Vážení členové nově zvoleného představenstva SK Slavia Praha - fotbal, a.s., pane Platile, pane Vojto, pane Řebíčku,
dovolte nám nejprve jménem fanoušků Slavie poblahopřát k Vašemu zvolení do představenstva našeho historicky prvního a nejlepšího fotbalového celku SK Slavia Praha. Rovněž chceme společnosti Natland a panu Řebíčkovi poděkovat za úspěšně probíhající a v současnosti téměř dokončenou záchranu Slavie - vážíme si nemalých Vámi investovaných prostředků.
Domníváme se, že po vyřešení nejpalčivějších problémů konečně nastává čas věnovat se koncepční práci a proto se chceme připomenout s dokumentem "1000 slávistických slov". Tento, ačkoliv vznikl před téměř dvěma měsíci, neztratil téměř nic ze své aktuálnosti. Pojmenovali jsme v něm problémy, jak je vnímáme my, fanoušci a navrhli některá opatření, která by mohla stávající situaci, zejména pak otázku důvěry fanoušků ve svůj klub, pomoci zlepšit. Proto jej přikládáme k tomuto emailu a věříme, že se k němu klub pod novým vedením do začátku ligové sezóny zřetelně
vyjádří.
S pozdravem jménem fanoušků Slavie,
Sešívaní drží spolu
1000 SLÁVISTICKÝCH SLOV
Sdružení SDS si je vědomo složité situace, v jaké nový majitel přebírá náš klub SK Slavia Praha - ať již v oblasti sportovní (kvality hráčského kádru, resp. končící smlouvy klíčových hráčů), ekonomické (vyplacení dluhů různým subjektům, nadhodnocené smlouvy některých hráčů) či právní (dlouholeté soudní spory s ENICem).
Domníváme se, že právě dnes je nutné učinit kroky, na kterých se dá následně stavět do budoucna a neměly by se odkládat na dobu, kdy na ně "bude vhodnější chvíle".
Samozřejmě bychom rádi viděli Slavii na špici naší ligy a znovu slavící úspěchy v evropských pohárech, ale chápeme, že ne všechno jde jako mávnutím kouzelného proutku.
Je zřejmé, že nový majitel musel či musí v relativně krátké době investovat do Slavie nemalé finanční prostředky a tuto skutečnost oceňujeme a vážíme si jí.
Naše návrhy nemají odsávat peníze z kapes majitelů, ale jedná se o věci, jež jsou pro fanoušky důležité. Nechceme, aby naše požadavky byly vnímány jako ultimativní, naopak - měly by se stát základem komunikační platformy mezi Slavií a jejími příznivci.
Cíl fanoušků
Náš cíl je stejný, jako cíl majitele, jenž to se Slavií myslí dobře: ekonomicky i sportovně silná fungující Slavia, se širokým zázemím fanouškovské obce a její podporou!
Východiska = současný stav
* Slavia ve druhé polovině tabulky, 2. rok za sebou bez evropských pohárů.
* Zpochybněná důvěra příznivců ve vlastní klub, způsobená zejména sportovními neúspěchy, rozpačitou komunikací představitelů Slavie s médii i fanoušky. To vše podporováno spekulacemi o majitelích, jejich serióznosti a rozšiřujícím se spektrem věřitelů.
* Otřesená důvěra fanoušků v konkrétní osoby ve Slavii, bohužel napříč jednotlivými odděleními: vedení - M. Platil (nesplněné sliby ohledně nového majitele, finančního řešení atd.), marketing (neviditelní noví sponzoři, nevyužití potenciálu po zisku titulů, diskutabilní strategie ohledně merchandisingu, bezkoncepční komunikace, viz. akce "Kup si permanentku - Následuj kapitána!" s E. Brabcem, jenž ve stejné době ve Slavii skončil), sportovní úsek (přestupová politika, jakoby pod heslem "draze koupit, levně prodat", soustředění, kde se hrálo pouze s celky z nižších soutěží, špatná spolupráce s agenty), finance (absence kontroly rozpočtu).
* Malá ochota případných sponzorů podporovat Slavii s ohledem na výše uvedené.
* Klesající návštěvy na domácích zápasech, zásadně nižší počet prodaných permanentek.
* Dlouhodobě špatná komunikace mezi jednotlivými uskupeními slávistických fanoušků a vedením SKS.
* Narušené vztahy mezi hráči a fanoušky po událostech 5/5/2011.
* Nový majitel, deklarující zájem na fungování Slavie jako moderního klubu se vším, co k tomu patří, jenž navázal od začátku kontakt s fanoušky a je ochotný jim naslouchat.
* Nový majitel zajistil SKS licenci k účasti v profesionálních soutěžích v roce 2011/2012.
Kroky vedoucí k nápravě/zlepšení situace
* Krátkodobé akce ke znovuzískání ztracené důvěry fanoušků:
o Pravidelná setkání se zástupci SDS, na 14 denní bázi, nejlépe tiskový mluvčí + osoba z vedení, kádru, realizačního týmu, seznámení fanoušků s tím, co se chystá, jaká je situace. Výstupní zpráva bude komunikována na serverech fanoušků i Slavie.
o Zřízení fóra na oficiálních stránkách Slavie, kde bude představitel vedení odpovídat na dotazy fanoušků s maximálně možnou otevřeností (alternativou je online, jenž bude alespoň jednou měsíčně).
o Informace o umoření dluhů, resp. vyřešení problematických záležitostí (pochopitelně do maximálně možné míry neohrožující samotná jednání). Celkově komunikace s větší otevřeností než je obvyklé.
o V krátké době představení vize "A co dál, Slavie?", včetně sportovních cílů pro další sezonu. Vysvětlit fanouškům, jak si majitel představuje výkonnost Slavie, na čem bude stavět a kde lze očekávat, že přijdou změny (maximálně konkrétně a pravdivě - varováním budiž výrok o nové koncepci v souvislosti s vyhazovem E.Brabce).
o Vytvoření jasného organigramu firmy SK Slavia Praha, kde fanoušek pozná, kdo je za co zodpovědný (a na koho má/může nadávat).
