Chance liga

Příbram - Slavia 0:0

Sešívaní vstoupili do jarní části sezony bezbrankovou remízou v Příbrami. Slávisté nastoupili do utkání bez loga sponzora na dresu.

Sešívaní vstoupili do utkání v očekávané sestavě. Již od první minuty se z kotle Slavie ozývá pokřik "Straka ven". Hra v úvodu utkání moc krásy nepobrala, domácí Příbram si drží mírnou územní převahu, Slavia se prezentuje hlavně nakopávanými míči na dvojici útočníků, ti však na polovině soupeře většinou míč nedokáží udržet. Jako první dokázali ve třinácté minutě ohrozit branku soupeře slávisté. Po centru Čonky střílel z hranice vápna Škoda, který bohužel vystřelil slabě do středu branky. O tři minuty později si první vážnější ohrožení branky připsali i domácí, Kraus pálil z hranice velkého vápna jen těsně vedle pravé tyče. A když se do konce prvního poločasu nic zajímavého neudálo, oba týmy šly do šaten za nerozhodného stavu.

Do druhého poločasu naskočil místo nevýrazného Proška Jan Blažek. A hned v první minutě si výrazné ohrožení branky připsal Hurka, který střílel z prostoru penalty po centru Böhma. Jeho střela však mířila nad branku. Po chybě Krejčího se v šanci ocitl právě Blažek, který před odkrytou brankou hlavičkoval v záklonu z malého vápna nad branku. Hned o minutu později se Blažek dostal do další šance, z úhlu však nastřelil jen brankáře Hrušku. V dvaašedesáté minutě ohrozil podruhé v utkání branku Berkovce Kraus, jeho přízemní pokus se mezi tři tyče nevešel a skončil zhruba metr vedle levé tyče. Od pohromy zachránil Slavii Berkovec, který v devětašedesáté minutě vychytal ve stoprocentní příležitosti Krbečka. V dvaasedmdesáté minutě zatáhl Blažek míč až do pokutového území Příbrami, kde obešel Hrušku a předložil tisíciprocentní šanci Böhmovi. Ten však zcela nepochopitelně selhal a nikým neatakován netrefil branku z hranice malého vápna. A další tutovka pro Slavii! Blažek krásně sklepl balon pro nabíhajícího Škodu, který však stejně jako Böhm z šesti metrů netrefil branku. Jan Blažek si na trávníku počíná suverénně, dnes je určitě nejlepším slávistou na hřišti.

Slavia měla nakonec více ze hry, každý z útočníků se dostal do stoprocentní brankové příležitosti, ani jeden ji však nevyužil. Z prvního jarního kola si tak Slavia připisuje bod za bezbrankovou remízu.

Příbram - SK Slavia 0:0 (0:0)

ŽK: Böhm, Latka

Sestava SK Slavia Praha: Berkovec - Nitrianský, Latka, Cicman, Čonka - Prošek (46. Blažek) , Petrák, Jarolím, Hurka (86. Vlček) - Škoda, Böhm (76. Milutinovič).

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. poločase

    ZahadnaNeznama     před 13 lety 18.02.2012 14:11 |  
    0 0

    Marila, Marila, panenství jsem ztratila...:-D

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. poločase

      Jarda66     před 13 lety 18.02.2012 14:55 |  
      0 0

      No první poločas zápasu byla velká bída teda, čekal sem víc... A musím říct, že prosazování mladejch odchovanců je jedna věc, ale co je moc, toho je příliš... Prošek je úplně marnej a Petrák s Hurkou hledaj přihrávkama jenom Jarolíma, aby to rozehrál za ně, žádný ani pokusy o rozehrávku od těhle mladejch hráčů tam najsou... Bylo vidět, že to maj i naučený, zpětnou přihrávku a rychle to z prví poslat zpět dopředu. Systém je to pěknej, bohužel ho ještě nemaj v krvi... Možná že mě za tuhle myšlenku někdo rozcupuje, ale bylo by dobrý do druhýho poločasu vystřídat Proška za Vlčka, přeci jenom ta záloha je moc mladá, tohle nezvládnou uhrát... Už aby moch hrát Trubka...

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. poločase

        murko     před 13 lety 18.02.2012 15:00 |  
        0 0

        Prosek je fakt marnej, ale Vlcka fakt ne. Radeji bych posunul do zalohy Nitriansky, kterymu se evidentne, na rozdil od Proska, chce behat. Nasi dva bombardaci jsou zatim taky spatni, zvlast od Skody jsem cekal trochu vic.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. poločase

          Jarda66     před 13 lety 18.02.2012 15:07 |  
          0 0

          No víš co, moc na výběr není... Není tam nikdo jinej než Vlček na kraj a on narozdíl od Proška alespoň díky svejm zkušenostem dokáže podržet balon, případně se nebude bát se alespoň pokusit o rozehrávku, nebude to cpát všecko na Jarolíma, tomu se uleví o jednoho hráče a třeba zvládne rozehrát balony od Hurky a Petráka:-)

          • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. poločase

            murko     před 13 lety 18.02.2012 15:15 |  
            0 0

            Tak Straka to vyresil za nas.

  2. Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

    tantalos     před 13 lety 18.02.2012 14:53 |  
    0 0

    Takhle nesehranou Slavii jsem ještě v životě neviděl, a to na ni chodím od minulého staletí.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      Barlblog     před 13 lety 18.02.2012 15:01 |  
      0 0

      Není li tvůrce hry, nemůže být hra. V našem týmu nikdo takový není a ten kdo na to aspiruje je zraněný. Kdo čekal, že tým s absencí kreativity jak ve středu pole, tak hlavně na lavičce, bude válcovat soupeře, je bezbřehý optimista.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      mudrc     před 13 lety 18.02.2012 17:43 |  
      0 0

      a hergot...pamětníku :-)

  3. Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

    opicemag     před 13 lety 18.02.2012 15:15 |  
    0 0

    Ten Blažek není moc gólový hráč...

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      opicemag     před 13 lety 18.02.2012 15:33 |  
      0 0

      Ale proti Bohmovi je to asi učiněný kanonýr.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        lassiter     před 13 lety 18.02.2012 15:42 |  
        0 0

        co teprve Škoda :-)

        • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

          opicemag     před 13 lety 18.02.2012 15:45 |  
          0 0

          Pořád ta stejná písnička. Nemáme útočníky a vůbec gólové hráče. Nás nejgólovější hráč byl asi Janda. Smutné.

  4. Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

    Khadgar     před 13 lety 18.02.2012 15:42 |  
    0 0

    To, co zahodili Bohm se Škodou by dal snad i Paul Munster...

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      marek018     před 13 lety 18.02.2012 15:44 |  
      0 0

      připočti i 2x Blažka, to byly taky jasné gólovky. Místo 4:0 pro Slavii 0:0, dnes dobře impotentní útočníci:-D

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        opicemag     před 13 lety 18.02.2012 15:48 |  
        0 0

        Ale Příbram taky měla nějaké šance. 2:4 by odpovídalo.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      LukySKS     před 13 lety 18.02.2012 22:14 |  
      0 0

      Paul Munster neměl ani takový kop do balonu, aby překonal brankovou čáru...:D

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        Kactus     před 13 lety 20.02.2012 20:22 |  
        0 0

        ale byl hvezda mesice .. :)

  5. Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

    opicemag     před 13 lety 18.02.2012 15:53 |  
    0 0

    Takže dva ztracené body kvůli naprosté neschopnosti našich útočníků. No hezky se uvedli Bohm i Škoda. Co to mělo být? Parodie na útočníky?

