Slavia - Pardubice 4:0 (2:0)
Branky: 37. Milutinovič, 44. Voráček, 46. Blažek, 75. Vlček
Slavia: Hrubeš - Dostál, Cicman, Hubáček, Sudek - Vondráček, Čepelák, Milutinovič, Veselý (46. Blažek) - Voráček, Vlček
Do prvního poločasu vyběhla sestava, kterou bychom na jaře našli pravděpodobně spíše v béčku než v áčku. Věkem dorostence Hrubeše, Vondráčka a Voráčka doplnili ve svém teprve druhém zápase za áčko Čepelák a Sudek a v premiéře také vnuk Franty Veselého Daniel. Mezi zkušené hráče tentokrát patřili Dostál, Cicman, Hubáček, Milutinovič a Vlček, jejich jarní šance na základní sestavu posuďte sami. Není proto divu, že si Slavia zpočátku nevytvořila žádnou drtivou převahu ani šance. Přesto postupem času převzala iniciativu a po pěkné akci Vlčka s Vondráčkem střílel z hranice vápna Milutinovič a nemýlil se - 1:0. Slavia se s jednou brankou nespokojila a ještě do poločasu přidal druhou branku Voráček, který přeloboval soupeřova golmana - 2:0. Do druhé půle nastoupil poprvé v přípravě Blažek, který v době kondičního soustředění tak trochu tradičně trpěl virózou, a hned po minutě na hřišti zvýšil už na 3:0. Slavia neustávala v aktivitě, další šance zůstávaly nevyužity, do jedné se dokonce dostal soupeř, když nastřelil po rohovém kopu břevno. Čtvrtá branka tak přišla až v 75. minutě, když po individuální akci Blažka dopravil lehce míč do sítě Vlček - 4:0. Víc gólů diváci v Edenu neviděli, čtyři branky jsou i tak výrazně nad brankovým průměrem Slavie posledních měsíců.
Komentáře (78)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Eluin (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 16:51 |Bohužel, zápas jsem neviděl, ale i tak je to v současné době asi určitě pozitivní zpráva, minimálně proto, že Standovi tak pořád střílí :).
Re: Slavia - Pardubice 4:0
lassiter před 13 lety 25.01.2012 17:01 |Za normálních okolností by výhra Slavie nad třetiligovým soupeřem asi za nějaký zvláštní komentář nestála, ale vzhledem k sestavě, která nastoupila, to je myslim celkem pěkný výsledek...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
JS (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 17:18 |kluci totiž už Pardubice z ČFL znaj, tak proto...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
jigsaw před 13 lety 25.01.2012 17:47 |Myslím a doufám, že Standa ještě neřekl poslední slovo... Důležitý ale je, aby ho náš brizantní trenér opět začal pravidelně stavět tam, kam patří - do útoku.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 25.01.2012 18:17 |Zdravim , na utkani jsem byl pritomen, je pravda , ze slo o typicky pripravne utkani, ve kterem, mne diky diram v obrane , kde si Hub i Cica davali hodne casto nahradni volnicko, vynikl Hrubes, vewlmi slusny vykon odvedl Cepelak, je to jeste otazka zda je schopen to zopakovat pri vyssi kvalite soupere a osobne mne zaujal Sudek celkem slusnou orientaci , ale tim to konci.I pres vyrazny vysledek to klidne mohlo byt i treba jebn o 1 branku , protoze nekteri hraci to pojali spis jako poutak a ne boj o misto na hernim soustredeni. Pokud plati Platilovo, vse na nase dobre stare mazy a par odchovancu k tomu,. tak bych se radeji pomodlil . Co mne prekvapilo, ze z nejuzsiho vedeni klubu neprisel nikdo, to by se treba za ery Lesky ci Rosena asi nestalo. Tech par fandu , kteri si nasli cestu na tento zapas, tak spise resilo koupi Xaverova a nekteri , treba jako Ja ani nevedeli o konci pritele Kuky . No jsem docela rad pane Marku , ze se potvrdily moje pochyby o stadionu, kde je nakroceno , ale neni dokonano. Pak uz mne zaujal nezvykle tichy Strakapind zamerujici se hlavne na nase ho nejstarsiho hrace , ktery nutne potreboval jeho rady, presto mne to cele nezvykle potesilo.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
mig52 před 13 lety 25.01.2012 18:19 |Bože,hrajme už se soupeři,kteří nás prověří a hlavně začněme stavět sestavu,která by za 3týdny měla vyběhnout k mistráku. Nebo se zase budeme vymlouvat,že nebyl čas na to, aby "si to sedlo"???
