Hráči Slavie

Adam Hloušek už není hráčem Slavie

To, co všichni tušili, dnes potvrdil článek na serveru idnes.cz. Adam Hloušek už není ani administrativně hráčem Slavie a majitel jeho přestupových práv Miroslav Pelta jej upsal Jablonci.

Angažmá Adama Hlouška ve Slavii bude zřejmě na dlouhou dobu symbolem nepovedeného přestupu, jako byl donedávna případ  "mercedesu" Švancary.

Slavia koupila Hlouška z Jablonce před dvěma roky za obrovskou sumu údajně přesahující 20 milionů korun a přihodila nadějné hráče Jablonského s Kovaříkem, v té době již ligou prověřené ve Slavii a v Č. Budějovicích. Ze začátku zavládla mezi fanoušky Slavie spokojenost, protože klub získal velmi talentovaného hráče, který je odmalička slávistou. Hloušek byl jediným hráčem, který dokázal vstřelit branku Tiraspolu v nešťastném předkole LM a následně na podzim zářil v Gambrinus lize i v Evropské lize, především jeho výkon ve Valencii byl jedním z nejlepších individuálních výkonů slávisty v posledních dvou sezónách. V prvním jarním zápase se však Hloušek vážně zranil a do hry se vrátil až v průběhu podzimu minulé sezóny, kdy to však nebylo ono.

Finanční krize Slavie v zimě využil Miroslav Pelta, který od Slavie za 10 milionů korun koupil zřejmě rozhodující podíl přestupových práv Adama Hlouška a navíc další dva nadějné fotbalisty - Vaňka a Valeše. Hlouška pak těsně před startem ligy poslal na hostování do Kaiserslauternu. Ten v létě neměl finanční prostředky na uplatnění opce a Pelta tak pro něj sháněl jiné angažmá. Ačkoli se měl vrátit do Slavie, kam (podle dostupných informací) administrativně patřil, každý tušil, že jeho budoucnost rozhodně nebude spojená se Slavií, která o něm již od zimy zřejmě nemohla rozhodovat. Protože hráči Pelta nedokázal zatím sehnat zahraniční angažmá, vyšlo najevo, že hráč je registrovaný v Jablonci a ten jej má k dispozici k pohárovým utkáním. Slavia se v posledních měsících k Hlouškovi oficiálně nijak nevyjadřovala, podle diskuzních příspěvků O. Zlámala k tomu ani neměla oprávnění. Deník Sport přinesl informaci, že Hloušek patří Jablonci už od ledna a na hostování v Kaiserslauternu tak byl už z Jablonce a ne ze Slavie.

Slavia tak v součtu při transakcích s Jabloncem ztratila čtyři nadějné hráče, vesměs mládežnické reprezentanty a téměř s jistotou můžeme říci, že nezískala žádnou významnou finanční částku. Miroslav Pelta si tak může mnout ruce, díky katastrofálnímu vedení Slavie v minulých letech přišel prakticky zadarmo k čtyřem hráčům.

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 18:28 |  
    0 0

    Přátelé, dobře s námi "vyjebali"

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      mirecek1111     před 13 lety 13.07.2011 18:54 |  
      0 0

      Možná že bychom měli rovnou "udělat" Peltu. Trošku černého humoru, jenomže nám tak strašně schází člověk co se ve fotbalovém prostředí vyzná a ví co dělá.

      To přece už není náhoda, jeden průser za druhým, které mají společného jmenovate, diletanstní čínů osob ve Slavii.
      Začíná to od mládežnických reprezentantů, kteří výrůstají ve Slavii a přestupy do zahraničí pak kasírují v jiných ligových klubech, přes šílené podmínky za kterých k nám přestupují hráči a končí jejich neskutečně efektivními prodeji. A to ani nemluvím o samé podstatě sportovních přínosů hráčů co k nám v poslední době přestupují..

      A nehorší na tom všem je, že se pak na poput fanoušků udělá nějaký online rozhovor z nějakých člověkem co ve Slavii odpodívá za mládež apod. a člověk má ještě pocit, že je všechno ve Slavii vlastně v pořádku.

