Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Schůzka SDS s vedením

Zástupci sdružení Sešívaní drží spolu se ve středu sešli s představiteli Slavie, aby si vyjasnili události posledních týdnů a pokusili se dohodnout na formě vzájemné komunikace a spolupráce.

Schůzky v Edenu se za Slavii zúčastnili Aleš a Adam Řebíčkovi a František Straka, za SDS Ladislav Adamec, Martin Krob, Tomáš Dvorský a Jana Kaufnerová. Původně měl být přítomen i Lukáš Vala, ale vzhledem k jeho vyjádřením v tisku si vedení klubu nepřálo jeho přítomnost na jednání. Ostatní členové SDS přesto na setkání šli, nechtěli jsme dál pokračovat ve vyhrocené komunikaci s klubem. V průběhu jednání jsme si toto nedorozumění ujasnili, vysvětlilo se, že vyjádření Lukáše Valy bylo novináři pozměněno a vytrženo z celkového kontextu. Na žádost vedení Slavie bude takováto situace řešena i do budoucna tím, že Lukáš Vala bude podobné nepravdivé spekulace v médiích dementovat prostřednictvím Slávistických novin. S účastí Lukáše Valy na dalších pravidelných setkáních s vedením Slavie se tak pro příště samozřejmě počítá. Jak jsme zdůraznili, je jedním z nás a právě on má největší zásluhu na současné podobě kotle a podpoře hráčů.

Na více než dvouhodinovém setkání se diskutovalo několik témat, pro nás bylo jednou z nejdůležitějších záležitostí probrat 1000 slávistických slov a pokusit se realizovat kroky, které jsou podstatné pro získání důvěry fanoušků v klubové vedení. Aleš Řebíček souhlasil s pravidelnou komunikací směrem k fanouškům, vyzval nás, abychom určili termíny každých 14 dnů, kdy se budeme scházet v podobné sestavě jako včera a budou nás informovat o dění v klubu, případně s námi konzultovat některé plánované kroky. Dále bude možnost na Aleše Řebíčka jednou měsíčně prostřednictvím Slávistických novin posílat otázky, stejně tak jako na další lidi z klubu. Souhlas byl i se setkáními s generálním ředitelem Slavie buď v boardroomu či na tribuně, jak už tomu bylo v minulosti, zhruba jednou za čtvrt roku. Diskutovali jsme o osobě, která by měla na starost kontakt s fanoušky, kdy ze strany Slavie byl touto osobou určen Adam Řebíček, stejně jako o zapojení bývalých slávistů do dění okolo klubu. Přislíbeno bylo také zveřejnění organigramu Slavie, aby fanoušci měli přehled, kdo v klubu pracuje a za co je zodpovědný.

Upozornili jsme na nedostatečný počet akcí, kde jsou přítomni hráči, shodli jsme se, že by neměl být problém jednou měsíčně uspořádat autogramiádu či podobné akce za účasti hráčů, pokračovat by měly i návštěvy hráčů na besedách odboček OP. Hráči by měli aktivně podporovat i případnou distribuci lístků zdarma do škol.

Jedním ze zásadních bodů diskuze byla výměna trenéra, řekli jsme, že s ní nesouhlasíme, na naši otázku, kdo trenéra volil, Aleš Řebíček odpověděl, že právo veta měl on. František Straka nám řekl, jak se cítí a že chce pomoct klubu nahoru, na rovinu jsme řekli, že proti Františku Strakovi protestovat budeme, ovšem obě strany se shodly, že protesty v žádném případě nepřerostou do fyzického násilí a nebudou poškozovat klub případným disciplinárním či finančním postihem. Odsoudili jsme incident dvou slávistů při zápase s Olomoucí, kdy padesátiletý fanoušek skončil s proraženou lebkou a zlomenou spodinou lebeční v kritickém stavu v nemocnici. Mimochodem právě v případě angažmá Františka Straky nás mrzí, že nedocházelo k pravidelné komunikaci mezi SDS a vedením dřív, jistě bychom upozornili na to, že je to krok, který vyvolá hodně nevole a vyhnuli bychom se tak současným protestům a medializaci Slavie.

Řešila se i další témata. Na naše dotazy jsme byli informováni, že v průchodu na tribunu sever budou během zápasu nainstalovány rollery se slavnými slávistickými hráči minulosti, další výzdoba závisí na dohodě s Eside, stejně tak jako případné odstranění plakátu Pepiho Bicana. Upozornili jsme na nevhodný tón komunikace klubu v kauze Bican ml., ačkoliv chápeme, že klub se chtěl ohradit proti poškozování třetí stranou. Vznesli jsme námitky proti přítomnosti některých osob na zápasech Slavie, jmenovitě Antonína France a Tomáše Rosena. Seznam lidí, kteří mají v Edenu vipky, bude prověřen, u Tomáše Rosena nás Aleš Řebíček ujistil, že nemá žádný vliv na chod klubu, nicméně že jsou dlouholetí kamarádi a podobně na zápasy s nimi jezdí třeba i Vladimír Růžička. Opět jsme se dostali na téma časů, kdy se hraje liga, bohužel v současné době není šance hrát v přijatelném termínu, pokud si zápas vybere televize. Pokud se v neděli bude zároveň hrát hokej, bude Slavia hrát vždy od 15 hodin. Ptali jsme se i na dluhy, které Slavia má, v současné době je uhrazena naprostá většina závazků, zbývající dluhy ve výši cca 15 mil. Kč, jsou buď rozporovány nebo probíhají jednání o postupném splácení formou splátkového kalendáře. Byli jsme informováni o slavnostním otevření zázemí pro mládež příští týden.

