Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

Čekání na to, co se změní v realizačním týmu áčka si můžete zpestřit prohlédnutím výsledků dalších slávistických týmů, kterým se dařilo povětšinou lépe než áčku.

A tým
Jablonec - Slavia 4:0

Pokud slávisté doufali, že se soupeři s aktuálně drtivou střeleckou formou vyrovnají, zůstalo jen u snu. Realita byla krutá a slávisté si odvezli čtyřku.

B tým
Č. Krumlov - Slavia B 1:5

To béčko se naopak vrátilo na vítěznou vlnu velmi razantně a venku nastřílelo pět branek za poločas. Slávisté jsou tak nejproduktivnějším týmem v divizi A a na druhém místě ztrácejí bod na vedoucí Strakonice.

Dorost U19
Brno U19 - Slavia U19 6:5

U19 nastřílela taky pět branek venku, ale v přestřelce v Brně to nestačilo ani na bod! Slavia je po porážce třetí, na vedoucí Olomouc ztrácí tři body.

Dorost U18
Jablonec U19 - Slavia U18 4:7

Dorost U18 ukázal áčku, jak se má hrát v Jablonci, od o rok staršího výběru stejně jako A tým inkasoval čtyřikrát, ale sám dokázal skórovat sedmkrát, po pěti kolech vede soutěž bez ztráty bodu s průměrem přes šest vstřelených branek na zápas!

Dorosty U17 + U16
Slavia U17 - Meteor U17 2:0
Slavia U16 - Meteor U16 10:0

Po úvodních dvou porážkách U17 podruhé v řadě zvítězila a v tabulce se tak dostala na osmé místo. U16 zatím ztratila jen dva body a díky lepšímu skóre svou soutěž vede.

Žáci U15 + U14
Slavia U15 - Žižkov U15 6:3
Slavia U14 - Žižkov U14 6:2

Starší žáci ani ve čtvrtém kole neztratili body. U15 je druhá o skóre za Teplicemi, U14 naopak před Teplicemi o skóre vede.

Žáci U13 + U12
Most U13 - Slavia U13 2:22
Most U12 - Slavia U12 10:2

Mladší žáci vezou z Mostu jedno vítězství a jednu porážku.

Ženy A + dorost
Slavia - Hr. Králové 6:0
Slavia (dor.) - Hr. Králové (dor.) 3:1

A tým slávistek vyhrál také třetí ligový zápas a dokonce se dostal o skóre před Spartu. Dorostenky jsou s plným počtem bodů o skóre za Spartou.

Ženy - žákyně
Plzeň (st.ž.) - Slavia (st.ž.) 1:1
Plzeň (ml.ž.) - Slavia (ml.ž.) 4:0

Jak o zápasech žen a dorostenek, tak o výsledcích žákyň, kterým se v Plzni nedařilo, se dočtete v samostatných článcích.

Komentáře (145)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    lassiter     před 13 lety 12.09.2011 12:03 |  
    0 0

    po pěti kolech vede soutěž bez ztráty bodu s průměrem přes šest vstřelených branek na zápas! - tak to je slušný :-)

  2. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    Jakubisko     před 13 lety 12.09.2011 12:08 |  
    0 0

    Moc se mi líbí, že většina zápasů dorostenců končí divokými výsledky, snad se blýská na lepší časy a budeme se soustředit na to, aby mladíky fotbal bavil a ne aby se naučili betonovat a taktizovat.

  3. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    tolsimir     před 13 lety 12.09.2011 14:01 |  
    0 0

    Proc mam dojem, ze se vedeni stale rozhoduje jestli pustit Vrabce nebo Netschera a o Petrouse zatim vubec nejde?

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 13 lety 12.09.2011 14:06 |  
      0 0

      Ja bych to spis videl tak, ze chteli vyhodit jen Vrabce (a Pribyla?) a po vcerejsku se rozhoduji, jestli vyhodit i Petrouse.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Kactus     před 13 lety 12.09.2011 14:40 |  
        0 0

        a na cestu k tem trem by meli pridat jeste Platila a hned bych byl spokojen :)

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Viking     před 13 lety 12.09.2011 14:42 |  
        0 0

        Připomíná mi to situaci ve Spartě z loňska, kdy za úspěchy mohl Chovanec a za neúspěchy Hašek.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        birkin     před 13 lety 12.09.2011 14:49 |  
        0 0

        tak jestli se rozhoduji po vcerejsku, tezko budou mit pripravenou nahradu...takze ho neodvolaj

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 12.09.2011 15:21 |  
          0 0

          Lepší Vrabec v hrsti,nežli Petrouš na střeše.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 15:58 |  
        0 0

        Petrous jit musi taky. ikdyz mu toho tolik vytknout nelze.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 12.09.2011 16:59 |  
          0 0

          Já mu nic nevytýkám,ale není to trenér pro Slavii,každé zdržení změn nás připravuje o body.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Pavlik     před 13 lety 13.09.2011 13:11 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše.Já to taky tak vidím.Bojím se,že Petrouš přežije.Říkám bojím,protože si myslím že Slavie potřebuje zkušenějšího trenéra.Za to jaro mu patří dík (i když je potřeba vidět že jsme měli nejvíc remíz v lize-13)ale i tak-bez výplat se tam vytvořila i díky Petroušovi dobrá parta a atmosféra,ale měl by být nahrazen zkušenějším trenérem.

  4. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    opicemag     před 13 lety 12.09.2011 17:45 |  
    0 0

    Tak co sakra bude? Chápu, že pokud se rozhodli odvolat Petrouše, tak ještě nemají náhradu. Ale něco by říct mohli, zvláště proběhlo-li jednání dopoledne.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      travel (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 18:37 |  
      0 0

      Vedení klubu jedná o situaci v klubu, rozhodnutí v pondělí napadlo
      12.9.2011

      Vedení Slavie řešilo v pondělí situaci v klubu po prohře v zápase 6. kola Gambrinus ligy v Jablonci.

      „Rozhodnutí do pondělního večera nepadlo, jednání budou pokračovat zítra,“ uvedl tiskový mluvčí Ondřej Zlámal.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        bongor     před 13 lety 12.09.2011 18:49 |  
        0 0

        Dostali jsme ve dvou utkáních sedm fíků.V podstatě se nic neděje,od Arsenalu jsme jich dostali sedm v jednom utkání.Takže je tady vidět určité zlepšení..........

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Markus     před 13 lety 12.09.2011 18:51 |  
        0 0

        Jinými slovy, (Platilovo) vedení pokračuje stylem jako dříve. To není jednoduchá věc, ta situace. To je věc, ve které se ne každý dost dobře vyzná ...

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          naplavnik     před 13 lety 12.09.2011 18:57 |  
          0 0

          Po neděli nemám bůhvíjak dobrou náladu, ale tohle mě povzbudilo :D

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 19:24 |  
        0 0

        Přeloženo do češtiny: Představenstvo pověřilo Řebíčka, aby na své náklady přivedl trenéra. Jakmile bude trenér přiveden, dostane Petrouš padáka.

