Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Hroby v Edenu

Na tréninkovém hřišti v Edenu se objevila vcelku originální forma protestu proti trenéru Františku Strakovi a vedení klubu.

Na tréninkovém hřišti A týmu Slavie nespokojení fanoušci zřejmě v sobotu pokračovali v protestech proti Františku Strakovi, Miroslavu Platilovi, Adamu Řebíčkovi a Aleši Řebíčkovi. Obrázek se v sobotu objevil mimo jiné na facebooku a odkaz na něj proběhl na slávistických diskuzních fórech. Fandové, kteří tuto expozici instalovali, tak zřetelně dali najevo, že jmenované osoby ve Slavii nechtějí.

Tisková mluvčí Slavie Soňa Nouzáková pro deník Sport uvedla: "V sobotu ráno objevili zaměstnanci provozního úseku Slavie na tréninkovém hřišti v tréninkovém centru v Edenu hromádky substrátu, které byly ze hřiště následně odvezeny. Trénink A-mužstva nijak narušen nebyl. Dále tuto záležitost odmítáme jakkoliv komentovat."

Komentáře (124)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hroby v Edenu

    Stahler     před 13 lety 10.10.2011 15:21 |  
    0 0

    Dobrý nápad.Stručně a jasně řečeno.Takhle bych si představoval protesty a ne to co se stalo v poháru s Olomoucí v květnu.Jsem zvědavý,co na to řekne ta čtveřice jejíž jména jsou na náhrobcích.Bohužel asi nic,oni mají hroší kůži a ta je prý velice odolná...

    • Re: Hroby v Edenu

      lassiter     před 13 lety 10.10.2011 15:31 |  
      0 0

      No, je to asi věc vkusu.

      • Re: Hroby v Edenu

        eigs     před 13 lety 10.10.2011 17:26 |  
        0 0

        bohuzel mas pravdu

    • Re: Hroby v Edenu

      fandaSKS     před 13 lety 10.10.2011 16:47 |  
      0 0

      kterej kretén to udělal??? Jse jen banda kreténů,šašků a já se za vás stydím!! Vy nejste slavisti ale jen zoufalci!! Měli by jste dostat po tlamách čuráci

      • Re: Hroby v Edenu

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:09 |  
        0 0

        Zato tvůj slovník ukazuje na tvojí vysokou úroveň kultury...

    • Re: Hroby v Edenu

      eigs     před 13 lety 10.10.2011 17:22 |  
      0 0

      Jestli se ti tohle zdá dobrej nápad...existuje tisíc lepších způsobů jak protestovat a ne tohle..Co na to řekně vedení? Jen si zahrávejte s řebíčkem...ne s váma já už souhlasit nemůžu, tohle je IQ posranej hroch, pardon

  2. Re: Hroby v Edenu

    edua     před 13 lety 10.10.2011 15:42 |  
    0 0

    Ubohost. Další komentář není zapotřebí...

  3. Re: Hroby v Edenu

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 15:48 |  
    0 0

    Bohužel.. to je tak stejne vkusne jako jmenovat Straku trenerem slavie.. sorry..

  4. Re: Hroby v Edenu

    YsoEz     před 13 lety 10.10.2011 16:07 |  
    0 0

    Originální mi to moc nepřijde, neboť nedávno takovýmto způsobem už protestovali fanoušci Dynama Drážďany, dokonce se o tom psal na slavistických novinách jestli si dobře vzpomínám. Každopádně vítám jakýkoliv protest proti chátře co je ve vedení...

    • Re: Hroby v Edenu

      staroslavista     před 13 lety 10.10.2011 16:12 |  
      0 0

      To není protest , ale ubohost.

  5. Re: Hroby v Edenu

    Gordon (host)     před 13 lety 10.10.2011 16:15 |  
    0 0

    Uprimne mi prijde lepsi delat neco, nez jen psat na diskuze a myslet si ,ze kdyznapisu prispevek na SN vsichni odstoupi a bude hej...

    • Re: Hroby v Edenu

      lassiter     před 13 lety 10.10.2011 16:16 |  
      0 0

      To si někdo myslí?

    • Re: Hroby v Edenu

      eigs     před 13 lety 10.10.2011 17:28 |  
      0 0

      jde ale o to co delat..určitě né tohle, to je hodně pod úroveň a byť si o vedení myslim svý...jste ubohý a vypatlaný hovada

      • Re: Hroby v Edenu

        Gordon (host)     před 13 lety 10.10.2011 17:33 |  
        0 0

        mno vypatlany hovado si mozna ty, kdyz to pises i k me osobe... ja zadne hroby nikam nedaval...

        • Re: Hroby v Edenu

          cibuk     před 13 lety 10.10.2011 18:01 |  
          0 0

          no, další věc, která rozděluje fanoušky. Jako by už nebylo dost toho, co nám připravuje vedení. Hádat se mezi sebou a navzájem se urážet, to už je to poslední. Jinak taky se mi to nezdá, jako vhodný nápad.

  6. Re: Hroby v Edenu

    naplavnik     před 13 lety 10.10.2011 16:37 |  
    0 0

    Tak pokud to není nějaká "kontrarozvědkovská" akce vedení udělat z fanoušků kretény, tak se jimi autoři udělali sami. Tohle si zaslouží odsudek...

    • Re: Hroby v Edenu

      eigs     před 13 lety 10.10.2011 17:31 |  
      0 0

      kéž by ty vypatlance někdo chytil a pořádně jim nakopal prdel...

      • Re: Hroby v Edenu

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:11 |  
        0 0

        Tak už jsi se tu vyblinkal několikrát, stačilo? Mě se to taky zrovna nelíbí ale tyhle vulgární reakce se mi líbí ještě méně....

  7. Re: Hroby v Edenu

    Orlik66     před 13 lety 10.10.2011 16:39 |  
    0 0

    Posílat někoho do hrobu je neslušné, téměř žalovatelné. Chtělo by to více vynalézavosti a vytvořit symvol hrobařů Slavie.

  8. Re: Hroby v Edenu

    KING25     před 13 lety 10.10.2011 17:18 |  
    0 0

    Přidávám se k tomu, že je to ubohost a originální to rozhodne není. Protest ano, ale né tento! Kdo to udělal se k tomu nepřizná co?

  9. Re: Hroby v Edenu

    eigs     před 13 lety 10.10.2011 17:19 |  
    0 0

    To snad není pravda...stydím se, že takovýhle idioti fanděj Slavii...Ano v klubu se dějou pro fans zcela přijatelné věci, ale tohle je moc...těch kterým se to líbí je mi upřímně líto...

