Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

Před dvěma měsíci odešel Pavel Řehák ze zachráněné Slavie za novým angažmá do Saudské Arábie. Jenže nyní do Slavie přišel František Straka a zarytého slávistu to nenechalo chladným. Pro náš web nám poskytl rozhovor na téma angažování rudého trenéra.

Odešel jste ze Slavie před necelými dvěma měsíci, co říkáte na věci, které se udály po vašem odchodu?
Ze Slavie jsem odešel na začátku srpna, když jsem dostal tuto velice zajímavou nabídku a kdy jsem také věděl, že Slavia je oddlužená, zachráněná a nasměrovaná ke stabilizaci v tomto soutěžním ročníku. Vize postupného a cíleného začleňování odchovanců do A mužstva se mi samozřejmě také líbila. Zranění několika hráčů byla určitou komplikací, ale určitě to nemělo nastartovat kroky, které vyvrcholily tímto zločinem na slávistické fanoušky!

Kdybyste byl ještě stále trenérem béčka a k áčku by přišel František Straka, jak byste reagoval?
To bych nepřekousl, jako to nemohu překousnout doposud!

Co říkáte na rozhodnutí Ondry Zlámala, který kvůli tomu odešel ze Slavie?
Moc si Ondry vážím, ale zároveň si myslím, že se mohl svobodně vyjádřit, že jako slávista s tímto tahem nesouhlasí. Je přeci špatně, když z klubu odejde (i když tedy dobrovolně) slávista kvůli této lidské nule, která se oháněla sparťanským srdcem! Ale ona ta nula byla vlastně odmala slávistou... to když jsem si v mediích přečetl, tak se mi nad tím chtělo zvracet, jak se chce touto podlostí zalíbit slávistům a sparťany bez mrknutí oka spláchne do kanálu...

Jak moc znáte Straku a jak na vás vždy působil jako trenér a co si myslíte o jeho vztahu ke Spartě?
K tomu bych se ani nechtěl vyjadřovat, je mi ze všeho zle.

Co byste vzkázal naštvaným fanouškům a je nějaká hranice, kam by nespokojenost neměla dojít?
Přál bych si, aby to nebylo jako s Olomoucí, kdy došlo k přerušení zápasu. Ale cítím s nimi, hlavně ať fandí hráčům. Každopádně jestli má Straka svědomí, tak to položí, nejde přeci pracovat v prostředí, kdy jsou všichni proti němu. S kým se bavím, tak na něho budou nadávat.

Jak se stavíte k situaci béčka, kdy má během osmi zápasů už čtvrtého trenéra? Co to může udělat s mladými hráči?
Mladí jsou kreativní, tolik ty změny neberou. Každý trenér jim může něco dát. Důležité je, aby byli spokojeni a svým přístupem se dostali do áčka.

A jak se máte v Saudské Arábii?
Máme tady za sebou čtyři kola s bilancí tří výher a jedné prohry. Teď je tu také reprezentační přestávka, takže celkem normální fotbalový život, kdy nevíte co bude za 14 dní, protože trenéři se tady mění jako "Strakovo rudé srdce za červenobílé" ...

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 18:09 |  
    0 0

    Pěkné, hlavně poslední věta :-)

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      PetCC     před 13 lety 05.10.2011 19:33 |  
      0 0

      :-)

  2. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 18:14 |  
    0 0

    Pavel Řehák byl vždycky skvělej, prostě slávista až za hrob. Vzpomínám si, když přišel do Slavie Boris Korbel a přivedl si s sebou ze Sparty Václava Ježka, tak Pavel řekl: "Proti Ježkovi bojuju celý život a teď s ním mám být ve Slavii, to nikdy". A radši odešel ze Slavie a přestoupil jinam ...

  3. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    mathis     před 13 lety 05.10.2011 18:22 |  
    0 0

    Celkem radikální, ale hezké! Řehák umí zahřát na srdci. On je pro nás jako byl Straka pro sparťany. Straka mi nikdy nevadil, měl jsem ho rád, protože mě vždy dokázal parádně pobavit, ale ve Slavii ho nemohu respektovat.