Doufáme, že středeční schůzka nám pomohla vyjasnit si stanoviska a nastartovat vzájemnou komunikaci a spolupráci, která bude jen ku prospěchu Slavie. Na závěr jsme zopakovali, že nesouhlasíme s některými kroky, které klub udělal, a že vedení může počítat s protesty fanoušků.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Schůzka SDS s vedením

    lassiter     před 13 lety 07.10.2011 10:31 |  
    0 0

    Tak Slávisti si navzájem prorážej lebky jo? To je síla.
    Příště se prosím zeptejte pana Adama, jestli nemá pocit, že fakt, že stojí před soudem jako podezřelý ze spáchání poměrně závažných trestných činů, nepoškozuje dobré jméno Slavie (existuje-li ještě něco takového) a jestli proto nehodlá do úplného osvobození odstoupit z představenstva.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Tonda     před 13 lety 07.10.2011 11:03 |  
      0 0

      v tomhle státě existuje presumpce neviny

  2. Re: Schůzka SDS s vedením

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:44 |  
    0 0

    Z mého pohledu po určitém vychladnutí.. to zní rozumně.. Řebíčkové jsou majiteli slavie a jsou to lidé s jiným způsobem uvažování, než jsme u majitelů slavie očekávali.. přesto se mi chce věřit, že nechtějí slavii škodit.. může to být hodně o komunikaci, časem třeba i pochopí, že slavie není obyčejná firma a že je třeba chovat se citlive a usilovat o prizen fanousku, jinak nema smysl v tomhle oboru pusobit..

    se strakou nic neudelame, ale on tady nebude vecne.. jde o to, aby se neco zlepsilo do budoucna a aby budouci kroky uz byly jiny..

  3. Re: Schůzka SDS s vedením

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:53 |  
    0 0

    Jako celek OK. Praxe ukáže... Jinak, jak je to přesně s tou přístavbu- resp. co bude využívat Bohemka a co mládež ? Nebo je to pro mládež až po odchodu klokana ( odejde-li někdy)?

  4. Re: Schůzka SDS s vedením

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 11:00 |  
    0 0

    Dobrý den Jane, je pravda ze se jedna o konflikt mezi starsim fanouskem a druhym rozervavacem Slavie, nazyvany Matouš jak se spekuluje? Tenhle člověk totiz na Slavii uz nema byt minimalne od dob Olomouce kdy jak vsichni vime byl jednim z hlavnich akteru vandalismu, náběh na dveře a vystříkání hasičáku atd. , jak je vubec mozne ze je jeste na stadionu! ( řecnicka otazka ne na vás) Nějaká aktuální informace o stavu toho pána?

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Stahler     před 13 lety 07.10.2011 14:08 |  
      0 0

      Já ten incident neviděl,ale toho pána jo a vážně na něj nebyl hezký pohled jak měl hlavu od krve a ležel bez hnutí na zemi.Zdravotníci okolo něho měli plné ruce práce.Taky by mě zajímalo jak na tom je,snad bude v pořádku.Jestli to udělal Matouš to nevím,ale hodně se spekuluje že jo.K tomu by se ale měl vyjádřit někdo kdo to viděl.Svědků v té chodbě muselo být hodně,některé prodavačky ve stánku budou určitě vědět co se stalo.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        jane (admin)     před 13 lety 07.10.2011 21:31 |  
        0 0

        Ano, je to pravda, taky za svuj cin bude odpovedny. O aktualnim stavu info nemam, snad bude v poradku.

  5. Re: Schůzka SDS s vedením

    travel (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 11:07 |  
    0 0

    Díky moc za Vaši iniciativu.Doufejme,že na čem jste se domluvili bude platit.Včera se tu objevily nové informace ohledně pozemků a stadionu.Myslím si,že by neměl být pro SDS problém se sejít s J. Huptychem a domluvit s ním schůzku.Jistě drtivá většina z vás se s ním velice dobře zná.Tím by se podle mě vše vyjasnilo a přestalo by se zde zbytečně spekulovat.A že to je veledůležité téma jistě nemusím zdůrazňovat.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Slawek     před 13 lety 07.10.2011 12:36 |  
      0 0

      To by neměl být vůbec problém, vždyť Láďa Adamec je členem představenstva SK, tudíž Huptychův kolega.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        travel (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:41 |  
        0 0

        Přesně tak a Vrba se s ním také jistě zná.Quelharovi a spol. se nechce na tento můj příspěvek reagovat.

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          quelhar (admin)     před 13 lety 07.10.2011 14:06 |  
          0 0

          Neni to tak, ze se mi nechce, jakoze spis k tomu nemam co rict, protoze nevim, jak to s pozemky doopravdy je. Vim, ze pan Huptych byl na nekolika schuzich SDS jeste na jare, vim, ze neni problem pro hodne lidi z SDS se s nim sejit. Protoze ja se v problematice neorientuju a uprimne receno ani neznam podrobnosti nejnovejsich spekulaci ohledne pozemku, tak jsem se necitil byt opravneny to ted nejak komentovat...

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            travel (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:06 |  
            0 0

            Já od Vás ani nikoho jiného z SDS nechci teď komentář.Jen se mi zdá,že toto je velice dúležitá záležitost a měli by jste se u J. Huptycha informovat.Tím spíše,že jistě to bude patřit mezi témata a otázky položené Řebíčkovi a spol.

  6. Dlouhodobé cíle, záměry? Osoba Platila?

    ElvisPresley     před 13 lety 07.10.2011 11:09 |  
    0 0

    Zeptali jste se bří. Řebíčků, jaké jsou jejich dlouhodobé cíle s klubem? Jaké mají záměry, vizi, smysl jejich působení atd.??? A osoba Platila?? Proc v obchodním rejstříku je stále neplatný stav obsazení statutárních orgánů???

