Chance liga

Liberec - Slavia 2:1

Fotbalisté Slavie prohráli i druhé ligové utkání, když ze hřiště Liberce vezou prohru 1:2. Jedinou branku vstřelil ve druhém poločase Pospěch z penalty. Slávisté včetně přípravy zatím nevyhráli ...

Slávisté nastoupili opět bez Kamila Čontofalského, kde je stále problém s transferkartou, vše díky průtahům řeckého klubu. Chyběl bohužel i Zbyněk Pospěch kvůli problémům se stehenním svalem. V základní sestavě se tak objevil Vlček a byl jediným útočníkem, což je pozice, kterou nemá sám dle svých slov rád. Na hřišti se objevil ale i Adam Hloušek. Hned v úvodu se Liberec dostal do vedení po rohovém kopu a hlavičce Gebresellassiho, což nám nepomohlo. SLávisté si během poločasu vytvořili několik šancí, ale ani jednu jsme nedokázali využít. V závěru přišel druhý trest, když se mezi našemi obránci prosadil Rabušic po centru z pravé strany.

Ve druhém poločase první příležitost ke změně skóre měl Jarolím ze standardní situace, ale netrefil se mezi tyče. V 53. minutě ale zase zahrozilo před naší brankou, po centru z levé strany byl v jasné pozici Šural, ale vysoký míč netrefil ideálně. V poli se nám přiliš nedařilo, ale v 63. minutě byl ve vápně stažen Janda a následnou penaltu nekompromisně proměnil střídající Pospěch. Slávistům gól pomohl, začali se ještě více tlačit do útoku a Liberec jim nechával poměrně dost prostoru. Několik nadějných pokusů jsme však nedotáhli k nebezpečné střele. Ale aktivita dlouho nevydržila, v závěru jsme se nedokázali dostat před branku. A navíc se do brejků dostával Liberec, které jsme odvrátili. Výsledek se nám nepodařilo zvrátit a asi jsme zaslouženě prohráli.

Liberec - Slavia 2:1 (2:0) v 65.min.
Slavia: Hanuš - Dostál, Kaufman, Hubáček, Trubila - Koreš, Janda, Petrák (77. Milutonovič), Jarolím, Hloušek - Vlček (59. Pospěch)
Branky: 2. Gebreselassie, 38. Rabušic - 64. Pospěch pen.

Komentáře (94)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Euforak (přítel SN)     před 13 lety 06.08.2011 19:14 |  
    0 0

    Tohle už je hodně alarmující.. Urychleně musí přijít aspoň 3 posily, jinak se budeme strachovat víc jak loni.

    • Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 06.08.2011 19:52 |  
      0 0

      Huráá, Slavia dokázala dát gól! To je krásný úspěch..

  2. Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

    spojka     před 13 lety 06.08.2011 19:19 |  
    0 0

    To střídání útočníka za útočníka v 60. minutě za stavu 0-2, to už snad ten klokan nemůže myslet ani vážně...

    • Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

      tolsimir     před 13 lety 06.08.2011 19:19 |  
      0 0

      treba Vlcek uz vic jak 60 minut hrat nemuze

      • Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

        spojka     před 13 lety 06.08.2011 19:21 |  
        0 0

        Pak by ale už neměl hrát fotbal.

    • Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Kactus     před 13 lety 06.08.2011 19:20 |  
      0 0

      se naucil od Jarolima, jak skvele stridat ...

  3. Re: Liberec - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Kactus     před 13 lety 06.08.2011 19:22 |  
    0 0

    aha, penalta :)
    tak alespon tak, hr na ne.

  4. Re: Liberec - Slavia 2:1 v 65. min.

    japhy     před 13 lety 06.08.2011 19:53 |  
    0 0

    Ten závěrečnej tlak, to byl uragán :( Dokud soupeř jen nebrání náskok, je naše obrana tragická.

  5. Re: Liberec - Slavia 2:1

    DrFe1     před 13 lety 06.08.2011 19:55 |  
    0 0

    Petrouš a Platil okamžitě ven ! ! !

  6. Re: Liberec - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.08.2011 20:00 |  
    0 0

    No, tak únik ze sestupových příček bychom měli, teď jsou za námi Budějky (4:8) a Baník (3:7). Ale obávám se, že také konfrontace s ambiciózním Vavruškou bude hodně nepříjemná...

  7. Re: Liberec - Slavia 2:1

    klimi     před 13 lety 06.08.2011 20:05 |  
    0 0

    Napíšu sem, těmi fňuknami na oficiálkách se bavim :D

    Moje hodnocení od zádu:
    Hanuš-Já nevím, co k němu říct, přijde mi prostě nejistý při centrech, už se těším na Čonta :)
    Dostál-Ten kluk na to prostě nemá no, ale dělá co může, není to jeho vina, fotbalista to prostě není. Chyba je, že nemáme nikoho lepšího za něj.
    Kaufman-Na stoperu nic moc, radši bych ho dal na beka...
    Hubáček-Z těch jeho nákopů mě ještě teď mrazí v zádech, to je fakt tragédie. Obraná práce celkem dobrá, akorát je hodně pomalý.
    Trubila-Dneska nejhorší na hřišti. Problém nebyl v nohách, ale v hlavě.
    Jarolím-Jsem spokojen, tohle od něj čekám.
    Petrák-Překvapení, hodně velké a milé. Určitě bych ho nechal hrát příští zápas!
    Janda-Je hezké, že si umí pokrýt míč, trošku ho potáhnout, ale hráč, který se při sebemenším kontaktu válí na zemi je pro mě zbytečný.
    Koreš-Ten kluk je hodně proměnlivý, střídá dobrý okamžiky s naprosto tragickýma. Radši ne :)
    Hloušek-Ten kluk se mi dneska líbil, nezkazil snad jedinou nahrávku, neztratil balon, parádní výkon.
    Vlček-Na jeho věk slušný. Tutovku umístil hodně dobře, golman náhoďácky vyrazil.
    Pospěch-Co k němu říci? Ještěže ho máme.
    Prošek-Nic, nic, nic, už druhý zápas v řadě.
    Milutín-Toho jsem ani neviděl, byl tam chvíli.

    No jednoznačně to chce posílit obranu (pokud možno dvěmi hráči).

