Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

František Straka je trenérem A týmu!

Ihned po zápase představil generální ředitel Miroslav Platil nového hlavního trenéra Slavie, Františka Straku. V článku je kompletní video z tiskovky, bez jakéhokoliv sestříhání!

Nejprve si vzal slovo ředitel Miroslav Platil: "Chtěl bych nejprve pogratulovat Michalu Petroušovi k výhře nad Olomoucí. Od pátku jednají orgány společnosti o sportovní situaci, vycházelo se z několika analýz. Došli jsme k závěru, že uděláme určitou personální změnu ve vedení A týmu. Michal Petrouš se velmi významnou měrou podílel na záchraně Slavie, maximálně se věnoval tomu, aby udržel tým pohromadě, my k jeho práci máme maximální respekt. Ale cítíme, že potřebujeme nový impuls. Jednali jsme s několika adepty a došli jsme k tomu, že oslovíme Františka Straku. Zítra nastoupí jako hlavní trenér A týmu František Straka, Michal Petrouš povede B tým." Poté vyšlo najevo, že Michal Petrouš s žádnou takovou nabídkou seznámen není, natož aby ji akceptoval. Ředitel Platil se pak opravil a sdělil, že Petrouš tedy dostává takovou nabídku. Michal Petrouš oznámil, že si nabídku musí projít hlavou a z tiskovky okamžitě odešel.

Platil pak pokračoval: "Vůbec nepřemýšlím o reakci fanoušků, všichni jsme profesionálové, stejně jako hráči, i trenéři změní v kariéře několik klubů. Sázíme na profesionalitu Františka Straky a proto jsme ho oslovili."

František Straka pronesl tato úvodní slova ve svém novém působení: "Je to profesní záležitost. Já si této nabídky velice vážím, Aleše znám už z Teplic, kde jsem začínal, něco jsme spolu prožili. Udělám maximum, abychom Slavii zvedli do těch vod, kam patří. Diskutoval jsem tento krok s několika kluky, se kterými hrajeme za starou gardu Sparty, třeba Honzou Bergrem. I on mi řekl, ať do toho jdu. Mám představu o asistentech, Martin Vaniak zůstane trenérem golmanů, vrátí se k áčku Petr Vrabec a zůstane Martin Poustka."

"V první řadě se bude vše odvíjet od výsledků, žádnou schůzku s fanoušky neplánuji. Je důležité, abychom se všichni semkli. Samozřejmě jsem počítal s reakcemi, jaké jsou." Na dotaz, jestli se nebojí, že jej potká osud J. Hřebíka ze Sparty odpověděl: "I to je možné." 

"Slavia byla před několika měsíci klinicky mrtvá, teď je oddlužená. Konkrétní cíl vám neřeknu, ale jistě si interně nějaký cíl určíme. Je důležité, aby hráči ukázali svůj potenciál," zakončil svou první tiskovou konferenci Straka.

Komentáře (116)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tiskovka se Strakou!

    mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 17:35 |  
    0 0

    Petrouš zůstane do konce podzimu, pak nastoupí Straka a jako asistenta si vezme Béďu z Béčka :-) asi horší varianta by snad nikoho nemohla napadnout a já se vsadím, že to tak fakt vyšpekulují... škoda slov..

    • Re: Tiskovka se Strakou!

      slaviator     před 13 lety 02.10.2011 17:59 |  
      0 0

      a v létě přijde Malura a budeme za klauny po třetí

      • Re: Tiskovka se Strakou!

        mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 18:03 |  
        0 0

        kua už mě s ním neser :D :D to dneska píšeš už od rána na weby koukám :D To snad nepříjde :)

        • Re: Tiskovka se Strakou!

          slaviator     před 13 lety 02.10.2011 18:06 |  
          0 0

          uvidíš :D

          • Re: Tiskovka se Strakou!

            mats     před 13 lety 02.10.2011 20:05 |  
            0 0

            ne, ne, pánové, mám neblahé tušení, že pak to vezme Bílek, abysme tu ty chlapíky z Letné měli komplet. Kam jsme to došli? Ach jo...

  2. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Serf     před 13 lety 02.10.2011 17:38 |  
    0 0

    Vazeni - nevazeni,

    Rebicku, Platile, Strako: tahnete do ha*zlu, tohle Slavie neni hodno!

  3. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Ravik     před 13 lety 02.10.2011 17:41 |  
    0 0

    Platil: "Vůbec nepřemýšlím o reakci fanoušků..." co více dodat.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 18:09 |  
      0 0

      No ten bude cumet !

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 18:30 |  
      0 0

      Když totéž prohlásil Petrouš, tak to nikomu nevadilo.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:35 |  
        0 0

        Co to mektáš? Když Petrouš řekl, že ho nezajímá co skanduje kotel, tak mu to tady dávala sežrat spousta lidí. Chce to trénovat pamatováka...

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      mats     před 13 lety 02.10.2011 20:06 |  
      0 0

      Ježkova noho, to už o něm přece dávno víme, že ho reakce fanoušků nezajímaj ;-)

  4. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    lassiter     před 13 lety 02.10.2011 17:42 |  
    0 0

    Kravina na kvadrát! Výplod šílence! Debilní paskvil! Neumětelové! Nýmandi! Nuly!

