Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavii má trénovat František Straka

Pokud jste si mysleli, že vás ve Slavii už nemůže nic překvapit, mohli jste se mýlit. Vše totiž nasvědčuje tomu, že po zápase s Olomoucí nahradí Michala Petrouše na místě trenéra Slavie František Straka! Doplněno o vyjádření O. Zlámala!

Už několik různých serverů přineslo informaci, že trenér, který sám o sobě tvrdil v roce 2007, že je "tak kovanej sparťan, že by Slavii trénovat nemohl", nastoupí v příštím týdnu místo Michala Petrouše na místo trenéra Slavie. Do vyjádření Slavie můžeme jen spekulovat, jaké jsou důvody, že byl osloven zrovna trenér, který je tak silně spjat s úhlavním rivalem sešívaných.

Ondřej Zlámal exkluzivně pro Slávistické noviny řekl: "Vedení klubu od pátku jedná o situaci na sportovním úseku. Oslovilo několik subjektů, jednání zatím stále probíhají, nic uzavřeno není." O. Zlámal na přímý dotaz nevyloučil, že je mezi oslovenými subjekty i František Straka.

František Straka trénoval v posledních letech mnoho týmů a nikde příliš dlouho nevydržel. To se týka i jednozápasového působení u reprezentace, při kterém si připsal výhru 1:0 nad Maltou. Většina fanoušků Slavie si jej pravděpodobně nejvíce spojuje právě s působením ve Spartě, ze které byl přes výborný ligový podzim odvolán a na jeho místo byl dosazen Jaroslav Hřebík. Straka pak dotáhl k záchraně Plzeň díky výhře na Letné v posledním kole, kterou pak celý stadion oslavoval s ním.

Aby toho nebylo málo, na postu generálního ředitele má Miroslava Platila podle idnes.cz vystřídat kontroverzní advokát Julius Kramarič, který působil ve službách takových lidí, jako jsou příbramský boss Jaroslav Starka, nebo mafián Radovan Krejčíř. Pokud by se tato informace potvrdila, Slavia by spadla na absolutní morální dno a ztratila by poslední zbytky vlastní identity. Dodejme, že žádný jiný zdroj informaci o Kramaričovi nepotvrdil a je možné, že se jedná jen o nepodloženou spekulaci serveru idnes.cz. To potvrzuje také oficiální vyjádření klubu, ve kterém je jednoznačně popřeno jakékoli jednání s touto osobou.

Komentáře (146)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Kactus     před 13 lety 01.10.2011 16:56 |  
    0 0

    Quelhare, dnes je 1. rijna a ne 1. aprila :)

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 16:58 |  
      0 0

      Jojo, kdyby to bylo vazne jen k pousmani, to by bylo fajn :o)

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Kactus     před 13 lety 01.10.2011 17:16 |  
        0 0

        no, tak to ten muj clanek, co jsem ti poslal mailem, oprasime hodne rychle, takovej .... nas trenovat?
        vidis, jak si psal, ze to jeste neni tak spatne ... che che, jak tychle se to vratilo

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 17:19 |  
          0 0

          To je fakt neskutecny...

          Tak si rikam, jestli jen Rebicek treba nezkousi, co vsechno mu u fanousku projde, tak se vypusti tohle a pak se treba na posledni chvili jakoze nedohodnou...

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            Tonda     před 13 lety 01.10.2011 17:31 |  
            0 0

            ty vole, ty vole.. tohle už je tak do očí bijící výsměch a ponížení slávistů, že už to snad více ani nejde..

            • Re: Slavii má trénovat František Straka

              thc     před 13 lety 02.10.2011 00:33 |  
              0 0

              Tonda já myslím že je to spíš ponížení spartanů ... Ale on ten straka spíš bude dobrý herec pamatuju si v jednom rozhovoru už je to dávno řek že od mala fandil slavii ... A mě ani tak nevadí nic horšího než petrouš bejt nemůže Leda cigoš s ghetta

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:23 |  
            0 0

            Tak jsem ,quelhare,velmi zvědav na vyjádření SDS po utkání s Olomoucí!

            • Re: Slavii má trénovat František Straka

              quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 18:39 |  
              0 0

              No rekl bych, ze zitra budeme diskutovat nakonec uplne o necem jinem, nez co jsme pripravovali pres tyden...

              • Re: Slavii má trénovat František Straka

                edenian     před 13 lety 01.10.2011 18:53 |  
                0 0

                Tak asi chystame dlazebni kostky, posledni sance...

                • Re: Slavii má trénovat František Straka

                  JS (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:06 |  
                  0 0

                  dlazebni kostky nestacej.. tohle chce molotov

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            Kactus     před 13 lety 02.10.2011 08:49 |  
            0 0

            vidis, ani jsem netusil jak jsem byl aktualni :)

            je to nase Slavia, temto lidem fandit nebudem. ale bojkot? naopak, vsichni na stadion a dat jim najevo, co si o nich myslime.

  2. Re: Slavii má trénovat František Straka

    mirecek1111     před 13 lety 01.10.2011 16:59 |  
    0 0

    No upřímně ta antipatije k Petroušovi už minimálně u mě naboptnala do takových rozměrů, že beru de fakto jakékoli řešení.. Jen doufám, že je pravda, že mají na příští léto domluveného perspektivního trenéra a on to bere jen na záskot.

    Btw. už vidím ty masy článků příští týden v mediích, kde se bude zminovat tatarák, že na něj v pátek určitě někam zajdu :D

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 17:09 |  
      0 0

      Souhlas, z myho pohledu je ted uz cokoliv lepsi nez Petrous. Uz jen za ty jeho pozapasovy kecy.

      Pokud to bude do konce sezony (zatim), tak se v podstate nic nedeje. Podle vedeni letos stejne o nic nehrajeme, tak se aspon po tech letech uspechu a neuspechu ted budeme rok bavit :-)

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:10 |  
        0 0

        Cokoliv lepší než Petrouš? To si snad děláte srandu? Petrouš je sice možná debil a fotbalový negramot, ale to z něj nedělá ztělesněný sparťanský dobytek v podobě Straky. Koukám že prohlášení Ivana Bicana o úpadku morálky ve Slavii se bohužel netýkal jen vedení, ale i fanouškovské obce...hlavu nahoru, kurva!

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:23 |  
          0 0

          pravdu díš synku, pravdu díš... ba ba...

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:14 |  
      0 0

      Vážení,co si myslíte o tomto příspěvku?Místo o Strakovi píše o Hřebíkovi, i to svědčí o tom,že si autor dělá srandičku.
      Nejnovější zprávy z kuchyně Slávie
      Syreček | 1.10.2011 9:03:18
      Do Slávie přichází na trenérský post pan Jaroslav Hřebík.Připravuje se prodej klubu novénu majiteli(p.Petr Kellner)
      Jako hlavní sponzor bude AirBank a logo této banky bude na sešívaných dresech. V zimní přestávce se klub rozloučí minimálně s polovinou hráčského kádru.Noví hráči jsou v jednání a vše je na velmi dobré cestě.Do hráčského kádru budou investovány nemalé prostředky,tak,aby předváděná hra,přinejmenším odpovídala historii klubu,a Slávia opět bojovala o příčky nejvyšší.K tomu všemu bude zapotřebí provést razantní změny i ve vedení klubu a nový majitel si vymezil právo dosadit si do vedení klubu lidi,kteří mají slávii v srdci.Jedná se jak o sportovní,tak ekonimický úsek.Pro zvýšení návštěvnosti bude zapotřebí upravit vstupné tak,aby se stadion zaplňoval i v době kdy se zrovna nedaří a hráči měli patřišnou podporu a motivaci(čím vyšší návštěva,tím vyšší prémie).Dále se připravují další razantní změny,tak aby klub fungoval a vykazoval patřičné výsledky.Tyto postupné kroky budou prováděny po vstupu nového majitele do klubu.Vize nového majitele je:Každý rok hrát evropský pohár-nejméně,však základní skupinu Evropské Ligy.Další informace o dění v klubu později.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:21 |  
        0 0

        hezká pohádka

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:25 |  
          0 0

          Hezky se mi to četlo,ale jak píši, autor si bohužel dělá srandičku,škoda.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:28 |  
        0 0

        koukám, že na trhu se objevila nová droga...