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 25.01.2012 18:27 |Zdravim, zaslechl jsem, ze by se snad v sobotu v casti utkani mohli ukazat vyvoleni, tak uvidime.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Eluin (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 19:15 |The Chosen One - Hubáček? :-)
Já bych ze starochů asi nestavěl nikoho, snad jen do druhého poločasu Vlčka na střídání, ale nejsem trenér, licenci nemám,...a vůbec je Slavia můj podnik? Není! Ale do těch direktorů...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
quelhar (admin) před 13 lety 25.01.2012 19:23 |Hub je nepostradatelny :o)
Ale kdyz vybehne v sobotu v Bratislave na hriste sestava Contofalsky - Nitriansky, Latka, Hubacek, Conka - Vondracek (Prosek), Jarolim, Petrak, Trubila - Bohm (Skoda), Hurka, tak se zlobit urcite nebudu.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
mirecek1111 před 13 lety 25.01.2012 19:37 |no dejme tomu, ale když se tak na to člověk podívá, tak je zřetelné, že jsme de facto vůbec přes zimu neposílili. Ještě tam pořád aspon jeden solidní hráč chybí, třeba ten Mičola místo Vondráčka.
A Hubáčka neberu, to už nemá valný smysl. Na jaře kdy o nic nepůjde by měl dostat pořádnou příležitost Cicman, protože zatím moc nepřesvědčil, tak at jasně ukáže jestli s ním pro novou sezonu můžeme počítat nebo v létě hledat nového stopera. A trošku mě děsí i Latka, který nedávno někde říkal, že má smlouvu do konce sezony, doufám tedy že u nás bude i nadále pokračovat.
Jinak mi hlava nebere tu kauzu okolo Pilaře, nedokážu pochopit co stimuluje Hradec k tomu, dávat Plzni půlku přestupní částky.. Nechápu proč se na ně nevyserou, když od léta na něj mají právo jen oni a přestupovat bude až v létě.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 26.01.2012 09:41 |Mirecku, souhlasím s tím Pilařem, dát někomu 30 mega jako dárek, to je neskutečný. Ten Jukl se musel fakt úplně zbláznit.
Je to naprosto jasný případ, v létě končí hostování hráče a vrací se do Hradce a Plzeň nemá s hráčem podepsanou opci. Tzn. v létě prodává Pilaře Hradec sám a přesto dávají polovinu peněz od Wolfsburgu Plzni. To mi fakt hlava nebere, ta Plzeň neměla nic v ruce, pokud vyhrožovali, že nevezmou Pilaře ještě do léta na hostování, tak bych ho dal jinam, pokud argumentovali, že si u nich udělal jméno, to je sice pravda, ale nikoho to nezajímá (nám se to taky parkrát stalo, že si u nás hráč udělal jměno, byl jen půjčený, prodával ho mateřský klub a Slavia ostrouhala). Jedině mě ještě napadá, že Plzeň asi budou pěkný grázlíci a Hradec dostal strach ...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
bongor před 13 lety 27.01.2012 22:26 |To Tě asi napadá správně Ládíku.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Oja před 13 lety 25.01.2012 20:25 |Byl bych pro vyzkoušení téhle sestavy:
Contofalsky - Nitriansky, Latka, Cicman, Conka - Jarolim, Petrak - Vondracek, Hurka, Trubila - Skoda.
Vondracek ted hraje pry dobre, jinak by se tam mohl zkusit i Prošek, to je jedno. Ale taková sestava se mi zdá z toho co máme asi nejlepší:)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
japhy před 13 lety 25.01.2012 20:07 |Pro mě je zatím velikým plus to, že snad budeme hrát na dva útočníky. Alespoň to podle jejich počtu předpokládám.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
urs (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 23:52 |taky jsem hrával folauta :)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.01.2012 11:50 |Návrh sestavy: Čontofalský (A) - Nitrianský, Latka (C), Čepelák, Čonka - Petrák - Prošek, Milutinovič, Hurka, Trubila (A) - Škoda.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
janko (přítel SN) před 13 lety 26.01.2012 11:55 |Čontofalský - Nitrianský, Latka, Čepelák, Čonka - Petrák - Vondráček, Milutinovič, Hurka, Trubila - Böhm
Re: Slavia - Pardubice 4:0
opicemag před 13 lety 26.01.2012 12:58 |A můj. Čontofalský - Nitranský, Latka, Čepelák, Čonka - Vondráček, Petrák, Hurka, Trubila - Böhm, Škoda (Pospěch)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
tolsimir před 13 lety 25.01.2012 20:25 |Ten Husek je pravda, je blizko dohode hostovani s opci..
Re: Slavia - Pardubice 4:0
lassiter před 13 lety 25.01.2012 20:31 |to je konec. petrák bude sedět? nebo snad kapitán lukáš?
Re: Slavia - Pardubice 4:0
tolsimir před 13 lety 25.01.2012 20:35 |jestli se neprivadi misto blazka s tim, ze se LJ posune trochu vejs..
