Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Ohlasy po zápase s Libercem

Utkání s Libercem dnes ukázalo, že hráči mají přes zimu na čem pracovat. "Musíme na sobě zamakat, změnit herní projev, máme o čem přemýšlet a čeká nás tvrdá práce," řekl Martin Latka.

"Jsem rád, že jsme i poslední zápas podzimu venku udrželi naši neporazitelnost na hřištích soupeře, za to bych chtěl klukům poděkovat. Zápas nebyl pro nás tak jednoduchý, jak vypadá z konečného výsledku, Slavia šla po našich standardních situacích několikrát do brejků, které jsme zvládli ubránit. Penalta se kopala po krásném průniku Thea, za chvíli jsme přidali druhý, ten třetí pak byl zlomový, i když Slavia dokázala ještě jeden vstřelit," zhodnotil zápas kouč hostů Jaroslav Šilhavý.  

Jeho trenérský protějšek František Straka těžko mohl na zápase vidět něco pozitivního."Utkání se mi hodnotí špatně, předsevzali jsme si, že chceme vyhrát a to jsme nesplnili. Začátek byl z naší strany dobrý, dařilo se nám zahušťovat střed hřiště, nenechat Liberec hrát brejkové situace, které oni umí excelentně. Ale místo toho, abychom dali na 1:0, tak jsme dvakrát inkasovali po našich hrubých individuálních chybách, pak už jsme hráli v křeči. Kredit, který jsme si těžce vybojovali v předchozích zápasech, jsme ztratili v posledních dvou duelech. Na hráčích je vidět, že jsou unavení, nemají z čeho brát, potřebujeme pauzu. Někteří hráči pořádně neabsolvovali přípravu, takže nemají sílu, chyběl nám dnes zase vepředu Pospěch, i když Latka ho v závěru nahradil," řekl k zápasu Straka. Vyjádřil se i k akcím, po kterých slávisté inkasovali první dva góly. "Hráč nemůže jít takovýmto způsobem v šestnáctce do souboje. Ten protihráč na takovou situaci asi i čeká. Jestli byla penalta na druhé straně, to musí říct někdo jiný. Penalta proti nám, společně s druhým gólem, to byly situace, které nastartovaly Liberec a nás srazily do kolen."

Střelec jediné slávistické branky Martin Latka si nebral servítky ke hře svého týmu. "Liberec zaslouženě vyhrál po naší katastrofální hře. Vázla přechodová fáze, málo jsme drželi míč a málo akcí jsme dotáhli do konce, strašně jsme kazili. Chyby rozhodují zápasy, Liberci jsme dali zbytečnou penaltu, pak tam byl nepokrytý hráč naší nedisciplinovaností a prohrávali jsme 0:2." Latka se na posledních deset minut přesunul do útoku, už předtím dal gól. "Sedělo mi to vepředu, škoda, že nám nevyšla ještě jedna akce s Blážou. I když z obrany se asi do útoku nepřesunu, to je to spíš pro stav nouze. Každopádně radost z gólu nemám, protože jsme prohráli." Latka zhodnotil i podzim a vyhlídky na jaro. "Byla to hodně těžká půlsezóna, nakonec máme 20 bodů, myslím si, že ze tří posledních zápasů jsme jich měli získat víc a mohli jsme být víc nahoře a být klidnější. Musíme se dobře připravit na jaro, zamakat na sobě, musíme změnit herní projev, máme o čem přemýšlet a čeká nás tvrdá práce."

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    SForever1     před 13 lety 03.12.2011 21:14 |  
    0 0

    Straka raus!!

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      bene     před 13 lety 04.12.2011 12:19 |  
      0 0

      straka ven......motivátor na piču....už jeho kouzlo vyprchalo...

  2. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    opicemag     před 13 lety 03.12.2011 21:14 |  
    0 0

    Tak teď aby to nebyla jen prázdná slova.

  3. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 21:34 |  
    0 0

    Přípravu pojmout tak, aby se vytvořily lepší herní návyky, aspoň část kádru snad má na víc. Zlepšit kondici a zároveň nějak zařídit, aby se nám každý týden nerozsypávali dva hráči na tréninku. Takže nejvyšší čas vyhodit Netzschera.

  4. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 21:44 |  
    0 0

    Co se týče zimních přestupů, snažil bych se zbavit Kaufmana. Teoreticky je to náš nejlepší obránce, prakticky jsou to vyhozené prachy.

    Hubáčka stlačit někam na lavičku a jestli se nám podaří během jara zabránit jeho probublání zpět, tak je to jasný. U Jarolíma buď podobně, anebo se ho rovnou zbavit. Standu nechat na lavičce a dát mu pozornost několika platů a rozlučkového zápasu někdy na jaře.

    Co se týče příchodů, tak ke dříve navrhovaným (Brezinský, Rada/Švec, Ondrášek/Wágner, případně Libor Došek) bych přidal ještě Tomáše Marka z Ostravy - může hrát stopera i DZ, ale nejsem si jist, jak je na tom zdravotně - dalšího lazara nepotřebujeme. Taky bych možná zkusil někoho na zvýšení konkurence napravo bek/křídlo, potom bychom se mohli zbavit Dostála. A nemuseli mít takový strach z odchodu Jandy. Na oživení ofenzivy bych se ještě podíval do Ústí, zda by se tam nedal vyzkoušet nějaký jejich ofenzivní záložník či dokonce útočník.

    I když systém 4-2-3-1 se zdá nejlepší, asi bych při těch pochybnostech o schopnostech našich hráčů raději najel na 4-4-2, to se snad dá zvládat i se Strakou, kterého ještě pojednám zvlášť.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      opicemag     před 13 lety 03.12.2011 21:47 |  
      0 0

      Libor Došek? To má být vtip. Jinak se zbytkem souhlas.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 21:55 |  
        0 0

        Na půlroční hostovačku bych ho klidně vzal. Když by nevyšel nikdo jiný. Na dlouhodobou koncepci to moc nebude. No, vlastně tu vyzývám k budovatelství, takže beru zpět, abych nebyl schizofrenik :-/

  5. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 21:52 |  
    0 0

    Co se týká Straky, tak bych ho dal asi tak na úroveň Petrouše, možná o malý kousek výše. Takže, aniž bych proti němu byl nějak nepřátelský, snažil bych se za každou cenu nějakého trenéra-stavitele přivést už v zimě. Kdyby se fakt nic nepovedlo, tak bych se s ním dokázal ještě na jaře smířit. Hájil jsem ho, ale ten impulz je daleko menší než jsem čekal, takže to za ty náklady na atmosféru v klubu už moc nestojí.

    Chceme-li v příští sezóně konečně jít do pohárů (tedy skončit v lize do 3. místa - Ondrášovku nelze naplánovat - tedy získat kolem 60 bodů za sezónu), tak nezbývá než pojmout zimní přípravu i jarní sezónu budovatelsky - třeba i za cenu nějaké té výsledkové oběti. Takže bych se, být Řebíčkem, snažil maximálně urvat už teď v zimě někoho z množiny Uhrin ml., Lavička, Vrba, Beránek, Psotka, Plíšek, anebo někoho podobného...

