Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

Slavia má nového majitele, v úterý se jím stal Aleš Řebíček. Poté, co odkoupil sedmdesát procent akcií od společnosti Natland Group, nyní vlastní 98 procent akcií klubu. O den později vznikla ve Slavii funkce prezidenta klubu, kterým se Aleš Řebíček stal.

"Natland Group se po vyhodnocení všech okolností a s přihlédnutím k tomu, že nám Aleš Řebíček předložil konkrétní nabídku na odkup podílu ve Viscontii, rozhodl celý obchodní podíl prodat," řekl investiční ředitel společnosti Natland Josef Vojta. Dneškem tedy končí i působení Natlandu ve statutárních orgánech Slavie.

Sám Aleš Řebíček vstoupil do Slavie v květnu a už tehdy se nechal slyšet, že o majoritu ve Slavii bude usilovat. Nyní tedy vlastní 99,8% akcií klubu, zbylou část drží drobní akcionáři.

"Je to komplexní nabídka, která je pro nás finančně zajímavá a zároveň poskytuje záruku, že bude pokračováno v tom, na jakých principech jsme Slavii zachránili," dodal k událostem posledních hodin Josef Vojta. Zdá se tedy, že se fanoušci o budoucnost nejstaršího českého fotbalového klubu obávat nemusí.

Aleš Řebíček sehrál výraznou roli i při vyjednávání se společností ENIC. "Během procesu restrukturalizace se projevila pozitivní role Aleše Řebíčka, který nemalou měrou přispěl k dosažení současného pozitivního výsledku," dodává Vojta.

Ve středu ve Slavii představenstvo schválilo vytvoření funkce prezidenta klubu, kterým se Aleš Řebíček následně stal. "Být prezidentem Slavie je pro mne velká čest. Jsem připraven pracovat na tom, aby Slavia získala zpět své ztracené pozice a začala znovu vítězit. Věřím, že společně s jejími věrnými fanoušky ji dokážeme vrátit tam, kde si tak slavný klub zaslouží být," uvedl prezident Slavie Aleš Řebíček po svém jmenování pro slavia.cz.

"Slavia má zřetelného vlastníka, který se aktivně bude podílet na dění v klubu. Je to oproti minulosti velká změna a krok dopředu. Právě jeho jmenováním se symbolicky uzavírá veškeré úsilí o ekonomickou a sportovní záchranu klubu v kritickém období. Slavii povede srdcař a slávista," přivítal volbu předseda představenstva Slavie Miroslav Platil.

Co funkce prezidenta obnáší, to Slavia zatím nesdělila, je však zřejmé, že z pozice majoritního vlastníka by Aleš Řebíček Slavii řídil i bez této funkce, ta tak může být pouze symbolickým zdůrazněním jeho pozice.

Aleš Řebíček je osoba značně kontroverzní. Ale i přes to doufejme, že se jemu i "sešívaným" bude dařit a Slavia se vrátí na příčky, na které patří.

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Gino     před 13 lety 03.08.2011 16:24 |  
    0 0

    Inu, co dělat. Přítomnost Natlandu ve statutárních a dozorčích orgánech ve mne vzbuzovalo naději, ale nyní, když je nahradí jiní (řebíčkovi) lidé, tak nevím, co očekávat. Asi nám nezbyde, než dál doufat, že Řebíček je skutečně tak schopný podnikatel, jak se o něm tvrdí. Uvidíme, co všechno přinese ten nový rok, kdy má naslibovány nějaké ty sponzory. Snad vše půjde k dobrému.

    Je mi celkem jedno, jestli Řebíček někde prachy nakradl. Pokud nám budou k užitku, tak ať - pořád lepší, když je bude strkat do nás :)

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      DrFe1     před 13 lety 03.08.2011 16:53 |  
      0 0

      Potom srabu ve kterém jsme byli (doufám že platí minulý čas) je mi už taky celkem jedno, jak Řebíček k penězům přišel. Když si odmyslím, že je to zloděj, tak je ten Řebíček nakonec celkem sympaťák (bez ironie).A oproti tomu co tady bylo ještě před pár měsíci, je to velká změna k lepšímu. Doufám že se teď bude Slávii dařit a pak už mi ani ty mafiáni tak nevadí (je to sice trochu smutný, ale je to tak).

