Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

Pro první zimní přípravný zápas si do Edenu Slavia pozvala Spartak MAS Sezimovo Ústí. S týmem, který je po podzimu v druhé lize desátý, prohrála 0:1.

Slavia - Sezimovo Ústí 0:1 (0:0)
Branky:
 74. Smrek 

Slavia 1. pol.: Berkovec - Nitrianský, Cicman, Hubáček, Dostál - Prošek, Petrák, Milutinovič, Trubila - Hurka - Škoda
Slavia 2. pol.: Berkovec - Nitrianský, Petrák, Cicman, Dostál - Vondráček, Jarolím, Milutinovič - Vlček, Prošek - Voráček

V zápase se představila jen jedna ze dvou dosavadních zimních posil, a to Milan Škoda. Jiří Böhm naopak chyběl, stejně jako opory Čontofalský a Latka, na hřišti se neobjevili ani zranění či nemocní Blažek, Frejlach, Koreš a Pospěch. První poločas se Slavii nevydařil, sama se do žádné slibné šance nedostala a naopak po chybách nechala soupeře několikrát ohrozit Berkovce, po jednom z brejků dokonce trefil Nešický křížnou střelou tyč. Druhá půle byla v tomto ohledu mírně lepší, žádný drtivý tlak Slavie se sice nekonal, ale přišla alespoň slibná šance, když po centru Vondráčka těsně minul Voráček. Brankově však udeřilo na druhé straně, když se hlavou na zadní tyči trefil Smrek. Slavia na obdrženou branku nedokázala odpovědět, hlavička Jarolíma po rohu skončila mimo, a proto odešla z prvního zápasu roku 2012 poražena. 

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    Tonda     před 13 lety 18.01.2012 15:45 |  
    0 0

    jima me hruza z dostala v sestave, obzvlaste vlevo na beku.. Doufám ze to bylo způsobeno pouze tim, ze tam nemel kdo naskocit.. marodka je zase krasne siroka.... achjo

  2. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    Tonda     před 13 lety 18.01.2012 15:47 |  
    0 0

    to ze si proti druholigovému souperi za cely zapas vypracujeme 2 prilezitosti, to taky o necem svedci... o prachbídné záloze a nulovém útoku.. jenom doufám ze je ten straka na kondicnim soustredeni nejak neutavil...

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 18.01.2012 16:22 |  
      0 0

      A kdyby je utavil tak není to 18. ledna šumafuk? V tomto zápase lze hodnotit pouze jednotlivce týmová hra není důležitá. Jestli prohrajeme je mi úplně jedno, záleží jestli si z toho někdo něco odnese, je to příprava. Jakkoliv jsem nespokojen se vším kolem, tak tohle je zbytečné období na všelijaké soudy.

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.01.2012 16:25 |  
      0 0

      nj, tak to jsou nase zacatky pripravy, prijede se z hor a bude se rikat, ze jsou kluci unaveni, tak nemuzou hrat fotbal, a ze jeste nemeli herni treninky, taky ze kadr jeste neni kompletni, ze se to bude resit az behem pripravy.. ve finale behem sezony se zpochybni i ta fyzicka, kvuli ktery se na bezky jezdilo..

  3. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    mirecek1111     před 13 lety 18.01.2012 16:16 |  
    0 0

    Já jsem za takový výsledek rád, tohle nám totiž jenom prospěje. Snad se konečně vzpamatují a začnou kádr doplňovat.

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      edenian     před 13 lety 18.01.2012 16:17 |  
      0 0

      a pomalu, ale jiste naplnovat strakuv osud... :-)

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      mig52     před 13 lety 18.01.2012 16:19 |  
      0 0

      mirečku,asi nebude za co

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      1rytir     před 13 lety 18.01.2012 16:22 |  
      0 0

      A kdo ten manšaft bude doplňovat, kým a za jaké peníze? Prostě mě nikdo nepřesvědčí, že pod panem Držmíškkem jde sportovní úsek jednoznačně dolů. Už slyším ty kecy, že "myx jsme chtěli, ale kluby žádaly za vyttipované hráče mnohem víc a tak jsme se rozhodli, že dáme příležitost našim odchovancům (abychom je rychleji zpeněžili).

