O Slavii

Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

Mladá fronta Dnes ve svém sobotním vydání zveřejnila rozhovor s krizovým manažerem Natlandu Michalem Košackým, tématem rozhovoru byla i Slavia.

Když před necelým rokem vstoupila do vlastnictví fotbalové Slavie investiční skupina Natland, mluvila o dlouhodobých plánech. Svůj podíl v klubu však prodala téměř záhy. Nyní vlastní pro změnu stadion, kde Slavia hraje domácí zápasy. Opět hovoří o mnohaleté koncepci, chce zrušit parkoviště, vybudovat park a návštěvníky svážet železnicí. Podle krizového manažera společnosti Michala Košackého má Natland v plánu změnit nájemní smlouvy se Slavií, které jsou pro něj nevýhodné, na stadionu nechat hrát kluby, které o to stojí, a vypořádat se s neoprávněnými závazky.

Hovoříte o neoprávněných závazcích. O jaké konkrétně jde?
Na jedné straně jsou ty oprávněné běžné, související s bankou a držiteli dluhopisů. O těch není žádných pochyb. Dlouhodobě se však táhnou spory s dodavatelem arény. Běží tu developerský projekt, který doprovázejí vážné spory.

Čeho konkrétně se týkají?

Například toho, že vůbec nedodává, co bylo objednáno. Práci společnosti Strabag tak přezkoumáváme a hledáme dohodu, jak ji vyřešit.

Jaké akce budete v Synot Tip Aréně v budoucnu preferovat, aby se závazky úspěšně splácely a multifunkční centrum bylo výdělečné?

Hlavní funkce arény je pro nás společenská, kulturní a sportovní.

Fotbalové fanoušky může vyděsit, že sportovní část je až na posledním místě vašeho žebříčku.

Ale to ne, žádný žebříček nemám. Pokud jde o finance, závislí na fotbalových zápasech nejsme.

Přesto máte zájem o to, aby v aréně fungovaly dva kluby. Proč?

Pokud chce hrát v našem centru i někdo jiný, my mu to umožníme. Nevím, proč bychom neměli.

Třeba proto, že fanoušci Bohemians chtějí být v Ďolíčku a slávisté by rádi měli stadion pro sebe.

Jako člověk chápu, že v těchto sporech jde o tradici, srdeční záležitost fanoušků. Jako ekonom si ale dobře uvědomuji, že pro Bohemku je mnohem výhodnější z finančních důvodů hrát u nás.

Bratři Řebíčkové, majitelé Slavie, při jednání s fanoušky tvrdí, že chcete zdražit nájem. Skutečně?


Pozemky v Edenu si pronajímáme od Slavie, a to se odráží i ve výši jejího nájmu. Ale při zkoumání nájemních smluv, které jsou dlouhodobě uzavřeny, našli několik částí nájemného, které se nám zdá nižší než by mělo být.

Například?

Jde o prostory, které má Slavia zamknuté - pro nás jsou tak nedostupné při všech akcích, a to nejen těch fotbalových. Tohle se snažíme do budoucna řešit.

Jaké podmínky nájmu mají Bohemians 1905?


Samozřejmě nižší než Slavia, ale to proto, že i když jim nabízíme jako všem nájemníkům maximální komfort, tak oni využívají méně prostoru a daleko méně intenzivně.

Ještě se vraťme k využití Synot Tip Areny. Mluvil jste o tom, že fotbal pro ni není finanční prioritou. Přesto fanoušci mají právě Eden spojený vyloženě se Slavií.

A my z jedné části samozřejmě fotbal podporujeme. Stadion ale Slavia nevlastní. Postavil ho investor, který ho zaplatil. My vnímáme tu srdeční záležitost, že v tomto místě hrála vždy Slavia. Proto chceme, aby tu měla kvalitní zázemí.

A model, že zde bude hrát více ligových klubů, vám nevadí?

Vnímáme, že přednostní právo má fotbalová Slavia. Tak to vnímají i fanoušci a my to naprosto respektujeme. Model více týmů sice není úplně obvyklý, ale je funkční. Stačí se podívat na Mnichov nebo Milán.

