Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Proběhla mimořádná valná hromada

V jednom ze sálů multikina na Černém mostě proběhla mimořádná valná hromada Slavie, na které jsme měli své zastoupení. Novými členy představenstva se stali Miroslav Platil, Josef Vojta a Adam Řebíček.

Tisková zpráva Slavie k proběhlé valné hromadě:

V pondělí 18. července se za účasti notáře uskutečnila valná hromada SK Slavia Praha – fotbal a.s., na kterou byli pozváni všichni držitelé akcií fotbalového klubu. Zástupci finanční a investiční skupiny NATLAND Group, která je majoritním vlastníkem klubu, shrnuli dosavadní výsledky směřující k pokračující restrukturalizaci Slavie vzhledem k nadcházející fotbalové sezoně. V další části jednání byli zvoleni noví členové orgánů SK Slavia Praha – fotbal a.s.

"Je zřejmé, že díky týmové spolupráci mezi hlavními akcionáři se nám za poměrně krátkou dobu podařilo uskutečnit mnoho důležitých dílčích kroků, které vedly k restrukturalizaci a stabilitě klubu," uvedl investiční ředitel NATLAND Group Josef Vojta.

"Doufáme, že zprůhlednění akcionářské struktury a ustanovení nových členů představenstva a dozorčí rady povede k větší akceschopnosti klubu v nové fotbalové sezoně," dodal.

V průběhu valné hromady bylo zvoleno nové představenstvo SK Slavia Praha – fotbal a.s. ve složení Josef Vojta, Adam Řebíček a Miroslav Platil. Zároveň byla sestavena dozorčí rada klubu, ve které budou působit Lubor Svoboda, Pavel Pražák, Jakub Štilec, Kamil Kocurek, Roman Kyral a Petr Michal.

"Jednání byla překvapivě krátká, protože u všech členů představenstva a dozorčí rady klubu panovala shoda. Nyní mohu všechny fanoušky klubu ujistit, že nám nic nebrání, abychom se mohli soustředit na návrat Slavie na špičku tabulky, kam patří," uvedl spolumajitel Slavie Aleš Řebíček. "Začíná úplně nová éra Slavie a já jsem moc rád, že se na ní mohu jako rodilý slávista podílet," dodal.

Následuje online reportáž, kterou jsme pro vás díky dvěma vstřícným fanouškům a zdejším pravidelným diskutérům mohli přinést. Oběma pánům tímto ještě jednou jménem všech čtenářů SN děkujeme!

10:00 - Kromě majoritních akcionářů je přítomna zhruba stovka těch minoritních. Program valné hromady je následující:

A) Schválení jednacího řádu mimořádné valné hromady
B) Schválení předsedy valné hromady, zapisovatele, osob pověřených sčítáním a ověřovatele
C) Schválení změny stanov společnosti
D) Odvolání všech stávajících členů představenstva a dozorčí řady
E) Volba nových členů představenstva a dozorčí rady: Do představenstva kandidují: Miroslav Platil, Josef Vojta a Adam Řebíček. Do dozorčí rady kandidují Kamil Kocourek, Petr Michal, Roman Kyral, Jakub Štilec, Pavel Pražák a Lubor Svoboda.
F) Schválení auditorské společnosti APOGEO Audit.

10:15 - Miroslav Platil zahájil valnou hromadu, přítomno je 98,06% akcionářů. Hlasovat se bude vždy nejprve jednotlivě o protinávrzích a poté o návrhu hlavního akcionáře. Hlasuje se písemně, akcionáři dostali hlasovací lístky při registraci.

10:20 - Probíhá hlasování o jednacím řádu.

10:25 - Jednací řád byl schválen, schvalují se orgány valné hromady, předsedou bude zvolen Pavel Pražák.

10:30 - Z pléna se ozval návrh na to, aby se představili všichni, kteří jsou navrženi na funkce skrutátorů, ověřovatelů a podobně. Ti se nyní představují, většina z nich jsou zaměstnanci advokátní kanceláře Drábek a Pezl nebo zaměstnanci SK Slavia Praha.

10:35 - Předsedou valné hromady byl opravdu zvolen Pavel Pražák.

10:40 - Hlasuje se o změně stanov, kde se podle návrhu měla nahradit věta "K přijetí usnesení představenstva je zapotřebí většiny členů představenstva" větou "K přijetí usnesení představenstva je zapotřebí všech členů představenstva." Majoritní akcionář však od tohoto úmyslu ustoupil, takže změna stanov se neschválí. Musí se o ní však hlasovat, protože je v programu valné hromady.

10:45 - Změna stanov se podle očekávání neschválila. Hlasuje se o odvolání členů představenstva a dozorčí rady. V současnosti jsou členy představenstva Antonín Franc a Miroslav Platil, v dozorčí radě je nyní pouze Michal Pacovský, ostatní členové dozorčí rady buď odstoupili nebo jim skončilo funkční období. Na návrh minoritního akcionáře se bude hlasovat jmenovitě, ať je jasné, koho valná hromada odvolává a kdo skončil ve funkcích již před valnou hromadou.

11:00 - Představují se kandidáti na členy představenstva - pánové Miroslav Platil, Josef Vojta a Adam Řebíček, který ke své osobě řekl, že působil ve společnosti ČEZ. O každém členovi se bude hlasovat zvlášť.

11:05 - Kandidát do dozorčí rady Kamil Kocourek byl představen jako finanční manažer Slavie. Kandidáti Petr Michal a Roman Kyral jsou právníci, stejně jako Jakub Štilec, všichni spolupracují s advokátní kanceláří Císař, Češka, Smutný. Pavel Pražák, který zároveň řídí valnou hromadu, se rovněž představil, stejně jako Lubor Svoboda spolupracuje se společností Natland Group. 

11:10 - Jan Chmelík navrhl na člena dozorčí rady Ladislava Adamce, předsedu fotbalového oddílu - odboru přátel, jako zástupce fanoušků.

11:15 - Blanka Ziková si stěžuje, že do dozorčí rady nekandidují žádní "staroslávisté" a že i mezi minoritními akcionáři a letitými slávisty by se rovněž našli odborníci, kteří by byli schopni vykonávat funkce v dozorčí radě.

11:20 - Další námitka z pléna minoritních akcionářů zní, že na místa v dozorčí radě jsou navrženi pouze ekonomové a právníci, avšak nikoli sportovní odborníci. Pavel Pražák jako zástupce majoritního akcionáře vysvětluje, že sportovní odborníci budou obsazeni do výkonných funkcí.

11:25 - Padl dotaz na sportovní budoucnost Slavie. Pavel Pražák odpověděl, že to není tématem této valné hromady, navrhl akcionářům neformální diskuzi po skončení valné hromady a odkázal také na tiskovou konferenci před začátkem sezóny.

11:30 - Hlasuje se o protinávrhu, tedy o zvolení Ladislava Adamce do dozorčí rady. Zvolen nebyl. Pokračuje se hlasováním o výše zmíněných osobách, které navrhl majoritní akcionář.

11:35 - Byli zvoleni všichni kandidáti navrženi majoritním akcionářem - členové představenstva tak jsou Miroslav Platil, Josef Vojta a Adam Řebíček. Dozorčí radu tvoří výše zmíněné osoby.

11:40 - Hlasuje se o určení auditorské firmy - navržena je společnost APOGEO Audit, s.r.o. Josef Vojta za Natland Group říká, že proběhlo interní výběrové řízení, které vybralo tuto společnost. Apogeo rovněž dělá další nepovinné audity ve Slavii.

11:50 - Valná hromada tuto společnost jako povinného auditora schválila. Zbývá poslední bod a tím je rekapitulace výsledků. Sčítání hlasů minoritních akcionářů však bude pár minut ještě trvat a proto Pavel Pražák navrhuje nyní zařadit neformální diskuzi.

12:10 - Po neformální debatě se pokračuje vyhlášením přesných výsledků hlasování: nejzajímavějšími čísly jsou: pro změnu stanov 143 hlasů, pro Ladislava Adamce v dozorčí radě hlasovalo 231 hlasů. Proti Miroslavu Platilovi v představenstvu bylo 18 hlasů. Proti Josefu Vojtovi bylo 5 hlasů, proti Adamu Řebíčkovi 14 hlasů.

12:20 - Valná hromada končí. Tiskovou zprávu Slavie vám přineseme po jejím vydání.

Komentáře (185)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    lassiter     před 13 lety 18.07.2011 10:32 |  
    0 0

    no, nevím jak je na tom pan Vojta, ale zdá se představenstvo Slavie bude plné bývalých odejitých policistů...

    • answer this topic

      BarberFrances26     před 13 lety 19.07.2011 05:14 |  
      0 0

      Buildings are not very cheap and not every person can buy it. However, loans [bestfinance-blog.com"] are created to support people in such kind of hard situations.

  2. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    marek018     před 13 lety 18.07.2011 10:49 |  
    0 0

    Tak se zdá, že nás mnoho změn nečeká:-( ve vedení pořád Platil, který zkazil, na co sáhnul a udělal ze zadlužené Slavie charitu. Jsem myslel, že se dočkáme větších změn. Podivná je i změna názoru natlandu viz 10:40, když o tom oni i Řebíček tak mluvili..

    • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

      lassiter     před 13 lety 18.07.2011 10:52 |  
      0 0

      až řebíček a natland budou mít na něco jinej názor, bude to v představenstvu jedna jedna a holt to rozhodne platil :-)

      • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

        marek018     před 13 lety 18.07.2011 10:58 |  
        0 0

        :-D s přestupama poradí Pelta a bude:-) Jen se děsím, že v mangementu pořád bude Držmíšek nebo Tomasová, to by byla VH úplný propadák..

        • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

          japhy     před 13 lety 18.07.2011 11:09 |  
          0 0

          O tomhle snad VH není, ne?

          • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

            marek018     před 13 lety 18.07.2011 11:12 |  
            0 0

            ne, ale rozhodnou o tom lidé na VH zvolení, takže je i není.

            • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

              japhy     před 13 lety 18.07.2011 11:15 |  
              0 0

              :)
              Jinak Platila jsem ochoten akceptovat v roli řekněme fin. ředitele. S tím, že nebude moc mluvit do přestupů a do médií budou vystupovat hl. trenér, mluvčí, GM, případně sport. manažer.

              • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

                marek018     před 13 lety 18.07.2011 11:17 |  
                0 0

                no, já ho v SKS nechci vůbec. Když už, tak fakt at nemá právo dělat přestupy atd., tam pokáknul, co se dalo a ještě něco navíc. A proslovy do médií? Stačí si udělat malé retro a po 2-3 článcích je vidět, jak jen lže...

  3. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    Ferguss     před 13 lety 18.07.2011 11:17 |  
    0 0

    Hmmm Adam Řebíček, tak to s tím bráchou myslel vážně. A Platil zřejmě zůstává, zatím spíš zklamání.

    • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

      marek018     před 13 lety 18.07.2011 11:19 |  
      0 0

      njn, nedávno prošetřován pro korupci, to bude taky dobrej "kádr"

      • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

        mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 11:22 |  
        0 0

        nestěžoval si tu někdo, že tam budou samí fízlové, tak to máme aspoň vyvážené :D

        • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

          lassiter     před 13 lety 18.07.2011 11:24 |  
          0 0

          no bohužel v jeho osobě se to tak nějak prolíná :-)

        • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

          Ferguss     před 13 lety 18.07.2011 11:25 |  
          0 0

          Adam je taky bývalej fízl:)

  4. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    feferonek     před 13 lety 18.07.2011 11:18 |  
    0 0

    Ziková ať je ticho, na ní jsem alergickej... :-D

    • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

      Ferguss     před 13 lety 18.07.2011 11:23 |  
      0 0

      a hlavně "staroslávisti" v minulé dozorčí radě jestli se nepletu byli a jak to dopadlo víme všichni.

  5. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 11:27 |  
    0 0

    ...,,a Adam Řebíček, který ke své osobě řekl, že působil ve společnosti ČEZ.´´

    :-DDD

  6. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    marek018     před 13 lety 18.07.2011 11:32 |  
    0 0

    11:25 - Padl dotaz na sportovní budoucnost Slavie. Pavel Pražák odpověděl, že to není tématem této valné hromady, navrhl akcionářům neformální diskuzi po skončení valné hromady a odkázal také na tiskovou konferenci před začátkem sezóny.

    no pokud fakt nepřijde jediná posila, tak se ještě dožiju časů, kdy se budu modlit, aby se nezranil Hubáček a hrál základ:-D A když nebude mít formu nebo se zraní Pospěch, tak nemáme útočníka.. No na sportovní stránku věci jsem fakt zvědav. Není potřeba posily za miliony, volných hráčů je dost..

    • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 11:34 |  
      0 0

      Bude se hrát s tím co je, podle vývoje se někdy v září může přivést někdo na hostování. Moc se mi to nelíbí, ale podle toho, co říká Petrouš na idnesu, to takhle nějak dopadne. (Čtu mezi odstavci...)

      • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

        marek018     před 13 lety 18.07.2011 11:38 |  
        0 0

        nechci být moc velký skeptik, ale to, co je v Itálii mi přijde výrazně horší i než ČB, Slovácko atd. Buď veteráni nebo nezkušený ucha, nic mezi tím..

        • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

          feferonek     před 13 lety 18.07.2011 11:40 |  
          0 0

          kdyby se nikdo nezranil a nedostali karty, tak si myslim, že je to docela dobrý, jenže bohužel žádná náhrada neni...ale sestava Čontofalský - Kaufman Hub Cicman Trubila - Prošek Jarolím Koreš Janda - Vlček Pospěch je dobrá. Jako dobrá znamená hrát klidný střed tabulky s trochou štěstí bojovat o poháry...

          • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

            mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 11:44 |  
            0 0

            No možná místo Vlčka nekdo mladý, třeba ten Voráček.
            Jednak to Standovi už vůbec nejde a hlavně si nedovedu představit, že se nám v zápase nebude dařit a budeme to řešít tím, že tam pošleme 19ti letého kluka. Takhle by byl aspoň Standa jako možnost oživení. Však takovou úlohu vlastně minulý rok plnil.

  7. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 12:50 |  
    0 0

    tak je ta komedie dohraná do konce, Platil zůstat musel za ten bravurní tah z Hlouškem si ho Natland prostě musel nechat, brácha Řebíčka je pak sichr že už to ted bude vše vpořádku, ještě by jsme měl zvolit za čestného předsedu slavistů Řepku aby to pasovalo kompletně. Zlatá třetí liga bez těhle lidí.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      Khadgar     před 13 lety 18.07.2011 13:02 |  
      0 0

      Budu tady v menšině, ale pokud budou oba Řebíčkové konat čistě v zájmu Slavie, tak mě jejich minulost nezajímá.
      Ten Platil mě ale sere...

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      marek018     před 13 lety 18.07.2011 13:32 |  
      0 0

      je mi z toho docela na blití. Spíš jen šaškárna. největší škůdce Platil zůstal, a Rosen s Francem se vyměnil za Řebíčka, kterýho šetří pro korupci a neznámého týpka z Natlandu.
      Pro mě velké zklamání.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Viking     před 13 lety 18.07.2011 13:34 |  
        0 0

        Pro mě je to taky velké zklamání, letos permice nebude.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          marek018     před 13 lety 18.07.2011 13:52 |  
          0 0

          vidím to druhý rok po sobě totožně. Tuhle kontinuální špínu nemůžu podporovat. A právě Platil je s ní bytostně spjat.
          Fakt jsem se těšil až se vše očistí a zase začnu chodit, ale klidně mi nadávejte-já mám z toho šeho pocit, jako kdyby to pořád tahli stejní koně, jen změnili jména. Jinak nechápu, jak je možné, že tam zůstal Platil.

  8. Re: Probíhá mimořádná valná hromada

    plihix     před 13 lety 18.07.2011 12:56 |  
    0 0

    K APOGEO Audit s.r.o. - letmý pohled na http://vorsr.sk/cr/hladaj/ prozradí zajímavé věci. Po zadání Apogeo Audit a.s. lze vidět jasnou propojenost s NATLAND Consulting Group B.V. a NATLAND CZ a.s. - obě firmy zde figurují jako "společník s vkladem". Přijde to jen mně jako divná shoda náhod?
    Firma Apogeo má navíc více "mutací", které se skrz osoby kupř. pana Tomáše Raška či Jana Koťátka propojují s mutacemi firmy NATLAND. Viz zde:
    (Tomáš Raška - člen dozorčí rady APOGEO Tax a.s. a NATLAND Reality, a.s., Jan Koťátko - figuruje ve třech mutacích firmy APOGEO a zároveň v NATLAND Reality a.s. - lze dohledat zde http://rejstrik-firem.kurzy.cz)

    Nevím, nevím, ale neměl by být auditor už z podstaty nezávislý?? Chtěl bych rozhodně vidět to "interní výběrové řízení" a výstupy z auditů této firmy. A taky, kolik si za tyto audity účtuje (a komu).
    Ono celkově nemám ze současného vedení Slavie dobrý pocit. To, že nezkrachovala, je sice fajn, ale zavírat oči před těmi, kdo ji nyní drží v rukou, není řešení. Myslím, že by nezaškodilo pár trošku konfrontačnějších otázek na současné vedení.

    • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

      birkin     před 13 lety 18.07.2011 13:53 |  
      0 0

      co to placas? auditor musi byt hlavne nezavisly na tom, koho audituje a ne, pro koho audituje...chapes ten rozdil?:-))

      • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

        birkin     před 13 lety 18.07.2011 13:56 |  
        0 0

        oprava: a ne na tom, pro koho audituje

        • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

          plihix     před 13 lety 18.07.2011 14:17 |  
          0 0

          Máš pravdu, moje chyba, už jsem z té Slavie paranoidní.:D Každopádně stejně by mě zajímalo, proč nebyla vybrána auditorská firma zvenčí. Dalo by to daleko větší jistotu nezávislosti. Protože takto si vlastně, pokud tomu dobře rozumím, Tomáš Raško (nebo Koťátko) audituje jednu svoji firmu (Slavii) jinou svoji firmou (Apogeo).

          • Re: Probíhá mimořádná valná hromada

            birkin     před 13 lety 18.07.2011 14:38 |  
            0 0

            nesouhlasim, kdyz "mam" firmu, ktera se specializuje na audity a poridim si spolecnost novou, kterou si chci dukladne proklepnout, je logicky, ze na to pouziju svuj nastroj...

  9. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Viking     před 13 lety 18.07.2011 13:33 |  
    0 0

    1) Paní Zíková, staroslávisti byli v minulých dozorčích radách a vydozorovali leda tak hovno.

    2) Platil Řebíček VEN!!!

  10. Re: s Řebíčkem vyje..li?

    tantalos     před 13 lety 18.07.2011 13:42 |  
    0 0

    Z dnešní VH vidím několik hlavních výstupů:
    1. Natland plně ovládl Slavii. Nepřijetím změny stanov ,ůžou být Řebíčkové plně mimo hru.
    2. V dozorčí radě jsou praktixcky výhradně lidé finanšně závislí na Natlandu
    3. Odmítnutí představitele FO.OP do dozorčí radyNatland a Řebíček vlastně popřeli svou deklarovanou snahu vycházet vstříc fanouškům. Prostě nechtějí, aby jim někdo viděl pod ruce a kontroloval je.
    3a Totéž potvrzuje výběr firmy Apogeo
    4 Jiří měl zase pravdu-
    Jinak - dluhy Slavie - a to i se započítíním těch sporných -- jsou menší, než kolik Slavia získá za Č+Č
    Platil chce získat dva relativně špičkové hráče na hostování
    Platil respektuje, že v základu mužstva m,usí být jeden až dva mlaďoši, ne víc.
    Údajně už na nikoho ze zbývajícího kádru nemá nikdo vlastnická práva
    Platil hodlá žalovat ultras nejen trestně, ale i za náhradu škody.

    • Re: s Řebíčkem vyje..li?

      Viking     před 13 lety 18.07.2011 13:46 |  
      0 0

      A já hodlám žalovat Platila za nevýhodný prodej Hlouška. Na to jsou taky paragrafy, jako statutár poškodil akcionáře.

      • Re: s Řebíčkem vyje..li?

        tantalos     před 13 lety 18.07.2011 13:56 |  
        0 0

        Platil to vysvětloval tím, že Slavia měla stejně jen 70 procent práv na AH a navíc hrozila stávka, když se neseženou peníze.

        • Re: s Řebíčkem vyje..li?

          marek018     před 13 lety 18.07.2011 14:05 |  
          0 0

          neměl zadarmo vyštvat Tunisany a měl by víc než debilních 10mega. ostatně v součtu Hlouška s Valešem a Vaňkem neodpovídá částce 10M. Prostě tunel jak kráva, tohle nikdo neopravedlní

        • Re: s Řebíčkem vyje..li?

          quelhar (admin)     před 13 lety 18.07.2011 14:08 |  
          0 0

          A Hlousek ma ted pry nizsi cenu, nez za jakou jeho pulku prodal Peltovi v zime.

          • Re: s Řebíčkem vyje..li?

            Ferguss     před 13 lety 18.07.2011 14:41 |  
            0 0

            A kolik procent tedy Slávie momentálně vlastní, už jsem se v tom nějak ztratil?

            • Re: s Řebíčkem vyje..li?

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 15:32 |  
              0 0

              Fergussi jednu pětinu.

