Chance liga

Dukla - Slavia 0:0

Posedmé v sezóně nepadl v zápase Slavie ani jeden gól. Slavia nepředvedla směrem dopředu nic zajímavého, v obraně pracovala spolehlivě a tak byl stav 0:0 zaslouženým a logickým vyústěním dění na hřišti.

Dukla - Slavia 0:0 

Slavia: Berkovec - Dostál, Latka, Hubáček, Čonka - Nitrianský, Cicman, Jarolím, Hurka (61. Blažek), Trubila - Vlček (74. Böhm)

Trenér Martin Poustka se musel vyrovnat s absencí hned několika hráčů, v bráně tak nastoupil místo zraněného Čontofalského Berkovec, na hrotu útoku se objevil veterán Vlček. Obranná čtveřice zůstala stejná jako v minulém utkání proti Jablonci. Jako první zahrozili slávisté, Lukáš Jarolím napřáhl z 25 metrů a Rada měl z jeho ranou co dělat, vyražený míč pak uklidil na roh Gedeon. Z rohu pak slávisté ohrozili Radovu bránu hlavičkou Latky, která letěla jen těsně vedle. Domácí odpověděli pokusem Lietavy po akci Pázlera, také ten skončil vedle. A o minutu později to byl znovu Lietava, tentokrát jeho střelu z úhlu zlikvidoval pohotový Berkovec. Poté nastaly dlouhé minuty bez výraznějšího ohrožení obou brankářů, Slavii i Duklu brzdily nepřesnosti v přechodové fázi. Zajímavá situace tak přišla až v 37. minutě, kdy Dukla chybovala v rozehrávce, Vlček v brejku přihrál Hurkovi, toho však na poslední chvíli stihl zablokovat Gedeon. To však byl jen ojedinělý záblesk a nudný poločas v poklidu doplynul do konce za bezbrankového stavu.

Nepříliš záživný fotbal nebyl pro žádného z trenérů impulsem k poločasovým změnám v sestavách. Jako první vyzkoušel pozornost Berkovce Malý, jeho slabá střela však nemohla nadělat mladému slávistovi žádné problémy. Dostálova hlavička po Nitrianského rohu také neznamenala pro Radu žádné nebezpečí. Dukla byla ve druhém poločasu nebezpečnější, slávisté působili ospale a směrem dopředu dělali triviální chyby, často přicházeli o míče už na vlastní polovině hřiště. Po hodině hry vystřídal Hurku Blažek, ani to však Slavii příliš nepomohlo, naopak Berkovec musel likvidovat střely Malého a Hanouska. V 72. minutě se na hranici ofsajdu dostal za obranu Slavie Lietava a v samostatném průniku střílel z hranice vápna těsně mimo. Na Nitrianského střelu doprostřed brány odpověděl Engelmann průnikem, který slávisté hasili horko těžko na malém vápně. V 90. minutě zastavila Trubilovu střelu ve vápně ruka Vorla, sudí Váňa se neodvážil odpískat penaltu a tak zápas Slavie skončil už posedmé v sezóně 0:0.

Komentáře (91)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Matysek     před 13 lety 19.03.2012 17:22 |  
    0 0

    at uz jde Vlcek do duchodu, nikdy enbyl technik, ale vzdy behal a rychlostne byl dobrej, tedko ho predbehne na 15ti metrech i obrance, ktery je za nim 3 metry..... :(

  2. Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 13 lety 19.03.2012 17:43 |  
    0 0

    Je to zatím úroveň jako zápas Žižkov - Příbram. Něják si nemůžu zvyknout na to, že je taková stávající úroveň Slávie .....

    • Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 13 lety 19.03.2012 17:47 |  
      0 0

      Vidis, a Dukla s tim hraje skoro o pohary a jeji trener je vzyvany na lavicku Slavie...

  3. Re: Dukla - Slavia 0:0 v 2. pol.

    tolsimir     před 13 lety 19.03.2012 18:29 |  
    0 0

    zatim hraje paradne Cicman

  4. Re: Dukla - Slavia 0:0

    Hajens     před 13 lety 19.03.2012 18:58 |  
    0 0

    Jak si můžu přát lepší (hezčí) útočnou hru, když jsou v kádru hráči, kteří na to prostě nemají (techniku, myšlení). Bez posil (třeba i vychovaných mladíků) je momentální postavení v tabulce výkonnostní strop.

  5. Re: Dukla - Slavia 0:0

    Clarinet     před 13 lety 19.03.2012 19:22 |  
    0 0

    Tak jo. Všechno to ejchuchu, že máme na lavičce slávistu, už snad opadlo, tak můžeme otevřeně říct, jak se věci maj'.

    Z přetrvávajících nešvarů neubyl jeden jedinej. Spousta starejch se naopak vrátila.
    Když jsem před zápasem viděl sestavu, ulevilo se mi, že jsem si vzal volno a Praze, obzvlášť pak Julisce, se vyhnul obloukem. Výsledek se z ní dal vyčíst o poznání snáz než budoucnost z kávový sedliny.

    V situaci, kdy nám nejde o vůbec, ale vůbec nic, jsem očekával, že budu běžně vídat sestavu napěchovanou odchovancema. Na stoperu moh' vedle Latky celý jaro sbírat zkušenosti Čepelák. Místo otřesnýho Trubily měl dávno dostat příležitost Veselý. Petrák, Hurka, Prošek, u těch jsem bral pravidelný starty jako samozřejmost.

    Jaká je realita? Člověk musí už zase TRPĚT při pohledu na Vlčka, kterej se v největším sprintu rychlostí nevyrovná vyklusávajícímu Vrzalovi. Musí snášet Hubáčkovy bochánky končíčí neomylně na hlavách hráčů soupeře - a aby tý legrace nebylo málo, reakcí jsou místo snahy o nápravu chyby jen jeho mávání rukama a vztek: "Proč ten pitomec neuhnul, nevidí snad, že to bylo pro Standu?" Na LJ, kterej přijal za svý poslání nezpotit se a zbytečně nezrychlovat hru, jsem si už tak nějak zvyknul. Dostál v sestavě určitě nebyl, to se mi muselo zdát.

    Do prdele, kdy už tohle skončí?

    O neochotě obou týmů hrát, nedejbože dát gól, ani nemluvě. Jestli je tohle normální na Spartě nebo v Plzni, bejt na sebe hodný a o ty bodíky se hezky podělit, mně, a já věřim, že každýmu slávistovi, je z toho na blití.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      Corfe     před 13 lety 19.03.2012 19:25 |  
      0 0

      Nemám co dodat, mě taky.

