trenéra budeme mít a začne se pracovat na hráčském kádru.

    • Re: Petr Rada míří do Slavie

      Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 11:06 |  
      0 0

      Smutné je, že za tohoto "superúspěšného" trenéra vyplázne Slavie odstupné (ať už je v jakékoliv výši)... Ale včerejšek mi jinak celkem dodal optimismu, tak to třeba ani s tím Radou nebude tak špatné. Bylo by nespravedlivé mu nenechat čas, aby ukázal, co s týmem dovede.

      Nechci vyvolávat žádný flame, ale musím podotknout, že se bavím jiným slávistickým webem, který nejprve převážně stál za Strakou, nyní je ovšem docela důrazně proti Radovi. Podle mě jsou jejich trenérské kvality relativně podobné s jediným podstatným rozdílem - Rada si netvoří mediální obraz největšího sparťana.

      • Re: Petr Rada míří do Slavie

        podvinho     před 13 lety 23.05.2012 11:12 |  
        0 0

        Jaké má Straka trenérské schopnosti? :D

      • Re: Petr Rada míří do Slavie

        denydzlSKS     před 13 lety 23.05.2012 12:06 |  
        0 0

        Tak to je taky věc, která mě (ne)překvapuje.. Bez smluv byli trenéři stejné úrovně (a spíš i vyšší) - Psotka, Komňacký,.. a nemuseli by jsme za ně platit odstupný. Ale co, už nemá cenu se tím zabývat..je to ofiko.

        • Re: Petr Rada míří do Slavie

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.05.2012 12:08 |  
          0 0

          Komnacky do Slavie nechtel.

          • Re: Petr Rada míří do Slavie

            petrjir     před 13 lety 23.05.2012 12:12 |  
            0 0

            Nechtel k nam dle medii. Ale oslovil ho vubec nekdo? A proc nebyl ani osloven Uhrin mladsi, kdyz na podzim naopak media spekulovala, ze to je nejzhavejsi kandidat

            • Re: Petr Rada míří do Slavie

              quelhar (admin)     před 13 lety 23.05.2012 12:27 |  
              0 0

              Pokud je pravda, co jsem se dozvedel z ruznych zdroju, tak Komnacky byl osloven, ale chtel pusobit nekde, odkud je to blizko na Moravu, a tak odmitl. Uhrina Slavia pry taky oslovila, ale ten sve pusobeni pry podminil prichodem mnoha hracu, na ktere Slavia nema prostredky. Ovsem oficialne to asi tezko nekdo potvrdi, nedotazena jednani se proste v drtive vetsine nekomentuji...

              • Re: Petr Rada míří do Slavie

                petrjir     před 13 lety 23.05.2012 12:43 |  
                0 0

                Škoda Uhrina, ale fandím Radovi. Nic jiného ani nezbývá. Těch protestů už bylo dost v minulé sezoně.
                Když poprvé vylezlo, že má přijít Rada, tak mě málem omývali a teď jsem nakonec i spokojen, protože jsem si říkal, že z těch trenérů na výběr to může být i horší. Tak hlavně ať se taky trochu obmění realizační tým (hlavně teda Vrabec) a vybere si vhodné posily. A s tím Poustkou dle rozhovoru (viz aktuality) vypadá, že možná ani nemusí být asistent, ale mít pozici ve sportovním managementu. Osobně bych byl rád, kdyby on se podílel na příchodu posil.
                Jinak má být s Radou tiskovka?

                • Re: Petr Rada míří do Slavie

                  quelhar (admin)     před 13 lety 23.05.2012 12:47 |  
                  0 0

                  Nakonec s Radou tiskovka nebude, odpoledne bude novinarum k dispozici v Edenu, ale ja tam dnes nemam cas zajit... Kazdopadne na oficialkach bude velky rozhovor a myslim, ze tam bude vsechno podstatne.

          • Re: Petr Rada míří do Slavie

            marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 12:23 |  
            0 0

            Quelhare, nechtělo by to upravit ty obrázky s hráčema nahoře?Je to šíleně neaktuálni. Klidně se do toho pustím, jen potřebuju vědět v jaké kvalitě to pak potřebujete poslat, resp velikost.

            • Re: Petr Rada míří do Slavie

              quelhar (admin)     před 13 lety 23.05.2012 12:28 |  
              0 0

              To je otazka na Richiho, snad si to precte a treba nahradi neaktualni hrace :o)

  3. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    JS (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 12:21 |  
    0 0

    Všichni jsme věděli, že se to stane a stejně jsem pořád doufal, že se Řebíček nedohodne...

  4. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    capi (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 12:31 |  
    0 0

    Na náš stav je každá Rada drahá...

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Jiri1     před 13 lety 23.05.2012 13:06 |  
      0 0

      Zdravim, zacnu od Rady, taky jsem doufal v jine mladsi a jiste progresivnejsi jmeno, ale klespon to nebude delat pro zmenu Vrabec, zmena asistentu zatim na poradu dne neni, jenze kdo zna pany asistenty a jejich treninkove manyry s hraci , cili neni hlavni trener neni bzukot vi, ze tato zmena je nemene dulezita..Kusy , kery strida Platila,t olik zasti a zloby vuci Platilovi uz jsem dlouho necetl, Kusy pusobi jako odbornik, are pozor , kdo trochu zna pomery v hokeji , vi ze na mezinaropdni scene je nezadouci, vedeni hokejove federace ho nenavidi a majitel Pardubic si taky v soukromi stezoval na nektere povahove rysy tohotot manazera.Navic proti Platlovi bude mit o dost vyssi plat a zrejme i bonusy za ziskane penize. Cekal bych spise mensi jmena sponzoru i castky, v zakulisi se hodne hovori o nekterych mimoprazskych jmenech.Musim rict, ze se ztotoznuji s jeho pohledem na prestupy hracu, hrac k nam musi chtit, ne ze je to pro nej jen vytah do Prahy a musi byt vyrazne lepsi nez nasi soucasni borci hrajici stejne posty.Taky moc nerozumim, proc se posily maji delat a v cervenci, kdyz je potrebuijem zapracovat vyrazne drive.Celkove mam ze zmen zatim spise rozpacity pocit pramenici z nekonkretnich odpovedi majitele i Kuseho, navic 2 az 3 mesice na rozkoukani tedy rozhodne nema.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 13:48 |  
        0 0

        Nám ve fotbale může být tedy celkem jedno že ho hokejová federace nenávidí:D:D:D:

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Jiri1     před 13 lety 23.05.2012 14:36 |  
          0 0

          To si nemyslim, jiste , kdyby treva prijal nabidku Jablonce nebo Hradce Kralove tak mozna by o nic neslo, ale dodnes |Slavia jen jako jmeno je pro nekoho velmi drazdivy vyraz a ve spojeni s Kusyn to bude jako pest na oko, je to velmi tvrdfy a nekompromisni manazer a to se v Ceskem fotbale nenosi.l

  5. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 12:53 |  
    0 0

    Nechť nám budoucnost ukáže kvalitu tohoto kroku.
    Proti Radovi nic nemám, jeho působení u národního týmu nebylo moc podařené, ale na druhou stranu trénavat tam je obecně dost specifické.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      mats     před 13 lety 23.05.2012 21:55 |  
      0 0

      Zase to můžeš vzít tak, že k nám po Strakovi přišel další trenér, co byl u repre... :-)) Uvidíme. Nadšenej z toho nejsem, ale jsem ochotný dát tomu trochu času. Aspoň že přišel ještě před začátkem přípravy ;-)

  6. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    marek018     před 13 lety 23.05.2012 13:35 |  
    0 0

    podle mě je příchod Rady v pohodě. Zase ať nejsme jako blázni, co vše jen kritizují. Vrba, Kozel, Komňacký prostě do Slavie nepůjdou, vraťme se na zem. A Rada patří určitě mezi lepší ligové trenéry. Navíc si myslím, že se nebude bát hráče seřvat, což mnohdy chybělo.

    Byl bych rád, kdyby v realizačním týmu už nebyl Vrabec, ale to asi nehrozí.

    Jinak bych dal Radovi čas. Odtáhl Platil, odtáhl klokan, zkusme být pozitovnější a dát tomu všemu šanci...

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 15:07 |  
      0 0

      Dokud bude majitelem Řebíček, bude to stejně z Edenu smrdět na sto honů. Ale Slavii asi ani v další sezóně nedovedu nefandit.

