Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.5.2011

Odbor přátel vydal prohlášení, které bylo bezprostředně po rozhodnutí disciplinární komise posláno na Fotbalovou asociaci ČR a disciplinární komisi. Sdružení Sešívaní drží spolu se k tomuto dopisu připojuje.

V Praze dne 5. srpna 2011

 Věc: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.5.2011

Ihned po oznámení zamítnutí žádosti SK Slavia Praha - fotbal, a.s. o promítnutí zbytku trestu za události z 5. 5. 2011 obdržel každý z nás, členů výboru Fotbalového oddílu SK Slavia Praha - odbor přátel (dále jen OP) řadu telefonátů, e-mailů i sms-zpráv, které se vesměs vyjadřovaly  k tomuto rozhodnutí - od smutku přes rozhořčení až po pohrdání nad těmi, kteří svou necitlivostí takto rozhodli. Objevily se i názory o pomstě vůči Slavii...

Odbor přátel Slavie byl založen v roce 1964 jako první opravdové organizované fanouškovské hnutí u nás. Hlavním důvodem byla snaha o záchranu existence nejstaršího českého sportovního klubu, ale ruku v ruce s tím šla i snaha o propojení kultury a sportu, o fair play, slušnost a úctu k soupeři. Mezi prvními aktivními členy OP byli mimo jiné i známí charakterní umělci - například herci Martin Růžek, Jan Pivec či Ladislav Pešek nebo operní pěvec Eduard Haken. Každé jejich vystoupení na slávistické půdě dokazovalo, jaké ideály ctí. Velmi dobře to vystihuje i jedna ze zásad, která je i na dnešních členských průkazech OP - "barvám soupeře má úctu, k vlastním barvám lásku a zachovává ideály fair play".

Po vzniku OP a na jeho příkladě byla postupně zakládána i další fanouškovská hnutí u nás. Mezi prvními byl i Spartaklub, kde působili mimo jiné podobní velikáni - Vaclav Voska či Martin Frič. I z jejich vystoupení byla znát zásada - na hřišti soupeři, mimo ně přátelé! Kam žel dnes všechno dospělo! I v tehdejších dobách sice docházelo tu a tam k nevhodnému chování diváků, ale trest byl řešen rovněž uzavřením domácího hřiště, ale i současnou povinností sehrát utkání v určité vzdálenosti od domácího působiště potrestaného klubu, takže ti nejvěrnější fanoušci mohli svůj klub sledovat a povzbudit v hledišti.

I dnešní OP se snaží navazovat na ideály někdejších představitelů OP a opravdový člen OP se těmto zásadám nikdy nezpronevěřil. Tím více nás všechny trápí naprostá necitlivost vůči drtivé většině slušných fanoušků, ale zároveň i určité rozdíly v posuzování přestupků a zmírňování jejich důsledků. Naši členové připomínají i několik případů z letošního roku, stejně jako i případ výtržností při finále Ondrášovka cupu, kde vše jaksi vyšumělo. Stalo se tak ve finále stejné soutěže, kdy byla Slavia postižena za výtržnosti některých svých fanoušků, zatímco řádění fanoušků obou finalistů zůstalo bez odezvy. A nelze se ubránit dojmu, že i při finále patřili k těm nejagresivnějším ti, kterým vůbec nejde o fotbal či o lásku k vlastnímu klubu, ale o možnost se vyřádit, naskytne-li se k tomu příležitost.