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        tantalos     před 13 lety 19.03.2012 19:27 |  
        0 0

        Nezvracejte, politujte Poustku, který by za postavení někoho mladého dostal od Jarolíma přes hubu a ani by nemrkl.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          opicemag     před 13 lety 19.03.2012 20:07 |  
          0 0

          No Straka stavěl mladých víc. A jestli se bojí Jarolíma, nemá tam co dělat. Ale je to stejně jedno, Jarolím a Hubáček si své odehrají. Jen Standa je omyl. On vyhrál snad jeden souboj.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            JS (přítel SN)     před 13 lety 19.03.2012 21:14 |  
            0 0

            :D Jo, Jarolím si svoje odehraje, přihrávku Latkovi, kterej za něj chodí s míčem dopředu!!! A Hubáček? Ten taky, ten si nakopne ten svůj míč hezky protihráči přímo na nohu... byl jsem na Julisce.. obě dvě situace se opakovaly každou chvíli... k zblití, ta hra našich "zkušených veteránů"

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.03.2012 19:46 |  
      0 0

      fajn. tak vyhodme Postku protoze nam jasne dokazal ze na to aby vedl nas tym proste nema! nezlob se na mne, ale povazuju te za pomatence stejne tak i vsechny podobne smislejici.
      1) zachraneni nejsme ani zdaleka! ve dvou dalsich zapasech budeme hodne radi kdyz urveme nejaky bodik a tim se muzeme dostat do boju o sestup hodne blizoucko. pak nam zacne serie zapasu v nichz bude povinost urvat poterbne body k zachrane.
      2) to neustale knourani za nase mladiky mi uz leze na nervy. Hurka by mozna mohl hrat vice, ale on k sobe potrebuje fotbalistu jineho kalibru nez jakym je Standa, nebo Bohm. Prosek mne osobne pripada, ze si zije ve snu, ze je soucasti 1. tymu a zatim mu to zda se staci.asi nepochopil, ze mel velkou sanci se prosadit. Petrak je sikovnej kluk a tady i mne trochu mrzi, ze nehraje, ale Cicman smerem dozadu hral posledni dva zapasy hodne dobre a nebojim se rict ze s nim sance na nejaky ten bodik je vetsi nez s Petrakem. perspektiva je na strane Ondreje a cekam jak budem zachraneni, ze dostane preci jen vice prostoru.
      3) uz se smirte s tim ze momentalne nejsme tym ktery hraje o titul a tedy i vykony jedincu nelze porovnat s dobou kdy jsme o titul hrali. takovy ty keci, ze jsme Slavia a ze musime v kazdem zapase vyhrat uz proste nejsou na miste. je potreba prijmout ten fakt, ze jsme byli hooooodne malinko od padu do treti ligy a jeste mozna niz.
      4) styl straka kdy kopnete balon dopredu a tam se dej vule bozi je uz snad navzdy pryc. myslim ze Poustka za tech par dni primel hrace hrat vic fotbal, ale s tim co je ted k dispozici muzeme byt radi i za remizy. podivejte se na vycet zranenych. v jincyh tymem by to znamenalo okamzite velky potize. je pomalu zazrak, ze to muzstvo jeste dokazeme nejak slozit a hrat docela solidni partie.

      ale muzeme nadavat na Poustku ze tam cpe Vlcka a jine nase drevaky. hlavne ze muzeme nadavat!

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        Clarinet     před 13 lety 19.03.2012 20:04 |  
        0 0

        Na úvod musim říct jedno: postrádám pochopení pro způsoby lidí, který se domnívaj, že když před invektivu vložej něco jako "nezlob se na mě" nebo "při vší úctě", pak je to mimo hru a nepočítá se to. Počítá. Autor reakce je pro mě buran.

        Zachráněni jsme. Sestup by byl majstrštyk hodnej Jozefa Chovance nebo podobnýho trenérskýho mága. Navíc, jak zřejmo, zvolený postupy nás k horním patrům tabulky nepřibližujou.

        Píšu snad, abychom na hřiště poslali dorost? Myslim, že ne. Ne?

        Opravdu máš dojem, že to, co požadujem', jsou výkony hodný týmu hrajícího o titul?

        Styl hry se od odchodu Straky nezměnil takřka vůbec. Za něj se centr do pryč kopal už od obránců, teď až od zálohy. Pání, tomu říkám progres!

        My nenadáváme, protože chceme. Nadáváme, protože nám nic jinýho nezbejvá.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 19.03.2012 20:13 |  
          0 0

          Poustka je u tymu tyden a pul, za takovou dobu asi tezko nauci hrace uplne jiny prechod do utoku, nez hrali doted. Kozel je u Dukly daleko delsi dobu a presto v dnesnim zapase predvedli jeho hraci jen sem tam zablesk nacvicene kombinace.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            Clarinet     před 13 lety 19.03.2012 20:18 |  
            0 0

            Jo, to já beru. Koneckonců, ve svym úvodním diskusním příspěvku jsem na tohle ani nenadával, vytáhnul to až tadyhle kolega.

            Co říkám, je, že si to Poustka od začátku ztěžuje: zvolenou sestavou se odsuzuje k vysvětlování novejch kousků starejm psům.

            • Re: Dukla - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 13 lety 19.03.2012 20:32 |  
              0 0

              Jasne, taky bych radsi videl behat po hristi mladsi sestavu, na druhou stranu zachraneni opravdu jeste nejsme a prestoze se Banik i Bohemka tvari, ze nas uz atakovat nemuzou, tak ve fotbale je mozne ledacos, takze chapu, ze hraje radeji Hubacek nez treba Cepelak. Vysunuti Nitrianskeho do zalohy (a tedy nasazeni Dostala, protoze alternativu nemame) hodnotim i po dnesnim zapase jako pozitivni, proti Jablonci Nitriansky ukazal, ze na tom postu hrat muze, dnes se svezl s vykonem celeho tymu, ktery proste smerem dopredu byl hodne spatny. Cicman s Jarolimem ve stredu zalohy defenzivu taky drzi docela solidne a tak tech postu, na kterych se da neco zmenit, uz zas tolik neni - Hurka jako jediny z rocniku 93 v dnesni sestave byl podle me dnes hodne spatny a stridal naprosto zaslouzene. Trubila s Vlckem nepredvedli taky nic, ovsem levy zaloznik na lavici byl jen Vesely, ktery ani neabsolvoval pripravu s ackem a trenuje s nim jen poslednich par dni, takze se jeho zarazeni tezko dalo cekat. A zbyva tak uz jen ten Standa, na jehoz miste mohl hrat Bohm nebo treba Paprciak.