        Vzhledem k tomu, že se s Duklou hraje už v pátek, bylo by několikadenní bezvládí poněkud problém, takže i docela chápu.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          marek018     před 13 lety 12.09.2011 20:02 |  
          0 0

          nezlob se, ale podle mě je to dost naivní. Dokud je tu Platil, bude tu i Petrouš, vsaď se. Možná vyrazí Vrabce, jinak ani ň

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            opicemag     před 13 lety 12.09.2011 21:34 |  
            0 0

            Proč by měl Platit trvat na Petroušovi? Co je pojí?

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              bongor     před 13 lety 12.09.2011 22:17 |  
              0 0

              Asi něco ano,ale to je vedlejší,vyletět by měli oba.

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 22:36 |  
                0 0

                Petroušovi dát asistenta za zásluhy a Platilovi postupně ubírat pravomoce, až se ho časem v tichosti zbavíme. Ale pokud odmítá chápat, že bez urychleného vybudování sportovního úseku + opětovného zvýšení adresných investic do mládeže, tak je každý měsíc jeho pobytu ve funkci nebezpečný.

                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 22:37 |  
                  0 0

                  Před čárku vymezující poslední vedlejší větu patří slova ,,to nepůjde´´ :-))

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              Ferguss     před 13 lety 13.09.2011 10:14 |  
              0 0

              Petrouš ví, že má místo nad svoje možnosti tak drží hubu a krok a do Platila se nemontuje. Tím pádem se mu neplete do podivných kšeftů s Peltou ani nezpochybňuje jeho odbornost. Pro Platila ideální podřízený,

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 22:33 |  
            0 0

            PETROUŠ FOR ASISTENT!!!

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              bongor     před 13 lety 12.09.2011 22:54 |  
              0 0

              To by šlo.

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                bongor     před 13 lety 12.09.2011 23:01 |  
                0 0

                Fillo se nepohodl s trenérem Vebou a byl přeřazen do béčka Plzně.
                Do Prahy ne Borisov ani nepřijel,není nominován.
                Třeba by se nám mohl hodit.

                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 23:14 |  
                  0 0

                  Zajímavé...

                  • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                    murko     před 13 lety 13.09.2011 05:55 |  
                    0 0

                    Ja myslim, ze uz je na ceste. Aspon si Zbyna odpocine.

                    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                      Jakubisko     před 13 lety 13.09.2011 10:29 |  
                      0 0

                      Fillo je pravý křídlo, takže nevím jak to souvisí se Zbyňou...

                      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                        murko     před 13 lety 13.09.2011 11:22 |  
                        0 0

                        Ze si nebude muset chodit na pravy kridlo pro balony

                        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                          urs (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 13:31 |  
                          0 0

                          :DD

  5. LM

    Kactus     před 13 lety 13.09.2011 08:21 |  
    0 0

    Z jineho soudku - nejak se mi zda, ze se jdou vsichni v tech novinach pototo, ze Plzen hraje LM.
    Si nevzpominam, ze by tak jancili, kdyz jsme tam byli my.
    no coz :) hrajou na nasem stadionu. Skoda, ze se nejmenuje Eden - stadion Josefa Bicana. pak by to bylo alespon k necemu.

    • Re: LM

      bongor     před 13 lety 13.09.2011 08:27 |  
      0 0

      Ale pro nás se tak jmenuje,

    • Re: LM

      rossobianco     před 13 lety 13.09.2011 10:04 |  
      0 0

      Možná to bude tím,že vzhledem k naší tradici a historii se od nás LM očekávala,což by se o Plzni ještě před 2 lety nedalo říct ani náhodou.Navíc se nám to povedlo až napošestý pokus(,,zaplaťpánbůh za to,ale že to trvalo..."říkali si mnozí),Plzeňáci to zvládli hned napoprvý.A taky coby mistři,my coby vicemistři.
      Mimoto měli rovněž obrovské štěstí při losu skupiny,lepší si přát ani nemohli,Barca a Milán je to nejlepší,co mohli z 1. a 2.koše dostat-skupina snů..Naším losem v LM jsem byl naopak hodně zklamán,ze všech tří košů jsme tehdy rozhodně dostali to méně(vyjma Sevilly dokonce asi úplně nejméně) atraktivní z toho,co se dalo.

      • Re: LM

        bongor     před 13 lety 13.09.2011 10:57 |  
        0 0

        Jablonecký boss se pro kandidaturu rozhodl poté, co mu podporu přislíbily dva nejpopulárnější české kluby Sparta se Slavií. Dále ho z prvoligových klubů podporují Jablonec, Teplice a Příbram.
        Pelta chce pozvednout naši reprezentaci a stabilizovat GL.
        Můžete mu dávat otázky.Já si myslím,že třeba GL a rozhodčí,to bylo stabilizované úplně vzorově.Vybrané miláčky pískalo všeho všudy 7 rozhodčích,kteří prošli schvalovacím řízením.No my jsme mezi těmi
        kamarádíčky nebyli,třeba se tam dostaneme teď.
        Názor:Radši hrát o sestup,než se dostat do té povedené party.

        • Re: LM

          Kactus     před 13 lety 13.09.2011 12:45 |  
          0 0

          jo a s tou partou nemit nic spolecneho !
          nebo spis co nejmene.

    • Re: LM

      vlchan     před 13 lety 14.09.2011 19:01 |  
      0 0

      Název EDEN měl v celkovém názvu stadionu zůstat. Toto považuji též za jednu z potup našeho klubu!

  6. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 11:11 |  
    0 0

    Jen aby to nebylo jak s odvolavanim jarolima.. Uz to ultimatum je takovy blby reseni.. bud trenerovi verim nebo ne.. snad hledaji nekoho jineho a proto se to protahuje..

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      birkin     před 13 lety 13.09.2011 12:37 |  
      0 0

      nemyslim si, ze ultimatum tohoto typu je blbe reseni...minimalne se muze na zaklade toho projevit, jak moc muzstvo za trenerem stoji...a na to dal vykon v Janlonci jednoznacnou odpoved...

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 14:31 |  
        0 0

        nejdulezitejsi je ale stejne to, jestli za trenerem stoji ten, kdo ho do funkce usadil. Muzstvo do toho nema co kecat

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 13.09.2011 15:02 |  
          0 0

          aby to nedopadlo jako v České televizi,kde si už zase předseda odborů soudruh Dekoj,chystá spacák,když nezvolej odborářskýho koně.