  4. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    ortevor     před 13 lety 18.01.2012 16:31 |  
    0 0

    zoufalej zapas, za celej zapas proti druholigistovi ani jedna strela na branu, a z tech dvou sanci byla prvni az nekdy v 60. min, cela prvni pulka naprosta tragedie a holomajzna..je to sice priprava, ale je jasne videt, ze s Dostalem a spol to nepujde..
    btw Hubackova rozehravka jak namazal Usti do jasny golovky a trefili tyc, a celkove Hubackova rozehravka velmi spolehlive zakladala protiutoky Sezimova Usti :)
    docela se mi libil v druhy pulce Voracek s Vondrackem, a nejlepsi hrac zapasu za SKS Petrak, na stoperu velka jistota, Cicman vedle nej pusobil jako nezkusenej cucak :)
    Berkovec taky nepusobil spatne..

  5. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    tantalos     před 13 lety 18.01.2012 16:35 |  
    0 0

    Chodím na Slavii už pěkných pár let, ale takhle slabý mančaft ještě neměla. Asi podobné to muselo být, než do Slavie přišli Veselý, Kadraba, Šindelář a Píša, ale i tenkrát tam byli Lála a Nepomucký.
    Mezi Slavii a Ústí byl viditelný rozdíl třídy, o tolik byli modří lepší. A popravdě s výkonem, jaký předvedli třeba Hubáček, Dostál, Prošek nebo třeba Škoda, to nebylo ani na tu ČFL.
    Asi mě budete kamenovat, ale je dobré, že tuhle sebranku diriguje Straka, alespoň je na koho to svést.
    Kdyby do Slavie dnes přišel Mourinho, okamžitě by ho ranila mrtvice, protože asi nemá dost schopností, aby většinu našich hráčů naučil stopit si balon, přihrát na pět metrů, udělat kličku anebo vyhrát souboj. Z mančaftu, který nastoupil, mají na ligu - alespoň podle dnešního výkonu jenom Hurka a Petrák.

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      bongor     před 13 lety 18.01.2012 16:48 |  
      0 0

      kdo říkal,že už nebude o co hrát?Takhle se zase budeme klepat,jestli z toho nakonec ten sestup přece jen nebude.To S.Ú.není žádný mančaft,vždyť minulý týden neporazili ani toho rumuna.......

      • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

        tantalos     před 13 lety 18.01.2012 16:55 |  
        0 0

        No doufám, že ty čtyři nebo pět bodů, který potřebujeme k udržení, Řebíček koupí. Ale jinak by to chtělozískat alespoň posily:tři obránce, čtyři záložníky a dva útočníky. Vlastně si nechat nechat jen Čontofalského, Latku (Snad Nitrianského na lavičku) Petráka, Koreše a Hurku. A snad Vlčka z tradice.

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          opicemag     před 13 lety 18.01.2012 20:03 |  
          0 0

          Po nějakém zápase jsem tu psal, že potřebujeme osm nových hráčů. Většina lidí moc nesouhlasila (prý stačí tak tři až čtyři). Jsem rád, že stále víc lidí to vidí realisticky. Bohužel nemáme peníze, schopné vedení, trenéra, vlastně skoro nic. Nevidím to optimisticky. Zachráníme se, ale pokud nepřijde nějaká opravdu velká změna, příští rok to bude zřejmě podobné.

          • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

            Kactus     před 13 lety 19.01.2012 12:04 |  
            0 0

            nejen ze potrebujeme 8 novych hracu, ale i realizacni tym, novy tym pro mladez, skauting a nove vedeni.

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      ortevor     před 13 lety 18.01.2012 17:12 |  
      0 0

      naprosto souhlas, clovek si chvilema myslel ze hrajou naky Celakovice proti Boleslavi, podle toho jak to Sezimovo Usti melo stejny dresy a prehravalo nas :)
      jinak sledovat Cicmana jak se po hristi louda je taky neskutecny...drzi, fauluje, presto osobni souboje moc nevyhrava..zlatej Latka
      ..a jeste mozna z toho Voracka s Vondrackem by jednou neco mohlo byt..