Dá se odhadnout, kolik tržeb z chodu arény je díky fotbalu?

Ani s ligou, evropskými poháry, reprezentací a dalšími exhibičními duely to nepřesáhne třetinu.

Jak velkým přínosem byly podzimní zápasy Ligy mistrů?


Finančně to nebylo tak rozdílné od jiných zápasů. Nejvíce to prospělo jménu arény, které se dostalo do povědomí - a UEFA byla spokojená. Je to důležité i proto, že se má tady příští rok hrát finále Superpoháru a o podobné akce máme velký zájem.

Hodně se hovoří o koncertech, které jsou plánovány ve velkém množství. Neohrozí ligové zápasy?

Zrovna ve čtvrtek jsme synchronizovali s pány Řebíčky kalendář a negativně to domácí utkání neohrozí.

V aréně se dost kritizuje kvalita trávníku. Co se s tím dá dělat?

O běžnou údržbu se stará Slavia. Víme, že jeho kvalita je kritizována. Děláme analýzu, ze které máme pocit, že už samo položení trávníku nebylo v normě. Je to ale těžko prokazatelné.

Majitel Synot Tipu Ivo Valenta chystá razantní škrty ve sportu. Počítáte s tím, že aréna ponese do budoucna jiný název?


Známe postoj pana Valenty a je klidně možné, že aréna ponese jiné jméno než Synot Tip. Zda s někým jednáme, jde mimo mě.

V okolí stadionu se často bojuje s přehnaným hlukem. Jak je to v případě Synot Tip Areny?

Eden podobné akce potřebuje, aby mohl prosperovat a splácet své závazky. Podporujeme změnu pravidel o nočním klidu na úroveň obvyklou jinde v Evropě, abychom je mohli několikrát ročně pořádat bez hrozby pokut. Větší hluk tu ale působí doprava. Připravili jsme proto řadu konkrétních návrhů, které zlepší kvalitu života v této lokalitě. Místo parkoviště vedle stadionu chceme vysázet zeleň a fanoušky budeme svážet železnicí a MHD.

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    lassiter     před 13 lety 24.01.2012 17:35 |  
    0 0

    Zajímavý, i když ne moc veselý. Jestli to teda dobře chápu, tak E-Side se loni transformovala na fotbalový klub jen kvůli Synotu, aby mohla dostat peníze v rámci loterijního zákona? Tak to asi teď Kuka rozpustí přípravku. Jestli ji teda složil. A vůbec, řídí ještě Kuka stadion?

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      podol (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 17:37 |  
      0 0

      Vím to jen zprostředkovaně,dle spolupracovníka.Kuka již stadion neřídí.

  2. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    spino     před 13 lety 24.01.2012 17:38 |  
    0 0

    Co se týče trávníků tak věc se má takhle:

    My ho budem huntovat, vy ho budete udržovat. Celkem férové. :-(

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      janko (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 17:45 |  
      0 0

      ...a klokan co na to jen čumí, tak zaplatí méně... :-)

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        travel (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:23 |  
        0 0

        Bohemka vyhrožuje,že půjde na Strahov,tak jim leze Natland do řitě a Slavii to chce navýšit.Jsem zvědavej,co všechno si ještě budem muset vytrpět.Platil, Straka,Řebíčkové a teď ještě Natland.Já se snad začnu modlit,aby nás Kellner zachránil.

  3. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 17:41 |  
    0 0

    Proste debil fanousky svazet zeleznici budou lidi vyskakovat za jizdy,jinak spousta mimoprazskych je rado ze se muze zaparkovat u stadionu i kdyz je to v dire.At se debil podiva jak jsou parkoviste u jinych modernich stadionu ve svete ,komfort pro fanousky v podobe parkovani je bezny.Proste kreten kterej se v tom vyzna asi jako ma prdel v navigaci parniku.Zrejme bude bojovat o trvale snizovani navstev na domacich zapasech Slavie.A skoncime na Strahove.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      PetCC     před 13 lety 24.01.2012 18:06 |  
      0 0

      No tak třeba můj kamarád často jezdí domů vlakem. A i když bydlí dál než já, až za hranicí Prahy, tak mu to trvá domů stejně dlouho, jako mě.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:20 |  
        0 0

        To má ale svá úskalí. 1. vlaky opravdu nejedou všude. 2. Nádraží na menších městech bývají dost z ruky. Takže ne každý to má chuť absolvovat. Třeba můj příklad. Malé město 50km od Prahy. Autem jsem na staďáku do hodiny podle provozu. Vlakem bych jel přes hodinu na Masaryčku a pak z masaryčky to je MHD kolik? 30minut? A na ten vlak bych musel ještě jít 3km pěšky.

        • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

          vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:29 |  
          0 0

          Presne a kdyz se hraje od 19-20hod kolika lidem jede posledni vlak o autobusech ani nemluve,koho bavi desetkrat presedat atd.nemluve o lidech kteri jedou treba100km.Proc se asi delaji parkoviste u obchodnich center aby tam prislo co nejvic lidi jenze dementi s natlandu to asi nevedi,lide jsou dnes pohodlni tak by se jim melo vyjit vstric.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:30 |  
        0 0

        Nedej se vysmat chtel bych te videt kdyz treba jedes z Tanvaldu....

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      harry     před 13 lety 25.01.2012 12:11 |  
      0 0

      pokud vím, tak se plánovalo zřízení vlakové zastávky Praha - Slavia, Jak se v této věci pokročilo je spíš otázka pro jiné...

  4. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 17:53 |  
    0 0

    Ach můj bože. Takže jsme se dozvěděli, že Slavie platí málo i když stadion leží na jejích pozemcích a udržuje trávník, který huntujou a budou huntovat další akce (koncerty a pod). Do toho pořád platíme víc než Bohemka. A ten pí*us by nám ještě chtěl zvedat nájem. Komfort pro fanoušky a jiné návštěvníky zajistí tím, že sice nebudou mít kde zaparkovat ale zase bude okolo stadionu pár stromečků. To jistě všichni přivítají.
    Jako když tak čtu mezi řádky, aby jsme za chvíli nebyli doma v tom Xaverově...

  5. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    steev (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:12 |  
    0 0

    Spousta slov o budoucnosti ale to už tady jednou bylo.Vůbec bych se nedivil kdyby už teď měli kupce a jen co zlikvidujou důkazy o možnejch levárnách tak půjdou.

  6. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:20 |  
    0 0

    Za soucasnou situaci muzou ti, kteri projekt stadionu naplanovali.. a nedomysleli jeho financovani.. pokud si slavie stadion nemohla dovolit a fotbalovy zapasy nemohou pokryt naklady na jeho vystavbu, pak proste se takovy stadion nemel stavet.. neni divu, ze pak se dostane do rukou ruznejch lidi, kteri vymejslej, jak na tom vydelat nebo proste jen splatit zavazky se stadionem souvisejici.. pochopitelne slova o tom, ze fotbal se dvema kluby a evropskymi pohary pokryje jen tretinu nakladu, nejsem schopnej nejak overit.. muze to byt pravda, muze to byt zamerna lez..

  7. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    bobweiss (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 18:42 |  
    0 0

    Zlatej Strahov, zlatej Leska, zlata uefa, mam pocit, ze z tohodle uz se nevyhrabem a skoncime nekde v pocernicich....

  8. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    Markus     před 13 lety 24.01.2012 19:06 |  
    0 0

    Tak to se panáček dostal na tenký led. Parkoviště určitě nebylo dobrosrdečným příspěvkem původního investora ale především podmínkou ze strany města. Nechápu a doufám, že neexistuje možnost, aby se nyní funkce parkoviště změnila. Navíc si i jako fanoušek moc dobře pamatuju parkování v uličkách kolem starého Edenu a vždy jsem si připadal vůči místním poněkud trapně, že jim tam fanoušci třeba v neděli večer zacpeme auty celé okolí (oni přijedou s plnými auty z víkendu a parkují dvě ulice od baráku ...). Celkově mi to celé smrdí čím dál tím více. Zkustě mě někde ubít argumenty - reálnými čísly, ale provoz Edenu je podle mě ztrátovou záležitostí i když nebudu počítat nutné budoucí investice.