  7. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    opicemag     před 13 lety 13.09.2011 12:56 |  
    0 0

    Tak ideální průběh týdne by bylo odvolání Petrouše, příchod Hřebíka/Uhrina mladšího, podpis Latky a Filla. To je sen. Kéž by se alespoň půlka naplnila.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      rekodlak     před 13 lety 13.09.2011 13:02 |  
      0 0

      Ještě tam prosím připiš Platila, jestli můžu prosit.. :-)

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Pavlik     před 13 lety 13.09.2011 13:19 |  
      0 0

      Já nevim jestli Hřebík či Uhrin ml.jsou ti praví.První se spíš hodí k mládeži(což ted dělá) a druhý sice měl úspěchy s Boleslaví a pak byl v Rumunsku,ale persona to neni.Mě by se líbil takový Komňacký nebo Vrba.Je samozřejmě jasný,že ti nepřijdou.Co takový Ščasný?Je zkušený,má něco za sebou....No uvidíme

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        opicemag     před 13 lety 13.09.2011 13:33 |  
        0 0

        Ne, toho prosím ne. Osobně mi přijde hrozně slizký (trénoval Žižkov). Jako trenér nemusí být špatný, ale raději bych někoho jiného.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        urs (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 13:50 |  
        0 0

        podle mě dobrej trenér..

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          birkin     před 13 lety 13.09.2011 14:00 |  
          0 0

          trochu cholerik, ale malokdo z ceskejch treneru to dotah dal...

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            qazwerty     před 13 lety 13.09.2011 14:05 |  
            0 0

            Pokud bych měl vyjádřit svoje přání, tak bych rád viděl na postu trenéra pana Zdeňka Zemana nebo pana Jaroslava Hřebíka...

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 14:13 |  
              0 0

              souhlasím, na druhou stranu ten Škorpil, prioritou by měl bejt ale Hřebík, umí to s mladýma a to je vpodstatě momentálně to hlavní co máme.

  8. Škorpil + Petrouš

    Mac     před 13 lety 13.09.2011 14:00 |  
    0 0

    Mě napadlo docela zajímavé řešení, kdy by se vlk nažral a koza zůstala celá. Petrouš by zůstal a k němu by přišel starší zkušený trenér jako rovnocennný partner - ovšem v realu by to trénoval on a Petrouš byl asistent a sbíral zkušenosti. :-) A tím zkušeným by mohl být Škorpil.

    • Re: Škorpil + Petrouš

      qazwerty     před 13 lety 13.09.2011 14:08 |  
      0 0

      Jsem zastáncem toho, že trenér by si měl svůj realizační tým vybrat dle svého...

  9. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 14:30 |  
    0 0

    tohle cekani je snad horsi, nez cekani na konec zapasu za stavu kdy vedeme jedna nula :-)

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Kactus     před 13 lety 13.09.2011 15:19 |  
      0 0

      Vedení Slavie jedná o situaci v klubu, rozhodnutí v "pondělí (úterý, středa, doplň den dle vlastního uvážení)" nepadlo

      :)

  10. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 14:57 |  
    0 0

    Bydlím naproti Edenu a zrovna nám dost hlasitě zahráli znělku LM. Trochu mě to reozveselilo, ale člověka hned strašně zamrzí, že ji nezahrajou pro nás. Navíc, že Slavii znělku ligy mistrů v Edenu ještě nehráli a poprvé to bude pro Plzeň, a ne pro Slavii.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      matej-kt     před 13 lety 13.09.2011 16:15 |  
      0 0

      Znělku LM určitě hráli před zápasem s Tiraspolem, takže poprvé to rozhodně nebylo. (Nevím jak je to dlouho, ale od určitého roku se hraje tahle znělka i v předkolech.)

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 16:51 |  
        0 0

        Já si nebyl jistej, ale stejně: skupina je skupina

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      bongor     před 13 lety 13.09.2011 16:44 |  
      0 0

      No tak přece jenom je v Čechách pár rozumných kluků.Rychle s ním k nám,jak se ukazuje poslední dobou,Slavia potřebuje srdcaře.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        rekodlak     před 13 lety 13.09.2011 17:11 |  
        0 0

        Slušnej srdcař jsem třeba já ale bohužel pro Slavii a všechny ostatní musím férově uznat, že jsem horší fotbalista než Petr Janda :-)

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 13.09.2011 20:16 |  
          0 0

          To nevíš ,vždyť Tě ještě ani Petrouš nevyzkoušel

  11. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    DrFe1     před 13 lety 13.09.2011 17:03 |  
    0 0

    Začíná mi to nepříjemně připomínat nechutné varieté s odvoláváním / neodvoláváním KJ dvojicí Rosen - Doležal. Taktéž to připomíná ty věčné platilovy proměnné datumy, kdy už budeme konečně znát majitele. Chtěl bych se dočkat toho, že když se řekne, že se něco rozhodne v pondělí, tak to v pondělí skutečně bude ! Na tohle lavírování jsem si v posledních dvou letech vypěstoval alergii resp. mi jí spíš vypěstovalo naše vedení.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      opicemag     před 13 lety 13.09.2011 17:16 |  
      0 0

      Podle mě nechtějí odvolat Petrouše dříve, než budou mít náhradu. A tu asi nemají.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 18:35 |  
        0 0

        ja myslim, ze jsou dva nazory. jeden platiluv je podrzet petrouse, dyt v podstate neudelal nic spatne a vymenit mu realizacni tym. druha varianta je vyhodit je vsechny a resi se kdo na jejich mista. kdo pokud se potahnou jednani nas povede s duklou a treba i celej podzim...

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 20:12 |  
          0 0

          ono stejně o nic nehrajem tak ho můžou vykopnout hned, o poháry nemáme šanci a o záchranu se snad díky baníku a spol taky bát nemusíme takže nač čekat.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      bongor     před 13 lety 13.09.2011 20:21 |  
      0 0

      Kdyby šel doktore do varieté,tak se nedoplatíš.Tady to máš zadarmo a na vysoké úrovni a ještě si stěžuješ
      Dívej se na Plzeń a mysli si,že to hrajeme my.

  12. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    janko (přítel SN)     před 13 lety 13.09.2011 17:21 |  
    0 0

    Tak já z toho mám pocit, že měly připravenou variantu že když v Jablonci padnem třebas 1:0, tak vyhodí Vrabce a pojede se dál... No ale po tom debaklu se Řéba nasral a chce vyhodit všechny, ale nejdřív potřebuje sehnat nástupce. V mé domněnce mne utvrzuje následující, převzato z oficiálek:

    webmaster | 13.9.2011 11:28:26
    Situace se řeší, určitě nikdo z nás nechce ukvapená rozhodnutí, už v pátek hrajeme doma s Duklou. Určitě jste zaznamenali i další zprávy, které se nás mohou už brzy týkat. Prosím vás o trpělivost.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      mirecek1111     před 13 lety 13.09.2011 18:06 |  
      0 0

      Já bych z té reakce OZ hlavně dedukoval, že snad opravdu přijde Fillo :)

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Kactus     před 13 lety 13.09.2011 18:39 |  
        0 0

        nam by pod petrousem nepomohl ani messi
        ble

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Viking     před 13 lety 13.09.2011 22:57 |  
          0 0

          Super, už se na Filla těším. Zatím to všude rozhádal tak proč ne u nás.