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

      capi (přítel SN)     před 13 lety 18.02.2012 15:58 |  
      0 0

      Přesně to jsem chtěl napsat. K tomu ještě nestřelec Blažek... Co se dá zahodit, to se jen tak nevidí.
      Překvapil mě Berkovec - sice měl jen jeden těžší zákrok, ale příslo mi, že chytá v klidu a bez nervů. Čonka může být velmi dobrý, má slušnou kopací techniku a díky tomu velmi dobré centry. Zklamáním byl ale hlavně Prošek.
      Co je ale nepochopitelné je, že nemáme vůbec návyky pro rychlé protiútoky. Několikrát se tam ukazovala příležitost a vždycky to někdo zadrbal (hlavně LJ a Hůrka).
      Straka ven!

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        opicemag     před 13 lety 18.02.2012 16:30 |  
        0 0

        S Blažkem je to samozřejmě pravda, leč u něho jsem na to zvyklý.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        5094     před 13 lety 19.02.2012 11:41 |  
        0 0

        Já fandím všem, kteří jsou ve Slavii delší dobu, ale Berkovec se mi hodně nelíbil. Neumí vykopávat a vybíhání bylo šílený. Přeji mu, aby se vychytal, ale raději bych byl, kdyby to bylo jinde a až získá zkušenosti, tak ať se vrátí. Ale byl jsem z něj hodně nervozní. Může být (a my všichni s ním) vděčný impotenci příbramských hráčů

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

        edenian     před 13 lety 19.02.2012 12:47 |  
        0 0

        Ja bych tentokrat Blazka naopak ocenil. Tu hlavicku v podstate nezpracovatelnou v zaklonu a rychlosti mu nemuzem vycitat, reflex brankare pri pokusu o jesle, to se stane. Ovse obe 100% sance tem dvema atletum naserviroval bravurne. Klobouk dolu. Kdyby takhle dokazal hrat porad, coz by se svem veku mel umet udrzet aspon na 90% tak je pohoda.

  6. Re: Slavia - Příbram 0:0 (0:0)

    japhy     před 13 lety 18.02.2012 15:55 |  
    0 0

    Pokud to vezmeme, že první poločas ještě spadal do přípravy, tak to bylo celkem OK. Když si odmyslíme to proměňování.
    Ale pořád si myslím, že jeden z dvojice LJ-Petrák je tam zbytečnej.

  7. Re: Slavia - Příbram 0:0 (0:0)

    mpik     před 13 lety 18.02.2012 15:57 |  
    0 0

    Zoufalost! S takovou hrou si zasloužíme druhou ligu. Zápas pro masochisty. Od druhé půle jsem si u toho luštil křížovku. Za tohle v příští sezóně platit nehodlám...

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 (0:0)

      opicemag     před 13 lety 18.02.2012 16:54 |  
      0 0

      No horší než Příbram jsme nebyli. Šancí jsme měli dokonce víc. A tutovek. Jistě, dobré to nebylo, ale taková hrůza také ne.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 (0:0)

        edenian     před 13 lety 19.02.2012 12:49 |  
        0 0

        Evidentni neroze/nese/hranost, ne zoufalost.

  8. Re: Slavia - Příbram 0:0 po 1. poločase

    naplavnik     před 13 lety 18.02.2012 15:57 |  
    0 0

    Až po příchodu Blažka to začalo mít hlavu a patu, ale jinak ať Strakapoud klidně zařadí tataráky, protože takhle nacpat hráče před zápasem bromem, to jsem ještě neviděl. Jinak jsem rád, že se opět neosvědčil ten pravěký systém 4-4-2... Prostě a jednoduše, Čonto-Nitr, Latka, Cico, Čonka (dneska si obraná linie odehrála své)- Petrák, LJ- Blažena, Zoran, Hurka- Škoda a nikdy jinak!

  9. Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

    PetCC     před 13 lety 18.02.2012 16:05 |  
    0 0

    Tak já vcelku počítal s porážkou, takže to, že jsme nedostali gól, považuju skoro za zázrak.
    K útočníkům, rozhodně žádná sláva, ale my bez nich nemáme vůbec nikoho (zdravého), takže se situací musíme smířit a věřit, že se zapracujou a nějaké góly dají. A Böhm, to je kvalitou celej Fořt! :-)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

      marek018     před 13 lety 18.02.2012 16:18 |  
      0 0

      neurážej Forda, ten byl docela gólovej. Co nedal Bohm se bude promítat v sestřizích do konce ligy :-)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

        PetCC     před 13 lety 18.02.2012 21:19 |  
        0 0

        Fořt první rok a půl byl tragickej, pak alespoň nějakého góla dal, ale pořád to pro mě bylo utrpení. A Böhm mi ho připomněl tím, že dvakrát dostal přihrívku a okamžitě jí vrátil zpátky tak, že prakticky založil útok soupeře. Přesně jako Fořt.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

          PetCC     před 13 lety 18.02.2012 21:28 |  
          0 0

          Ještě to doplním statisticky první sezóna - 15 zápasů a 3 góly, druhá 26 a 4 góly. V té druhé dal i Latka ve 27 zápasech 5 gólů.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 18.02.2012 17:44 |  
      0 0

      Vidím to podobně- očekával porážku a první půli beru také jako generálku na ligu. Dívejme se pozitivně- aspoň bylo co zahazovat. I to je posun :-)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

        mart     před 13 lety 18.02.2012 19:35 |  
        0 0

        Taky bych se pridal do Vasi skupiny.
        Jiste podivana pomerne otresna, ... ale pokud nekdo ocekaval, ze budem hrat jak Barca, .... tak to mozna asi ne.
        Urcite bych nasel nejaka pozitiva. Zacnu tim, ze se neprohralo na hristi muzstva, ktere je v tabulce nad nami (jiste, pripominky beru).
        Brankar vypadal daleko nejjistejsi co tady z tech mladejch kluku byl. Krajni obranci dobry. Stred obrany, ... no Cicman nebyl zrovna velka jistota, ale gol sme nedostali, takze o.k.
        Zaloha- jak L.J. tak i Petrak slusny. Kraje v prvni puli slabsi, ... ve druhy puli porad Blazek o dost lepsi nez Hurka. Utocnici, .... no jo, to se stane, ze to trosku minou. Reknu to takhle, Skoda je po zraneni, a Boehm bude nakonec dobrej.
        Dokonce si jeste prisadim. Me osobne se Boehm libil uz ted.
        Snad jeste k tomu Conkovi. Jestli to byl jeho zakladni vykon, a ma na to se zlepsit, .... tak mozna hodne dobry.mart

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

          wymaz     před 13 lety 18.02.2012 21:14 |  
          0 0

          Dovolím si plně souhlasit.