    Nechápu kritiku Hlouška, poučte mě prosím :)

    Hrát na dva útočníky a zálohu Jarolím,Petrák,Hloušek a čtvrtýho fakt nevim...

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      klimi     před 13 lety 06.08.2011 20:06 |  
      0 0

      A ještě něco: Nejvíce mi je líto Petrouše, ta kritika na něj je moc tvrdá, z čeho má tu 11ku asi postavit?...

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        spojka     před 13 lety 06.08.2011 20:14 |  
        0 0

        Jen k tomu Petroušovi: Na to, abys naučil mančaft nějak normálně bránit a zahrávat standardky, zpracovat míč nebo přetlačit někoho v souboji, na to nepotřebuješ Messiho. Vždyť oni vypadaj, jak když se na ten zápas sejdou po tejdnu, kdy neviděli balón. Co s nima Petrouš den co den na tréninku dělá?

        Druhá věc je, že Petrouš tam nemá co dělat už z principu. Ta kritika je naopak ještě hodně mírná, na stadionu doteď žádná nezazněla.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          klimi     před 13 lety 06.08.2011 20:21 |  
          0 0

          Ano, to s těmi standartkami je pravda.

          No promiň, ale přeci nechceš s profesionálními fotbalisty na tréninku trénovat zpracování míče a přetlačení soupeře, to jsou základy fotbalu.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.08.2011 20:23 |  
            0 0

            bavíme se o stejné lize, tady má tak 70% hráčů problém vůbec míč zpracovat.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            spojka     před 13 lety 06.08.2011 20:26 |  
            0 0

            Co naděláš, když to ti hráči neumí? Je to šílené, ale vždyť oni prohraji 90% osobních soubojů, za celý zápas pomalu netrefí bránu, zpracovat balon do běhu je pro ně neřešitelný problém... já nevím, co celé dny dělají, že nezvládají ani ty základní věci. A trenér zrovna tak.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      mirecek1111     před 13 lety 06.08.2011 20:14 |  
      0 0

      Já taky nechápu, kde se poděl ten chválený Prošek z přípravy, co souboj to ztracený balon, to je pak úplně k ničemu takové křídlo.
      Dostála už nebudu hodnotit a Hanuše to samé. Tak jako jsem byl kdysi dlouho přesvědčený, že ty šílenosti co dělal Jarolím mu stejně nakonec srazí vaz, a tak se tím už potom ani netrápil, tak to samé čeká Petrouše. Tak co se tím rozčilovat. Co tady bude se některé věci nezmění..
      Vůbec pohled na tu partičku - Petrouš, Vrabec, Přibyl, Držmíšek - na lavičce je otřesný. Doufám, že budoucí nový trenér si přivede vlastní asistenty.

      No Aleši, zatím se ti ty prachy, co si do našeho klubu vložil moc nehodnotí, už bys měl pomalu začít konat.

      Jinak samozřejmě pochválím Pospěcha, už jsem si myslel, že doma zase někoho zmlátil, že začínal jen na lavičce :)

  8. Re: Liberec - Slavia 2:1

    tantalos     před 13 lety 06.08.2011 20:07 |  
    0 0

    Měl by někdo vysvětlit Petroušovi, že když jde centr ze strany, buď tam musí být brankář nebo obránce hlavičkář. Kdyby Liberečtí nezahazovali, mohli jsme udělat rekord, dostat jich sedm. Já vím, že s takovými obry v obraně jako Trubila, Hubáček a Dostál se moc centrů nepochytá, tak mel zkusit alespoň Zákostelského, ten když nic jiného, má postavu.
    Pokud budeme nadále kopírovat skvělý příklad Čelákovic, asi to dotáhneme stejně daleko.
    Pokud jde o Čontofalského, evidentně na Vokovické Sorbonně učili jenom záklkady ruštiny, ale i s těmi by se snad Platil měl zkusit s Řeky dohodnout, Základy cyrilice snad má.

  9. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Khadgar     před 13 lety 06.08.2011 20:32 |  
    0 0

    Pozitivem je Petrák, škoda že nehrál už minule. Kritika Vlčka je neoprávněná, ještě na to má, jenom musí dostat přihrávku do běhu. I když je pravda, že stopeři Liberce byli tragičtí, akorát jsme toho nedokázali využít. Koreš se vyhýbal soubojům...
    Jak už jsem psal, před solidní obranou by se zbytku týmu hrálo mnohem lépe. Pokud opravdu přijde ten útočník a Pospěch se bude rvát jako dneska, tak by jsme mohli mít velmi nebezpečnou útočnou dvojici.
    Výkon tedy strašný, můžeme jenom doufat, že to Řebíčka nakopne k většímu posílení.

  10. Re: Liberec - Slavia 2:1

    spojka     před 13 lety 06.08.2011 20:49 |  
    0 0

    „Zápas jsme si opět prohráli sami. V minulém utkání s Bohemians 1905 to byla otázka dvou minut, dnes taky. I když proti Liberci jsme dostali branku v úvodu a pak před odchodem do šaten. Myslím si, že jsme viděli na naše poměry pěkný fotbal, diváci se bavili. Bohužel to dopadlo špatně pro nás,“ pokračoval trenér Petrouš.

    „Štve mě, že máme ze dvou zápasů nula bodů. Protože ten, kdo naše zápasy viděl, ví, že to byly zbytečné porážky.“


    Ten člověk je mimo. Čím dřív bude pryč, tím líp.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      pinochet     před 13 lety 06.08.2011 22:27 |  
      0 0

      Největší vinou Petrouše je demontáž obrany: věděl, že odejde Čelůstka, přesto vyhodil Koubského s Vomáčkou, aniž by sehnal alespoň jednu adekvátní náhradu. Cicman jí dle mého není. Kdo bude skákat s Kweukem? O půl metru menší Hubáček? Petroušovo místo je asistent trenéra. A toho potřebujeme dobrého. Někoho jako Vrba, Komňacký či Hřebík. Bez téhle změny se nikam nepohneme.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        bongor     před 13 lety 06.08.2011 22:41 |  
        0 0

        To je částečně pravda,ten Koubský nebyl určitě horší,než jsou naši současní obránci.Ale Vomáčka,toho bych asi taky nechtěl.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        klimi     před 13 lety 06.08.2011 23:29 |  
        0 0

        Ještě jednou: KOUBSKÝ se nechtěl přizpůsobit platovému stropu, proto se pakoval...