  13. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    Markus     před 13 lety 13.09.2011 19:06 |  
    0 0

    iDNES 13.9. 18:40 Představenstvo fotbalové Slavie ani dnes nerozhodlo o osudu trenéra Michala Petrouše, který je v ohrožení po nedělní vysoké ligové porážce 0:4 v Jablonci. Jasněji má být ve středu.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      bongor     před 13 lety 13.09.2011 20:17 |  
      0 0

      Ale bohužel zapomněli napsat,kterou středu.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 09:19 |  
        0 0

        Zdravim, problem skutecne pry neni v odvolani , ale v nahrade, treba Uhrin je jednim z nejdrazsich treneru v CR, navic pry sam ceka zdali by se nemohl vratit do sve oblibene zahranicni destinace , ono pry se uvazuje treba i o Janu , legrace je , ze nabidku udajne dostalo vice lidi , tak uvidime.Problem muze byt v odstupnem, na ktere maji treneri i asistenti pravo. To vite Petrous potrebuje hodne prachu, zije s damou , ktera je zvykla na velmi slune ziti........Platil stoji za Petrousem, ona revolte nekterych hracu, kteri nemohou Petrouse ani citit rozbiji sice celou kabinu, ale vedeni uvazuje spise nakupu novych hracu a odchodu onech neloajalnich hracu. Smutne je , ze Petrous komunikuje jen s nekterymi starsimi hraci, na mlade hrace pouziva spise revu , starsi hracum si nedovoli rict ani popel prestoze podle zakulisnich zprav z kabiny to vypada , ze nekteri hlavne starsi hraci hraji svji ligu...................Ono je to stejne i s Rebickem, prachu pry moc neni, k Platilove plusu je to , ze se snazi hlavne , aby vyplaty dostavali hraci a Rebicek neni sam, kdo rozhoduje o nakupech ci dalsich vecech , as mu radi jeho dcera od ktere ma pujcene stamiliony....

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 14.09.2011 10:15 |  
          0 0

          Moc jsi mě zpravodaji Jirko nepotěšil,ale mám z toho stejný dojem.
          Takže si necháme rudého Platila a zeleného Petrouše a vyházíme červenobílé nadějné kluky,které potom budeme závidět klubům co je koupí nebo dostanou skoro zdarma,jako dáreček od našich povedených šéfů.Tenhle scénář přece dobře známe.

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 10:47 |  
            0 0

            Zdravim, ne takhle cerne bych to az nevidel, pokud prijdou dalsi zminovani hraci je temer jasne , ze budou sedet hlavne lidi jako Vlcek, Hub a pod.jenze to vse take muze byt jen divadlo, nekdo , kdo skutecne taha za nitky proste nema o silnou Slavii zajem .

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              SKS70     před 13 lety 14.09.2011 11:13 |  
              0 0

              Dobrý den,

              jak to myslíte, že někdo by měl zájem o slabou Slavii ? - zde nějakou souvislost se současnou situací nevidím. Dále, o kterých hráčích se mluví? Je něco pravdy na tom Fillovi?

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                tantalos     před 13 lety 14.09.2011 11:38 |  
                0 0

                No, uvědomme si, že řada lidí v nejvyšším managementu na vazby na Křetínského a o jeho zájmu na síle Slavie skutečně pochybuji.
                V zásadě mohu říct, že jinak to, co Jiří píše, zhruba odpovídá zprávám a indiciím, které se dostaly ke mně.
                1. Petrouš nedokázal udržet v mančaftu klid a rozdělil jej na dvě části: prililegované penzisty a fackovací panáky. Z toho plyne jedna část problémů.
                2. Druhou část potíží vidím ve volbě posil. Je zajímavé, že se Platil a spol. zaměřují hlavně na konfliktní hráče, kteří měli ve svých klubech potíže.
                I tentokrát jjsou v hledáčku Filo a koupil se Frejlach, zájem byl o Blažka. Zřejmě je to snaha dál kabinu rozhádat. Samozřejmě velkou roli přitom hraje O. Chovaniec, od něhož nakupujeme nejvíc. Chovaniec a jeho mafiánský kamarád se starají o úspěch svých hráčů metodami, za něž by si je rozumný manažer odehnal co nejdál od těla.
                3. Slavii chybí fundovaný sportovní manažer. Nepochybuji o tom, že se Platil vyzná ve financích, ale ve fotbale to žádný velký expert není.
                AŘ je spíš začátečník, který musí za chyby tvrdě platit. Pochybuji, že by si do čela velké stavební firmy vzal úplného zelenáče, nebo jezdil v limuzíně řízené neurotikem bez řidičáku. Ve fotbale to ale dělá.
                4. Samozřejmě důležité jsou finance. AŘ se ale odřízl svým nevhodným chováním od starých sponzorů a nové najít nedokázal. Měl by potlačit své ego a hledat společníky.

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                tantalos     před 13 lety 14.09.2011 11:38 |  
                0 0

                No, uvědomme si, že řada lidí v nejvyšším managementu na vazby na Křetínského a o jeho zájmu na síle Slavie skutečně pochybuji.
                V zásadě mohu říct, že jinak to, co Jiří píše, zhruba odpovídá zprávám a indiciím, které se dostaly ke mně.
                1. Petrouš nedokázal udržet v mančaftu klid a rozdělil jej na dvě části: prililegované penzisty a fackovací panáky. Z toho plyne jedna část problémů.
                2. Druhou část potíží vidím ve volbě posil. Je zajímavé, že se Platil a spol. zaměřují hlavně na konfliktní hráče, kteří měli ve svých klubech potíže.
                I tentokrát jjsou v hledáčku Filo a koupil se Frejlach, zájem byl o Blažka. Zřejmě je to snaha dál kabinu rozhádat. Samozřejmě velkou roli přitom hraje O. Chovaniec, od něhož nakupujeme nejvíc. Chovaniec a jeho mafiánský kamarád se starají o úspěch svých hráčů metodami, za něž by si je rozumný manažer odehnal co nejdál od těla.
                3. Slavii chybí fundovaný sportovní manažer. Nepochybuji o tom, že se Platil vyzná ve financích, ale ve fotbale to žádný velký expert není.
                AŘ je spíš začátečník, který musí za chyby tvrdě platit. Pochybuji, že by si do čela velké stavební firmy vzal úplného zelenáče, nebo jezdil v limuzíně řízené neurotikem bez řidičáku. Ve fotbale to ale dělá.
                4. Samozřejmě důležité jsou finance. AŘ se ale odřízl svým nevhodným chováním od starých sponzorů a nové najít nedokázal. Měl by potlačit své ego a hledat společníky.

