Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Blíží se velké pražské derby!

V pondělí nás čeká nejdůležitější zápas podzimní části této sezóny - derby na stadionu rivala ze Sparty, povinnost každého slávisty!

Již v pondělí nás čeká prestižní zápas o vládce Prahy. Slavia sice není na hřišti v ideálním rozpoložení a na druhé straně proti nám stojí kvalitní soupeř, který zatím vyhrál všechny dosavadní zápasy Gambrinus ligy, ale rozhodně neházejme flintu do žita.

Jako fanoušci bychom měli vždycky věřit a hnát hráče za vítězstvím, ať se děje co se děje. Navíc se rozhodně nejedná o souboj jen na hřišti, ale také v hledišti, který v posledních letech rozhodně vyznívá pro naše barvy. Nepokažme si dosavadní renomé, pojďme opět překonat nastavenou laťku a vytvořit na Letné skvělou slávistickou atmosféru.

Před utkáním se uskuteční tradiční pochod. Ač jsme chtěli scénář před utkáním trošku poupravit a oživit, ještě toto derby necháme klasický průběh.

Sraz bude v 16:45 u stadionu v Edenu. Odtud se v 17:00 pěšky přesuneme na stanici metra Strašnická a dále budeme pokračovat metrem do stanice Můstek. Dalším záchytným bodem bude Staroměstské náměstí, odkud vyrazíme v 17:30 ke stadionu Sparty.

Samotné utkání pak začíná v 19:30!

Lístky jsou od dnešního dne v prodeji na pokladnách v Edenu. Jejich cena je 130 Kč a nejsou na jméno, což velmi kvitujeme! Prodávat se budou až do pondělního odpoledne (bude tedy možnost si lístek zakoupit i před odchodem průvodu z Edenu) na pokladnách v Edenu. Zbylé lístky (i když věříme že žádné nezbydou!) budou v prodeji na pokladnách u sektoru hostů na Letné.

Kvóta našeho sektoru je 2500 míst, tedy dostatečný počet pro všechny. Byla by obrovská ostuda naše sektory nevyprodat! Ať se nám daří nebo ne, stále se jedná o velké pražské derby, o největší zápas české ligy, zde neexistují výmluvy!

Prosíme všechny, aby přišli v červené, bílé a nebo alespoň neutrální černé barvě!

Proto všichni v 16:45 v Edenu, ukažme kdo vládne v Praze tribunám!

Ať žije Slavia!

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Blíží se velké pražské derby!

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 22:06 |  
    0 0

    Nezbývá než dodat : Derby je naše, slávisti derby je naše... budu tam.

  2. Re: Blíží se velké pražské derby!

    mpik     před 13 lety 20.09.2011 22:27 |  
    0 0

    Na rovinu. Poprvé v životě nedávám Slavii v derby šanci. A mladík zrovna nejsem. Dle mého názoru jde jen o to, jak prohrajeme. Raděj si půjdu sám zahrát fotval, což bych nikdy dřív neudělal. Sorry

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 22:46 |  
      0 0

      Jsem na tom podobně, ikdyž dívat se teda budu. Ale ač se považuju za optimistu, tak teď si jen přeju, aby to nedopadlo nějakým debaklem.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        lassiter     před 13 lety 20.09.2011 23:44 |  
        0 0

        Nezbývá než dodat : Derby je naše, slávisti derby je naše... budu tam.

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      Elanius     před 13 lety 21.09.2011 02:09 |  
      0 0

      Jsem na tom podobne. Ale divat se v TV nebudu. Nervy mam jen jedny a jak to tak se Slavii vidim, budu je jeste potrebovat na dalsi roky :-D

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        Kactus     před 13 lety 21.09.2011 08:57 |  
        0 0

        budte optimisti, s velkym stestim se remiza ukopat da. 0:0, to umime dobre :)

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          bongor     před 13 lety 21.09.2011 09:38 |  
          0 0

          Já jako stabilní optimista tentokrát nedávám našim barvám žádnou šanci.Nejde o to,že budeme hrát se sraltou,to je jen průměrné mužstvo,které těží z podprůměrnosti ligy.Jsou tam pouze dva hráči,kteří mají na mezinárodní fotbal a to jsou Kweuke a bohužel i Grajci.Za normálního stavu by se dala remíza uhrát ,ale vnitřní stav Slavie je naprosto špatný.S takovým trenérem-netrenérem a ředitelem-antislávistou se nedá dělat kvalitní fotbal a nešlo by to ani s mnohem kvalitnějším kádrem.