Plně chápeme, že v podobných případech se oprávněně jedná o kolektivní vinu a i ve vztahu k fanouškům o zásadu "jeden za všechny a všichni za jednoho". Jarní trest znemožňující naši účast v hledišti jsme přijali se smutkem, ale s pochopením. A také s vírou, že pokud se v mezidobí neobjeví žádné další excesy, bude žádosti o prominutí zbytku trestu či o jeho změně na podmínku vyhověno. Derby Slavie s Bohemians proběhlo bez jakékoliv výtržnosti, bez rasistických či xenofobních hesel, což bohužel o jiných utkáních vždy tvrdit nelze! Zamítnutí žádosti však v každém z nás jen potvrdilo názory o naprosté necitlivosti disciplinární komise především vůči té drtivé většině poctivých a slušných fanoušků. Všichni cítíme tu obrovskou bezmoc, ale těmito řádky chceme potvrdit moudré maďarské rčení "A szó is fegyvér - i slovo je zbraní". Věříme, že z naší strany zbraní slušnou, ale přitom poukazující na necitlivost DK a rozporuplnost mezi slovy a činy  - to jde vedení českého fotbalu opravdu o fanoušky? Je smutnou skutečností, že toto rozhodnutí vyvolává v celé slávistické obci nelibost vůči současnému vedení českého fotbalu, kde cítí, že opět platí, že "někteří jsou si rovnější mezi rovnými".

 

RNDr. Michal Dobiáš, v.r.                                                               Ing. Ladislav Adamec, v.r.

    1. místopředseda OP                                                                                předseda OP

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    lados     před 13 lety 05.08.2011 12:09 |  
    0 0

    Toto vyjádření bych klidně podepsal. Je to krásně napsáno a plně to vystihuje i mé mínění. Myslím, že by se pánové v disciplinární komisi měli chytnout za nos! Je zřejmé, že "odborníci" v DK zřejmě klidně odrecitují příslušné paragrafy, ale podstata problémů jim zejména v tomto případě docela uniká.A to prý myslí hlavně na fanoušky fotbalu...(?!) Snad se někdy dočkáme lepších časů, ale asi to ještě chvíli potrvá...

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 13:00 |  
      0 0

      obavam se, ze se toho bude muset hodne zmenit. kdyz si procitam noviny, tak se teto pozoruhodne udalosti prakticky nevenuje zadna pozornost. nikoho to nezajima?

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        PetCC     před 13 lety 05.08.2011 15:42 |  
        0 0

        Všichni (až na podřadné slávisty) jsou přece spokojeni!

  2. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    lassiter     před 13 lety 05.08.2011 13:01 |  
    0 0

    Také si nemyslím, že rozhodnutí komise bylo dobré, zvlášť to zdůvodnění o namíření trestu proti divákům. Ale "pomsta vůči Slavii", "rovnější mezi rovnými" ?

    Opravdu budeme navždy brečet pokaždé, když se nám něco trochu nelíbí? Místo toho, aby se zítra tři tisíce slávistů sebralo a v Liberci ukázalo, co si o tomhle rozhodnutí myslí, tak radši budeme psát dopisy o pomstě vůči Slavii. Ach jo.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      tantalos     před 13 lety 05.08.2011 13:29 |  
      0 0

      Opravdu budete brečet pokaždé , když se vám dopis nelíbí?
      Ano - DK jasně prokázala, že si všichni nejsou rovni, že Slavia byla postižena, zatímco Olomouc a MB vyvázly bez obdobného trestu.
      Přitom jasně se v komuniké tvrdí, že jde o "trest pro fanoušky".
      Ano - je to pomsta Slavii za to, že její fanoušci se dopustili porušení regulí, byť to bylo, jak napsal Sokrates 55 - v zájmu vyššího principu mravního.

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        Tonda     před 13 lety 05.08.2011 14:00 |  
        0 0

        nejsem si jisty zda muze FACR trestat fanousky. Kdyz uz pujdeme do detailu, fanousci nejsou cleny FACR. V tom pripade je to fakticka chyba proti ktere se lze odvolat.

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        Viking     před 13 lety 05.08.2011 14:02 |  
        0 0

        Samozřejmě rovný a rovnější - zahájila DK řízení po zápase MB - Olomouc? Nezahájila protože by musela uznat, že hlavní díl viny nese samotný ČMFS za nezvládnutou pořadatelskou službu. Je mi z těch svazových sráčů na blití? Nejde v této věci ještě podat námět DK? Pořád se ohánějí tím, že sami nic zahájit defakto nemůžou...