      Když už se nedokáčkáme člověka, který opravdu rozumí tomu co dělá, tak panabože, ať je ten ředitel aspoň Řebíček, protože ten je aspoň od mala Slavista a máme nějakou záruku, že se aspoň bude snažit, protože mu jde určitě o stejnou věc jako nám fanouškům.

      Když si vzpomenu na chování Platila když si vzal ten mikrofon před tím rozbouřeným davem...je to prostě ostuda..

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        qazwerty     před 13 lety 13.07.2011 19:13 |  
        0 0

        Jj, je to smutné, ale největším přestupem by v současné době byl příchod kvalitního fotbalového manažera...A k těm vyjmenovaným hráčům se klidně můžou přiřadit další jména, která v nedávné minulosti zamířila do Jablonce...A vlastně i Liberec udělal se Slavií skvělé kšefty...No, kdo je neudělal, že? :)
        Prostě by to chtělo udělat i průvan v kancelářích nejen v kabině týmu...

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Slawek     před 13 lety 15.07.2011 10:38 |  
        0 0

        Je to sice možná k smíchu, ale ještě před příchodem Platila do funkce GŘ dostal od Rosena nabídku na tuto pozuci právě Pelta!!! Hrůza, že ?

  2. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    tolsimir     před 13 lety 13.07.2011 18:41 |  
    0 0

    tak kdyz odectu ten pul rok co byl zranenej, tak vlastne za pulrocni hostovani Hlouska jsme zaplatili mozna az 15 milionu a 4 reprezentanty k tomu.. Platile?

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      skman     před 13 lety 14.07.2011 00:37 |  
      0 0

      tak prvni dva hraci (Jablonsky a Kovarik) sli za dolezala, to ze Platil udelal co udelal aby sehnal prachy je jina vec, kdyz se vam to nelibi tak jste mel sam vysolit penize v nouzi.

  3. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    klimi     před 13 lety 13.07.2011 18:50 |  
    0 0

    Fotbalista Adam Hloušek neprodloužil hostování v Kaiserslauternu a místo přestupu do zahraničí zamířil dočasně do mateřského Jablonce, kterému znovu patří na základě dohody mezi Slavií Praha a severočeským klubem už od ledna letošního roku.

    Že mi to něco připomíná?

  4. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Max1     před 13 lety 13.07.2011 19:51 |  
    0 0

    doufám, že současní majitelé dají jasně najevo, co si myslí o bývalém vedení. Doležal je na žalobu a měl by platit až zčerná zmrd

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      harry     před 13 lety 13.07.2011 21:31 |  
      0 0

      proč jen Doležal???

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 00:32 |  
      0 0

      Petr Doležal, Tomáš Rosen,Roman Vik,Petr Sisak-tomu by to v teplakach obzvlast sluselo,po dnesku to vypada i na toho Platila

  5. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    mpik     před 13 lety 13.07.2011 19:57 |  
    0 0

    Zítra jsem měl v plánu jít si pro novou permici na další sezónu. Nejsem si jist, jestli to za této situace udělám.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      travel (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 20:06 |  
      0 0

      Taky si počkám,co se po VH bude dít a podle toho se rozhodnu ohledně permice.

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Slawek     před 13 lety 14.07.2011 09:57 |  
        0 0

        Tato VH je mimořádná, zvolí představenstvo a dozorčí radu, aby mohla společnost vůbec fungovat. A taky podepsat přestupy. Do této chvíle to nebylo možné, proto pokud byl Hloušek do nynějška naším hráčem, je jím stále, neboť přestup může proběhnout až po VH. Pokud je už dávno hráčem Jablonce, pak nás taky dávno tahají za nos a vlastně podvádějí. Platil v tomto představenstvu určitě bude. Následovat bude VH řádná a tam teprve bude zformována opravdová struktura a je vysoce pravděpodobné, že vše ovládne AŘ !