  7. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    wymaz     před 13 lety 23.05.2012 15:10 |  
    0 0

    Vítám příchod trenéra Petra Rady. I když jsem byl z něho mimo, když vedl repre, myslím si, že je to přesně ten typ trenéra, který nám pomůže (lepší by byl, asi už jen Lavička, nebo Dovalil).

  8. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Jakubisko     před 13 lety 23.05.2012 16:10 |  
    0 0

    Hmm, ten rozhovor na oficiálkách je takovej nemastnej neslanej...vedle toho rozhovoru na idnes...nějak nevim co si o těch jeho vyjádřeních myslet, ale moc nadšením pro práci ve slavii nepřekypuje, se mi zdá :/

  9. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Ferguss     před 13 lety 23.05.2012 16:12 |  
    0 0

    Na oficiálkách je slibovaný rozhovor s Radou, moc smyslu to tedy nedává, ale snad je lepší trenér než řečník.

  10. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 17:45 |  
    0 0

    Musim rict,ze rozhovor s Radou na oficialkach me celkem vydesil. Klub je zabehnutej,pripravy jsou stejny,o nicem nic nevim a necham to na lidech co to uz delaji. Jinymi slovy trenovat ligovy klub neni zadne umeni. Stacit byt byvaly fotbalista,aby jste se do toho kolotoce dostal.Pak uz staci jen nic vyrazne neposrat,cili hrat neatraktivni prumer zalozeny hlavne na obrane.Zkratka to na co jsme u Rady za celou jeho karieru zvykly.Skvele vyhlidky.Opravdu se muzem jen modlit,aby to u nas vzal z jineho soudku.Tenhkle rozhovor tomu ale moc nenasvedcuje...

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 11:47 |  
      0 0

      Takhle myslí většina trenérů, tak oceňme aspoň tu upřímnost.

  11. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    jigsaw     před 13 lety 23.05.2012 18:01 |  
    0 0

    Nejhorší je, že skončíme třeba šestý a budete Radu vynášet do nebes a pak se budem plácat v prostředku tabulky dalších x let.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 20:09 |  
      0 0

      Za šestý místo ho tu nikdo do nebes vynášet nebude, ono pravděpodobě i kdyby se zázračně vyhrál titul. To se neboj...

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        Oja     před 13 lety 23.05.2012 20:17 |  
        0 0

        Kdyby se příští sezonu zázračně vyhrál titul, tak mu osobně postavím sochu.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 20:24 |  
          0 0

          Pozor, aby Tě tu někdo nevzal za slovo :-).

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        jigsaw     před 13 lety 23.05.2012 21:14 |  
        0 0

        Já myslím, že jo. Nějak se to ukope do první poloviny tabulky a bude se dělat, jako že máme trenéra, který nás tam dostal. Já budu Radu chválit, pokud sestaví dobrej tým a bude hrát pěknej fotbal (mimochodem pěknej fotbal = góly = dobrý výsledky), o čemž dost pochybuju.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Jakubisko     před 12 lety 24.05.2012 11:12 |  
          0 0

          A proč by se to tak nemělo brát? Doteď s tímhle kádrem každej trenér hrál o udržení, pokud s ním bude Rada pátej, rozhodně bych mu za to nějaký zásluhy přičetl.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 11:46 |  
      0 0

      Dokud tady bude Řebíček majitelem, tak lépe než čtvrtí neskončíme, moc si nedovedu představit, že bychom byli lépe než šestí. Z tohohle hlediska bude dobrý každý trenér, který nás dostane do horní půlky tabulky.

  12. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Matysek     před 13 lety 23.05.2012 18:08 |  
    0 0

    Ja teda enrozumim tomu, ze nemame rpachy a platime za takoveho trenera nejake odstupne... To mi hlava nebere... to at radeji venuji prachy na dobreho hrace a vemou nejakeho volneho trenera, ktery má stejný trenersky um, to jest - hral sem driv fotbal a pak sem se dal na trenovani...

  13. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    slaviator     před 13 lety 23.05.2012 19:19 |  
    0 0

    asistenti budou Poustka, Vrabec, Vaniak.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      petrjir     před 13 lety 23.05.2012 19:36 |  
      0 0

      Ani by mě to nepřekvapilo, ale myslím, že možná ke změně dojde. Nebo máš nějaké info ze "zákulisí"?

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        slaviator     před 13 lety 23.05.2012 21:12 |  
        0 0

        jedná se čistě o tip. Ale vzhledem k tomu, koho už přežil Vrabec....

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          petrjir     před 13 lety 23.05.2012 21:23 |  
          0 0

          Přál bych si odchod Vrabce a klubového lékaře nebo kondičního trenéra, protože ta marodka není normální. Měli jsme ji i za Jarolíma (tomu všichni vyčítali, že je to jeho tréninky), máme ji i teď. Něco by se s tím mělo začít dělat. Například Plzeň odehrála celou už druhou sezonu snad bez zranění a to hrála Ligu mistrů a naší ligu.

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            mart     před 12 lety 24.05.2012 09:37 |  
            0 0

            Ono je to asi s tema zrenenima slozite....
            Treba Contofalsky. Zraneni mu zpusobil (naprosto brutalne hrajici) Vit Benes z Jablonce. Toto hovado predvedlo v breznovem zapase v Edenu minimalne 3 kriminalni fauly, ... a odeslo bez karty (!!?). Naopak Latka, ktery se ho snazil aspon trochu srovnat (coz se mu nepodarilo) kartu dostal. Mozna prevence by byla nastupovat k Breznovym zapasum [zejmena na "domaci pude"] v ocelovem brneni. (Pripominka "fantastickych" zakroku teplickych hracu v breznu 2010 - Za Matulovo zakrok se dava okamzita ruda karta i ve Walesu (:D))
            "oblibene" zraneni predniho krizoveho vazu (tolik hracu, ze snad ani nejdou vypocitat, .... Svento, Janda, Mina, ... 2x Kaufman....), je taky asi prevence tezka az nemozna.
            Zlomeniny zaprstnich kosti (metatarsus) jsou vysledkem modernich bot .... (nakonec Beckham i Rooney by Vam to potvrdili), takze snad zbyvaji trisla ... a tam bych souhlasil, ze prevenci se da tomuto typu zraneni pomerne uspesne predchazet.
            Jenze tech zas tak moc nemame (?). Napada me snad jen Frejlach.
            Jasne zraneni mame pravdepodobne vic nez jine tymy ale opravdu nevidim nejakou jednoznacnou cestu jak jim vic predchazet.
            Jedine co je asi jasne videt, je fakt, ze Treninkove metody pana Jarolima (casti kritizovane na SN , a davane do prime spojitosti s mnozstvim zraneni) pravdepodobne na vine nebyly ....

            • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

              bongor     před 12 lety 26.05.2012 18:37 |  
              0 0

              prevence soustavných zranění tady je možná .Je to výměna nejméně poloviny zkorumpovaných hlavních arbitrů.Už i vrabci na střeše si šeptají,jakrozhodčí řežou pražské kluby ,zejména Slavii ,Bohemku,ale i Šiškov.A světe div se už i na tu sraltu si troufají.To vše za pobaveného přihlížení strahovských pánů.Takže to jsou další viníci.Žádný Netscher,naši trenéři,nebo nevhodná zimní příprava.Když má někdo neoficiální povolení,mrzačit nám hráče,tak to prostě udělá.

  14. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    boesky     před 13 lety 23.05.2012 20:19 |  
    0 0

    Také bych si představoval trochu jiný typ odpovědí ze strany Rady, řekněme mnohem víc ambicióznější.
    Nezbývá než doufat v profesionalitu a ctižádost Kusého, který snad v případě potřeby Radu usměrní a nedovolí mu nějaké rádoby trénování.
    Strašně rád bych za rok napsal, že mne Rada pozitivně překvapil!