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          lassiter     před 13 lety 05.08.2011 14:11 |  
          0 0

          DK "udělila" pokutu svazu 400 tis. a doporučila mu, aby to dal na dobročinné účely. Oběma klubům dala pokutu 100 tis. Kč.

          • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

            GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 14:24 |  
            0 0

            No pokud dala pokutu, může zakázat vstup fanoušků na zápasy pořádané FA :)

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        lassiter     před 13 lety 05.08.2011 14:26 |  
        0 0

        Otázka je lehce demagogická, jak je zvykem. Obecně mi přijde institut promíjení trestů poměrně úchylný. Náš zápas nebyl dohrán, což je takový malý detail proti finále poháru. Zavřením hřiště může být potrestán jen pořádající oddíl, což je v tomhle případě zřejmě svaz, nevím jak to provést. Boleslav a Olomouc dostaly pokutu. Pomsta Slavii za to, že se její fanoušci dopustili porušení regulí? Aha.

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 14:32 |  
          0 0

          No nevím - stačí si ty tresty porovnat:

          svaz - 400 tisíc
          oba týmy z finále - po 100 tisících

          oproti tomu Slavia
          pokuta: 750 tisíc
          tři zápasy bez diváku, tj. ztráta na vstupném při návštěvě 5000 diváků nejméně 750 tisíc za každý zápas, tj. dohromady nejméně 3 miliony Kč

          Opravdu se ti to zdá srovnatelné?

          • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

            lassiter     před 13 lety 05.08.2011 14:58 |  
            0 0

            Zkus se zeptat na Slavii, jestli je pořádání utkání s 5000 fanoušky, z nichž je navíc 4000 permanentkářů výdělečná záležitost... Neříkám, že je to srovnatelné, to ostatně není ani to provinění.

            • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

              capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 15:52 |  
              0 0

              Pokud je pro Slavii zápas s pěti tisíci diváky ztrátový, tak je někde něco špatně. Tím spíš, že podle všech možných informací by měla mít Slavie v Edenu předplacený nájem na desítky let dopředu, což teď potvrdil i poslední článek o KI na České pozici., že taková platba do e-Side ze Slavie dorazila. Mimochodem, hokejová Slavie je podle mých informací na nule, když do O2 Areny přijdou tři tisíce platících diváků a to jsem přesvědčen, že provoz hokejové haly (navíc v případě O2 předražený) je podstatně dražší než fotbalového stadionu.

              • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

                dArtagnan     před 13 lety 05.08.2011 20:31 |  
                0 0

                Už zase ta pohádka o předplaceném nájmu?
                Že si Rosen s Doležalem přelili 150M z jedné kapsy do druhé není žádná novinka, je to dokonce ve výroční zprávě, fámu o nájmu si tady ale vymyslel nějaký nenapravitelný optimista.
                Nájem platíme každý rok, říká to Platil i Zlámal. Opakovaně.
                Když si sečteš nájem, pořadatelskou službu, neustálé pokuty za "nejlepší fanoušky v ČR", údržbu hřiště a kdoví co ještě, těžko ti vyjde při současných návštěvách nějaký zisk, který by stál za pozornost.

            • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

              bongor     před 13 lety 05.08.2011 22:17 |  
              0 0

              Ale lassitere,tady jsi hodně ujel,tak to přiznej a věc je vyřízená.
              Přiznat chybu umí málo kdo,tak se mezi ty lidi hodné obdivu zařaď ,ať se můžeme bavit o dalších problémech.Tohle konání svazových činovníků nazvali Dobi s Adamcem slušně,ačkoliv pro jejich přístup žádné slušné slovo neexistuje.I slepý a hluchý vidí ten rozdíl v přístupu ke Slavii a k ostatním,to není brečení,to je jenom konstatování do očí bijící pravdy.

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 14:33 |  
          0 0

          No svaz pořádá zápasy její repre ne?