  10. Re: Hroby v Edenu

    Max1     před 13 lety 10.10.2011 17:24 |  
    0 0

    Protest ok, každej má na to právo vyjádřit nesouhlas, ale tohle je ukázka ubohá demence.

  11. Re: Hroby v Edenu

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 17:30 |  
    0 0

    Musím říct, že nevím co si o tom mám pořádně myslet. Na jedné straně je to moc, jeslti tohle viděli ňáký žáčci, tak se asi musí těšit až budou hrát za Ačko. Na druhou stranu, když si vezmu co všechno si ty šmejdi s klubem a s fanoušky dovolí (dovolili), tak si říkám, že tohle je ještě slabej čajíček. Tohle se mělo objevit na jaře se jmény Rosena, France, Sisáka atd a měl bych proto jednoznačné pochopení. Teď už to je trošku s křížkem po funuse.. i když ten Franc s Franze ve VIP mě dost děsí..

    • Re: Hroby v Edenu

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 17:32 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, co už řekl po Olomouci Šmicer: zoufalý lidé, dělají zoufalé činy. Bez ohledu na skutečnou motivaci (spíše pózerství než opravdová frustrace a zoufalství), páni ve vedení si o podobné akce doslova koledují..

  12. Re: Hroby v Edenu

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 17:47 |  
    0 0

    sice to neni uplne originalni, ale kolik negativnich reakci to vyvolalo. to snad vypada, ze budete hajit ty, kteri se objevuji na krizi. jak si tedy predstavujete inteligentni protest?

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 21:49 |  
      0 0

      To by mě taky zajímalo. Je tady spousta pohoršení nad tím jak je to "fuj" ale neslyšel jsem co je tedy ten správný protest. Tedy takový protest, aby si ho někdo všimnul, ale zároveň nikoho nepohoršil ... to totiž nemá řešení. Nebo je ideálem těch moralistů držet hubu a krok a neprotestovat vůbec ?

  13. Re: Hroby v Edenu

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 17:52 |  
    0 0

    mnohem vhodnější by byla vykopaná díra s náhrobkem slavie.

    • Re: Hroby v Edenu

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:12 |  
      0 0

      Předběhl jsi mě. Přesně to jsem chtěl napsat ;o)

  14. Re: Hroby v Edenu

    thc     před 13 lety 10.10.2011 18:14 |  
    0 0

    Pane bože mě by zajímalo jaká guma za tim stojí ... Jestli jim to nedošlo řebíček zachránil slavii před krachem A je mi uplně jedno jestli ty prachy má nakradený nebo ne ... A co se týče straky ? Jsou to naprosto dětské pudy Je to asi jako když někdo někoho odsoudí kvuli tomu že má barvu kůže černou a on bílou Zalezte do těch hrobů radši vy v čele s Válou nebo kdo za tím stojí bezmozci

    • Re: Hroby v Edenu

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:14 |  
      0 0

      A další znalec. řebíček byl spolumajitelem od února, tedy tři měsíce nečinně přihlížel tomu jak Slavie umírá. Ta jeho "záchrana" je jen součástí plánu, jak z toho vytřískat co nejvíc. Viz aktuální dění okolo stadionu...

  15. Re: Hroby v Edenu

    1rytir     před 13 lety 10.10.2011 18:21 |  
    0 0

    Připadá mi to pořádně trapné, stejně jako chystaný "černý pochod" na Viktorku, transparenty a pokřiky proti Strakovi jen a pouze kvůli tomu, že je Sparťan. Vždyť je to na palici. Teď vede Slavii a teprve tehdy, kdyby neměl výsledky jsem pak pro protesty, ale kvůli špatné práci a ne kvůli tomu, jak kdo vypadá, čemu věří, co vyznává! Šokuje mě, že fůra lidí, včetně Valy alias Strašáka to nechápe.

    • Re: Hroby v Edenu

      Bredly     před 13 lety 10.10.2011 18:52 |  
      0 0

      Nejen, že je sparťan, on je kovanej sparťan. Ale především je to nervově labilní pomatenec, kterej do klubu jako je Slavie nemá ani nakouknout. Hroby nic moc, ale je to nadsázka tak co.

      Je mi jasný, že krize v klubu trvá dlouho, ale přece se nebudeme tvářit, že to jde správným směrem když to jde do... jen proto, že už je to dlouhý a už to i unavuje.

    • Re: Hroby v Edenu

      bongor     před 13 lety 10.10.2011 19:00 |  
      0 0

      Je to podle mě jen další důkaz,že je tady maximální snaha rozeštvat fandy a postavit je vzájemně proti sobě.Je to platilovská sralťanština.Nevím o žádném případu v dějinách Slavie,kdy by se kdokoliv takhle zachoval.Jasně,teď se budeme vzájemně napadat a obviňovat a pan ředitel se může smát.Jsme skokani na špek.

      • Re: Hroby v Edenu

        miros     před 13 lety 10.10.2011 19:15 |  
        0 0

        Bongore, to je strašná hovadina! Řebíček jasně řekl, že si vybral Straku! jaká tedy Platilovština? Řebíček je majitel ne Platil!!!!!Platil dělá to co řekne jeho šéf.....

        • Re: Hroby v Edenu

          bongor     před 13 lety 10.10.2011 20:05 |  
          0 0

          Jasně mirosi,platil je nevinný dobráček,který chce jen a jen dobro Slavie.O ničem a o nikom nerozhoduje,jen si chodí jednou měsíčně pro výplatu.

          • Re: Hroby v Edenu

            Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:19 |  
            0 0

            Ne není ale gramotný člověk umí číst noviny a ví, že Platil měj dojednaného Levého a Řebíček se na poslední chvíli rozmyslel a povolal Straku protože se znaj z Teplic, takový teplý místečko pro kamaráda co nemohl zavadit o dobrou práci... hnus

  16. Re: Hroby v Edenu

    Alfabet     před 13 lety 10.10.2011 19:29 |  
    0 0

    To redakce: "vcelku originální forma"?? Snažte se prosím udržet Slávistickým novinám jejich důstojnou úroveň a nepodléhejte nátlakům takových dementů jako je Strašák a spol. Slávisté si vždy zakládali na určité inteligenční úrovni, ale nyní se reprezentací takových Strašáků zařazují do stejné skupiny se sparťany, baníčkovci, brňáky a dalšími.
    Nevážení ultras: Pokud máte zájem řídit Slavii, kupte si ji a můžete rozhodovat jak uznáte za vhodné. V opačném případě si uvědomte, že vlastníkem je někdo jiný než vy. Vaše debilní aktivity Slavii nijak nepomohou. Právě tak jako označujete pány Platila a Straku za sparťanské agenty, hodnotím vás za tyto aktivity právě tak za sparťanská kukaččí vajíčka, převlečená za fanoušky Slavie.