  5. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    MichalMMac     před 13 lety 02.10.2011 17:43 |  
    0 0

    Opravdu jsme cirkus Eden. Z toho by jeden zvracel... :-(

  6. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Serf     před 13 lety 02.10.2011 17:45 |  
    0 0

    Docela by mne zajimalo, co by se delo na Letny, kdyby tam nastoupili napr.: Benda (=Rebicek), Rehak (=Straka), Cipro (=Platil).
    Nejak to porad nemuzu vydychat.

  7. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    PetCC     před 13 lety 02.10.2011 17:46 |  
    0 0

    Straka ven a nikdy jinak!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 18:10 |  
      0 0

      Absolutne!

  8. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    slaviator     před 13 lety 02.10.2011 17:48 |  
    0 0

    Do prdele!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 18:10 |  
      0 0

      A rychle!

  9. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 17:56 |  
    0 0

    To s tím, že už měli prý domluveného Levého je bude ještě mrzet, protože to by bylo úplně jiné kafe.
    Jen doufám, že mu dají smlouvu na rok s nějakou opcí či něčím takovým, hlavně teda na rok.

    Jinak mi snad světe div se zabyde trošku líto Petrouše. Tak neprofesionální postup si opravdu nezaslouží nikdo. Mu se evidentně nic neřeklo soudě z jeho reakce na tiskovce...on v klidu odkoučuje vítězný zápas, pak ho rovnou nasměrují do VIP, kde ho vyrazí se slovy, bereš B tým nebo ne? To se s ním nemohli slušně domluvit už dopředu, když museli být s Franzem domluvení už včera.. bože bože... jako prvnáčci.

  10. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Citrus (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 17:59 |  
    0 0

    Když už si tady z toho dělaj farmu sparty, proč aspoň nevezmou nějakýho kvalitního trenéra, to by se třeba dalo zkousnout. I když odhlédnu od klubových sympatií, tak já nevidím jedinej důvod proč Straka? Co kde dokázal? Vždyť všude shořel. Dřív jsem ho bral, že aspoň dokáže vyhecovat tým před sestupem, ale ani to už se mu nedaří. Vrcholem je návrat Vrabce. Mě už to napadlo včera. Teď jen v zimě vysvobodit LoboToma z lavičky náhradníků a jdeme stavět novou Slávii.

    A odvolání Petrouše. To on jako nic nevěděl a Platil ho vyhodil na tiskovce po vyhraným zápase a mezi řečí mu nabídl funkci v béčku? Sorry, ale na tohle už nemám žaludek. Jsou to vážně profíci.

    Strako táhni na spartu! Platil ven!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      slaviator     před 13 lety 02.10.2011 18:01 |  
      0 0

      všichni jsou profesionálové, reakce fanoušků Platila nezajímaj... bože:)

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        janko (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 18:05 |  
        0 0

        Hnus, arogance, povýšenost.. Dnešním dnem Slavia zemřela. Své penize, volný čas a nervy věnuji na něco užitečnějšího, co mi bude přinášet někdy i trochu radosti a hrdosti. Tohle ten cirkus není...

  11. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Max1     před 13 lety 02.10.2011 18:02 |  
    0 0

    upřímně kašlu na to, že je to rudoch....ikdyž vzhledem k tomu, že v děství fandil Slavii a rudochem se stal po té, co za ně začal hrát, je také přívlastěk "kovanej spartaň" trochu nepřesný. Slavia potřebuje motivátora a to Straka umí, nikdo lepší volnej nebyl...ani Hřebík, ani Dovalil neopustí teď svoje repre juniorky. V našich podmínkách se na srdcařství moc hrát nedá u trenéra. Horší už stejně být nemůže, tak proč to nezkusit se Strakou. Taky je třeba říct, že Straka jako jeden z mála rudejch se o Slavii vždy vyjadřoval s respektem, nikdy neříkal sračky jako ve své době Poborský, Řepka aj. Co mě spíš štve, tak to je to divadlo kolem...nejdřív ultimátum, pak druhý, pak, že tedy Petrouš bude do konce sezony a teď, že se trenér teda vymění. Tak a teď mě pošlete třeba do pr., ale je třeba to vidět reálně a objektivně situaci v jaké jsme.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:09 |  
      0 0

      bleju

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 18:12 |  
      0 0

      Sam sis o to rekl!!!

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        cibuk     před 13 lety 02.10.2011 19:55 |  
        0 0

        Maxi, já s Tvým názorem souhlasím. Straka je sice rudej ale o slávii neřekl křivý slovo.

  12. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    PetCC     před 13 lety 02.10.2011 18:04 |  
    0 0

    Hlavní problém je, že Řebíček nechápe, že fotbal není obchodování se státní správou, kde opravdu stačí, aby byli všichni kamarádi a už se dílo podaří. To ve fotbale neplatí. Tady je potřeba i něco umět. A o nějakém umu se v případě pana Straky dá s úspěchem pochybovat.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Max1     před 13 lety 02.10.2011 18:08 |  
      0 0

      bohužel českej fotbal je hlavně o známostech....viz. dosazení té pipky Damkové do komise a tlačenka ze strany Plzně.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      jiras     před 13 lety 02.10.2011 18:44 |  
      0 0

      Tohle už jsem tu nedávno psal. Zloděj prostě umí jen krást. A určité chování načichl z politiky, viz. to že rcí. fanoušků se nezabývá - politici taky kašlou na lidi, jsou si jistí svým postem, kradou a tak nějak si vzpomenou chvilku před volbama, ale vědí, že si systém postavili tak, že jsou v suchu, max. jeden dva to odserou (třeba Langer po x letech), ale všechny najednou nikdo nevyštípá.

