Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

Slavia získala další posilu, ofenzivního záložníka Tomáše Frejlacha z Baníku Ostrava, který v klubu podepsal tříletou smlouvu. S klubem navíc začal trénovat také obránce Martin Latka, který je po ukončení angažmá v Řecku volným hráčem.

"Tomáš byl jedním z vytipovaných hráčů na pozici, která byla uvolněna Karolem Kiselem, věříme, že je to správné řešení, které pozitivně projeví už na utkání v Jablonci," uvedl pro oficiální web Slavie generální ředitel Miroslav Platil.

"Jsme rádi, že Slavia projevila o Tomáše zájem. Je vidět, že nový majitel klubu má velký zájem vybudovat tady silný tým. Věříme, že má potenciál nahradit Karola Kisela, je to typově podobný hráč s dobrou střelou. Přál bych si, aby Slavii pomohl stoupat tabulkou a hlavně se na závěr ligy probojovat do evropských pohárů," uvedl Ondrej Chovanec, zástupce společnosti Chovanec Sport Agency. 

Šestadvacetiletý odchovanec Kutné Hory má v lize na svém kontě 105 startů a 11 branek. Prošel reprezentacemi U19 a U21, za které si připsal 9 startů a 3 góly.

Detaily působení Martina Latky ve Slavii by se měly dotáhnout v průběhu tohoto týdne. Latka už začal trénovat s kondičním trenérem Janem Netscherem, jelikož má po nespecifikovaném chirurgickém zákroku. K zápasům tak nejspíš v nejbližších týdnech ještě nebude moci nastoupit.

Martin Latka přišel do Slavie v roce 2003 a působil v ní až do roku 2009, kdy odešel do řeckého Panionisu. Hrál se Slavií v Lize mistrů a má na kontě dva tituly.

Komentáře (112)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    naplavnik     před 13 lety 05.09.2011 13:26 |  
    0 0

    dle mého spíše přeceňovaný hráč, ale když bude zdraví sloužit, tak snad týmu a hře prospěje

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      mirecek1111     před 13 lety 05.09.2011 13:33 |  
      0 0

      dlé mého taky, ale což..
      Jinak ted se aspon ukáže jak velký tupec je náš tréner. Protože pro něj bude rozhodnutí koho z dvojce Jarolím - Petrák posadit určitě "složité"..

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        japhy     před 13 lety 05.09.2011 14:13 |  
        0 0

        Taky mě to zprvu napadlo, ale jestli budeme hrát uprostřed v pěti, tak vlastně jen nahradí Milutinoviče - Janda,Frejlach,Petrák,LJ,Koreš. I když, kdo ví... Pokud má opravdu nahradit Milutinoviče, který možná skončí v B a pak se na něj zapomene, tak rozhodně posílení.
        Až se uzdraví Cicman s Hlouškem, možná bude ten Latka, nedej bože ještě někdo do útoku, tak se ale opravdu bojím o dobrou ruku trenéra. Na jaře postavil to, co bylo, naštěstí si to dobře sedlo a bylo fajn. Teď už se ale bude muset začít makat a myslet. Bojím, bojím. Nechám se tedy překvapit, i když vím, že v poslední době se mi ta překvapení moc nelíbí :)

  2. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    polivka     před 13 lety 05.09.2011 13:32 |  
    0 0

    Myslím, že lepší, než Hušbauer ze Sparty, co?

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      PetCC     před 13 lety 05.09.2011 14:24 |  
      0 0

      Co je to Hušbauer? Spartu nesleduju.

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        DrFe1     před 13 lety 05.09.2011 14:35 |  
        0 0

        Je to člověk vyhánějící sedláky

        • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

          hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 19:15 |  
          0 0

          fakt dobrý

  3. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 13:34 |  
    0 0

    ondrej chovanec uz s nama zase kámoší?:)

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      edenian     před 13 lety 05.09.2011 19:20 |  
      0 0

      S nama urcite ne, neboj. Mozna s Platilem a Rebickovo prachama.

  4. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    tantalos     před 13 lety 05.09.2011 13:58 |  
    0 0

    No, že bych zrovna jásal, se říct nedá. V Ostravě se ho rádi zbavili, nechtěli ho do mužstva, možná ze stejných důvodů, jako se Slavia zbavila Trappa, i když svou roli hrál i nedobrý zdravotní stav.
    Pozitivum: Frejlach fotbal hrát umí a průměrná kvalita kádru se tím o něco zvýší.
    Negativa: 1. Kdysi velice nadějný hráč spíše stagnuje a možná i klesá na kvalitě.
    2. Jak napsal Kosheen, opět kšeftujeme s O. Chovancem.
    Závěr: Představa, že dokáže nahradit Kisela, mi nepřipadá reálná. Spíše nahradí Milutinoviče.

  5. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Jarda66     před 13 lety 05.09.2011 14:02 |  
    0 0

    No pánové, nevím jak vy, ale já sem z tohodle tahu hodně zklamanej... To, že přivedeme hráče, kterej ani nevyčnívá v posledním týmu tabulky se vám zdá jako posila??? To fakt ne, tohle je tragédie... Frejlach nešahá Karolovi ani po kotníky... Navíc je to namyšlenej debílek a to myslím vážně protože bydlím kousíček od Kolína, kde Frejlach taky hrával... A co mi říkal kamarád co s ním kopal, většího debila v týmu nebylo... Tak nevím, co von provede s naší ,,pohodou" v kabině. A hlavně by mě zajímalo na druhou stranu co provede s naší nepohodou na hřišti... Prostě pro mě katastrofa a špatnej tah...

  6. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 14:07 |  
    0 0

    Jane, nehrál u nás v dorostu kdysi Frejlachův brácha. Mám pocit, že jsi o něm kdysi psala. Co s ním je teď?

  7. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Mickey     před 13 lety 05.09.2011 14:21 |  
    0 0

    No, uvidime jak mu bude slouzit zdravi a jak na tom bude konstruktivne, ale verim ze momentalne bychom meli hrat 4-5-1 (pokud neprijde utocnik) a to nejlepe v teto sestave
    ---------Petrak----Janda(Jarolim)------
    Kores---------Frejlach----------Hlousek
    ---------------Pospech--------------------
    v pripade ze by musel hrat LJ, tak by jandys sel misto stepana asi no, navic je to i variabilni protoze v tomhle systemu by se dalo prejit na 4-4-2 s tim, ze adam se posune do utoku, jandys doprava, stepan doleva a Ondra s Frejlicem budou uprostred.... ale uvidime jak to Petrous posklada no ...

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      Oja     před 13 lety 05.09.2011 14:47 |  
      0 0

      Teď jsem to sem chtěl napsat, že záloha Petrák, Jarolím - Koreš, Frejlach, Hloušek vypadá podle jmen hodně dobře. To, že bych Jarolíma v sestavě nechtěl je druhá věc, takhle se mi to ale zdá reálný a dobrý.

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        Mickey     před 13 lety 05.09.2011 14:51 |  
        0 0

        Ja osobne bych vedle petraka preferoval Jandyse, kterej svou bojovnosti a primocarosti me vetsi plus nez Jarolim, ktery podle me dost ztratil na motivaci a mozna by mu pomohlo, kdyby zjistil ze misto v zakladu nema jisty. Sice jandys casto zmatkari a dela chyby v nebezpecnych prostorech, ale trener by mu mel toto dokazat vysvetlit.

        • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

          mirecek1111     před 13 lety 05.09.2011 14:56 |  
          0 0

          jinak řečeno ale přesně tak :)

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        mirecek1111     před 13 lety 05.09.2011 14:55 |  
        0 0

        Janda do zálohy patří. Budu upřímný a řeknu, že mi posledn měsíce lezl čím dál víc a víc na nervy tou svou "nefotbalovostí" a neustálým válením po trávníku ale taky na něm bylo každý zápas vidět, že je to ohromný dříč a v posledním zápase s MB při pohledu na tu ohromnou odpornost, co předváděl v útoku Pospěch jsem definitivně procitnul.
        Raději se budu dívat na antitechnika Jandu, který ale jede na hřišti každý zápas na 100% celých devadesát minut než na to co v poslední době začal předvádět Pospěch a až na vyjímky celé své angažmý po návratu z Itálie předvání Jarolím. Těch dvou se musíme ve Slavii zbavit, proto se modlím za to, aby Řebíček zaplatil i Ondráška a Frejlach se chytnul. A Janda at tam klidně někde hraje taky..

        • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

          capi (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 14:58 |  
          0 0

          Problém je, že Jandovi v zimě asi končí smlouva a nezdá se, že by ji chtěl prodloužit. Ono se mu v současné době nedá moc divit. Bude mu 25 a v tuto chvíli není ve Slavii moc perspektiva, že by se mohl třeba ukázat v evropských pohárech. A jak nám scházel se ukázalo v druhé půli s MB, když už kulhal a pak byl vystřídaný. Od té doby jsme se už vůbec za půlku nedostali...

          • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

            vojtechusv     před 13 lety 05.09.2011 14:59 |  
            0 0

            Tak Janda perspektivu taky moc nemá.:-) Posledních X let hraje na stejný úrovni.

          • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

            mirecek1111     před 13 lety 05.09.2011 15:05 |  
            0 0

            No to jsem taky slyšel, ale kdo ví jak to je.. třeba je to jenom kec a prodlouží.

  8. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    vojtechusv     před 13 lety 05.09.2011 14:26 |  
    0 0

    To nám ho dali zadarmo?

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      Jarda66     před 13 lety 05.09.2011 14:43 |  
      0 0

      ani bych se nedivil, kdyby nám k němu ještě připlatili

  9. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Barlblog     před 13 lety 05.09.2011 14:46 |  
    0 0

    Těžko hodnotit, ale je to asi nejdostupnější kvalitní záložník. Nikoho jiného nejsme schopni přitáhnout.

    Fejlach se určitě stane součástí základní sestavy a doufejme, že trenéra přesvědčí na 4-5-1. Osobně jsem za něj rád, fotbalista je to určitě kvaltní, co se povahy týká, tam uvidíme, každopádně bych ho nehanil a spíše uvítal, moc nechápu fanoušky, kteří nadávají i při vyloženě pozitivní zprávě.

    Když přicházel Kisel, taky jsme byli skeptičtí a v tomhle směru jsem se poučil, hodnotmě ho až po 5-10 zápasech.

    Co se Milutinoviče týká, já jsem psal před sezonou, že uplně nesdílím očekávání vkladená na tohoto hráče. V ČR je delší dobu a neprosadil se v Přibrami, kde pracovat s mladými celkem umí a jeho největší "úspěch" bylo pár zápasů za Hlučín. Jenom střela už v dnešním fotbalu nestačí. V těch minutách co hrál se mi zdál pomalý a jeho věk už taky není plus. Alibistické přeřazení do B-týmu je však nesmysl, buď by měl dostat čas v A-týmu, nebo by měl z klubu odejít, třeba jako součást nějaké výměny.

  10. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 14:47 |  
    0 0

    Ondra Zlámal dostal k narozkám Frejlacha, gratulujeme :D

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      edenian     před 13 lety 05.09.2011 19:29 |  
      0 0

      Ja bych teda nasel lepsi darek :-)

  11. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 14:53 |  
    0 0

    hlavne at mu drzi zdravi, cutalista to saptny neni a treba bude citit sanci se ukazat a pred duchodem jeste odejit ven. jen by mi bylo lito pokud by jeho prichod mel odskakat petrak.

  12. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    korwin     před 13 lety 05.09.2011 15:07 |  
    0 0

    Tak ještě schopnýho trenéra, nějakýho útočníka a obránce a jedem na poháry :-)

  13. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 15:17 |  
    0 0

    pamatuju si když byl v liberci že jsme ho tu dost lidí chtěli :) , on hrát umí důležitý bude ho ktomu přesvědčit.

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 15:30 |  
      0 0

      tak co myslíte je to dobrej nebo špatnej nápad nebo jakej je to nápad :)

      podle mě to je dobrý ale ono v českém fotbale těžko soudit

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        lassiter     před 13 lety 05.09.2011 15:44 |  
        0 0

        no jestliže pan Dušan Svoboda odcházel naštvaný, pak je to bezpochyby dobrý nápad :-)

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        quelhar (admin)     před 13 lety 05.09.2011 15:45 |  
        0 0

        To je otazka... Vypada to, ze jdou proti sobe Plzen a Sparta i na funkcionarskem poli, aspon tak to chapu ja. Plzen ma v zadech Berbra, Damkovou, Rajchla a jako spojence tak zrejme Duklu. Sparta ma ve hre Svobodu s Peltou a Hrdlickou. Slavia je evidentne na strane Sparty.

        V zasade je konec Macely a hlavne Kruly jedine dobre, ale jak to bude vypadat ted pod Damkovou, to se teprve musime nechat prekvapit. Ale nove rozhodci si asi ani Damkova nevycuca z prstu a provarene osoby jako Kralovec, Kocourek, Franek, Adam a spol. tam zustanou porad a jejich sympatie nikdo nikdy nezmeni. Jen treba nebudou tolik nasazovani na zapasy Sparty a Jablonce, jako v minulosti...

        • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

          Kactus     před 13 lety 05.09.2011 16:48 |  
          0 0

          chapu, proc jsme na strane rudejch, osoba naseho GR to jiste zajistuje, ale hlava mi to nebere. Dalsi duvod proc by mel Platil jit.

          Jinak je to docela zabava, jen to potvrzuje, ze s takovym spolkem toho mit co nejmene spolecneho.

          • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

            Serf     před 13 lety 05.09.2011 17:01 |  
            0 0

            Jestli si dobre vzpominam, se Spartou jsem tak nejak spolecne pekli i drive, za Dolezala urcite. Za timhle bych Platila nevidel.
            Muze tam byt vic duvodu, ale jeden bych mel - averze klubu vuci SPA/SLA (obecne Praze), ono to bude dost podobne jako u fanousku, nedelejme si iluze.

            • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

              vavicek     před 13 lety 05.09.2011 17:17 |  
              0 0

              Je to nepochopitelné, protože se nás to vůbec netýká. Nevidím důvod proč bychom měli eventuálně krvácet v zájmu Sparty. Ono se stačí podívat jak do toho začala Sparta od začátku šlapat. Je jasné, že se to Plzni vůbec nelíbí.

        • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

          bongor     před 13 lety 05.09.2011 20:41 |  
          0 0

          Souhlasím s quelharem.Konec této komise je pozitivní zpráva,to jejich "nasazování"sparťanů na zápasy sralty bylo už tak doočíbijící,že to bylo trapné.Smutná zpráva je,že by Slavia byla schopná pomáhat peltovské a sralťanské klice,to je výsledek
          působení rudého g.ř.ve Slavii,doufám ,že to A.Ř.prokoukne a změní.

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        capi (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 15:48 |  
        0 0

        Myslím, že už příští kolo ukáže, co to bude znamenat. Tím myslím, jaké budou nominace rozhodčích a co ti na hřišti předvedou. Ale, že se to nelíbí zástupci Sparty, může být velmi zajímavé, když si zrekapituluju začátek této sezóny...

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        doors     před 13 lety 05.09.2011 16:04 |  
        0 0

        Tohle je těžko říci.
        Z čisté škodolibosti je to dobře, že Sparta, potažmo Jablonec, ztratí vliv.
        Neutrálně - je to z bláta do louže. Berbr - sám o sobě stejný jako Pelta a spol... Navíc mi to připadá velmi zvláštní, že předsedkyní komise rozhodních je partnerka vlivného činovníka svazu..
        Takže nám to asi bude úplně jedno, nejspíš se budeme tím dobře bavit.

  14. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    Kactus     před 13 lety 05.09.2011 16:57 |  
    0 0

    a Olomouc stahla odvolani proti trestu za korupci.
    coz taky o necem svedci ...

  15. Další posil

    Ferguss     před 13 lety 05.09.2011 17:18 |  
    0 0

    Latka už u nás začal trénovat, začíná to vypadat k světu. Ještě vykopnout tělocvikáře s Platilem a možná by to mohlo i jít.

    • Re: Další posil

      urs (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 22:37 |  
      0 0

      já bych do obrany ještě podepsal Krajčíka :) ať si můžeme zpívat, že dobří holuby se vracejí :))

      • Re: Další posil

        PetCC     před 13 lety 05.09.2011 22:51 |  
        0 0

        Krajčík ještě chodí? Mě se zdálo, že je už skoro invalidní. Věk se nezastaví.

    • Re: Další posil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:19 |  
      0 0

      A koupit Milosavljeviče z Karviné!

  16. Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

    podol (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 18:03 |  
    0 0

    Podle mne,to s rozhodčími nemůže být horší,než bylo za Macely.
    Nechme se překvapit,možná bude nové koště mést lépe.
    Pokud jde o Frejlacha,mohl by být posila.Alespoň je vidět nějaká snaha o posílení.Ale nebude také hned,nový hráč by se měl
    zapracovat do mužstva,sehrát s ostatními.Na to jsou přípravné
    zápasy.ne měnit většinu sestavy každý zápas.Tak si nepředstavujme,že nastoupí v Jablonci a že hned rozhodne.
    Cesta z našeho srabu bude dlouhá.Podol

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      edenian     před 13 lety 05.09.2011 19:35 |  
      0 0

      Konce nelze dohlednout. Ja osobne tyhle parte do budoucna neverim.

    • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

      jiras     před 13 lety 06.09.2011 10:13 |  
      0 0

      Říká se, že si hráč musí zvyknout na systém týmu. My žádný nemáme, takže to zvykání bude jen o tom mu ukázat, kde je v Edenu WC. :)

      • Re: Tomáš Frejlach do Slavie!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:20 |  
        0 0

        Výborně napsáno!

  17. Na lampasaky uz v patek....

    mart     před 13 lety 05.09.2011 20:16 |  
    0 0

    Perfektni!
    Nejen ze to neuvidim zive v Edenu, .... dokonce to neuvidim ani v TV.... v dobe zapasu se budu prepravovat do Prahy "na fotbal"....
    Proste parada!
    Parchanti!

    • Re: Na lampasaky uz v patek....

      PetCC     před 13 lety 05.09.2011 22:50 |  
      0 0

      To je toho. Buď rád, že to neuvidíš :-)

      • Re: Na lampasaky uz v patek....

        mart     před 13 lety 05.09.2011 22:59 |  
        0 0

        :)

  18. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 23:32 |  
    0 0

    Jako tohle už nevypadá špatně, to je klidně na 3-5 místo (vím, že toto složení nemůžeme využít hned).

    Čontofalský - Nitranský, Latka, Kaufmann, Trubila - Jarolím, Petrák - Janda, Frejlach, Koreš - Pospěch

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 05.09.2011 23:34 |  
      0 0

      Já blb zapomněl na Hlouška. No tak v tom případě:

      Čontofalský - Nitranský, Latka, Kaufmann, Trubila - Jarolím, Petrák - Koreš, Frejlach, Hloušek - Pospěch

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        denydzlSKS     před 13 lety 05.09.2011 23:37 |  
        0 0

        Ta první je lepší...

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        Slawek     před 13 lety 06.09.2011 21:32 |  
        0 0

        Ta první je fakt o něco lepší, neboť Hloušek je jen a jen běžec a Kaufman není lepší než Hubáček. To uvidíte, že problémy budou i s Latkou. ten vůbec neumí hrát čistě. A chybí forvard k Pospěchovi !

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:15 |  
      0 0

      Bez druhého útočníka se do první pětky prostě dostat nemůžeme, smiřme se s tím.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      Slawek     před 13 lety 06.09.2011 21:28 |  
      0 0

      Pozor ! Kaufman už nejednou dokázal, že stoper není !!!

  19. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    opicemag     před 13 lety 06.09.2011 00:21 |  
    0 0

    Latka je skvělá zpráva. Toho potřebujeme. Frejlach má šanci se ukázat, uvidíme, co v něm je. Kéž by se chytil. Tak ještě snad útočníka. Pospěch je tam sám, Standa nemá již na celý zápas a nevím, jestli naši mladí útočníci jsou použitelní hned.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      bongor     před 13 lety 06.09.2011 07:59 |  
      0 0

      Já toho Frejlacha viděl asi jen dvakrát a docela se mi líbil,hlavně jeho střelba z větší vzdálenosti.Ovšem trochu mě znepokojují jeho reference,co se týká povahy,ale nemusí to být pravda,poslední dobou už jsem čet těch "drbů"až až.No doufejme,že to pravda není.
      Co se Latyho týká,toho potřebujeme víc než hodně.Snad u nás dlouho vydrží a trochu to ošéfuje v kabině.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      naplavnik     před 13 lety 06.09.2011 08:03 |  
      0 0

      s těmi útočníky máš asi pravdu, standovi už nechybí jen bojovnost, vše ostatní už spíše pozbyl, a co se týče mládeže (duo vv, tusjak, hurka) na ligu asi nemá nikdo (snad hurka). viděl jsem uvedené útočníky kopat za béčko a jediný, kdo se tam trochu prosazoval byl pravidelný střelec béčka paprčiak. v systému 4-4-2 bych to spíše viděl na hlouška, golový je a rychlostně taky dobrej. v případě zranění zbyni je to však malér, ale typově by to mohlo sedět zákostelskýmu, se kterým tedy vláčej sestavou jako s onucí, ale v tom nešťastném poharu hrál snad zase hrot, ne?