  7. Re: Schůzka SDS s vedením

    mart     před 13 lety 07.10.2011 11:16 |  
    0 0

    Quelhare (Jane), mohl bych Vas poprosit o laskavost?
    Neustale se opakuje (bohuzel i na SN) spojeni VEDENI a Slavie.
    "Vedeni" je fasisticko-komunisticky termin. Uz pritomnost toho terminu me znacne irituje. Spojeni se Slavii pak tento pocit nasobi.
    Nazyvejte veci pravymi jmeny.
    Pan Rebicek je majitel.
    Pan Rebicek druhy ma jakousi funkci.
    Pan Platil neni "vedeni", ale jen zamestnanec (mimochodem nechapu, proc mu pan Rebicek neporidi osobniho mluvciho, ... pokud ten clovek neco umi [nedokazu posoudit], tak komunikace to urcite neni)
    Pan Straka take neni "vedeni", ale jen zamestnanec.
    Dekuji.
    Udelalo by mi to radost, .... moc ji ted nemam :D.
    vse z povzdali sledujici mart

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      quelhar (admin)     před 13 lety 07.10.2011 11:21 |  
      0 0

      Ja ti rozumim, nicmene je jednodussi napsat, ze se zastupci SDS setkali s vedenim klubu, nez napsat, ze se setkali s majitelem a prezidentem klubu, clenem predstavenstva a trenerem.
      Ja to beru tak, ze Rebickove ten klub vlastni, tedy jej i "vedou". Ze byl na schuzi pritomen i Straka, s tim se snad predem ani nepocitalo.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        mart     před 13 lety 07.10.2011 11:24 |  
        0 0

        Jednodussi.
        Hezke.
        A ty mas Guelhare rad jednodussi ? :D

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          mart     před 13 lety 07.10.2011 11:28 |  
          0 0

          .....teda, ze se obcas preklepnem, ... to se muze stat kazdemu. I panu Jirimu. Ale za tento preklep se quelhare osobne omlouvam.mart

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 11:58 |  
      0 0

      Mě zase irituje, že tady někdo v nicku požívá jméno Boha války, ale smířím se s tím.

      Vedení je normální všeobecně používaný pojem, já na něm tedy nevidím nic závadného.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        Jakubisko     před 13 lety 07.10.2011 13:29 |  
        0 0

        bůh války je Mars, chytráku.

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 20:07 |  
          0 0

          Jinak zvaný též Mart, blbáku

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      tantalos     před 13 lety 07.10.2011 12:00 |  
      0 0

      Chápu martovy výhrady vůči slovu vedení, případně vůdce. Ein Führer... Vožď?
      Jaké jsou ale alternativy? Management? Nebo dokonce menedžment? A jak překládat výraz "leader"? "Leadership"? Předák (Brigády socialistické práce?)?
      Představenstvo má velmi specifický význam.
      Obávám se, že za slovo vést a vedení nemá čeština dost alternativ a je na tolik zaběhnuté, že se s tím již moc nenadělá.
      Ale s ohledem na Straku: nebylo by správnější říkat mu spíš Führer než trenér?

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:04 |  
        0 0

        Spíš Capo, nebo abychom neurazili Capo di tuti Capi

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 12:13 |  
          0 0

          Na něj by sedělo spíš "Duce". Musolini byl podobnej kašpar jako tenhle sparťanskej nýmand.

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:34 |  
            0 0

            já to myslel na majitele

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          bongor     před 13 lety 07.10.2011 14:52 |  
          0 0

          Počkej ,capo di tutti capi je snad Pelta ne?

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 09.10.2011 17:00 |  
            0 0

            ten je Capo Crimini :-)

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 13:25 |  
      0 0

      Vedení je souhrnné označení lidí, kteří se nějakým způsobem podílejí na řízení klubu. Je teda jasné, že když se setkám s A+A Řebíčkovic, Platilem a Strakou, tak jsem se setkal s Prezidentem, jakousi výkonnou funkcí (aleš), generálním ředitelem a hlavním trenérem. Pokud by tam nebyl pan Straka, tak by se dalo říct s užším vedením. Každopádně je vidět, že každý z pánů má na starosti řízení nějaké oblasti klubu, ať je to celý klub (ŘŘP) nebo jen A tým (Straka). Alternativní název pro vedení se dnes asi používá management. Ovšem nevím proč u tradičního českého klubu nezůstat u českého "vedení" místo počeštěného "menežment"? Protože to používali komunisti? Bože nebuďtě blázen, to máme přestat jezdit auty, pít, jíst, dýchat? To taky dělali komunisti...

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        mart     před 13 lety 07.10.2011 14:17 |  
        0 0

        :D, :D, ne, tak tak to opravdu nebylo mysleno. A nebojte, jist a pist kvuli nim neprestanu :).
        Ani po "menežmentu" netouzim.
        Vedeni je slovo, ktere (mimo jine) svadi k povedomi, .... ze kdosi, cosi vede.... JEN VEDE. Chapete me docela jiste.
        Nevim jak to vyjadrit v cestine, .... pritom matematicke by to bylo hrozne jednoduche.... mam rad presnost.
        Panu Rebickovi to PATRI.
        Je tedy VLASTNIK. Se vsim, co k tomu patri. S pravy. S povinnostmi.
        Pokud je situace tak, jak je mi znamo. Neda se mu prozatim nic moc vytknout, spis naopak. Na dalsi hodnoceni je jeste prilis brzy (tipuju brezen az kveten 2012).
        Co se tyce ostatnich zucastnenych (Pan Rebicek druhy, Pan Platil, Pan Straka), tito panove me naprosto nezajimaji. Maji urcity vztah k Vlastnikovi (bud rodinny, nebo zamestnanecky), ... plni tedy pane Rebicka prikazy.
        Jak si je vybiral (krom pripadu pane Rebicka druheho), mi neprislusi hodnotit, i kdyz vybrani (zejmana pan Platil a pan Straka) me zrovna nepresvedcuji o nejak prilis vytribenem vkusu vlastnika Slavie.
        Jak uz sem ale predeslal, mlcky s hodnocenim pockam.mart

