Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

Slavia vydala prohlášení k rozhovoru s Ivanem Bicanem v Deníku Sport.

Prohlášení vedení SK Slavia Praha - fotbal a.s.

Vedení fotbalové Slavie je šokováno nenávistným útokem Ivana Bicana ve středečním vydání
deníku Sport. Se svým požadavkem, aby byla ze zdi Synot Tip Areny odstraněna fotografie jeho
otce, legendárního slávisty Josefa Bicana, se na nás Ivan Bican obrátil prostřednictvím externího
spolupracovníka před několika dny.

Už od pondělí 19. září byla na dnešek domluvena schůzka mezi zástupci klubu a Ivanem
Bicanem, ze zveřejněného rozhovoru je však zřejmé, o co panu Bicanovi jde - nikoli o fotku jeho
otce na stadionu, ale přinejmenším o mediální pozornost. Schůzka s panem Bicanem dnes
proběhla, nicméně nedošlo ke shodě ohledně umístění fotografie Josefa Bicana. Ze strany pana
Bicana bylo přislíbeno zaslání oficiálního dokumentu, v němž bude formulovat svůj požadavek
ve zmíněné věci.

Máme vážné pochyby o tom, že Ivan Bican skutečně disponuje souhlasem své matky (a
manželky Josefa Bicana), jak v článku uvádí. Paní Bicanová, která je pravidelným návštěvníkem
zápasů Slavie, by mohla jen těžko souhlasit s tak nedůstojnou šaškárnou, jakou její syn
předvádí. Slávistický motiv, který od 30. března 2009 zdobí průčelí Synot Tip Areny a jehož
součástí je fotografie Josefa Bicana, byl nainstalován na přání fanoušků a se souhlasem paní
Jarmily Bicanové, která při svých pravidelných návštěvách domácích utkání Slavie jeho instalaci
mnohokrát ocenila.

Pokud Ivan Bican v rozhovoru říká, že se za krátkou dobu zdevastovalo všechno, co se ve Slavii
v nedávné době podařilo, chceme mu připomenout, že ještě před čtvrt rokem se Slavia topila v
dluzích a nevěděla, jakou soutěž bude hrát, a zdaleka nešlo o druhou ligu, do níž chce Slavii
Ivan Bican co nejrychleji poslat.

Slavia si odkazu Josefa Bicana velice váží, důkazem byl například velice důstojný průběh oslav
95. výročí jeho narození, v srdcích všech fanoušků zůstal inspirativní projev paní Bicanové, jímž
vyzdvihla nadčasové morální a sportovní hodnoty klubu, jejichž byl Josef Bican nositelem.

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    urs (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 19:52 |  
    0 0

    :(
    jděte se bodnout.., všichni

  2. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 20:37 |  
    0 0

    Potrefené husy se ozvaly hodně rychle. Už dlouho si říkám, že ta záchrana klubu ,,pár dní před bankrotem´´ byla domluvená šaškárna, aby jsme my fanoušci byli ,,rádi, že jsme rádi´´ a po ničem moc nepátrali. Však se na to Řebíček s Platilem budou ještě dlouho odvolávat...

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Kactus     před 13 lety 21.09.2011 21:35 |  
      0 0

      jo, to s tou saskarnou sedi.
      Platil mel za ukol snizit hodnotu Slavie co nejnize, aby ji pak bylo mozno co nejlevneji prodat.

      proste, Platil ven.

  3. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    vavicek     před 13 lety 21.09.2011 20:51 |  
    0 0

    Vážená Slavia, tímto jste přišla o jednoho návštěvníka vašich zápasů. Děkuji a snad někdy v budoucnu naschledanou.

  4. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    marek018     před 13 lety 21.09.2011 21:22 |  
    0 0

    Nevím, zda to psal O. Zlámal, nebo kdo (spíš mi to sedí na Platila), ale přijde mi to dost silná káva (slova jako nenávistný, mediální pozornost apod. jsou přehnaná) a navíc dost "buranský" formulované.

    No nevím, možná to je od Bicana ml. přehnané, ale spíš se zdá, že se přesně trefil na kuří oko.

  5. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Markus     před 13 lety 21.09.2011 21:33 |  
    0 0

    Tragikomické sledovat, jak rychle je schopno vedení vydat podobné prohlášení zatímco jindy je ticho ač po něm všichni příznivci volají. Tón za který by se nemusel stydět ani soudce z lidu, dokonale sedí na současná přístup klubu. Tady teď už vůbec nejde o Bicana, ale o způsob, jakým klub nejen k příznivcům komunikuje. Brzy se zřejmě dočkáme i umělých fanoušků alá Pronájem davu, aby se PR oddělení mohlo dostatečně plácat po ramenou.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      bongor     před 13 lety 21.09.2011 21:53 |  
      0 0

      Ivan Bican se trefil,přesto nad jeho požadavkem nemůže panovat všeobecný jásot,jak "jim"to natřel.Radost mají zvláště naši kamarádíčkové z druhé strany řeky.Ovšem ta odpověď je jak vystřižená z Rudého práva.

  6. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    harry     před 13 lety 21.09.2011 21:52 |  
    0 0

    V tomhle byli Platilovci rychlejší než smrt.....přátelé,zvracel bych...

  7. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Viking     před 13 lety 21.09.2011 22:22 |  
    0 0

    Jako z pera prokurátora Urválka...

