Aktuality z médií

Díra v Edenu? Nový vjezd

Deník Sport dnes ve své tištěné verzi věnuje celou stranu problematice díry ve stadionu v Edenu. Podle článku primárně vzniká kvůli snadnějšímu vjezdu kamionů na koncerty, nikoliv na přání sokolů.

E side v článku přiznává, že "zvažuje několik variant úprav, aby stadion mohl lépe plnit svůj multifunkční charakter a byl vhodný nejen pro pořádání fotbalových zápasů." Konkrétně se novým vjezdem bude snadněji a rychleji stěhovat aparatura potřebná pro koncerty. Náčelník České obce sokolské Miroslav Vrána pak uvedl, že "jim majitelé stadionu sami nabídli, že udělají další vchod, protože ho stejně využijí při koncertech."

Sport zveřejnil i rozhovor s architektem Edenu, Martinem Kotíkem. Ten na jednání s majiteli řekl, že "udělání dalšího vchodu je prasárna, kterou nepotřebují, dělají ji jen kvůli svému lemplovství, kdy si chtějí urychlit práci." Od Kotíka majitelé nedostali souhlas k přestavbě, i přesto ji však už provádějí.

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    harry     před 13 lety 12.04.2012 10:19 |  
    0 0

    To je prostě hnus - Kotík to vyjádřil,myslím ,naprosto přesně.

  2. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    Slawek     před 13 lety 12.04.2012 10:39 |  
    0 0

    Pan architekt Kotík měl se svým nesouhlasem vystoupit dříve. To se dalo možná ještě nějak účinně protestovat. Teď když je tribuna nevratně zničena je pozdě. Kde zůstala slova zástupců Natladu o jejich vztahu ke Slávii a o tom jak chtějí Slávii pomoci zpět na výsluní ? Zatím se ukazují jako naprostí ignoranti a hochštapleři.

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      EdCable     před 13 lety 12.04.2012 18:05 |  
      0 0

      Tak Natlandu jde jenom o jeho prachy a ty uz ve Slavii nema. A co mel delat Kotik? Jak se asi tak mel o dire dozvedet driv?

  3. Ďura

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 11:09 |  
    0 0

    Je to tak jak řekl pan Kotík.... A teď bych tady rád viděl vyjádření velkého slávisty pana Kuky! Sory Pavle nejsi pro mě slavista, vždy jsem ti fandil, obdivoval, ale jak tak koukám tak za prachy se snížíš ke všemu, tohle to by ti slavistické srdce přeci nedovolilo.... Ďura vznikla tam kde jsem byl poprvé na novém stadionu, takže pro mě je to o to smutnější..... Chce se mi zvracet...

    • Re: Ďura

      lucky-pilda     před 13 lety 12.04.2012 12:30 |  
      0 0

      Nejsem si tim 100 % jist, ale neni Kuka z E-Side uz par mesicu pryc?

      • Re: Ďura

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 12:34 |  
        0 0

        Já jsem tohle tedy nezaslechl, pokud tedy ano, tak se mu hluboce omlouvám, ale pokud tam je tak trvám na svém stanovisku k němu....

          • Re: Ďura

            staroslavista     před 13 lety 12.04.2012 17:08 |  
            0 0

            Natland vlastní e -side , Kuka tam pořád je, u mě nadobro skončil !

          • Re: Ďura

            Slawek     před 13 lety 12.04.2012 17:11 |  
            0 0

            Ředitelem tam už rozhodně není.

            • Re: Ďura

              Jakubisko     před 13 lety 12.04.2012 17:21 |  
              0 0

              Zdroj?

  4. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    bedva (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 11:14 |  
    0 0

    Udělat vjezd místo jedněch z nejlepších míst na stadioně, tak tomu říkám "geniální nápad". Absolutně neestetická věc, která stadion naprosto zhyzdí..a to nikomu nevadí. Ale hlavně že kamion si zkrátí cestu o 50 metrů a dělnící nebudou muset tahat bedny tak daleko. Jsou věci, které nepochopím.

  5. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    Moskyta     před 13 lety 12.04.2012 11:36 |  
    0 0

    "...vzniká kvůli snadnějšímu vjezdu kamionů na koncerty..."
    Jak bude asi vypadat trávník, když po něm budou jezdit kamiony!? Zkuste si doma na zahradě přejet jen osobákem a vytlačí vám koleje, natož několika tunonové monstum s aparaturou!
    "...udělání dalšího vchodu je prasárna, kterou nepotřebují, dělají ji jen kvůli svému lemplovství..." Naprostý souhlas!!!

