Hráči Slavie

Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

Stoper Martin Latka se upsal Slavii, dopoledne podepsal smlouvu do konce června 2013. Zprávu zveřejnil server efotbal.cz.

"Jeho odchod z Panionisu byl poněkud složitý, ale už jsme všechno vyřešili. Martin bude pro defenzívu Slavie zejména v současné době vítanou posilou. Smlouvu podepsal v pondělí dopoledne do konce sezony 2012/13," řekl agentuře Mediafax Pavel Paska z agentury ISM. Přestup se však musí ještě dotáhnout, Latka navíc kvůli rekonvalescenci nemůže dva až tři týdny hrát.                     

Martin Latka se vrací do Slavie po dvou a půl letech, mezitím hrál v Panionisu Atény. V současné době se po operaci připravuje s kondičním trenérem.

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 19:27 |  
    0 0

    Tak, rychle se uzdravit a vzhůru na zelené trávníky exkluzivní GL.

    • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

      pinochet     před 13 lety 19.09.2011 22:50 |  
      0 0

      Vynikající zpráva, teď ještě Filla a vzhůru tabulkou.

      • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 07:50 |  
        0 0

        Jojo toho Filla bych taky bral. Jen nevím jestli Petrouš to zvládne, podle mě na to nemá, ač jej mám rád za to jaro, že neutekl.... Připadá mi jako slušný člověk, proto na něj nebudu nadávat, ale chtělo by to aby vyzrál do pořádného trenéra vedle nějakého "šajbra". Každopádně mu ze srdce přeju aby mě to vyvrátil a šel od vítězství k vítězství...

  2. Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 00:12 |  
    0 0

    Jako i když půl roku nehrál, pořád bude s prstem v zadku nejlepší z toho našeho panoptika :-)
    Se sestavou Čontofalský - Nitrianský, Latka, Kaufman, Trubila - Koreš, Frejlach (Jarolím), Petrák - Blažek, Pospěch, Hloušek můžeme hrát v pohodě špici, tak ať se tělocvikář snaží

    • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

      skman     před 13 lety 20.09.2011 07:54 |  
      0 0

      to by ale nekteri nesmeli byt z formy, napriklad hlouska bych nestavel ani Pospecha a hral bych na jednoho utocnika a to Blazka

      • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

        opicemag     před 13 lety 20.09.2011 08:28 |  
        0 0

        Co je s Hlouškem nevím, ale proti Dukla byl naprosto příšerný (nejen on...). Jestli Pelta doufá, že se u nás rozehraje a on ho pak střelí ven, tak to mu moc nevychází. Vždyť zatím nemá snad ani na základní sestavu u nás.

        • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

          tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 09:26 |  
          0 0

          ad hloušek : proč si ho asi nenechal komňacký v gablonzi, když navíc pelta musel tušit, do jakýho hnoje ho posílá... ale možná v tom byla nějaká fotbalová (volební) politika

          • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

            Yaari     před 13 lety 20.09.2011 12:10 |  
            0 0

            Tak Hloušek prostě v Jablonci být nechtěl, neměl to tam lehký ani když zářil. Proto dal při "návratu" přednost Slavii, což Pelta chtě nechtě musel akceptovat...

            • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

              skman     před 13 lety 20.09.2011 16:00 |  
              0 0

              ja osobne bych jej nestavel, duvody: 1) vykonnostne nestaci a rozehravat jej jablonci?? 2) kdyz odesel od nas do Nemecka rekl neco ze je rad ze jde pryc, ze to tu zrovna nebylo v tuto chvili lehky a ja rikam potapejici se lod opousteji prvne .....

            • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

              Slawek     před 13 lety 20.09.2011 21:27 |  
              0 0

              Může mi někdo přesněji určit kdy Hloušek zářil ?

  3. Zázračný trenér

    Mac     před 13 lety 20.09.2011 08:36 |  
    0 0

    Spekuluje se, kdo by mohl být tím "trenérem-spasitelem", kterého má vyhlédnuté vedení po skončení sezony. Podle mého názoru ještě žádný vybraný trenér není, je to stejný případ jako na jaře s novým majitelem. Platil prostě pro uklidnění davu plácl, že máme vytipovaného trenéra, ale až za rok! Tím si získal čas a teprve nyní budou s Řebíčkem někoho shánět.

