Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Proti Příbrami bez diváků

Disciplinární komise dnes oproti očekáváním neprominula Slavii zbytek trestu za události 5. května a Slavia tak bude muset hrát bez diváků i ve třetím kole ligy proti Příbrami.

Rozhodnutí disciplinární komise je překvapivé, z klubu šly signály, že by disciplinárka mohla být shovívavá vzhledem k motivům událostí při pohárovém semifinále s Olomoucí, současnému vývoji v klubu, nové sezóny i bezproblémovému průběhu zápasu Bohemians 1905 - Slavia. Klub také vydal před tímto utkáním výzvu k fanouškům, ve které žádal o vyhnutí se "fanouškovskému extremismu".

Disciplinární komise však rozhodla, že tyto okolnosti nejsou dostatečně polehčující k tomu, aby odpustila třetinu trestu a tak si Slavia odpyká celý - a co se týče počtu zápasů bez diváků nejvyšší možný - trest. Připomeňme, že Slavia na jaře bez diváků porazila právě Příbram 3:2 a Bohemians 1905 3:0.

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proti Příbrami bez diváků

    GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:43 |  
    0 0

    Jak vůbec dopadla Olomouc s MB?

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:50 |  
      0 0

      ze by se to nejak ututlalo, stejne jako stihani chuliganu z jihlavy?

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      slaviator     před 13 lety 04.08.2011 15:05 |  
      0 0

      S Olomouc-MB nemá disciplinárka co do činění (pořadatelem byl svaz, ten potrestat nemohou), tak dali akorát pokutu Olomouci a Boleslavi za svoje diváky (stejně tak už párkrát dali pokutu Spartě coby hostujícímu týmu). Potrestat pořadatele (odpovědné osoby za pořádání utkání) se mohlo pouze po pracovněprávní stránce (stržení platu, popřípadě rozvázání pracovního poměru), Lubas ani Synecký to nikterak neodskákali (za výběr stadionu v Jihlavě)...

      IMHO disciplinárka udělala co mohla (jak říkám, svaz potrestat nemohla, neměla na to pravomoc), ale výkonný výbor to docela projel...

  2. Re: Proti Příbrami bez diváků

    urs (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:49 |  
    0 0

    chmmm.., tak pokud jsou tam ty super "zátarasy," nemám beztak zájem a rozhodnutí disciplinárky je odůvodnitelné, neboť tolik štěstího jaké se nám v podobě řebíčka s natlandem naskytlo určitě mnozí z komise dosud nespolkli..
    tato neomalenost byla tak nějak z mé strany očekávána..
    milion sem - milion tam
    tož v sobotu v liberci nafanděnou

    urs

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      bongor     před 13 lety 04.08.2011 15:38 |  
      0 0

      Na tomhle je nejlíp vidět,jak nutně potřebovala Slavia tvrdé vedení,které si dokáže se svazovou pakáží poradit.Doufám,že jim to nezůstaneme dlužni.

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        goop     před 13 lety 04.08.2011 16:23 |  
        0 0

        Tak zatim s nama vyje.ali i s novým vedením. Nevím tedy, o co opíráš svůj optimismus.

  3. sleva na permici

    Kactus     před 13 lety 04.08.2011 13:49 |  
    0 0

    Quelhare, ty znas Zlamala, nemuzes se zeptat, jestli ti, co meli permici minuly rok a tento rok si koupili, dostanou nejakou slevu nebo co? protoze to slibovali a ted nic.
    Jsem Zlamalovi psal a jak nekdy odpovida hned, tak ted ani tuk.
    dik

    • Re: sleva na permici

      quelhar (admin)     před 13 lety 04.08.2011 14:28 |  
      0 0

      Pry se da pozadat na pokladnach, jestli jsem to pochopil dobre, tak jde snad o vraceni pomerne casti penez za ty zapasy...

      Jinak se tusim psalo, ze pripadne kompenzace bude Slavia resit po uplynuti trestu...

      • Re: sleva na permici

        quelhar (admin)     před 13 lety 04.08.2011 14:31 |  
        0 0

        "Případná kompenzace pro letošní permanentkáře za dva zápasy proti Příbrami a Bohemians 1905, které bude Slavia muset z rozhodnutí disciplinární komise kvůli chování fanoušků při zápase Ondrášovka Cupu odehrát bez diváků, bude řešena po uskutečnění trestu. Majitele permanentek budeme informovat prostřednictvím našich webových stránek."

        viz http://www.slavia.cz/V-pondeli-proti-Pribrami-bez-divaku

        • Re: sleva na permici

          Kactus     před 13 lety 04.08.2011 18:40 |  
          0 0

          jo jo, na to sem se odvolal kdyz jsem mu psal a ono nic, no uvidime. Ted je trest potvrzenej, tak snad s necim prijdou, ale neverim tomu.