  13. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Ravik     před 13 lety 02.10.2011 18:16 |  
    0 0

    To je jako kdyby šel Růžička trénovat HC Sparta :-((

    a spartani na protest ruší web spartaforever.cz... založený právě kdysi na podporu Straky po vyhazovu a nástupu Hřebíka :-)

    Strašák končí, Zlámal končí... a reakce fanoušků nás prostě nezajímají!!

  14. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    japhy     před 13 lety 02.10.2011 18:16 |  
    0 0

    Končím.
    Sice dál budu sledovat zápasy (TV, net), ale už teď je mi z toho na blití a nedovedu si představit, jaký budu mít pocity při sledování toho ...... na lávce. Spolu s Vrabcem :(
    Jediným útočištěm pro mě budou pouze SN, tak doufám, že to tu moc lidí nezabalí. Možná se konečně mrknu ještě na Superslavii a Ultras, tak nějak začínám chápat, kde se také mohou brát radikální fanoušci.
    +1 pro Ondru Zlámala.

  15. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Viking     před 13 lety 02.10.2011 18:25 |  
    0 0

    Daruji permici...

  16. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Viking     před 13 lety 02.10.2011 18:25 |  
    0 0

    Daruji permici...

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:27 |  
      0 0

      podřízni s ní platila

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 18:56 |  
        0 0

        Glimmerman style

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      jiras     před 13 lety 02.10.2011 18:36 |  
      0 0

      Daruj ji nějakýmu sparťanovi, bude moct chodit na Spartu 2x častěji.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Gino     před 13 lety 02.10.2011 18:45 |  
        0 0

        Já si jí klidně vezmu :)

  17. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Gino     před 13 lety 02.10.2011 18:28 |  
    0 0

    Já jen upřímně doufám, že vy všichni, kdo tu tak okatě končíte a rušíte atp., že nepřilezete zpátny do Edenu, až se bude Slávce zase jednou (doufejme) dařit. I kdyby to mělo být pod Strakou. Co to s váma do prdele je?

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 18:33 |  
      0 0

      Ono to tak bude, 90% těch lidí, kteří teď se Slavií končí a trhají permice, je budou po pár úspěších hledat a přilezou zpátky. Kotel už Slavii bojkotoval asi sedmkrát včetně toho slavného nesmyslu s nafukovacími lehátky a zvířátky, klokaní diletant Petrouš jim nevadil, přitom se vyjadřoval ještě hůř než Straka. Mně teď mnohem víc než Straka vadí to, že se Petrouše evidentně nechtějí zbavit.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:42 |  
        0 0

        Jo jasně...můžete si předpokládat že "přilezeme" až se bude dařit, ale vy jste ti, kdo příští zápas s úsměvem jakoby se nic nedělo přikvačíte do edenu a budete tleskat Strakovi s Vrabcem. A proto vás žádám: VYLIŽTE SI PRDEL

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          spojka     před 13 lety 02.10.2011 18:44 |  
          0 0

          No a? Tys tam doteď tleskal klokanímu srdcařovi Petroušovi s tímtéž Vrabcem.

          • Re: František Straka je trenérem A týmu!

            Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:47 |  
            0 0

            Jak víš, že jsem doteď na stadion chodil prosimtě?

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      japhy     před 13 lety 02.10.2011 18:45 |  
      0 0

      A co je na tom divnýho? Prostě se momentálně nemůžu ztotožnit se svým klubem. Proč si myslíte, že fanoušek má nějaké zvláštní povinnosti vůči klubu? V podstatě si fanoušek může chodit kdy chce a klub by se měl snažit, ať je to co nejčastěji. Ovšem, pokud se ukáže, že to Straka zvedne, lidi začnou chodit, tak nemůžu říct ani popel, klub by prostě udělal dobrý krok. Sice to bude beze mne, ale jelikož budu v nevýznamné menšině, nebude dobré se na mne ohlížet.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Serf     před 13 lety 02.10.2011 19:12 |  
      0 0

      K dospelemu jedinci patri i trocha hrdosti a to i v pripade, ze se zmyli.
      Takze abych odpovedel - ne, mne rozhodne necekejte, ze bych "se vratil", pokud by se snad psychopatickymu spartanovi darilo.

  18. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    skman     před 13 lety 02.10.2011 18:33 |  
    0 0

    je to zabavne, urpimne rikam ze brecet z toho nebudu :))... co je mi lito je pristup jak se zachovali k Petrousovi takhle se to nedela... dneska zitra Straka a v pondeli Repka v utery siegl jako asistent :D:D:D

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 18:37 |  
      0 0

      Petrouš měl za všechno, co tu předvedl, letět natvrdo, žádný nabídky na béčko atd. Žádnej jinej trenér nedostal takovou šanci, z čelákovickýho tělocvikáře ze dne na den trenérem Slavie. Když pominu zoufalý výsledky a nekoukatelnej fotbal, tak nebyl schopen ani profesionálně vystupovat (kecy o Bohemce, zcestný hodnocení zápasů, návštěvy klokaních zápasů v době soustředění Slavie).