* Dlouhodobá opatření k získání přízně a loajality více fanoušků a rozšíření základny slávistických fanoušků celkově:
o Zlepšení komunikace s fanoušky na úrovni "Vedení - fanoušci"
+ Nutné určení zástupce klubu pro styk s fanoušky: někdo, kdo je kompetentní dát stanovisko, někdo, kdo bude umět pomoci fanouškům při řešení komunikace na úrovni "Tým - fanoušci". Nemluvíme o tiskovém mluvčí pro fanoušky, ale spíše o "CRM Managerovi" (Customer Relationship Managerovi = manažerovi vztahů se zákazníky = fanoušky Slavie).
+ Pravidelná setkávání ředitel - fanoušci, nejlépe za účasti trenéra a kapitána, v "normální" době na kvartální bázi.
+ Vytvoření jasné a zákaznicky přívětivé politiky vůči stálým zákazníkům = permanentkářům: zvýhodnění dlouholetých držitelů, vytvoření jejich databáze, vytvoření věrnostního programu, vyčlenění VIP prostor pro permanentkáře atd.
o Zlepšení komunikace s fanoušky na úrovni "Tým - fanoušci" = aktivnější zapojení hráčů i realizačního týmu do propagace a šíření jména SKS. Konkrétně:
+ účast na akcích pořádaných organizovanými fanoušky (např. setkání odboček Odboru přátel, besedy atd.)
+ zapojení hráčů širšího kádru či zraněných do přímé komunikace s fanoušky v době zápasů - autogramiády ve Fanshopu nebo VIP recepci atd.
+ častější autogramiády hráčů (se zaměřením na mládež/školy a "český venkov" - potenciál pro další rozvoj) a organizace "fotogramiád" = fanoušek se může vyfotit s hráčem v dresu Slavie, hráči obsluha v McDonaldu atd.
* Strategické kroky k posílení věrohodnosti Slavie, jejího vedení, majitelů a upevnění vazby s fanoušky:
o Zástupce SDS v statutárních či kontrolních orgánech SKS (představenstvo či dozorčí rada).
o Zapojení bývalých slávistických hráčů do chodu klubu či alespoň do dění kolem něj - opět besedy, autogramiády, čestné výkopy atd.
o Vytyčení dlouhodobé koncepce Slavie do budoucna - horizont 3-5 let. Tato bude zahrnovat plány na poli sportovním i organizačním, zaměřená nejen na A-tým, ale i mládež + marketingová strategie SKS do budoucna.
o Vytvoření programu fanouškovských akcií za jasně definovaných podmínek.
o "Zeslávističtění" stadionu - vlajky, loga, grafitti, pojmenování tribun po slávistických legendách atd. alespoň v době zápasů, pokud nelze stále.
o V rámci výročí 100 let narození Pepiho Bicana postavení jeho sochy v areálu stadionu.
o Vytvoření Síně slávy SKS. Nejstarší a nejslavnější český fotbalový klub tuto stále nemá.
o Užší spolupráce s městskou částí Praha 10 - oslovení nových fandů, sponzorů, návštěvníků Edenu.
o Podpora fanoušků směrem k ČMFS - termínové listiny atd.
Slávističtí fanoušci pod hlavičkou Sešívaní drží spolu pevně věří, že se podaří najít společnou řeč s novým majitelem SKS.
Slávističtí fanoušci pod hlavičkou Sešívaní drží spolu pevně věří v lepší budoucnost Slavie!
Sešívaní drží spolu!
SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Sešívaní drží spolu se seznámili s výsledky včerejší valné hromady a členům nového představenstva adresovali dopis, který zde v plném znění zveřejňujeme. Tento dopis se stejným obsahem byl předán před dvěma měsíci zástupcům Natland group i Aleši Řebíčkovi.
Komentáře (81)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
edenian před 13 lety 19.07.2011 17:26 |No jo. Je to vsechno jasny. Ale jak hledat spolecnou rec s takovymi lidmi. Ja proste nevim. Rozmyslim se - na rovinu - jestli este budu chodit. Prece je sileny, aby klub reprezentoval nejakej bejvalej fizl, kterej vydiral. Kteryho soud nemuze odsoudit, protoze proste jsme tady v Cechach. A kteryho pak jeste posunou do manegmentu CEZ. A jak vlastne nejak jednat s osobou jako je Platil. To nejak jde? A jak jednat s investorem, kterej to klidne za pet minut proda, kdyz prijde nejakej Volodja s prachama z nafty nebo z bordelu?
Ted sice vim, komu Slavie-firma patri, ale je mi daleko hur nez predtim. Jsem tedy zcela bezradnej, chce se mi z nich ze vsech blejt. Ja osobne zpetne vidim, ze bych radsi chodil na 3.ligu, kterou hraje Slavie z Vrsovic, kterou maj jeji fanousci radi proto, ze je to Slavie z Vrsovic, protoze za ni hrajou kluci z Vrsovic a nejaka liga mistru je mi ukradena.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
GeorgK (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 17:33 |V podstatě souhlas jen prosím Slavia je z Prahy a nikdy to nebyl lokální klub z vesnice.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
polin před 13 lety 19.07.2011 17:35 |Kluci už to neberte ;)
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
GeorgK (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 17:36 |Zkus sedět již 6 hodin na jednání s mizernou klimatizací :)
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Jiri1 před 13 lety 19.07.2011 17:39 |Zdravim, nezlob se , ale nemuzu sopuhlasit , Platila komentovat nebudu, nema to valny smysl, kdo nepochopil , ze ma ve Slavii v podstate vliv jako majitel nepochopil nic, taky mam velky problem se stylem soucasneho GR, kdy na pohar defakto vubec nenajme sekuritu a poradatele snizi na minimum a pak se divi, nejak mi to vnitrne prijde jako dobre zorganizovcana provokacka , do ktery se diky svy blbosti , ale i loajalnosti vuci hools nechali zatahnout nekteri lidi.Co mne doslova drti , ze jako nadale nejsou penize a to pry ani po prodeji , ktery planuji panove a z ktereho pry chteji vetsi penize nez jim nabizeji oba kluby. No proste uvidime , dobry by asi taky byl naky vykrik nasich slavnych fanklubu, ktere by se alespon zcasti zastaly nasich fandu.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
GeorgK (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 17:46 |Dle všeho, a jak byla policie připravena (dostala mě ochrana vstupu vip již před zápasem) jak postupoval Platil šlo o připravenou akci. Neúčast v poháru musela cenu klubu (pokud šlo o prodej a ne jen převod) jež se musela v ten okamžik vyjednávat rozhodně o par M snížit.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
polin před 13 lety 19.07.2011 17:53 |Pane Jiri, Vaše skeptické příspěvky čtu již řadu let a vzpomínám si, že zde jeden čas nebyli zrovna dvakrát v oblibě. Nevím jak jste to dokázal ale dnes s Vámi většina souhlasí :) Jen mi řekněte jedno, chápal jsem že máte zajímavý zdroj informací vevnitř. Ale ještě stále? Po změně stadionu, minimálně dvou majitelů a kdoví čeho? Jste pro mě záhadou, tedy v dobrém myšleno....