    • Re: Hroby v Edenu

      Tonda     před 13 lety 10.10.2011 21:48 |  
      0 0

      Alfabete - první poznámka - nic není ani bílé ani černé. A druhá - Co děláte pro Slavii vy? narozdíl od toho "dementa" strašáka - myslím že úplné hovno, akorát máte plnou hubu rad jak by se měl někdo chovat.

    • Re: Hroby v Edenu

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:21 |  
      0 0

      Těma debilníma aktivitama myslíš chorea a nejlepší povzbuzování v ČR? Nebo máš pocit, že by se hráčům lépe běhalo, kdyby nebyla žádná Tribuna Sever a pár lidí z východu by sem tam zvolalo Slavie do to ho?

  17. Re: Hroby v Edenu

    poltergeist007     před 13 lety 10.10.2011 19:39 |  
    0 0

    Ty vole co vlastně chcete když se neumíte chovat. Tohle je hodně ubohý. Sorry ale tohle fakt ne......

  18. Re: Hroby v Edenu

    dejvidovic     před 13 lety 10.10.2011 20:14 |  
    0 0

    nenásilnej, inteligentní, vtipnej a údernaj způsob, jak dát najevo svuj postoj! Tleskám !!

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 21:40 |  
      0 0

      Souhlas.

  19. Re: Hroby v Edenu

    Tugarin     před 13 lety 10.10.2011 20:17 |  
    0 0

    Jako slávisté vynikají poslední dobou idotskýma akcema, kdy jediný kdo jim asi tleská je pár fanoušků z tvrdého jádra. Samozřejmě si poslechnu, že jsem debil a kdoví co ještě, ale mě se tyhle akce - od likvidace pohárové zápasu, přes prznění děkovačky až po vykopané hroby začínají docela zajídat. Mezi kamarády, kteří sice nejsou slávisty ale fandili nám jako rivalovi Sparty, už sklízíme jenom posměch a už nás nikdo nebere vážně. navíc sdocela dos slávistů je těmihle úžasnými protesty unavená a znechucená a přestává jim vadit i ten Straka.

    • Re: Hroby v Edenu

      poltergeist007     před 13 lety 10.10.2011 22:15 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 22:21 |  
      0 0

      Dobře, tak už víme co je podle vás špatně, teď ještě abyste tedy řekl, jak to má vypadat správně. Máme všichni držet hubu a krok ? Tím si podle vás získáme větší respekt ? Nebo jak ? Ten posměch nepramení z nějákých protestů, ale z toho jak s naší Slávií zametají mafiáni Rosenové, Francové, Sisákové, Platilové, Řebíčkové ..... a pokud si to budeme nechávat líbit, tak to bude jen horší.

  20. Re: Hroby v Edenu

    Markus     před 13 lety 10.10.2011 20:23 |  
    0 0

    Velmi nešťastné a hloupé. Až mi připadá pravděpodobnější provokace. Zase bude v médiích o čem mluvit a zase to nebude o tom, o čem potřebujeme aby se mluvilo.

    • Re: přečtěte si tohle a počítejte 1+1

      MarHud     před 13 lety 10.10.2011 21:03 |  
      0 0

      Ty vole,už aby vám hráli a současně aby shořel ten váš vršovicko bohemáckoseshitej eden.ACS!!!!!!!

      • Re: přečtěte si tohle a počítejte 1+1

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 21:35 |  
        0 0

        A víš o tom že bohemka jde na Strahov a že kvuli rekonstrukci tam pujde i Sparta? :D Můžete se pak bratříčkovat vy !!!

      • Re: přečtěte si tohle a počítejte 1+1

        eigs     před 13 lety 10.10.2011 21:36 |  
        0 0

        rudý intelektuál aby se neprojevil..tahni si na ty vase smradlavy rudy stranky!!!

      • Re: přečtěte si tohle a počítejte 1+1

        bongor     před 13 lety 11.10.2011 06:16 |  
        0 0

        My se tady hádáme k velké radosti vedení a takových zmetků jako je to hovádko marhud.Jak vidíte,zabírá to skvěle a soudruh platil se směje a posílá radostná hlášení na toaletnou.

  21. Re: Hroby v Edenu

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 21:41 |  
    0 0

    Technická otázka: Kdo a v kolik hodin to objevil?

  22. Re: Hroby v Edenu

    DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 21:44 |  
    0 0

    Překvapuje mě kolik lidí se nad tím pohoršuje. Mě to připadá v pořádku, nenásilné, vtipné. Za normální situace by to bylo přehnané, ale teď ? ! Po tom všem co jsme si museli vytrpět ? ! Vzhledem k tomu jak ti "pohřbení" nakládají se Slávií jako s děvkou je takovýto protest naprosto adekvátní.

    • Re: Hroby v Edenu

      edenian     před 13 lety 10.10.2011 23:41 |  
      0 0

      Je pravda, ze lidi jsou tady kupodivu dost hystericky. Ja to teda vidim jako slusnou nadsazku. Kdyz jsem tu fotku videl, tak jsem se proste rozchechtal. Nic vic. Tak ted jen nevim, jestli nejsem priserne nevkusnej :-)

    • Re: Hroby v Edenu

      SmoKerS     před 13 lety 11.10.2011 02:32 |  
      0 0

      přesně tak... když něco podobného udělali fanoušci drážďan hráčům prakticky jenom za špatné výkony, přišlo mi to drsné.. ale tady si "podnikatelé" s celým slavným, naším nejstarším klubem, národním dědictvím, zachází jako v devadesátých s mnohými firmami, které už jsou dávno na smetišti dějin... kdy jindy se ozvat?

    • Re: Hroby v Edenu

      Markus     před 13 lety 11.10.2011 08:05 |  
      0 0

      Vtipné? Tohle je mafiánská praktika a s takovými věcmi opatrně. Třeba v Itálii není rozhodně dobrý nápad někoho jen tak označit za mafiána, nepatří to do kagorií pro slušné ani neslušné nadávky, je to hlubšího specifického zrna, tato nadávka je tak trošku tabu. Podobně je třeba být opatrný v tomto případě. Ten kdo ty hroby do Edenu umístil si zřejmě tohodle nebyl vůbec vědomý, proto je to hloupé dvojnásob. Takhle prostě ne.