  11. Re: Liberec - Slavia 2:1

    tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 06.08.2011 22:17 |  
    0 0

    Larissa : ačkoliv se nejedná o zcela identickou záležitost, o čemsi přece jen vypovídá skutečnost, že Blažek za Libe nastoupil, zatímco Čonto za SKS nikoliv. další doklad o "schopnostech" vedení... takto složená obrana s hanušem v zádech není bohužel ani v kapr lize konkurenceschopná - minimálně 3 ze 4 inkasovaných gólů jednoznačně po chybách v souhře defenzivy (ten roh jsem neviděl)

  12. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Clarinet     před 13 lety 06.08.2011 22:23 |  
    0 0

    Noční můra.
    Jako trenér pro stav nouze a snad i motivátor se Petrouš minulou sezonu osvědčil. Systémová práce už mu tak dobře nejde.
    První věc je, že jen idiot nechá odejít dva průměrný stopery (Vomáčka, Koubský), aby si nechal jednoho neprověřenýho, jednoho přeškolenýho z podprůměrnýho beka, jednoho přeškolenýho z mizernýho útočníka a beka, kterej na stopera vůbec nepatří. Plody tohohle rozhodnutí teď sklízíme. Zbavit se Mareše, ze kterýho jsou teď ve Vlašimi nadšený, a nemít na levýho beka nikoho než Trubilu, to je pak čirý amatérství.
    Další je složení sestavy. Proč chytá Hanuš, když se v přípravě zdál bejt horší než Berkovec, to ví jen MP. O Dostálovi ani nemluvě. A Vlček v útoku? Já ho mám rád a všechno, to jo, ale proboha, vždyť na to už dávno nemá!
    Každej balon na Vlčka byl ztracenej, odevzdanej. Nepochopitelný.
    K vzteku bylo i nasazení hráčů. Vždyť tam vysloveně dřel jen Janda, Petrák a pak Pospěch. Takovej Koreš nejde do jedinýho souboje naplno, uhne, kdykoli by moh' schytat ránu. A nejen on. Hrůza.
    Všecny přihrávky dozadu.
    Po dnešním zápase by měly padat pokuty, ne pochvaly a kecy o hloupejch chybách.
    Pokud příští zápas nevyhrajeme, musí se Petrouš okamžitě pakovat, jinak si zaděláme na pořádnej malér. Nahradit by ho podle mě mohl Janů. Toho bych tu viděl moc rád.

    A abych jen nenadával, z Petráka jsem nadšenej. Už v přípravě před jarní částí minulý sezony hrál výtečně a volal jsem po jeho zařazení do základu. Rychlej, důraznej, nezkazí jedinou přihrávku. Dneska jsem se na něj zaměřil, když jsem s údivem zjistil, že hraje, a zahrál opět skvěle. Velkej příslib do budoucna.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      japhy     před 13 lety 07.08.2011 08:20 |  
      0 0

      Nevím, jak jsi přišel na to, že se Berkovec jevil v přípravě lépe. Jinak celkem souhlas, ale ještě bych k těm dobrým včera přiřadil LJ. Jo, a Trubilu stihli spoluhráči vytočit ještě v první půli, jak ho pořád honili nepřesnými míči a v tý druhý už byl pěkně vzteklej a votrávenej. Kraje obrany byly jak průchoďák a kraje zálohy zase nedoplňovali útočníka, o to se snažil snad jen Janda, takže když nejde Mohamed k hoře....musíme hrát na dva hroty
      Kaufman,Zákostelský,Hubáček,Trubila-Janda,LJ,Petrák,Koreš-Pospěch,Hloušek(toho tedy případně dát vlevo vedle Koreše, když už tedy musíme hrát v pěti uprostřed)
      Jo, a Hub měl vždycky horší starty do sezony, doufám, že už to má tedy za sebou.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 11:53 |  
        0 0

        O tom, že se zatím jeví v přípravě lépe Berkovec než Hanuš, říkal Platil (a bylo to ke konci přípravy).

  13. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Viking     před 13 lety 07.08.2011 11:17 |  
    0 0

    1. Hanuš nechytne nic navíc, druholigový gólman.

    2. Máme jednoho útočníka, to už místo Vlčka mohl hrát vepředu Hloušek. Nechápu uzavření nové smlouvy se Standou.

    3. Použitelní jsou v současné době tak dva obránci, Dostál má úroveň divize.

    4. Mužstvo je totálně z formy, úplně vyčichlé.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.08.2011 11:30 |  
      0 0

      Prijde mi, ze na jare mel tym motivaci, nadseni, bojovnost.. ted nema prakticky zadny sportovni cil, podle toho to taky asi bude vypadat..

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:53 |  
        0 0

        Jasně, dobře vedený tým musí mít odpovídající cíl. A boj ve středu tabulky to rozhodně není. To je nic neříkající a tím zákonitě nemotivující meta.

  14. Re: Liberec - Slavia 2:1

    podol (přítel SN)     před 13 lety 07.08.2011 13:49 |  
    0 0

    Výsledek není překvapující,bohužel na nic víc nemáme.Bude to
    boj s Žižkovem a Ostravou o toho Černého Petra.Obávám se,
    že ani okamžité kvalitní posily nepomohou.Mužstvo se musí
    sehrát a vyzrát,s adekvátní lavičkou.Pokud bude systematická a
    perspektivní práce,typuji na 3-4roky,než budeme bojovat o špici.
    Podol

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      bongor     před 13 lety 07.08.2011 14:20 |  
      0 0