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      opicemag     před 13 lety 21.09.2011 10:01 |  
      0 0

      To je zcela v pořádku.
      Jinak já se na náš zápas se spartou koukat nebudu. Dostal bych infarkt.

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      Gino     před 13 lety 21.09.2011 10:05 |  
      0 0

      Já rozhodně tedy nesouhlasím a nevím proč. Umanuté důvody toho panánu příliš neberu. Bican je slávistická legenda a velmi by mne zajímalo, jak se na tohle budou (případně) dívat právníci. Za sebe tedy rozhodně nesouhlasím.

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      naplavnik     před 13 lety 21.09.2011 10:21 |  
      0 0

      njn, pokud žijete drahnou dobu v zemi, jakou je usa, tak vidíte realitu našeho "veksláckého kapitalismu" poměrně příkře... no ano, nakonec to stejně pánům z e-sidu příjde vhod, když odstraní další symboly klubu, pak se ze stadionu stane jen aseptická návštěvní aréna pro fanoušky slavie, bohemky, plzně, jablonce... prostě toho, kdo si ji pro danou příležitost pronajme...

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        ElvisPresley     před 13 lety 21.09.2011 10:36 |  
        0 0

        Velmi smutna vec!!! Tim hur,ze v dobe stareho Edenu a Strahova jezdilo pro manzele Bicanovy auto z klubu, ktere je zavezlo na zapas a zpet. Velmi si povazuji okamzik, kdy jsem se samotnym Pepim mohl kratce promluvit ve strahovskem VIP, nikdy na tento okamzik nezapomenu. Mam doma i oficialni parte, kdyz zesnul. Byl jsem i na vyroci jeho umrti na Slavine. Bohuzel Slavia ani nebyla schopna na moje cetne urgence oznacit strom Pepiho Bicana, ktery je pred hl.vchodem do Edenu..Nyni je situace stejna, arogantni vedeni se s nikym nebavi....Velmi smutne a doklada to jen celou situaci ve Slavii..tady nejde jen o body v tabulce...

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          bongor     před 13 lety 21.09.2011 12:40 |  
          0 0

          To Ti Elvisi upřímně závidím,že jsi mohl promluvit s Pepim.K tomu sporu se synem tohoto velkého člověka,sportovce a Slávisty:
          Je to moc smutné ,ale překvapivé,proto ještě nemám názor.

          • Re: Blíží se velké pražské derby!

            ElvisPresley     před 13 lety 21.09.2011 14:01 |  
            0 0

            Bongore, byl to pro me tehdy nezapomenutelny den. Pepi byl uz tehdy hodne stary, ale porad s jiskrou v oku. Ptal jsem se jej na to, jak se mu libi zapas a potom taky na jeho PRVNI pusobeni ve Slavii. Jeste jsem pak byl na setkani se starymi hraci: Pesek, Dolejsi, Kadraba, Hlaváček..Nekde v archivu SN je jeste muj clanek o tom..Mlady vyjukany kluk a vedle nej o 60 let starsi hraci. Rad na tyto doby vzpominam. Pana Peska jsem videl jeste tesne pred smrti...

  3. Re: Blíží se velké pražské derby!

    podol (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 11:33 |  
    0 0

    Ač mé znechucení dosáhlo téměř stropu,nechce se mi do SN psát,
    ani je číst.Zatím to neučiním jen proto,že jsem za dobu jejich
    existence zde poznal řadu kolegů,slávistů,kteří cítí to samé a milují Slávii.I když třeba někdy máme jiné názory.Chování vedení k takové slávistické legendě jako je Pepi Bican,to nebudu komentovat.Nijak mi však neudivuje.Vedení klubu,které si neváží svých fanoušků,které s nimi nekomunikuje,které si zjevně přeje
    mít nízké návštěvy,tak těžko může cítit úctu k někomu jako je on.
    A ještě s takovými,pro ně nepochopitelnými moralními vlastnostmi.
    Derby se Spartou letos po druhé nenavštívím.Celkem to bude 4.
    derby,které neuvidím za cca 50 let.Rozdíl ve výkonosti je obrovský
    a v minulosti jsme to někdy nahrazovali bojovností,pocity křivdy
    a slávistickým srdcem.Myslím si,že v naší kabině i toto dnes chybí.
    Tak jen taková úvaha-když se vedení Slávie spojilo se Sraltou,
    bez ohledu na minulost a tradice,aby jim pomohlo opět ovládnout
    vedení ČSMFS,řízení rozhodčích,ovlivňování nominací,přidělování
    pořadatelství........,tak třeba milostivě ukápne nějaký drobek,
    dohodnou se že nebude "pětka",či možná pustí i bod.Zatím ho
    nepotřebují.Byl bych rád,když se budu mýlit a že se ještě
    třeba dožiji důstojnějších časů.Podol