                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                  tantalos     před 13 lety 14.09.2011 11:40 |  
                  0 0

                  Omlouvám se za dvojí stisk enteru, vina je částečně i v mé klávesnici

                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                  Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 11:50 |  
                  0 0

                  Ano , to co ja pisi treba nejasne a kostrbate , shrnujete temer stopro.

                  • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                    jirkka     před 13 lety 14.09.2011 12:23 |  
                    0 0

                    V zásadních myšlenkách s Vámi oběma souhlasím. Ale dovolte mi poznámku k nákupu problémových hráčů:

                    nemůže to být při našich omezených finančních možnostech tak, že nakupujeme odložené hráče (Fillo). Prostě proto, že nemáme na to, abychom si mohli vybrat ty nejlepší a zaplatit je.

                    Mám pocit, že v dnešní době nikdo kvalitního hráče z kádru nevyřadí. (Ne každý má za ředitele Platila :))

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              bongor     před 13 lety 14.09.2011 13:00 |  
              0 0

              Teď jsi to řek úplně jasně,sparťan přece nemůže mít zájem na silné Slavii.

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              bongor     před 13 lety 14.09.2011 13:02 |  
              0 0

              Teď jsi to řek úplně jasně,sparťan přece nemůže mít zájem na silné Slavii,to by bylo proti jeho přirozenosti,stejně jako je proti naší přirozenosti nechat o Slavii rozhodovat rumuna.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Khadgar     před 13 lety 14.09.2011 10:56 |  
          0 0

          Dcera? To určitě...

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 11:35 |  
            0 0

            Ano, Fillo ma zajem odejit, jenze financni podminky , ktere ma v Plzni by Slavia asi tezko akceptovala , musel by jit niz, zatim se nejedna, podle yyjadreni agenta Chovance je ale situace okolo Filla tezko udrzitelna............, podivejte pane K., proste Rebicek neni jediny , kdo ridi nas klub , tohle konstatovani se Vam nemusi libit, ale je to tak. Proste v zakulisi neni jen Ales Rebicek a Slavia, existuji i dalsi scenare, to ukazuje nejen vyvoj ligy a nezajem nekerych hracu o deni na hristi, ale treba i dosavadni reakce vedeni, podobna situace i pres prvn misto v Gambrinuslie panuje i u konkurence, proste se ceka i na Uhrinovo rozhodnuti.........

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              Khadgar     před 13 lety 14.09.2011 11:52 |  
              0 0

              Já vím je to rozdělené ve vedení, jenom si to prosímtě ještě jednou promysli s tou dcerou.

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 12:05 |  
                0 0

                Psal jsem to ironicky , mluvil jsem s jednim z lidi , kteri znaji majetkove pomery rodiny Rebicku a tu dceru pouzil v nadsazce a narazce na financni pomery .

  14. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    jesus76     před 13 lety 14.09.2011 11:39 |  
    0 0

    že prý by mladej Uhrin i šel do Slavie, ale chce hodně vysoký plat, kvalitní posily, svůj realizační tým a toho hajzla Kudelu jako sportovního ředitele. Můj Bože, to už je fakt snad lepší ten Petrouš..

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Khadgar     před 13 lety 14.09.2011 11:55 |  
      0 0

      To je špatně, že chce svůj realizační tým? To je špatně, že chce místo Držmíška regulérního sportovního ředitele? Petrouš těžko může být lepší.

  15. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    Jakubisko     před 13 lety 14.09.2011 11:41 |  
    0 0

    Jen tak btw, v Jablonci byl ve VIP spolu s Platilem a Řebíčkem i Rosen...budu věřit že z čisté známosti a fanouškovství, ale nejsem si tím tak úplně jist. :)

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 11:46 |  
      0 0

      No vidite , ze kdyz chcete , ze premyslite a takovych detailu je vic , treba ve chvili, kdy predstavenstvo klubu iniciativne a dlouho do noci resilo udajnou krizovou sitaci , jel jeden z jeho clenu uz davno domu, nebo , kdyz si fandove vyrikavali ty zalezitosti s hraci, kde byl trener , vedeni , neverte na kecy , ze Petrous mel udajne nejakou nevolnost

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Jakubisko     před 13 lety 14.09.2011 12:57 |  
        0 0

        Tak to se ví kde byl Petrouš a vedení... vedení odjelo bavoráky a mercedesy ještě než hráči vůbec vyšli z šaten a Petrouš taky odjel svým autem, protože na zápas přijel později než hráči jelikož se byl podívat na zápas Bohemians - Slovácko.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 13:10 |  
          0 0

          No a nemelo by prave vedeni jt po takovem utani hojne navstivenem svymi divaky prave zavitat mezi ne a mluvi s nimi, o trenerovi , jeho pritelkni a kvapnem odjezdu mluvit radeji psat nebudu.

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            Jakubisko     před 13 lety 14.09.2011 13:26 |  
            0 0

            To neříkám, rozhodně mělo, jen říkám že tam prostě všichni byli a odjeli, nejsou za tím žádné konspirační teorie. :)

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 15:40 |  
              0 0

              Tady nejde o zadnou konspiraci, tady jde o chvani k fandum, tady jde o to , aby nelhali a tim prave vznika prostor ro konspiraci, nemuzu prece po jednom debaklu prohlasit , ze asistenti pujdou od valu a pak tedy po dalsm debaklu drzet hubu, to reseni musim mit pripravene, anebo radsi musim drzet hubu Ja, nebo je snad skutecne pravdou , ze se Platil neztotoznuje sesoucasnymi majiteli klubu a hleda cestu , jak se cti z angazma ve Slavii vycouvat.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Slawek     před 13 lety 14.09.2011 11:54 |  
      0 0

      Tak tomu teda věř !

  16. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    Slawek     před 13 lety 14.09.2011 11:43 |  
    0 0

    Tak ono se uvažuje o kdekom, jak je ve Slávii (u nás) v poslední době zvykem. Vypovídá to o tom, že dnešní vedení vlastně neví. Já jen zase nevím, proč rychle vyhlašujeme ultimáta, když na nesplnění poslední podmínky nejsme vůbec připraveni. Navíc na očekávané nesplnění. To si fakt mysleli, že bodovat v současném Jablonci je jen otázkou vůle? My musíme být za každou cenu k smíchu, že pane Platile? Nakonec stejně Petrouš zůstane, protože s tímto kádrem by neudělal díru do světa a ani GL žádný trenér. Každý kdo by přišel by do vínku dostal alespoň nějakého ligového hráče. A stejně by to mělo být s Petroušem. A až když by to nešlo tak by měl přijít trenér jiný, ale dopředu připravený, ne jej teprve hledat a k tomu ještě pořádně nevědět kde. Petrouš dostane pár hráčů a na nějaký čas důvěru. Možná mu trochu pročistí nejbližší okolí, aby mu do toho nekecali ti nepraví a pojede se dál. Tomu u nás říkáme koncepce. A protože je to tak jednoduché, tak ani nepotřebujeme sportovního ředitele. Vlastně v případě potřeby ho může suplovat Mirek Platil. Kdepak, my jsme přece Slavie (vy nejste nic !)