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      Markus     před 13 lety 03.08.2011 18:40 |  
      0 0

      Změnu vítám. Natland pro mě byl velmi nedůvěryhodný zejména netransparentním původem prostředků se kterými operuje. Navíc mu patří Prominecon/Navatyp, který je zejména v Praze "známou" firmou. Změna zjednodušila majetkový vztah a nyní už konečně máme právě jednoho člověka, který nese za rozhodnutí klubu nejvyšší zodpovědnost. Netěší mě nejasný původ majetku Řebíčka ani jeho kontraverzní minulost, ale je to lepší, než je v českém fotbale běžné. Dobrý začátek něčeho nového. Doufám, že to vydrží.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 14:34 |  
      0 0

      Repost-- Nikodas: Je to tak, že hodnoty, který jako slávisti uznáváme, z toho klubu mizí. ne z tradice klubu, nebo z hlav lidí, který Slavii fandí, i když...
      Dřív sme se mohli chlácholit tím, že sice nejsou výsledky, ale morálně jsme někde jinde než třeba sparta. A hele, rok 2011 a my se dostali tam, kde byla sparta na začátku 90.let. A co je na tom nejhorší je to, že i některý slávisti si mnou ruce, jak do nás tyhle "mecenáši" nalejou prachy a budou výsledky.
      Bican, Puč a Plánička, z nebe se dívají.

  2. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Viking     před 13 lety 03.08.2011 16:27 |  
    0 0

    Kdo přispíval za jeho ministrování do státního rozpočtu, je teď Slavie taky tak trochu "jeho"..:)))

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 16:37 |  
      0 0

      že by sparťani :-)

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      smichov_1     před 13 lety 03.08.2011 16:51 |  
      0 0

      Zajimava teorie, ale v CR to neni uplne PRESNE ten zpusob jak to funguje. :-)

  3. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    mart     před 13 lety 03.08.2011 16:29 |  
    0 0

    Pane Řebíček,
    nepredpokladam, ze si ve volnych chvilich procitate SN, ale pokud preci, tak bych si Vam dovolil pogratulovat.
    Hodne lidi od Vas bude hodne ocekavat.
    Tak hlavne aby ste se nenechal zblbnout, a hodne stesti Vam preje mart.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      Gino     před 13 lety 03.08.2011 16:33 |  
      0 0

      podepisuji

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        bongor     před 13 lety 03.08.2011 18:33 |  
        0 0

        Já to taky zcela bez problémů podepisuji.Slavia byla posledním klubem,který až do příchodu tunelářů držel nějakou etickou linii.
        Tuneláři,jména známe, ji přivedli na pokraj krachu a ostudy.
        Našlo se pár lidí,kteří se rozhodli pomoci,ať už aby se zviditelnili pro svoji další politickou a ekonomickou činnost,nebo prostě kvůli svým sympatiím k nehezčím barvám.
        Dnešní podnikání v čemkoliv se neobejde bez přiměřené tvrdosti,raději větší než menší.Přeju Alešovi,aby se toho držel,ale nikdy nezapomínal ,jaký český rodinný klenot drží v rukou.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      edenian     před 13 lety 03.08.2011 19:42 |  
      0 0

      Nevim Marte, jestli to myslite vazne. Trochu jste me zaskocil.
      Ja bych tedy rozhodne zadal, aby poslal brachu- clena predsednictva- na dovolenou, dokud soud neskonci. Presumpce neviny me nezajima, jeho postaveni je tezko obhajitelne. Tak se to prece dela v normalni spolecnosti, ne? Zatim premyslim, jak to zaridit, aby mu to dali fanousci / stejneho nazoru / na vedomi.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        mart     před 13 lety 03.08.2011 19:59 |  
        0 0