              Zlepseni herniho projevu chce cas, to nepujde za tyden ani za mesic. Na tom se musi zacit pracovat ted a ovoce to muze prinest treba na podzim. I proto by bylo velmi vhodne, at je jmeno noveho trenera zname co nejdriv (klidne at to je Poustka). Ale nema smysl zacit ucit hrace neco noveho, aby za mesic dalsi trener mel zase jinou predstavu a zacal ucit hrace neco jineho...

              • Re: Dukla - Slavia 0:0

                vavicek     před 13 lety 19.03.2012 21:05 |  
                0 0

                To je nesmysl. Bruckner zlepšil herní projev reprezentace okamžitě. To, že by nejlepší výkony meli podávat až za delší čas neznamená, že by se zlepšení nemělo projevit okamžitě.

                • Re: Dukla - Slavia 0:0

                  Heretic (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 00:18 |  
                  0 0

                  Srovnávat výběr ze všech českých hráčů a z naší "patnáctky" je velmi veselé.

                  • Re: Dukla - Slavia 0:0

                    vavicek     před 13 lety 20.03.2012 19:03 |  
                    0 0

                    A to proč? Bruckner stavěl víceméně totéž co Chovanec, přesto herní projev okamžitě zlepšil.

              • Re: Dukla - Slavia 0:0

                tantalos     před 13 lety 19.03.2012 21:33 |  
                0 0

                Nesouhlasím s tvrzením, že by byl Hurka tak špatný, určitě byl o třídu lepší než Vlček.
                Zatímco v utkání proti Jablonci jsem hodnotil nasazení šesti obránců do sestavy pozitivně, protože Jablonec má výrazně kvalitnější tým, tentokrát to znamenalo rezignaci na možnost utkání vyhrát.
                Cicman s Jarolímem na střed nestačili, dozadu snad ano, ale dopředu ne, především kvůli Cicmanově nekonstruktivnosti.
                Bohužel i Nitrianský zklamal, a to hlavně protože na post pravého útočícího záložníka mu chybí přihrávka. Dvojice Trubila Hurka byla v první půli docela aktivní a jestli něčeho nedosáhla, bylo to především proto, že v útoku nikdo jiný prakticky nebyl, Cicman i Jarolím se drželi vzadu a Vlček byl až na jednu pěknou přihrávku neviditelný.

                • Re: Dukla - Slavia 0:0

                  sasky     před 13 lety 20.03.2012 05:57 |  
                  0 0

                  Nitrianský zklamal??? A nejsme náhodou nároční až moc? Nitrianský ani nahrávat pomalu nemohl, protože neměl komu. Ve vápně nebo jeho blízkosti byl maximálně Vlček (potom Bohm), občas Latka. To i ta Dukla, která se blížila k vápnu vysunula minimálně pět hráčů. Slavia hrála jak bych tak řekl - připosraně. Útok se málo doplňuje ze zálohy. Ono ale není se čemu divit. Hurkovi to včera moc nešlo a zatím na to nemá zkušenosti, Trubka byl vyjímečně taky lichej a navíc doplnění z krajů není to pravé a Cico s Jarolímem byli rádi, když přeběhli půlku. Takže ono dát gól by se pomalu rovnalo zázraku.

                  • Re: Dukla - Slavia 0:0

                    mats     před 13 lety 20.03.2012 18:46 |  
                    0 0

                    To je fakt. Slavia v podstatě neútočí... Náběh v pěti, šesti lidech po získání balonu prakticky neexistuje a pomalu nejofenzivnější je Martin Latka v okamžicích, kdy už se na to pravděpodobně nemůže dívat... ;-)

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          edenian     před 13 lety 19.03.2012 20:37 |  
          0 0

          Ty ovsem zacinas nadavat hned jak to jde. Jen co opadne " ejchuchu" jak rikas. Nevim jakej progres by mohl behem dvou zapasu nastat, navic s timhle kadrem, at uz s mladejma nebo bez nich. Ale na prvni pohled ti lezi trener v zaludku :-)
          Mimochodem, kdyz vyrazil vysmivany Chovanec do Ruska k regionalnimu tymu, trenoval solidne a zle zatapel i Zenitu, i Petrzela cumel co s nima Jozef hral. A taky to priznal, prestoze byl prvni, kterej kecal o protekcnim spartanovi kterymu dali reprezentaci a kterej nic neumi. To jen tak pro informaci.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            Clarinet     před 13 lety 19.03.2012 20:49 |  
            0 0

            Částečně už jsem odpověděl jinde. Trenér mi v žádným případě v žaludku neleží, i já jsem jeho příchod vítal. Ale jak tu napsal někdo jinej, jestli se Poustka bojí jít proti starším hráčům, pak ať se na to radši vykašle.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          Kactus     před 13 lety 19.03.2012 21:44 |  
          0 0

          na zachranu je potreba tak 30 bodu, coz jeste nemame ani nahodou.

          Quelhare, nemas nejakou statistiku? treba do soupisu ligoveho kola, ze kolik bylo potreba k zachranam :)
          dik

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            quelhar (admin)     před 13 lety 19.03.2012 21:47 |  
            0 0

            Dam to do statistickeho okenka...

            • Re: Dukla - Slavia 0:0

              Kactus     před 13 lety 19.03.2012 21:50 |  
              0 0

              jo dik, pac naivni predstavy o zachrane tedy zatim nezdilim. si myslela i bohemka po 10 kolech a ted je na sestup.

              • Re: Dukla - Slavia 0:0

                paweza (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 09:27 |  
                0 0

                Říká se, že aby tým neměl starosti se sestupem, měl by mít po podzimu přes 20 bodů. Teď jich máme 23 po 2/3 soutěže, což by v minulosti bylo fakt na sestup, letos máme hodně velký štěstí, že jsou pod námi týmy ještě mizernější. Přitom Olomouc a Ostrava mi přijdou, že se trochu zvedly a o něco v tabulce stoupnou. Rozhodnou vzájemné zápasy s týmy pod námi, proti kterým nám to ale moc nešlo.