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      lassiter     před 13 lety 14.09.2011 11:53 |  
      0 0

      My máme sportovního ředitele, je jím Miroslav Držmíšek.

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        Slawek     před 13 lety 14.09.2011 11:55 |  
        0 0

        Já myslel, že se tady občas píše vážně....

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          lassiter     před 13 lety 14.09.2011 12:00 |  
          0 0

          ok, co by měl takový kvalitní sportovní ředitel dělat?

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 12:13 |  
            0 0

            Byy casy i ve Slavii, kdy delal servis A tymu, rozhodoval o nakupech hracu do nizsich vekovych tymu, mel na starosti skautink dospelych a dorostu, mel moznost zasahnout i do realizacniho tymu a hlavne byl odbornou oponenturou, za casu Jarolima se tato funkce zuzila na to, ze delal mladez a skautink pro Karla , po nastupu Platila jsem ucinkovan Drzmiska chapal jako prechodne tzv. nouzove reseni, tezko muze ze dne na den proflakly vedouci tymu, ktery tzv nosil cvicky Jarolimovi sefovat sportovnimu useku, navic za posledni leta delal v podstate jen sekretarinu, ona je jedno jak se ta funkce jmenuje , jde spis o jasne definovanou napln a jeji kompetence.

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            Slawek     před 13 lety 14.09.2011 12:18 |  
            0 0

            Jako zkušený znalec všech fotbalových specifik by měl stanovit koncepci a v souladu s ní pak klub budovat a postupně zvyšovat úroveň. Řídit sportovní úsek, tedy včetně mládežnických týmů a to v souladu s přijatou koncepcí družstva také doplňovat. Tím pádem by měl být i dobrým diplomatem, neboť úspěšná přestupová politika to vyžaduje. Není to funkce na jeden rok, proto by bylo ideální, kdyby sportovní ředitel měl ke klubu vybudován patřičný vztah. V žádném případě nepodléhá trenérovi, ať je jím kdokoli, měli by to být partneři, kteří jdou za stejným cílem. Vzhledem k tomu, že jeho pracovní náplň je velmi široká neumím si představit, že by mohl dobře vykonávat ještě jinou, důležitou činnost.

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              lassiter     před 13 lety 14.09.2011 12:54 |  
              0 0

              A to Držmíšek nedělá? Já to nevím, já se jen ptám. Ono se o tom totiž moc nemluví, on taky s veřejností nekomunikuje, takže je celkem těžký udělat si obrázek. On tu funkci nemá dlouho, asi rok?, z čehož asi deset měsíců byla Slavia těsně před krachem a zaměstnanci bez několika výplat. A v takových podmínkách se sportovně řediteluje těžko. Když se to dostalo do trochu normálních kolejí, tak se stanovila nová koncepce - dávat větší příležitost mladým odchovancům, tj. věc, po které se tady dlouho volalo a které všichni před měsícem aplaudovali, dnes už však tolik ne. Tým se doplnil o slušného, zkušeného golmana, věřme i slušného obránce, který se však bohužel zranil (oba zadarmo) a o nadějného reprezentanta do 21 let. Přišel i Hloušek, který věřím svou kvalitou Slavii ještě pomůže, a teď Frejlach. Mně to nepřijde od sportovního vedení špatný výkon za dva měsíce relativně normálního fungování. Jen nevím, komu za to připsat zásluhu.

              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 13:06 |  
                0 0

                S tinm lze souhlasit , ale role sportovniho reditele i za posledni tri mesice normalniho fungovani je i vhodne reagovat na deni v kabine , usmernovat sportovni i lidsky vyvoj v tymu, posily museji kncepcne zapadat do ramce klubu a ne naopak a v pripade neuspechu musi byt sportovni sef ne jen vedeni schopno jasne pojmenovat priciny , bavit se o tom, kdo privedl posily je temer usmevne , vsichni vime , ze Slavia zatim sbira spise odlozene fotbalisty , ktere jejich kluby nechteji , nebo kteri maji plat nad soucasny ramec klubu a neodvadeji adekvatni vykony.

                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                  lassiter     před 13 lety 14.09.2011 13:45 |  
                  0 0

                  Promiň, ale to jsou jen fráze. Co to znamená "koncepčně zapadat do rámce klubu" a která ze stávajících posil do něj nezapadá? "Usměrňovat sportovní vývoj v týmu" ? Jak víš, že sportovní šéf "nepojmenoval" příčiny? To, že to nesdělil veřejenosti nic moc neznamená, protože on jí nesdělil nikdy nic. A jenom to podtrhuje můj dojem, že kritika Držmíška může být z větší části způsobena tím, že o své práci nemluví, než tím, že by za ním žádná nebyla.

                  • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                    Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 14:09 |  
                    0 0

                    To jsou jen kecy , promn , co chces slyset konkretneji, ze je jen podrz tasku a ze to asi z vyjimkou tebe vsichni vedi , ze posily se delali na zaklade niceho , ze Drzmisek ma stale stejny kompetence jako mel driv, ze pro hrace je pan nikdo a analyza soucasnyho stavu, zadna se neudelala a ani delat nebude vsichni jsou vlastne spokojeny , dalsiho rejpala nepotrebujou , staci jim obcas nervni Zlamal, ktery svymi medialnimi vystupy obcas dela problemy ze......

                    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                      lassiter     před 13 lety 14.09.2011 14:19 |  
                      0 0

                      Konkrétněji jsem chtěl vědět to, co jsem napsal do těch otázek, na které jsi neodpověděl.

                      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                        Tonda     před 13 lety 14.09.2011 14:34 |  
                        0 0

                        Nevím proč Jiřího chytáte za slova, že ve slavii něco hodně hodně moc nefunguje musí být jasné úplně všem. Divadlo co se tam děje už 2 roky, zesměšnění slávistů, naprostá protichůdná prohlášení s činy, atd atd... To už není o lidské naivitě a neschopnosti, či smůle. To je dlouhotrvající záměrný jev. Není normální aby se hráči slavie po hřišti ploužili po 50 minutách hry, odjakživa měli slavisté ne-li nejlepší fyzičku v lize. Proč hrají s takovým nezájmem - nemyslím si že by v tom byl petrouš. To je hodně malá figurka. Staří ho ignorují a mladým je zřejmě pro smích, asi i proto to neunáší a prý po nich řve. Je naprosto zřejmé že ačkoliv se zdá že tohle už déle pokračovat nemůže, pokračovat to bude. Jak moc chtějí mít lidé v pozadí slavii silnou se ukáže taky právě v angažování trenéra. Pokud to bude další nezkušený trenér typu Habanec, je zřejmá snaha o prodloužení té mizerie zevnitř klubu. Bohužel o hře a osudu slavie v těchto časech nerozhoduje sportovní výkony ani sportovní úsek.

