Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

DK tvrdě trestala Slavii

Dnes se na DK rozhodlo o trestech pro Veroniku Pincovou, Blanku Pěničkovou a trenéra Jana Bauera. Nejhůře dopadl trenér, dostal trest zákazu výkonu činnosti na 8 měsíců! Přitom je nevinen a měli jsme na to svědky! Navíc nebylo vyhověno žádosti o prominutí zbytku trestu pro Andreu Budošovou.

Slavia byla tvrdě potrestána za události po skončení zápasu Slavia - Sparta. Bohužel trestání Slavie za vypadnutí z poháru pokračuje a boj o titul se tak opět ztížil. Co se událo? Hodinu a půl po odehrání derby odcházely rozhodčí ze stadionu, kde ještě bylo několik našich hráček, fanoušků a rodinných příslušníků. Přítomní rozhodčím zatleskali za "výborný" výkon v derby a bohužel pak přiletěla láhev, která skončila na tašce pomezní rozhodčí. Tu však nehodil nikdo z předvolaných, máme na to očité svědky. Rozhodčí navíc nemohli nic vidět, jelikož při odchodu byli k davu zády.

Pak však do zápisu rozhodčí připsali lživé výpovědi, čímž se rozhodli potrestat naše lidi. Podle nich láhev vhodil Bauer (byl nejblíže k nim), Pincová byla vulgární a bránila v odchodu, Pěničková byla vulgární.

Nejhorší je, že při konfrontaci při jednání DK rozhodčí potvrdili své lživé svědectví a vůbec se za to nestyděli. Slavii nepomohly ani svědecké výpovědi, které potvrzují skutečnosti tak, jak se staly.

Smutné je, že Honza Bauer je nejslušnější člověk v ženském fotbale, navíc trénuje kluky na Slavii a odnese lži tvrdým trestem.

Slavia se bude odvolávat k odvolací a revizní komisi, která zasedá příští týden.

Slavia také podala žádost o prominutí zbytku trestu pro Andreu Budošovou, žádost ale byla zamítnuta. Paradoxní je, že jiné hráčce, která měla trest na tři zápasy, DK prominula trest po dvou zápasech, i když brutálně kopla protihráčku.

V derby se tak musíme obejít bez tří klíčových hráček a po zářezu v derby a na Slovácku pokračuje naše likvidace ...

Přijďte podpořit slávistky v neděli na derby, oslabený tým bude potřebovat podporu a musíme se pokusit uhrát aspoň remízu. Zápas se hraje v neděli od 15:00 na Strahově.

Tresty:
Blanka Pěničková - stop na tři zápasy (dva si již odpykala)
Veronika Pincová - stop na tři zápasy (dva si již odpykala)
Jan Baeur - zákaz výkonu činnosti na 8 měsíců a pokuta 10000 Kč

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: DK tvrdě trestala Slavii

    vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 02.05.2012 17:53 |  
    0 0

    Nekdo by tam asi potreboval poradne pres drzku,hlavne rozhodci a pote DK aby meli za co trestat, smejdi zkorumpovany.

  2. Re: DK tvrdě trestala Slavii

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 02.05.2012 18:05 |  
    0 0

    Já jednoduše nechápu, že média to nějak neřeší ty poměry vůbec. Hlavně že řeší furt dokola Hřebíkovo taktiku

  3. Re: DK tvrdě trestala Slavii

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 02.05.2012 19:10 |  
    0 0

    Možná by stálo za to zničit ČMFS celou soutěž prohráváním naschvál

  4. Re: DK tvrdě trestala Slavii

    bery18     před 13 lety 03.05.2012 08:49 |  
    0 0

    Všichni, co tam po zápase byli, vědí, jak to bylo a je smutné, že jsou rozhodčí obviněny ze lží.Článek je napsaný "krásně" a ti co neví, co se tam skutečně stalo, tak si myslí, jak VÁS poškodili...ALE...víme, jak to bylo,že??????Šáhněte si do svědomí...hlavně VY co jste tam po zápase byli!!!!A že některým hráčkám neodpustili zbytek trestu???? Koukněte se na jiný týmy 1a 2 liga....to je normální...a nikdo se tím nezabývá!!!!