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:08 |  
      0 0

      Útočník schází hodně, na tom by měli zapracovat nejvíce. Obávám se, že Pospěch má zase nějaké ,,modré období´´ :-((

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:17 |  
      0 0

      Já bych stavěl útok Pospěch - Hloušek a Standu jako žolíka. Když to Hlouškovi nepůjde, začne v útoku hrát Hurka.

      4 - 5 - 1 nemám rád, ledaže by se to opravdu umělo, jako v Plzni.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      Viking     před 13 lety 06.09.2011 11:09 |  
      0 0

      Drulák se zbytečně shodil tou vulgaritou, mohl to říct normálně a všichni mu zobali z ruky.

      To, že je nároďák zklamání, že tam ruka ruku myje, všichni se plácají po ramenou jak jsou dobří, nepřijmou kritiku atd je prostý fakt. Že se do toho nechat namočit Šmíca bych ale nečekal.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        Navar (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 11:56 |  
        0 0

        Nenechám se strhnout davovým šílenstvím a řeknu svůj názor: Takovou kritiku jako od Druláka si tým nezaslouží, jeho současná kvalita je velmi nízká a nemáme kde brát. Pořád čtu, jak bychom měli dát v repre šanci novým hráčům - ale komu???? My už dnes nikoho nemáme!!! Bílek to zkouší, jak může - Jiráček, Pekhart, Rezek, Kolář, šanci dokonce dostali i Milan Černý nebo V. Kadlec. Ale holt nejsou lepší než různí Barošové, Plašilové nebo Rajnochové. Je mi líto, ale je to tak. Jak může říct Drulák třeba tohle: "Chtěl bych, aby byli tam, kde kdysi byl s nároďákem Karel Brückner. Tehdy v podstatě z bezejmenných fotbalistů udělal hvězdy."
        Brückner měl svého času nejlepší českou generaci, základní stavební kameny evropských velkoklubů - Nedvěda, Poborského, Šmicera, Kollera, Jankulovského, Galáska, Čecha, Ujfalušiho, Rosického, Baroše... Bílek má o dvě až tři třídy horší hráče, to je prostě fakt. Já si nemyslím, že by to někdo jiný dělal výrazně lépe.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:04 |  
          0 0

          Navare, dovolim si nesouhlasit. kdyz se podivas na nominace hracu od nastupu Rady, tak pokud nejsi slepy musis videt, ze nominace neni delane podle momentalnich vykonu, nebo nejak koncepcne, ale jakoby na prani nekoho dalsiho. rovnez si nemyslim, ze by z tech mladych kluku, co byli v 21, nebo ve 20, nikoho nemohl vybrat. treba i proto aby se ten kluk otrkaval.
          samozrejme v jednom pravdu mas. ti hraci urovne nedveda, jankulovskeho a spol.nedosahuji, ale take nejsou horsi ne litevci, nebo ruzni asijsky borci

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:05 |  
          0 0

          Pakliže nemám takové hráče, musím vytvořit silný tým s jasným rukopisem. Všichni, kteří dostali šanci, jí dostali pouze na chvíli. Takhle se nebuduje tým. Takhle jenom oddalujeme co bude muset jednou přijít - reorganizace kádru a přechod na současný styl fotbalu. Není to tedy jenom o hráčích ale o trenérovi, viz Guus Hiddink. Bílek je bohužel fotbalový niemand...

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          Khadgar     před 13 lety 06.09.2011 12:07 |  
          0 0

          Určitě by to někdo jiný mohl dělat výrazně lépe. Bílek už to podělal ve Spartě, kdy se po neúspěšným zápase vždycky schovával za alibistický kecy a dělal ze sebe ubrečence. Reprezentace pod ním nemá nějaký stálý systém, ty hráči většinou nevědí co mají hrát. To mi na tom vadí nejvíc. Prostě tam nevidíš nějakou systémovou práci, je to takový kočkopes.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 13:48 |  
          0 0

          Kvalita neni, ale je to stejne jako s Petrousem.. je to slaby trener, ktery je mimo.. nevi co je presing, rychly prechod do utoku.. misto toho vyznava pesi ceskou klasiku, ubranime, bude nejaka standardka.. bilek je trener z praveku..

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          opicemag     před 13 lety 06.09.2011 14:19 |  
          0 0

          Nejde tak o hráče (ale i tady je problém, viz Baroš x Lafata), ale hlavně o systém hry. Ten Bílek podle mě žádný nemá. Viz Baroš sám na hrotu bez nějaké podpory. Když nemá skvělé hráče (až na vyjímky nemá), musí vymyslet takové pojetí hry, kdy vytěží maximum z těch, které má k dispozici. Na týmu není vidět žádný rukopis, je to hra na náhodu. Bez pohybu a napadání. A s tím by trenér měl něco udělat. Ale Bílek toho není schopen.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          wymaz     před 13 lety 06.09.2011 15:06 |  
          0 0

          Navare, tým si možná kritiku nezaslouží, ale trenér nejenom zaslouží kritiku, on už měl být dávno odejit. Souhlasím,že hráčská kvalita se nedá srovnávat, ale jen mimoděk:Čech,Rosický,Plašil,Kadlec,Baroš?!?
          Dle mě je největším problémem trenér. Nevtiskl mužstvu žádný svůj rukopis, nemá sílu vyhodit některé chlapce, co zápas odchodí, a nominace mi silně připomíná jeden rudý klub (až už i on si uvědomil, že mu zvoní hrana, začal zvát ,,plzeňáky"). A když už náhodou dobře nanominuje, zazdí to tím, že postaví dva defenzivní štíty, z toho jednoho nováčka(Gecov) a čeká, že budou tvořit hru-přitom dva tvůrce hry(Rosa,Plašil) pošle běhat lajnu v domění, že jsou asi Poborký zamlada.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:02 |  
        0 0

        jj, presne tak.. placat rezka po ramenou, jak udelal to nejlepsi pro tym a bilka, ze uhral remizu, je hnus..

  20. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 11:50 |  
    0 0

    muzete mi prosim vysvetlit co mate proti Petrousovi? co ten chlap udelal spatne, kdyz pomineme jeho medialni vystupy.
    dostala uz nestavi, protoze to vidi ze ten kluk na to nema,
    proska stahl, protoze ten klucina potrebuje dozrat
    postavil petraka a jak ten kluk hraje...
    v podstate nic z toho mu netrvalo nijak extremne dlouho. tedy co konkretne dela spatne, ze do nej tolik sijete?

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      paweza (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:05 |  
      0 0

      Nevím co dělá špatně, ale něco špatně dělat musí, viz. tragický výkon ve druhé půli proti Boleslavi(to už bych nechtěl v životě vidět) a ostuda v poháru s Převýšovem..

