Branky: 9. Hloušek, 78. Jarolím, 87. Vlček - 14. Šlapák
Sestava Slavie: Hanuš - Koreš, Kaufman, Hubáček, Hloušek - Janda (46. Milutinovič), Jarolím, Petrák (74. Vlček), Trubila - Vondráček (46. Hurka), Pospěch
Lavička:Prošek, Zákostelský, Voráček, Berkovec
Slávisté nastoupili do zápasu s několika změnami v sestavě oproti Meteoru, na hřišti nechyběli původně zranění Jarolím a Janda. Poněkud překvapivý tah předvedl Michal Petrouš na obou krajích obrany, fanoušek by čekal napravo Jandu a nalevo Trubilu, ale tito dva jmenovaní hráli v záloze před Korešem, respektive Hlouškem.
První dva náznaky šancí si vytvořila Příbram, ale poté udeřili slávisté - po rohu Trubily si nejvýš ve vápně vyskočil Hloušek a hlavou zařídil vedení červenobílých 1:0. Skóre se opět měnilo o pět minut později, Šlapákova střela z voleje po teči Hubáčka zapadla za Hanušova záda. O minutu později předvedl pěknou střelu z dálky Janda, ale pouze nad bránu. Na druhé straně vyrazil Hanuš střelu Valenty, následnou dorážku Šlapáka pak chytil. Ve 29. minutě vyslal parádní dělovku ze třiceti metrů Hubáček, gólman Hruška ji s obtížemi krotil. Slavia měla převahu na šance i ze hry, ale opět doplácela na mizernou koncovku, to se projevilo zejména na konci poločasu. Nejdříve ve 42. minutě Pospěch přistrčil míč Petrákovi a ten nikým neatakován pálil z hranice vápna vedle levé tyče. Ve 44. minutě dostal Pospěch křižný pas, vystřelil, ale Hruška míč vyrazil a na dorážku už nikdo před bránou nebyl.
Do druhého poločasu provedl Michal Petrouš dvě změny v sestavě, na levý kraj obrany se stáhnul Trubila, Hloušek se posunul do zálohy, na druhé straně místo Jandy hrál v záloze Hurka a do ofenzívy se zapojil i Milutinovič. Příbram vystrčila útočné růžky v 54. minutě, sólový postup na bránu předvedl Šlapák, Hanuš jeho pokus vyrazil, z dorážky pak Šlapák ještě nastřelil pravou tyčku. Na druhé straně brankovou konstrukci rozezvučel Hurka, jeho střela mířila do břevna, od kterého se odrazila těsně před brankovou čáru. V 62. minutě byli opět nebezpeční hosté, Hanuš nejdříve vyrazil hlavičku Wágnera a posléze po rohovém kopu po hlavičce téhož hráče vykopával míč z brankové čáry Hubáček. V 78. minutě poslal Jarolím nádhernou střelu z pětadvaceti metrů po přiťuknutí od Hlouška krásně do šibenice a zajistil tím Slavii opět vedení. Ovšem na druhé straně vzápětí Příbram po rohu nastřelila tyčku! V 81. minutě se řítili na bránu tři slávisté, ale Hurka nastřelil jen brankáře. V závěrečných minutách se hrálo nahoru dolů, využila toho Slavia, v 87. minutě z vápna nádherně napálil balón k pravé tyči z otočky Vlček. Slávisté tak vcelku přesvědčivě vyhráli, ale je nutné dodat, že Příbram doplatila na neproměňování šancí. Druhý poločas by se divákům jistě musel líbit, potleskem ho ocenila alespoň hrstka slávistických příznivců z řad vedení klubu.
Komentáře (45)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia hraje s Příbramí
Clarinet před 13 lety 14.08.2011 16:21 |Kde jsme přišli k druhýmu Jandovi? :)))
Re: Slavia hraje s Příbramí
(host) před 13 lety 14.08.2011 16:24 |Janda, Jarolím... Je to skoro to samy :)
Re: Slavia hraje s Příbramí
Clarinet před 13 lety 14.08.2011 16:26 |:))
Třeba ten Petrouš nakonec nebude úplně hloupej, když si stačil všimnout, že s Dostálem to vážně nepůjde.
Re: Slavia hraje s Příbramí
klimi před 13 lety 14.08.2011 16:26 |Líbí se mi absence Dostála a naopak nasazení druhého šutéra, třeba se Vondry chytí... :)
Re: Slavia hraje s Příbramí
Oja před 13 lety 14.08.2011 17:05 |Tak nakonec v obraně Koreš? Víc by se mi tam líbil Janda, tak uvidíme.