  6. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    edenian     před 13 lety 03.12.2011 21:56 |  
    0 0

    Nema cenu nic vymejslet, ztracenej cas. Tenhle manegement to vede do hajzlu. Amatersky kaspari.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 22:15 |  
      0 0

      Platil ven, Netzscher ven, Držmíšek ven. Straka ven, pokud bude nějaká jakž takž systémová náhrada. Dovnitř nějaké schopné sportovní vedení, někdo jako Říčka, Cipro, Bittengel, apod. Řebíčkovi dát k Mikuláši hodně uhlí a zachrastit na něj řetězem.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 22:54 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem.
      Já bych to asi nenazval ani jako "ohlasy", ale vzpomněl jsek si na písničku Karla Černocha "Nářek převozníka".
      Tím, že jsem celý život slávista jako vlastně většina z Vás tady na tomto webu, tak vlastně všechno tohle pojímám jako úděl do života. Někdy mám pocit, že už to snad asi nevydržím, ale nakonec se seberu a jak se říká v jedné fotbalové satiře: " Jen houšť a větší kapky". Během několika let jsme prosířili co jsme mohli a zase jsme si zbyli jen mi, co máme Slávii opravdu ve svém srdci. Když vidím p. Mgr. Doležala a jeho nynější působení, tak je mi z tohoto člověka až na zvracení, jak jakoby najednou zapomněl na svá ohnivá slova o tom, že Slávii má ve svém srdci navždy a bud pro ní dýchat (jen co došli prachy a on se napakoval, tak o Slávii neví). K.J. je zase jiný typ. Věřil jsem mu, ale nechápal jsem ty hráčské rošády. Bohužel jsem až příliš pozdě pochopil, proč tomu tak bylo. Jenomže to už se nám Slávie rozpadala zevnitř. No a pak přišel ten úžasný workingteam (PP - PeltoPlatilovská éra), a tady je výsledek všeho. Pan Bc. Řebíček má poslední možnost, jak to vzít za správný konec, ale je to opravdu poslední šance před jarem. Pokud budeme dál pokračovat pod panem Strakou, tak jdeme do kytek a budeme pouze stafáží pro "rudézletné" a odkladištěm nepotřebných, jako je Frejlach, Jarolím, Hubáček, Vlček, Cicman, Kaufman, Pospěch, Blažek. Cesta "ztohoven" je postavena na slávistickém způsobu práce s mládeží, prací s mladými kluky a také z těmi, co hrát opravdu chtějí. Okolo M. Latky by se měli dát dohromady mladí kluci včetně hráčů typu A. Hlouška, Čontofalského a také dostat do týmu pár hráčů, kteří opravdu budou svojí kvalitou splňovat úroveň první ligy. A hlavně by se do Slávie měl vrátit duch Pepi Bicana, Fr. Veselého, V. Šmicera a dalších ikon, aby jsme opět byli spojeni s tím, čím Slávie vždycky byla a měla by být i nadále. Příchodem lidí typu Platil, Straka a jim podobných se od své tradice a hodnot odvracíme a taky za to zaslouženě dostáváme jednu pumelici za druhou. Nedávno jsem si pouštěl skladbu od Blue Effectu "Blue Effect street" a zpěv Vládi Mišíka. Co všechno si musel tenhle kluk vytrpět jen proto, že chtěl zpívat dobrej bigboš...... A naše společnost jásá nad písničkami typu "Céčka" :-((. A takhle je to i s naší Slávií.
      Sokrates55

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        bongor     před 13 lety 03.12.2011 23:10 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,to je zajímavej nápad s tím srovnáním Mišík-céčka.
        Naše veřejnost chce slyšet céčka a přesně tuhle pamuziku jí hrají Melody Boys z toaletné.Ještě že vyhráli v Jablonci,jinak by vzali Hřebíka a vyhodili duo Chovaněc-Hašek a to by nám bylo ouzko.
        Takhle věřím,že to budeme my,kdo angažuje nějakého opravdového trenéra a během krátkého času se nám bolševik zase bude dívat do řiti.I když jejich dvanáctý hráč "Míra"jim jistě přidá pár bodíků navíc,tak doufám,že i tak to bude možný přetlačit na hřišti.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.12.2011 23:39 |  
          0 0

          Furt tady strašíš nějakým Peltou pomáhájícím Spartě, jakoby nestačilo, že jim hrají parádně zrovna ti hráči, kterým tu bylo v diskusích nejvíc pošklebováno (Matejovský, Hušbauer).

          Taky si myslím, že Hřebík není jediný dobrý trenér u nás, takže bych se nějakou Toaletnou zase až tolik neužíral. Problémy jsou tady v Edenu. (Tam sice nějaké taky, ale my jim je řešit nebudeme.)

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            bongor     před 13 lety 03.12.2011 23:59 |  
            0 0

            Straší se většinou tím co neexistuje,tohle bohužel byla, je a bude realita/viz kauza cinklé jaro/.
            Že by Matějovský hrál něco extra,proti komu to bylo?
            Hušbauer zahrál snad dvakrát,předtím tady byli jiní hrdinové,Kadlec,Krejčí a další.
            Kdybych to bral podle rudých čmáralů,tak kam se na ně hrabe Messi s Iniestou.Zkrátka kdo potřebuje něco udat,tak to chválí,i kdyby to byl neví jaký šunt.A ochotní škrabálkové se najdou vždycky.
            Tím netvrdím,že nemáme problémy.Máme a velké,hrajeme antifotbal jako snad ještě nikdy.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              SForever1     před 13 lety 04.12.2011 00:27 |  
              0 0

              O jakých problémech je řeč?
              Vždyť se nám akorát na stadionu roztahuje klokan, majitel je vyšetřován kvůli podvodům, ředitel je zkorumpovanej rudofízl a na lavičce sedí sralťanskej magor.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                urs (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 09:41 |  
                0 0

                tos to shrnul náramně :)
                i tka přeji hezkou neděli a řébíčkovi velký koule

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 11:27 |  
              0 0

              A neříkal už Hérakleitos ,,Nevstoupíš dvakrát do téže řeky.´´ ?

              Podle mě Pelta nemá sílu, aby vytvořil nějaký rozhodcovský monolit pomáhající jednomu klubu. Jeho podpora je asi 60 procent, z toho 20 procent je od Berbra a z těch zbylých 40 procent ho jistě nemalá část volila podmíněně.

              Navíc teď není zaměstnancem Sparty, ale Jablonce - na jaře je porazil a ještě si z nich udělal trenažér na Pekharta.

              V každém případě Hušbauer oživil Spartu více, než Frejlach Slavii, i když si to neradi přiznáváme.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 11:29 |  
                0 0

                Tak, abych byl přesnější, teď jako předseda bude mít vztah nejen ke Spartě, ale zejména k Jablonci. Protože podíl v klubu asi převede na nějakého kamaráda a formálně se vzdá funkcí.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                bongor     před 13 lety 04.12.2011 12:44 |  
                0 0

                No to určitě,o tom nemůže být sporu.Frejlach je zatím k ničemu.Optimisté věří,že se to někdy vylepší,pesimisté věří,že se to vylepší někdy v daleké budoucnosti a nebude to ve Slavii.
                Každopádně něco nefunguje v našem skautingu a proč by taky mělo,když nefunguje ani nic jiného.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 10:28 |  
          0 0

          Dobře jim tak, tu výhru jim přeji, teď se jen ujistí v tom, že vlastně kráčí pro správné cestě.
          Ale pravdou je, že současní Melody Boys z Letné hrají lepší muziku než my, kteří do slávy Mišíka a Etc. musí ještě hodně dorůst.

  7. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    podol (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 08:17 |  
    0 0