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      Miroslav     před 13 lety 19.01.2012 17:44 |  
      0 0

      co to meleš franta v.když přiel do a tymu tak kadraba piša a dalsi užý davno hrali

  6. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    DrFe1     před 13 lety 18.01.2012 16:49 |  
    0 0

    Už aby straka platil

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      edenian     před 13 lety 18.01.2012 17:33 |  
      0 0

      Neboj, zaplati, zaplati :-)

  7. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    podol (přítel SN)     před 13 lety 18.01.2012 17:08 |  
    0 0

    těšil jsem se s optimismem na dnešní zápas.Vystřízlivění a
    přijmutí smutné současnosti je nutné.Totální bída,kterou nelze omluvit žádným soustředěním,nesehraností,či fyzickou zátěží.
    Propadnout a být horší celý zápas s 10.týmem 2.ligy,prostě je
    tu něco velice špatně.Souhlasím s těmi několika kladných
    hodnocení v předchozích příspěvcích,snad bych ještě přidal
    Voráčka a Vondráčka.Posilení mužstva bylo třeba i na podzim,
    odešli Janda a další,kde jsou alespoň adekvátní náhrady?
    Nejhorší je,že neprofesionálním postupem realizačního týmu
    i vedení,se nám nějaká lepší perspektiva stále vzdaluje.Porovnejte
    to s ostatními týmy v GL a to není nutné ani se 4 vedoucími.
    Možná letošek tu GL uhájíme.Ale co bude dále?
    Podol

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      tantalos     před 13 lety 18.01.2012 17:32 |  
      0 0

      S tím Vondráčkem a Voráčkem se dá souhlasit vzhledem k tomu, že jsou vlastně ještě velmi mladí a že je u nich určitá perspektiva. Nejsem si ale jistý, jestli jsou opravdu lepší než Vyhnal nebo Červenka. Na druhé straně to, co předváděl Prošek, bylo přímo otřesné.
      Pokud jde o profesionalitu, zdá se, že Platil velice profesionálně chce poslat Slavii do amatérské soutěže.

      • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

        mig52     před 13 lety 18.01.2012 20:07 |  
        0 0

        Straka - Platil ven!

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          Jachym     před 13 lety 18.01.2012 20:51 |  
          0 0

          A to rychlostí Migu52...

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          opicemag     před 13 lety 18.01.2012 21:06 |  
          0 0

          Sice by to bylo dobré, ale bylo by to skutečné řešení, nebo jen odstranění těch nejkřiklavějších, ale v posledku ne těch zásadních?

          • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

            mig52     před 13 lety 18.01.2012 21:13 |  
            0 0

            Někde začít musíš. Dle mne nutný základní krok. sparťanská klika nemuže vést Slavii!!! ( Nezapomínejme na Vrabce,byť ten je za slušňáka).

  8. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    mpik     před 13 lety 19.01.2012 00:49 |  
    0 0

    Jsem ve svý podstatě lakomej. Mám permici do konce sezóny, tak tam dochodim, ale je to zoufalost. I kdybych se smířil s personálním obsazením (Straka, Platil, Řebíčkové), tak nehodlám platit za druhou jakost jako za značkový výrobek. A hodnota kádru Slavie po herní stránce (bráno jako produkt) je srovnatelná s týmy druhé ligy. Na rovinu: na Slavii by mělo být vstupné jako např. na Č. Budějovice. Současný stav je tragédie i ostuda dohromady. A k tomu řeči o pohárech. A já bych chtěl být český prezident! Tuunelování pokračuje. Na podzim už já u toho nebudu...

