Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

M. Petrouš: Tým potřebuje čas

Slávistický kouč Michal Petrouš podle všeho nepřemýšlí, zda bude po dnešní remíze odvolán či ne. "Mám sílu a chuť pokračovat, záleží na vedení, jak situaci vyhodnotí."

Z obou trenérů mohl být spokojenější hostující Luboš Kozel."Věděli jsme, že Slavia má před sebou zápas o všechno, respektive o trenéra, čekali jsme tedy, že na nás vlítnou v první půli. Snažili jsme se hru zjednodušit, abysme se nedostali pod tlak. K naší hře nás ale Slavia nepustila, v první půli byla lepším týmem, ve druhém to bylo naopak. Kdybychom vyřešili některé situace jinak, mohli jsme mít víc než bod, i když vzhledem k průběhu zápasu by to asi nebylo objektivní. Je to náš první bod z půdy soupeře, takže jsme za něj rádi."

Podobně viděl utkání i trenér Michal Petrouš. "Rozhodlo se v první půli, měli jsme dost možností, minimálně dvě měly skončit v síti, ale kluci mířili mimo. Ve druhém poločase nás Dukla zatlačila, pak jsme se zvedli, ale nedotáhli jsme do konce některé situace. Hurka místo střely potáhnul míč a skočilo to v autu. Jsme z bodu zklamaní, do každého utkání jdeme s tím, že chceme vyhrát."

Během zápasu byla znatelná nevole publika zejména proti Petroušovi. "Dali jsme se na nějakou cestu, ačkoliv jsou fanoušci nervózní, jsem přesvědčený, že to chce čas. Chápu, že tlaky na pana Řebíčka jsou obrovské, záleží na vedení, jak zareaguje a vyhodnotí situaci. Snažíme se zabudovat do kádru mladé hráče, je jen na nich, jestli to vidí, já mám sílu a chuť pokračovat. Nevzdám to kvůli tomu, že fanoušci řvou Petrouš ven. Musíme postupovat po malých krůčcích nahoru. Chceme, aby mužstvo bylo pohromadě, máme nové hráče, potřebujeme, aby dohnali kondici, i to hraje proti mně. Myslím, že v jádru mužstvu není špatné."

Za deset dní hraje Slavia derby na Spartě, která lize jasně dominuje. I přesto by podle Petrouše nemusel být zápas ztracený. "Domnívám se, že k určitému podcenění ze strany Sparty by mohlo dojít." To by ovšem hráči nesměli ve druhém poločase přestat hrát. Kde hledat příčiny? "Myslím, že je to otázka psychiky, hráči v současné situaci hrají radši na remízu, aby získali alespoň bod, nejsou tolik odvážní."

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    jiras     před 13 lety 16.09.2011 23:24 |  
    0 0

    Dělá si srandu?

  2. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    bongor     před 13 lety 16.09.2011 23:25 |  
    0 0

    Ten chlápek nemá soudnost.Přece musí vidět,že se hraje na náhodu,kde je vidět nějaká trenérská práce?A že mají nově příchozí špatnou kondici,za což on logicky nemůže?Samozřejmě,ale co ti hráči,které trénoval přes léto,ti snad mají tu kondici lepší?
    Ať ho nechají dělat asistenta,aby mu nemuseli platit odstupné.Pokud k nám přijde nějaký zkušený trenér,tak se může učit,to potřebuje ze všeho nejvíc.Každé další zdržování výměny trenéra přinese jen další ztráty a úbytek diváků,protože na tohle se nedá koukat.

  3. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    DrFe1     před 13 lety 16.09.2011 23:38 |  
    0 0

    Já ale sílu ani chuť nemám !!! Chci vidět to nesoudný a nestoudný hovado viset ! (hned vedle Platila)

  4. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    tantalos     před 13 lety 16.09.2011 23:45 |  
    0 0

    Smutný pohled. Kozlík a Suchopárek Jan, Jan trénujou asoupeře plného slavistických hráčů a Slavii diriguje zelený idiot, který rozbije poslední zbytky koncepce, které ještě přetrvaly

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      mirecek1111     před 13 lety 16.09.2011 23:53 |  
      0 0

      přetrvaly od kdy? hochu aby sis nenaběhl... :D

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 17.09.2011 00:01 |  
      0 0

      To je spíš antikoncepce

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        bongor     před 13 lety 17.09.2011 00:06 |  
        0 0

        Před Duklou od majitelů klubu zase slyšel, že hraje o angažmá. "Jak jsem na to reagoval? Jedním uchem jsem to pustil dovnitř a druhým ven. Co jiného jsem s tím mohl dělat?" ptá se Petrouš.

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          jiras     před 13 lety 17.09.2011 12:26 |  
          0 0

          Jestli ho Řebíček neodvolá, tak jen (opět) dokáže, že je to debil. Já říct šéfovi, že mě jeho nařízení nezajímají, tak letím na minutu.

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            AKI     před 13 lety 18.09.2011 22:06 |  
            0 0

            vypral prachy, co na to říct.... :(

  5. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    mpik     před 13 lety 17.09.2011 00:21 |  
    0 0

    Chlap "s gulami" by rezignoval. Petroušovi chybí soudnost, tajně doufám, že vedení IHNED zareaguje. Takhle zoufalej fotbal proti Dukle a doma - máme z ostudy čistej hattrick!

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      opicemag     před 13 lety 17.09.2011 00:26 |  
      0 0

      A příští kolo bůra od sparty...

  6. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Markus     před 13 lety 17.09.2011 07:38 |  
    0 0

    Nesouhlasím s navrženým přístupem "Musíme postupovat po malých krůčcích nahoru.". Zřejmě je to poslední rok populární strategie celého vedení a velký omyl. Teď se zaměřím jen na stav týmu. Teda týmu, ona je to spíše skupina hráčů, která slovo jako týmová spolupráce nezná. Individuálně máme nadprůměrné (v porovnání s ostatními ligovými týmy) fotbalisty, na hřišti ale panuje chaos. Taktiku jsem poslední zápasy žádnou nevysledoval, buď jí nemáme nebo jí trenér ani nikdo jiný nedokáže hráčům dostatečně vysvětlit. Špatná je fyzička a obávám se, že důvod bude složitější vyřešit. Tohle nebude jen záležitost předsezónní přípravy, ale vůbec typového výběru hráčů do kádru. Je ještě jedna osvědčená cesta, jak týmovou spolupráci zlepšit a udržovat motivovanost hráčů i v krizových situacích. Týmový duch ... jenže toho ve Slavii nevidím. Když všechno funguje špatně, není řešením dělat malé krůčky. Řešením je rozhodit na stůl zcela nové karty, je velká pravděpodobnost že toto samo o sobě vyřeší spoustu problémů. Pak to chce samozřejmě někoho s dostatečnými zkušenostmi a schopnostmi (v tomto pořadí), aby to vedl správným směrem. A tohle je chyba nejen trenéra, ale celého vedení v čele s Platilem. Jestli má jen trošku cti, odstoupí sám.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      mpik     před 13 lety 17.09.2011 08:03 |  
      0 0

      Přesně tak, hráčský kádr,který nyní máme, má potenciál hrát ve druhé polovině tabulce. Hra je ale na úrovni DRUHÉ ligy! Jak nás doma může tlačit nováček soutěže Dukla? Jak můžem dostat trojku v Převýšově? A debakl v Jablonci to jen potvrzuje. Kolik nám nasází gólů Sparta? Už teď mám strach z ostudy. Ti kluci nevědí, co mají hrát. Petrouš dřepí na lavičce a občas zařve "hraj, dělej". K smíchu!