  6. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 20:11 |  
    0 0

    Trefný komentář nějakého sparťana na idnesu:

    ,,Dalo by se říct...
    Pelpetum mobyle´´

    Však oni mají s Pekhartem také své zkušenosti...

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      mirecek1111     před 13 lety 13.07.2011 20:29 |  
      0 0

      To se nedá srovnávat, Pekhart šel do Sparty na hostování bez opce a přesně jak to domluvili tak to dopadlo, tedy že po půl roce odešel.
      Ve spartě si akorát myslí, že jsou pupek světa, tak z toho udělali divadlo. Na tom nebylo co řešit, když neměli opci.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 21:11 |  
      0 0

      Pekhartovi navyšovali cenu kvůli Norimberku, navíc Křetínský byl jedním ze tří lidi co financovali jeho příchod do Jablonce takže si ho chtěl taky trochu užít a zhodnotit;) Někdy v prosinci minulého roku jsem slyšel přímo z úst Karla Pitáka, že Pelta jedná v Norimberku , takže jeho odchod tam byl minimálně pul roku předjednán.

  7. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    capi (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 20:35 |  
    0 0

    Tak si to shrňme fungování Platila ve Slavii:
    - Prodal reprezentanta Hlouška a dva mládežnické reprezentanty dohromady za 10 milionů Kč
    - Zdá se, že Slavia plně nevlastní ani Čelůstku s Milanem Černým
    - Otázka je, kteří další hráči patří někomu jinému než Slavii
    - Při prvním licenčním řízení nepředložil nic a to ani ty, které stačilo jen okopírovat
    - Tuto skutečnost se snažil zamlčet před davem nespokojených fanoušků a ty svým výstupem vyprovokoval k násiílí

    Už jen to první znamená naprostý rozpor s péčí řádného hospodáře. Tento člověk by neměl sedět v managementu klubu jako je Slavie, ale měl by sedět. Zároveň je i vizitkou těch, kteří ho do klubu přivedli, tj. Rosena, na něhož se nějak zapomíná a nemělo by...

    Shrnuto: do této černé díry nemám nejmenší chuť dát ani korunu. Slávistou jsem od narození a zůstanu jím do smrti, ale jak jsem čekal s koupí pernamentky, tak toto je poslední kapka, že si jí nekoupím. Je mi smutno...

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      LordEdmund     před 13 lety 13.07.2011 21:19 |  
      0 0

      Kvalitní rozbor, souhlasim až na tu permici.Jsem trochu optimista a doufám , že na valné hromadě bude tento sparťanský kazisvět vyhozen ze Slavie.Klidné ať mu podékují,když na to má někdo žaludek, já si s chutí odplivnu.
      Nechápu, jak mohl Rosen přitáhnout do Slavie ćlověka, kterej je od malička velkým sparťanem a spolupracoval úzce s Machem . To je asi jako kdyby generálním ředitelem na spartě udélal někdo Řeháka. I kdyby takový člověk měl obdorné předpoklady, tak to nikdy nemůže přinést nic dobrého. Navíc Platil působí dojmem, že nemá ani ty předpoklady.
      Už jen to, že odborník přes bezpečnost předstoupí s informacemi,jaké měl pŕed rozvášněný dav, je na pováženou.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      harry     před 13 lety 13.07.2011 21:34 |  
      0 0

      nějaký místní rektální speleolog (nemusím doufám jmenovat,ty figury se tu profilují už řadu let..) ti stejně odvětí,že vidíš vše v černých barvách a vše bylo dané situací,která se občas "sinusoidě úspěchu a neúspěchu" vyskytne..

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 17:49 |  
      0 0

      Capi ještě Platil daroval dva reprezentanty Tuniska úplně zadarmo, potom daroval brankáře Jaakkolu opět zadarmo do Skotska a teď daroval pro změnu opět zadarmo stopera Koubského do Trnavy. Všichni byli samozřejmě pod smlouvou ve Slavii. Kdyby byly za každého 3 mil., tak máme teď 12 mega a můžeme slušně posílit. Někdo by mu měl už konečně říct, že hráčí jsou zboží ...