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 10:27 |  
      0 0

      Zdravim, je to hodne velka traparna Sezimovo Usti prochazi kondicni pripravou , hraje skoro kazdy den pripravu a pritom je mnohem herne lepsi nez ligovy tym, ktery mel po kondicnim sustredeni par dnu relaxu.16 hrac pripravenych k zapasu je vysmech, kdyz uz tedy ostatni maji ruzna svalova blistka se soustredeni a pod., proc nevyuzije Strakapind moznost vyzkouset mlade hrace z dorostu repre a pod., to neni konkurence to je pro ty nase lenochy proste jistota mista o ktere nemusi ani bojovat Bohuzel neustale upozornuji, ze kvalita nasich odchovancu neni na patricne urovni, ale zdejsi redakce nas zahlcuje prispevky o jejich famoznosti, neustale rozhovory , ktere nas maji presvecit, jaci skvelousi jsou nase omladina pak v konfrontaci s tymem, ktery nedosahuje ani prumeru 2 ligy jasne zaostava a to vlastne ve vsem. Tomu nepomuze zadny areal , ani zadny rozsirovani zakladny zaku , ale jen a pouze duslednejsi vyber a samozrejme i vhodne doplneni kadru. Strakuv tzv. doplnovci seznam skoncil v kosi, vyhlidnute kusy nesmeji stat vetsi penize a musi vhodne zapadat do staje spratelenych manazeru, snad se zbavime alespon Drzmiska , ktery by mohl sefovat jako zamlada svemu domovskmu arealu v Xaverove, snad opravdu az skonci cenzura na setkavani se s vedenim , bude moci opradovy fanda rict konecne svuj nazor , ne nejacií ......, kteri za svou praci v mediich urcite netrpi nouzi. Jenze to by jsme asi chteli moc, pokud totiz pane Rebickovi nebudeme lestit boty jako nekteri pismaci, tak muzeme sve nazory vyjadrovat nejvice zde , ale to jen do casu.

      • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 11:02 |  
        0 0

        tedy Jiri, muzete mi definovat kdo je to opravdovy fanda? dle vasi stiznosti usuzuju, ze je to osoba co neni ve fanklubu, OP a nevlastni permici, tedy asi jen sedi u pocitace a kritizuje.
        diky tomu tento opravdovy fanda nemuze jit pokecat s rebicky! chudak. :)

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 11:29 |  
          0 0

          Opravdovy fanda je clovek , ktery se svym klubem zije v dobrem i zlem, je to clovek , ktery nevaha sve nazory kdekoliv a kdykoli rict a s klubem zije i bez te permice a clenstvi v OP, coz povazuji za prezitek. O mne mit strach nemusite , na zapasy ven i doma chodim dost pravidelne , obcas si strihnu i mladez a becko, co se tyce kritiky , prosim , co bych mel na cinnosti tak slavneho klubu v soucasnosti chvalit, nekompetentnost, aroganci , nebo otresne vysledky A tymu. Mate opravdu pocit , ze se i po stanilizaci klubu zacalo dit neco tak super, nebo spis patrite take k tem , co pochlebuji soucasne garniture, ktera se zacina uzavirat beznemu fandovi a vzdalovat i lidem, kteri fotbalu opravdu rozumi.

          • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 12:27 |  
            0 0

            jiri pokud tedy chodite tak casto, proc nekoupit permici? financne je to zajimavejsi a tedy tem "lumpum" prispejete mene :)
            OP ja treba za prezity nepovazuji. ale jde o to, aktivne se ucastnit akci poradanych odbockama OP.
            co se teto podminky tyka, jiste to mnohe z nas zaskocilo, mozna povazujeme toto za zbytecne, presto je to pravo vlastnika a to musime respektovat. nakonec je to nase volba jit/nejit.
            k nejakym pochvalam. to je slozite. driv nez zacneme nadavat je potreba se podivat na celkovou ekonomickou situaci. hrozba let minulych pak nabada k opatrnosti.
            pokud se podivate na ekonomiku tak 1) dotace na sport budou 0, coz se musi projevit na rozpoctu, sponzori se novy nehlasi, stari odchazeji, vsichni setri., prijmy ze vstupneho atd.. klesaji
            do toho jsou tu pozadavky nas, ze mi jsme slavia a musime hrat o titul a tedy ze musime mit jen ty nejlepsi...jenze ti neco stoji a na ty musite vydelat... toje proste realita.
            abych to zkratil. libi se mi usporna politika a ze neblaznime a v teto "odepsane" sezone se nezenema bez hlave do kazdeho nakupu. uvital bych hrace formatu D.Jarolima, ale i z jeho vyjadreni usuzuju, ze jeho priorita je zustat v nemecku. dale uvital bych konec platila, kde me z neznameho duvodu rebicek nad nim drzi ochranou ruku. konce platila a straky muze verim nekolik lidi vratit zpet na stadion. konec straky nejpozdeji v lete prijde kazdopadne.
            myslim, ze na s ceka velmi zajimave leto, kdy bude hodne volnych (kvalitnich) hracu za mrzke ceny... jsem zvedav jak se ma predpoved vyplni :)

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          edenian     před 13 lety 19.01.2012 12:27 |  
          0 0