  8. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 22:25 |  
    0 0

    Ze současný situace ve Slavii a okolo ní se mi chce zvracet. Pánové ve vedení by si měli pogratulovat. Poprvé od roku 1997 mi znechutili fotbal natolik, že se mi na něj nechce chodit.

  9. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    DrFe1     před 13 lety 21.09.2011 22:32 |  
    0 0

    Platil ven !!! (minimálně on)

  10. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    boesky     před 13 lety 21.09.2011 22:42 |  
    0 0

    Jane,
    nevíte prosím, kdo je autorem tohoto prohlášení? Nehodnotím, zda je správné vůbec nějaké prohlášení vydávat, ale ten styl je opravdu jak z Rudého práva. Nechce se mi věřit, že by to psal pan OZ.

  11. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Oja     před 13 lety 21.09.2011 23:47 |  
    0 0

    V tomhle jsem tedy na straně Slavie. I to prohlášení se mi zdá trefné.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Stahler     před 13 lety 22.09.2011 00:09 |  
      0 0

      Jsem rád že vůbec nějaké prohlášení přišlo.Dneska jsem četl rozhovor s tím Ivanem Bicanem ve Sportu a chce se mi z toho chlapa blít.Nevěřím mu a podle mě se jedná jen o uraženou ješitnost a zviditelnění se.Koneckonců má americké občanství a všichni víme jací amíci jsou.Sebevědomý národ,který si hraje na bohy a kdo neskáče jak oni pískají je bláto pod jejich botama.A on si myslí že když se ozve tak bude po jeho magor.Jestli Slavie ustoupí a sundá to tak navrhuji tam dát více obličejů spíše z nedávné historie jako Kuka,Šmicer,Vaniak a spol.Abych pravdu řekl tak Bicana jsem neviděl hrát a na youtube toho moc není.

      • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

        Papol     před 13 lety 22.09.2011 18:41 |  
        0 0

        Já souhlasím, a současně se ptám, kde byl pan Bican, když se tunelovala Slavia, kde byl, když se před pár měsíci zachraňovala resp. ji zachraňovali současní vlastníci?????? Proč nepřiletěl, když má slávistické srdce a nepomohl??? Ani zmínka o jeho zájmu o Slavii a fanoušky. Teď dělá akorát borce. Zajímal by mě také názor jeho maminky a manželky Pepiho......
        Jináč, ale fakt souhlas, ať jde Platil do háje a přibere sebou i trenéra.
        Papol

  12. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    SForever1     před 13 lety 22.09.2011 00:06 |  
    0 0

    Pane Ivane Bicane, máte můj obdiv a uznání. Vydržte!!! Děkuji.

  13. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    mogul     před 13 lety 22.09.2011 00:08 |  
    0 0

    Nerozumím tomu. . ?

    1) Pepi Bican patří do Edenu. Je dobře, že je jeho plakát na vnější části stadiónu a nijak to nesouvisí se současným, minulým či budoucím vedením Slavie.

    2) Vedení Slavie nezneužívá jeho jméno nebo osobu aby prezentovalo samo sebe, Pepi není součástí reklamy ani obchodní transakce, je největší postavou našeho klubu a českého fotbalu a je dobře, že ho tu máme. Když jsem viděl pamětní desky s legendami Arsenalu okolo Emirates Stadium v Londýně, přemýšlel jsem, jaké by to bylo mít podobné okolo celého Edenu.

    3) Předpokládám, že i kdyby Slavii koupil Mirek Dušín bude mnoho nespokojených.

    4) Majitele klubu nehodnotím. Místo Platila bych si dokázal představit x lepších manažerů, nemám ho rád, ale kvůli tomu si nenechám sundat Pepiho z Edenu a nepřestanu hrdě fandit Slavii!

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      skspraha     před 13 lety 22.09.2011 10:26 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím, pana I.Bicana sice neznám, ale velmi divné mi už přišlo, jak motá dohromady, prošustrované úspěchy - 2x titul a účast v LM a současné vedení. Proč svým jménem neburcoval na jaře za záchranu Slávie. Iluze si o vedení nedělám, ale na rozdíl od doby nedávné je snadno dohledatené kdo a z jakého účtu záchranu Slavie zaplatil,změny postupují pomalu ale jsou, lepší než unáhlené kroky a že by to v II lize bylo jiné a čestné? Jak směšné
      Měsíce žehráme na Sisáka a prosíme za "viditelného" majitele a když přijde tak by jsme chtěli aby se dal nejdříve k Armádě spásy a pak dělal fotbal?

  14. Padouch nebo hrdina?

    tantalos     před 13 lety 22.09.2011 01:17 |  
    0 0

    Historie nás učí, že do fotbalu vrážejí peníze nejen opravdoví fandové, ale i podnikatelé lepší i hrozné pověsti. Bylo by směšné si představovat, že AŘ je na tom morálně hůř než třeba majitelé Chelsea nebo Manchesteru City.
    Na druhé straně by frontmany klubu měly být osobnosti vážené, nebo dokonce charismatické.
    Když se ale podíváme na osobu p. Platila, vidíme, že je toho pravý opak. Na pohled odpudivý, jako řečník neschopný, myšlenkově na úrovni vokovické Sorbonny, což se projevilo i v tomto prohlášení.