      • Re: Hroby v Edenu

        hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 20:14 |  
        0 0

        Tady není Sicilie, ani Chicago

      • Re: Hroby v Edenu

        hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 20:14 |  
        0 0

        Tady není Sicilie, ani Chicago

  23. Re: Hroby v Edenu

    Tonda     před 13 lety 10.10.2011 21:57 |  
    0 0

    Mě tohle příjde taky trochu silná káva, ono záleží jak se k tomu postavit. Jak tady už někdo psal, bylo by asi "lepší" udělat náhrobek klubu slavie, a pod to nějaký text typu za toto můžou ti a ti.


    Jenže kdo vlastně ví kdo za tu situaci ve Slavii může, a jestli má stále ve Slavii vliv,a jestli to vůbec udělal schválně, a jestli to není nějaká trnitá cesta jak slavii oddlužit a zbavit enicu apod..

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 22:08 |  
      0 0

      Za poslední období cca dvou let, jsme my fanoušci dostali té silné kávy tolik, že tahle reakce je jenom slabounký odvar. Kdyby se tohle co se děje ve Slávii dělo někde na jihu Evropy, tak už by v těch hrobech opravdu někdo ležel ...... Tady jsou ovšem lidé velejemní a k smrti se pohoršují i nad pouhým symbolem. Sami si nechají líbit takřka cokoliv, a jakýkoliv odpor, který jde nad rámec absolutní korektnosti je hanebný přečin. Takhle s námi ovšem budou mafiáni typu Řebíčka nebo Platila nehorázně zametat i nadále. Proto já naopak říkám jen houšť a větší kapky. Pokud to bude nenásilné a v rovině symbolů, tak je to v pořádku.

      • Re: Hroby v Edenu

        bongor     před 13 lety 11.10.2011 06:29 |  
        0 0

        Já Tě doktore chápu,máš naprostou pravdu v tom,že se nemůžeme divit tomu co se děje.Já se vůbec nedivím,ovšem házet do jednoho pytle škůdce a sedmilháře platila a A.Ř.který nás vytáhnul z největších sraček je naprostá blbost.Můžeš si o něm myslet co chceš,že to udělal ze zištných důvodů a ve skutečnosti chce pozemky,že někde něco vytuneloval,ale tady stojí prokazatelná skutečnost proti domněnkám,které zatím nikdo neprokázal.
        Všechny úspěšné kluby mají mecenáše,z nichž ani jeden nepřišel k majetku tím,že od mládí dřel a házel drobné do prasátka.
        Protesty jsou na místě,ale musíme si ujasnit kdo tedy ven?
        Určitě platil,o tom žádná.Franze nechat v klidu dotrénovat podzim a potom se rozhodnout,co dál.A Řebíček?Kdo myslíš,že koupí Slavii v současném rozesraném stavu?

  24. Re: Hroby v Edenu

    Jirkku (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:09 |  
    0 0

    to mi neprijde jako dobry napad...

  25. Re: Hroby v Edenu

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:17 |  
    0 0

    Ani vtipné, ani vhodné, ani originální

  26. Re: Hroby v Edenu

    Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 22:21 |  
    0 0

    Dokážu být optimista i když se nedaří, dokážu leckdy zatnout zuby a nechat být, ale toto? Nerozumím tomu, že i po tom všem se objevují lidi (ačkoliv je jich snad menšina), kteří vedení podporují i po tomhle v akci Franz (Jeden Franc/z lepší než druhej :-/...) Sakra, co je tohle za slávisty? Znáte hodnoty Slavie, její historii? Vážně se mi zdá, že jsou to ty hlasy, co celou dobu mlčely a najednou se ozívají... Vážně mě zajímá, proč vlastně tito Slavii fandí, když jsou v důsledku pro trenéra s touto minulostí a image založenou čistě na kování rudého "srdíčka"?
    Nikdy jsem si nevšiml, že by např. Puyol (nebo Xavi a další...) nějak v novinách vystupoval proti Realu, přesto je jisté, že by ho v Madridu mezi sebe nikdy nepřijali... Mají totiž narozdíl od těchto lidí svoji hrdost!

  27. Re: Hroby v Edenu

    DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 22:29 |  
    0 0

    Čtu tady spoustu názorů, jak je tahle akce špatná, hloupá, nevhodná .... prostě totálně negativní. Ale ještě jsem tady nečetl jediný příspěvek, který by říkal, jak by to tedy mělo vypadat ? Jak protestovat, aby si toho někdo všimnul (jinak to totiž nemá jaksi význam) a zároveň to bylo hyperkorektní a nikoho se to nedotklo ? ! Ono je to totiž tak trochu ve vzájemném rozporu. Není účinného protestu bez jisté kontroverze. Pokud se tedy nespokojíme s protestem alá Gándhí a nenecháme si šplapat po ksichtě a protest bude spočívat v tom, že to vydržíme ......

    • Re: Hroby v Edenu

      Gordon (host)     před 13 lety 10.10.2011 23:02 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Hroby v Edenu

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 00:27 |  
      0 0

      Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní bude sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček: „Mutanti ven!“, „Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji!“ … a pokud je tohle nevyžene, pak už nevím co…

      • Re: Hroby v Edenu

        DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 01:17 |  
        0 0

        Tak to je trefa. Přesně na tuhle scénku jsem si dneska vzpomněl při čtení zdejších pohoršených reakcí a i jsem uvažoval jestli sem nemám dát odkaz :-)) Já mám možná někdy tendenci jednat jako Lister v téhle scénce tj. třeba i "trochu" přehnaně, ovšem překvapilo mě kolik je tady Rimmerů ......

    • Re: Hroby v Edenu

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 07:57 |  
      0 0

      Mám dojem, že někdo to psal už výše, lepší by snad bylo "vykopat" hrob s nápisem Slavia. Vzkaz by to byl také velmi výstižný a jasný.

  28. Re: Hroby v Edenu

    dejva     před 13 lety 10.10.2011 22:54 |  
    0 0

    Je opravdu až nepochopitelné, co se dnes děje okolo našeho klubu. Poté co slávisté(!) Rosen, Jarolím a spol, dovedli Slavii na samotný práh zániku, se tu bude řešit, že na lavičce bude trenér Straka?!? Navíc v situaci, kdy střídá Michala Petrouše. Trenéra (pokud se mu tak dá vůbec říkat) bez jakýchkoli zkušeností, který se v pomyslném žebříčku nejhorších koučů, kteří Slavii vedli, zařadil i za "budějovického" neschopu Tobiáše.

    Řebíček jasně řekl, že tato sezóna bude stabilizační. Se Strakou se zná, proto je to vcelku logická volba. Řebíček, ani nikdo jiný, nemá křišťálovou kouli tak mu dejme prosím čas. Když to dobře půjde, třeba se pak skutečně stane to, že vše půjde tak jak si všichni přejeme.