          Ja myslim, ze to neni tak uplne mimo. Take mne trochu prekvapilo jak je pan Jiri rozezlen, ale celkem mu rozumim. V tuto dobu si udrzuji Slavie se tykajici vnitrni klid odstupem a predstiranym nezajmem, slibil jsem si, ze pujdu az na posledni pripravu, doufam ze za pomoci techto figlu to zvladnu bez negativnich emoci. Ale zaruky nemam :-)

          • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

            Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 12:41 |  
            0 0

            Ano cekal jsem o hodne vic, hlavne v zajmu majitelu o A tym, nebudu nikomu nalhavat, ze rozdil mezi nasim a ceskym klubovym fotbalem je proste obrovsky , chybi mi tah na branku, chybi mi treba zceka logicky zkouseni hracu z nizsich soutezi , ci mladsich cizincu, proste se naplnuji prognozy nekterych manazeru nasich hracu, ze prevzeti klubu Rebicky je jen urcita zasterka a ze se budou snazit klub udrzet pouze v prumernosti, toto je jedina moznost , jak na to poukazat.

  9. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    feferonek     před 13 lety 19.01.2012 10:44 |  
    0 0

    Já doufám v jednu věc - posily nechodí, protože se pro další sezonu nepočítá se Strakou a chtějí dát novému trenérovi prostor a prostředky na to, aby si přivedl své hráče a tak nelze očekávat, že přijde nějaká super přestupová bomba. S tímto kádrem doufají, že se liga odehraje v klidném středu (o čemž mám pochybnosti) a pak se začne řešit ona nová éra Slavie. Tahle myšlenka je to jediné, co mě drží optimisticky nad vodou, tak se jí budu držet... :-)

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      edenian     před 13 lety 19.01.2012 12:22 |  
      0 0

      No este ze jsi tam dal toho smajlika :-)

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      Tonda     před 13 lety 19.01.2012 12:43 |  
      0 0

      ja bych se smířil spíše s tou variantou že to jako v pohádce nedopadne.. máme tady stále tým v úpadku... kvalita kádru klesla, kvalita klubu klesla, nadějní mladíci se rozprodají pod cenou. Myslím si dokonce, že můžeme nastat situace kdy příjdou horší lidé než jsou platil a straka.. Ze slavie se stal tým který v budoucnu bude muset být vděčný za příležitostné evr. poháry.. Podívejme se na to reálně, s tímto kádrem jsme daleko za jabloncem, libercem, plzní, boleslaví, spartou, v tuto chvíli máme tým srovnatelný s příbramí, bohemkou, duklou, Teplicema a hradcem. Tohle se výhledově nezmění. nahoru se budeme dostávat jen když někdo z těch lepších týmů bude mít problémy.. Ze Slavie se stal průměrný tým a dlouho ještě zůstane..

      • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

        Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 13:05 |  
        0 0

        To vam podepisi. Neskutecne laidacky vybrane posily,hracum vlastniho odchovu neda trener ani sanci a v uzke spolupraci s Drzmiskem jsou lifrovani hned v uvodu pripravneho obdobi do jinych klubu, bez ohledu na to , ze vlastne k priprave je pripraveno 16 zdravych hracu a prognoza tech na marodce je jednim slovem nejista. Navic , fandove znechuceni pocinanim hlavne sportovnho useku ztraceji zajem o klub a nezenou se ani na ona zminovana setkani s lidry klubu.

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 13:20 |  
          0 0

          Snad jeste poznamku , ten Xaverov opravdu zatim neni na , viz vyjadreni vedouciho arealu.

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 14:14 |  
      0 0

      To ja taky doufam, jen moc nechapu tohle prechodny obdobi, je to jen ztrata casu a devalvace vseho, co v klubu je, nikdo nevi, co se bude dit od leta a nikdo nebude mit motivaci..