  15. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    dArtagnan     před 13 lety 22.09.2011 01:51 |  
    0 0

    Do Edenu chodím poslední dobou docela nerad, musím se přemlouvat. Právě Pepiho obrázek mi ale připomíná, na jak slavný klub mám tu čest chodit a taky, že už bylo i hůř, o dost hůř. Dost by mě mrzelo, kdyby musel jít dolů.
    Tím ale rozhodně nepodporuji naše buranské vedení, které svým prohlášením(proboha, tenhle hospodský žvást je oficiální prohlášení?) jen dává Ivanu Bicanovi za pravdu.
    ...Just another brick in the wall...

  16. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Petha     před 13 lety 22.09.2011 08:32 |  
    0 0

    Rosen, Doležal, Sisák, Franc, ti mu nevadili? Hmm..

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Gino     před 13 lety 22.09.2011 09:34 |  
      0 0

      Když to vezmu kolem a kolem, tak má paní Bicanová ve svém věku na senilitu nárok. Koneckonů jako ten její vykutálenej syn Ivánek. Ať si ho klidně sundaj, nerad bych, abychom se někoho doprošovali a klidně ať daj na EDEN obličeje našich legend z nedávné doby (jako zrovna Kuka, Šmicer), které, narozdíl od toho americkýho podnikatele, byly ochotny se na Slávii dokonce složit z vlastních peněz, když byla v krizi největší. Kde byl celou dobu pan Ivan?

  17. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Tonda     před 13 lety 22.09.2011 09:40 |  
    0 0

    nemůžu si pomoci, ale pan Bican mi mluví z duše.. Vedení nám v reakci na pana Bicana v podstatě ukázalo novou tvář slavie... a nebojím se říct že tímto prohlášením se mi stali stejně odpudiví jako rudí z letné se svými praktikami... nebál bych se je nazvat morem slavie, který ji už bohužel asi celou sežral...

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      rekodlak     před 13 lety 22.09.2011 10:23 |  
      0 0

      Přesně tak, včera jsem mu "jen" rozumněl, ale dnes po přečtení Lidovek ho v jeho názorech naprosto podporuju.. ..otázky ohledně přelívání peněz, Řebíčkovi i jeho předchůdcích, apod.

      Tohle není jen o SKS ale o celý společnosti!

      Já bohužel nemám páru jak I.B. podpořit, takže příště zase budu na Severu jako každý zápas, a svoji podporu, tak můžu vykládat akorát tady nebo večer u píva :-(

      • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 11:03 |  
        0 0

        Zajímavé ale je, že se s těmito tezemi vynořil až teď, i v USA má jistě možnost svůj milovaný klub sledovat. Ten problém tu nevznikl před rokem, ale mnohem dříve.

        • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

          Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 11:40 |  
          0 0

          Pohár jednou přeteče... Čemu nerozumíš dál?

        • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

          rekodlak     před 13 lety 22.09.2011 11:46 |  
          0 0

          Ty jsi snad četl jen nadpis, ne? Vždyť o tom je celý ten rozhovor..

          • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

            Eluin (přítel SN)     před 13 lety 24.09.2011 13:47 |  
            0 0

            Možná čtu špatně mezi řádky, nicméně podle mého názoru se věci ve Slavii dělají špatně už minimálně 3 roky (a pravděpodobně možná déle), proto mě tedy zaráží, že se ozval až teď, když - znovu - minimálně druhé části minulé sezóny je evidentně jasné, že klub se topí ve velkých problémech. V žádné z pasáží rozhovoru z isportu jsem bohužel uspokojivou odpověď nezaznamenal. Mohl by mi ji tedy někdo z lépe chápajících přeložit do polopatické češtiny?

  18. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    capi (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 11:21 |  
    0 0

    Tohle je hodně silná káva. Pokud bude ten, kdo stojí za tímto prohlášením, ve vedení i příští rok, tak mě na Slavii nikdo neuvidí (permice už definitivně neobnovím), i kdybychom dávali Spartě pravidelně bůra a koupili Messiho. Tímto se jen potvrzuje arogance vůči fanouškům. Tohle je tedy ten nový způsob komunikace, který Řebíček sliboval? Možná, že je na něj takto zvyklý z politiky či jeho GŘ z SNB a Policie, ale normální a víceméně slušní lidé na něj zvyklý tedy opravdu nejsou a ani si zvykat nechtějí.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Tonda     před 13 lety 22.09.2011 12:55 |  
      0 0

      přesně

  19. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 11:50 |  
    0 0

    Mám stejné pocity jako pan Bican...
    Na Slavii chodím od roku 1998, pravidelně s permanentkou od roku 2000. Zažil jsem těžké porážky i pár krásných vítězství v pohárech.
    Zažil jsem nezapomenutelné výjezdy s přáteli do Londýna, Amsterdamu, Florencie, Hamburku, Žiliny...
    Zažil jsem tým nabitý skvělými hráči jako Horváth (říkejte si, co chcete), Ulich, Dostálek, Gedeon, Vachoušek, Skácel, Piták... Nebo generaci kolem Tavarese a Necida...
    Zažil jsem i mnohem horší období. Nikdy mě ani nenapadlo přestat na Slavii chodit. Letos jsem ale ještě nebyl ani jednou. Nemůžu. Je mi do breku z toho, když pomyslím na to, že Slavia patří Řebíčkům, gaunerům par excellence... Když šéfem je bezskrupulózní člověk jako Platil. A ještě víc je mi smutno, když tady čtu, jak to mnohým vůbec nevadí...
    Slavii miluji, a tak brzy zase půjdu. Jen to musím trochu rozdýchat.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Khadgar     před 13 lety 22.09.2011 12:17 |  
      0 0

      Tak už i ty...
      Jak jsem psal dříve, Řebíčka zvládnu. Ale Platila ne. To je největší rakovina Slavie.

      • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 13:28 |  
        0 0

        Co to pořád máte?
        Platil je proti Řebíčkovi nevinný prodavač salámů, uvědomujete si to někdo?

        • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

          Khadgar     před 13 lety 22.09.2011 14:11 |  
          0 0

          Já neřeším kolik si který z nich v minulosti nakradl a co všechno spáchal, já řeším aktuální situaci a úkoly.
          Ale lepší asi nepřispívat...

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      capi (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 12:22 |  
      0 0

      Ať to je tak či tak, tak to nic nemění na pravdivém základu jeho myšlenek. Navíc se jedná o jeho otce a jeho památku a na to má každý syn právo!

      • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 12:26 |  
        0 0

        Ale vždyť jo, ať to sundaj. Ale pan Ivan prostě teď využil jenom situace a "blbé nálady" fanoušků, řekl pár populistických vět a z jeho rozmaru to teď musej sundat. Je to škoda. Zároveň to ohrožuje tu plánovanou Pepiho oslavu. Což je škoda ještě větší. Opravdu by mě MOC zajímalo, co si o tom doopravdy myslí paní Bicanová, nebo co by na to říkal sám Pepi.

        • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

          capi (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 12:38 |  
          0 0

          Mě je taky líto, že tam Pepi nebude viset, ale jeho synovi rozumím a souhlasím s ním. Problém ale je ten, že stadion není Slavie a jen tak její nebude (tedy alespoň tak, aby o něm Slavie skutečně rozhodovala z hlediska jejího nejlepšího prospěchu).
          A tak jak jsem vždycky vnímal Pepiho, tak ten by se k tomu určitě vyjádřil už dávno a rozhodně by ty předchozí ani současné (které navíc spojuje minimálně jeden, ale spís dva lidi) šéfy či vlastníky nešetřil.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 13:29 |  
      0 0

      dobrý den pane Řebíčku

  20. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    prazskyhovado     před 13 lety 22.09.2011 12:24 |  
    0 0

    ta ruda bolsevicko fizlovska zruda vazne netouzi po nicem jinem, nez dostat vsechny slusne fandy z edenu. jejich odvolavani na jakousi zachranu krachujici slavie me uz leze krkem! cim dal tim zacinam verit tomu, ze to byla jen predem pripravena akce, aby se bylo pak na co vymlouvat az si budou v edenu dal delat tunely a fotbal bude na vedlejsi koleji. nicemene tohle prohlaseni je pro me posledni kapka, hazu permici do kanalu a dokud bude ve slavii platil, petrous a bratri rebickove, tak me tam nikdo, nikda neuvidi... mam toho uz dost! docela se tesim az nam da sparta poradnou lekci! ty svine si to jen zaslouzi, bohuzel je jim to asi jedno a delaji to prave pro to, aby fanda co prezil 30 let ustrku a levaren rekl, ze uz na to nema... jo platile ty svine! vyhrals...

  21. Buďme féroví

    tantalos     před 13 lety 22.09.2011 13:09 |  
    0 0

    Svým způsobem pana I. Bicana chápu. Stejně by asi reagovali mí předci z první republiky.
    Pan Řebíček by pro ně byl parvenu, novodobý zbohatlík, kterému chybí elegance lepší společnosti. Určitě by se pan tajemník i pan prokurista, které mám v rodokmenu, drželi od lidí jako Řebíček dál. Patřili mezi určitou místní elitu a být nóbl zavazuje, noblesse oblige.
    Mně se tenhle postoj moc nelíbí. AŘ si svoje peníze vydělal v souladu s existujícími zvyklostmi dnešní společnosti. Nejsou důkazy, že udělal něco kriminálního. i když jistě všechno nebylo "košer". Ale že by byl zloděj - to mi zní jako Rathovská propaganda.
    Co se mu vyčítá, jsou stavby silnic, které nebyly úplně nutné. V době, kdy je ale zadával, se blížila krize a jeden ze způsobů řešení krize - stavět dálnice - se dá považovat za reálný, osvědčený boj proti nezaměstnanosti a poklesu HDP. Dluhy, které tím vzniknou, lze vyřešit osvědčeným způsobem - vysokou inflací. To je ostatně směr, kterým asi zvládne současnou zadluženost i americká vláda.
    Co ale Řebíčkovi vyčítám, je současný způsob řízení Slavie. Management musí získávat Slavii fanoušky a sponzory. Jak osoby Platila a Petrouše, tak i celkové chování managementu však naopak fanoušky i sponzory odpuzují.
    To, že pan exministr vypadá jako lesní muž, odpudí zřejmě jen hloupé - a samozřejmě i prvorepublikovou elitu.
    Horší je, s kým se paktuje, že není otevřený vůči fanouškům, že na veřejnosti Slavie vystupuje jako parta nevychovaných, hloupých buranů. Což je ostatně případ i výše zmíněného prohlášení.