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Viking před 13 lety 25.01.2012 20:38 |Tímhle by si nasral Platil na hlavu úplně. Odmítne Davida Jarolíma s tím, že je třeba stavět Petráka a potom přivede tohodle dřeváka.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
mirecek1111 před 13 lety 25.01.2012 20:43 |na druhou sranu zase není nutno někoho shazovat jen proto, že je to hráč Sparty. On tam hrál ted na podzim vcelku pravidelně, tak to zase tak hrozné nebylo. A je to ta střední generace, která nám chybí. Hostování s opcí nic nezkazí.. Přinejhorším prostě půjde na konci sezony zase pryč, jako třeba Blažek.
Myslím si, že to aby hrál Petrák si už Platil s Řebíčkem pohlídají, tak třeba ze sestavy konečně vypadne Jarolím.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
japhy před 13 lety 25.01.2012 21:36 |No, supr. Nepotřebujeme spíš někoho ofenzivnějšího? Na DZ je Petrák, snad Čepelák a, i když si to hodně lidí nechce připustit, tak i LJ.
A jestli se nepletu, nebyl jeho příchod do Sparty z Jablonce lehce nestandardní? Možná se to týkalo někoho jiného, ale tak nějak mám tuhle aférku spojenou s ním..
Re: Slavia - Pardubice 4:0
quelhar (admin) před 13 lety 25.01.2012 21:55 |V Jablonci znicehonic prestal chodit na treninky, na tyden uplne zmizel, nikdo o nem nevedel a po tydnu ho predstavila Sparta jako novou posilu...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
bongor před 13 lety 25.01.2012 22:16 |No tak to je u rumuna normál.Zvláště moc si tam ale stejně nezahrál,snad byl dost dlouho zraněnej nebo co.
Mně pořád leží v hlavě ten David,ten by dokázal dát té naší holomajzně řád a dokáže i kluky pořádně seřvat.Hušek, to bude jen další z mnoha průměrných,ta naše hra je taková šedivá a on to
určitě nevybarví.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Eluin (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 23:03 |Hušek má (měl?) fotbalový talent jako málokterý hráč u nás, ale bohužel..., na Spartě s ním v poslední době moc spokojeni nebyli, hodně flákal tréninky, popíjel v barech...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 25.01.2012 23:05 |Takže posila naší barové jednotky Blažek Pospěch, to asi aby tam netahali mladý :D
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 26.01.2012 10:04 |Zdravim, jeste to neupekli, Huskovi ted shanej neco i venku na hostovacku, navic na Sparte to jeste neni zrejme na 100 procent , takze bych opravdu pockal, pro Huska je to jedna z moznosti , ale moc se mu k nam nechce.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 26.01.2012 15:56 |No to je dobře, nechci teda mluvit za jiné ale mám pocit, že my (slávisti ne sparťanské vedení) ho tu taky nechceme.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Diegal před 13 lety 26.01.2012 21:31 |Simič pravděpodobně zůstane, Slavia se s Janovem nedohodla...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 26.01.2012 22:53 |Což není moc dobře, protože po skončení smlouvy odejde zadarmo.
Samozřejmě záleží na tom, co Janov nabízel, ale je lepší z nevyhnutelného alespoň něco vytěžit.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Kmotr (přítel SN) před 13 lety 27.01.2012 11:59 |Pokud to bylo jen lehce nad tabulkovném, tak je lepší když tu rok ještě zůstane. Dostaneme skoro stejné peníze a buh ví co všechno se za rok může stát: táta agent se vrátí, kluk tu může chtít zůstat i bez něj atd..
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 27.01.2012 12:25 |Nevidíme do toho, každopádně zrovna v tomhle případě jsem skeptik, protože to nemáme ve svých rukou. Je to, co by kdyby...
Jinak se rojí zajímavá a dasažitelná jména do ofenzívy. Lukáš Bajer problémy v Olomouci, Lačny, Kalivoda je stále volný, takže se s tím dá ještě něco udělat.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 27.01.2012 12:38 |Zdravim, tak snad jen k Simicovi, tata je Slavista , i kdyby se odstehoval na severni pol , pokud kluk bude chtit zustat zde , tak neni problem a Janov je to presne o tom, proc bude ted platit , kdyz kluka bude mit za pul roku zadarmo. Jmena sice padaji a padala , ale snad by mohl byt realny ten Lacny a dalsi lidi vyhozeni z becka Sparty, kteri mohou odejit zadarmo, ale mam pocit , ze na nektera jmena proste vedeni neslysi a je zajimave , ze jsou to hraci schopni jit se svym platem o dost dolu.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
vojtechusv před 13 lety 27.01.2012 13:21 |O Lačným jsem ted´ četl, že se nedomluvit ve Skotsku v Dundee United. Chtěl moc pěněz.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 27.01.2012 13:41 |Hm, ja slysel , ze je nezaujal herne , ale ze by byl drahy , Sparta ho strka na Zizkov , takze s tou vejplatou to zase , tak horke nebude , navic zrejme tlacej na pilu a do uterka mussi bejzt v prachu.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 27.01.2012 13:53 |Hlavní problém je, že útok posilovat nemusíme, byl by to příchod hodně navíc, zbytečný luxus, a sice se tvrdí, z toho sem vycházel, že je Lačný i ofenzivní záložník, takže by mohl hrát jako stažený podhrot, ale v Ružomberoku hrál vždy na absolutním hrotu a byl to zakončovatel. Z ekonomického hlediska je squadra: Pospěch, Škoda, Bóhm, Vlček, Voráček dostatečná.