    • Re: s Řebíčkem vyje..li?

      japhy     před 13 lety 18.07.2011 13:49 |  
      0 0

      Pokud se má letošním ročníkem nastartovat "nová" Slavia, určitě nebude boj s vlastními fanoušky tím správným prvním krokem...

      • Re: s Řebíčkem vyje..li?

        tantalos     před 13 lety 18.07.2011 13:57 |  
        0 0

        Zřejmě bude

        • Re: s Řebíčkem vyje..li?

          japhy     před 13 lety 18.07.2011 14:01 |  
          0 0

          To jo, jen že to nebude dobrej začátek.

          • Re: s Řebíčkem vyje..li?

            tantalos     před 13 lety 18.07.2011 14:05 |  
            0 0

            Bude to hodně špatný začátek. Platil potvrdil, co psal už dřív Jiří, a to, že poskytl policii doklady potřebné ke stíhání ultras

      • Re: s Řebíčkem vyje..li?

        marek018     před 13 lety 18.07.2011 14:07 |  
        0 0

        moc nechápu, proč smetli vše, co nebylo od nich. Toho člověka z OP mohli do dozorčí rady dát, takhle to vypadá dost blbě pro fans. Snad SDS bude více aktivní a bude se něco dít, at jen nekoukáma s otevřenou pusou..

    • Re: s Řebíčkem vyje..li?

      mart     před 13 lety 18.07.2011 14:11 |  
      0 0

      cili krom VH (tady zatim vysledek nemuze posoudit nikdo z nas - krome snad te zmeny/nezmeny stanov) ..., v podstate dobre zpravy :).
      Jo a libi se mi na Vas Tantale, ze ste proti minulosti neopomenul ani na humor :)
      mart

  11. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    sTizz (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 13:47 |  
    0 0

    Takze jeden lotr vyskoci oknem a jinej pride dverma. REBICKU VYPADNI!


    Policista z gangu bratra exministra Řebíčka dostal podmínku

    Bratr exministra Řebíčka jde k soudu kvůli korupci

    Bratr exministra Řebíčka obviněný z braní úplatků pracuje dál pro stát

    Exministr Řebíček nabízel miliony za mlčení o svém bratrovi, tvrdí svědek


    Bojím se o život, tvrdí svědek proti bratrovi exministra Řebíčka

    Expolicista Řebíček jde do vazby. Někdo mě chtěl uplatit, tvrdí soudce

    Soud osvobodil policisty, kteří prý brali úplatky. Mezi nimi i bratra exministra

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      japhy     před 13 lety 18.07.2011 13:51 |  
      0 0

      Co mi uniklo, že je v představenstvu Adam a ne Aleš?

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 14:16 |  
      0 0

      "Já jsem teďka na volný noze, takže mně ta podmínka, kterou dostanu, sice ublíží, ale prostě pojedu dál. Brácha (Aleš Řebíček - pozn. red.) už je taky odstřelenej, takže jemu to taky neublíží," říká Adam Řebíček na jedné nahrávce. Reagoval tak na Bartesovo oznámení, že všechny policejní vyděrače udá.

      meli to osetreny kluci uz dopredu

  12. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    martin (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 14:05 |  
    0 0

    Kdo tam byl? Co říkali v rámci té neformální diskuse těch 20 minut? Bylo tam něco zajímavého?

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      tantalos     před 13 lety 18.07.2011 14:08 |  
      0 0

      Platil chce získat dva relativně špičkové hráče na hostování, první by mohl být už zítra
      Platil respektuje, že v základu mužstva musí být jeden až dva mlaďoši, ne víc.
      Údajně už na nikoho ze zbývajícího kádru nemá nikdo vlastnická práva
      Platil hodlá žalovat ultras nejen trestně, ale i za náhradu škody.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        lassiter     před 13 lety 18.07.2011 14:15 |  
        0 0

        relativně špičkové to je moc pěkný termín, ten je původní od Platila?

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          mart     před 13 lety 18.07.2011 14:21 |  
          0 0

          Tak na Kazengu (lua Lua) uz je pozde, tak snad vyjde aspon ten Chleboun.......

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          marek018     před 13 lety 18.07.2011 14:27 |  
          0 0

          podobně špičkové jako Hora:-)

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            Viking     před 13 lety 18.07.2011 14:44 |  
            0 0

            Voráček, Vondráček, ale jenom na hostovačku, na přestup nemáme peníze, musíme živit Tomasovou.

            • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

              tantalos     před 13 lety 18.07.2011 14:54 |  
              0 0

              No, neřekl to na plnou ústa, ale jestli se nemýálím, oba by měli být na úrovni reprezentace ČR A

              • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                denydzlSKS     před 13 lety 18.07.2011 15:03 |  
                0 0

                Plašil s Rosickým..

              • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                marek018     před 13 lety 18.07.2011 15:18 |  
                0 0

                tomu se fakt musím spíš pousmát:-)

                • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                  quelhar (admin)     před 13 lety 18.07.2011 15:21 |  
                  0 0

                  Aby ses nedivil, az opravdu prijdou. Predpokladam, ze tantalos myslel sirsi kadr reprezentace, samozrejme se neda cekat, ze prijde Plasil, ze jo...

                  • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                    denydzlSKS     před 13 lety 18.07.2011 15:33 |  
                    0 0

                    To je škoda, Plašil s Rosickým by nebyli zlí..:-)

                    Takže širší kádr repre...Klein, Šimůnek, Rajnoch ; Kalouda, Benát, Fillo, Hušek; Bednář, Fenin, Papadopoulos..a to jsem možná vybral ty lepší:-)

                    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                      naplavnik     před 13 lety 18.07.2011 15:53 |  
                      0 0

                      Pravda, pravda, Šimůnek by dával smysl.

                  • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                    marek018     před 13 lety 18.07.2011 15:37 |  
                    0 0

                    já jsem od přírody skeptik, takže se spíše rád nechám překvapit:-) Ale pokud tomu tak skutečně bude, proč ne..

                    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                      Viking     před 13 lety 18.07.2011 15:54 |  
                      0 0

                      Jj, takovej Benát s Huškem, to by byla paráda:)))

                      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                        marek018     před 13 lety 18.07.2011 16:33 |  
                        0 0

                        přesně ti mě napadli:-D ikdyž v tomto stavu kádru by i oni bodli..

                        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 15:38 |  
                          0 0

                          No, spíš byste se měli podívat na Čechy v zahraničí, kteří momentálně nekopou ...

  13. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    sasky     před 13 lety 18.07.2011 14:11 |  
    0 0

    No VH dopadla tak nějak všelijak. Trošku mě zaráží nezvolení p. Adamce do dozorčí rady, ačkoliv byla deklarována průhlednost a spolupráce s fanoušky. Představenstvo dopadlo tak nějak podle očekávání (1 z Natlandu, 1 od řebíčka, 1 platil). Uvidíme, jak budou následně obsazeny klíčové posty - GM a sport. manažer, tito dva budou pravděpodobně klíčoví pro další vývoj Slavie. Každopádně má vedení celkem dost fofr, aby stihlo dát dokupy kádr na sezónu, která začíná za 14 dní. Jako základní kádr je asi po kupě (základní jedenáctka), nicméně je jasné, že do každé řady by byla potřeba aspoň jedna posila středního věku, případně i po třicítce. Přeci jen za obranou Kaufman - Cicman - Hubáček - Trubila je velká díra (zejména za stopery). Po záloze Prošek - Janda - Jarolím - Koreš je taky pauza (nejblíž je asi Milutinovič) a v útoku není kromě Pospěcha nikdo (promiň Stando) a to Pospěch sám nedá za sezónu 30 gólů. Mladý Voráček, Vondráček, Vyhnal, Hurka třeba nějakej ten gól dají, ale nedá se spoléhat na nějaké střelecké hody. Na druhou stranu budu rád, když budou hrát kvalitní odchovanci a nebudou se tahat žoldáci jako tomu bylo dříve (odstrašující případ tRagueda). Nicméně ti kluci musejí vedle někoho "vyrůst". Takže vedení snažte se ;)

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 14:52 |  
      0 0

      Promiň, ale Ragued zrovna není typický příklad žoldáka. Prostě vzal podmínky jaký mu Doležal nabídnul. Ty bys jako přišel a řekl "Né, nedávejte mi těch půl milionu, vždyť mě stačí sto tisíc a budu rád"? Navíc se z něho dělá větší propadák, než byl. Ono to pro něj bylo od začátku hodně těžký, když ho nejdřív Jarolím označil za lepšího hráče než Tavares (přitom to byl nejlepší hráč, co se v lize za nějakých 10 let objevil) a pak zase Platil začal v novinách propírat kolik bere a jak se ho chce za každou cenu zbavit. Ve světle těhle skutečností, mě nepřijde, že by hrál tak hrozně. Navíc se i přesto choval jako profík.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        sasky     před 13 lety 18.07.2011 15:30 |  
        0 0

        Tak já jsem ragueda kvůli penězům neodsuzoval, samozřejmě by ty peníze vzal asi každý. Ale dobře podle mě rozhodně nehrál a i proto nedostal tolik šancí. Ale to ani nebyl hlavní smysl mého příspěvku.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          Ferguss     před 13 lety 18.07.2011 15:42 |  
          0 0

          Nehrál mimo jiné kvůli tomu, že měl ve smouvě bonusy za vítězná utkání ve kterých hrál v základu. A on nebyl typ hráče, který může naskočit v 60. minutě. Jinak hrál podle mého, zvlášť ze začátku u nás velice dobře. Vezmi si jeho situaci, jde sem s vidinou CHL, vypadneme s Tiraspolem. Tuniská repre se posledním zápasem nedostane na MS, Platil mu začne v médiích soustavně kálet na hlavu a dělat z něj hlavního viníka finanční situace Slavie. Jak by ses v jeho kůži cítil a jaké výkony bys podával?

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            naplavnik     před 13 lety 18.07.2011 15:46 |  
            0 0

            tak to promiň, ten chlapec byl špatnej od začátku... dyť oni ho brali hlavně kvůli tomu, aby zvedli TJ (Tragueda nám Tijany sám dohodil)

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            sasky     před 13 lety 18.07.2011 22:35 |  
            0 0

            Jestli hrál nebo nehrál dobře je asi věc názoru. Nicméně můj je ten, že nepřinesl nic, co by nezvládl jakýkoliv hráč ligového průměru a za podstatně menší peníze. A to ostatní (vypadnutí z předkola CHL, tuniská repre apod.) jsou jenom pokusy ho omluvit. Hráč (zvláště s takto nadstandardní smlouvou) se musí chovat jako profesionál. Může si dovolit výpadek, ale ne hrát když dobře tak průměr.