    Ponechme stranou situaci "sralty".Když se zamyslíme,tak jí těžko
    primát v letošní GL někdo vezme.Má dlouhodobě vyřešenou otázku majitele,dlouhodobě obsazené posty ve vedení FS,vliv na rozhodčí,přísun peněz z různých stran,třeba i z hraní klíčových
    utkáních kvalifikace,kdy na Eden,nejmodernější a největší stadion
    v republice zbyla jen neatraktivní utkání.Proto má možnost si vybírat z nejlepších hráčů z GL,z mladých z ciziny a následně po čase za ně inkasovat peníze z přestupů.Slávie promarnila šanci
    ji v tomto předčit,či alespoň se jí vyrovnat v době,kdy vyhrála 2x
    GL,hrála LM či EP.Opravdu tehdy stačil jen malý krůček,trochu
    profesionality a objektivity.Osobně největší část viny na nynějším
    stavu vidím tedy v tehdejším vedení a majitelích Slávie.Bohužel,
    nějak si tu svoji vinu ani nepřipouští,dál vesele působí ve fotbale
    či jinde a užívají si svých hmotných statků.
    Vyvézt Slávii ven z tohoto srabu bude velice obtížné a dlouhodobé.Vzhledem k všeobecným podmínkám a vlivům se
    někdy domnívám,zda to bude vůbec možné.Ale přeji všem mladším,aby se alespoň oni těch časů dožili.
    Utkání s Libercem skončilo téměř ostudnou prohrou(ještě dík
    Latkovi za tu korekci).S všemi kritickými připomínkami
    předchozích souhlasím.Osobně vidím největší chybu v profesionální
    přípravě a taktice mužstva.Byl jsem jen trenér 3.třídy(3.kategorie?).
    ale i v krajském přeboru jsme si před začátkem sezony vyhodnotili
    situaci naší,ostatních mužstev.Zhruba si určili ta 3-4 lepší,další na
    naší úrovni a potom ta relativně horší.A sílu a slabiny mužstev.
    Tomu potom přizpůsobili taktiku.Většinou jsme měli úspěch.
    Proto Slávii nejvíce může mrzet prohra se Žižkovem (myslím že s
    ním prohrálo jen 1 další),remízy s Hradcem,Ostravou.To jsou zbytečně ztracené body,což by se Slávii,mužstvu s takovou tradicí
    stát nemělo.
    No,uvidíme co se změní přes zimu,ale měly by to být změny zásadní.
    Podol

  8. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    mpik     před 13 lety 04.12.2011 08:42 |  
    0 0

    Straka po zápase s Libercem: "Mrzí mě, že kredit, který jsme si tu vybudovali vítězstvím proti Plzni, jsme teď ztratili." Zápas s Plzní byl jedno obrovské štěstí. Celý zápas byla Plzeň lepší, mnohem víc držela míč. Slavia využila své dvě šance a otočila skore.
    Přesný je popis z novin: "Plzeňští hráči byli sice o poznání fotbalovější, ale jejich kombinace k zakončení nevedly. A domácí se do blízkosti soupeřovy šestnáctky nedostávali."
    Abych to shrnul, kredit, který Slavia měla si stále držíme. Hrajeme bídně! Soupeře nepřehráváme. Pane Strako, doufám, že včera váš čas vypršel!

  9. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    jane (admin)     před 13 lety 04.12.2011 09:10 |  
    0 0

    Chtela bych se jeste pozastavit nad tim, ze hraci jsou unaveni. Skoro vsichni na zacatku rijna absolvovali fyzicke testy, ktere dopadly vyborne. Takze dva mesice zpatky byli ve vyborne fyzicke kondici a ted nemaji kde brat sily? A co jim je tolik sebralo, jeden zapas tydne, nebo repre prestavky, kdy vetsina kadru zadny reprezentacni zapas neodehrala? Chapu, ze nekdo muze byt unaveny, kdyz za podzim odehraje 30 zapasu, ale 18?

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      jiras     před 13 lety 04.12.2011 09:41 |  
      0 0

      A v jakém tempu těch 18 zápasů odehráli to je to nejhorší!

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      urs (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 09:46 |  
      0 0

      aha, hmmm tak to bude nejspíš tím, že od mala nepřivykli na takový počet zápasů a nyní jsou ty primadony okopaný až běda..
      - probůh, to si mi zase zvedla zluč :(

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      marek018     před 13 lety 04.12.2011 10:46 |  
      0 0

      tohle mě taky šokuje. A přijde mi to jako absolutní alibismus. Co kdyby borci náhodou prazili Převýšov neboj nedej Bože hráli poháry? At se podívají, kolik zápasů na podzim odehrál třeba Jiráček a neslyšel jsem od něj slovo výmluv..

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      EdCable     před 13 lety 04.12.2011 11:01 |  
      0 0

      Presne na to jsem si vzpomnel, kdyz jsem tedka cetl titulek na iHned. Hraci udajne meli dva mesice zpet jedny z nejlepsich fyzickych testu v historii a trener narika na nedostatek kondice? Neni problem uplne jinde?

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 11:38 |  
        0 0

        ,, Hraci UDAJNE meli dva mesice zpet jedny z nejlepsich fyzickych testu v historii´´ - to byly testy á la ČS Filmový týdeník, kdy se v továrnách za Gottwalda také překračovaly normy o stovky procent :-(

        Hlavně, že budovatelská pětiletka 2009 - 2014 zdárně pokračuje :-((

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 11:35 |  
      0 0

      Fyzické testy dopadly výborně... zněla zpráva pro tisk a fanoušky. Myslím, že OZ nezdrhl ani tak kvůli Strakovi, jako kvůli těmhle móresům.

      Teorie zlatého rámečku: Když přišel Platil, oblbovali fanoušky zdražením a zlevněním permanentek. Když přišel Straka a mnozí fandové běsnili, tak se naaranžovaly fyzické testy.

      (Analogicky: Když chcete obrat pacienty o 2,000 Kč, poněvadž už není z čeho brát, tak jim někde vezmete 3,000 a jinde dáte 1,000, aby to byla ,,jenom reforma´´.)

      Jestli někdo ty testy osobně viděl, nechť mě poučí, já jsem jen nezasvěcený laik.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        EdCable     před 13 lety 04.12.2011 19:29 |  
        0 0

        Tak testy prirozene asi nikdo nevidel, ale proc by vubec takovou zpravu vydavali? Vzdyt to nema logiku.

        Jenomze jedna vec je fyzicka pripravenost ve smyslu telesnych parametru a uplne jina vec je vule hrat, vedet jak se pohybovat (kdyz to nevis, tak se moc hybat nebudes), takticke pokyny nebo napriklad sehranost. Kdyz petkrat bezis dopredu a petkrat ti prijde balon na paty, tak poseste si nechas dat balon ve stoje do nohy. Kdyz trikrat jdes sam do tlaku a souperovi hraci si v klidu nahraji, tak poctvrte tam nepujdes. Je to spousta veci dohromady, ktere ovlivnuji vysledny pohyb na hristi a kondice je jenom jednim z nich.

        Kdybychom odehrali treba 60 dobrych minut a pak najednou "bezduvodne" prestali hrat, tak tam bych potom asi mluvil o spatne kondici. Ale jestlize mame slusnych leda tak prvnich 10 minut..

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        EdCable     před 13 lety 04.12.2011 19:40 |  
        0 0

        Ach ta pamet...

        Nejdrive byl 6 rijna dany clanek a "par dni na to" (6. listopadu, tedy tech par dni je 31) prohlasil Straka " Teď je repre pauza, zapracujeme na systému a na taktice." O kondici mluvi najednou az ted, dva mesice po testech.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          edenian     před 13 lety 04.12.2011 22:07 |  
          0 0

          Ha! Pravdu mas. Rikam si kde jsem to kurnik cetl, a nasel:
          http://www.eurofotbal.cz/clanky/latka-nastoupil-za-slavii-prestoze-riskoval-zdravi-161140/
          tak tadyto se mi vnutilo do podvedomi. Prijimam lekci :-) Ale po pravde, nad fyzickou jsme se pozastavovali uz po par zapasech, ne? Myslim, ze vic lidi tady melo "podivny pocity" z naseho nasazeni. Ono i ted je desivy pri nasem vytizani, ze tohle tema je vubec aktualni.

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            EdCable     před 13 lety 05.12.2011 10:21 |  
            0 0

            Jo, tohle ja znam :-) Nad fyzickou strankou jsme se opravdu pozastavovali, ale tech moznych pricin tragickeho herniho projevu je trochu vic (sehranost, taktika, psychika aj.). Kdyz v soucasnosti drzime s Libercem krok 10 minut, tak to asi nebude problem uplne ve fyzicke (ne)pripravenosti, leda by je trener totalne zatavil.
            Me by jinak napr. zajimalo rozdeleni kompetenci hlavni vs. kondicni trener, o jehoz praci dohromady nikdo nic nevi, kazdy si predstavi, co chce, a o to snaze se mu pak kali na hlavu (asi jako Drzmiskovi). Co takhle trochu hlubsi rozhovor s Netscherem o naplni jeho prace a nazorech na nektere situace (uspechane navraty)?