Pokud bych chtěl šetřit peníze a získat nej. kvalitu, tak bych asi nabídnul Kalivodovi šanci do léta, přesvědčí/nepřesvědči. A pak bych se snažil vymyslet něco s Milutinovičem, on nemládne a jeho výkony jsou takové...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 27.01.2012 13:59 |Nevíte náhodou, jak je na tom test Rijada Demiče. Ve Spartě se vyjadřovali pochvalně, pokud by tam neprorazil, spolupráce s Milutinovičem by stála za zkoušku.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 27.01.2012 14:17 |Nemam info, ale ze je dobry to dokazal, jen mi prijde , ze Sparta dela v zaloze celkem dost pruvan, navic by byl zrejme zcela zadarmo a prej na plat neni taky narocny , vim jen ze snad uz vyhlasili stopku, tak uvidime.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 27.01.2012 14:21 |A Kalic prej ho nemuze rozdejchat Drzmisek.......
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 27.01.2012 14:55 |Já zas nemůžu rozdejchat jeho a taky je sportovním ředitelem... :-)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 27.01.2012 15:06 |Vidite mne spis sere , ze jsme vyhkledavali talenty treba ve Furkine Faso a budou behat na Dukle a zrejme jde o kluka , kterej se mi i libil , byl tady /na Slavii/ par dnu, pak odjel a ted je v Dukle, ofenzivni zaloznik , takova investice do budoucna , ale bohuzel...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 27.01.2012 16:55 |To že Dukla má odborně kvalitnější lidi je dnes celkem jasné, mě ani tak nemrzí Ismail (Ishmael??), jako spíš Hanousek, tam to bylo pochybení a několikrát jsem se pozastavoval nad tím, kde se stala chyba. Když už akceptujeme fakt, že hráči z Afriky můžou být problematičtí.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Lenkestr před 13 lety 27.01.2012 18:10 |Me stve ten D. Jarolim... proc ne on? zaprve v tymu nemame nikoho, kdo by se zapsal v cizine jako on, repre srtartu taky nema nikdo u nas vic, zkusenoti taky ne(a pro ty mlady by to smysl melo, mohl by se u nas i pripravovat na svoje budouci povovani v Hamburku), je podobne dravej jako Kisel a za mnoznost si s bratrem ve Slavii zahrat by urcite sel i s prachama dolu, navic, kdyz je moznost ho mit zadarmo, tak proc ne...
+velkou cast fandu by to potesilo, trochu by to uklidnilo napjatou situaci a pokud je Malik schopnej, tak by se z toho dal vytriskat i slusnej marketing(nemyslim, ze by mel nekdo vetsi marketingovej potencial nez David)...
Nechapu, jestli tohle nevidi, tak nevim...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
bongor před 13 lety 27.01.2012 22:22 |Je to zásadní chyba,že jsme ho nevzali.Dvě-tři sezony bysme měli postaráno o lídra.Nevím jakou chtěl gáži,ale určitě by se vyplatil.
No ale jak jsem už párkrát napsal,toho bohdá nebude,aby do platilovy milované Slavie přicházeli nějací pitomí červenobílí srdcaři......
Re: Slavia - Pardubice 4:0
bongor před 13 lety 27.01.2012 22:25 |Co je Držmíšek proti Kaličovi?Nic.I když si nemyslím,že by byl Kalič pro nás nějaký zachránce,jedno by bylo jisté,že by každý zápas odehrál na doraz
Re: Slavia - Pardubice 4:0
vojtechusv před 13 lety 27.01.2012 18:09 |http://zpravy.e15.cz/nazory/rozhovory/jaroslav-hrebik-s-pseudohvezdami-opravdu-pracovat-neumim-ani-nechci-738119
Tak doufám, že budeme mít s Františkem v jarní části štěstíčko a motivaci...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Artur (přítel SN) před 13 lety 27.01.2012 18:23 |Bohužel pan Hřebík má naprostou pravdu taková snúška amatérismu co je v české lize minimálné desítku let.... Strašné. Amatérismus ve Slavii, Baníku, Brně ( hrajících ve třech největších městech ). Skoro je mi do breku. To samé hokej taková banda diletantů co to vede....