  4. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Alfabet     před 13 lety 05.10.2011 18:27 |  
    0 0

    Richi, moc si Vás vážím, především za Vaše dlouholeté vedení SN, ale: má cenu pořád organizovat štvavé kampaně proti Strakovi? Mně osobně také není tah se Strakou sympatický, ale na druhou stranu choďme po zemi - pan Petrouš trénování nezvládal a majitel se se rozhodl jak rozhodl a nemyslím si, že jedná s úmyslem proti Slavii. Zřejmě je přesvědčen, že působení Straky bude Slavii ku prospěchu. To vše ukáže čas. Jde-li nám o Slavii, měli bychom požadovat po trenérovi výsledky a ostatní náhledy bychom měli "překousnout". Apropo - k Pavlovi Řehákovi: Je tím nejkovanějším Slávistou, ale jako trenér? Na sestupu béčka se nepodílel? Má za sebou takové trenérské úspěchy, aby se o Strakovi vyjadřoval jak se vyjadřuje? Přestože je Slávista, šel za penězi (pravda, sice ne do Sparty!). A Straka šel za penězi také.... Všem kritikům postupů vedení tady na servru: Uvědomte si realitu dnešní doby - bohužel sport dnes již není o klubismu ani o cti (to zbylo jen pro nás fanoušky a ještě jenom pro část z nás) , ale jen výhradně o penězích. Takže pokud někdo z vás má cca 600 mio, může Slavii od Řebíčka koupit a rozhodovat podle svého.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      Tonda     před 13 lety 05.10.2011 18:43 |  
      0 0

      slavisticke noviny jsou snad pro všechny slavisty, svobodně se můžou vyjádřit a ať už se to někomu líbí nebo. Rozhodně tady nejsou od toho aby hájili rozšiřující se sparťanskou kliku v srdci naší slavie.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      mpik     před 13 lety 05.10.2011 18:44 |  
      0 0

      Každej holt máme morální laťku jinak vysoko. Já Straku ve Slavii nechci a ač mám permici - tedy zaplaceno - chodit nebudu. Já jsem Slávista.

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        Gino     před 13 lety 05.10.2011 18:54 |  
        0 0

        Ježiš co tu melete pořád o té morální laťce? Co je nemorálního na tom, že jde sparťan trénovat slávii? PROBERTE SE, už zase si hrajete na vševědy a polobohy, kteří jediní vědí co kdo může.

        • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

          PetCC     před 13 lety 05.10.2011 19:44 |  
          0 0

          Nemorální není, že sparťan jde trénovat Slavii. Pokud něco umí a nikdy netvrdil, že pro něj existuje jen Sparta a Slavii trénovat nikdy nebude, tak já s tím nemám problémy.
          Jenže pan Straka je přinejlepším průměrný trenér a nevěřím, že je schopen naše mladé hráče vést kupředu. A za druhé, ukázalo se, že jednoznačně lhal sparťanským fandům a tím pomáhal vést extrémní psychický nátlak na pana Hřebíka, což vyústilo ukončení trenérské práce pana Hřebíka u dospělých hráčů. A to já, vzhledem kvalitám pana Hřebíka, považuju za zločin na českém fotbalu.
          A proto i já vidím, že pan Straka nemá ani základní morální zásady. A mám právo si to myslet a i veřejně to prezentovat.

          • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

            vlchan     před 13 lety 05.10.2011 22:34 |  
            0 0

            Tak už sakra ty permice zahoďte a jděte za hlasy svého srdce na letnou!

            • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

              Jakubisko     před 13 lety 05.10.2011 22:43 |  
              0 0

              LOL tak ty už to prosimtě nehul :D

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      Khadgar     před 13 lety 05.10.2011 19:00 |  
      0 0

      To jo...

      Jako hráč jste nikdy nic podezřelého nezažil?
      Možná jsem si špatně všímal, nevím. Ale jednou jsme třeba s Mönchengladbachem hráli na Kaiserslauternu a další mužstvo, Bayern, nutně potřebovalo, abychom vyhráli. A tehdy vedení Bayernu oficiálně zavolalo našemu prezidentovi: "Když vyhrajete, pošleme vám vagon pravého šampaňského." My vyhráli tři dva a fakt to tam přijelo. Což je v pořádku. Kdybych teď mohl, tak budu posílat mužstvům, která porazí Slávii, třeba vagon uheráku.