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      Ferguss     před 13 lety 06.09.2011 12:22 |  
      0 0

      Nedokáže reagovat na vývoj zápasu, nedokáže hráče namotivovat. Hráčům chybí fyzička - viz druhý poločas s Bolkou. Neumí cizí jazyk, takže tím padá jakékoliv posílení z ciziny. Jeho mediální výstupy si zmínil - ona to zase taková maličkost není, když veřejně uvažuje o tom, že mu ten Prevýšov udělali schválně.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        denydzlSKS     před 13 lety 06.09.2011 12:32 |  
        0 0

        Já moc nechápu, jak člověk mimo klub(jestli jsi z klubu a máš přístup do kabiny tak sorry)může posoudit, jestli trenér dostatečně namotivuje hráče k zápasu.. To co vidíme na hřišti je přecejen trochu zkreslený když nevíme co se děje uvnitř...viz. kauzy Krasniqi, Duranski, Dembélé. Když kluci v Převýšově přijdou z práce na zápas a 3-0 si pondaj profíky ze Slavie, tak stojí trochu za uvažování, jestli to nebylo schválně, protože normální to teda není... Chlapci by se měli chytnout za rypák, nechápu co je špatný na tom, že Petrouš zauvažuje, jestli to neudělali schválně.

        Takže problém bych viděl v tom, že chybí hráčům fyzička, což je poměrně zásadní problém a v jeho jazykové nevybavenosti.. Ale co si budem povídat, já myslim, že zaměření na cizince jsme v posledních letech řádně přecenili a nebude na škodu, když jich bude v týmu spíš méně, prozatim..navíc když někdo přijde do cizí země, tak by se taky měl snažit naučit jazyk a ne spoléhat, že s ním všichni budou mluvit anglicky...alespoň základy by se naučit měl.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          Ferguss     před 13 lety 06.09.2011 13:05 |  
          0 0

          Ale mě bohatě stačí to co vidím na hřišti, proč by mě mělo zajímato co se děje uvnitř. Mě zajímá výsledek. A to co vidím je hra bez nasazení a bez zápalu, pravý opak toho co jsme hráli na jaře.
          Uvažovat může, ale má si to kruci nechat pro sebe a ne to ventilovat do novin. To jsou věci do kabiny, na kritiku hráčů přes média tu máme jiné experty.
          Souhlasím, hráč by se měl učit základy jazyka země kde působí. Nicméně do začátku je angličtina univerzální komunikační jazyk. U Petrouše mám dojem, že se posilování z ciziny plánovitě vyhýbá, právě kvůli jazykům.

          • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

            opicemag     před 13 lety 06.09.2011 14:14 |  
            0 0

            Dost špičkových zahraničních trenérů ovládá klidně 2-3 jazyky (Mourinho, Wenger, Hiddink...). Angličtina je naprostý záklád.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:38 |  
        0 0

        Za zavádějící volbu nadpisu přeci trenér nemůže!

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 14:50 |  
        0 0

        budme konkretni. v zapase s bolkou se snazil zmenit hru tim, ze na hriste poslal dalsiho zaloznika. tedy ja tam videl snahu vyrovnat se boleslavsky zaloze. otazkou je proc hraci hrali tak jak hrali. zminujete fyzicku, ale po vyrovnani, najednou jakoby mavnutim kouzelneho proutku hraci zacali byt v poli opet vyrovnanym souperem. pro mne dukaz toho ze fyzicky neodesli.. jen proste a) nechteli, b) dostali ukol hrat ze zadu. nasledny vylet do prevysova ve mne vzbuzuje dojem ze A je spravne. proc netusim. v kazdem pripade, pokud si hraci vybiraji trenera tak to je potom spatne. priklad nemame vubec daleko (blazek a repka).
        neznalost jazyku je urcite slabina, ale na druhou stranu jsou zde asistenti a hrac jak prijde ma mit sam snahu o to mluvit. ze soucasnych cizincu snad vsichni uz mluvi a nemam pocit, ze by je pro jinou narodnost nestavel.
        dalsi podstatny detail je to, ze si nemohl petrous sam vybrat asistenty. tedy musi pracovat s nekym s kym treba uplne nechce.
        a co se tyka toho ze pan nema zkusenosti. podivejme se na bracu kdoji vede. mate pocit ze to je trener ktery tez nema nijak bohatou karieru.
        kdyz pak jeste vezmeme v potaz, koho ma k dispozici, tak se nedomnivam, ze bychom s petrousem na tom byli tak zle.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 13:51 |  
      0 0

      petrous uspel jako motivator, vyber hracu ma az na par excesu slusnej.. ale nevidim zadnou koncepci, styl, odvahu hrat moderni fotbal, neverim, ze je to trener, ktery muze dlouhodobe neco dokazat.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        wymaz     před 13 lety 06.09.2011 15:13 |  
        0 0

        Přesně to si myslím taky.Odpustím mu,že neumí jazyk, že hráče nemotivuje(hráč má být namotivovaný sám-můj názor),ale neodpustím mu, že hraje jeko trenér nároďáku-bez viditelného stylu. Ať klidně hraje zastaralím stylem,ale ať hraje nějakým stylem a ne jako nároďák pod MB.

  21. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 12:06 |  
    0 0

    To jsem zvědavý, který z těch dvou půjde do útoku. Já bych tam dal spíše Latku.

  22. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    mpik     před 13 lety 06.09.2011 13:26 |  
    0 0

    Vladu Smicera mam rad, ale vyjimecne davam za pravdu Drulakovi. Bilek se boji posadit (ne-li nenominovat) radoby hvezdy, ktere ve svych klubech nehraji a dat tu sanci jinym. Radeji bych treba v utoku videl Lafatu, nez Barose!!! Umet koncepcne pracovat s tymem uvladnou nyni v CR tak tri treneri. Hrebik, Vrba, Komnacky. Co kdy dokazal Bilek, ci predtim Rada?

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      bongor     před 13 lety 06.09.2011 13:54 |  
      0 0

      Teď se tady smíchaly dvě causy a to Bílek respektive Petrouš.
      K Bílkovi se nešťastně přimotal i náš Štístko.Ten to vůbec nemá zapotřebí,protože ve fotbale dokázal víc než B. a Drulák dohromady.
      kromě toho je to Slávista.Jenže ten stav,kdy Bílek vede nároďák,je neúnosný,protože je sice pravda,že má určitý materiál a s tím pracuje,jenže ani to mu nebrání v lepší práci.Podle mě by trenér měl
      dokázat alespoň to,že by podle typu hráčů,které má možnost povolat ,zvolil nějaký způsob hry,který by jim vyhovoval.Že si Drulák myslí,že Šmíca mu nemá co říkat,protože je proti němu mlaďoch,tak to je blbost,takhle to fungovalo snad ve středověku.Tehdy by Šmíca řekl,máte pravdu velebný kmete.Ale dnes ho ani nikdo nepustí sednout v tramvaji.A je to dobře,chceme být dlouho mladí,tak se musíme snažit.Ale že to naše mužstvo by pod například Hřebíkem hrálo alespoň nějaký systém,to je pravda.
      Petrouš ,to je podle mě podobný případ,taky tomu mužstvu moc nemůže dát,není to trenér pro Slavii,už proto,že neprošel moc trenérských štací. Učit se trénéřinu na Slavii,to je jako učit se řídit na sporťáku.Má sice horší pozici než deB.protože si nemůže moc vybírat,ale nechat zakládat polovinu útoků nákopy,když má devadesát procent mrňousů,nebo zanedbat fyzičku,když má mít
      hru založenou právě na ní,to pro něj nesvědčí.
      Domnívám se,že jak nároďák ,tak Slavia potřebují nové trenéry.
      Petrouše bych nechal jako asistenta jako dík za jeho snahu,ta se taky počítá.