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        bongor     před 13 lety 17.09.2011 08:17 |  
        0 0

        Přestože ho skoro celý stadion v Edenu vyzýval k rezignaci, o něčem takovém prý rozhodně neuvažuje. "Já to prostě nevzdám. To, že někdo řve 'Petrouš ven', rozhodně není důvod k tomu, abych něco vzdal. To určitě ne. Určitě mám sílu a chuť pokračovat," uvedl Petrouš. "Jedním uchem jsem to pouštěl tam a druhým ven," podotkl slávistický kouč..
        Mně to připadá jako rozhovor mezi manželi při poruše erekce.

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 10:18 |  
          0 0

          souhlas s markusem. viděl jsem to jen na obrazovce, ale bylo i tak jasny, že technicky a rychlostně na tom jsou slavisti snad na kazdym postu lip než souper. Silove byli duklaci obcas lepsi, ale rozhodne nevyhravali drtive vetsinu sprajcu. problem byl, ze hraci slavie behaj zbytecne. LJ vyveze, narazi si, ale nitriansky centruje z pulky. dou tri na jednoho, ale nevedi, jak to vyresit a improvizujou. je jsany, ze to chce cas, ale za panem petrousem neni nic, co by vzbuzovalo duveru, ze si s tim poradi. se vsim respektem k jeho dosavadni praci

  7. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 10:13 |  
    0 0

    Kdyby tohle řekl trenér v Bundeslize, že mu je jedno, co skandují jeho fanoušci (to, že někdo řve Petrouš ven ...) a že ho to vlastně nezajímá (že to pouštěl jedním uchem tam a druhým ven), tak by si ho vedení okamžitě pozvalo na důrazný pohovor (a kdyby to tam udělal znovu, tak by ho propustili). Takové jednání totiž jasně ukazuje, že si dotyčný absolutně neváží klubu (který ho živí) a hlavně jeho fanoušků. Naprosto tady chybí respekt a vlastně i soudnost. Ale tady, darmo mluvit, myslím, že si to naše současné vedení ani neuvědomilo ...

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 14:45 |  
      0 0

      to je neporovnatelné, kdyby uklízečka v bundeslize řekla to co Platil tak by taky letěla :)

  8. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 12:48 |  
    0 0

    Já chci Kozla za trenéra, místo klokana zahradníkem

  9. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Viking     před 13 lety 17.09.2011 13:36 |  
    0 0

    Co ten Petrouš hulí? Vždyť to nemá hlavu ani patu a zápas od zápasu hrajou hůř a hůř.

    Jinak včera Pospěch byl na roztrhání registračky. Jak mohl dohrát to nechápu, ten to snad prodal.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 17.09.2011 15:12 |  
      0 0

      něco mimo naši bídu,ale o fotbale:
      „Dušan Svoboda ze Sparty přišel s tím, že by se měla schválit aspoň mezinárodní listina rozhodčích pro příští rok. Ovšem on chtěl, abychom hlasovali o listině, kterou navrhl pan Macela. Tomu jsme se docela zasmáli.
      Já se tomu moc nesměju,je vidět,že rumunská drzost nezná mezí.

  10. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    klimi     před 13 lety 17.09.2011 17:30 |  
    0 0

    Jaký zapracovávání mladých?
    Petrák se zapracoval sám tak, že je lepší než LJ se zkušenostma z Taliánska...
    A Hůrku na beku je tvoje píčovina, tak nekecej blbosti...

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      Markus     před 13 lety 17.09.2011 18:32 |  
      0 0

      Nejvíce mi vadí přístup vedení. Do médií a fanouškům alibisticky předhodí informaci o noži na trenérově krku a přitom se (opět) v zákulisí zjevně řeší zcela jiné scénáře. Je takový problém kápnout božskou, přiznat, že lepšího trenéra teď nemáme, že sehnat zkušeného kvalitního trenéra je běh na dlouhou trať a až přijde, bude záležet na něm a Petroušovi, zda se dohodnou na další spolupráci (pozice asistenta nebo dva hlavní trenéři jako bylo duo Cipro - Pešice)? Proč si vedení hraje na nějakou politickou korektnost? Jinak tyhle problémy by pro fanoušky byly mnohem snesitelnější, kdyby se ve vedení pohyboval i někdo za SDS - jenže to se pánům nehodilo do krámu. Pak ale ať si neštěžují, že jim kecáme do jiných než sportovních věcí. Ano, kecáme a kecat budeme!

  11. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 18:49 |  
    0 0

    Vedeni si myslí že tou záchranou si omotalo fanoušky kolem prstu, jenže to není tak pravda, bylo spoustu subjektů které by za normální okolnosti a možnosti koupit Slávii restrukturalizovali a slávisti to vědí. Řebíčka nám byl čert dlužen, mám dojem že si tu ještě zapláčeme... kazdopadne to zacalo dobre ... jsme na straně Křetínského, Starky, Pelty , Hrdličky a Horníka a přivádíme kluky pro pohodu kabiny! Snad se vše v dobré obrátí!!!! ale Platil a Petrouš nejsou hodni Slávie. I když Petrouš je slušný člověk a proto mám trochu morální problém na něj pořvávat, ale jeho doba jako krizového trenéra už skocila.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 17.09.2011 19:02 |  
      0 0

      Mně se taky zdá,že je Petrouš slušný člověk a zasloužil by si dělat asistenta někomu zkušenému/opakuji se/.Jenže on si to sám kazí tím,že proti sobě štve fandy doslova hloupýma řečma.Taktik tedy není.Teď se dívám na Libe-Olka.Je to o 100% lepší fotbal než ten náš včerejší.Liberec hraje v deseti.Hrubeš mu vyloučil Nezmara,-záznam mě nepřesvědčil,že to bylo po právu,vyžlutil Váchu otočením faulu a neodpískal penaltu.Přesto Olomouc docela melou k nelibosti rozhodčího.Ivánku kamaráde pokračuje dalším dílem pod názvem Nekonečný příběh.

  12. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 17.09.2011 18:49 |  
    0 0

    Vedeni si myslí že tou záchranou si omotalo fanoušky kolem prstu, jenže to není tak pravda, bylo spoustu subjektů které by za normální okolnosti a možnosti koupit Slávii restrukturalizovali a slávisti to vědí. Řebíčka nám byl čert dlužen, mám dojem že si tu ještě zapláčeme... kazdopadne to zacalo dobre ... jsme na straně Křetínského, Starky, Pelty , Hrdličky a Horníka a přivádíme kluky pro pohodu kabiny! Snad se vše v dobré obrátí!!!! ale Platil a Petrouš nejsou hodni Slávie. I když Petrouš je slušný člověk a proto mám trochu morální problém na něj pořvávat, ale jeho doba jako krizového trenéra už skocila.

  13. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    DrFe1     před 13 lety 17.09.2011 22:09 |  
    0 0

    Teď jsem dokoukal zápas Plzeň - Jablonec a když to srovnám s tím co jsem viděl v pátek večer, tak je mi smutno. Jak je vidět, tak i v českých podmínkách se dá hrát dobrý fotbal, ale tým musí mít TRENÉRA s dlouhodobou koncepcí. Ne drzého kašpara co ještě obhajuje to co jsme viděli v pátek.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 17.09.2011 22:25 |  
      0 0

      Máš pravdu,na to se dalo dívat,ale odpoledne na Liberec-Olomouc zrovna tak,i když tam to dost zkazil pan rozhodčí Hrubeš v prvním poločase.Druhý už pískal normálně.