  3. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 14:24 |  
    0 0

    Obávám se, že s DK nic neuděláme a že bude ještě hůř. Není náhoda, že Hašek tak narychlo vzal kramle.
    Když si ale vezmu, jak tu diskutujeme o přístupu vedení Slavie k odvolání, tak je úplně směšná nabídka pernamentkářům, že za tři zápasy, které kvůli trestu nemohli vidět, tak jim nabízí vedení jeden (1!!!) lístek na zápas s Mladou Boleslaví a to ještě vyzývá, aby to v zájmu Slavie nevyužili ( http://www.slavia.cz/Pomozme-Slavii-spolecne-nahoru). Ta výzva by se dala pochopit a spousta lidí by se rádo přidalo. Ale vzhledem k tomu, že p. Platil, jehož vina v uzavření stadionu je zcela nepopiratelná (a který ještě se snaží kriminalizovat vlastní fanoušky a posílá na ně policii a to vůbec nemluvě o jeho úžasných kšeftech s Peltou - tedy úžasných pro všechny, jen ne Slavii), je stále GM a fakticky tedy autorem této výzvy. To je poslední kapka vůči pernamentkářům, kteří jsou ti, kteří zejména věří ve Slavii a jsou ochotni do ní investovat nemalé peníze, aniž by dostávali adekvátní benefity jako je tomu třeba v jiných ligových týmech. Dělá si z nás vedení legraci??? Pane Řebíčku, myslíte toto skutečně vážně?

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      travel (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 14:47 |  
      0 0

      Plně s tím souhlasím,ale bohužel platí,co napsala jane (myslím tu druhou část):Od: jane - Pátek, 05.08. 2011 - 10:13:40
      (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
      Myslim, ze Rebicek si nic overovat nebude. je to jednoducha rovnice: Platila dosadil Rosen, Rosen prodal akcie Řebickovi, Rebicek nechava Platila ve funkci.

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        bongor     před 13 lety 05.08.2011 22:26 |  
        0 0

        Řebíček zřejmě vidí v Platilovi určitý potenciál/známosti,orientace v tlačenici atp.tak si ho zatím nechává jako užitečného nechci říci co.Ale pomalu ho vytlačuje z rozhodování a nakonec ho vyhodí.Uvidíš.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 15:18 |  
      0 0

      nejaka kompenzace je mi skutecne volna, nakonec byl jsem na hristi a sel bych zas. tedy mne svaz potrestal za to ze jsem demonstroval proti zlodejum, coz se zrejme v teto zemi nesmi. proto trest prijmam ikdyz pochopeni pro nej mit nemuzu. trvani na uzavreni stadionu pro posledni zapas, pak vnimam jen jako zbytecne gesto i s ohledem na ostatni podobne pripady.
      Platil doufam, ze odejde sam a nebo jej prezident pri nejblizsi prilezitosti vyhodi, minimalne jen pro odpor, ktery vuci nemu chovame.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      polin     před 13 lety 05.08.2011 15:24 |  
      0 0

      Kolikrát si říkám, jak asi člověk který napíše podobnou blbost jako ty vypadá...

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        Viking     před 13 lety 05.08.2011 15:31 |  
        0 0

        Nazdar Adame, co dělá brácha?

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        rekodlak     před 13 lety 05.08.2011 15:42 |  
        0 0

        Myslím, že vypadá jako zcela normální člověk.

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 15:53 |  
          0 0

          Díky, ukážu to doma :-)))

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 15:47 |  
        0 0

        Ja ti snad pošlu svou fotku :-) Pokud ji ovšem nechceš poslat na Policii, jak je teď zvykem ve slávistickém managementu.
        Spíš ale se mnou polemizuj, když tvrdíš, že to je blbost. Mě opravdu nejde o těch pár stovek, co by mi vrátili. Jde mi o princip. Stejně se v tom způsobu, jak Platil hospodaří, rychle ztratí. Řebíčkovi bych přál, aby nedopadl jako Korbel, kterého okradli lidé, kterým věřil...