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:32 |  
          0 0

          objevila no :)

          www.novinky.cz/krimi/246025-v-cesku-se-objevil-novy-zabijak-droga-ctyricetkrat-silnejsi-nez-heroin.html

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:47 |  
            0 0

            njn, tak to bude ono... ale ty následky...

  3. Re: Slavii má trénovat František Straka

    vlchan     před 13 lety 01.10.2011 17:08 |  
    0 0

    Naprosto správná volba. Straku jsem navrhoval již při prvním odchodu neomylného Jarolíma a ani v duchu mne nenapadlo, že k tomuto někdy dojde.Ono totiž nic horšího než v současné Slavii je, být nemůže.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:13 |  
      0 0

      Trenérsky jsou Petrouš i Straka tak na stejné úrovni. Rozdíl je v tom, že Petrouš je kryptobohemák, kdežto Straka "kovanej sparťan". Se Strakou je sice prdel, ale to je tak vše čím mě obměkčí.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        edenian     před 13 lety 01.10.2011 18:55 |  
        0 0

        tupec jako tupec.

  4. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Wommi     před 13 lety 01.10.2011 17:09 |  
    0 0

    ..koukam, ze nekdo si tu dela spartansky becko:)

    ..nevim ale tento clovek na lavicce slavie,..to je pro mne tedy silna kava...teda kam ta slavia spadla, to je horsi nez dno! uz semi chce zase blejt!

  5. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Horis79     před 13 lety 01.10.2011 17:10 |  
    0 0

    Doufám, že tohle je poslední kapka a vedení bude litovat a pykat.... Řebíčku, táhni!!!

  6. Re: Slavii má trénovat František Straka

    JS (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:11 |  
    0 0

    Straka je psychopat! Petrouš je sice IQ tykve, ale tohle je horší.. jsme v hajzlu

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      JS (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:21 |  
      0 0

      "Naposled působil v polském klubu Arka Gdyně, ale nyní není pod smlouvou nikde. Už od ledna by převzít tým Slavie, v níž by měl už v příštích dnech působit v roli poradce."

      Tu pozici poradce by to chtělo nějak líp definovat..

  7. Re: Slavii má trénovat František Straka

    naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:20 |  
    0 0

    tak měl jsem po obědě dvě dcl vína, ale z cesty nemluvím. pokud příjde tento trenér motivátor, tak jak to navzdory mnohým diskusím říkám nerad a všemu navzdory, nikdo mě v edenu již neuvidí. snad tedy nikoli Sbohem!

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Kodyd     před 13 lety 02.10.2011 09:09 |  
      0 0

      Náplavníku souhlasím. Pokud to jde, tak chodím na každej domácí zápas. Mockrát jsem si říkal, že horší to bejt už nemůže, ale vždycky se objeví něco, co tu předchozí hrůzu ještě přebije. Nechci chodit do Edenu, kterému vládne mafiánská rodina Řebíčků s Platilem, kterého pro vylepšení managementu možná navíc vystřídá člověk, který zastupuje a přátelí se s ještě většími gaunery Kramarič. Do toho kokainovej král Straka, který nikde pořádně nevydržel a nic jako trenér nedokázal, navíc je rudej, že to víc už nejde. Tohle už nemá se Slávií nic společného!
      Slavii budu fandit pořád, ale v této situaci bohužel ne na stadionu. SKS FOREVER!

  8. Re: Slavii má trénovat František Straka

    podol (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:22 |  
    0 0

    Těžko se mi to vydýchává,ač si Slávia vychovala řadu hráčů-slávistů, kteří jako trenéři působí v jiných klubech,hodně Slávistů působí v manažerských a vedoucích funkcích,my postupně opouštíme tradici starou více než 100 let.Vedení, trenéři i funkcionáři zde pracovali nejen jako profesionálové,ale i srdcaři-
    Slávisté.My máme nyní GŘ sparťana,bývalý trenér je Klokan,
    a ten nynější bude Sparťan srdcař.Může se stát,že se postupně ze Slávie stane farma Sparty,bude to pro ni levnější,než si vychovávat a zkoušet vlastní mládež a hráče.Jen si nejsem jist,
    jak to přijme většina Slávistů.Ale nebudu předbíhat,počkám si na
    oficiální oznámení i s komentářem.Potom se teprve za sebe
    rozhodnu co dál.Podol

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Markus     před 13 lety 01.10.2011 18:31 |  
      0 0

      Zdravím. Má ideální představa, bohužel v rovině snů, je čistá Slavia jdoucí příkladem svým ctihodným chováním a transparentností fungování. Slavia, která je skutečným klubem, skrze klubové členství patří fanouškům. Toto fungovalo možná kdysi dávno na začátku, pak už ne a na jaře byly podobné úvahy sktrikně odmítnuty, nekonal se ani částečný podíl v klubu pro fanoušky, co by se zorganizovali do nějakého pro tento účel vytvořeného "investorského družstva". Bohužel nebylo ani nic, co se tomu přiblížilo. Korbel nebyl slávista, PPF nebyli slávisti, ENIC nebyli slávisti ... poté tu bylo pár lidí, co ze sebe slávisty dělali, zpočátku byli vynášeni do nebes (především Rosen), dnes tu ty samé lidi zadupáváme do země. Mnoho sportovních rozhodnutí, která se nepovedla, šlo od historicky slávistů - trenérů Beránka a pak Jarolíma. Pravda je, že slávisté mají sice hrdý a silný hlas, ovšem klub jsme nedostali pod kontrolu a ti, které také řadíme/řadili jsme do kategorie slávisti klub svým rozhodnutími stáhli do ještě větší propasti. Nehledám za vším sparťana, dokonce za tím že se nám nedaří ani co se děje nevidím zájmy konkurenčních klubů. Malinko se samozřejmě bojím, aby se z naší ligy nestala šaškárna typu NHL, kde si kluby konkurují jen naoko a celé dohromady to přitom funguje jako jeden velký regulovaný organismus. Straka by mi jako člověk ani tolik nevadil, má cenné zkušenosti z Německa a Rakouska, mimo jiné zemí které jsou pro nás zajímavé jako trh s hráči. Nikdy jsem Strakovi nedal nálepku "nepřijatelný". Kramarič, to je bohužel jiná kategorie, nepřekvapuje mě to, stejně jako příchod Jiřího Hodače před měsícem. Nelíbí se mi, že tito lidé ve Slavii jsou, na druhou stranu si myslím, že výsledky mít budou. Tihle lidí jsou špatňáci, ale také jsou schopní. Fotbalový klub mohou postavit znovu na nohy a být pro ostatní tvrdým oříškem. Jen se bojím, že klub přestane mít punc oné morální čistoty, co bychom asi všichni chtěli vidět.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 18:37 |  
        0 0

        Pokud prijde ridit klub Kramaric, tak verim, ze navstevy klesnou i pod ty strahovske. Ja osobne bych to povazoval za takove male vyhlaseni valky...