  14. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    sasky     před 13 lety 18.07.2011 15:39 |  
    0 0

    Jeden dotaz na redakci SN. Nevíte, jestli někdo z vedení Slavie požádal o prominutí 3. zápasu bez diváků? Přeci jen je ve hře kolem milionu korun ze vstupného.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      quelhar (admin)     před 13 lety 18.07.2011 15:48 |  
      0 0

      Pozadal, to vime urcite.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        sasky     před 13 lety 19.07.2011 07:20 |  
        0 0

        Díky, tak snad to dopadne... :)

  15. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Hemenex     před 13 lety 18.07.2011 15:45 |  
    0 0

    Přijde mi zásadní jedna skutečnost, nad kterou se kupodivu ještě nikdo nepozastavil. Ve Slavii došlo ke změně struktury akcionářů. Přitom členem představenstva zůstal stejný člověk (M. Platil). Kdo ho nominoval? Natland?....
    Chápu, že teoreticky může nastat varianta, že nový majitel si ponechá původního manažera (např. ve funkci generálního ředitele), ale že by ho nechával v představenstvu, aniž by tam byla nějaká vazba u minulosti, mi přijde trochu zvláštní...

    Nepřijde Vám, že úloha pana Platila je trochu zváštní?....

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      naplavnik     před 13 lety 18.07.2011 15:56 |  
      0 0

      Tak ono těch prazvláštních věcí kolem Slavie je dost a dost, nicméně faktem je, že NG dosáhl tímto slabší pozice, neboť "kámoš Mirek" proti AŘ těžko půjde.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Euforak (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 16:24 |  
        0 0

        Tak hlavně Natland Group si svým tahem při obroze Slávky udělal už tak velký PR, že mu nic nebrání svůj podíl Alešovi s Adamem v klidu prodat.. Vojta bude odejit a představensto bude ve složení Adam, Aleš a Mirďa.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        fiki     před 13 lety 18.07.2011 16:31 |  
        0 0

        Na valné hromadě měl NG tolik hlasů, že si mohl do představenstva zvolit koho chtěl. To že tam jsou dva Hřebíčkovi lidé, ukazuje asi na naznačované změny v osobě majoritního akcionáře. Proto taky nakonec dnes neměnili stanovy.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        edenian     před 13 lety 18.07.2011 17:26 |  
        0 0

        Kamos Mirek pujde za tim kdo ho plati, a to je Natland.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          tantalos     před 13 lety 18.07.2011 17:53 |  
          0 0

          Vlastně nejzajímavější zpráva VH je o tom, že byl zrušen původní návrh, který znamenal, aby všichni členové představenstva měli právo veta. Dnes ale teoreticky může NG s Platilem úplně vyřadit z rozhodování všechny Řebíčky, kteří existují, ale naopak taky pokud Natland a Řebiček zůstanou jednotní, můžou vyřadit z rozhodování Platila, který podle původního návrhu měl mít právo veta.
          Nakonec ale se také může Řebíček dohodnout s Platilem, a Natland by ztratil reálnou zasahovat zasahovat do dění ve Slavii.

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            JS (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 21:56 |  
            0 0

            :D:D že by existovala ještě jiná varianta variace dva ze tří? :D

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 10:21 |  
            0 0

            Hm.. ta treti varianta spis ne, mohli by platila odvolat.. stejne je to ale zahada, tenhle clovek.. nerozumim tomu...

  16. Platil

    Euforak (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 16:21 |  
    0 0

    Já nevim jak vy, ale rozhodně nevěřím Platilovejm žvástům o nějakých posilách a ještě navíc skoro na reprezentační úrovni... A jako bonus to nemá být jeden hráč, ale ba dokonce dva hráči!

    Pokud by to jó mělo vyjít, tak klobouk dolů před člověkem co vyplácne další balík (AŘ). Nicméně to prozatím odkládám do škatulky s nápisem Platilovy lži... :)

    • Re: Platil

      quelhar (admin)     před 13 lety 18.07.2011 16:22 |  
      0 0

      Za hostovani se zadne velke baliky nevyplaceji...

      • Re: Platil

        Euforak (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 16:25 |  
        0 0

        Dobrá, ale i tak to pořád beru jako kecy toho tlučhuby :) Raději budu mile překvapen než nasrán ze slibů :)

  17. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Barlblog     před 13 lety 18.07.2011 17:14 |  
    0 0

    Pocity zatím velmi negativní, protože není vidět změna směru, ba dokonce si myslím, že brzo budeme vzývat Lešku jako boha všech bafuňářů, ale rád bych se mýlil.

    Osobně očekávám, že vedení oznámí změny v marketingu a sportovním managmentu, doufám, že to nebude dělat Řebíčkův "brácha". Tady je na místě trpělivost.

    Co se posil týká, nemusí nás ani zajímat, jestli jsou to reprezentanti, nebo ne, hlavní je zda budou typově vyhovovat. Mladý a kvalitní stoper, a 2 záložníci do středu pole ve středních letech, tzn. ročníky 84-87. To je neoddiskutovatelná nutnost.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 18:26 |  
      0 0

      a jak si přišel na to, že A. Řebíček je netrpělivý člověk?

  18. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    harry     před 13 lety 18.07.2011 17:24 |  
    0 0

    Už chybí jen přejmenování na neschvalně známé Dynamo -taky nám vladne samej fízl......-/

  19. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    travel (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 18:44 |  
    0 0

    Musím se přiznat,že mám z této mimořádné VH rozporuplné pocity.Nejvíce mě štve,že ve Slavii zůstává Platil.Jsem zvědav,zda přijdou ještě posily(skutečné posily),kdo bude sportovním ředitelem(hlavně ať to nevykonává Platil)a zda vyhodí Tomasovou.Taky se mi nelíbí,že nebyl do dozorčí rady zvolen p. Adamec. Svědčí to o tom,že jim jde jenom o to,aby fanoušci chodili na utkání a jinak se do ničeho nepletli.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      bongor     před 13 lety 18.07.2011 22:05 |  
      0 0

      travel to shrnul zdá se že přesně a dá se s ním souhlasit.Platil měl vypadnout.Proč?-byl to krizový manažer a krize už pominula,alespoň on sám to tvrdí-jde proti vlastním fandům a to zrovna proti těm nejaktivnějším.třeba částečně udělali chybu,ale byli do ní vmanipulováni za vydatného přispění pana ředitele.To je pouze základ pro další a ještě větší rozpory.-je to sparťan,to není kvalifikace pro vedení Slavie.Tomasová,to je kostlivec ve skříni s velkým K.Dokud ta nevypadne,marketing se nepohne.Nezvolení přítele Adamce nekomentuji,protože jej osobně neznám,ale někdo za fandy tam měl být určitě.Nejsme o nic méně důležití než bafuňáři i sami fotbalisti.Ale takhle to vypadá,že úcta k fanouškovi,jakožto živiteli klubu je na bodě nula.

  20. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    klimi     před 13 lety 18.07.2011 19:01 |  
    0 0

    Upřímně, co jste od valné hromady a od volby představenstva čekali? Že v něm nebude někdo z dvojice A+A Řebíčkovi? Že v něm nebude někdo od Natlandu? Že v něm nebude Platil, který je kamarád od A+A Řebíčků a vládl ve Slavii poslední půl rok?

    Já tedy více očekávám od personálních změn ve sportovním úseku Slavie, snad se dočkáme i nějaké té posily, Cicman je podle mě jasný, tak očekávám záložníka a vyřešení situace kolem Č+Č...

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      lassiter     před 13 lety 18.07.2011 19:38 |  
      0 0

      No upřímně třeba já jsem čekal, že Natland jako majoritní akcionář dokáže zabránit spojení Slavie a člověka s pověstí mladého Řebíčka. To se bohužel nestalo, což považuju pro Slavii a zbytky jejího dobrého jména za velmi smutnou skutečnost. To jak si Natland navolil představenstvo znamená, že Slavii skutečně brzy ovládne klan mafiánů Řebíčků, protože tohle by 70% vlastník společnosti neudělal. A kdo se stane šéfem sportovního úseku je podle předchozích vyjádření pana Aleše celkem jasné. Co se posil týče, tak to mě ve světle těchto událostí nějak moc netankuje.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        tantalos     před 13 lety 18.07.2011 20:16 |  
        0 0

        Kdo bude skutečný vlastník, je pořád ještě ve hvězdách. Něco naznačil tyden.cz.
        Vycházím-li ale z tvrzení, že se majitel Slavie pokusí koupit i stadion v Edenu, domnívám se, že to Řebíček ani být nemůže, že to musí být někdo finančně silnější než Natland a Řebíček dohromady.
        Pro mne hlavní výsledek VH je, že se konsolidace Slavie a s ní spojená špinavá práce - vyhazování, řešení tahanic s různými Vandasy a spol blíží ke konci a že Slavia je téměř oddlužená a zbavená různé další zátěže spáchané R+D+J.
        To by naznačovalo, že se role Natlandu jako experta na krizový management zřejmě blíží ke konci.
        Jinak si nedovedu vysvětlit, že by Řebíček přistoupil na "nezměnu" stanov a ještě ve zvláštním prohlášení deklaroval, že dohoda byla snadná.
        Důležité také je, že ode dneška - nebo od vstoupení VH v platnost - je představenstvo usnášeníschopné, může podepisovat smlouvy a řešit problémy třeba ve vedení klubu jako Tomasová nebo třeba Vrabec.
        Pokud se osoby samotných Řebíčků týká, slovo mafián bych nepoužil, ale napsal bych úspěšný podnikatel země vedené ODS a dalšími politickými silami. Jestli je mezi tím velký rozdíl, neřeším.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          Markus     před 13 lety 18.07.2011 20:27 |  
          0 0

          "Natlandu jako experta na krizový management" - sorry, ale teď jsi mě vážně rozesmál. Jestli je Natland na něco expert, tak na chození v temných českých uličkách, ale rozhodně ne krizový management. Snad je to tím, že si skutečný krizový management právě užívám už podruhé za poslední rok. V případě Slavie jsem neslyšel nic ani o ničem co by se dalo nazvat assessment reportem. Ano, zmiňovaný audit - no tak mi teda řekněte, proč audit byl dokončen v květnu, ale třeba na problémy s některými smlouvami se nepřišlo. Hahaha, kašpárci to jsou a žádný krizový management.