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        travel (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 22:07 |  
        0 0

        Na to už je trochu pozdě Ladislave,teď je důležitější,aby přišel novej sportovní ředitel a hlavně,aby ho vykopli.

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.07.2011 13:24 |  
          0 0

          Travele, máte samozřejmě pravdu, ale já tu poslední větu myslel ironicky.

  8. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    podol (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 20:49 |  
    0 0

    To jsou ty perfektní akce ekonomického odborníka.Nebudu to
    rozvádět,toto téma bylo mnohokrát popsáno.I já vyčkám s koupí
    permice na výsledky valné hromady,zda udělá pořádný průvan ve vedení Slávie,vč.jejího souč.GŘ,zda požene k odpovědnosti autory
    tunelu,který ve sportu nemá obdoby a mohl stát Slávii i její existenci.A konečně zavede pořádek a výkony vedení,které bude pracovat ve prospěch Slávie a ne naopak.Když to neudělá a vše zůstane při starém,nebudu
    financovat poměrně vysokou částkou(pro mne důchodce) další
    pokračování stejných aktérů.Nejsem si jist,zda jsme při udělení licence a následném vyrovnání dluhů nejásali předčasně.Ale rád
    se budu mýlit.Podol

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 23:09 |  
      0 0

      Berme to realisticky. I kdyby se hodně věcí změnilo k lepšímu, ještě nám nějakou dobu budou padat kostlivci ze skříní. Hloušek je asi jeden z těch větších...

  9. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    piero (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 21:17 |  
    0 0

    Nechci malovat čerta na zeď, ale mám dost oprávněný dojem, že je vše ještě nijak. ˇŽádný jen trochu zkušený investor by nenechal svého podřízeného dělat tak špatná rozhodnutí, jako prováděl v poslední době " ředitel" Platil Hloušek, Míňa i Čelůstka ). Navíc poslední oficiální vyjádření přes Zlámala můj názor potvrzují. Jsem přesvědčen, že kroky Platila jsou účelově řízené. Co je tím účelem se můžeme jen domnívat a já si myslím, že jde o vyvádění peněz mimo klub ! Slyšel jsem názor, že jde o shraňování peněz na koupi stadionu, aby mohl být součástí velkého prodeje i s klubem??? Ale na to kdo řídí Platila jsou dvě verze buď je to dřívější "majitel" nebo dokonce ten " utajený ".

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      bongor     před 13 lety 15.07.2011 13:17 |  
      0 0

      Toto "čertovské"hodnocení má nejspíš hodně blízko k pravdě.Samozřejmě platil není hlupák,ten ho jenom hraje.Za nitky
      tahají jiní.Jde pouze o to ,jak vyvést ze Slavie ještě ty poslední drobečky toho,co má cenu.Správně to hodnotí přítel podol,jde o nejrozsáhlejší a nejdokonalejší tunel v českém sportu,když ovšem
      pominu Sazku.Ale v sazce jde pouze o peníze,tady jde o desetitisíce
      slávistů a o jejich životní lásku.A proto se těžko někdo může divit "květnovému"povstání mladých.já na jejich místě bych nejednal jinak.
      A tak :Ven se všemi,kteří se jakoukoliv měrou zasloužili o náš úpadek.začít třeba od nuly,ale hlavně se zbavit těch vší,co nás ještě pořád vysávají.

  10. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Viking     před 13 lety 13.07.2011 21:38 |  
    0 0

    Platile ty zmrde!!!

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      harry     před 13 lety 13.07.2011 21:41 |  
      0 0

      to se přece neříká....je to schopný krizový manažer,což ostatně již několikrát ukáźal.....

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Viking     před 13 lety 13.07.2011 21:45 |  
        0 0

        Platil prodal A reprezentanta Hlouška a dva mládežnické reprezentanty za deset milionů. Svině sparťanská.