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 14:18 |  
      0 0

      Když nedostaneš míč na malý vápno, je Lafata úplně k ničemu, to je asi objektivně lepší Pekhart.

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        mpik     před 13 lety 06.09.2011 14:30 |  
        0 0

        Pekhart, nebo Lafata, tady jde o to, že Bílek nepostaví do základu ani jednoho. A Rosický má hrát ve středu zálohy.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          Viking     před 13 lety 06.09.2011 16:05 |  
          0 0

          Tak tak, když se ho někdo zeptá na Baroše tak tisíckrát opakuje, že je to nejlepší útočník a basta, že má jenom smůlu. Když Pasky chleba jíš, i jeho píseň zpívej.

  23. Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.09.2011 15:12 |  
    0 0

    idnes.cz

    13:35
    Prvoligovou Duklu posílil slovenský útočník Ivan Lietava. Osmadvacetiletý fotbalista bude na Julisce do konce sezony hostovat ze Žiliny.

    To zase někdo zaspal. Tak teď aspoň toho Milosavljeviče!

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      mirecek1111     před 13 lety 06.09.2011 15:42 |  
      0 0

      No to nevím, ta doba co jsme se Žilinou hráli to předkolo je už dávno pryč. Pokud odchází do Dukly, tak je jasné, že už s ním v Žilině nepočítají, takže už zřejmě není co býval.

      A hlavně mluví slovensky...a všichni víme jaký je náš trenér lingvista.. :)) Bože já snad budu v neděli ten zápas bojkotovat a doufat ve výprask.. I ten Vrabec by stačil..

    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

      bongor     před 13 lety 06.09.2011 16:35 |  
      0 0

      Zrovna na to koukám,je to údajně velmi důrazný útočník,výborný hlavičkář.To asi bude opravdu tím problémem s cizí řečí,jinak to nevidím.Anebo máme políčeno na nějakou hvězdu!

      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

        Barlblog     před 13 lety 06.09.2011 18:23 |  
        0 0

        Chlapci, zase klídek, já jsem poslední, který by chtěl vedení bránit, nicméně Corgoň ligu docela sleduju a nemyslím si, že by nás Lietava vytrhnul. Po jeho návratu z Turecka se nemůže chytit.

        Třeba mu styl Dukly bude vyhovovat, ale žádný super střelec to už přes rok není. Letos se ještě netrefil.

        Když už někoho koupit na hrot, tak Dvořáka z Hradce, nebo vymodleného Ondráška. Nicméně já bych to z nákupy nepřeháněl, ještě na jaře jsme krachovali...

        Jinak doufám, že v Jablonci vyhrajeme, protože body potřebujeme. Nějaká ultimáta mě moc nezajímají, pokud je majitel rozumný, měl by vidět, že minimálně Vrabec s Držmíškem by si měly hledat novou štaci.

        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

          quelhar (admin)     před 13 lety 06.09.2011 18:33 |  
          0 0

          Zkus prosim osvetlit, proc myslis, ze Drzmisek by mel jit, diky...

          Ja si teda nevzpominam na nejaky nepovedeny prichod hrace v posledni dobe.

          • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

            Barlblog     před 13 lety 06.09.2011 19:19 |  
            0 0

            V prvé řadě, hráči kteří přicházejí nejsou odrazem práce sportovního manažera.

            O Frejlachovi a Latkovi se dlouhodobě ví, nakolik je Držmíškova zásluha příchod Nitranského nevím, nicméně současný Status Quo z něj nesnímá odpovědnost za nesmyslná soustředění.

            Navíc, stejně jako Vrabec, Přibyl a částečně i Netscher nese a nesl odpovědnost za konec éry KJ, ten tu už není a já jsem neviděl a nevidím důvod, proč by jeho spolupracovníci měl být vyňati ze zodpovědnosti.

            I když tuto funkci zastává delší čas, nepřinesl zatím jasnou vizi a koncepci SKS pro dnešní situaci a i pro budoucnost. O jeho neschopnosti svědčí i předsezoni TV program ve kterém se přiznalo, že náš scouting funguje jako internetové brouzdaliště. Promiň, tohle je čistě na sportovním vedení. Hořekovat nad tím, že nejsou peníze je tuplovaná blbost. Výdaje na plat a energie se budou pohybovat ve statisícových částkách minimálně. Při troše šikovnosti lze koupit zpáteční letenku na balkán za 2000 Kč s DPH. Nikdo nechce aby hoši jezdili na safari do Ugandy, ale alspoň evropské ligy, zvlášť ty, ze kterých dlouhodobě nakupujeme, by pokryté být měli.

            Navíc se přiznám, že právě od doby zpackaných příprav Držmíška nemám rád. Je to dle mě typický příklad člověka, který se umí ve své funkci "zašít". Zároveň si myslím, že na jeho místě by mohli působit kompetentnější lidé. Však jsme o nich diskutovali.

            • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

              quelhar (admin)     před 13 lety 06.09.2011 20:44 |  
              0 0

              Pockej, jestli myslis jako zpackanou pripravu ono fiasko v Italii a presun do Nemecka, tak s tim podle mych informaci nemel Drzmisek nic spolecneho, puvodni soustredeni v Italii dohodl nekdo jiny a pak to na miste zrusil Jarolim, protoze z toho nic nemel, zatimco v Nemecku mel provize...

              Co se tyce scoutingu, tak to je podle me klasicka kritika zalozena na nestastnem Petrousove vyjadreni. Samozrejme nemame penize na to, abychom vysilali deset lidi na deset ruznych zapasu v ruznych zemich kazdy vikend. A asi vyhlizime vic nez jen jednoho hrace, takze je jasne, ze se nektere zapasy sleduji pres internet. Prece nemuzes tu Petrousovu vetu interpretovat tak, ze se skautuje vyhradne jen pres internet...

              Souhlasim s tim, ze Drzmisek ma svou odpovednost za to, co tu bylo za Jarolima. Ale vsichni vedi, ze tehdy si Jarolim delal i sportovniho reditele (aspon co se tyce hracskeho kadru) a mel k tomu duveru vedeni. Myslim, ze Drzmiskuv hlavni problem je, ze nikdo nevi, co vlastne vsechno dela a za co vsechno je ve skutecnosti zodpovedny...

              • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                Barlblog     před 13 lety 06.09.2011 23:28 |  
                0 0

                Měl to v popisu práce vedoucí mužstva? Oficiálně ano, z toho plyne, že je to jeho odpovědnost. Já už jsem to psal, zašitý sportovní manažer je SKS víme na co...

                Co se portovního úseku týká, tak zkuste dotlačit Držmíška k rozhovoru, aby se jho postavení osvětlilo, za co nesl a nenesl odpovědnost a za co nese v současnosti. Klidně zašlu nějaké obsáhlejší dotazy, když budete chtít. Mě osobně se zdá, že se za letní přestávky neudělalo co se sportovního úseku týká, nic. Objem financí na příchody, soustředíme se na mládež a její posílení, nebo, jako tým ze špičky, nepotřebujeme překlenovací období a rovnou to nášlápneme s hotovými fotbalisty. Jaká bude výhledově koncepce cizinců v našem týmu? Soustředíme se na Ameriku, Asii, Afriku, Balkán, nebo budeme přetahovat hráče z akademií?