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:41 |  
          0 0

          No ale vždyť oni to vedou, ve smyslu řídí. Každej něco jinýho ale všichni zúčastnění mají něco na starost. Jsou vedoucí (ředitelé, manažeři jak je komu libo) svěřených úseků. Vyjma Aleše, který je nad nimi. Jak jinak to říct souhrnně? ;o)

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            mart     před 13 lety 07.10.2011 16:25 |  
            0 0

            Pravda, ... jak to rici souhrne :)

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            mart     před 13 lety 07.10.2011 16:33 |  
            0 0

            Mozna "schuzka s majitelem, a jeho potentaty" ?

            • Re: Schůzka SDS s vedením

              tantalos     před 13 lety 07.10.2011 16:42 |  
              0 0

              A co schůzka s držitelem? Protože Slavii nikdo nemůže vlastnit, protože si už Bicana ani F. Veselého nekoupí?

              • Re: Schůzka SDS s vedením

                Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 16:45 |  
                0 0

                tak jedině s držitelem akcií. Protože pokud by to byl jen držitel Slavie je to stejný jako vlastník. Zajímavá jazyková debata :D

            • Re: Schůzka SDS s vedením

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 16:46 |  
              0 0

              Nebo "schůzka s Temnou stranou" :D

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          tantalos     před 13 lety 07.10.2011 15:44 |  
          0 0

          Jenže ani označení VLASTNÍK pro p. Řebíčka nemusí být tak zcela přesné. Byly totiž zveřejněny údaje o přijmech p. Řebíčka z daňových přiznání a ty bohužel ukazují, že si nikdy nevydělal dost, aby mohl odkoupit akcie od ENICu a navíc nemovitosti v Itálii, jachtu.... Samozřejmě neznám údaje o přijmech jeho dětí, od nichž si prý půjčoval, ale je z nich někdo tak bohatý?

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            mart     před 13 lety 07.10.2011 16:26 |  
            0 0

            Taky pravda :).
            Doufejme, ze je to PRAVDA.
            Treba ma opravdu bohaty deti :)

  8. Re: Schůzka SDS s vedením

    ctute     před 13 lety 07.10.2011 11:39 |  
    0 1

    Schůzka o ničem. Je škoda že když si vedení klubu nepřálo přítomnost Lukáše Valy, SDS se podvolilo tomuto diktátu a nezůstalo jednotné, a prostě si jeho přítomnost nevyžádalo. A jak se ukázalo oprávněně. Ke vší úctě k ostatním vyslancům , je to právě on , který byl vždy nejvíce vidět a má popravdě největší zasluhu na tom, že někdo dokáže za fanouškovskou obec pozvednout hlas. Bylo to vůči němu nefér. Jinak z textu je patrné, že k žádnému posunu vlastně nedošlo a obě strany zůstaly na svých pozicích. A o budoucnosti klubu či vizích našeho vedeních ani zmíňka.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      EdCable     před 13 lety 07.10.2011 11:54 |  
      0 0

      Zajimalo by me, jaky posun byste si predstavoval. Jestli budou naplneny sliby, bude to lepsi a ta schuzka mela smysl. Jestli naplneny nebudou, tak by na tom ani Strasakova pritomnost nic nezmenila.

      Zajimalo by me (na SDS) jestli budou z tech 14dennich schuzek vydavany nejake pravidelne reporty popripade okamzite nahlas upozornovano, ze k nim nedochazi a proc? Mozna by bylo dobre na zaklade techto slibu zde vyvesit takovy maly kalendar slibenych akci (co 14 dnu schuzka, co mesic akce s hraci, co mesic termin pro dotazy na Alese Rebicka a co ctvrt roku schuzka s generalnim.. to je docela dost veci na zapamatovani:-)) )

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        quelhar (admin)     před 13 lety 07.10.2011 12:06 |  
        0 0

        Rozhodne budeme pripravovat reporty ze schuzek, prave probiha planovani jejich terminu do konce roku...

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          ctute     před 13 lety 07.10.2011 14:13 |  
          0 1

          A naplnit při jednání význam názvu SDS vás nenapadl? Jdete na jednání ne jako rovný s rovným, ale ten kdo plní požadavky toho druhého...viz požadavek na neúčasty Valy , a Straka Vám na oplátku nevadil..? Chtělo by to být zásadoví, tak jako to požadujeme i po vedení klubu.

          • Re: Schůzka SDS s vedením

            quelhar (admin)     před 13 lety 07.10.2011 14:27 |  
            0 0

            Ja jsem tam nebyl, ale postoj kolegu chapu. Z meho pohledu se rozhodovali mezi dvema zly. Jedno vedlo k tomu, ze by si zachovali tvar, z jednani vsichni odesli a zastupci Slavie by dal pokracovali v tom, co delali doted, tedy naprosto kaslali na jakoukoli komunikaci s fanousky, kterym by se naopak krachem tehle schuze jeste vice vzdalili.
            Druhe vedlo k tomu, ze pro jednu schuzku obetovali Strasaka (na dalsich samozrejme nebude chybet) a nastartovali nejake zakladni principy komunikace do budoucna. Ale jak rikam, nebyl jsem tam a nevim, co probihalo pote, co se zastupci SDS dozvedeli o pozadavku na neucast Strasaka.

            • Re: Schůzka SDS s vedením

              EdCable     před 13 lety 07.10.2011 21:11 |  
              0 0

              Tak snad by se k tomu mel predevsim vyjadrit Strasak, respektive TS jako opmenuta skupina, sam(a). Jestli jim to vadi, nebo jestli to berou jako nutnou obet pro jednou nebyt pritomni.