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            tantalos     před 13 lety 18.07.2011 20:49 |  
            0 0

            Je-li NG expert na chození v temných českých uličkách, tak se do českého fotbalu hodí. Assessment report určitě zveřejněn nebude a audit téměř jistě bude proveden tak, aby se dal použít pro úřední účely a případně zveřejnit.
            Jinak Natland se sám za experta na krizový management označuje - v našich podmínkách to může znamenat odborník na čištění chlévů

  21. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Markus     před 13 lety 18.07.2011 20:19 |  
    0 0

    Tak a je to. Po dvou měsících po "zázračné" záchraně Slavie z propasti, kam byla (jsem přesvědčen že řízeně) shozena, byly úspěšně dostaveny hradby pevnosti, ze které se bude plebsu vládnout. Přesně jak jsem čekal, na nějakou transparentnost můžeme zapomenout, tady jde o byznys a nic jiného. Já jako fanoušek nemám (i nadále) možnost cokoliv změnit. Čím jsem starší, tím mě tohle láká méně. Opravdu bych raději třetí ligu za klub, kde by mi aspoň jedna tisícina říkala pane. Mrzí mě, že byla promarněna šance postavit tu klub s podílem fanoušků. Závěrem, mohli si aspoň odpustit tu šaškárnu s potencionálním krachem Slavie. Všichni obeznámení tvrdili, že se to úmyslně hrotí do poslední chvíle, ale do konkurzu nechce nikdo ... a taky se do konkurzu nešlo.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      polin     před 13 lety 18.07.2011 21:37 |  
      0 0

      No Markusi, pokud někdo někam dá své vlastní stamiliony tak asi vždy půjde o byznys, nemyslíš? A pravda je taková, že pravděpodobně i kdyby jsi byl na každém utkání slavie, doma i venku tak se nepřiblížíš finančním příspěvkem Slavii ani zlomku toho co do toho dali Ti pánové. Proč by tedy měli nechávat spolurozhodovat někoho jiného?

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Markus     před 13 lety 19.07.2011 07:45 |  
        0 0

        Máš pravdu, nemusí nic, Slavia je privátní klub. Uměl jsem si představit model, kdy by část klubu patřila nějaké formě společenství fanoušků. Jsem přesvědčený, že fanouškovská základna by dokázala klubu přinést další peníze v době, kdy by to bylo potřeba, šlo by o mediální záležitost, která by přilákala další sponzory. Jsem si jistý, že by se o Slavii s takovýmhle modelem mluvilo velmi často a doufám že pozitivně. Ale konec snění, situace je jiná, tak to nemá smysl už dále rozebírat.

  22. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    LordMarchello     před 13 lety 18.07.2011 20:40 |  
    0 0

    Proč všichni nadávají Platilovi? Ano lhal do novin, ale protože říct pravda v jakém stavu je Slavie po vladnutí Doležala s Rosenem prostě nemohl!! Sháněl peníze kde mohl, holt nemohl splácet Hlouška a tak to musel udělat tak jak to udělal!! A Pelta toho využil!!! A vstup Adama Řebíčka bych neodsuzoval dejte mu šanci ne, kdyby mu člověk který dal do slavie peníze nedůvěřoval že mu ty peníze může pomoct zhodnotit tak by ho tam nechtěl!! Je to přeci jenom byznys a zhodnotit se to může tak že se týmu bude dařit a to bude jenom dobře pro nás fanoušky :D tak hurá na derby do Edenu :D

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      polin     před 13 lety 18.07.2011 21:33 |  
      0 0

      Jupppí! Pod toto se mohu podepsat a plně souhlasím ;) a já už si myslel že jsem úplný exot s perverzními názory, když píšu že si Platil tolik kritiky nezaslouží :D

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        LordMarchello     před 13 lety 18.07.2011 21:42 |  
        0 0

        ha už jsme dva :D jako já nevím jak si to všichni představují. Řebíček s Natlandem to zaplatí a do vedení nechajít lidi který se budou líbit fanouškům? Asi těžko :D dají tam lidi kterým věří!!! Tak nekritizujte a ukažte svoje fanouškovství podporou týmu :D omlouvám se hráčům ale tým není tak kvalitní jako dříve o to víc je potřeba podpora fanoušku!!! A vedení bych nechal čas klub stabilizovat a pak se může bavit o nejvyšších cílech :D

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          edenian     před 13 lety 18.07.2011 22:12 |  
          0 0

          Libit se fanouskum ty lidi nemusi. Bylo by ovsem vhodne, aby tito lide nebyli alespon tak odporni, jako Adam R.

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            LordMarchello     před 13 lety 18.07.2011 22:49 |  
            0 0

            odporný?? jsi se s ním někdy potkal? nechci se ho nějak zastávat ale media umí udělat hodně !!!

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 00:51 |  
      0 0

      Omlouvejte si Platila jak chcete, ale člověka, který střílí do vlastních řad já uznávat nikdy nebudu. Ten u mě nadobro skončil. Na to, co vyleze z Řebíčka si ještě počkám, ikdyž se mi jeho minulost nelíbí, tak budu hodnotit až to, co odvede tady. I tak mám ale po dnešku pocit, že jsme se vlastně nikam nepohnuli a je mi z toho dost smutno.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        polin     před 13 lety 19.07.2011 08:55 |  
        0 0

        No pokud se na to díváš tak, že Platil střílí do vlastních řad. Co se na to podívat obráceně. Pro Platila, hráče a nejen je stříleli fanoušci do vlastních řad když se chovali jako kreténe a ničili si VLASTNÍ stadion. Asi nikdo nemůže čekat, že je za to bude chválit. Co byste si představovali? Aby Platil při tom vniknutí vlezl do hlasatelny a ještě křičel: "Jo zničte to to, pojďte do toho, jen těm šmejdům majitelům ukažte, jo a ještě zničte ten skybox vlevo. To má hroznej debil a fízl..."To je asi parodie ne? Ale máš plus alespoň za Řebíčka

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          Citrus (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 11:35 |  
          0 0

          O té zoufalé snaze fanoušků něco udělat, když jim před očima likvidovali milovaný klub, tu s vámi nebudu diskutovat. Už se o to pokoušeli jiní, nemá to cenu. Na tohle prostě už navždy budou dva zcela opačné názory. Za střílení do vlastních řad by se ale dalo považovat více věcí. Proč třeba Platil bezdůvodně zaútočil skrze noviny na Ragueda kvůli výšce platu? Tady, když se člověk chce něco dozvědět, se vším dělají hrozné tajnosti, že je to interní záležitost atd. a on udělá tohle. Vždyť tím musel úplně demoralizovat toho hráče a potažmo i celou kabinu. A taky že se to pak neustále zmiňovalo jako prapůvod všeho zla. Proč pan Platil neřekne kolik bere on sám? Mě by to třeba hodně zajímalo, jak ještě kromě své přítomnosti zatěžuje klub. O supervýhodných transakcích hráčů, kterými klub poškodil, ani nemá cenu psát. O tom už bylo řečeno dost a dost. Z mého pohledu tenhle člověk rozhodně nehájí nejlepší zájmy SKS. Mohl by raději svou žalovníčkovskou horlivost upnout k potrestání lidí, kteří klub rozkradli a dostali ho nad propast. Místo toho odvádí pozornost k zástupným problémům.

  23. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 20:56 |  
    0 0

    Tak jsem se díval na ty hráče širšího kádru repre, pokud je pravda, co někdo psal, že by se někdo mohl objevit na hostování. No a to si teda nedovedu představit, že by se tady někdo ochotně při našich platových mantinelech objevil.

    Teda pokud se za člena širšího kádru repre nemyslí hráči, kteří se tam mihli jednou a které nominoval Straka snad po opci jako ten Benát. Ten myslím vypadl i ze základu sestavy v ČB.
    A třeba Hušek, o kterém spekulovali tenkrát v Aha je zase překvapivě vytěžovaný ve Spartě, a když jim zřejmě nevyjde Gecov, tak to asi taky nedopadne.

    Jinak ti hráči, co se ze skutečného širšího kádru repre nabízejí jsou asi tihle, i když já si nedovedu předtavit, že by se tady objevil byť jen jeden jediný s tím našim budgetem.

    Šimůnek, Holek, Skácel, Lička, Hubník, Svěrkoš, Bednář nebo Hloušek.

    Ať už je to jakkoli, tak hlavně ať je na hráče, kteří chodí do Slavie na hostování také smysluplně nastavené opce. Taková Sparta by nám měla být varováním. Ať už u Pekhartem nebo Prudnikovem.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 21:29 |  
      0 0

      Teoreticky si dovedu představit Čelůstku s M. Černým. Možná formou podzimního hostování á la Necid 2008.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 22:01 |  
        0 0

        to si nemyslím, turecké kluby nejsou našlapané CSKA. Navíc když se podíváme jak tam k tomu fotbalu přistupují, tak to nemá s nějakou dlouhodobou koncepcí nic společného.
        Tam přijde hráč se smlouvou na pět let, jde rovnou do základu a buď mu to jde od prvního zápasu nebo po půl roce jde.
        Když se bavíme o těchto hráčích, tak budou spíše dostupní v zimě no :) I když bych to třeba hlavně Milanovi přál, ať tam vydrží.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      polin     před 13 lety 18.07.2011 21:31 |  
      0 0

      A zlaté prase by jsi nechtěl Mirečku? Opce, to je opce sem opce tam. Víš ono je několik druhů hostování a ne vždy je opce důležitá. Zkusím Ti to vysvětlit, jo? Pokud chceš investovat do perspektivního hráče, tak si ho přivedeš na hostování, aby jsi zjistil jestli je to pravé ořechové. V tom případě je vhodná opce. Aby jsi ho nezhodnotil a pak Ti ho někdo nevyfoukl. Zpravidla totiž chodí hráči mladí z horších klubů. Pak je hostování, když nemáš moc peněz ale chtěl by jsi doplnit hráčský kádr. Tak si vyhlédneš někoho kdo moc nehraje, klubu nabídneš hostování a vydělají všichni. Mateřský klub hráče nemusí platit, hráč hraje a nesedí a ty posílíš relativně za hubičku. Ale není zde perspektiva, nebereš toho hráče aby jsi ho koupil ale aby ti aktuálně vytrhl trn z paty. Už je ti to jasnější? mimochodem aby nedošlo k omylu, my jsme momentálně asi ten druhý příklad...

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        mirecek1111     před 13 lety 18.07.2011 21:54 |  
        0 0

        nemusíš mi to vysvětlovat, u druhého řádku to zprominutím balím. Takže ses snažil zbytečně. Já takové diskuze nevedu.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 00:10 |  
      0 0

      Nebo Alex Morganovou, ať je aspoň na co koukat :-))

  24. První zápas s Bohemkou

    Alex13     před 13 lety 18.07.2011 22:38 |  
    0 0

    Začíná to vypadat moooc pěkně, ultras nehodlají navštívit první zápas s bohemkou; viz slaviaultras.cz... Ach jo a já si myslel, že toudle sezónou se všechno vrátí do starých dobrých časů...

    • Re: První zápas s Bohemkou

      spojka     před 13 lety 18.07.2011 23:08 |  
      0 0

      Ultras už jsou bohužel jen k smíchu. Už druhý rok jen protestují proti všem a všemu, fotbal se z toho zcela vytratil. Kromě věčných protestů už se sem tam prezentují jen nesmysly typu nafukovací zvířata a lehátka, odchody na ragby, verbováním na futsal nebo sledováním uzavřeného zápasu přes plot...