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
PetCC před 13 lety 19.07.2011 20:05 |Kdybych řídil firmu a v ní byl pan Jiří, tak ho okamžitě vykopnu.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
lordzach před 13 lety 19.07.2011 17:38 |sory ale řekni kolik hráčů z Vršovic znáš ,a prosím řekni mně koho by sis představovoval jako majitele (tuhle pohádku ještě neznám)
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Jiri1 před 13 lety 19.07.2011 17:40 |Ja treba tu partu Albancu, prej nabizeli na Cesky podminky balik.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
edenian před 13 lety 20.07.2011 00:02 |Vrsovice jsem vysvetlil nize. A majitele si predstavuju uplne normalne, asi jako skoro kazdy nejen tady. Krom toho, o majiteli jsem v podstate nepsal, ale o tech, ktere si vybral k vykonu svych prav abych tak rekl. No a s temi mam problem. Ty ne? To jsi stastny clovek.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
sTizz (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 17:40 |Presne to se mi honi hlavou tez-mit ve vedeni 2 fizly,ktery od policie vyhodili,brali prachy podnikatelum (Platil stihl sam odejit,vzal pry 4.5 milionu Machovi,na Adama zatim vypluli jen 3) je hnus a tezko budu chodit na stadion za soucasneho stavu.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Mac před 13 lety 19.07.2011 17:46 |I mně se to spojení "Slavia z Vršovic" moc nelíbí, evokuje mi to "Bohemka z Vršovic". Prostě Slavia Praha, jsme pražský klub a nezapomeňte, že naše původní sídlo byla Letná.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
edenian před 13 lety 19.07.2011 23:43 |Terminem "z Vrsovic" jsem se snazil nejak pojmenovat ambice klubu, ktery se mohl stat nastupcem v pripade zkrachovale Slavie. A v tuto chvili by mi byl proste blizsi, nez to, kam jsme se dostali nyni.
Otřesená důvěra fanoušků v konkrétní osoby ve Slavii
sTizz (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 18:10 |Pote,co Natland couvl ,je to opet aktualni
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
takanohana před 13 lety 19.07.2011 18:46 |Dobrý den,
nezlobte se na mne, ale toto je šílený blábol.
1. v první části obviňujete p. Platila z nesplnění slibů ohledně majitele a zároveň konstatujete, že klub má nového majitele, který jej zachránil
2. z jaké pozice říkáte někomu, kdo do klubu nasypal minimálně 150 milionů ze svého, co má dělat, aby vám se to líbilo? Když chcete být v představenstvu, proč jste do klubu neinvestovali? Mně se také líbí vozy Rolls Royce, jsem jejich velký fanda, ale že by mi to zakládalo nárok na místo v představenstvu či dozorčí radě? Asi ne...
3. Myslím, že na místě je přestat urážet p. Platila, který své sliby prostě splnil (klub má nového majitele a je finančně zachráněný před bankrotem, klub dostal licenci)
4. Myslím, že než se jak malý rozmazlený fracek něčeho dožadovat, je na místě zdvořilá prosba o zvážení návrhů. Kdybych já někam nasypal 150 milionů a někdo, kdo mi pomohl jen výtržností na stadionu, mi poslal takovýhle dopis, opravdu bych váhal, jestli se mi to nezdá...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Vhoo (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 18:58 |já zase váhám jestli se mi jen nezdá váš komentář, opravdu nevídané
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
takanohana před 13 lety 19.07.2011 19:06 |a co přesně se Vám nezdá? Tedy co z toho, co jsem napsal, není pravda?
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Barlblog před 13 lety 19.07.2011 19:18 |Váš první příspěvek je přesně obrazem toho, jak myslí "manažeři" dnešní doby.
Napíšu to stručně, nulová sebereflexe a nabubřelost jednání ve stylu: "Ty drž hubu, já to přece platím" => žádné návštěvy, žádné permanentky, zrušení už tak mizivého merchandisingu => klub bez fanoušků => zánik klubu => investice vyhozená oknem.
Pokud někde nevstřícnost funguje, o čemž stejně pochybuji, pak to rozhodně neplatí o sportovním businessu.
Uvědomme si prosím, že podnikatele tvoří jeho zaměstnanci a zákazníci, nikoliv peníze které má k dispozici.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
bongor před 13 lety 19.07.2011 20:36 |Ano Barblogu,fotbal a jeho protagonisté,tedy fandové,fotbalisti a jejich trenéři a konečně ani majitelé,my všichni nežijeme ve vzduchoprázdnu.Třeba nechtěně,ale přizpůsobujeme se tomu,jak žije celá společnost.Vystihnul jsi to přesně,tak jako pan předřečník
uvažuje valná většina pánů manažerů a podle toho vypadají vztahy ve společnosti,potažmo na pracovištích.Málo kdo si uvědomuje,že dnes je třeba manažerem , má o sobě obrovské mínění a opovrhuje
níže postavenými jedinci,ale zítra může o svůj šuplík přijít a pozítří bude rád,když mu někdo nabídne,že by mohl za čtyři pětky na hodinu uklidit kancl,kde se předtím tak hekticky nafukoval.