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              edenian     před 13 lety 05.12.2011 12:09 |  
              0 0

              Ja myslim ze za KJ jsme nejak vsichni chapali proc co funguje a nejak bylo vetsinou jasne co se podelalo a proc. Postupem casu uz v konci jeho pusobeni jak zacinalo byt zrejme, ze je "neco shnileho v kralovstvi... " tak dodnes trva, ze chabe informace znamenaji pouze spekulace. Nejen v klubu ale i na hristi jsou otazniky velmi zvlastniho druhu. Ale to uz me taky nejak nebavi probirat.
              No a taky statistika zraneni za KJ a potom. Jak jsme dycky nadavali co s nima dela, ted to mozna neni jiny? Ze by byl KJ nevinen :-) To je ovsem tema pro Q. - mistra statistiky.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                Jiri1     před 13 lety 05.12.2011 12:23 |  
                0 0

                Zdravim, no to mate pravdu, dostat se k informacim at uz oficialnim ci jinym je temer nemozne, presto treba Straka zrejme nase hlavne starsi hrace chrani jako bohy, jejich vykony vesmes doslova trapne vzdy omlouva a pokud oni sami neodejdou uvidime Vlcka, Jarolima , Hubacka v nasich barvach i na jare.

                • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                  edenian     před 13 lety 05.12.2011 23:15 |  
                  0 0

                  Z tech ktere jste jmenoval dozajista nikdo neodejde. Jedina vyjimka by mohla nastat, ze by nekomu z nich nekdo nabidl v zahranici najake vetsi penize, ale kdo a proc, ze ? Mozna Jarolima by nekdo vzal do nejake druhe ligy. Nekde v teple :-)
                  Ale ja bych zrovna tyhle ze vseho nevinil. Je toho tolik, ze mi to je trochu blby.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      PetCC     před 13 lety 04.12.2011 14:39 |  
      0 0

      Pokud jste to nepochopili, tak se jedná hlavně o fyzičku hráčů, kteří přišli během sezóny, plus tu máme pár hráčů jako třeba Pospěch. Nic proti němu, ale kondici moc nemá.

  10. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    podol (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 10:16 |  
    0 0

    Tu únavu nesmíme brát doslova-řekl to "trenér",který se snaží
    ze své odpovědnosti vykroutit jak může.Ani Latka,ani další hráči se na to nevymlouvali a myslím,že v "únavě"to v žádném případě není.Podol

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      urs (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 10:56 |  
      0 0

      to ne, je to v nechuti hráčů a trenéra válcovat soupeře od první minuty systémem - když na to nemam fotbalově, tak ti to znepříjemnim srdíčkem, vole..
      když za nás hrával gedeon, tak měl takovej slovní obrat - "slibujeme, že budeme tu trávu jezdit"
      nyní jezdí jenom jeden dva klucí, navíc jsou to mlaďoši a maj možná v hlavách úspěchy nedvěda a podobnejch dříčů, který si svou kariéru zasloužili svou pílí, když nepočítám štěstí na těžký zranění..
      asi si tu vylejvam ledviny zbytečně, ale muselo to ven - ono totiž, když srovnáme např. LBC a nás, tak to neni jen o fyzičce, ale taky o překonání sama sebe makat celej zápas i přes "bolest" - tak se pozná (dle mého) opravdovej profík a také ten, kdo se chce dostat kvalitativně někam jinam, než je průměr naší ligy..
      přeju hezký svátky všem - jdu trénovat..

  11. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 10:50 |  
    0 0

    Vidím to tak, že další sezóna je ztracena. Tou sezonou mám na mysli příští ročník. Na tohle divadlo nikdo nedá peníze, tím spíš, že jde celá Evropa do kopru. Kádr je potřeba dlouhodobě budovat, doplňovat mladíky a zkušenými hráči co "chtějí" Korbel měl peněz dost a trvalo to hodně let než se dal dohromady tým, který se dostal do SF UEFy a vyhrál ligu. Takže finančně nejmíň náročný krok by byl přivést zpět štístka Šmícu, páč bez něj to nepůjde. viz také los EURA. Tím bych začal :-)

  12. Výměna trenéra Straky

    Tonda     před 13 lety 04.12.2011 12:49 |  
    0 0

    Je obrovskou záhadou, jak člověk, který mění své názory jako ponožky, má názory jako pětiletý Jarda, a vystupování jako by si právě šňupnul lajnu kdovíčeho, může mít vůbec respekt hráčů, a dokonce majitelů klubu. A navíc k tomu všemu dělat hlavního trenéra takového klubu jakým je Slavia, kde by měli trénovat supekvalitní trenéři se zkušenostma a ne s vizitkou půlročního trenéra s velmi pochybnými výsledky a téměř nulovými taktickými základy. Je to až k nevíře jak tento člověk současně nasadí do týmu hubáčka, jarolíma, vlčka a současně se ohání že musí pracovat s mladými. Tento člověk kolem sebe vytváří iluzi a ve svém šílenství tomu snad i sám věří. Například když se nám snažil sdělit že hráči jsou po sezoně, v které historicky odehráli snad nejméně soutěžních zápasů, unaveni. Největší jeho iluze ovšem je, že je to dostatečně kvalitní trenér aby mohl trénovat slavii. TO ale není hračka a na příkladě posledních 2 let vidíme jak to může dopadnout s klubem když jej řídí amatéři a jiní šílenci.

    Pokud shrnu herní projev týmu, pod panem Strakou, tak horší fotbal nepedvádí snad ani v okresní soutěži. Herně ani kombinačně jsme nepřehráli soupeře ani v jednom zápase. Měli jsme semtam 5 - 10 minut kdy se nám něco dařilo, ale dohromady 20 minut v zápase kdy je vidět jakštakš kvalita, to je přímo ubohost.

    Kolik si slavisti vypracují golovych akci za zápas? Jak vypadá pohyb hráčů bez míče? jak vypadá kombinace zálohy při přechodu do útoku? tohle všechno ve slavii je prostě špatně. Bylo to před strakou, ale ani on tohle ani z jednoho procenta nezměnil. Ať mi nikdo neříká že je to v hráčích.. tohle jhe v trenérovi. Trenér musí být autorita a ne šašek nebo v případě petrouše zelenáč. Trenér musí analyzovat kriticky hru vlastního týmu, a ne že po zápase s hradcem chválí tým za zlepšený výkon v druhém poločase, když jsme zahráli celý zápas tak, že jsem se za to styděl, a obzvlášť potom v druhém poločase kdy jsme jen odkopávali míče za půlku. Takový trenér nemá ve slavii a troufnu si říct v žádném prvoligovém, druholigovém, až divizním týmu co dělat na lavičce v roli trenéra. možná tak asistenta motivátora, ale ne trenéra.

    No modlím se, aby si pan řebíček, nebo kdo o tom rozhoduje, najal odborníka, který udělá analýzu strakových výsledků, a současně jeho hodnocení zápasů. to je do nebe volající.

    omlouvám se za svůj peprný příspěvek, ale muselo to ven. Právo na práci má každý, ale slavii by pověst ničit nemusel.

    • Re: Výměna trenéra Straky

      urs (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 13:18 |  
      0 0

      neomlouvej se Tondo, mam oprávněnej důvod si myslet, že to naprostá většina nás, diskutujících, vnímá naprosto stejně, nebo alespoň z větší části :)
      pro mě je slávie drahokam, který je umění neustále opracovávat.. nicméně momentálně se propadá do řeky Bahnice..

    • Re: Výměna trenéra Straky

      PetCC     před 13 lety 04.12.2011 14:43 |  
      0 0

      Tak i když si myslím, že přínos Straky je +- nula, tak tu jedno plus vidím. Přechod do protiútoku se o hodně zlepšil a třeba na Slovácku nám to vyhrálo zápas.

  13. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    FrancoisMerlin     před 13 lety 04.12.2011 12:55 |  
    0 0

    Zbavit se Jarolima,Hubáčka,Vlčka a marodů a přivést Hořavu, Wagnera,Ondráška, Hejdu,Breznanika,Vachu,Gebreho,Rabušice, Dvořáka........

