O Slavii

Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

Ve středu 18. ledna se v prostorách Slavie v Synot Tip Areně v Edenu konalo další setkání vedení Slavie s fanoušky. Tentokrát byly na programu prezentace věnované financím, marketingu, obchodu, komunikaci a PR. Setkání s fanoušky se zúčastnili prezident klubu Aleš Řebíček, finanční ředitel Adam Řebíček, finanční manažer Kamil Kocurek, obchodní a marketingový ředitel Martin Malík, sportovní manažer Miroslav Držmíšek a ředitelka komunikace Soňa Nouzáková.

Setkání s fanoušky oficiálně zahájil prezident klubu Aleš Řebíček, který při této příležitosti poblahopřál jednomu ze zakladatelů Odboru přátel a velkému slávistovi Oldřichu Bartůňkovi k jeho devadesátým narozeninám.

Setkání se zúčastnili zájemci z řad permanentkářů Slavie a členů fanouškovsých organizací - Odboru přátel a Fanklubu.

"Majitelé permanentek patří k těm nejvěrnějším fanouškům. Taková setkání jsou jednou z možností, jak získat bližší informace o klubu, do kterého prostřednictvím koupě permanentky investují své peníze. Bereme to tak, že kromě slev u našich partnerů je to jeden z dalších bonusů, který bychom chtěli našim permanetkářům nabídnout," uvedla mluvčí Slavie Soňa Nouzáková

Středeční setkání vedení Slavie s fanoušky trvalo téměř dvě a půl hodiny.

"Děkujeme všem přítomným fanouškům za jejich účast a rovněž za vyplnění dotazníků, protože všechny vaše postřehy a nápady jsou pro nás důležité," uzavřela mluvčí Slavie Soňa Nouzáková. 


Komentáře (124)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    pinochet     před 13 lety 19.01.2012 16:11 |  
    0 0

    Zajímalo by mne, jestli se Řebíček nějak zmínil o zisku z prodeje jednotlivých hráčů. Mě by zajímala situace kolem Čelůstky, kdy byly podmínky transferu nastaveny dle toho, jak často bude hrát a kam Trabzon postoupí v pohárech. V ideálním případě měla Slavia slíbeno až 75 mega. Ví někdo, kolik teda za něj přišlo/přijde?

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      jane (admin)     před 13 lety 19.01.2012 16:16 |  
      0 0

      Ne, o tom se vubec nemluvilo.

  2. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    spino     před 13 lety 19.01.2012 16:12 |  
    0 0

    Takže:
    Permanetku se koupím, až se bude NA CO dívat.
    Do Fanklubu jsem vstopit chtěl, ale po předání čestného členství panu (h)Řebíčkovi odmítám.

    To znamená, že mě na žádných akcích (tím myslím i utkání) neuvidíte. Sbohem.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Richi (admin)     před 13 lety 19.01.2012 17:06 |  
      0 0

      Škoda, pak se o řadě věcí nedozvíš. Je to škoda.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:13 |  
        0 0

        Hmmm já permici mám ale taky se nic nedozvím (jako většina majitelů permic, protože permanentek je jistě prodáno násobně víc než 60 volných židlí) protože ne vždy mám čas se na setkání dopravit, zvláště když musím svou účast potvrdit dopředu. Takže jsem rád jak si pan Řebíček váží fanoušků.... Každopádně k věci vlákna, ač dlouholetý permanentkář dozvím se toho tedy stejně jako ten co permici nemá...

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Moskyta     před 13 lety 20.01.2012 09:04 |  
      0 0

      Milý slávisto!
      Panové Aleš a Adam Řěbíčkové ŽÁDNÉ čestné členství ve Fanklubu nedostali! Vyplnili přihlášku a ŘÁDNĚ ZAPLATILI členský příspěvek, čímž splnili veškeré podmínky býti členy FK.
      Stejně tak se řádně zaregistrovali do OP, kde taktéž zaplatili členský příspěvek. Mimochodem je to vůbec poprvé, kdy představitelé klubu jsou členy FK, či OP a to dokonce řádnými platícími.

      Čestné členstí ve Fanklubu má prozatím cca 10 lidí, zakládající členové FK, bývalí předsedové FK a 3 bývalí hráči Vaniak, Šmicer a Kuka.
      Tomáš Dvorský

  3. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 17:02 |  
    0 0

    Podrobnější informace z 2,5 hod.setkání nelze?Dle programu
    se mělo jednat o financích,marketingu,obchodu,tedy dnes klíčových bodů pro Slávii-na př.hlavní sponzor,posílení kádru,
    budoucnost Slávie...
    Děkuji Podol

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Richi (admin)     před 13 lety 19.01.2012 17:06 |  
      0 0

      Setkání bylo pro fanoušky a ne pro novináře. I prote se detaily nebudou zveřejňovat. Na posílení kádru se pracuje, určitá částka se ještě investuje. Hlavní sponzor se hledá. Odchody by neměly být, ani Hurka. Náklady se oproti loňské sezoně snížily o 80%. Příjmy bohužel taky vypadly, takže v tuto chvíli bude sezona asi ztrátová, pokud se nepodaří získat další příjmy.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        klimi     před 13 lety 19.01.2012 17:11 |  
        0 0

        Sponzor se hledá? Neříkal náhodou Aktovka, že od Novýho roku je do Slavie ochotno investovat spousta společností?...

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          bongor     před 13 lety 19.01.2012 17:39 |  
          0 0

          Dívám se jinam a vidím,že Plzeň docela schopně vydírá Pilaře. Ale není to nic neobvyklého,takhle se v Česku pracuje běžně.To by nikomu nevadilo,že by ten kluk nemohl na Euro a bylo by to pro repre docela velké oslabení?Tak ho vemte na hostování,ať máme alespoň na co koukat,zatím se na to koukat nedá.Jak čtu,peníze nejsou a zřejmě hned tak nebudou,tak by to hostování bodlo.

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:20 |  
            0 0

            Nejsme charita, Pilař si to domrvil sám tak ať si to vyžere. Raději ať se rozehraje někdo z našich.

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            edenian     před 13 lety 20.01.2012 14:05 |  
            0 0

            Bongore proc to rikas Richimu ? :-)

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        edenian     před 13 lety 20.01.2012 14:03 |  
        0 0

        Richi to je mistrovskej report. Dik.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      1rytir     před 13 lety 19.01.2012 19:15 |  
      0 0

      Takže hospodaření zu grund!

  4. A tak nadějně to začínalo.

    Clarinet     před 13 lety 19.01.2012 17:48 |  
    0 0

    Může mi, prosím, někdo z redakce laskavě vysvětlit, jaký má tento článek význam? Jaká je jeho informační hodnota?
    Jediné sdělení, které přináší, je následující: "My jsme tam byli, vy ne."
    Známe témata, navíc jsme dostali i nějakou tu ocitovanou významu prostou floskuli a tím všechna sláva končí.
    Zaráží mě, že účastníky setkání pocit jakési exkluzivity patrně natolik zaslepil, až jim uniklo to nejdůležitější: tato setkání v nynější podobě zcela postrádají smysl. Původní záměr, kterým snad mělo být zkvalitnění vztahu mezi vedením a fanoušky OBECNĚ, zůstává naprosto nenaplněn.
    Několik šťastlivců je vpuštěno, snad je jim i cosi prozrazeno. A dál? K čemu to?
    Kapitolou samou a sobě je pak lustrace účastníků. Jaké bylo mé překvapení, když byl mně a mému bratrovi na poslední chvíli upřen přístup s tím, že bratr píše blog na iDnesu a to tedy ne.
    Divím se všem účastníkům, že setkání vedená touto formou nejsou pod jejich úroveň.
    Místo rázného odmítnutí podobných praktik tu čtu Richiho naduté kádrování slávistů na institucionalizované a ty druhé, patrně podřadné, na fanoušky a novináře.
    Hanba.

    • Re: A tak nadějně to začínalo.

      SKS2012     před 13 lety 19.01.2012 19:09 |  
      0 0

      Souhlasím s Clarinet !

      To mě dostalo :D Nezlob se Richi, ale myslíš, že je to normální, že detaily zveřejníme jen pár lidem, kteří se zůčastnili ?
      Já jsem fanoušek !


      Setkání bylo pro fanoušky a ne pro novináře :D
      I proto se detaily nebudou zveřejňovat :D

    • Re: A tak nadějně to začínalo.

      steev (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:11 |  
      0 0

      Musím souhlasit,kádrování fanoušků mi přijde ostudné.Permici jsem měl už na Strahov,vucher a následně permici do Edenu.Na letošní sezonu jsem si jí ovšem nepořídil,nicméně jsem byl na všech zápasech co byli brány Edenu otevřeny. Tím jsem se ovšem zařadil mezi nevyvolené.Taková je realita dneška,smekám.

    • Re: A tak nadějně to začínalo.

      DrFe1     před 13 lety 21.01.2012 00:30 |  
      0 0

      Souhlas !!!