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      petrjir     před 13 lety 23.05.2012 21:17 |  
      0 0

      Taky bych rád slyšel ambicioznější slova, ale přišel do celku, který skončil dvakrát sedmý a teď dvanáctý, takže velkohubě prohlašovat útok na titul a poháry, když ani neví, kdo nás posílí by bylo předčasné a zrovna jemu by se to vrátilo jak bumerang. Když Kusý oznámil, že opět bude potřebovat rok ke stabilizaci a taky radši předem nic neslibuje, tak všichni říkali, že máme konečně realistu a ne slibotechnu a teď by jste po Radovi toto chtěli. Co mně ale přijde horší je, že nemá slíbené nějaké skutečné posily a dle jeho slov doufá v kvalitu, nikoli kvantitu. A z tohoto důvodu to odmítli Kozel a Uhrin, že by nedostali kvalitní hráče. Tak se obávám, aby nepřišli opět průměrní hráči (viz spekulace Deníku sport Táborský a Nešpor).
      Myslím si, že mladých máme dost a starých teď už taky. Chtělo by to ve středním věku. Ale stejně by největší kvalita přišla se starými hráči jako D. Jarolím, Skácel či Piták.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        JS (přítel SN)     před 13 lety 23.05.2012 21:42 |  
        0 0

        Jenomže z Radových odpovědí úplně čiší alibismus namísto realistického dojmu. Opravdu to vypadá, jako kdyby přišel a o nic se nestaral, o nic neměl zájem. "kádr zůstane, realizační tým zůstane, nic nezměním, žádný vítr v kabině a pokusíme se něco uhrát" ... Vždyť v nějaký zásadní řez tu všichni doufáme a nikdo si tu odpovědnost na sebe nevezme zas! Copak tu není nikdo, kdo by vyázel Netschera, Vrabce a ostatní "brzdy" a přežitý trenéry?! Co by vyrazil zoufalce, co v kádru jsou jen do počtu? (Frejlach...)

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Kactus     před 12 lety 24.05.2012 15:54 |  
          0 0

          vy si snad nepamatujete skvostne "hrali jsme tak a tak protoze to tak narod chtel" :) ? takze alibismus je tu zas, Poustka alespon otevrene mluvil do medii co a jak.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        Betynka58     před 13 lety 23.05.2012 22:35 |  
        0 0

        Táborského a Nešpora bych taky nebral, ale kdyby se povedlo přivést Švece, kterému údajně končí smlouva, taky bych začal věřit, že se opravdu blýská na lepší časy.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          petrjir     před 13 lety 23.05.2012 22:39 |  
          0 0

          A do toho Davida Jarolíma. Švece na stopera.

  15. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 07:26 |  
    0 0

    Nejsem z toho nadšej, pro mě trenér, kterej je drahej zadarmo a velký posun od toho nečekám. Jo má zkušenosti, ale co z toho. Podle mě je to trenér s potenciálem na max 2.-3. místo v lize, ale bude to vykoupeno holomajznou a nepohlednym silovym fotbalem bez koncepece, kterej jsem většinou u jeho týmů viděl. Podle mě už prostě Rada nemá čím překvapit a lepší nebude, jestli jo, tak se mu omluvím.

    Daleko větší radost mám z příchodu Kusého a Kisela.. s takovými jmény věřím, že to bude lepší sezona a lepší časy pro Slavii.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Hajens     před 12 lety 24.05.2012 18:39 |  
      0 0

      jenze v nasi situaci je i holomajzna a druhe-treti misto vyhra v loterii. S timto postavenim prijdou evropske pohary (vyslekdy tam jsou ve hvezdach), ale hlavne by se o Slavii opet nechalo vedet v Evrope a na to nalakat sponzory a za jejich penize pak nakoupit kvalitni hrace...proste je to v nasi situaci docela logicky krok, pokud se rebicek nepraskne pres kapsu rovnou a nenakoupi kvalitni hrace rovnou. Tomu se ale prece neda verit ani v nejruzovejsich snech.

  16. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    opicemag     před 12 lety 24.05.2012 07:54 |  
    0 0

    Co na to říct. Když jsem se o Radovi poprvé dozvěděl, zhrozil jsem se. Pamatuji si, jak trénoval reprezentaci a byla to hrůza. Mám k němu nějakou osobní averzi. Ale pořád to bude lepší než Straka a asi i Poustka. Třeba překvapí. Ale neočekávám žádný ofenzivní, moderní fotbal. Jak však ukázala Chelsea v semifinále a finále LM, není to někdy potžeba.
    Na co ale čekám, to jsou posily. Kádr potžebuje posílit. Kisel je první krok, ale přeci jen není nejmladší. Chtělo by to další tak čtyři hráče.

  17. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Matysek     před 12 lety 24.05.2012 11:02 |  
    0 0

    Pět milionů za to trdlo? Mi prijde ze Rebicešk si neco vymysli a pak uz jde do toho po hlave at to stojico to stoji. Rada je podle meho trener stare skoly, ktery opravdu nema co docineni se slovem moderni - atraktivni fotbal... ale hlavně že všichni chtěj ten pohlednej fotbal hrát...

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Jiri1     před 12 lety 24.05.2012 11:52 |  
      0 0

      Zdravim, pockejte s tim hodnocenim na sezonu, taky z nej nejsem nadseny , ale odepisovat ho nebudu, to vite Pitak zrejme neprijde, to same treba Tavaresa , ale snad ta pripava i s vyletem p. Drzmiska , ktery navstivil misto letniho soustredeni nanic k necemu bude , stejne jako angazovani noveho asistenta, ktery snad tem nasim bridilum alespon trochu ukaze.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 12:15 |  
        0 0

        Případ Piták bych zcela nezavrhoval..
        Nicméně souhlasím s tím, že Radovi by se měl dát čas. Nejhorší trenér to jistě není a třeba s ním přjdou i výsledky.
        Na nadávky a stěžování si bude času dost.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          janko (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 12:25 |  
          0 0

          Za sebe mohu říct, že Radu nemusím, ale hodnotit ho budu až v zimě. Každopádně pohoda klídek a spokojenost asi pod Kusým nehrozí.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          petrjir     před 12 lety 24.05.2012 12:58 |  
          0 0

          Než Pitáka (samozřejmě, že bych ho tu rád viděl), tak raději D. Jarolíma. Piták je ofenzivní a na ten post máme Kisela. Chtělo by to špílmachra typu Jarolím. Ale otázka, jestli je to stále jen zbožné přání nebo o tom uvažují obě strany. Možná i proto Řebíček mluvil o ME. Rozhýbe se trh s hráči a velké kluby budou mít zájem o hráče, co byli na Euru, tak by třeba JArolím nedostal nabídku od extra klubu a šel by k nám, ale jen moje teorie. Uvidíme.

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 14:47 |  
            0 0

            Defenzivu zvládne Petrák (a toho bych rád viděl hrát), LJ,navíc Kisel také nebude podle mě hrát déle než 1-2 sezóny.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          dejva     před 12 lety 24.05.2012 17:37 |  
          0 0

          Přesně tak, Rada už tu prostě je a nic s tím nenaděláme, i kdybychom se na hlavu stavěli. Dejme mu čas. Například při jeho dlouholetém působení v Jablonci dokázal, že něco umí.

          Piták. Nic proti němu, ale pokud se má Slavia dostat zpět na vrchol musí přicházet hlavně mladí borci z U21. typu Čonky. To je naše budoucnost.

          K působení Kisela. Podle mého není správné, že bude působit na dvou frontách. Profesionální fotbal není dívčí internát a hráči by se měli starat jen o své výkony na hřišti. Jsou za to také královsky placeni. Ať Kisel působí u mládeže po konci kariéry, ne v jejím průběhu. Jeho pozice v klubu je zřejmě světovým unikátem, opět dokazující fakt, že Slavia není řízena profesionálně.

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            Lenkestr     před 12 lety 24.05.2012 18:56 |  
            0 0

            S tim bych si dovolil nesouhlasit a pro priklad nemusim chodit nijak daleko, podivejte se na letosniho mistra ligy- Liberec - a jejich defenzivni oporu Nezmara, ma svou kancelar na stadionu a domnivam se, ze kdyby mela jeho kancelarska prace po treninku nebo zapase vliv na jeho vykonost, nebo naopak, tak ho to delat nenechaji...jde o to, aby dotycny na to mel intelek to zkloubit, coz Karol jiste se svym vzdelanim ma...

            • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

              dejva     před 12 lety 24.05.2012 20:05 |  
              0 0

              ...nezapomínejte, že Karolko studoval v Plzni :). Ne, to že je Kisel inteligentní fotbalista dokázal již mnohokrát, o tom žádná. Jak ale jistě víte, i Nezmar přiznává, že ve své nové funkci nestíhal. I kdybychom pominuli fakt, že je rozdíl pracovat s mladými ve Slavii a provinčním Liberci, jsou zde další věci, které jednoduše nejdou s profi fotbalem a funkcionářským křeslem skloubit. Slavia měla a má mládež na špičkové úrovni. O její zázemí se musí starat profesionál, který se práci může věnovat na plný úvazek. Kisel, i kdyby chtěl, nemůže prostě obě funkce zvládat na 100%. Nezapomínejme, že to bude hráč, na kterém s největší pravděpodobností bude naše hra stát, může přijít zranění, a ve vypjatých bojích ať již o titul , či sestup bude těžko zařizovat např. starty na zahraničních turnajích pro naše mladé naděje. Dalo by se jmenovat mnoho dalších a dalších věcí, které musel pan Hurych zvládat, aniž by k tomu musel dvakrát denně polykat dávky na tréninku. Podle mého je Kiselovo angažmá do funkce manažera mládeže jen další nekoncepční rozhodnutí majitele klubu, navíc jak vyšlo najevo (vyjádření pana Hurycha) ušité velmi horkou jehlou.

              • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                jarodo57     před 12 lety 24.05.2012 21:08 |  
                0 0

                Čeho se bojíte?Rath dělal poslance,hejtmana,doktora a kdo ví co ještě a taky to zvládnul ne? Tak proč by Kisel nemohl kopat to kulatéto nesmyslu a přitom dávat pozor na mladý.

                • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                  bongor     před 12 lety 26.05.2012 18:45 |  
                  0 0

                  Ano,to je správný názor.Rath ,a to jsi zapomněl,dokonce dokázal nahradit i Kusého a přinesl do podniku mnoho peněz.A teď mu za to ještě kdekdo nadává,dokonce ho chtějí za to zavřít.Nevděk světem vládne.Jinak mezi vyhlédnutými posilami je mimo Táboráka a D.Jarolíma i Míša Švec.

  18. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 17:58 |  
    0 0

    Achjo, ten deniksport si ty informace občas fakt tahá ze zadku, před pár dny Řebíček říkal že po rozhovoru s Latkou ho do Bochumi neuvolní a sport spekuluje že přestoupí do Plzně, jasně do Německa ho nepustíme ale konkurenta posílíme. Podle mě vůbec nepřemýšlejí, když píšou ty žvásty.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      dejva     před 12 lety 24.05.2012 18:22 |  
      0 0

      Jenže Řebíček řekl přesně toto."Hovořil jsem s Martinem Latkou a na základě toho jsem informoval Bochum, že Latku zadarmo nyní nepustíme."

      To může znamenat, že pokud Plzeň nabídne Slavii lepší podmínky (větší odstupné) pak klidně může Martin na západ Čech odejít.
      Deník Sport,ať již je to sebevětší bulvár, má většinou velmi dobré informace, jak už se mnohokrát ukázalo. Tak že bych s těmi "žvásty" počkal...
      Navíc po sportovní stránce je momentálně Plzeň o mnoho výš než Slavia a Martin se po dobře odehrané sezóně v Plzni, může dočkat lepšího angažmá než v druholigové Bochumi, která není zrovna v nejlepší finanční kondici.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        petrjir     před 12 lety 24.05.2012 18:38 |  
        0 0

        Neřekl zadarmo, řekl, že nepustíme. Quelhar tam dle jeho slov to slovo zadarmo zakomponoval kvůli eventuelním spekulacím. Ale taky pochybuju, že by šel do Plzně. Možná jen kvůli pohárům. Stačí apelovat na vedení, aby přivedlo posily a poháry můžou být už příští rok. Ale každopádně by si to u fanoušků posral. Ale nevěřím tomu, že on sám by tam šel.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        petrjir     před 12 lety 24.05.2012 18:38 |  
        0 0

        Neřekl zadarmo, řekl, že nepustíme. Quelhar tam dle jeho slov to slovo zadarmo zakomponoval kvůli eventuelním spekulacím. Ale taky pochybuju, že by šel do Plzně. Možná jen kvůli pohárům. Stačí apelovat na vedení, aby přivedlo posily a poháry můžou být už příští rok. Ale každopádně by si to u fanoušků posral. Ale nevěřím tomu, že on sám by tam šel.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 18:44 |  
          0 0

          ano, na oficiálkách je to napsáno takto:
          Vyskytly se spekulace ohledně odchodu Martina Latky do Bochumi, jak se vyvinula tato situace?
          „V pátek jsem hovořil s Martinem Latkou. Na základě dohody s ním jsem informoval prezidenta Bochumi, že ne.“

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            quelhar (admin)     před 12 lety 24.05.2012 18:52 |  
            0 0

            Ano, to je (pokud mi pamet slouzi), doslovny prepis toho, co Rebicek rekl. Ovsem co znamena to "ne", ktere tam zaznelo, to nevim. Ja jsem si to vysvetlil tak, ze jej jen tak (tj. zadarmo) Slavia neuvolni...

            • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

              petrjir     před 12 lety 24.05.2012 18:53 |  
              0 0

              Každopádně podle mě ani Slavia nemá zájem posilovat konkurenta a snad ani Latka.

              • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                lassiter     před 12 lety 24.05.2012 19:02 |  
                0 0

                no tak může to být postavený tak, že buď ho pustí teď za něco, nebo v zimě po konci smlouvy zadarmo/taublkovný odstupný.

                • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                  lassiter     před 12 lety 24.05.2012 19:02 |  
                  0 0

                  jinak mě teda v tom sportu trošku vyděsil ten Táborský, o kterýho se prý zajímáme

                  • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                    Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 24.05.2012 19:09 |  
                    0 0

                    já bych plzni toho Latyho i přál, lepší než aby se zakopal v německý druhý lize, zahraje si pěknej fotbal, zahraje si poháry a zahraje si pod skvělým trenérem.

                  • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                    petrjir     před 12 lety 24.05.2012 19:09 |  
                    0 0

                    To mě taky. Na levou stranu bych radši viděl už toho Juhara než jeho. Nikde toho moc nedokázal.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        SmoKerS     před 12 lety 24.05.2012 23:08 |  
        0 0

        ano, deník sport má opravdu věrohodné informace:))) z tý záplavy bulvárních spekulací se zdrojem jedna bába povídala, jim opravdu v mizivym procentu něco vyjde.. většinou pak hned vyjde další článek: "jak již před XX poukazoval deník sport, blablaněconěco..." když se tam jednou jako seriozní info objevily spekulace různejch přispěvatelů z diskuse na našich oficiálkách, tak už neotvírám ani internetovou verzi, natož to kupovat...

  19. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Kactus     před 12 lety 25.05.2012 08:46 |  
    0 0

    No, ctu si tu jak je Rada zkuseny trener, ale vyhral nekdy neco? to by melo byt meritko a ne ze jiz 10 let trenuje. Kdyz nic nevyhral, k cemu nam je taky trener?

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Jakubisko     před 12 lety 25.05.2012 08:54 |  
      0 0

      Myslím že byl s Jabloncem dvakrát ve finále poháru, ale jinak...opravdu si neumím představit, že by měl s týmy co trénoval vyhrát ligu.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        vlchan     před 12 lety 25.05.2012 09:38 |  
        0 0

        Za roky trénování snad nějaké zkušenosti má. Martin Poustka je inteligentní člověk, ochotný se přiučit a tak pozná i to jak se co nemá dělat. A Rada by se mohl přiučit kultivovanému vystupování.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 11:07 |  
          0 0

          Zdravim, no jo ale na trhu o moc lepsi momentalne nejsou a po urcitych zkusenostech s majiteli povazuji za maly zazrak, ze Rada se nechal premluvit a vlezl do toho prohnileho stavu, kdy Latka nepujde do Bochumi , aby mohl jit do Plzne. To snad opravdu ne. Chapu , ze dneska jsou s vyjimkou Dukly Prazske kluby na vedlejsi koleji, nemaji vliv na rozhodovani svazu ani komisi a pod., proto bych se nedivil , kdyby se Reba i Kusanec pokusili chytit svezi vitr do plachet a bryskne prebehli na u spravnou stranu barikady , ze.........Jenze mi to nehraje s Latkou ,ten meni nazory velmi nerad ,takze si rad pockam , co a jak. Ono to vubec bude zajimave, Sparte sice vysel jeji navrh trestu , aby nemusela platit navic ani k. za pronajmy , ale doufala v jeden uzavreny zapas, proste disaciplinarka miluje oba Prazske kluby, za pyro a prerusene utkani tu da pokutu 5000 Kc. a jinde jen za pyro 20000k..Proste laska bna prvni pokled a s timhle by se rychle neco melo udelat.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Khadgar     před 12 lety 25.05.2012 10:58 |  
      0 0