  9. Re: Schůzka SDS s vedením

    SForever1     před 13 lety 07.10.2011 11:52 |  
    0 0

    "Jak jsme zdůraznili, je jedním z nás a právě on má největší zásluhu na současné podobě kotle a podpoře hráčů."
    Dobrý žvásty:-)
    Nechápu proč jste tedy jednali bez Lukáše? Sešívaní Drží Spolu?!?
    Si děláte pr..l?

  10. Re: Schůzka SDS s vedením

    DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 12:02 |  
    0 1

    Mě nejvíc vadí, že jste popřeli heslo sešívaní drží spolu a neodešli z jednání. Nejenom že nebyl důvod Lukáše Valu z jednání vyloučit jako osobu, ale zároveň tím Řebíčkové vyloučili celou jednu významnou skupinu slávistických fanoušků. Tohle se mi nelíbí, to by s nemělo opakovat. Jinak bude heslo SDS jenom prázdný pojem.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:22 |  
      0 0

      To je pravda. I když nejsem příznivcem Lukáše Valy (včera jsem naneštěstí sklouzl až do vulgarit), myslím, že pokud ,,vedení´´ odmítá mluvit s ním kvůli jeho úletům, nevidím důvod, proč by SDS nemohla kontrovat s požadavkem, aby na schůzku v takovém případě nepřišla (libovolná) jedna z osob, které tam za ,,vedení´´ byly. Také mají své ,,úlety´´ :-((

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 13:28 |  
        0 0

        Ale s kým by si pak povídali? Aleš je profláklej akcí VIAMONT na MD. Adam je souzen za vydírání a uplácení. Platil je snad odsouzenej korupčník. Takže by zůstal je Straka :D

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:24 |  
      0 0

      pro mne jeho nepritomnost byla dostatecne vysvetlena a take bylo jasne receno, ze na pristim jednani uz bude. tak nereste voloviny. pokud bude splneno co bylo projednano je to posun k lepsimu a o to snad jde.
      ja bych snad jen laskave pana prezidenta pozadal, aby jeste ukoncil spolupraci s platilem. jedno prosteradlo na nej obetuju.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:27 |  
        0 0

        Tak hlavně, že se schůzka uskutečnila, to je vlastně to nejdůležitější. Strakovi přeju, ať se mu to povede ve smyslu nabuzení týmu a co nejrychlejšího předání družstva koncepčnímu trenérovi, nejlépe již před zimní přípravou.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 12:41 |  
        0 0

        To co je podle vás "volovina" je pro mě zásadní věc. Pro vás je třeba důležitější nějký plakát v chodbě stadionu (což je hlavní výsledek jednání), já vám to neberu a vy mi zas neberte to moje.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        skspraha     před 13 lety 07.10.2011 13:40 |  
        0 0

        naprostý souhlas

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      bongor     před 13 lety 07.10.2011 14:59 |  
      0 0

      V osobě Strašáka nebyla vpuštěna celá jedna skupina slávistických fandů a to právě ta momentálně nejdůležitější,máš pravdu doktore.To chtělo quelhare stopnout,dokud nebude Strašák vpuštěn,už jsem to tady jednou napsal.A dále pokud tomu rozumím,Strašák nadále bude připouštěn,když bude "hodný chlapec".A to už ze zásady jde těžko.A dokonce má dementovat ,když bude něco řečeno proti vedení,pochopil jsem to správně?

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:23 |  
        0 0

        ja bych se v tom snazil hledat neco pozitivniho. a to ja tu vidim. snaha nektere kroky konzultovat, snaha o pravidelna setkani, atd..tedy z textu je tu citit snaha o napravu. strasak je zastupcem jedne skupiny a jeho nevpusteni nelze schvalovat, na druhou stranu byl tu duvod, vysvetlilo se to, a tak nic nebrani aby se na pristim jednani podilel coz bylo druhou stranou odsouhlaseno. takze dam jim cas do pristiho jednani a uvidime, zda nezustane jen u te snahy.

  11. Re: Schůzka SDS s vedením

    Bredly     před 13 lety 07.10.2011 12:23 |  
    0 0

    Také si myslím, že SDS mělo trvat na to aby byl přítomen Strašák. Pak si Aleš s Adamem nebudou přát tohoto pak támhletoho, podle toho kdo jim někde přisolil. A budou tam pak jen přitakávači.

  12. Re: Schůzka SDS s vedením

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:25 |  
    0 0

    Zní to hezky, ale takto pravidelné schůzky časem vyšumí. Ale do akutní touhy příznivců po nápravě klubu je to dobrý vklad. Samozřejmě je velikánská otázka, zda s ohledem na heslo ,,ryba smrdí od hlavy´´ půjde napravit úplně všechno.

  13. Re: Schůzka SDS s vedením

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:29 |  
    0 0

    Ještě jedna otázka: Jak je konstruována Strakova smlouva? Zaznělo to tam? Do konce sezóny s opcí na další sezónu?

    Mimochodem, zdá se mi, že těch proražených lebek v Edenu je poslední dobou nějak moc.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Richi (admin)     před 13 lety 07.10.2011 13:02 |  
      0 0

      Dotyčná osoba už zřejmě nic neprovede, je ve vazbě. Každopádně je to smutné, co jednotlivci dokážou provést :-(

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        mart     před 13 lety 07.10.2011 14:25 |  
        0 0

        pockej Richi, .... to bylo o Platilovi ????

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:42 |  
          0 0

          No ten by tam měl sedět taky. Ale ne to bylo nejspíš o Matoušovi...

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        Troubi     před 13 lety 07.10.2011 17:57 |  
        0 0

        neni ve vazbe,tak nemel richi...