  10. Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 19.01.2012 13:34 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Nechtěl jsem reagovat hned po utkání, bylo by to ode mne asi příliš horké a možná i sprosté hodnocení. Radši jsem to trochu vydýchával a teď si myslím, že se mohu už s chladnou hlavou vyjádřit k zápasu a tomu, jak to na mne celé působilo.
    Vůbec při tom nechci polemizovat o tom, kdo je a nebo není větší nebo menší slávista a respektuji názor každého z Vás.
    To co vždycky zdobilo slávistický fotbal, tedy vytříbená až cizelérská technika, dobrá souhra zálohy a útoku s možností nepřeberného množství improvizací vedoucích k zakončení (protože jsme takové typy hráčů uměli vždy najít), tak tento způsob fotbalu definitivně opouštíme a díky panu Strakovi se stáváme jakousi skupinou fotbalistů, hrajících bez nápadu a i fotbalového umu, hrajícíh na náhodu a se snahou to nějak ukopat. Bylo až trapné, jak nás technicky přehrávají hráči S. Ústí a navíc jsou i o tu fotbalovou myšlenku neskutečně napřed. Znovu opakuji, že pan Straka není fotbalový trenér a nikdy nebyl. Trenérská invence a schopnost vést a vytvořit fotbalový teamwork mu prostě není dána a bohužel jeho způsob vedení mužstva to ani neumožňuje. Protože to naši bývalí hráči a lidé fandící Slávii ví, a protože ví, že to p. Straka u Řebíčka má zatím jisté, tak do toho nikdo z nich nepůjde.
    Hráče mám takové, jací nám zůstali. Tady je vidět už špatná práce bohužel i KJ, která pod mlčenlivým souhlasem p. Doležala a nyní Platila a samozřejmě současného trenéra přináší své danajské dary. Slávia bude týmem, který o žádná pohárová místa hrát nebude, budeme rádi, pokud se udržíme v lize a budeme dělat takové lehčí sparingpartnery "rudýmzletné", dále "peltovusboru" a dalším šíbrům, co to prostě v současné době mají dobře ošéfované včetně hráčských agentů. To, že nemáme žádné peněžní zdroje a tak bude zkoušena "peltovská cesta jakýchsi konsorcií, kteří budou různě vkládat peníze do hráčů, to je cesta do pekel, a obávám se toho, že se tam Slávia i k radosti jiných docela slušně řítí. Nevolám nikoho, aby byl ve střehu, protože nevím koho. Když jsem mluvil s jednou velkou osobností slavistického fotbalu a dozvěděl jsem se, že už do ničeho radši mluvit nebude, tak je to pro mne nedobré a varující. Už proto, že si tohoto moudrého muže moc vážím a hlavně, on je špičkou v oboru, ke kterému mám úctu, nebudu sdělovat jeho indicie. Jen si myslím, že naši mladí slávisté by možná ještě mohli najít sílu a celý tento nedobrý vývoj zvrátit.
    Je to smutné konstatování, ale nejsou pro nás bohužel v současné době žádná těšínská jablíčka.
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

      Jiri1     před 13 lety 19.01.2012 13:50 |  
      0 0

      Bohuzel vyprodej Slavisticke mladezebude pokracovat

      • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

        petrjir     před 13 lety 19.01.2012 14:35 |  
        0 0

        Zdravím,
        chtěl bych se zeptat někoho, kdo byl na včerejší schůzi s vedením, zda zaznělo něco zajímavého, pozitivního i negativního? Na superslavia.com někdo, kdo údajně byl, píše, že se mluvilo o tom, že oba vytipovaní hráči na pozici do zálohy (takže asi Piliev či Mičola) by byli bez opce, což nekoresponduje s vyjádřením webmastra na oficialkách, že Piliev by byl s opcí. Dále tam údajně zaznělo, že Simič odejde z důvodu, že se jeho otec stěhuje do Itálie a chce, aby byli spolu. Informacím serveru superslavia nevěřím, tak bych byl rád, zda to někdo potvrdí či vyvrátí a napíše, co se dozvěděl z vyjádření. Pokud tedy přítomní nedostali zákaz o tom mluvit.
        Děkuji

        • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

          quelhar (admin)     před 13 lety 19.01.2012 15:27 |  
          0 0

          O Simicovi to je bohuzel pravda, tezko s tim neco delat, Slavia se aspon snazi, aby za nej neco dostala, kdyz ma u nas jeste rok platnou smlouvu.

          Taky padlo, ze se jedna se tremi hraci, pricemz dva jsou na stejny post a tak prijde bud jeden nebo druhy. Nevyplynulo z toho, ze by se jednalo o Micolu a Pilijeva, ale je to asi pravdepodobne. O forme jejich pusobeni u nas se, pokud vim, nemluvilo, ovsem dostalo se ke mne, ze Pilijev ma v CSKA na ceske pomery obrovsky plat, takze jeho pripadny prestup k nam je podle me naprosto nerealny, protoze by musel jit s penezi nasobne dolu.