  6. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    JS (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 11:51 |  
    0 0

    už nějak ani nemám chuť se o to starat.. stejně tak jako o celou Slavii, potažmo českej fotbal.

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      JS (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 11:53 |  
      0 0

      ale řikám, že by za to měl stihnout Natland nějakej adekvátní trest.

  7. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    Viking     před 13 lety 12.04.2012 12:33 |  
    0 0

    Kotík by měl dát podnět na stavební odbor - myslím že má velkou šanci uspět.

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      doors     před 13 lety 12.04.2012 12:59 |  
      0 0

      Já se přiznám, že jsem nepostřehl, jakou roli ( kromě architekta) tam Kotík má.
      Čistě technicky může majitel požádat o stavební úprav, přičemž by měl stavebnímu úřadu doložit vše potřebné. Pokud nedoloží, tak ho stavební úřad vyzve k doplnění. Zajímalo by mě. zda je Kotíkův souhlas důležitý, neboť pokud ano, tak by SÚ neměl povolení vydat a to ani dodatečné ( v ČR častá praxe, na černo něco postavím a pak dodatačně požádám a je mi vyhověno).

      • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

        Viking     před 13 lety 12.04.2012 13:13 |  
        0 0

        Jde o to, že architekt má k stavbě autorská práva - pokud se jich nevzdal... To znamená, že bez jeho souhlasu by se se vzhledem stadionu nemělo nic dělat.

        • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

          doors     před 13 lety 12.04.2012 14:03 |  
          0 0

          Tak to jo, to pak ano. Ovšem pak je otázka, jaké má v reálu možnosti. Aby to nedopadlo tak, že se na něj a jeho souhlas vykašlou, stavební úpravy provedou ( stavbní úřad to i posvětí). To pak by mu zbylo pouze obrátit se na soud...
          No je to smutné...

          • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

            fiki     před 13 lety 12.04.2012 14:25 |  
            0 0

            S autorskými právy architektů k stavbám to není jednoznančné. Hlavně slouží k tomu, aby se stejná stavba nepostavila bez jejich souhlasu jinde. Ale k změnám již postavené stavby určitě žádný souhlas architekta pro stavební povolení není potřeba. Vnější vzhled objektu se nemění, a jestli bude přes multimediální díru postavená rozebírací tribuna, nezmění se ani vnitřní vzhled.

  8. Stanovisko SDS

    subHuman     před 13 lety 12.04.2012 13:14 |  
    0 0

    Zajímalo by mne, jaké k této další levárně a špíně zaujme stanovisko SDS.

    Současně by mne zajímalo také ofic. stanovisko Slávistických novin, případně jejich redaktorů.

    A závěrem bych se chtěl zeptat, zda má někdo z redaktorů možnost udělat rozhovor s Pavlem Kukou o stadionu. Chápu, že jeho pravomoci jsou omezené (nebo možná žádné), ale jaký má k tomuto postoj a zda mu nevadí, že tímto svým angažmá splachuje do záchodu celou svou Slávistickou minulost.

    • Re: Stanovisko SDS

      quelhar (admin)     před 13 lety 12.04.2012 13:26 |  
      0 0

      Asi tezko ti nekdo jiny napise neco jineho, nez ze to je ostudny hnus a jen dalsi potvrzeni toho, ze majiteli je fotbal v multifunkcni arene spis na prekazku.

      • Re: Stanovisko SDS

        subHuman     před 13 lety 12.04.2012 13:38 |  
        0 0

        To považuji tak nějak za samozřejmost, jen si říkám, zda by nebylo dobré se alespoň ozvat, přestože je mi jasné, že s tím nic nezmůže ani SDS ani nikdo jiný.

        Chápu, že ofic. stanovisko nemůže být tak radikální jako je např. moje, nicméně dle mne je to hodné veřejného odsouzení.