  5. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    mpik     před 13 lety 19.01.2012 18:13 |  
    0 0

    Nikdy jsem nebyl členem fanklubu, či jiné, podobné instituce. Nejsem tedy ten opravdový Slávista? BTW: na Slavii na fotbal chodím cca 20 let. Kdysi jako mladík do kotle, poslední roky na ty "delší" tribuny. Samozřejmě s permicí. Na slávistický hokej chodím od cca posledních 3-4 let v první národní lize. Pokud se do další sezóny nezmění struktura mafiánského vedení, "druholigový" hráčský kádr, či cena vstupného (neadekvátní k předváděné hře), pak fotbal na neurčito opustím. Zcela souhlasím, že tento článek je o ničem a nestoudné je kádrování účastníků setkání. Zatím neregistruji jediný signál, že by nový vlastník měl zájem budovat kádr do budoucna. Leda dál tunelovat...

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      jane (admin)     před 13 lety 19.01.2012 18:30 |  
      0 0

      Mate permici, tak moc nechapu, co resite, v clanku je uvedeno, ze setkani je jakysi bonus pro nejvernejsi fanousky s permanentkou, tudiz jste se mohl take zucastnit.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        mpik     před 13 lety 19.01.2012 18:36 |  
        0 0

        Já nejsem egoista. Vadí mi kádrování kohokoliv!

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 18:49 |  
        0 0

        Vazeny kolego nikde o jakemsi bonusu neni ani slovo.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:26 |  
        0 0

        Bylo snad místo kdyby bonus chtěli využít všichni permanentkáři? Nebylo takže o bonusu nemůže být vůbec řeč, a jestli jste na to těm šmejdům skočili tak je mi to moc líto. Ne kvůli mě ale kvůli vám.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 18:32 |  
      0 0

      Bohuzel musim souhlasit s obema kolegy v prispevcich nade mnou,takove kadrovani me prijde jak z dob bolsevika.Permici mam take,ale znam spoustu velkych slavistu kteri ji nemaji ani nejsou cleny zminenych organizaci a ti by tam nebyli vpusteni,dle meho to je nehoraznost nehodna jmena Slavie.Jeste podotykam ze vicemene se pana Rebicka vzdy zastavam.Nad tim by se panove s odboru ci klubu meli zamyslet,protoze jinak delaji pro Slavii mnoho uzitecne prace.Od dob bolsevika mam totiz nechut se organizovat kdekoli.Proste zavanul vitr z dob minulych.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        PetCC     před 13 lety 19.01.2012 18:37 |  
        0 0

        No vzhledem k tomu, že se na poslední setkání vecpali i bulvární novináři, tak je zřejmé, že se to nějak muselo řešit.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 18:43 |  
          0 0

          Samozrejme tomu rozumim,ale i tak u me prevazuji tyto negativni pocity.Pritom jsem tam v klidu mohl jit a kolega naprikladne jaky ze je mezi nami rozdil?je snad mensi ci horsi Slavista?jen on nema permici .Jde proste o princip.

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            jane (admin)     před 13 lety 19.01.2012 18:50 |  
            0 0

            Tak navrhnete efektivni system, jak zabranit vstupu novinaru. Vstup na zaklade kriterii, jaka byla, byl z casti kvuli nim.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 20:00 |  
              0 0

              Kdybych za to byl odpovedny tak me verte ze bych nejaky zpusob nasel.Ovsem neni to ma starost.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          mpik     před 13 lety 19.01.2012 19:00 |  
          0 0

          Komu tak asi mohou vadit novináři? Tomu, kdo má čisté a transparentní úmysly?

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            jane (admin)     před 13 lety 19.01.2012 19:12 |  
            0 0

            Co si asi novinari ze setkani vezmou a pouziji? Budou psat o tom, co Slavie planuje za zlepseni pro permanentkare a fanousky a nebo rozmaznou negativa, aniz by je treba uvedli do souvislosti? Opravdu nevidim duvod, proc by tam meli novinari mit povoleny pristup, pokud je to setkani pro fanousky a jsou tam sdelovany interni informace. Pro novinare jsou urcene tiskove konference. S uvahou o cistych a transparentnich umyslech to opravdu nema nic spolecneho.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:30 |  
              0 0

              To chápu. Kdyby tam mohli novináři tak by se taky fanoušci nemuseli dostat ke slovu. Ale proč sakra nemůže být druhý den zveřejněný nějaký záznam z té schůzky? Nějaký informační souhrn? Proč nic co se tam řeklo nesmí ven mezi ostatní fanoušky??? To totiž jen značí, že už si vás Řebíček omotal. Však je to zkušený politik...

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 19:57 |  
              0 0

              A k cemu je dobre ze se to dozvi hrstka vyvolenych co se chysta za zlepseni.Obhajujete neobhajitelne a to v klubu demokratickych tradic jakym Slavie je.Notabene ktereho clenem byl napr. demokrat E.Benes a povidanim o tom ze je jina doba to doufam na me nebudete zkouset.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              mpik     před 13 lety 19.01.2012 20:13 |  
              0 0

              Jasně, informace jen pro vyvolené. Tak až sem došla Slavia. No a mě zase došla trpělivost. A je smutné, že i takový web, jako jsou SN, jde na ruku panu Řebíčkovi.
              Nejsmutnější je ale to, že kdyby Řebíček ovládal Spartu, psal by tady každý o něm jako o tunelářským mafiánovi. Ale protože své špinavé peníze (o čemž může pochybovat jen ten, kdo věřil Grossovi, Kocourkovi a dalším) pere ve Slavii, je pro mnohé "snesitelný".

              • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

                staroslavista     před 13 lety 19.01.2012 21:13 |  
                0 0

                Souhlasím gaunerský vedení jim nevadí, ale Straku který kromě toho , že je Sparťan a jinak to je slušnej člověk, ten jim vadí tak, že ho odpočítávají, a před Řebičkem ohýbají hřbet. Tyhle stránky stratily glanc.

                • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

                  jigsaw     před 13 lety 19.01.2012 22:08 |  
                  0 0

                  Souhlasím. Straky je mi trochu líto. Jako trenér je asi nic moc (nicméně pořád lepší než Petrouš), ale připadá mi, že on jediný má opravdový zájem na tom Slavii pozvednout.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              jigsaw     před 13 lety 19.01.2012 22:09 |  
              0 0

              Tak ať tedy napíše někdo ze SN objektivní shrnutí ze setkání, ne?

  6. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    polin     před 13 lety 19.01.2012 19:47 |  
    0 0

    Většinou se názorově stavím spíše na stranu menšiny. Ale nyní musím souhlasit s většinou. Tento článek zcela postrádá jakýkoliv význam. Chápu, že je zde majitel stránek, který si sem může dát co chce. Ale docela mě to mrzí hlavně kvůli historii těchto stránek. Vzpomínám si, že když jsem sem začal chodit tak se zde fanoušek dozvěděl mnoho neoficiálních informací, ať šlo o vedení či přestupy. Tady bylo vždy něco víc, leckdy i zprávy které se Slavii nelíbily. Pak se Richi začal angažovat, výbušné zprávy a neoficiální info zmizelo a dnes? Dnes již je zde zcela to samé co na oficiálních stránkách s jediným rozdílem, že zbrojíte proti Strakovi. Přidaná hodnota? bohužel již žádná...Sorry, nemyslím to zle, ale myslím si že to tak je!

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Richi (admin)     před 13 lety 19.01.2012 20:32 |  
      0 0

      Richi už nemá tolik času psát články, holt priority se mění. Dělám na webu od roku 1999, celý život tomu věnovat nemůžu.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        polin     před 13 lety 19.01.2012 20:44 |  
        0 0

        Zdravím Richi, je mi jasné, že se priority mění. Jsou nové zájmy i povinnosti a člověk pak musí přehodnotit kam investovat svůj čas. A Ty jsi ho investoval skutečně mnoho. Za což Ti patří velký a upřímný dík. Já jen poukazuji na to, jak se SN v průběhu doby změnili. Původně zde byli informace ze zákulisí, které se jinde sehnat nedali. A to nemyslím v diskuzích, ale přímo články. Po Tvém zapojení do dění kolem Slavie se přestali psát články, které by mohli někoho naštvat. I to jsem chápal, angažoval ses, a tak si nemohl házet špínu či vynášet informace ven. A pak je zde současnost, kdy až na pár statistik navíc, se zde nedozvíme nic víc než na oficiálních stránkách? Narážím na fakt, jak se z Tebe coby rebela co napsal cokoliv chtěl, stal člověk, který obhajuje takovou cenzuru informací... Ale opět, nehledej v tom nic špatného. Jen mě mrzí, že se SN tak odklonily od těch původních...

  7. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    sharp     před 13 lety 19.01.2012 20:28 |  
    0 0

    Rád bych se trochu redakce zastal. Mnohé informace z minulých setkání ( předpokládám, že ani novináři tam nebyli, jen si v klidu v pohodlí své židle přečetli informace zde na webu) se velmi rychle ocitly v médiích a začali žít vlastním životem. A např. informace o ceně, kterou dostal Řebíček za prodej své společnosti se stal perlou i ekonomických rubrik. Je těžké najít kompromis, který by vyhovoval fanouškům i vedení. Raději bych si také přečetl nějaké úžasné pozitivní a téměř tajné informace, ale asi to takto nenepůjde.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 20:53 |  
      0 0

      Jen se obavam ze se uzasne a pozitivni tajne informace nedostali ani tem vyvolenym protoze a jednoduse zadne nejsou.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        sharp     před 13 lety 19.01.2012 21:29 |  
        0 0

        Jasně, že nejsou. Konec konců, lépe už bylo.....

