Pro diváky je před utkáním připraveno překvapení, oba kluby na hrací plochu nastoupí v historických dresech. Ty sešívané budou mít design z roku 1956, kdy se Slavia k této kombinaci barev po dlouhém zákazu vrátila.
Slavia do utkání rozhodně nevstoupí v roli favorita, vždyť má na kontě po sedmi odehraných kolech pouhých šest bodů. Na opačném pólu tabulky je Sparta, která letos lize s plným bodovým ziskem dominuje. Podaří se Slavii její dominanci narušit?
Vstupenky na utkání jsou k dostání v pokladnách na Synot Tip Areně v ceně 130 korun. Vstupenky do sektoru hostí, které nejsou na jméno, se budou prodávat pouze v předprodeji, nikoli na místě.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Čontofalský - Nitrianský, Kaufman, Cicman, Hubáček - Janda, Petrák, Jarolím, Frejlach, Hloušek - Pospěch
První letošní derby klepe na dveře
Slavia se v pondělí představí na Letné v rámci derby pražských S. Hraje se v pondělí od 19:30 před kamerami ČT 4 Sport.
Komentáře (35)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: První letošní derby klepe na dveře
polivka před 13 lety 24.09.2011 22:35 |Čontofalský-Nitrianský-Kaufman-Cicman-Trubila-Frejlach-Jarolím-Petrák-Hurka-Blažek-Pospěch, tak takhle by to nějak snad mohlo vypadat!
Re: První letošní derby klepe na dveře
Jarda66 před 13 lety 25.09.2011 12:36 |Místo Frejlacha bych rád na kraji viděl Hlouška, jestli už může hrát
Re: První letošní derby klepe na dveře
tupoleff (přítel SN) před 13 lety 25.09.2011 12:47 |jasne, a latku : ma to bejt Conto - Nitra, Kauf, Laty, Trubka - Petrak, LJ - Blažek, Frejlach, Hloušek - Pospěch... ale asi by tam bylo malo deti a moc zranenejch ;)
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 25.09.2011 13:51 |Latka ještě údajně hrát nebude. Takže místo něj asi ten Cicman. Jen ne Hubáček, ale ani Cicman není myslím žádný obra. A nějak toho Kweukoho budou muset bránit...
Re: První letošní derby klepe na dveře
mats před 13 lety 25.09.2011 14:00 |Obávám se, že na Kweukeho by museli najmout někoho minimálně z NBA ;-)
Re: První letošní derby klepe na dveře
polivka před 13 lety 25.09.2011 14:19 |Náš Kauf by měl na něj stačit :-)
Re: První letošní derby klepe na dveře
mpik před 13 lety 25.09.2011 18:41 |Jak se teď asi Petrouš chystá na derby? V kotli na Bohemce? :-)
Re: První letošní derby klepe na dveře
DrFe1 před 13 lety 25.09.2011 21:24 |Máme štěstí, že Bohemka nehraje zítra odpoledne, jinak by před zápasem nebyl ani v naší šatně. I když si teď vlastně nejsem jistý, jestli by to tak vlastně nebylo lepší ........
Re: První letošní derby klepe na dveře
vlchan před 13 lety 26.09.2011 07:20 |Tak to mne pobavilo.
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 26.09.2011 10:05 |Tak Petrouš věří, že to na Letné zlomíme...
Jen abychom mu tento výrok po zápase nemuseli připomínat.
Re: První letošní derby klepe na dveře
Ferguss před 13 lety 26.09.2011 10:15 |Chyba v přepisu, Petrouš řekl, že SE na Letné zlomíme (po prvním gólu).
Re: První letošní derby klepe na dveře
Jakubisko před 13 lety 26.09.2011 10:29 |No možná zlomíme nějakej rekord, bylo na čase...
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 26.09.2011 11:27 |No on nás ten černý humor přejde, až uvidíme konečný výsledek.
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 11:37 |ja se obavam, ze nas neprejde.. co jinyho muzem delat, ze..
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 11:31 |Premyslim, komu zalezi na tom, jak to dnes dopadne.. Rebickovi? nevim, Platilovi? sotva, Petrousovi? tezko, vysledek z derby mu vaz nesrazi, muze byt v klidu, tak to holt vyjde jindy.. hracum? kdyz ano, tak kterym? Nevidim nikoho, kdo by se na hristi rval o vysledek, snad Janda.. (ale ten uz je zrejme jednou nohou na odchodu).. uz vim, urcite Vaniakovi.. jeho roli mu tedy nezavidim...