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        EdCable     před 13 lety 02.10.2011 18:45 |  
        0 0

        Co to meles, Petrous vysledky mel alespon jednu pulku sezony a hlavne se takhle zachovat ke svemu zamestnanci je ukazkou totalni arogance.

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          spojka     před 13 lety 02.10.2011 18:48 |  
          0 0

          Petrouš se jako zaměstnanec opakovaně nechoval o moc líp. Za loňský výsledky, kdy ten mančaft v podstatě koučoval Kisel s Vaniakem, letos moc bodů nezískáme. Podívej se na tabulku a na to, co předvádíme teď.

  19. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    mpik     před 13 lety 02.10.2011 18:42 |  
    0 0

    Aby člověk, který se vyzná z lásky ke Spartě, trénoval Slavii, to je možné jen pod sparťansko/tunelářským vedením, které nyní ve Slavii je. Mám permici. Je mi to líto (ekonomicky i srdcem), ale dnes jsem ji využil naposledy do případné změny. Ukládám ji do šuplíku, na tento cirkus mě nedostanete. Já jsem sice srdcař, ale ne blbec!

  20. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Pavlik     před 13 lety 02.10.2011 18:43 |  
    0 0

    Teda vy jste tady teda slávisti!jeden vrací permici-druhej nepřijde...Já netvrdim,že Straka je ideální trenér.Ale výplody že je spartan jsou fakt mimo mísu.Tady už dávno nejde o klubismus-navíc sám říká,že do vojny byl slávista.Copak nevidíte tu hru?Petrouš na to nemá.Nastartovat to může-ted jde přeci o Slávii.Zrovna tak řeči na ŘebíčkaFurt tady každej remcá-tady je vždycky každej na tomhle foru chytrej ale přitom sám řídil leda tak tříkolku.Samozřejmě,že si nedělám o Řebíčkovi iluze-nahrabal si jako ministr dopravy,ale Slávii pomohl.Vy tady budete všichni remcat i kdyby nás koupil svatej Petr.Radši se semkněme a přijdme na fotbal.At je zase plnej stadion .

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      japhy     před 13 lety 02.10.2011 18:52 |  
      0 0

      Jasně, po Strakovi to může vzít třeba Kaddáfí.Taky bys chodil? Prostě každej má hranici trochu jinde, tu mou klub nalezl dneska.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 18:52 |  
      0 0

      Připosránci a sklápěči hlav jako ty jsou hlavním důvodem proč si necháváme tak dlouho srát na hlavu a bojím se že nakonec budou i důvodem konečného rozkladu. Ale dle tebe bude tím hlavním viníkem samozřejmě paní Bicanová a lidé stejného názoru jako ona.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Max1     před 13 lety 02.10.2011 18:55 |  
      0 0

      krásně řečeno...nehledě na to, že u toho Řebíčka to spíš byla mediální masáž se strany českých medií, kdy všichni do jednoho jsou ubohej bulvár a nic mu nedokázali. A objektivně, na jeho místě by se tak zachoval skoro každej

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      jiras     před 13 lety 02.10.2011 18:58 |  
      0 0

      Tady nejde o to, že by ti lidé přestali fandit Slavii, jen prostě nedokáží strávit současné vedení. Zloděj, sralťan, klokan, teď druhej sralťan, další z nich (Vrabec) se drží dlouhodobě jak hovno košile. To už je moc. Přidej si k tomu trochu emocí a příspěvky s trháním permic jsou na světě.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Serf     před 13 lety 02.10.2011 19:16 |  
        0 0

        Naprosto presne! S tymhle klubem se v tuto chvili proste nemuzu ztotoznit.
        Po 25 letech je to smutne zjisteni.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:02 |  
      0 0

      A ty si jako myslíš, že to Straka zvedne? Tohle je předurčený k totálnímu fiasku. Všichni viděli jak dopad Hřebík. Straku prostě většina lidí nikdy nepřijme a v tom se mu bude sakra těžko pracovat. Sparta byla po podzimu 12., nás tenhle krok může v současný situaci poslat do druhý ligy. A o to možná jde. Na jaře se likvidace nepovedla, protože se tomu lidi postavili. Všechny kroky učiněné v poslední době vedou k tomu, aby příště Slávii už neměl kdo zachraňovat. I ti nejzarytější už toho totiž mají dost.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Pavlik     před 13 lety 02.10.2011 19:06 |  
      0 0

      Prosim Te Kaddafi..co to meles-srovnavas něco co zkrátka srovnávat nejde,ty Kaddáfi...přečti si Strakovi názory a pak něco říkej,ty Kaddáfí,ty na ten fotbal fakt nechod-na takovýhle jelita tam neni nokdo zvědavej

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Pavlik     před 13 lety 02.10.2011 19:08 |  
      0 0

      Prosim Te Kaddafi..co to meles-srovnavas něco co zkrátka srovnávat nejde,ty Kaddáfi...přečti si Strakovi názory a pak něco říkej,ty Kaddáfí,ty na ten fotbal fakt nechod-na takovýhle jelita tam neni nokdo zvědavej

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 19:11 |  
        0 0

        Pane Bože kam jsme to klesli!!! Začínám ve smrti Franty Veselého vidět hodně nepříjemnou symboliku...