Re: Slavia hraje s Příbramí
Wommi před 13 lety 14.08.2011 17:10 |je nekde prenos??krom tipovani, kde mi to nejak nejede
Re: Slavia hraje s Příbramí
martyni (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 17:23 |me to uz jede.. akorat na vyrovnavaci gol.. v mozille, v exploreru mi to neslo..
Hubáček a Hanuš
JS (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 17:27 |H + H = tragédie na druhou... jestli si toho někdo od začátku ligy ještě nevšiml, Hubáček je dozadu průměrnej a jakmile vybojuje míč, je to odevzdaný, ta jeho rozehrávka je na pěst! A Hanuš je podprůměrnej brankář, kterej nemá ve Slavii co dělat..
A o přínosu tělocvikáře klokana Petrouše by se taky dalo diskutovat..
Re: Hubáček a Hanuš
marcocruz (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 18:54 |Hanuš dneska chytil asi 3 nebo 4 tutovky
Re: Hubáček a Hanuš
PetCC před 13 lety 14.08.2011 19:37 |Takže očekávám konec diskuzí o Hanušovi. Dneska dokázal svoje kvality a bez něj bychom určitě nevyhráli.
Re: Slavia - Příbram 1:1
opicemag před 13 lety 14.08.2011 17:34 |Co je pořád s tím Čontofalským? Kde je?
Re: Slavia - Příbram 1:1
Clarinet před 13 lety 14.08.2011 18:06 |A to bych si bejval myslel, že o jeho transferkartě už se toho napsalo tolik, že odpověď na tuhle otázku musí znát každej fotbalovej fanoušek v Čechách. :)
Re: Slavia - Příbram 1:1
mats před 13 lety 14.08.2011 18:11 |...tak jak vidím, Čontofalský je stále nepřítomen... jo, jo, je to fakt jako s tím Hliníkem ;-)
Re: Slavia - Příbram 1:1
opicemag před 13 lety 14.08.2011 18:49 |Já vím, ale někde psali, že by měl dnes již hrát. Tak jsem myslel, že je to vyřešené. Očividně ne.
Re: Slavia - Příbram 1:1
marcocruz (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 18:55 |OZ na oficialkach psal, že na Příbram bohužel ještě nebude.
Re: Slavia - Příbram 1:1
japhy před 13 lety 14.08.2011 17:56 |Jako Petrouš poznal, že s Dostálem to fakt nepůjde, tak doufám pozná, že s Korešem na beku taky ne. To není žádnej tempař, sedí mu kombinace, hra u vápna. Proto se divím, že nejsou s Jandysem prohození.
A hra vlevo? Jeden marnej nákop za druhým...
Re: Slavia - Příbram 1:1
Clarinet před 13 lety 14.08.2011 18:03 |Taky to nechápu. Koreš je na beka moc měkkej. A ani rychlík to zrovna není.
Nad levou stranou by člověk zaplakal. Trubila si asi před zápasem vyndavá mozek z hlavy, jinak si neumim vysvětlit, co maj znamenat ty jeho přihrávky. Ke hře Hlouška pak nemám slov. Je smutný, že bude zabírat místo Tusjakovi, až se uzdraví.
Naopak Petrák hraje opět výborně. Ten u nás dlouho nevydrží. Skoro si říkám, jak je možný, že se takovýmu hráči vyhne pozvánka do reprezentace U19.
Re: Slavia - Příbram 1:1
bongor před 13 lety 14.08.2011 18:24 |To je úžasná pitomost.na beka dá člověka,který vepředu hodně chybí a vzadu je na dvě věci.Nechápu,proč tam nedá neúnavnýho běžce Jandyse.Já to neštěstí nemůžu chytit na tipování mám jen tři zápasy,ale Slavia tam teda není.Že by to bdělý soudruh zatrhnul i online?
Re: Slavia - Příbram 1:1
japhy před 13 lety 14.08.2011 18:34 |Hele, já na to koukám, ale je to utrpení.
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
Wommi před 13 lety 14.08.2011 18:51 |..nejlepsi komentar dnesniho vcera...a Hurka, ten by dnes mohl mit prezdivku palicova dcera,....
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
Wommi před 13 lety 14.08.2011 18:55 |...je teda ale neuveritelny kolik sanci jsou schopni spalit...