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          JS (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:40 |  
          0 0

          pokud přijde Kramarič, spálím před Edenem všechny šály, dresy, a na Slavii už mě nikdo nikdy neuvidí..

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          Markus     před 13 lety 01.10.2011 18:46 |  
          0 0

          Já se bojím něčeho jiného, tito lidé z věrných "původních" fanoušků nejsou a nebudou vůbec nadšení. Logickou reakcí tak může být vytvoření nových, tak trošku umělých fanoušků. Zblbnout lidi, co teď na Slavii nechodili, udělal z nich nové "věrné" fanoušky.

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          edenian     před 13 lety 01.10.2011 19:00 |  
          0 0

          Quelhare, to by bylo vyhlaseni VELKY valky. Zatim je to pro me jak z jinyho vesmiru. Nic takovyho si vubec nepripoustim.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Markus     před 13 lety 01.10.2011 18:43 |  
        0 0

        Jak jsem to dopsal, červík okamžitě zahlodal. To je jak něco někomu povídat a mozek vymyslí alternativu. Tedy, nestojí za onou "záchranou" Slavie skutečně snaha narovnat současnou mediálně a sponzorsky nezajímavou situaci v naší nejvyšší fotbalové lize? Pořád tu řešíme pochybnosti o prachách, kde se vzaly a proč vlastně. Neinspiroval se někdo původním záměrem ENICu mít vlastní evropskou ligu?

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:21 |  
          0 0

          Podole,oba jsme členy OP Slavie.Zrovna před chvílí jsem byl na jejich web. str. a není tam ani slovo,natož článek o sporu p. Bicana se Slavií.Hrají si na mrtvýho brouka a to se mi ,v tomto případě,vůbec nelíbí.Čím dál ,tím víc začínám pochybovat o smyslu současného OP (a to ne jenom kvůli tomuto případu)a silně uvažuji,že své členství ukončím.Doufám,že Vás tímto neotravuji,ale docela by mě zajímal Váš názor.

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            podol (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:51 |  
            0 0

            Dobrý večer,Traveli,nejprve k rozhodnutím mnohých-přestat chodit
            na Slávii,protože to už není naše Slávia.Jejich rozhodnutí chápu,já však ještě vyčkám na oficiální oznámení,zdůvodnění,komentář.
            A také na reakci oraganizací-jednotlivě-OP.FK.Tribuny sever,či
            společného postoje SDS.Sám jsem nepřítelem vyčkávání,odporuje to mé povaze a také jsem si přál (zejména na jaře)rychlejší a jasnou reakci SDS.Ono to však nebylo jednoduché.Nepochybujme
            o tom,že v obou organizacích jsou zapálení slávisté,kteří pro klub učiní vše,co je v jejich silách.A dokud je nějaká naděje,protože
            odjakživa OP spolupracoval s vedením Slávie,tak se hledá řešení
            bez konečné konfrontace.Kanceláře obou sdružení jsou bezplatně v objektu stadionu,určité příspěvky od klubu na provoz,přístup
            na autogramiády,výroba reklamních předmětů,loga sponzorů,atd.
            Z příspěvků členů by se to jistě nezaplatilo.Proto asi ten přístup,
            který nechce hned spálit všechny mosty.Ale vše má své hranice
            a i já očekávám nyní jasné stanovisko.
            Co mě ale více mrzí,je zatím postoj a vyjádření Vládi Šmíci.
            Podol

            • Re: Slavii má trénovat František Straka

              travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 20:42 |  
              0 0

              Děkuji Podole za Váš názor.K Šmícovi jsem se vyjádřil už v pátek v článku Umírání nebo znovuzrození.Na oficiálních web. str. Slavie je článek,že se Slavia zabývá současnou neuspokojivou sportovní situací a že je v jednání s více trenéry (subjekty). Přitom před pár dny tvrdil v rozhovoru Platil,že není v současnosti žádný vhodný trenér volný.Už aby ten fízl a lhář opravdu vypadl.Je pro mě neskutečné ,jak hluboko jsme s tímto GŘ se propadli a že s duem R + D jsme na tom byli také hodně špatně.

  9. Re: Slavii má trénovat František Straka

    jiras     před 13 lety 01.10.2011 17:26 |  
    0 0

    Natočit o tomhle film, tak ho kritika roztrhá za nesmyslnej a zmatenej scénář, který se nemohl stát.

  10. Re: Slavii má trénovat František Straka

    klimi     před 13 lety 01.10.2011 17:37 |  
    0 0

    "Kromě toho se chystá i příchod advokáta Julia Kramariče, jenž bude působit v roli generálního ředitele."

    Že by?

    Platil ven!

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:39 |  
      0 0

      kramarič? si děláš legraci?

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:39 |  
      0 0

      Máš snad pocit že by to bylo zlepšení?

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        tolsimir     před 13 lety 01.10.2011 17:42 |  
        0 0

        cokoliv je lepsi nez Platil. I dabel

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          Jakubisko     před 13 lety 01.10.2011 17:44 |  
          0 0

          Tak to by mě vskutku zajímalo v čem je Kramarič lepší než Platil. Já myslím že ďábel by hravě předčil oba dva.

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            Wommi     před 13 lety 01.10.2011 17:48 |  
            0 0

            ..kramaric, ze prej se velmi dobre zna s rebickem, to mi vysvetlete, ze ty zmrdi se vsichni znaj:)

  11. Re: Slavii má trénovat František Straka

    naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:38 |  
    0 0

    a julius kramarič misto platila... a pitr s krejčířem budou finanční a investiční ředitelé? tak pokud tohle není blábol, tak já chci do třetí ligy. sorry.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      mats     před 13 lety 01.10.2011 19:20 |  
      0 0

      no to jsou zase akce...., kdo na to má mít nervy... nemohli by u nás ještě nějak zaměstnat toho doktora Bartáka, co tvrdí, že všechny jeho asistentky maj sex ve smlouvě? Obávám se, že tohle je už fakt moc. A to si vždycky říkám, že větší ptákovina už snad ani hrozit nemůže... ;-)

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 19:50 |  
      0 0

      Na tu třetí ligu s Platilem bys chodil ty a tak padesát dalších. A po jednom roce už vůbec nikdo.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:05 |  
        0 0

        tak horší než být ztělesněnou trapností první gambáč ligy... a i debil ví, že méně než padesát by nás tam nechodilo...

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          spojka     před 13 lety 01.10.2011 21:09 |  
          0 0

          I debil pochopil, že těch "padesát" je myšleno obrazně... ať už by vás chodilo dvacet, padesát, sto nebo pět set, pořád by to bylo k ničemu. Po roce by taková "Slavie" přestala zajímat noviny, sponzory a postupně i ty, co na ní chodí... I když trochu chápu, že teď ti taková představa "dušínovské" Slavie přijde lákavá.

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:23 |  
            0 0

            tak zrovna uvádíš platilovskej argument, který může být snad pravdivý... nicméně obrazně, raději postupně kvetoucí orchidej, než metrový plevel... a pokud jsi nyní ze zájmu médií a novin odvázaný, tak jen houšť

            • Re: Slavii má trénovat František Straka

              spojka     před 13 lety 01.10.2011 21:34 |  
              0 0

              Zásadní problém je, že by tady žádná postupně kvetoucí orchidej nebyla. Ani ty "slavné" postupně kvetoucí orchideje založené natruc třeba fanoušky ManU nebo Austrie Salzburg nijak nekvetou, a to se bavíme o Anglii a Rakousku, kde je zájem o fotbal úplně jinde, než tady. To by byl prostě konec.