Proč jsem použil pořadí fanda-fotbalista-majitel?Protože fanoušci jsou ve fotbale to nejdůležitější,všichni ostatní si to o sobě pouze myslí.Rozumný šéf se drží této zásady.Když někdo začne bojovat s fanoušky svého klubu,nebo je dokonce udávat a žádat jejich potrestání,tak vůbec nechápe,jak věc stojí.Takový člověk nemá ve vedení klubu co pohledávat.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
JS (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 19:23 |někdo zjevně nepochopil, že i když "je fotbal byznys", tak tenhle byznys se pořád musí zaobírat fanoušky, protože na nich prostě stojí, kdyby v Evropě nikdo nesledoval tenhle sport, těžko si velké firmy budou dělat takovou reklamu skrz podporu a sponzoring něčeho, co nikoho nezajímá a těžko pujde Ronaldo za dvě miliardy do Realu. A i když jsme v porovnání s evropou v daleko skromějších podmínkách, je to stále fotbal. Tedy analogie. Majitel fotbalového klubu prostě musí počítat s fanoušky a tedy s tím, že jeho "byznys" někdo sleduje a má o něj starosti. Kdyby se s klubem nikdo neidentifikoval, mohl by si s ním každý dělat co chce (viz Kapr a Střížkov, to ale taky moc nefunguje, že ne..), takže jako fanoušek SKS bys měl mít zájem na tom ovlivňovat a zajímat se nějak o dění ve svém oblíbeném klubu, nemyslíš?
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Barlblog před 13 lety 19.07.2011 19:26 |Omlouvám se, zapomněl jsem na poslední a možná nejpalčivější argument. Nevím, zda sledujete dění v zahraničí, ale o češích se dá hovořit jako o velmi umírněných lidech a fanoušcích.
Příklady v Řecku, Itálii, Śpanělsku, ale i Anglii ukazují, že fanoušci se v mnohem klidnějších situacích chovali daleko podrážděněji. Naše fanoušky, mě, vás a všechny ostatní, Platil tahal více jak půl roku za nos, choval se jak slon v porcelánu, a nakonec se prakticky vysmál všem fanouškům na stadionu. Navíc to nebyla první rána do živého, kterou páni nejschopnější způsobily.
Já jsem byl vždy zastáncem toho, že fanoušci mají klub alespoň z části vlastnit, můj názor je asi menšinový, ale absence akciové páky nerovná se mlčení, pokud se klub chová nelogicky a špatně a to jak ke svým fanouškům, tak na poli sportovním, nebudu ticho jen proto, že nemám na účtu 500 mil., abych si SKS koupil.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
takanohana před 13 lety 19.07.2011 20:38 |Nikde jsem nenapsal, že fanoušci musí mlčet, jen to, že nikdo z nás není v pozici, aby si cokoli jakkoli vynucoval, mluvil o právu na něco, atp.
Ona práva a výhody jsou vždy a také vždy musí být podloženy odpovídající měrou rizika a zodpovědnosti, ale mnozí se tu chovají jako soudruzi z odborů - žádná odpovědnost, žádný podíl na rizicích, jen dupat, urážet...
Čili ještě jednou - mně zaráží zejména to, z jaké pozice si kdokoli cokoli vynucuje na majiteli čehokoli. Ta pozice je prostě nastavená jinak - předložit své nápady, návrhy na vylepšení, to je v pořádku, doprovodit je zdvořilou žádostí o zabývání se jimi je slušnost (stejně jako je slušnost se jimi následně zabývat), vynucovat si cokoli (třeba vymlácením stadionu a ukončením zápasu) je do nebe volající nestoudnost a hloupost.
Stejně tak neustálá hysterie směrem k p. Platilovi - můj názor je, že slíbil 3 základní body (1. nový majitel, 2. licence, 3. finanční stabilizace) a všechny byly splněny (o tom, jestli to trvalo déle, než si všichni přáli, nemá smysl diskutovat, důležitý je výsledek). Že to bylo za cenu krvavých a bolestných rozhodnutí? Bylo. Ale kdo z nás v danou chvíli přišel s tím, že od Slavie koupí třeba právě podíly na hráčích? Nikdo. Kdo z nás složil peníze? Nikdo. Tak proč to ted zpětně napadat, když nikdo nepomohl a nikdo nemůže doložit, že to šlo jinak?
Navíc fakt si někdo myslí, že by současní majitelé p. Platila podrželi, kdyby si mysleli, že něco podělal?
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Barlblog před 13 lety 19.07.2011 21:28 |O Platilovy bych být tebou neměl žádné iluze. Velice mě zaráží, proč je předsedou představenstva člověk, který oficiálně nedrží žádné akcie a oficiálně nemá vliv ani na Řebíčka, ani na Natland. Opět takové zvláštní...
Co se dalších věcí týká, nerad bych do toho míchal politiku, ta je fotbalu na hony vzdálená, aspoň na našich forech by to mělo platit.
Naprosto souhlasím, že je teba diskutovat slušně a pokud možno vyhnout se násilí, ale položím teď řečnickou otázku, kolik velkých historických změn, je irelevantní kde a jak, se obešlo bez násílí, ať z jedné, nebo druhé strany? :-) ('Připomínám, že to není výzva a že s vslednou formou akce "Olomoc" nesouhlasím, ale "jen" 100% chápu)
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
vavicek před 13 lety 19.07.2011 22:45 |Základní problém je, že ty body byly splněny bez Platilova přičinění. Sám Platil nebyl schopen přeložit licenční komisy nic. Ani majetkovou strukturu ani bezdlužnost ani nového majitele. Navíc evidentně kryl minimálně jeden tunel. A to případ Suchy, kdy on sám přiznal, že do Slavie přišlo 15 milionu, zatímco z Ruska jich bylo odesláno násobně víc.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
bongor před 13 lety 19.07.2011 22:51 |Rádi bychom věděli takanohamo,pod jakým nickem jsi vystupoval dřív.Nebo snad jsi tady úplně nový?Třeba by to ledacos vysvětlovalo.