        Když je takovej krizovej manažer, tak proč nevyhází ty kreatury Tomasovou, Držmíška nebo se nevysere na fanzone? Lempl jeden. A ještě si bude otvírat hubu na ty, kteří poslední roky pravidelně sypou nekřesťanský peníze za vstupný.

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          polin     před 13 lety 13.07.2011 21:47 |  
          0 0

          Když čtu tady ty příspěvky proti Platilovi tak je mi smutno že fandím stejnému klubu jako vy. Je to hnus a je mi z vás špatně. Víte prd, krom toho co jste si přečetli ve Sportu a dovolujete si tady někoho urážet. Fuj!

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            Viking     před 13 lety 13.07.2011 21:51 |  
            0 0

            Takže na soupisce Jablonce pro evropské poháry je vlastně úplně náhodou a v zimě se přeregistrovat do Jablonce nenechal???

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 21:53 |  
            0 0

            Tak Hloušek nikdy celej Slavii nepatřil ,ale o tom že Slavie potřebuje 10 milionu a o tom ze Pelta pomohl se vyjadril sam Platil.... Jednoducha dedukce z dostupnych vyjadreni a indicii je ze to byl zase skvělý kauf... Stejne jako znehodnoceni tuniských reprezentantu...

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            podol (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 22:04 |  
            0 0

            Jsem odpůrce hrubosti a urážek,ale pokud se dnes někdo tak ohnivě může zastávat pana GŘ po jeho působení ve Slávii,tak ví
            a zná o mnoho více než my všichni Slávisté,nebo ignoruje zcela
            fakta a nepravdy,které pan GŘ bez vysvětlení pronesl.Ta poslední
            možnost je ta,že se jedná o příbuzného,či dokonce někoho zapojeného do oněch akcí.Když se mýlím vč.sportovního tisku,,zcela jistě pan GŘ to všem Slávistům zítra veřejně vysvětlí.
            Jistě čte sportovní tisk a záleží mu na své cti..Podol

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            opicemag     před 13 lety 13.07.2011 22:07 |  
            0 0

            Tak nám sděl informace, proč by měl být vidět v lepším světle.

            • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

              polin     před 13 lety 13.07.2011 22:14 |  
              0 0

              Nejsem ani příbuzný, ani zasvěcený! Ale vycházím z hodnot na kterých je postavena Slavie a to slušnost, úcta a inteligence! To byl od začátku rozdíl mezi námi a Spartou. Když to zde čtu, rozdíl již asi není. Občas je nutné dělat rozhodnutí, která nejsou populární. V zimě jsme potřebovali 10 mil. Tak je Platil sehnal. Věřím, že kdyby to šlo udělat jinak, tak by to udělal. Slavie se zachránila, vypadá to, že se stabilizuje, vyrovnává rozpočet. Vše začíná jít k lepšímu, a to i pod Platilem. Hráči na jaře nejednou uvedli, že hrají jen kvůli němu, protože jedná fér a snaží se! Co do háje chcete? Mám pracovní sen a tím je pracovat pro Slavii...a přesto že jsem Slávista tak si jsem jist, že do půl roka bych zde byl za hajzla, zloděje, amatéra...je to smutné

              • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                Ferguss     před 13 lety 14.07.2011 08:53 |  
                0 0

                Naprosto nechápu jak může toho hajlzla někdo obhajovat. Platil je prostě slizkej had co má známosti. Vždycky byl a vždycky bude, už za komančů byl soudruh Platil stejný. I když jsme potřebovali 10 mega neříkej, že Hloušek a Vaněk nešli prodat za více než za zmiňovanouz částku. A opravdu nevěřím, že v tom Platil nemá osobní zájem.

              • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                tantalos     před 13 lety 14.07.2011 10:28 |  
                0 0

                Jestli je podle tebe lhaní, podivné prodělečné obchody a štvanice proti fanouškům vlastního klubu v souladu se slušností, úctou a inteligencí, tak musím litovat, že lidi jako ty mají tu drzost se hlásit ke Slavii. Samozřejmě není každý fanoušek inteligent, ale omlouvat tak velká svinstva dokáže jen hodně prodejná ku.va.

                • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                  polin     před 13 lety 14.07.2011 10:36 |  
                  0 0

                  V dané době nutné obchody! A nevím co děláš za práci ty ale já z praxe vím, že když někdo MUSÍ získat peníze, tak ho většinou Ti ostatní oškubou. Tak to prostě je. Štvanice proti fanouškům? co tím máš na mysli? Vystupování proti individiím co se postavily proti Slavii, když nechali přerušit utkání poháru? V takovém případě je ještě měkký. Osobně bych byl proto aby každého kdo šlápl na trávník tam už nikdy nepustily. A teď do mě, ale stojím si za tím!

                  • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                    Khadgar     před 13 lety 14.07.2011 11:24 |  
                    0 0

                    Jak už jsem psal níže, ty si opravdu myslíš, že jediná ochotná osoba byl Pelta a jeho podmínky byly nejlepší? Prosímtě, který příbuzný nebo kamarád Platila seš?

                    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                      polin     před 13 lety 14.07.2011 11:35 |  
                      0 0

                      Jen proto, že nesouhlasím s urážkami nemusím být příbuzný či kamarád.

                  • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                    tantalos     před 13 lety 14.07.2011 11:25 |  
                    0 0

                    Na jedné straně na Slavii chodily nabídky pomoci, které ignoroval, na druhé dělal "nutné obchody". Dokonce anio nenechal chudáka Dembelého, aby si vydělával na jídlo rozdáváním létaků, ale aby se obrtál na fanoušky, to ne. Evidentně on, nebo lidi, kterým dělal bílého koně, potřeboval tyhle "obchody" opravdu nutně.
                    Mimochodem, na trávník vstoupilo zhruba tisíc diváků, možná ještě víc. A většinou to byli ti nejvěrnější. To by různým hajz..m vyhovovalo, dkyby Slavia hned měla o tisíc věrných fanoušků míň.

                    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                      polin     před 13 lety 14.07.2011 11:43 |  
                      0 0

                      Já neříkám, že vše co Platil udělal bylo správně. Nechci to dohledávat, ale neodstavil Dembelého Petrouš? Nejvěrnější fanoušek by neodepřel svému týmu, který ze všeho nejvíc potřebuje peníze hrát o možný postup do Evropských pohárů. To mohl udělat jen zabedněnec! Píšeš o nabídkách pomoci. A o kolika tutových víš? které jsi viděl? četl? kolik jich konkrétně znáš? Sorry ale pokud sleduješ Slavii jako já, tak můžeš vědět maximálně to co se napsalo v novinách. A kdo říká, že to je všechno pravda? Dneska se novinářům nedá věřit ani podpis pod článkem ale všichni se tím ohání jako tím nejpravdivějším pod sluncem. Je prostě ubohé někoho slovně napadat a urážet, na základě toho co sis přečetl v novinách neověřil a víš o tom hovno.

                      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 18:07 |  
                        0 0

                        poline mám dotaz. Výše píšete, že vycházíte z hodnot na kterých je postavena Slavie a to slušnost, úcta a inteligence! Dobře. A jak jde s těmito hodnotami dohromady Platil, o kterém bývalý šéf Sparty Mach prohlásil, že mu pravidelně platil úplatky a dokonce mu zaplatil i dovolenou ? A neříkejte, že to nebylo prokázáno, samozřejmě bylo a proto Platil odešel od policie.

                        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                          polin     před 13 lety 15.07.2011 16:08 |  
                          0 0