    Strašně bych si přál, aby byl Franz úspěšný . Ne proto, aby Slávinka vyhrála ligu, (letos bude skutečně stačit, když se klub uzdraví) ale proto, aby ukázal, že soudit někoho bez toho, aniž by měl šanci se nejprve předvést se ve slušné společnosti nedělá.

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 10.10.2011 23:43 |  
      0 0

      S použitím vašich slov bych řekl, že ve slušné společnosti se nepřevlékají kabáty a lidé mají určitou hrdost a sebeúctu, což se týká i fungování fotbalových klubů. Jakékoliv dávámí šance tomuto individuu je proto irelevantní. To je jako kdyby si andělé v ráji (Edenu) řekli, že by měli dát Satanovi šanci jim ten ráj vylepšit a že je ošklivé mu tu šanci nedat. To je naprostá pitomost. Trenérské (ne)schopnosti toho člověka jsou v tomto případě druhořadým problémem. Co se týče stabilizace klubu, tak o ni máte dost svérázné představy. Já tedy za základ stabilizace považuji (kromě financí) angažování kvalitního sportovního vedení s budováním kádru do budoucna a kvalitní komunikaci vedení s fanoušky. Ve Slávii se zatím bohužel děje pravý opak. Kdyby lidé viděli ono pověstné světlo na konci tunelu, tak by nereptali, zatím je vidět jenom pořádně temnej tunel .......

      • Re: Hroby v Edenu

        dejva     před 13 lety 11.10.2011 18:27 |  
        0 0

        Když ponechám stranou to, že si o Řebíčkovi myslím, že je jen dalším z řady zlodějů, který se vidinou vlastního zisku vzdal veškerých morálních zásad. A neomluvitelně zneužil moc, kterou mu občané České Republiky svěřili.

        Jeho hlavní chybou je, že dodnes nepředstavil vizi, se kterou chce Slavii řídit. Na místo toho, se omezil jen na pár frází o tom jak chce klub dovést na místa kam patří. To mi přijde na Ing. a ředitele nejlepšího českého klubu až trapně málo. Vypracování krátko, středně a dlouho- dobých cílů a následně s nimi seznámit fanoušky měl být asi jeho první počin.

        Druhou chybou je angažování svého bratra na pozici sportovního ředitele. Jenže to je právě ta křišťálová koule.Snad si ale co nevidět svou chybu uvědomí a dosadí do funkce člověka, který je odborníkem.

        Třetí věc, která je také velice nešťastná je ta, že Řebíček je sice bohatý, ovšem jeho měšec není bezedný. Pokud tým nebude mít sportovní výsledky a bude pokračovat nezájem o sponzoring, může se Slavia ocitnout opět v hodně tíživé situaci.

        Řebíček by si měl uvědomit, že vlastnit fotbalový klub není honění obruče, tak jako si to mysleli v Brně či Ostravě.

        Pokud nebude brát fanoušky za rovné partnery nemůže nikdy uspět.

        Angažování Straky mi samozřejmě nepřijde jako krok, který by mě jako Slavistu učinil hrdějším na svůj klub. V současné situaci ho ale beru. Kam se hrabe tatarák v podobě našeho symbolu od trenéra konkurence( fotbal je přeci o emocích) na rozkradení 500 mio CZK plus rozprodání toho nejnadějnějšího co zde za poslední roky bylo, aniž by z toho Slavia jakkoli profitovala, navíc od těch kteří o sobě tvrdili, že patří do "slávistické rodiny". To byla (když to řeknu hodně kulantně) vlastní branka jako hrom.

        Chápu, že někteří lidé to nesou velice nelibě a cítí, že se šlape na tradice a tak dále. Život ale není pohádka. O všem dnes rozhodují finance. O všem! Kdo to nevidí je slepý, či žije v pohádce. Bavit se zde na SN je něco jiného, než-li být tím, kdo má za vše odpovědnost. Kdo tvrdí, že ne ať jde za Řebíčkem a nabídne mu, že přivede trenéra špičkové úrovně a zajistí jeho příjem. Ať to udělá když se mu Franz nelíbí. Zatím nikdo takový není. Tak tam hold teď bude ten jeho známej z Teplic.

        Já absolutně nevidím do nitra klubu, nemám žádné tajné zdroje. Žiji jen z víry v to, že po něčem špatném musí zákonitě přijít to dobré. Pokud mají lidé typu Strašáka info, že se v klubu nepřestala dít "levá", ať proti ni protestují tou nejdrsnější formou, ať zase klidně vtrhnou na hřiště. Pokud by se ale mělo protestovat jen z jakéhosi principu jsem v zásadě proti.

        Doležal vykřikoval silná slova o tom, jak se právě na Slavii mění historie. Řebíček zatím mlčí, ale přivádí hráče. Zkusme mu nechat čas hájení...

    • Re: Hroby v Edenu

      Tonda     před 13 lety 10.10.2011 23:53 |  
      0 0

      co je to ta moderní fráze - že "letos bude stačit, když se klub uzdraví"???

      Copak si asi mi slávisti pod tímto pojmem představujeme? Povím Vám, co si pod tím rozhodně nepředstavuji já. A to je kovaný Straka na lavičce.. To jsou neustávající škatulata na lavičce ačka i béčka, to je zhoršení spolupráce s fanoušky. hrozná až deprimující hra předváděná dokonce i v domácím prostředí.. Tohle je ta ozdravá kůra kvůli které máme být klidní?

      Nějaký Strakaje mi u pr... Mě osobně ten člověk připadne směšný.. Tím jak vystupuje, tím jak mění názory a taky tím jak mluví o tom srdíčku, a za týden jde trénovat svého úhlavního soupeře se slovy že má právo na práci. Nicméně mu nepřeji zle. Třeba bude mít i úspěch.

      • Re: Hroby v Edenu

        janko (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 08:28 |  
        0 0

        Spíše než stabilizační bych tuto sezonu označil za normalizační. Je třeba oddělit zrno od plev, tím myslím, idealisty od těch s hroší kůží jimž nevadí ani kovaný sralťan na lavičce...

  29. Re: Hroby v Edenu

    Tommy     před 13 lety 10.10.2011 23:11 |  
    0 0

    Co k tomu říct. Slavii fandím odmala. Dlouho jsem zde nic nepsal, ale tohle mi tedy vyrazilo dech. Že to Těm, kteří tohle udělali, není trapný, ubohý...