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          polin     před 13 lety 05.08.2011 16:15 |  
          0 0

          Tak pokud by jsi mi poslal svou fotku, tak bych byl skutečně rád. Myslím to totiž zcela vážně, moc by mě zajímalo jak vypadá člověk s takovými názory ;) Problém je v tom, že zbytečně maluješ čerta na zeď. Byli jsme před krachem, koncem něčeho co zde bylo před námi, a snad bude i dlouho po nás. Mohli jsme být generace, za které by Slavia zanikla. Teď je situace relativně stabilizovaná, nebo se o to někdo snaží. Ale přesto se zde jen fňuká. Ovšem k věci. Myslím, že kompenzace pro pernamentky je zcela v pohodě. Když zajdeš na pokladnu a vyplníš dotazník, tak ti za ty dva zápasy v minulé sezoně vrátí peníze. Takže ten lístek je jen za jeden zápas. A i to je fajn, "fanoušci" to podělali a trest je kvůli nim a i přesto jim chce Slavie ztrátu kompenzovat, velmi gentlmenské gesto! Další věc je, že ty do Slavie nic neinvestuješ a už vůbec ne nemalé peníze. Ty si kupuješ produkt. Je to asi jako kdyby sis kupoval Coca-colu a přitom chtěl určovat kdo jí povede. Ten příměr se ti nebude líbit, ale z obchodního hlediska to tak je. Nemalé peníze do Slavie není investuje jen pan Řebíček. O obchodem s Peltou nikdo z nás nic neví, ale každý ho očerňuje. Pokud by jsi tu situaci zvládl líp, tak to jdi zkusit za Řebíčkem, pokud uzná že jsi odborník, určitě ti dá šanci. Ale závěrem, nadáváte zde na lidi, díky kterým dnes vůbec na nějakou ligu můžeme chodit a ještě k tomu se chováte jak hysterky kterym jejich stará nedala....

          • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

            goop     před 13 lety 05.08.2011 16:36 |  
            0 0

            Ona by Slavia asi nezanikla. Ale hrála by pralesní ligu. Bez Platila, bez Řebíčka a jeho bráchy. Nevím, co by bylo lepší - jak se o tom píše i v diskuzích na těchto stránkách. Samozřejmě mě štve, že Slavia není tam, kde v předminulých sezonách. Ale zároveň jí nefandím kvůli tomu, že něco vyhrává, že je úspěšný klub atd...

          • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

            capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 16:39 |  
            0 0

