Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Změny v realizačním týmu áčka

Slavia dnes oznámila avizované změny v realizačním týmu. Petra Vrabce střídá Martin Poustka a Luboše Přibyla Martin Vaniak. Hlavní trenér Michal Petrouš zůstává.

Michalu Petroušovi vyslovilo představenstvo důvěru v plnění úkolu zapracovávání mladých hráčů do A mužstva, Petrouš si zároveň zvolil nové členy svého týmu. Skončili Petr Vrabec (u  A týmu od jara 2005) a Luboš Přibyl (u A týmu od léta 2005) a vystřídali je Martin Vaniak, dosavadní šéftrenér slávistických brankářů od žáků až po dorostence, a dosavadní trenér béčka Martin Poustka. Vaniakovi zůstává funkce šéftrenéra brankářů. Informace o Martinu Poustkovi najdete zde.   

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    EdCable     před 13 lety 19.09.2011 09:32 |  
    0 0

    Kdo tedka povede becko?

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Jakubisko     před 13 lety 19.09.2011 09:47 |  
      0 0

      Předpokládám že Knoflíček.

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:12 |  
        0 0

        Ivo :-))) Mám ho rád, ale kdo dřív občas zašel k Holanům, uzná, že to nebude nejrozumnější volba :-)

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          AKI     před 13 lety 19.09.2011 10:26 |  
          0 0

          ....nejen k Holanům :DD

  2. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    tolsimir     před 13 lety 19.09.2011 09:35 |  
    0 0

    Zajimalo by me jakym zpusobem Petrous plni ten ukol zapracovani mladych hracu? Koho jineho zapracoval krom Petraka a Hurky, ktery ale lita sestavou sem a tam? Jinak jasne sazi na tricatniky Hubacka, Vlcka, Jarolima a spol.

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      denydzlSKS     před 13 lety 19.09.2011 14:01 |  
      0 0

      No nevim, Hurka lítá sestavou z levýho beka na levýho beka, a za levýho beka na levýho záložníka..to neni takovej rozdíl. Co se týče počtu mladých...máme v sestavě 2 kluky 18 a 19 let, plus poměrně dost prostoru už letos dostal Prošek, Voráček a alespoň čuchnout dostali Vondráček a Paprčiak. To mi přijde solidní zapracování.. A možná by se k mladým dal přidat ještě Nitrianský, to taky neni vyloženě starej pardál.

      V sestavě máme třicátníky Čontofalskýho, Jarolíma a Hubáčka, Vlček toho zas tolik neodehrál.

      Petrouš je sice silně podprůměrnej trenér, ale nemůžem ho zas buzerovat za všechno..

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 14:22 |  
        0 0

        Zdravim , to ale nikdo nedela, naopak mame maximalni snahu byt objektivni, hodnotime jen pres vysledky , hodnotime jeho vystupovani v mediich, hodnotime jeho trenerske schopnosti, nkde jsem nezaznamenal zadnou podpasovku a ver , ze by byla mozna, jde nam jen o to , aby si uvedomil ze je jiz druhym rokem na Slavii a ne v Celakovicich a ze proste profesionalni vystupovani pri brifincich, tiskovkach vseho druhu i smerem k hracum je nutnou soucasti trenerskeho zivota.

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          denydzlSKS     před 13 lety 19.09.2011 16:05 |  
          0 0

          Já s tebou v tomhle souhlasim, ale to proto, že vůbec nereaguješ na muj příspěvek...

          Ano, jeho vystupování je z 90-95% katastrofa, jeho trenérské schopnosti nevalné,... ale když ho někdo kritizuje za to, že nedává správně příležitost mladým, tak to podle mě není pravda.