              Snad chápeš, že já - stejně jako asi žádnej slávista - nejsem nadšenej tím, kde jsme a co se děje. Ale hrajeme českou ligu, kterou řídí lidi typu Paclíka (s Křížem?), Křetínskýho, Rajchla nebo Pelty... mezi těmahle lidma je třeba se prosadit, pokud chceme chodit na dobrej fotbal a třeba na poháry... Prosadíš se tam s partou čistech nadšenců a pravdoláskařů? Asi těžko... Plzeň tu všichni oslavujete, každýmu je jedno, kde je Kříž, kde je těch 300 mega, co si napůjčoval předtím, než zmizel, odkud bere Paclík peníze, kdo Plzeň vlastně vlastní a financuje...

              Platil se to během svýho působení prezentoval jen snůškou lží a nesmyslů. S ohledem na výše uvedené pány by mi tak výměna za Kramariče vůbec nevadila, ačkoliv na to nedojde.

              Toho klokaního diletanta nemá cenu dlouze řešit, tam je jakákoliv změna k lepšímu. Beztak tu Straka bude tak do léta.

              • Re: Slavii má trénovat František Straka

                naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:46 |  
                0 0

                ok, s plzní máš pravdu. paclíka jsem zažil a sice snesu dost, ale i já jsem jen člověk... je pravda, o kolik je řebíček, straka, kramarič horší než sisák, koutecký a koneckonců duo DR... jen mám čím dál větší pochybnosti z toho, zda se tohodle podniku chci jako zákazník účastnit... asi tuším, kam míříš... akce bican ml atd... a to je strašně eticky složitá otázka, parazitovat na sračkách, nebo s čistým svědomím jít proti zdi... ale to je klasické dilema a každý ať si odpoví, jak umí

  12. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:46 |  
    0 0

    :D no doted jsem si myslel ze varianta Straka je tak napul nesmysl ..ale Kramaric ... uz ted vim ze tohle neni pravda a jsou to jenom takove víkendove šprýmy.... uzivejte vikend a neverte vsemu.....

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 17:49 |  
      0 0

      no postoj quelhara mě uklidnil věru pramálo... ale co, když se to sere, tak se to sere

  13. Re: Slavii má trénovat František Straka

    steev (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 17:49 |  
    0 0

    Tak to už je trochu silná káva.Tenhle psychopat na post trenéra slávie je pespříliš.A Julius Kramarič gř?
    quelhar to vystihl,jestli se to potvrdí tak skutečně spadneme až na úplné morální dno.Chce se mi z toho zvracet.

  14. Re: Slavii má trénovat František Straka

    lassiter     před 13 lety 01.10.2011 17:56 |  
    0 0

    No já vydržim poměrně dost, takže bych nakonec přežil i Straku, jakkoliv je to kokotina, ale Kramariče tedy ne. Tady už chybí jen Horník jako sportovní ředitel. Blít.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      travel (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:03 |  
      0 0

      Jestli se to uskuteční,tak jsem zvědavej,zda a jak se k tomu vyjádří Šmíca.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 01.10.2011 18:17 |  
        0 0

        Já bych si tipnul, že se vyjádří v tom smyslu, že fanoušci mají být rádi, jak je jeho zvykem v poslední době...

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          denydzlSKS     před 13 lety 01.10.2011 18:26 |  
          0 0

          Šmicer mě od skončení kariéry čím dál tím víc zklamává. Chápal jsem, že v období, kdy byl aktivní fotbalista a zaměstnanec klubu si nemohl dovolit říct, vše narovinu, ale nechápu, že nyní, jakožto uznávaný fotbalista a legenda nejen Slavie, pořád používá takový ubohý fráze, jen aby někoho náhodou neurazil...

          Vláďo, seber se! Vždyť seš to právě ty a další legendy Slavie, kdo by měl zvýšit hlas a neustále důrazně poukazovat na ty hnusy co tu jsou, fanoušci sami to nezvládnou... Pak akorát budete kázat o morálce, až se to zvrhne podobně jako proti Olomouci...:-/

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            Kodyd     před 13 lety 02.10.2011 09:26 |  
            0 0

            Je to smutné, ale naše klubové ikony typu Šmicera, Kuky a dalších jsou už někde jinde. Jde jim o to, aby si to nikým nerozházeli a navzájem si dávali fleky na svazu, u repre a v klubech. Souhlasím, že by to měli být právě tito hráči, kteří něco dokázali a jako klubisti se vždy prezentovali, ale tohle se od nich asi nedočkáme. Škoda.

  15. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:02 |  
    0 0

    Do pekla proč by toto měla být pravda?? Nechce se mi tomu uvěřit, taková absurdita... To jsou ve vedení tak naivní, že si myslí, že jim toto projde? Začínám pomalu věřit, že za tím vším stojí v pozadí Jan Tleskač...

  16. Re: Slavii má trénovat František Straka

    PETR7     před 13 lety 01.10.2011 18:22 |  
    0 0

    S Františkem je sranda, naposledy, když spolukomentoval pohárovej zápas Sparty, bavil jsem se královsky.. Tak ho mám rád, z dálky. Je to mediálně vděčná postava, vždycky o něm budou psát a my to vždycky budeme číst, budou ho zvát a my na něj budeme koukat, je nedílnou součástí toho našeho fotbalovýho světa. Jeho přidanou hodnotou je jeho bezprostřednost, zbrklost a sebevědomí, a pokud komentuje Spartu, je to událost. Má moje sympatie. Jeho možné působení na lavičce Slavie, to je ale z jinýho světa. Neexistuje argument pro tohle angažmá.

  17. Re: Slavii má trénovat František Straka

    slavistajiri     před 13 lety 01.10.2011 18:30 |  
    0 0

    Tak po vyjádření pana Bicana, kdy se mi rozsvítilo, tak zde vyzývám k akci typu bojkot akorát v rozšířené podobě a že již není na co čekat, že je potřeba totálně zlikvidovat tuto Švindl Slávii. Doufám, že teď už lidé co mají moc mluvit za fanoušky zakročí.
    Jinak je to jen spekulace, ale údajně dle lidí ze zákulisí měl místo Kramarčiče přijít Krejčí, ale ten se bojí vrátit do ČR, protože zde te´dka nemá na růžích ustláno. Každopádně se začíná objevovat také informace o nové posile do útoku. Dle mých informací jedná pan Řebíček s představiteli FK Mírov o přestupu skvělého střelce, který je také proslulý svými úniky obraně Jiřího Kájínka.

  18. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:30 |  
    0 0

    A to jsem si myslel, že tohle je fotbalový dno. Než takovou figuru jako Kramariče, tak to mohli nechat Sisákovi. Bejt slávista, to je někdy na mašli...

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:38 |  
      0 0

      Sisák je proti Kramaričově partě (Starka, Spěvák...) nevinný zlodějíček rohlíků...

  19. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Max1     před 13 lety 01.10.2011 18:31 |  
    0 0

    Kritizovat Kramáriče, když ještě nic neudělal je hodně mimo. Nehledě na to, že ti jeho klienti ukazují, že je schopný právník. Prostě hodnotit právníka dle jeho klientely je mimo.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Markus     před 13 lety 01.10.2011 18:33 |  
      0 0

      Jak píšu výše, je velmi schopný, ale špatňák. Je to přesně ten člověk, co nebere ohledy na jiné, co jde přes mrtvoly.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:35 |  
      0 0

      Jste blázen. Kramarič není běžný právník, je to součást podsvětí. Za Starku třeba vyjednával mír s Krejčířem, kterému nikdo nevymluví, že mu Starka nechal unést tátu Lamberta. Starka, Spěvák (ktere odseděl půlku života v base, hlava pražského podsvětí) a Kramarič jsou trojčata.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      skman     před 13 lety 01.10.2011 18:38 |  
      0 0

      lidi nechapou ze je to job jako jinej, asi by se tezko uzivil nebo mohl mit takovouto zivotni uroven kdyby hajil kapsare treba...