  8. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 20:54 |  
    0 0

    Pořád to nechápu.Jistě,akceptoval bych,kdyby se v oznámení
    o schůzce s vedením jasně předem napsalo-je určena pouze
    pro členy OP,FK či držitele pernamentek.Pak bych buď mohl přijít,či nikoli a nemohl bych to nikomu vyčítat.Zde si dovolím citovat z pozvánky:
    "Na setkání jsou zváni všichni fanoušci Slavie. Vzhledem k omezené kapacitě prostoru je nutné se předem přihlásit, a to na email kaufnerova@slavistickenoviny.cz. S vaším jménem a příjmením uveďte, zda jste členy slávistického Fanklubu, Odboru přátel nebo držitelé permanentek."Ale to je menší část problému.
    Ta horší je,že ani ve SN po uvedené schůzce,které se mohlo
    účastni max .60 slávistů,jak je tam též uvedeno.My všichni ostatní
    bychom chtěli vědět,jak vedení Slávie odpovídalo na otázky přímo
    položené,psané předem na uvedený mail,ne jen pár frází.To nelze
    omluvit bulvárními novináři-mimochodem,jistě se po této zdařilé akci v nejbližší době ozvou.
    Nemůžeme se zlobit na část diskutujících,že jim tyto praktiky
    připomínají totalitu a manipulaci.Sám přemýšlím,jak naplnila
    ono heslo SDS,když takto rozdělila ten stále ubývající počet
    slávistických příznivců.
    Jinak pro případné odpovědi redakce SN uvedu sám-číst
    SN je činnost dobrovolná a jistě mne i další nikdo nenutí,abych
    se zúčatňoval.
    Podol

  9. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    mpik     před 13 lety 19.01.2012 21:44 |  
    0 0

    Tak prý tam padlo, že Slavia nemá zájem o D.Jarolíma a M.Tavarese - dva hráče vysokých kvalit, kteří sami naznačují zájem hrát ve Slavii. To je myslím všeříkající. Jaké jsou tedy plány? Sestup? Ano, na ten máme brzy zaděláno se současným kádrem!

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 22:05 |  
      0 0

      vserikajici to bude az reknete proc neni o ne zajem! vite to?

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      edenian     před 13 lety 20.01.2012 14:11 |  
      0 0

      Ja o ne teda taky nemam zajem. Tak co.

  10. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    Dobi     před 13 lety 19.01.2012 22:04 |  
    0 0

    Musím se plně postavit za Jane. Aspoň z mého pohledu se zdálo, že se na večer sešli SLÁVISTÉ... A "cenzuru" proti pisálkům (slovo novinář je pro tyto bulvární exhibicionisty nedostižné!) naprosto schvaluji. Zdálo se mi, že kdo ze SLÁVISTŮ chtěl přijít, přišel a byl vpuštěn!!! Ještě bylo pár židlí volných... Víte, prožil jsem už ledacos a stále chápu definici demokracie tak, že moje svoboda končí tam, kde začíná nesvoboda druhého. Tím nemyslím ty "novinářské" senochrupy, kteří novináři v naplnění slova smyslu nejsou. Já jsem při zájezdech po Evropě v 90.letech zažil NOVINÁŘE. Nechci hodnotit, ale body by dostali.. Někdo vstřícnější, jiný "spartanštější", ale vždy v míře etiky a slušnosti. Ale projevy lůzy, kterou při "Smrk Spartě" spustil "mládežník" Saiver, jen odstartovaly výlevy pisálkovské lůzy... Takže naprostý souhlas s filtrací účastníků... Opatření si žádají protiopatření a toto nebylo nedemokratické... Vám radikálnějším se omlouvám, ale toto je můj názor! Ať žije Slavia! Dobi

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 22:28 |  
      0 0

      Dle meho pisete nesmysl co se tyka novinaru,myslim ze tech medmrdek zase neni tolik aby nebyli proflakli a tudiz tam nebyli vpusteni.Ale filtrovani obycejnych fanousku na ty kteri vstupili ci nevstupili do organizece ktere i vy jste clenem a tech dalsich je proste hovadina. Tak ze vsichni jsme si rovni ale nekdo rovnejsi, jak vas znam od roku 1973 tak v tomto proste nemate pravdu!

  11. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    jigsaw     před 13 lety 19.01.2012 22:05 |  
    0 0

    Doteď jsem zde diskuze pouze četl a nepříspíval, nicméně stávající situace mě dovedla k tomu, že se musím podělit o své rozhořčení.

    Sešívaní drží spolu - ale jen ti, co mají permanentku nebo jsou členy fanklubu/OP, že?!

    Ještě bych pochopil, pokud by bylo oznámeno rovnou, že tam přístup budou mít pouze privilegované skupiny, ale pozvat všechny a pár hodin před schůzí udělat ono totalitní opatření je opravdu vrchol.

    O co jsem menší Slávista než vy? K čemu mi je být členem fanouškovské organizace? Pro mě je to naprosto zbytečné. A permanentku si koupím, až se v Edenu začne opět hrát fotbal!

    Jinak začínám pomalu po Platilovi a Držmíškovi lámat hůl i nad Řebíčkem. Neoslovit Jarolíma a Tavarese? Nemám slov...

  12. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 00:06 |  
    0 0

    Někteří tady jsou opravdu jak tataři, setkání není povinnost je to dobrovolná záležitost vedení. Z důvodu kapacitního, a novinářského ( což je trochu nesmysl protože vynést informaci ven muze kdokoliv) se to prostě udělalo takhle . Pernamentka by měla být pro každého opravdu věrného Slávistu snad samozřejmost! Neví o čem tu vedete debatu! Pro mě palec nahoru, proč brát pořád ohledy na všechny aby nikdo nebyl nasranej ( omlouvam se za výraz) stejnak se to obrátí i proti vám. Uvědomte si že redaktoři SN za to nic nemají a angazují se dobrovolně, tak jaký by měly důvod jako nezaměstnanci (kromě Richiho) ke kádrování!

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Lenkestr     před 13 lety 20.01.2012 00:18 |  
      0 0

      Ne vsichni slavisti, a ted neresim, jestli permanentkari, fanklubari nebo ti uplne bez placeneho vztahu ke klubu, se vesli do kapacitniho limitu nebo proste jednodusse nemeli v danou dobu moznost prijit(a to z ruznych duvodu, at pracovnich, nebo treba zadelavali na noveho slavistickeho fanouska)...
      Proc tyto lidi odskrtit od informaci o jejich klubu... na stadionu nas nefandi 60...
      Doufam, ze se z tech 60 "vyvolenych" najde nekdo rozumny, kdo nam slavistickemu "povlu" neoficialne na foru napise, jak to probihalo...
      nechci zadny oficialni clanek, ale odpovedi na aktualni otazky, ktere tam jiste padli...

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 00:25 |  
        0 0

        Pronajmy si kongresák a naval tam třeba všechny slávisty, kapacita je 60lidi , stejne jako ma stadion kapacitu 20000, stejne jako ma zachod kapacitu 1 člověka. Jak tu bylo napsáno volných míst pár bylo kdo přišel navíc byl vpuštěn. Ste takovy Kelišový že potřebujete vědět každej drb?, taky bych rád informace, ale ty zásadní se určitě dozvíš včas.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 00:25 |  
          0 0

          Pronajmi :(

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Lenkestr     před 13 lety 20.01.2012 19:55 |  
          0 0

          Dobry napad, sal v Kongresaku jsem si(nebo spise jsme si) v davne dobe pronajimal, to neni takovy problem a v porovnani s cenami salu v Praze to ani nebylo tak drahe...hned sedam a pisu mail Hrebickovi, aby to priste udelal tam...
          Samozrejme chapu, ze kapacita byla poddimenzovana(jako je poddimenzovana kapacita wc, ktere zminujes,tam se vejde min. o 100% vice osob, nez jsi uvedl), kvuli pohodli...
          Ale ja nekritizuji kapacitu, ja upozornuji na to, ze informace jsou urcene jen vyvolenym, kteri maji cas v dany okamzik, ne pro vsechny, kteri maji zajem...
          Co se tyce te jmnenovane pani, prave naopak, nepotrebuji vedet kazdy drb, ale jsem rad za kazdou informaci, ktera vzejde od vedeni klubu, nezajimaji me drby na Sportu, nebo spekulace na forech, ale zajimaji mne informace, ktere vypustil z ust majitel Slavie...

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Troubi     před 13 lety 20.01.2012 12:13 |  
      0 0

      vidis, ja si treba vazim vsech vernejch slavistu, co tu permici letos nemaj.....a jak to tak tady ctu, okruh lidi, co na tu neuveritelnou saskarnu uz nemaj zaludek, se do pristi roku opet zvetsi

  13. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    wymaz     před 13 lety 20.01.2012 07:04 |  
    0 0

    Mám takový návrh, nešlo by vyřešit toto předávání informací formou e mailů ( popřípadě techn. jinak) pro vytvořenou skupinu, která se bude muset nějakým bezpečným způsobem registrovat (data nechám na vás). To by snad neměl být problém a pokud někomu bude vadit, že má dát osobní data, pak je to jeho věc a ať už si opravdu nestěžuje.) Osobně je mi jedno, co se probíralo za zavřenými dveřmi, nejsem z Prahy a kvůli pro mě ne příliš podstatným informacím tam nepojedu. Ono totiž, pokud by se projednávalo něco podstatného, tak to stejně někdo vypustí ven. Jde spíš o to, že pokud by členové např. tohoto fóra měli o nějakou tu informaci navíc, popřípadě dříve než novináři, působilo by to na nás asi tak, že vedení si nás váží víc, než jsme si dosud mysleli.