Co se týká vztahu vedení-fanoušci,nemáš pravdu.Fanoušci jsou zákazníci a nebývá zvykem,aby se zákazník něčeho musel doprošovat,nebo ty chodíš do restaurace,kde je nutno podat poníženou supliku,abys dostal oběd?Nebo by tě pingl poučil,že proč si tedy tu restauraci nekoupíš,když vyžaduješ dobrou obsluhu,to je to samé jako když se divíš,proč jsme nesložili peníze na zaplacení dluhů Slavie.A navíc už ti tady odpověděl jeden z nás,báli jsme se ,že by naše peníze byly rozkradeny ,stejně jako půl miliardy za dvě veleúspěšné sezony. Dále je nutno si vyjasnit,že ve velké většině jsme se snažili jednat slušně,což je nutnost a v tom ti dávám za pravdu,zato vedení se dlouhodobě chovalo arogantně,neplnilo to co slíbilo,bylo to až provokativní.Nakonec to některé z nás naštvalo a přišla malá květnová revoluce.nutno zdůraznit ,že skutečně jen malá.Kdyby se někdo podobným způsobem choval třeba jen na druhém břehu Vltavy,tak to by byl jiný mazec.Co se týká odborů,to bych sem netahal,ale v podstatě ti dávám za pravdu.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
takanohana před 13 lety 20.07.2011 01:27 |Dobrý den,
omlouvám se, ale nemám potřebu se nechat kádrovat, proto jsem si zřídil anonymní nick, byť jsem tu kdysi dávno býval pod nickem jiným. Ovšem od dob, kdy nesouhlas je důvodem k vymlácení oken, opravdu nemám důvod tu o sobě cokoli zveřejňovat.
Pravdu nemáte Vy - použiji-li Váš příklad. Mám jako i ten nejstálejší zákazník právo na místo v dozorčí radě společnosti? Ne. Mám právo si vynucovat, kdo má být (či kdo nemá být) ředitel? Ne. Mám právo si násilím (vymlácením hospody) vynucovat své požadavky? Ne. Mám právo vynucovat si, kdo bude v restauraci obsluhovat a jakou má vařit kuchyni? Ne. Mohu sdělit své připomínky zdvořile vedení (což jsem mimochodem několikrát učinil v případě jedné z nejlepších restaurací v Praze) a to se jimi bude zabývat (což se mimochodem stalo a mé připomínky byly řešeny). Pokud budu opakovaně nespokojen, najdu si jinou restauraci. Čili Váš příklad mi zcela pasuje na můj předchozí příspěvek a já Vám děkuji.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
piero (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 06:34 |Nemohu zůstat chladným a neregovat. Milý pane "takanohano", jsem přesvědčen, že výše vyřčené myslíte v dobrém, ale mohu vás upozornit, že nemáte vůbec pravdu a mluvou mladých jste mimo mísu.Z vlastní zkušenosti( dlouhá léta člen dozorčí rady,představenstva i GŘ) vám mohu řící,že pokud chci v podnikání uspět, musím zapomenout na aroganci, nepravdivé výroky i falešné jednání a to nejen vůči obchodním partnerům, ale i vůči vlastním zaměstnancům. Je pravda,že lidi ve vlastním podniku nemusím seznamovat se všemi detaily cesty k profitu, ale kostru a směr k cíli, když jim sdělím, mám jistotu,že mně pomohou tohoto cíle dosáhnout. A to samé platí ive výše uvedeném příkladu a navíc vy jste zřejmě zapoměl proč se fotbal na profesionální úrovni hraje.Není to pro radost ze hry, ale není to ani, aby měl maximální profit ( to si myslelo pár podnikavců na začátku 90.let viz. Komanický,Švarc atd.) Fotbal se hraje pro nejlepší výsledky, které přivedou maximální návštěvu a zde se teprve realizují zisky. Nepoužil jste bohužel správný příklad s tou restaurací. Podle Vámi prezentovaných názorů bych se nebál vás srovnávat s Miroslavem Platilem. Doufám, že jsem se vás nedotkl, nebylo to mým záměrem, ale svůj názor jsem již musel napsat.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
mats před 13 lety 20.07.2011 08:38 |Zdravím a mám jen dotaz. Tím - pokud budu opakovaně nespokokjen, najdu si jinou restauraci - myslíte, že když se mi opakovaně nebude něco líbit z toho, co se děje se Slavií, mám jít začít fandit třeba Dukle??? :-) Mám neodbytný pocit, že změnit klubové barvy je trochu něco jiného než změnit podnik, kam půjdu na oběd.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
takanohana před 13 lety 20.07.2011 11:09 |Dobrý den,
já přeci nikde neříkám, že se má lhát a podvádět, nebo že není třeba komunikovat se zaměstnanci, jen to, že sebelepší zákazník nemá právo si diktovat, kdo bude ředitel, kdo v dozorčí radě, atp.
A ten příklad s restaurací nebyl můj, ale kolegy nade mnou, já jsem se jen pokusil ukázat, že byl aplikován (v příspěvku nade mnou) nesprávně. O tom, zda to lze či nelze použít jako paralelu s fotbalovým klubem se přít nechci, v daném kontextu to nebylo to podstatné.
Samozřejmě, že cestou k zisku je jen spokojený zákazník (fanoušek), ale to nedává zákazníku žádné právo na post ve vedení firmy či dozorčí radě, ani na to, podobné věci ovlivňovat. A už vůbec ne si cokoli vynucovat násilím.