    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

      Jiri1     před 13 lety 03.05.2012 09:11 |  
      0 0

      Zdravim, vite vzdycky jsem mel hodne kriticky nazor na veci tykajici se zenske Slavie , presto mi dovolte , abych s Vami nesouhlasil, jiste povinnosti klubu je zajistit rozhodcim bezpecnost a samozrejme pokud veci probehly jak pisete , jde o hrubu chybu Slavie , psal jsem o tom uz drive, hracky v emocich se musi vyvarovat jakehokoliv kontaktu s rozhodcimi, nekdo to proste musi uhlidat, mel jsem podobne info, ktere zde bohuzel zaznelo az ted.Jenze existuje dosti pocetna skupina dnes uz byvalych bafiku zenskeho fotbalu, kteri rikaji, ze pokud to nejde na hristi , tak musi byt Slavia omezena jinak, umyslne nerikam znicena , tento nesmysl nechci ani domyslet. Vyvaruji se umyslne i nejakeho ovlivnovani atd., ale situace neni prilis jednoducha. Funkcionari Slavie jsou dnes na svazu povazovani za skodnou a do vysostneho rybniku pane Berbra si nikdo nedovoli ani namocit prst..Nesouhlasim treba s nazorem , ze nekdo od konkurence lovi sliby nadannou mladez, bylo a bude a je jen dobre, ze existuje jakesi centrum v Satalicich, kde zkuseni , placeni treneri a trenerky davaji holkam do tela a trenuji dost kvalitne, jiste , ze mne jako Slavistu doslova sere proc oni a ne My , ale proste jsou dal. Abych to nejak uzavrel, tvrde tresty nejsou bohuzel prekvapenim, i Rich asi vi , ze rozhoduje zapis a svedectvi rohodcich nic vic a jestli tam skutecne letela flaska , pak je vymalovano, na druhe strane mam hodne velky pocit krivdy, ze kdyz to nejde na hristi , tak to musi jit jinak.

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        bery18     před 13 lety 03.05.2012 09:31 |  
        0 0

        Zdravím....myslím, že nejsmutnější je to, co se talo po zápase! A ty co se v tom článku cítí jako nejvíc potrestáni a ukřivděni, ty byli hlavní aktéři.Proč nenapíší, co se skutečně stalo po zápase, proč to házejí na rozhodčí????Po pravdě, je to nejjednodušší....Spartu nikdo nemá rád a tak když si Slávie zahraje "na ukřivděné"...tak ji všichni politují...!!!! Kdo hodil flašku a co ty dvě slečny udělaly(že jen netleskaly)...to víme moc dobře a nejlépe hlavní aktéři.Proč se DK odložila o další týden...že by někdo z aktérů sháněl svědky????Tady to bohužel němělo nic společného s pohárem, prohrou apod!Dvě červené karty v derby, ty byly oprávněné, a o těch tu nikdo nepíše...zavinili si to sami Opět se projevilo to...že když to nejde...na někoho to svedem!Nesouhlasím v tom, že vždy rozhoduje zápis a svěděctví rozhodčích....chyba byla jinde.

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          qazwerty     před 13 lety 03.05.2012 09:50 |  
          0 0

          Největší chybou je, že tam ještě hodinu a půl po zápase byl někdo ze Slavie...Měli se osprchovat, obléct a odjet třeba na pivo a tam to v klidu a bez emocí rozebrat....Takovéto hloupé excesy jsou úplně k ničemu a je na vedení týmu, aby tomu zabránilo a ne bylo přímým účastníkem....Takže pro příště by trenér či manažer týmu měl podobné věci ohlídat a byl by klid...

          • Re: DK tvrdě trestala Slavii

            bery18     před 13 lety 03.05.2012 10:06 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím.