  10. Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

    vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 18.02.2012 18:43 |  
    0 0

    Dnes to skutecne bylo o promenovani sanci.Kdybychom vyhrali nikdo by se nemohl divit.Tady vidim hlavni rozdil mezi buznama a nami oni cele leta hraji vicemene hovno jenze ten gol tam vetsinou nejak dokopou.Jinak debilni a neustale se opakujici pokrik ptak ven,je uz trapnou stafazi nasich zapasu kterou nikdo uz nebere vazne.Protoze se stejne nic nezmeni.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

      PetCC     před 13 lety 18.02.2012 21:41 |  
      0 0

      Taky mě při zápase nebaví "vyhánění Straky", lepší by bylo, kdyby se naučili tu písničku "Sbohem Strako", tu bych si klidně zazpíval :-)
      Mimochodem, rozhodl jsem se, že dokud bude ve Slavii Straka, tak si nechám (poprvé v životě) fousy. Komplet jsem se neoholil už od začátku prosince :-)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

        vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 18.02.2012 22:07 |  
        0 0

        To se snad dockas,ale maj fandit hracum potazmo Slavii a neresit porad ptaka stejne tim nikomu neprospivaji a navic spouste Slavistum uz opravdu vadi.

  11. Re: Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

    lassiter     před 13 lety 18.02.2012 19:20 |  
    0 0

    Tak Straka v televizi říkal, že do příště zapracujeme na tom, abysme ty šance proměnili, což se nedá vyložit jinak, než že koupíme nějakýho útočníka....pač jestli se pětadvacetiletej útočník nenaučil trefit z metru bránu, tak to za tejden těžko stihne...

  12. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 00:02 |  
    0 0

    Docela jsem něco podobného čekal, buďme rádi za bod (vím, mohly být tři), ale hráli jsme proti 5. celku tabulky (teď už 6.)...
    Pozitiva: jednoznačně výkon Latky (doufám, že zůstane i další sezónu), líbil se mi Čonka (kvituji s nadšením, že konečně na ten kraj obrany máme někoho, kdo se nebojí kopnout do míče) a své si odehrál i Berkovec, dobré momenty měl Blažek.
    Suma sumarum, příští kolo - pokud vše půjde dobře - by to mohlo být zase o něco lepší.

  13. Re: Příbram - Slavia 0:0

    subHuman     před 13 lety 19.02.2012 11:27 |  
    0 0

    Zápas byl otřesnej, nedalo se na to dívat. Nakonec nejzábavnější asi bylo, když šlo cca 50 lidí pro podpisy Straky k autobusu hráčů za doprovodu tisíc milionů městskejch a státních fízlů a statisíců napíchanejch vyholenejch securiťáků. Když přilítla směrem k policajtům sněhová koule, asi 10 z nich se jalo dotyčného nahánět a ten prchl do lesa. A kupodivu se najednou rozhodlo houbařit dalších X Slávistů ve stejných čepicích, takže policisté zmateně pobíhali mezi stromky a nevěděli koho chytat. Podpisů jsme se nedočkali, na pokřik pták ven se v projíždějícím autobusu usmíval nejvíc Čaroděj a ukazoval za sebe. Najednou se objevil černý mercedes ML s ústeckou poznávací značkou a v něm.... PTÁK!
    Ani s mužstvem nejezdí.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      bongor     před 13 lety 19.02.2012 15:59 |  
      0 0

      Já mám na dvorku tak 300 ptáků,krmím je slunečnicí.Pořád koukám,kdy se objeví ten pravej-a nic.Do ořechu ale minule bušil strakapoud,říkám si,že by to byl on?Najednou přiletěl jestřáb,klob a milýho datlíka sežral.To mě moc mrzelo,protože ten strakapoud byl moc pěknej.
      Ani nejezdil v meďáku,jen lítal.Zkrátka moc skromnej a sympatickej.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 13 lety 19.02.2012 22:29 |  
        0 0

        Porad koukas kdy se objevi ten pravej - ty mas nachystany taky nejaky votraveny zrni ?

  14. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Slawek     před 13 lety 19.02.2012 11:33 |  
    0 0

    Myslím, že se shodneme na tom, že největším problémem je už delší dobu hra zálohy. V Příbrami nehrál pro karty Trubila, který snad příště hrát bude a umožní tak Hurkovi, aby hrál tam kde hrát má, tedy blíže do středu. Místo Proška by měl hrát od začátku Blažek; pokud se mu bude chtít, bude zcela jistě přínosem. Proška bych rozhodně nezatracoval, ale měl by naskakovat dvacet minut před koncem a snažit se ukázat, že do mužstva patří a zapracovávat se do něj postupně. Navíc názor, že by mohla hrát v zápasech, kde jde stále ještě o hodně, polovina dvacetiletých kluků je zcestný. To, že ho razí náš pan generální, je bohužel zatím naše smůla. Jinak bych to zatím neměnil. (Tedy až na toho Platila).

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 18:43 |  
      0 0

      Napsáno s přehledem a s Proškem souhlas - jako mladej by měl být hladový a každá minuta by měla být pro něj osobně přínosem :)
      Strakapoud nejezdí společně s týmem - je to srab :)

  15. Re: Příbram - Slavia 0:0

    5094     před 13 lety 19.02.2012 11:53 |  
    0 0

    Já jsem z Příbrami odjížděl totálně znechucený. A to jsem slávistický optimista. Fotbal se mi zdál hrůzostrašný. Možná tím, že jsem měli proti sobě slunce a na druhou stranu hřiště bylo špatně vidět. Celkem mi nevadí pokřiky na Straku, sám se jich nezúčastňuji, ale hodně mne rozladilo, když hráči chtěli přijít na děkovačku a část!! kotle je vyhnala pokřikem "Straka ven". Vím, že hráli blbě, ale mohla nastat nová etapa vztahu mezi hráči a kotlem. Já se velmi hlásím k TS a velmi ji podporuji, ale to co se děje na výjezdech mne donutí přestat jezdit na ven. Cca 20 kreténů, podporovaných Strašákem, kterého si jinak velmi vážím, otravuje dalším stovkám fandů a kotelníků život, ZASARANOU, pyrotechnikou. Omlouvám se za ten výraz, ale leta, fakt hodně let, jezdím na výjezdy a to, že těsně vedle mne hoří sedačky, bouchají dělbuchy (v Příbramy ne) a jsem zahalený ve smradu dýmovnic mne fakt nebaví. Strašák burcuje lidi k fandění, ale pyrotechnikou je od toho odrazuje. Já se na výjezdech také raději držím od jádra kotle dál, aby mi neuhořela prdel

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 12:33 |  
      0 0

      Bohuzel par lidi nasira jiny lidi svym chovanim.Jinak fotbal v druhe puli zase nebyl tak hruzostrasny v kontextu nasi kaprligy.To by clovek se uz vubec nemohl divat na nas fotbal pac ten je celej strasnej.Ja jezdim cele roky uz ze zvyku a mam permici tak se na ted nevykaslu.Kdyz se dari tak umi chodit kazdej blbec.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        subHuman     před 13 lety 19.02.2012 12:35 |  
        0 0

        ...no já nevim, i v kontextu kaprligy mi to přišlo hrozný, ve srovnání např. s Plzní, Libercem, Jabloncem...ale i Duklou a bohužel i rudochama :-(

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          opicemag     před 13 lety 19.02.2012 12:45 |  
          0 0

          Hrozné (na pohled) to bylo, ale měli jsme šance. To je pořád lepší, než kdyby to bylo hrozné a navíc jsme si nevypracovali žádnou šanci. Jejich proměňování je věc druhá a to bylo hrůzostrašné.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 14:24 |  
          0 0

          Tak ta Plzen se vymyka hlavne tedy lonskou sezonu,obcas Jabka i Liberec na ne dost jezdim tak ze to je obcas taky poradna holomajzna.O zbytku darmo mluvit.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        bongor     před 13 lety 19.02.2012 16:05 |  
        0 0

        Náhodou Plzeň hrála proto šálkům moc dobře,alespoň než oni taky začali hrát.Jinak celá liga stojí za dvě věci,na to se můžou koukat jen masochisti.Teď když odešla s novým loterijním zákonem čtvrtina peněz,tak to bude ještě horší.Kterej blb to zase vymyslel?