      Před týdnem vyzývají k tomu, aby slávisti hned první kolo hromadnou návštěvou ukázali, kdo je v Edenu doma, pár dnů poté na tom samým místě kvůli nějakýmu zavřenýmu skladu s krepákem oznamují, že nejdou a asi chodit nebudou. Jejich věc... vloni jsem ještě byl schopen něco z jejich počínání pochopit, letos už je to spíš trapný.

      • Re: První zápas s Bohemkou

        tolsimir     před 13 lety 18.07.2011 23:18 |  
        0 0

        ja tedy nepatrim k ultras, ale predstava, ze bych mel jit do edenu jako host me desi a sam jsem se hned po losu rozhodl, ze tohle tedy urcite ne

        • Re: První zápas s Bohemkou

          spojka     před 13 lety 18.07.2011 23:26 |  
          0 0

          Já taky nemám jasno, jestli na první kolo půjdu (z principu se mi přisypávat téhle "Bohemce", byť jde o pakatel). Ale když někdo burcuje k aktivitě a návštěvě a za týden píše opačně, tak to působí úsměvně. A ty nekonečný protesty, to je kapitola sama pro sebe.

          • Re: První zápas s Bohemkou

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 18.07.2011 23:46 |  
            0 0

            Co znamená přisypávat téhle Bohemce ?, Bohemka ma taky svoji historii a opravdu by mě štvalo kdyby zanikla, lepší mít kvalitního rivala než fandit proti Duklám,Střížkovům a jím podobným! Právní hledisko je jiné než morální! Rád přisypu do českého fotbalu , třeba se jednou zvedne i úroveň hráčů v naší lize.

            • Re: První zápas s Bohemkou

              spojka     před 13 lety 19.07.2011 00:11 |  
              0 0

              Přisypávat téhle Bohemce znamená cokoliv platit klubu B1905, který vznikl podvodem (když už jsme u tý morálky) v roce 2005 a který nemá s původní Bohemkou nic společnýho. Přiznávám, že tu "oblíbenost" v mých očích ještě vyšperkoval Přibyl, zvlášť v souvislosti s přesunem do Edenu.

              • Re: První zápas s Bohemkou

                Artur (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 00:51 |  
                0 0

                Bývalí ,současní a ostatně všichni fanoušci Bohemians v republice se postavili za 1905 to je pro mě dostatečná zaruka toho kdo je v ČR klokan, kdyby tenkrat nezacali fanousci bojovat za svuj klub a tim se nestali marketingove zajimavy pro media a sponzory , tak Vejsada,Kapr atd nechaji nazev Bohemians zhnit nekde na smetišti dějin. Ale jestli se ti libi borec co dovede klub do konkurzu a borec který nejaky prdelakov na sidlisti prejmenuje na tradicni český klub tak proti gustu žádný dišputát.

          • Re: První zápas s Bohemkou

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 00:09 |  
            0 0

            Já možná půjdu i na podzimní derby na Letné, přisypat Spartě :-D

            • Re: První zápas s Bohemkou

              spojka     před 13 lety 19.07.2011 00:12 |  
              0 0

              To já asi taky, nakonec je to možná míň odpornej klub, než B1905 z Edenu :-)

  25. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    podol (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 05:23 |  
    0 0

    Valná hromada,měl by to být rozhodující mezník za obnovu Slávie
    a její návrat tam,kam patří.Na hodnocení si ponechám čas,rozhodují skutky a ne slova.Ale positivum je,že probíhala
    veřejně a za zprostředkování informací o jejím průběhu patří
    dík SN.Co však nemohu pochopit je postoj k příznivcům.Pokud
    nepodstatná část návštěv přestane chodit na zápasy Slávie a to,
    přizneme si to ta nejhojnější a nejviditelnějnější,je někde chyba.Zcela
    jistě není jen na jejich straně.Očakával bych,že vedení i majitelé
    učiní vše proto,aby Slávia hrála domácí zápasy před co největší návštěvou na stadionu pro 21tisíc diváků.A ne aby se nás třeba
    2000 na stadionu bálo.Neměl by to být zase takový problém.
    Trochu velkorysosti,odpuštění a výhled do budoucnosti.Když se
    tak nestane,můžeme si myslet,že jde o pomstu malého člověka.Tím spíše,že se nikdo zatím ani nezmínil,že by měli
    být vyšetřováni a potrestáni viníci,kteří dostali Slávii téměř
    k likvidaci.A porovnejte si výši způsobené škody.Já osobně tedy vyčkám jak s koupí permice,tak s rozhodnutím zda budu na Slávii doma chodit či ne.Podol

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      lordzach     před 13 lety 19.07.2011 07:34 |  
      0 0

      nezapomeňte stávkovat proti všemu ,skuste jim dát čas ,to že nepůjdu na stadion (zalezu si do putyky) tak tím asi klukům moc nepomůžu

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      bongor     před 13 lety 19.07.2011 07:40 |  
      0 0

      Jako vždy se na věci díváš rozumně podole.Jenom slůvko "odpuštění" v této situaci není na místě.Zato požadavek na řádné,nekompromisní a důsledné vyřešení edenského tunelu je na místě zcela.Mně se zdá,že má být požadavek na vyšetření květnového incidentu pouhou kouřovou clonou,která zakryje skutečné viníky neuvěřitelného rozkradení Slavie.To se musí tvrdě potrestat,jinak náš fotbal půjde nadále jen dolů a když se nyní prodávají hráči do Turecka,budou se v blízké budoucnosti prodávat
      třeba do Somálska nebo Etiopie.případně na Haiti.

  26. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 10:59 |  
    0 0

    Tak samozřejmě bych uvítal, kdyby Platil odešel, ale už před VH byly náznaky, že zůstane. Což se v plné míře potvrdilo. Podle mně to znamená, že zůstane také GŘ Slavie. A taky to znamená, že ho tam chce Řebíček a nejspíš i Natland. Rozhodl jsem se proto, že ho od této chvíle budu tolerovat (i když nerad). Měla by se udělat tlustá čára za minulostí a dívat se dopředu, jinak to bude poškozovat Slavii.
    Jinak jsem čekal v představenstvu Aleše Řebíčka a on si tam nadelegoval bratra, na což má ale určitě právo, jako velký akcionář Slavie.
    Pro mě zajímavá informace je, že v dozorčí radě je člověk, už si nevzpomínám na jméno, který když se představoval, tak prohlásil, že je z ČEZu. Může tam být ze známosti, aby si vydělal (jak prohlásil kolega), ale je tady i druhá možnost (podle mě reálná), že tím novým hlavním sponzorem bude právě ČEZ, a proto ho tam nadelegovali.
    Naše vedení si pořád myslí, že by k nám mohl přijít i Adam na hostování z Jablonce, jako umoření dluhu. Platil tam obšírně vysvětloval celý případ Hloušek, byl tehdy ve velmi těžké situaci, hráči chtěli dokonce stávkovat, byli jsme denně propíráni v médiích a nebyly peníze vůbec na nic. Řešením byl dohodnutý prodej Míňi do Ruska, ale ten padl … Když bereme jen finance, tak jsme ale vůbec nedopadli špatně a to nám ještě část práv na Adama patří. Ale samozřejmě jsme přišli o 4 mladé hráče (o těch se Platil nezmiňoval), ale každá sranda něco stojí a když jednáte s tím vyžírkou Peltou, tak tuplem. Chybu vidím v tom, že to nevysvětlili fanouškům.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      opicemag     před 13 lety 19.07.2011 11:08 |  
      0 0

      No pokud se nepletu, tak to s tím Hlouškem (že přestoupil do Jablonce) nebylo na oficiálních stránkách. Což je podle mě nehorázná zbabělost.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 11:21 |  
      0 0

      Ja nevim, jsem v rozpacich, Platil ve me nebudi duveru, opatrne tolerovat ho muzem, konecne co jineho zbyva, ovsem fakt nechapu, proc si ho tam Natland drzi.. mozna se Natland ve sportovnim vedeni tymu nehodla angazovat, pokud to ale necha na Platilovi a lidech, kteri to doted ve slavii delali, tak to je dost nastastny..

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 11:53 |  
        0 0

        martyni, k mému velkému překvapení, bylo proti Platilovi 18 hlasů z 250 přítomných hlasů minoritních akcionářů. A to ještě já a dva kolegové jsme měli dohromady 8 hlasů. Takže Platil tam nikomu vůbec nevadil. Ziková dokonce prohlásila, že ty tři lidi do představenstva zná, takže OK, ale členové do dozorčí rady ať se představí. Navíc souhlasím s Tantalem, že ten proces je od začátku připravený a cíleně řízený tzn. že toto je přechodné řešení a nikoli konečné resp. dlouhodobější. Prostě Natland byl najat, aby udělal svou práci.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 13:46 |  
          0 0

          No to je nase teorie, ale i tak neni jedno, kdo mezi tim bude vest slavii, ze sportovniho hlediska je to dlouhodoba prace a je treba, aby sportovni vedeni melo nejakou uroven a zacalo budovat tym nejak rozumne a koncepcne, aby treba, az prace Natlandu skonci, mela slavie na cem stavet.. misto toho si tam drzi clovek, ktery si ani nevsimne, ze jablonci strcil dva mlade hrace za hubicku od Pelty.. (pardon, brr, to je hrozna predstava..:-))

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 14:12 |  
            0 0

            Martyni, já souhlasím, ale vidím to s tou sportovní koncepcí bledě (momentálně). Na dotaz: "Bylo už rozhodnuto o novém sportovním managerovi Slavie ?" Se Platil "čertil", očividně se mu ten dotaz nelíbil, možná nechápal, proč byl takhle položen. Nakonec odpověděl, že je s prací pana Držmíška a pane Hurycha spokojen ...

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 11:32 |  
      0 0

      Tou osobou z ČEZu byl Řebíček. Jeho bratr mu totiž dohodil lukrativní flek po jeho odchodu od policie. V okamžiku provalení jeho vyděračské minulosti na místo rezignoval.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        quelhar (admin)     před 13 lety 19.07.2011 11:35 |  
        0 0

        I jeden z tech sesti pravniku, co jsou v dozorci rade, o sobe myslim rikal, ze delal neco pro CEZ...

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 11:39 |  
        0 0

        Nemyslel jsem Adama Řebíčka (ten ani není v dozorčí radě, ale v představenstvu), ale někoho jiného. Vzpomínám si, že se z těch kandidátů do dozorčí rady představoval mezi prvními (ale všichni tam zase nebyli fyzicky přítomni).

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      Oja     před 13 lety 19.07.2011 11:40 |  
      0 0

      Ještě v Opatovicích Platil říkal nějakému svému asi kamarádovi na střídačce, když se ho ptal, jakou reklamu bude mít Slavia na dresech, že hlavní sponzor ještě není a neví, kdo to bude...

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 12:01 |  
        0 0

        Vždyť říkám, že jsou dvě možnosti, třeba platí ta první. To byl jen nápad s tím sponzorem.