      O tom už jsme se bavili během přestávky.Ono když odejde prakticky celá osa mužstva by byl zázrak,kdyby to fungovalo jako předtím.
      Vaňous-pořád ještě jeden z nejlepších ligových brankářů
      Čelo-když se mu chtělo,tak rovněž velká opora,jedině bezprostředně po návratu z neúspěšného zahraničního "zájezdu",tak byl otrávenej a netahal.Potom se srovnal a jel.
      Kisel-kvalita a navíc tahoun v kabině
      Milan -mimořádný hráč,dělal každému soupeři problémy
      a teď tu nejsou a místo nich vlastně nic:
      Čontofalský-byl by dobrej,určitě by dva z těch 4 gólů nedostal,ale hráč bez transferkarty,to je jako nový auto bez techničáku.
      To přece někdo musel potento?
      Stoper,teď si ani nevzpomenu jak se jmenuje,odehrál pár minut a zase naš klasika.Připadá mi to případ Kaufman.
      Hloušek-tak to je zatím vyjímka,ten odehrál a dokonce dobře celý zápas.
      Bez okamžitých posil,to je dva stopeři,záložník a útočník jsme namočeni v boji o záchranu od 2.kola.A to ještě jak říká podol nemusí třeba dělat dobrotu.Asi nás nečeká lehký podzim.
      Ale přesto se zase vyznamenává spart s článkem,"cos to zase koupil Řebíčku?"Řebíček milí soudruzi koupil nejlepší značku co
      tady v té české kotlině existuje.Značku nepošpiněnou kaprpodvody,nejstarší fotbalový klub u nás,který má nejlepší fandy,kteří drží se svým mužstvem i když se mu nedaří a ostatní se mu vysmívají.Doufám,že vás ta sranda brzy přejde.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        podol (přítel SN)     před 13 lety 07.08.2011 15:02 |  
        0 0

        Myslím,že musíme být realisté,podstatné je,že Slávia zůstala.
        Že začínáme od začátku,s budováním mužstva,s příznivci,kteří vytrvají a ono to příjde.To,co píše nějaky spart,mám s odpuštění
        "u pr....."Ani s ním nemá cenu diskutovat o tématech na jakých
        podvodech a korupci,protekci,počínaje R-U,okupací a totalitou
        stojí to jeho mužstvo.Spíše by nás takové články měly zdravě nabudit,příznivce i hráče.Že to je dobrá vzpruha,to ukázali
        naši hráči na jaře.Bez peněz,proti přízni rozhodčích,podceňovaní
        a vysmívaní médii,byli téměř nejlepší.Srdce dělá hodně,někdy víc než peníze.Podol

  15. Re: Liberec - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.08.2011 19:19 |  
    0 0

    Zelená příšera v Edenu zase vyhrála a přihrála míček na Letnou. Takže Míra Pelta je poslední naděje v tomhle kole :-((

  16. Re: Liberec - Slavia 2:1

    PetCC     před 13 lety 07.08.2011 19:20 |  
    0 0

    Takže pro srovnání, my i Plzeň jsme hráli se stejnými soupeři. My 0:2 a 1:2, Plzeň 1:2 a 2:2. Plzeň jako my v těchto zápasech dostala 4 góly a má jeden bod.
    Takže je vidět, že Bohemka je teď ve velice dobré formě a Liberec ve slušné. Že pro nás bude začátek těžký, to jsem celkem předpokládal. Doufám, že se nám hlavně povede další zápas. Příbram totiž dost šťastně vyhrála především díky protiútokům, takže nutně potřebujeme přestat dělat hloupé chyby v obraně.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      bongor     před 13 lety 07.08.2011 19:27 |  
      0 0

      Jenže s tím materiálem vzadu se to těžko vylepší-Kromě toho mi Trubila připadá,jako že na to začíná kálet.Je to hrozně náladový hráč,

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Kactus     před 13 lety 07.08.2011 22:30 |  
        0 0

        no, taky bys byl rozcilenej, kdyby ti nahrali 3 prihravky ze 4 vedle

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 07.08.2011 23:16 |  
      0 0

      V tabulce pravdy jsme po dvou kolech 2 body před Plzní - loňským mistrem. Slušná práce :-)

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Gino     před 13 lety 08.08.2011 09:45 |  
        0 0

        Huzgi, kde na tu tabulku koukáš? Díky

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Ferguss     před 13 lety 08.08.2011 07:51 |  
      0 0

      Plzeň podle mého dojíždí na to, že nemá žádné zkušenosti z pohárů a nedokáže se zkoncentrovat na 2 soutěže. Takže tu situaci bych tak úplně nesrovnával.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Viking     před 13 lety 08.08.2011 09:00 |  
        0 0

        Plzeň má úzký kádr, na podzim nabere takovou ztrátu, že o titul hrát ani nebude podle mě...

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 10:05 |  
      0 0

      Plzeň na ligu teď moc nekouká, ale pořád se v ní snaží víc než Sparta loni. Podle mě půjde tabulkou rychle nahoru Jablonec, v úvodu jenom dojížděl na kombinaci nepříznivých náhod, herně na to má. Sparta zatím vypadá hodně silně dopředu, vzadu je zranitelná a záleží, zda jim odejde forma. Co se týče Bohemky, je to parta dobře sehraných nekopů, jsem zvědavý, jak vysoko to bude v naší kaprlize stačit. Boleslav zatím nic moc, navzdory 4 bodům.

  17. Re: Liberec - Slavia 2:1

    lassiter     před 13 lety 07.08.2011 22:28 |  
    0 0

    zajímavej článek o Slavii ze zítřejšího eura, stojí za přečtení

    www.uloz.to/9908938/sss-pdf

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 08:32 |  
      0 0

      Dík , hezky to do sebe zapada..

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      martin08     před 13 lety 08.08.2011 08:55 |  
      0 0

      Nedefinovaná chyba. Byl by moznej reupload?

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        goop     před 13 lety 08.08.2011 09:30 |  
        0 0

        No, tak jestli je pravda, co tam píšou, tak se nedivim těm supervýhodnejm transakcím s hráči Slavie, když to vlastní tenhle trouba.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          bongor     před 13 lety 08.08.2011 10:34 |  
          0 0

          Co tam píšou,mně to nejde spustit.Dík.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            goop     před 13 lety 08.08.2011 13:40 |  
            0 0

            To,co zaujalo mě: Řebíček kývnul na první nabídku ENICU, jen aby získal podíl ve Slavii, i když angláni byli ochotný jít na daleko nižší částku. Dále při jednání s NATLANDEM zahodil vyjednávací výhodu tím, že se zbavil práva zpochybnění akcií navýšených na sporné valné hromadě tím, že je převedl na Viscontii. A pak že se zase chystá 10% takto draze nabytých akcií někomu střelit...

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      JS (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 13:47 |  
      0 0

      pěkný shrnutí, konečně to všechno zapadá do sebe... překvapuje mě, že o tom Rosen takhle víceméně otevřeně mluví, vždyť všichni jenom mlžili vždycky..