            Díky za odpověď. Myslím si, že naše názory nejsou zas tak daleko od sebe, jak si možná myslíš. Já tu rozhodně neočerňuju lidi, kteří se rozhodli investovat do Slavie a zachranit ji. Proto taky Řebíčkovi dávám možná i celou sezonu a pak budu hodnotit jeho kroky. To, s čím se neztotožním a koho budu očerňovat až do posledního dne, je náš bohužel stále stávající generální manažer. To, že je Sparťan a bývalý policajt, bych mu ještě odpustil, pokud by dělal skutečně vše pro záchranu Slavie. Nebudu tady vypočítávat jeho prohřešky. Nicméně se zastavím u dvou: 1) názor, že to fanoušci podělali. Ano, někteří fanoušci se neovládli a dělali věci, které neměli a nesouhlasím s nimi. Na druhou stranu je potřeba vidět, kvůli čemu byl celý ten protest na hrací ploše. A taky, proč tam Platil šel a zcela vědomě (jako bývalý policajt a bývalý bezpečnostní expert svazu) se stal katalyzátorem událostí, které následovali. Také jsem byl na ploše - jako zoufalý fanoušek, který fandí Slavii od tří let a bohužel nemá nikde na účtě 200 milionů jsem jinak protest vyjádřit nemohl. Nicméně, jakmile se objevil Platil ve výlezu od šaten, tak jsem se okamžitě otočil a z plochy odešel, protože mi bylo jasné, co bude následovat (a to bývalý policajt ani bezpečnostní expert svazu nejsem). Není náhodou, že on sám pak řekl, že kdyby Slavie nedostala ten trest, tak by stadion zavřel sám. A to vše v situaci, kdy se vrátil z licenční komise, kde její členy prosil, ať verdikt zveřejní až po skončení našeho zápasu, protože moc dobře věděl, jaká je situace. A to navíc nepředložil jako GM licenční komisi nic, ani to, co mohl vytáhnout ze šanonu a jednoduše zkopírovat. Prostě jasný záměr a jen kvůli tomu máme zavřený stadion. Prostá kauzalita. 2) Transakce s Peltou: Tohle je věc, kterou mu prostě nemůžu odpustit a nemohl by ji udělat ani největší ekonomický analfabet. Chápu, že jsme byli v situaci, že jsme potřebovali hotovost. Za to jsme nabídli významnou část práv na Hlouška a transfer Vaňka. To vše i podmínky byl pochopil, pokud bychom tu hotovost dostali hned. Problém je ale ten, že se ukazuje, že významnou část té hotovosti jsme nedostali a místo ní teď máme roční hostování Hlouška. Takže suma sumárum: je to, jako bys měl doma dvě auta, obě je prodal, dostal cenu jen za to menší a fakticky to větší si prodal za to, že ho budeš moci ještě rok užívat. Jestli toto ti přijde jako dobrý obchod v situaci, kdy nutně potřebuješ hotovost, tak jsi asi větší odborník než já. Nemám ambice řídit Slavii a rozhodně ne s těmito vlastníky. Mám vlastní byznys a v něm jsem spokojený. Ale nemůžu zavírat oči před takhle nevýhodnými obchody a to si dovolím říct, že hysterií ani nedostatkem sexu netrpím.
            Ještě mě zaujalo to, že vyplním dotazník a dostanu peníze z loňské sezony zpět. Můžeš mi poslat článek, kde toto bylo zveřejněno? Problém podle mě je, že se s fanoušky komunikuje nedostatečně a dost často se jim i lže (např. případ přestupu Marka Suchého, naposledy trasfer Hlouška, o němž jsme se jako náhodou dozvěděli až půl roku poté).
            Ano fotbal je produkt a já jsem jeho konzument. Ale úplně nelze souhlasit s příměrem Coca-Cola. Když mi přestane chutnat Coca-Cola nebo mě začnou štvát její reklamy nebo ředitelé, tak prostě přejdu k Pepsi nebo přestanu pít kolu. Ale fotbal je trošku o něčem jiném. Chceš mi říct, že když mě bude vadit Platil, tak mám začít fandit Spartě???
            Všem se omlouvám za dlouhý příspěvek, ale měl jsem potřebu to vysvětlit. Věřím v lepší budoucnost, ale na druhou stranu jsem skeptik, protože se stačí podívat, kam se řití fotbal jako celek. Stačí už jen seznam potenciálních kandidátu na předsedu FA.
            No nic, tak snad nás ti naši kluci zítra v Liberci překvapí stejně jako na jaře.

            • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

              travel (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 17:31 |  
              0 0

              Ještě si dovolím doplnit,že s Vaňkem odešel i brankář Valeš.

            • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

              polin     před 13 lety 05.08.2011 19:02 |  
              0 0

              jejda, opravdu dlouhý příspěvek :) nyní nemám čas tak jen k jedné věci. Když jsme akutně potřebovali prachy, a proběhl ten obchod s Hlouškem, tak media psala, že už nám na účet přišlo 10 milionu. Teď ta samá media přišla s tím, že zrovna za toto nám dluží peníze. Protiřečí si, ale obojí jim věříme. Pokud pozítří napíší dejme tomu, že Hlouška neprodali za 10, ale za 2...tak tomu zase všichni budou věřit, a zase bude zle. Pane bože, nikdo ty informace nemám ověřené a věří se někomu, kdo píše v každém článku něco jiného.........

              • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

                capi (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 19:34 |  
                0 0

                Jsem si holt vylil své těžce zkoušené slávistické srdce :-) Nečerpám z médií. Ty navíc převezmou jen ty informace, které jim něco řekne. To, že jsme dostali všechny peníze v zimě, tvrdil Platil. Ten ale již nějak opomněl sdělit, že Hloušek přestoupil do Jablonce, což jsme se dozvěděli jen díky tomu, že Pelta Hlouška oproti očekávaní neprodal a musel nastoupit plán B. A v tu chvíli kromě toho, že je Hloušek hráč Jablonce se objevila informace, že nám za něj ještě Pelta dluží nějaké peníze. A místo, abychom ho zmáčkli a získali třeba Vaňka zpět na přestup (který by se nám teď dost hodil), tak si vezmeme Hlouška na roční hostování bez jakékoliv další perspektivy a ještě tím vytrhneme Peltovi trn z paty, že se zbaví dluhu vůči nám a ještě nebude muset Hlouška rok platit. Evidentně si myslíš něco jiného, ale podle mě je Platil buď naprosto neschopný nebo naprostý gauner. Ať tak nebo tak, nemá ve vedení Slavie co dělat. A Řebíček si hřeje hada na prsou a to je koneckonců jeho věc. Ale pokud je Platil ten, kdo Řebíčkovi tak moc pomohl a za to dostane výrazně minoritní podíl, jak se nedávno vyjádřil, tak mě omejou. A navíc to bude znamenat, že pomohl Řebíčkovi tak, že již tak nízkou hodnotu Slavie svými kroky dále snížil...

                • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

                  mirecek1111     před 13 lety 05.08.2011 19:56 |  
                  0 0

                  Jenomže taky je pravda, že Vaňek by se pral o místo v sestavě např. s Korešem nebo Milutinovičem, protože jsou cca na stejné úrovní, kdežto v Adamovi máme jednoznačnou posilu do základu. Pokud se dá kondičně rychle dopořádku, tak z něj může být v horizontu týdnů zase nejlepší levé křidlo v lize. A to se počítá.

                  Navíc jestli přijdou ještě avizované posily na stopera a do útoku a budou to posily opravdu kvalitní jako například Svěrkoš apod. tak můžeme i díky Adamovi o ty poháry bojovat už tuto sezonu.

                  Já taky nejsem zastáncem neperspektivních kroků, a ještě nedávno jsem se vyjadřovat stylem, že než hráče na hostování bez opce, tak raději dát šanci mladým juniorům, které máme pod smlouvou. Ale pokud chceme rychle do evropských pohárů, tak musíme dát dohormady konkurenceschopnou jedenáctku. A jak říkám, jestli přijdou v srpnu ještě dva tři hráči do základu na úrovni Hlouška, tak o ty poháry opravdu budeme muset hrát už letos. A potom je jedno, jestli jeden dva hráči odejdou po skončení hostování, když k nám zase potečnou peníze z evropy a od sponzorů.

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          bongor     před 13 lety 05.08.2011 22:30 |  
          0 0

          Aleš není Korbel a je zdejší.Korbel chudák myslel,že se řekne zavádíme demokracii a kapitalismus a v tu ránu to tady bude jako v USA.To se hoch šeredně splet.Ale A.Ř.to je jiná váha a trening absolvoval na severu Čech.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      PetCC     před 13 lety 05.08.2011 15:44 |  
      0 0

      Já beru ty tři zápasy po 200 Kč jako peníze do choreofondu kotle. Takže mám docela na dlouho předplaceno.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      Kactus     před 13 lety 05.08.2011 17:09 |  
      0 0

      to si nekdo ve vedeni Slavie mysli, ze neumime pocitat - nepujdu na 3 zapasy a laskave mi daji listek na jeden a to jeste fnukaj at si ho vlastne ani nekupuju.
      jinymi slovy: fanousci, neotravujte

      pripomina mi to mnohe obchody - vejdete a pohled prodavace je jasny - kdo to sem leze? aha, nepritel cislo jedna, zakaznik

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        polin     před 13 lety 05.08.2011 20:31 |  
        0 0

        Ty by jsi asi chtěl, aby pro Tebe domu přijela limuzína, s vychlazeným šampíčkem a dovezla tě přímo do VIP zony a to minimálně po celou sezonu, ne?