Víte, já mám vlastní malou firmu, kterou jsem vybudoval zcela sám a úplně z nuly - a když mi nejlepší zákazník řekne: hele, neudělal bys tohle nebo támhleto, protože to by mi dost pomohlo, samozřejmě to téměř vždy udělám. Ale to neznamená, že by nejlepší zákazník měl dělat mé firmě šéfa (nebo rozhodovat o tom, kdo jím být má či nemá), sedět v dozorčí radě, nebo pokud nesouhlasí s tím, co dělám, vymlátit mi firmu - a to je to, co se (už opravdu naposledy) pokouším osvětlit jako svůj názor, který nikomu nenutím, jen si jej na základě výše i v tomto příspěvku uvedených argumentů dovoluji zastávat.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
edenian před 13 lety 20.07.2011 11:46 |Ovsem Bongor tu restauraci pouzil v trochu jinych souvislostech. Terprve vy jste postavil vedle sebe vtah fanousek-Slavia a takananoha-jeho oblibema hospoda. A tajkovou vulgaritu jsem tady mozna jeste necetl.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
vavicek před 13 lety 20.07.2011 12:10 |Platil není majitel. Někteří zdejší diskutujíci akcie Slavie vlastní. Myslím, že mají nárok vědět kam zmizeli peníze za Suchého a proč tyto uniky Platil kryje,
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
tantalos před 13 lety 19.07.2011 19:26 |Na dotaz, proč jsem do klubu neinvestoval, odpovídám, protoře jsem měl strach, že by to ta banda gaunerů rozkradla
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
PetCC před 13 lety 19.07.2011 20:13 |Já celkem vzato souhlasím. Ale sem už podobné komentáře nepíšu, nemá to cenu.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Vhoo (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 09:50 |dokud bude takové myšlení ve společnosti tak se nehneme, stou politikou to souvisí, všichni nadáváme a říkame si když jsme je jednou zvolili tak at si tam delaj co chce ale dokud nebudem kazdy na sve politiky opravdu tlačit tak kničemu nedojde, v anglii už kluby vědí že fanoušek je až na prvním místě, klub bez fanoušků nemůže být dlouhodobě úspěšný, žádný takový na světě není, fanoušek klubu díky dobré atmosféře dokáže udělat lepší výsledky ( například v tottenhamu si propočítávají že když zdvojnásobí kapacitu stadionu udělá jim to nějakých 10bodů navíc) , fanoušek investuje do klubu nemalé peníze , opět v anglii to je třetina rozpočtu a víc, to samé německo , španělsko, proto se s fanouškem musí hrát otevřená hra a ne to naše po česku, ty se do toho nemáš co srát, ty chod na fotbal a drž hubu, dokud nás tahle myšlenka a arogance moci neopustí tak se bohužel nepohneme.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
rekodlak před 13 lety 20.07.2011 10:10 |Nesmíš ale zapomínat, že ve Slavii tvoří podíl ze vstupného pouho pouhých 17%.. ..čímž jsme na úrovni maximálně tak ovcí, a ovcím se nic nevysvětluje..
Ale jednou i těmhle Platilům a Doležalům dojde, že bez fanoušků nejsou sponzoři, bez nich nejsou nejlepší hráči, bez nich nejsou výsledky a bez nich nejsou fanoušci..
Jenže jim to dojde až když budou prémie nižší, kurva nižší!!! Jak se říkalo v Černých baronech..
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
honzah (přítel SN) před 13 lety 19.07.2011 22:59 |Z jiného soudku
22:55 - Záložník Marcel Gecov přestoupil z Liberce do Fulhamu. V londýnském klubu podepsal dvouletou smlouvu s opcí.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
vojtechusv před 13 lety 20.07.2011 01:45 |Prý 15-20 milionů. To teda moc nevydělali. Mám pocit, že tady někdo psal, že ho pořizovali za 8 mega. Možná z něho dostaneme nějaký procenta, pár let ho živili atd....
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
opicemag před 13 lety 20.07.2011 09:49 |Netušíte, kdy (a zda-li vůbec) se mají objevit ony zmiňované posily?
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
goop před 13 lety 20.07.2011 10:34 |V nějakym rozhovoru jsem četl, že včera. Ale asi jsme zjistili, že posílit nepotřebujem.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
klimi před 13 lety 20.07.2011 10:43 |Dej tomu čas proboha, to není jako jít si koupit rohlíky!
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
goop před 13 lety 20.07.2011 10:50 |Já jsem ten termín nevyhlásil. To Platil.
Jasně ;-) ale nevím, kdy se ta posila má sehrát s týmem, když na předposlednim přípraváku podle všeho nenastoupí.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
quelhar (admin) před 13 lety 20.07.2011 10:55 |Platil rozhodne nikdy nevyhlasil, ze v utery prijde nejaka posila... Co se tohoto tyce, tak zadne terminy nepadly, pokud si dobre vzpominam.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Euforak (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 11:00 |Šmarjá, za ten cca rok už všem musí být jasný, že kokot idiot Platil zase kecal.. To už je do očí bijící a do nebe volající.. Chtěl jen ukázat jak se ohromě snaží a chtěl fanouškům zas na chvíli zalepit hubu.. Sorry za vulgarismy,ale já už jinak nemůžu...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
goop před 13 lety 20.07.2011 11:10 |OK, nevyhlásil to ofiko. Ale objevila se informace - teď ji nemůžu dohledat - myslim z tý neformální diskuze během VH, kde Platil řekl, že přijdou 2 zvučné posily. Jedna z nich možná již zítra. Takže to vychází na včerejšek.
Samozřejmě, že chápu rozdíl mezi "možná přijde" a "určitě přijde". Bylo to spíš takové rýpnutí s trochou nadsázky do toho, že pomalu za týden nám začíná liga a posily nikde. To pro všechny, kdo by to chtěli brát smrtelně vážně.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
tantalos před 13 lety 20.07.2011 11:47 |Napsal jsem, že Platil chce získat dvě kvalitní posily. A o jedné se mělo jednat už včera. Jak to dopadlo, nevím. Ale předpokládám, že asi dobře ne.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Euforak (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 11:51 |Nevim, proč radši nedržel jazyk za zubama... Těmadle kecama zas nasere tisíc lidí..
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
AlesJa před 13 lety 20.07.2011 12:06 |víš co bylo když naposledy promluvil, obávám ať řekne co řekne bude to pro dost lidí špatně, takže bude mlčet a komunikovat se bude přes OZ
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
goop před 13 lety 20.07.2011 12:07 |Ale no tak uvidíme, třeba se Petrák v záloze vykope a bude z něj nová hvězda ligy.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Euforak (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 12:11 |Tak jedna věc je debilníma řečma nasrat půl stadecu a drůhá věc je říct na valné hromadě o pomalu repre posilách...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
JS (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 10:44 |http://isport.blesk.cz/clanek/blogy-redaktori-pavel-hartman/107945/blog-o-slavii-a-apokalypse.html
ač pisálky ze Sportu nemusím, s tímhle se musí souhlasit..
