Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Můj příběh

Na Nou Camp na Barcelonu

Vidět na vlastní oči nejlepší fotbalový tým světa a zároveň zažít atmosféru na Nou Campu - to bylo přání, které se mi splnilo minulý víkend.

Vycházíme ze stanice metra Les Corts a míříme za davem v dresech. Mapu ani nevytahujeme, prší. Prší hodně a honí se mi hlavou myšlenky, jak budeme po dvou hodinách promočení. To nám může úplně zkazit zážitek z fotbalu. A zásadní otázka - je vlastně Nou Camp zastřešený nebo ne? Po chvíli usilovného přemýšlení docházím k nepříjemné odpovědi "není", na co taky, když v Katalánsku určitě většinu roku svítí sluníčko.

Po deseti minutách chůze se před námi vyloupne fotbalový chrám - je menší, než jsem čekala. Jeho podstatná část je totiž vyhloubená do země. Přicházíme k prvním stánkům se suvenýry a srdíčko zaplesá - mají pláštěnky! V klubových barvách samozřejmě, tři kupujeme a radostně nasazujeme. Chceme se podívat do fanshopu, máme dobré tři a půl hodiny času do výkopu. Volíme cestu podél hlavní tribuny a zahýbáme doprava, po kilometrové obchůzce nacházíme vchod do fanshopu. Všude mraky lidí, v dvoupatrovém fanshopu padáme vedrem. Koupit se dá na co si vzpomenete, namátkou mě napadá parfém Barcelony (nic moc), penály, a tak různě. Líbí se mi služba, kdy vám na botu našijí, co si přejete. Opustit obchod není snadné, proti davu proudícímu dovnitř musíme použít hrubé násilí.

Nacházíme náš vchod a čekáme, až se otevře. I po půl hodině stále čekáme a vpuštěni jsme až hodinu a půl před výkopem. Nikdo nekontroluje, co máme v batohu, jediné, co musíme udělat, je projet vstupenky čtečkou. Využíváme toho, že jsme na stadionu jako jedni z prvních a stepujeme u stánku s klobásami a hamburgry. Vstup do hlediště je impozantní - sedět úplně nahoře, mám zcela regulérní závrať. My máme za 100 euro lístky do spodních řad modrého prstence, i když jsou na úrovni brankové čáry poměrně v rohu, na hřiště vidíme parádně.

Bude vyprodáno? říkám si. Dlouho to vůbec nevypadá, hlediště je poloprázdné, až během posledních 20 minut před úvodním hvizdem přijde určitě polovina diváků. Obsazenost dvoutřetinová, kolem nás volná místa, takže nakonec sedíme pohromadě, i když každý jsme měli vstupenku jinam. Na perfektně upraveném trávníku se fotí děti, je to pro ně velký zážitek, oči se jim rozzáří, když na trávník vyběhnou jejich hrdinové a následuje společné foto.

Výkop, Barcelona útočí na bránu, která je pod námi. Celý první poločas tak máme perfektní přehled o hře. Přemýšlím, jaké to je pro Zaragozu jet na hřiště týmu, který v průměru každému soupeři v lize nadělil tři góly. Jak se pak asi motivují hráči? Ti ze Zaragozy byli hodně odevzdaní, první gól dostali v 17. minutě od Piquého a další z mírného ofsajdu přidal před poločasem Messi. Od mnoha dalších Zaragozu uchránil výborný gólman Roberto. Pozorovat hráče Barcelony při práci je opravdu zážitek. Skvělá technika, velké sebevědomí, dokonale sehrané kombinační akce. Jako by každý jejich pohybu říkal: My jsme Barcelona, jsme nejlepší na světě. Pokud už Zaragoza vybojuje míč, jako by se bála útočit - asi tuší, že dostat se přes obranu až před Valdése je nadlidský úkol.