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Viking     před 13 lety 08.08.2011 14:06 |  
        0 0

        Hlavní message z toho článku:

        1) Řebíček si koupil Slavii aby vypral peníze a vylepšil si image.

        2) Natland (vlastněný Janouškem a Hrdličkou) chce stadion kvůli dluhopisům nakoupených Prahou 10.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      tantalos     před 13 lety 08.08.2011 14:44 |  
      0 0

      Díky,
      velmi výživný materiál.

  18. Re: Liberec - Slavia 2:1

    marek018     před 13 lety 08.08.2011 09:40 |  
    0 0

    No, co k tomu říct. Že budeme mít po 2 zápasech 0b, to jsem nečekal. Ze začátku jsem se docela bál debaklu, nepodrželi jsme míč, krajní beci nefungovali, neměli jsme jediný centr do vápna a Hanuš si pro míče nechodil. Navíc jsem měl z háčů docela dojem, že nemakají na doraz, to bych věřil jen Jandovi, Petrákovi a LJ.
    Celkově mi přišla kravina dát na hrot Standu, nepodržel míč, nákopy se nám hned vracely zpět. Ten se hodí jako křídlo nebo žolík, ale ne hráč do základu.
    Dostálův limit je dle mě divize. Pomalý, v obraně slabý, podpora útoku nula. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale tehle tah Petrouše je epic fail.
    Kaufy na beku je škoda, zbytečná nouzovka.
    Nelíbil se mi Hloušek, kde je ta jeho zabejčenost, rychlost, bojovnost? S tímhle výkonem jen zabíral místo mladíkovi, který alespoň patří nám a ne Peltovi. Měl by hodně přidat.
    Velmi slušný výkon Petrák, z něj by mohlo něco být. Proška bych nezatracoval, musí si zvyknout na ligový fotbal, podle mě na to má.
    Trubila mi přišel takový nijaký, pořád se vztekal, divný.

    Btw, i hráči Liberce jsou lepší "trenéři" než ten náš, viz rozhovory po zápase. Věděli, že nehraje Pospěch, takže tam Slavia nemá žádného hlavičkáře, tak jsme toho chtěli využít.

    Chce to posily a dost možná nového trenéra.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Viking     před 13 lety 08.08.2011 11:00 |  
      0 0

      Jasně že by měl Hloušek přidat. Proč je asi u nás že? Vrátil se Peltovi do Jablonce nerozhraný, po zranění pořád ještě není v topformě a když dostal Jablonec Alkmaar, bylo rozhodnuto že se půjde rozehrát (a znova zhodnotit, už podruhé) zase k nám..

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Tonda     před 13 lety 08.08.2011 11:20 |  
        0 0

        ja bych jenom velmi obecne dodal, ze v zapase proti bohemce sme byli jalovi, a herne se vice prosadili az kdyz sme prohravali 0:2 a bohemka se stahla... logicky sme lepe kombinovali a vypadalo to ze mame vice ze hry.. jenze pokud by bohemka ty 2 goly nedala, byli by sme jalovi az do konce zpasu. a v liberci sme byly v podstate jalovi cely zapas. Na druhou stranu si rikam ze si to muzstvo asi potrebuje sednout a vysledky bycgh zacal ocekavat az v druhe polovine podzimu. Je evidentni ze bez minimalne jednoho kvlitniho stopera dostaneme gola i od druholigovych tymu. Stejne tak je evidentni ze bez rychlejsiho prechodu do utoku (to znamena bez nahravek do strany a dozadu) nemuzeme skorovat. tzn. zrychlit kombinaci v zaloze. a krajni zaloznici pokud nenabehnou do sestnactky, tak jeden utocnik gola neda.. Petrous pouze pokracuje ve zmaru ktery tady zavedl jarolim. nerad to rikam, ale bohuzel uz i ta sparta hraje momentalne rychlejsi a libivejsi fotbal nez nase slavie, coz me tedy pekne stve.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Tonda     před 13 lety 08.08.2011 11:33 |  
          0 0

          nase obrana prohraje 3/4 hlavičkových soubojů v oblasti před vapnem. takže na nas v podstatě stačí nakopávat balony a sbirat vyhrane hlavicky.. jak to predvedla bohemka.. hubacek na stoperu nema co delat - prohraje vetsinu hlavickovych souboju, je pomaly... proste pres nej ty goly budou padat i nadale. kweuke nas v derby naprosto rozcupuje. Dockal - je mi lito ale ten na slavii taky nema. osobne bych rad kdyby slavie hrala proti souperi kde by nastoupil Dostál, pac bych jako trener nakazal svym hracum hrat po jeho strane.. nase obrana je snad nejhorsi v cele lize a a prechod do utoku nejpomalejsi v cele lize, doplnovani utocnika je snad nejpříšernější v celé lize a za toto už nese vinu i petrouš. pokud ty hrače neumí srovnat ayb doplnovali utocnika, tak proste gola ze hry nemuzeme dat ani zizkovu. Proto pane Rebicku, bud budeme cekat az si to sedne(jestli vubec) a budeme mit ztratu nebo vymenime trenera a poridime aspon 2 hrace do pole. stoper a utocnik, ale nepohrdl bych ani zkusenym zaloznikem ktery umi zrychlit hru. nejsem si jisty zda jarolim, kores nebo ti mladicci umi nejakou kolmici zrychlit nasi hru, zatim to vypada tak ze si nahravaji ze strany na stranu a davaji souperi cas zformovat svou obranu.. coz je potom marny boj

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            goop     před 13 lety 08.08.2011 13:45 |  
            0 0

            Hele, mančaft pod Petroušem předváděl na jaře pěknej fotbal, kterej byl i efektivní. To, že to nejde po dvou kolech, kdy mu odešli 4 hráči základu (ne jeho vinou) a zranil se jeden ze dvou stoperů, který máme, bych nevyčítal trenérovi. Dal bych mu čas a zohlednil, že kromě Jarolíma, Pospěcha, Huba, Kaufmana a Trubily hraje s partou mlaďochů, nebo těch, kdo nepatřili k tahounům jara.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          bongor     před 13 lety 08.08.2011 13:30 |  
          0 0

          Tak že sralta hraje lepší a líbivější fotbal než my,tak jí to přej po té spoustě let,co hrála příšerně/ a zase bude,co nevidět/.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            Viking     před 13 lety 08.08.2011 14:04 |  
            0 0

            Sparta dala zatím čtyři góly ČB (kterým daly čtyři góly i impotentní Jakubčovice) a s Jabloncem hrál fotbal víc právě ten Jablonec.