        Chapu, priteli, naprosto chapu. V Principu mate samozrejme pravdu ....., jenze my nezijeme v principu, ale v tvrde realite. V takove realite to myslim naprosto vazne. mart

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          edenian     před 13 lety 03.08.2011 20:41 |  
          0 0

          Zustanu neustupny. Nikoho nesoudim, ale prestanu-li trvat na zakladnich vecech, muzu odejit do lesa...

          • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

            bongor     před 13 lety 03.08.2011 21:14 |  
            0 0

            Co bys dělal v lese,houby sice rostou,ale jsou červivé.Máš právo na vlastní názor,ale uznej,že v českém fotbale máme na nadávání až až subjektů na to,abysme museli střílet i do vlastních řad.
            Jak už jsem párkrát napsal,doby andělů jsou nenávratně pryč.Když se takový Pelta vůbec nestydí za levárny,které vyprodukoval a dokonce má za to,že ho to předurčuje být v čele naší kopané,tak nevidím důvod proč mít spadeno na někoho z našich současných lídrů.

            • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

              edenian     před 13 lety 03.08.2011 23:38 |  
              0 0

              Bogore, ja prece nemam na nikoho spadeno. Nijak neresim Rebicka Alese a jeho majetnictvi Slavie nebo jak prisel k penezum atd. Mame vsichni stejny medialni informace, nezabyvam se tim nijak. Ale kdyz je clen triclenneho predstavenstva / a v tomto pripade bratr majitele / obzalovan jako vyhozany policista z vydirani a soud probiha a jeste dlouho bude, zaroven za okolnosti vseobecne znamych / tim myslim soudcem deklarovane presvedceni o vine /, tvrdim, ze je NORMALNI, aby po dobu, nez bude ocisten opustil funkci ve Slavii. To je prece zakladni slusnost.

              Dovolim si jeste poznamku. Predpokladam, ze nejsem sam, kdo by si pral, aby jednou / samozrejme co nejdrive / prisel na post sportovniho reditele Slavie Vlada Smicr. Kazdy majitel Slavie by mel pro tuto variantu vsi silou pracovat. Myslite si, ze by to bylo mozne za teto situace? Ja myslim, ze ne. Spojit vlastni kredit s takovymito partnery? To by nakonec dopad jako Neumanka. A tak blbej jako ona dikybohu neni.

              • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

                goop     před 13 lety 04.08.2011 09:59 |  
                0 0

                Absolutní souhlas. Pokud nás vlastní tuneláři, nedá se proti tomu zas tak moc dělat. Ale věc bych viděl tak, že jsou tu spíš "trpěni" než vítáni. Myslím tím z hlediska morálního.

          • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

            mart     před 13 lety 03.08.2011 21:23 |  
            0 0

            Jasne do lesa by bylo hezke, ale tohle je horsi nez les, nebo ne?
            principles are for those who can afford them.... (a to Slavie urcite momentalne neni)
            uz ani nevim kdo to napsal....
            Nicmene, v principu s Vami souhlasim :)

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        Gino     před 13 lety 04.08.2011 09:08 |  
        0 0

        Zrovna presumpce neviny neviny by tě zajímal měla, protože ta právě patří k jedněm ze základních principů novodobé společnosti, když už po těch principech tolik voláš! Raději přemýšlej, jak Slavii podpořit, než abys přemýšlel, jakým nejlepším způsobem vyvolat (spolu s dalšími stejného názoru, jak píšeš) další nekonečné rozbroje.