                Žižkov je jasný sestupující, ale s ostatníma to bude boj. Mým názorem je, že bude potřeba minimálně 10 bodů, takže když to dohrajeme ve stylu 0:0 jako do teď, záchrana nás nejspíš nemine. Doufám ale že jistotu záchrany získáme během následujících 4 kol, aby byl klid na zkoušení mladíků. Jinak to budou nervy až do konce, a bude potřeba sázet na zkušenost.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            marek018     před 13 lety 20.03.2012 11:08 |  
            0 0

            letos bude na záchranu stačit cca 28-30b a to snad Slavia uplichtí:-) Takže sestupem bych nestrašil, byť naše ofenziva strašidelná je.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          Heretic (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 00:14 |  
          0 0

          Myslím, že tomu nerozumíš ani trošičku..

  6. Re: Dukla - Slavia 0:0

    Oja     před 13 lety 19.03.2012 19:31 |  
    0 0

    Z 21 zápasů 7 výsledků 0:0.
    Než tohle, to radši o něco víc proher třeba 2:3 a dvakrát to někde urvat. Zápas jako by ani nezačal...

  7. Re: Dukla - Slavia 0:0

    wymaz     před 13 lety 19.03.2012 19:34 |  
    0 0

    Hrůza, děs a katastrofa. Po několika dalších trénincích, se pod novým trenérém, vrátili hráči ke staré hře, no hře. Tak línou bandu bych dal dohromady kdykoliv. Jestli tohle měla být ta útočná hra, tak končím se sledováním zápasů, mám jen jedny nervy. Fotbalista může být nekopa, pomalý, a alkoholik, ale musí něco tomu fotbalu dát a ne jen čekat na výplatu. Jediní dva, na které se dalo dívat, byli Latka a Berkovec. Trubila-plašan bez rozumu, Vlčák trápící se starý pes, Nitro a Čonka zmatená dvojka pobíhající sem a tam, Jarolím- no dejme tomu, Cicman, nevím co napsat, Blažek nemusel tam vůbec být- přínos 0, Bohm -neví co má hrát, nebo mu to nesedí. Hubáček jistil záda Latkovi, ale ani kočka ani pes. A Hůrka v 19 se nedá tahat zápas, kde na to zbytek nemá. Jsem velice iritovaný, že to po sobě ani nebudu opravovat.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      jarodo57     před 13 lety 19.03.2012 20:26 |  
      0 0

      Přečti si několikrát příspěvek od Slamáčka bod č.4 Tam je vše vapsané.Nesmíš poslouhat nějakého spolukomentátora v televizi(Josefa Němce),který se onanoval výkonem Dukly,která mimochodem hrála úplný hovno jako mi(kromě Gedeona,u nás to byl zase Latka).Slávia byla nad propastí ,teď se snaží kousek po kousku vyšplhat nahoru ,ale jde to hodně ztěžka a k tomu jim ještě omarodí více hráčů než v jakémkoliv týmu.Co by jsi chtěl? Já jsem i tady uváděl ,že např.Trubila je hrozný omyl,to samé Dostál a Jarolím ,že profláká 70% zápasu ,ale většinou byl ohlas jiný . Například ,že Trubila je hráč do základu , Jarolímovi , že ubližujeme ,když ho za jeho výkony kritizujeme apod. Ale teď si musíme uvědomit,že tam bohužel opravdu nemá nikoho dát .Tak buďmě rádi za ten bod. Je to blbý ,ale já v momentálním stavu v jakém jsme beru a beru i ten bod s Jabloncem.Horší by bylo ,kdybysme prohráli s Ostravou,Olomoucí a nebo Č.B.

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        wymaz     před 13 lety 19.03.2012 20:51 |  
        0 0

        Já nemusím poslouchat pana Němce(taky super), ale vidím, co vidím. Já si to dokážu taky odůvodnit, ale už nechci. Jarolímovu kritiku neberu, někdo tu psal,že je to kritika za otce, s čímž souhlasím. Jinak souhlasím s hodnocením Trubili i Dostála, přidal bych Milutinoviče. Nevyčítám hru Poustkovi-ono za týden nic neuděláš, spíš jsem reagoval, na ta přehnaná očekávání s ním spojená. To že byla velká marodka beru, ale nevěřím na změnu. Nevychvaluji ani Duklu v tom máš naprostou pravdu, a nechápu to nadšení Kozlem. Pokud jakýkoliv trenér dostane možnost pracovat s týmem čtyři roky, věřím že dokáže to, co Kozel.
        Ono tady na webu je ceněn každý trenér, který má zrovna výsledky nebo jméno. Jediná vyjímka je Vrba (má výsledky už přes 7 let) a pak už jenom Jarolím. Opravdu nevím o nikom jiném, jsem zvědavý koho dotáhnou.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          jarodo57     před 13 lety 19.03.2012 21:03 |  
          0 0

          Já to nechápu. V prvním příspěvku si znectil vše a teď to zase vnímáš trichu jinak. Prosím tě pro příště než něco napíšeš tak se nad tím zamysli a hlavně vymaž z hlavy první návaly emocí(moderní název dřívějšího slova vztek)

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            wymaz     před 13 lety 19.03.2012 21:05 |  
            0 0

            Vzteklý jsem byl, ale rozpor je dán tím, co vidím. Prostě to vnímám tak.

            • Re: Dukla - Slavia 0:0

              jarodo57     před 13 lety 19.03.2012 21:22 |  
              0 0

              Ale ani já tam nevidím nic extra fotbalového.Ale jednoho jsem si po příchodu Poustky k týmu (jako hlavní ho trenéra) všiml.Nekope se vše na hrot bez rozumu.Je tam vidět snaha se do útoku dostat nějakým fotbalovějším způsobem.Samozřejmě to s některýma hráčema (viz.Dostál apod.) jde zhurta.Ale ono to někdy přijde.A kdo čeká ten se dočká.Než přišel k mužstvu Jarolím,tak Slávia byla taky v prd.... Začínal s hráčema z B týmu a juniorky a nakonec jsme byli 2x mistři a hráli nejlepší fotbal .To všechno má svůj čas.A tenkrát jsme taky nemysleli, že Jarolím bude náš jeden z nejlepších trenérů.

              • Re: Dukla - Slavia 0:0

                fiki     před 13 lety 20.03.2012 09:24 |  
                0 0

                Je naivní čekat že po výměně trenéra se vše hned zázračně změní k lepšímu. Také jsem si všiml určitých náznaků herního zlepšení, ale myslím že úkolem ternéra je i taktická a psychologická příprava hráčů na zápas, což se snad daří.
                Jenom poznámku k Jarolímovi. Není úplně pravda, že by před mistrovskou sezónou začínal s mladým kádrem. To si vyzkoušel v onom památném přátelském zápase v Teplicích, kam cestoval nezkušený tým a vyděšený Standa Vlček ktrý podepsal prodloužení smlouvy, a kde Jarolím zjistil že s tímto kádrem se liga hrát nedá. A přišel Belaid, Tvares, Brabec atd.