  30. Re: Hroby v Edenu

    samciz (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 23:47 |  
    0 0

    Myslím, že pokud někdo má potřebu protestovat, tak by to měl udělat způsobem, kterým se sám neshodí, a který respektuje lidskou důstojnost - tedy protestovat ano, ale vhodným způsobem.

    Forma protestu s kříži mi připadá velmi nechutná - a to se říkávalo, že Slavia má inteligentní fandy. Je mi to líto.

  31. Re: Hroby v Edenu

    Max1     před 13 lety 10.10.2011 23:59 |  
    0 0

    musím ještě napsat jedno....autoři by si měli uvědomit, že se snížili na mnohem nižší morální dno, než ti, proti kterým je tato akce mířená. Pořád se tu někdo ohání, jak Slavia je klub inteligence, jak fanoušci a lidi s ní spjatí jsou čestný lidé a teď člověk, co si říká slavista udělá tohle? To není protest je ubohost. Jediné co mě uklidňuje je fakt, že tato akce se nesetkala s velkou podporou.

    • Re: Hroby v Edenu

      SmoKerS     před 13 lety 11.10.2011 01:15 |  
      0 0

      jestliže je ve vašem podání inteligence synonymem oportunismu, tak se po této expozici vyrojilo opravdu hodně inteligentních slávistů..
      myslím, že se asi všichni shodneme, že situace ve Slavii není dobrá. Ptám se tedy proto Vás, jako jednoho z odsuzovatelů tohoto protestu, jaká forma protestu by tedy byla přijatelná, aby nebyla pohoršující, šokující, ale zároveň byla vidět. mě se za poslední dva roky zdá dění kolem Slavie tak šílené, že mě tahle sice trochu drsnější nadsázka nechává úplně v klidu a nemám s ní nejmenší problém... pro mě je slávistické morální dno, nechat Slavii zajít tam, kam zašla. rudý srdcař na naší lavičce je jenom pověstný poslední hřebíček, já sám za sebe se s ním smiřovat nehodlám ani kvůli případným výsledkům...

      • Re: Hroby v Edenu

        DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 01:22 |  
        0 0

        Přesně tak. Já už jsem psal něco podobného výše a taky jsem se od nikoho z pohoršených moralistů nedozvěděl, jak vypadá ten správný inteligentní protest. Oni možná ani protest nechtějí. Chtějí jen klid na práci, držet hubu a krok. I kdyby měla Slávia od zítřka nastupovat ve sparťanských dresech, tak se přece až tak moc neděje a inteligent se proti tomu nebude přece bouřit natož kdyby při tom použil nějákou vulgaritu nebo něco !

        • Re: Hroby v Edenu

          SmoKerS     před 13 lety 11.10.2011 02:11 |  
          0 0

          taky absolutně nechápu tu ohebnost slávistů.. co je to za náturu, nechat takhle beztrestně zametat s milovaným klubem?? viz moje výzva níže...

          • Re: Hroby v Edenu

            Viking     před 13 lety 11.10.2011 08:51 |  
            0 0

            Jiný druh protestu? Prostě nechodit na fotbal...

        • Re: Hroby v Edenu

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 09:58 |  
          0 0

          Nebud demagog, doktore, vis ze to tak neni. Pochopitelne najit vhodnou formu protestu neni jednoduchy.. ve skutecnosti se s nastalou situaci mnoho delat neda.. krom toho, ze proti tomu muzem protestovat.. a sds se muze pokouset komunikovat, aby se podobne veci v budoucnu uz nedely..

        • Re: Hroby v Edenu

          EdCable     před 13 lety 11.10.2011 10:51 |  
          0 0

          Asi neumis cist...

      • Re: Hroby v Edenu

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 09:55 |  
        0 0

        dobry protest je ten, ktery upozorni verejnost na problem, ukaze na skutky tech, proti kterym se protestuje.. spatny protest je ten, ktery z protestujicich udela na vetrejnosti hlupaky a z tech druhych obeti.. takze bohuzel.

  32. Re: Hroby v Edenu

    SmoKerS     před 13 lety 11.10.2011 02:06 |  
    0 0

    chtěl bych vyzvat někoho z místních pohoršených diskutérů aby tedy napsal namísto bezduché kritiky lepší a "inteligentnější" způsob protestu, který by měl alespoň poloviční ohlas jako tento.. podotýkám, že mě osobně tato forma vůbec neuráží ba s ní i souhlasím... asi jde jenom o míru nasranosti na to, jak se zachází se Slavií... může to někomu přijít nevkusné, ale hrozivost situace ve Slavii, je pro mě adekvátní míře nevkusu tohoto protestu, nebo jí spíš ještě překračuje! To vám opravdu ani trochu nevadí majitel zloděj, ředitel bolševik, fízl a sparťan a teď jako třešnička trenér rudej kovanej srdcař a šašek, který vždy rád viděl spartu před Slavií? kde je hranice toho, kde má přestat slávista ohýbat hřbet? to z nás musí udělat FC Viamont Praha třeba v modrožlutých dresech, aby sme se ozvali? nebo ani to ne, když bude třeba titul a poháry? můj pohár přetekl už dlouho před strakou, už nebylo kam přilévat. ale oni stále přilévají!!

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 09:47 |  
      0 0

      souhlas

  33. Re: Hroby v Edenu

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 07:50 |  
    0 0

    Osobně z podobného druhu protestu nejsem zrovna nadšen, ale autory chápu, také mi už situace kolem klubu docela dost vadí.

  34. Re: Hroby v Edenu

    LordEdmund     před 13 lety 11.10.2011 08:22 |  
    0 0

    Nemůži řict, že souhlasim uplně bezvýhrad, ale přesto spíše souhlasim. Bejt mi o 20 let méně, tak bych se rád takové akce zůčastnil:-))Prostě k určitému věku ,taková forma protestu patří.Pravda, od těch 40 člověk už tak nějak ztratí to zanícení a chuť na něco radikálně upozornit, ale to neznamená, že by musel takový čin odsuzovat.
    Jinak ke zdejším pokrytcům, kteří se nad tim ofrňují nemám slov.Ti si jinou než soućasnou Platilovsko Policejní Sparťansko tunelářskou Slavii nezaslouží.Nezapomeňte vy zoufalci napsat taťkovi Platilovi omluvnej dopis... blicí smajlík..

    • Re: Hroby v Edenu

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 09:50 |  
      0 0

      Nesouhlasim.. hroby hranici s vyhrozovanim smrti.. to je pres caru, dela to z nas zas jednou vetsi pitomce nez jsou ti, proti kterym protestujeme.