  14. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    podol (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 05:42 |  
    0 0

    To,co píše většina diskutujících odpovídá skutečnosti.Mě se nejvíce nelíbí prohlášení trenéra řečené pro nějaký sportovní server-přeci to,že pár fandů z tribuny vykřikuje ať odstoupím,
    tak to není důvod proto,abych tak učinil(citace z paměti).Nevím,
    jak to nazvat,mám dojem,že pan trenér na zápase nebyl.
    Těch pár křiklounů byl celý stadion naplněný sice jen z 1/3 své
    kapacity,ale za to byl zcela jednotný.Na jaře dokázal trenér,
    či někdo jiný stmelit mužstvo,že vybojovalo jasně záchranu v situaci,kdy Slávii nedával šanci ani velký optimista p.Šmicer.Bylo
    bojovností,vůlí a nasazením celého mužstva.To nyní není a když
    trenér není dost soudný,aby to pochopil,mělo by vedení učinit
    rázný krok.Nakonec k tomu stejně dojde,jen té ztráty bodů,prestiže a posměchu pro nás Slávisty bude o hodně více.Podol
    PS Bongore,děkuji za povzbuzení jinde.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      naplavnik     před 13 lety 18.09.2011 10:35 |  
      0 0

      Je to věc k polemice, ale slovům Platila rozumím
      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/110249/petrouse-urcite-neodvolame-tvrdi-slavisticky-reditel-platil.html
      přestože ani jednoho z uvedených nepovažuji za své oblíbence, ve stávající situaci dění ve slavii rozumím stejně. A k těm fanouškům, kteří vypískali trenéra. Rozumím tomu, ale je to jen výsledek slavné tradice klubu a přežívajícím očekáváním, které jsme si vybudovali. Na rovinu, dneska jsme z hlediska finanční stability a ambicí zcela jinde. Tedy jinak, výprask v jablonci byl políček nejen nám, fandům, ale i vedení. Změny budou, ale o tuhle sezonu fakt nejde.

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        bongor     před 13 lety 18.09.2011 10:50 |  
        0 0

        Kuk!Zase jste naletěli sešívaný hlupáci!/To je krátký ,výstižný překlad vyjádření sparťanského místodržícího/.

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 10:59 |  
          0 0

          přesně, tohle je největší nesmysl co jsem kdy četl, jako pokud je tu Petrouš jen do léta tak proč nevypadne hned, co se do léta změní, není lepší když má nový trenér dostatek času na to aby si tým připravil k obrazu svému nyní už i celkem bez stresu protože nám o nic nejde, jako pokud chceme nějakou koncepci o které se ve spojení se slavii mluví už tak tři roky tak musí mít nový trenér co nejvíc času, dva měsíce v létě mi přijde dost málo, je to jen nesmysl co nám má zavřít huby

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            bongor     před 13 lety 18.09.2011 11:12 |  
            0 0

            Já bych řek,že je to spíš pořádně provokativní prohlášení,zcela v intencích dosavadního působení pana Platila ve Slavii.Když budeme
            po podzimu na sestup,což se naprosto nedá vyloučit,i nadále bude moci Petrouš pokračovat ve své bohulibé misi-až do úplného zesměšnění Slavie.Bravo!

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            DrFe1     před 13 lety 18.09.2011 13:34 |  
            0 0

            Do léta snad proboha ne, má zůstat do zimní přestávky. I tak je to ale samozřejmě blbost, prodlužovat tu agónii.

            • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

              DrFe1     před 13 lety 18.09.2011 13:48 |  
              0 0

              Tak jsem si to přečet znova a ono se to opravdu týká celé sezony. Ach jo, to postrádá jakoukoliv logiku.

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 11:13 |  
          0 0

          Pěkné nedělní dopoledne,
          po prohře v poháru jsem napsal výzvu k odstoupení p. Petrouše, p. Platila a také jsem oslovil p. Řebíčka. Výsledkem je to, co jsme viděli. Já nemám radost z toho, že se potvrdila nejen má slova, ale v podstatě společné názory a reálná skutečnost nás, co nejen zde diskutujeme nad situací ve Slávii, ale co se snažíme poukázat na nezdravé klima v mužstvu a přeceněné možnosti hráčů, kteří dnes za Slávii hrají. Známe se tu snad dostatečně dlouho a tak sami určitě tušíte, jak tězce se vyrovnávám s tím, že jsme se vydali cestou, kterou je lezprdelkování "rudýmzletné" a že se dostáváme se svým vyznáním k slávistické hvězdě úplně na scestí všech slávistických ideí a přesvědčení. Uznávám, že v dnešním světě není možné být tím "Mirkem Dušínem", ale to co začínáme předvádět, to je špatně. Bohužel, ani mně nepřekvapuje, že se fanouškové stávají jen jakousi potřebnou stafáží při ligovém zápase, aby na stadionu nebylo úplné ticho, hráči se s trochou nechuti přišourají na děkovačku a pak si s námi i v televizi "vytírá zadek" rádoby trenér Petrouš, který snad ztratil poslední zbytky sebereflexe a mele něco o tom, že mužstvo potřebuje čas.
          Nebudu se ptát komu tento stav Slávie vyhovuje, když jsem se dnes díval na záznam toho pátečního zápasu a slyšel jsem tam ty proslovy Horsta Siegle, redaktora Filípka a komentátora zápasu, "Qui bono"?.
          Přeji Vám všem dobrou chuť k nedělnímu obědu. Tedy v rámci možností, protože jinak je to opravdu moc a moc špatné.
          Sokrates55

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            Khadgar     před 13 lety 18.09.2011 13:02 |  
            0 0

            To není potřebná stafáž, jsme užiteční blbci. Tento termín se vžil za Doležala a asi jsme nikdo nečekali, že to může být ještě horší. Situace je teď vyloženě absurdní. Vedení to zabalilo, trenér to zřejmě taky zabalil a co je naprosto nejhorší, zabalili to i hráči. Takhle se zřejmě nejlépe zapracovávají mladí hráči do týmu - nedá se jim žádná motivace.
            Pro vedení je evidentně velmi obtěžující něco neustále vysvětlovat těm otravům, kteří na ten fotbal chodí. Proto bych jim ulehčil. Ze všech těch bojkotů je právě teď ta správná situace. Nejenom, že kvůli super 4denním termínům nestíhám 50% zápasů, ale ještě mě tam nikdo nechce. Vedení ne, trenér ne a někteří hráči zřejmě taky ne. Takže já to letos balím, je mi líto. Slavia, i když byla v nejhorší situaci, pořád o něco hrála. To prostě neexistuje, aby se to poslalo do autu. Zkuste říct v práci, že na to serete, ale peníze chcete brát dál. Klub nemá motivaci dělat fotbal, já nemám motivaci chodit na něj. Je mi to líto, ale je to tak.

            • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

              Jakubisko     před 13 lety 18.09.2011 13:15 |  
              0 0

              100% souhlas. Nekypí ve mně vztek jako když k nám vesrali Bohemku, nebo když si Franc s Platilem vzájemně honili ocasy...tohle je opravdu jen bezmoc, ztráta zájmu a motivace.

            • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

              bongor     před 13 lety 18.09.2011 22:23 |  
              0 0

              Je tady návrh,který Tě uklidní.Protože časy zápasů jsou nevyhovující,tak to divákům ulehčíme.Vstupenky se budou prodávat
              jenom na internetu a kdo si příslušnou vstupenku zajistí,vůbec nemusí jezdit do Edenu,ale budou mu zasílány SMS zprávy o stavu zápasu.Tím se ušetří práce prodavačů lístků,dále práce uklízeček
              a nakonec i policie.Jedině by policie mohla kontrolovat,kdo si objedná SMS službu a tyto jedince potom důkladně lustrovat.

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          naplavnik     před 13 lety 18.09.2011 11:15 |  
          0 0

          co mám zprávy, tak je zase problém z prachama... prostě je na čase, abychom vystřízlivěli...

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          Torres     před 13 lety 18.09.2011 11:46 |  
          0 0

          Nejvíc mně teda dostává, že v jedné odpovědi Platil říká, že Petrouše nemůžou vyhodit bez náhrady, aby hned v té další přiznal, že žádného trenéra ani neoslovili... Hlavně že vyhozením dvou asistentů se všechno změní, vždyť to přece asistenti určují taktiku a sestavu, asistenti jsou zodpovědní za střídání během zápasu a v neposlední řadě taky za to že celej tým má fyzičku maximálně tak na první poločas...

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 11:51 |  
            0 0

            je směšné , naše koncepce je vtom že tu necháme Petroše do konce sezony a pak koncepčně přitáhnem někoho nového který to bude v rychlosti lepit k obrazu svému.

            • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

              quelhar (admin)     před 13 lety 18.09.2011 12:02 |  
              0 0

              Aspon to vime uz i od vedeni.

              Platil vsem fanouskum vzkazal, ze nema smysl na fotbal chodit, protoze letos o nic nejde a skutecny start prijde pristi sezonu pod novym trenerem. Kdyz se k tomu prida, ze fotbal stoji za prd, mame temer nejhorsi ofenzivu v lize, tak opravdu neni jediny duvod, proc na fotbal prijit.

              Chovani vedeni klubu v poslednich dvou tydnech (prakticky od prohry v Prevysove) nabralo uplne novou dimenzi absurdity, nad kterou kroutim hlavou i ja, a to jsem schopen chapat a tolerovat leccos... :o(

              • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

                marek018     před 13 lety 18.09.2011 13:24 |  
                0 0

                přesně, pod to bych se podepsal. Ale jak můžeme mít dobrou ofenzivu, když i proti lamám jako Dukla hrajeme 4-5-1? Pak posloucháme, že jsou hráčí rádi za bod s Duklou. To je pro mě horší než prohra.
                Ale nejvíc mi vadí, že je všem jedno, jestli jsme v tabulce 14. nebo 7., jestli se prohraje atd. Když třeba vidím Bohemku, tak si myslím, že má výrazně horší kádr než Slavia, ale nasazením a poctivým výkonem tomu dají takový nadstandard, že jsou tam, kde jsou.

                ale je fakt bída, že dřív byl člověk na Slavii každý víkend a ted pomalu ani nevím, který den hraje, páč se nechci zase naštvat sestavou, taktikou, připos. výkonem., leností hráčů.

              • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

                travel (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 17:05 |  
                0 0

                Omlouvám se quelhare,ale nedá mi to,abych se nezeptal. SDS už nefunguje?

                • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

                  quelhar (admin)     před 13 lety 19.09.2011 10:17 |  
                  0 0

                  SDS funguje, zrovna zitra by mela byt po delsi dobe zase schuze...

                  Ale je treba priznat, ze nase aktivita poklesla a ostatne neni divu - pres nasi aktivitu a snahu prakticky zadny z navrhu, ktere jsme predlozili Natlandu i posleze Rebickovi, nedosel realizace a tudiz je nas vliv na deni v klubu prakticky nulovy. Schuze SDS se tak spise stavaji mistem, kde si pokecame o fotbale, rekneme si, kdo z nas ma jake zakulisni informace a to je tak vse...

                  Na druhou stranu nas vznik byl motivovan tim, ze realne hrozilo rozstepeni Slavie analogicky jako v pripade Bohemky a nase prioritni snaha byla tomu pomoci zabranit a hlasite na toto nebezpeci upozornit. To se podarilo a postupne se ucel SDS, tak jak ho vetsina z nas vnima, posunul na platformu vsech fanousku Slavie, ktera by mela hovorit s vedenim o problemech Slavie. Vedeni ale az na jednorazove vyjimecne akce na jakoukoli komunikaci s fanousky naprosto rezignovalo a co potom s SDS?

                  • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

                    travel (přítel SN)     před 13 lety 19.09.2011 10:28 |  
                    0 0

                    Díky za odpověď.Mně šlo o to, že jste ze začátku byli s Řebíčkem v kontaktu,dále odpovídal na naše otázky a z toho se dá podle mě určit,zda to co slíbil dodržuje.Já bych řekl,že moc ne,jako příklad si dovolím připomenout slib o lepší komunikaci s fanoušky.I když si uvědomuji,že mně se to lehce připomíná.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      mats     před 13 lety 18.09.2011 18:39 |  
      0 0

      tedy pánové, jestli to byla za Doležala a Karla u kormidla ke konci jenom šaškárna, tak tohle už se postupem času vyvíjí v ukázky absurdního divadla... Obávám se, že na chápání mediálních výstupů pana ředitele nemám intelektuální kapacitu...

  15. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    LukySKS     před 13 lety 18.09.2011 11:25 |  
    0 0

    Ten Petrouš vážně něco hulí - to snad není možný :(

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 18.09.2011 12:46 |  
      0 0

      Petrouš je tam jen proto,že se to někomu hodí.Vezměte si,že jsme skutečně po Jablonci uvěřili tomu blábolu o hledání jeho nástupce,málem jsme vedení litovali,jak musí chudáci makat ve dne v noci. A potom se od platila dozvíme,že vůbec nikoho ani nehledali ,ani pochopitelně neoslovili.Jen si z nás udělali legraci.To muselo být vtipů na naši adresu!
      Prostě tento stav "někomu"zcela vyhovuje a jak! Musím se spolu se Sokratem 55,kterého tímto zdravím,zeptat podle mustru,který platí již od starověku:"V čí prospěch?"

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        skman     před 13 lety 18.09.2011 12:55 |  
        0 0

        Vsak ze slov pred Jabloncem bylo receno ze dojde ke zmenam v realizacnim tymu. Vyslovene nemluvili o trenerovi, spis se spekulovalo o kondicnim trenerovi a asistentovi trenera.

  16. Tabulka

    Mike     před 13 lety 18.09.2011 12:58 |  
    0 0

    Nebudu komentovat, co se dělo a nyní děje v naší Slavii- ,,dovnitř" vidíme jen málokdo a konspirační teorie, proč se tak děje, raději spřádat nebudu. Nechápu, proč vedení tuto sezonu již skoro odpískalo, protože ještě zbývá sehrát 23 kol a ztráta na 3.místo, pokud mám tabulku v hlavě, je pouhých 7 bodů, což díky tomu, že suverénní Rumuni zatím všechny porazili a obrali o body spolufavority Plzeň a Jablonec a další mužstva se porážejí navzájem, není při 3 bodovém systému vůbec nepřekonatelná překážka. Jasné je, že Petrouš není trenérem, který by nás na kýženou pohárovou příčku vytáhl a kádr na to také asi nemáme. Ale proč to proboha aspoň nezkusit. Mužstva před námi budou kromě Sparty ztrácet dál, tak házet flintu do žita není hodno mužstva minulosti a tradic Slavie. Dovolil by si třeba Liverpool 23 kol před koncem odpískat sezonu, pokud by ztrácel na 4.příčku znamenající kvalifikace o Ligu mistrů 7 bodů? Určitě ne.