  8. Re: Dukla - Slavia 0:0

    ZahadnaNeznama     před 13 lety 19.03.2012 19:53 |  
    0 0

    Jak překvapivý výsledek! :-D

  9. Re: Dukla - Slavia 0:0

    opicemag     před 13 lety 19.03.2012 20:04 |  
    0 0

    Na Straku to svést nelze, je třeba si přiznat, že naši hráči až na Latku a gólmanů na to nemají. Nepřijde mi, že by se nesnažili, ale prostě na to nemají. Bojují, ale je ji tom k ničemu. Jinak Dukla hrála skoro stejně a to má být nejlepším týmem jara. Smutek.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      vavicek     před 13 lety 19.03.2012 21:09 |  
      0 0

      To ale není dáno hráči, ale neexistujícím systémem hry. Hráčí neví co mají hrát. Respektive neví jakým způsobem by měli hrát, aby dosáhli uspěchu. To je věcí trenéra.

  10. Re: Dukla - Slavia 0:0

    AdJap     před 13 lety 19.03.2012 20:12 |  
    0 0

    Elektrizující fotbal, elektrizující atmosféra...

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      edenian     před 13 lety 19.03.2012 20:42 |  
      0 0

      12V

  11. Re: Dukla - Slavia 0:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 19.03.2012 21:04 |  
    0 0

    Také nejsem nadšený ze hry,nakonec bod byl asi naše maximum,
    kterého jsme mohli dosáhnout.Ještě že bylo hezké počasí a pěkné choreo našeho kotle.Nelíbí se mi někdy konfrontační
    příspěvky vůči druhým,každý může napsat slušně svůj názor,třeba
    rozdílný.V rámci etiky klubu za jaký stále považuji Slávii.
    Osobně jsem přeci jen viděl nějaké zlepšení-přihrávky na jeden
    dotek,méně na slepo nakopávaných míčů,i některé pěkné kombinační akce.Nebylo toho mnoho,ale porovnejte s některými předchozími zápasy.Těžko se může něco podstatně změnit
    za 2 zápasy,se stejným kádrem.V sobotu nás čeká nejprestižnější zápas jarní části.Za ten bod bych v něm byl strašně rád,samozřejmě vítězství by byl zázrak.Nejhorší by byl debakl,
    prožít takový zápas,to by bylo utrpení.Doufám jen,že hráči na hřišti nechají vše,nahradí nedostatky bojovností,snad nás
    bude v hledišti hodně a budeme slyšet.V to doufám.
    Podol

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      DKNL     před 13 lety 19.03.2012 21:37 |  
      0 0

      Mě zase přišlo, že jsme kazili hrozně moc jednoduchých přihrávek a dávali tak Dukle zbytečně balony.Někdy to bylo až do oka bijící.

  12. Re: Dukla - Slavia 0:0

    JS (přítel SN)     před 13 lety 19.03.2012 21:09 |  
    0 0

    že se Dukla nestydí natáhnout vstupenky na 160 korun! Do Edenu bych neřekl ani bů, ale na tu jejich nechutnou tribunu se špinavejma sedačkama a vůbec, jsou to hajzlové.
    A druhá věc: Lukáš Jarolím nepřihraje dopředu snad ani kdyby mu vyhrožovali smrtí.. už mi fakt leze na nervy

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      slaviator     před 13 lety 19.03.2012 22:55 |  
      0 0

      tak ono je fakt, že na Žižkov první jarní kolo stál lístek na Julisce 160 korun... takže na Slavii to ani nezdražili, neuvěřitelné! Copak jsme nějakej Žižkov?

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        JS (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 00:12 |  
        0 0

        no jo, asi jsem dlouho nebyl na lize jinde, než v Edenu... tohle za mejch mladejch let nebejvalo aneb na Strahov za pade a na Žižkov jakbysmet.. nevim, v čem je Juliska lepší..

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      slaviator     před 13 lety 19.03.2012 22:57 |  
      0 0

      a v ceně jsi měl dneska podsedák. Nebo aspoň ten složenej papír, na kterej si slávisté na hlavní sedali, zatímco Dukláci tím bouchali a fandili...

  13. Re: Dukla - Slavia 0:0

    ligas99     před 13 lety 19.03.2012 22:27 |  
    0 0

    Konečně slušný komentář k zápasu

  14. Re: Dukla - Slavia 0:0

    murko     před 13 lety 20.03.2012 06:57 |  
    0 0

    Kdo podle vas bude chytat derby? Berkovec odchytal celou pripravu a zacatek ligy. Krome jednoho vybehnuti k rohovymu praporku snad v Pribrami si nepamatuju na zavaznejsi chybu, ma 23 let a hlavne perspektivu. Contofalsky se v Boleslavi podepsal minimalne pod 2 goly a presto si myslim, ze pokud bude fit postavi Poustka zase jeho.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      slaviator     před 13 lety 20.03.2012 07:07 |  
      0 0

      Čontofalský chytat nebude, ale možná se v sestavě dočkáme překvapení v útoku...

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 08:09 |  
        0 0

        Že by zmrtvýchvstání našeho jediného útočníka v ligovém kádru??
        Nebo už byl vyhozen Natlandem Pavel Kuka? :-)

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          slaviator     před 13 lety 20.03.2012 12:50 |  
          0 0

          jako jedinej pravdu díš s tou první částí...

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            capi (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 13:16 |  
            0 0

            Zbyněk už konečně dostal vycházky? Hurrráááá :-)

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          slaviator     před 13 lety 20.03.2012 12:51 |  
          0 0

          ...když ho vykopeš :-D

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          slaviator     před 13 lety 20.03.2012 12:52 |  
          0 0

          Hub bude na stoperu a ubrání Kweukeho!

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 12:26 |  
        0 0

        Někdo z trojice Vondráček - Voráček - Paprčiak.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          slaviator     před 13 lety 20.03.2012 12:54 |  
          0 0

          Pospěch. Nahání ještě kondičku, i včera přijeli s Korešem z kondičního trenéru na Julisku někdy ve 25.minutě prvního poločasu, nahání, nahání, ale zdraví prý drží a tak proč by nemohl hrát, pokud bude Škoda v háji pořád a jak bylo vidět Vlček je fakt už starej a pomalej...

  15. Re: Dukla - Slavia 0:0

    opicemag     před 13 lety 20.03.2012 09:18 |  
    0 0

    Ve zpětném pohledu je tu jedna dobrá zpráva: Latka může hrát derby. Tak třeba budeme mít štěstí a v derby uhrajeme 0:0.