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:41 |  
        0 0

        Ach jo... Kramarič NENÍ běžný právník!Tohle nemá cenu vysvětlovat. Běžte si do Edenu užít zápas s Řebíčky, Kramariči, Hodači a podobně...

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          spojka     před 13 lety 01.10.2011 19:48 |  
          0 0

          Proč ne, když jsme si tam všichni mohli užívat zápasy se Sisáky, Roseny, Kroužeckými, Doležaly a spol...? Tehdy to v podstatě nikomu nevadilo.

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            Wommi     před 13 lety 02.10.2011 07:58 |  
            0 0

            ..rptoze ti co jmenujes, to jsou opravdu dobraci, oproti kramaricovi,..to je opravdu figura neuveritelna. Ten jde proti vsem, kdyz potrebuje, tak i proti vlastnim a pres mrtvoly!!!

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 19:45 |  
      0 0

      Souhlas, pro mě je Kramarič jednoznačně lepší varianta, než arcilhář Platil.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:08 |  
        0 0

        bože, hochu, co je to za svinstvo co bereš...

  20. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:33 |  
    0 0

    Řeknu to takhle - jestli Kramarič, tak mě v Edenu nikdo neuvidí.
    PS: v tomto trudném dni alespoň něco pro zasmání. Víte, jak se říká v podsvětí Kramaričovi? Prdel v brejlích :-)

  21. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Viking     před 13 lety 01.10.2011 18:43 |  
    0 0

    Slavia zemřela. Kdo pod těmito čuráky vstoupí do Edenu, je kunda.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      hiker42     před 13 lety 01.10.2011 20:15 |  
      0 0

      Ano, Slavia jak ji známe a chceme mít, umírala v rukou Sisáka a jeho party prevítů a kdo si myslel, že ji parta hajzlů v čele Řebíčkem oživí, je..optimista. Slavia je ve stavu klinické smrti. ale naději mám.

  22. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Viking     před 13 lety 01.10.2011 18:43 |  
    0 0

    Slavia zemřela. Kdo pod těmito čuráky vstoupí do Edenu, je kunda.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 18:53 |  
      0 0

      Ale jo ja tam vstoupim ale na par let asi naposledy , koupim klobasu pivo a dam to Strakovi sezrat....

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Tonda     před 13 lety 01.10.2011 18:57 |  
      0 0

      asi tak

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Viking     před 13 lety 01.10.2011 19:04 |  
        0 0

        Jsem zvědavý co na to Vláďa "honím si péro na golfu s Bílkem a všichni jste mi u prdele" Šmicer...

  23. Re: Slavii má trénovat František Straka

    opicemag     před 13 lety 01.10.2011 19:04 |  
    0 0

    Tak Kramarič je ještě horší než Straka. Straka je magor a psychopat a nemyslí to zle. Není to člen podsvětí s kontakty na ty největší mafiány, co tu jsou. Co to má být? Nějaký zlý sen? Řebíček, Kramarič, nechtějí ještě přibrat Pitra? Nebo se spojit se Starkou?

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 19:08 |  
      0 0

      Kramaric je pry snad jen fama...

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        petrjir     před 13 lety 01.10.2011 19:31 |  
        0 0

        To doufam, ze je to fama. Ty jsi dnes nebo nevim kdy psal, ze by mel na misto Platila prijit nejaky exreprezentant nespjaty se Slavii. To stale plati? Kdo by to mel byt? Jinak ten Straka je asi uz definitivne trenerem, co?

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          steev (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:35 |  
          0 0

          Alespoň něco ale stejně Straka je fakt moc.

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          quelhar (admin)     před 13 lety 01.10.2011 19:40 |  
          0 0

          Je pravda, ze ja jsem slysel o jinem jmenu, ktere by se melo objevit ve Slavii, nejsem si jisty, jestli mel (ma?) prijit na post generalniho nebo sportovniho reditele. Jestli je to stale aktualni to netusim... A promin, jmeno si zatim jeste necham pro sebe.
          A jak to je se Strakou, o tom opravdu nevim vic, nez co mi rekl Ondra Zlamal a co je v clanku. Zda se mi, ze vedeni se v tomto pripade Ondrovi neotezovalo neco sdelovat...

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            sTizz (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:44 |  
            0 0

            Zdenek Nehoda ?

  24. Re: Slavii má trénovat František Straka

    opicemag     před 13 lety 01.10.2011 19:32 |  
    0 0

    Jestli je pravda, co píšou ve Sportu, že Platil byl již dohodnutý s Levým, ale Řebíček to zamítl a přivedl Straku, pak opravdu nevím, kdo ještě bude chodit na Slavii. Já určitě ne. A myslím, že to platí pro spoustu dalších zde.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      mirecek1111     před 13 lety 01.10.2011 19:39 |  
      0 0

      To mě taky mrzí, Levého bych bral, i jako onoho trenéra, který dostane ve Slavii velký prostor a má přijít až za rok. Nevím co ten Řebíček blbne..

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 19:46 |  
      0 0

      Nevěřím, že by Platil byl s kýmkoliv domluvený. Ten člověk lže kudy chodí.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        jiras     před 13 lety 01.10.2011 22:06 |  
        0 0

        Platil lže i když spí.

  25. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 19:59 |  
    0 0

    tak tohle je definitivní konec, pokud se to potvrdí žádám o založení nové Naší Slavie, tohle má s původní slavii stejnej akorát ten název.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      steev (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 20:10 |  
      0 0

      To máš sice pravdu, ale neměli by spíš oni táhnout odkud přišli a už dále nešpinit jméno Naší Slavie?

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 20:12 |  
      0 0

      Jasně, nakonec si jako mustr můžeme vzít Bohemku... budeme mít hned několik Slávií, takový svinstvo jako Doležal si už na svazu nikdo nedovolí, takže budeme kopat třetí třídu před padesáti diváky... lidi, neblbněte.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 20:12 |  
      0 0

      www.slavia.cz:
      Klub jednoznačně vyvrací informace serveru idnes.cz, že by bylo v souvislosti s jakýmkoliv postem v klubu jednáno s panem Juliem Kramaričem.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        opicemag     před 13 lety 01.10.2011 20:16 |  
        0 0

        Chápu to. Tu informaci nechali vypustit, aby jí pak mohli popřít a my si tak oddechli, že nám i ten Straka bude připadat přijatelný.

  26. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Barlblog     před 13 lety 01.10.2011 20:59 |  
    0 0

    Tak takhle vypadá smrtelná agonie. Jestli sem příjde Straka, pak končím s návštěvami a přesedlám na hokej. Pořád nějak doufám, že je to hra Sportu a jiných medií, ale mám strach, že to arcizloději ve vedení myslí vážně.

    Dopracovali jsme to už do takového společenského stadia, kdy nám mizí před očima jedna z nejstarších hodnot. Uff, muka, lapálie, mizerie.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:13 |  
      0 0

      snad jsem dokázal pochopit koupi klubu páně řebíčkovic, holt, sport do značné míry odráží společenské poměry... ale jak správně říká "podnikatel" babiš "Ti pánové neznají míru..." (nejen v kradení, podotýkám...)