Re: Slavia - Pardubice 4:0
mirecek1111 před 13 lety 27.01.2012 18:25 |Já to ani raději číst nebudu a stejně jě to naprosto do očí bijící. My ten fotbal děláme jako naprostí šlendrijáni. Hodl to jsou takoví zabedněnci že nám nezbyte, než počkat až Jarolím, Standa, Hub apod. sejdou časem.
A když naopak můžeme získat skutečnou personu a kvalitu tak nemáme zájem...naco nějaký D. Jarolím že. Seru na to, seru na to..proč se s tím pořád rozčilovat.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
edenian před 13 lety 27.01.2012 19:52 |Hele nebud smutnej. To prejde. A kazdej si nemyslime ze D.Jarolim je nejaka persona a kvalita. Aspon nebudes zklamanej.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
mats před 13 lety 27.01.2012 19:17 |ráno jsem to taky v "éčku" čet... zajímavá byla hlavně ta pasáž, kde říkal něco v tom smyslu, že někteří amatérští sportovci trénujou víc než prvoligoví fotbalisti ;-)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
bongor před 13 lety 27.01.2012 22:18 |Hřebík je inteligentní člověk,ve sraltě je ho škoda a věřím,že to brzy sám zjistí.Jeho názory mají něco do sebe,naštěstí ale nepochopil ,že to co nejvíc kritizuje,totiž machrování průměrných, kvete nejvíc právě u rumuna a taky opomenul důležitou věc,totiž že hráč,který si zvykne,že mu devadesát procent sezony někdo snaživě připískává si
potom těžko zvyká na rovinu,nedejbože když si dokonce někdo dovolí občas písknout proti němu.To už vůbec nemůže pochopit a potom se to čtvrt hodiny snaží rozchodit,místo aby hrál za co ho královsky platěj.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
vojtechusv před 13 lety 27.01.2012 23:11 |Já si myslím, že je dost možné, že mu tohle angažmá vyjde...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
spojka před 13 lety 28.01.2012 09:57 |Na teoretizování byl Hřebík vždycky machr. Ale převést to do praxe, to už chce fištróna. Toho člověka hnali v podstatě odevšad, kde byl, po třiceti letech trénování žije z jednoho prohraného (!!!) zápasu s týmem, který sem přijel v podstatě na výlet, z jednoho dětského turnaje, který o kvalitě trenéra absolutně nic nevypovídá. Úsměvný jsou jeho řeči o charakteru hráčů. Od člověka, o kterém i jeho kolega prohlásil, že u Jardy je "těžkej průser v charakteru", to opravdu sedí.
Jsem zvědavej, jestli bude se svým vědeckým přístupem alá Barcelona výrazně lepší výsledky než Chovanec. Řekl bych, že ne. Aby mu nemusel zachraňovat židli Přibyl s Krulou.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Betynka58 před 13 lety 28.01.2012 12:44 |Tak zrovna u Hřebíka považuji pevný charakter za jeho nejsilnější stránku, myslím, že ze současných trenérů je jedním z nejčestnějších.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
dejva před 13 lety 27.01.2012 22:52 |Stále se zde objevuje myšlenka, že by se David Jarolím mohl brzy vrátit zpět do Slavie. Jane zde už vysvětlila, že z finančního hlediska je jeho přestup k nám nereálný. Já přidám pár postřehů z rozhovoru, který poskytl David středečnímu vydání hamburského deníku.
Na jaře chce D. zůstat v klubu ve kterém hrál 8 sezón a pomoci mu v boji o záchranu.Doufá, že dostane ještě šanci se na hřišti ukázat.
KJ ho láká do svého klubu v UAE, kam on ale jít za žádnou cenu nechce.
Tvrdí, že pokud to půjde, chtěl by pokračovat na špičkové úrovni ještě dva roky.Nabídky má ze Španělska, Francie, Itálie a samozřejmě z Německa.
Nyní je zcela jasné, že Davida v Edenu bohužel jen tak neuvidíme...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jakubisko před 13 lety 27.01.2012 23:58 |Je možné že bychom ho finančně neutáhli, ale za zeptání bychom nic nezaplatili. Bohužel linej Platil holý neštěstí, takže asi tak. Kdoví, třeba by stejně tak chtěl pomoct klubu který ho vychoval a honorář by na půlrok omezil.