  9. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    petrpavel     před 13 lety 24.01.2012 19:06 |  
    0 0

    Nechci být příliš útočný, ale čekám na příspěvek pana Jiřího.

  10. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    spojka     před 13 lety 24.01.2012 19:21 |  
    0 0

    Řekl někdo tomu blbovi o povinném počtu parkovacích míst pro každý ligový stadion? Nebo snad počítá s tím, že to vyřeší Tescem?

    Než dodělá tu svojí analýzu položení trávníku, tak může začít shánět novej. Sokolové mu ho v létě zrušej.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      JS (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 19:46 |  
      0 0

      To s parkováním mě taky namíchlo (nejvíc, nebylo to jediný), to musí bejt uplnej idiot

  11. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    naplavnik     před 13 lety 24.01.2012 20:08 |  
    0 0

    OT: jakub_konecny Luboš Hušek, záložník Sparty, měl jít hostovat na Žižkov. Místo toho možná zamíří do Slavie.

    hušek, pospěch, blažek, to snad prolobbovali provozovatelé pražských nonstopů, ne?

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      tolsimir     před 13 lety 24.01.2012 20:35 |  
      0 0

      tak hlavne ze neni zajem o Davida Jarolima..

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      opicemag     před 13 lety 24.01.2012 20:37 |  
      0 0

      Doufám, že jde jen o nejapný vtip. I sparťani se mu smějí (alespoň ti co znám), jaké je to kopyto.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 20:40 |  
      0 0

      Prosím, ať to není pravda. Ale vzhledem k tomu, že s tím strašili už v létě....

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        bongor     před 13 lety 24.01.2012 21:10 |  
        0 0

        Nevím ,co na to říct.Zájem o D.J,který by byl podle mě schopný i ochotný dát to naše rozhašené mužstvo do latě nemáme.Plácáme nesmysly o příležitosti pro mladé talenty a současně je nabízíme za pár grošů.Stadion je na našem pozemku,ale investor nám bude dovolovat co smíme a za kolik, a co nesmíme.Je to guláš uvařený nenažranými majiteli stadionu ve spolupráci s nekompetentním
        ředitelem.Vůbec bych se nedivil,kdyby zanedlouho hrál v Edenu rumun a my opravdu v tom Xaverově.

        • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

          vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 22:08 |  
          0 0

          Tak nasem pozemku stadion neni mysleno tim fotbalovej klub a.s.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      travel (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 21:30 |  
      0 0

      Piliev nevyšel,tak místo něj zřejmě Hušek.Tím to v zimě s "posilama" nejspíš končí.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        naplavnik     před 13 lety 24.01.2012 21:50 |  
        0 0

        tak pokud by to znamenalo zaříznutí petráka (protože lukáš sedět nebude), tak by to byl slušný nesmysl (dvojnásob, když to tam umí odehrát cico, výhledově čepel)

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        edenian     před 13 lety 25.01.2012 09:46 |  
        0 0

        Se slovem posily bych zatim neoperoval ani v uvozovkach.

  12. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    DKNL     před 13 lety 24.01.2012 21:30 |  
    0 0

    Pánové, co na to říct? Napadá mě jediné. Už je to fakt šílený. Nějak to nemůžu pochopit, kam jsme se to až dostali.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      DrFe1     před 13 lety 24.01.2012 23:27 |  
      0 0

      Tak něják. Tak jako existují léky antidepresiva, tak mi tady naopak už pár let dostáváme pravidelně svojí dávku "depresiv". Navíc už jsme tak otupělí a navyklí, že nám připadá celkem normální, to co bylo před pár lety nepředstavitelné. Vyjít tenhle rozhovor někdy v době otevření stadionu, tak by se zřejmě strhla bouře, co je to za neskutečné drzosti a nehoráznosti. Dneska je to jenom další z řady podobných hrůz. Smutné.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        mats     před 13 lety 25.01.2012 00:12 |  
        0 0

        jo, člověk si zvykne na ledacos..., ale číst tohle, to má něco do sebe. Nějak mě nad tím napadlo, že by možná bylo vůbec nejvýhodnější, kdyby se tam na tom stadionu fotbal nehrál vůbec. Ono by se pro to nějaký výnosnější využití určitě našlo, ne?