            Sparta = nákop na Kweukeho.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              doors     před 13 lety 08.08.2011 14:30 |  
              0 0

              No, nevím, s tou druhou částí je to otázka.
              Ale co, jak správně píše bongor - hrají 2 zápasy dobře po x tragických sezónách, navíc se snad nebudeme porovnávat se Sraltou...

              JInak já si stále myslím, že je panika zbytečná. Liga bude vyrovnaná a podle mě náš kádr není zas tak slabý. Já to stále tipuji na 4-5 místo, pokud by se kádr doplnil ( stoper, pravý bek, záložník a útočník), tak by byl reálný i útok na poháry.

  19. KLID !!

    venator     před 13 lety 08.08.2011 13:33 |  
    0 0

    Nepanikařte!:) Máme sice dvě prohry a nula bodu, ale jednalo se o zápasy venku a hlavně se soupeři ve velmi dobré formě, což jste každý museli vidět. Říkal jsem si s kamarádama, že Bohemka hrála na naše poměry vysoký presing v hodně hráčích a tím si vynutila převahu, nákopy dopředu bohužel vycházeli tak, že z toho vytěžila dva goly. Pak se logicky zatáhnuli, protože s takovym nasazením nevydrží celý zápas a bohužel nemáme kvalitu Barcelony, aby jsme přehráli urputně bránící mužstvo tzn. byla z toho naše územní převaha, ale víc nic...navíc ani trochu štěstí jsme neměli...které je v takových chvílích hrozně důležitý viz tyčka Jandy nebo teď v Liberci místo golu LJ nastřelil spohráče v jasný šanci...nebo výborný zákrok golmana proti Standovi. Podobné to bylo v Liberci, který na nás nastoupil agresivně, presovali nadoraz ve 2-4 lidech naši stopeři to pak museli víc nakopávat a na to Standa není vhodný typ...což byla podle mě první výrazná chyba Petrouše, který když už Standu postaví od začátku tak maximálně na pravé křídlo.
    Jinak základ hry je dobrý a pokud zvládneme další dva zápasy na min. 4b tak to půjde. Způsob hry, který jsme začli hrát pod Petroušem je velmi dobrý a bude stačit na střed Gambáč ligy. Je tam na naše poměry nadprůměrně kvalitní mezihra, pohyb a hlavně do vápna se dostáváme pravidelně v 4-6 lidech a když přidáme důraz při napadání tak to půjde.
    Ideálně vzít min. na hostování někoho na stopera někoho nehrajícího jako např. Kleina, Štochla...bohužel Neuwirtha nám "vyfouknula" Bolka, ale když Plzeň postoupila v poháru a snad se jim údajně zranil ten Čišovský tak Brezinského ani Ševinského už neuvolní:/
    Tento týden snad dorazí tranferkarta KČ, dotáhneme druhou posilu a ono to půjde. Na druhou stranu nehaním Hanuše za žádný gol jako většina z vás...myslím si, že za žádný z těch čtyřech golu nemohl a žádnou hrubku neudělal.

    • Re: KLID !!

      goop     před 13 lety 08.08.2011 13:49 |  
      0 0

      Souhlas. S Bohemkou to byl fakt zápas blbec. Tým si musí ještě sednout. Tři přípraváky na to nestačí, když se vymění tolik lidí.

    • Re: KLID !!

      AlesJa     před 13 lety 08.08.2011 13:54 |  
      0 0

      Krmaš

      • Re: KLID !!

        Viking     před 13 lety 08.08.2011 14:02 |  
        0 0

        Ad Hanuš - ale o tom to přesně je - nepamatuju si, že by někdy chytil něco navíc. Není náhoda, že ani v Hradci nebyl jedničkou.

    • Re: KLID !!

      tantalos     před 13 lety 08.08.2011 15:00 |  
      0 0

      Důvod k panice ještě opravdu nevidím. V současném složení by skutečně při trochu štěstí mohlo o osmé místo bojovat, což je deklarovaný cíl AŘ, za předpokladu, že se nějak podaří vyřešit zadní řady.
      AŘ. kdesi vyzýval k trpělivosti. Doufám, že začne řešit problémy postupně. Za prvořadou prioritu bych považovat podstatné zkvalitnění sportovního managementu, získání schopného sportovního ředitele a alespoň jednoho nefalšovaného stopera. Stejně bych měl nejradši zpátky Brábu ze Sparty.
      Od hráčů jako Prošek, Petrák, Hůrka aj se zatím nedá očekávat standardní trvale uspokojivá úroveň, ale talent prokázali a měli bychom s nimi mít trpělivost. Co v nich je, se teprve ukáže. Měli by dostávat šanci občas v základu, občas střídat.
      Důležité bude, aby hráči kádru áčka, kteří se nedostanou do základu, měli herní praxi alespoň v béčku

    • Re: KLID !!

      bongor     před 13 lety 08.08.2011 15:01 |  
      0 0

      To je málo příteli venatore neudělat hrubice.Je to málo na brankáře Slavie.Kdyby chytal H.jinde,tak prosím,ale červenobílí měli vždycky excelentní brankáře./Plánička,Jonák,Dolejší,Černý,Vaniak a mnoho dalších/.Proto musí za zápas vytáhnout pár mimořádných zákroků a ten gól mezi nohy by neměl pustit.
      Jasně ,smůla tam taky byla,ale mně se hlavně nelíbil právě způsob hry,plno zkažených přihrávek a taková bezmyšlenkovitost.A ta střelba,takhle kdyby stříleli spojenci ve druhé světové,tak ta válka trvá dodnes.A vůbec,kam šel ten Neves z Baníku?Klein by taky šel,prostě potřebujeme čtyři posily-2x stoper,konstruktivní záložník a střelec.
      Průšvih je,že když nám uteče začátek do 5.kola,tak už to budeme těžko dohánět.A poslouchat imbecilní kecy v televizi jako včera při
      sralta-jabka:"Řepkovi stačí na Pitáka zadupat a už mu dobrovolně odevzdává míč",to je tak na výdrž do deseti minut.