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 11:55 |  
      0 0

      Máte pravdu, já na derby také nepůjdu (i když částečně i z jiných důvodů). Nezbývá nám než doufat, že vše se časem v dobré obrátí, ale osobně mám dojem, že bez celospolečenských změn to asi nepůjde.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        Jiri1     před 13 lety 21.09.2011 12:02 |  
        0 0

        Zdravim, nezbyva mi skutecne napsat , ze i v tomto pripade ma cela vec svuj rub a lic , v tomto pripade ale vzhledem k citlivosti problemu nebudu zatim konkretnejsi, snad bych vsechny prosil. aby to nevideli jen z pohledu Ivana Bicana , ktery ma jiste v mnohem pravdu, Ja si jeste na Strahove poslechl i ony zminvane internacionaly a jejich vypraveni a bohuzel tady nejde jen o Pepiho , ale treba i o jeho rodinne vstahy atd. proto ocenuji uz jen to , ze dnes ma Pepiho udrzujeme vzpominku, ze nejmladsi generace vedi o tomhle genialnim fotbalistovi a maji ho ve svem srdci i bez povinnosti.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        Tonda     před 13 lety 21.09.2011 12:02 |  
        0 0

        celospolečenské změny? v této době komerce a tunelů? když v politice je to samá morální mrtvola? To nehrozí. Ale ve změnu k lepšímu u slavie věřím.. jen si myslím že ten běh na tu dlouhou trať ještě není tak úplně u konce

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          vlchan     před 13 lety 21.09.2011 13:29 |  
          0 0

          a největším neštěstím je to, že i současné žijící "legendy" jsou k dění ve Slavii převážně lhostejní. Např. Vláďa Šmicer při křtu třetího vydání knihy Věčná Slavia zářil po celou dobu jako sluníčko.(že by něco káplo i jemu ?)

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      DrFe1     před 13 lety 21.09.2011 13:45 |  
      0 0

      Mám podobné pocity jak vy, pane podol. Snad se dožijeme zase lepších časů. Poslední období je jenom o menším nebo větším bahně.... bohužel.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        martin (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 14:26 |  
        0 0

        Pan Bican Josef je legenda Slavie, ne jejího současného vedení nebo jakéhokoliv majitele. Je mi to líto, ale pan syn nemá pravdu, pan Bican je vyfocen ve slávistickém dresu na (snad jednou) stadionu, který je v prvé řadě stadionem Slávie. To nemá co dělat s Řebíčkem ani Platilem. Chtít sundat tu fotku je plivnutím na spojení Bican-Slavia, s tím nemohu souhlasit. Ti, kteří jsou z tohoto kroku pana Ivana Bicana nadšení, asi mají opravdu pocit - čím hůř pro Slávii (protože ji zrovna teď vlastní ten a ten), tím líp. Nikdy bych nemohl jít proti Slávii a přát si její neúspěch v čemkoliv a za jakýchkoliv okolností. Říci o někom, že je na nízké lidské úrovni, znamená, že sám sebe považuji za poloboha, abych to seshora takhle mohl soudit, kdo je morálně O.K. a kdo už ne. Co pan Ivan Bican dělal pro Slávii, když na jaře umírala? Tito "lidé na nízké úrovni" ji v každém případě zachránili a to mi stačí. Je mi na nic, co my Slávisti jsme zač?

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          rekodlak     před 13 lety 21.09.2011 14:39 |  
          0 0

          Omlouvám se Matrtine ale z mého pohledu nemáš pravdu..