  14. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    murko     před 13 lety 20.01.2012 07:07 |  
    0 0

    Muzu se zeptat, jestli se nekdo zeptal na ten areal v Xaverove?
    Nejsem novinar, dik

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      jane (admin)     před 13 lety 20.01.2012 09:35 |  
      0 0

      Probiralo se to tam jen okrajove, ale mel by asi skutecne patrit Slavii. Hlavnim tematem byly prezentace, co delaji jednotliva oddeleni, temata jako vztahy s partnery, vztahy s fanousky, chystane vyhody pro permanentkare, planovana uzsi spoluprace s OC Eden. Dostalo se i na spolupraci s vlastnikem stadionu, ktera neni asi uplne idealni.

      Mimochodem asi nejzajimavejsi informace pro me ze setkani - na grafech se ukazalo, ze vyse investic do kadru neni primo umerna sportovnim vysledkum. Myslim, ze bychom si vsichni pri volani po posilach typu Tavarese ci Davida Jarolima meli uvedomit, ze sem nepujdou hrat za sto tisic, ac v mediich to mozna vypada jinak - a davat nekomu plat 400 tisic si muze dovolit opravdu jen Sparta, kterou ztrata netrapi. Ekonomicka situace vseobecne fotbalu nepreje, zadny klub v ceske lize si na sebe dlouhodobe nevydela sam a musi ho dotovat majitel. Takova je realita.

      Jinak na uternim setkani vedeni s SDS padla zajimava myslenka, a to vratit se ke staremu znaku se zlatou korunkou. Jak by se vam to libilo?

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 09:46 |  
        0 0

        Jak můžou vědět, že by nešli hrát za 100tisíc, když je ani nekontaktovali? Jak teda můžou vědět jaké mají jiné nabídky. Ještě bych to chápal u Tavarese. Ale David Jarolím má vyděláno a po skončení kariery má jisté zaměstnání v Hamburku. Takže věřím tomu, že by třeba do konce příští sezóny klidně hrál i za 100tisíc aby si splnil sen hrát s bráchou v jednom týmu zvlášť ve Slavii, která je jeho srdeční záležitost... Ale už to startuje. Na SN se začínají obhajovat špatné kroky vedení.... kam to dospěje, to snad ani nechci vědět...

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          jane (admin)     před 13 lety 20.01.2012 09:50 |  
          0 0

          Konkretne Davida kontaktovali pres Lukase, takze asi vedi, jak by si predstavoval sve pusobeni tady.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 09:51 |  
          0 0

          http://fotbal.idnes.cz/jestli-se-ted-vratim-domu-tak-jedine-do-slavie-rika-david-jarolim-p8e-/fot_zahranici.aspx?c=A120120_082338_fot_zahranici_mn

          Stále platí slova sportovního ředitele německého klubu Franka Arnesena, že Hamburk za Jarolíma nyní v zimě nebude chtít odstupné, i když mu smlouva končí až posledního června.

          Přišel by uplně zadarmo, takže o peníze ušetřené z přestupu by se mu ten plat taky mohl navýšit. I kdyby jsme ušetřili blbý 3miliony za nějakého neznámého mladíka tak pokud se to rozloží do 1,5roku tak je to 166tisíc + 100tisíc, které teda jako vedení má tak je to 266tisíc měsíčně, za to, že by si ve Slavii nezahrál? Nevěřím

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            jane (admin)     před 13 lety 20.01.2012 10:03 |  
            0 0

            Uvedomujes si, ze klub loterijnim zakonem prisel o dvacet milionu na mladez a nejakych dalsich mozna deset - patnact milionu od generalniho partnera? Na jeho postu je zajem vedeni, aby hral pravidelne Petrak, tak asi bude lepsi, kdyz se zameri na posileni leve strany ne? Jako nerikam, ze by se mi David Jarolim nelibil, urcite by to bylo lakadlo pro fanousky, a hre by urcite neco dal, ale ekonomika je neuprosna.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:09 |  
              0 0

              Vždyť pan Platil a pan Řebíček se celý podzim kasali jak od nového roku přivedu nové partnery a rozpočet bude zajištěnej. Dokoce měli s nima být uř domluvení a čekalo se na konec roku. Takže zase keci. A uvedomuje si vedení, že s Jarolímem je větší šance dostat se do pohárů než s Petrákem? A že ten Petrák by vedle něj mohl vyrůst rychleji? Přemýšlí tam vůbec někdo nad sportovní stránkou věci, nebo se jen řeší grafy? Ta poslední otázka je totiž dost zásadní, protože jestli vedení neřeší sportovní cíle tak na ten stadion pak nemusím chodit.

              • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

                jane (admin)     před 13 lety 20.01.2012 10:17 |  
                0 0

                O utoku na jake pohary to mluvis? Dival ses na tabulku? Budme realisti v tomto ohledu, tezko se da cekat, ze Slavie na jare bude vsechny drtit, po tom, co predvadela na podzim.

                • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

                  Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:42 |  
                  0 0

                  Pokud vím, před sezónou se o tomhle ročníku mluvilo jako o konsolidačním a v příští sezóně už pan Řebíček vyhlašoval boj o poháry. Jestli chce pan Řebíček bojovat o poháry s dorostem tak přeji hodně štěstí, hlavně aby mu ho platil v létě nerozprodal když už teď nabízí Hůrku...

                  • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

                    edenian     před 13 lety 20.01.2012 14:25 |  
                    0 0

                    Kdyby dobre prodal Hurku, mohl by ti koupit Jarolima a Tavrese, premejslej, ne?

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 09:54 |  
        0 0

        KORUNKA URČITĚ ANO !!! , ale ideálně ten starší erb kde ta korunka je větší/širší (tuším, že měla 5 hrotů) a spodek znaku je lemován zlatými hvězdičkami cípem dolů.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        paweza (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 11:33 |  
        0 0

        Byl bych určitě pro, už pár sezon si říkám, že by bylo dobrý vrátit se k tomu znaku s korunkou.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 12:38 |  
        0 0

        Ohledně nového/starého loga, by se musel určitě udělat určitý, modernější redesign toho loga.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 13:43 |  
          0 0

          Souhlasím, jsem taky pro "staronové" logo ve tvaru erbu.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 14:47 |  
        0 0

        Původní znak bych velice uvítal. Vždycky se mi líbil. Nechápu, proč jsme ho měnili. To současné "kolo" je tuctové a nicneříkající. Doufám, že se to povede zrealizovat.

  15. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    Koky (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 09:06 |  
    0 0

    Taky sem nepřispívám moc často, ale některý příspěvky mě fakt dotáčou vytočit...To vaše "kádrování" fanoušků je podle vás založeno na čem? Pro mě je fanoušek zkrátka ten, kdo má permici a chodí! Pokud někdo nemá permici, tak očekávám že je to z důvodu toho že to má do Prahy daleko a nevyplatí se mu to, pak se dá očekávat že stejně na takováhle setkání nemůže a tudíž o určité informace přijde...Jak zde již bylo naznačeno, prostě je to bonus pro permanentkáře, neboli aktivní fanoušky, já nebyl zatím ani na jednom setkání, ale tenhle krok vítám, protože je to výhoda pro ty, co do klubu investují a konkrétně tohle setkání mělo s financemi hodně společné...Co by tam dělal někdo, kdo klubu ty peníze nedá? Chápu že informace zajímají každého, ale chápu vedení, že určitě informace nechce ventilovat ven, buďte si jistí že většina z nich stejně postupem času vypluje na povrch, ale takovýhle hysterický výlevy některých kvůli tomu, že ste tam nemohli :D zbytečný :) Kupte si na jaro permici a choďte! Ne kvůli vedení, ale kvůli hráčům..Ten fotbal bude stát za hovno, ale je to Slavia!