                Je-li Držmíšek opravdový sportovní manažer, měl by mít za tu dobu, už připraven alespoň nástin koncepce, nebo, aby to neznělo vznosně, jak to chceme dělat příštích 5-10 let.

                Petrouše a jeho výstupy asi nemá cenu komentovat, ale myslím, že jeho slova byla jasná: "Pan Bartuníček, který brouzdá na internetu a má v merku celý svět, když se na něj obrátíme, on nám hráče doporučí, řekne charakteristiky, má nejlepší program." To je citace.

                Míša se prostě občas prořekne a osvětlí nám profesionální zázemí klubu. :-)

                Znáš mě, já nechci kritizovat za každou cenu, ale tady je neustále vidět amaterismus některých lidí. Momentálně objektivně nemáme sportovní vedení, které by v nás budilo důvěru. není to tak nepřekonatelný problém, lidi tu jsou a mnoho z nich je volných.

                • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                  mirecek1111     před 13 lety 07.09.2011 00:01 |  
                  0 0

                  Tys asi nepochopil, že v součastnosti žádná koncepce potencionální posilování z venčí není. Petrouš pomalu neumí ani česky, a Platil před pár měsíci jasně řekl, že se Slavia bude soustředit na mládež.

                  To je úplně absurdní a jasně to ukazuje na to, jak amatérsky Platil ke sportovním otázkam přistupuje.
                  Bylo tady pár zahraničních hráčů s vysokými platy, kteří nenaplnili očekávání viz. Ragued a do toho do Slavie ze všech stran všichni šili za ty mládežnické reprezentanty z Liberce a Jablonce a tak si Platil řekl a dost a budeme ted všechno rvát hlava nehlava přes mládež a žádný skauting ....a do toho ještě ten náš lingivista na lavičce a byla "koncepce" na světě.
                  A to že všechny nedávné úspěchy Slavie byly postavené na hráčích ze zahraničí, to už nikdo nevidí. Ostatně i Sparta jasně ukazuje, jakým směrem se má jít. A nejde jen o sportovní stránku ale i tu finanční. Jenomže to je škoda mluvit.

                  Dokud nepřijde nový zkušený trenér a nezačne jančit, že bez cizinců nikdy Slavii do LM nedostane, tak se nepohneme z místa, ba dokonce ani ne na úrovneň Sparty.

                  Nevím jestli by nebylo lepší, abychom dostali v neděli další dardu a Řebíček konečně bouchl do stolu.

                  • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                    Barlblog     před 13 lety 07.09.2011 00:48 |  
                    0 0

                    Už se to tu řeší dlouho.

                    Platil, rádi bychom ho viděli jinde, asi zůstane, je to odborník na české vody, ale sportovnímu úseku by měl leda držet finanční opratě.

                    Petrouš, podle mě by mu slušela jeho stará pozice, to jest 1. asistent Stanislava Levého.

                    Vrabec, Přibyl, Netscher, tady to už asi bude chtít změnu...

                    Držmíšek, velký slávista a odborník Quelhar vystoupil na jeho obhajobu, což mě mate. Třeba v něm dřímá český McGiven, ale já jsem skeptik. :-)

                    Já to nevidím tak tragicky, hlavně jsem se v mnohém poučil. Dřive jsem si myslel, že bychom to třeba my, fanoušci, dělali lépe. Asi nedělali, ukázalo se, že prostě nejsme dostatečně ekonomicky a mentálně silní. Díky tomuto poznatku jsem mnohem méně kousavý a chápu, že věci chtějí svůj čas.

                    Když už jsme u těch cizinců, dnes jsem znovu viděl Edgara Malakyana z Arménie. Opět byl hodně vidět, tak jako s Plzní. Ten by mohl být první vlaštovkou. :-D.

                    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                      podol (přítel SN)     před 13 lety 07.09.2011 07:36 |  
                      0 0

                      Musím se připojit,i já jsem se poučil.Od názoru,že my slávisté
                      můžeme svůj klub zachránit,svým počtem i financemi i znalostmi
                      řízení klubu,jako je Slávie..To prostě
                      není reálné.Musíme být trpěliví,smířit se s tím,že cesta bude
                      dlouhá a nelehká.Radovat se z každé dobré zprávy a úspěchu,
                      třeba i malého.Takové zprávy přeci jen jsou-změna v marketingu,
                      příchody hráčů,organizace mládeže a jejího zázemí.Samozřejmě je řada dalších věcí v organizaci i personálním obsazení,které se mi nelíbí.Je to však většinou jen pohled zvenčí.Jedno bych si
                      přál ale učinit co nejdříve.Obnovit oboustranně dobré vztahy
                      mezi mezi vedením a příznivci.To je přeci síla,která za ne mnoho
                      peněz by pomohla Slávii ku předu.Podol

                    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                      quelhar (admin)     před 13 lety 07.09.2011 09:21 |  
                      0 0

                      Ohledne toho Drzmiska - obhajuju ho pred kritikou za veci, za ktere podle mych informaci zodpovednost nenesl.

                      Ver, ze se ho snazime dostat k rozhovoru opakovane, ale on proste rozhovory davat nechce. Mame prisliben rozhovor po podzimu, tak verime, ze sve slovo dodrzi. Klidne pak polozime i otazky, ktere mas na mysli ty, kdyz nam je posles...

                      Do te doby je pro me tezke ho kritizovat, kdyz nevim, za co ma vlastne zodpovednost a za co ne. Za posledni dobu - v priprave obe soustredeni probehla bez problemu (to italske dohodl stejne jako pred par lety nekdo jiny), prichody do tymu maji smysl (Cicman, Latka, Frejlach jako hraci ve strednim veku, Voracek, Vondracek jako dorostenci do utoku na hostovani s opci, Nitriansky jako hrac U21 na post, ktery nas trapil). Na utocnikovi se podle mych informaci dlouhodobe pracuje a snad vse dobre dopadne. Jako dobry krok se mi zatim zda take jmenovani Martina Poustky trenerem becka a to bez ohledu na posledni nepovedeny zapas.

                      Ze zustava Petrous trenerem acka, to ma smysl, kdyz na jare Slavia prohrala v lize jen jednou. Ted, kdyz se dost nedari, je logicke, ze se zacina uvazovat o zmenach. Osobne to vidim podobne, Vrabce s Pribylem bych uz asi poslal pryc, hlavne tedy toho prvniho.

                      Ale jak pises, ve Slavii se ted hodne veci meni a vsechno ma svuj cas. Tahle sezona mela byt stabilizacni s tim, ze se pokusime o uspech v poharu. Hraci se na pohar vykaslali (fakt by me zajimalo proc), takze ted uz jsme uplne bez ambici a muzeme celkem v klidu zapojovat mlade podobne, jako jsme zapojili Petraka (fakt doufam, ze Frejlach ze sestavy vytlaci nekoho jineho) a castecne Hurku (verim, ze bude hrat na ofenzivnim postu a na beku to byl jen zaskok).