    • Re: Buďme féroví

      Nax     před 13 lety 22.09.2011 13:27 |  
      0 0

      Na tom vystoupeni pana Bicana je mi divne toto, proc prave ted? A co ho k tomu vedlo?
      Pokud jsou to duvody, ktere sam zminuje, je pak divne, ze se ozyva az dnes.
      Smrdi mi to.

      • Re: Buďme féroví

        tantalos     před 13 lety 22.09.2011 13:43 |  
        0 0

        Protože, jak jsem napsal, být president, byť jen klubu na pokraji krachu, zavazuje. Proč se neozval dřív - zchudnout a balancovat před úpadkem není sprosté. Stává se to i v nejlepších rodinách.
        Rosen se dokázal napovrch - v oblasti public relations - chovat podstatně méně odpudivě než nynější garnitura.
        Ano, Slavia byla vytunelována. Vykradena. I to se stává. Horší ale je, když se člověk s těmi, kdo kradli, dál paktuje. Určitě by bylo správné teď zveřejnit výsledky auditu, říct, kdo za úpadek může. A distancovat se od nich. To se nestalo, a proto kostlivci ve skříni straší dál.

      • Re: Buďme féroví

        DrFe1     před 13 lety 22.09.2011 13:49 |  
        0 0

        Na tom není nic divného, jednou prostě dojde trpělivost. Hledáte jinotaje tam kde evidentně nejsou.

        • Re: Buďme féroví

          Nax     před 13 lety 22.09.2011 13:51 |  
          0 0

          Veschno deni kolem Slavie je plne jinotaju, nebo spise, neni jasne co se vlastne deje.

          • Re: Buďme féroví

            DrFe1     před 13 lety 22.09.2011 13:55 |  
            0 0

            Souhlasím, že je o nepřehledný mafiánský guláš a spousta věcí které bych dřív považoval za konspirační teorie se mi dnes jeví docela jako pravděpodobné varianty (třeba že Rosen defacto nic neprodal). Ovšem zrovna bicanova syna bych nepodezříval z podílu na těhle hrátkách, to mi přijde krajně nepravděpodobné.

            • Re: Buďme féroví

              Nax     před 13 lety 22.09.2011 15:37 |  
              0 0

              To ja taky ne. Ale je to karta na stole, se kterou se da hrat.

    • Re: Buďme féroví

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 13:40 |  
      0 0

      Dobrý den, už léta letoucí rád čtu Vaše příspěvky. Několikrát jsem se s Vámi v minulosti střetl (především kvůli sportovní koncepci), ale čas dal za pravdu Vám. Všechna čest.
      Když ale od Vás čtu příspěvky o tom, jak "nejsou důkazy, že AŘ udělal něco kriminálního. Že by byl zloděj - to mi zní jako Rathovská propaganda", je mi z toho vážně smutno.
      I když - legitivní je i následující pohled - Aleš Řebíček není zloděj. Adam Řebíček není korupčník. Al Capone byl daňový podvodník. František Mrázek pouhý předlistopadový vekslák. Stanislav Gross je úspěšný obchodník s akciemi. Martin Barták je obětí spiknutí amerických a izraelských tajných služeb. Mirek Topolánek ani Marek Dalík nejsou majitelé vily v Monte Argentariu a nezbohatli na úkor státu. Michal Babák má věrohodné vysvětlení, proč nosil do banky půlmiliony v hotovosti a posílal je na účet VV. A Vít Bárta šlápl na kuří oko velkým stavebním lobby.

      Záleží na pohledu a morálce každého z nás...

      • Re: Buďme féroví

        DrFe1     před 13 lety 22.09.2011 13:53 |  
        0 0

        Vidím to podobně. Pravěpodobnost že Řebíček není zloděj je podobná, jakože prostitutka léta pracující v bordelu má neporušenou panenskou blánu. Za ruku ho sice nikdo nechytil, ale jasných indicii poukazujících na jeho zlodějny jsou doslova tuny.

      • Re: Buďme féroví

        tantalos     před 13 lety 22.09.2011 14:07 |  
        0 0

        Pro mě je podstatné, že AŘ vstupoval do politiky už jako bohatý byznysman. Narozdíl od Grosse, Topolánka, Dalíka a Bartáka. Popravdě řečeno, zatímco u Al Capona vím, co vlastně spáchal, u AŘ to nevím. Slýchám je obvinění, že je "podezřele bohatý". Když ale někdo prodá firmu jako Viamont - a to právě včas, před začátkem recese - bohatý bývá. Nemám důkazy, že by zbohatl až -opakuji až - svou politickou kariérou
        Ano, zadal stavbu D8, i když si zapomněl naklonit ekoaktivisty. Ale já tu dálnici chci. Ostatně i to pomalé projíždění městečky od Tábora k Budějicím mě pěkně štve. Samozřejmě se spíš měla R6 protáhnout z Prahy za Lubenec dřív než od Varů na Cheb, ale to přece jen EU víceméně zaplatila. A dálniční spojení Polska přes Severní Moravu na Vídeň byl stěžejní úkol od Bruselu.
        Tím nechci říkat, že má AŘ čisté ruce. Ale Al Capone, Mrázek nebo Dalík? Tak hrozné to snad nebylo.