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          Kactus     před 13 lety 06.08.2011 10:29 |  
          0 0

          jo, to by bylo fajn :)
          tak bych si predstavoval chovani klubu k fanouskum

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      bongor     před 13 lety 05.08.2011 22:22 |  
      0 0

      Platil nekriminalizuje vlastní fanoušky a neposílá na ně policii.Jeho vlastní fanoušci sídlí na druhém břehu Vltavy a tam soudruh žádné policajty neposílá,to je třeba si uvědomit.Když si nasadíš veš do kožichu,tak počítej s tím,že tě bude otravovat a okusovat.

  4. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    Nax     před 13 lety 05.08.2011 15:35 |  
    0 0

    TUHLE VĚTU Z PROHLÁŠENÍ: Věříme, že se blíží doba, kdy naši fanoušci budou znovu právem považováni za nejlepší v republice a Slavia bude vítězit s podporou toho nejlepšího hlediště. Všichni společně dáme zapomenout na minulost a pomůžeme Slavii dostat se vzhůru.
    BYCH PŘEPSAL: Věříme, že se blíží doba, kdy fanoušci budou moci být na svůj klub opět hrdi, my vedení proto uděláme vše, co je v našich silách, to slibujme. Slavia bude díky vám všem vítězit s podporou toho nejlepšího hlediště. Všichni společně dáme zapomenout na minulost a pomůžeme Slavii dostat se vzhůru.

  5. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 18:56 |  
    0 0

    Český fotbal pro fanoušky.

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      PetCC     před 13 lety 06.08.2011 09:45 |  
      0 0

      Na to já vždycky volám "Nechci český fotbal pro fanoušky, chci ho pro sebe!".
      Co chce dav fanoušků mě nezajímá a nechci to.

  6. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    mpik     před 13 lety 05.08.2011 20:10 |  
    0 0

    Výtržnosti jsem nedělal, permici jsem si kupoval a mám ji i teď. Kolik je prodaných permic? Kolik je nás fanoušků, kteří jsme Slavii už koupí permice podpořili? Sorry, já si ten lístek navíc vezmu a beru to jako částečnou kompenzaci. I když je fakt, že vědět dřív, že Slavii koupí tunelář Řebíček, asi bych udělal zlomový krok...

    • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

      bongor     před 13 lety 05.08.2011 22:40 |  
      0 0

      S tím názvem tunelář by se nemělo mrhat,tunelář je člověk,který převede cizí majetek do své kasy a udělá to tak šikovně,že ho přitom nechytí.Můžeš nám prozradit,co A.Ř.vytuneloval?

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        miros     před 13 lety 05.08.2011 23:23 |  
        0 0

        Přesně tak. Nevytuneloval a ani nic neukradl.

        • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

          PetCC     před 13 lety 06.08.2011 09:43 |  
          0 0

          Těžko se s někým bavit, když nerozumí základním termínům.

      • Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

        vavicek     před 13 lety 08.08.2011 14:18 |  
        0 0

        Mimo jiné ČR.

  7. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 21:30 |  
    0 0

    Ten nadpis je hodně solidní ptydepe, jinak mě rozhodnutí svazu taky zklamalo.

  8. Re: Vyjádření k zamítnutí žádosti o prominutí zbytku trestu za události z 5.

    Khadgar     před 13 lety 06.08.2011 15:11 |  
    0 0

    Jedna zajímavost, mnohými chtěný obránce Drsek hraje na Střížkově, už tam je měsíc. Asi to až zas takový terno není, když po něm nesáhnul nějaký ligový klub.