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Nemo     před 13 lety 07.10.2011 13:09 |  
      0 0

      Malinko podrobnějc.

      společnost Natland Group opět vstupuje do dění okolo fotbalové Slavie. Podle informací HN se v nejbližších dnech stane novým vlastníkem stadionu v Edenu. Ten dosud vlastnila společnost E Side Property Ltd., za níž stojí podnikatel Vladimír Kroužecký. Ten se ale dostal do problémů při splácení svých závazků vůči Natlandu a jistinou byl právě stadion, na kterém hrají fotbalisté Slavie a jehož výstavba stála miliardu korun.
      "Kroužecký nesplnil včas své závazky vůči Natlandu, a přijde tak o Eden," uvedl zdroj HN, který dobře zná pozadí převodu slávistického stadionu. Natland se k získání nejmodernější fotbalové arény v Česku nechce vyjadřovat. "Spekulace nekomentujeme, vyjadřujeme se jen k uzavřeným transakcím," řekl mluvčí společnosti Rostislav Starý. Kroužecký po celý den na dotazy HN nereagoval.
      Ředitel společnosti E Side Pavel Kuka propadnutí Edenu ve prospěch Natlandu nepopřel. "To není věc, kterou bych mohl komentovat. Je to věc akcionářů," řekl Kuka. Na přímou otázku, zda je možné, že v brzké době dojde ke změně majitelů stadionu, odpověděl: "To jste řekl vy."
      Dlužná částka, za kterou se Natland dostane k Edenu, není známa, ale podle informací HN je o hodně nižší, než je tržní hodnota stadionu. Aréna je totiž zatížena dluhy, jen stavební společnost Hochtief, jež stadion postavila, se s E Side soudí o dlužných 200 milionů korun. "Spor u městského soudu stále běží, není to skončeno," potvrdil včera HN Michal Talián, mluvčí Hochtiefu.
      Pozadí společnosti E Side je už léta obestřeno tajemnou mlhou. Oficiálně je registrována ve Velké Británii, v České republice má jen svou organizační složku. Jejím jednatelem je třiatřicetiletý Slovák Dušan Jedinák. Spekuluje se o tom, že firmu ovládá právě Kroužecký. Tomu nahrávají i další skutečnosti. Například to, že dluhopisy E Side pro své klienty nakupovala dnes už bývalá investiční společnost Key Investments. A tu před lety zakládal právě Kroužecký spolu s bývalými obchodními partnery z Investiční a Poštovní banky. Bohužel ani současná majetková struktura Key Investments není veřejně známá. Z dostupných informací pouze vyplývá, že největším akcionářem je její ředitel Daniel Brzkovský. O další osud společnosti E Side a jejích aktiv by se měly zajímat minimálně dvě pražské radnice: Praha 6 a Praha 10. Například Praha 6 vlastní 234 dluhopisů E Side v údajné hodnotě 117 milionů korun. Majetek E Side Property je však zastaven za více než 1,1 miliardy korun. Podle dříve zveřejněných informací je to především ve prospěch stavební firmy Hochtief a České spořitelny

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        sTizz (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 13:38 |  
        0 0

        Neni bez zajimavosti,ze za E-side pred stavbou Edenu vyjednaval podminky nejen o pozemcich Mgr. Ing. Ivo Hala , zamestnavatel JUDr. Sisaka :)

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        venator     před 13 lety 07.10.2011 13:40 |  
        0 0

        Doufejme, že o Natlandu se spekuluje z toho důvodu, že právě on odkoupil pohledávku České spořitelny za tuším 600mil. jak někde nedávno prosáklo.
        A hlavně doufejme, že to Natland nekupoval ze svého resp. pro nového budoucího majitel, jehož zadaní pro Natland bylo vyřešit majetkové vztahy v SKS, oddlužit, konsolidovat a to samé se stadionem a následně převzít celý "balíček".
        Do toho ovšem nezapadá prodej Řebíčkovi. Kdyby to měli připravovat pro nového majitele tak svůj podíl přece neprodají.

        • Re: Schůzka SDS s vedením

          staroslavista     před 13 lety 07.10.2011 14:59 |  
          0 0

          Mužou spolupracovat pro někoho v pozadí co říkáš?

  14. Re: Schůzka SDS s vedením

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:51 |  
    0 0

    Plakáty v chodbě. No, aby pak na 20 plakátů nepřišlo 8 notářsky ověřených dopisů se žádostí o odstranění, viz případ Bican.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      Richi (admin)     před 13 lety 07.10.2011 13:02 |  
      0 0

      To by mělo být samozřejmě ošetřeno

  15. Prodej stadionu NATLANDu

    venator     před 13 lety 07.10.2011 13:41 |  
    0 0

    Doufejme, že o Natlandu se spekuluje z toho důvodu, že právě on odkoupil pohledávku České spořitelny za tuším 600mil. jak někde nedávno prosáklo.
    A hlavně doufejme, že to Natland nekupoval ze svého resp. pro nového budoucího majitel, jehož zadaní pro Natland bylo vyřešit majetkové vztahy v SKS, oddlužit, konsolidovat a to samé se stadionem a následně převzít celý "balíček".
    Do toho ovšem nezapadá prodej Řebíčkovi. Kdyby to měli připravovat pro nového majitele tak svůj podíl přece neprodají.