        • Re: Buďme féroví

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 19:36 |  
          0 0

          prosímvás vy jste snad ve šnění , tak jen pro přesnost

          Během jeho funkce byl zaveden systém elektronického mýtného na dálnicích, který za netransparentních podmínek vybudovala a provozuje rakouská firma Kapsch. (nemusím se rozepisovat jaká to byla šaškárna)Díky dodatku ke smlouvě o mýto také navíc získává firma Kapsch bez jakéhokoli výběrového řízení zakázku za 4 miliardy Kč na vybudování informačních tabulí na dálnicích.

          Česká pobočka organizace Transparency International ČR v července 2008 zažalovala Řebíčka a jeho úřad u Městského soudu v Praze za neprůhledný průběh veřejné soutěže, která se týkala výběru advokátních kanceláří, jež mají rezort zastupovat v soudních sporech.

          Několik let staré chyby někdejšího ministra dopravy Aleše Řebíčka (ODS) a jeho úředníků při čerpání evropských dotací přijdou každého Čecha na tisíc korun.Evropští úředníci totiž definitivně odmítli proplatit pět dopravních staveb, se kterými se začalo v éře, kdy vládla Topolánkova vláda a ministerstvo řídil právě Řebíček.

          Podle policejního spisu Olej policie už v roce 2004 věděla o kontaktech Řebíčka s Tomášem Pitrem. Policie také věděla, že Řebíček měl úzké vztahy s tehdejším vedením ústeckého kraje - hejtmanem Jiřím Šulcem a náměstkem Jaroslavem Foldynou. Ve spisu se uvádí, že "Řebíček je osoba, která skupině Pitr-Mrázek zabezpečovala v ústeckém regionu kontakty na regionální politiky"

          Aleš Řebíček je členem Řádu sv. Konstantina a Heleny, kde působí např. s Igorem Střelcem – bývalým příslušníkem StB s kontakty na ruské podnikatele i ruskojazyčné kriminální prostředí.[10] Igor Střelec byl kmotrem při pravoslavném křtu Aleše Řebíčka a později i jeho syna.
          V roce 2008 Řebíček přijal na ministerstvo dopravy bývalou mluvčí Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Blanku Kosinovou do pozice vedoucí oddělení navigačního systému Galileo.[12] Kosinová odešla z resortu vnitra po tom, co vyšlo najevo, že ji BIS odmítala vydat bezpečnostní prověrku kvůli stykům s údajným ruským agentem

          Co dělá a jak si žije nejznámější symbol klientelismu Topolánkovy vlády, exministr dopravy Aleš Řebíček? Vrátí se ještě do politiky, nebo bude už jen podnikat? Vše nasvědčuje tomu, že z Aleše Řebíčka se stal spokojený rentiér, který si užívá luxusu svých limuzín, jachty a přímořských letovisek. A na politiku, v níž strávil tři roky v křesle ministra dopravy, bude už jen nostalgicky vzpomínat jako na zlaté období svého života. Ještě v roce 2004 byl Aleš Řebíček podnikatel regionálního formátu. Jeho stavební firma Viamont byla ve ztrátě a Řebíček sháněl zakázky, kde se dalo. Dokonce i Tomáš Pitr, dnes uprchlý podnikatel, se za něj přimlouval u manažerů své ústecké firmy Setuza, aby mu vyplatili dlužné částky za provozování drážní dopravy v Setuze. "Volal Řebíček. Je prý švorc. Doslova říkal, že je úplně vycucanej. Slíbil jsem mu, že mu něco pošleme. Třeba 15 milionů," říkal Pitr svým manažerům.

          Například od Ředitelství silnic a dálnic dostal Viamont zakázky za 2,2 miliardy a od Správy železniční a dopravní cesty dokonce za osm miliard. Zisk Viamontu byl přitom ještě v roce 2005 asi jen 40 milionů. Zatímco v roce 2007 se vyšplhal na téměř 200 milionů a o rok později skoro na 300 milionů korun. Nyní už firma zase tolik zakázek nemá. Loni, tedy poté, co Řebíček opustil vládu, firma Viamont utrpěla ztrátu 63 milionů korun.

          Černé duše lovil na severu i Gandalovičův rival v souboji o post místopředsedy, ministr dopravy Aleš Řebíček. Stranická buňka v Proboštově na Teplicku, jíž šéfuje Řebíčkův náměstek Jiří Hodač, přibrala naráz 142 lidí.

          Soudce Milan Ferenc v odůvodnění rozsudku uvedl, že je vnitřně přesvědčený, že obžalovaní trestnou činnost páchali, ale chybí pro to důkazy. Tvrdí, že Bartes, který je obžalován kvůli trestným činům souvisejícím s prodejem automobilů, měl s největší pravděpodobností přístup k informacím z policejních databází a za informace nějakým policistům platil.Podle něho začal proti trojici podnikat kroky až poté, co sám začal být stíhaný, nejspíše z pocitu, že on bude za své činy potrestaný, ale policisté nikoli. Soudce dodal, že si je vědom skutečnosti, že jeho rozsudek veřejnost nepřivítá, ale s ohledem na nedostatek důkazů prý nemohl rozhodnout jinak.Trojici oudce také propustil z vazby, kde skončila poté, co soudce údajně někdo kontaktoval s nabídkou úplatku. Ferenc uvedl, že po celou dobu, kdy případ řešil, se kolem něho vyskytlo mnoho ovlivňování a nátlaku.


          a na závěř připomenu tohoto čistého Ministra v nejlepším světle, vítejte v české republice, zemi kde ministrem může být opravdu každý

          http://www.youtube.com/watch?v=jscuPV9B9lw

          • Re: Buďme féroví

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 23.09.2011 11:08 |  
            0 0

            mas tam zrejme par chybicek. minimalne tu pasaz se soudcem, kde se jednalo nikoli o aleska, ale ojeho brachu...