  27. Re: Slavii má trénovat František Straka

    naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:27 |  
    0 0

    hrom aby do těch pánů direktorů uhodil... ale copak se nervuju, je slavia můj klub?

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 01.10.2011 21:47 |  
      0 0

      :-)

      ... a navrhuju, aby se do Prahy napsalo zhruba tohle: Soudruh Straka František je magor a musí pracovat pod dozorem zkušeného odborníka. Psychicky by pobyt ve městě nevydržel. Kromě toho je chovatelem holubů, což by v Praze nemoh. Tečka.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        naplavnik     před 13 lety 01.10.2011 21:49 |  
        0 0

        :D

        má pravdu předsedo...

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        zibi     před 13 lety 01.10.2011 22:07 |  
        0 0

        :-))

  28. Re: Slavii má trénovat František Straka

    polivka     před 13 lety 01.10.2011 21:57 |  
    0 0

    Nevím, ale Kramarič je tuším jeden ze dvou nejlepších právníků v ČR

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      korwin     před 13 lety 01.10.2011 22:22 |  
      0 0

      Pokud je to vtip, tak hloupej. Pokud to myslíš vážně, tak si buď blbej anebo.. no, blbej.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      mirecek1111     před 13 lety 01.10.2011 22:36 |  
      0 0

      No nevím jestli dostává kšefty jako Kalvoda nebo Sokol.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        polivka     před 13 lety 01.10.2011 23:12 |  
        0 0

        Já myslím, že jo. Vždyť Kramarič a Sokol, jsou 2 nejznámější právníci.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 10:44 |  
      0 0

      A to ma byt jako neco hodnotneho tohle oceneni? byt nejlepsim pravnikem v cr znamena umet co nejlip se vsema vyjebat ale hlavne vzdy vedet na ci strane stat...

  29. Co na tohle říct ?

    DrFe1     před 13 lety 01.10.2011 22:14 |  
    0 0

    Zmrdi, hajzlové, nýmandi.


    Pane Bože zač nás trestáš ? !

  30. Re: Slavii má trénovat František Straka

    jiras     před 13 lety 01.10.2011 22:16 |  
    0 0

    Čistě logicky - co je Řebíček zač se ví, čekal snad někdo, že přijde do fotbalu a bude to čistý? Že jsou jeho kamarádi Mirkové Dušínové? Ať se s Kramaričem zná nebo ne, přes fotbal na sebe určitě narazí. A pokud se jim to bude hodit, budou spolupracovat, nějaká morálka je vlastnost, o které ani neslyšeli. Je jedno, jestli u nás bude oficiálně nebo ne, tahle sorta nepotřebuje podepisovat pracovní smlouvy...

  31. Re: Slavii má trénovat František Straka

    tantalos     před 13 lety 01.10.2011 22:31 |  
    0 0

    Topící se stébla chytá, a tak věřím, že je to hovadina. Chci věřit, že ještě není rozhodnuto.
    Pokud jde o Franze, pořád doufám, že s ním někdo mluvil a Franz to hned běžel vykecat, což Slavii potěšilo, protože tím vyvolal tlak na někoho jako Uhrín, kdo váhá a chtěl by větší prachy. Smutný fakt ale je, že možnost angažovat Franze Zlámal nedementoval.
    Povídání o Kramaričovi nechci věřit, protože ten má jiné, mnohem výnosnější kšefty a navíc by proti němu mělo být momentálně vedeno trestní řízení kvůli nekalé pomoci ruským mafiánům. Také má své zájmy u O. Chovaněce. Myslím, že na to, aby dělal Platila, prostě nemá čas.
    Na druhé straně nutno konstatovat, že Kramarič rozumí fotbalu víc než Petrouš, Platil a Řebíčkové dohromady. A vzpomínám si také na pověsti před nástupem Rosenova vedení, že Slavii kupuje Starka a lidé kolem něho, což se dnes vzhledem k pochybnému životopisu současných vládců Slavie jeví jako reálné.
    Pořád přemýšlím o tom, proč teď Šmíca začal blábolit pro Řebíčka a proti Platilovi. Nejsnažší vysvětlení je, že se zapojil do boje o flek ve Slavii. Šmíca měl vždycky penízky rád a zřejmě by svou dobrou image prodával líp než teď u Bílka.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Gino     před 13 lety 02.10.2011 09:51 |  
      0 0

      Tohle jste docela trefil. Taky jsem si říkal, co by právník, který vydělává desítky milionů ročně prací, která ho baví pro lidi, kteří ho nutně potřebují kdykoliv se jim zamane, co by tenhle člověk dělal v kanceláři Edenu a hlavně proč? :)))

      S tím Franzem a tím faktem, že to Zlámal nedementoval - odpověděl jste si sám. Pokud by to měla být účelná fáma, proč by jí dementoval?

      A Šmícu bychom si ve vedení přáli všichni.

  32. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 01.10.2011 23:00 |  
    0 0

    ještě ktomu Strakovi, naše vedení se evidentně řídí heslem "pokud cirkus tak s pořádným klaunem"

  33. Re: Slavii má trénovat František Straka

    VitK     před 13 lety 01.10.2011 23:05 |  
    0 0

    No, optavdu hezký víend. Napřed děsné výroky Vládi Šmicera. A odpoledne jsem opravdu ztratil dech. Straka do Slavie!!!

    Na rozdíl od mnoha zde diskutujících nejsem zásadně proti jeho příchodu, protože je to Rudá ikona. Už jsme Sparťany ve Slavii měli, a ne vždy to bylo špatně. Takový Jarabinský byl jeden z nejlepších trenérů, co Slavií prošli. A za Lavičku, Grigu nebo Ščasného bych se nezlobil.

    Ostatně moc Slávistů, kteří by byli i kvalitní trenéři, asi v současné době k dispozici není. Petržela?, Jarolím? Ti stejně nepřipadají v úvahu. Beránek? I kdyby netrénoval reprezentaci Kazachstánu, trenér do nepohody to nebyl. Pod ním jsme hráli dobře, když měl super hráče. Když mu v roce 2004 nejlepší prodali a měl hrát s mladýma, mužstvo se úplně rozložilo. Jediného Slávistu bych u nás rád viděl Luboše Kozla, ale to je asi nemožné.

    Straku ale v žádném případě ne. A to proto, že sice hodně povídá, ale trénovat neumí. Úspěchy měl jen tam, kde měl velmi slušný, dobře trénovaný kádr, ale mužstvu to z nějakých důvodů nešlo. Pak mohly zabrat ty jeho tataráčky. Ale když měl něco vytvořit sám, taktiku, systém... Nula, nula, nic. Vzpomeňme na jeho působení v Plzni. Jediné vítězství, tedy vítězství - Rudoši to své ikoně pustili. A on běhal po hřiště, skákal a radoval se, jako by snad věřil, že to bylo díky jeho genialitě.

    Ke Kramaričovi se nevyjadřuji. Jsem od začátku přesvědčený, že to byla vypuštěná fáma, aby si potom lidi řekli, že zaplať pánbůh, že jenom Straka. Jako když se za bolševika pustilo, že se zdraží kafe o 100 % a ůldi byli rádi, že to nakonec bylo "jen" o 50 %.