  16. Re: Dukla - Slavia 0:0

    marek018     před 13 lety 20.03.2012 11:07 |  
    0 0

    No nevím, asi je nutno uznat, že Poustka moc nemá s kým pracovat, protože dát na jaře 2 góly, to už prostě chce hledat jasné viníky v hráčích.

    Kádru zceka chybí kvalita. Ono je hezký říct, že se maj nasazovat mladíci, na druhou stranu jejich výkony jsou zatím dost slabé. Ale to asi přímo souvisí s hrou celého týmu. Chybí nám hráč jako Štajner, či Horváth který tým podrží svou kvalitou, když se nedaří. Naši staří hráči jsou v sestavě zbyteční.

    Obávám se, že z tohohle kádru má nějakou kvalitu tak Latka, Čonto, Nitro, Čonka a naši mlaďoši. Pokud se tým v létě výrazněji neposílí a neodejdou zbyteční hráči, budeme se v těchto patrech tabulky plácat léta a za chvíli nebudeme moci ani lákat posily na image exvelkoklubu v momentálních potížích.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 12:47 |  
      0 0

      Jarolím byl blbej, Petrouš byl blbej, Straka byl blbej, ale u Poustky to asi bude kádrem :-)

      Hm, tohle mi připomíná takovou tu anekdotu, jak si Irové v Dublinu vyprávějí, kdo všechno šel do nevěstince. Nejprve se pohoršují nad řidičem tramvaje, potom nad primářem z nemocnice, pak nad ředitelem školy a když se dozví, že tam šel i katolický kněz, dojdou k závěru: ,,Tak to tam musel být někdo hodně nemocný.´´

      Ale aby to nevypadalo, že chci na Poustku lacině nadávat, už jsem se k němu vyjádřil jinde v debatě.

  17. Re: Dukla - Slavia 0:0

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 11:18 |  
    0 0

    Připadá mi, že někteří přispívající byli 2 nebo 3 roky mimo civilizaci a teď se vrátili a posuzují Slavii podle toho jak hrála tehdy „před jejich odjezdem“ (ještě je samozřejmě druhá možnost, a to zakuklení kamarádi MarHuda). Uvědomte si laskavě, že jsme byli totálně v prdeli a teď se hrabeme z velké jámy nahoru a to jde sakra pomalu (pokud nás tedy nekoupí nějaký šejk a i tak to nejde ihned, viz. např. Manch.City to trvalo i přes mamutí investice celé 3 roky).
    Můj pohled – porovnávám projev Slavie za Straky a teď za Poustky.
    Samozřejmě, že nehrajeme kdovíjaký fotbal, ale já tam vidím určitý pokrok. Hlavně se Poustka snaží dát mužstvu určitou tvář, snaží se, aby hráli po zemi a kombinačně (na rozdíl od „hurá systému Straka“). Vzal to za správný konec, protože dobrá obrana je základ, na tom se dá stavět. Navíc, vůbec nemá čas na sehrání mužstva a taky naráží na „kvalitu“ některých našich hráčů. Táborský např. prohlásil, že Slavii chybí kvalita (myšleno, že je nižší než dříve), včera zase naopak Karol Marko viděl perspektivu v řadě hráčů Slavie (ale nejmenoval nikoho ofenzivního !!!). Zpět k Poustkovi, v obou zápasech připravil mužstvo dobře takticky a i jeho změny „personální“, se mi celkem zamlouvají, jak Nitranský na pravém halvu, uprostřed Cicman a na stoperu Hub si svoje odehrají, samozřejmě někdy mají lepší den a někdy horší, ale to asi každý z nás. A že vpravo hraje Dostál a na levém halvu Trubila ? Nejsou lidi, no. Hlavní problém vidím v tom, že máme jenom jednoho kvalitního útočníka a ten je ještě zraněný (Pospěch). Standa už nemůže hrát celá utkání, tak posledních 20 min. jako dobrý žolík (soupeř je navíc v té době už taky unavenější). Škoda je bojovník, takový „rozbíječ“ má svoje místo v mužstvu, ale střelec to není. Böhm je podle mne omyl, myslel jsem, že je aspoň dobrý hlavičkář, ale beru zpět.
    A druhý problém je, že mužstvo nemá čas na sehrání útočné fáze (Komňacký se vyjádřil, že to nejde nacvičit za dny nebo týdny, ale minimálně celé měsíce, než to hráči vstřebají a dostanou se jim do podvědomí určité útočné „automatizmy“). Chce to prostě čas a v létě posílit. A samozřejmě kvalitní trenér co nejdříve (na to, že Poustka začíná, je dobrý a jednou bude výborný, ale řekl, že se na ligu ještě necítí, a proto musí přijít někdo nový). Do té doby se v posledních 10 zápasech nedá čekat nic převratného, jedině dílčí zlepšení, pokud se uzdraví někdo z marodů. Trpělivost přátelé.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 11:54 |  
      0 0

      Mně se líbí, jak Poustka hodnotí utkání, vzdycky je prijemne, kdyz si trener dokaze zachovat strizlivy pohled na vec. Co se sestavy tyce, tim presunem Nitrianskeho si nejsem jist. Krajni obrance je moc dulezitej post a malokdo ho muze hrat. Nitriansky je ten tip a mel by se to ucit kazdym zapasem, si myslim.. blby je, ze nemame zas pravy kridlo, no..
      Mladi - stari - myslim, ze jedina zmena v tomto ohledu je, ze nehraje Petrak.. jak je to s nim, nebyl nahodou zranenej?
      Souhlasim, ze je treba zacit odzadu, nuly jsou dobre, ofenziva se zlepsuje pomaleji..

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 12:25 |  
        0 0

        Takže ,,základna bez nadstavby´´ je u Straky ostuda a u Poustky ctnost. Quod licet Iovi, non licet bovi :-)

        Na Poustku nechci nadávat, ale beru ho prostě jako človíčka, který se větrem osudu ocitnul v nějakou chvíli na nějakém místě. Že je to poměrně sympaťák na tom nic až tak zásadního nezmění.

        Chtělo by to nového trenéra s vizí co nejrychleji, ale když se nikdo takový nabízet, tak nemám s Poustkou do konce sezóny problém. Je ale nutné vidět, že tady hospodaříme s třetím provizorním trenérem v řadě a je vážná otázka, zda by jeden kvalitní trenér nebyla lepší investice, nežli další import ,,Českého svazu invalidů´´...