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
mart před 13 lety 20.07.2011 12:18 |pan Hartmann objevil ameriku :)
kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti..
treba se to za 50 let zmeni, .... nastesti, to uz ani me ani jeho a asi ani Vas nebude prilis zajimat.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
bongor před 13 lety 20.07.2011 19:14 |Opravdu ano,objevil Ameriku,jenže je to sakra reálný..........
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Serf před 13 lety 20.07.2011 12:33 |Ze Slavie se bohuzel stava klub, kteremu nemuzu prilis fandit. Vzhledem k tomu, ze tak cinim uz skoro 30 let, to povazuji za smutnou situaci. Nicmene je to pouze muj problem a ja se s nim nejak popasuji. Znam nekolik lidi, kteri ze stejneho duvodu odmitaji podporovat Spartu s J&T, ac jsou jinak ryzi spartani...
Jeste zbyvalo, aby klub koupil Pelta nebo Kostal. Ale asi bude Slavie dobre fungovat, jako pracka penez. Rebickove jich potrebuji vycidit hodne...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
capi (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 13:47 |To nejsou jenom Řebíčkove...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Viking před 13 lety 20.07.2011 14:37 |Proč si myslíš že Řebíček Slavii kupoval? Z lásky ke klubu? Podívej se na lidi jako jsou Starka, Kapr - oficiálně skoro žádné majetky nemají, hráče vyplácejí v hotovosti - proč asi. Řebíček má nevypráno dost a dost a sportovní klub s rozpočtem okolo 100 mega je ideální pračka...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
capi (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 14:47 |To bylo jen konstatování. Komentáře se zdržím...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
capi (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 14:51 |Přece jen jedna poznámka k té pračce. Aby to mělo smysl, tak je potřeba, aby ten klub hrál evropské poháry a chodilo na něj dost lidí. Zatím mám pocit, že Platil dělá vše proto, aby lidí chodilo co nejméně - minimálně očekávám bojkot kotle z důvodu, že management pomáhá policii identifikovat fanoušky při incidentu s Olomoucí. Kromě toho je naštvaná spousta ne-kotlových pernamentkářů, kteří si své pernamentky (zatím) neobnovili.
Jedna věc je prát výnosy z aktivit v Příbrami a jiná prát opravdu ve velkém. Ono bude vypadat divně, když budou prázdné tribuny a oficiální návštěva bude deset tisíc. Na Spartě s tím už mají zkušenosti.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
travel (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 15:20 |Ani já jsem si zatím permici neobnovil.Ladislav psal, že chce za vším udělat tlustou čáru,Platila ignorovat ,že je přesvědčen,že je Slavia zachráněna a nechodit na utkání,že ji nepomůže.Ano ,dá se na to takto dívat.Jenom se mi zdá,že jsme dost rychle zapomněli o co nám šlo.Aby se Slavia zachránila,ale současně i očistila.A s tou očistou mám problém.Platil to je kapitola sama pro sebe,k němu už jsem se vyjádřil dost.Bratři Řebíčkové - slávisti až za hrob (to byl Rosen taky a jak to dopadlo) a když si člověk přečte o jejich minulosti,tak mi z toho vychází,že s nimi v čele Slavie se o očistě moc mluvit nedá.Natland- ano děkuji za záchranu Slavie,pokračování tipuji následovně: dokončení auditu s náznaky špatného hospodaření,ale nelze prokázat,že šlo o úmysl, tudíž na nikoho nebude podána žaloba.Dále prodej Slavie,bohužel asi Řebíčkovi,který si tam Platila ponechá.Nezlobte se na mě,ale toto není očista Slavie,to je z bláta do louže.A laskavě na mě nechoďte s argumenty o Mirku Dušínovi a když jsem tak chytrej,proč si Slavii nekoupím.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
capi (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 15:33 |100% souhlas. Vidím to podobně.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Viking před 13 lety 20.07.2011 16:32 |A ty si myslíš že se dneska perou přes vstupný a diváky? To tak možná fungovalo skrz černý fondy za komančů jak to popisuje ten bejvalej bafík Bohemky (Houška?) ve svojí knize.
Dneska jsou to hlavně různé poradenské, manažerské smlouvy, provize z přestupů z i do klubů atd.. Prostě Řebíčci koupí přes nějakou nastrčenou zahraniční firmu klub a za jakoby čisté prachy potom ten klub zase někomu prodají..
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
travel (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 16:46 |Přečti si dnešní příspěvek od piera.Omlouvám se piero,že se odvolávám na Váš příspěvek,ale vyjádřil jste jím můj názor.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
martyni (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 16:43 |Hm.. očištění.. travele máš pravdu, samozřejmě.. na očištění jsou ovšem potřeba peníze.. pokud jsme si tedy nepředstavovali, že se slavie očistí tím, že zkrachuje a věřitelé o všechny peníze přijdou.. to asi taky není to pravé ořechové.. navíc by v konkurzu by slavii take mohl koupit nejaky mafian ci spekulant..
Je to problem cele spolecnosti.. etika podnikani vubec, etika podnikani ve sportu.. vstupuji do ceskeho fotbalu cestni a poctivy podnikatele? Mel by takovy podnikatel - slavista, sanci se ve fotbale zorientovat a byt uspesny, aniz by ho vsichni zdejsi fotbalovi mafiani oskubali?
Mozna bychom chteli moc.. asi je to hnusny kompromis, me by ale pro zacatek stacilo, kdyby novy majitele zacali budovat slavii tak, aby prosperovala, aby se zajimali o fanousky, aby sportovni vedeni klubu bylo rozumne a melo koncepci, aby slavie neuplacela zapasy a chovala se v duchu fair play, aby hospodarila rozumne a nedelala dluhy, ktere ji casem zase stahnou ke dnu... pak bych asi neresil, kdo je majitelem a ci penize slavii zachranily..