Ve druhém poločase vidíme hlavně zívajícího Victora Valdése. Míč spatříme blíž v podstatě jen dvakrát - to když se rozehrává ze středu hřiště po dvou dalších gólech Barcelony. V 53. minutě se o něj zasloužil Puyol a v 74. Villa. Zápas končí 4:0, hráči zatleskají ze středového kruhu divákům a mizí do šaten. Žádná děkovačka obecenstvu, žádné obíhání okolo tribun - za co taky, na Barcelonu nechodí fanoušci, ale diváci, a to bylo během zápasu sakra poznat. Párkrát zatleskání, párkrát snaha o nějaký popěvek, mexické vlny ke konci. Jestliže Zaragoza neměla kotel vůbec, náznaky toho domácího se daly jen tušit. Atmosférou mě tedy zápas neoslnil, ale po stránce fotbalového zážitku to bylo na jedničku.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Troubi     před 13 lety 25.11.2011 09:09 |  
    0 0

    vic propagace barcelony by tu nebylo? uz druhej clanek tenhle podzim. tohle jsou snad stranky tykajici se slavie ne? takovej report s kecama o nejlepsim klubu sveta tu nema co delat...

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 09:34 |  
      0 0

      Promiň Troubi, ale jakýkoliv článek o fotbale tady má co dělat a když je to navíc osobní zážitek, tak tuplem.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      mirecek1111     před 13 lety 25.11.2011 10:08 |  
      0 0

      no jo, kdyby šlo čistě o propagaci nějakého jiného klubu tak by to bylo špatné ale tady jenom někdo posílá zážitky z významného zápasu. To snad nikomu nevadí. Však taky někde vyjeť a pak povyprávěj prostřednictvím článku :-)

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Veta (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 10:48 |  
        0 0

        Souhlasím s panem Troubim, onanovat nad Barcelonou si národ může fakt jinde, než na slávistickém webu. Toto snad není web o fotbale jako celku, ale o Slávii. Sakra.....tak si to poslete a piste treba pro http://www.fcbarcelona.cz/

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          mirecek1111     před 13 lety 25.11.2011 10:57 |  
          0 0

          podívej se voe, co se probírá v diskuzích na slavia.cz
          Tak to nečti no. Já taky přeskakuju články co mě nezajímají. Jako třeba náš ženský fotbal - nic proti nim :)

          • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

            Veta (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 11:31 |  
            0 0

            Doufam, ze vis, kdo sem a tu poznamku si myslel s velkou nadsazkou, protoze jinak si na pest ;)

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 12:05 |  
          0 0

          Zajímavá debata, mně článek o Barceloně nevadil, nicméně pokud by se něco podobného na těchto stránkách objevovalo s větší frekvencí, tak by to asi zcela vhodné nebylo.

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 13:15 |  
          0 0

          Tak především je tohle naprosto neoficiální soukromý web, to źe měl ( má ) kvalitu a je brán spoustou lidí jako výborný zdroj neznamená že autoři nemohou zveřejňovat články kam nějaký slávista zavítal... na oficiálkách výtku beru ale tady ať si redaktoři dělají co uznají za vhodnë, a já třeba děkuji za report....

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      marek018     před 13 lety 25.11.2011 13:00 |  
      0 0

      tak to nečtěte,ne? podle mě dobrý report, rád jsem si to přečetl, kdo má názor jiný, nemusí článek vůbec otevřít.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      klimi     před 13 lety 25.11.2011 14:53 |  
      0 0

      Nabízí se otázka, proč tu není podobná reportáž ze zápasu Realu?...

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 15:19 |  
        0 0

        protoze jane byla v barcelone..
        tuhle diskusi nechapu... reportaze z fotbalovych zazitku z jinych stadionu mi prijdou fajn, muzeme napr. porovnavat atmosferu na jinych stadionech s atmosferou v edenu.. nebo nas to muze inspirovat k vyletu..
        pokud nekdo nema rad barcelonu, tak at si zajede na real a popise nejaky zapas na realu..
        pokud nekdo nema rad tyhle typy clanku, at je necte..
        pokud nekdo nema rad SN, at je necte vubec..:)

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 15:44 |  
          0 0

          to je na tom právě zajímavé, bo vybrat si mezi spartou (reál) a slávií (barca) je pro slávistu jako já docela jednoduché a též mi podobné články přijdou hodně milý..

          děkuji tímto "džejn" za fajn recku a jsem opravdu rád, že atmoška v hledišti "campu nou" stojí za tak málo, jak popisuje :)

          ať mám bejt zase o kus víc na ten náš guláš hrdej :))

          • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

            Jakubisko     před 13 lety 25.11.2011 16:28 |  
            0 0

            takže správnej slávista musí fandit barceloně, jinak není slávista? to je teda úžasný...obzvlášť když vidím jak všichni nadržují a lezou do prdele barceloně, tak to srovnání se slavií celkem pokulhává.

            • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

              urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 18:18 |  
              0 0

              :DD

              • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

                urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 20:21 |  
                0 0

                berte do budoucna moje příspěvky s nadhledem, díky :)
                každopádně pro mě je právě barca slávií a reál spartou - kapiš?
                všichni barce nadržujou, ikdyž by si to pravděpodobně všechno uhrála bez tohoto fenoménu - chyba je v barce?? v jejich hráčích, vedení?? :)
                asi ne, Time..

                až bude slávinka válcovat každýho soupeře jako barca, taky se jí bude nadržovat - vsaďim svoje boty - tak to ve fotbale chodí, co svět světem stojí..

                třebas i horní bříza, hrající špičku pralesní ligy, má ten stejnej každoroční problém, bo do horní břízy se pro body nejezdí a každej to ví :)

          • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

            bongor     před 13 lety 25.11.2011 21:31 |  
            0 0

            urs to napsal zcela jasně a pravdivě.každá liga má svoji sraltu a svoji Slavii.Rozdíl mezi nimi je také každému jasný.Ty sralťanský jsou maminčini mazlíčci,málokdo jim bere,zato hodně se jim dává.Všichni se nad nimi rozplývají i když hrajou tužku na druhou.Ty slávističtí
            jsou trpěni z milosti,když vyhrávají,tak se všichni pohoršují a posílají je do divize.Když hrajou výborně,tak se o tom radši nepíše.Zato když jim to moc nejde,to je posměšků.

            • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

              urs (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 00:04 |  
              0 0

              díkec bongore - některé moje poslední příspěvky byly nahlodávány ze všech stran a já už potom ani nevim, kam ty smajlíky dávat, aby tu mou (občas i dost pitomou, přiznávám se bez mučení) nadsázku reaktanti rozpoznali..

              sakra hádat bych se šel na ofiko web, semka to tak nějak nepatří :)

          • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

            Fanis     před 13 lety 26.11.2011 14:11 |  
            0 0

            Osobně mi tyto články nevadí, jsem spíš rád, když se tady něco takového objeví a myslím si, že to sem patří. Prostě když nějaký slávista jede někam jinam, tak proč nenapsat jaké to tam bylo? Třeba se tam vypraví někdo další a bude moct napsat článek i se srovnáním... Ale nesouhlasím s tím názorem, že Barcelona = Slavia. Já sám Barcelonu nesnáším, takže to ode mě není nezaujaté hodnocení, ale jenom proto, že vzhledem historii se dá Real srovnat se Spartou (a myslím si, že dnes už to srovnání moc aktuální není), nevidím důvod, proč by Slavia měla být zrovna Barcelona. Z mého pohledu by to klidně mohlo být Atlético, když už chcete srovnávat a naznačovat, že slávista by z nějakého důvodu měl fandit Barceloně mi přijde hodně nesmyslné...

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      SForever1     před 13 lety 26.11.2011 02:14 |  
      0 0

      Souhlasim, články o FCB patří někam jinam

  2. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 10:39 |  
    0 0

    No, radši bych četl, jak tam hrála Slavia. Když se to poštěstilo nějaké Plzni...

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      mirecek1111     před 13 lety 25.11.2011 10:48 |  
      0 0

      no jo :) Plzeň...kde to vůbec je..? :) Nějaká díra určitě.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 11:17 |  
        0 0

        Pokud mě paměť neklame, jsou to takoví ti, jak jsme je asi před 2 týdny porazili jenom 2:1.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      bongor     před 13 lety 25.11.2011 21:32 |  
      0 0

      Taky se dočkáš honzo........