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 13:15 |  
      0 0

      Já bych chtěl pod stromeček jednoho Chramostu, nepohrdnul bych ani Kájou Pitákem.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 13:31 |  
        0 0

        Myslím, že Chramosta je ten typ hráče, který je hodně závislý na hře spoluhráčů, typicky Kuliče, kteréhož starce kupovat vůbec nedoporučuji.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 04.12.2011 13:29 |  
      0 0

      Na Hejdu bych se vyprdnul, Dvořák mi taky nic neříká (Takovej ten z Hradce?), naopak bych připsal Koukala, ten je snad dokonce dosažitelnej.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        mirecek1111     před 13 lety 04.12.2011 13:32 |  
        0 0

        hoši letos v zimě musíme hlavně POSILOVAT, ne doplňovat kádr :D

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          opicemag     před 13 lety 04.12.2011 17:11 |  
          0 0

          No když vidím ty naše hráče (Jarolím, Standa, Hubáček, koneckonců i Pospěch nehraje nijak skvěle, jen je jediný útočník, Hloušek), napadá mě, že skoro každý kdo přijde, bude posila.

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            mirecek1111     před 13 lety 04.12.2011 17:18 |  
            0 0

            no to by ses divil, podívej se, jak "posiloval" Petrouš..viz. například Frejlach.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              opicemag     před 13 lety 04.12.2011 17:26 |  
              0 0

              No u něj opravdu nevím. Protože u nás nic neodehrál. Reference nemá nejlepší, ale sotva dva zápasy je málo na to, aby něco ukázal. Takže teoreticky by mohl být dobrý. Realita si bude jiná, ale to je jedno, když stejně teď bude mimo snad celou sezonu.
              Copak je v tak moc chtít hráče, co běhá a umí zpracovat balon či ho přesně přihrát v pohybu? V české lize asi ano.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      tantalos     před 13 lety 04.12.2011 15:57 |  
      0 0

      Slavia dnes potřebuje vysokého a velmi rychlého stopera vedle Latky, náhradu na Jandu a gólového útočníka. Volba Hořava a Wagner by nebyla špatná, do obrany se mi docela líbil Frydrych z Ostravy, ale nejsem si jistý jeho pohyblivostí.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      opicemag     před 13 lety 04.12.2011 16:09 |  
      0 0

      Souhlas. Ale Gebre je nereálný, stejně jako ti další z Liberce. Místo nich Švec a třeba Hanousek. Ale je třeba si uvědomit, že dvě až tři posily nás nezachrání, je jich potřeba nejméně pět. S tím co máme se nedá hrát liga, respektive dá, ale na poháry to nikdy nebude. A máme-li myslet na poháry, je třeba přivést i trenéra. Ten má údajně být v létě. Ale kdo, to opravdu netuším.

  14. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 05.12.2011 16:37 |  
    0 0

    Rozhovor s Chovancem, můžete mi někdo vysvětlit logiku jeho dvou odpovědí?:D

    Máte už představu, kam se nyní budou ubírat vaše kroky?
    Rád bych ve fotbale pracoval dál, protože fotbal je můj život, ale zatím žádnou konkrétní představu nemám. Měl jsem dost nabídek během svého působení na Spartě, ale chtěl jsem v klubu vydržet. Potřebuju nějaký čas na odpočinek a pak se rozhodnu co dál.

    Máte už nyní na stole nějakou konkrétní nabídku?
    Nebránil bych se té pozici, kterou jsem vykonával tady. Každý trenér nebo manažer říká, že potřebuje určitý čas na odpočinek, ale myslím, že to není pravda. Nerad odpočívám, takže bych samozřejmě rád co nejdříve v nějakém klubu pokračoval

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      Tonda     před 13 lety 05.12.2011 16:49 |  
      0 0

      úplně se mi dělá nevolno při představě že by přišel do edenu.. tím by pro mě slavie nadobro skončila

  15. Re: Ohlasy po zápase s Libercem

    Tonda     před 13 lety 05.12.2011 16:46 |  
    0 0

    nerad o tom píšu, ale na letné za to vzali rychle, a tak je to dobře, změny v realizačním týmu hned po skončení sezóny, tak aby byl dostatek čassu pro nové lidi na seznámení se s prostředím.. ne jako u nas..

    Hodně moc bych uvítal, kdyby se podobné změny udály i v našem klubu. Myslím že řebíček za půlroku mohl vidět že s realizačním týmem od béčka výše se moc počítat nedá. Chtělo by to restart v podobě nových lidí. Nových ale zkušených, plus 2 - 3 hráče do základu.. více ne. Dobře víme jak tým poškodili jarolímovy výměny týmu po půlsezónách.


    Straka by jednoduše měl odejít z mnoha důvodů, vyzdvihnul bych jeden hlavní důvod - že dle mého názoru nikdy nic nedokázal a všude pobyl krátce - a to o ledasčem vypovídá samo za sebe, a koneckonců se to na herní stránce potvrzuje od jeho samotného prvního zápasu na viktorce

    Netscher by měl nést zodpovědnost za ten vysoký počet zraněných a opakovaně zraněných a nedoléčených. Neznám klub kde by bylo tolik zranění jako na slavii. něco je v tomhle směru hodně špatně.

    Také Petrouš by měl odejít jinam, pač nejsem si jistý když už si přičichnul k trenovani A tymu, jestli ho bude naplňovat trening juniorky.

    Vrabec by měl odejít už jen z toho že měl odejít už asi 3x

    Změny v realizačním týmu by stoprocentně měli nastat, pokud se má klub nadechnout do nového života.

    No a Ti noví hráči - uměl bych si představit 1 stopera, jednoho útočného středového záložníka, a jednoho hotového útočníka,

    Vlevo Hloušek, Hurka, Trubila (Koreš). - levá strana je podle mě kvalitou nad poměry ligy.

    Vpravo Kaufman, Nitransky, Koreš, Prošek a semtam Blažek.

    Na středu Petrák, Jarolím, Blažek, Nový hráč, (Milutinovič, Šimeček), plus Frejlach??

    Vzadu Čonto, Latka, Nový stoper, Cicman (Hubáček)

    Na hrotu - Pospěch, Nový útočník, (+ mladí z béčka, jestli se někdo ukazuje)

    Jinak sezona je v pytli, o sestup se bat určitě nemusíme, takže pokud má mít jarní část sezony nějaký cíl, tak bych ho viděl v tom dát šanci mladým hráčům pro zisk zkušeností. je jasné že nejde pustit všechny najednou.

    Standovi Vlčkovi bych poděkoval, ale už ani to střídání podle mě nemá smysl.. Jarolím - pokud chceme hrát pomalu a připosraně s 4 příhrávkama z 5 směrem dozadu, potom ano, jinak určitě ne. David Hubáček už jen jako pro případné vyfaulování či vykartování ostatních hráčů, jinak prostě na stopera nemá, a na levého beka taky dávno ne.


    Pokud teda nebude změna v realizačním týmu, musí být alespoň změna v týmu, a to hlavně v odsunutí přestárlé a pomalé trojice Vlček, Jarolím, Hubáček na střídačku + přivedení maximálně 3 nových hráčů. Spíše ale přesně 3 hráčů. Pokud by se posily povedly, nebylo by od věci poslat na hostování bez opce některé z mlaďochů Šimeček, Tusjak, Paprčiak.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      Tonda     před 13 lety 05.12.2011 16:54 |  
      0 0

      ještě bych poopravil toho hubáčka, tím vyfaulováním a vykartováním jsem myslel naše stopery, a hubáček by jim kryl záda z lavičky.. a ještě bych dodal že v případě přichodu solidního záložníka bych poslal na hostování i Milutinoviče.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      mirecek1111     před 13 lety 05.12.2011 17:07 |  
      0 0

      to jsou takové úvahy, které tady, byť každý jinými slovy, prezentují všichni. Buď je to opravdu tak těžké realizovat, nebo jsou padlí na hlavu.