  13. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 24.01.2012 23:15 |  
    0 0

    jestli nakonec nebude lepsi eden opustit a prestehovat se treba na ten xaverov. doprava po dalnici, treba i podpora mestske casti by byla...
    parkovani v edenu bude zrejme stejne brzy nemozne. maji se udajne udelat modre zony, tenhle blb tam chce park a do tesca se vsichni nevlezem
    no a treba by nam Ales ukazal jak se da stadion postavit za rozumne prachy.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      DKNL     před 13 lety 24.01.2012 23:31 |  
      0 0

      Jenže Eden je jen jeden. Pro mě je to srdcová záležitost, 9 let jsem tu na starým hrál, prostě sem patříme !

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        DKNL     před 13 lety 24.01.2012 23:32 |  
        0 0

        Když slyším Xaverov, představím si kuřata a ne slavistický fotbal.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        spojka     před 13 lety 25.01.2012 00:10 |  
        0 0

        Přesně tak, kdo hrál nebo chodil do starýho Edenu, tak snad nemůže vážně vypustit z pusy, že by šel na Strahov, do Xaverova nebo kamkoliv jinam. To, kam se to všechno dostalo, je sice smutný, ale během těch strahovskejch let bych za návrat do Vršovic vyměnil klidně i sestup nebo tenhle stav. Nevěřil jsem, že bych ještě někdy do Edenu na Slavii šel.

        • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:14 |  
          0 0

          cvhodil jsem do staryho edenu, strahov, i ted. co jsem uz nezazil, je kdyz se hralo na cisarsky louce a pak ani na letne. z toho vypliva, ze ani eden neni nasim domovem. jestli si dobre vzpominam, tak nasim domovem mela byt letna, jenze tam melo stat neco jineho. i to je tedy pro mne duvod proc az tak na tom edenu a praze 10 nelpim.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      DrFe1     před 13 lety 24.01.2012 23:32 |  
      0 0

      Klidně bych byl pro, abysme odešli někam do Xaverova či podobně. Ovšem bez Aleše, Strakoše, Platila a všech ostatních zmrdů. Kéž by byla Slávia čistá a zmrdoprostá, pak budu chodit klidně na 1.B třídu, už mám těch hovad tak akorát dost.

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:18 |  
        0 0

        to ja klidne s Alesem :-) ale rozhodne bez platila! ten chlap me pro mnoho predstavitelne .....

  14. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    urs (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 00:16 |  
    0 0

    takhle to dál nejde - aby jedna firma vlastnila stadion (natland) a druhá firma (slávie) na něm byla trpěna defakto jen z úcty k tradici..

    nezlobte se na mě, ale pokud chce někdo opravdu vydělat, měl by firmu udělat z obou subjektů a nesrat si s prominutim na hlavu :(

    snad to těm hejskum z natlandu dojde a řebíčkum taky..

    urs

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 02:28 |  
      0 0

      Hlavne by panove z Natlandu mohli dostat pres drzku,zachrana nezachrana klubu, kdyby meli skodit,at se podivaji na utkani s Olomouci....

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        birkin     před 13 lety 25.01.2012 09:26 |  
        0 0

        tomu, ze natland neco zachranoval, muze verit jen naivni blazen, respektive natland maximalne zachranoval nekomu prdel, ale Slavii urcite ne

        • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

          Viking     před 13 lety 25.01.2012 09:37 |  
          0 0

          Přesně tak, Natland tak zachránil prdel KI a velké části pražské ODS a Řebíček si u toho stačil vyprat prachy.

          • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

            quelhar (admin)     před 13 lety 25.01.2012 11:24 |  
            0 0

            A prirozena otazka je, jestli to neni cele jen hra pro verejnost a za KI a Natlandem nestoji stejna banda lidi, ze...

            Mimochodem, pokud by si chtel Rebicek jen vyprat prachy, tak ma nejvyssi cas to prodat. Kdyz pripustime, ze prakticky vsechny dluhy zaplatil on, tak ted ma nejlepsi moznost to prodat a treba na tom ani moc netratit. Cim dele bude Slavii vlastnit a latat diry v rozpoctu, tim vetsi bude jeho celkova ztrata pri nejakem budoucim prodeji.