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        japhy     před 13 lety 02.10.2011 20:09 |  
        0 0

        Ale jo, miluju, když mi na netu někdo nadává :) Neříkám, že to jde srovnávat. Ty bys třeba nechodil až na Kaddáfího, já už na Straku, tak o co ti jde? Ty jsi nějakej etalon správného fanouška?

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 20:47 |  
      0 0

      Kdyby nas koupil svatej Petr(Kellner),to bych jezdil snad i do Ostravy:)

  21. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    orca     před 13 lety 02.10.2011 18:50 |  
    0 0

    Nikdy bych nevěřil,že Slavie může oslovit Straku a nikdy bych nevěřil,že on to přijme. To už byl na tom hodně špatně.Plus :" Je to trenér,který dokáže hráče vyburcovat. Mínus : Sparťan - odradí část fandů,Nemyslím,že dokáže vybudovat dobrý tým - koncepční myšlení moc nemá. Realita : asi jiný lepší nebyl a jako provizorium na cca 1 rok možné řešení. Potom Hřebíka.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      japhy     před 13 lety 02.10.2011 18:55 |  
      0 0

      Minus - co na to hráči?
      Plus pro něj - těch pravých už tam asi tolik nebude.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:19 |  
      0 0

      Nejlépe na 7 kol a pak už zimní příprava s Beránkem. Ale v zásadě mu teď držím palce, víc by mě asi naštval ten podivnej Kramarič.

  22. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 18:52 |  
    0 0

    No myslím, že u nás mimo jiné koučí Peréz s Cousensem..jestli tedy hodně rychle nedorostou pro A tým :D

  23. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    opicemag     před 13 lety 02.10.2011 18:53 |  
    0 0

    Já tedy zatím chodit budu, Straka není Kramarič. Ten by mi vadil milionkrát víc. Ale nadruhou stranu chápu ty, co jsou zcela znechuceni. A ač byl jako trenér Petrouš zcela neschopný, to jak ho Platil vyrazil, to je hnus. Platil je prostě zmrd.

  24. Dle mého trenérem jen do 30.6.2012

    ElvisPresley     před 13 lety 02.10.2011 18:54 |  
    0 0

    Osobně si myslím, že Stračena bude tréňou jen do konce sezony a pak přijde ten "platilovsky" deklarovaný nový trenér. (Hřebík, Dovalil???). Stračena mi nevadí, je to jen trenér a o Slavii mluvil vždy s respektem. Největším vředem ve Slavii je Platil. To je zlo samo...

    • Re: Dle mého trenérem jen do 30.6.2012

      steev (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:08 |  
      0 0

      Stračena? kovanej sralťan.Prober se prosim tě!

      • Re: Dle mého trenérem jen do 30.6.2012

        ElvisPresley     před 13 lety 02.10.2011 19:15 |  
        0 0

        Kovanej...To jsou řeči...byl to slávista, který si dal 30 letou "spartskou" (jak by řekla moje přítelkyně) pauzu. Spíš jde o to, že není trenérem pro technický fotbal, ale spíš "bláznem", který to chce urvat srdíčkem, štěstíčkem, tataráčky atd...Ale, jak píši výše: Myslím, že to je jen přechodné období do konce sezony...

    • Re: Dle mého trenérem jen do 30.6.2012

      denydzlSKS     před 13 lety 03.10.2011 00:18 |  
      0 0

      Hřebík nebo Dovalil?? Naivko, to bude Martin Hašek nebo Pepa Chovanec..

  25. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 18:54 |  
    0 0

    Čecháčkové, nechte Frantu na pokoji!

  26. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Fanis     před 13 lety 02.10.2011 18:59 |  
    0 0

    je fakt, že je to sparťan, ale je to jeden z mála sparťanů, který uznávám. Nečekal jsem, že by to přijal, že mu to sparťan Platil nabídne mě nepřekvapuje... Myslím si, že nám určitě může pomoct a nejen jako motivátor, nevím kde měl možnost nějaký koncepční myšlení ukázat, takže nás třeba překvapí. Horší je to kolem - to už je opravdu cirkus eden... Petrouše u béčka bych ještě snes, ale Vrabce zpátky u áčka ne. Jak říkám poslední dobou často - nezbývá než doufat.

  27. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    qazwerty     před 13 lety 02.10.2011 19:02 |  
    0 0

    Mým snem bylo angažování Zdeňka Zemana...dále bych případně bral Jaroslava Hřebíka nebo Stanislava Levého...a všichni jsou volní, tedy kromě Hřebíka, ale se svazem by se to snad dalo nějakým způsobem pořešit....To, že se stal trenérem František Straka se mi moc nelíbí, ale mnohem horší je, jak to v současné Slavii (ne)funguje...A odvolání takovýmto způsobem si nezaslouží žádný trenér....Prostě Platil je člověk zcela nechutný...

  28. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    steev (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:05 |  
    0 0

    Strako táhni na spartu!!!

  29. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Markus     před 13 lety 02.10.2011 19:07 |  
    0 0

    Přeji Františkovi Strakovi hodně úspěchů u nás. Psal jsem to tu už včera, on osobně mi z těch mnoha rošád poslední doby vadí nejméně. V jeho vlastním profesionálním zájmu mu zároveň doporučuji nenechat se namočit do nějaké levoty. Jestli bude něco smrdět, očekávám od něj ostrý komentář přímo do médií a přístup change your organization or change your organization. Tím v žádném případě nerezignuji na klubismus, pouze jsem ochotný to v tomto případě překousnout. Zkusit by se to mělo.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:16 |  
      0 0

      Tak tak. V anketě jsem dal Nevím - jako dočasný trenér na 7 kol je ideální, jako trenér na 3 roky je to naprd. Vypadá to asi nějak mezi.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 19:22 |  
      0 0

      Nemelo.