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Troubi     před 13 lety 19.02.2012 13:24 |  
      0 0

      Prosimte nikdo nikoho zadnym pokrikem nevyhnal....s hracema je domluva, ze dekovacka probihat nebude, tak tu nemel o nejaky novy etape vztahu. Jinak ohledne toho pokriku "Straka ven".... myslim, ze je zcela na miste, vcera toho bylo tak akorat, ba naopak se fandilo takrka jak pred erou jeho prichodu. Navic ten ZMRD ma jeste tu drzost se celymu kotli vysmivat. Ale jak je tady videt, nekterym je to uplne jedno. Hlavne, ze pan motivator ma tak sevrenou prdel, ze ani nejezdi autobusem s hracema. Tomu se rika tymovej duch!

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        subHuman     před 13 lety 19.02.2012 14:06 |  
        0 0

        Tak jest!

        • Slavia B - Arsenal Česká Lípa: 4:2

          Robocop1985     před 13 lety 19.02.2012 14:41 |  
          0 0

          web české lípy: http://www.fkceskalipa.cz/
          V dalším přípravném utkání se českolipský Arsenal představil na umělé trávě v Edenu, kde se střetl s tamní juniorkou Slavie Praha. Ve slavistickém týmu nastoupili čtyři hráči ze širšího kádru A-týmu. Hrstka padesáti diváků viděla zajímavý fotbal. Lípa sice měla více ze hry, ale efektivnější byli domácí. Slavistický trenér Michal Petrouš k tomu řekl: „ Přesto, že jsme vyhráli, měla Lípa více ze hry. Je vidět, že se to tam obrátilo k lepšímu. Lípa porazila dvě druholigová mužstva. Bylo vidět, že je to zkušené mužstvo, které nerado prohrává. Mají vítězné typy hráčů. My jsme dnes byli efektivnější. Já si myslím, že pro Lípu je čtyřgólová prohra krutá, neboť to byl vyrovnaný zápas, ne-li byla o něco lepším mužstvem.“
          Hrálo se za pěkného počasí, kdy občas všechny osvítilo sluníčko. První slušnou šanci si vytvořili domácí, kdy Štálík s Chadrabou zlikvidovali průnik Šimkovského, který se dostal do vápna. Na druhé straně řešil Zuličův nebezpečný centr do vápna Hell. Ve dvacáté minutě rozehrál Vrabec rohový kop před branku, kde našel Bohatu, který hlavou překonal domácího gólmana Malinu – 0:1. O sedm minut později se poprvé z gólu radovali domácí. Zmrhal zatáhl míč po pravé straně a centrem našel před brankou volného Vondráčka, který nedal šanci českolipskému brankáři – 1:1. V následných minutách vystrašil brankáře Malinu Vrabec střelou z dvaceti pěti metrů, která prolétla těsně kolem pravé spojnice slavistické branky. Ve 33. minutě hlavní arbitr nařídil pokutový kop po Vrabcově zahrání rukou v trestném území. Úspěšným střelcem byl kanadský útočník Cousens Niall – 2:1. V závěru první půle zmařil gólman Malina ohrožení branky Šmidrkalem, který se dral před branku.
          V úvodu druhé půle se štěstím vyrazil domácí gólman Bohatovu střelu k tyči, když mu před branku přihrál Jordák. Z následné akce vyzkoušel českolipský Vodička pozornost Maliny střelou z hranice vápna, která mířila do středu branky. I další pěknou akci předvedli hosté z Lípy. Broschinský poslal přesný centr na hlavu Nikovského, který poslal míč těsně vedle. Jenže v 67. minutě si všiml Paprčiak, že obrana českolipského mužstva je i s gólmanem vysunuta a tak šikovným lobem poslal míč mezi tři tyče – 3:1. Na 3:2 snížil z trestného kopu Broschinský. Poté dvakrát zahrozil Bohata, nejprve trefil po centru Broschinského gólmana a z následného rohu mířil vedle branky. O minutu později Patka zahodil svoji gólovou šanci, když jej poslal Zulič mezi dva obránce. V cestě mu stál gólman, který nohama reflexivně vyrazil jeho střelu. Stejně se vedlo i Jordákovi, též skončil na domácím brankáři, když se dostal za obranu Slavie. Poslední slovo měli domácí, kdy po rohovém kopu brankář Chadraba vyrazil nepříjemný centr k Paprčiakovi, který završil vedení svého mužstva nad třetiligovým týmem na 4:2. I přes tuto porážku hodnotil českolipský kouč František Šturma vystoupení svých svěřenců kladně. Sám k tomu po zápase řekl: „Utkání hodnotím kladně, protože ukázalo naše nedostatky. Slavie hrála velice dobře. Měla tam čtyři hráče ze širšího kádru A-týmu. Soupeř byl velmi kvalitním soupeřem. My jsme šli v úvodu do vedení na 1:0, pak soupeř během deseti minut skóre otočil po našich individuálních chybách. Jsem rád, že to utkání přišlo, aby si hráči sedli na zem. Věřím, že ponaučíme z tohoto zápasu.“

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        (host)     před 13 lety 19.02.2012 14:31 |  
        0 0

        No nemyslim, ze nejaky trener jezdi busem s tymem... jane

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Troubi     před 13 lety 19.02.2012 15:21 |  
          0 0

          1) ja si teda myslim, ze ano.
          2) jestlize ne, tak zrejme mame penez nazbyt, ponevadz pochybuju, ze by si tu naftu kupoval Franta sam.
          3) ikdybych se v predchozich bodech mylil, tak to nemeni nic na tom, ze jsi z myho prispevku vypichla tu nejmin podstatnou informaci a ze Straka ma stejne shoret v pekle. Nebo se po lezeni do zadku Rebickum dockame na tomhle webu i lezeni do zadku Strakovi?

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            podol (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 16:34 |  
            0 0

            Nejprve k zápasu-výsledek možno hodbotit jako ztracené 2 body,
            případně také jako 1 získaný.Myslím,že je vidět posun vpřed.
            Ve 2.poločase jsme neodpadli jako v minulosti několikrát,obrana
            až na vyjímky pracovala dobře,výkony nových útočníků a jejich zahozené šance nelze totálně odsuzovat-Slávia hrála minimum
            přípravných zápasů,odpadla i generálka a psycholog.tlak na ně
            byl velký.Počkejme si na další zápasy.Největší nedostatek vidím v nekvalitních přihrávkách,bezhlavém odkopávání míče z obrany,
            málo úspěšné kombinace a také střelba ze středních vzdáleností.
            Krásná byla akce na největší šanci Slávie-dlouhý centr z levé strany,přesné zpracování míče,unik k lajně přesný centr před odkrytou branku.Branka to nebyla,mohli být body tři.
            Debaty k trenérovi považuji za nedůležité.Mírným odhadem
            90% Slávistů si jej nepřeje,z důvodů,které zná každý.
            Kotel má legitimní právo protestovat formou jakou to činí.Jeho
            povzbuzování při zápasu je vynikající a všichni bychom si měli
            uvědomit,že nebyt kotle,kde by byli s povzbuzováním a doprovázením Slávie nás většina dalších příznivců.Kotel nijak
            nenarušil zápas,neomezil,ani neurážel hráče,ani Slávii.Straka
            si musel být vědom následků,když funkci přijal.Byla to provokace.
            Proto nechápu,když někdo v diskuzi napíše,že většina příznivců
            je otrávena neustálým skandování "S.ven",dokonce že proto
            přestávají chodit na Slávii.Pokud hodně lidí na Slávii chtělo přestat
            chodit,bylo to jiných důvodů,zcela jistě ne kvůli kotli a jeho
            skandování.
            Podol