      Já to vidím tak, že Rada nás vytáhne zpět na přední příčky, klub se stabilizuje a pak přijde perspektivnější trenér (třeba za tři roky). Žádný z vysněných trenérů k nám teď nepřijde, tak se to holt musí vyřešit takto.
      Samozřejmě ale opět nesmí přijít finanční problémy nebo nějaká jobovka ohledně stadionu. To bysme byli opět na začátku.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 11:23 |  
        0 0

        vidim to podobne. Poustka by mohl muzstvo v klidu vest, jen tlak by na jeh oosobu byl zbytecne velky. Rada, ma urcite zkusenosti a tedy muze poslouzit jako hromosvod negativnich reakci. ono se totiz klidne muze stat ze v dalsi sezone opet budem bez poharu ikdyz prijdou hraci. dulezite je klub stabilizovat,hrat v horni polovine tabulky a ukazat okoli, ze jsme stabilni a tedy i perspektivni, coz muze nektere hrace v jejich rozhodovani kam jit hodne zajimat. pokud se radovi navic povede tym dovezt do poharu bude to jaksi nad plan.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 11:30 |  
          0 0

          Pockejte ,jak stabilzovat,to uz snad mame za s sebou, Rada se yyjadruje , tak ze chce zautocit na pohary , kadr ma doznat 5 az 8 zmen , co vim maji se snad pripravy ucastnit i nejaci borci zvenku a z mladeze , tezko si umim predstavit , ze budeme zase kopat krasne 12 misto a trast se o sestup. Dyt vytipovani hraci ne ti , ktere uverejnil jeden portalů jsou pry skutecne kvalitni a sam Rada ma v rukave par jmen ze svych pusobeni.

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            JS (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 12:40 |  
            0 0

            Nešiřte tady fámy! Kusý mluvil o 4 - 5 posilách, Řebíček o 3 - 4, kdepak jste přišel k číslu osm?! Vám jde čistě o pozornost místních diskutérů, Jiří. Ale zajistěte si ji nějakými jinými triky, než vymýšlením nesmyslů.

            • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

              Petha     před 12 lety 25.05.2012 13:20 |  
              0 0

              Tak zmena muze znamenat i odchod. O 8mi posilach tu Jiri nic nepise.

            • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

              Kactus     před 12 lety 25.05.2012 13:44 |  
              0 0

              ale no, panove.

              4 - 5 posil od Kuseho plus 3 - 4 posily od Rebicka nam dava kolik? 8 - 9 posil :) cely novy kadr na cele s Messim ! :)

              • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 13:59 |  
                0 0

                Tak jeste jednou, jestli, ze Karol uz je tady a nekdo mluvi o dalsich 5 zmenach , do kadru navic jdou nas pripravu i nekteri borci z becka a mozna i z mladeze, tak samozrejme zmen bude podstatne vic nez 3 az 4. Navi i Rada mluvi o dalsich posilach, takz mi opravdu z toho vychazi celkem jasne to napsane rozmezi.

              • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                slamacek (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 14:03 |  
                0 0

                Jiri> v posledni dobe jste tu nebyl tak aktivni. proc? dovolena? nebo? vase cerne scenare a zarucene predpovedi se nekonaji. misto toho prichazi Kusy! jak jste to monl nevedet!
                a ted k tomu kdo sem muze prijit.
                1) mame urcity rozpocet, tj. nemuzeme hrace preplacet = nemuzeme privezt 5 - 8 novych lidi. znamenalo by totiz 8 lidi vykopnout (milutinovic, pospech???, trubila?, dostal?, Vlcek konec kariery...)
                2) ona sem nejaka vyrazna individualita asi taky moc nepujde = nehrajeme pohary, leda preplatit
                3) vubec prichod novych hracu bude primo zavisly na tom zda budeme mit sponzora, kolik prodame permic. v zimnim prestupnim okne to pak muze ovlivnit jeste jaka bude navsteva, prijmy z prodeje suvenyru atd... = jen blazen by sem natahnul hrace na ktere nevidela a protoze neni jiste zda se nam rozpocet podari naplnit, tak je i nejiste ze vlastne vubec nekdo prijde. nakonec to uz tu bylo.

                • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                  Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 14:20 |  
                  0 0

                  Myslim , ze nic takoveho jsem tu ted nesiril, kdyz se nekdo ptal rekl jsem , ze prijde mirny vzestup, ze nikdo nam neda moc penez a ze prijdou dalsi zmeny , to se naplnilo, navic oba nezname ani zbla dohody mezi Rebickem a K,usym, je tady jen jako reditel nebo bude tzv. tichym spoluvlastnikem, nekde psali , ze by mel prinest do klubu rocne 40 melounu a Ja se ptam za co.K hracum, to jsem si taky myslel, ze Rebicek nebo nekdo uz neda nic , tak prosim mrknete na Radu, neverim fantasmagorii o 5 milionech , ale neco se zaplatilo a v neposledni rade uz vubec neverim, ze by majitele nechala klidna posledni cast sezony a prapodivne vysledky , vsechno nelze svest na marodici hrace. Jinak jsem se dostal na zajimave info , jak se vlastne Kusy dostal do klubu, je zatim zase politika, Ja myslim, ze ano.

                  • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                    petrjir     před 12 lety 25.05.2012 14:28 |  
                    0 0

                    Mně by spíše zajímal údajný odchod Latky do Plzně. Já myslím, že to se nestane

                    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

                      naplavnik     před 12 lety 25.05.2012 14:33 |  
                      0 0

                      no já DOUFÁM, že se to nestane

  20. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Markus     před 12 lety 25.05.2012 13:42 |  
    0 0

    Potřebujeme se dostat ze začarovaného kruhu. Čekáme, až nám vyrostou noví hráči, jenže mezitím nám kádr stárne a zkušenější šikovní hráči odchází. Můžeme být asi rádi, že Řebíček nalil do Slavie prachy, ať už měly jakýkoliv původ, pokrok tu totiž vidím. Už tu naštěstí nemusíme řešit existenční problémy a časté vyhrožování bývalých hráčů arbitráží kvůli nevyrovnaným závazkům. Příchod pánů Kusého, Rady i Kisela vítám, všechny tři beru jako zkušené osobnosti do klubu a jsem přesvědčený, že se Kisel v klubu prosadí i s aktivitami mimo hřiště. Především na těchto lidech bude záležet výsledek naší snahy dostat se z tohodle kruhu ven a začít budovat silnější Slavii. Efektivita a rozumné "sázení" na budoucnost investicemi do mládeže, to je heslo, kterým bychom se měli nyní řídit.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 14:08 |  
      0 0

      Problem j Markusi v tom, ze nikdo , opakuji nikdo nevi , co od nich cekat, coz o to u mladeze tam jsou zkuseni borci jako Jira a Karoch, takze spis si myslim ze pujde o nakou koordinaci a mozna i skautink, ale u Kuseho si nedovedu zatim moc predstavit jeho spolupraci s nekterymi lidmi , A hlavni ukol vidim v tech financich, tak za druhe bude treba dukladne probrat kadr.nebot nasi seniori se chystaji pokracovat dale. A tem vyrustajicim hracum, uz to slysim dva roky a zatim se neprosadili ani Proskove a repre u mladeze mame stale mene hracu v repre a to uz vubec nemluvim treba o nesmyslech , ktere siril marketink a nakonec tu celou srandu platil zase majitel.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        Markus     před 12 lety 25.05.2012 16:58 |  
        0 0

        Chytnu se konce, majitel. Tento faktor viditelně začíná fungovat, posledním důkazem je právě nábor zmíněných pánů. Přes kontraverzi Řebíčka mu musím přiznat jedno příjemné překvapení, nebojí se publicity a je aktivnější, než jsem čekal. Mohu zatím jen předpokládat zodpovědné spravování vlastního majetku, pokud ale tento předpoklad bude splněn, patří k tomu i nastavení a dodržování strategie výchovy, uplatnění a případně prodeje hráčů. K tomu patří i dávání šancí těmto hráčům, jestli je chce prodat, musí být vidět. Jsme ve fotbale a prodej hráčů k tomu patří, nevidím na tom nic negativního, stejně tak na spolupráci s hráčskými manažery. Jen je třeba nastavit jasné mantinely.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          Markus     před 12 lety 25.05.2012 16:59 |  
          0 0

          Sorry za trapné opakování slovíčka "patří" :) Odesílám a pak až čtu ...