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          Jiri1     před 13 lety 03.05.2012 09:55 |  
          0 0

          Diky za Vas prispevek, prEsto to opet zopakuji, bohuzel neni vse zcela cestne a rovne , , P. BAUERE, RICHI PREJI VAM , ABY JSTE VYDRZEL, NEDELATE TO PRO SVAZ ALE PRO HOLKY , NAS I SEBE A PROSIM BERTE TO BEZ EMOCI, DIKY

          • Re: DK tvrdě trestala Slavii

            bery18     před 13 lety 03.05.2012 10:10 |  
            0 0

            Neříkám, že vždy je vše čestné a rovné a tento příspěvěk není ani proti panu bauerovi a proti Richimu....všichni trenéři a funkcionáři ženského fotbalu to dělají pro holky a kdyby to nedělali, tak by se ani nehrálo.Za to jim patří velký dík.Jen(zopakuji to co před tím)....bylo to jinak a teď se tady z toho dělá, že jim všichni ublížili...to je to co mě mrzí!

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 14:42 |  
          0 0

          mimochodem jsem přesvědčená, že kdyby řízení utkání probíhalo v pořádku, tak holky s přehledem vyhrály... kvalitu na to mají...takže nevím, proč by se někdo měl v takové situaci schovávat za disciplinární trest, díky kterému možná ženský fotbal přijde o velmi kvalitního mladého trenéra...

    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

      Richi (admin)     před 13 lety 03.05.2012 10:39 |  
      0 0

      Petro, lahev letěla, ale nehodil jí Honza Bauer. Navíc skončila na tašce a ne na zádech rozhodčí. A navíc to nemohli vidět, protože byli k nám zády. Rozhodčí využili této možnosti a hezky si to přibarvili a dokázali lhát do očí. Ano, měli jsme je úplně ignorovat, to souhlasím.

      A proč jsme tam ještě byli? Třeba že musíme předat šatny? Navíc tam byli fanoušci, je tam hospoda, tak proč by v ní nezůstali, areál se nezavíral. Navíc když hraji s dorostenky v Edenu, tak taky čekám až rozhodčí odjedou. Takže to není nic neobvyklého, že domácí klub tam ještě je.

      A prominutí zbytku trestu? Před pár týdny dostala Florková tři zápasy stop za kopnutí protihráčky do břicha, po dvou zápasech jí trest prominuli. A proč něco promíjet, když se bude hrát derby, že ...

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        Richi (admin)     před 13 lety 03.05.2012 10:44 |  
        0 0

        A ještě dodám, že komentáře od kamarádky Zadinové nejsou moc irelevantní ...

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          bery18     před 13 lety 03.05.2012 12:02 |  
          0 0

          Nevím, jaké myslíš...ani nevím pod jakou přezdívkou či podobně zde reaguje a ani to neřeším. A myslíš, že když je kamarádka, že proto se zastávám rozhodčích??? Ale, ale....to snad ne.Pokud by to,co se stalo, nebyla pravda, tak bych to tady nepsala, ani kdyby pískala moje MAMKA!!!!

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          bery18     před 13 lety 03.05.2012 12:24 |  
          0 0

          Ty nemáš kamarády rozhodčí?.....

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        qazwerty     před 13 lety 03.05.2012 11:54 |  
        0 0

        Ano, ale na předání šaten a rozloučení se s rozhodčíma úplně stačí, a skoro všude to tak je, že to provede hlavní pořadatel, vedoucí týmu nebo pověřený zaměstnanec....A navíc, jak jsem již psal, tak by si hráčky mělo ohlídat vedení týmu, protože to je jedna z věcí, která by měla být samozřejmostí a disciplína prostě musí být (na přesný citát ze Švejka si bohužel nevzpomenu...:) ) A ikdyž vás někdo řeže, jak žito, tak tímto způsobem to řešit není vůbec efektivní a ještě k tomu se člověk sníží pod jejich úroveň...Kolikrát jsem zažil neskutečné řezničiny, ale toto jsem nedopustil...Nejlepší pocit jsem měl vždy, když jsme takové utkání vyhráli a mohl jsem rozhodčímu potřást rukou a poděkovat za super odřízený zápas...:) Ten výraz v jejich tváři a očích byl k nezaplacení...:D