                      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                        bongor     před 13 lety 07.09.2011 10:11 |  
                        0 0

                        Když se podaří sehnat dobrého útočníka tak věřím,že se ještě dokážeme zvednout.Ten Petrouš je takové řešení z nouze,to je mi jasné.na nějaké Hřebíky nebo Uhriny asi teď není dost peněz.
                        Teď je fakt otázkou,jestli ti naši kluci mají tak špatnou fyzičku,jako to vypadalo ve 2.půli s Bolkou,nebo to byl nějaký nesmyslný taktický záměr.Kdyby to bylo fyzičkou,tak potěš nás pánbůh.
                        Co se Držmíška týká,to je záhadná postava,snad opravdu existuje a není to jen nějaká fikce.Pořád se o něm mluví,ale nikdo neví co má vůbec na práci a za co zodpovídá.
                        Mimo téma:Včera mě zaujalo,jak šílí soudruh Svoboda,že mu zrušili jeho manufakturu na body.Damková říká,že neví,jestli tam vůbec zůstane a tak mám obavu,že se to brzy vrátí do zaběhlých kolejí,zvlášť jestli bude předsedou šíbr Pelta.

                        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                          AlesJa     před 13 lety 07.09.2011 10:45 |  
                          0 0

                          proč by to bylo jen fyzičkou prostě nás přehráli. Naši přestali hrát, začali se bát, navíc klíčový hráč v ofenzivě Pospěch měl od začátku zápas blbec

                  • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 07.09.2011 13:53 |  
                    0 0

                    Plzeň se dostala do LM s českýma a slovenskýma hráčema, Sparta se nedostala do EL s kweukem apod.

                    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                      pinochet     před 13 lety 07.09.2011 18:41 |  
                      0 0

                      Přesně tak,
                      titul Slávii udělala osa Vaniak - Brabec - Tavares - Vlček, při druhém pak Vlčka nahradil Necid a velkou roli sehráli i Suchý a další. Tavares byl spíše výjimkou, vedle propadáků typu toho Mexikána, Vasiljeviče, Hercegfálviho, Šikliče, Cissého a dalších. Kdo si dnes třeba vzpomene na Šeligu? Ale pořád jsou tady odborníci, kteří jak vidí nějakého čmouda nebo jiného cizince, hned jásají, jak je skvělej bez ohledu na to, jestli něco umí.

                    • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                      bongor     před 13 lety 07.09.2011 22:09 |  
                      0 0

                      Jenže to není národnostním složením,ale přístupem.Až Ti někdo bude celou sezonu říkat"co by si se marcocruzi honil,on nám to Franta pískne",tak kdybys měl v mančaftu půlku Barcelony ,tak nakonec pohoříš.

                      • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 08.09.2011 10:35 |  
                        0 0

                        Já vim, že to není narodnostním složením, mě šlo předevšim o reakci na to, že bez cizinců se neobejdeme.

                        • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                          mirecek1111     před 13 lety 08.09.2011 11:14 |  
                          0 0

                          s trouchou představivosti by se dalo odhadnou, kde by osa Vaniak - Brabec - Tavares - Vlček byla bez Tavarese. Ten hráč byl pro nás v tom roce a půl naprosto klíčový, a to nejenom pro defenzivu ale i ofenzivu. Pak tu byl Belaid, který než začal blbout, byl taky trošku někde jinde, než záložníci z ligy.

                          Sparta se nedostala do EL z Kweukem, ale Kweuke válcuje jednu ligovou obranu za druhou, má cenu min. 70 milionů s valovat vinu za nepostup do EL na něj je přinejmenším úsměvné. To snad každý inteligentní člověk musí vidět, že za neúspěchy Sparty stojí Pepík.
                          Před Kweukem měla Sparta Bonyho a celý její úspěch v minulé EL byl založený právě na něm, nehledě na to, že ho pak prodávali za stovku a pořizovací cena byla téměř nula.

                          Plzeň má poskládané mužstvo "čisté rasy" a má úspěch, tak jako například měla Sparta kdysi za Hřebíka v LM, taky bez cizinců. Plzen ted bude mít kromě hromady práchů taky obdiv u zahraničních skautů a logicky odejdou její klíčový hráči jako Pilař, Petržela nebo někdo z obrany a i přes tu hromadu peněz, kterou utrží to bude její konec protože nahradu prostě v lize nenajde. To by musela vybrakovat celou ligu včetně Slavie a Sparty a ještě by to byla otázka do pranice, jestli by dokázala nahradit své součastné hráče.

                          Uvědomte si, že úspěch Plzne dneška a ten Sparty kdysi za Hřebíka byl úspěch, který se stane jedou za deset let. Protože jenom jednou za deset let dokáže nějaký český tým polepit základní sestavu z českých hráčů tak aby byla v evropě alespon relativně konkurenceschopná, nehledě na to, že to bude čím dál těžší a těžší při pohledu na naše hráče v zahraničí.

                          Já vůbec nechápu, jak po letech minulých může ještě někdo začít polemizovat o tom, jestli se dá nebo nedá udělat v evropě úspěch bez zahraničních hráčů..

                          • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                            marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 08.09.2011 13:46 |  
                            0 0

                            Pokud se budou přivádět zahraniční hráči typu Tavares, Bony či Kweuke, tak samozřejmě je to v pořádku a logické. Pokud se ovšem budou přivádět zahraniční hrači typu Hercegfalvi, Aračič, Costa nebo Cissé tak to nemá cenu, protože zbytečně zabírají místo mladým odchovancům.

            • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

              Gino     před 13 lety 07.09.2011 13:31 |  
              0 0

              Já bych jen prosil o nějaké info o těch letenkách za 2000kč... já totiž nejsem asi dost šikovnej, protože na balkám létám za 8-10000kč a pokud mi poradíš, jak létat levněji, rád ti za tvou radu i zaplatím, neboť bych výrazně ušetřil.

              • Re: Tomáš Frejlach a Martin Latka do Slavie!

                Barlblog     před 13 lety 07.09.2011 19:22 |  
                0 0

                Tak to budu asi hodně bohatý, letenky s odletem do 1 týdne se pohybují na Balkán kolem 5-7 tisíc Kč. Stačí se podívat na Wizz air, Smart Wings, dobrý je i Norwegian a Ryanair.

                Teď jsm letěl do Norska a letenka (zpáteční - Oslo) stála 126 Euro. Letěl jsem za 850 Kč, jednosměrně do Rimini v Itálii a za 2999 Kč do Londýna Ryanem.

                Některé spoje lítají jen z Vídně, nebo Bratislavy, tam tojí autobus 600 Kč. :-)

                Zásada je plánovat svou cestu více dopředu, když si koupíš letenku 4-6 měsíců předem, není výjimkou, že dáš za jednu letenku 500 Kč.

                Kamarád teď letěl do Říma s přítelkyní za 380 + 80 Kč zavazadla. Cestu zařizovali v Lednu.

                V případě Scoutingu, který by se měl plánovat minimálně měsičně, nevidím problém. Pokud chci ušetřit, způsob si najdu.

                Jo a jelikož jsem ti ušetřil pár korun, prosím o polárkový dort ve tvaru hvězdy, barvy samozřejmě tradiční...