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            Jiri1     před 12 lety 25.05.2012 17:25 |  
            0 0

            Tak , co se tyce majitele, no nevim , spis byl nucen vylezt se sve ulity az kdyz ho k tomu dokopaly okolnosti a sled veci nabral silene tempo, k mladezi, to neni o nejaky strastegii , tu mame leta to je o jednom panovi, ktery se jmenoval Ricka , dalsim Susta a jeste jednom Matinoha , prosim opravte mne , tito lide dokazali do Slavie privest vyborne rocniky , ne jfotbalisty , ale doslova rocniky , kteri dodnes maji cervenobile srdce i kdyz jsme je vyhnali/ Vacha/ a nestydi se to rict verejne a konecne musi fungovat chemie mezi hraci, trenery i fandy a to u nas zatim moc nejde. System vychovy, perspektiva prodeje , ano dobre myslenky , jenze na to musite mit opravdu dobre lidi jak fotbalisy , tak ty co je z nich delaji.

        • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

          podol (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 18:11 |  
          0 0

          Kolega Markus popsal i můj pocit ohledně majitele.Rozhodně
          jsou to podstatné kroky vpřed a po dlouhé době můžeme hledět
          s opatrným optimismem do budoucnosti.Jsem přesvědčen,že
          dobrá práce s mládeží a skauting jsou základem fungování fotbalového mužstva a to i v našich podmínkách.Výsledek sice není
          okamžitý,ale z dlouhodobého hlediska se musí vyplatit a i zaplatit.
          Mládež Slávie sleduji poměrně dlouho,nejprve zde hrál můj syn,nyní vnuk.Myslím,že organizace,systém i řada obětavých lidí,
          trenérů, ma ve Slávii dobrou úroveň a před nějakou dobou jsem byl
          přesvědčen,že je dokonce nejlepší u nás.Za poslední roky se něco zanedbalo,odešlo pár odborníků,ale ten základ pořád máme velmi dobrý.Ale i tady jsou dobré zprávy,nový vedoucí mládeže a v
          neposlední řadě i nový areál v Horních Počernicích.Bude zde hrát
          juniorka a dorosty,má kvalitní zázemí a odhaduji že při utkání juniorky zde budou na podzim i slušné návštěvy.
          Podol

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 18:35 |  
            0 0

            V kvalitní návštěvy rovněž doufám. Já se také pokusím na náš "potěr" chodit častěji.
            Vidím světlo v černém tunelu, otázkou ale je, zda se nejedná o právě přijíždějící vlak, který nás definitivně smete (snad ne).

          • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

            bongor     před 12 lety 26.05.2012 19:14 |  
            0 0

            Ze všech příspěvků mohu nejvíce souhlasit s Markusovým a podolovým.
            Pana majitele znám delší dobu a neřekl bych,že někde něco vytuneloval ,tím méně ocizil.Zkrátka vždy se choval jako velmi tvrdý manažer a protože měl k ruce i velmi schopný podnik-Viamont,tak se dostal ke slušným penězům.Že jeho peníze zachránily Slavii,je bez diskuse.Jaké má další plány nevím,je to velký pragmatik,u těch nikdy přesně člověk neví,co udělají v budoucnosti.Příchod pana Kusého je určitě velmi dobrá zpráva,ať už se oba pánové dohodli jakkoliv,určitě je to ve prospěch naší Slavie.
            Co se týká trenéra Rady,nejsem ani nadšený,ani naštvaný,určitě byly i lepší možnosti ,ale v současnosti to odpovídá stavu našeho mužstva.
            Mládež,to je základ.Doufám,že se práce s ní bude ještě zlepšovat a že budeme ve výchově talentů jako Ajax,který ostatně nosí i stejné barvy jako my.
            Příchody hráčů:Kisel je jasný.Nešpor by nemusel být špatný.David Jarolím-nejlepší možná volba,Táborák jen kdyby nevyšel David.A největší bomba-Míša Švec.
            Odchody:Laty-to by byl průšvih,to bysme se zase motali v začarovaném kruhu.Dostál,ten na Slavii určitě nemá,Vlčák,ten když bude odcházet,musíme všichni stát v pozoru.On se opravdu moc snaží, ale tomu klukovi bych nepřál,aby končil jako trpěný hráč.Určitě se ve Slavii pro takového člověka najde solidní místo,třeba u mládeže.

  21. POSILY

    venator     před 12 lety 25.05.2012 21:29 |  
    0 0

    Stejně jako asi jako všichni z vás tak i já jsem se vydesil údajných posil co uvedl Sport.Mam na mysli jména jako Táborský nebo Nespor. Naopak hráči jako Švec nebo Micola by nám do skladby mužstva moc vyhovovali.
    A kdo další? Pojďme si pokecat o posilách...to je myslím oblíbené téma nás fanoušků. A vůbec můžeme být myslím šťastný,že tu můžeme zase po delší době řešit takové prijemne "starosti":-)
    Rozhodně by se mělo investovat par set tisíc do 2-3 tydenniho soustředění pro deset nebo klidně dvacet kluků z ciziny,který sehrajou víc zápasu a vybrat z nich 2-3 nejlepsi.
    Brankáře máme zase konecne vyreseny teda pokud je Contof. ochotny dělat dvojku,protože Berkovec ukázal dostatek kvality aby dělal jedničku navíc je mladý a odchovanec! Co si přát víc.
    Do obrany by se mi líbil třeba Štochl,kterého jsme chtěli ještě z Příbrami než nám ho vyfouknul Jablonec. Nebo třeba Košut ze Slovacka. Určitě bych zkusil někoho že Slovenska ala Conka.
    Do zálohy by se mi libil třeba levonohy a určitě individ. nadprůměrný Sandro z ČB nebo Kukec z Ovy apod.
    Chci tím říct,že se dají vyzobat z české ligy hráči,který by nám pomohli,ale zároveň by nebyli drahy.
    Ovšem do útoku nikoho z Gambac ligy nevidím,kromě Lafaty,ale ten je asi pro nás teď scifi.K těm hrotum co máme totiz potrebujeme rychlostní
    typ,který v české lize nevidím,mozna na Slovensku nebo cizince.
    Možná Kerice nebo Slepicku který kdyby dostali důvěru tak by si vzpomněli jak driv dávali góly.
    Kazdopadne musím uznat,že přestupy za poslední rok dva mají daleko větší uspesnost než za KJ. Povedlo se jich opravdu hodně: Contofalsky,Latka,Conka,Nitriansky (pokud bude hrát pravého beka),Pospech i ten Škoda,Frejlach a Cicman svůj přínos mají min. jako hráči na stridacku,zvlášť když většina přišla zadarmo.

    • Re: POSILY

      Alanor (admin)     před 12 lety 25.05.2012 22:08 |  
      0 0

      Tvůj komentář mi přijde dost mimo. Čeho se měli všichni vyděsit při pohledu na posily dle Sportu? Byl tam psaný David Jarolím, Skácel, Švec, Mičola... Kdyby se nám je podařilo udělat všechny (jakože to je utopie), tak bychom hráli o poháry, ne-li výš. Jen ten Táborský je úlet, Nešpor je nadějný hráč.

      Kukec v Ostravě hostuje ze zahraničí, Sandra by Budějovice pod 10 mega nepustili dle mého, tak nevím, kde bereš, že by nebyli drazí.

      Stejně tak nesouhlasím s úspěšností přestupů. O přínosu Cicmana by se dalo polemizovat, o Frejlachovi snad ani ne, zatím to vypadá na pořádný propadák.

      • Re: POSILY

        venator     před 12 lety 26.05.2012 16:35 |  
        0 0

        Asi jsi přeskočil moji druhou větu,ve které jasné píšu,že me vydesily zmíněné "posily" Táborský a Nespor. Ostatní co tam uváděli by jsme brali asi všichni.
        Cicman a Frejlach jako doplnění kádru resp. Jako hráči na lavičku myslím v pohodě.