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              edenian     před 13 lety 19.02.2012 16:59 |  
              0 0

              Nikdo jinej vpodstate nefandi, takze kritika kotle nema zadnej smysl / ohledne hulakani samozrejme, nazory na pyro se budou vzdycky lisit /. A ze Straka ven? To je jasny ne? Jakekoliv poleveni muze mit za nasledek, ze tzv. majitele zase prijdou s nejakou dalsi silenosti tohoto druhu, coz ji sice nevylucuje, ale v trvalem vymezovani se fanousku nelze polevit.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 18:58 |  
              0 0

              Samozrejme ze si kotel muze treba sr.. na hlavu,udrzuji atmosferu vicemene jen oni,dale je fakt ze se vetsine normalum to porvavani na ptaka moc nelibi a asi to ani na hrace nepusobi nejak extra pozitivne,ale na fotbal lidi prestavaji chodit z jinych duvodu.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            (host)     před 13 lety 19.02.2012 16:48 |  
            0 0

            Myslis si to spatne. Myslim, ze je zcela moje vec, na co reaguju, a ze neni povinnosti reagovat na vsechno. Misto abys byl rad, ze opravim tvuj chybny nazor, tak tady na nas utocis s nejakou tvoji paranoiou o lezeni do zadku Strakovi. jane

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              podol (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 16:55 |  
              0 0

              Jane,to je odpověď na můj příspěvek,či ten předchozí?Podol

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Troubi     před 13 lety 19.02.2012 17:00 |  
              0 0

              A ja s tebou nesouhlasim a svuj nazor beru nadale jako spravny :)
              Nehlede na to, ze i kdyby praxe byla u vsech tymu na svete takova, ze hraci jezdi oddelene od trenera, tak od takovyho trenerskyho formatu, jako je Straka, bych ocekaval jizdu spolecnou. Tim to pro me hasne.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Matysek     před 13 lety 19.02.2012 21:10 |  
                0 0

                Straka by mel vzit i Zbyndu Pospechu, aby na tu jizdu na PERNIKU nebyl sam....

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Troubi     před 13 lety 20.02.2012 15:12 |  
              0 0

              tak mila Jane, v rychlosti jsem si zjistil, jak je to s dopravou treneru u nekterych jinych tymu a zda se, ze spise tvuj nazor je ten chybny. Zamakej na ty novinarine trochu....

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                jane (admin)     před 13 lety 20.02.2012 19:30 |  
                0 0

                Zajimavy, protoze ja jsem si to taky zjistovala predtim, nez jsem to sem napsala. Holt asi pravda neni jen jedna.

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  urs (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 11:32 |  
                  0 0

                  troubi byl vždycky rebel :)
                  ale jo, já bych to rozseknul takto:
                  pravdu máte oba, bo 8 trenérů ze 16ti cestuje s týmem

                  přišel jsem na to tak, že mi to logicky přišlo jako urovnání vašich poněkud napjatých vztahů :)

                  urs

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    edenian     před 13 lety 21.02.2012 12:01 |  
                    0 0

                    Urs je proste charakter. To se mi libi.

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    Troubi     před 13 lety 22.02.2012 15:04 |  
                    0 0

                    ale ja nejsem rebel :)
                    jen mi vadi, kdyz se nekdo zastava straky, ikdyz to je v uplne nedulezity veci :D
                    a abych to uvedl na pravou miru,ptal jsem se na situaci u peti tymu....

  16. Slavia B - Arsenal Česká Lípa: 4:2

    Robocop1985     před 13 lety 19.02.2012 14:44 |  
    0 0

    web české lípy: http://www.fkceskalipa.cz/
    V dalším přípravném utkání se českolipský Arsenal představil na umělé trávě v Edenu, kde se střetl s tamní juniorkou Slavie Praha. Ve slavistickém týmu nastoupili čtyři hráči ze širšího kádru A-týmu. Hrstka padesáti diváků viděla zajímavý fotbal. Lípa sice měla více ze hry, ale efektivnější byli domácí. Slavistický trenér Michal Petrouš k tomu řekl: „ Přesto, že jsme vyhráli, měla Lípa více ze hry. Je vidět, že se to tam obrátilo k lepšímu. Lípa porazila dvě druholigová mužstva. Bylo vidět, že je to zkušené mužstvo, které nerado prohrává. Mají vítězné typy hráčů. My jsme dnes byli efektivnější. Já si myslím, že pro Lípu je čtyřgólová prohra krutá, neboť to byl vyrovnaný zápas, ne-li byla o něco lepším mužstvem.“
    Hrálo se za pěkného počasí, kdy občas všechny osvítilo sluníčko. První slušnou šanci si vytvořili domácí, kdy Štálík s Chadrabou zlikvidovali průnik Šimkovského, který se dostal do vápna. Na druhé straně řešil Zuličův nebezpečný centr do vápna Hell. Ve dvacáté minutě rozehrál Vrabec rohový kop před branku, kde našel Bohatu, který hlavou překonal domácího gólmana Malinu – 0:1. O sedm minut později se poprvé z gólu radovali domácí. Zmrhal zatáhl míč po pravé straně a centrem našel před brankou volného Vondráčka, který nedal šanci českolipskému brankáři – 1:1. V následných minutách vystrašil brankáře Malinu Vrabec střelou z dvaceti pěti metrů, která prolétla těsně kolem pravé spojnice slavistické branky. Ve 33. minutě hlavní arbitr nařídil pokutový kop po Vrabcově zahrání rukou v trestném území. Úspěšným střelcem byl kanadský útočník Cousens Niall – 2:1. V závěru první půle zmařil gólman Malina ohrožení branky Šmidrkalem, který se dral před branku.
    V úvodu druhé půle se štěstím vyrazil domácí gólman Bohatovu střelu k tyči, když mu před branku přihrál Jordák. Z následné akce vyzkoušel českolipský Vodička pozornost Maliny střelou z hranice vápna, která mířila do středu branky. I další pěknou akci předvedli hosté z Lípy. Broschinský poslal přesný centr na hlavu Nikovského, který poslal míč těsně vedle. Jenže v 67. minutě si všiml Paprčiak, že obrana českolipského mužstva je i s gólmanem vysunuta a tak šikovným lobem poslal míč mezi tři tyče – 3:1. Na 3:2 snížil z trestného kopu Broschinský. Poté dvakrát zahrozil Bohata, nejprve trefil po centru Broschinského gólmana a z následného rohu mířil vedle branky. O minutu později Patka zahodil svoji gólovou šanci, když jej poslal Zulič mezi dva obránce. V cestě mu stál gólman, který nohama reflexivně vyrazil jeho střelu. Stejně se vedlo i Jordákovi, též skončil na domácím brankáři, když se dostal za obranu Slavie. Poslední slovo měli domácí, kdy po rohovém kopu brankář Chadraba vyrazil nepříjemný centr k Paprčiakovi, který završil vedení svého mužstva nad třetiligovým týmem na 4:2. I přes tuto porážku hodnotil českolipský kouč František Šturma vystoupení svých svěřenců kladně. Sám k tomu po zápase řekl: „Utkání hodnotím kladně, protože ukázalo naše nedostatky. Slavie hrála velice dobře. Měla tam čtyři hráče ze širšího kádru A-týmu. Soupeř byl velmi kvalitním soupeřem. My jsme šli v úvodu do vedení na 1:0, pak soupeř během deseti minut skóre otočil po našich individuálních chybách. Jsem rád, že to utkání přišlo, aby si hráči sedli na zem. Věřím, že ponaučíme z tohoto zápasu.“

