Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

Generální ředitel Slavie Miroslav Platil v dnešním vyjádření nevyloučil, že dojde v případě neúspěchu v Jablonci ke změnám v realizačním týmu. Za včerejší prohru padnou vysoké pokuty.

Slavia vypadla ve třetím kole Ondrášovka Cupu po ostudné prohře o tři branky, jak na to bude vedení reagovat?

Už od včerejšího večera se zabýváme tím, co se stalo.  Já osobně i vedení společnosti to považujeme za velkou ostudu. Utrpělo tím jméno Slavie v době, kdy si myslíme, že jsme na vzestupu. Ani jeden z hráčů neodvedl očekávaný výkon, počínaje brankářem a konče posledním útočníkem, všichni mne zklamali. Z takového neúspěchu je třeba vyvodit patřičné důsledky. V první řadě to bude finanční sankce, která postihne celý tým. Minimálně jeden hráč bude přeřazen do rezervního týmu. Bude také stanovena výsledková hranice pro další ligové utkání, za neúspěch budeme považovat, pokud se nebude v Jablonci bodovat. Pokud bychom prohráli, provedeme určité změny v realizačním týmu.

To znamená, že je ohrožena pozice trenéra Michala Petrouše?

Pozice celého realizačního týmu. Trenér Michal Petrouš má naší důvěru z hlediska práce s mladými hráči. Je třeba ale posuzovat celý realizační tým v kontextu plnění povinností a dosahovaných výsledků. V případě neúspěchu v Jablonci by k jistým personálním změnám došlo.

zdroj: slavia.cz

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    opicemag     před 13 lety 01.09.2011 11:46 |  
    0 0

    Bodovat v Jablonci... No tak to ať rychle hledají nový realizační tým.
    Jinak by mě zajímalo, kdo půjde do béčka.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      goop     před 13 lety 01.09.2011 12:09 |  
      0 0

      Taky si myslim, že bodovat v současné situaci v Jablonci je utopie.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.09.2011 12:25 |  
      0 0

      Nejprirozenejsi se jevi Milutinovic. Nikoho ze starsich tam neposlou, protoze by nemeli s kym hrat ligu, Milutinovic je v acku uz druhou sezonu, nikdy se poradne neprosadil. Jako druhy kandidat se mi jevi Dostal.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        sarita     před 13 lety 01.09.2011 13:58 |  
        0 0

        tak u já mám kandidáta číslo 1 Dostála, ale vypadá to,že to fakt bude ten Milutinovič...

        • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

          jane (admin)     před 13 lety 01.09.2011 14:23 |  
          0 0

          Podle clanku ve Sportu opravdu Milutinovic, viz odkaz v aktualitach.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      korwin     před 13 lety 01.09.2011 14:27 |  
      0 0

      "Alespoň jeden bude přeřazen do B-týmu. Můžu říct, že to bude Milutinovič. Opakovaně ukázal, že nemá srdce bojovníka, jeho alibistický přístup je pro mě nepřijatelný. S velkou pravděpodobností ho nabídneme dál, nemáme už o něj zájem," prozradil Platil.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        jiras     před 13 lety 01.09.2011 15:12 |  
        0 0

        To by sedělo na 3/4 kádru.

        • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

          edenian     před 13 lety 01.09.2011 15:43 |  
          0 0

          A na Platila.

          • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

            bongor     před 13 lety 01.09.2011 21:12 |  
            0 0

            to především,je to jako kdyby dělal kocour ředitele myškám

        • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

          Viking     před 13 lety 01.09.2011 15:44 |  
          0 0

          Alibistický přístup mi právě na Milutinoviče nesedí - když hrál a hrál špatně, většinou to pramenilo z toho, že šel do rizika, snažil se něco vymyslet a ne že právě alibisticky hrál na jistotu... Každopádně jeho pravděpodobný konec se dal tušit - kdo viděl pár zápasů a pozoroval Petrouše, za každou píčovinu mu dával dost sodu a rozhodně to jeho oblíbenec jako Dostál nebyl. Zřejmě umí Milutinovič blbě česky:)

          • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

            jiras     před 13 lety 01.09.2011 19:40 |  
            0 0

            Njn, holt cizinec, na ty je ten sralťan v našem vedení apriori nasranej.

            • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

              bongor     před 13 lety 01.09.2011 21:14 |  
              0 0

              No jasně,je to ale od těch slávistů pěkná drzost,angažovat cizince.
              Od toho jsou tu přece jiní

  2. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Kublaj     před 13 lety 01.09.2011 11:48 |  
    0 0

    Vzpomeňme si, jak jsme loni nadávali na KJ a svorně tvrdili, že sestavu stačí poskládat jaksi "bez trenérských zkušeností", což nám jarní výsledky určitým způsobem potvrdily.

    Problém však nastal ve způsobu letní přípravy a v posilování kádru. Když zodpovědnost za klub s takovou tradicí jako je Slavia, přesunete na 19-20leté hráče, se zlou se potážete. Budu jistě opakovat stokrát omílané, ale mladého hráče můžete nasadit do týmu pokud je už jako mladý "extratřída" nebo pokud tým šlape, jinak mu spíš ublížíte, zvlášť když takovému hráči napaříte pokutu za zápas, kde neví (a ani nemůže vědět), co udělal špatně!!

    Pane Petrouši, obávám se, že na vás hráči v dobrém vzpomínat nebudou. Děkuji vám za záchranu Slavie v nejvyšší soutěži, musíme však uznat, že hráči měli natrénováno od KJ a hráli hru spíše sami se sebou - záchranu vzali jako adrenalinový sport.

    Doufám, že váš nástupce bude s týmem hrát hezký fotbal, nepoleze do zadku vedení a hráči za ním půjdou.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      goop     před 13 lety 01.09.2011 12:14 |  
      0 0

      A koho tam měl jako včera dát? Čonto, Hub, Kaufman, Jarolím, Janda, Vlček, teď už i Koreš, to nejsou žádný mladý vyjukaný zajíci. Když se podíváš, kdo zbyl na lávce, tak tam opravdu moc alternativ nevidím.
      A na Jarolílmovu letní přípravu se tu nadávalo co rok. Letos všichni kvitovali, jak je supr, že hráči nejezdí na kole ale připravují se s míčem a že je méně zranění. A najednou je to zase špatně.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        Barlblog     před 13 lety 01.09.2011 12:44 |  
        0 0

        Problém nebyl ani tak v sestavě,jako spíš ve vedení týmu. Je to krásně vidět na našich zápasech v GL. Petrouš není schopen reagovat na vývoj zápasu, dost často vypadá obranná a hlavně útočná fáze dost chaoticky, vinu nesou i hráči, ale trenér je pánem.
        Naším morem je dál 4-4-2 se Standou, on už na profi fotbal viditelně nemá, ideální pro něj by byl post hrajícího asistenta, nebo vedoucího mužstva, střídat na posledních 20-30 minut, takovou pozici měl najaře a celkem mu to sedělo. Měli bychom hrát 4-5-1 s ostrými mladými kraji, to j pro nás v souč. nejvýhodnější.

        Dále pokud trenér vidí, že kádr je slabý, musí si říct o posílení, jenže Petrouš má viditelně spíš strach o sebe. Existují řešení, hráčské výměny, hostování s opcí a třeba i tlak na Řebíčka.

        Na přestupy je ještě čas, hlavně se nesmíme zaměřit na defenzívu, Latku s větším platem bychom mohli oželet a peníze investovat do středního záložníka a hrotového útočníka.

        Nikdo z nás, snad kromě Jiřího :-D, nebyl na soustředění, takže těžko můžeme vědět podrobnosti. Museli bychom mít v rukou fyzické testy, abychom mohli tvrdit, že tým má malou kondici. Já si osobně nemyslím, že by hráči měli špatnou kondici, spíš to bude opět v herním projevu, pokud není jasná koncepce zápasu a hráči lítají od ničeho k ničemu, nebo se celý poločas brání a běhají bez míče, tak je jasné, že odejdou. Soustředění v Krkonoších, které by dle zvyku mělo být o kondici a v dnešní době i o "zvyknutí" na balon asi účel splnilo. Teď jde o to, jaké jsou tréninky teď. Jestli Petrouš "kraví" a neustále honí kondici, místo toho aby se zaměřil čístě na herní cvičení, standardky a modelové zápasy, hráči i tak musí jet na 100%, pak je jasné, že sou utavení. Ale všechno je to hádání.

        Pro mě z externího pohledu je situace jasná. Po určitém finančním uklidnění musíme klub zase nastartovat. Vrabec a Držmíšek okamžitě ven. O osudu Přibyla a Petrouše bych nechal rozhodnout nového trenéra. Uhrin ml., Janů, Levý, Hřebík, kdyby se nechal zlákat. Myslím, že každý kvalitou Petrouše předčí absolutně. Moje volba by padla na Levého, tohle jménu zmiňuji neustále.

        Pokud se to zrealizuje po Jablonci, trenér bude mít 20 dní do konce přestupního období, aby si přivedl určitou kvalitu. Napadají mě jména jako Frejlach, Ďubek, Jirsák, Zápotoka do zálohy a Dvořák, Kraut, Ondrášek na hrot.

        • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

          Khadgar     před 13 lety 01.09.2011 13:05 |  
          0 0

          Otázkou je, jestli se teď aktuálně hledá nový trenér nebo jestli se čeká až na Jablonec. Doufám, že ne, že až takový diletanti ve Slavii nejsou. Já jsem naštvanej, že ho nevyrazili hned, ale zase na druhou stranu chápu, že nechat Vrabce ať vede tým by bylo snad ještě horší.
          Před sezonou tu byly nějaké spekulace o Uhrinovi, nevím co je na tom pravdy. Sice ho nemám moc rád a nepovažuju ho za tak schopnýho jak se občas prezentuje, ale právě on by byl schopnej vytvořit ten potřebný tlak na vedení. Hráče taky seřvat umí.
          Hodně se bojím toho, že se to po Jablonci nějak uplácá, do konce září se nic nestane a podzim je v pr... Holt nemáme silný bafuňáře a doplácíme na to.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      SForever1     před 13 lety 01.09.2011 12:21 |  
      0 0

      Proč se tady pořád mluví o stavění na mladých hráčích? Jakých kuva?? Čonto, Hub, Vlčák, Jarolím, Pospěch, Janda, Dostál,Cicman, Milutinovič, Trubila a Hloušek( oba sice teď stojí, ale patří do základu) To jsou jako nějací Junioři nebo co?? ostatní 21 - 23 let buď na kaprligu a Převýšov maj nebo se to už těžko nějak doučí. Rozhodně na mich nikdo nestaví a Petrouš? Ten klokan smradlavej ať si podá ruku s rudofízelm platilem a řeknou sbohem!!

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      skman     před 13 lety 01.09.2011 13:03 |  
      0 0

      to nemuzes myslet vazne ze meli natrenovani od KJ vis ty vubec kdy KJ odesel? prakticky cely podzim vedl Petrous, a cela zimni priprava byla pod Petrousem nechapu jak by jsi mohl pripisovat zasluhy za jaro Jarolimovi :D

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      skman     před 13 lety 01.09.2011 13:03 |  
      0 0

      to nemuzes myslet vazne ze meli natrenovani od KJ vis ty vubec kdy KJ odesel? prakticky cely podzim vedl Petrous, a cela zimni priprava byla pod Petrousem nechapu jak by jsi mohl pripisovat zasluhy za jaro Jarolimovi :D

  3. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    rekodlak     před 13 lety 01.09.2011 11:50 |  
    0 0

    Já jim zatrhnu vycházky!

  4. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 01.09.2011 12:08 |  
    0 0

    no nevim, co pokuta vyresi. asi by bylo lepe, zamyslet se nad tim proc nekdo neodvedl to na co ma. a to resit. ja tam nebyl, nevidel, ale zjevne nasazeni nebylo takove, jake by si takovy zapas zaslouzil, je dle meho evidentni, ze nekteri hraci, nehraji s plnym nasazenim? otazkou je proc?

  5. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    geronimo007     před 13 lety 01.09.2011 12:24 |  
    0 0

    Jestli by to spíš nechtělo posilnit,18-19 letí kluci mužou hrát tak 10.místo a považuju to za uspěch

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      jiras     před 13 lety 01.09.2011 15:22 |  
      0 0

      Hlavně tyhle kluky nemůže vést někdo bez zkušeností a bez pořádné kariéry. Už jsem to tu jednou psal - klidně to mohli dát Šmicerovi. Sice je na trenéra moc měkkej, ale aspoň něco v kariéře dokázal. Petrouš ať si počká na klokana na škváře v přeboru.

  6. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    lassiter     před 13 lety 01.09.2011 12:38 |  
    0 0

    Tyhlety ultimáta miluju, buďto jim věřim, protože jsem si je vybral a jedna dvě tři prohry mě nerozhodí. Anebo ne a jdou. I když problém je, že p. Petrouše si asi nikdo nevybral, prostě se tady nějak ocitl. Nehledě na to, že ty věty p. Platila jsou takové platilovské, aby taky nešel nějakej kustod.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      DrFe1     před 13 lety 01.09.2011 15:28 |  
      0 0

      Tak něják. Navíc tyhle bodová ultimáta motivujou hráče co nechtějí trenéra k tomu aby se na to vys.ali v příštích zápasech tuplem.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        edenian     před 13 lety 01.09.2011 15:51 |  
        0 0

        Skoda ze ultimatum nedal Rebicek Platilovi. To bychom Jablonec vyprodali a zafandili. Domacim :-)

  7. Jak příhodný pro dnešní situaci se zdá být

    Jachym     před 13 lety 01.09.2011 12:58 |  
    0 0

    text písně "Pláče, pláče fotbal" od Franiška Ringa Čecha:

    ...K nám jezdí každý jen pro body, výhry jsou opravdu náhody, na špičku dnes už nemáme, tak jenom smutně koukáme, tak smutně koukáme.

    ...Nemáme křídla, stopery, tak vrať se, Franto Veselý, tak vrať se Veselý...

  8. no ja bych vymenil tu primadonu co nas trenuje

    Nyrlem     před 13 lety 01.09.2011 13:13 |  
    0 0

    za Hrebika, uz u nas dlouho nebyl, s mladejma hracema mu to celkem jde a myslim si, ze spartany taky prilis v lasce nema :)

    • Re: no ja bych vymenil tu primadonu co nas trenuje

      Jiri1     před 13 lety 01.09.2011 13:24 |  
      0 0

      Zdravim, i Ja si myslim, ze vyjadreni vedeni je takove neslane , nemastne , chybi mi tam trochu vize do budoucna , chybi mi tam konkretni veci, ktere se zmeni hned, vsichni vime ze autorita Petrouse u starsich hracu je nulova , vsichni vime , ze asistenti nejsou zadne terno, naposledy pracovali samostatne pred pul stoletim a vsichni vime , ze vedeni za soucasne financni situace zadneho Hrebika ,Caplara nebo Janu asi neprivede , tim spis , ze by muselo stavajici trenery dal platit. Ale co se da resit okamzite je prichod cloveka do funkce sportovniho sefa , opet zkvalitnit vyhledavacsky usek, podivat se na system treninku, taktickou pripravu a zavest opet pred dulezitymi zapasy soustredeni , jak to byvalo drive. A samozrejme , nejde jen o Ondrasovku, ale o dalsi zapasy v lize.

      • Re: no ja bych vymenil tu primadonu co nas trenuje

        qazwerty     před 13 lety 01.09.2011 15:26 |  
        0 0

        Jj, také vidím jako hlavní úkol najít šéfa sportovního úseku, který by vyvedl Slavii z tohoto chaosu a amatérismu....

        • Re: no ja bych vymenil tu primadonu co nas trenuje

          bongor     před 13 lety 01.09.2011 21:27 |  
          0 0

          Šéf sportovního úseku j jasnej-Šmíca.Ten nepotřebuje trenérskou razanci,kterou Vláďa nemá a nikdy mít nebude.Ten potřebuje přehled o fotbale a ten má Šmíca z nejlepší kuchyně.V repre po Skotsku na 90% skončí,nepřeju mu to,ale tohle složení on s de Bílkem to je beznadějné.Slavia potřebuje slávisty-srdcaře,kdyby jimi byli ti umělci,co prohráli tak ostudně s divizním nováčkem,nikdy by to nepřipustili Po porvním gólu by začali jezdit rypákama po zemi,fotbal přece nezapomněli a zlomili by to.

  9. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Kactus     před 13 lety 01.09.2011 13:21 |  
    0 0

    toto je nejake stanovisko nebo vyjadreni generalniho reditele? To ma nekoho vydesit ? Dyt je to stejne k smichu jako vyjadreni reditele ZS aby tedy zaci uz zacali sekat dobrotu, protoze to je ale jiz vskutku posledni nejspolednejsi vystraha pred uplne posledni vystrahou. ble. to je fakt vedeni.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      klimi     před 13 lety 01.09.2011 15:13 |  
      0 0

      A co ti vadí? Co jsi čekal?

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        Kactus     před 13 lety 01.09.2011 15:49 |  
        0 0

        cekal jsem to co vzdy - ze vyhodi Petrouse i Platila :)

  10. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Kuka125     před 13 lety 01.09.2011 14:36 |  
    0 0

    PLATIL VEN!!!!!!!!!

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      Jiri1     před 13 lety 01.09.2011 15:26 |  
      0 0

      Zdravim, tak to nevim , ze by nekdo Hoska vyrazne litoval, ze odesel, ale zase to bylo v urcitem kontextu udalosti, kdy jsme se zbavovali jednoho odchovance za druhym.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        Viking     před 13 lety 01.09.2011 15:41 |  
        0 0

        Nešlo o Hoškovu kvalitu ale o to, že se pořizovali hráči na totožné úrovni jenom aby se točily peníze a byly provize.

  11. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    klimi     před 13 lety 01.09.2011 15:36 |  
    0 0

    Podle diskuze na stránkách FCB je příchod Frejlacha do Slavie hotová záležitost...

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      Ferguss     před 13 lety 01.09.2011 15:49 |  
      0 0

      No nevím, ten toho víc promarodí než odehraje.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      japhy     před 13 lety 01.09.2011 15:57 |  
      0 0

      Leda místo LJ, jinde jeho místo nevidím. Ale, že by vyrazili kapitána???

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      vavicek     před 13 lety 01.09.2011 15:59 |  
      0 0

      A ten bude k čemu? V Liberci nastupoval na pravé zálozr v Ostravě ve středu. Zrovna na tyhle posty je tady hráčů dost. Měli by spíš přivést stopera a utočníka.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      Jachym     před 13 lety 01.09.2011 17:17 |  
      0 0

      Chachaři jsou zase nějací chytří... Njesou ale chytřejší než web slavia.cz a tam zatím nic takového není, takže zachovávám klid.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.09.2011 14:33 |  
      0 0

      Už jsem to asi někde napsal. Radši Tomáše Marka!

  12. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Ferguss     před 13 lety 01.09.2011 15:39 |  
    0 0

    S Jabloncem rupneme, ale řekne se, že ve hře byly znát určité náznaky zlepšení, takže se rozhodli dát realizačnímu týmu ještě jednu šanci. A pokud to nějak uhaluzíme s Duklou bude vidět, že se věci hýbou správným směrem. (sparta si nás ovšem dá jak malý Jardy).
    Do "B" bude přeřazen Milutinuvič, přece jen je to cizinec a kazí nám tu národní čistotu, kterou se tělocvikář snaží vybudovat. Z cizinců zbývá ještě Trubila, ale i na tom se pracuje, v posledním zápase chyběl v základu a jeho jediné štěstí je, že v Prevýšově nebyl, jinak by si balil kufry taky.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      rossobianco     před 13 lety 02.09.2011 11:08 |  
      0 0

      Velmi pěkně napsáno.
      A až rupnem na tý Letný,tak zase řeknem,že máme v současnosti opravdu jiné priority,než vyhrát derby-tak jako tomu bylo na jaře.
      No co-aspoň nemusím tolik litovat,že to derby neuvidím,když budu v zahraničí...

  13. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    edenian     před 13 lety 01.09.2011 15:54 |  
    0 0

    Halo Jane, tak jak to vypada s tim Mirkem Janu, mohlo by to bejt zase aktualni, to by se mi moc libilo, vzdycky me sra.., ze mu to po KJ nedali. Myslim, ze jsi planovala nejakej rozhovor, on je porad nekde v Malajsii?

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      jane (admin)     před 13 lety 01.09.2011 17:26 |  
      0 0

      Planovala, ten rozhovor je hotovy, bohuzel na zadosti o autorizaci nereagoval a tak ho nechci vydavat. Mrzi me to, protoze to bylo hodne zajimavy cteni. Je v Indonesii.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        edenian     před 13 lety 01.09.2011 19:45 |  
        0 0

        Skoda, ted jsem byl ve meste a v metru v televizi uukazujou titulek ze Sportu o Uhrinovi. Nevim co od teto situace ocekavat, ale dobre to neskonci.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        jiri     před 13 lety 03.09.2011 09:39 |  
        0 0

        ahoj Jani,

        myslím že je v ČR - o minulém víkendu nastoupil za Vestec "B" O.)) ve 4.třídě

  14. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    podol (přítel SN)     před 13 lety 01.09.2011 16:48 |  
    0 0

    Také si myslím,že nějakými ultimáty na jedno utkání se nic nevyřeší.Ač většina z nás není školenými odborníky,je přeci jasné,
    že Slávii chybí jakákoli koncepce,strategie,odbornost,ale i autorita
    u hráčů i veřejnosti.Je to otázka delší doby,musím konstatovat,
    že jsme promrhali několik měsíců času.Co se stane,když nás Jablonec podcení,jako my Převýšov a nějakou shodou náhod
    uhrajeme přijatelný výsledek?Bude se pokračovat dál po staru?
    Teď jsme ostudně promrhali možnost postupu v OC s nadějí na
    EP.Ale od vedení mi chybí cíl,který je těžký,ale jediný,který zbývá.
    Je začátek GL,pořád nemáme takovou ztrátu na to 3.-4.místo.
    Udělat vše proto,abychom toho dosáhli.Motivovat hráče,trenéry
    i příznivce a ne se smiřovat s tím,že to nějak dokopeme,budeme
    si hlídat dvě místa za námi,abychom nesestoupili.To není hodno
    Slávie,i když třeba není zrovna teď nejbohatší.Podol

  15. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 01.09.2011 17:42 |  
    0 0

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Mám takový pocit, že "zloděj kříčí, chyťe zloděje".
    Pokud máme v sobě alespoň trochu soudnosti a nebát se podívat se pravdě do očí, tak bohužel toto beze zbytku "platí hlavně na pana Platila" !!!
    Kde berete tu drzost pane Platile tady mluvit o tom, že se zabýváte ostudou klubu Slávie ze včerejšího pohárového utkání a přitom jste právě Vy ten, kdo má odpovědnost největší a to i za tuto potupu našeho klubu. Vy jste schopen si s panem Peltou i nějakou tu remízku domluvit, jen aby to nějak dopadlo, vlk se nažral a koza zůstala celá. Pokud panu Řebíčkovi, který zainvestoval opravdu nemalý peníz do toho, aby Slávie neskončila nedojde, že díky i Vaší "péči o hráčský kádr a uchování neligového trenéra" nejen že peníze budou znovu velmi rychle mizet a budeme tam, kde jsme byli před rokem, ale ještě se dočká dalších ostudných vystoupení, tak ho potěš PánBůh. Vy pane Platile přeci velice šikovně děláte, že něco děláte jakoby pro Slávii, ale výsledkem je příšerná hra už ve třetím ligovém kole, mančaft hraje totální chaoz a navíc je kondičně v pytli. A komu to prospívá a kdo z toho má radost, všichni ostatní a hlavně na "rudéletné", zatímco my, co obětujem Slávii každou sobotu či neděli a na Slávii si to jdem zaplatit a pořádně odfandit, tak necháte chodit kanálama. Nebaví mne, že z nás děláte blbce a sedíte k tomu ještě ve VIP, kam by si měli sednout jen opravdoví a zasloužilí slávisté. Nechci se pořád dívat na to, že takový člověk se navíc postaral o to, že jsou někteří fanoušci Slávie persekuováni za to, že se vzepřeli tomu humusu, který se ve Slávii děje. Pane Řebíčku, omlouvám se za to, že Vás teď vyvolávám, ale udělejte opravdu radikální řez od nejvyšších pater a vymeťte nemilosrdně ty, kteří v této chvíli naší Slávii škodí nejvíc. Sám vidíte, že cesta sice bude složitá, ale bez takových lidí jako p. Platil, p. Petrouš a dalších "pracantů", bude mít tato očistná cesta alespoň smysl. Pokud mohu poznamenat, že když jste do Slávie přinesl opravdu nemalé finanční prostředky k záchraně klubu, tak si to nenechte zbořit hned v zárodku. Vím o slávistech jako je např. P.Kuka, L.Kubík, P.Herda a další, kteří chtějí Slávii také pomoci, ale musí to mít logiku a již zmiňovaný smysl. Zatím je obojího až smutná absence.
    Sokrates55

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      FrancoisMerlin     před 13 lety 01.09.2011 20:07 |  
      0 0

      Opět musím souhlasit!
      1. Platil je škůdce a musíme se ho zbavit. Ale předpokládám, že ten kdo nalil do Slavie kapitál ho tam teď drží jak svého koně, bez ohledu na Řebíčkovo majoritu.
      2. Řebíček není většinový vlastník, tak jak se zdá a někdo mu půjčil a musí dělat ústupky, chtě nechtě.
      3. Řebíček si totiž myslel, že se do klubu nahrnou sponzoři a pomocí nich splatí Natland a nakoupí konkurenční tým
      4. Sponzoři nepřicházejí - kvůli jeho minulosti, neschopnosti Platila a teď i chabým výsledkům
      5. V brzké době může přijít další krize, která může poslat Slavii na dlouhá léta do nizších soutěží. Dojde opět k nesystémovému a neprůkaznému řízení klubu, hráčský kádr je slabší než na jaře a ochota zachránit Slavii už pomalu přechází u všech do letargie.
      6. Jednejte p. Řebíčku, teď je potřeba někoho opravdu tvrdého, kdo to konečně rozčísne. Teď nebo nikdy.

      PS: Jedná se pouze o úvahy častečně podložené o některá fakta, proto je berte s rezervou.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      bongor     před 13 lety 01.09.2011 21:44 |  
      0 0

      Naprosto s Tebou Sokrate souhlasím.Už delší dobu tady říkám,Slavia musí být řízena lidmi,kterým se již při vyslovení jejího jména rozbuší srdce.To není obyčejný sportovní klub,to je kus české historie a tradice.Ať si Aleš nechá Platila jako poradce v určitých věcech,víme asi v jakých,ale nenechá ho mluvit do zásadních věcí,které ovlivňuji chod klubu a výsledky mužstva.Zrovna tak jsem naprosto odsoudil,když se zmotaly příčiny a následky a pan Platil požadoval potrestání mladých slávistů,kteří už nedokázali dále snášet výsměch nabubřelých"tajných"majitelů a ukázali jim ,že nikdo není beztrestný.
      Petrouš není trenérem pro nejslavnější mužstvo české historie,to se na mě hochu nezlob,ale vrabec nemůže učit létat Orla.Potom to dopadne tak,že místo aby ho naučil bojovat,naučí hu zobat zrní slepicím z kastrolu.A kdo se může uchechtat?Samozřejmě sup-mrchožrout.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      Kactus     před 13 lety 01.09.2011 21:57 |  
      0 0

      Jo, pravdu mas.
      vyhodit je oba !

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      urs (přítel SN)     před 13 lety 01.09.2011 23:25 |  
      0 0

      Platil ven!!

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      lados     před 13 lety 02.09.2011 09:36 |  
      0 0

      Dobré ráno pane Sokrate,

      myslím, že jste jako obvykle uhodil hřebíček na hlavičku. Pan Platil skutečně pouze škodí a dokud bude on ve Slavii, nebude lépe. Rovněž trenér Petrouš by měl odejít, ale tryskem! Protože on na trénování Slavie nemá schopnosti a přivede ji pouze do druhé ligy. Bohužel my řadoví slávisté můžeme jen čekat a doufat, že pan Řebíček něco udělá pro zlepšení situace. Věřím a doufám, ale je mi krušno. Lados

  16. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.09.2011 17:57 |  
    0 0

    Na zápasu jsem byl a byl to naprosto vyrovnaný zápas, občas s naší převahou (část první půle a úsek po druhém golu). My jsme v první půlce trefili tyčku z jasné tutovky a nedali ještě dvě dobré šance. Rozhodl pvní gol ze standartky po neskutečné chybě našich stoperů (první velká šance domácích). Pak už se hrálo velmi těžko, mají tam hřiště velmi maličké, takže to domácí zahustili a bez Pospěcha jsme se tam už moc nedostávali (za stavu 1-0 jejich brankář půjčený od Rumunů vyrazil tutovku a za stavu 2-0 jsme střelou z dálky trefili břevno). Navíc druhý poločas nějaký primitiv nepřetržitě pokřikoval a i velmi sprostě na Standu Vlčka, ten byl z toho mimo, takže jsme hráli vlastně o deseti. Samozřejmě se občas přidali i rozhodčí, ale s tím se musí na takové vesnici počítat. Čekal jsem, že o poločase je Petrouš seřve a vlítnou na ně, ale nic takového se nekonalo.
    Nikdo z mužstva vyloženě nevyhořel (ani neexceloval), tzn. někoho přeřadit do Béčka je ubohost. Problém není v hráčích, ale v jejich vedení - Petrouš na to prostě nemá, např. není naprosto schopen reagovat na nepříznivý vývoj zápasu účinnou změnou taktiky (jen stáhne obránce a dá tam útočníka, to je jeho maximum). A druhý člověk, co na to nemá, aby řídil fotbalový klub, je Platil (snad jako fin.ředitel, ale rozhodně ne jako generální). Dokud tohle Řebíček nepochopí, nic zásadního se nezmění. Budeme se dál plácat v průměru ...

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      japhy     před 13 lety 01.09.2011 18:05 |  
      0 0

      S tím Platilem souhlas. Max. fin. ředitel a ať o něm není moc slyšet.
      A znovu se musím opakovat. Co se stalo po změně majitele? Nic. Jen skončila Mrs. Marketing a zbytek, a to i ti, co se na skoro krachu podíleli, si svá místa udrželi. Chápu, že nejprve bylo třeba dát alespoň nějak dokupy kádr, ale Řebíček tu už nějaký pátek je a konat už mohl. Jestli čekal na nějakej průser, má ho tady.