    • Re: Tabulka

      Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 13:26 |  
      0 0

      Dobrý den přeji pane Miku,
      já jsem na to také zeptal, tedy jestli jsme to už náhodou nezabalili. Odpověď žádná. Na místo toho jsou uveřejňovány bláboly např. p. Platila: "musíme počkat, ono si to sedne". No tak si sedáme, ale tak nějak do "hov...n". Omlouvám se za tu hrubost, ale nic jiného mne v tu chvíli nenapadlo. Vím, že občas k nějakým předtuchám či konspiraci asi sklouznu, omlouvám se za to. Ale život mne naučil, že je někdy absurdnější, než ty nejčernější možné myšlenky. Říkám to proto, že jsem tu před časem bojoval s Tantalem a některými dalšími v bláhovém domnění, že je vše vcelku dobré.... No a vidíte kde jsme. Tak asi proto. Je také pravda, že byla "podojena kozička" a teď není ani na podestýlku. Co všechno budeme moci ještě vydržet.... Jen ty posily jaké k nám teď jdou. Všechni co přichází, odešli za velmi nedobrých okolností a jaksi za hubičku s tím, abychom si je asi také "užili", když to drbali i jinde. Posila, která by byla opravdu posilou není žádná. Trenér pak ještě kazí hráče, kteří byli schopni něco hrát - viz Petrák -, posily typu Vondráčka nebo Voráčka si můžeme nabouchat jaksi někam. Cicman na mě žádný dojem neudělal, rychlost žádná a rozehrávání a založení protikontrů bylo hodně špatné. A to Dukla nehrála vůbec nic. Přesto jsme opět ve druhé půli odešli kondičně. Když porovnám včerejší večerní zápas Plzně s Jabloncem, tak je Slávie o 5 pater níž a pád pokračuje. Tak zatím a držte se chlapi, ještě to není to nejhorší.
      Sokrates55

      • Re: Tabulka

        Mike     před 13 lety 18.09.2011 13:54 |  
        0 0

        Jen drobný nesouhlas- jedinou posilou dle mě je gólman, protože kromě našeho poloboha Vaniaka u každého z dalších asi 7 gólmanů se člověk třásl při každém centru, co bude za polízanici v našem vápně. Kamil na mě působí jistým dojmem, pokud odečtu propadák v Převýšově, tak prakticky ve 4 kolech udržel 3x čisté konto, v Jablonci byl bezmocný a proti hlavičce Pospěcha prakticky taky- to je ta má třetí nula. A to je v defenzívě za Hubáčkem skoro nadlidský výkon. Slušně vypadá i Nitrianský, Krejčík to ale zdaleka není. Hloušek byl příšerný, stejně jako další záložník Frejlach. nějak nerozumím tomu, že dle mě naši 3 nejlepší hráči na jaře- Trubila, Jarolím a Pospěch patří mezi nejhorší, přece za pár týdnů nezapomněli hrát fotbal. Třeba levá strana Trubila-Hloušek by na papíře měla být stejně silná jako třeba Jablonský-Kovařík, Pamič-Juhar. Výše stavím jem Limerský-Pilař. A Trubila ani nehraje od začátku, a pokud nastoupí, má tam věci jak v divizi. Takhle kreativní a na naši ligu rychlí hráči si ani neumí dát narážečku... Ale to je věc trenéra, vždyť celý tým neví, co má hrát- To Sparta neví sice taky, ale individuální kvalitou hráčů- Matějovský, Jarošík, Kweuke- to nějak do brány dotlačí. A pak stačí Vaslui a nesystém se projeví i proti podprůměrnému evropskému týmu. A nakonec ještě zápas Plzeň- Jablonec. Na naši ligu skvělá podívaná, z desítek krásných akcí na obou stranách jsme se v pátek nedočkali ani jediné, která by se dala do tohoto výčtu zahrnout.

    • Re: Tabulka

      DrFe1     před 13 lety 18.09.2011 13:52 |  
      0 0

      Konspiračním teoriím se nedivte, ty vznikají z toho, že se vedení Slávie chová iracionálně. Není pak divu, že lidi přemýšlí i nad jinak celkem nepravděpodobnými konstrukty. Namísto budování týmu do budoucna, kde se logicky musí začít od angažování schopného trenéra s dlouhodobou smlouvou, Platil veřejně deklaruje pokračování agónie. To pak opravdu člověk neví, co si o tom má myslet.

      • Re: Tabulka

        bongor     před 13 lety 18.09.2011 14:34 |  
        0 0

        To jsou konspirační teorie se zcela racionálními důvody.Když dáme
        pod sebe všelijaká prohlášení platila a k nim připíšeme,jak byla pravdivá,tak zjistíme,že deset procent je ještě vysoké číslo.Prostě ten člověk,který by měl reprezentovat nejslavnější klub české historie soustavně lže,fanoušky pohrdá a drží u mužstva lidi,kteří mu škodí.Co si tedy o tom všem myslet?Že se nám všechno jen zdá,že jsme kolektivně propadli nějakému sebeklamu,že mu ve skutečnosti
        jde jen o úspěch Slavie.
        Tomu snad neuvěří ani ten největší optimista.

    • Re: Tabulka

      Slawek     před 13 lety 18.09.2011 15:27 |  
      0 0

      Kdyby Miku Liverpool dopadl tak jako Slavia a po velkém mejdanu by do jeho čela usedli odborníci typu M. Platila, se svým rádcem Rosenem, asi by to odpískali též.

    • Re: Tabulka

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 17:08 |  
      0 0

      Připomínám sezónu 1996/97: Sparta po 7 kolech 4 body a 16. místo, po 30 kolech 65 bodů a 1. místo.

      • Re: Tabulka

        harry     před 13 lety 19.09.2011 09:33 |  
        0 0

        To snad srovnávat nemůžeš,ta doba je snad už pryč-tehdy měli rudí přece jen výrazně silnější kádr navíc jim zrovna přišla nejzvučnější posila - Ivánek ze Žižkova...