  17. Re: Příbram - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 18:13 |  
    0 0

    Ja souhlasim s martem. Necekam, ze budeme hrat peknej fotbal a valcovat soupere, sice me to netesi, ale co se da delat. Ocekavam, ze se bude alespon neco delat pro budoucnost, tedy, stavet novy tym.. Myslim, ze cast ty prace zacina byt videt, obrana se pomalu rysuje celkem dobre, Conka s Nitrianskym jsou nadejni a snad se budou zlepsovat, Conka podal sympaticky vykon. Utok jsme doplnili, snad to klukum pujde lip nez vcera, vic se mi libil Skoda, ale Bohm se snazil taky. Zaloha je na tom nejhur, jednak vzhledem k tomu, ze nemame trenera, tak asi neni ani jasno, jakej system se bude hrat a hraci nevedi, co maji na hristi delat. Je dobre, ze dostavaji sanci mladi, o body tolik nejde, uvidi se, kdo na to bude mit. Dovedu si predstavit, ze Straka ma ukol je stavet. Ostatni je muzou jistit nebo musi ukazat, ze jsou pro tym platnejsi, jako vcera Blazek.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 19.02.2012 19:39 |  
      0 0

      Obrana celkem jde, otázkou je, zda se podaří udržet Latka, přiznejme si, že bez něj by to bylo hodně obtížné.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 13 lety 19.02.2012 22:27 |  
        0 0

        Ja bych ale rekl, ze Martina nelze precenovat, Suchy to proste neni. Na mezinarodni scene ho rozhodci vypakuje do pule. Neni schopnej hrat bez faulu. Ja ho mam taky rad, ale jeho meze jsou evidentni.
        Samozrejme v lize muze stat kazdej ctvrtej zapas :-) a mezinarodni scena nas nezajima, toho jsem si vedom :-)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 10:00 |  
      0 0

      Musím se přidat, taky souhlasím s martem. Možná jsem to čekal i trochu horší, ale hlavní je, že se dala do kupy obrana, na tom se dá stavět. Böhma bych za tu neproměněnou tutovku nezatracoval, byl to těžkej balon a blbě mu to skočilo, měl si to zastavit a dal by to v pohodě. Chce to prostě čas, aby se mužstvo sehrálo. Ještě mě napadá jedna kacířská myšlenka, možná je lepší, že jsme nevyhráli, pokud by se mužstvo nakoplo a šlo od výhry k výhře, tak se Straky nezbavíme ...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 12:23 |  
        0 0

        Také jsem na to - v sebemrskačské chvilce - myslel.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          dejva     před 13 lety 20.02.2012 13:19 |  
          0 0

          Ale prosím Vás. V lize jsou daleko horší trenéři. Například Rada to v Liberci zabalil jen kvůli tomu, že mu Kárl nepřivedl posily. Tomu se říká charakter. Papírově mají Teplice kádr silnější než-li tým zpod Ještědu, který letos hraje o titul, zatím co v Teplicích mají jen o tři body víc než máme my. Straka staví 18-19ti letý kluky co nemají odehráno pomalu ani deset zápasů v GL, kterým dělá neskutečný problém zpracovat v rychlosti balón. Posila v útoku se netrefí z půl metru mezi tyče, natož, aby dala gól, a tady se nadává na taktiku.

          Pozitivní je, že si v utkáních umíme vytvořit územní převahu. Bohužel se tradičně nedokážeme prosadit střelecky. Pokud dostaneme branku, mladé mužstvo se sesype Straka neStraka. Chybí vůdčí osobnost a nějaký ten Lafata v útoku.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            klimi     před 13 lety 20.02.2012 14:29 |  
            0 0

            Papírově lepší? Co to znamená papírově?
            Netvrdil bych, že Teplice mají lepší tým než Liberec...

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              dejva     před 13 lety 20.02.2012 15:33 |  
              0 0

              Je to samozřejmě věc názoru.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      tantalos     před 13 lety 20.02.2012 14:34 |  
      0 0

      Já se přidám, i když s názorem bych radši počkal ještě dvě, tři kola. Pořád se ještě vzpamatovávám z krize před rokem a oceňuji, že jsme se snad dostali z naprosto totální krize jen do "pouhé" krize.
      Kvalita týmu je pořád nízká, ale doufám, že nasazování mladých a snad ambiciózních hráčů povede k vyšší bojovnosti, která v českém fotbale nahrazuje nedostatek umění.
      Včera se projevila nesehranost, výsledek nedostatečné herní přípravy a neujasněné koncepce, kterou ovšem od STNS čekat nemůžeme.
      Od mlaďochů nemůžeme čekat proto hned čekat něco skvělého. Prošek a Hurka neodvedli, co jsem od nich čekal, ale beru v úvahu, že se teprve učí hrát se Škodou a Böhmem. Ti se snažili, ale ještě několik kol potrvá, než si taková spolupráce "sedne". Blažek byl lepší, protože hrát bezpochyby umí, ale bohužel na hráče jeho typu není spolehnutí. Možná se jednou usadí a vyroste jako Štajny, ale hned tak to asi nebude a navíc patří Liberci.
      Bylo by dobré, kdyby se trénink teď soustředil na hru na dvě, aby se hrálo co nejvíc přípravných utkání, třeba jenom proti béčku.
      Narozdíl od Martyniho nejsem příliš spokojený s obranou, a to hlavně kvůli tomu, že k Latkovi potřebujeme rychlého dříče, jako býval kdysi Luboš Kozel.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 15:08 |  
        0 0

        jo, druheho Kozla bych taky bral..:). Chvili jsem vcera koukal na teplice, to by mohla byt solidni zkouska obrany, pokud budou hrat stejnej fotbal jako proti plzni.. zvlast krajni zaloznici vypadali nebezpecne, conka s nitrianskym se budou muset posnazit..

  18. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Jakubisko     před 13 lety 19.02.2012 23:29 |  
    0 0

    Kazenga LuaLua dal gól na Anfield Road...snad se rozstřílí než po sezoně přijde k nám.

  19. Re: Příbram - Slavia 0:0

    hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 06:48 |  
    0 0

    mám v Příbrami kamaráda hostinského a je moc pěkné, když ti řekne,že ti mladí slávističtí fanoušci, jsou stejně nejlepší. Krásně se to poslouchá. Tak jsme trošku zapařili. Díky kluci.

  20. Re: Příbram - Slavia 0:0

    opicemag     před 13 lety 20.02.2012 16:22 |  
    0 0

    Vyhnal dal gól za Bohemku (což nic neznamená, ale připomněl se mi tím). Víte někdo, jak se to má s jeho hostováním? Je s opcí či bez.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 13 lety 20.02.2012 16:23 |  
      0 0

      bez

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Khadgar     před 13 lety 20.02.2012 16:41 |  
      0 0

      O Komňackém už se spekulovalo dříve...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 13 lety 20.02.2012 16:43 |  
        0 0

        Logicky se spekuluje o kazdem moznem trenerovi (po Strakovi je mozny opravdu uplne kazdy).