          • Re: sleva na permici

            quelhar (admin)     před 13 lety 04.08.2011 23:14 |  
            0 0

            Aby ses nedivil, jsem si temer jisty, ze s necim prijdou...

  4. Re: Proti Příbrami bez diváků

    capi (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:51 |  
    0 0

    Vivat Platil... Ještě by měl se stát spoluvlastníkem Slavie.

  5. Re: Proti Příbrami bez diváků

    hajda     před 13 lety 04.08.2011 13:57 |  
    0 0

    Moc tomu rozhodnutí DK nerozumím. Výchovný účel trest již určitě splnil, stejně tak jako represivní. Všichni víme, proč a jak to bylo. Se stávající situací v klubu to nemá nic společného.

    Fotbaloví bafuňáři tímhle rozhodnutím akorát ublížili fotbalu a ukázali, jací jsou hrdinové. Zavřít hřiště, to oni umí. Ale potrestat korupci, na to jim jaksi síly nezbývají.

    Myslel jsem si, že po legendárním Alexandru Károlyi už nic horšího přijít nemůže, ale ono zase platí věčné "Není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř!"

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      stagra     před 13 lety 04.08.2011 14:30 |  
      0 0

      Tak to jsem nečekal... Byli, jsou a asi vždycky budou banda SVINÍ... hlavně že svaz si dobře ošefoval finále ondrášovky....

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        martin08     před 13 lety 04.08.2011 15:31 |  
        0 0

        PRSASECI HLAVY to jsou.. (pardon, potreboval jsem si ulevit) ..no nasral jsem se teda vic nez dost. to je kecu jak chtej vsichni prilakat lidi do ochozu, jak od majitelu tak od svazu, nebo pod koho DK patri... opravdu uz i ja mam posledni dobou dost chut nechodit z toho vseho kolem... :(

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          bongor     před 13 lety 04.08.2011 16:14 |  
          0 0

          Teď se martine prosím Tě jdi omluvit všem prasatům,ona jsou totiž prasátka dost háklivá na to,když je někdo přirovnává k takovéhlemu šmejdu.Jestli chceš,tak Ti to domluvím u nás v prasečáku.

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            martin08     před 13 lety 04.08.2011 18:00 |  
            0 0

            pravda.. timto se omlouvam vsem prasatkum:) ironii je, ze uz mam nejakej ten cas chute na uzeny veprovy koleno:)

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      slaviator     před 13 lety 04.08.2011 15:09 |  
      0 0

      Bůhví, co tam Slavie poslala... Jestli to byl cár papíru v plném znění: "Žádáme o prominutí zbytku trestu. Představenstvo Slavie", tak se asi ani moc nedivím... Těžko říct, co tam přišlo... Jen jestli to nebyla žádost "aby se vlk nažral a koza zůstala celá", to jest podáme žádost takovou, aby nám nevyhověli.

      Že je to na hlavu?

      A není na hlavu to, že předtím tam Platil mluvil o tom, že když disciplinárka nezavře Slavii hřiště, že ho zavře on sám? A není na hlavu to, že dělá vůči ultras takový naschvály, jaký dělá?

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        Gino     před 13 lety 04.08.2011 15:35 |  
        0 0

        slaviatore, prosím tě... nepřiživuj tu přehnanou Platilopaniku i ty...

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          bongor     před 13 lety 04.08.2011 15:58 |  
          0 0

          Jenže slaviator v tomto případě nepřiživuje" platilopaniku".Platil
          zasel sémě nenávisti ,když vedl řeči,jaké si představitel Slavie vůči svým fanouškům nesmí za žádných okolností dovolit.On sem přivandroval z toaletné,bez jakéhokoliv vztahu k našemu klubu a dovolí si napadat a zostuzovat jádro červenobílých fans,kteří bez nároku na jakýkoliv prospěch dělají tolik potřebné práce.Že jim chytne koudel,když do ní týdny a měsíce nalévají podvodníci všech jmen olej a benzin,to se potom nikdo nemůže divit a už vůbec ne je za to chtít trestat.

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            slaviator     před 13 lety 04.08.2011 21:05 |  
            0 0

            Přesně tak. Platil se mohl zachovat úplně jinak, tím neříkám mávnout rukou nad tím, že někdo vysklil dveře či co ve vipce... Ale nedělat obstrukce vůči fanouškům jen co to jde...