  20. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Tonda     před 13 lety 08.08.2011 15:12 |  
    0 0

    nemejte mi to nikdo prosim za ale, ale nemuzu si odpustit toto:
    Hubacek - nemá na to hrát na stoperu
    Dostal - nema na slavii po vsech strankach
    Hanus - není brankar pro slavii(nechyti nic navic)
    Vlcek - nema ani na soucasnou slavii

    beru ze nejsou hraci a slavie je v takoveto situaci. ale osobne si myslim ze tem 2 starsim hracum uz nestaci vetsi zkusenosti na prvni ligu, prehraje je kdejaky prvoligovy novacek. A Ti 2 mladsi - ti nemaji potrebnou kvalitu, a nejak neverim tomu ze by meli potencial se nejak vyrazne zlepsit.

    Tyhle 4 fleky bysme meli zalepit primarne, + zkvalitnit lavicku o dalsi 2 hrace. Osobne doufam ze 2 hrace jeste pritahneme, toho jeden stoper ktery posadi hubacka na lavicku. to mi snad bude ke stesti stacit. a v zime bysme mohli privest dalsi 2 hrace.

    soucasny kadr opravdu je poskladany z toho co zbylo a jsou v nem viditelne slabiny.

    sam bych si predstavoval sestavu asi takto:
    čonto
    kaufman/novy stoper/cicman/trubila
    jarolim/janda/novy založnik/hloušek/petrak
    pospěch

    na lavičce
    berkovec,hub,dostal, prošek, koreš, milutinovič, hurka, vlčak, vondraček, novy utok

  21. Re: Liberec - Slavia 2:1

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 16:02 |  
    0 0

    ja nevim, ale ja mam pocit, ze jsem se dival na jiny zapas. jasne vykony nekterych nejsou nejlepsi. treba Trubila kazil vic nez je zdravo, proste se mu to nepovedlo, ale to snad neni duvod nad nim hned lamat hul. jediny kdo si to snad opravdu zaslouzi je chudak Dostal. ten kluk se snazi o tom nic, ale ten chlapec nato proste mit asi nikdy nebude. Hanus, zase nechytne nic navic, ale z tech 4 golu, co mohl chytit? je tedy asi pravda, ze by mohl vic tu obranu dirigovat, ale to se dalo cekat, ze nebude takovy jako Martin.
    do kluku se tedy navazite, ale kolik jsme meli strel a po vypracovanych akcich? ja jich tam videl hned nekolik. rozhodne nemuzu ric ze sance na bod nebyla. byla stacilo nezblokovat si vlastni strelu, stacilo aby vlcek promenil svoji sanci atd... ja bych to tak cerne nevidel. prestante snit v oblacich a smirte se skutecnosti, ze budeme hrat o zachranu. vse co uhrajeme navic bude super.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Tonda     před 13 lety 08.08.2011 16:28 |  
      0 0

      no jenze hrat o zachranu 2 rok po sobe.. to si slavia nemuze dovolit. minuly rok beru, ale je to nebezpecne se tam v tom pasmu vubec drzet.. navic s timtio kadrem ktery je relativne kvalitni, na stred ligyma urcite, ale tymovy vykon srazi silene chyby v obrane. proste 2 neustale zminovani hraci v te obrane proste vubec nemaji co delat.. herni projev je taky slaby, nejisty. spousta prihravek do strany a dozadu. to je proste v dnesnim fotbale spatne. nerikam ze se ma nakopavat jako na letne. do souperova vapna se dostavame, ale to uz je tam 8 branicich hracu na 3 nase. nez si to ti nasi kluci 15x vymeni a postupne salamovou metodou dojdou k 16 soupere, tak proste souper drtive procento nasich centru v pohode odvrati. chybi proste pohyb, tvrdsi a spolehlivejsi obrana a zrychlení v zaloze. ono ae je to tezke kdyz tem klukum odskakuji balony od nohy.
      Myslim ze tak do mesice si to sedne, ale aby nebylo pozde.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 14:48 |  
        0 0

        Že na to nemá Dostál, je evidentní, ale Hubáček, to je nesmysl. Poslední půlrok hráli s Čeldou dobře a jediný je přeskákal Kweuke A dříve zvládl Hub i Ligu mistrů na stoperu a taky dobře. Obrana si musí sednout (a obzvláště stopeři) a to se evidentně zatím nestalo. Chce to čas, otázka je, jestli ještě nějaký máme...

    • Re: Pavel Řehák

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 18:16 |  
      0 0

      no konečně Jarolím pro slavii taky něco udělal , béčko už je na tom hodně špatně.

  22. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 16:26 |  
    0 0

    Když to tak vezmu, tak jsem optimisticky čekal na za dvě kola alespoň dvě remízy, ba možná i více, ale.... Řekněme si to na rovinu, sezona je vysloveně stabilizační, tudíž žádné supr výsledky nečekejme. Jasně že jsme Slavie, že chceme více, ale ruku na srdce, ještě před pár měsíci jsme byli rádi, že nás někdo vytáhl z toho bahna ve kterém jsme se topili a málem i utopili. Nastolila se cesta odchovanců, myslím že i většina z nás to přijala, to že se od začátku nedaří je jakási daň tohoto modelu či dlouhodobého projektu.... Vždyť se podívejme na repre 21 tam jsme odchovancům čas nedali a více jak polovina hráčů Slavii prošla... Proto nelámejme hůl po dvou zápasech, dejme jim čas!

    • Re: Zdarec!

      bongor     před 13 lety 08.08.2011 16:48 |  
      0 0

      My jsme byli často netrpěliví,to je fakt.Někdy je to těžké poznat,co je v kterém hráči za potenciál a tak nám odešlo hodně kluků,kteří třeba momentálně nebyli úplně na výši a dnes bysme z nich sestavili mnohem lepší mužstvo,než máme teď.Jenom co jich je v Jablonci a v Liberci,jak by se nám hodili třeba Gebreselasie a Jablonský do obrany,Bořek Dočkal,Kovařík,Gecov do zálohy,Pekhart do útoku a to jsem jen tak střelil je jich ještě mnohem více.S těma současnýma mlaďochama je nutné mít taky víc trpělivosti,abychom za pár roků
      nelitovali,že jsou oporami třeba Teplic nebo dokonce že jsou ve sraktě.Ono se i na Brabce dost nadávalo,jen si vzpomeňte.
      Ovšem k těm mladým je potřeba mít většinu mužstva na
      výborné úrovni,protože Slavie si nemůže dovolit několik sezon leštit kliky.A koho máme?Čontofalský,jenže nějaký trouba nebyl dost razantní a do toho Řecka si třeba nezaletěl,jsou to 2 hodiny tam,dvě nazpátek.Pospěch,Janda,LJ a to je všechno.takže bez diskuse alarm.