  34. Re: Slavii má trénovat František Straka

    japhy     před 13 lety 02.10.2011 02:07 |  
    0 0

    Je to pro mě tak nepředstavitelně absurdní zpráva, že tomu zatím prostě nevěřím, a rozčilovat se hodlám, až to bude ofiko. Ale jestli jo.....:(

  35. Re: Slavii má trénovat František Straka

    Tugarin     před 13 lety 02.10.2011 03:00 |  
    0 0

    Nemusím Platila ani Petrouše, ale pokud přijde Straka a nedej bože jeden z největších křiváků vůbec - Kramarič, tak to je opravdu konec jakýchkoli zbytků morální nadřezenosti na kterou tu spousta lidí nostalgicky vzpomíná....
    Na rozdíl od mnoha jiných si nedělám iluze o slávistech, kteří chtějí pracovat v klubu a pomáhat Slavii z altruismu a sounáležitosti (když to vypadalo na zánik, tak se nikdo z bývalých hráčů nějak výrazněji neozval), ale představa Straky burcující kotel atd. je pro mě úděsná....A představa Kramariče je skutečné dno toho co jsem jako slávista schopen snášet....To raději ať zůstane Platil.
    Nejhorší je, že mi to tak nějak začíná být jedno, což se mi nikdy nestalo....Vlastně nevím, co je dobře, a co vlastně chci jako slávista.... A především, nevidím jakýkoli světlý bod...ty věci, které tu jakoby řešíme....Absence spotovně technické koncepce, směřování klubu atd., jsou svým způsobem naprosto směšné. Nikdo neví co a jak, a vše začíná a končí penězi...Představa, že fanoušci cokoli ovlivní je naprosto scestná, pokud bude ignorace zápasů, tak to může být vedení naprosto jedno. Stadionj náš není, zisky ze stupného jsou efemerní a sponzorům je v zásadě úplně jedno, jestli dorazí 3.000 nebo 7.000 diváků.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Kactus     před 13 lety 02.10.2011 08:59 |  
      0 0

      jedno to neni - ono kdyz 3tis lidi rve neco jako Platil ven a 7tis lidi, tak ten rozdil je docela velkej :)

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Tugarin     před 13 lety 02.10.2011 09:26 |  
        0 0

        Z hlediska sponzorů naprosto, u nás nepřichází, kvůli divácké kulise, ale kvůli televizi, publicitě atd....A pokud přijde Straka nebo kramarič, tak nic křičet nebudu, protože tam prostě nebudu.

  36. Re: Slavii má trénovat František Straka

    SKMafiePraha     před 13 lety 02.10.2011 09:56 |  
    0 0

    Kdyz Rebicek koupil Slavii, zarekl jsem se, ze na stadion uz nikdy nepujdu. Tedy po dobu co nas tento mafian bude vlastnit. Myslel jsem si, ze horsi situace nemuze nastat. Ted ale vidim, ze jsem se milil. Uz jen to, ze se v souvislosti se Slavii sklonuje jmeno pana Kramarice je nepredstavitelna hruza. Pokud by tento mafian prvni kategorie mel opravdu prijit, Slavie se ocitne na svem moralnim dne. Ekonomika klubu se da napravit v radu let. Reputaci uz nam nikdo nikdy nevrati a zapach, ktery zde zanechavaji Platil, Rebicek, Pucek a v budoucnu nedej boze i Kramaric uz ze slavistickeho kozichu nikdo nedostane. Proto bych se primlouval za radikalnejsi reakci (nemyslim ti demolici stadionu) ze strany fanousku. Nikdo jiny se bohuzel za cistou Slavii a jeji tradicni hodnoty nechce postavit. Z byvalich hracu jsem ohromne zklamanej a to co Smica tento tyden prohlasil v novinach, byl posledni hrebicek.Nikdy na rozdil od nej nebudu vdecny Rebickovi, ze Slavii ekonomicky pomohl. Nemuzu se smirit s tim, ze Slavii zachranuji kradene penize! Je na case, abychom se kousli a na stadion parkrat prisli ve vetsim poctu a dali vsem jasne hlasite vedet, ze nechcem SK Mafia Praha!!!Tech par korun ze vstupneho navic Hrebicka nevytrhne, ale to ticho kolem toho, co se ve Slavii nyni deje vsem tem mafianum naramne vyhovuje. Dekuju SDS za jejich aktivitu, ale je videt, ze to nikam nevede. Dopisy a povidani s Natlandem, ktery presto, ze se tvaril jako vazny investor, vsechna sva tvrzeni a zasadni sliby svym skutecnym jednanim negoval. Nasatva cas prejit od proklamaci k cinum. Konec prazdnym slibum. Slavie nam hnije pred ocima. Musime prijit na stadion a dat vsem jasna najevo ze nechceme SK Mafii Praha. Nesmime byt pasivni a dat tem smejdum klid na "praci". Demonstrace na a pred sradionem. Pokusme se Slavii zachranit, dokud to jeste jde!!!

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      spojka     před 13 lety 02.10.2011 10:24 |  
      0 0

      Zachranit nebo definitivne potopit a hrat nejakou treti tridu proti Vejsadove Bohemce bez jakehokoliv zajmu?

      Slavie nam hnije pred ocima? A kdyz ji ovladali lidi typu Sisaka nebo Dolezala a na stadionu nas tleskalo 10 tisic, to nehnila? Nebo to nikomu nevadilo?

      Pisete "cistou Slavii a jeji tradicni hodnoty"... ja se bavim, dochazi vam vubec, ze Slavie je fotbalovy klub pusobici v prostredi ceskyho fotbalu? Ze je primym konkurentem subjektu ovladanych lidmi typu Pelty, Paclika, Myslivecka, Karla nebo Petery? Proti temhle lidem ma jit s nejakyma tradicnima hodnotama?

      Nemuzete se smirit s tim, ze Slavii zachranuji kradene penize? To je krasa, u Sparty to nikomu roky nevadi, u Plzne to nevadi, u Jablonce to nevadi, ale u Slavie, ktera se s nimi ma merit, uz to najednou vadi. Slavii bys radsi zlikvidoval, shodil nekam do treti tridy a kochal se cistymi zapasy s Radlicema nebo Zabehlicema... dekuju, nechci.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        SKMafiePraha     před 13 lety 02.10.2011 10:44 |  
        0 0

        Vas komentar Spojko bych shrnul asi takto :
        1) proc se o neco pozitivnigo snazit, kdyz stejne vsechno stoji za hov...
        2) proc nekrast a nepodvadet kdyz ostatni kradou a podvadeji take.
        S tim se proste neztotoznuji!

        Me nezajima, co delaji na Sparte, v Jablonci ci Plzni. Vami jmenovanymi osobami pohrdam, ale to je tak asi vse, co muzu delat. Ruku bych jim nikdy nepodal.

        Ano, radeji budu chodit na cistou Slavii ve treti tride nez se pseudoradovat nad uspechy vykoupene kradenymi penezi.

        Za Sisaka, jsme nikomu netleskal. To, ze jsem se nechal oklamat pany Dolezalem a Rosenem, je chyba, ale nemel jsem moznost si overit, kdo za temito pany skutecne stoji. Jedno je jiste. Jmena Dolezal, Rosen, Pucek, Sisak, Natland, Hrebickove budu mit navzdy spojena s nejtemnejsim obdobim Slavie v jeii historii a to presto, ze vysledkove bz se dala najit i obdobi horsi.

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 13:25 |  
        0 0

        já když se nad tím tak zamyslím, tak si naopak myslím že bych v zápasech s Radlicema měl z toho fotbalu možná konečně zase radost...