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 09:22 |  
      0 0

      Tvl ještě jendou si přečtu, že někdo skočil na pohádku o bonusu k permanentce tak asi vyletím z kůže. Lidi tohle není a nemůže být žádný bonus k permanentce. Protože všichni permanentkáři se tam nevejdou. Takže to není bonus k permanentce (ani ke členství ve Fanklubu nebo OP) Je to jen snaha o to, získat si přízeň vlivných fanouškovských skupin. Tedy zejména redaktorů SN. Dá se jim pocit vyjmečnosti a důležitosti a oni pak nebudou tolik rýpat do věcí, do kterých vedení nebude chtít. Tohle byla učebnicová ukázka toho, jak se získavájí kontakty a vliv na skupinu lidí. Řebíček je politik a hodně zkušený podnikatel ten má tohle v malíku. Prostě musím smutně konstatovat, že redaktory SN už si nejspíš omotal. Takže poslední naděje je Strašák, jestli si takhle omotá i jeho tak nad Slavií zlomím hůl a hrdě se přestanu hlásit mezi permanentkáře protože znova už si jí nekoupím. Tohle fakt podporovat nebudu.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        PetCC     před 13 lety 20.01.2012 09:51 |  
        0 0

        Je zajímavé, že se tam všichni "permanentkáři", co měli čas a zájem vešli :-)

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:03 |  
          0 0

          No někteří třeba chodí do práce aby měl řebíčkové a podobní z čeho tunelovat ale to sem nepatří. Podstata je, že pokud je něco prezentováno jako bonus k permanentce, tak to musí být dostupné všem ne ani 1% držitelů. 2. věc pokud by permanentku měl novinář tak ho tam stejně nepustí. Proto mi vadí, že je to nazýváno bonusem k permici. Ale mě je jedno jaké si nstaví pravidla na osboní přítomnost, mě vadí ty tyjátry, když pak ostatní chtěj nějaký souhrn toho co se tam probíralo. Za to děkuji quelharovi a doufám, že ho příště nevyřaděj za to, že mluvil. To co napsal, kdyby se objevilo na ofiko stránkách a nebo alespoň tady v tom článku, tak by to nespustilo tu nasranost co teď je. A že to nejsou žádný suepr tajné informce je jasné. Nějaká procenta v ekonomice společnosti stejně běžného fanouška nezajímaj (na to stačí výroční zpráva). A jestli tam padlo pár nových konkrétních jmen posil (o tom celkem pochybuju) tak bych pochopil, že je nevytroubí do světa.

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            quelhar (admin)     před 13 lety 20.01.2012 10:14 |  
            0 0

            Jmena posil nepadaji ani na takovych setkanich, ty si predstavitele klubu chrani, jak jen mohou a nesdeluji je ani v neformalnich rozhovorech...

            To, ze v oficialni zprave neni nic o tom, o cem konkretne se mluvilo, se da chapat - pak by nemuselo byt zadne setkani a mohli to napsat rovnou. Jak nalozi ti lide, kteri byli pritomni, s informacemi, ktere padly, je uz mimo kontrolu Slavie...

            Tohle je proste oficialni clanek, ktery jsme prebrali, protoze jsme se na organizaci akce (zpetne musim napsat bohuzel) podileli, presneji receno hlavne Jane...

            A nasranost v soucasne situaci ve Slavii spusti naprosto cokoli, ostatne neni divu, ze jo...

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:39 |  
              0 0

              Tak já myslel, že to setkání je aby fanoušek mohl položit osobně dotaz. Proto chápu filtraci novinářů a nic proti tomu nemám. Ale přijde mi zbytečné pak tajit to co se tam řešilo i pro ostatní fanoušky. Je pravda, že v současné situaci je nálada fanoušků jak v papiňáku a takováhle rozhodnutí to ještě zhoršují...

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            Koky (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:48 |  
            0 0

            Bud ti nerozumim nebo jsi jednoduše v takovým laufu, že nedokážeš normálně argumentovat...Čekáš snad že ti vedení dá na výběr pět termínů jen proto aby jsi měl možnost tam jít? Dyt je to stejné jako v případě zápasů GL...máš čas jdeš, nemáš čas, máš smůlu...Nepřijde mi že by si vedení někoho omotávalo..já sám sem silně proti lidem co tam máme, ale co mi zbývá? Slavii miluju a nic dělat jednoduše nemůžu..Stále jen čekám co se povede a co ne...A musím říct, že kromě Platila a Straky mě nikdo poslední dobou nevytočil, takže jen čekám co se stane v létě..

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 11:30 |  
              0 0

              Ale výsledek zápasu mi přece není utajovaný s argumentem, že jestli chci znát výsledek tak jsem měl přijít. To samý očekávám od těhle schůzek. Když tam nemůžu tak pak dostanu nějaký "výsledek".

  16. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    quelhar (admin)     před 13 lety 20.01.2012 09:48 |  
    0 0

    Dlouho jsem se drzel a do diskuze psat nechtel, abych nenapsal neco, ceho bych pozdeji litoval. Dnes mam uz snad trochu klidnejsi hlavu, tak par radku napisu. A predem upozornuji, ze to jsou me nazory jako soukrome osoby.

    1) Formu setkavani vedeni pouze s fanousky, kteri maji permici/jsou v FK/jsou v OP, povazuju obecne za spravnou. Lze se bavit o dalsich vylepsenich typu toho, ze budou vpusteni lide, kteri ukazi listky na tri ruzne podzimni zapasy Slavie, ale to jsou jen detaily. Klub neni povinen delat nic z toho a kdyz se rozhodne, ze sdeli nejake interni informace, ma plne pravo si rict, ze je sdeli jen tem, kteri Slavii podporuji konkretnim zpusobem, tj. napr. nakupem permice nebo clenstvim v nektere z oficialnich organizaci fanousku.

    2) To nemeni nic na tom, ze zpusob, jakym bylo posledni setkani oznameno a jakym se nakonec provedlo, byl velmi mirne receno nestastny a daleko spis ostudny. Zrejme byla nejaka chyba v komunikaci pri zverejnovani pozvanky, v kazdem pripade jsme se my sami dozvedeli teprve par hodin pred zacatkem, ze Slavia nechce pustit nikoho bez permice/FK/OP. Pokud Slavia mela takovou myslenku od zacatku, rozhodne ji nedala najevo dostatecne zretelne, abychom ji pochopili. Meli jsme za to, ze se lide bez jakehokoli prukazu projedou googlem a zjisti se, jestli jsou novinari nebo ne. Nakonec to dopadlo jinak a me osobne velmi mrzi, ze to nakonec s prominutim "odsereme" take my potazmo SDS, protoze jsme pod tim podepsani. Myslim, ze to je pro nas pro vsechny velke pouceni a do budoucna budeme velmi opatrni v tom, co a jak budeme pri pozvankach na dalsi akce (pokud budou) zverejnovat. Pro me osobne je to dalsi duvod k tomu, aby takove akce prezentovala na svem webu primarne Slavia vcetne podminek pristupu. Takto to bylo prezentovano, ze se na poradani spolupodili SDS/SN a kdyz si Slavia na posledni chvili zmeni pravidla, tak to odneseme my.

    3) K samotnemu setkani - a to je na tom nejabsurdnejsi: Z meho pohledu tam prilis zajimavych informaci nepadlo. Chapu, ze konkretni cisla a procenta Slavia treba zverejnovat nechce, jenze ta byla na prezentacich stejne tak malym pismem, ze jsme to ze ctvrte rady vetsinou nedokazali precist :o) Pro me osobne jsou nejzajimavejsi informace tyto:
    - s Natlandem jakozto majitelem stadionu je dlouhodoby problem, tezko lze ocekavat, ze se to zlepsi. Opet pozaduje vyssi najem.
    - vypadky v prijmech jsou ve vsech polozkach, diky loterijnimu zakonu prichazime o velkou sumu, sponzori se v ocekavani krize nehrnou, generalni sponzor po odchodu SynotTipu chybi uplne a hleda se.
    - kdo bude provozovat fanshop jeste jiste neni, jedna se s firmou, ktera provozuje fanshop hokejove Sparty
    - pro pristi sezonu se chce zavest toto [www.offthepost.info].
    - chteji navazat spolupraci s OC Eden
    - Xaverov je udajne koupeny (od 30.6.) a jedna se jeste o nejakych vecech s prislusnou mestskou casti
    - Simic zrejme odejde, je mu 16, jeho otec ted pusobi v Italii a chce si ho tam vzit s sebou, protoze se tu o nej nema kdo starat. Ma smlouvu jeste rok, tak se jedna, aby z jeho odchodu Slavia aspon neco mela.
    - s Tavaresem ani DJ se nejedna (duvody nesdeleny, predpokladam financni).
    - protoze Slavia bude hrat na jare jen 14 zapasu, kadr muze byt pomerne uzky a dost mladsich hracu se da poslat na hostovani do druhe ligy pripadne na Zizkov. Vsichni se v lete stahnou zpet a novy trener by je mel mit pro pripravu k dispozici

    Celkove byla z meho pohledu prezentace ekonomiky, marketingu, PR a pribuznych veci prilis zdlouhava (hodinu a pul) a pritom dulezitych informaci tam padlo pomalu, kdo se zajima o deni ve Slavii, tak vetsinu z tech veci bud vedel nebo tusil...