      Například to, že jsme totálně v pytli bez vysokého útočníka se ví už snad od odchodu Necida a stejně ho v létě zase neudělali. Pospěch se zraní nebo je z formy a my nejsme schopni uhrát ani remízu.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        Tonda     před 13 lety 05.12.2011 17:15 |  
        0 0

        Já vím že tady tohle píšeme zleva doprava, zprava doleva, z vrchu dolů atd.. úplně všichni. Napsal jsem to sem v dobré víře že si tohle někdo z kompetentních přečte a zamyslí se nad tím. Od ostatních se snad jen liším v tom, že si nemyslím že je potřeba přivést 5 nových hráčů, ale přesně 3.

        ROzhodně si ale nemyslím že y to mělo být nějak jednoduché, ono totiž který hráč by chtěl přijít do slavie pod trenéra straku? nikdo si nechce kazit karieru. Tam je podle mě třeba začít už i z tohodle důvodu, natož z důvodu zlepšení herní stránky a zvýšení návštěvnosti.. i ta "blbá" tisícovka diváků navíc vydělá peníze, a věřte tomu že kvůli strakovi a platilovi mimochodem je ta tisicovka tiše bojkotujících ještě malé číslo.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          lassiter     před 13 lety 05.12.2011 17:41 |  
          0 0

          Do Slavie pod trenéra Straku by nemělo problém přijít 99% hráčů z ligy, pokud by tady dostali víc peněz než mají. Kompetentní lidé to myslím také vidí, ale všechno je to o penězích, zvlášť pokud má jít o posily a ne doplnění kádru typu Frejlach. Pokud si pan Aleš půjčí od dětí dalších 20 mílí, tak toho Ondráška třeba dostane (i když si myslim, že ho Budějky pustí až v létě). Ale zrovna za něj bych těhle peněz asi nelitoval, myslim že se vrátí.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          opicemag     před 13 lety 05.12.2011 18:16 |  
          0 0

          Skoro všem hráčům (snad kromě Kalivody a pár dalších) je zcela jedno, kdo trénuje Slavii. Pokud by zde dostávali lepší plat než u konkurence, klidně sem půjdou. My sice nemusíme Straku mít rádi, ale hráčům je to jedno. Stejně tak by myslím většina hráčů přešla ze sparty do Slavie či naopak, pokud by jim druhý klub nabídl výrazně lepší smlouvu nebo jim zajistil, že půjdou časem do ciziny.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        VitK     před 13 lety 06.12.2011 09:21 |  
        0 0

        Dovolím si nesouhlasit. Když je vysoký útočník, je to fajn a je možné tak hrát. Když není (a to je dost často), tak se s tím také dá hrát a střílet góly. Jen musí být trenér, který takové situaci dokáže přizpůsobit styl hry a taktiku. U nás jsme se od doby Jana Kollera naučili hrát s vysokým útočníkem a jako by jiný styl hry neexistoval. Existuje. Viz Barcelona. Ale musí být trenér, který se s tím umí poprat. A takového nemá česká reprezentace a bohužel ani Slavia.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      tantalos     před 13 lety 05.12.2011 19:02 |  
      0 0

      Nemůžu souhlasit s myšlenkou, že by ve Slavii měli zůstat Jarolím a Hubáček. Momentálně je Slavia mimo kritické ohrožení a má tedy možnost zapojit do mužstva hráče, kteří by mohli odvést dobrou práci již v sezóne 2011/2012.
      Hubáček a Jarolím si sice dnes něco uhrají, ale své úkoly plní dost bídně. Značnou roli však evidentně hrají v kabině, kde se je štráka naučil poslouchat. Pravděpodobnost, že by za půl roku na podzim mohli sehrát pozitivní roli na hrišti, když v kabině hrají evidentně roli negativní, je nulová nebo téměř nulová.
      Pokud jde o odchod Vlčka, netrval bych na něm, protože se z něj stala - narozdíl do Huba a LJ ikona, nechal bych ho dožít v áčku, dokud může aspoň střídat.
      Předevší se ale jasně ukazuje nuitnost vykopnout - a to urgentně - Franze Štráku a Vrabce. Už proto, že brání nástupu mladých do Slavie. Za zvlášť otřesný důvod považuji sestavu proti Liberci, kde "stará garda" už likvidovala Hurku a Petráka. Štráka prakticky nedal slušnou šanci ani Proškovi, Voráčkovi, Zákostelskému a dalším klukům, kteří formálně patří do áčka, ale většinou nesmí ani na lavičku.
      Těm kdo tvrdí, že Straka je záchrana, protože nikdo jiný by to nebral, bych jenom vyjádřil politování, že si Slavia nechala utéct Moju do ciziny. Jako trenér by nemohla nadělat větší škody než Franz a alespoň by její popularita přitáhla diváky, a ne je odháněla.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        edenian     před 13 lety 05.12.2011 23:22 |  
        0 0

        To je dobrej napad Tantale, MOJA NA HRAD!!

        Jinak s tebou souhlasim, s tou kabinou nevim, to si netroufam hodnotit, ale na hristi me docela stvou.

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 11:49 |  
        0 0

        Moja na lavičku! :) Ono by to asi nebylo o moc horsi nez nasi trenersti odbornici.. Pokud jde o Straku, jeho potencial se vycerpal po par zapsech, jak se ostatne dalo predpokladat.. po lehkem vzplanuti dobre nalady po Franzovych dobrutkach, ktere jiste prinesl do kabiny, nastoupila bezradnost.. a souhlasim s Tantalem, sestava proti Liberci byla zoufala, takhle se nestavi tym pro budoucnost..

        Bohuzel vedeni asi pocitalo s tim, ze Franzuv ajfr vydrzi aspon do leta, zrejme pak doufa, ze se podari provest Vrbu.. obavam se, ze na tuhle zimu asi jeste reseni neni.. byt je uz pet minut po dvanacty, aby se vytvoril nejaky rozumny sportovni management a zacal se budovat tym pro pristi sezony, ve spolupraci s beckem a juniorskymi tymy.. to je jedina mozna cesta, vse ostatni jen prodluzuje upadek.. no necham se prekvapit, ale jsem skepticky...

        Zapas s Libercem ukazal, o kolik je Liberec dal po vsech strankach, jak jejich hraci presuji, zakladaji rychle utoky, ma nacvicene primocare kombinace, jak hraci resi koncovku.. Oproti tomu chaos a bezradnost.. neni divu, jak je na tom Blazek strelecky zle, neni to spatny fotbalista, ale neumi resit situace na hristi efektivne a ve spolupraci s ostatnimi.. par takovych sikovnych hracu jeste mame, ale kdyz nefunguje tym, spoluprace s ostatnimi, je to k nicemu.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          Jiri1     před 13 lety 06.12.2011 12:21 |  
          0 0