    Navíc v dnešní době se nic neutají, vše vypluje na povrch už v průběhu jednání, a jistě by se někde prosáklo, kdo ten "zázračný trenér" je.

    • Re: Zázračný trenér

      Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 10:00 |  
      0 0

      Zdravim, Vas nazor je zcela spravny , pout Uhrina mladsho po Ceskych fotbaklovych stadionech je samozrejme honorovana, ale jinym nez nasim klubem, velky mlady , Uhrin dela v soucasne dobe pozorovatele pro jeden nas ligovy klub a bokem si jeste jezdi prohlidnout nektere mladsi fotbalisty pro zahranicni angazma a to nejen v Rumunsku. Nikdo jiny se v nasich kalnych vodach nepohybuje a panove spise nez na cloveka zvenku spolehaji na tradicni jmena Slavisticke minulosti. Snad jen dovetek k posilam, co se tyce panu Ondraska a Filla, oba urcite ne a jeden mozna, ale spise to vypada alespon v teto chvile , ze ani jeden.

    • Re: Zázračný trenér

      petrjir     před 13 lety 20.09.2011 10:01 |  
      0 0

      On to může být Hřebík, Dovalil nebo Csaplár...

      • Re: Zázračný trenér

        Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 10:07 |  
        0 0

        Samozrejme mohu rict jn svuj tip , ani jeden.

        • Re: Zázračný trenér

          ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 10:19 |  
          0 0

          pane Jiri1 (kde je Jiri2), vysvetlete mi Platilovu koncepci pristich mesicu. Muzstvo si ted dle rozhovoru GR Platila ve Spartu musi "sednout". Sedat si bude do 30.5. s Petrousem, a pak prijde novy trener a "tym se bude budovat dle jeho predstav". Tedy do 30.5.2012 si sedne tento tym (uz asi nikdo neprijde) a hraci se budou sehravat. a od 1.6.2012 prijde novy trener a vse rozdrbe do 1.8., nez zacne liga!!??

          • Re: Zázračný trenér

            Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 10:49 |  
            0 0

            Myslim, ze jste si sam odpovedel, ve Slavii momentalne trenuje Petrous a to je jedina jistota , kterou mate , vedeni je v soucasne dobe spise zamereno na reseni ekonomicke stability v klubu, kde prevladaji jise problemy tj. nedari se umorovat vse vcas jinak teda ,kdyby skutecne chteli noveho trenera , tech volnych a stejne drahych jako Petrous je opravdu dost, dokonce podle mych zprav se v Edenu prubezne nabizeji a konec Petrouse v Edenu, jedna verse mluvi, ze az skonci Platil skonci taky Petzrous a Platil udajne chce odejit v cervnu.........Jiste o logice vyjadreni reditele lze pochybovat, ale to je vse. co muzem delat.

            • Re: Zázračný trenér

              Fallen (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 10:55 |  
              0 0

              Nechtěl by skončit dřív?

              • Re: Zázračný trenér

                Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 11:03 |  
                0 0

                Jo, to se ho zeptejte, jeste nesplnil vsechny vykonostni cile , tj konecne dostat Slavii do druhe ligy , zatizit rozpocet dalsimi zbytecnymi nakupy a v neposledni rade nesmite zapomenout , ze jeste nevisi nad Edenem ta spravna vlajka, to vite ta cervenobila furt jeste par lidi za Vltavou drazdi.

                • Re: Zázračný trenér

                  ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 11:17 |  
                  0 0

                  Tou vlakou narazite na odkup stadionu od E-side? Nebo na nesplnene sliby typu sviticiho loga, sine slavy a vyzdoby Edenu? Pardon, vlastne sama Slavia zakazala psat jako o Edenu, tedy o Synotip arene. Dalsi otazkou je budovani sine slavy v prostorach Edenu, kdyz dle vyjadreni radnich P 10 ma byt sin slavy v objektu byvaleho KD Eden, spolecne s Klokanem 1905...