  17. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Citrus (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 14:12 |  
    0 0

    Pamětníci mě možná opraví, ale z mého pohledu momentálně zažívá Slavia nejčernější období svojí bohaté historie. Stačí se podívat na zdejší mnohaleté přispěvatele - podol chce seknout s fotbalem, Sokrates55 se uchyluje k nadávkám, dokonce ani quelhar, který vždy dokázal nějak vysvětlit i ty nejabsurdnější rozhodnutí, současnou situaci nechápe a dalo by se takhle pokračovat. Slavia se dostala do komatu, sice žije, ale jenom nehybně leží. Pokud tohle skutečně nikomu ve vedení nevadí, tak já si oprávněně kladu otázku, jaký je jeho skutečný záměr? Bojím se, že to nebude nic pěkného. Přeji nám všem sílu, zvládnout tuhle temnou dobu. Snad zase jednou bude líp.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      Mike     před 13 lety 18.09.2011 14:38 |  
      0 0

      Opravím Tě, nejčernější období zažívala od začátku 50.let do poloviny 60.let.- mj. 4 sestupy a jednou se skoro ,,podařilo" sestoupit ze 2.ligy, přejmenování na Dynamo Praha, zákaz používání tradičních dresů. Současné období je ,,pouze" obdobím od r.1965 do r.1991 před příchod Borise Korbela. V tomto období jsme dokonale naplňovali termín průměrné mužstvo- každý rok až na výjimky- r.1965 a r.1976 do posledního kola o titul a tuším rok 1973, kdy jsme se v lize zachraňovali po výhře 1-4 v Třince v lize v posledním kole- jsme pravidelně končívali mezi 5.- 12.místem v lize. Vždy jsme byli jen stafáž Trnavě a Dukle v 60. a 70.letech, Slovanu, Ostravě a Dukle v 70. a začátku 80.let a Spartě druhé poloviny 80.let. Až po vystupu Borise Korbela začátkem 90.let jsme začali být konkurenceschopnými, až do r.2009 jsme s výjímkami obsazovali 1-3.místo v tabulce. Proto to současné rozčarování mladé generace, která prakticky žádnou krizi nepoznala.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      podol (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 15:15 |  
      0 0

      Patřím k pamětníkům,dokonce si ještě pamatuji hřiště Slávie na
      Letné,odkud nás za totality odstěhovali do Edenu.Údajně proto,
      aby hřiště Slávie nepřekáželo při stavbě pomníku Stalina.Také
      považuji dnešní situaci za nejhorší v historii Slávie.Byli jsme tenkrát několikrát na pokraji záhuby,ale veliký rozdíl proti dnešku
      zde je.Tenkrát jsme čelili nenávisti "rudých"v jednotě-od funkcionářů,přes hráče a trenéry až po obětavé fanoušky a i veřejnost.To byl asi hlavní důvod,proč Slávia tehdy nezanikla.
      I totalita couvla,nechtěla mít problémy.A dnes?
      Myslím,že fanoušci jsou stejní jako kdysi-od těch nejmladších
      na Tribuně sever,až po nás pamětníky.Chybí mi více entuziasmu
      vlivných osob,slávistů-ve sportu,kultuře i veřejném životě.Kde jsou podobní jako byl Martin Růžek,Pepa Bican a řada dalších?
      Také jejich zásluhou,dnes možná zapomínanou se Slávia tenkrát zachránila.A dnes?Kde jsou hráči,kterým pomohla Slávia ke
      kariéře,kde se naučili hrát fotbal,prošli světovými mužstvy,získali
      řadu trofejí a dnes působí ve vlivných funkcích třeba ředitelů,
      na fotb.svazu,či trenéských místech?Nejenom že nevím o nějaké
      aktivní pomoci či iniciativě,ale nejsou slyšet ani jejich názory.
      Ale to nejhorší ,že dnes prakticky stojí majitelé Slávie (zde dám
      otazník),vedení,trenéři proti vlastním fanouškům.Nejen že zjevně nemají zájem o nějakou komunikaci,ale jim ani nezáleží na
      tom,zda se bude hrát před diváky či bez nich.Myslím si,že nejvíce
      jim vyhovoval stav,kdy Slávia měla pro veřejnost zavřené hřiště.
      Nejsem dostudovaný psycholog,ale jako amatér nevím,jak
      mohu nazvat takové trapasy,jako bylo dané ultimátum před Jabloncem,před Duklou a následné vyjádření pro tisk p.GŘ.Je to
      stejný postup,jako při odvolávání trenéra Jarolíma,při opakovaných a stále odsouvaných slibech a jejich neplnění.Slávia
      sice může mít finanční problémy,ale měla by si zachovat důstojnost-před svými vlastními fanoušky i před veřejností.Tak se také musím zeptat"Qui bono?".Protože,nějaké optimistické vysvětlení nemám.

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        bongor     před 13 lety 18.09.2011 15:42 |  
        0 0

        Ahoj podole,já jako další z pamětníků rovněž vzpomínám,kdy jsme na tom byli ještě hůř než nyní.Myslím,že padesátá léta byla ještě horší,ale nyní mám dojem,že se všemožně snažíme toto období dohnat a předehnat.Půjde to těžko i když nám v tom zdatně pomáhají "přátelé",kteří se nenápadně infiltrovali do Slavie.
        V čem máš naprostou pravdu,to je skutečnost,že tehdejší kulturní fronta,která měla dost velké slovo byla převážně červenobílá,takový Růžek,nebo Pešek,to byla síla.Opravdu jsem si ani nevšiml,že kromě mistra Ondříčka dnes takoví lidé chybí.Rovněž mi hodně,skoro nejvíc vadí,že v manažmentu a realizačním týmu Slavie je málo bývalých fotbalistů-slávistů.Od žoldáků nemůžeme čekat takové zaujetí pro naši věc a takoví Šmicer,Kuka,Suchopárek,Kozel,Kubík a další mají své starosti a je to škoda.Další věcí co mi v posledních dnech vytočila
        je spolupráce s rumuny a to dokonce v soudní rovině.To nám nemůže nic dobrého přinést.Nechoď Vašku s pány na led,mnohý případ známe,že pán sklouzne a sedlák si za něj nohu zláme.

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        prazskyhovado     před 13 lety 18.09.2011 18:54 |  
        0 0

        jednoznacny souhlas, tentokrat se nas snazi znicit zevnitr. jiny duvod, nez ze jde o lukrativni pozemky mi neprijde racionalni. dokonce v posledni dobe zacala tvrda censura na oficialnich strankach slavie, kdy pan zlamal maze vse co zavani kritikou. tentokrat mame "nepritele" uvnitr a nikdo mi nevymluvi, ze se pseudomanazer Platil nesnasi vyhnat vsechny slusne fanousky z hlediste. taky mam po 30ti letech chozeni na fotbal chut se na to vykaslat. preci jen si nechat kazit vikend, kdy v patek predvedeme trapny vykon s duklou a v nedeli rano si prectu v rozhovoru, ze je vlastne vse v poradku, nejak me to zahejbe taks zaludkem, ze je me ze soucasne situace v klubumeho srdce do breku. nez tuhle hambu, tak mela slavia radsi loni zkrachovat a umrit. bylo by to dustojnesi!

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 20:29 |  
          0 0

          já si taky pořád říkám že ta třetí liga by nás možná očistila a bylo by to čestnější než tahle prodlužovaná klinická smrt kdy nikdo neví co se děje, proč se to děje a kdo to dělá.

  18. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Slawek     před 13 lety 18.09.2011 15:50 |  
    0 0

    Petrouš teď dostane ještě jednoho až dva nové hráče, plus Latku a všichni věří, že se to zlomí. Když ne, v zimě skončí. A když jo, tak skončí taky. Tomu rozumí jen málokdo. Osobně od něj víc nečekám, ale Platil asi ano a opravdu jej geniálně motivoval: Končíš, ať se stane cokoli. To je panečku manažer. A jak je nekomromisní ! Jenže je všem pro smích a tím i my a celá Slávie. Doporučil bych ho Křetínskému. Nejlépe společně s Pepou Csaplárem. S výše uvedenými názory se dá bohužel jenom souhlasit.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 16:34 |  
      0 0

      Myslim ze po tomhle vyroku by se mel MP zvednout a se ctí odejít, nechápu jak si tohle Platil muze vubec dovolit rict do médíí. To je jako bych zamestanci rekl, na konci roku dostanes vypoved tak i tak se hlavne snaz!.... Jestli sem Platila mel rad na 0% tak ted sem uz nekde daleko v minusu, vlastne ani nevim jestli me vubec jeste s necim muze prekvapit...