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          bery18     před 13 lety 03.05.2012 13:26 |  
          0 0

          like

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        bery18     před 13 lety 03.05.2012 11:59 |  
        0 0

        To co se dělo na DK, víte jen vy a rozhodčí, do toho zasahovat nebudu.
        Že jsou po skončení zápasu funkcionáři stále tam to taky chápu, musí se o vše postarat, v tom s tebou souhlasím. ale proč vás tam bylo tolik, proč jste reagovali, sám musíš uznat, že to byla hloupost!A pokud se nemýlím, tak že tam zůstavájí fanoušci, je normálka...ale ty se toho taky nezůčastnili!

        A ohledně toho "kopnutí do břícha"...popsáno na Vašich stránkách "brutálního".....míč byl ve vzduchu a ona se otáčela a chtěla střílet "z voleje" a za ní stála protihráčka, posouzeno jako neúmylsné..správně ale na kartu to bylo! Z toho důvodu zbytet trestu prominut. Ale znám spoustu a spoustu dalšíéch, kterým trest zůstal. Takže to určitě není výjimka! Nemám nic proti Slavii, naopak, ale tohle se nedělá.

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          sarinka     před 13 lety 03.05.2012 12:40 |  
          0 0

          A co si myslíš o tom, že si to holky rozhodčí trošku přibarvily? Že ta flaška neletěla do zad, ale způsobila újmu tašce?
          A co druhá žlutá pro Budošovou, kterou kamarádka rozhodčí vůbec neviděla a dala na žalování protihráčky?
          Že si holky rozhodčí něco navymýšlely do zápisu až dodatečně?

          • Re: DK tvrdě trestala Slavii

            bery18     před 13 lety 03.05.2012 13:22 |  
            0 0

            Ale tady přeci vůbec nejde o to, zda ta flaška trefila tašku či záda! Ta hlavně vůbec neměla letět!!!!!! A k druhé kartě...jestli se nepletu, byla ponechána výhoda a poté co skončila dostala kartu.
            Každopádně se teď tato debata bude točit jen okolo toho, že je to kamarádka...takže to dál řešit nemá cenu.Nicméně, další kteří tento článek komentovali a viděli to stejně jako já, jsou také kamarádi paní rozhodčí???

            • Re: DK tvrdě trestala Slavii

              sarinka     před 13 lety 03.05.2012 13:39 |  
              0 0

              Ano, lahev letět neměla. Pochopitelné, ale neomluvitelné.
              Ne, zadinová si neměla vymýšlet, že to hodil Bauer. Rovněž srandovní představa, jak Pincová se svoji impozantní postavou zastoupí cestu 3 dospělým ženám. Rovněž si vymyslela vulgarity od hráček.
              závěr > vědomě narušila kariéry 3 lidem, kteří se ničím neprovinili. Princip kolektivní viny?

              Martínková šla za Zadinovou ukázat, že má natržený dres. na základě toho byla udělena 2. žlutá karta. Toto není profesionální výkon.

              Neznám moc lidí, kteří to vidí jako ty. kromě berbra, který do médií přiznal, že se jedná o trest za pohár. Zadinovou, ani ostatní 2 rozhodčí neznám, samotné Sparťanky nevěděly, co se děje.

              • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                bery18     před 13 lety 03.05.2012 14:12 |  
                0 0

                Ne, přečti si ty komentáře od těch lidí...nevím, kdo to píše(jen pro případ, že by zase Richi pátral a vyklubal se z toho někdo známý...nejsem IT specialista..i když Richimu to asi muselo dát práci, asi podle registrace).Takže se nic nestalo, hráčky byly slušné..měl být potrestán pouze ten, kdo hodil flašku...ale vzhledem k tomu, že se nikdo nepřiznal, tak asi letěla sama. Když je malá, tak by se k tomu neodhodlala,když jste věděli, že přijde(podle vás), nějaká kompenzace za pohár(jak všichni tvrdí)...tak proč jste tam na ně teda čekali, proč jste nešli pryč?Karta nebyla na základě žalování...ukázána výhoda,tak po skončení následuje trest,ne?).A že moc lidí neznáš.. spartu nikdo nemá rád a tak jakmile se rozjede tohle, tak se vás každý zastane..já taky chci aby holky měli titul a nandaly to spartě(a oni na to mají), ale musí hrát to co na podzim a věnovat se jen hraní a na tohle se vykašlat! Prostě se mi ten humbuk kolem zdá jako"nesmyslně nafouknutá bublina" Pokud sem dobře četla výrok do médii pana Bebra, tak ten jen řekl, že prohra byla zneuctění poháru..a ne, že to je trest.

                • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                  sarinka     před 13 lety 04.05.2012 09:16 |  
                  0 0

                  Výhoda ukázána nebyla, sorry. Někdo asi lže.

                  • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                    keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 09:55 |  
                    0 0

                    naprostý souhlas... ukázaná nebyla ani náhodou... navíc celé akci paradoxně předcházel faul dvou sparťanek na Budošovou... ale to pani rozhodčí nemohla vidět protože zcela vyjimečně koukala jinam...

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          sarinka     před 13 lety 03.05.2012 12:44 |  
          0 0

          A ještě by mne samotnou zajímalo, co tam dělaly ty rozhodčí 1.5 po zápase? Krom toho, že nejspíš kontrolovaly, jak je uklizeno v šatnách a jestli je vytřená podlaha.

          • Re: DK tvrdě trestala Slavii

            bery18     před 13 lety 03.05.2012 13:23 |  
            0 0

            To by si se asi měla zeptat jich.

            • Re: DK tvrdě trestala Slavii

              keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 14:37 |  
              0 0

              tak evidentně k nim budete mít asi nejblíž vy, tak se jich třeba můžete zeptat a pak nás informovat...:-)

              • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                bery18     před 13 lety 04.05.2012 16:54 |  
                0 0

                Ale no tak, to Vám tady zase někdo napsal informaci, že?Tak trochu ubohé, ale aspoň máte o čem psát.

                • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                  keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 17:18 |  
                  0 0

                  mě nikdo žádnou informaci nedal, soudím podle toho, jak to všechno perfektně víte, naprosto přesně víte, co se tam stalo a jste si zcela jistá, že rozhodčí v ničem nelže...a jinak za ubohé považuji, že se vyjadřujete, jako kdybyste tam byla, ale pokud by to byla pravda a u tohoto incidentu byste stála, tak byste musela vědět, že tak jak to prezentuje slečna Zadinová, Hanáková a Šauflová, to nebylo ani náhodou...nikdy nic na tomhle webu nekomentuju, ale nesnáším lež a křivdu a tohle mě naprosto rozčiluje... kde berete tu vaší jistotu a v podstatě drzost...

                  • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                    bery18     před 13 lety 04.05.2012 17:55 |  
                    0 0

                    Já jsem ale přeci už na začátku jasně napsala, že to, co se stalo po zápase, ví jen ty zůčastněná(přečtěte si to na začátku)Když to tedy ten dotyčný hodil, přiznal se hned, když ta flaška(jak píšete nahoře) jí(nevím, kterou z nich) trefila? Přeci, kdyby se přiznal hned na místě, tak nebylo co řešit..to je jen můj názor

                    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                      sarinka     před 13 lety 04.05.2012 21:17 |  
                      0 0

                      Proč by se ten člověk přiznával na místě? Nikoho ani ve snu nenapadlo, že z hozené prázdné lahve, která trefí ohromnou sportovní tašku, udělají kauzu. Do toho si navymýšlí vulgarity, bránění v chůzi a obviní nevinné lidi.

    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

      japhy     před 13 lety 03.05.2012 10:49 |  
      0 0

      Tak hlavně napiš, co se tam tedy stalo. Píšeš, že je vše jinak, tak by mě zajímalo jak.