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 13:19 |  
          0 0

          HOnzo, tak jsem to vubec nemyslel.. Straka mel zimni prestavku na to, aby hrace neco smerem dopredu naucil, coz se nestalo - a vzhledem k jeho minulym angazma lze rict, ze to nebylo moc velke prekvapeni. Jeho vyrok o zakladne a nadstavbe byl dost hloupy a byl kritizovan pravem i sam o sobe.. v podstate slo o nepovedeny pokus o vymluvu..

          Poustka vede tym par dni, zatim tezko ocekavat nejake ofenzivni zazraky.. jaky bude trener, to teprv uvidime.. nicmene na rozdil od straky se po zapase vyjadril tak, jako my, ze s utokem spokojen neni.. tak aspon nejaky posun.. ne?

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 15:52 |  
            0 0

            Já jen tvrdím, že o Poustkovi zatím nemůžeme říci moc pozitivního ani negativního, takže nevidím důvod se nad ním nějak rozplývat. Ale v tom snad není spor.

            • Re: Dukla - Slavia 0:0

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 16:05 |  
              0 0

              Tedy, myslím, že není nic špatného na tom, že pro změnu by mohla být nyní navozena pozitivní atmosféra.. po strakovi přichází slávista, což je pro identitu všech slavistů úleva. Krom toho prvni verejna vystoupeni jsou sympaticka, proc to neocenit. Jinak jako trener je v zasade nepopsany list, to je pravda.

              • Re: Dukla - Slavia 0:0

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 16:13 |  
                0 0

                Atmosféra na Slavia - Jablonec byla celkem pohodová. Co se týče tohohle webu, snad s odchodem Straky odezní taková ta tendence každému s jiným názorem nadávat (taky jsem k tomu svými úlety přispěl). Ovšem zase bych byl nerad, kdyby se tady podporovala nějaká iluze, že teď se tady bude budovat nový tým a do tří let jsme zase na vrcholu, jak říkal náš kápo v létě.

                • Re: Dukla - Slavia 0:0

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 17:43 |  
                  0 0

                  No tak ja si vubec nemyslim, ze odchod straky resi nase problemy.. myslel jsem pozitivni atmosfera vuci trenerovi. Ja tedy nebyl v prvni rade tech, kteri nadavali strakovi, nicmene jsem rad, ze je pryc, byt neni vyresena ani otazka trenera ani to nejdulezitejsi, co slavii brzdi..

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 13:36 |  
        0 0

        martyni, samozřejmě, že by byl Nitranský na beku o třídu lepší než Dostál, ale koho dáš momentálně na kraje zálohy ? Až se uzdraví Frejlach nebo Koreš, pak bude trochu jiná situace. Tedy doufejme, že už za týden bude někdo z marodů k dispozici.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 15:50 |  
          0 0

          Na Nitrákově místě na kraji zálohy může hrát Vondráček, Blažek, anebo Prošek, případně i Vlček, kterému to tam sedne lépe než na hrotu.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 18:12 |  
            0 0

            Blažek na pravém halvu, rozhodně ano, ale myslím, že je ho tam škoda, protože jako jeden z mála umí jeden na jednoho a když chce, tak je i rychlý, tzn. jako podhrot by mohl být platnější. Vondráček nemá vůbec zkušenosti a Standa nemůže už hrát od začátku zápasu. Na Proška jsem zapomněl, to je pravda.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 11:57 |  
      0 0

      Jsem zvědav v jaké formě se vrátí Frejlach s Korešem. Snad budou posilou.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      PetCC     před 13 lety 20.03.2012 12:00 |  
      0 0

      Vcelku souhlas. Ale jedna důležitá věc, podívejte se na sestavu a porovnejte ji s minulým jarem. Hráči kteří hráli vloni i letos pravidelně? Jen Jarolím a Trubila! K tomu dnes už jen (zřejmě za zenitem) Hubáček a Vlček. Kde v tomhle týmu může existovat nějaká souhra? Porovnejte s Duklou, která má tým vcelku nějaké 3 roky.
      Jednoduše řečeno, nelze očekávat zázrak, tým musí dost dlouho, aby si hráči začali rozumnět. O tom, že hráči jsou (až na nějakou vyjímku) individuálně dobří ukazuje to, kolikrát jsme nedostali gól. O tom, že hráči nejsou sehraní (a dlouho ještě nebudou) ukazuje to, jak málokdy se povede akci dovést až do vápna. Proto je nám teď velice potřebný hráč typu Škoda, který toho sám hodně vpředu ubojuje a my si tím můžeme ulehčit rozehrávku.
      A pokud jde třeba o Böhma. Věřím, že kdyby úpřišel do rozjetého týmu, jako přišel třeba Dřížďal, tak se bude jevit úplně jinak, než v téhle situaci. Takhle si to musí zkusit vybojovat sám a třeba se mu to nepovede. Ale minimálně snahu má a to já oceňuju.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      1rytir     před 13 lety 20.03.2012 12:36 |  
      0 0

      Aby ti naši tzv.fotbalisté hráli kombinačně a po zemi, to by museli něco s tím míčem umět. To by se pak nestávalo to, co jsem včera na Julisce viděl běžně a tedy, že dva naši jsou od sebe vzdáleni odhadem tři, čtyři metry, kluk s balonem je napadán protihráčem a otočen čelem ke spoluhráči mu dá rychle míč vzduchem tak metr vedle něj a ve výšce zhruba jeho břicha! Bohužel i toto je vidět na trávníku v podání dnes prvoligových slávistických fotbalistů.

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        opicemag     před 13 lety 20.03.2012 13:45 |  
        0 0

        Nejen slávistických...