                  • Re: Zázračný trenér

                    Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 11:25 |  
                    0 0

                    Podivejte , Vy bez ironie vite o Edenu i pomerech na stadaku daleko vic nez Ja, o situaci okolo tecto veci, muzu rict jen , ze jsem rad , ze zijem a priznam se, ze tyto veci zrejme nejsou na poradu dne , mozna , kdyby jste sehnal nejake dalsi najemce poloprazdne budovy , nebo kdyby jste zaplatil vsechny ty polozky vodne stocne , eletriku a konecne dovybavil stadion , tak by se dalo mluvit o tom, ze Vam vybuduji sochu , ale kam ji dali , kdyz jsou problemy s umistenim jine te tolik nami ctene , ze.......

                    • Re: Zázračný trenér

                      ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 11:36 |  
                      0 0

                      Otazka poloprazdne budovy je vcelku zajimava, ja mam informace opacne. Hotel, McDonalds a KB "jedou" velmi efektivne, prinaseji penize. Dalsi subjekty pusobici v Edenu jsou mensi najemci, ale o 1/2 prazdne budove se neda mluvit ani v nejmensim. Naopak za jizni tribunou jsou zbrusu nově postavene byty - zde odkaz : http://www.livingspaceeden.cz/fotogalerie z nichz jsou skoro vsechny prodany, zbyle prostory obsadi Klokan. Otazka plateb za sluzby spojene s uzivanim prostor (vodne, stocne, elektrika, plyn) jsou osetreny prokazdeho najemce v najemni smlouve, tedy E -side v otazce pusobeni Slavie v Edenu energir resi pomernym rozuctovanim. Dovybaveni stadionu - co konkretne mate na mysli? Garazovy dum naproti hlavni se ma zacit stavet pristi leto.

                      • Re: Zázračný trenér

                        Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 11:53 |  
                        0 0

                        Trochu jste mne pobavil, protoze jeste nedavno se v E.Sidu resili dost zasadne tyto otazky a zaverem byly i personalni vymeny , vyuziti budov , stadionu i zazemi je temer nulove , provoz parkovacich ploch temer minusovy a nekdejsi stavebni plany se naplnuji velmi ztezka. Velmi zasadni jsou i vyhrady nekterych najemcu smerem k spravci.

                        • Re: Zázračný trenér

                          Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 11:55 |  
                          0 0

                          O ekonomice jednotlivych najemcu nejsem informovan, o nekterych navstevach v arealu ano.

                        • Re: Zázračný trenér

                          ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 12:00 |  
                          0 0

                          Tvrdil jste v minulem prispevku, ze do techto veci nevidite a najednou o nich zde pisete. Problemem jsou puvodni najemni smlouvy, ktere byly site horkou jehlou a nyni uz nevyhovuji (stejny problem najemni smlouvy HC Slavia v O2 arene). Vyuziti nekterych stale volnych mist v objektu je ovsem spekulativni, nebot Slavia (pro mne nepochopitelne) nemuze tyto mista vyuzit, at by chtela sebevic. A vyuzit na co? na sin slavy a zazemi pro mladez. Ovsem pronajimatel odmitnul pronajmout tyto prostory pro Slavii i kdyz one velmi stala. Misto toho se boura kancelar GR a zni se tvori Sin Slavy a pro mladez se stavi za cca.40 mil budova za objektem Huptychovy restaurace. pro koho zbyle prostory Eside setri ovsem nevim.

                          • Re: Zázračný trenér

                            Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 12:15 |  
                            0 0

                            To neni stejny problem, v O2 Arene jsme proste chteli nizsi najem, protoze obecne HC Slavia hospodari s daleko nizsim rozpoctem, co se tyce fotbaloveho stadionu, E- Side casto tvrdi, ze smlouvy se Slavii jsou pro ni nevyhodne , to same od pocatku naseho pusobeni, jsem slychaval treba od reditele Dolezala i dalsich, co se tyce najemnich mistnosti i uvazovane stavby centra mladeze jsou me informace temer shodne nekdy je proste nemam ,ale kdyby vse fungovalo tak perfektne, tak by se tim temer kazdy tyden nezabyvaly prislusne urady, no a pro koh setri ty prostory v Edenu , myslim ze to vite......

                            • Re: Zázračný trenér

                              ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 12:18 |  
                              0 0

                              Tak to by me opravdu zajimalo pro koho je setri? pro Klokana jiste ne, ten ma sve jizni kridlo. Tak kapnete bozskou pane Jiri! :-)

                              • Re: Zázračný trenér

                                Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 12:25 |  
                                0 0

                                Jestli jsou me informace spravne , tak se ma stat najemcem v Edenu jedna stavebni firma , ale o rozdeleni konkretnich prostor prehled nemam, bohuzel vim, ze si treba E.- Side stezuje na nepravidelne splatky najemneho , vyuctovani sluzeb a v neposledni rade i nevyjasnene kompetence jednotlivych prcovniku behem utkani tj. ono nestastne preuctovavani a prepocitavani, to snad tedy uz vyresili , ale furt to neni idealni.

                                • Re: Zázračný trenér

                                  ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 12:30 |  
                                  0 0

                                  Myslite stavební firmu Hochtief, a.s, jako kompenzace za cca. 200 milionovy dluh, ktery vznesla proti E.side jako pohledavku za nedoplatek ze smlouvy o dilo? Ovsem E-side se haji tim, ze dilo ma vady, nebylo provedeno radne ( viz. clonici obrazovka, nevybaveni utrob atd..) a ze nebylo provedeno vcas.. Mozna tedy, ze se oba dva subjekty dohodly na tom, ze zde bude mit firma Hochtief po nejakou dobu bezplatne najem na dobu urcitou jako vyse zminenou kompenzaci..

                                  • Re: Zázračný trenér

                                    Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 12:47 |  
                                    0 0

                                    Jen dokazujete ,to co jsem uvedl, ze o tom viote vixc nez Ja, propo ta pradelna tam furt neni , ze jo, neustale tovozi do te skolky , tedy ted uz zase muzou.

                                    • Re: Zázračný trenér

                                      ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 13:41 |  
                                      0 0

                                      Pry se pere nekde u soukromnika v blizkosti Edenu, podrobnosti nevim. Ale vzhledem k vybavenosti stadionu je tohle velky prusvih...

                                      • Re: Zázračný trenér

                                        Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 13:52 |  
                                        0 0

                                        Ano, vratili se snad k puvodni firme , sam jsem to zminoval, proto, ze jsme se tenkrat o tom bavili, takovych veci je samozejme vic, zazemi pro provozni zamestnance , vybavenost dilen a stale nekoncici problemy okolo jejich vyuziti v dobe akci, doslova si mi ztezoval jeden z reditelu v Plzni, ze pri rvnm utkani hranem v Edenu mela Plzen az neuveritelne problemy okolo techto veci, treba lidi z UEFY, kteri delali reklamy potrebovali rychle nejakou pilku, nebyl nikdo, kdo byji pujcil.

                                        • Re: Zázračný trenér

                                          ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 14:10 |  
                                          0 0

                                          Toto vse je v kompetenci pronajimatele, resp. vlastnika stadionu, tedy E- SIDE. Jiri, nevite, jak to bylo s provoznimi zamestnanci Slavie v dobe, kdy se klub premistoval na Strahov? Presli take nebo na Strahove byli uz jini? A jak se divate na situaci okolo upravy travniku? Slavia jako najemce svymi stroji a zamestnanci upravuje pronajaty travnik...

                                          • Re: Zázračný trenér

                                            Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 14:30 |  
                                            0 0

                                            Strahov mel svoji spravu stadionu, diky Slavii tam treba byla i ochranka , uklizecky venujici se jen Strahovu, behem naseho pusobeni na Strahove odesel provozar nasich udrzbaru, nahradil ho jejich partak Jirka , ktery dela pod Tepesem dodnes, jinak oni pecovali o travy v Edenu a v den utkani byli k dispozici na pripravu reklam a pod na Strahove , z tech lidi , ktere zamestnaval a udrzbu travniku CSTV pak presel 1 zamestnanec , rikejme mu Karel do Edenu kde stravil asi 3 roky, jinak nastoupil mladi zamestnanci z nichz jeden dela v Edenu dodnes , po odchodu Slavie prodelal Strahov radu zmen nejprve zrusili ochranku, pak propustili uklizecky , dnes tam delaji Ukrajinky a behem casu odesel i reditel , podeji jeho namestek, jejichz funkce byly zruseny , dnes Strahov vyuzivaji nasi mladeznici, atletky USK a hlavne repre vseho veku druhu, do stadionu by bylo treba investovat , ale zatim to ve velkem nejde.Nasi udrzbari v ramci dohod skutecne pecuji o travnik na hlavni hraci plose i v Edenu, i tady to cele prodelalo velky proces , napred v ramci nakych dohod to Slavia -fotbal delala zcela zadamo, pozdeji po nastupu p. reditele ze Slovenska se zacalo fakturovat jiste normohodiny a dnes uz se udajne jede natvrdo na finance. Slavia ma obecne vybaveni na travniky i pres financni krizi se do toho neco investovalo a i kdyz travnik na hlavni plose v Edenu spravuje firma , ktera ho polozila , pece lezi hlavne na p. Z., ktery pracuje na Slavii skoro 20 let, za nekvalitu , ci chcete li stav travniku , ale nemuze , jde casto o akce , ktere by znicily travnik na lepe situovanem miste , nez je Eden.

                                            • Re: Zázračný trenér

                                              ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 14:36 |  
                                              0 0

                                              Dekuji za zajimave info. Ohledne toho travniku mi neni jasne, proc se jede na normohodiny a neni misto toho Slavii snizen najem o tyto prace??? Kdyz se to vezme kolem a kolem, tak se jedna pravne o najemni vztah mezi Slavii a "stadionem", ale fakticky jde o vztahuzsi. Zajimalo by me, kam se tedy podelo veskere vybaveni (naradi atd. ) z dob "dreveneho" Edenu, kdyz v dilnach noveho Edenu, jak rikate vse chybi..???

                                              • Re: Zázračný trenér

                                                Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 15:13 |  
                                                0 0

                                                Co vim, rada veci zmizela ze starym stadionem, neco malo poto dokonal zub casu, po otevreni noveho stadionu byl uzavrena dohoda , ze Slavia si pronajima stadion , jak lezi a stoj a vse si v den utkani na nem zajisti sama , vznikaly absurdity v den utkani si treba 2 uklidovky predavali arenu, ticketink sice snad dodnes dela Filip, ktery behem casu na to zalozil dcerinku E.- Sde , dnes Slavie praktikuje i jiny system prodeje na ktery pozdeji presla i Sparta, zjistili , ze je potreba mit primy prodej po cele republice a ne jen v Edenu ci na Letne. uctovani akce obou slozek provazely zmatky v tom duchu , jak jste o tom psal, Slavia dlouhodobe dluzila prachy za najem, E- Side ji zase blokoval prijmy ze vstupneho, tyto veci se dnes resi platbou i zalohami, ktere maji predejit podobnym trapasum z nedavne minulosti kdy se na stadionu treba nemuselo svitit , ci nemela tect voda , dnes se resi predevsim doby splatnosti, rekl bych ze veci okolo proplaceni penez za travnikare treba i pri utkani Bohemky, to delaji take nasi travnkari jsou minulosti, dnes chce proste E- Sde zalohy na akce , ale v jake vyssi to nevim. Jinak je v techto vecech papirove vse OK, to Platil nekmpromisne nastavil.

                                                • Re: Zázračný trenér

                                                  ElvisPresley     před 13 lety 20.09.2011 16:29 |  
                                                  0 0

                                                  Ohledne toho ticketingu jeste ale neni vse funkcni,nebot prave listky na Slavii jdou koupit pouze v Edenu nebo pres web stadionu a celorepublikovy ticketing (Ticketportal? Ticketpro?) se zacne resit s prichodem pana Ing. Malika. Zde by me zajimalo, zda neni pribuzensky vztah mezi Ing. Malikem, ktery delal sefa marketingu Slavie okolo roku 2000. Jinak, jak pisete, ze veci "lehly" s bouranim stadionu, tak bohuzel lehla nejspis i mramorova pametni deska ve vstupu do stareho Edenu...co vim, tak ani nebyly sepsany predavaci protokoly a spousta veci lehla s demolici stadionu...

                                                • Re: Zázračný trenér

                                                  bongor     před 13 lety 21.09.2011 07:21 |  
                                                  0 0

                                                  Se zájmem sleduji Váš dialog hoši,tedy Jirko a Elvisi.Rozjela jej otázka Elvise,jaká je strategie platila pro příští měsíce.Řekl bych,že lhát co to dá a doufat,že jsou příznivci Slavie hlupáci na entou.
                                                  Hezká odpověď Jirky je,že musí dokončit úkoly,které dosud nesplnil,hlavně dostat Slavii pod vodu.Stoprocentně souhlasím.
                                                  A také poznámka o vlajce,která tam dosud nevisí je trefná.Chytrému napověz.Jedná se zřejmě o vlajku jednoho rádoby velkoklubu z druhé strany Vltavy.Zkrátka dokud ve Slavii působí "místodržící"
                                                  od konkurence,nelze očekávat nic pozitivního.

                          • Re: Zázračný trenér

                            Slawek     před 13 lety 20.09.2011 21:25 |  
                            0 0

                            Za 40 milionů, to jsi se pomátl. Stálo to cca 6 mil. Vždfyť jsou to jen buňky i když velmi moderní. Navíc Slavii to nestojí nic.

                            • Re: Zázračný trenér

                              ElvisPresley     před 13 lety 21.09.2011 09:14 |  
                              0 0

                              zde vyjadfreni Rebicka ohledne stavby pro mladez: "Kromě samotného A týmu existuje spousta dalších možností, jak s klubem pracovat, například už jsme nastartovali stavbu Centra mládeže. Jde o projekt nového občanského sdružení SK Slavia Praha – fotbal mládež, stavba bude dokončena v druhé polovině září a o více než dvacetimilionové náklady se dělíme napůl se sponzory. To je věc, která mě strašně baví a zároveň je velkým příslibem do budoucna. Zlepšujeme tím podmínky našich už 500 dětí a juniorů a jsem si naprosto jistý, že je mezi nimi spousta budoucích úspěšných hráčů."

        • Re: Zázračný trenér

          Slawek     před 13 lety 20.09.2011 21:20 |  
          0 0

          Souhlas Jiří, ani jeden. Asi též víš kdo, ale raději se nechme překvapit zda to vyjde.

  4. Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

    vojtechusv     před 13 lety 20.09.2011 10:19 |  
    0 0

    Smlouva na necelý dvě sezony....

    • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

      jzajko     před 13 lety 20.09.2011 10:40 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu že přišel zadarmo nemůžeme víc chtít.

      • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

        patapuf     před 13 lety 20.09.2011 11:46 |  
        0 0

        podle mého super posila až se dá do kupy. na nějaké velké zahraniční angažmá to není (úplně mě straší jak ho při hostovačce v birmighamu 2x provětral rooney) ale na českou ligu myslím velmi slušné. navíc slávista, bojovník takže jenom vítám. neví někdo co psali v plesku o fillovi?

        • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

          Jiri1     před 13 lety 20.09.2011 12:28 |  
          0 0

          Taky jsem obecne patral v prehledu o novinkach okolo nej, Pry se omluvil Vrbovi,KTERY mu naznacil moznost navratu do acka pri mimoradnych vykonech a hrac konstatovaL, ZE NEMUZE PRI NOVE EPOSE V PLZNI CHYBET, JINYMI SLOVY , ZATIM HO NEOSLOVIILA ZADNA JINA FINANCNI NABIDKA.

          • Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

            patapuf     před 13 lety 20.09.2011 13:50 |  
            0 0

            Díky za informaci. jak se dalo čekat tak je to aktuálně hráč nad naše možnosti, ikdyž přínosem by pravděpodobně, vhledem ke katastrofální formě Hlouška, byl.. škoda. třeba ještě někoho přivedou. zítra je poslední den takže na nás možná někdo zbyde...

  5. Re: Martin Latka podepsal smlouvu ve Slavii

    vlchan     před 13 lety 20.09.2011 12:46 |  
    0 0

    Máme ve Slavii doktory? Není přeci jen náhoda, že hráči se v přípravě nebo prvním soutěžním utkání dlouhodobě zraní. (Cicmam, Kaufman a možná další na které si nevzpomínám).Latky jsem si vždy vážil,ale momentálně je to další invalida do nesehraného mužstva.