                        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                          opicemag     před 13 lety 14.09.2011 14:52 |  
                          0 0

                          Já jen nechápu, proč se tu pořád operuje s tvrzením, že někdo v pozadí by měl chtít Slavii slabou či něco podobného. Kdo a proč? Majitelé (a třeba i skrytí a nám neznámí) by přeci měli mít zájem o co nejúspěšnější a nejsilnější klub. sparta? To je blbost, ta má jiné problémy (Plzeň, rozhodně ne nás). Pelta? Tajemní spiklenci?
                          Kdo a proč by na tom měl zájem (někdo by mohl samozřejmě mít zájem nás ekonomicky vysávat a brát nám mladé hráče, jako to dělá Pelta)? Tyhle spiklenecké teorie mi příjdou trochu přitažené za vlasy. Navíc pokud by nám někdo měl škodit jen proto, že jsme Slavia. To je všem jedno. Pokud nám někdo škodí, dělá to z konkrétních důvodů. A mě by zajímalo, je-li někdo takový a proč to dělá.

                          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                            lassiter     před 13 lety 14.09.2011 15:01 |  
                            0 0

                            určitě někdo takový je, psalo se to nahoře v diskusi. navíc by se určitě přestal svět točit, pokud by někdo slavii úmyslně neškodil.

                          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                            Tonda     před 13 lety 14.09.2011 15:06 |  
                            0 0

                            Chápu, sám nejsem žádný zastánce spikleneckých teorií. To na co poukazuju je, že mi tohle vše už nepřipadá jako neschonost vedení, zaměstnanců. Tohle je opakované,a v posledních 2 letech s brutálními dopady na fanoušky znovu a znovu opakované. Dyť já už ani nemám chuť v pátek na ten fotbal jít. Mám strach že nám dukla dá trojku. Samotného mě opravdu zajímá cože se to tam děje a čemu - komu to slouží. Přece Řebíček když přicházel tvrdil že tyhle nešváry v komunikaci vylepší, a co se nestane? Máme tady ultimátum a pak několikadenní rozhodování. Proč proboha? To přece museli vědět dávno předtím že v jablonci neuspějeme, a obzvlášť když je kabina údajně rozdělená.. Proč nesháněli náhradu už dříve.. Sportovní úsek mi příjde že momentálně hraje druhé housle.

                            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                              martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 16:51 |  
                              0 0

                              Tohle mi prijde jako dobry nazor... ani ja nejsem zastance spikleneckych teorii, vazne ne. Prijde mi ale stale zarazejici amaterismus, kterej z toho porad couha.. platil, rebicek, rosen, petrous... furt stejny, zadna zmena v koncepci, v komunikaci, zadne sportovni cile, zadni novi partneri

                          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                            Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 15:09 |  
                            0 0

                            Podivejte , koupe klubu i fnanni prostedky do nej investovane a kym investovane mi zatim nikdo prilis nvysvetlil, tedy , kdyz pominu, ze si mel p. Rebicek pujcit od deti temer pul miliardy, sportovni vysledky mi taky prilis nido neobjasnil a mlceni bossu opet vypovida o chaosu , ktery vladne v klubu, co se tyce mladych hracu, dovolte dotaz, koho by jste chtel v soucasne dobe prodavat a vite co je zajimave , ze nam tradicni sponzorsti partneri ubyli a to tak v castkach okolo 30 milionu a jinemu lubu hadejte kteremu vzrostlo toto plneni zhruba o stejnou castku a muzete hadat , kam nekteri i kdyz ne vschni partneri odeslii.A nejde jen o to, nemate vysledky , nemate ambice , Vase pozice na trhu, na svazu ale treba i pro partnery je velmi nejista.

                      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                        Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 14:42 |  
                        0 0

                        U posil si myslim, ze je to jasne a hodne diskutovane , nelze zjistit , ze v Ostrave hraci neberou prachy a ze hrac ....potrebuje nutne az k uzoufani kes a proto pujde hrat za pulku, pak teprve resit vsechno nasledne treba co s hracem atd. V tom ostanm si myslim jsem ti odpovedel svymi pedeslymi prispevky , snad jen dodat, ze jsme meli v pslednich letech docela stesti na tyhle lidi Ricka , Jinoc a asi i Sramwe to proste zvladal o poznani lepe nez soucasny formalni p. Drzmisek.

                        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                          Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 14:44 |  
                          0 0

                          pardon , reditele ci sportovni manazeri v minulosti pusobici na Slavii byi Ricka, Sramek, Jinoch

                        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                          lassiter     před 13 lety 14.09.2011 14:59 |  
                          0 0

                          Pokud je jeho funkce formální, těžko s tím může on něco dělat. Takže jen Frejlach tedy. Nemyslím, že by byl nekoncepční, je fotbalový, má slušnou střelu, pokud byl k mání za slušný peníze, může to být dobrý přestup. Navíc pokud Janda v zimě neprodlouží, přijdeme o dalšího relativně slušnýho a již zkušeného záložníka.

                          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                            Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 15:19 |  
                            0 0

                            Co bude v zime , vzdyt momentalne nevime ani co bude v sobotu a Freilach, to snad v teto chvili nebudu uz radeji komentovat. Ptal jste se na konkretni pripad prestupove politky , takhle si totiz obhajite kazdeho hrace, ze ten ci onen odejde , rozsieni kadru atd., ale uz si jaksi neucvedomuju momentalni prinos tohoto race , to kdyz vychazim ze stare , zname pravdy , ze posila ma byt vyrazne lepsi nez mi hraci a ma okamzite tuto pravdu dokazat, proto se ji rika posila.

                            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                              lassiter     před 13 lety 14.09.2011 15:32 |  
                              0 0

                              No vidíte, a jeden by řekl, že myslet v září na to, co bude v prosinci, je, když už ne koncepční, tak alespoň rozumné. Minimálně se tím člověk připraví na ty internetové kritiky, kteří by v lednu jako jeden muž povstali a řvali, co že to za stupidní sprotovní vedení máme, když ví, že Janda odejde a nikoho za něj nemá.

                              • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                                Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 15:50 |  
                                0 0

                                Janda , prosim znate tuto konkretni kauzu , Ja ano, ale pokud o tom nechce sam hrac hovorit do medii, tak to v jeho pripade respektuj uvedu jen , ze prodlouzeni smlouvy a pozadovany obnos by stal mene nez Freilach a to melo byt okamzite reseni, okamzite reseni situace , ne v zime , ne v lete pristiho roku, ale to Vy vite , dobre vite , proste se snazite tu neschopnost vedeni rozmelnit a udelat z ni tema , ktere nikoho nebude zajimat, dobra taktika , jeste by mi zajimalo, mate alespon VIPKU, bez urazek mozna Vam ji za Vas heroicky vykon daji.

                                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                                  lassiter     před 13 lety 14.09.2011 16:44 |  
                                  0 0

                                  Nevím, já nechápu Frejlacha jako hráče, který nám má okamžitě pomoct, zvlášť když byl dlouho zraněný. O Jandově kauze a o tom, kolik chce peněz, nevím vůbec nic.