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 15:36 |  
        0 0

        Slaviatore, na hlavu postavené to samozřejmě je, ale nejhorší bude, že musel Platil nejdřív přesvědčit Řebíčka, že to takhle bude "nejlepší řešení situace". A že se museli dohodnout ( tehdy ještě včetně Natlandu) je evidentní.
        Řebíček to neřekl naplno, ale na konci jeho odpovědi to tam je: "Já chápu tehdejší frustraci fanoušků a do jisté míry rozumím jejich snaze pomoci Slavii, obecně s násilím ale nesouhlasím. Co se pak stalo v Jihlavě, nad tím mi ale taky zůstal rozum stát. A jsem s Vámi rozhodně za jedno, že i tenhle incident je potřeba stejně důsledně vyšetřit."

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          janko (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 16:02 |  
          0 0

          No tak dobře, potrestám fanoušky tím, že pošlu žádost-nežádost aby mi nevyhověli, OK, chápu... Ale jak pak vysvětlím majiteli týmui, že jsem ho tím obral o cca.milionek na vstupném... Proboha přemýšlej, je jiná doba a AŘ jistě nebude mít zájem aby mu tudy utíkaly peníze...

          Můj názor je, že Slavia se vyhrabala ze sraček (alespoň tomu věřím), přišel do vedení chlapec co má tvrdčí lokty, a to samozřejmě každému nevoní, tak nás hned kleply přes prsty....

          Tohle je k tomu ideální, nikde není psáno, že nám musí vyhovět, ale vyhovění by logiku mělo, tohle jí postrádá... Čistá msta že stále dýcháme...

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 16:11 |  
            0 0

            by me zajimalo zduvodneni DK. se ho vsak nedockame nejspis. neni to tak zajimave jako umyslny podvod rumuna, coz vlastne nebyl umysl ale jen omyl. podle reakce na slavia.cz vsak toto rozhodnuti lze chapat jako prekvapivy krok DK a tedy urcite zaskoceni touto skutecnosti. proto bych v tom videl vic mstu nez platilovu snahu

            • Re: Proti Příbrami bez diváků

              lassiter     před 13 lety 04.08.2011 16:19 |  
              0 0

              no vidíte to :-)

              • Re: Proti Příbrami bez diváků

                lassiter     před 13 lety 04.08.2011 16:24 |  
                0 0

                No i když teda já v reakci na slavia.cz nevidím nic, co by měl značit překvapení Slavie. Zdůvodnění DK je na stránkách svazu, prý byl trest namířen především proti divákům a proto je blbost ho rušit :-)

                • Re: Proti Příbrami bez diváků

                  slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 17:41 |  
                  0 0

                  jasne divaku ty se nam tady do toho divadla ne..r a nedemonstruj. bordel delej to nam nevadi, ale demonstrace to ti nestrpime. jak ja bych tadz nekomu dal par facek

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      bongor     před 13 lety 04.08.2011 15:49 |  
      0 0

      Ale to je přece lehce srozumitelné.Nějaký blbý fotbal ,nebo dokonce slávističtí fandové,to ty soudruhy absolutně nebere.Karolyi odešel,ale jeho věrní následovníci a dědicové zůstávají,tak co bys chtěl,aby se snad začali zajímat o to,co je prospěšné pro fotbal a co ne?Fotbal je zajímá jen do té míry,do jaké míry si namastí kapsu.
      Slavia pro ně je jenom fackovací panák,to už jsme viděli mnohokrát.
      Nenávist k nejstaršímu a nejslavnějšímu českému klubu byla v Čechách systematicky pěstována 40 let,tak nečekej,že náhle vymizí.

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 21:37 |  
        0 0

        Systematicky pěstovaná nenávist? Podívejme se na náš starý OP: Martin Růžek - komunista, Ilja Prachař - komunista, Josef Vinklář - komunista. Spíše bych řekl, že doba a mocipáni po 48mém nepřála zavedeným tradicím a Slavia patřila mezi ty více postižené. S tou systematickou likvidací bych byl tedy velice opatrný...

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      polin     před 13 lety 04.08.2011 19:12 |  
      0 0

      Opět zde dostanu sodu, jako už kolikrát. Ale myslím, že je to správné. Jednou jsme dostali trest tak bychom si ho měli odpykat. "Fanoušci" se chovali jak hovada a tak měli počítat s následky a argument, že už klid a tak nic takového nehrozí? Přirovnání. Nemám prachy, vykradu banku a chytí mě. Zavřou mě a já jim po čase řeknu, at mě pustí, pač už mám prachy z té dřívější banky a tak určitě loupit nebudu. Nesmysl....