  5. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Jakubisko     před 13 lety 05.10.2011 18:39 |  
    0 0

    zajímavé je, že když spolupracoval s vrabcem, tak takhle radikální nebyl...

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      spojka     před 13 lety 05.10.2011 18:41 |  
      0 0

      Asi tak. Ze Saúdský Arábie se to Řehákovi plácá. Dokud bral peníze ze Slavie, tak mu Vrabec nevadil.

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        travel (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 18:59 |  
        0 0

        Spojko, nechci se Řeháka zastávat,ale je rozdíl mezi Strakou a Vrabcem.Straka je hlavní trenér,Vrabec asistent ,Straka byl pro sparťany symbol,na Vrabce už si sparťani ani nevzpomenou. Jinak můj názor snad znáte,všichni sparťani nemají ve Slavii co dělat a jako první by měl vypadnout Platil.Jestli se nepletu,tak Řehákův syn je ve Slavii r. 94 (brankář), tak to aby se asi pakoval jinam...

        • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

          Romino     před 13 lety 05.10.2011 19:14 |  
          0 0

          Největší problém přece není to, že je Straka sparťan, ale jaký sparťan a jak s tím svým sparťanstvím zacházel, jak může svoje trenérské postoje ve Slavii založit na svých motivačních metodách ? Před derby je bude hecovat - bojujte srdcem za svůj klub s maximálním nasazením a když prohrajete tak já před děkovačkou půjdu řádit za svým sparťanským kotlem ?

          • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

            travel (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 19:31 |  
            0 0

            Myslím Romino,když jsem napsal,že byl Straka pro sparťany symbol.že tím je řečeno dost jasně o jakýho sparťana se jedná.

            • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

              Romino     před 13 lety 05.10.2011 19:55 |  
              0 0

              Jasně, napsal jsem to nesrozumitelně, nebyla to reakce na tvůj příspěvek, já myslím že jsme na stejné vlně. Jde opravdu o to, že tím svým chováním dělá ze všech fanoušku hlupáky.

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        Richi (admin)     před 13 lety 05.10.2011 22:14 |  
        0 0

        Vrabec mu vadil, ale zatnul zuby a držel pusu, ono dělat rozbroje jen kvůli asistentovi či kvůli asistentovi odcházet, to by asi neměl moc velké pochopení.

  6. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    fandaSKS     před 13 lety 05.10.2011 19:25 |  
    0 0

    Řehák je srdcař,ale kdo ví co by udělal mět nabídku trénovat spartu.Teť se to říká lehce.Mě Straka nevadí!!Dej te mu šanci.Nadávky nic nevyřeší,protest taky ne!Musíme pozbuzovat hráče a celou slavii.Řebíček slavii fandí a miluje ju!Jinak by do toho nešel!Straka je dobrek trenér a fotbal miluje,je do něho blázen,možná věčí než do sparty!A fotbal by nás měl bavit a to podle mě Straka dokáže.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      PetCC     před 13 lety 05.10.2011 19:46 |  
      0 0

      Já věřím, že Řehák by nic ve Spartě nepřijal. Ať si o jeho inteligenci myslím cokoliv, o jeho cti nepochybuji.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      tucnaksks     před 13 lety 05.10.2011 19:47 |  
      0 0

      Přesně moje slova!