        Osobne bych z Komnackeho dvakrat do vzduchu neskakal, ale samozrejme horsi nez Straka to muze byt jen tezko...

        Btw, zajimalo by me, kde Prochazka vzal, ze fanousci daji Strakovi na jare pokoj.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          dejva     před 13 lety 20.02.2012 17:21 |  
          0 0

          Je zajímavé, že ještě nikde nepadlo "jedno" jméno. Jméno slávisty, jež při spekulacích o novém kouči nemohlo nikdy chybět. Zdeněk Zeman. Zrovna letos se mu opravdu daří a bojuje s provinčním a velmi mladým týmem o postup do serie A.

          OT
          Tijany Belaid opět změnil klub. Tentokrát dostal půl roční smlouvu v Union Berlin (2.BL)

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            denydzlSKS     před 13 lety 20.02.2012 18:59 |  
            0 0

            Tak Zemana jsem vždycky chtěl, ale je to podle mě taková utopie, že to ani nikdo(ani já) nezmiňuje. Navíc jak píšeš, letos se mu daří opravdu nadmíru, takže když ho neudrží Pescara, tak asi bude mít zajímavější nabídky, než tu naší. Jinak Pescaru letos sleduju a je to opravdu zábava..dělaj sice hodně chyb a vyloženě strhující tempo to taky není, ale prostě v těch zápasech padaj góly..a to je přece to o co ve fotbale jde, ne?! (Pescara, ale stejně dojede na to, že z tich 3 útočníků je jejich jen Sansovini.)

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              dejva     před 13 lety 20.02.2012 21:31 |  
              0 0

              Utopie to je. Ale je to škoda. Když, jak se říká, se má od léta něco budovat, bylo by skvělé, kdyby u toho byl takový Profesionál, jako je právě Zeman.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 10:10 |  
                0 0

                Nemyslím si, že Zdeněk Zeman je utopie. Je to sice už řada let, kdy se sám nabízel a jasně se vyjádřil, že peníze nejsou problém a že by Slavii rád trénoval. Samozřejmě, teď je zase úspěšný, ale za pokus by to určitě stálo. Navíc má vztah ke Slavii (jeho strýcem byl náš výborný hráč Čestmír Vycpálek) a je to taky férovej člověk (proto má v Itálii problémy s fotbalovou mafií).

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  Jakubisko     před 13 lety 21.02.2012 11:05 |  
                  0 0

                  ...když má problémy s italskou fotbalovou mafií, tak pochybuju že se tady bude objímat s Řebíčkama :o)

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 11:38 |  
                    0 0

                    Ano, když se stane nějaká levárna, tak se Zeman nebojí a upozorní na to. (Když netrénoval, tak mu majitel Lazia řekl, Zdeňku, hned bych Tě vzal, ale oni by nás nenechali nic vyhrát ...).
                    Ale spíš bych to viděl, že by si vzal na paškál naše "chybující" rozhodčí.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Kactus     před 13 lety 20.02.2012 20:35 |  
          0 0

          neni pokoj jako pokoj

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          subHuman     před 13 lety 20.02.2012 20:44 |  
          0 0

          ...no, při představě nevyChovance mě polévá snad ještě studenější pot, než při představě toho kašpara co je tam teď...
          Nicméně obecně souhlas, horší to být snad fakt nemůže.
          Z Komňackýho bych taky neskákal do stropu, ale furt 1000000x lepší, než ta lidská kreatura co je tam teď. Aspoň mají jeho mužstva nějaký rukopis...

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            subHuman     před 13 lety 20.02.2012 20:47 |  
            0 0

            ...a co se pokoje týče, tak i kdybych měl být posledním, kdo to dělá, tak dokud mě někdo neumlčí násilím nebo nepřijdu o hlasivky, tak STRAKA VEN z plných plic doma i venku.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              DrFe1     před 13 lety 20.02.2012 22:18 |  
              0 0

              respekt

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Kactus     před 13 lety 21.02.2012 08:45 |  
              0 0

              neboj, posledni nebudes. I kdyby vyhral LM, bude to strakaven.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            opicemag     před 13 lety 20.02.2012 21:14 |  
            0 0

            Ale může. Skoro vždy to může být horší. Siegl.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              DrFe1     před 13 lety 20.02.2012 22:17 |  
              0 0

              Nebo Řepka :-) Ne vážně, Straka je dno téměř absolutní. Můžeme tady vymýšlet ještě pár dalších podobných sparťanských kreatur, ale to už vyjde +- nastejno.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 20.02.2012 17:34 |  
      0 0

      Hlavne sem zvedavej za co se nakoupi novemu koucovi muzstvo,ale vlastne to chceme valet s odchovanci.....

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      spojka     před 13 lety 20.02.2012 18:44 |  
      0 0

      Komňacký je údajně na léto první volba pro Gottwalda, chce ho přivést do Olomouce s ohledem na jeho bydliště.

      Osobně bych z Komňackého nijak nejásal, snad mu to v Olomouci dopadne. No a my budeme muset doufat, že nepřijde někdo ještě horší.

  21. Trenér

    Petr9608     před 13 lety 21.02.2012 05:27 |  
    0 0

    Pokud bych si měl vybrat (i trochu srdcem), tak chci osazestvo z Dukly. Neznělo by to krásně, kdyby při představování sestav zaznělo Edenem "Trenérem SlK Slavia Praha je Luboš Kozel"

    • Re: Trenér

      qazwerty     před 13 lety 21.02.2012 07:57 |  
      0 0

      Jak již psali diskutující výše, tak i pro mě by byl jedničkou na seznamu Zdeněk Zeman a s ním bych do Slavie přivedl Jakuba Dovalila...A mohlo by to být na způsob Anglie - manager Zeman a trenér Dovalil...Oba jsou fajn chlapíci, výborní trenéři a v srdíčku mají Slavii, takže kdybych byl majitelem sešívaných měl bych jasno....:)

      • Re: Trenér

        Kactus     před 13 lety 21.02.2012 08:47 |  
        0 0

        majitel ma tak jasno, ze z toho koukani do slunce oslepl a mame reditele rudocha, trenera rudocha, trenera becka klokana. jen proboha zadni slaviste ... by to jeste nahodou mysleli dobre ...

        • Re: Trenér

          Viking     před 13 lety 21.02.2012 09:48 |  
          0 0

          Zemana ne, ještě by do toho Řebíčkovi kecal.

    • Re: Trenér

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 10:05 |  
      0 0

      Zaznělo. Zemana bych samozrejme taky bral, ale kdyz uvazuju o realnych variantach, Kozel je mym favoritem.. mozna docela daleko pred ostatnimi typu Komnacky, Lavicka, atd...

    • Re: Trenér

      edenian     před 13 lety 21.02.2012 12:03 |  
      0 0

      A asistent Jan Suchoparek ...