Jinak KJ netrénuje v UAE, ale v Saudské Arábii.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Kactus před 13 lety 28.01.2012 00:36 |to je jedno, bez ropy by zrali pisek
a KJ by zachranoval porad nas :)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jakubisko před 13 lety 28.01.2012 10:25 |Tak zrovna UAE byli celkem bohatý už před objevem ropy, měli ekonomiku založenou na bankovnictví a nejsou na těžbě tak závislí jako ostatní ministáty kolem. Co se týče SA tak tam nevím, ale vzhledem k historii a tradici státu a monarchie si taky nemyslím že zrovna žrali písek. :)
Ale to je trošku mimo téma že.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Rottax (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 05:57 |Tak Hušek naštěstí zřejmě nepřijde http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/116560/rusky-zaloznik-pilijev-neprijde-o-micolu-stoji-slavia-dal.html
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 28.01.2012 10:28 |Zdravim, no ono se potvrdilo to , co se tak nejak vedelo, ale nemohu si odpustit poznamku, to si opravdu vedeni mysli , ze s timto kadrem muze udelat diru do sveta , Ja mam jiny nazor , s tim Micolou to je taky docela povedena historka , hrac se zuby nechty drzi venku a bude cekat do posledni mozne chvile jestli mu neprijde nejaka nabidka, az kdyz se nic neurodi je ochoten zamirit do zdejsich kraju a jelikoz Banik zatim neni prilis solventni , tedy neplati vse a vcas , tak mozna , ze by uvazoval o nas, jenze ony nabidnute financni podminky mu nejdou pod nos.to je asi jako s tim Edenem, ze by byl problem vysse najmu, to asi ne , ale je tady jiny problůem , Natland chce totiz vyuzivat pri akcich vsech prostor stadionu, tedy i tech Slavistickych a to uz problem je.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
1rytir před 13 lety 28.01.2012 11:16 |Ventiloval jsem to tady již mnohokrát. Ani já nepovažuji současný kádr Slavie za takový, aby mohl byť jen v naší lize hrát o přední příčky. Udivuje mě, že si managament myslí opak. Jen absolutní fotbalový diletant nevidí, že mužstvu chybí tvůrce hry, někdo, kdo by kolem sebe na hřišti stmelil směsici vyjukaných mladíků bez zkušeností s bezdůvodně namachrovanými individualisty středního fotbalového věku. Podle mého takovým mužem mohl být David Jarolím. Proč o něj Slavia nestojí je záhadnou a připomínky typu, že by chtěl výrazný plat neberu, to není seriozní!
Re: Slavia - Pardubice 4:0
janko (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 11:43 |A jaký připomínky bereš?
Je tam osm let, tak se neodchází lehce a navíc proč by se hnal do GL jezdit někam na hnusný poloprázdný stadiony bez atmošky, když může být ještě v klidu dva roky venku, on ty nabídky má... Chce asi hrát ještě fotbal, ne kopanou a já se mu nedivím. Kde bereš tu jistotu že ho Slavia nekontaktovala, respektive nezná jeho názor na návrat?
Re: Slavia - Pardubice 4:0
dejva před 13 lety 28.01.2012 13:29 |Přesně jak říkáš. Slavia skrz Lukáše ví, že David chce ještě minimálně dva roky působit na špičkové úrovni. Pokud si někdo myslí, že tím míní GL, je mimo. Davidův plat se v HSV pohybuje kolem 30tis. eur (750 tisíc czk) měsíčně. Platil jasně několikrát zopakoval, že hráči se smlouvou, která by se byť jen vzdáleně blížila této částce do Slavie prostě chodit nebudou.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Jiri1 před 13 lety 28.01.2012 11:46 |No , ono to zase zahadou moc neni ,jeden duvod jste zminil, druhy je v tom , ze David vzhledem k veku vyzaduje komplexnejsi reseni, tj. to co mu snad bylo nabizeno v Nemecku, ze se o nej klub postara i po ukonceni kariery a tady bych rek , ze je problem, Navic si nejsem zcela jisty tim, jestli by k soucasne garniture nasel pozitivni vztah, osobne mi treba vadi daleko vic ten moment , ze pocitaji s Vlcakem ci s Hubem i dal , ale vek proste v nicem nezastavis a hraci nemuzou na stejne urovni hrat do devadesati let.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 28.01.2012 11:56 |Mě by se tu DJ taky líbil, ale je to volba majitelů a sportovního úseku. Nevím, zda se ptali, nebo neptali, každopádně není všem dnům konec, pokud má opravdu přijít nový trenér v létě, můžeme se k té otázce vrátit, dál bych ji nerozpytvával, protože si škodíme sami, zbytečně se unavujeme a otravujeme vzduch, myslím, že názor jsme dali jasně najevo pro vedení, které si to tu pročítá a tečka.
Je hezké, že do toho chceme mluvit, ale na druhou stranu, když se mohlo něco reálného udělat (výběr peněz a koupě akcií), tak se fanoušci nebyli schopni dohodnout na elementárních věcech a promarnili dobu, kdy lidé ještě měli volné peníze a hlavně ochotu do klubu investovat, pro ně, větší částky. Z tohoto pohledu je mé, potažmo naše rozčilování nesmyslné.
Ať už je to dobře, nebo špatně, nyní jsme v roli přihlížejících, co si vymohli určitá práva, sic povrchní, ale ještě, že jsme si je vymohli a za to děkuji SDS a musím i poděkovat ochotě majitelů, že se toho účastní, i když to občas připomíná kouřovou clonu...