            Celkove vzato, muj nazor je, ze Slavia nikdy nemuze byt v CR na vrcholu, dokud Slavii a stadion nebude vlastnit jeden majitel, ktery bude mit zajem na tom, aby se Slavia v Edenu opravdu citila jako doma.

            Zatim to naopak vypada, ze to dopadne tak, ze Slavia bude v Edenu hrat zapasy (coz musi), ale vsechno ostatni bude na Xaverove...

            • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

              janko (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 11:54 |  
              0 0

              ...aby jsme tam nakonec nehráli i tu ligu...

            • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

              travel (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:37 |  
              0 0

              S tímto plně souhlasím.Na druhou stranu,kdo si u nás múže dovolit vlastnit Slavii i stadion,když je to hodně prodělečný? Asi opravdu jen Kellner,ale má o to vůbec zájem,není to jen naše zbožné přání? Jen tak na okraj, že se ten Natland oproti loňsku najednou v chování vůči Slavii,tak změnil.Co si o tom myslíte quelhare?

              • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

                travel (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:38 |  
                0 0

                Má odpověď reaguje na quelhara.

              • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

                quelhar (admin)     před 13 lety 25.01.2012 14:15 |  
                0 0

                Je pravda, ze nevim, co si o tom vsem myslet. Ma soukroma teorie je nasledujici...

                Je jasny, ze pokud chce byt Slavia konkurenceschopna, potrebuje majitele, pro ktereho budou 50-100M rocne drobne, ktere je ochotne tam pomerne pravidelne prispivat plus navic pocatecni investici do Slavie+stadionu v hodnote kolem miliardy. Pritom pozitiv pro majitele to prilis prinaset nebude. Takovych lidi v CR (ale klidne i v zahranici) asi moc neni, bohuzel. Rozhodne takovym clovekem neni Ales Rebicek, na to ma penez prilis malo, stadion si nemuze dovolit koupit a proto to vypada, jak to vypada. Rad bych veril, ze se brzy nekdo takovy najde, ale nevidim duvod, proc tomu verit. Takze spis bude Slavia a stadion nadale jen zrnkem pisku v soukoli machinaci (ex)politiku a lobbistu...

                A ze se Natland zmenil? Nemyslim. Loni na jare jsme byli vsichni radi, ze se objevil aspon nekdo, kdo se tvaril, ze ma zajem Slavii zachranit od konkursu a urcite je treba uznat, ze komunikaci smerem k fanouskum vzali za spravny konec - dokazali nam sladkymi recmi namluvit, jak to bude zase fajn. Zpetne si myslim, ze meli se Slavii stejny zamer jako ted se stadionem - prohnat konkursem, zbavit se dluhu bez placeni a pak se uvidi... Jen jim to tehdy Rebicek prekazil, vyplatil prachy jim i Enicu a Natland si nasel jinou hracku, kterou je stadion, skrz ktery se ted dost mozna mimo jine Rebickovi msti, ze jim zamery prekazil...

                Proc by do tohoto ekonomicko-politickeho bordelu ted chodil nekdo s umyslem opatrit si Slavii jako hracku, kterou se bude chlubit v zahranici? Nevidim to dobre...

                • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

                  Kactus     před 13 lety 25.01.2012 14:35 |  
                  0 0

                  ahoj quelhare
                  a kdy uz jsem ti psal ze to takto dopadne?

                  asi oprasim ten stary clanek nekdy ze zari ... se pak ozvu na mailu.

                  • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

                    quelhar (admin)     před 13 lety 25.01.2012 14:48 |  
                    0 0

                    Zdar, jojo, ja mam vzdycky takove zachvevy optimismu a pak me to zase prejde...

                • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

                  travel (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 17:50 |  
                  0 0

                  Díky qeulhare za odpověď,v podstatě to vidím stejně pesimisticky.Ladislavovi a spol. se za ten pesimismus omlouvám.

  15. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    marek018     před 13 lety 25.01.2012 09:46 |  
    0 0

    žijeme v divné době. Sice stojí v Edenu krásný stadion, ale nepatří nám tam ani klika a majitel nám to co nedůrazněji dává najevo.