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 10:04 |  
      0 0

      Díky. Mě takový souhrn stačí, nevidím na něm nic tajného. ;o)

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      polin     před 13 lety 20.01.2012 10:10 |  
      0 0

      Děkuji za bod 3 ;-)

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      lassiter     před 13 lety 20.01.2012 10:15 |  
      0 0

      taktéž díky za bod 3. snad tě tam příště pustí.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      jigsaw     před 13 lety 20.01.2012 10:18 |  
      0 0

      Děkuji za smysluplnou odpověď.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      1rytir     před 13 lety 20.01.2012 10:41 |  
      0 0

      Připojuji se rovněž k poděkování a rád bych pro redaktory SN, ale i oficiálního webu dodal, že kdyby tímto způsobem referovali o proběhlé schůzce sami, nedočkali by se takového množství zcela oprávnných reakcí fanoušků.
      Ze zveřejnného mě samozřejmě nejvíce mrzí, že bude pokračovat trend poměrně slabého kádru s průměrnou hrou, na kterou se do Edenu bude chodit dívat stále méně diváků a že s touto zvoleníou taktikou vedení se ani v příští sezoně nedočkáme nějaké výrazné změny.
      Mrzí takíé to, že majitelé, ačkoliv jsou ekonomicky činní a mají dozajista spoustu kontaktů v podnikatelské sféře, nebyli do dnešního dne schopni zajistit generálního sponzora!
      Úsměvné je rovněž to, že jiníé kluby si na dopady loterijního zákona nestěžují a přes jeho dopady se snaží svoje týmy oživit kvalitou.
      Jsme-li u těch financí, pak z čeho se tedy kupoval Xaverov (byť samozřejmě chápu, že výsledkově se na té koupi možná v porovnání s náklůady na pronájem Strahova ušetří)?
      A ještě malá poznámka. Pokud se s Tavarezem a Davidem Jarolímem nejedná z finančních důvodů (má se zřejmě na mysli stránka jejich platů), pak proč se začalo jednat s CSKA, nikdo si nemohl přeci myslet, že hráč takového manšaftu na tom bude platově níž, než hráč, který může přijít zadarmo.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Jiri1     před 13 lety 20.01.2012 11:24 |  
        0 0

        Zdravim, obcas sleduji Vase nazory a vim , ze jste pomerne vstricny nazorum vedeni, Ja osobne velmi tezko nesu, ze fanouskove jsou vnimani jako skodna , vytvari se preferovana skupina lidi , kterym je treba opatrit treba VIPKU, volne vstupy na stadion a samozrejme i tepla mista v aparatu klubu. to ze treba Bohemka kvuli najmu dela co muze je jasne , ale take bych zminil nicnerikajici rozhovor s p. Malikem, kde jsem byl poucen spoustou nicnerikajicich volovin a po pul roce skutek utek.Desi mne predstava , ze nejsme schopni konkurovat ani lokalnim tymum treba Pribrami, kde uz i Starka pochopil co je to mit mladeho , vsemi mastmi mazaneho trenera s prehledem o mladezi a uz mu to nese i prachy. Ale to bych jen opakoval , pamatuju pana Hurycha , jak jeste predloni nosil kytky do kabiny rozhodcich jako tajemnik Sramka , jeho odbornost je nulova a Drzmisek, ten ma ted jinou praci ulamuje posleni hroty mezi Hornima Pocernicema protoze zatim neni jeste vse okolo Xaverova doresene.Dost jsem se zasmal , ze 100 tisic Kc. je malo a vlastne za to nechce nikdo kopat, to je zase vyplod neciho choreho mozku , co by za to velmi dobri fobaliste dali, kdyby to meli. Trosku mne fascinuje i to, pokud nekomu zkontroluju obcanku a bude mit permici, talk je neskodny , opak je pravdou.Bohuzel Natland , ktery ted spravuje Eden to bere jen jako kratkodobou investici a zdime co muze , letos v lete se Eden docka nekolika vetsich akci, takze treba letni priprava A tymu tezko probehne v tomto arealu. Je fakt , ze v pripade skutecne koupe Xaverova a dohodou s dalsimi subjekty muze Slavie klidne kopat sva pripravna utkani i utkani domaciho poharu tam, pry by se Eden dale vyuzival je na zapasy a vse ostatni by slo do levnejsiho ci vlastniho. Snad jen na zaver, asi by to chtelo vice pemyslet o tech posilach , vice sledovat hrace , kterym konci smlouva a jeste vice se zamerit treba ven.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        qazwerty     před 13 lety 20.01.2012 11:55 |  
        0 0

        Přehledné info ze schůzky a tak by to asi mělo vypadat...;) A pokud má někdo potřebu se vedení Slavie na něco zeptat, tak ať se jich zeptá, ale je otázka, jestli se s ním vůbec budou bavit...O některých věcech, a to je zcela pochopitelné, asi jen těžko...
        Přijde mi, že se bohužel projevuje frustrace a nespokojenost se současnou situací a obava, aby Slavia nedopadla špatně...Chápu to, ale mnoho věcí se složitě ovlivňuje a není skoro šance s tím alespoň něco provést...Je to smutné, když se to týká Slavie, ale je to tak...

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Jiri1     před 13 lety 20.01.2012 12:05 |  
          0 0

          Ano hlavne , pokud ji redaktor Sportu prizivi na svem twitru.......

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 12:24 |  
      0 0

      Diky, quelhare.. na me to pusobi dojem, ze zatim nam to moc nejde, nemame sponzory, vztah s majitelem stadionu se nezlepsil, fanshop není.. vsechno se nejak odklada, trener az od pristi sezony, plany az od pristi sezony.. pak ovsem je jasny, ze chybi penize, sponzori.. kdo by mel zajem o klub bez ambici a bez tvare..

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Kactus     před 13 lety 20.01.2012 14:24 |  
        0 0

        ale dyt prave to je hlavni a zakladni kamen uvazovani kazdeho fanouska - vzdy je tady pristi sezona v ktere to uz konecne vyjde! :)
        a ted se to jenom promitlo do rizeni klubu, no :)

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Lenkestr     před 13 lety 20.01.2012 20:40 |  
      0 0

      Tohle melo byt ve foru jako prvni koment a myslim, ze by pak uz nikdo necek k vecnosti celeho clanku...

      Dekuji, tohle je naprosto vystihujici...

  17. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    johny5k     před 13 lety 20.01.2012 12:20 |  
    0 0

    Podle mě se Xaverov koupil, aby se prodali, případně zastavěly pozemky v Edenu (tréninková hřiště atd.)....

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      lassiter     před 13 lety 20.01.2012 12:41 |  
      0 0

      a bude s tím sportovní klub souhlasit?

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        Jiri1     před 13 lety 20.01.2012 12:51 |  
        0 0

        Uz se tom udajne jednalo.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          lassiter     před 13 lety 20.01.2012 12:52 |  
          0 0

          a bude s tím sportovní klub souhlasit?

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            Jakubisko     před 13 lety 21.01.2012 13:45 |  
            0 0

            UŽ SE O TOM JEDNALO, SEŠ SLEPEJ NEBO CO???? :o))

  18. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    petrpavel     před 13 lety 20.01.2012 12:23 |  
    0 0

    Jednání jsem se účastnil a zde jsou mé pocity, jak jsem prezentace a postoje zástupců klubu vnímal.
    Dlouhé, nudné prezentace, kde hledat zajímavou a důležitou informace bylo opravdu těžké. Možná 80% prezentací (zejména marketingového šéfa p. Malíka) bylo o tom, že se Slavia hrozně snaží, ale nikdo jim nepomůže a všichni jsou na ně oškliví. Nejsou žádní noví sponzoři (proč tedy Malík vyhlašoval, že od ledna mají spoustu domluveného a připraveného?), naopak Synot už nebude sypat peníze. Místo X mega, teď dal jen 850 tisíc. o loterijím zákonu už bylo psáno výše.
    Co mě ale rozčílilo nejvíce bylo mlžení a lhaní okolo fanshopu. Vrcholem všeho bylo přání pana Malíka, aby fanshop byl plně v režii firmy, která dělá hokejovou spartu. Jsem zvědavej, kdo tam potom bude nakupovat. Naprosto nechutná záležitost, která je možná opravdu jen v naší republice.
    Další super věcí byly lístečky, na které se psali dotazy fanoušků směrem k vedení. Velmi dobře "odpovídal" Malík a Aleš Řebíček, kdy na spoustu dotazů neodpověděli, případně lhali, nebo se jen usmáli a papírek odložili. Zejména se to týkalo fanshopu, Platila, Straky, propojení Slavia a Sparty (přesun Straky, notování na svazu, odkup Xaverova, kde bude hrát i béčko Sparty atd.), vztahy mezi Slavii a Natlandem atd.
    Úsměvné byly dotazy vedení, prostřednictvím ankety. Například naše návrhy na vylepšení občerstvení a stadionu. Snaha sice hezká, ale vzápětí zabitá Alešem Ř. a Malíkem, kteří opět zopakovali (myslím, že už to není potřeba), že stadion NENÍ Slavie. Slavia nemůže ovlivnit vzhled stadionu, tudíž ani působení Bohemky, systém prodeje vstupenek, kvalitu a ceny občerstvení atd.
    Sice cením snahu Slavie o komunikaci, což je rozdíl oproti předchozím vedením. Ale nevím co je lepší. Jestli mlčení a oznamení hotových věcí a nebo lhaní, mlžení a snaha "koupit" si fanoušky maličkostmi a zalepit jim tak ústa.
    Je sice hezké, že Slavia se snaží pomoci např. se síní slávy a dalšími, ale neměla by to být samozřejmost? Rozhodně by okolo toho nemělo být tolik zbytečného povyku.
    Omlouvám se, jsem asi příliš negativní. Ale je mi ze všeho smutno, doslova na blití! Slavia nemá ekonomickou, sportovní ani marketingovou koncepci, dokonce ani rozvahu. Krásná slova a pár efektních prezentací o ničem, rozhodně není koncepce. Máme majitele s pochybnou minulostí, které jsme "přivátali" jako zachránce Slavie a skoro nikdo proti nim neřekl ani popole. Jenže podrželi magora Platila, jehož vyjádření do médií naší image opravdi nevylepší. Zaměstnali lidskou zrůdu Straku. Spolčují se s rudejma, jak jen to jde. Přitom výsledky "spolupráce" zatím jaksi nikde. Aby toho nebylo málo, tak se vyostřuje souboj mezi Řebíčkem a Natlandem, kdy majitel stadion chce Slavii vyždímat, jak se dá a nejraději by Slavii vyštvali.
    Vyhlídky do budoucna jsou spíše špatné. Jsem zvědavý, jak proběhne rok 2012. Moc bych si přál, aby nebyl jako rok 2011, který nebyl ani na bodu 0, ale spíše -1.
    PS: Nejsem ničí najatý agent. Nejsem emo škarohlíd. Mám permici, jsem ve fanklubu. Na fotbal chodím 10 let, jezdím i na venkovní utkání. S láskou vzpomínám na časy Strahova, kde se řešila prakticky jen sportovní situace :-(