        • Re: Buďme féroví

          Navar (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 23:41 |  
          0 0

          Odpovím Vám citátem, který pronesl tak otrlý člověk jako Dalík. "Alešek to ve funkci už hodně přehnal."
          Komentovati netřeba....

        • Re: Buďme féroví

          bongor     před 13 lety 23.09.2011 06:00 |  
          0 0

          Stavba D8 probíhala dávno před A.Ř.Ten úsek,o kterém se nejvíc mluví je úsek Lovosice-Ústí n.L. a ten rovněž byl připraven dávno před Řebíčkem.Výběr staveniště a předprojektová příprava někdy na přelomu století.Jinak v hodnocení "zbohatnutí"A.Ř.naprosto souhlasím s Tantalem.Viamont byla jedna z nejschopnějších firem,které jsem během svého podnikání potkal.Znám je prakticky od jejich vzniku.

          • Re: Buďme féroví

            tantalos     před 13 lety 23.09.2011 12:01 |  
            0 0

            Takhle:
            O tom, že má Aleš Ř. vazby na Ústí, na Pitra a je součástí mocné kliky kmotrů uvnitř ODS nepochybuji. To je prokázané. Není sporu, že čisté ruce nemá. Otázka je, zda ve celém tom spektru českých miliardářů patří mezi nejhorší. Ono těch opravdu bohatých lidí, jako byl mistr Suk, který si své bohatství zasloužil svou mimořádnou virtuozitou, je tragicky málo.
            Pořád bych chtěl věřit, že je na tom stále líp než majitelé Sparty a celá J+T, Starka nebo Chvalovský. Pořád tam nevidím nic tak hrozného, jako bylo záhadné zmizení a zřejmě vražda majitele Plzně, myslím, že se jmenoval kříž. Kdo je vlastně ten oslavovaný Paclík?. A moc lidí tady si přálo, aby Slavii dostal Kellner a jeho PPF. Kellner s vazbami na Rusy a Číňany. Kdo z dnešních českých boháčů má dost peněz, aby se pustil do fotbalu, a měl při tom čisté ruce. Většinou velké české firmy vlastní cizinci, a ti do českého fotbalu nejdou.
            Aleš Ř. zřejmě doplácí na to, že se ocitl na prohrávající straně uvnitř ODS. Teď za všechny průšvihy v českém dopravním stavebnictví může podle médií on. Nikde ani zmínky, že to celé spustili "lidovci" jako Šimonovský a Kalousek. Za Kapschem stojí oni.
            Opravdu mi nevadí, že česká státní kasa nedostane zaplacený ten kousíček D8, který se momentálně staví z Lovosic, ale dojde jen na třetinu cesty do Řehlovic, i když mu to pořád někdo otlouká o hlavu. Vidím za tím alespoň kus odvedené užitečné práce. Ale že by byl AŘ svatý, to netvrdím. Naopak mě štvr jeho napojení na skupinu kolem Pitra, Sisáka a mimochodem, nepatří k nim i Rosen? Jaká tam je vazba?

    • Re: Buďme féroví

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 12:12 |  
      0 0

      Tantale, zcela souhlasim.

  22. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    podol (přítel SN)     před 13 lety 22.09.2011 14:10 |  
    0 0

    Pepi Bican a Slávia patří k sobě,to je neoddiskutovatelné.Ale
    pocity a rozhodnutí rodiny Bicanových chápu a mají na ně
    plné právo.Když si přečteme vyjádření "Slávie",hodně mi v něm chybí.Třeba vysvětlerní zda při umístění fota postupovala v souladu s právem a se souhlasem pozůstalých.V neposlední řadě tónem tohoto komentáře,hýřící slovy jako nenávistný,nedůstojná šaškárna,zpochyňování souhlasu paní Bicanové.....Tak se nechová
    slušný klub za jaký jsem já i celá generace mých předků považovali Slávii.A proto jsme také byli jejími příznivci.Spíše z toho
    mám pocit arogance,nadutosti a přesvědčení o své neomylnosti a jedinečnosti.Není to poprvé-jen připomínám chování vedení k svým vlastním fandům,tragickými výstupy před médii a zesměšněním Slávie před veřejností a hlavně před jejím největším rivalem.Tím se ovšem vedení nynější SLávie ale necítí nijak dotčeno.Mě bude Pepi Bican a jeho foto hodně chybět.Vždy jsem
    se před stadionem zastavil zavzpomínal na časy,kdy jsem jako
    hodně mladý obdivoval jeho umění a lásku k Slávii.Nikomu neberu jeho třeba jiný názor,ale pokud vedení SLávie nenajde odvahu k tomu,aby budovalo novou SLávii ve spolupráci se všemi slušnými
    slávisty,bez urážek,přehlížení a v duchu historických tradic,může se stát,že třeba za rok budou návštěvy na úrovni "Bohemians",
    tím myslím ony druholigové.A majitelé si budou nuceni najímat
    krojované hudebníky,aby vzbudili alespoň zvukové zdání projevu přízně.Nejsem si jist,jestli to není cílem.
    Podol

  23. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    opicemag     před 13 lety 22.09.2011 16:19 |  
    0 0

    Tak Latka již podepsal. Alespoň nějaká dobrá zpráva. Kádr nemáme vůbec špatný, ale je nějak z formy a neví, co hrát.
    Čontofalský, Nitranský-Latka-Kaufman-Trubila/Hůrka, Koreš-Janda-Petrák/Jarolím-Hloušek, Pospěch-Blažek. Na lavici pak Cicman, Frejlach.
    To je více než dobré. Ale museli by mít formu (Hloušek, Pospěch, Trubila), nebýt zraněni (Janda, Kaufman, Latka). A taktiku. A schopného trenéra. A motivaci.