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        bongor     před 13 lety 04.08.2011 19:34 |  
        0 0

        Nejde o sodu,jde poline o to,jak se chová svaz,nebo jeho orgán d.k.k ostatním a jak ke Slavii.Je to diametrální rozdíl a zdejší osazenstvo se právem ptá,proč je měřeno různým metrem podle toho,ke komu mají soudruzi funkcionáři kladný a ke komu záporný vztah.Možná nás mají ta trotly bez paměti,ale to my prostě nejsme.
        Není od věci ,když si připomeneme i to,jak malé jsou problémy se slávistickými fans ve srovnání třeba se sralťany,nebo baníkovci a jak
        velká většina lidí co chodí na fotbal oceňuje,že slávisti nevyhledávají konflikty a fandí relativně slušně a na úrovni.
        Ona totiž ta fotbalová atmosfera,taková jakou ji obdivujeme třeba v Anglii pomáhá v celkovém vnímání zápasů a pomáhá i k lepším výkonům samotných fotbalistů.Především tyto dva aspekty pomáhají
        ke zvyšování návštěvnosti.
        Komise zcela opomenula skutečnost,že něco takového jako 5.5.se stalo na Slavii vyjímečně,snad úplně poprvé a že to není typické pro naše fandy.Už úplně se vykašlala na důvody vzniku tohoto stavu.Tam jsi zvolil poline zcela vadné přirovnání.Přirovnávat jsi měl k člověku,který vyšel z domova a zjistil,že mu někdo před domem zničil jeho milované auto,ukradl z něj blatníky,zrcátka,kola i motor a ještě mu na karoserii hřebíkem vyškrábal nápis"to čumíte vy slávistický blbečci,co si můžeme dovolit.A uvidíte,že se nám za to vůbec nic nestane!"A kousek od auta stojí pachatelé a pobaveně se mu smějí a mávají.
        A když se ten vytočenej človíček naštve a jednomu z nich utrhne knoflík od saka,tak ho zavřou až zčerná.
        Tak tohle je to srovnýání poline,které jsi měl užít!

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          polin     před 13 lety 04.08.2011 19:47 |  
          0 0

          Promiň Bongore, ale jak se asi dalo čekat tak s Tebou nemohu souhlasit. Nelze se vymlouvat na to, že Slávističtí fandové jsou jindy slušní a super. Což je pravda. Nelze říkat, oproti jiným se většinou chováme slušně. Protože tohle byl takový průser, který se jinde nikdy ještě nestal. Samozřejmě krom finále poháru. Odlišme situace kdy se perou "fanoušci" mezi sebou, hází dýmovnice atd. od tohoto útoku. Který by dle mého soudu bez zásahu policie dopadl opravdu špatně a pravděpodobně i smrtí. Nepřeháním, co si myslíš, že by se stalo, kdyby se podařilo prolomit security a ten dav by se dostal k Platilovi, Rosenovi, či komukoliv jinému z vedení? Asi by to neskončilo povídáním, ten by mu chtěl dát facku, ten si kopnout a následky by byli tragické. Osobně se tedy domnívám, že by nyní měli být všichni zticha a nést následky. Tedy ti, kdo na hrací plochu vstoupily. Ti ostatní mohou nadávat, ale z 90% na ty výtržníky. Protože zločin i když je páchán se šlechetnými úmysly, je stále zločinem.

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            tantalos     před 13 lety 04.08.2011 22:39 |  
            0 0

            Ty blbe,
            jenom sparťanská špína může považovat protest proti těm různým anonymním podvodníkům typu Sisáka a Platila za zločin.

            • Re: Proti Příbrami bez diváků

              polin     před 13 lety 04.08.2011 23:18 |  
              0 0

              Tenhle výlev, byť asi hojně podporován, si vůbec nezaslouží další komentář...

            • Re: Proti Příbrami bez diváků

              urs (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 02:04 |  
              0 0

              podle mě je maestro Platil šmejd..

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            Tonda     před 13 lety 04.08.2011 23:20 |  
            0 0

            člověče vy tady spekulujete jak by tomohlo dopadnout.. ale nic takového se nestalo. tak nechápu co řešíte. kdyby se mělo trestat za to jak něco může dopadnout, tak potěš koště.. nevim ale asi vas zažaluju za pokus o vraždu. nesouhlasim s vami na tohle téma,a pokud se někdy sejdememožn¨á dojdena nějaké facky a kopance a mě asi půjde o život...