  3. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Heretic (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 12:43 |  
    0 0

    Nemohu si pomoci, ale ten jejich stadion zvenku vypadá jak starej Strahov. :) Nevím co tu řešíte, článek je v kategorii "Můj příběh" a ne "Propagace čehokoli". Zrovna jsem si říkal, že těch fotek mohlo být více a vy tu řešíte vhodnost článku. Uff.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      PetCC     před 13 lety 25.11.2011 13:13 |  
      0 0

      Taky to nechápu, na webu je místa dost pro každého. A každý si může vybrat, co bude číst.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 15:45 |  
        0 0

        já to naopak chápu, bo přicházej vánočky - svátky stresu a prudy :))

  4. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    podol (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 13:51 |  
    0 0

    Jane napsala pěkný článek,což může každý příznivec Slávie
    ve SN.Jak se dívám zpětně,mnoho z nás diskutuje pod články
    s jinými tématy,nad současnými problémy Slávie.Je to z důvodů
    aktuálnosti.Možná by bylo dobré otevřít nějakou ¨všeobecnou
    rubriku pro aktuální diskuzi.Podol.

  5. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    denydzlSKS     před 13 lety 25.11.2011 15:00 |  
    0 0

    Dřív tu byli i články ze zápasů z Norimberka, Sevilly, /tuším/ z Norský ligy atd. a to nikomu nevadilo, ale jak jde o Barcelonu, tak je to špatně. Já si tohle přečtu rád, je to zpestření oproti "věcem slávistickým".

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      denydzlSKS     před 13 lety 25.11.2011 15:07 |  
      0 0

      Možná to nebyla Sevilla, ale Pamplona. Mam totiž pocit, že tam tenkrát byl zmiňovanej Plašil..

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 15:47 |  
        0 0

        jj, bylo tomu skutečně tak - osamocený český hráč na pyrenejském poloostrově :)

  6. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Troubi     před 13 lety 25.11.2011 17:04 |  
    0 0

    Ano,je to soukromy web a samozrejme si sem mohou jeho tvurci davat co chtej. Ja chtel jenom rict, ze mi to vadi. Zil jsem v domneni, ze slavisticke noviny se maji tykat slavie. Nebo az sem Richi napise report z vyletu s jeho pritelkyni po Kokorinsku tak to taky bude ok? Nebo mohu navstivit zapas Sparty s kymkoliv a podat informace a clanek zacit slovy :" Videt na vlastni oci nejlepsi a historicky nejuspesnejsi tym CR a byt 12. hracem Sparty-to bylo prani,ktere se mi splnilo" ?

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Troubi     před 13 lety 25.11.2011 19:12 |  
        0 0

        Ano, naschval prehanim....

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 20:23 |  
          0 0

          pro mě, slávistu, je to naopak ale poučné čtení, takže ano - přeháníš

  7. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Tommy     před 13 lety 25.11.2011 19:02 |  
    0 0

    Asi to musí bejt skvělej zážitek, to každopádně, ale já osobně mám radši Real Madrid, tak by mě to víc lákalo do Madridu na Santiago Bernabeu, a ještě k tomu, kdyby soupeř byla Barca, asi nejlepší možnej fotbalovej zážitek :-) a Real aby vyhrál :-)

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      bongor     před 13 lety 25.11.2011 21:36 |  
      0 0

      To se hned tak nestane Tommy,aby Real porážel Barcelonu.
      Přesněji řečeno,může ji porazit,ale ne porážet,musel bys mít velký štěstí.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      edenian     před 13 lety 25.11.2011 21:45 |  
      0 0

      Take preferuji Real.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 22:54 |  
        0 0

        Neber si to tak, každý máme nějakou charakterovou vadu :-))))

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          Tommy     před 13 lety 26.11.2011 00:14 |  
          0 0

          No hlavně, že fandíte oba Slavii, komu fandíte ve Španělské lize je už podstatný míň :-)

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Tommy     před 13 lety 26.11.2011 00:11 |  
      0 0

      A tak to jsem napsal jako ideální scénář :-), ale letos si myslím, že Real Barcelonu už porazí v lize a i celkově ligu, jsou dobře našlapaní a Barcelona taky není takovej válec, jakým byla.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Tommy     před 13 lety 26.11.2011 00:13 |  
        0 0

        to měla být reakce na bongora

  8. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 19:21 |  
    0 0

    Vážení, absolutně nechápu tuhle debatu a je mi z ní smutno.
    1. Tohle je web pro fanoušky Slavie a já bych naopak uvítal, kdyby tu vznikla třeba pravidelnější rubrika, kde by slavisté psali reporty ze svých návštěv nejrůznějších světových stadionů a srovnávali by s Edenem. Rád si počtu a třeba tu najdu inspiraci k výjezdu. Klidně ať každý, kdo někde byl, sepíše report a hodí ho sem do nějaké rubriky. Jen houšť.
    2. I já byl tento víkend na Campu Nou. Musím se přiznat, že jsem si Katalánsko, nejen fotbalově, zamiloval. Vyjádřil bych to asi takto: Slavia je jako má manželka - láska od prvního pohledu na celý život. to nevyprchá. ale Barcelona je už pár let takovou mou tajnou milenkou. Rychlé vzplanutí, vášeň, občasné návštěvy a těch peněz :-)
    3. Snad se jednou dočkám toho, až poletím za milenkou s manželkou :-)