  5. Re: DK tvrdě trestala Slavii

    rainman711     před 13 lety 04.05.2012 08:24 |  
    0 0

    Správné rozhodnutí, tohle z fotbalu musí vymizet. Navíc je to skutečně statečný čin ze strany slavie, dělat hrdinu v davu lidí a házet po někom flašku, klobouček dolů. Kdo neumí ukočírovat svou nervovou soustavu, nemá ve fotbale co pohledávat.

    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

      keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 09:52 |  
      0 0

      mám skromný dotaz... vy jste tam byl, že víte co se dělo a co má konkrétně z fotbalu zmizet? podle mě by především mělo zmizet to, že si někdo do zápisu připíše bez vědomí ostatních účastníků pomalu úvod k divadelní hře... a pak trvá obviněným skoro týden než z někoho dostanou alespoň nějakou informaci, co se vlastně mělo stát...

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        bery18     před 13 lety 04.05.2012 16:57 |  
        0 0

        Tak to vypadá, že vy jste byl u všeho, jak po zápase, tak při "falšování" zápisu . Tak by jste to tedy mohl zde popsat, co se skutečně stalo.

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 17:27 |  
          0 0

          kdybych tam nebyla, tak to tady chytrácky nekomentuju, narozdíl od Vás...takže já vím naprosto přesně jak to bylo....a je to přesně tak, jak to napsal richi v článku...a jinak o falšování nepadlo ani slovo...ale dopsáno po jejich odjezdu to tam bylo, což údajně i přiznali u DK a bylo to označeno jako nestandartní...

    • Re: DK tvrdě trestala Slavii

      Veta (přítel SN)     před 13 lety 04.05.2012 09:59 |  
      0 0

      Určitě by toto mělo zmizet, ale trestat někoho, kdo to nehodil je zhovadilost a neskutečnej podvod. A přestaň se ty řiťopichu vyjadřovat na našem webu.

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        sarinka     před 13 lety 04.05.2012 13:59 |  
        0 0

        Rozhodčí s pokřiveným charakterem, které lžou a vymýšlí si, nedokáží hru posoudit objektivně, nemají ve fotbale rovněž co pohledávat.

      • Re: DK tvrdě trestala Slavii

        bery18     před 13 lety 04.05.2012 16:52 |  
        0 0

        Sám RICHI napsal, že flašku hodili, ale ne pna Bauer...takže proč se ten dotyčný nepřiznal? Pan Bauer mohl dál být s holkama na lavičce a byl klid...takhle ho v tom nechali...smutné!

        • Re: DK tvrdě trestala Slavii

          sarinka     před 13 lety 04.05.2012 16:59 |  
          0 0

          Smůla, byl to člověk mimo Slavii a komisi byla předána i podepsaná výpověď. Zadinová stále tvrdila, že to hodil Bauer a DK díky tomu potrestala Bauera. Ještě něco nechápeš?

          V kostce
          a) nehodil to nikdo ze Slavie
          b) ten člověk se přiznal
          c) DK ví, že to nebyl nikdo ze Slavie
          d) Zadinová lhala

          • Re: DK tvrdě trestala Slavii

            keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 17:19 |  
            0 0

            nutno podotknout, že člověk, který není členem týmu a není ani členem FAČR neni pro DK ničím zajímavý, protože ho nemá jak trestat...takže je jednodušší potrestat Bauera...

            • Re: DK tvrdě trestala Slavii

              sarinka     před 13 lety 04.05.2012 17:28 |  
              0 0

              Spíš bych řekla, že scénář pro středeční zasedání byl již napsán a s těmito dialogy nikdo nepočítal

              • Re: DK tvrdě trestala Slavii

                keepsmiling     před 13 lety 04.05.2012 17:31 |  
                0 0

                tak s tím samozřejmě souhlasím... ten scenář byl napsaný ve stejnou chvíli, jako podklad pro celé jednání DK :-)