    Tak nevím, jestli je horší toto, nebo ten pitomej Strahov. Jsou to ale paradoxy... By byla sranda, kdyby se v Edenu za pár let nehrál fotbal vůbec:-)

  16. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    Viking     před 13 lety 25.01.2012 13:32 |  
    0 0

    http://www.slavia.cz/Fotogalerie-ze-slavnostniho-otevreni-Fotbaloveho-centra-mladeze-v-Edenu

    Nemyslím si že dlouhodobě se áčko přestěhuje na Xaverov ale když vidím těch pár svařených unimobuněk tak mi to vychází pořád jenom jako provizorní řešení - proč by se ty buňky nedaly odvézt na náklaďáku třeba do toho Xaverova? Zapadá mi do toho i ta celá koncepce klubu a Řebíčka - vypere si peníze a jako bonus si postaví nějakou tu komerční budovu místo tréninkových hřišť.

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      janko (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:54 |  
      0 0

      Tak odvést na náklaďáku se to dá lehko, ale pak by se tam musely postavit další hřiště...

      • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

        jane (admin)     před 13 lety 25.01.2012 15:25 |  
        0 0

        A musela by se tam odvezt zakladka...

        • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

          EdCable     před 13 lety 25.01.2012 18:21 |  
          0 0

          Na Xaverove nemaji zakladku?

  17. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    janko (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 13:50 |  
    0 0

    Tak dle oficiálek dneska v áčku mladý Veselý:-)

  18. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    podol (přítel SN)     před 13 lety 25.01.2012 15:00 |  
    0 0

    Proč mám čím dál více,jako řada z nás pocit,že tady o fotbalový
    klub s nejstarší tradicí -Slávii vůbec nejde?Že pro ty.kteří tahají za nitky jsme jen taková lůza či chamraď,kterou mohou nakrmit
    sliby,které nic nestojí,nedodrží se a mají pro nás jen pocit pohrdání a výsměchu.Možná že přeháním,ale ten pocit mám.
    Když se vrátím k rozhovoru s pánem z Natlandu,jen na okraj-
    o využití vlakové dopravy se v minulosti již uvažovalo-bylo by nutno upravit vlakovou zastávku,což by stálo ČD peníze a pro ně není důvod je investovat.JAk si pan Košacký představuje,
    že by účastníci jakékoli kulturní akce na stadionu,či většinou
    movitější zahraniční účastníci Všesokolského sletu přijížděli
    lokálkou?Když zruší parkoviště,vybuduje park,potom lidé stejně
    budou jezdit většinou auty a zahltí dopravu v Praze 10 podstatně více,než při příjezdu na vlastní parkoviště.To se týká i zvukové
    kulisy.Při koncertech je většinou podstaně větší a do pozdějších
    hodin,než při fotbale.který lze posunout na dřívější hodinu.
    Vybudování tréninkového centra mládeže v Edenu i to další v Horních Počernicích lze jen uvítat.Samozřejmě za předpokladu,
    že není jen plánem se zatím skrytými úmysly.Také si myslím,že
    Slávii by mohl zachránit silný investor,který by spojil vlastnictví
    stadionu i klubu.Ale asi takový v současnosti není.
    Podol

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      staroslavista     před 13 lety 25.01.2012 16:41 |  
      0 0

      Naprostej souhlas se vším co jste napsal, a ten velký investor doopravdy není, jenom toho Kelnera si rady vysnil jeden hodnej a naivní velkej Slávista bohužel.

  19. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    stagra     před 13 lety 25.01.2012 15:06 |  
    0 0

    Nikdy bych nevěřil že řeknu Zlatej Strahov :-(

  20. Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

    Viking     před 13 lety 25.01.2012 15:44 |  
    0 0

    Tak Krajčík a Řezníček v Budějovicích, zejména u Řezníčka se Bolce divím, že ho na jaro pustila pryč...

    • Re: Natland: Slavie si vážíme, ale je to jen část příjmů

      Jakubisko     před 13 lety 26.01.2012 07:34 |  
      0 0

      Ty vole v Budějovicích se rozhodli založit úderný komando?