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      bongor     před 13 lety 25.11.2011 21:37 |  
      0 0

      výstižné přirovnání Navare,já jsem na tom podobně.

  9. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    edenian     před 13 lety 25.11.2011 21:50 |  
    0 0

    Mam pocit, ze se tady par lidi zachovalo k Jane dost hnusne. Ja vubec nechapu, proc to sem pisou. Je redaktorka tak pise ne? Jdete si ty mindraky resit nekam jinam.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 22:10 |  
      0 0

      na druhou stranu - ono bejt bezbřehým optimistou a slávistou neni ztovna prdel.. já všem odpouštím a doufám, že zvítězí rozum nad malichernostma - ještě jednou dávám janě palec nahoru a hlavě teda mě bavěj ty fotky ve velkém rozlišení!! fakt pecka, díííky moc :)
      btw. právě jsem s duklou protrpěl na letný remízu - hned je lepčí nálada ;)

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        mirecek1111     před 13 lety 25.11.2011 23:14 |  
        0 0

        tak ti přeju at ti vydrží i po pondělí :)

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          urs (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 23:59 |  
          0 0

          obávám se, že ne :))

          já byl na FS po minulém prešovském betonu tak nakrklej, že mu na nějakou jeho zázračnou motivační kůru z vysoka deru - v zimě bychom měli posílit ani né tak hráčsky, jako trenérsky - což nevim, zda bude reálný, pokud třeba v pondělí něco ukopeme (plichtičku, a tak podobně) :/
          hlavně nevim, zda by na to měli řéba s bráchou vůbec koule toho kustoda nahradit..

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      japhy     před 13 lety 25.11.2011 22:17 |  
      0 0

      Souhlas. Sice mám tý Barcy už pomalu plný zuby, přesto si takový článek s chutí přečtu. A kde jinde by se to mělo objevovat, než na takovýchto webech. Takže díkes.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 22:52 |  
      0 0

      Palec nahoru

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 23:49 |  
      0 0

      Presne.. redaktori SN pro nas delaji hodne a tohle si nezaslouzi..

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.11.2011 23:52 |  
      0 0

      Presne.. redaktori SN pro nas delaji hodne a tohle si nezaslouzi..

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Troubi     před 13 lety 26.11.2011 09:16 |  
      0 0

      tak zase brzdi,nikdo se tu nechova vuci jane hnusne. proste jsem se ozval,ze se mi podobny clanky na sn nezamlouvaj. nic vic,nic min,tak si laskave odpust kecy o mindracich...

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 28.11.2011 08:07 |  
        0 0

        Troubi jsi trouba,kazdy si zde muze vicemene psat co chce i ty muzes,ovsem tvoje komentare k Jane vubec nechapu.

  10. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 01:23 |  
    0 0

    Barcelonu osobně nemám rád, jednak kdo by mohl mít rád tým který válcuje všechny už dobrých pár let, osobně fandím vždy slabším, navíc ani jejich chování mi nepřijde sympatické, neustálé simulování, vydupávání si přestupu Fabregase atd. když už španělsko tak jedině Athletico Bilbao, ztoho by si slavia a její fanoušci měli brát příklad, tam tradice dokázala hravě porazit případnou prosperitu a tak to má být.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      jiras     před 13 lety 26.11.2011 08:01 |  
      0 0

      Zrovna v Bilbau by ti řekli, že nejsou Španělé, ale Baskové. :) Simulování je hnus a ač Barce fandím, taky mě to sere. Bohužel jim to rozhodčí žerou, něco jako sraltě u nás. Nejhorší na tom je, že oni jsou tak silnej tým, že to ani nepotřebují. Stejně je nejlepší anglická liga, tam se dá dívat na každej zápas jakýchkoli týmů, to se o španělské nebo italské říct nedá.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 12:32 |  
        0 0