  35. Re: Hroby v Edenu

    Gino     před 13 lety 11.10.2011 09:10 |  
    0 0

    Aha... tak už nejen Sparta a Drážďany mají své magory. Škoda.

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 09:47 |  
      0 0

      Stále čekám na vysvětlení alespoň od jednoho z vás, jak má vypadat ten správný "nemagorský" inteligentní protest, tak aby si toho protestu někdo všimnul a měl tudíž nějáký smysl.

      • Re: Hroby v Edenu

        samciz (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 10:27 |  
        0 0

        Tento článek se jmenuje Hroby v Edenu, lidi tady prostě reagují na to, zda se jim to líbí, nebo ne. Stejně, jak jsem napsal výše, že lidi mají právo protestovat, mají právo i nesouhlasit, za což, myslím si, si nezaslouží nadávání do zbabělců nebo budižkničemů, kterým je Slavia ukradená. To, co chci říct je, že nesouhlasit neznamená nutně přijít s něčím lepším
        Otázka na to, jak má vypadat ten správný "nemagorský" je hypotetická, protože i kdybych tady cokoliv napsal, ty hroby už tam byly a lidi si jich všimli a z minulosti se to "neodmaže".

        • Re: Hroby v Edenu

          DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 13:11 |  
          0 0

          Názor nikomu neupírám, ovšem zároveň říkám, že negativně reagovat umí každý, ale solidní diskutér k tomu nabídne i pozitivní řešení. Tato situace se musí něják řešit a říkat jenom A (tohle se mi nelíbí) a neříct B (udělal bych to takhle) je poněkud nekorektní. Nadávat umí každý, to je tady na diskuzi vidět, ale nabídnout pozitivní řešení málokdo.

  36. Intelektuálské intermezzo

    tantalos     před 13 lety 11.10.2011 09:43 |  
    0 0

    Hlavou se mi honí francouzská větička. J´irai cracher sur vos tombes, název básně velkého autora francouzské intelektuální elity 50. let - Borise Viana. Do češtiny se to překládá jako Půjdu naplivat na naše hroby.
    Je to výraz generační pomsty. Není to elegantní větička, sám obvykle dávám přednost gentlemanskému saturninovskému ironickému humoru, alespoň si tak fandím. Jenže tak na "úrovni" se dnes nemluví ani ve vládě, ani v parlamentu.
    A vlastně i já sám jsem si párkrát plivl na hrob, třeba generála Čepičky, když jsem ho přirovnával k Rosenovi.
    Ale takový už je svět. Jedna generace plive na hrob té předchozí. Stejně tak si jednou dnešní ultras, příští pupkatí otci od rodin budou vzpomínat na dnešní krizi Slavie. Platil, Řebíčkové i Straka budou dávno ležet v hrobě, ale Slavie bude žít dál. (Čert ví, jestli tihle čtyři budou mít vůbec hroby, nebo zda je nechá jejich potomstvo kvůli šetření rozptýlit.)
    A tak mě tam mrzí, že tyhle čtyři "hroby" byly již odstraněny. Měly by tam zůstat jako memento mori. A my bychom si tam čas od času šli zaplivat, abychom si ulevili.

    • Re: Intelektuálské intermezzo

      Tonda     před 13 lety 11.10.2011 10:26 |  
      0 0

      když už teda udělali adresné hroby, nechybí tam v tom případě nějaké i pro doležala, rosena, france, sisaka, a buhvikoho dalsiho co se slavii zameta jako se stetkou?

      • Re: Intelektuálské intermezzo

        SKS70     před 13 lety 11.10.2011 10:48 |  
        0 0

        to teprve přijde - pro ně bude připravena šibenice před Mekáčem, pro Doležala se připravuje gilotina uprostřed hřiště, šmejdi jedni. S protestem souhlasím - jak se z lesa volá, tak se z lesa ozývá a na hrubý pytel patří hrubá záplata ..... Nemůžu pochopit, že se tady někdo snaží omlouvat s. Platila - Sparťana, benga,komunistu a navíc toho, kterej neustále lže a směje se nám do ksichtu!

    • Re: Intelektuálské intermezzo

      hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 20:17 |  
      0 0

      pěnu dní jsem četl asi 5krát

  37. Re: Hroby v Edenu

    Tonda     před 13 lety 11.10.2011 10:29 |  
    0 0

    Jinak Panové, dneska sem měl krásný sen. zdalo se mi ze prijeli nejaci arabaci a rekli, tady mate 2 miliardy penez, a bereme si slavii vcetne stadionu :)

    jenze pak sem se probudil a musel sem jit do prace.. ale stejne to bylo nejake znameni. takze ocekavam nejakou dobrou zpravu ze slavie. :)

    • Re: Hroby v Edenu

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 12:19 |  
      0 0

      Já měl dneska taky sen. Sleduju na internetovém on-linu Slovácko-Slavia a vidím 4:0 pro domácí, víc si z toho nepamatuju...

  38. Re: Hroby v Edenu

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 11:56 |  
    0 0

    pise se rok 2032. Slavia jiz 20 let neexistuje a vy uklizite pudu se svym vnukem. v tom vnuk najde dres, salu, vlajku, knihy a polozi nevinou otazku "Dedo, ty si hral fotbal?,co je to za dres?"
    vam se zaskli oci a zacnete vypravet...
    pak prijde dalsi otazka " a proc jste nic neudelali?"
    co reknete? odsuzoval sem vsechny formy protestu, protoze nebyly dost inteligentni, tedy hodne naseho jmena. k 5. kvetnu nekteri z vas reknou ze kricel na ty lumpy co stali na hristi, ze chteji fotbal...
    jestli se vam tato forma nelibi, ok. respekt, ale neodsuzujte! pridejte vlastni napady! ja nechci zazit rok 2032 a uklid na pude!

    • Re: Hroby v Edenu

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 12:11 |  
      0 0

      vis, synku, vykopali jsme 4 hroby.. ale nepomohlo to.. meli nas jen za kreteny..

      • Re: Hroby v Edenu

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 12:42 |  
        0 0

        jak už jsem psal nemám k tomu zatím jasný postoj ale takhle se už z principu uvažovat nedá. Pak by nemělo cenu zkoušet vůbec nic. Respektive jenom to o čem jsem přesvědčený, že má 100% šanci na úspěch ale to v reálném životě znamená mizivé procento.
        Jak říká Nicholson v Přeletu nad kukaččím hnízdě: alespoň jsem to zkusil..
        Každý má svůj přístup, někdo více inteligentní někdo méně.. co má jakej vliv nikdo pořádně neví, takže já to neodsuzuji. Slavii je pořád na smrtelné posteli, to je třeba brát v úvahu. Není to jako kdyby vykopali hroby hráčům jenom proto, že nehrají dost dobře.. tohle je jiný boj s jinými pravidly..