  23. Martin Latka

    Mike     před 13 lety 08.08.2011 16:41 |  
    0 0

    Je volným hráčem a vyhlíží nové angažmá. Beru ho všema deseti, ale on nás asi ne. Byl by vyřešen 1 stoper.

    • Re: Martin Latka

      marek018     před 13 lety 08.08.2011 16:45 |  
      0 0

      takovýchto hráčů by se dalo jmenovat daleko víc, je otázkou, proč se o ně nepokusíme. Ale on ten náš limit 100k/měcíc je dost málo, pochybuji, že by šel za míň než 150-200k/měs.

      • Re: Martin Latka

        bongor     před 13 lety 08.08.2011 17:01 |  
        0 0

        Ten několikrát zmiňovaný Svěrkoš hrál s Latkou v Panionisu.
        Takže bysme měli problém skoro vyřešený.Ovšem ten náš limit tomu brání a dát někomu přes limit znamená udělat zle v kabině........

        • Re: Martin Latka

          marek018     před 13 lety 08.08.2011 17:07 |  
          0 0

          no nevím, dle je takový ekonomicky rozumný limit 300-400k/měsícně pro 3-4 klíčové hráče, abychom mohli bojovat o titul. Tohle mi přijde až takový směšný, jako kdybychom budovali nějaký socialistický klub, kde má každý stejně. Plat by se měl odvíjet od kvality. Stejně ten limit 100k/měs budeme muset zrušit, chceme-li v budoucnu získat kvalitnější posily.
          Ostatně ono právě tohle bude ten zakopaný pes, proč nechce Janda prodloužit.
          A podepsat Latku, Svěrkoše, Chigoua a třeba Nevese (vím, maličko utopie), tak si myslím, že na poháry můžeme mít..

          • Re: Martin Latka

            Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 17:54 |  
            0 0

            Chigou zase takový zázrak není, nehledě na to, že sám se netají tím, že v naší lize by zůstal celkem nerad.

          • Re: Martin Latka

            bongor     před 13 lety 08.08.2011 18:01 |  
            0 0

            No viděl jsi marku,jak socialistické metody zabírají.na jaře měli všichni stejně a jak makali.
            Teď si bude muse A.Ř dát pozor,aby někomu hodně neplatil,Sobotka mu chce kontrolovat účty a šrajtofli.

          • Re: Martin Latka

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 17:57 |  
            0 0

            Já bych ten socialismus zkusil tedy důsledně. Všichni do 100k/měs a čtyřem posilám k tomu připsat 300k/měs na cesťáky :-))

            (Snad mě tu zase nezmasakrujete za zatahování politiky...)

  24. Re: Liberec - Slavia 2:1

    Gino     před 13 lety 08.08.2011 16:54 |  
    0 0

    Vomáčka se upsal Baníku.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      marek018     před 13 lety 08.08.2011 17:10 |  
      0 0

      no stress, máme Zákostelského :-)

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 17:50 |  
      0 0

      Zajímalo by mě, jakou má v Baníku tedy smlouvu, když nás prý opustil právě kvůli nedohodě na penězích.

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 17:50 |  
      0 0

      Zajímalo by mě, jakou má v Baníku tedy smlouvu, když nás prý opustil právě kvůli nedohodě na penězích.

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        klimi     před 13 lety 08.08.2011 18:04 |  
        0 0

        Mýlíš se, končila mu smlouva, Slavia jí nechtěla prodloužit...

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 18:10 |  
          0 0

          Tak to se omlouvám, asi jsem si to spletl s Koubským.

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            klimi     před 13 lety 08.08.2011 18:11 |  
            0 0

            To souhlasí :)

          • Re: Liberec - Slavia 2:1

            mirecek1111     před 13 lety 08.08.2011 18:41 |  
            0 0

            Ale i u toho Koubského je to taková úvaha do pranice. Ono to spíš bylo kvůli Petroušovi, protože je evidentní, že si nesedli.

            Navíc si nemyslím, že je to s těma penězma na platy tak hrozné. To, že je strop nějakých 100 000 Kč, nebo kolik to kdysi říkal Platil, je absolutně nereálně pokud budeme podle Řebíčkových plánů do tří let útočit na titul.
            Já myslím, že těch 100 000 Kč nebo kolik platilo v té době, kdy jsme ještě neměli majitele a nevědělo se jak to v budoucnu bude.
            Nedovedu si představit, jestli je to pravda, že se zároveň zajímáme například o Svěrkoše nebo Fenina s takovým platovým stropem.

            • Re: Liberec - Slavia 2:1

              Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.08.2011 22:42 |  
              0 0

              Uvidíme, nechme se překvapit co z toho nakonec bude.

  25. Re: Liberec - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:11 |  
    0 0

    Tak Jarošíku, už to podepiš na tý Letný, ať nám Ericha můžou pustit!

    (Taky by se mi líbil Nitrianský.)

    • Re: Liberec - Slavia 2:1

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 17:36 |  
      0 0

      Tak ti nevím, ale z Braboše bych zas až tolik radostí neskákal do výšky...

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 17:53 |  
        0 0

        Chápu, je to kontroverzní. Ale někdo do tý vejšky skákat musí, když mi dva to nebudeme a Hubáček taky ne :-((

        Teď se ale jeví jako načatej ten Latka, i když já nevím, jak dlouho by se dostával zpátky do formy.

        • Re: Liberec - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 17:54 |  
          0 0

          ... my dva ... - bych do sebe neřekl, že tam budu mít hrubici!

      • Re: Liberec - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.08.2011 16:36 |  
        0 0

        Pánové, vy jste snílkové - Erich Brabec - a kdo by mu u nás asi tak platil těch 8 maga za rok ?!