          O tom co udělali pro Slavii nemá nikdo z nás ani páru protože s námi nikdo nemluví. Stali jsme se součástí jakési hry, o které můžeme pouze spekulovat. ENIC, E-SIDE, Doležal, Platil, Rosen, Řebíčkové, Praha 10, Hochtief - a pořád dokola, a znova, a opět!!! Vždyť se to s námi táhne léta..

          Na to aby se s námi někdo bavil jako s rovným jsme asi moc malí páni.

          Takže já osobně mám naprosté pochopení, že jemu už došla trpělivost a nechce aby bylo jméno jeho otce nadále spojováno s podvody, úplatky, zneužíváním pravomocí, podsvětím, prostě se vším co pro nezaujatého člověka v současné době Slavie znamená.

          • Re: Blíží se velké pražské derby!

            martin (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 14:43 |  
            0 0

            Omlouvám se já, ale pro mě Slávie znamená mnohem více, než to co jsi psal Ty. A Bican symbolizuje tu Slávii, kterou já mám v srdci. To s Řebíčkem nemá nic do činění. Nechybělo ale moc a Slavia byla už jen vzpomínkou, není to tak dávno. Jsem rád, že se to nestalo.

            • Re: Blíží se velké pražské derby!

              rekodlak     před 13 lety 21.09.2011 15:06 |  
              0 0

              Já ale reagoval na tvůj výraz, že jeho syn nemá pravdu. Jeho syn je totiž právě tím člověkem zvenku, který o současné Slávii ví jenom to co si dočte v médiích anebo v diskuzích.. ..a to rozhodně hezké čtení není..

              Navíc jak píše na něj všichni kašlou, tak to holt řeší takhle..

              • Re: Blíží se velké pražské derby!

                martin (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 15:34 |  
                0 0

                Jeho syn chce sundat fotku. Ta fotka je tam kvůli slávistům, nám fandům se slávistickým srdcem, ne kvůli Platilovi atd. Poníží a ublíží tím Slávistům, opět ne Platilovi. Proto nemá pravdu.

              • Re: Blíží se velké pražské derby!

                Slawek     před 13 lety 22.09.2011 10:08 |  
                0 0

                On ale opravdu pravdu nemá, já naprosto souhlasím s vyjádřením Martina. Ivan B. byl někým, nebo nějakou skupinou zneužit a jelikož se nikdy o Slavii až tak nezajímal (třeba tak jako my) tak jej zmanipulovat nebylo těžké. A ti kdo jej takto zmákli už věděli na jakou strunu brnknout. Jen by mě zajímalo, kde byli tito "ryzí slávisti", když byla Slavie na smrtelném loži ?

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          sarita     před 13 lety 22.09.2011 14:07 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím s Martinem a vy co tu jen nadáváte mě pěkně štvete...přesně jak to dneska Ondra Zlámal napsal na Facebook...Taky bych se ráda dožila dne, kdy budou všichni fanoušci mého milovaného klubu spokojený a nebudou jen remcat :( Hezký den všem, kteří mají Slavii opravdu v srdci :)

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        slavistajiri     před 13 lety 21.09.2011 17:03 |  
        0 0

        Pro mě je Bican symbol Slávie, která byla založena na určitých principech a ideálech. Slávia bratří Hřebíčků a Platila již není taková, naopak je postavená na úplných protikladech, a proto v podstatě není pravou Slávií. Možná je to odvážná myšlenka, ale slova pana Bicana mi otevřela oči. Tato Slávia není Slávia se kterou Pepi spojil život a dle jejích ideálů se také choval a proto by neměl být na stadiónu, který nemá se Slávií nic společného a také by neměl reprezentovat a sloužit k prezentaci současné podvod Slávie. Souhlasím 100% s panem Bicanem. Slávia byla vždy čestnost (bílá barva) a odvaha (červená barva) a ne podvody atd. Myslím, že by mělo být i ze strany fanoušků velmi hleděno na historický odkaz Slávie. Já jsem vždy říkal Sparťanům, že být Slávista není o to fandit nejlepšímu, ale být Slávista je životní Filozofie. Současná Slávia určitě není tím co by měla být Filozofie, bohužel naše stará Slávia se stala obětí pokřivené doby :(

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          Markus     před 13 lety 21.09.2011 18:51 |  
          0 0

          Já budu pro změnu souhlasit s Vámi, máme hodně podobný pohled. Problém je a přiznejme si to, fotbalová Slavia tuto filozofii už dávno upustila. Ač tím začaly naše sportovně dobré časy, byl to příchod Borise Korbela, který klub změnil na ryze komerční. Z toho jsme se nevymanili za PPF, ENICu a jak se ukázalo, ani potom. Při všech problémech na jaře to byla naděje více zapojení příznivců včetně těch zastřešených pod SDS, ale právě tady se ukázalo, že šlo jen o divadlo. Filozofie je pěkná věc, ale má smysl jen tam, kde je člověk svým vlastním pánem a může se dle toho chovat. Klubu pomoci nemůžeme a klub o to ani nestojí.