A ma na tom zalezet nam? Proc? Rivalita ke sparte? Ech, vzdyt to ted ani neni zajimavy tema hovoru s kamarady spartany.. zadne spickovani, napeti.. oni vedi, ze jsme v hajzlu, ja to vim.. dnes proste jen normalni zapas, kterej ma celkem jasne odhadnutelnej vysledek, a kdyby to nahodou dopadlo opacne, stejne to nic nemeni na tom, ze sparta jede na titul a slavie je tym bez ambici..
Ano, uspech by me potesil, ale jinak se na zapas nijak netesim, zadne mrazeni v zadech pred derby, zadna vune, naboj.. ocekavam nudu, matnou slavii a vyhru sparty.. vlastne mam na vecer jiny program, a jsem vlastne rad.. smutny, co?
Re: První letošní derby klepe na dveře
quelhar (admin) před 13 lety 26.09.2011 11:37 |Bohuzel jsem na tom velmi podobne... Hodne vaham, jestli se na ten zapas vubec divat, vubec se na to netesim... Posledni tydny me tak otravily, ze jsem vuci Slavii uz temer apaticky :o/
Re: První letošní derby klepe na dveře
korwin před 13 lety 26.09.2011 11:40 |Podepisuju oboje. Dívat se nebudu.
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 11:58 |Ondro, uz i ty! :-(
Je to hrozny, ale vlastne na jare jsme na tom byli lip, cekalo se, jak to dopadne, chovali jsme nejakou nadeji na zachranu a na novy zacatek.. a tym bojoval, mel zdravyho ducha, cil zachranit slavii..
Ted je to kazdymu jedno.. misto, aby se nastartovala nova era slavie, budoval se perspektivni kadr, jede se na udrzbu prumeru, zadne ambice.. zadne zmeny ve vedeni, v komunikaci s fanousky, zadne sportovni cile (krom velkohubych kecu o LM do x let), zadni novi sponzori, zadna prace na zlepseni znacky slavie, zadna zmena k prisupu k historii klubu.. Podle toho to vypada i na hristi.. nuda, nuda.. nulova bojovnost, tym bez ducha.
Kdyz jsem si po tydnu mimo CR precetl prohlaseni k Bicanovi, udelalo se mi zle.. hruby, amatersky, neprofesionalni, hulvatsky, bez spetky vztahu ke klubu a jeho historii..
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 12:00 |Jinak, nechci resit puvod Rebickovych penez, to je stejne zbytecny a uprimne bychom museli resit puvod veskerych penez ve fotbale a nic peknyho by to nebylo.. spis by me zajimalo, proc je do slavie vrazel, kdyz na to ted kasle..
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 12:02 |ledaze by odpovedi byl prave puvod tech penez..
Re: První letošní derby klepe na dveře
quelhar (admin) před 13 lety 26.09.2011 12:15 |Nj, ve vsem mas pravdu, to se pak tezko hleda nejaka motivace se o klub vubec zajimat...
Ja chapu, ze novym majitelum by se mel dat cas, ale uz tu Slavii vlastni dost dlouho, aby se aspon neco stalo. Jenze nestalo se vubec nic, naopak se jede porad ve stejnych kolejich, pristup k fanouskum se nezmenil ani o pid, typicky priklad je prohlaseni o zmenach v realizacnim tymu: Prijde debakl v Jablonci, v pondeli se napise, ze se jedna a bude se pokracovat v utery, pak uz se mlci uplne, v mlcenlivosti se to dotahne k nudne plichte s Duklou, ktere jeste predchazi Rebickovo trapne vystoupeni s Kretinskym na tiskovce.
A co se dozvime v pondeli, kdyz uz konecne prijdou zmeny v real. tymu? Ze se s zadnym trenerem nejednalo a Poustka se o svem presunu k acku dozvedel v nedeli. Takze zase akorat kecy, Rebicek se vic stara o to, aby byl s Kretinskym na tiskovce nez o vlastni klub.
Vrcholem pak je Platiluv rozhovor pro Sport: trenera nezmenime, ale pristi sezonu uz tu urcite nebude. Uplne z toho cisi to, ze na tuhle sezonu proste kasleme a je nam jedno, jak skoncime (Budejky, Zizkov a Banik jsou jeste ve vetsi prdeli, takze sestup nam snad nehrozi). Do toho se dozvime, ze klicove jsou pro nas zapasy prave s temito tymy, takze se starame jen o to, abychom se nenamocili do sestupovych vod. Ambice naprosto nulove, tak se nelze divit, ze to na hristi taky vypada, ze je hracum uplne u prdele, jak zapasy dopadnou.