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Jiri1     před 13 lety 20.01.2012 12:50 |  
      0 0

      Zdravim, prosim Vas , nic se nevyostruje, zadny vztahy Natlandu s Rebickem, nezamenujte dojmy a pojmy, nas majitel ma cile obchodni vztahy s timto fondem a rozhodne to neni tak, ze by najem za stadion chteli zvysit o miliony , jde proste vice mene o umoreni nakladu, ktere logicky vznikaji zdrazenim vseho , co si jen vzpomenout, navc pokud vim ani mestska cast se nebrani prispevkum na provoz, to jsou stejne zvasty , jako ze nase mladez prijde o milionove dotace , ne jen to proste pujde jinou cestou a budeme muset umet podat dobre projekty a bude vetsi kontrola tech penez, je jasny , ze role Rebicka je dost nejasna , ale hodne bych se primlouval za to hodnotit vse v jistem kontextu, nakonec nikde neni receno , ze do toho alespn okrajove nepromluvi Hornik, ktery muze celkem logicky dohazovat spoustu hracu z svych staji, aniz by vznikal jakykoliv pracovnepravni vztah a probehlo jeho jmeno.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        mirecek1111     před 13 lety 20.01.2012 13:09 |  
        0 0

        To se mi líbí, že Slavie se dostala za poslendí roky do takové prdele a dělá pro veřejnost tak absurdní rozhodnutí, které vlastně začaly tím výhozením Brabce, že ted, když se objeví cokoli kontroverzního, tak je to hned spojováno se Slavii :D Co s Kubíčkem? Hned spojování se Slavii, co s Horníkem, hned spojování se Slavii, co s rebelem Fillem, hned spojování se Slavii, ted jsou zmatky okolo Pilaře..zase se do toho někým namontovává Slavia :D ach jo.. :)

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Jiri1     před 13 lety 20.01.2012 13:20 |  
          0 0

          Ale tak to neni, jen si treba vezmete vyjadrovani nasich treneru a funkcionaru treba o posilach, jeden rekne nikdo neprijde , druhy rekne prijde jeden a treti to korunuje , ze prijdou tri hrac a ve finale majitel na setkani s verejnosti pravi , ze nic neni hotovo, tak se v tom vyznej.Nebo s tema pozemkama v Edenu, nektere oddily by chteli prodat a vybudovat svuj areal nekde na okraji Prahy, fotbal tvrdi , ze o nicem nevi a hokej planuje , jak se behem par let nastehuje do multifuncni haly v Edenu.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        petrpavel     před 13 lety 20.01.2012 14:56 |  
        0 0

        Milý pane Jiří. Vztahy se naopak vyostřují. Zvýšení najemného, vypovězení nájemní smlouvy Slavii, snaha upřednostňovat Bohemku, dělání problémů se síní slávy atd. Evidentní snaha protlačit více kulturních akcí i přes zníčení trávníku a vytvoření problémů Slavii, přitom za to nezodpovídat a neplatit.
        Mestská část peníze Slavi dát nechce a pravděpodobně ani nedá. Jediné schůdné řešení je dotace na mládež. Další počinem (i když plivnutím do moře) je "odpuštění" odvodů ze vstupného. Myslím, že to bylo 5%. Že městská část na sport sere je evidentní - rozpočet cca 4 miliardy a peníze na sport 3 miliony. Chválím proto aktivitu Desítky, která se snaží lobovat jak jen může. I když hlavní cíl byl, dostat Bohemku z Edenu a snad se to podaří. Peníze na svůj rozpočet musí hlavně Slavii sehnat sama!
        Ve vašem případě čekám, kdy nastoupíte do Slavie na pozici tiskového mluvčího. Číst vaše komentáře "všechno znám, všude jsem byl a bude to takhle" jsou již legendární. Případně dlouhé, nic neříkající souvětí plné slov, ale vypovídající hodnota rovna nule. Hlavně mě nařkněte (stejně jako Quelhara), že píšu ovlivněn jistými zajmovými skupinami :D

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          jigsaw     před 13 lety 20.01.2012 15:19 |  
          0 0

          Ano, příspěvky Jiriho1 jsou opravdu legendární. Vždy zaručené informace ze zákulisí. :D

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            bongor     před 13 lety 20.01.2012 19:19 |  
            0 0

            Za starých časů/míněno tak před pěti lety/,jsme si často dělali legraci z Jirkových příspěvků.Říkali jsme mu "utržené sluchátko".Potom se často ukázalo,že v lecčems měl pravdu,i když to většinou napsal dost klopýtavým stylem.Každý nemůže být Aloisem Jiráskem.Ale je to slávista o tom nepochybuji a vnáší do našich diskusí takovou odlehčenou atmosferu,tak si jeho názory vždycky rád přečtu.

            • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

              jigsaw     před 13 lety 20.01.2012 22:18 |  
              0 0

              Má v lecčems pravdu, protože toho napíše tolik, aby tu pravdu v něčem nakonec měl. :) Také ovšem nepochybuji o tom, že je to velký slávista.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 13:22 |  
      0 0

      Dotaz proč tolik vadí, že by nám fanshop zajišťovala stejná firma jako hokejové spartě? Pro tu firmu to není žádná srdeční záležitost ale pouze kšeft. A když vezmu jak funguje tragické Fanzone a jak funguje fanšop HCSparty, tak to spíš vítám.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        janko (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 14:06 |  
        0 0

        Tak jsem se podíval na stránky toho sparťanského shopu abych byl v obraze a pokud by to opravdu dělala stejná firma, tak také proti tomu nic mít nebudu. Zcela otevřeně, po stránce nabídky a designu těch věcí, tak je to úplně jinej level.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 14:39 |  
          0 0

          No právě. Fanzone je tragedie a lidi se tu čílej, že to bude dělat konečně firma která umí.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        petrpavel     před 13 lety 20.01.2012 14:45 |  
        0 0

        Evidentně jste nepochopil můj komentář. Firma provozující fanshop na hokejové spartě mi nevadí. Její produkty se mi líbí a dokonce si myslím, že ve spojení se schopným vedením HC Sparta dělají jeden z nejlepších marketingů a PR v ČR, co se týče sportu. Spíše mi vadí, že by ta firma měla dělat suvenýry Slavii a vydělávat na tom. Pokud se podíváte, kdo tu firmu vlastní a co tam pracuje za lidi...i když vám to stejně bude jedno. Nevadí Straka, nevadí Platil, nevadí Řebíčkové, nevadí Jarolím v nefungujícím Umbru atd.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        jigsaw     před 13 lety 20.01.2012 15:20 |  
        0 0

        Já nechápu, proč by si Slavia nemohla najmout nové lidi a udělat prostě svůj fanshop. Proč najímat firmu, která bude akorát krájet zisky a ve výsledku vydělá víc než Slavia?

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          petrpavel     před 13 lety 20.01.2012 16:24 |  
          0 0

          Navíc Malík řekl, že si dělali propočty a vyšlo by je to stejně. Slavia si bude dělat a prodávat suvenýry sama = stejný výdělek, jako firma, která dělá suvenýry na spartě. I přesto Slavia zvolí sparťany, to je k zblití. To snad budu raději, když bude jeden druh šály, dvě trička a domácí a venkovní dres někde prodej z okýnka než aby to dělali sparťani. Kdo byl například nakupovat v novém obchodě Umbro na Praze 5, tak ví o čem mluvím. Ono kupovat si slávistickej dres, od slávistického sponzora, navíc v jeho obchodě a poslouchat sparťanské písničky a do toho debilní posměšné kecičky prodavače sparťana, tak to opravdu ne. Tohle je ten "profesionalismus" o kterém všichni mluví. Klubismus tu prožívá jen úzká skupina lidí a na všechno ostatní se sere!

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 20:08 |  
            0 0

            Jako ty si myslíš, že ve Slávistickým fanshopu bude někdo pouštět sparťanský písničky??? Nebo, že tě bude prodavač obtěžovat blbejma narážkama aby jsi tam příště nakoupit nešel?
            Já trochu googlil. Ano firmu UNITY!cx s.r.o. vlastní Andrea Kreislová, která má ve HCS na starosti marketing & merchandising. No a? A´T jsem googlav jak jsem googloval, nikde nevidím nějaký řeči o tom jak je velká sparťanka nebo něco takovýho. Její funkce fakt není o srdci. Ovšem dočetl jsem se, že HCS jako jediná dokáže z merchandisingu naplnit 3%* rozpočtu HCSparta. Ovšem jak HCSlavia tak SKSlavia jsou rádi, když udělají alespoň 1%. Takže je mnohem úspěšnější. Nevidím tedy důvod, proč s tou firmou neuzavřít smlouvu, když ví jak na to.
            K tomu jestli si vést fanshop sami. Ano na papíře to vypadá, že čísla vyjdou cca na stejno. Ovšem u prodeje suvenýrů SKS se nejspíš nepředpokládá nějaký růst, spíš naopak. Je tedy lepší rizika přenést na externí firmu.