  4. Re: Blíží se velké pražské derby!

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 14:33 |  
    0 0

    Ivana Bicana neznam, ale protoze zije v USA tak toho mnoho o CR asi nevi. ono je hezke prijet ze zahranici a kritizovat. kde ale byli ti vsichni cestni a uspesni lide, kdyz bylo potreba? at se na mne nezlobi ale tento rozhovor a vubec jeho pohled je ulet! nikdy jsem Pepiho nespojoval s lidmi co slavii dnes vedou. Pepi je symbolem Slavie, nikoli pana rebicka, smejda platila atp. Pepi je proste nas, v nasich srdcich a tak to bude!

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      bongor     před 13 lety 21.09.2011 15:17 |  
      0 0

      Já také pana Ivana neznám.Jestli ale toho zdědil po našem Pepim deset procent,tak je to skvělý člověk.S tím požadavkem na sundání fotky otce ze stadionu bych řekl že přestřelil a především potěšil ty,proti kterým jeho otec celý život bojoval,ať už na hřišti,nebo v civilním životě.
      Pokud mu vadí,že majitelem Slavie je A.Ř.a chtěl by někoho "čistějšího",tak to je pouhý nesplnitelný sen,ať mi ukáže někoho,kdo nabyl jmění naprosto čistým způsobem,třeba řízením tramvaje,nebo úklidem veřejných prostor a podobně.
      Pokud mu jde o to,že g.ř.Slavie je sparťan,tak je nutno s tím naprosto souhlasit,kozel nebyl nikdy dobrým zahradníkem.Jenže
      k jeho otci vzhlíží s obdivem a láskou desetitisíce slávistů a ti si
      zaslouží,aby se mohli pyšnit alespoň svou slavnou minulostí,když už je přítomnost tak podělaná.Křesťané už také mnohokrát měli ve svém čele nepříliš dobrého papeže a přesto nikoho nenapadlo kvůli tomu sundavat svaté obrázky.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 15:45 |  
        0 0

        Uch, tak to je na konci dobrý přirovnání, logicky je to stavěný docela dobře.

        (Zevnitř Církve sice tvrdím, že katolický klérus má roli lékárníků, nikoliv majitelů lékárny, ti zvenku to takhle nechápou, ale Řebíček tím vlastníkem naneštěstí je. Ale Slavii jsem kvůli tomu fandit nepřestal, alespoň zatím. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem.)

        Kdyžtak tam můžeme dát Pláničku, myslím, že jeho vnuk takhle útlocitný není. Když jsem s ním mluvil naposled letos v květnu, nebyl ani proti myšlence na ,,bohemkizaci´´ zkrachovalé Slavie...

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 15:49 |  
        0 0

        Na druhou stranu, jestliže se musíme smířit s Řebíčkem, proč by touhle (pravda, celkem zástupnou) blokací nemohl Ivan Bican pohnout ledy směrem k tomu, aby aspoň ve vedení klubu seděl místo druhého Řebíčka třeba Šmicer a místo Platila třeba Kubík...

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 16:18 |  
          0 0

          Ales Rebicek je cistej. to je proste fakt. co si myslim je nepodstatne.
          Adam je jeho bracha a proste ho musim tolerovat. nechte ale musim. pokud ale udela nejakou novou botu, mel by sam z vlastni vule odejit
          Platila nezkousnu.

          nicmene verim, ze se i v tomto neco zmeni a skudce platil vypadne. nejpozdeji do zacatku jarni casti. nejaka unahlena reseni by ze strany Rebicka asi nebyla namiste. nakonec kdo z vas by hned po svem prichodu vyhazel vsechny lidi z vedeni? ja tedy ne...

          • Re: Blíží se velké pražské derby!