  30. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:15 |  
    0 0

    tak pozitivni na tom je, ze ukoncili trapeni petrouse. straka dotrenuje podzim a na jaro tu uz bude nekdo dalsi...

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:18 |  
      0 0

      Kdyby to udělali takhle, na konci s korunovací Beránka, bylo by to mistrovské, ale zase tak dobří nejsou. Z apriorně nadávajících čecháčků je mi ale blivno.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 19:20 |  
        0 0

        typický čecháček jsi naopak ty. držet hubu a mrskat péro zmrdům kteří usilují o zánik stoleté historie.

  31. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    zibi     před 13 lety 02.10.2011 19:19 |  
    0 0

    Stačí mi fotka toho negramota na oficiálkách-to je snad zlej sen. Tohle nezkousnu, to je tragedie....

  32. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    janko (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:19 |  
    0 0

    Konečná fáze likvidace myšlenek na kterých Slávie stála. Sparťané všude kam se podíváš a poslední věrní jenž zbývají pomalu končí. OZ to položil, tak co ho nahradit třeba Kasíkem, nebo by mohl pomoci třeba Přibyl, nebo jak se ten sparťanskej klokan jmenoval. Strašák a s ním spousta věrných mají dilema chodit/nechodit... Tady se někomu velmi daří "očistovat" Slavii od všech věrných co věří v nějaké ideály. Zůstane jen ohebná masa a fotbalový tým, jenž už nebude bílou vránou, ale konečně splyne se šedí GL. Na To já prostě nemám žaludek.

  33. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    PetCC     před 13 lety 02.10.2011 19:27 |  
    0 0

    Tak aby bylo jasno, Straku neuznávám jako trenéra (a takových je jen několik), velice těžko nějak může Slavii pomoct. Navíc tímto ukázal, že nemá žádný charakter.
    Ale ... nebudu kvůli tomu Slavii bojkotovat, hráče budu podporovat stále. Hráči nemůžou za to, že majitel je fotbalový ignorant. Budu pořád chodit na všechny zápasy. A pokud někteří kvůli tomu chodit nebudou, tak budu povzbuzovat hráče za ně!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 19:34 |  
      0 0

      Na mě to působí tak, že majitel je přesvědčen, že kádr nějakou kvalitu má, ale Petrouš to z něj není schopen dostat (s čímž souhlasím). Žádnej všeobecně respektovanej trenér není k mání, tak to z těch hráčů zkusí dostat Straka a uvidí se... buď mu to půjde, nebo nepůjde a v létě přijde někdo jinej.

      Straka má asi stejnej charakter jako Petrouš, taky o sobě prohlašoval, že je sparťan / bohemák, ale za penězma jde i do Slavie. Petrouš to navíc ještě dost neobratně projevoval i během svýho angažmá ve Slavii.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 19:36 |  
        0 0

        A Straka to snad myslíš projevovat nebude?? Když si vzpomenu jak křepčil s fans sparty během svého působení v Plzni, tak nechápu jak mu v tomto ohledu můžeš důvěřovat.

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          spojka     před 13 lety 02.10.2011 19:45 |  
          0 0

          Já mu nedůvěřuju, ani to nepovažuju za dobrý řešení, resp. jsem rád, že končí Petrouš, ale z náhrady v podobě Straky nejásám. Ale nekončí tím pro mě svět ani Slavie a nehodlám kvůli tomu přestat chodit. Není to poprvé, kdy se něco podobnýho děje (přečti si třeba dole příspěvek Huzgiho, kterej to dobře vypíchnul).

  34. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    steev (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:34 |  
    0 0

    Jinak klobouk dolu před Ondrou Zlámalem,jstli je pravda že to položil tak je to fakt frajer? a vůbec se mu nedivim.
    Ondro díky!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:47 |  
      0 0

      ukázal všem ostatním jak se na to musí jít, já nad tím taky už lámu hůl, budu se dívat na výsledky v novinách a víc nic mě už nezajímá, vždyt ani to derby letos už nikoho ani nevzrušovalo, tohle je pochod na porážku a já se toho dál odmítám zúčastnovat.

  35. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 19:35 |  
    0 0

    Ne, že bych nad příchodem Franty Straky nějak jásal, ale ani mi to nerve srdce. Bohemák Petrouš nebo bohemák Levý, sparťan Hřebík nebo sparťan Straka. Začátkem 90. let přišel kovaný sparťan Korbel (když před tím dlouhodobě škemral na Spartě a tam ho odkopli), přivedl sparťana Ježka, sparťana Bergra, chytal sparťan Stejskal a jako trenér přišel sparťan Jarabinský. A hráli jsme hezký slávistický fotbal. V současné době si spíš sleduji naše kluky a třeba z Koreše, Hůrky, Petráka, Čontofalského, Latky a i některých dalších mám radost. :-)