        • Re: Hroby v Edenu

          janko (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 12:49 |  
          0 0

          pánové, pánové, slávisté se hadají už několik let mezi sebou o mimofotbalové věci a přitom kdyby ten klub byl řízen jak má, tak by k těmto diskuzím vůbec nedocházelo, tak kde je chyba? Ale ono to asi někomu vyhovuje...

          • Re: Hroby v Edenu

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 13:32 |  
            0 0

            Komu to proboha tady vyhovuje? jasne, jsem prevlecenej platil..:-).

            Kmotr: jedna vec je aktivita, alespon neco zkusit, to je fajn, druha vec jsou vysledky aktivity, ktery puvodni zamery obraci naruby, fanousci jsou na verejnosti za idioty a lidem, proti kterym byl protest veden, to zase dalo munici proti fanouskum a "duvod" fanousky prehlizet.. predpokladam, ze tenhle vysledek nikdo nechtel.

            • Re: Hroby v Edenu

              Tonda     před 13 lety 11.10.2011 13:49 |  
              0 0

              je lepší udělat alespoň něco, nežli nic. Raději ať má vedení v ruku munici, než aby bylo ticho na jejich práci.. Je lepší vypadat jak blbec, než jako malej českej trouba který si nechá všechno líbit. Je lepší něco dělat než od toho druhé odvracet. Míra vkusu je subjektivní pro každého z nás. Ale je potřeba aby se něco dělo, jak ty lepší protesty, tak ty horší. Třeba se i přes ty všechny protesty nic nezmění, ale je lepší něco zkusit, než neudělat nic. Proto už přestaňte soudit míru vkosu tohoto činu, a buďte jednotný v názoru že je třeba něco udělat.

            • Re: Hroby v Edenu

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 14:02 |  
              0 0

              No asi je rozdíl jak na to kdo pohlíží. Já si nepřipadám jako idiot, ani že je něco naruby a že by měl někdo proti mě munici. Mě prostě někdo ničí klub před očima, můžeme to nazvat válkou, ta má svoje metody, špatné, dobré atd. Ale to je na delší povídání a na to teď nemám čas, příště..

    • Re: Hroby v Edenu

      DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 13:19 |  
      0 0

      Pěkně napsáno. Tady je spousta hyperkorektních pohoršených moralistů, ale recept na ten správný inteligentní protest / postoj nemá nikdo z nich. Opkovaně jsem je zde vyzýval ať něco napíší a nic. Ono totiž ani nic takového z principu neexistuje, aby byl protest účinný a zároveň bezpohlavní neurážlivý jemný.

      • Re: Hroby v Edenu

        lassiter     před 13 lety 11.10.2011 13:24 |  
        0 0

        Co znamená účinný? Že se o něm píše v novinách?

        • Re: Hroby v Edenu

          quelhar (admin)     před 13 lety 11.10.2011 13:33 |  
          0 0

          Bohuzel, ale ano...
          Protest, o kterem se ti, proti kterym je veden, ani nedozvi, je proste tak nejak k nicemu...

          Kuprikladu ony hroby - instalovany byly v noci na sobotu, obrazky koluji internetem uz v sobotu odpoledne, ale teprve az v pondeli, kdy se to objevi v mediich, je z toho skandal a dozvi se to i Rebickove a zacnou se zajimat, co to bylo a kdo to ma na svedomi...

      • Re: Hroby v Edenu

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.10.2011 13:34 |  
        0 0

        mas pravdu, recept nemam.. myslis si, ze protest byl ucinny?

        • Re: Hroby v Edenu

          DrFe1     před 13 lety 11.10.2011 15:24 |  
          0 0

          Myslím si, že ano. V tom smyslu, že se o něm ví (ohlas v médiích) a díky ostřejší formě je větší naděje, že si Řebíčkové, Platil a spol. uvědomí, že když se protestuje takhle tvrdě, tak asi s tím angažováním Straky opravdu přešlápli. Teď už lépe vědí, že spousta lidí už toho má dost.

    • Re: Hroby v Edenu

      opicemag     před 13 lety 11.10.2011 16:11 |  
      0 0

      A ke komu poputuje dál? Myslím, že si ho Natland nenechá.

  39. Re: Hroby v Edenu

    podol (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 15:51 |  
    0 0

    Ještě k oněm "hrobům".Že by mne to nějak potěšilo,to ne,ale
    každá generace reaguje jinak,a autoři asi mají pádný důvod k protestu.Co mne však zcela irituje,jsou zprávy-policie si vyžádala
    záznamy bezpečnostních kamer,zjišťuje autory,vyšetřuje.....
    Nedokáži určit,zda se jedná o trestný čin či jen přestupek,ale co
    kdyby policie se stejnou vervou začala vyšetřovat "tunel" ve
    Slávii v minulých letech,zveřejnila audit hospodaření....To ani
    nezmiňuji známé kauzy v mimosportovní oblasti.....
    Podol

    • Re: Hroby v Edenu

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 18:49 |  
      0 0

      Souhlasím, chybí tu rovný metr.

    • Re: Hroby v Edenu

      capi (přítel SN)     před 13 lety 12.10.2011 20:33 |  
      0 0

      Ono by úplně stačilo, kdyby jeden akcionář nebo skupina držitelů akcií Slavie podala trestní oznámení, pokud se tak ještě nestalo. Proč akcionářů? Protože ti se mohou zcela objektivně cítit poškozeni jednáním různých osob, jejichž výsledkem bylo snížení hodnoty jejich majetku (akcií).
      Na koho trestní oznámení? Klasicky na neznámého pachatele. Kromě toho ale i na ty členy představenstva, kteří byli ve funkci v období dejme tomu od postupu do LM - namátkou tedy pánové Rosen, Doležal, Franc, tedy ti, kteří jsou i nadále čestnými hosty na vip tribuně. Další osobou, na níž by mělo být vedeno trestní oznámení, je Platil. A to zejména kvůli prošetření jeho obchodů s Peltou, snižování hodnoty majetku a.s. (viz Raqued či Belaid) a určitě by se našlo spousta dalšího.
      Po podání trestního oznámení by musela Policie konat. A případně zdůvodnit zastavení prošetřování. A určitě by se tím zabývala média a nešlo by tak jednoduše to zamést pod koberec, pokud by tam případně byl i tlak na státní zastupitelství nebo dokonce, kdyby to začalo fungovat tak, jak má...