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        mats     před 13 lety 18.09.2011 21:39 |  
        0 0

        Jo, to se nám zase jednou projevil náš pan ředitel jako vskutku geniální motivátor - jak pro hráče, tak pro realizační tým. V podstatě tvrdí, že je fuk, jak Slavia dopadne, a za rok přijdou tak jako tak jiný lidi. To se člověk nestačí divit, co všechno se dá říct do médií...

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      travel (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 17:00 |  
      0 0

      Je mi líto, ale po přečtení rozhovoru s Platilem bych řekl,že má Petrouš skončit až po sezoně (ne po podzimu). Bohužel tento tým v čele s trenérem Petroušem a Platilem,který si hraje i na sportovního ředitele,nemá proti Spartě téměř žádnou šanci na úspěch (Petrouš doufá,že nás Sparta podcení).Nerad to píši,ale mám obavu,že v utkání půjde jen o to ,jak moc prohrajem.Pokud bychom dostali nakládačku a znamenalo by to vyhazov Petrouše (bohužel Platila ne),tak bych tu porážku docela přijal, protože by přinesla i něco pozitivního.Je hrozný,kam až člověk svým uvažováním klesne,aby bohemkářskej tělocvikář a sparťanskej fízl vypadli!

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 17:15 |  
      0 0

      Co k tomu dodat. Asi první kdo by měl skončit je Platil.

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        patapuf     před 13 lety 18.09.2011 17:56 |  
        0 0

        zdravim vsechny Slavisty.na tyto stranky pisu poprve byt je bedlive sleduji jiz velmi dlouhou dobu a se zajmem zde ctu nazory a komentare pravovernych.soucasna situace mi ,stejne jako Vam ostatnim, prijde velmi smutna a nehodna jmena Slavie...myslim ze je treba castecne se oprostit od minulosti a zamyslet se nad tim proc jsme vsem k smichu.podle ne je to otazka lidi ve vedeni a jejich moralnich vlastnosti.jak uz tady spousta z Vas poznamenalo Slavie je hrdost v srdci ktera je na rozdil od rude bidy vecna.vzdy mi bylo cti byt fanouskem klubu ktery mel podtitul klubu slusnych lidi a to i pres to ze ne vzdy se darilo a casto jsme museli snaset posmesky.vzdycky tady ale bal ta hrdost na klub,jeho tradice, fanousky eden atd.ted mam bohuzel pocit ze vsechno toto jde stranou.ze ve vedeni a ostatne ani mezi hraci neni clovek ktery by rekl: sakra jsme Slavie a podle toho se musime chovat a hrat....mam pocit ze ted jsou vsihni radi ze maji praci smlouvy penize chodi a tim to konci.nesnasim straku ale to srdicko tam opravdu musi byt kdyz uz nejsem messi a nehraju o tridu lip nez ostatni...s zoldaky ve vedeni a na hristi to nikam nedotahneme.bohuzel

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      japhy     před 13 lety 18.09.2011 18:27 |  
      0 0

      O svém konci dlouho dopředu věděl svého času Uličný v Olomouci (i všichni okolo)a jak poté přiznal, bylo to silně kontraproduktivní. U hráčů nulová autorita, motivace na nule...
      A pokud se stane zázrak a drtivou většinu zápasů vyhrajem, dostaneme se do pohárů, i tak Petrouš vyletí???
      Prostě člověk by měl dělat to, čemu rozumí. U nás to je snad přesně naopak.

  19. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    prazskyhovado     před 13 lety 18.09.2011 18:25 |  
    0 0

    tak nejak porad nemuzu uverit tomu co jsem si precet rano, ze petrous ustal i remizu s duklou. to chce vazne vedeni vyhnat vsechny fanousky ze stadionu? tady neco smrdi!!! bud k nam treneri nechteji a nebo je nekdo spokojen se stavem veci... obe dve varianty jsou pro nas, pro ty co se maji na fotbal divat spatne!

  20. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Viking     před 13 lety 18.09.2011 18:41 |  
    0 0

    Nemá cenu analyzovat nějaký Platilova slova, ten sráč už si z nás dělá prdel kudy chodí a lže jako když tiskne. Pod současným vedením už mě do Edenu nikdo nedostane.

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      bongor     před 13 lety 18.09.2011 22:15 |  
      0 0

      Je vidět,že jediná věc,co ho rozhází tu udělali kluci ze severní.
      Teď si myslí,že se to už nemůže opakovat a tak znovu začal s arogancí vlastní sparťanovi.No pane Platile já bych si tak jistý nebyl.Ono je jedno,jestli budeme mít stadion půl roku zavřený,nebo tam nikdo půl roku nebude chodit.

  21. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    laki     před 13 lety 18.09.2011 18:42 |  
    0 0

    zdravím všechny opravdové slávisty
    to co se děje ve slávii opravdu nechápu.V pátek jsem raději do Edenu nejel.U televize jsem z toho výkonu usnul.
    na všem zlém se dá najít něco dobrého-vsadil jsem na neprohru dukly a výhrál jsem.Příště to udělám znovu,ale to už bude kurz naprosto minimální, protože všichni kromě platila vidí jak na tom Slavia je.

  22. Záhadné vazby

    tantalos     před 13 lety 18.09.2011 19:10 |  
    0 0

    Říct, že tady Petrouš zůstane až do konce jara, může jen idiot. Co kdyby přišel Real, že se Mourinho našemu tělocvikáři nevyrovná? Vím, je to hovadina, ale přivádí mě na myšlenku, co se za tím vším skrývá.
    Co tedy víme. Mezi Platilem a Petroušem existuje záhadná vazba, jakési neregistrované partnerství. Platil už dřív prohlásil, že se Petrouše nevzdá, jinak by odstoupil sám.
    Pokud jde o Řebíčka, ten dal jasně najevo, že mu tolik na Petroušovi nezáleží. Pokud tedy Platil dnes prohlašuje, že je Petrouš nedotknutelný, jasně dává najevo, že ho Řebičkova slova nezajímají. Ve Slavii má platit jen to, co řekne on, na nějakého Řebíčka se může z výšky vykálet.
    Je tedy Řebíček jen nastrčená figurka a za Platilem stojí někdo silnější? Třeba reálný majitel?
    Koho si ale Ř. natolik váží, že je mu ochoten přepustit minoritní balík akcií?
    Tady je nejasná figurka Rosena, největšího škůdce Slavie od dob generála Čepičky. Ve VIP se pohybuje poblíž Řebíčka, vazba mezi nimi je zdá být nepochybná.
    Stojí tedy v pozadí Rosen? Sám by na záchranu Slavie neměl. Ostatně i Řebíček utrácel při akvizici Slavie víc, než se zdá reálné - například přistoupil na první nabídku ENICu, i když Natland by schopný dojednat cenu o 30M nižší.
    Přemýšlel jsem, kdo je ten zázračný trenér, na kterého stojí za to čekat. Potom jsem si uvědomil, že neregistrované partnerství funguje i mezi Rosenem a Jarolímem.
    Takže se bohužel obávám závěru, že na Slavii nezáleží tolik jako na tom, aby se vrátil Jarolím. Určitě přijde jako seus wx machina a vyvede nás z druhé ligy, kam nás mezitím Řebíček, Platil a Petrouš dostanou.