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          edenian     před 13 lety 04.08.2011 11:01 |  
          0 0

          Adam Rebicek neresi soudne nejaky obcansky spor apod. Resi vec, ktera destruuje prave ty jak rikas zakladni principy. Take vidis, ze pana Adama R. nijak nenapadam, neurazim a nesoudim. Jen bych si predstavoval, ze muz v jeho situaci se proste do vyreseni veci vzdali, aby jeho konani nemohlo byt spojovano s firmou, v tomto pripade Slavii, ktera prave s timhle mela polsedni roky tolik problemu, az malem chcipla.
          A nechci nikomu vnucovat svoje nazory, ale trvale pozadavky na zakladni slusnost odmitam nazyvat " vyvolavanim nekonecnych rozbroju". Mimochodem jsem radovy fanousek bez nejakych kontaktu do klubu, ultras apod. takze stejne nemam zadnou sanci to ovlivnit, ale to jsme si mysleli loni vsichni, ze :-)

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        sTizz (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:45 |  
        0 0

        Absolutni souhlas,moc rad bych podporil tuto snahu a uz jsem se bal,ze Adama R.-obvineneho jiz podruhe z uplatkarstvi a zneuziti pravomoci v.c. - vsichni prijmou bez vetsich debat. Premyslel jsem nad vyrobou transparentu,ale dobre zformulovany dopis od SDS by jiste vykonal vice. Mimoto osoba Ad.Rebicka me od navstev stadionu SILNE odrazuje

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          goop     před 13 lety 04.08.2011 16:15 |  
          0 0

          Vidím to naprosto stejně.

  4. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    pinochet     před 13 lety 03.08.2011 16:30 |  
    0 0

    Jsem rád, že konečně budeme mít transparentního majitele, který má o klub zájem do té míry, že z něj hodlá udělat rodinný podnik.
    Teď to chce trpělivost a nezměrnou pracovitost ode všech, kteří to se Slávií myslí dobře. Tedy i od fanoušků. Za sebe cítím vůči p. Řebíčkovi vděčnost za to, co pro Slávii udělal v její nejtěžší novodobé chvíli. Přejme mu úspěch v tomto jeho novém projektu. Radost z něj budeme mít všichni.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      mart     před 13 lety 03.08.2011 16:36 |  
      0 0

      Zlata slova generale.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      smichov_1     před 13 lety 03.08.2011 16:53 |  
      0 0

      Prvni krok k udobreni fanousku je nasnade: vyhozeni Platila.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        Kactus     před 13 lety 03.08.2011 17:57 |  
        0 0

        jo, to jsem chtel napsat - jestli vyhodi Platila, bude fajn. clovek, ktery pronasleduje vlastni fanousky tam nema co delat.

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          pinochet     před 13 lety 03.08.2011 23:36 |  
          0 0

          Když si vlastní „fanoušci" demolují vlastní stadion, na jaký celé generace čekali, tak si nic jiného nezaslouží. Doufám, že Platil zůstane, byť mi jeho sparťanská minulost vadí.
          Něco jiného je Petrouš. Ten dle mého na mistrovskou Slávii nemá. V mnohém mi totiž připomíná Jarolíma. Je třeba odpovědný za totální rozklad obrany. Hubáček ani Cicman nejsou stopeři hodní Slávie. Jediný dobrý fotbalista v defenzivě je Kaufmann.

          • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

            smichov_1     před 13 lety 04.08.2011 10:40 |  
            0 0

            Tvuj nick je bohuzel pro rozhled a IQ priznacny.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      urs (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 17:44 |  
      0 0

      amen

  5. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    JS (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 16:59 |  
    0 0

    Takže Natland byla jen pračka špinavýho majetku... proč jinak by mu Franc prodával akcie za "symbolickou částku"?? a teď to Natland střelil Řebíčkovi? Buď si Sisák umyl prachy anebo na tom Natland nehorázně vydělal...

  6. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    opicemag     před 13 lety 03.08.2011 17:02 |  
    0 0

    Tak teď ještě nějaké posily prosím. Svěrkoš, Šimůnek, Jarošík (vím, sice je to sparťan, ale mně byl vždy celkem sympatický).
    Jsem to ale skromný.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 17:07 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu jakou nabídku dala sparťanu Jarošíkovi Sparta, tak si myslim, že jeho přesun k nám je naprosto nereálná věc. Ještě když přihlédneme k našemu měsíčnímu platovýmu stropu.

  7. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 17:34 |  
    0 0

    Celkem se čekalo, že převezme Řebíček majoritu, ale 70 ku 30, ale on koupil od Natlandu všechno. To je zajímavá změna. Vůbec nepředpokládám, že by odešel Platil (bohužel). Jinak, pokud se vše dotáhne, tak by měla v relativně krátké době přijít posila do útoku.

    • Re: Vyhnal na hostování

      Jiri1     před 13 lety 03.08.2011 18:09 |  
      0 0

      Zdravim, Rebicek jako jediny majoritni majitel neni zadne terno, veskere jeho financni problemy jsou ode dneska problemy nas vsech, jinak jeste bych poseckal s tema gratulacema a pod . az jak vyzni podzim, snad jen bych nasi mile Slavistce a jejimu dedovi vzkazal, ze byliy i jine cesty , treba Mestky fotbalovy klub nebo ucast jinych subjektu. Vam Ladislave zavidim Vasi informovanost inu novinar , nam ostatnim jen vzkazuji , ano klub se stabilizoval , ale momentalne je jeho marketinkova cena temer nulova , diky pani ing. Tomasova, on bohuzel ani prodej permic ci klubovek nelze oznacit zatim jinak nez propadak.

      • Re: Vyhnal na hostování

        janko (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 18:19 |  
        0 0

        No tak zatím to nevypadá, že by nějaké finanční problémy měl....

      • Re: Vyhnal na hostování

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 18:34 |  
        0 0

        Zdravím Vás Jiří, jen malá opravička, sice jsem se podílel na tvorbě slávistického zpravodaje (za éry Borise Korbela), ale novinář tedy rozhodně nejsem.

        • Re: Vyhnal na hostování

          bongor     před 13 lety 03.08.2011 18:40 |  
          0 0

          Pan Jiří je zapřísáhlý oportunista.Kdyby někdo z nás napsal,že A.Ř.stojí za kulový,tak byste si mohli přečíst plamenný článek na jeho obhajobu,z pera našeho Jirky.Ale to je v pořádku pane Jiří,kdyby všichni hned vyvolávali hesla,tak by to byla nuda,nuda a nuda.

      • Re: Vyhnal na hostování

        Khadgar     před 13 lety 03.08.2011 20:57 |  
        0 0

        U předešlých akcionářů byly jejich finanční problémy taky našimi problémy, takže tenhle argument je dost mimo.

        • Re: Vyhnal na hostování

          goop     před 13 lety 04.08.2011 10:04 |  
          0 0

          Bylo to asi myšleno tak, že pokud je akcionářů více, tak finanční problémy jednoho z nich nemusí znamenat krach klubu. Na čem je vůbec založena finanční situace p. Řebíčka? Věnuje se nějakému stabilnímu podnikání se stabilním ziskem, nebo jen klasickým "monkey business"?
          Jinak je to snad poprvé, co s Jiřím souhlasím. :-)

          • Re: Vyhnal na hostování

            Khadgar     před 13 lety 04.08.2011 10:32 |  
            0 0

            Já vím jak to myslel. Ale nechápu to v kontextu s posledními vlastníky. Byl jeden menšinový a jeden většinový, který do toho nedal ani korunu. Opravdu v tom nevidím rozdíl.

          • Re: Vyhnal na hostování

            Khadgar     před 13 lety 04.08.2011 10:33 |  
            0 0

            Navíc Rosen bude k dispozici nejspíš i teď, takže...

  8. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    janko (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 18:18 |  
    0 0

    Zdroj isport:

    "Chci zůstat akcionářem Slavie přinejmenším ve výhledu na několik let dopředu, rozhodně ten zkompletovaný balík akcií nechci obratem někomu prodat," prohlásil Řebíček s tím, že maximálně "předá výrazně menšinový podíl někomu, kdo mu při dlouhém procesu jednání byl nablízku a pomohl mu".

    Platil nebo brácha?:-)

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      mirecek1111     před 13 lety 03.08.2011 18:36 |  
      0 0

      To se na mě nezlob, ale to by šly asi vymyslet lepší menšinoví vlastníci. U obou je ta představa úplně absurdní.

      Platil bude ve Slavii jeden z prostředků Řebíčkových plánů s naším klubech. Jinak je to jen fyzická osoba, za kterým jsou prachy asi takových výšin, že bude mít pěkný důchod.
      A u toho bráchy Adama je to taky absurdní, proč by chtěl na oko něco prodávat bráchovi. To je blbost :)

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      AlesJa     před 13 lety 04.08.2011 12:09 |  
      0 0

      rOSEN

  9. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 18:30 |  
    0 0

    tak máme tu dva reálné scénáře, bud vykrade ještě ten malej zbytek co tu je což je málo pravděpodobné a nebo jakožto pravý ostřílený mafian klub skutečně pozvedne a "my" budeme štastní , nakonec i ve spartě se dodnes vzpomíná na eso Koštála.

  10. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 18:55 |  
    0 0

    Jsem zvědav na další události a rád se nechám příjemně překvapit (bude-li čím). Pokud by dorazila nějaká posila do útoku, tak by to jistě bylo fajn, ale klíčový post je podle mě teď obrana (stoper).

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 19:18 |  
      0 0

      Nechval vydru před večerem...

  11. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    marek018     před 13 lety 03.08.2011 21:33 |  
    0 0

    Osobně jsem rád, že je majoritním vlastníkem Řebíček. Natland jsou, dle mě, spíše oportunisti, byť jim neupírám zásluhy!
    Asi budu zkritizován, ale mě vůbec nezajímá řebíčkova minulost, odkud má prachy atd. Takových je v téhle zemi doví kolik a mnozí se veřejně angažují ještě o dost více.
    Je taková doba, tvrdý kapitalismus, kde platí ona pamatná věta z "Ivánku, kamaráde" o psech. A Řebíček je podle mě dost tvrdej obchodník, se kterým nebude nikdo vyjebávat.
    Navíc, proč si hrát na čistý v lize, kde vládne Pelta, do nedávna tu byli machři jako Starka, Košťál, či Chvalovský. Prostě si, kolegové slávisti, myslím, že bychom neměli být pozéři a přiznat si tuto pravdu. Mirek Dušín by prostě v téhle době SKS nikam nedovedl.
    Navíc by si všichni kritici měli uvědomit, zda by chodili na 3. ligu, pokud by byla vůbec ta. Je dobře, že se do toho Natland a Řebíček dali, a pokud je Řebíček slávista a povede to lépe než Rosen s Doležalem, já ho vítám.
    Další věcí ale je, že tehle tým potřebuje akutně posílit (když už nic, tak v obraně) a o tom zatím ani vidu, ani slechu.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 09:36 |  
      0 0

      v podstate s tebou souhlasim. rebicek je OK. neschovava se, jasne se ke klubu hlasi a pokud to tak bude i nadale, tak s nim nemuzeme mit problem. jeho bracha to je uz trochu jina, ale treba nakonec prestane delat blbosti a ales si jej ohlida.
      sice ja mu jeho slavistickou minulost neverim a proto mam pochybnosti o jeho umyslech, ale lze uverit, ze je to sportovni fanda. nakonec postavu nato ma :-) tedy i kdyby slavka pro nej mela byt kseft, tak bych rekl, ze uz musel do slavky napumpovat dost penez, aby klub ziskal a tedy se bude urcite snazit abychom sli nahoru a dostali se minimalne znova do evropy. tim by sve investice mohl zhodnotit.
      tedy ted jen cekam, ze podekuje platilovi a posle jej ... no proste pryc. doufam!
      stejne tak cekam, ze se jeste placne pres kapsu a privede min. stopera.

  12. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    urs (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 22:26 |  
    0 0

    ten chlapík je slušnej gengsta :D
    asi se vzhlédnul v taliánech :)))

    neskutečný..

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      tantalos     před 13 lety 03.08.2011 23:24 |  
      0 0

      Tak proč jsi nedal těch 250 M ty?

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        urs (přítel SN)     před 13 lety 03.08.2011 23:52 |  
        0 0

        bo muj rozpočet se pohybuje ve stovkách..
        stovkách korun :)
        jako v pohodě - nemyslel jsem to přeci zle - jen jsem to "neskutečný" neměl asi vůbec psát

        mě je to fuk, pelta je taky gauner a u nás jim holt kvete pšenka - jako kdekoliv jinde - opět směr jih a taliánsko.. ale tam s nima před pár lety zatočili a podobnou renesanci nyní, jak jistě víš, prožívaji v turecku..

        výrazem neskutečný jsem chtěl jen poukázat na tak brutální změnu poměrů z bodu nula nula nic do nynějšího stavu - spíš řebíčkovi tleskám, ale je to s pár tečkama, nebo chceš-li s otazníkem

        viva hřebíček, já nepřestala valila oči

        urs

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      bongor     před 13 lety 04.08.2011 10:37 |  
      0 0

      Vždyť ho ursi vůbec neznáš.Je to jen velmi tvrdý obchodník,ale se slušností v téhle přiblblé republice dojdeš akorát tak do prdele.
      Určitě nechceme,aby se naše Slavia krčila někde v podpalubí a čekala ,co jí naporoučej a nadiktujou rumuni,peltové,macelové a další výkvět.Tomu se musíme tvrdě postavit a Řéba na to má.Bez toho by nám nebylo nic platné ani kdybysme koupili áčko Barcelony.Postavení
      mužstva je přímo úměrné síle v zákulisní politice,jen si vzpomeň ,kolik let jsme hráli zdaleka nejlepší fotbal,o kolik jsme vedli ligu a najednou přišlo velezázračné bolševické jaro,samé výhry 1-0 a byli jsme s celým uměním a koukatelným fotbalem v řiti.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        Nax     před 13 lety 04.08.2011 10:59 |  
        0 0

        Polde meho nazoru je Rebicek v soucasne dobe dobre reseni, ktere bude stejne jen docasne. Jeho ukolem bude posilit postaveni Slavie.

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          Viking     před 13 lety 04.08.2011 11:12 |  
          0 0

          Taky si myslím, nasyslil si celkem dost ale ne na to, aby financoval pět deset let ztrátový byznys.

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 11:40 |  
          0 0

          Souhlasím s naxem a to dočasné řešení (nebo taky přechodné) může klidně trvat pár let, ale spíš míň.

          • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

            Viking     před 13 lety 04.08.2011 11:56 |  
            0 0

            Prostě si udělal radost a koupil Slavii, k tomu vypere nějaké peníze. Ideál...

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        urs (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 17:27 |  
        0 0

        přijímám tedy "Řébu" do rodiny..

        :)

  13. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    Gino     před 13 lety 04.08.2011 11:57 |  
    0 0

    http://www.slavia.cz/Ales-Rebicek-se-stava-prezidentem-klubu

    „Být prezidentem Slavie je pro mne velká čest. Jsem připraven pracovat na tom, aby Slavia získala zpět své ztracené pozice a začala znovu vítězit. Věřím, že společně s jejími věrnými fanoušky ji dokážeme vrátit tam, kde si tak slavný klub zaslouží být,“ uvedl prezident Slavie Aleš Řebíček po svém jmenování pro slavia.cz.

    „Slavia má zřetelného vlastníka, který se aktivně bude podílet na dění v klubu. Je to oproti minulosti velká změna a krok dopředu. Právě jeho jmenováním se symbolicky uzavírá veškeré úsilí o ekonomickou a sportovní záchranu klubu v kritickém období. Slavii povede srdcař a slávista,“ přivítal volbu předseda představenstva Slavie Miroslav Platil.

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      Gino     před 13 lety 04.08.2011 12:00 |  
      0 0

      http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=92076

      "Je to však opravdu slávistická „konečná“? Hovoří se o tom, že by podstatnou část Řebíčkových akcií mohla koupit významná pražská společnost. „Mohlo by jít o firmu úzce spjatou s vlivnými pražskými podnikateli Janouškem a Hrdličkou. A také o starosty Prahy 6, Prahy 10 a Prahy 13. Za peníze jejich městských částí se totiž zásluhou nyní bezcenných dluhopisů stadion v Edenu postavil,“ říká informovaný zdroj tušící další vývoj. Nechme se překvapit."

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:07 |  
        0 0

        Už zaseee, proč to ti "novináři" omýlají pořád a pořád dokola už snad rok? Kdyby si aspoň vymysleli něco novýho, ale tohle už je trapný.

  14. President

    JS (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:20 |  
    0 0

    jakou mocí disponuje? bude to president a lá Klaus nebo Obama? ne, vážně, o čem to je?

  15. Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:23 |  
    0 0

    13:16 Disciplinární komise zamítla fotbalové Slavii žádost o prominutí zbytku trestu. Slávisté tak budou hrát ve 3. kole doma proti Příbrami bez diváků.
    zdroj idnes

    • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:29 |  
      0 0

      skoro bych si tipnul, ze v tom ma prsty Platil. duvod je ten ze potrebuje obhajit svoje medialni utoky. pak je tu jeste mozna odplata za ten otevreny dopis. jinak si to nelze vysvetlit.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        Viking     před 13 lety 04.08.2011 13:34 |  
        0 0

        Doufám tedy že DK taky zavře domácí zápasy repre za tu ostudu s Jihlavou.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:39 |  
        0 0

        A nebo Slavie nemá ani za mák moci, nezvolení Platila do vedení FA je toho jasným důkazem. A je ty s ní prostě jen vyjebáno :)

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        lassiter     před 13 lety 04.08.2011 13:45 |  
        0 0

        Fakt jako neexistuje žádné jiné vysvětlení? Je to škoda, ale aspoň teď určitě bude plnej Liberec na fotbal nadrženejch slávistů :-)

        • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:48 |  
          0 0

          mate snad nejake jine vysvetleni?

          • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

            lassiter     před 13 lety 04.08.2011 13:55 |  
            0 0

            No tak nikde není psáno, že se musí trest odpustit.

            • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

              slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 14:03 |  
              0 0

              a vidite, tato moznost mne vubec nenapadla :-) v kazdem pripade toto rozhodnuti povazuji za nestastne, nakonec tak vnimam i cely tento trest

              • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

                lassiter     před 13 lety 04.08.2011 14:05 |  
                0 0

                no ne, tak prostě nemyslim že je za všim nutný vidět platila, to je celý. nešťastný to je, to bezpochyby.

                • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

                  slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 14:25 |  
                  0 0

                  to samozrejme, ale ja tomuto panovi proste neverim, tim vsak nerikam ze je za toto odpovedny. stejne tak ale neverim, ze toto rozhodnuti nema nejake pozadi.

      • Re: Aleš Řebíček se stal majoritním vlastníkem Slavie

        paweza (přítel SN)     před 13 lety 04.08.2011 13:54 |  
        0 0

        Teď nevím kdo to kam do diskuze napsal, ale byl zmiňován nějaký precedens z nejakeho podobneho pripadu, tykalo se to tusim nejakeho zapasu pribrami, a jim byl zbytek trestu zrusen. Ocekaval jsem stejny vysledek, skoda.. :(