            Máte tady svoje argumenty, ale pochopte následující.
            1) Fanoušci slávie by i přijali onen trest, ale současně by rádi slyšeli že se nějak jedná v případu finále ondrášovky.. tam se to zametlo pod koberec,
            2)je divné že se pomalu demonizuje co se stalo na stadione, kde to vyhrotil pouze pan platil a policie.. především platiluv projev nezvladlo par slabších jedinců - to už byla jiskra hozená do oleje
            3) proč se řeší fanouškovské nepokoje a neřeší se ani v nejmenším šílené machinace a zcela jistě uskutečněné protiprávní jednání uvnitř klubu
            4) Proč se řeší neškodná římská světlice v rukou strašáka, jako zločin pomalu na vězení, když např. na spartě litaji přímo dělobuchy a dymovnice.. co si vzpomenu tak njaky ten kluk přece malem ohluch jak mu to hodili před něj..
            z těchto všech důvodů je zřejmé že činné orgány posuzují jen to co se jim hodí a navíc neměří stejným metrem.. tak proto jsou fanoušcislavie naštvaní.

            A poslední argument: Když teda golduv tribunal rekl ze zbytek trestu neodpusti z duvodu ze jde predevsim o trest pro fanousky, proc neuzavrel stadiony bolce a sigme. jejich fanousci se pri finale ondrasovky taky nechovali koser. a je jedno na kterem stadione se tohle odehraje. slavie dostala pokutu za spatnou poradatelskou sluzbu plus teda trest pro jejich fanousky... nafinale neni komu pokutovat poradatelskou sluzbu.. ale trest pro fanousky by mel byt analogicky tedy i pro bolku a olomouc.. odkazuji se na vysvetleni goldy proc neodpustil zbytek trestu..

      • Re: Proti Příbrami bez diváků

        slaviator     před 13 lety 04.08.2011 21:08 |  
        0 0

        Trest byl udělenej správně, o tom žádná... Ale zajímalo by mě, čí tohle je iniciativa, protože vím o dvou členech DK, kteří mě osobně tvrdili, že se to nebude přetahovat do nové sezony, že ten poslední zápas se dá jako podmíněnej... Takže by mě zajímalo, jak kdo nakonec hlasoval...

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 21:36 |  
          0 0

          Třeba se připravují na to, že osolej Olmik.

          • Re: Proti Příbrami bez diváků

            bongor     před 13 lety 04.08.2011 21:48 |  
            0 0

            Ale Olmiku bych to zrovna moc nepřál.Tady jsou jiné,potřebnější týmy,které si o to desítky let přímo žebrají,ale každý dělá,že se nic neděje.

            • Re: Proti Příbrami bez diváků

              eomer (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 21:52 |  
              0 0

              jojo, ale jinak tvé příspěvky podepisuji- vidím to stejně

        • Re: Proti Příbrami bez diváků

          polin     před 13 lety 04.08.2011 21:52 |  
          0 0

          Řekl bych, že tam bylo velké zemětřesení a vyříkávání si názorů. Usuzuji dle Olomouce, posledně se rozhodli ji nechat až do soudu, a to i přesto, že si to Golda nepřál. Nyní, již rozhodli dle něj. Tak řečeno fotbalovou rétorikou: "v kabině asi byla o poločase bouřka" :)

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 21:20 |  
      0 0

      Hele, tak to prrr, za maďarskýho tesiláka Károlyiho by už byla Olomouc dávno zametená pod koberec, Golda se aspoň snaží, ale je na to sám. Takže se ledy hýbou, i když velice pomalu - měli by si vzít příklad z Turků.

      Ale samozřejmě jsem čekal prominutí - třetina trestu není tolik, navíc už je to poměrně stará příhoda. Takže necitlivost ano, i s ohledem na jarní amnestii pro švindlíře z Kočkoviec.

    • Re: Proti Příbrami bez diváků

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 21:26 |  
      0 0

      Hele, tak to prrr, za maďarskýho tesiláka Károlyiho by už byla Olomouc dávno zametená pod koberec, Golda se aspoň snaží, ale je na to sám. Takže se ledy hýbou, i když velice pomalu - měli by si vzít příklad z Turků.

      Ale samozřejmě jsem čekal prominutí - třetina trestu není tolik, navíc už je to poměrně stará příhoda. Takže necitlivost ano, i s ohledem na jarní amnestii pro švindlíře z Kočkoviec.

  6. offtopic

    JS (přítel SN)     před 13 lety 05.08.2011 12:34 |  
    0 0

    " Dortmund na lavičce s trenérem Jürgenem Kloppem zase bude spoléhat na mladý kádr a na obrovskou podporu fanoušků, kteří si v předprodeji zajistili 53 tisíc permanentních vstupenek."

    neuvěřitelný...