    • Re: Záhadné vazby

      tantalos     před 13 lety 18.09.2011 19:12 |  
      0 0

      Pardon: deus ex machina

    • Re: Záhadné vazby

      vavicek     před 13 lety 18.09.2011 19:46 |  
      0 0

      Mluví o tom, že mu končí nějaký závazek. Navíc prý umí pracovat s mladýma. Z toho vychází nejpravděpodobněji Beránek. Mohlo by se jednat i o Hřebíka, ten ovšem dává najevo nechut trénovat dospělé v ČR.

      • Re: Záhadné vazby

        Slawek     před 13 lety 18.09.2011 21:19 |  
        0 0

        Ten závazek, to je prostě smlouva. S mladými umí pracovat všichni a nikdo. To znamená když teče do bot, vzpomenou si, že mají šikovné mladé. V těch dobách se jeden dva chytí, což je dobře.Pak hned někdo napíše, že např. K J umí pracovat s mladými. Určitě jich však mnohem více za Slavie vyhnal (prodal). A Beránek ? Snad dříve, ale potom byl jak šílenej. Vzpomeňte jak podělal zápas ve Vigu. Z ješitnosti nepostavil Bejbla a Mostovoj si tam pak dělal co chtěl. Důvodů proč Míra B. už ne by se našlo mnohem víc. Údajně má však přijít na místo Platila jeden renomovaný odborník a ten si pravděpodobně přivede i trenéra. Zda i on bude renomovaný, toť otázka. Ale už aby to bylo, neboť spoléhat na to, že jsou v lize kluby, které jsou na tom ještě hůře by bylo krátkozraké. Vedení si totiž vůbec nepřipouští, že situace je opravdu vážná a že se pomalu propadáme tam, kde jsme byli v zimě. Tentokrát po stránce sportovní. O té finanční se s námi asi bavit nebudou.

        • Re: Záhadné vazby

          mats     před 13 lety 18.09.2011 21:33 |  
          0 0

          Jestli má přijít někdo na místo Platila, pak by to snad mohla být jedna z mála pozitivních zpráv... ;-)

          • Re: Záhadné vazby

            bongor     před 13 lety 18.09.2011 22:28 |  
            0 0

            Ne jedna z mála,ale jediná.Ten rumunský náhončí tady jinak nadělá ještě spoustu nepříjemností.

    • Re: Záhadné vazby

      Markus     před 13 lety 18.09.2011 19:49 |  
      0 0

      Nevím, co za tím je. Ale připadá mi to jako když vidím restauraci kam nikdo nechodí, kde o hosty nestojí, majitelé jezdí luxusními vozy a takto to funguje mnoho let. Tak jen doufám, že tu nejde o další pračku na peníze.

    • Re: Záhadné vazby

      DrFe1     před 13 lety 18.09.2011 19:51 |  
      0 0

      Potom co jsme se Slávii v posledních letech zažili, zní tahle verze bohužel celkem reálně. Ten Rosen poblíž Řebíčka mě silně znepokojuje, co to má všechno znamenat ? ! Rosen který nejdřív vystupoval jako majitel, pak v době největší krize a hrozícího zániku klubu dělá půl roku absolutně mrtvého brouka a teď po převzetí Slávie Řebíčkem zase vyleze ! Že by směrem k fanouškům řekl jediné slovo vysvětlení ho ani nenapadne. Co se to tady s námi pořád hraje za podivnou hru ? Realita už překonává i ty nejbizarnější konspirační teorie, nelíbí se mi to ani trochu.

      • Rosen

        dejva     před 13 lety 18.09.2011 20:14 |  
        0 0

        ČESKÁ POZICE: Uvažujete o tom, že část svého podílu prodáte nějakému velkému investorovi?
        ŘEBÍČEK: Hned v prvním rozhovoru po oznámení dohody s Natlandem jsem připustil, že nějaký drobný podíl převedu na někoho, kdo mi s transakcí pomáhal.

        Navíc Jiří tady po jeho odchodu napsal, že odchází, aby se vrátil.

        Každý ať si přebere jak chce.

  23. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    Tugarin     před 13 lety 18.09.2011 19:12 |  
    0 0

    Mě to zase tak nelogické nepřijde, prostě nový trenér nebude, protože není kdo. |Žádný kvalitní "srdcař" o kterém se tu sní do Slávie nepůjde, na další nemáme peníze - protože by bu´d chtěli vyšší plat než Petrouš nebo posily. V téhle sezóně nehrajeme o nic jiného než poskládání mužstva a zapojení co nejvíce odchovanců. A pokud petrouš nedokáže do konce sezóny něco mimořádného tak končí.

  24. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.09.2011 20:12 |  
    0 0

    Mimochodem, teď se z nových trenérů projevuje dobře ten Vavruška, ale zatím je jeho místo v Příbrami.

    Já bych klidně i počkal do zimy na toho Beránka, ale od Platila těžko čekat něco dobrýho...

    • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

      Jakubisko     před 13 lety 19.09.2011 09:16 |  
      0 0

      Dospěli jsme do fáze, kdy nám oba asistenti převyšují hlavního kouče...ale aspoň nějaká vlaštovka :)

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        qazwerty     před 13 lety 19.09.2011 09:37 |  
        0 0

        Trošku mi to připomíná, aby se vlk nažral a koza zůstala celá...A je otázka, jestli si oba asistenty vybral sám Petrouš nebo mu byli přiděleni...

      • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

        Slawek     před 13 lety 19.09.2011 09:45 |  
        0 0

        Platil : Poustka má výborné výsledky. Jen se podívejte jak hraje naše béčko. Tak to je celý Platil. On snad ani neví jak to naše béčko hraje, jinak by nemohl tak žvanit. Ze šesti zápasů 2 prohráli a to oba doma, to je vskutku výborné. Nic proti Poustkovi, ale Platil přehání, jako už nejednou. Poustku určitě nikdo nezatracoval, jen byly trochu obavy zda to zvládne, když před tím ještě v takové soutěži dospělých netrénoval. Platil to s ním riskl a teď se po šesti kolech nadýmá pýchou. To jsem panečku manažer !

        • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

          Jiri1     před 13 lety 19.09.2011 11:47 |  
          0 0

          Tak Poustka je velmi nadany a premyslivy trener , jehoz velkou slabinou je trochu klientizmus tj. hra na oblibence , kterou prochazelo jeho angazma treba v Motorletu, hlavne on Platil je ted trochu v klubu v defenzive , je poznamenan hlavne napojenim na vlivne politiky z jedne strany , kterou ale zase nemusi nekteri potencionalni sponzori, kteri svuj vstup podminuji jeho odchodem A REBICEK , ten ma svuj plan , jak udelat se Slavie a po pripadne kooptaci do vykonneho vyboru jeho sameho ci sprizneneho cloveka dobry byznys a tomu verte.

          • Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

            Slawek     před 13 lety 19.09.2011 13:17 |  
            0 0

            Tak tomu já věřím, ale to musí změnit poradce, jinak investoval naprosto zbytečně. Platil a hlavně Rosen už své možnosti prokázali. Čím déle jim bude naslouchat, tím hůř pro Slavii a potažmo pro něj ( nakonec i pro tu stranu, která ho zřejmě pověřila určitým úkolem).

  25. Re: M. Petrouš: Tým potřebuje čas

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 09:46 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk].