Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

Áčko i béčko hrají už v pátek, sobota láká na derby nejstarších dorostů v tréninkovém centru Sparty. Do ligy také vstupují ženy a dorostenky.

A tým
Už zítra se s aktivní kariérou rozloučí Martin Vaniak při zápase s Mladou Boleslaví. Slavia do něj vstoupí jako desátý tým tabulky, hosté jsou druzí. Ve středu poté Slavia jede do Převýšova bojovat o postup v Ondrášovka Cupu
pátek 26.8., 20:15, Eden: Slavia - Ml. Boleslav
středa 31.8., 17:00, Převýšov: Převýšov - Slavia

B tým
Béčku se podařilo vstoupit do divize dvěma výhrami a v pátek se představí v Rokycanech, které mají po dvou kolech čtyři body.
pátek 26.8., 18:00, Rokycany: Rokycany - Slavia B

Dorost U19
Nejstaršímu dorostu se také zatím v 1. lize daří, po třech zápasech má sedm bodů a je čtvrtý. V sobotu jej čeká prestižní derby se Spartou, které se hraje v trénikovém centru letenského týmu na Strahově. Sparta v prvních třech kolech pokaždé jen remizovala a je v tabulce dvanáctá.
sobota 27.8., 13:30, Strahov: Sparta U19 - Slavia U19

Dorost U18
Žižkov U19 - Slavia U18 0:5

Daří se také výběru U18, který ve středu vyhrál nad Žižkovem vysoko 5:0 a po dvou kolech je se skóre 14:0 první s plným počtem bodů a jediným, který neinkasoval. Příštím soupeřem Slavie je stejně starý výběr Hradce Králové.
neděle 28.8., 10:15, Háječek: Hr. Králové U18 - Slavia U18

Dorosty U17 + U16
Naopak dorostům U17 a U16 se v prvním kole příliš nedařilo a v domácích zápasech s Jabloncem budou usilovat o první vítězství.
neděle 28.8., 15:00, Eden: Slavia U17 - Jablonec U17
neděle 28.8., 17:00, Eden: Slavia U16 - Jablonec U16

Žáci U15 + U14
Druhým soupeřem starších žáků bude Ústí nad Labem.
sobota 27.8., 10:15, Eden: Slavia U15 - Ústí n. L. U15
sobota 27.8., 12:00, Eden: Slavia U14 - Ústí n. L. U14

Žáci U13 + U12
Mladší žáci hrají druhé kolo v Děčíně.
neděle 28.8., 10:00, Děčín: Děčín U13 - Slavia U13
neděle 28.8., 11:45, Děčín: Děčín U12 - Slavia U12

Ženy A + dorost
První liga žen i soutěž dorostenek startují o víkendu, slávistky jedou do Ostravy.
neděle 28.8., 14:00, Ostrava: Ostrava - Slavia
neděle 28.8., 17:00, Ostrava: Ostrava (dor.) - Slavia (dor.)

Ženy - žákyně
Žákyně si na start svých soutěží, které jsou nově jen šestičlenné, počkají ještě týden.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

    Wommi     před 13 lety 25.08.2011 18:41 |  
    0 0

    je to sice oT, ale plzen ma barcu, ..to je slusny!!!to bude zazitek, i v tom edenu, skoda jen, ze takhle nehraje v edenu slavka!...vcera mi bylo az smutno, kdyz jsem videl tu vyzdobu, plnej stadak a domaci byli plzenaci:(

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      jiras     před 13 lety 25.08.2011 19:52 |  
      0 0

      Taky jsem si říkal, že vše bylo jak bych chtěl, až na to, že místo SKS tam byla Plzeň. My si ale můžeme vzít to dobré - že se dá do LM dostat se slušným (ne obrovským) rozpočtem a bez koeficientu.

  2. Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 25.08.2011 21:34 |  
    0 0

    mam ten pocit sam, ze ti komentatori jsou naprosto nesoudni? na to se nejen ze neda divat, ale ani se to neda poslouchat...

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      opicemag     před 13 lety 25.08.2011 21:53 |  
      0 0

      Souboj maximálně nesympatických týmů. Rumuni hrůza, samá simulace a zdržování. sparta taky nic moc. Chvikama jsem si snad přál, aby to sparta vyrovnovala (a pak prohrála v penaltách).

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        jiras     před 13 lety 25.08.2011 21:59 |  
        0 0

        Prý "kdyby existoval fotbalový Bůh, tak za zdržování dá Sralta 3 góly". Kdyby opravdu existoval, tak už tu Sralta není. Ale potěšil Straka - "Sparta patří do Evropské ligy". Přesně tak, oni EL, my LM. :)

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      marek018     před 13 lety 25.08.2011 21:58 |  
      0 0

      přesně. Ta zaujatost a fandění Spartě mě až poněkud iritovalo.

      K výsledku-špatně pro český fotbal, ale jinak mě to docela těší, už vzhledem k rozpočtu Sparty je to dobrej fór:-) To snad překonalo i loňský rok.

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        urs (přítel SN)     před 13 lety 25.08.2011 22:07 |  
        0 0

        hlavně ta jejich "kostrbatá" hra :)

        jsem rád, že jsou složeni z tolika dřeváků - rozdíl v technice a práce s balónem v rychlosti byl dost vidět :)

        škoda cinklé ligy..

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      FrancoisMerlin     před 13 lety 25.08.2011 22:02 |  
      0 0

      Lípa je tragickej komentátor - nerozezná hráče, mluví sračky a ještě nestraně fandí - zlatej Čapoun
      Jsem rád, že Sparta nepostoupila, ale byl bych rád i kdyby postoupila.
      Postřehy:
      Nechápu, jak může bejt tragéd Kušnír v repre a Rajtoral ne?
      Konečně vidí Sparta jak se píská rovina a ne jako u nás v lize!

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        jiras     před 13 lety 25.08.2011 22:06 |  
        0 0

        Protože je sparťan. Po tom zranění klesl podobně jako Krajčík, spíš ještě níž. Nepřešel přes hráče, vždycky se před ním zastavil a koukal.

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      Wommi     před 13 lety 25.08.2011 22:30 |  
      0 0

      ...korunu tomu vzdycky da pan straka, podle mne je normalne zralej na doktora!..navic jeste ty kecy, jak je na tom sparta dobre, hracsky, ekonomicky,..pamatuju, ze uz tenkrat, kdyz s nima hrala slavka, tak se psalo o tom, jak jsou ekonomicky silni,maji treninkova hriste o nichz se v CR ani nesni,...jen je holt problem, ze jsou to proste nonamove!!!..kde byl pred par lety donetsk, borisov, apod., ale proste maj prachy,...a v novym podani kvalifikace LM se muzou jako mistri prosadit, pak staci nebejt takovy idioti jako SKS a muzes mit staly prijem dosti penez!
      Komentatori ani nemluve, to je ubohost!

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      PetCC     před 13 lety 25.08.2011 22:51 |  
      0 0

      Tak já vcelku chtěl, aby Sparta postoupila. Protože už jen je mi té spousty hráčů, co si natahala a teď se nepodívají prakticky na hřiště. A ti mladí z 19 už vůbec ne.
      Taky mi přijde, že jsou finančně v dost katastrofický situaci, protože kdyby jejich majitel měl problémy, tak jsou během roku schopni nabrat obrovskou ztrátu.
      Takže mě je dneska Sparty docela líto :-)
      V pondělí ale doporučuju Plzni řídit se heslem Pepi Bicana: "Dejte jim, co se do nich vejde!" :-)

  3. Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

    Dobi     před 13 lety 25.08.2011 22:29 |  
    0 0

    Ti komentátoři - hrůza, děs... Snad by podsunuli Vaslui i to, že vyvraždili Lidice... Z hlediska koeficientu průšvih (ale o to se zasluhuje i Bolka), z hlediska srdíčka rozhodně neprobrečím polštář... V rumunském derby postupuje podceňované Vaslui... Kdopa by to předpokládal. No, chyběli Královcové, Fraňkové, Adamové a jejich 20-100% připískávání pro sraltu. A o to hůře...

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      bongor     před 13 lety 25.08.2011 23:11 |  
      0 0

      a zapomněl si Patáka,ten se na Tebe Dobi nasere.On se tak,opravdu tak snaží a Ty na něj klidně zapomeneš.
      Já už jsem jednou navrhoval,aby tihle hajzlíci mohli pískat sraltě i mezinárodní zápasy.Třeba k tomu dojde,až bude v čele naší kopané soudruh Pelta,ten má na to to prosadit.
      Hlavně jsem si vzpomněl na včerejší slova pana Haška:"Na tenhle zápas budou všichni dlouho vzpomínat".Ano pane Hašek,budeme na něj s radostí vzpomínat,vy jste to trefil.
      Nemožný Rumuni vyřadili ještě horší rumuny.

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        podol (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 06:17 |  
        0 0

        Ač na to nemohu být příliš hrdý,mám radost z výsledku na Sraltě.
        Ale míra arogance,nesoudnosti,nesportovních tlaků a nadstandartní přízeň rozhodčích,médií to snad omlouvá.Hlavně
        ti komentátoři byli výsměch.Asi se teď bude ve Sraltě propouštět.
        Abych byl tento týden maximálně spokojený,tak po Plzni,Sraltě
        by mělo přijít ještě vítězství nad Bolkou,důstojná rozlučka s Martinem.Byl by to radostný týden po hodně dlouhé době.Podol

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        capi (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 08:45 |  
        0 0

        Se moc nesmějte, Královce máme dneska...

  4. Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

    PetCC     před 13 lety 25.08.2011 22:56 |  
    0 0

    Tak na AS Řím hrál Slovan Bratislava a když byl po půli stav 1:0 (doma Slovan stejně vyhrál), tak jsem si vzpomněl, jak jsme AS vyřadili mi a že byla sranda, kdyby se to podařilo i Slovanu.
    No a Slovan 5 minut před koncem srovnal a postupuje! :-)

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      DKNL     před 13 lety 25.08.2011 23:12 |  
      0 0

      Viděl jsem, pěknej gol.

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      bongor     před 13 lety 25.08.2011 23:12 |  
      0 0

      Já teď věřím,žePlzeň postoupí spolu s Barcelonou a že tedy vyřadí AC Milán.

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 00:00 |  
        0 0

        No jestli AC bude hrát atraktivní italskej antifotbal (rychle na 1:0 a zabetonovat), tak doufám...

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        skman     před 13 lety 26.08.2011 08:14 |  
        0 0

        to nemuzete myslet ani vazne :D. ACko utre Plzen s prstem v ruce... jedine o co mohou bojovat je 3 misto s Borisovem

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      harry     před 13 lety 26.08.2011 08:19 |  
      0 0

      nechci to nijak snižovat,je to pro ně úspěch jako hrom ,ale řekl bych,že kdyby Slovan narazil na AS v kvalifikaci Ligy Mistrů,dál by nešel...Italové berou EL hodně na lehkou váhu (př. Palermo vloni,letos vypadli už v předchozím předkole,apod...)

  5. Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

    Viking     před 13 lety 26.08.2011 08:21 |  
    0 0

    1. Nejlepším hráčem Vasluie byl jednoznačně Brabec.

    2. Ještě horší zákrok, než udělal Podaný, měl v první půli arcizmrd Kušnír, u kterého tam byl jednoznačný úmysl zranit protihráče.

    3. Poslouchat kecy Martina "kdyby jsme dali ve Vaslui gól, postoupili jsme" Haška byla pastva pro uši - kdyby byly v prdeli ryby, nebyly by rybníky.

    4. Jedinej soudnej byl Straka.

    5. Sparta bude finančně zase o nějakej rok víc v prdeli a to je dobře!!!

    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

      opicemag     před 13 lety 26.08.2011 08:43 |  
      0 0

      No myslím, že Brabec si teď ve spartě dlouho nezahraje. A to se spekulovalo, že by se k nám mohl vrátit. Takové chyby nedělá ani Dostál.

      • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

        bongor     před 13 lety 26.08.2011 08:59 |  
        0 0

        Jen ať si zůstane na toaletný a čeká až jednou postoupěj do LM.
        Čtu si komentáře na Idnes a spartu a čtu jak hráli proti Vaslui skvěle,jak je drtili a potom najednou čtu,že nastoupil Jarošík a oživil skomírající sraltu.Potom Jarošík hrál líp než Messi s Ronaldem a Xavim dohromady.Prostě pohádky ovčí babičky pro malé sparťánky.

        • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

          opicemag     před 13 lety 26.08.2011 09:22 |  
          0 0

          Jarošík nehrál zas tak špatně. Je to jeden z mála sparťanů, kterého jsme měl vždy rád (ještě Hubschman, Grygera).
          Ono stačí porovnat systém Plzně a sparty. Plzeň se snaží o rychlý, kombinační fotbal s breaky, neustále jsou v pohybu. sparta hraje nakopávané míče do vápna, vše se snaží uhrát silou. Pohyb skoro žádný. A když jí pak chybí podpora rozhodčích, tak nemá s tímhle v Evropě šanci.

          • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

            Viking     před 13 lety 26.08.2011 09:24 |  
            0 0

            Sparta hrála dobře 15 minut, než to Brabec začal nakopávat na Kweukeho, doslova každý balon.

            • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

              japhy     před 13 lety 26.08.2011 09:36 |  
              0 0

              Náhodou proti Jablonci hrála řekl bych skvěle první poločas. Až jsem se lekl, že hrajou pěknej fotbal. Ale byl to asi jen záchvěv. Včera taky pěkně tlačili, to se mi na nich líbí, že na rozdíl od nás si dokážou takovou převahu vynutit. Jenže pak se ukáže, že to je vlastně jejich jediný systém, hrnout vše nějak dopředu, a když navíc Kweuke není v top formě, je jim to k prdu a ještě se na to nedá koukat.

              • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 10:50 |  
                0 0

                Dobrý den přeji Vám všem,
                já vím, že je to mimo toto téma, ale nevíte náhodou jak dopadlo včerejší jednání komise rozhodčích, kde měli být projednány neodpískané penalty p.Fraňka proti Spartě a neodpískaná penalta na Jandu? Macela velkouhubě prohlašoval v úterý, že si to nejprve vyhodnotí a ve čtvrtek rozhodne, zatím ani ve Spartu a nikde jinde ani čárka. Kde jsou Ti investigativní novináři. Že včera Sparta nepostoupila, za to si může sama a ten nestranný komentář reportérů ČT4, to už byl jen takový důsledek toho, jak se Spartě u nás nikdo neodváží nic písknout. Pokud něco víte, dejte vědět.
                Večer se rozloučíme s Martinem a pak se uvidí, jaká je naše cesta...... ? K jásání máme také hodně daleko. Děkuji Vám.
                Sokrates55

                • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                  mirecek1111     před 13 lety 26.08.2011 12:31 |  
                  0 0

                  No já nevím, ale zrovna tohle bych reportérům nevyčítal. Když hraje český tým s týmem z ciziny, tak je logické, ke komu i reportér tíhne.
                  A pokud někoho sere, jak reportéři jančí, když dá Sparta branku, tak at se na to nediví. Ostatně já jsem se včera díval na zápas Sparty mimo derby snad po pěti letech.., protože při jejich zápasech jsem zaujatější snad pomalu stejně jako když hraje naše Slavia a když včera ti komentátoři hulákali, jak dala Sparta branku, tak já ten moment zase cítil tak, že si v duchu řekl "doprdele" a vypl zvuk, protože to nemohl poslouchat. Ale také dovedu být velkorysý a chápat, že prostě jen hraje český tým se zahraničním a každý není Slavista.

                  Já mám při zápasech Slavie v pohárech pocit snad jen z toho Táborského, že je minimálně nestranný, někdy dokonce že v duchu fandí soupeři.. :)

                    • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                      mirecek1111     před 13 lety 26.08.2011 12:59 |  
                      0 0

                      to bylo skutečně legendární, však jsem na to myslel, když jsem o něm psal. Ale já spíš myslel i ty poháry, a to už je potom opravdu otřesné.
                      Ona je úvaha do pranice i to, jak reagoval, když dával Standa ten rozhodující gol Ajaxu :) to jeho "jeeeeeee (a v hlavě určitě pokračoval... kuaaaa) :D

              • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                bongor     před 13 lety 26.08.2011 11:23 |  
                0 0

                ahoj Sokrate,nikdo nic neví o jednání komise rozhodčích.Ale co bys od nich očekával,nějakou nápravu?To je jako bys chtěl,aby si papoušek pod sebou sežral bidýlko nebo myš nechala ucpat díru k chutnému sýru.To nikdo neočekáváme.Ale až bude předsedou nevinnost sama pan Pelta,tak se všechno zlepší.Macelu vyhodí a předsedou komise rozhodčích udělá Fraňka nebo Královce.

                • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                  bongor     před 13 lety 27.08.2011 22:12 |  
                  0 0

                  Ano,disciplinární komisi nezajímá,jak rozhodčí mršej fotbal,to je v pořádku.Zajímá je,jestli nějaký kluci nezapalujou prskavky,to je daleko důležitější,než nějakej blbej fotbal.Čest práci.

            • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

              bongor     před 13 lety 26.08.2011 11:14 |  
              0 0

              Já jsem si to vždycky myslel,že Brabec je naše pátá kolona ve sraltě.A ejhle,včera už musel ukázat karty.Tím nechci říct,že byl jedinej,kterej zavinil jejich vyřazení,bylo jich jedenáct,plus hlavní dva žolíky Hašek,Chovaněc.Jak nemají podporu trojice rozhodčích,tak uměj totální hovno.Že jednou,dvakrát zahráli,to se podaří občas každému.Nejhorší je ten jejich zvyk na černé berličky,to se potom v mezinárodním fotbale ukáže jako kontraproduktivní.Teď takhle porazili Slvácko a Hradec,bez pomoci pískačů by dnes měli o čtyři body míň.A každej mlčí a čumí,jak se tady ničí fotbal,jedině snad Černá svině jim dává kapky.Počítám,že je co nejdřív zakážou.

              • Re: Slávistický víkend (27. - 28. 8.)

                bongor     před 13 lety 26.08.2011 11:16 |  
                0 0

                Pochopitelně zakážou Černou svini,nikoliv ten soubor.

    • Re: Doporučuji

      Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 17:34 |  
      0 0

      :D