  36. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 19:36 |  
    0 0

    No tak to se omlouvám vedení a jen se utvrzuji v tom, že je Petrouš opravdu vůl. Tak on skoro brečí, že se všechno dozvěděl až na té tiskovce...a úplně na závěr jen tak zmíní, že tu nabídku vést B tým, z čeho jasně vyplývají i ostatní věci dostal už před pár dny.
    Už jsem si myslel, že to naše vedení jsou opravdu idioti na entou.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      murko     před 13 lety 02.10.2011 19:58 |  
      0 0

      Taky jsem si to precet a jeste me zarazilo jak na te tiskovce kroutil nesouhlasne hlavou. Prijemny to asi moc nebylo, ale musi se chovat jako profik. V tomhle je Straka jinej kanon. Hlavne, at ho nenapadne dotahnout jeste siegla, to bych asi fakt nedal.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 20:02 |  
        0 0

        Ty voe to je takový kretén ten Petrouš...on mě zase tak vytočil, dělá ze sebe ublíženého chudáčka a přitom dostal nabídku vést B tým už před pár dny...to by snad každému idiotovi došlo, co to asi znamená.
        A teď do nás budou zase ve všech mediích prát, jak jsme neprofesionální...

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        EdCable     před 13 lety 02.10.2011 20:39 |  
        0 0

        Myslis profesionala Straku ktery slavil jako zamestanec Plzne se spartanskymi fanousky?

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          mirecek1111     před 13 lety 02.10.2011 21:21 |  
          0 0

          no ale výhru Plzně.. :D to je spíš na poklepání na čelo, jaký výkon podali ti fanoušci Sparty.

  37. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Tonda     před 13 lety 02.10.2011 19:52 |  
    0 0

    Moc prosím, Slavisti pojďme se spojit, dejme dohromady nějaký peníz, pojďme odtrhnout mládež. Pojďme založit novou Slavii. Ta současná mě kromě hrstky odchovanců bohužel už nezajímá.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      slavistajiri     před 13 lety 02.10.2011 20:08 |  
      0 0

      Jdu do toho s tebou. Hnutí za čistou Slávii by se mělo založit!!! Bohužel nejsme jednotní :(

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      Max1     před 13 lety 02.10.2011 20:17 |  
      0 0

      jasně.....a budeme tu mít "falešnou" Slavii....je ti jasný, že to bude falešná slavia, ze stejných důvodů jako je falešná bohemka 1905

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 20:25 |  
      0 0

      Musime zacit od zakladu tak,aby si nas jiz nemohli kupovat pochybny existence. Zmenit pravidla.

  38. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Oja     před 13 lety 02.10.2011 20:15 |  
    0 0

    Tohle je pro mě poslední kapka... Ve Slavii už není nic, s čím bych se ztotožňoval, proč bych ten tým podporoval... Nevím jestli si dát pauzu, ale Straku prostě jen tak nepřekousnu! Je to psychopat, blázen ale hlavně ikona sparty... :-//

  39. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Stahler     před 13 lety 02.10.2011 20:16 |  
    0 0

    A v zimě Straka do Slavie přitáhne ještě Tomáše Řepku a dá mu rovnou i kapitánskou pásku...Tohle rozhodnutí vedení Slavie fakt nechápu,Straka není žádný top trenér,ale spíše jen motivátor.Takže tohle bude mít jen krátkodobý efekt podle mě.Asi se vyhraje na Viktorce,pak ještě sem tam nějaká výhra a to bude asi všechno...Navíc o sobě vždycky mluvil jako o velkém sparťanovi a teď je ve Slavii...U hráčů ještě přestupy mezi oběma S trošičku chápu,ale tohle fakt nejspíš nikdy pořádně nepochopím proč k tomu došlo.Tohle je už vážně nějaký špatný vtip a braková komedie.

  40. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    5094     před 13 lety 02.10.2011 20:17 |  
    0 0

    Straka? pro mne žádný z volných trenérů není žádný "šlágr" takže nevím. Já jsem Sraltě Straku záviděl a přál jsem si, aby někdo ze slávistů byl takový magor. Já mám magory rád, takže si nějak nejsem schopen udělat názor a všechny názory a reakce chápu. Ale píšu sem kvůli Petroušovi. Strašně mi vadil, chce se napsat, že jsem ho nenáviděl, ale jak s ním Platil zametl, to je fakt hnus. Jsem, moc rád, že skončil hned, ale kdyby letěl Platil za ním, nebo před ním, tak by to bylo hodně super a upřímně píši, že je mi fuk, kdo ho nahradí. Škoda Ondry Zlámala a snad Straka nepřitáhne toho hnusa Siegla, ten už se na to třese.

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 20:21 |  
      0 0

      No, zametl... on tu nabídku vést B-týmu prý dostal už dřív a každýmu by asi došlo, že když má vést B-tým, že bude muset skončit u áčka. I když jak se Petrouš vyjádřil před Duklou, tak informace od majitele a vedení pouští jedním uchem dovnitř a druhým ven, takže je možný, že tu informaci prostě ignoroval.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 20:23 |  
        0 0

        ale meli mu to rict po zapase jeste pred nejakejma proslovama do medii,vzdyt z nej Platil udelal saska,kreten

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        lassiter     před 13 lety 02.10.2011 20:53 |  
        0 0

        sorry, takhle se neodvolává ani uklizečka. neuvěřitelný burani. neuvěřitelná sestava v tý vipce.