Takze proc by se clovek mel aktivne zajimat o deni ve Slavii, kdyz vedeni naprosto jasne avizuje, ze tahle sezona je odpiskana?
Fakt me to hodne stve, protoze jsem si - stejne jako vetsina fanousku - asi dost blahove sliboval od novych majitelu zmenu. Ale nezmenilo se vubec nic. Vedeni klubu je uplne u prdele, jak vypada pred fanousky a zvysoka na sve priznivce kali.
Mluvi se o zmenach ve vedeni, tak jsem zvedav, kdy nastanou a jestli se potom neco zmeni. Ale uz hodne tezko nachazim nejaky optimismus a duvody verit, ze se opravdu neco zmeni.
Re: První letošní derby klepe na dveře
janko (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 12:28 |Vidím to úplně stejně. Projeb*ný rok, žádný posun. Tělo tu jarní krizi přežilo, ale duše zemřela.
Re: První letošní derby klepe na dveře
jirkka před 13 lety 26.09.2011 13:31 |Také se přidávám do klubu apatiků.
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 13:36 |Pruser je, ze nemuze fungovat, ze bude jeden rok stabilizacni.. prijdes o fanousky, o sponzory, o zajem o slavii, utrpi jeji povest, znacka.. az nekdo prestane sypat penize, muzem byt za chvili ve strejnych srackach, jak minulou sezonu.
neco noveho se musi startovat hned, jinak jsme stale na zacatku.. a neberu to, ze se ziskavaji posily, takze se "neco" dela.. ze se zalataji diry v sestave 3 - 4 prumernymi hraci, to neni reseni.. stejne ti kluci tady nemaji o co hrat.. Ze se budem opirat o odchovance, to je pekne, ale kdyz oni jaksi tady skoro zadni nejsou.. vetsina z tech, co nakukuji do sestavy, na to proste nema, ty nejlepsi jsme rozdali... a to jeste tu byly dalsi odchody jako napr. Mares.. misto, aby bylo videt nejaky usili o vychovu novych hracu, daji jako trenera becka Vrabce..
ale to je zbytecny se rozcilovat.. mozna je fakt nejlepsi nechodit na zapasy, treba by nekdo pochopil, ze tomhle stylem se to delat neda, protoze to nikoho nemuze bavit.. a fotbal je preci zabava.. me proste tedka nebavi..:-(
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 13:43 |mozna jsme namlsani z predchozich sezon, kdy jsme nejak tak dejme tomu od dob Korbela si zvykli na to, ze ve slavii o neco jde, ze v ni pracuji lidi, kteri usilujou o to, aby byla slavie nahore, aby hrala pekny fotbal.. byt to treba nekdy nevyslo, byt se delaly velke chyby, tak porad tu byl nekdo, kdo slavii nekam tahnul a bylo o co hrat..
nejsme zvykli na provincni klub typu budejovice nebo pribram, kde hlavni prestizi klubu a mesta je hrat ligu a zadne jine ambice nema..
Vanouse je mi lito.. ale vsechna cest a klobouk dolu pred nim.. http://fotbal.sport.cz/clanek/191633-zazijte-na-letne-to-co-my-burcuje-vaniak-slavisty-pred-derby.html
Re: První letošní derby klepe na dveře
Huzgi (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 18:24 |Nechodit na Slavii už tady bylo (zmrzlé 2 tisícovky na Strahově) a nebyl to ten pravý důvod ke změnám a k nastartování. Já osobně se na dnešní derby těším a dívat budu. Z mého pohledu nemá cenu opírat svou přízeň Slavii o majitele, úředníky, trenéry, hráče, pozici v tabulce. Slavii fandím už dlouho a začínal jsem, když na tom bývávala (v tabulce) podobně jako teď. Slavia je více než Leška, Rosen, Doležal, Řebíček, Platil. Hezký článek byl v sobotní příloze Lidových novin od Pavla Kováře. Doporučuji ho sem dát.