            ---------------------------------------
            * http://www.svetsportu.info/index.php?option=com_content&view=article&id=1377:eske-kluby-zaostavaji-v-prodeji-reklamnich-pedmt&catid=3:domaci&Itemid=74

  19. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 14:55 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku. Tak jsem včera sledoval souboj o první místo v saudské lize a mužstvo Karla Jarolíma opět zvítězilo a vrátilo se zpátky do čela tamní ligy.
    Al Ahlí (Jarolím) – Al Hilal 1 – 0 (0 - 0) 56.min Imad Ali Al Hosni
    Prince Abdullah Al-Faisal Stadium, City Jeddah, 24000.
    A byla to celkem zajímavá podívaná, Saudové jsou fotbalově takoví neohrabaní, ale nasazení „jako o život“. Do té doby, než padl gól, tak se hrálo v podstatě na jednu bránu, potom se to zase otočilo. Problém u Arabů bude taktika a to, že se nechají „vybláznit“. Taky Jarolím po tom co dali branku ukazoval opakovaně, aby hráli v klidu. Domácí měli i štěstí, když dva obránci zablokovali střelu do prázdné brány z malého vápna. Celkově se dá říct, že byli asi o ten gól lepší. Dost velký zážitek pak jsou jejich oslavy po zápase, kdy tam všichni lítali jak šílenci a objímali se s každým koho momentálně potkali. Jejich televize pak rozebírala zápas a dělala rozhovory ještě dvě hodiny po zápase. Že by opět platilo KJVC ,,,? No nic, myslím, že mi máme se Slavií
    svých starostí až nad hlavu,.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 23.01.2012 09:21 |  
      0 0

      Jen dodatek, tento zápas způsobil, že vedení Al Hilalu došla trpělivost a vyhodilo trenéra Dolla a na jeho místo angažovalo Ivana Haška. Jarolím tak vlastně pomohl svěmu příteli k dalšímu angažmá.

  20. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 15:03 |  
    0 0

    děkuji Quelharovi i dalším za informace.Kdyby se z SN takto informovalo ihned po setkání,nedošlo by k rozhořčeným reakcím
    řady Slávistů.Většina z nás si uvědomuje,že Slávia je opět v
    kritické situaci,nejsou peníze,sponzoři,posily,zvedá se nájem stadionu,neuspokojivý fanshop,občerstvení na stadionu.....
    Perspektivy nejsou optimistické,tak by bylo lepší jim čelit
    společně,ne rozdělovat příznivce na 1. či 2. kategorii.Zcela jistě by bylo přijatelnější říci to na rovinu.Pořád si myslím,že využitím vlastních hráčů z dorostu i "B" mužstva,ale i některých talentů
    z dalších mužtvev z dorost.ligy(pořád by rádi přestoupili téměř
    zadarmo do Slávie) udrželo Slávii v GL.Ale to by musel fungovat
    "scauting"jak má.Snad jedna pozitivní zpráva-Jakub Dovalil
    se zúčastnil pár dnů soustředění našich žáků v Krkonoších.Kdyby
    neměl blízko ku Slávii,jistě by to neučinil.
    Na závěr-nic nevyčítám Jane z těch úvodních komentářů.Organizování setkání s vedením,i ten systém spíše
    vypovídá o praktikách jistého GŘ se zkušenostmi v totalitě
    a policii.
    Podol,téměř též Slávista 2.kategorie

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      mig52     před 13 lety 20.01.2012 18:53 |  
      0 0

      Podole,uvědomuješ si rozdíl mezi ligou a divizí (potažmo dorosteneckou ligou)? Brát jen odtamtud moc nepomůže.

      • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

        podol (přítel SN)     před 13 lety 20.01.2012 19:10 |  
        0 0

        Migu,máš pravdu,jen s dorostenci by to nešlo.Samozřejmě by bylo nutno hledat i mezi dospělými v nižších soutěžích.V naší situaci
        bude asi cíl,možná i několik let,udržet GL.Až budeme mít ambice
        na lepší umístění,tak se změní i systém získávání posil.

        • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

          bongor     před 13 lety 20.01.2012 19:31 |  
          0 0

          O tom se kluci už tady bavíme měsíce.Jistě že to nejde pouze s mlaďochy.Zvláště,když je každý schopný mladík brán jen jako předmět obchodu a nepočítá se,co jeho hra přinese Slavii,ale kolik vynese jeho prodej.Potom předčasně mizí talenty,které by za pár roků nejen že Slavii pomohly mnohem výš než je teď,ale jejichž pozdější prodej by přinesl i ten kýžený finanční efekt,ovšem že mnohonásobně vyšší,než krátkozraké rozprodávání nebo spíše rozdávání talentů. Že v mužstvu musí být i střední a starší generace,to už ví každý.
          Zejména oni dostanou mlaďochy na kvalitativně vyšší úroveň tím,že jim pomohou radami i vlastním příkladem.
          Jestliže však tady není vůle si mladé podržet,nejsou potřeba ani matadoři typu Davida J.nebo Míši T.

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            dArtagnan     před 13 lety 20.01.2012 23:00 |  
            0 0

            Hodně smutné, hodně pravdivé:-(

          • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

            Navar (přítel SN)     před 13 lety 21.01.2012 00:04 |  
            0 0

            Přesně tak. Naše šance vzhledem k omezeným možnostem Řebíčka, jenž si nakradl jen odhadem dvě miliardy, je mládí. to znamená - nyní draze nekupovat, přivádět starší hráče (Jarolím D., Skácel, Latka, Tavares, J. Černý....) a hlavně podržet mladé a investovat do nich - Hurka, Petrák, Prošek, Čepelák, Simič, Hruška, Perez.... Ale ani to se neděje...

  21. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    jigsaw     před 13 lety 20.01.2012 17:17 |  
    0 0

    Co vůbec Pilijev? To už se zahrálo do autu, nebo se pořád řeší finanční podmínky? To Platil řeší asi přes telegramy, že už to trvá měsíc.

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      mpik     před 13 lety 20.01.2012 19:53 |  
      0 0

      Pochopte, to byl vtip. Stejný jako Rajnoch, Vrba apod. Napsat, že se "zajímáš" o nějakého hráče, trenéra, to nic nestojí! Slavia bude jen prodávat všechny trochu schopné hráče. Popravdě, dnes už jich je v kádru jen opravdu hodně málo.

  22. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 21.01.2012 09:12 |  
    0 0

    Když si to tak shrnu,myslím,že všichni se nakonec shodneme.
    MAjitel Slávie si asi vzal příliš velké sousto,než je schopen zvládnout,jak finančně,tak organizačně.Pro něj je to možná více jen obchodní záležitost,pro všechny z nás pak záležitost osobní
    srdeční a citová.Proto někdy hledáme i nerealizovatelná řešení.
    Dnešní situace ve fotbale je tristní a naději na přežití má klub,
    za kterým stojí solventní finanční skupina,která je rozhodnuta
    jej vlastnit dlouhodobě,s perspektivou,nikoli na spekulaci či
    jen z romaru.Která má zisky a podniká v jiných oblastech,
    převážně i v rámci zákonů.Myslím si,že pokud majitel najde zájemce s těmito parametry,pro Slávii bude nejlepší,aby to
    bylo co nejdříve.Když ne,pak se obávám že Slávii čeká dlouhá agonie až do klinické smrti.Za pesimismus se omlouvám.Podol

    • Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

      slavistajiri     před 13 lety 22.01.2012 22:36 |  
      0 0

      Majitel si jen vypral peníze, které získal během doby kdy sloužil českému lidu jako ministr dopravy!!!
      Vím, nemám důkazy, ale intuice mi to říká. Dle zákona je ovšem čistý, stejně jako jeho kamarádi, to ovšem neznamená, že se mu budu klanět!!!

  23. Re: Proběhlo další setkání prezidenta klubu Aleše Řebíčka s fanoušky

    slavistajiri     před 13 lety 22.01.2012 22:33 |  
    0 0

    jen menší vsuvka po delší době. Otázka zní jak dlouho se ještě budete vybavovat s těmi gaunery? :)
    Bohužel jakýkoliv protest již ztrácí smysl po tom všem co se dělo (nejdříve protest a teď kamarádšoft), takže hold nezbejvá než čekat až Slávii totálně zplundrujou, aby se mohla obnovit na základech a myšlenkách na nichž byla založena.
    Jak jsem upozorňoval na podzim toto není Slávia!!! Ubyli fanoušci, protože kdo by fandil novému klubu bez historie, klubu který byl založen před rokem (toto není pravá Slávia!!!) Fanoušci po celé republice, kteří své fanouškovství zdědili se již s tímto klubem nestotožňují a začíná jím být lhostejný.
    Bohužel :(