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 10:39 |  
      0 0

      Musime zacit u nasich politiku a zakonu,diky kterym si Slavii muze koupit kdejakej zlocinec..hlavne u akcii na dorucitele

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        SKMafiePraha     před 13 lety 02.10.2011 10:47 |  
        0 0

        To je prece jen velke sousto. Musime zacit sami u sebe. Ocistit Slavii a pak se zastiteni jejim jmenem a odkazem pokusit ocistit cely cesky fotbal. Uz jen ta Slaviae bude beh na dlouhou trat. Je treba se opevnit trpelivosti. Vytvorit trvaly tlak. Hlavne nepropadnout porazeneckym naladam.

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 10:58 |  
          0 0

          Nesouhlasim s Rebickem,ale proti nemu momentalne opravdu nic nezmuzem. Za rok budou predcasne volby,kdo by volil ods? cssd? nebo vv?? jenom idiot,po tom vsem,co tady predvadeji,jak si futrujou trezory. Babis rekl jasne,ze podpori obcanske iniciativy,proto znovu vyzyvam,pojdme o tom mluvit,setkat se nekde u piva. Pokud by se spojilo vice fanousku z ruznych klubu,byl by to solidni zaklad

          • Re: Slavii má trénovat František Straka

            spojka     před 13 lety 02.10.2011 11:04 |  
            0 0

            Babis? To budeme vytloukat klin klinem?

            Fanousci z jakych klubu? Sparta, Plzen, Bohemka - copak ma nekdo z nich zajem menit system, ktery jim funguje a ve kterem se jim dari? Banik - cekaji jen na noveho majitele, ktery do nich naleje penize (jedno jake a odkud). Jinde fanousci nejsou.

            • Re: Slavii má trénovat František Straka

              sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 11:23 |  
              0 0

              Zrovna Plzen a Bohemka/ky je kladnej priklad,vzdyt jednem nekdo odstranil majitele a dodnes se nic nezjistilo,Bohemka byla oloupena za bileho dne.. zrovna od fanousku techto 2 klubu bych si tipnul nejvetsi odezvy

              • Re: Slavii má trénovat František Straka

                sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 11:26 |  
                0 0

                Navic fotbalova verejnost cita urcite 2 miliony lidi:)

              • Re: Slavii má trénovat František Straka

                spojka     před 13 lety 02.10.2011 11:42 |  
                0 0

                Kladnej priklad? No, to snad ne. Kriz s napujcovanymi stovkami milionu zmizi, klub udajne koupi nejakej olomouckej pravnik, kterej zbohatnul mj. na prani policejnich uniforem, za coz mu ministr (shodou okolnosti taky z Olomouce) platil 50 mega. Jestli mu Plzen opravdu patri, nebo je jen bilej kun, to nikdo nevi a nikdo z Plzne o tom radsi nechce mluvit. A jako tresnicka na dortu sportovni reditel Myslivecek. Pripada ti, ze by byli v Plzni fandove nespokojeny? Mne teda ne, naopak se jim to libi. Proc taky ne, vyhravaj, hrajou pohary, dokud se tam tohle nedelo, tak hrali o sestup.

                Bohemka zalozena v roce 2005 na podvodu nejakou kaslikovou firmou z bananovejch ostrovu. Dluhy, ktery puvodni Bohemka nasekala, se nikdo z vernejch fanousku neobtezoval vracet, proste si zalozili novej klub bez dluhu, kterej akorat pojmenovali stejne. Chvili remcali kvuli stadionu, ale najednou jsou v lize druhy a uz jim ten Eden az tak nevadi.

                • Re: Slavii má trénovat František Straka

                  sTizz (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 11:59 |  
                  0 0

                  A presne kvuli tomuhle by se uz melo zacit neco dit!

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      slavistajiri     před 13 lety 02.10.2011 20:06 |  
      0 0

      100% souhlas, cejtím to stejně. Bohužel mám pocit, že již neplatí to Bicanovské, co Slávista to slušný člověk. Navrhuji bojkot s negativní kampaní proti sponzorům švindl Slávie. Jen taková akce by mohla mít šanci na úspěch. Bohužel jsme Češi a grázlové to vědí, takže se nic nestane až nakonec si všichni zvyknou. Je mi smutno :(. Kdy se konečně ten Vrba vyjádří.

  37. OCHRANA ZNAKU,JMENA...

    ElvisPresley     před 13 lety 02.10.2011 10:08 |  
    0 0

    SDS reklo pred nekolika mesici, ze se zasadi o to, aby v jejich rukou byla ochrana znakuklubu, vlajky, barev apod...Jaka je situaci nyni?

    • Re: OCHRANA ZNAKU,JMENA...

      quelhar (admin)     před 13 lety 02.10.2011 10:10 |  
      0 0

      Pokud si dobre vzpominam, tak ochranne znamky na tyto veci vlastni klub, ktery se jich ve prospech kohokoli samozrejme nehodla vzdat...

      • Re: OCHRANA ZNAKU,JMENA...

        ElvisPresley     před 13 lety 02.10.2011 12:01 |  
        0 0

        Pokud si dobre vzpominam, tak Vrba vykrikoval,ze SDS si chce ponechat zaruky na jmeno, znak atd...stat se jakymsi garantem,ze znak a nazev zustanou zachovany. Bylo to i v tv poradu Na slovicko...

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      podol (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 10:57 |  
      0 0

      Nedomnívám se,že by to byla recese.Zašlo to již příliš daleko.
      Ale logicky by to vysvětlovalo ten nezájem a přehlížení slávistických fandů.Oni prostě o věrné a čestné příznivce nemají zájem,ani pro ně "nějakého Bicana",vždyť je to minulost,vždyť
      za okupace odmítl německé občanství,nepřizpůsobil se totalitě,
      nepostupoval tedy racionálně a přizpůsobivě.A že to bude další ostuda pro Slávii?To jim vůbec nevadí-mají velice silný žaludek.
      Myslím,že to již zmínil kolega Marcus-asi chtějí vychovat nové příznivce,ze Slávie
      klub populistický,jen pro zábavu,něco jako jsou některé televizní stanice.Již ve starém Římě razili mocní heslo-dejte plebsu chléb
      a hry,nebude otravovat s nějakými požadavky.Ale asi jsem
      to trochu přehnal.
      Za chvíli budu mít předčasný oběd a potom cesta na Slávii.
      Když mi třeba nepotěší výsledek,alespoň budu mezi ostatním
      fanoušky naší Slávie.Podol

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      jiras     před 13 lety 02.10.2011 11:15 |  
      0 0

      Ještě zbývá Řepka.

    • Re: Slavii má trénovat František Straka

      Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 13:18 |  
      0 0

      ten článek má jenom bulvární nadpis, jinak na něm nic recesistického není :) bohužel...

      • Re: Slavii má trénovat František Straka

        wymaz     před 13 lety 02.10.2011 16:34 |  
        0 0

        ....???? tak potěš pán bůh, a tro jsem myslel,že nebude hůř.

        • Re: Slavii má trénovat František Straka

          wymaz     před 13 lety 02.10.2011 16:42 |  
          0 0

          Tak už chybí jen Pepa Chovanec a můžu přejít do ilegality. Pokud tito neumnitelé z řad Sparťanských ex najdou u nás práci, bude stydět přiznat,že jsem Slávista. Ani jeden z těch tří není přínosem a už vůbec neumí pracovat s mládeží.(možná tak s mladejma slečnama)

  38. Re: Slavii má trénovat František Straka

    moxi (host)     před 12 lety 24.05.2013 10:26 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]

    ray ban sunglasses cheap [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap uk [www.buycheaprayban.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap [www.buycheaprayban.co.uk]

    cheap ray ban sunglasses [www.buycheaprayban.co.uk]
    cheap ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]