  17. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    Max1     před 13 lety 01.09.2011 18:52 |  
    0 0

    Dělaj si prdel? Petrouš měl letět dávno už, pohár byla poslední kapka

  18. Stanovisko naštvaného fanouška

    mpik     před 13 lety 01.09.2011 20:25 |  
    0 0

    Jsem majitel permice. Stejně jako loni. A předtím. A předtím. Atd. Loni jsem přišel o dva zápasy, které jsem si zaplatil. Letos stála permice stejně a zase jsem na jeden zápas nesměl jít. Kompenzace? Lístek navíc na libovolný zápas. Ale já mám permici!!! Mám vzít zadarmo někoho z okolí? Proč? To já si koupil permici! Ale k aktuální situaci. Cituji z nabídky u permice: "Vstup na zápasy domácího poháru (Ondrášovka Cup) zdarma." Děkuji moc! Na který z těch domácích pohárových zápasů mohu zdarma dorazit? Jo jo, šel jsem do rizika. A odnesu to já. Přitom jak byli potrestáni ti, kdo způsobili uzavření hřiště? Jak byl potrestán trenér, jehož tým zpackal pohár tak, že se dnes stydím hlásit ke Slavii? A kdyby někdo remcal, co jsem to za fanouška, tak já jsem ten trouba, který si kupuje permici, aby Slavii pomohl! Kolik nás letos takových asi je?

  19. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    japhy     před 13 lety 01.09.2011 21:08 |  
    0 0

    Uáááá, takže viníci se najdou( Milutinovič do B, Vrabce vyhoděj) a karavana pofrčí dál. Ne, že bych se Vrabce nějak zastával, spíš naopak, ale za co je on zodpovědný, že bude muset jít?
    Ještě mě napadlo, že to může být opravdu tou fyzičkou a poletí kondiční trenér. Hergot, jak se jmenuje? Na oficiálkách chybí realizační tým, už mě tam pěkně sejří, porád něco nefunguje.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      EdCable     před 13 lety 01.09.2011 22:15 |  
      0 0

      Jan Netscher, ale co na zacatku sezony nebo kdy s nim byl rozhovor, tak jsem pochopil, ze zas tak moc do toho kecat nemuze.

      • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

        japhy     před 13 lety 02.09.2011 12:06 |  
        0 0

        Já zase naopak, že právě může víc, než s KJ. Ale to je každopádně jedno, i toto je týmová práce.

  20. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 02.09.2011 09:33 |  
    0 0

    Prijde mi ponekud zvlastni ze nas Nitriansky nemohl hrat kvuli repre a za spartu, den pote v klidu nastoupi husbauer a kadlec - pry se k repre pripoji pozdeji..

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      japhy     před 13 lety 02.09.2011 09:41 |  
      0 0

      Asi jsme chtěli do pohárů přes ligu, tak jsme obětovali OC.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.09.2011 13:58 |  
      0 0

      Plzeň by mohla ve Varech teoreticky hrát až bez sedmi záložníků.

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      bongor     před 13 lety 02.09.2011 15:05 |  
      0 0

      To je Ti fakt divný?Ty nevíš,že co může sralta,nikdo jiný nemůže.Je to i v předpisech svazu.

  21. Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.09.2011 13:55 |  
    0 0

    Já bych navrhoval koupit z Ostravy Tomáše Marka, to je nejzajímavější kus v tamním bazaru a DZ nám teď chybí. Hlavně, aby to nepopletli, to by potom přivedli Karola Marka :-((

    • Re: Stanovisko vedení k prohře v Převýšově

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.09.2011 14:04 |  
      0 0

      Navíc zajímavý hráč je Milosavljev z Karviné, teoreticky také Bolf od( )tamtéž.

  22. offtopic

    JS (přítel SN)     před 13 lety 03.09.2011 11:16 |  
    0 0

    http://fotbal.idnes.cz/fotbaliste-slovacka-testuje-mladeho-belorusa-kouce-soukupa-zaujal-1f3-/fotbal.aspx?c=A110903_1645608_fotbal_ten

    tady je vidět, jak nám nefunguje scouting!! pokud byl k mání hráč typu Rekishe, nechápu, jak ho může dostat Slovácko a ne Slavia! Toho hráče znám, je to ofenzivní záložník, mohl by hrát nalevo nebo ve středu, podobný typ jako Milan Černý, dokonce i stejně starý (možná o rok mladší).. už dlouho mě nenaštvalo nic víc jako takhle zpráva, jsem si stoprocentně jistej, že přestup tohoto hráče by se vyplatil jak z hlediska sportovního, tak finančního, protože má před sebou dobrou budoucnost. tohle mě štve víc, než výbuch v Převýšově. Místo, abychom se soustředili na posílení kádru podobnými mladými talenty, vedení se soustředí na rozdělování pokud a přeřazování dalších perspektivních hráčů do béčka!