  18. Re: Dukla - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 11:47 |  
    0 0

    Bída...
    Několik světlých okamžiků jsem viděl u LJ, ale jeho klasické neduhy zůstávají. Líbil se mi pohyb Čonky a ten zákrok Berkovce z úvodu klání.
    Jinak bída...
    Z obou stran.
    Aspoň že z té tribuny byl hezký výhled na Prahu.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 12:11 |  
      0 0

      Jj, jak říká stará Homolková: ,,Nejlepší jsou ty panorámata!´´

  19. Re: Dukla - Slavia 0:0

    1rytir     před 13 lety 20.03.2012 12:30 |  
    0 0

    Díky za bod a to je vše. Z naší strany včera na Julisce chybělo jediné - 11 fotbalistů. No abych nekřivdil, tak 9, protože Berkovec a Latka fotbalisty jsou. Zbytek? Hodně špatný. Ale po pořádku. Berkovec byl znovu na to, kolik mu je let, docela jistý. Neznám ho blíže, ale působí flegmatickým dojmem, což je u maldého kluka zvláštní, ale v bráně mu to přidává na klidu. O Latkovi netřeba mluvit, nevím jen, kolik lidí si všimlo, že ke konci to byl on, kdo se snažil útočnou fázi rozpohybovat. Nevím nakolik to byl záměr trenéra nebo jeho vlastní iniciativa. Hub vedle něj nic moc nezkazil, ale o přesnosti jeho přihrávek směrem dopředu ví každý své. Oba krajní beci propadli, především v rychlosti, dukelská křídla si s nimi dělala v podstatě co chtěla. Záloha je pořád veliká bída. Jarolím, mimochodem hráč, který včara jako jediný z našich trefil poměrně nebezpečnou ranou branku soupeře, rozehrávačem není. Nitrianský s Trubiljou nejsou krajními středopolaři, kteří by uměli zatáhnout míč po lajně a přesně nacentrovat, zvláště to bolí u Nitrianského, který se jít dopředu vyloženě bojí. Cicman byl včera kapitola sama pro sebe. Pár defenzivních úkolů sice zvládl, ale pokud nebyl zraněný, abych mu nekřivdil, je tak neskutečně líný, že by z toho týmu letěl mezi prvními. On vybojuje míč, předá ho a stojí, maximálně popojde (!) o pár metrů dál. O lidech vpředu netřeba moc psát, snad jen to, že Hůrka byl jednoznačně horší Blažka. Ten byl o dvě třídy fotbalovější, alespoň co se zpracování míče, či výběru místa a nabízení se týká. Standa Vlček na to už bohužel nemá, jeho předností byla rychlost a tu s věkem zřejmě nenávratně ztratil a co se týká Bohma, co chtít od divizního plehjera? Ještě bych rád napsal, že mi vadí trenérem ventolivaná nespokojenost s útočnou fází. Na to nemusím mít zrovna I.trenérskou třídu, abych věděl, že pokud budu, byť nyní vynuceně, hrát s osmi, devíti defenzivními hráči, pak se útok prostě nekoná! To je proti logice. Co mohu čekat, když se konečně někdo z krajnách záložníků rozeběhne a pokusí se o centr do vápna soupeře, ve kterém je jeden jediný hráč v obklíčení čtveřice obránců? Nemohu si pomoc, ale všechna ta bída souvisí s kvalitou kádru. Ten pan Platil od nástupu do funkce půlrok, co půlrok snižuje (třeba je to fakt kvůli tomu, že nemá peníze) a dnes za Slavii hrají lidé, co si říkají fotbalisti a takoví, kteří by ještě před několika roky snad ani nemohli podávat míče za lajnou. Slavia z popela nevstane, dokud se její ekonomické postavení rapidně nezlepší a neobmění kádr.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 12:43 |  
      0 0

      Náhodou, Platilovi se povedlo přestupní období mezi roky 2010 a 2011, kdy odešla asi půlka z našich 50 záložníků a přišel jeden exemplář útočníka, takže se kádr výrazně zkvalitnil a zároveň zúžil.

      Pokud jde o úplně závěrečnou myšlenku - podle mě nejsou peníze a kádr jádrem problému, jen důsledkem. Hlavním problémem je vekslácké vedení klubu (ryba smrdí od hlavy), z něj vyplývá špatný sportovní management (rozumní lidé to budou dělat raději na Dukle), z toho plyne nedůvěra sponzorů a přestupová politika nula-od-nuly-pojde a z toho plyne vyšeptávání kádru.

      Jinak řečeno, s Alešem Řebíčkem coby majitelem se do pohárů nevrátíme, maximálně se jednou za 3 roky mihneme někde v 2. či 3. předkole EL. Bude z nás něco jako Teplice, a to ještě kdoví jestli...

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.03.2012 13:28 |  
        0 0

        honzahu, tomu se říká "jít na jádro pudla", naprostý souhlas.

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          Jiri1     před 13 lety 20.03.2012 15:16 |  
          0 0

          Zdravim, nebojte se maji zase prijit posily , pry skoro repre, neco jako Blaza, Frejlach, proste klasa, Strtaka nebyl omyl, to byl zlocin na nas fotbal, ale k Dukle, uz nekolik zapasu si lamu hlavu, proc hrajeme jen po vapno, chybi golovy utocnik, chybi dravost, je za tim neco jineho, ted se vicemene priklanim , ze nam vepredu chybi kvalita , ze nam chybi motivace a hlavne vhodne typy golovych hracu, kteri maji cit na podobne veci. Bohuzel nase umisteni take svadi i pres ruzna prohlaseni , ze na Dukle vyhrajeme/Blazek, ci , ze 10 bodu neni moc/ Jarolim k tomu, ze hraci hraji svoji ligu a nejsou zdaleka jediny a vedeni klubu je spis v roli cekatele , az se hraci umoudri, kdy ze to bude , no pristi zapas v zadnem pripade, snad pote.

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            Jiri1     před 13 lety 20.03.2012 15:18 |  
            0 0

            A mily Tantale , jsem rad , ze se zde cela zada Slavistu projevila kriticky drive a daleko tvrdeji nez Ja.

    • Re: Dukla - Slavia 0:0

      MarHud     před 13 lety 20.03.2012 21:18 |  
      0 0

      Nazdar hoši.Tak jakpak se těšíte na sobotu,kdy vypukne jedno z nejstarších a nejposvátnějších derby na starém kontinentě?Myslím,že vás vypráskáme z toho vašeho nevašeho stánku mírným debaklem alespoň o tři branky hehehe.Ať žije ACS!!!!!!

      • Re: Dukla - Slavia 0:0

        koscheen (přítel SN)     před 13 lety 21.03.2012 13:07 |  
        0 0

        Jako vrchol tragičnosti jedince považuji rádoby vtipný komentáře na webu rivala. Měl jsem za to že to děti opouští zhruba kolem patnáctého roku. hehehe

        • Re: Dukla - Slavia 0:0

          slaviator     před 13 lety 21.03.2012 17:13 |  
          0 0

          Martine, MarHud rejpnul celkem slušně. Myslet si může klidně to, že nám nadělí Sparta bůra, ale realita je jiná - vzadu dáme nulu zase a vepředu se trefí Pospěch... .-P

          • Re: Dukla - Slavia 0:0

            koscheen (přítel SN)     před 13 lety 21.03.2012 20:43 |  
            0 0

            Nech me, delam vostryho :D pospech trefi leda manzelku:)