    • Re: POSILY

      japhy     před 12 lety 25.05.2012 22:08 |  
      0 0

      No, posily. Ale kam? Teda, když budeme počítat s tím, že nikdo neodejde. Brána pořešena. Obrana je jasná, na krajích Čonka, Nitro, stopeři taktéž, navíc by se mohl zapracovávat Čepelák. V záloze asi přes trojku Petrák, LJ, Kisel nepojede vlak, navíc tam je Koreš, Hurka. A vůbec, def. záložníky můžeme přehazovat vidlema. V útoku tedy nevím, Pospěch OK, ale Škoda hooodně za očekáváním.
      To máme, k sakru, tak dobrej kádr ?:) Včíl mudrujte.
      Viděl bych to hlavně na útok a křídla, případně náhrady za odevšivší(zajímavej patvar).

      • Re: POSILY

        JS (přítel SN)     před 12 lety 25.05.2012 22:09 |  
        0 0

        odevšivší je opravdu patvar, správně to je odejivší ;)

    • Re: POSILY

      quelhar (admin)     před 12 lety 26.05.2012 11:26 |  
      0 0

      Vicemene souhlasim s tim, co pise japhy. Nemeli bychom privadet hrace jen proto, ze maji zajimave jmeno, ale hlavne proto, jestli potrebujeme dany post posilit.

      Tedy:
      Brana - tady je jasno, mame Contofalskeho a Berkovce, Hanus ve Vlasimi taky chytal vyborne, ale zrejme pujde bud zase na hostovani nebo dokonce na prestup pryc.

      Pravy bek - pokud tam bude hrat Nitriansky, tak nutne posilit nepotrebujeme, Dostal muze delat zalozni variantu. Vyhledove (zima, pristi leto) vsak zrejme nekdo bude muset prijit i na tento post. Uvidime, jak se bude vyvijet kariera Simkovskeho, ten v becku nevypada zle.

      Levy bek - Conka je jasna volba, ovsem za nim to vidim podobne jako napravo. Trubila nepresvedcil (klidne bych ho prodal, pokud bude nejaky zajemce), Cicmanovo misto to neni, Sudek je velka otazka, Hub uz tam asi hrat nebude. Opet, vyhledove je potreba kadr na tomto postu doplnit.

      Stoperi - Latka mozna neodejde ted, ale v zime uz tomu zabranit asi nedokazeme. Hub starne a nebude hrat vecne, takze dlouhodobe se da snad pocitat s Cicmanem. Cepelak bude zrejme hrat DZ, Petrak maximalne jako zaskok. Vidim nutnost privest minimalne jednoho hrace uz v lete, at ma cas se zapracovat. Dost mozna budeme dalsiho hrace potrebovat privest v zime nebo dalsi leto. Stoperi v becku nejsou zrovna presvedcivi.

      Stred zalohy - tady mame hracu az prehrsel, pokud by mel prijit nekdo dalsi, musela by to byt daleko vyssi kvalita, nez je tam nyni (Petrak, LJ, Kisel, dale Frejlach, V. Simecek, Cepelak, muzou tam hrat Kores, Cicman, pripadne podhrot i Hurka). Rozloucil bych se s Milutinovicem a Dembelem. Posilovat zde neni nutne.

      Kraje zalohy - Sem by naopak posily mely prijit, klidne na obe strany. S pravym zaloznikem jsme meli problemy celou sezonu (Blazek je pryc, Nitrianskeho spis vidim v obrane, Standa rozhodne neutahne celou sezonu), nalevo to taky neni zadna slava (Trubila, Hurka, Vesely).

      Utok - Uvidime, zda zustane Pospech, snad ano. Jiste tu bude Skoda, ale tezko muzeme pocitat s pravidelnym skorovanim hracu jako Paprciak nebo Voracek. Kadr potrebuje na tomto postu minimalne doplnit, spis vsak posilit alespon jednim golovym hracem.

      Takze suma sumarum - v letnim prestupovem obdobi bychom meli privest minimalne stopera, dva krajni zalozniky a utocnika, predevsim ty ofenzivni posty by mely byt absolutni prioritou, pokud se chceme aspon trochu zvednout.

      • Re: POSILY

        denydzlSKS     před 12 lety 26.05.2012 12:56 |  
        0 0

        Já bych se vykašlal i na to posilování levý strany(zálohy). Protože jsem přesvědčenej, že jestli to tam v sezoně neutáhnou (ať už jenom jeden z nich nebo společnýma silama) Koreš, Hurka, Veselý nebo Tusjak, tak je v naší mládeži něco špatně..

        Rozloučil bych se se Zoranem, Dostálem, Dembélém, Trubilou, Frejlachem a Cicmanem.. (i když je mi jasný, že posledně dva jmenovaní určitě neodejdou, když je tu máme sotva rok).


        Když to teda shrnu, tak zdvojení postů je asi takový:

        Berkovec, Čontofalský -- Nitrianský, Mikula - Latka, Hubáček, ??, ?? - Čonka, ?? - Koreš, Vlček?, Prošek? - Petrák, LJ, Kisel, Čepelák - Hurka, Veselý -- Pospěch?, Škoda, ??, ??

        Takže mi z toho vyplývají -> 2-3 stopeři, 1-2 krajní záložníci(napravo), 2x útočník

        • Re: POSILY

          Betynka58     před 12 lety 26.05.2012 13:38 |  
          0 0

          Dle jarních výkonů lze s těmi jmény v kolonce odchodů souhlasit, ale zastavil bych se u jednoho jména. Musím se přiznat, že pro Víťu Trubilu mám svým způsobem slabost, ale uznávám, že na jaře hrál hrozně. U něj je ale zajímavé, že od té doby, co k nám přišel, pravidelně střídá vynikající (viz loňská) a katastrofální sezóny (jako ta letošní). Pro mne je to velká záhada, ale podle téhle tendence by měl mít příští sezónu zase dobrou, tak bych si ho prozatím ještě nechal, stejně jako asi ještě Cicmana (toho ale v žádném případě nedávat na kraj obrany!). S ostatními bych se rozloučil už teď v létě.

      • Re: POSILY

        JS (přítel SN)     před 12 lety 26.05.2012 13:04 |  
        0 0

        Nesouhlasím s těmi kraji obrany. Nitrianský a Čonka jsou opravdu jasní, ale jeden vypadne a co pak? Trubila střídá světlé chvilky s mizernými, a Dostál? To je tragédie, nemá ani smysl psát nic víc. Takže alespoň jednoho univerzála, co dokáže zahrát na kraji vlevo i vpravo dozadu potřebujeme.

        Stopery určitš dva potřebujeme, Latka je teď jediný (pořádný) stoper v mužstvu. Hubáček, i když se na konci sezony zlepšil, je dlouhodobě tragický (ano, ano, "to svoje si odehraje", ale hráči ve Slavii by snad měli nabízet i nějakou nadstavbu ne?!) a Cicmanovi to opravdu jde líp na DZ

        Já prostě nesouhlasím s nasazováním přestárlých hráčů, kteří na to očividně nemají. Standa by měl jít dělat trenéra mlaďochům a Lukáš Jarolím leštit lavičku. U něj stejný argument jako s Hubáčkem. Kdyby měl pro hru přínos jako Horváth, ať se klidně toulá kolem středu a rozdává kolmice a pasy dopředu, jenže to on nedělá. Proč nedat šanci perspektivním hráčům? LJ stejně do roka skončí (doufám). Takže potřebujeme "desítku" do středu, Frejlach je jeden z lidí, co bych hnal z Edenu sviňskym krokem.

        Kraje zálohy také ale vidím jako největší nedostatek. Doprava není nikdo, doleva Koreš, ale kdoví, jakou bude mít formu po zranění. A hrot, tam je jediný konkurenceschopný útočník Pospěch, pokud má zrovna náladu a chuť hrát. Dva útočníky opravdu potřebujeme, a už žádný Škody!

        • Re: POSILY

          vlchan     před 12 lety 26.05.2012 17:30 |  
          0 0

          Rozloučit se stěmi horšími je sice pěkná myšlenka, ale kde a hlavně jak sehnat lepší. Ve správně funkujícím mužstvu nemá právo na místo nikdo za dřívější zásluhy (výkony), ale ani nikdo pro své mládí (budoucnost). Mužstvo které bojuje skoro do posledního kola o udržení v soutěži musí stavět momantálně to nejlepší co je k dispozici. A pro příští sezonu nevidím situaci o nic lepší, Rada není proti letos působícím trenérům žádný velký posun ke kvalitě. Rád bych naměl pravdu.