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
JS (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 19:02 |bejt Hloušek, tak Hurku ukřižuju.. byl tam vlevo uplně sám! dokonce i vpravo někdo nabíhal :D a on to přihraje brankářovi do ruky.. to ani nebyla střela.. kdyby se ho alespoň pokusil obstřelit nebo mu udělat kličku..
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
urs (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 19:33 |tak ono stačilo naznačit a pak gólmana přehodit - dle mě nejlepčí řešení - mladej je holt ještě zbrklej, ale ta klika a vůbec fotbalovost byla parádní - čili u mě dobrý ;)
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
PetCC před 13 lety 14.08.2011 19:40 |Souhlas. Do té šance se dostal sám svojí skvělou kličkou. To, že měl přihrát, to si určitě uvědomuje a jistě to příště zkusí udělat líp. Mě se dost líbil, je dost šikovnej.
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
opicemag před 13 lety 14.08.2011 18:54 |Potřebujeme beka a stopera (nebo dva stopery). Bez pevné obrany to nejde. A taky být jistější v šancích.
Re: Slavia - Příbram 2:1 ve 2. poločase
urs (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 18:59 |spíš bych zapracoval na bránění standartek (opětovně) - protože co centr z přímáku - to totální průser..
vůbec nechápu, jak může 3 naše hráče přehlavičkovat 1 protihráč a ještě k tomu o hlavu menší :D
mam z toho už srandu
jinak mi to přišlo dobrý - co se teda mladejch týká - Adam zatim nic moc :(
a trubila se snaží - jenomže hra beka i halva je defakto provázaná a když to jednomu nejde - trpí tim i druhej :/
Re: Slavia - Příbram 3:1
Eluin (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 18:56 |Dobře Standa - jako za starých časů, dal gól i spálil velkou šanci :-).
Re: Slavia - Příbram 3:1
koscheen (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 18:57 |sraaaanda vlcek:) ale zaplatbanbuh za ten treti gol..
Re: Slavia - Příbram 3:1
JS (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 19:00 |přátelé, to byla tragédie.. alespoň první poločas, pak se příbram složila a nás to nakoplo.. ale proč na ně ten trenér nezařve, ať se začnou hejbat, ať přihrávaj míč dopředu, ať při autu protihráčů neustupujou až kdoví kam.. druhej poločas, zvlášť posledních 20min uplnej opak, hráči hýřili aktivitou, jenže byli v laufu z otočení výsledku. K pár jednotlivcům: Hanuš měl z pr.. kliku s těma dvěma tyčema, Hubáček je fakt děsnej, na to se nedá koukat.. Koreš je střední záložník a ne pravej bek, absolutně mu to tam nešlo.. Hloušek byl celý zápas tragický a zvednul se až s celým mužstvem a Standa.. Standa, náš starý dobrý zazdívač ;) i přes ten nádherný gól, jeho deset šancí na jeden gól je něco, co si nemůže Slavie dovolit, jelikož narozdíl od časů minulých už si nevypěstujeme padesát šancí za zápas, ale jenom pět :-p
Re: Slavia - Příbram 3:1
japhy před 13 lety 14.08.2011 19:06 |Počkej, já bych řekl, že na tu druhou tyč to Hanuš vyrazil. A tragedie to byla i ve druhý půlce, až do gólu. Pak jsme se ovšem dokázali ztrapnit při proměňování šancí.
Co mě neskutečně vytáčelo bylo neustálý nakopávání, odkopávání, překopávání NĚKAM dopředu. Kurva, tolik nákopů jsme neměli snad za celý jaro a oceňoval jsem to jako přínos Petrouše. Co to má jako bejt?
Re: Slavia - Příbram 3:1
denydzlSKS před 13 lety 14.08.2011 19:14 |Za celý jaro jsem u nás neviděl tolik nakopnutých balonů jako dneska..
Re: Slavia - Příbram 3:1
JS (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 19:22 |je to pravda no.. jsou to ztracený míče..