                                • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

                                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 16:55 |  
                                  0 0

                                  Pochopitelne pokud janda dostal nabidku nizsi nez Frejlach, tak je to skandalni. Ovsem nevime o tom nic, tedy alespon ja ne.. osobne si myslim, ze v sestave by mohlo byt misto pro oba, ale pokud dostal Frejlach prednost, bylo by to nepochopitelne..

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      SKS70     před 13 lety 14.09.2011 12:07 |  
      0 0

      to Tantalos + Jiří: děkuji moc. To, že má Rosen stále vliv na chod klubu vůbec nepochybuju. Slavii holt nestačil jeden Abrhám - proto přišel Frejlach, který je podle mého názoru i fotbalově úplně na h....., k tomu problémový Fillo anebo Blažek!! Uhrina také nepovažuji za zcela vhodnou eventualitu - je to kamarád Doležala a navíc člověk, který je závislej na kartách, tudíž snadno ovlivnitelnej. Jsme v řiti a světlo na konci tunelu nevidím.

      to Slawek: souhlas, historie se opakuje, je to stejný divadlo, jako v případě ultimata Jarolímovi v zápase s Baníkem.

  17. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 14:59 |  
    0 0

    trochu z jineho soudku. at si zkratime cas na kockopsa co prijde..
    koho chcete za predsedu Rajchla nebo Peltu. ja jsem ac tomu pomalu sam nemuzu uverit jsem nakonec pro peltu.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Jiri1     před 13 lety 14.09.2011 15:13 |  
      0 0

      Je to hruza , ale byl bych radeji , kdyby to byl Pelta. Duvod je prosty , je citelny ,dokaze sehnat prachy a hlavne mi nezivi hlodama s nekonkretnim obsahem.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      tantalos     před 13 lety 14.09.2011 15:25 |  
      0 0

      Je to podobné jako otázka: Chceš být radši upálen, nebo uvařen v horkém oleji?

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 15:35 |  
        0 0

        :-) presne vystihujes oba kandidaty. smutne.. presto jeden z nich to zrejme bude.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          bongor     před 13 lety 14.09.2011 15:59 |  
          0 0

          Lepší špatný,než ještě horší.Vzpomeňte si na Ivánku,nad jevištěm visel nápis"Lepší Brabec v hrsti,nežli Pelta na střeše".Pelta jako předseda svazu by byl vrchol ostudy,které už tak máme dost.

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 16:40 |  
            0 0

            :-) vidis, na to jsem uplne zapomel. stale se ale domnivam ze Pelta je variantou spatnou. Rajchl s podporou Paclika a s Berbrem v zadech, kde si dovoluji podlplacet uplne verejne listkama na barcelonu delegaty je naprosto do nebe volajici.
            1) to ukazuje kde jim jsou fanousci
            2) to ukazuje ze pro prosazeni svych zajmu se nestiti niceho a jeste to omlouvaji tim, ze si to tito lide zaslouzi
            3) jak si to muze kandidat, ktery nema zadne prime napojeni (jen podpora paclika) dovolit? = jeste jsem nevidel, ze by to bylo jako jen tak jako pratelske gesto

            nakonec uz prvni vlstovky tu jsou... nominace na zapas olomouc - plzen, kde piska muz z plzenska (berbrova kraje). no nevim.. ale lepsi zitrky nas s timto panem tedy necekaji ani nahodou...

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 16:59 |  
              0 0

              Pozor na to, Pelta je zas namocen do podivnych kseftu se slavii a ma nejake vztahy s nasim vedenim, ktere - jaksi nejsou vylozene v nas prospech..

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              quelhar (admin)     před 13 lety 14.09.2011 17:06 |  
              0 0

              Uprimne receno Kralovec Plzen v Olomouci spis poskodil, nez ze by jim pomohl: penalta na Petrzelu byla stoprocentni, penalta na Bakose se rozhodne dala piskat, prvni zluta pro Bakose byla z meho pohledu tak trochu podivna (tj. prisna) a ofsajd pri tretim golu vykompenzoval v prvni puli druhy asistent odmavanim neofsajdu Rajtorala, ktery sel s jednim spoluhracem z vlastni pule sam na golmana...

  18. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    opicemag     před 13 lety 14.09.2011 21:58 |  
    0 0

    Takže středa je skoro u konce a zase nic. Již v pátek hrajem a na řešení to zatím nevypadá.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      Kactus     před 13 lety 14.09.2011 22:04 |  
      0 0

      a cos cekal? kazdy termin, ktery oznamil Platil, byl zasadne nedodrzen.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 22:38 |  
          0 0

          tak koukám že Ondra Čelůstka zařídil senzaci.

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 14.09.2011 22:38 |  
          0 0

          tak koukám že Ondra Čelůstka zařídil senzaci.

          • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

            opicemag     před 13 lety 14.09.2011 23:21 |  
            0 0

            Jak ten by se nám hodil... (No v podstatě každý stoper. Kéž už tu je Latka).

            • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

              fiki     před 13 lety 15.09.2011 10:29 |  
              0 0

              Aktuálně z deník sport.cz : Fotbalisté pražské Slavie se posílili o útočníka Jana Blažka. Z Liberce přichází do Edenu na roční hostování s následnou opcí na přestup.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 18:03 |  
      0 0

      Náhodou, není větši luxus, než trenérsky debutovat přímo v derby pražských S. Není co ztratit, dá se jen zamachrovat. Vzpomeňte na Karla, jak si to tehdy užil!

  19. Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

    lassiter     před 13 lety 15.09.2011 10:28 |  
    0 0

    Fotbalová Slavia získala další posilu. Z Liberce přichází na roční hostování s opcí na přestup útočník Jan Blažek.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      SKS70     před 13 lety 15.09.2011 10:40 |  
      0 0

      tak teď mi odlehlo, jsme z nejhoršího venku. Zrovna ten to vytrhne.......

      • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

        JS (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 10:48 |  
        0 0

        hned pujde se Zbynďou někam zakalit... :D ještě jim tu chybí Holenda do party

        • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

          SKS70     před 13 lety 15.09.2011 11:03 |  
          0 0

          A vezmou s sebou ještě Čonťáka. Včera údajně byla nějaká reportáž na Nově o tom, že u něj museli v noci zasahovat benga kvůli rušení nočního klidu. Tady fakt chybí už jen ten Fillo - ten se zase údajně měl nějak pošťuchovat s Vrbou. A naposled by k nám mohl ještě přijít rodák z Bruntálu a dnes extrémní Pražák - sparťan a extra blb v jedné osobě - s. Řepka.

    • Re: Slávistický víkend (10. - 11. 9.) - výsledky

      vojtechusv     před 13 lety 15.09.2011 10:57 |  
      0 0

      Zbláznili se...