          • Re: Změny v realizačním týmu áčka

            Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 16:23 |  
            0 0

            Vis k tomu se moc necci vyjadrovat, ale u jednojo hrace se zastavim Paprciak, den po utkani jsem byl na Dukle na atletice, zrovna trenovali fotbalisti Dukly , vyjma dobre nalady tam byl zajimavej jeden moment moc nechapali jeho nasazeni ze prej uz musime bejt totalne v hazlu, kdyz ho Petrous pstavil, i pres strelene branky je to pry stale jen na becko , pro vysvetleni hrac byl loni odlozen Rehakem , byl na hostovani v Dukle , kde stridal v juniorce v preboru, ukazuje to na nekoncepcnost, nez na dobrou praci Petrouse s mladymi.

  3. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:10 |  
    0 0

    Nemá cenu komentovat, já už se jen směju... Trenérský triumvirát Petrouš - Poustka - Vaniak, z nichž niko nemá v podstatě žádné nebo mizivé trenérské zkušenosti. To by se dalo prominout, kdyby za sebou měli obrovskou hráčskou kariéru v nejšpičkovějších klubech, ale to u Petrouše s Poustkou nehrozí.
    Jinak ale Martina mám rád a těší mě, že je zpátky u týmu.

  4. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:18 |  
    0 0

    To s Vaniakem mě potěšilo, jinak nevím, nechám se překvapit, třeba něco uhrajeme na Spartě (vím, šance je malá, ale i takový dokáže být fotbal).

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      JS (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:20 |  
      0 0

      tady nejde o to co uhrajeme, i kdybysme Spartu rozsekali, Platil a sportovní vedení nám kope hrob, Petrouš není kompetentní člověk pro práci ve Slavii...

  5. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    Tonda     před 13 lety 19.09.2011 10:23 |  
    0 0

    pro mě je to jasný signál že se vážně čeká na nového trenéra který bude mít možnost natáhnout si k áčku asistenty podle svého gusta.
    Poté bych zaspekuloval nad tím že Martin Vaniak se po příchodu nového trenéra zřejmě stáhne zpátky jen ke svým brankářům. A pan Poustka bude naoko asistent u áčka, ale současně si nechá i B tým, ke kterému se po příchodu nového trenéra vrátí. Budou top sice bojové podmínky, ale v posledních letech to je ve slavii normální stav. Rosen a Řebíček, coby noví majitelé slavie :) přitáhnou hráče už jen pokud si je vybere budoucí trenér. Jinak počkají až na toho nového trenéra. A snad tím budou končit naše roky prokletí.

    ENIC je vyštípaný, sisák taky.. máme tady ještě nezodpovězenou otázku oné záhdné investice do ESIDE.. Osdobně bych si přál aby tohle všechno byla jen plánovaná, trnitá cesta za slavií se stadionem as bez ENICU. Ještě zbývá zbavit se klokanů - což potrvá asi ještě dlouho.. ikdyž tam probíhá soud, tak možná i tam to brzy bude vyřešeno a úplně ten tým zruší :) - to je moje tajné přání

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      travel (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:41 |  
      0 0

      Souhlas,akorát mé tajné přání je ,aby přišel ( i s vyřešeným stadionem)P.K. Možná je to naivní přání,ale není to tak dlouho,co o tom někteří zde psali,že Ladislave?

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        japhy     před 13 lety 19.09.2011 10:51 |  
        0 0

        Jestli se čeká na nového trenéra, který si bude moci vybrat své asistenty, tak právě nechápu, proč bylo nutné ty stávající měnit a na tu "chvilku" tam dávat nové. I když jsem rád, že ti dva jsou pryč.

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          Tonda     před 13 lety 19.09.2011 11:09 |  
          0 0

          Já bych to takto nestavěl, třeba nespolupracovali s petroušem, nebo rozvraceli kabinu, nebo jednoduše to byla snaha o vstřícný krok k fanouškům kteří prostě volali po změnách.. každopádně nové koště dobře mete, určitě to bude pozitivní nový impuls i pro hráče. Jen nevím jakou autoritu bude u hráčů mít nezkušený bývalý spoluhráč martin a pan poustka.. uvidíme..ono taky mít 2 asistenty v týmu mi příjde stejně jako nadstandart. Samotný pan Petrouš se dá taky považovat spíše za asistenta..

          • Re: Změny v realizačním týmu áčka

            Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 11:33 |  
            0 0

            Zdravim bohuzel Tondo mate pravdu, Petrous je vniman hlavne u starsich ale vlastne uz i mladsich hracu jako trener ucen, ktery navic neovlada jednu dulezitou vec tj, psycholocickou praci s hraci, navic pokud nekde delate asistenta a tykate si hraci, omrdavate treninky/vyraz pouzit od hracu/ abyste byl u nich dobrej, hrajete kino pred sefem / Jarolimem, pak je jasny , ze i kdyz mate titul reditel zemekoule , tak Vas nikdo nebude brat vazne a to prave i Vaniak neprimo pojmenoval v te nekomunikaci, no uprimne becko muze delat dal Poustka , ale umim si predstavit i navrat Smejkala, povyseni Abrhama od dorostu , ktery pracuje docela koncepcne, asi tezko lze pocitat s |Jirou i kdyz bych to chtel nebo Karochem, kteri drzi uz leta nasi mladez. Co se tyce acka , je potreba skutecne zacit makat hlavne v takticke priprave , je nutny nepodcenovat i praci s rozhodcimi, proste zakulisi fotbalu je hodne dulezity a urcite je potreba pojmenovat i dalsi priciny soucasneho stavu treba i takovy malickosti jako prace v komisich svazu nebo zastoupeni ve vykonnem vyboru a pod., to treba proto aby jsme po par letech nezjistili, ze centrum mladeze uz nebude mezi vybranymi a penize na trenery zase nebudou atd.Proste acko je vernym odrazem situace v klubu, kde se bohuzel nelze ohlizet donekonecna na to, ze Petrous a asistanti delali skoro rok zadarmo, to je bohuzel bezne jnde treba u Starky a nikdo tam radsi ani necekne...........Toé ame u hracu , kde i res snizene smlouvy jsou podepsani starsi hraci, kteri uz par mesicu rozhodne nejsou tahouni.

            • Re: Změny v realizačním týmu áčka

              Tonda     před 13 lety 19.09.2011 11:51 |  
              0 0

              V podstatě jste pojmeonval 2 problémy současné slavie. Prvním je nulová práce, či aktivita v "zákulisí",a tím druhým problémem je v podstatě personální politika ve sportovním úseku.

              Myslím že po příchodu toho nového trenéra bude problém č. 2 vyřešen. Nový trenér a zřejmě noví asistenti. To je pro mě dobrý signál. Rozhodně by byla chyba jakékoliv polovičaté řešení na těchto postech, a dost možná i proto nebyl petrouš v tuto chvíli odvolán, protože jednoduše by nebyl nahrazen někým opravdu vhodným. To je můj odhad.

              V zákulisí to asi bude těžší, ale troufl bych si tvrdit že se nám v českém fotbale rýsuje zajímavá zákulisní bitva mezi letnou a plzni, slavie muze být ten 3. v pozadí kdo z toho nakonec muze profitovat.

              • Re: Změny v realizačním týmu áčka

                Fallen (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 17:59 |  
                0 0

                ... a nebo na to může dojet.

                A otázka je, zda tyto politiky nechybí záměrně

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Edisni     před 13 lety 19.09.2011 11:28 |  
      0 0

      Nejsem si jistý, ale mám velké podezření, že ta podezřelá investice do Eside proběhla takto:

      Eside měl zanedbatelný základní kapitál, za hromadu peněz vytažených ze Slavie si Rosen koupil 30% podíl v Esidu. Pak přišel pan Kroužecký a podobně jako dříve ve Slavii jaksi virtuálně navýšil základní kapitál společnosti a tím zředil podíl Rosena (Slavie) zpátky prakticky na nulu. Peníze Slavie tak vyletěly z okna, pokud Rosen (Řebíček, Slavia?) nevysoudí na českých soudech zpátky svůj podíl, což považuju za nepravděpodobné. Každopádně jsem slyšel, že Slavia (Rosen?) si těch 30% stále nárokuje...

      No a pro tuto společnost, která Slavii nevychází vstříc prakticky v ničem (za vše se musí tvrdě platit) pracuje náš oblíbený Pavlík Kuka (chceme ho na bankovkách mít?), kterému někteří ještě pořád věří, že chce pro Slavii jen to nejlepší a bylo by fajn, kdyby ve Slavii pracoval...

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        Tonda     před 13 lety 19.09.2011 11:38 |  
        0 0

        Pokud je tohle pravda, potom Rosen vytáhl ze slavie +- půlmiliardu a v dobré víře že stmelí stadion a slavii pod "jednoho" vlastníka ty peníze dal do ESIDE? to se mi nějak nechce líbit. Hodně by mě zajímalo jestli třebas pan Ladislav nedisponuje nějakými informacemi..

  6. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    Gordon (host)     před 13 lety 19.09.2011 12:10 |  
    0 0

    Zmena realizacniho tymu znamena ze se vubec nic nezmenilo.... cekal jsem nekoho z venku, ale tohle je pouze kosmeticka uprava a carovani z prdu. Na ty jejich histericke ultimata a vyhrozovani zmenami v tymu.... to je ostuda

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Tonda     před 13 lety 19.09.2011 12:20 |  
      0 0

      V tuto chvíli je prý jasné že nejpozděj v zimě příjde nový trenér. A proto přece nedává smysl že přivedou zvenku nějaké nové asistenty , které by ten mnový trenér třeba nechtěl, to bysme ty asistenty po 3 měsících zase vyhazovali? už teď si dovedu představitz jak se tomu zase v novinách smějí a je z toho paskvil na vrub slavie.. Je více než logické, že teď prostě byly odejiti asistenti kteří prostě výsledky neměli, byli doplněni současnými zaměstnanci, kteří si přibrali tuto práci asistentů v áčku jakoby navíc, a až příjde nový trenér, tak ten si přivede své lastní asistenty.. Navíc je v áčku plno starších hráčů kteří pokud jsou k čemu, tak sami můžou usměrňovat ty mladší hráče.

      Taky jsem přesvědčený o tom že Platil má Petrouše v oblibě, proto by bez jeho vědomí těžko do tisku rozhlašoval informaci že u týmu skončí tak jako tak.. to prostě Petrouš musí dlouho vědět sám.

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 12:28 |  
      0 0

      Zdravim, ja si to nemyslim, kazdej , kdo zna pomery na Slavii, vi ze Vrabec i Pribyl byli mlcenlivymi souputniky Perouse uz driv , ani ted nevynikali nakou prehnanou aktivitou, spis naopak deni v kabine je hlavne v posledni dobe moc nezajimalo, tim nechci zpochybnovat odborne kvality trenera brankaru Pribyla, ale tak to proste bylo, navic stejne jeste budou nejaky cas placeni klubem a misto pry vyhlidnute maji / jistili se uz delsi dobu/. Vaniak rozhodne nebude mlcet, bude uplatnovat svoje zkusenosti a urcite bude rikat Petrousovi veci do oci a to samozrejme v kabne chybelo, Vlcek, Jarolim ani nikdo jiny se s nim nemeli zajem prilis bavit, ale v soukromi pry padali hodne drsne vyrazy. Bohuzel jak to byva u tymu v krizi, casto hrajou roli i vedlejsi veci, penize , mocensky boj v klubu nebo dokonce i zajmy jinych klubu, proto si na Sparte nedelam iluze, kazdy bod bych povazoval za senzaci.

  7. Re: drzí asistenti chtěli hrát na výsledek

    jirkka     před 13 lety 19.09.2011 13:27 |  
    0 0

    Dnes ráno jsem se při čtení Platilova rozhovoru opravdu pobavil:

    ,,Ztratila se tam vnitřní soudržnost. Oni dva možná tlačí víc na to, aby se hrálo víc na jistotu, na výsledky. Ale o to nám nešlo.,,

    Je pravda, že v tomto Petrouš opravdu plní cíl, protože výsledky fakt nemáme. Takže já jsem rád, že pan Platil ty drzé asistenty potrestal.

    Slavie přece výsledky nepotřebuje. Důležité je, že bolševik vede ligu a klokan je hned za ním. Pak jsou oba pánové spokojení. A Petrouše vyhodíme až na konci školního roku. Třeba potom bude nějaká základka potřebovat tělocvikáře.

  8. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 14:48 |  
    0 0

    uprimne receno je mi ted tech tri opravdu lito. vsichni hraci ted muzou na to v podstate kaslat, protoze v tyhle sezone uz jde jen o to se zachranit. pro jarolima, vlcka a hubacka to je asi posledni sezona pred "novou slavii". ostatni vedi, ze stejne prijde nekdo novy a ten ma sve predstavy o tom jak by tym mel vypadat.
    na druhou stranu hraci maji duvod makat, aby pokud prijde nekdo komu by se nehodili do koncepce se mohli jit flakat jinam.
    mladici pak maji jedinecnou prilezitost ukazat se a prosadit se do prvni muzstva.
    chtelo by to vsak, aby novy trener prisel nejpozdeji v zime a mel tak pul roku na to, aby poznal s kym muze pracovat a o koho potrebuje posilit.
    jinak ztratime dalsi rok.. od nas to pak chce trpelivost. proste letos diru do ligy neudelame
    jako s tim jsem smiren, ale asi by to chtelo nas pri vstupu na stadion ozrat, nebo radeji zhulit at to tak neprozivame :-)

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      harry     před 13 lety 19.09.2011 17:49 |  
      0 0

      nedivím se - být v podobné situaci Sparta,tak se tu také válíme smíchy...

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        bongor     před 13 lety 19.09.2011 21:55 |  
        0 0

        Brzy bude,už se klidně můžeš začít válet.Stačí když prodají Kweuka a máš z nich s bídou průměrný tým.Vaslui nám ukázala,jak jsou zranitelní.

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          opicemag     před 13 lety 20.09.2011 09:02 |  
          0 0

          Jenže i tenhle podprůměrný tým (z mezinárodního hlediska) má pořád zdaleka nejlepší hráče v naší lize. A to u nás stačí. A i když mají neschopného trenéra (myslím Chovance), tak je to jedno, kvalitou to uhrají.

  9. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    naplavnik     před 13 lety 19.09.2011 16:30 |  
    0 0

    dlouho poslouchám zdejší nářky a nabídnu i jiný pohled... černé ovce jsou prý vítané i v lepších společnostech... nábor nových asistentů vidím jako změnu, změnu nikoli koncepční, ale změnu klimatu... i když mě petrouš dosud nemusel přesvědčit svými kvalitami, stoličku pod ním rozhodně podtrhávat hned nebudu... pod jarem je jeho rukopis a to já nehodlám nevidět... zda-li funguje kabina-trenér, nevím, dost to záleží podle znalosti věci na l. jarolímovi, a to je dosud neznámá v celém problému... na poháry to letos nebude, ani na klid středu, ale to v období, kdy vlastník vypustil asi 150 mio mimo kádr čekal málokdo... jasně, okolností ohledně stadionu a dalších věcí je mnoho, ale tohle málokdo ustál i v silnějších ligách... herní projev není efektivní, ale mnohdy efektní... až se toto prováže, věřím, že hráči jako nitranský, kaufman, koreš, (snad) frejlach, janda, blažek, petrák, hurka a další postaví silnou slavii. vím to, věřím tomu, vím že to příjde... a s pesimisty se ložím...