          Prezentace byly na muj vkus ponekud dlouhe a unavne, padlo tam par zajimavych napadu, ale asi hlavni sdeleni je to, ze jsou z ruznych duvodu obrovske vypadky v prijmech (loterijni zakon, krize, nizsi navstevy, atd.). Jako generalni sponzor skoncil SynotTip a jeho nahrada se stale hleda.

          • Re: Slavia - Sezimovo Ústí 0:1

            petrjir     před 13 lety 19.01.2012 23:15 |  
            0 0

            Děkuji za odpověď. Konečně nějaká konkrétnější odpověď. Ještě otázka. Jak by probíhalo eventulní změna fanshopu? Slavia by měla nějaké peníze z toho nebo jak by to vypadalo nevíte? Nechápu, že se Slavia snaží nezískat buď více peněz nebo ho tu udržet. Hráč přece nemůže odejít, pokud má platnou smlouvu a vzhledem k tomu, že je to velký talent, tak by vyla škoda, kdyby to nebyly malé peníze. Vždyť se podívejte, jak se chová Plzeň (ne, že bych ji za to příliš chválil) v kauze Pilař. Prostě smlouva je smlouva...
            S těmi hráči naše vedení nechápu. Sice máme velice úzký kádr, ale proč je takovou nutností brát hráče na levou zálohu na hostování, které nemá smysl. Mičola by byl dobrý, kdyby byl s opcí. Piliev sice s opcí bude, ale aby bral například třikrát tolik, co jakýkoliv náš hráč, tak nevím nevím. A pokud by tu nezůstal, pak to taky nemá smysl. Lepší by bylo poohlédnout se v Česku nebo na Slovensku po nějakém hráči. Ale to asi je pro Držmíška daleko. Ten zná možná jen Žižkov a Bohemku. Každopádně hráč na hostování bez opce je zbytečný. Pokud myslí na dobré umístění (to je pro mě pohárové), pak by muselo přijít více hráčů a pak bych i nepochopil nezájem o Jarolíma. To mě taky hlava nebere. Sice chápu, že na tento post je Peták a JArolím, ale oba mohou hrát vedle sebe a tudíž by nevadilo mít o hráče navíc. V případě Petráka jsem si všimnul jeho zkoušení na stoperu, tak otázka, kde bude na jaře hrát. Ale pro hráče jako je Jarolím by se určitě místo najít muselo. A to nemluvím o jeho přínosu na mladé a lídra konečně (po Kiselovi) do kabiny a na hřiště.
            A s tím poklesem peněz je to síla. Nechci být jako permanentní oportunista všeho, co vedení dělá, ale to nejsou schopny do klubu s takovým jménem sehnat peníze? Kde je bere Jablonec (schopný Pelta), Liberec, Plzeň? Kluby s daleko menším potenciálem, ale stejným rozpočtem bez nutnosti prodávat hráče. Fakt, že abychom uživili rozpočet, tak musíme prodat hráče kolem 25 miliónu (nebo více hráčů) je neskutečný amaterismus. S tímto stavem se do Evropy a z ligového průměru nedostaneme. Jakmile někdo zahraje lépe, tak odejde. Viz Hurka a Platilovo vyjádření. Jak ale může nějaký větší sponzor nás brát vážně a vidět zisk peněz zpět, když prostě máme kádr a ambice jaké máme.
            A pokles návštěv. Další věc. Jak se můžou divit, když na lavičce je Straka (nejsem jeho absolutním odpůrcem, u mě není důvod na Slavii nejít, když tam je on) a forma a kádr, jaký tu je. Diví se, Jarolíma neangažují, který by určitě zvýšil návštěvnost a pak angažují chronicky nemocného Frejlacha a drahého a zbytečného Blažka.
            Bohužel jsem s stal kritikem, který zlepšení v dosavadním složení vedení nevidí změnu k lepšímu. Samozřejmě nejsem jen kritikem u internetu, na zápasy chodím pravidelně. Ale dojíždění přes 120 km mně za to již v současné chvíli nestojí.