          Zdravim, Cesky fanousek je znam svou narocnosti a my specialne jsme v tom svem klubu jeste tvrdsi, jiste ti co cekali, ze Franz dokaze zazraky na pockani by meli zajit k psychiatrovi, to proste neni v nasich pomerech mozne a neni to vina jen Straky, nizke smlouvy na urovni 60 az 80 procent toho co bere ligovy lepsi prumer, neexistujici sportovni vedeni, Drzmiska nebude brat vazne ani Moja a hlavne mala narocnost na vysledky ze strany vedeni, slysim neustale jen Straku a to jeho povestne vime , kde je problem, priste to vyresime, tedy zrejme mysli az na pristi sezonu, aby bylo jasny nekritizuju tady Rebicka , podle vseho vytvari takove podminky , aby se hraci mohli venovat jen fotbalu, jenze nekteri hraci i bafici ho maji jen tak jako privydelk treba ke svemu podnikani ci dalsim aktivitam, kdyz se pak dovite , ze jisty byvaly redtel stihl vest jeste 3 firmy sve manzelky lepe receno napsane na svou manzelku tak si rikate za co bral leta ve Slavii temer 60 tisic mesicne a dnes to asi neni jine. Vychazi mi z toho , ze jen blazen bude dlouhodobe investovat sve rachy do takoveho spolku a modlim se , aby zase nebyl klub brzo na prodej, problem Janda je uz temer za nami, smirme se s tim, ze za nej nevidime ani korunu, to bych ale nikomu nevycital, spis ty nekonecne debilni investice do posil, ktere odehraji 1 zapas a pak jdou na pul roku marodit a tak furt dokola, marodka byla letos na podzim opet preplnena, uz zatim nehledam chybu atletickeho trenera , ale proste se to hracum vyplati si tak odpocinout a jeste pritom brat penize.Asi bych sel tentokrat jinou cestou, posily bych nechal az na leto a probral bych hostovacky mladez, tam uz ale moc kvality neni a zrejme bych se podival opet kolem na tzv. volne hrace, investovat totiz do podelane sezony s vyhledem , ze to same bude v lete vyzadovat dalsi pripadny trener v poradi je smesne stejne jako Strakuv seznam, ktery bych roztrhal. Mam totiz realnou obavu, ze Paska a spol budou potrebovat umisti svuj odpad a hlavne v pripade nekerych kreatur by se jim t diky Frantove touze po prachach povedlo. Smesne predstavy vybajene tiskem , ze o trenovani ve Slavii ma zajem Vrba vezmou za sve pri pohledu na vyplatni pasku trenera ve Slavii , uz dnes ma Vrba zhruba dvojnasobny plat a pochybuju , ze budeme a rikam zaplat panbu roztacet spiralu inflace. Spis bych dal prachy na mladez, doplneni kadru o talenty hlavne v dorosteneckem veku a zaplaceni alespon jednoho kvalitniho vyhledavace , jakym byli drive nasi skauti, aby se zas u fandu neprobiralo, ze skaut Slavie misto prace v terenu sleduje zahranicni fotbalisty jen v televizy A pro po Platil, nechme ho zit, venovat se jeho praci , asi sam nejlepe vi , co se mu vyplati, nikdo nezna eho kompetence , nikdo nevi za co skuecne zodpovida , ale vsichni rikame dela to spatne, nechme to na majiteli , verim totiz , ze ten ci ti si na nos buliky veset nenechaji.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          opicemag     před 13 lety 06.12.2011 12:57 |  
          0 0

          Já nechápu, jak by se nám mohlo podařit přivést Vrbu. Leda na hodně velké peníze. Protože co by ho k nám jiného mohlo přilákat? Proč opouštět Plzeň, kde již má nějakou pozici a své hráče. Sice mu jich hodně prodají, ale takhle to bude v naší lize všude. U nás by neměl hráče, musel by začít úplně od nuly. Myslím, že zůstane v Plzni či půjde ven. Jinak bych ho ale samozřejmě chtěl. Jen si myslím, že je to nesplnitelný sen.

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            EdCable     před 13 lety 06.12.2011 13:02 |  
            0 0

            Souhlasim, ze je to nejspis jenom nas sen, ale jednu motivaci by Vrba mit mohl - dokazat, ze v Plzni to nebyla nahoda. Nicmene je urcite pro nej prijemnejsi to dokazovat v zahranici nez ve Slavii.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              opicemag     před 13 lety 06.12.2011 13:11 |  
              0 0

              Děsím se Chovance. Tedy jako trenéra. Jako sportovní manažer, co nemá vůbec žádné pravomoci k zasahování do taktiky, tréninků, hry apod., by mi vadil sice taky (je to Chovanec), ale horší než to, co máme, by nebyl. Do sparty přivedl několik dobrých hráčů (pravda, nevím, zda-li on osobně, ale jen za jeho působení přišli).

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                Jiri1     před 13 lety 06.12.2011 13:26 |  
                0 0

                Nedeste se , |Chovanec k nam zatim neprijde , pokud je mi znamo, v soucasne dobe nema konkretni nabidku, spis to vypada alespon prozarim , ze si za toho 1 mega , co ma dostat na odstupnem chvili odpocine, popripade bude delat pro svaz , deste se spis nekterych napadu ala Franz ohledne posil, to by uz asi i otrly fanousek nemusel prezit.

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            lassiter     před 13 lety 06.12.2011 13:48 |  
            0 0

            Já jsem přesvědčen, že by se to Slavii povést mohlo, pokud ovšem pro něj nepřijde nabídka ze zahraničí. Motivace se tomu říká, a to je něco, co podle mě už v Plzni bude hledat těžko. Titul, liga mistrů, evopská liga v provinčním týmu, dokázal tam všechno, co mohl, proč by tam měl zůstávat. Naopak dostat Slavii zpátky na vrchol, to je něco, co by ho mohlo zajímat. A samozřejmě peníze, kterých bych v tomhle případě nelitoval.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 14:02 |  
              0 0

              Taky je naléhavě potřeba, aby Bílek nezvojtil tu skupinu na Euru, protože jinak může Vrba snadno povyskočit na vyšší židličku a Řebíček bude mít po fórech :-((

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                Jiri1     před 13 lety 06.12.2011 14:17 |  
                0 0

                Vrba a repre, zatim bych to oznacil za fantasmagorii i kvuli rozlozeni sil ve vykonem vybore , ale urcite skutecnosti, kdy clen vykoneho vyboru , ktery tzv , doslova na hodinu zmizel ze seznamu zamestnancu jisteho klubu mne nuti k urcite opatrnosti, ale myslim, ze Vrba neni zatim proste na seznamu, stejne jako mi prijde smesne , z by Pelta nevyhovel svemu priteli Kretinskemu v pripade Hrebika, ktery relativne taky kvuli prachum nemusi , ale viditelne chce do Sparty.

                • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 14:24 |  
                  0 0

                  Mě docela baví lidi, kteří si namlouvají, že pro prezentaci českého fotbalu je objektivně důležitější U19 než Sparta :-)

                  Když se KJ v době největší slávy rozhodoval mezi klubem a repre, taky jsem byl rád, že se rozhodl pro klub. A také, že to Ivan Hašek respektoval.

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 14:16 |  
            0 0

            Nabídky ze zahraničí mít bude, ale dilema mezi Plzní, Slavií a cizinou, pro Vrbu asi nebude jen o penězích, už loni poslal do háje nějaké Araby. Spíše tam hrozí ta repre, ale to už jsem rozpitval tady všude kolem. Anebo je Vrba ten typ, co bude v Plzni klidně 10 let, český Ferguson.

        • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 14:13 |  
          0 0

          Ale představte si, že si dá Aleš tu práci s ukecáváním Vrby, dohodnou se na nástupu k 1. 7., někdy 16. 6. padne Bílek, 25. 6. se stane Vrba koučem repre a najednou půjdeme bez přípravy bez trenéra. Podle mě je sázka na Vrbu hra vabank, která se vůbec nemusí vyplatit. Mě se teď jeví jako optimální řešení přivést Dušana Uhrina mladšího už v nejbližších dnech.

          O moc dražší než Vrba nebude, je to podobný ješita, který bude chtít všem ukázat, a navíc bude lepší, když si to za jaro v týmu připraví, aby se už od příštího podzimu jelo důsledně ,,nejhůře třetí v tabulce´´. Taky si myslím, že Uhrinův skok ,,za dva roky z nováčka na 2. místo´´ v MB je přinejmenším stejně zajímavý, jako Vrbův ,,za dva roky z 9. na 1. místo´´ v Plzni. I bych řekl, že motivaci by mohl mít silnější - v Temešváru to zbankrotovalo, snad ne jeho vinou, teď je pár měsíců bez práce, zmizel z očí...

          • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

            Citrus (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 14:46 |  
            0 0

            Už dlouho mi vrtá hlavou, proč je pro tolik lidí Uhrin ml. vhodný kandidát. Nic proti jeho osobě nemám, ale že by za ním stály nějaké velké výsledky, to nevidím. Povedla se mu 1 sezona v Boleslavi a pak už nic. Od té doby střídá kluby bez nějakých velkých úspěchů. Ani po návratu do "jeho" Boleslavi už to žádná sláva nebyla. Neříkám, že bych byl kategoricky proti jeho příchodu, horší než "motivátor na ...." nebude. Na druhou stranu si nemyslím, že on by měl být ten spasitel, který nás vyvede z temnoty. U trenéra Slávie bych si představoval, že úspěchy budou převyšovat neúspěchy. A popravdě si ani nevybavuji nějaký jeho herní rukopis.

            Já bych nadhodil jiné jméno a to je Václav Kotal. Možná to pro někoho bude znít šíleně, ale pro mě by to byl kvalitní trenér a navíc reálně dostupný. Hradec sleduji pravidelně a Kotal tady odvádí skvělou práci s každoročně podceňovaným týmem. Ke všemu je to vyznavač Hřebíkova pojetí fotbalu. A toho si tady hodně lidí přála. Myslím, že by to stálo za zamyšlení.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              Jiri1     před 13 lety 06.12.2011 15:15 |  
              0 0

              Ano , pokud by vydrzel strizlivy , byl by dobrym tipem, jsem zvedav , jak dopadne Hrebikova nabidka , aby se s nim vratil do Sparty a venoval se vychove mladych hracu v becku.

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              quelhar (admin)     před 13 lety 06.12.2011 15:37 |  
              0 0

              Mame v klubu malo spartanu? :o)
              Ale jinak souhlasim, Kotal je i dle meho nazoru kvalitni trener, jen si myslim, ze do Slavie by jit kvuli sve minulosti nemel. Jenze v soucasnosti se jako treneri lepsi nez soucasny jevi i takovi, jako treba pribramsky Vavruska, o kterem pred pulrokem nikdo nevedel, ale dokazal s Pribrami dat skoro dvakrat tolik golu co Slavia.

              Muj nazor je, ze pokud opravdu odejde Hrebik do Sparty, pak bychom meli silne tlacit na svaz, at pusti Dovalila a angazovat jeho, dat mu realizacni tym a pravomoce, ktere bude chtit... Dovalil podle me ma v sobe vse, co od trenera momentalne muzeme chtit - ma vysledky, je perspektivni, je slavista, umi pracovat s mladymi... Kdyz si muze ze sluzeb FACR neustale brat trenery Sparta, proc bychom nemohli my.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                tantalos     před 13 lety 06.12.2011 15:45 |  
                0 0

                Dovalil by byl zřejmě optimální řešení. U Kotala by mi tolik sparťanská minulost nevadila a v Hradci odvedl dobrou práci, ale Dovalilovi bych dal před ním přednost. O Vavruškovi nic nevím, půl roku ještě nic neznamená, zvlášť v Starkově týmu.
                Všichni tři by byli jistě lepší než Moja, která je ale o třídu nad Franzem.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                spojka     před 13 lety 06.12.2011 17:03 |  
                0 0

                Tak jako někteří lidi nevidí výsledky za Uhrinem, tak já nic zajímavého nevidím za Dovalilem. Výsledky sice jakžtakž OK, ale tyhle krátkodobé dětské turnaje nic neznamenají a že by se na to nějak hezky dívalo... Stříbro dvacítky v Kanadě se Soukupem, tam měli víc štěstí než rozumu, v Egyptě pod Dovalilem nekoukatelné zápasy a vyřazení Maďarskem, poslední ME U21 - na ten kádr, který měl k dispozici to byl taky strašný fotbal. Někdo nevidí žádný herní styl u Uhrina, já ho nevidím u Dovalila.

                Kromě toho pokud by Pelta pustil oba mládežnické trenéry, tak by ze sebe udělal blbce. Toho Hřebíka ještě nějak okecají (jde přece o spartu), Fitzelovi, kterému se to moc nelíbí, něčím zacpou hubu a bude to. Ale druhého už nepustí. A kromě toho, nevěřím, že by se Dovalilovi chtělo z teplého svazového místečka, kde má spoustu času a nikdo po něm v podstatě nepožaduje výsledky, do současné Slavie.

                • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 17:45 |  
                  0 0

                  Jj, přece jenom postavit Spartu nad U19 je nějak jednodušší, nežli postavit (aktuální) Slavii nad U21.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 17:46 |  
                0 0

                Vavruška potřebuje čas, aby své výsledky potvrdil. Trochu dále je už Kozel, kterého bych si tu (vzhledem k okolnostem) již dovedl představit, ovšem i on ještě k nějakému jednoznačnému renomé potřebuje čas.

              • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.12.2011 10:47 |  
                0 0

                quelhare, s tím Dovalilem to za pokus stojí, ale moc šancí bych tomu nedával. Vzpomínám si, že Chvalovský nám dal svého času slib, že k nám uvolní Brüknera, který trénoval "21" (všechno bylo dohodnuté) a na intervenci nejmenovaného klubu vše zase zrušil.
                A Toaletářům se vyhovělo skoro vždycky ...
                Navíc je naprosto evidentní, že Aleš Řebíček je s někým od léta domluvený, že převezme Slavii. Otázka jenom zní, kdo to bude ? Takže, tyhle úvahy, koho doporučit jako trenéra do Slavie jsou už pasé, je to už prostě dané. Jenom mě napadá, že naši novináři moc investigativní zrovna nejsou, na západě by to jměno už dávno vyšťourali a hlavně ověřili z několika zdrojů (možná jsou novináři spíš líný).

            • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

              spojka     před 13 lety 06.12.2011 16:40 |  
              0 0

              Máš pravdu, zní to šíleně. Doufám, že toho se tu nedočkáme, řadím ho mezi trenéry typu Tobiáš, Uličný nebo Palička. Ty taky měli krátkodobě s provinčními tými nějaké výsledky. Naštěstí Kotal zřejmě skončí s tím kosočtvercovým géniem u bolševika.

    • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.12.2011 18:05 |  
      0 0

      Nechám-li stranou otázku vedení a realizačního týmu, tak bych ve smyslu příchodů viděl následující pořadí naléhavosti:

      Nezbytné příchody (bez nich bude i jaro krušné)
      1) Útočník - zakončovatel, 18 - 30 let věku
      2) Stoper - věk 25 - 30, hlavně rychlost

      Vhodné příchody (na oživení hry)
      3) Někdo do jádra jádra zálohy, může být DZ či playmaker, věk 25 - 30, nějaká zajímavější zkušenost (zahraničí, český/slovenský pohárový klub) velmi vhodná
      4) Někdo na pravou zálohu, schopný hrát případně i beka, 20 - 33

      Odložitelné (na léto) rozšíření kádru
      5) Nějaký obranný univerzál, tj. stoper/pravý bek, 20 - 30

      Sestava na jaro by mohla vypadat zhruba následovně:

      Jen s nezbytnými příchody - ofenzivní verze: Čonto - Nitro, Latka, Posila č. 2, Trubila - Prošek/Koreš/Blažek, Petrák, Hurka, Hloušek - Posila č. 1, Pospěch/Blažek.

      Jen s nezbytnými příchody - defenzivní verze: Čonto - Nitro, Latka, Posila č. 2, Trubila/Hloušek - Prošek/Koreš/Blažek, Cicman, Petrák, Hurka - Posila č. 1, Pospěch/Blažek.

      S 4 - 5 příchody
      Čonto - Nitro, Latka, Posila č. 2, Trubila/Hloušek - Posila č. 4, Petrák, Posila č. 3, Hurka - Posila č. 1, Pospěch/Blažek.

      Když bude 3) DZ, bude Petrák laděný spíše ofenzivně, když bude 3) playmaker, bude Petrák laděný spíše defenzivně.

      Je to takový nástřel, snad bude shledán rozumným...

      • Re: Ohlasy po zápase s Libercem

        Tonda     před 13 lety 06.12.2011 18:13 |  
        0 0

        dle mého názoru je 5 nových hráčů trochu moc. 3 jsou tak akorát, plus v létě se dají přivést další 2-3..