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          afro     před 13 lety 02.10.2011 22:18 |  
          0 0

          První co mě napadlo při pohledu na fotku, kde stál Straka s Vrabcem a s bývalým "majitelem" Francem, Platil s bratry Řebíčky bylo odjištění granátu... S tímhle hnojem se nelze ztotožnit.

  41. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 22:00 |  
    0 0

    Dnešní poslední příspěvek k našim sešívaným radovánkám...pročetl jsem si pečlivě všechny články a podíval se na komplet záznam z tiskovky trochu ve mně stačily zchladnout emoce, tak asi tolik: Straka mě nikdy jako člověk nevadil ničím jiným, než tím že je sparťan. Ano, je to samozřejmě hovado a úchyl, ale věřím že charakterově to není taková svině, jako velká spousta jiných "kovaných sparťanů". Tím že přijal Platilovu nabídku mě zklamal - ne proto že bych ho měl rád, nebo mi bylo líto fans sparty, ale tím tahem definitivně potvrdil, že klubismus zřejmě už dávno zemřel...nevadí mi ve Slavii jako člověk nebo trenér (i když i o tom by se dalo polemizovat), ale hlavně jako mnoholetý symbol sparty. To si myslím, že je věc kterou spousta těch chytráků na internetových fórech nechápe. Je to konec identity Slavie, je to jakoby se prezidentem Izraele stal vůdce antisemitského hnutí. Do budoucna však jen doufám, že se zloba nenamíří vůči Strakovi, který je pouze smutným vyvrcholením a symbolem celé situace a v podstatě za nic nemůže, ale vůči zmrdům ve vedení a v celém zákulisí Slavie, kteří náš klub už po mnoho let požírají. Těmi zmrdy samozřejmě myslím Platila, Rosena, France, Sisáka, Doležala, Pučka a další desítky hajzlů, ke kterým naše oko zatím ani nedohlédne. Každopádně z plného srdce doufám, že se NĚCO začne dít. Hezky se na to vyspěte. :))

  42. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:48 |  
    0 0

    Mně se ani už nechce nic psát.. Straka.. je ikona sparty, trenersky diletant, clovek, ktery davno ztratil soudnost.. zejmena rada trenerskych neuspechu zpusobila, ze si nevidi do huby a zvykl si verit vlastnim vymluvam, proc to kde nevyslo.. slavii bere, protoze takovou nabidku by se soucasnou povesti jinde nedostal, nikde takovi blazni nejsou..

    To, ze je Straka spartan, tedy neni zdaleka to nejhorsi.. jedine, co mu snad lze pricist k dobru, ze se o slavii vzdy vyjadroval celkem ferove.

    Co asi bude kluky ucit? Spartanske srdicko? Vzdyt je to absurdni, slavisticka identita, historie, tradice, hodnoty, to proste Rebickovi a spol. vubec nic nerika..

    Pekna komedie s tim Petrousem a beckem.. boze, to se aspon nemuzou dohodnout predem? To delaji schvalne, aby se ukazali jako nejvetsi amateri na svete?

    Jestli Straka sedel v lozi s Kramaricem, to je taky zajimavy..

    Slavie umira, o reakcich fanousku netreba premyslet..

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 23:12 |  
      0 0

      Straka tam byl s Antoninem Franzem :)

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 23:12 |  
        0 0

        Francem

        • Re: František Straka je trenérem A týmu!

          Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 01:41 |  
          0 0

          To je celý Franz. Myslím tedy Franz Straka. :-)

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      bongor     před 13 lety 03.10.2011 06:03 |  
      0 0

      Mně se zdá,že krásný výstup v této frašce má také herec Vrabec.
      Týden u béčka,nyní slavnostní návrat do áčka.Já jsem si přečetl všechny příspěvky přátel z našeho webu a snad poprvé mě vůbec nenapadá co k tomu všemu napsat-
      Jedině snad,že Straka patří k těm příznivcům sparty,kterým neříkám sralťan.ale sparťan.A není jich tedy vůbec moc.Trenér tedy Franz taky nebude nic moc ,to je jasné,ale dokonce se v jednom článku měl vyjádřit,že jako malý kluk fandil Slavii.Je to asi tak tři roky.

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 09:08 |  
        0 0

        No to je sice hezke, ale cely to zapada do jeho tradicniho blaboleni.. jak byl hrozne velkej slavista, pak se prerodil v kovanyho spartana.. no je to trochu legrace a pohadka a vsechny jeho reci se musi brat s rezervou.. ve finale by to mohlo byt mile a vtipne, kdyby nebyl trenerem slavie.

  43. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    Horis79     před 13 lety 02.10.2011 23:19 |  
    0 0

    Franz, du warst und du bleibst hier nur GAST!!!!

    • Re: František Straka je trenérem A týmu!

      DrFe1     před 13 lety 03.10.2011 01:14 |  
      0 0

      Bohužel ti nerozumím, ale jestli píšeš, že je ve vedení Slávie parta těch nejhorších debilů, tak s tím vřele souhlasím !

      • Re: František Straka je trenérem A týmu!

        bongor     před 13 lety 03.10.2011 05:55 |  
        0 0

        Překlad:Franto,ty tady budeš a zůstaneš jen hostem

  44. Re: František Straka je trenérem A týmu!

    hiker42     před 13 lety 02.10.2011 23:38 |  
    0 0

    Bican, Puč a Plánička se musej obracet v hrobě.
    HANBA.