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
travel (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 16:50 |Ano martyni,kdyby aspoň platil ten třetí odstavec (třeba bude,ale moc tomu nevěřím).Ještě jednou se odvolávám na piera ,s tím totiž plně souhlasím.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 14:46 |Reportáž z našeho zápasu z Bayernem "23"
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DH2GCrp9BjFI%26feature%3Dyoutu.be&h=rAQAbYoNw
Před fotbalovou Gambrinus ligou
JS (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 15:01 |jen upozorňuji, že dnes od 17:45 na čt4
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10363045760-pred-fotbalovou-ligou-2011/211471293170006-pred-fotbalovou-gambrinus-ligou-sk-slavia-praha/
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Eluin (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 15:53 |A já bláhový jsem se jako malý chlapec - když jsem se začal o fotbal zajímat a fandit SKS - domníval, že v souvislosti se Slavii budu řešit vždy hlavně fotbal...
mimo téma
AlesJa před 13 lety 20.07.2011 15:54 |nedávno tu někdo opět nadával na odchody odchovanců a volal konkrétně po hráči Zierisovi co se připravoval v Libe. Poslali ho do Sokolova a dle článku na idnes ho ani tam trenér Látal nechce
Re: mimo téma
mirecek1111 před 13 lety 20.07.2011 16:12 |to tak bývá, že nálepka mladý slavistický odchovanec nutně neznamená, že má kvality na ligu. Ono se to dost přeceňuje, a všichni je hned hází do jedno pyltle se Švecem, Suchým nebo Necidem.
Myslím ale, že by podobně v takovém týmu na testech dopadli i někteří mladí kluci co se teď připravují u nás s A týmem.
Takových hráčů je ale víc. Oni se pořád dokola omýlají Dočkal s Váchou a všichni nás "koupou" v tom, jak "efektivně" zacházíme s odchovanci ale taky jich byla mračna, co odešli a vůbec se neprosadili. A taky se brblalo, že jsme jim možná měli dát šanci.
Kde skončili takový Nečas, Vrzal, Šíma, Studík a spol. Nedávno jsem se musel zasmát, jak jsme hráli s Hradcem, Gulájev nám dal dva góly a spousta lidí hned začalo histerčit :)
Re: mimo téma
tantalos před 13 lety 20.07.2011 16:31 |Nečas, Vrzal a Šmíd dost možná nastoupí proti Slavii hned za pár týdnu v Gambrinus lize. Stejně jako Gedeon a Pátzler jsou na soupisce Dukly
Re: mimo téma
marcocruz (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 16:40 |Jo ale Nečas se mezitim neprosadil v MB ani Slovácku, Vrzal v Plzni a Šmíd v ČB.
Re: mimo téma
Khadgar před 13 lety 20.07.2011 17:33 |Pokud se nemýlím, tak Nečase bylo tenkrát nemožné udržet, tam podle mě nejde o chybu Slavie. Je to škoda, tenkrát měl obrovskou šanci hrát pravidelně. Může poděkovat tatínkovi.
A Gedeon není náš odchovanec.
Re: mimo téma
tantalos před 13 lety 20.07.2011 20:47 |Nečas ml. mi připadal jako frajírek s dobrou technikou, ale ani jeho, ani Vrzalova odchodu jsem nelitoval. Ani jeden z nich nemá na špičkový fotbal fyzický fond.
Ze Šmída jednou možná bude dobrý fotbalista, ale potřeboval dozrát. Určitě bych ho viděl v obraně Slavie radši než Zákostelského.
Ale pro Zákostelského je flek v obraně dobrá příprava do útoku, alespoň se naučí vyhrávat souboje ve vápně.
Re: mimo téma
qazwerty před 13 lety 20.07.2011 16:40 |Zieris přišel do béčka Slavie z Hradce Králové...
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 17:11 |Naše dnešní sestava s Parmou:
Berkovec - Kaufman, Cicman, Hubáček, Trubila - Prošek, Milutinovič, Janda, Jarolím, Koreš - Pospěch.
Náhradníci: Hanuš, Vyhnal, Voráček, Vlček, Dostál, Vondráček, Šimeček, Petrák, Zákostelský.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
sTizz (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 17:16 |Adam Rebicek-bývalý policista, který je nyní podezřelý z vybírání výpalného a vydírání podnikatelů, zamířil v roce 2006 od policie do energetického gigantu ČEZ. V té době již bylo jasné, že se jeho bratr Aleš stane ministrem dopravy. Podle informací týdeníku Respekt začal pracovat v útvaru Správy majetkových účastí, jenž zajišťuje správu několika desítek dceřiných firem ČEZ.
Po roce se Adam Řebíček stal členem dvou dozorčích rad dceřiných firem ČEZ. Kvůli aféře a možnému střetu zájmů jeho bratr Aleš vzdal kandidaturu do Poslanecké sněmovny. Nedokázal vysvětlit raketovou kariéru Adama Řebíčka ve státní sféře v době, kdy byl ministrem.
http://cernasvine.cz/node/654
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
sTizz (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 21:36 |pekny povidani http://video.idnes.cz/webtv.asp?c=A090624_213932_krimi_abr&idvideo=V090624_141223_tv-ostatni_krr
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 20.07.2011 17:45 |Pelta chce do Jablonce Tomáška Řepků.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/107979/repku-laka-jablonec-chceme-ho-priznal-pelta.html
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
opicemag před 13 lety 20.07.2011 18:36 |Nevím, kdo z nich mi je víc nesympatický? Pelta či Řepka?
Asi by to nakonec (těsně) "vyhrál" Pelta. A to je co říct.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
opicemag před 13 lety 20.07.2011 18:36 |Nevím, kdo z nich mi je víc nesympatický? Pelta či Řepka?
Asi by to nakonec (těsně) "vyhrál" Pelta. A to je co říct.
Re: SDS oslovili nové představenstvo Slavie
bongor před 13 lety 20.07.2011 19:09 |U mě jednoznačně Pelta,Řepas je kokot,ale ne podvodník a kupodivu ,jak mě lezou na nervy některý sralťani,tak TŘ teda tak moc ne.