  27. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Viking     před 13 lety 19.07.2011 12:46 |  
    0 0

    Nejvíc mě na tom sere to, že tam zůstal Platil, kterej jak je na jednu stranu horlivej práskač vůči fanouškům, tak na druhou stranu zametá pod koberec ten ukrutný tunel Rosen, Sisák, Doležal.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      rekodlak     před 13 lety 19.07.2011 12:52 |  
      0 0

      A ono to nekončí.. ..bych blil..
      iDnes 12:49 Předsedou nově zvoleného představenstva fotbalové Slavie se stal Miroslav Platil, který byl dříve klubovým generálním ředitelem a členem bývalého představenstva.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      mirecek1111     před 13 lety 19.07.2011 13:16 |  
      0 0

      no já myslím, že mu to brzo dojde, že tohle nemá vůbec smysl. Klub se do budoucna ekonomicky stabilizuje, nakoupí se posily, bude se dařít v lize..ale jak nebudou chodít fanoušci, ještě kvůli nějakým bojkotům apod. tak to celé bude stejně na pendrek.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        JS (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 13:32 |  
        0 0

        jak víte, že většina fanoušků přišla do Edenu s cílem ničit a dělat bordel? Vy jste se jich ptal? Dělal jste průzkum na potřebně velkém vzorku tehdy přítomných fanoušků?

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          JS (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 13:33 |  
          0 0

          sakra.. překlik, tohle patří Martovi níže ;)

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            mart     před 13 lety 19.07.2011 13:57 |  
            0 0

            nebojte, vsimnul sem si :).
            Ne opravdu netvrdim, ze vetsina z asi 2 tisic lidi, kteri byli na hristi (travniku) tam sla s cilem neco nicit.
            Tvrdim ( a jsem si vedom ze nemusim mit 100% pravdu), ze vetsi cast tech kteri OPRAVDU nicili majetek Slavie, tam prisla s timto cilem.mart

            • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

              PetCC     před 13 lety 19.07.2011 14:31 |  
              0 0

              Taky si to myslím.

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      mart     před 13 lety 19.07.2011 13:24 |  
      0 0

      Prosim Vas, prominte otazku. Verite na Carodeje, Trpasliky a Sametove revoluce?
      To co rikate je bezpochyby pravda.
      1. Platil je naprosto neuprosny vuci "fanouskum" ... pokud nesouhlasite s tim, ze by meli Ti kteri nici cizi majetek potrestani, pak je pan Platil opravdu spatny. Omluvu ze byli vyprovokovani neprijimam ze dvou duvodu. 1. vetsi cast jich tam prisla s cilem neco znicit, 2 ti co se nechali vyprovokovat by se proste meli stipnout. Kdyz nekoho kdo Vas "vyprovokuje" prastite, a mate smulu ze si pritom zlomi celist, soudci to bude uplne jedno jake jste mel pocity - zlomil = sedet. Tak proc ne za niceni majetku.
      2. Podarilo se mu (s odrenejma usima) "zachranit" Slavii pred ztratou licence i pred padem do druhe ligy. Na to ze to neni sportovni manazer ale urednik. Dobry.
      3. Podarilo se mu nenapadne zasantrocit vsechny ty prusvihy okolo Sisaka, Dolezala a dalsich (i kdyz to v podstate cele delal pro Rosena). Vy to vidite jako spatnost, ale on byl timto ukolem poveren. Nutno rict, ze se ho TAKE zhostil dobre.
      Proc je spatny clovek, ktery dela DOBRE svou praci? Jen proto, ze je spartan?
      Navic jeho pusobeni v predstavenstu dava tusit, ze nekdo jiny prevezme sportovni management, ... co je dobra zprava (pro me dalsi dobra zprava).
      zdravi mart

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        jane (admin)     před 13 lety 19.07.2011 13:30 |  
        0 0

        Vcera na VH bylo receno, ze ve svych funkcich zustavaji panove Drzmisek a Hurych, Platil je s nimi spokojeny.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          mart     před 13 lety 19.07.2011 13:53 |  
          0 0

          ani k tomu se nemuzu objektivne vyjadrit Jane. Na rozdil od Vas nedokazu zhodnotit prinos pane Drzmiska, a uz vubec ne prinos pane Hurycha.
          Presto sem si dovolil predpokladat, ze tito panove spolecne s Pavlem Rehakem budou spadat do kompetence sportovniho managera ... a tudiz budou nejspis odejiti. Nechme se prekvapit. (O Bedovi Vrabcovi vubec nemluvim).
          mart

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            Viking     před 13 lety 19.07.2011 14:48 |  
            0 0

            Ale Marte Držmíšek je přeci sportovní manager, tudíž na tomhle poli se změna nechystá ne?

            • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

              mart     před 13 lety 19.07.2011 15:02 |  
              0 0

              Drzmisek plni funkci, drive nazyvanou technicky vedouci..... Mylka proto mohla vzniknout nezpravnym ( z me strany) oznacenim funkce). Mel sem na mysli sportovni managemt fotbaloveho KLUBU, coz jsem nedosti jasne vyjadril (nikoliv sportovniho managera muztsva = technicky vedouci). Za to se omlouvam.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        lassiter     před 13 lety 19.07.2011 13:46 |  
        0 0

        no tak převezme ho pan Adam a uplatní tam zkušenosti z teplického futsalu a zřejmě i své "vyjednávací" schopnosti

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 14:01 |  
        0 0

        Hm.. Marte, vidim to mirne jinak..:). pochopitelne pro ty, kteri nicili majetek, neni zadne ospravedlneni, ze je nekdo mozna vyprovokoval. To je jen alibismus tech, co se zastavaji zvlastnich prav fanouskovskeho davu.. to neuznavam.. ale role Platila jako sefa slavie a cloveka svym zpusobem odpovedneho za veskere deni ve slavii a mj. taky za vztah z fanousky (klienty) byla v teto kauze dost nestastna.. mirne receno.. pokud z jeho strany neslo o zamer, aby dav udelal to co udelal, tak jeho chovani bylo zcela amaterske a jeho nasledne vyroky hrubou chybou.. co kdyby sef nejake firmy o svych zakaznicich prohlasoval, ze jsou kriminalnici?

        Souhlasim s tim, ze se nekterych ukolu zhostil dobre.. ale ze by to mel byt clovek, ktery ma nastartovat slavii k lepsi budoucnosti, to tedy pochybuju..

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          mart     před 13 lety 19.07.2011 14:13 |  
          0 0

          Nerikate nic co bych ani ja nerekl. (bezezbytku).
          Pro doplneni. Na VH sem prostrednictvim zastupce hlasoval pro odvolani pani Platila.
          Rekl bych, ze by nemel reprezentovat Slavii. Nemuzu ale rici, ze by svou praci udelal sptne. (Nemuzu tvrdit, ze ji delal dobre, ani jak dobre, ale mam pocit, ze to cele dopadlo jeste jaks taks, a ze na tom ma svuj dil prave pan Platil).mart

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          bongor     před 13 lety 19.07.2011 15:28 |  
          0 0

          To není zase tak zcestná možnost,že to soudruh vyprovokoval záměrně.Výborně by to pasovalo i do teorie ,splnit úkol tak,aby byla Slavia co nejvíce oslabena.
          -oslabit hráčský kádr-podařilo se za 1
          -znemožnit nebo alespoň znekvalitnit výchovu malých slávistů,podařilo se za 1.Vždyť kdo se má dívat třeba na kádr jednadvacítky,kde běhá víc než polovina červenobílých odchovanců-no fuj.
          -finančně výrazně poškodit Slavii,příkladů je tady neurekom:Peníze za Sucháče,kam jste se ach poděly?zašmelení nejmíň desítky nadějných kopáčů .Dávám známku 1*
          -rozesrání funkčního kotle,to je opět za 1*Vždyť který rudoch má náladu pořád poslouchat ty slávistické pokřiky a koukat se na ta nechutná chorea?
          -trvalá podpora neschopných funkcionářů,ať konečně ukážou co v nich je -příklad slečna Tomasová.Tady musím dát známku 2.dalo se dělat víc,

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        tantalos     před 13 lety 19.07.2011 14:02 |  
        0 0

        Milý Marte,
        obávám se, že dnes žvaníte.
        1. Tvrdíte, že větší lčást fanoušků přišla ničit. To by stadion vypadal jinak - na VIP zóně se nestalo nic hrozného a až po brutálním zákroku policie, která ukrytá čekala na zásah, který se po Platilo pitomém žvanění daly protesty očekávat, neboť ty jeho cancy by nas.aly i mrtvého, byl tam poničen záchod. Veškeré škody tam byly tak "obrovské", že by je stačil nadělat jeden, dva lidi. Kdyby tam přišlo ničit deset lidí, dopadlo by to mnohem hůř.
        2 "On zachránil Slavii - další žvást. Proč lhal, že neví, kdo Slavii vlastní. Proč nepožádal o pomoc fanoušky. Dělal vše,aby Slavii zachránil? Ne, dělal mrtvého brouka přes půl roku, kdy šla Slavia do kytek, jen mlčel nebo lhal.. On Slavii nezachránil, on jenom věrně plnil rozkazy těch, kteří Slavii ničili a dovedli ji na pokraj krize.
        3 .To on zašantročil průšvihy? Průšvihy vyřešil investor, který na to dal peníze. Mimochodem zakrývat trestné činy, a ve Slavii evidentně docházelo k okrádání akcionářů, je samo o sobě trestný čin, za který by měl jít bručet jak Rosen, tak i Platil.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          mart     před 13 lety 19.07.2011 14:23 |  
          0 0

          Tantale, ze Vy mi zase vkladate do ust slova mnou nevyrcena :)
          K prvnimu bodu - matematicke vysvetleni me (pripoustim ne uplne presne) formule je k dispozici o maly kousek vyse.
          2. Proc lhal, proc to, proc ono. Mozna ve svem rozhorceni zapominate, ze ukolen Platila nebylo jen zkrouhnout platy, odklidit drahe hrace, pokusit se privest alespon nejakou posilu, ... ALE HLAVNE nenapadne odvest pozornost od panu v zakulisi.
          A fanousci - nezlobte se a populismus mi je odporny. A predstirani, ze by mohli fanousci nejak pomoc v te krizove fazi, zase nedala dobre Vam. Nakonec, kdyz tedle pruser dobre dopadne, oni zas prijdou....
          3. V novodobe historii teto zeme (myslim cesko :), je spousta svinaren. Nektere jsou treba ze zacatku mysleny dobre ... a treba jen spatne skonci. Doufejme, ze ty svinarny co se dely ve Slavii skonci dobre (a to bez ohledu na to jak zacaly). mart

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        vavicek     před 13 lety 19.07.2011 14:33 |  
        0 0

        2. Pokud vím, tak Slavii zachránili Natland a Řebíček. Platil nikoliv. Platil nebyl ani schopen předložit licenční komisi vlastnickou strukturu Slavie. Atd.
        3. Potom je otázka proč si ho tady Natland drží? Je prokázáno a přiznal to i Platil, že Slavia inkasovala za Suchého pouze 15 milionů. Přitom z Ruska bylo odeslána částka kolem 100 milionu. Platil proti tomu nehnul ani brvou. Už jenom proto tady nemá co dělat.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          mart     před 13 lety 19.07.2011 14:44 |  
          0 0

          2. spravne. Pridejme si k tomu jeste ono slavne "Vim, ze nic nevim" ..... mate?
          3. i tady souhlasim. Nelibi se mi pan Platil jako reprezentant Slavie. A ty uniky peniz jsou i podle me zrejmym argumentem k jeho odejiti. Proto jsou zrejme asi nekde "nejake" jeste silnejsi argumenty k jeho setrvani.
          4. :) jeste v souvislosti se Suchym. Ac se jedna bezpochybu o podfuk, nemuzu se nesmat, ze to skoro zlikvidovalo naseho byvaleho hrace a soucasneho "kamarada" Vandase :D

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            qazwerty     před 13 lety 19.07.2011 15:23 |  
            0 0

            Tak Vandas je hlavně "milován" klubem Bohemians 1905 a to, že nebylo minulé sportovní vedení schopno či ochotno dát slušné podmínky i vlastním odchovancům ze stáje pana Vandase a ti následně odešli za lepším např. do Jablonce, tak od té doby je vůči němu averze...A i Suchý od něj ještě za působení ve Slavii radši odešel, aby neměl problémy...