  24. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    slavistajiri     před 13 lety 22.09.2011 19:35 |  
    0 0

    Tak když čtu diskuzi na slavia.cz a tady tak si nejde všimnout jednoho velkého rozdílu. na ofic. stránkách se podporuje vedení a pomlouvá pan Bican a zde se ho diskutující spíše zastávají. by mě zajímalo zda to jsou opravdu názory fanoušku a nebo názory placených doskutérů. pokud fanoušků tak by mě zajímalo jaké je věkové složení těch co se hlásí k tradici Slávie a těch co jim je jedno jak je úspěchu dosaženo a kdo Slávii vlastní.
    Každopádně je to smutný kam to až došlo

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      qazwerty     před 13 lety 23.09.2011 08:38 |  
      0 0

      Na slavia.cz je spousta diskutujících zcela mimo a řekl bych, že jsou i pod vlivem (všeho možného...) nebo jsou opravdu ducha mdlého...protože ty jejich výplody to je nářez...

      • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

        Jiri1     před 13 lety 23.09.2011 10:34 |  
        0 0

        Zdravim, uz jednou jsem se vyjadroval dnes tedy znovu, sam si p. Bicanovou pamatuji , jak jezdila taxikem objednanym Slavii a travila zapasy ve VIPCE, uz tenkrat to bylo mnohym trnem v oku , vzhledem k tomu , co jsme vedeli o poslednich okamzicich Pepiho, sam jsem tenkrat velmi tvrde kritizovak neuctu k Bicanovi a jeho odkazu , nepecovalo se o hrob atd.,pozdeji nastoupila nova garnitura i vekem , ktera proste starou damu , omlouvam se za tento vyraz nemusela a davala ji to na vedomi, nicmene neustale mela pristup do VIP a jeji rodinni prislusnic dostavali i vstupenky gratis , po nastupu Platila doslo k omezeni techto pozitku, vse vyvrcholilo financni krizi Slavie , kdy p. Bicanova prestala byt zvana a zmizely i dalsi pozitky, bohuzel ani po nastupu p. Rebicka se mnoho nezmenilo a tak doslo zakonite ke stretu , ktery vrcholi, svuj nazor tezko rict, , kdyz Bicanova jezdila na Strahov , fakt jsem ji nemusel a i znamy elegan Leska se choval galantne , ale s ostupem, dnes si myslim, ze rodina Bicanu k nam tak nejak patri , nejen vyuzivat jen jmena , kdyz se nam to hodi a neposkytovat alespon zakladbni servis .

        • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

          AlesJa     před 13 lety 23.09.2011 13:51 |  
          0 0

          já vám nevím, z vedení nejsem nadšený, beru to jako nutné zlo, ale prostě mi přijde načasování pana Bicana divné, proč odkaz svého otce nebránil dříve, navíc mu nepřijde divné, že celý hrob platila Slavia, je to jedno jestli byl ve vedení Karel nebo Pepa, beru to prostě jako Slavii. Klub byl a možná i je v úpadku a tady se řeší jestli vozit paní Bicanovou na utkání a jestli její celé pokolení má lupeny grátis. Ano její muž byl a bude největším Slavistou, domnívám se, že čest a uznání je právě ta jeho fotka a né to, že někdo někam může chodit zadarmo.

          • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

            AlesJa     před 13 lety 23.09.2011 13:52 |  
            0 0

            jinak to prohlášení je napsáno velice špatně a necitlivě jako by to nepsal nikdo znalý.

    • Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

      Markus     před 13 lety 23.09.2011 18:50 |  
      0 0

      To nebude jen zdání. V minulosti jsem se několikrát podílel na systémech pro weby velkých organizací jak privátního tak veřejného sektoru a zpravidla byl velký tlak na moderování diskuzí či jiných forem, jak může návštěvník zdánlivě svobodně vyjadřovat svůj názor - právě pro tohle se dělají různá bonzovátka na klíčová slova, která ihned informují moderátory nebo je umožněno moderátorské hlasování libovolným počtem hlasů. Budiž, pokud je diskuze takto moderována a všimnu si toho, počítám s tím. Horší praxe a bohužel poslední rok dva velmi se rozmáhající jsou "umělí" diskutéři, kteří mají například zlepšovat image nějakého obchodního řetězce, značky, produktu apd. Výjimkou pak není ani přechod do pomlouvání konkurence apd. Je to hnus.

  25. Re: Prohlášení Slavie k rozhovoru s Ivanem Bicanem

    LukySKS     před 13 lety 23.09.2011 20:32 |  
    0 0

    Opravdu děs co se ted se Slavii děje - burani ve vedení klubu - to je horší než druhá liga!