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      edenian     před 13 lety 05.10.2011 19:49 |  
      0 0

      Rebicek miluje Slavii, Straka je dobrej trener... boze to je naivita.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      bongor     před 13 lety 05.10.2011 21:33 |  
      0 0

      To tedy dobře neznáš Řeháka-sparťanobijce.Ten by sraltu trénovat nešel,na to dám krk,radši by skočil pod vlak.On jako opravdu tisíciprocentní slávista má právo takhle kritizovat.Já s ním ale přesto úplně nemohu souhlasit,protože Stračena mi nikdy moc nevadil,stejně jako mi nevadí Vláďa Táborský.Myslím,že Slavii a slávisty nikdy záměrně neurážel.Dále si myslím,že pokud tedy byl odmlada slávistou,tak je slávistou i nyní.není totiž možné,aby se ze slávisty z přesvědčení stal sparťan,právě tak,jako se z černocha nikdy nestane číňan,ani kdyby se stavěl na hlavu.Nejspíš se Straka do role sparťana sám obsadil a dokonce tomu i sám uvěřil.Teď se do svých autosugescí tak zamotal,že sám neví ,čím vlastně je.Dále nemohu souhlasit s Pavlem,že je Franz nula.Jestli nic jiného,tak je alespoň perfektní bavič,ale i jako hráč nebyl marnej.No a to trénování?To si pravděpodobně posoudíme na vlastní kůži

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        Jakubisko     před 13 lety 05.10.2011 21:45 |  
        0 0

        Já myslím že ten přechod možný je...obzvlášť pokud byl jako slávista vychovávaný s tím, že celá rodina je slávistická, tak já taky...není neobvyklé například přecházet mezi vírami...rodiče tě vychovávají jako křesťana, ale ve dvaceti si uvědomíš že si buddhista :)

        • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

          utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 05.10.2011 22:31 |  
          0 0

          no já měl taky v mládí problémy s orientací, ale v pubertě jsem dostal rozum a teď hrďě řikám, že jsem ortodoxní slávista :-)

  7. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Max1     před 13 lety 05.10.2011 19:42 |  
    0 0

    Teď se nebudu bavit o osobě Straky, ale z principu musím říct, že tímto Řehák hodně přestřelil, ač si ho vážím, tak si myslím, že on není zrovna ten pravý pro tuto kritiku. Pokud mu tak vadí sparťané ve Slavii, tak jak mohl spolupracovat s Platilem, Vrabcem aj.? Je fér, když asistent kritizuje hlavního trenéra? Jistě právo na svůj názor má, ale přijde mi, že zrovna on, který odešel dobrovolně, by měl raději mlčet, protože hodně fans tím zklamal, když šel za penězi a teď kritizuje někoho jiného, když udělá to samé?. Jeho obhajoba, že Slavia byla zachráněná moc neberu. Přijde mi to od něj trochu krátkozraké.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      tantalos     před 13 lety 05.10.2011 20:10 |  
      0 0

      Řekl to, co napadlo každého slušného slavistu. Ze Straky a z toho, co tu páchá Řebíček, se chce zvracet.
      A stejně tak z těch ubožáčků, co se tu najednou objeví a za pětikorunu napadají Řeháka.

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 05.10.2011 22:36 |  
        0 0

        Z těch zkurvenejch chcípáků bych blil nejvíc, si ty hovada myslej, že jsme idioti nebo co... Jo holt, pan Řebíček asi ví jak se dělá politika.

  8. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 19:44 |  
    0 0

    No Rehakovi se to ted povida z arabie plne dollaru.

    Jinak pro redakci: chapu,ze si chcete vse nechat az do zitrejsi clanku ale nemohli by jste alespon v souhrn napsat jaka schuzka byla? K necemu, k nicemu? Pozitivni, negtivni?
    Diky Kmotr

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 20:03 |  
      0 0

      Teď to dávali na tv nova (a neopomenuli zdůraznit, že byli jedinou televizí na jednání :-)). K ničemu se nedospělo, bude bojkot, ale prý inteligentní, bez násilí a podobných excesů.

      • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

        jane (admin)     před 13 lety 05.10.2011 20:12 |  
        0 0

        To neni tak uplne pravda. Domluvili jsme se na pravidelne komunikaci s vedenim klubu, at uz formou schuzek se zastupci SDS nebo s moznosti pro fanousky pokladat vedeni otazky jednou mesicne. Ovsem to, ze s angazma Straky nesouhlasime, jsme rekli nekolikrat, vsichni jsme se ale shodli, ze protesty nebudou nasilne a nebudou poskozovat Slavii financne ci disciplinarne.

        • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

          bongor     před 13 lety 05.10.2011 21:46 |  
          0 0

          Víš co Jane neschvaluju a divím se tomu?Když tedy řekli,že jednání bude ,ale bez Strašáka,tak jste měli korporativně tu sešlost opustit.
          Když pánové nechápou,jakou záslužnou práci dělá Strašák pro Slavii,kolik času zdarma věnuje té nejlepší propagaci Slavie,tak nevím o čem s nimi mluvit.Vy jste podle mě v tom případě měli trvat na tom,aby recipročně odešel Platil,ten pro Slavii nedělá ani desetinu Strašákovy práce,jenom škodí.Já jednou ,když nechtěli v jedné ústecké restauraci nalít našemu pracovníkovi-Cigánovi,tak jsem zvednul celou partu a šli jsme jinam.Ještě po deseti letech se tam o tom mluví.

          • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

            Jakubisko     před 13 lety 05.10.2011 21:48 |  
            0 0

            Kde je řečeno že Strašáka vyrazili? V televizních záběrech figuroval...

            • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

              bongor     před 13 lety 05.10.2011 21:58 |  
              0 0

              Čet jsem to,ani nevím kde,možná v Idnes.No už je v tom takový zmatek,že jsem se moh splést.V tom případě sorry.

            • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

              LordEdmund     před 13 lety 05.10.2011 22:23 |  
              0 0

              Strašák údajně čekal celé jednání za dveřma. V tom prípadě to taky nechápu. Ostatní se měli sebrat a odejít také. Jinak se z nich časem stanou Platilovy podržtažky i když si to nyní neuvědomují a třeba si to nikdy nepřipustí :-( O to Platilovi jde, vyšachovat radikální Slavisty ze hry a vymodelovat si skupinku "těch hodných" . Jestli je tu někdo kdo tam byl, tak prosím vysvětlete co vás opravňovalo ke schůzce více než Valu?A proč jste se nesebrali o neodešli ihned,když jste zjistili, že Strašák na jednání nesmí?

              • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

                eomer (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 22:35 |  
                0 0

                připojuji se

              • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

                mirecek1111     před 13 lety 05.10.2011 22:35 |  
                0 0

                protože asi Vala není pupek světa...pane bože, jak si může těch padesát kluků z prvních řad v kotli myslet, že se kolem nich všechno točí a oni jediní majít patent a tudíž právo nás zachraňovat "ze spárů zla" (platila a spol.) a to jak uznají za vhodné.

                A jen tak mimochodem, já jsem se víc než při tiskovce s Franzem styděl na jaře během zápasu s Olomoucí ...a upozorňuju vás předem, že nemám za potřebí se namáhat s vysvětlování co pro mě Slavie znamená..

                • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

                  eomer (přítel SN)     před 13 lety 05.10.2011 22:42 |  
                  0 0

                  Pokud to bylo prezentováno jako setkánní sešívaní DRŽÍ SPOLU a on bez vlastní vůle nemohl být u toho, tak je to zrada podstaty na které to celé vzniklo. Je jedno jestli to jsou ultras, OP, FK nebo jiná skupina.

                • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

                  LordEdmund     před 13 lety 06.10.2011 08:16 |  
                  0 0

                  mirećku ty jsi nějakej zmatenej,trošku ni to připomíná Rudé právo z 89.roku:-)"zachraňovat ze spárů zla" :-)
                  Nikdo netvrdí že je pupkem světa a já už nechodim zhruba 15 let do kotle.Jde o to, že je to zcela bez diskuze nejznámější fanouśek nejen Slavie,ale celé naší fotbalové scény, že pro slavii dělá možná víc než většina jejího managementu a předevšim je nedílnou součástí SDS. Z toho titulu si myslim, že měl být přítomen a ostatní na tom měli trvat, případně měli ostatní opustit jednání.

          • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

            edenian     před 13 lety 05.10.2011 22:21 |  
            0 0

            Ty jo Bongore to s tim tvym kamosem cikanem, to cenim, fakt respekt.

          • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

            jane (admin)     před 13 lety 05.10.2011 22:55 |  
            0 0

            Ano, jeden pohled muze byt takovy, ze jsme meli odejit. Napadlo nas to. Nicmene my jsme cekali na setkani s majitelem Slavie vice nez dva mesice a je v nasem zajmu a zajmu Slavie vyjasnit si stanoviska a nektere veci, ktere se udaly. Ano, mohli jsme odejit, tim bysme ukazali, ze drzime spolu, ale pak je otazka, kdy bysme se opet dostali k nejakym jednanim a vse by se jen protahovalo a hrotilo jeste vic. Vsichni si uvedomujeme, co Strasak pro Slavii dela, a na schuzce jsme to taky zduraznili, ze je jeden z nas. Priste uz tedy na schuzce bude, slo o nejaka jeho vyjadreni, ktera se v tisku objevila nepresne. Platil na setkani nebyl.

            • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

              LordEdmund     před 13 lety 06.10.2011 08:21 |  
              0 0

              Díky za vysvětlení :-)ale odejít jste podle mě měli. Takhle to vypadá, že"Sešívaní drží spolu" jen když jim to někdo povolí.

              • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

                Viking     před 13 lety 06.10.2011 08:59 |  
                0 0

                Těch "padesát lidí z první řady" tráví prací pro Slavii víc času, než všichni gaučáci na východní tribuně dohromady. Podle mě je tohle chyba.

                Současně jako "vyjednávání pozic s majitelem" - zase se bude donekonečna vyjednávat, vyjednávat a dopadne to jako pokaždé - Síň slávy, Platil, dluhy, stadion, Rosen a teď Straka - s tímhle dobytkem se NIKDY NIC NEVYJADNALO. Celé tohle neustálé dohodování má výsledek ten, že stadion je stejně tak náš jako AFK Vršovice, před rokem jsme zbankrotovali, vlastní nás tunelář co si brousí zuby na pozemky občanského sdružení a trénuje rudá kurva.

                Dokud se nebudou dělat věci, které tyhle lidi postihnou finančně, přes sponzory nebo příjmy, tak se nic nezmění.

  9. Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

    Markus     před 13 lety 05.10.2011 22:23 |  
    0 0

    Tak si tak říkám, nešlo vedení Slavie právě o ten poprask, co nastal? Nebyly výsledky, nelíbí se nám přístup klubu, máme pochybnosti o stadionu, o původu financí a snad i zda Slavia nemá fungovat jako pračka ne špinavé peníze - to vše zavánělo medializací a problémy. Dohodnout příchod trenéra, který představuje pro mnoho lidí sparťanskou modlu, se tak může jevit jako mistrovský tah. Najednou se vedou silné řeči o rivalitě a zapomíná se, proč jsme jako příznivci klubu mimo vliv. Klub nám žádným způsobem neříká pane, jsme plebs za hradbami pevnosti, která má jiné majitele. Prakticky jsme tu svědky stejné situace, co předvedl Platil už na stadionu a možná mu přesně o tohle jde. Při poháru předvedli slávisti poklidný protest před začátkem utkání, tak musel o poločase Platil úspěšně dav vyprovokovat ... a povedlo se. Najednou byla media plná hulvátských agresivních vandalů a zapomělo se na důvod protestu. Nechce on náhodou teď vyvolat totéž? Zdiskreditovat lidi, co by mohli veřejným vystupováním dělat problémy? Co říkám, zapomeňme teď na nějakou rivalitu se Spartou a řešme, zda a jaké možnosti máme v klubu něco ovlivnit. Samozřejmostí by mělo být, jakékoliv protesty v tom duchu jaký očekáváme od jména Slavia. Chceme se chovat jako agresivní bezmozci nebo půjdeme na věc s myšlenkou a důvtipem? Já jsem pro to druhé.

    • Re: P.Řehák: Je to zločin na fanoušky!

      vlchan     před 13 lety 05.10.2011 22:44 |  
      0 0

      Tak to je také zajímavý názor. Já osobně jsem si zalistoval v knize LAUFER-50 LET V NAŠEM SPORTU a musím konstatovat, že obdobné věci se dějí od vzniku obou klubů. Nikdy to žádnému výrazně neuškodilo. Snad se i současná situaca uklidní a všici co zahazují permice je rádi opět pozvednou.