  28. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 13:57 |  
    0 0

    Že byl z trojice Platil - Řebíček - Vojta zvolen předsedou zrovna Platil odpovídá Skramlíkovým Zákonům fotbalové džungle, kde se píše cosi ve smyslu: ,,Představenstvo klubu je orgán, v němž sedí 2N + 1 lidí. N lidí rozumí populární práci, N lidí rozumí té nepopulární a ten 1 zpravidla nerozumí ničemu a zastupuje klub navenek.´´

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      travel (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 16:00 |  
      0 0

      Nechápu,jak se Platil mohl stát předsedou představenstva.Člověk ,který lže,jako když tiskne,který zadarmo či za hubičku nechal odejít hráče(Belaid,Raqued,Valeš, Vaněk,Kovařík,Pázler,...) a hlavně,který kryl stamilionové podvody a naopak pořádá hon na fanoušky,kteří údajně způsobili škodu ve výši 70000kč.Tímto se nechci těchto fanoušků zastávat,ale byl bych rád,aby ti,co se zastávají Platila si tuto absurditu připustili a uvědomili.A ještě k případu Bohemians,to že fanoušci podpořili Bohemians 1905 ještě neznamená,že je to ta pravá.Víc se o Bohemce nechci vybavovat,protože mi jsou všechny tři ukradený.Jo a ještě ke Slavii,tím ,jak proběhla VH a jak Platil povýšil ,se potvrzuje má domněnka,že se záchranou Slavie Natlandem (asi i Řebíčkem)to bylo vše takto dopředu nalajnováno a mám obavu,že vztahy k nám fanouškům se moc nezmění.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        skman     před 13 lety 19.07.2011 16:10 |  
        0 0

        platil tu nebyl tak dlouho aby mohl neco kryt, to ze prodal o koho byl zajem musel udelat aby se aspon castecne mohlo hrat, nevim jestli myslite ze si ty prachy na provoz tisknou. Lidi jako vy jsou jen remcalove, "fanousci", kteri zpusobili skodu by ji take meli uhradit to je logicke.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          travel (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 16:27 |  
          0 0

          Koukám ,že jste zaslepenec i naivka dohromady.Platil nikoho neprodal ,všech se zbavoval,aby ušetřil na jejich platech.Navíc jsem tam psal,že se těch fanoušků nezastávám.Tak se naučte číst a pak teprv na to reagujte.,

  29. Slavia požádala o prominutí zbytku trestu za řádění fanoušků

    antygl     před 13 lety 19.07.2011 15:16 |  
    0 0

    Vedení fotbalistů Slavie požádalo o prominutí zbytku trestu za řádění fanoušků v nedohraném květnovém úvodním semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci. Svazová disciplinární komise uložila Pražanům odehrát tři domácí soutěžní duely bez diváků; Slavia si na konci minulé sezony dvě třetiny trestu odpykala a nyní se pokouší o to, aby v prvním domácím zápasu nového ligového ročníku proti Příbrami již mohla nastoupit s fanoušky v hledišti.

    "Požádali jsme o prominutí zbytku trestu a čekáme na vyjádření disciplinární komise," řekla ČTK mluvčí klubu Soňa Nouzáková.

    • Re: Slavia požádala o prominutí zbytku trestu za řádění fanoušků

      EdCable     před 13 lety 19.07.2011 21:21 |  
      0 0

      Mame novou mluvci?

      • Re: Slavia požádala o prominutí zbytku trestu za řádění fanoušků

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 22:54 |  
        0 0

        Se nám asi vdala. Stejně je to příznačné - za Doležala Hamalová, za Platila Nouzáková :-))

  30. Re: Proběhla mimořádná valná hromada

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 15:53 |  
    0 0

    Opravte mě, jestli se mýlím, ale je ve firmách obvyklé, aby byl někdo předseda představenstva a zároveň i generální ředitel ?

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      lassiter     před 13 lety 19.07.2011 16:01 |  
      0 0

      nevím jestli se mýlíš, ale je to celkem normální

    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 16:05 |  
      0 0

      Prostě to vypadá, že Platila ve funkci GŘ nahradí Aleš Řebíček.
      A pokud by se potvrdily zákulisní spekulace, že Řebíček odkoupí i podíl Natlandu, tak by to dávalo smysl. Navíc situace v představenstvu je nelogická, Natland má majoritu, ale jen jeden hlas. Kdyby se mladší Řebíček dohodl s Platilem, tak Natland vyšachují.

      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 16:25 |  
        0 0

        Ano, tuším že PP a GŘ jde dle zákona proti sobě. Tam je důležité za co má plat. Nemůže ho mít za to že je ředitel, když je statutár, ale třeba za to, že je "ekonom", "účetní" atp.
        Pořád se omílají poměry v představenstvu. Platil je tam z nich nejdéle a předpokládám největší zasvěcení. Také je jediný, kdo se z nich pohybuje delší dobu ve fotbal/kapříkovském prostředí. ( má i důvěru kabiny, ale to není tak zásadní) Tedy je logické jeho setrvání.

        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 16:49 |  
          0 0

          eomere já to taky jen předpokládám, ale pokud to tak skutečně je, tak se v blízké době dočkáme nového GŘ Slavie.

          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

            mart     před 13 lety 19.07.2011 16:51 |  
            0 0

            nejspis uz pristi tyden....

            • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.07.2011 18:19 |  
              0 0

              Marte, už jsem to konečně pochopil resp. dohledal, jak to myslíte, proč příští týden.
              viz. Světlo do tajemné hry by mohla vnést v příštím týdnu valná hromada společnosti Viscontia, která byla založena účelově ke shromáždění akcií Slavie. Natland v ní drží sedmdesátiprocentní podíl a Aleš Řebíček třicetiprocentní.
              K tomu jen dodávám - zatím ...

              • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                mart     před 13 lety 19.07.2011 19:26 |  
                0 0

                ehhh, asi tak :).
                Jenze na druhou stranu kdo vi.
                Ja si vzdycky zacnu nekomu fandit(stane se nej takovej "rytir zachrance Slavie", ... a muj favorit), .... a pak to tak dlouho prosejvam a prosejvam, az mi vyjde zas nekdo jinej. Porad je tam par tech corner stones, ale kdyz clovek nezna CELOU realitu.... je to docela na nervy :)

                • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.07.2011 09:08 |  
                  0 0

                  Marte, já si myslím, že je Slavia už zachráněná. A ono to určitě půjde k lepšímu, ale asi ne tak rychle, jak bychom si všichni přáli. Takový postupný vývoj, pokud tedy Řebíček "nešáhne do kešeně" a nenakoupí 2 - 3 velký "pecky". Pak by to ovšem mělo jiné grády. Mimochodem na VH jste "hlasoval" opravdu "dobře a uvědoměle", seděl jsem hned vedle a Vaše "zástupkyně" mne dokonce okřikovala ať neopisuji. Kéž by to mělo nějaký vliv, ale karty byly rozdány jinak a co dal majitel Natlandu Lubor Svoboda, to bylo ...

                  • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                    mart     před 13 lety 20.07.2011 10:26 |  
                    0 0

                    :D, vsak ja vim .... dostaval sem zpravy :)
                    snad sem si so ani nezaslouzil.
                    S tim zachranenim skoro urcite souhlasim.
                    Dokonce s tim Rebickem to vidim podobne, .... myslim si (mozna je to jen podvedomi, mozna i uplna blbost) ze Rebicek sahne do kesene. A taky je dobre, ze je tam Natland jako (vnitrni, konstruktivni) opozice....., ono je treba trpelivost (a to nejen na nasi strane:).

                    • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.07.2011 10:59 |  
                      0 0

                      Panove, mluvite tedka trochu v hadankach vskutku nerad bych vas prirovnaval k jednomu mistnimu "znalci" pomeru..:-)). Tedy chapu, ze Rebickovci asi prevezmou oteze.. a Natland konstruktivní opozice? Ladislave, proc ta nedokoncena veta o Svobodovi? Vy vite, proc se Natland stahuje uz nyni?

                      • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                        mart     před 13 lety 20.07.2011 11:24 |  
                        0 0

                        omlouvam se martyni, to bylo o me pritomnost/nepritomnosti na VH. A o jedne mlade dame, ktera nas obcas trochu utre.
                        Ono takove utreni v pravy cast vubec neni spatna medicina :)
                        Jinak v tom nic nehledejte.
                        Tam nejsou zadna zakuklena tajemstvi, ani info od bafika.mart

                        • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.07.2011 11:47 |  
                          0 0

                          to ja se omlouvam, ze jsem zvedavy, vyjimecne me mene zajimala ta mlada dama a vice Natland s Rebickem ...:-)
                          ..to je tedy pekna pitomost! :-)

                          • Re: Proběhla mimořádná valná hromada

                            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.07.2011 14:18 |  
                            0 0

                            martyni, opravdu to nejsou jinotaje, ale takto podaná fakta, mart mi rozumí a má samozřejmě pravdu. A ten Svoboda skutečně zastupoval Natland (něco přes 5 mil. akcií tedy těch 70 %) a klidně by mohl hlasovat sám a nic by se nestalo.
                            Martyni, dobře jedno info od našeho staronového šéfa, ten hráč co by měl přijít na hostovačku je v zahraničí a momentálně sedí na lávce a nehraje. Jo a ven šel za velké peníze.