Jinak jsem rád, že je Hušek fáma, mrzí mě Pilijev i DJ, na druhou stranu si nemyslím, že by byl příchod Mičoly nějak potřebný, spíš bych tu uvítal na půlroční zkošku Kalivodu, ten by buď přesvědčil, nebo ne. JE to srdcař, ty potřebujeme, už kvůli mladým hráčům. Na podzim na Žižkově ukázal, že mu to v ofenzivní činnosti myslí, kombinace a zakončení, kterých není defenzivní L. Jarolím schopen a Frejlach jen, když není zraněný.
A co se Platilova vyjádření ohledně kádru týká, ne vždy jsou pravdivá...
Re: Slavia - Pardubice 4:0
japhy před 13 lety 28.01.2012 13:12 |Taky by se mi tu Kalič nebo DJ líbili, ale musíme si uvědomit, co by to udělalo se sestavou. Silně pochybuju, že by nahradili LJ. Tím pádem by by v ohrožení Petrák. Aby nebyl, muselo by se hrát 4-5-1. To si ale zase nezahraje drtivá většina útočníků.
Na podzim se ukázalo, že s tímhle týmem to daleko nedotáhneme, na sestup to ale taky není. Takže, když už se rozhodli, že tu Straku nechaj do léta(snad ne déle) a ambice nejsou veliké, asi nemá cenu budovat v rámci možností co nejsillnější tým, když v létě přijdou změny.
Tudíž dát OPRAVDU šanci mladým, ať se za ten půlrok otrkaj, i za cenu kolísavých výkonů a výsledků. A nepanikařit, mladý nechat a vyhodocení udělat až po sezoně.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
tantalos před 13 lety 28.01.2012 14:49 |Musím bezvýhradně souhlasit s Jiřím1,že dnešní tým na nějaké velké úspěchy nemá. Dokonce pokud jde o hráčskou kvalitu, je na tom zřejmě hůř než před rokem.
Nicméně bych považoval za pitomost chtít do Slavie získávat hráče, kteří o ni příliš nestojí a považovali by přijetí současných finančních podmínek za degradaci a uráželo by to jejich ješitnost. Což je podle mého názoru případ D. Jarolíma, Pilijeva, Huška i Mičoly, a to tím spíš, že má jít o pouhé hostování. Slavie by měla získávat jen hráče, kteří to opravdu chtějí a neberou to jako dočasné východisko z nouze.
V českém fotbalu je momentálně málo peněz a bude jich ještě míň.
Pokud jde o situaci Slavie, je vážná, ale když ji porovnám se stavem před osmi, devíti měsíci, nevidím důvod ke kvílení. Naopak dost se zlepšilo
Samozřejmě bych rád viděl příchod hráčů jako Berger nebo Přikryl, ale chápu, že peněz je málo.
V daných podmínkách, kdy na poháry myslet nemůžeme a k udržení nám bude stačit 4-6 bodů. nedopadla letošní akviziční sezóna nejhůř.
Čonka, Škoda i Böhm přišli na místo, kde to Slavia potřebovala nejvíc.
Čontofalský, Nitrianský, Latka, Petrák, Trubila, Koreš a Hurka již velmi solidní výkonnost prokázali na podzim.
Jako výplň z nouze zůstávají LJ, Hub a Vlček, kteří občas pozitivní úlohu sehrát dokážou.
Jako maximálně pozitivní vidím, že alespoň snad dostanou šanci mlaďoši.
Není jich málo: Hrubeš, Čepelák, Prošek, Voráček a Vondráček, D. Veselý. K nim bych ještě připočítal Dembelého a navíc další, kteří správně odešli ve stádu ovcí: Zákostelský, Vyhnal, Červenka, Paprčiak, Tusjak – dohromady vlastně celý druhý mančaft. Bude úspěch, jestli se alespoň dvěma z nich podaří vyrůst během jara na slušnou ligovou úroveň, ale – neobviňujte mě z marxismu, že kvantitu nutně přerůstá ve kvalitu, ale samotný počet pravděpodobností by měl vést k závěru, že alespoň dva z nich nezblbnou, udrží si zdravou hlavu i nohy a nezačnou si hrát na mistry světa.
Pokud bych teď měl někoho kupovat, aby nebyl moc drahý, hledal bych akvizice mezi talenty ve věku 16 – 19 let do béčka a juniorky
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 28.01.2012 15:14 |Problém je, že ofenzivní záložník nás čeká teď, nebo v létě tak jako tak. Pokud bereme v potaz odchod Vlčka, který už toho moc nenahraje, ani když hraje a případné odchody hráčů jako Petrák a Hůrka, budou hráči na pravou zálohu a ofenzivní střed nutností.