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 16:35 |  
      0 0

      Pesimisti , spis realisti, problem je v tom kdo by tu Slavii mel skladat jestli proflaklej , no Ja ani nemuzu rict Bohemak, po tom co jsem se dozvedel , nebo nekdo s cistym stitem, ktery bude mit u hracu autoritu, jde totiz o to, ze i kdyby se to zase zvedlo, budeme stejnej problem resit treba a roki znovu.

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        bongor     před 13 lety 19.09.2011 21:58 |  
        0 0

        na to je jediná odpověď:Tým musí složit člověk se zkušenostmi,zvučným jménem a musí to být osobnost.

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      vavicek     před 13 lety 19.09.2011 16:46 |  
      0 0

      Pod jarem je Kiselův rukopis, to zas já nehodlám nevidět.

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        opicemag     před 13 lety 19.09.2011 17:07 |  
        0 0

        Toho měli přivést jako (hrajícího) asistenta. Kdo by to řekl, že nám jednou bude tak chybět. A jak se na jeho příchod nadávalo. Kéž by se sem jednou (třeba jako asistent) vrátil.

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          naplavnik     před 13 lety 19.09.2011 19:26 |  
          0 0

          tento pocit mám i já, nicméně důležité věci nejsou o jednom člověku, jak zkušenost velí... jinak karol mi tu chybí velmi moc, ale co já s tím nadělám... jinak zanechte si jen to dobré ve slávistických srdcích, míříme vzhůru.. pls, bez ironie

  10. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    jiras     před 13 lety 19.09.2011 17:48 |  
    0 0

    Když jste někdo nastupoval do práce, zaučoval vás nezkušený kolega, co sotva dokončil zkušební dobu, nebo někdo zkušený? Když se mají zpracovávat mladí hráči, tak tohle platí úplně stejně pro trenéry. Imho i manažer z jakéhokoli podniku by si tohle uvědomoval pouhou logikou, Platil a Řebíček ovšem ne. Ono je fakt, že při podnikání v kradení státního se tyhle poučky nenaučíte.

    http://zpravy.idnes.cz/babis-krade-se-tu-po-miliardach-a-prezident-dela-jakoby-nic-pmt-/domaci.aspx?c=A110919_095455_domaci_hv

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      FrancoisMerlin     před 13 lety 19.09.2011 21:32 |  
      0 0

      1) IMHO P+Ř mají trenéra vybranýho ale je na svazu a je pod smlouvou a je to trenér U21 Dovalil. Bohužel jim nic nezbývá než tam nechat Petrouše, ale alespoň osekali trochu náklady, když už nemusí platit asistenty.
      2) Ten odkaz, to je typický PR článek dnešních medií. Opět ty "dobrý" Babiš, Kellner....... x špatní Řebíček, Dalík......... . Bohužel nic neni černý a bílý, jak to media ukazují. A první dva podojili český stát jako zbytek těch špinavců dohromady.

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        bongor     před 13 lety 19.09.2011 22:04 |  
        0 0

        Přesně tak,jsem nepřítelem zatahování politiky do sportu,ale dějiny zlodějen nezačínají rokem 2006,jak se nám snaží namluvit pan Babiš,
        který s grácií opomíná zmínit zlodějny pod patronátem pánů z leva,co třeba takové zázračné zbohatnutí našeho Standíka,nebo úžasné technické zázraky při nákupu Grippenů.

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          jiras     před 13 lety 21.09.2011 17:51 |  
          0 0

          O Babišovi si iluze nedělám, viz. podivně rychlé schvalování přidávání ekosračky do benzinu a nafty poslední den funkce sněmovny (dneska něchtějí pracovat po sedmé jako zloději a kurvy...). Ale Řebíčkovo podnikání smrdí od Aše po Uherský Brod.