        • Re: Stanovisko SDS

          jane (admin)     před 13 lety 12.04.2012 14:38 |  
          0 0

          Zkusime to prodiskutovat v ramci SDS a pripadne se pokusit o nejake dalsi kroky. Pro me je nepochopitelne to, jak nekdo ze Slavie mohl podepsat smlouvu s majitelem stadionu, na zaklade ktere nema garantovane vymeny zniceneho travniku a podobne. Je to tim, ze tenkrat mel ve stadionu podil nekdo sprateleny s vedenim Slavie a ten nekdo pak o podil prisel? Nehlede na to, ze stadion je postaveny na pozemcich Slavie, takze to, co tam majitel predvadi vuci klubu, mi prijde neuveritelne. Opravdu tezko se pronika do pozadi cele kauzy, spekulovalo se o konkurzu, ve kterem by pozemky propadly a Slavia by tak o ne prisla, spekuluje se o ledascems.

          • Re: Stanovisko SDS

            Viking     před 13 lety 12.04.2012 14:47 |  
            0 0

            A hlavně jsme zaplatili 140 mega na 40 let dopředu.

            Raz, dva, tři, Doležal je **ča.

          • Re: Stanovisko SDS

            ElvisPresley     před 13 lety 12.04.2012 14:51 |  
            0 0

            Nikde není ovšem napsáno, že to tak v nájemní smlouvě je. Myslím článek o trávníku. Otázka je, zda vůbec nějaká nájemní smlouva existuje, neboť ještě rok po otevření stadionu žádná nebyla. Myslím, že by bylo vhodné se zeptat na info Ondry Zlámala...

  9. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    urs (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 13:42 |  
    0 0

    delší dobu jsem nepřispíval..
    důvodů bylo povícero, ať šlo o divné vedení klubu, potažmo jeho vlastníky apod., kde je nyní jedinou světlou výjimkou mladej trenér..

    ke stadionu v Edenu:

    majitelé viděj jen zisk a na fotbal a tradice spjaté s tímto místem kaděj jak na placatej balvan - já bych se nejraději zbalil a odletěl tam, kde nám to alespoň patří, bo jsme těm grófum beztak u zardele a jen na obtíž - tolik k tématu :/

    howgh

  10. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 13:52 |  
    0 0

    Asi tak u Rebicka se jeste uvidi co a jak tak ho proste respektuji.Ale proti hochum z NG za to kurveni stadionu je potreba protestovat jsem ochoten se zucastnovat techto akci. vyjadreni p.Kotika ze je to vlastne zbytecne me poradne nasralo...

  11. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    AlesJa     před 13 lety 12.04.2012 14:45 |  
    0 0

    Hurá do Počernic, z Edenu se stává koncertní stadion

  12. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    winter (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 15:38 |  
    0 0

    zkurvenej NATLAND !!! v článku Tribuny Sever ze zápasu se žižkovem je to hezky popsáno: "Udělat na stadionu cokoliv slávistického je problém, udělat graffiti je problém, vlajky jsou problém, znak je problém, ale kvůli jedné akci vybourat díru to tribuny, to je v pohodě."

    chtělo by se na natlandu pořádně ozvat...

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      harry     před 13 lety 12.04.2012 16:12 |  
      0 0

      Já psal na jejich kontaktní email slušně koncipovaný dotaz už minulý týden - myslíš,že jsem se dočkal odpovědi?

      • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

        winter (přítel SN)     před 13 lety 13.04.2012 15:40 |  
        0 0

        asi bude potřeba ozvat se jinou než slušnou formou... ty svině se k nám taky nechovaj slušně

  13. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    tucnaksks     před 13 lety 12.04.2012 16:40 |  
    0 0

    Zlatej klasickej fotbalovej stadion....proč musíme mít multifunkční halu??? a to jak v hokeji tak ve fotbale :((((

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      mats     před 13 lety 12.04.2012 19:28 |  
      0 0

      Jo, jo... Samá multifunkce, a když čirou náhodou zrovna není nasmlouvanej multifunkční program, tak se tam přinejhorším dá strpět i ligový fotbal...

  14. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    subHuman     před 13 lety 12.04.2012 19:49 |  
    0 0

    Nechapu, jak je mozne, ze nema Slavia napr. smluvne garantovanu kapacitu. Nechapu, proc je problem jakakoli vyzdoba a behem par dnu je tam dira pro kamiony.
    Ale myslim, ze ani tohle neprobudi ty, kteri stale sni o zachrancich Rebickovi a Natlandu.Tvrdim, ze je nutne vuci nim zaujmout radikalni stanovisko a vsemi cestami davat najevo nevoli. I kdyby melo jit o predem neuspesny boj.
    Slaviste ceka nas jeste tezky boj, Nerezignujme na nase idealy.