Sparta testuje jednoho zajímavého hráče, ve hře je i Volek s Kalivodou, pokud s nimi nebudou počítat Teplice, máme tu Most na výchovu zajímavých, mladých hráčů, ten počítá každou korunu a hráči jako Danoski, nebo Rusetkyi, to je příslib do budoucna. Taky tu je Slovensko a Dukla dokázala, že bychom neměli zapomínat ani na Afriku.
Nikdo nechce závody ve zbrojení a hráče za desítky milionů, ale kdyby přišel jediný hráč na ofenzivního záložníka a může to být třeba hostování s opcí, nebo jen herní test, přieslo by to klid mezi fanoušky a pokud by se prosadil i obsazení postu, kde nemáme žádného zdravého hráče.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
quelhar (admin) před 13 lety 28.01.2012 15:41 |Pravda je, ze typickeho zdraveho kvalitniho ofenzivniho zaloznika nemame, protoze Milutinovic podle me nedosahuje kvalit hrace pro tym z lepsi poloviny tabulky. Na druhou stranu nesouhlasim, ze ted nebo v lete musi nekdo prijit. Na ten post mame hned tri zranene hrace - Frejlacha, Korese a V. Simecka. Zajimavym hracem pry je take Zmrhal, o kterem se chvili uvazovalo, ze pujde do pripravy s ackem. Takze je otazka, jestli shanet nutne nekoho dalsiho, kdyz vsichni tri by meli byt v lete pripraveni naskocit do pripravy na novou sezonu. A vsichni vime, ze tech 14 zapasu pod Strakou, co nas na jare cekaji, nic duleziteho neznamena. Za Kalivodu na hostovani s opci bych byl rad, ale neni zadna tragedie, kdyz na ten post ted nikdo neprijde.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Barlblog před 13 lety 28.01.2012 15:49 |Tak já jsem byl ohledně Milutinoviče skeptik od začátku, ale na druhou stranu dostane pořádnou šanci až teď, takže uvidíme. Jinak Všechny hráče co si jmenoval jsem zahrnul do úvahy. Šimeček neodehrál v lize nic a ještě není ani zdravý a nikdo neví, jestli bude. Koreš má problémy už přes půl roku a nedávno absolvoval operaci, taky není jasné jak dlouho bude mimo, jenom diagnoza trvala doktorům celý podzim. Frejlach je jistě kvalitní, ale u něj je to taky na vážkách.
Takže stojíme před nutností. Nikdo taky netvrdí, že nemůžeme využít Milutinoviče v případné výměně.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
quelhar (admin) před 13 lety 28.01.2012 16:05 |U Korese to snad pry bylo tak, ze byl "vyleceny" a na prvnim treninku po zimni pauze si zraneni obnovil. Ale to je celkem fuk, ja verim, ze vsichni tri budou pripraveni do letni pripravy nastoupit a minimalne jeden se zapoji uz behem jara. Ovsem zadnemu zkvalitneni zalozni rady se samozrejme nebranim :o)
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Eluin (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 15:54 |Je příjemné číst si od tantala aspoň částečně pozitivní článek, a to myslím bez jakékoliv známky ironie. Současnou sezónu jsme už de facto odpískali, sestup i poháry se nám týkají jen teoreticky a vzhledem k dost velkým ekonomickým problémům, které náš fotbal (v globálu) čekají je skutečně asi hloupé utrácet peníze za hotové hráče (když navíc asi skutečně přijde ten nový trenér, pan XY). Slavii je třeba budovat pomalými krůčky (ale jedním z prvních by měl být krok důrazný, směřující k udržení klíčových mládežnických hráčů a k vytvoření pozitivní image klubu).
Re: Slavia - Pardubice 4:0
tantalos před 13 lety 28.01.2012 16:27 |jedním z prvních by měl být krok důrazný, směřující k udržení klíčových mládežnických hráčů a k vytvoření pozitivní image klubu - naprosto souhlasím.
Ještě bych připojil, že byť tuším, proč se AŘ rozhodl pro Straku (kdo jiný by v situaci, že to bere jen nakrátko, za málo peněz a že nesmí počítat s velkými posilami to vzal), situace, kdy osoba trenéra vyvolává napětí mezi klubem a diváky je naprosto neúnosná. STNS.
Mně by se docela líbil Luboš Kozel. Byl to slušný člověk, s Duklou odvesl zázraky, vystudoval vysokou a zasloužil se o vzestup hráčů jako Necid a další skvělá parta z dob, kdy vedl béčko.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Eluin (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 16:41 |Ano, Kozel je i mé tajné přání.
Re: Slavia - Pardubice 4:0
Rottax (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 17:18 |Přesně tak! I pro mě je Kozel výborná varianta. Ten mi v anketě chyběl!
Re: Slavia - Pardubice 4:0
urs (přítel SN) před 13 lety 28.01.2012 19:07 |Luuuuuuboš Kooozel!! :)