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        lassiter     před 13 lety 19.09.2011 22:17 |  
        0 0

        no ale Dovalil je pod smlouvou až do 2014

      • Re: Změny v realizačním týmu áčka

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 22:17 |  
        0 0

        I když je Platil chorobný lhář, a musíme proto jeho slova brát s rezervou, tak tvrdí, že ten tajemný trenérský spasitel má mít smlouvu do konce sezony. A Dovalil má až do roku 2014. Já se spíš bojím, aby nám sem nepřitáhnul pana GSM. Po zkušenostech by to k Platilovi sedělo (nevím teda, jak je na tom se smlouvou Jožka).

        • Re: Změny v realizačním týmu áčka

          GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 20.09.2011 07:47 |  
          0 0

          No ten ji má snad (a doufejme) doživotně :)

  11. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    Jarda66     před 13 lety 19.09.2011 22:23 |  
    0 0

    Teda jak tak to pročítám, tak koukám jak se tu nadává na Petrouše... Jako uznávám, trenér to není nic moc, ale nebyl to takhle náhodou někdo jinej kdo dostal slávii tam kde je tejka???
    Jeslti si dobře pamatuju, tak Petrouš nebyl ten kdo vyhodil hráče jako Brabec a M. Jarolím... Nebyl to ten, kterej se zbavil mladejch nadějnejch hráčů jako Gecov, Dočkal, Gebressalasie a další který dneska patřej mezi naše vůbec nejlepší hráče... Co má Petrouš dělat s podprůměrným kádrem... L. Jarolím byl slabej vždycky a bráchovi (a ani bratranci) nešahá ani po kotníky, Vlčák už je starej a nemá na to a Hubáček může hrát krajního beka, ale ne stopera. No a s mladejma hráčema tejka prostě musíme mít tu trpělivost kterou Jarolím neměl. Jsem přesvědčenej, že i kdyby tejka ke slávii přišel sir Alex, tak ani von nedokáže slávii dotáhnout s tímhle kádrem mezi pět nejlepších. A nemůže za to Petrouš ani Řebíček. Na Platila se nadává poprávu, von byl u toho co se dělo. Ale jestli někdo můžu za to, kde je slávie tejka, tak pan Doležal, Rosen a Jarolím. Nelze mu upřít zásluhy který ve slávii dokáza, dva tituly, LM, ale to co s kádrem na konci proved bylo hrozný. Míra Bosák to tenkrát řek přesně, když mu nevypnuly mikrofony. Zaznělo tam něco ve smyslu, že tým si řeší Karel, a to on to tenkrát prostě podělal.


    Tohle je můj názor na věc, můžete si to vyložit jak chcete...

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      klimi     před 13 lety 19.09.2011 22:36 |  
      0 0

      Hubáček nemůže hrát krajního beka. Pokud chceme přehrávat aspoň 75% týmů v GL, tak krajní beci musí být schopní útočit :)

      Hub už na Slavii prostě nemá...

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      tantalos     před 13 lety 19.09.2011 22:39 |  
      0 0

      Na druhé straně by byl nesmysl vyčítat Jarolímovi chyby, které Petrouš dělá při sestavování mužstva, při neschopnosti s kabinou úspěšně komunikovat, při prapodivných střídáních, ani hloupé žvásty, jimiž Petrouš štve fandy.

    • Re: Změny v realizačním týmu áčka

      Markus     před 13 lety 20.09.2011 08:24 |  
      0 0

      Přesně tak, je to tvůj názor a cílem diskuze není sjednotit se na jednom názoru. Obávám se, že za poklesem kvality nebude nic jiného než peníze. Vyschl pramen, pár zranění, vypadnutí z předkola LM a neštěstí bylo na světě. Když budou prachy, najednou v tomto světě začne fungovat spousta věcí. Možná by přišel i onen týmov duch, který se někam schoval.

  12. Re: Změny v realizačním týmu áčka

    petrjir     před 13 lety 20.09.2011 09:55 |  
    0 0

    On ten nový trenér může být i Hřebík, který má smlouvu do léta 2012. Ale je také málo pravděpodobné, že by se chtěl vrátit na klubovou úroveň. Zavrhl to již před pěti lety, jak sám uvedl...
    Ale toho bych rád viděl..