          • Re: POSILY

            bongor     před 12 lety 26.05.2012 19:32 |  
            0 0

            Mimo diskusi.
            Pelta prodloužil Bílkovi smlouvu o dva roky.Vůbec ho nezajímá ,jak budeme hrát v Polsku.
            Není nad to,mít dobré kamarády............

        • Re: POSILY

          jarodo57     před 12 lety 26.05.2012 19:39 |  
          0 0

          Především musíme brát v potaz finanční stránku a jestliže koupíme př.5 hráčů tak jich 6-7 musíme prodat protože budou levnější než ty posily a nesmíme zapomínat , že už za jednu posilu v uvozovkách jsme zbytečně zaplatili(s.Rada). Ale mně to tak vychází,takže počítejme:Dostál,Cicman,Trubila,Milutinovič,Frejlach,Škoda a Vlček ukončení kariery.Pozor za přístupy k některým zápasům bych se klidně zbavil i Pospěcha.A teď jak bych já uvažoval jako trenér ,ale i jako manažer, který by se snažil neprodělávat a jak bych nastavil naší hru .Od dob Necida ,který dával gól za gólem,ale měl zase jiné spoluhráče,kteří ho dělali(Krajčík,Švento,Belaid,)a co si budeme povídat to byla jiná kvalita než dnes,tak bych přešel na jiný systém a to jako hraje Barcelona .Ta také hraje bez hromotluka na hrotu a co hraje za fotbal.Jednoduše bych hrál systém 4-3-3 a využíval bych šikovnosti hráčů typu Kisel,Koreš ,Veselý a Hůrka ,kteří mohou hrát i v záloze i jako křídelní hráči a vůbec bych se toho neobával.Ale k těm posilám Kisel -dobrý tah 1 rok nám určitě pomůže v mém systému by uplatnění našel ihned,Švec -nevím jak je na tom zdravotně ,protože už delší čas v Heerenvenu nenastupoval,ale dle mého by to byla velká posila do defenzívy v záloze a tím by mohl Petrák zkusit hrát stopera ,horší než Cicman by tam nebyl a už si to dokonce i vyzkoušel a určitě nezklamal .Jako posilu do stop. dvojice bych vzal Borka z Bohemians nebo Štochla z Příbramy.Na krajích bych kromě Nitranského a Čonky zkoušel nadále mladé hráče z juniorky nebo z B mužstva a aletrnovat může stále Hubáček.Zálohu bych kromě Švece doplnil o jednoho praváka a úplně nejlepší by byl příchod D.Jarolíma.Mně by se třeba líbil Budínský z Bohemky a nebo Dolejš z Teplic.A do útoku nějaké rychlostní typy ,ale ne Nešpora a jemu podobných.Třeba ze Žižkova Sivriče ,který má rychlostní předpoklady ,ale oproti Nešporovi mu nedělá vůbec problém míč.Kdyby jsme žili v pohádce tak bych si představoval příchod i Pitáka a Skácela.V každém případě bych byl jako sup a využil bych výhodu a snesl se na spadající klubyBohemku a Žižkov ,který mají i problémy finanční.Na nás se Pelta a spol taky sesypali když nám teklo do bot.

          • Re: POSILY

            JS (přítel SN)     před 12 lety 26.05.2012 20:18 |  
            0 0

            Sivrić už je v Boleslavi... A pochybuju, že bude Rada hrát 4-3-3... Spíš "osvědčeným a jistým" 4-1-4-1 :/

            • Re: POSILY

              jarodo57     před 12 lety 26.05.2012 21:30 |  
              0 0

              To je právě největší problém,že přichází absolutně neprogresivní trenér.O Sivriči vím,ale ještě to není jisté s tou Boleslaví.Ale spíše jsem chtěl naznačit o jaký tip hráče bych se zajímal.

          • Re: POSILY

            Matysek     před 12 lety 27.05.2012 11:10 |  
            0 0

            System 4-3-3 je peknej, ale naprosto utopickej. Je pekny hrat jako Barca, ale bez kvalitnich hracu, kteri se trefjej do branky to fakt nejde. A tu kvalitu tam u nas nema ani jeden... Navíc pohyb celeho muzstva je potom uplne nekde jinde s doplňováním, vydrzi atd....

    • Re: BOMBA!!! offtopic

      jarodo57     před 12 lety 27.05.2012 09:59 |  
      0 0

      Už se tam zase všichni scházejí a chybí jen Košťál,ale nic není nemožné.

  22. Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

    Barlblog     před 12 lety 27.05.2012 12:02 |  
    0 0

    Jak si tak pročítám komentáře diskutujících, hlavu si musím ukroutit. Před rokem jsme trnuli zda budou peníze na energetické nápoje po treninku a dnes bychom kupovali polovinu ligy... :-)

    Nejdříve je potřeba rozhodnout, kdo odejde a to i vzhledem ke smlouvám a povaze hráčů. Vyhodit například Frejlacha je sice pro vás fajn, ale klub by to asi stálo veliké peníze a to ještě musím nadhodit fakt, že byl vlastně celou sezonu mimo a když dostane čas potrénovat, je kvalitním a kreativním hráčem. To stejné Cicman a v pracovitosti a pokud akceptuje roli střídajícího, nebo náhradního hráče, i Dostál. U Vlčka, Milutinoviče a snad i Trubily souhlasím. Možná bych ještě popřemýšlel nad dvojicí Voráček, Vondráček. Pokud máme lepší, nebo stejně dobré odchovance, což si mslím, že máme, pak nevidím důvod je kupovat.

    Až se tohle rozhodne, můžeme se bavit o posilách ve velice rozumných mezích. Toť můj názor.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      Markus     před 12 lety 27.05.2012 12:22 |  
      0 0

      Chápu to podobně. Nákupy hráčů beru jako investice, které je možné odepsat až po několika letech. Podle iSportu bude Radovi asistovat Poustka s Vaniakem, zatímco Vrabec půjde pryč. Béčko budou trénovat Petrouš s Knoflíčkem, manažersky ho zastřeší Kisel. Jestli mi iSport chtěl udělat radost, povedlo se a doufám, že se potvrdí zpráva a v praxi to bude fungovat. Na papíře se mi to moc líbí. Doufám v lepší spolupráci mezi A a B týmem, mimo jiné při aklimatizaci hráčů na nové podmínky. Hráči by se měli naučit, že hra za B není ostuda, ale mohou tam ukázat trenérovi, co umí, je to motivace. Doby, kdy se hráč mohl v B snažit sebevíc a přesto neměl šanci jsou už doufám pryč. Škoda, že se tyto změny neudělaly už v zimě, v mohli jsme jít do nové sezony s fungujícím systémem.

      • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

        Barlblog     před 12 lety 27.05.2012 12:57 |  
        0 0

        Zas na druhou stranu je nutné akceptovat, že mnoho lidí plnilo závazky jinde. Kusý, Rada, Kisel a asi i další lidé, kteří příjdou. Zvlášť jsem zvědavý na asistenta(y) u ačka. Myslím si, že díky Euru bude na všechno trochu víc času. Rozjede se to až po turnaji.

        Těším se na soutěž juniorek, pokud budeme mít trpělivost, tak to svoje ovoce přinese a asi to možná lehce zjednoduší celkovou práci s mládeží, odpadne damoklův meč sestupu a ke slovu se dostanou progresivnější a rizikovější metody a styly v trénování a koncepci hry.

    • Re: Petr Rada novým trenérem Slavie

      jarodo57     před 12 lety 28.05.2012 09:39 |  
      0 0

      Všechno je to otázka názoru.Frejlach sice hodně promarodil ,ale i před jeho zraněním mně nepřesvědčil, že by to byl nějaký příslib a to samé Cicman.A oostatních Dostálovi,Trubilovi,Dembelem,Milutinoviči ,ale i těch dvou útočnících co uvádíš snad ani není mezi námi rozpor.Samozřejmě největší problém bude v jejich uzavřených smlouvách a hlavně jak je mají postavené.Je mi jasné jestli Cicmana,Frejlacha ,Škodu podepsali např. na 2 roky tak by bylo hloupé je pustit téměř zadarmo protože oni žádnou velkou hodnotu nemají a bylo by je lepší použít jako náhradu.V tom s tebou také souhlasím.Ale určitě propustit alespoň 5 hráčů je nutnost.