Re: Slavia - Příbram 3:1
edenian před 13 lety 14.08.2011 20:08 |Jasne ze to na tu tyc vyrazil. Pro mne dneska Hanus velmi dobrej. I kdyz paradoxne z brankovy cary vykopl Huby, kterej jinak... A Petrak se mi libil i v Liberci, nejen dneska. Hurka to pred brankarem zvoral no, ale stejne mu do budoucna docela verim. Nekdo tu psal, ze nic neustoji, to si myslim neni pravda. Jarolim strasnej, ale ta strela super. Se Standou budou ted strelci tymu :-)))))
Re: Slavia - Příbram 3:1
podol (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 19:11 |Myslím si,že nejdůležitější Slávia splnila-3 body.Bylo hodně nepřesností,ale také positiva.Myslím,že mužstvo se postupně sehraje a bude to bezpečně na střed tabulky.A na překvapení
v OC.Nebuďme tedy pesimisty a na Bolku už to bude i s podporou
diváků.Podol
Re: Slavia - Příbram 3:1
bongor před 13 lety 14.08.2011 19:32 |3 body,to byla nutnost.Já jsem zápas neviděl,ale jestli jsme přešli na nakopávání míčů podle vzoru sralta,tak snad je tam trenér aby klukům řekl,že Slavia se sto let vyznačuje kombinační hrou.Třeba ale to má být překvapení pro soupeře?Tak na takovýhle překvapení se klidně rychle vykašlete.My jsme Slavie a ne nějaký burani co nic jinýho neuměj.
Re: Slavia - Příbram 3:1
bongor před 13 lety 14.08.2011 19:42 |Koukám na komentáře spartu a dočítám se,že sparta spláchla Slovácko.Na první poločas jsem se koukal,protože mi náš zápas nešel pustit a chtěl jsem vidět co se stalo za zázrak,že se ze sotva průměrných kopáčů najednou staly hvězdy.Nestalo se nic.Celý první poločas jim zachránil Blažek,ten chytal jak zamlada a pan rozhodčí Adam,ten se tedy hodně snažil.Takže o nějakém spláchnutí může mluvit jen zapřísáhlej rumun.
Re: Slavia - Příbram 3:1
PetCC před 13 lety 14.08.2011 21:32 |Ale body jsou doma, tak co? :-)
Re: Slavia - Příbram 3:1
japhy před 13 lety 14.08.2011 19:43 |Bože, teď jsem viděl ten gól Příbrami. A to jsem ho chtěl už skoro pochválit.
Re: Slavia - Příbram 3:1
urs (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 20:55 |tak má právo na chybu - druhou půlku podržel
Re: Slavia - Příbram 3:1
klimi před 13 lety 15.08.2011 09:17 |Nemá! Golman musí chytit vše, co na něj jde, je jedno, že chytí 30 tutovek, když pak dostane takový laciný gól...
Re: Slavia - Příbram 3:1
mpik před 13 lety 14.08.2011 19:49 |Hodnocení od 53. minuty (víc jsem neviděl). Tuto část jsme vyhráli 2:0, ale jen díky třem faktorům - smolná koncovka Příbrami, výborný Hanuš, dva krásné góly dvou zkušených... Příbram se dostávala do velkých šancí a Slavia přežila spíš se štěstím. Jedinou hrozbou pro soupeře byly pěkné střely Milutinoviče. Velmi aktivní byl Trubila, dřel do poslední minuty. Že hraje Koreš jsem zjistil až po pětadvaceti minutách!!! Pokud podobným způsobem budeme hrát dál (a další soupeři jsou většinou lepší), budeme prohrávat a prohrávat... Potěšilo mě, že v sestavě nebyl Dostál. To bychom prohráli i dnes!
Re: Slavia - Příbram 3:1
denydzlSKS před 13 lety 14.08.2011 20:01 |Korešovi bych to nezazlíval..na obranu není zvyklej a tak se držel hodně zpátky. Lepší než kdyby tam hrál Dostál..ten dopředu taky nic moc nevymyslí a dozadu jistej taky neni..
Re: Slavia - Příbram 3:1
Zdendanek před 13 lety 14.08.2011 21:41 |Bože, bože, číst tyhle příspěvky je fakt adrenalin. Tolik chytrolínů se fakt nikde jinde nenajde.
Re: Slavia - Příbram 3:1
Tugarin před 13 lety 15.08.2011 15:24 |Souhlas, není nad to se dozvědět, co všechno bylo špatně...Ono se tady a ni jinak nepíše....
Re: Slavia - Příbram 3:1
martyni (přítel SN) před 13 lety 14.08.2011 22:05 |Moc zabavny zapas to tedy nebyl.. na coz si asi budem muset zvyknout.. dopredu prumer, dozadu katastrofa.. na sance remizovy zapas, meli jsme stesti..