    • Re: Prodej stadionu NATLANDu

      Viking     před 13 lety 07.10.2011 14:13 |  
      0 0

      Natland to následně přeprodá Praze 10 a kruh se uzavře:)

      • Re: Prodej stadionu NATLANDu

        JS (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 14:19 |  
        0 0

        jo, Praha 10 zaplatí za Eden dvakrát.. nejprve jeho výstavbu a pak si ho ještě koupí :D

      • Re: Prodej stadionu NATLANDu

        sTizz (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 14:26 |  
        0 0

        Praha 10 tezko neco koupi,kdyz svou vetsinovou cast planovaneho podilu utopila v dluhopisech e-side,Sisakovina

        • Re: Prodej stadionu NATLANDu

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 14:54 |  
          0 0

          Já tipuji, že to ve finále koupí firma spřízněná s Kellnerem a přenechá minoritní část akcií Praze 6 a 10 za ty jejich dluhopisy. A ve finále budou všichni spokojení.

          • Re: Prodej stadionu NATLANDu

            travel (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:13 |  
            0 0

            Tak jsem Ladislave čekal zda Vy, či piero se ozvete.Teď,aby to skutečně ve finále dopadlo tak,jak si přejeme a jak jste oba předpovídali.

            • Re: Prodej stadionu NATLANDu

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:22 |  
              0 0

              Travele, myslím, že jste moc netrpělivý, to je běh na delší trať.
              A ještě se o tom zmiňoval navar, ten do toho viděl asi nejvíc.

              • Re: Prodej stadionu NATLANDu

                sTizz (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:25 |  
                0 0

                ale jak psal venator vyse,do tohoto poklopu prebyva jeden hRebicek

              • Re: Prodej stadionu NATLANDu

                travel (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 15:39 |  
                0 0

                Máte pravdu Ladislave,jsem netrpělivý a to především z toho důvodu,že se mi kroky současného vedení moc nezamlouvají.Kdyby tam aspoň nebyl Platil,vzali jiného trenéra,než sparťana,atd.,zkrátka,kdyby to na mě dělalo dojem,že to má hlavu a patu,tak bych,tak netrpělivý nebyl,ale takhle...Navarovi se tímto omlouvám,že jsem na něj zapomněl.

                • Re: Prodej stadionu NATLANDu

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 17:34 |  
                  0 0

                  Abych si taky prisadil, ze jo..:). Myslim, ze kroky soucasneho "vedeni":-) svedci i o tom, ze svoje pusobeni ve slavii nevidi prilis dlouhodobe.. Aspon me to tak pripada...

              • Re: Prodej stadionu NATLANDu

                sTizz (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 20:21 |  
                0 0

                Zitra bude clanek na Ceske pozici,Sisak znovu na scene:)

            • Re: Prodej stadionu NATLANDu

              piero (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 18:32 |  
              0 0

              Já si myslím, že nemám význam to komentovat. Zdá se, že vše postupuje podle scénáře o kterém, jsme se Ladislav, Travel i Navar zmiňovali.Chce to opravdu hodně trpělivosti a ta prý i růže přináší. Tak doufejme že budeme odměňěni.

              • Re: Prodej stadionu NATLANDu

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.10.2011 10:41 |  
                0 0

                Jenom taková úvaha, E Side Property dluží spol. Hochtief 180 milionů a bance 420 milionů. A později někdo neznámý navýšil základní jmění v E-Side o 600 mega. To by mohlo znamenat, že stav.firma i banka jsou už ze hry ...

  16. Re: Schůzka SDS s vedením

    slavistajiri     před 13 lety 07.10.2011 13:51 |  
    0 0

    Přesně co jsem čekal. Nic se nevyřešilo. Současná Slávia zůstává švindl Slávií, která nemá společného se Slávií Pepiho Bicana. Takže na jak dlouho bude zase klid? Každopádně zůstávám v pozici, že tato Slávia bohužel není moje :( Jsem zvědavej kam až budeme nuceni spadnout

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      PetCC     před 13 lety 07.10.2011 16:21 |  
      0 0

      I já musím bohužel sdělit, že tato Slavia není moje. Ale kdybych měl volných 300 miliónů, tak by moje být mohla :-)

  17. Re: Schůzka SDS s vedením

    DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 22:39 |  
    0 0

    Bílek, Straka, Platil ven ! ! !

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      urs (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 22:56 |  
      0 0

      já dyš poslouchám toho Güntera.., tak snad bych ho i jako trajnera bral :)

  18. Re: Schůzka SDS s vedením

    DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 22:39 |  
    0 0

    Bílek, Straka, Platil ven ! ! !

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      opicemag     před 13 lety 08.10.2011 13:01 |  
      0 0

      No jen aby ten trenér, na kterého čekáme, nebyl Bílek...

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        mats     před 13 lety 09.10.2011 12:09 |  
        0 0

        Mě už to taky několikrát napadlo... Mám pocit, že bude volnej... ;-)

  19. Re: Schůzka SDS s vedením

    podol (přítel SN)     před 13 lety 08.10.2011 07:41 |  
    0 0

    Po té tristní podívané včera v "souboji"se Španělskem mne napadlo,kde že jsou ty časy,kdy naše mužstvo bylo na špici
    evropské a někdy i světové kopané.Kdo to včera viděl,musel
    si přiznat, jít do baráže,případně postoupit,na to nemáme a nezasloužíme si to.Vím,že naše mládežnická mužstva
    na turnajích jsou zcela rovnocená s těmi špičkovými španělskými,
    i je poráží,tak bude chyba někde ve vyšších patrech.Je to jen důsledek marasmu,korupce,nekompetentnosti,arogance a prorůstání podsvětí do fotbalového vedení.Pokud se tyto podmínky nezmění,těžko se něco změní ve výkonnosti.Nakonec
    důsledky toho se podepsaly i na Slávii.Podol

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      bongor     před 13 lety 08.10.2011 12:29 |  
      0 0