        Nechci se dohadovat, každý podle svého gusta. Podle mě je ale anglická liga pro ty, kteří mají rádi atletiku... Naopak španělská liga není tak rychlá a výbušná, ale je to fotbal v jeho esenciální podobě - technické parádičky, přihrávky na jeden, dva, tři doteky, krásné kombinace až do brány... Podle mě je pro opravdového milovníka fotbalu nesrovnatelně přitažlivější.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Khadgar     před 13 lety 26.11.2011 10:18 |  
      0 0

      Simulování se netýká zdaleka jenom Barcelony, to je problém celé španělské ligy.

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 12:29 |  
        0 0

        Přesně Vojto. Real, Barcu a Valencii sleduji v každém zápase, když nestíhám, tak si jejich zápasy nahraju a můžu říct, že Barca v simulování absolutně nevybočuje, spíš naopak. Třeba Di Maria a Kristýnka z Realu jsou neuvěřitelní simulanti, stejně tak někteří Netopýři. Naopak na Messim se mi líbí, že téměř nesimuluje... Ale jinak souhlasím, že by toho simulování mohlo být méně, taky ho nemám rád.

        • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

          Khadgar     před 13 lety 26.11.2011 14:08 |  
          0 0

          Bohužel na to v poslední době (za Mourinha) trpí El Clasico. Bylo by zajímavý spočítat kolik minut z těch zápasů zabralo simulování a diskuse s rozhodčími.
          A vždycky radši upřednostním nasazení a tempo Premier league před teatrálností španělské ligy. Navíc pokud člověk sleduje Liverpool, kde (zmrdeček) Suarez předvede za zápas techniku, která se vidí v českým týmu za celou sezonu, tak mu nechybí ani parádičky.

  11. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    jane (admin)     před 13 lety 26.11.2011 10:21 |  
    0 0

    Tak jedna odpoved pro vsechny. Report z Nou Campu jsem napsala, protoze jsme byli vikend v Barcelone. Barcelona je asi turisticky vdecnejsi nez Madrid, navic ceny listku na Real jsou dvojnasobne, takze volba, kam na spickovou spanelskou ligu, je asi vcelku jasna. Pro Barcelonu hraje i vetsi dostupnost levnych letenek.

    O Realu tady byla reportaz ze zapasu v Pamplone, psala jsem tady i o danske lize, zajimavy mohl byt i zazitek z kazasske ligy, ktera mi bohuzel nevysla. Quelhar byl v lete na portugalske prvni lize na Madeire a me treba mrzi, ze nemel fotky a nic tak o tom nenapsal. Protoze ja si rada prectu o tom, jake to je byt na fotbale jinde, jak to tam maji, jake jsou klobasy a atmosfera. Mimochodem na Barcelonu lita hodne Cechu, v letadle s nami letela patnacticlenna skupinka, dalsi lidi leteli jinou linkou. Nikomu neberu, ze hraci Barcelony jsou nafoukani, ale fotbal proste hrat umi a kvuli tomu jsme tam sli. Pro tatu to byl splneny sen a velky zivotni zazitek.

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 12:36 |  
      0 0

      Jane, jestli nějaký špičkový evropský klub oplývá relativní skromností, tak je to Barca. Jen porovnejte chování Pep vs. Mourinho - Messi v. Kristýnka - Xavi vs. Kaka - Iniesta vs. Ozil...

    • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

      Kactus     před 13 lety 26.11.2011 14:15 |  
      0 0

      nic si z nich nedelej, priste vyrazte na el classico, jak jsem byl ja :)

      • Re: Na Nou Camp na Barcelonu

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 26.11.2011 14:34 |  
        0 0

        Vždyť krome Troubiho nikdo nic proti neměl co jsem si prošel :-)) ale i Troubi má právo na názor ať je jakkýkoliv a nemusí se nám líbit :)

  12. Re: Na Nou Camp na Barcelonu

    stefi     před 13 lety 26.11.2011 15:16 |  
    0 0

    Díky Jane za zajímavou reportáž. Stejně je ale zajímavé jakou diskuzi jste rozpoutala, zatímco článek o valné hromadě /pro Slavii mnohem mnohem důležitější/ má třetinovou diskuzi.