Re: První letošní derby klepe na dveře
martyni (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 19:01 |Huzgi, to mas pravdu, neznamena to, ze prestavam fandit slavii, urcite je vic nez jen lide, kteri v ni momentalne pusobi.. ovsem pokud tem, kteri posilaji hrace na hriste a tem, kteri na to hriste chodi, je slavie lhostejna, je jim jedno, jak dopadnou zapasy, pak obelhavaji vsechny slavisty a plivou na tradici tohoto slavneho klubu.. fandim slavii dal, ale nechci byt obelhavan a proto se nerad toho ucastnim.. na poslednich zapasech mi bylo trapne.. podle neni zrada slavie nejit nebo nekoukat se na takove zapasy.. jdu na koncert.
Re: První letošní derby klepe na dveře
podol (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 15:33 |Pokud mi ještě něco drží u Slávie a SN,jsou to všichni Slávisti zde
píšící.Cítí to samé co já,mají obavy o osud Slávie a jsou smutní z
toho,kam až jsme se dostali.Zažil jsem těžké roky za totality,ale
v té době jsme byli pevně semknuti-od vedení,přes trenéry,hráče,
příznivce,fanoušky i veřejnost s jediným cílem-zachovat a zachránit Slávii.Špatně se mi o tom píše,ale v současnosti není
to nejhorší málo peněz,ale ten absolutní nezájem a arogance
vedení klubu o příznivce.Jako by ani nechtěli vědět,že fotbal je
hra pro diváky,že příznivci dělají kulisu zápasu,dokáží vyhecovat hráče k maximu,proto fotbal i jiné hry vznikl.A v neposlední řadě
prostá rovnice-čím více diváků.zájmu veřejnosti,tím větší zájem
potencionálních sponzorů,z nichž většina to dělá z důvodů
zviditelnění své firmy,nikoli z lásky ke klubu.Pro mne je to nepochopitelné-vždyť by to vedení téměř nic nestalo,jen trochu
snahy.Pro ilustraci-p.GŘ poskytuje rozhovory různým novinám,
jen třeba SN či OP a FK ne.Kdepak je nějaká odpověď na iniciativu
SDS na společný postup fanoušků a vedení někdy z počátku léta?
(přesný název iniciativy si již nepamatuji).Prostě jim nestojíme
ani za odpověď.Proro jsem pesimistou-pokud se to nezmění,
nemůže přijít vzestup SLávie.Velice si vážím Martina Vaniaka,který
se snaží vyburcovat kabinu k maximálnímu nasazení v dnešním
derby.Pokud dojde k zázraku a bude přijatelný výsledek,bude to
hlavně jeho práce,ne lidí kteří jsou za výsledky přímo odpovědní.
Podol
Re: První letošní derby klepe na dveře
slavistajiri před 13 lety 26.09.2011 17:55 |je to prostě tragédie. chtělo by to zase oprášit bojkot. Zničit majitele, vyprášit je ze Slávie a pak klidně z nižší ligy budovat. Jaksi mám pocit že Slávia kterou mám v srdci není současná Slávia a proto ta totální apatie. Hrůůůza. Slavia není fanoušků, fanoušci jsou pouze zdroj financí pro ty zloděje ve vedení :(
Bohužel. Fakt snad první derby co mě je jedno, žádný mrazení v zádech, prostě nic. Je mě z toho smutno
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 26.09.2011 19:11 |??? Zdroj financí? Fanoušci. Vždyť na vstupném nic nevydělají. Rozhodně ne to, co do toho vrazili (ať už to získali jakýmkoli způsobem. Proč to koupili (za nemalé peníze pro Enic) a pak na to kašlou, to je věc druhá. Tomu nerozumím. Ale asi těžko, aby okrádali fanoušky.
Re: První letošní derby klepe na dveře
slavistajiri před 13 lety 26.09.2011 21:10 |Ano kdyby nebyli fanoušci, nebyli by ani sponzoři. Nezájem lidí= nezájem sponzorů
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 26.09.2011 21:16 |Já mám spíš pocit, že Platilovi by to vyhovovalo, kdyby se hrálo před prázdnými tribunami. Sice nevím, co by z toho měl, ale chová se tak.
Re: První letošní derby klepe na dveře
DrFe1 před 13 lety 26.09.2011 20:20 |Dnes ve 21,30 hod zde chci vidět článek o Petroušově a Platilově demisi.
Re: První letošní derby klepe na dveře
travel (přítel SN) před 13 lety 26.09.2011 20:28 |Přidávám se k tomuto požadavku i když vím(e),že k tomu nedojde.
Re: První letošní derby klepe na dveře
opicemag před 13 lety 26.09.2011 20:55 |Kdyby měl Petrouš jen trochu cti v těle, tak rezignuje sám. Nebo spáchá rituální sebevraždu.