  22. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Betynka58     před 13 lety 21.02.2012 10:52 |  
    0 0

    Asi mě tady leckdo bude kamenovat, ale začínám přemýšlet o tom, jestli pomalu nenazrává čas na návrat Jarolíma. Jasně, v posledních dvou letech svého působení to tady pomohl totálně rozložit, ale podle mne to je rozhodně trenér kvalitní, a pokud by se vrátil k pokoře, s jakou tu začal pracovat, a pokud by dostal k ruce fundovaného oponenta a hlavně by neměl takové neomezené pravomoce, tak by to mohlo fungovat. Vždyť z mužstva, které před rokem a půl vedl, už vedle tří veteránů zbyli vlastně jen Trubila a Koreš, takže i mančaft by ho asi vzal. A s mladými, na nichž chce údajně Slavia stavět, to vždy celkem uměl. A mezi šejky asi stejně dlouho nevydrží, jak říkal Vízek, chybí mu, že se nemůže ohlédnout za pěknými holkami.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      lassiter     před 13 lety 21.02.2012 11:36 |  
      0 0

      KJ teď žije v úplně jinejch relacích

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 15:15 |  
      0 0

      Vrátí se k pokoře, dostane k ruce oponenta, nebude žádat vysoký plat, nebude kšeftovat s agenty, bude upřednostňovat zájem klubu nad svými zájmy... proboha, nemysleme si, že když se straka stal trenerem slavie, že už je možný všechno!

  23. Re: Příbram - Slavia 0:0

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 11:39 |  
    0 0

    quelhare nechtelo by se nekomu z redakce udelat soupis pripadnych novych treneru. v diskuzi pak se budou objevovat pro a proti, ktere se muzou postupne pridavat k jednotlivym jmenum. kdyz A.R. tvrdil ze jsem leze, tak by mu to mohlo pomoct s koncenym vyberem, aby treba nevybral nekoho naprosto neprijatelneho.

    do ukruhu moznych kandidatu bych zaradil. Kozla, Komnanckeho, Lavicku, Jarolima, Zemena, Dovalila, Hoftycha, Janu, Beranek, Vavruska, Psotka.

    Kozel je pro mne 1. je mlady, s nasi juniorkou neco dokazal, zkusenosti uz nejake posbiral a navic je se slavii spojeny

    Zemanovo minus je, ze nezna zdejsi prostredi, a to mu v mojich ocich hodne ublizuje. taky by od nej monoho z nas cekalo zazraky. finance jsou pak dalsi otazkou

    Jarolima zpatky tahat nechci. odvedl velky kus prace, ale stale mu mnoho z nas nemuzu odpustit jeho prehmaty.. nevim zda uz uzrala doba aby se vratil. jako plus vidim, ze si prosel krizi, tedy by uz mohl chapat, ze do kabiny ktera funguje neni potreba velkych zasahu

    ...

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Petha     před 13 lety 21.02.2012 11:58 |  
      0 0

      S rasistou Vavruskou a korupcnikem Psotkou bysme si teda moc nepomohli, co se tyce moralniho hlediska.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 15:54 |  
        0 0

        Rasista Vavruška? To je pro mě novinka. Jinak si myslím, že Vavruška je nadějný trenér, ale jedna povedená půlsezóna ještě trenéra pro Slavii nedělá.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Petha     před 13 lety 22.02.2012 10:20 |  
          0 0

          Mam informaci, ze Vavruska vystipal z tymu Videglu prave kvuli barve pleti.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 13 lety 21.02.2012 12:01 |  
      0 0

      Dobry napad, v prubehu tydne bych neco takoveho mohl sepsat...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 13 lety 21.02.2012 12:04 |  
        0 0

        No, a mohl by ten seznam vynechat vsechny ty postavy, co se tady potloukaj ligou ci ji znam? :-)

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 13:48 |  
          0 0

          myslim ze uvest se muze i napr. chovanec. u nej je ale samozrejme jen minus a to zcela zasadni
          mozna je dobre i tyto pany radeji zminit, aby se predeslo podobnym reakcim jako na straku

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      dejva     před 13 lety 21.02.2012 12:03 |  
      0 0

      O Kozlových kvalitách nemůže snad nikdo pochybovat.Problém může být v tom, že v Dukle opravdu pracují podle jasného a dlouhodobého konceptu, ve kterém hraje Luboš dost důležitou roli.Otázka tedy zní, zda-li by se mu chtělo, jako zodpovědnému člověku, odcházet od rozdělané práce? Měl by vůbec chuť spolupracovat s lidmi, kteří jsou dnes ve vedení Slavie?

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      marek018     před 13 lety 21.02.2012 12:08 |  
      0 0

      hofftych: těžko-je to Bohemák jak bejk a navíc si myslím, že mu nemůžem nabídnout ani plat, ani peníze na posily jako Trnava.
      Vavruška-zajímavý trenér, ale divil bych se, kdyby k nám šel..
      A Beránek asi taky neopustí jistě lukrativní flek u kazašský repre..

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      edenian     před 13 lety 21.02.2012 15:17 |  
      0 0

      Hlavne by mel prijit trener kvuli svemu obecne znamemu hernimu stylu, ktery je tradicni ve Slavii, takze naprosta vetsina treneru v 1. lize je OUT.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.02.2012 16:04 |  
      0 0

      K těm nejdiskutovanějším:

      1) Komňacký - jsem pro. Jablonec převzal ve výkonnostním rozpadu a udělal z něj tým pevně patřící do TOP 5, to je to, co pro záchranu značky potřebujeme, nemá smysl hned myslet na LM. Nabídl bych mu smlouvu tak na 2 roky s opcí na další 1 rok a bylo by to na něm. Jestli už chce ,,dožít na vejminku´´ tak vezme Olomouc, jestli chce ještě něco dokázat, tak vezme nás.

      2) Kozel - obecně si myslím, že na potvrzení jeho schopností pro velký fotbal by to chtělo ještě tak rok a půl v Dukle. Ale vzhledem k tomu, že tady teď není moc co ztratit, měl bych pro něj pochopení už v létě. Zdá se, že je kamarád s psychology (pořad Ekonomika+, na jaře tam bylo pojednání o ještě druholigové Dukle), to by se tady mohlo hodit.

      3) Zeman - já pohádce o návratu starého emigranta vůbec nevěřím. Co vím, nějaký přehršel super angažmá už v posledních letech fakt neměl. Sázet na trenéra, kterého nikdy nikdo v české lize neviděl, je dost bláhové.

      4) Jarolím - kdyby se tehdy nevracel z té své slavné dovolené, už mohla být uzralá doba. Ale takhle bych ho radši nevracel, ať si trénuje Araby nebo nároďák, stejně se sem asi ještě někdy vrátí ve vzdálenější budoucnosti.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        qazwerty     před 13 lety 21.02.2012 17:16 |  
        0 0

        Chtěl jsem na tento příspěvek zareagovat, ale každý má přece právo na svůj názor...:D A tak ještě, že někteří nejsou manažeři Slavie....:D

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Kactus     před 13 lety 21.02.2012 18:03 |  
          0 0

          A jini jsou a dorucili nam strakavena ...

  24. Ad Kozel

    Petr9608     před 13 lety 21.02.2012 23:34 |  
    0 0

    Co myslíte, není zde riziko, že by nám ho mohla vyfounknout Plzeň, pokud půjde Vrba trénovat Slováky|?

    • Re: Ad Kozel

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 22.02.2012 16:56 |  
      0 0

      Plzen muze nam muze vyfouknout kohokoli jinyho.. myslim, ze vetsi riziko je, ze nebude osloven..

    • Re: Ad Kozel

      5094     před 13 lety 23.02.2012 09:56 |  
      0 0

      Velké riziko vidím v tom, jestli by k nám vůbec chtěl