  15. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    Clarinet     před 13 lety 12.04.2012 20:15 |  
    0 0

    Kdy už tohle všechno skončí, musim se opět ptát sám sebe.

    Jako kdyby nestačilo, že na mnoha místech stadionu je čtyři (?) roky po jeho dostavbě neomítnutá zeď a viditelný zdivo. Že trávník vypadá hůř než kdejakej venkovskej plácek a člověk se při pohledu na něj stydí, že tohle reprezentuje jeho klub. Že stadion musíme potupně sdílet s klokanem. Oni nám do něj ještě musej vybourat díru jako kráva a před celou českou veřejností z nás dělat pitomce pohádkama o stavebních průzkumech.

    Přidávám se k těm, který tu blouzněj a vykřikujou o návratu na Strahov nebo odchodu do tý díry, kde jsme si koupili stadionek.

    To, co se v současnosti děje, je pod úroveň nejstaršího českýho klubu.

    Bliju. Už zase.

  16. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    japhy     před 13 lety 12.04.2012 20:38 |  
    0 0

    Sorry za OT, ale ta disciplinárka mi zase hnula žlučí. A nejde mi o nepotrestání sparťana, ale o princip. Včera zase něhoho sejmul ve vápně. Vůbec ty souboje ve vzduchu jsou dost nefér, chybí úcta k soupeři. A taky se divím, že se nepískají fauly hlavou, kdy jeden odhlavičkuje míč a vzápětí dostane hlavičku od soupeře.
    Ale zpět ke Kweukemu. Při výskoku si člověk logicky pomáhá rukama, ale on s nima máchá jak větrník svýho času. Tak kde je ten boj proti surové hře? Nebo vyražené a zaražené zuby jsou OK? I červenou můžete dostat za neúmyslnej faul. Už bych zase blil, velebnosti.

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      capi (přítel SN)     před 13 lety 12.04.2012 21:51 |  
      0 0

      Možná by stálo za to spočítat, kolik dostal třeba Latka či Došek žlutých karet za fauly loktem. Tohle se ale disciplinárce brzo vrátí jako bumerang. Protože kdokoliv teď za to dostane kartu či by ho dokonce vyloučili (o čemž se v souvislosti s fauly loktem mluvilo a tady navíc došlo k vážnému zranění protihráče), tak hned poukáže na tento případ. Ale myslím, že členům DK to bude fuk. Sparta pochopila, že skončila sranda s novou koncepcí a že je pro titul potřeba udělat i něco navíc. A Liberec to hned pozná na Baníku...

    • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

      bongor     před 13 lety 12.04.2012 22:29 |  
      0 0

      Jsi normální japhy?Copak nevíš,že rudé veličenstvo si může dovolit,co se mu zlíbí?A Ty bys chtěl,aby byl někdo z nich potrestán.Musíš se ještě hodně učit hochu.Až rumun někomu urazí hlavu a Ty řekneš "dobře mu tak",tak teprve uvidíme,že jsi už taky "in".

      • Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

        japhy     před 13 lety 13.04.2012 00:06 |  
        0 0

        Právě v téhle rovině jsem se nechtěl bavit, šlo mi vážně o princip, systém, případně i o nějakou progresi v rozhodování a pravidlech. Vždyť ten fotbal je jak zakonzervovanej, stačí se mrknout na tanečky kolem videa. Bohužel je to můj nejoblíbenější sport na sledování, ale logické odůvodnění to nemá.
        Když ale přistoupím na tvou rétoriku, je faktem, že když předevčírem Kweuke zase sejmul někoho z Jablonce, říkal jsem si, že to má spočítaný, protože přeci nejde zápas co zápas někomu hejbal čelistí loktem. Ale jak vidno - Nic není nemožné, TOYOTAAA(arena). No jo, teď už asi Generali nebo tak něco, že?

  17. Re: Díra v Edenu? Nový vjezd

    spojka     před 13 lety 12.04.2012 21:42 |  
    0 0

    „Vše, co děláme, je v prvé řadě pro komfort a kvalitní zážitek návštěvníků arény. Všechny případné úpravy budou samozřejmě respektovat využití arény jako fotbalového stadionu,“ dodává ve svém prohlášení společnost E Side.

    Neuvěřitený. Ty grázlové nás snad těma svejma prohlášeníma budou ještě schválně provokovat...