      Ahoj podole.Já to samé říkám i píšu při každé příležitosti.Všimni si,kdy začal úpadek české kopané.Myslím,že se to spolehlivě dá vystopovat,že sešup začal v době,kdy UEFA rapidně zvýšila peníze
      na evropské poháry.V Česku vypukla snaha ,dostat se zejména do poháru mistrů a to za každou cenu.Co to "za každou cenu"znamenalo?Vznik kaprligy.Proto od té doby říkám,že sralta škodí českému fotbalu.Prostě se z toho tady stala taková špína,že to v první řadě odradilo diváky.A zboží,které nemá kupce je na nic.Tak se začali ve velkém prodávat hráči,bohužel v českém podání za dumpingové ceny.Nejhorší je,že se prodávají stále mladší kluci,kteří jsou velmi nadějní,o čemž svědčí úspěchy našich "mládežníků".Ale
      tři čtvrtiny takových předčasně prodaných kluků často ani neseděly na lávkách,ale na tribuně.Tam se určitě fotbalista nezdokonaluje.
      A tak se zahrabali a za čas se vrátili jako průměrní kopáči.
      Včera jsme viděli,kam jsme až klesli.Ostudný výkon.

  20. Re: Schůzka SDS s vedením

    VitK     před 13 lety 08.10.2011 15:28 |  
    0 0

    Tak z informace ze setkání a ze zpráv, které se mezitím vynořily ohledně stadionu, mám jeden pocit. O Slavii tu nejde, jmenování pana Straky bylo manévrem, aby se fanoušci soustředili na odpor vůči tomuto "špičkovému" trenérovi, a podivné věci okolo Slavie, stadionu, pozemků atd. budou pokračovat.

    Myslím, že bychom měli pokračovat přesně tak, jak se to nelíbí "radikálnějším" mezi námi. Tedy dát jasně najevo nesouhlas, černým oblečením, absencí vlajek jak to bylo popsáno, ale toť vše. Pokud se stane cokoliv jiného, včetně chorálů proti Strakovi, Platilovi... dozvíme se záhy, že nepřízeň fanoušků, nátlak z jejich strany, vytvoření nepřátelské atmosféry... znemožnila skvělému vedení (promiňte Marte) rozjet tu skvělou práci, kterou slibovali, že si získají důvěru fanoušků Slavie (včetně angažování skvělého trenéra).

    Pokud se mnou někdo nesouhlasí, připomenu, co je dnes zmiňováno v souvislosti s minulostí - pouze, že fanoušci rozbíjeli stadion. A měli bychom být vděční panu Řebíčkovi, že Slavie pořád existuje. O tunelu se nějak nemluví, pánové Rosen a Franc jsou kamarádi. Bohužel se potvrdilo, to čeho jsem se bál po té nešťastné události. Docela už začínám věřit, že pan Platil opravdu násilí (se kterým jsem hluboce nesouhlasim a dodnes ho považuji za neskutečnou pitomost) vyprovokoval svým vystupováním schválně.

    Pokud někdo už sbírá otázky pro pana Řebíčka, pana Platila..

    Na pana Platila:
    - Proč 4. května nepožádal o odklad a proč šel na jednání licenční komise, když věděl, že nemůže splnit ani 1 z jejich podmínek pro udělení licence.

    Proč při snaze o získání peněz na provoz dal přednost zlodějské nabídce pana Pelty a proč nenabídnul práva na Adama Hlouška někomu jinému, např. panu Mixovi. Když tento nabízel 4. 5. prémii za postup do finále poháru v řádu milionů, možná by byl ochoten přispět i touto formou.

    Na pana Řebíčka
    jak je možné, že Slavia přispívala k postižení fanoušků, kteří řádili 4.5. na stadionu, když ty, kteří ji přivedli téměř k zániku, např. údajné bývalé majitele pány Rosena nebo France můžeme vidět ve VIP lóžích.

    Už jsou známy výsledky několika auditů, které si noví vlastníci údajně nechali vypracovat? Přijdou nějaká trestní oznámení? Jinak to bohužel vypadá, že celá akce se zánikem Slavie a její záchranou byla jen kamufláž, nějaká bouda, nevím proti komu namířená.

    Rád bych slyšel, čím jej přesvědčil pan Platil, že pokračuje jako generální ředitel. Rád bych slyšel o některých z jeho zásluh, pak na něj třeba změním názor. Pro mě jako nezasvěceného fanouška se pan Platil kromě výše zmíněné transakce s panem Peltou zasloužil o Slavii především tím, že:
    - veřejnou kritikou fotbalistů Ragueda a Belaida snížil jejich cenu na minimum, takže místo, abychom při jejich prodeji něco získali, museli jsme ještě při jejich odchodu snad i něco doplatit
    - že neustále lhal a mlžil o zájemcích o koupi mužstva
    - "nešťasným" vystoupením napomohl k propuknutí násilí 4.5.2011
    - systémovým odhadem situace po odchodu 4 "nepodsatných hráčů" , takže doplnění nebylo třeba, napomohl k skvělému startu v letošní lize
    - systémovou prací s trenéry umožnil, že u B mužstva se tito mění prakticky každý týden
    - přikryl pana Petrouše, že v rámci zařazování mladých hráčů jeden z nejtalentovanějších, tedy Dembelé, byl odejit. Za kolik?
    - Spolu s panem Petroušem umožnili odejít bez odpovídající náhrady před začátkem letošní sezóny všem stoperům, které jsme měli.

    • Re: Schůzka SDS s vedením

      jane (admin)     před 13 lety 08.10.2011 17:24 |  
      0 0

      Otazky se budou sbirat, az bude vyhlasen rozhovor, tak si je prosim schovej na pozdeji.

      • Re: Schůzka SDS s vedením

        bongor     před 13 lety 08.10.2011 18:51 |  
        0 0

        Víte že Bůh když tvořil svět,stvořil nejdříve vody,potom začal tvořit pevnou zem a na ní první co stvořil byl Eden.Dobrý že?