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 20:52 |  
            0 0

            žádnej čistej, každej ve státě ví co je to zač, to že to nemá v papírech nic neznamená , je to špína kterou musíme tolerovat, mafiánská slavia , tak by jsme se měli jmenovat, v čele spartan a veřejne se spartany táhneme i za jeden provaz, trenér bohemák kterej jediný co ví je že at udělá cokoliv bude tu do konce sezony , já pořád zastávám možná radikální názor že ten krach nám mohl pomoci víc než takle neprůhledná klinická smrt a znechucenost, fanoušci by se museli starat a postarali by se dobře, jsou příklady kde se to povedlo, řeči ve stylu že tady nelze být Mirkem Dušínem jsou taky jen alibistické, i ve velkých ligách se dají ctít klubové zásady, pak už je to jen o tom že fanoušci jsou hrdější na ty zásady než na nějaké umístění.

  5. Re: Blíží se velké pražské derby!

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 15:46 |  
    0 0

    A co bude s Latkou? Už má na ten podpis jenom 493 minut.

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      bongor     před 13 lety 21.09.2011 15:54 |  
      0 0

      Vždyť snad už podepsal?Nebo se mi to jenom zdálo,někdy mám optimistické sny.

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 16:11 |  
        0 0

        Už dal definitivní dobrozdání, že to fakt jako v nejbližších dnech podepíše :-))

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      quelhar (admin)     před 13 lety 21.09.2011 16:08 |  
      0 0

      Pokud dobre chapu jeho situaci, tak je bez smlouvy a v takovem pripade se na nej snad prestupova lhuta nevztahuje, ne?

      • Re: Blíží se velké pražské derby!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 16:11 |  
        0 0

        Na něj možná ne, ale klub ho snad musí k nějakýmu datu zaregistrovat? Pokud vím, v neděli či pondělí jen oficiálně oznámil, že podepíše v úterý nebo středu...

        • Re: Blíží se velké pražské derby!

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 16:19 |  
          0 0

          vzpomen na Skacela. mel tusim amaterskou smlouvu. tedy cas nas v tomto pripade asi netlaci

          • Re: Blíží se velké pražské derby!

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.09.2011 18:25 |  
            0 0

            Já jen, aby pak po podzimu nevzal kramle. To by totiž znovu vyplaval Hubáček.

  6. Re: Blíží se velké pražské derby!

    vavicek     před 13 lety 21.09.2011 16:52 |  
    0 0

    Předně je třeba říci, že Slavia, pokud skutečně tu fotku umístila bez souhlasu jeho rodiny, porušila zákon na ochranu osobnosti.

    1) Písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením.

    Po smrti fyzické osoby přísluší uplatňovat právo na ochranu její osobnosti manželu nebo partnerovi1a) a dětem, a není-li jich, jejím rodičům.

    Nechápu proto rozhořčení některých diskutujících na jednáním pana Bicana. On a jeho rodina se pouze domáhá svách práv. Nepochopitelné jsou potom reakci jako ta martinova, kde označuje Bicana za "poloboha". On snad někdo, kdo se domáhá svách zákonných prác je polobůh?

    • Re: Blíží se velké pražské derby!

      EdCable     před 13 lety 21.09.2011 21:12 |  
      0 0

      "Po smrti fyzické osoby přísluší uplatňovat právo na ochranu její osobnosti manželu nebo partnerovi"

      A co pani Bicanova? Snad ona ma pravo podat souhlas ci nesouhlas s vyobrazenim Pepiho a ne Ivan.

  7. Vaniak

    Mac     před 13 lety 22.09.2011 14:20 |  
    0 0

    Ten článek na IDnes je výmluvný. "Petrouš zároveň přiznal, že poněkud povolil tlak, který na něj v posledních týdnech hodně nepříjemně doléhal. "Sice jsem jako hlavní kouč pod tlakem neustále, ale hodně toho teď taky leží na Martinu Vaniakovi."

    A nebo: "Vaniak začal svou práci u prvoligového mužstva tím, že všechny hráče pozval na společný oběd. A na tomto setkání řekl každému fotbalistovi od plic, co si o jeho výkonech myslí. "Co přesně nám Martin říkal, to ventilovat nebudu, je to jen naše záležitost. Je ale fakt, že negativní postřehy nad těmi pozitivními hodně převládaly," poznamenává kapitán slávistického týmu Lukáš Jarolím."