                          Zdravím Vás Ladislave a přijměte prosím omluvu, že Vám odepisuji až dnes. Samozřejmě máte pravdu, že nositeli hodnot by měli být i zaměstnanci klubu včele s GŘ. I když to je dnes asi trochu utopie. Ono ruku na srdce, těch kteří v této zemi nepřijali nebo nenabídli úplatek je pramálo a troufám si tvrdit, že by se zde našlo i celá řada lidí, kteří okrádají svého zaměstnance. Ať je to rohlík u prodavaček, či krabička šroubků někde v dílně. Tím chci říci, že člověk čistý jako Lilie asi není. Ale neberte prosím má slova jako bianco obhajobu pana Platila. Nemohu soudit jeho charakter, protože ho osobně neznám. Ale ze stejného důvodu o něm nemohu napsat jako někdo zde předemnou, že je "zmrd"??? A skutečně se domnívám, že v dané situaci se zachoval tak jak bylo nutné. A vážně bych byl rád pokud bychom věřili slovům hráčů, kteří nejednou zmínili skutečnost, že zůstávají a hrají hlavně díky panu Platilovi. Protože s nimi jedná fér a komunikuje..... Svět není jen černý nebo růžový....a zde to skoro není diskuze ale tabule hanby. Málo kdy zde čtu pozitivní příspěvek a to mi přijde opravdu smutné....

                          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.07.2011 18:05 |  
                            0 0

                            Také Vás zdravím Poline, samozřejmě máte pravdu, že svět není "černý a bílý" a že jsme nikdo nebyl v tehdejší situaci ředitele Platila a také, po bitvě je každý generál. Ale přesto si dovolím tvrdit, že jeho obchodní politika z hráči Slavie je velmi mizerná, až katastrofální (měřeno ekonomickými měřítky). Ale ono je to také hlavně o lidské soudnosti, nejsem odborník v tomto oboru, vezmu si k sobě někoho kdo jím je. No, co bylo, to bylo a už se to nevrátí. Teď už je ale ve Sllavii jiná situace a rozhodují Vojta s Řebíčkem. Podle informací, které mám, tak Platil pravděpodobně ve Slavii zůstane, ale na 99% bude odejita Tomasová.

                            • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                              travel (přítel SN)     před 13 lety 15.07.2011 19:23 |  
                              0 0

                              Ladislave,mám na Vás dotaz.Když máte takové informace,nevíte něco ohledně nového(doufám, že bude) sportovního ředitele?

                              • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.07.2011 10:01 |  
                                0 0

                                Travele, to mě přeceňujete, to nevím a můžu jen odhadovat, ale tipnul bych si, že to bude dělat Řebíček. On schopnaj je, některé hráče už přivedl, ale je ve fotbalovém prostředí nový. Chce to všechno čas.

                    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                      JS (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 14:12 |  
                      0 0

                      jsi mimo, už buď prosimtě zticha.. jestli nevidíš všechnu tu špínu a tunely, co se za poslední roky ve slavii objevily, tak si prostuduj všechny články co o tom byly sepsány, (z věrohodných zdrojů ne z BleskuSportu), koukni na Reportéry, českou pozici, pak si dej dohromady dvě a dvě.. a přestaň se navážet do věrných zoufalých fanoušků za vstup na hrací plochu. Argument s penězi za evropské poháry je tak zcestný a směšný, že každý, kdo ho použije, by si měl sám dát facku, aby se probral

                      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                        polin     před 13 lety 15.07.2011 16:10 |  
                        0 0

                        Argument fyzického násilí je zpravidla projevem primitivnosti. Proto mě omluvte ale více opravdu nebudu reagovat na Váš příspěvek!

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            harry     před 13 lety 13.07.2011 22:10 |  
            0 0

            na krasoduchy tvého ražení nemá opravdu nikdo náladu.....

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            janko (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 22:10 |  
            0 0

            a kde ty jsi se tady vzal? Dle mého je to už jen dojezd těch jarních sraček. Pelta ho odkoupil poslal do němec a kdyby uplatnili opci, jak panové asi počítali, tak shrábnul prachy, platil možná nějaké všimné a byl klid. Problem je že není opce, tak se hladina opet rozbouřila a jsme zase za blbečky. Míňa a Čelda čekají na VH, ale Hloušek se pakuje.. Prostě Natland i AŘ v tomto případě asi nemohou mnoho dělat, stalo se to před jejich příchodem... Doufam ale, že tu škodnou vyhodí...

            • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

              Viking     před 13 lety 13.07.2011 22:34 |  
              0 0

              Na valný hromadě se stane sportovním ředitelem policajt - vyděrač mladej Řebíček. Všichni v lize se už z tria Držmíšek - Řebíček - Platil třesou strachy.

  11. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Edisni     před 13 lety 13.07.2011 22:03 |  
    0 0

    Nedelejte si iluze, Platil ve Slavii s nejvetsi pravdepodobnosti zustane i po valne hromade.

    Platil neni ani idiot ani zaskodnik a ve sve pozici nejspis nemel moc na vyber, kdyz tohle podepsal. Je ale velka chyba, ze nikomu ze Slavie fanousci nestoji za to, aby jim tyhle veci vysvetlili.

    Pak se nemuze nikdo divit, ze budou fanousci porad nasrani a na zapasy chodit nebudou. Bohuzel duveryhodnost Slavie je smerem k vlastnim fanouskum porad na bodu mrazu.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      janko (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 22:24 |  
      0 0

      apropo, co naše SDS? Předpokladám, že teď je klid jen z duvodu čekaní na VH a ze pak se obratí na "nové" vedení s dotazem jak si představují spolupraci s fans a s požadavkem na vysvětlení některých "nedorozumění". Nebo už je konec?

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        quelhar (admin)     před 13 lety 13.07.2011 22:34 |  
        0 0

        Urcite se na nove vedeni obratime. Konec neni, schazime se porad (mene casto nez na jare), ale nic konkretniho jsme nevyresili ani nedomluvili, tak nebyly ani zadne vystupy. Po valne hromade snad budeme vedet na cem jsme.
        Natland nase poznamky a pripominky k situaci ve Slavii (a predevsim ve vztahu k fanouskum) uz delsi dobu zna.

        Ciste za sebe - priznavam, ze si neumim predstavit, jak takova restrukturalizace klubu probiha. Ale z toho, ze se navenek prakticky nic nemeni jsem tedy dost zklamany. Nevim, treba je to opravdu tim, ze predstavenstvo neni v soucasnem slozeni funkcni a rozjede se to po VH. Ale asi nejsem sam, ktery si vyvoj pod novymi majiteli predstavoval trosku jinak.

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 23:14 |  
          0 0

          Myslím, že před 2-3 měsíci bychom za stávající scénář byli všichni šťastní.

          Podle mě je nutné hlavně restrukturalizovat dluhy, co se nestihne umořit letos v létě, na to se musí sjednat realistický splátkový kalendář, třeba s nějakým přiměřeným (!!!) bonusem pro vstřícnou protistranu.

          Postavit jinak hráčské smlouvy, zprůhlednit hospodaření pro silné sponzory, vytvořit přiměřený klubový aparát, který bude efektivní. Určitě to bude nějakou dobu trvat.

  12. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    edenian     před 13 lety 13.07.2011 23:08 |  
    0 0

    A ja jsem rad, ze si to svy maso Pelta odnesl, oba jsou stejny smejdi.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 00:55 |  
      0 0

      Přesně tak, ať jde Hloušek, kterej se holedbal jakej je to od narození slávista třeba do prdele.

  13. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 23:19 |  
    0 0

    Zajímavé je, že nejen slavia.cz, ale i fkjablonec.cz zarytě mlčí.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 23:50 |  
      0 0

      Honziku ted se OZ musim zastat vsechno nemuze byt hned :-)

      webmaster | 13.7.2011 21:56:07
      Dobrý den, já nevím okolnosti ani jeho přestupu k nám, který jak pamatujete byl v době největší předtiraspolovské euforie(což bylo prezentováno jako největší přestup do Slavie vůbec), ani situace po jeho zranění po utkání s Bohemians Praha, ani vývoje našich závazků, ani toho současného stavu. Respektoval jsem to, že se transakce, která přišla v době téměř klinické smrti Slavie, nekomentuje, což se dnes večer změnilo. Předpokládám, že se k tomu vyjádříme, víc vám já sám v tuto chvíli odpovědět neumím.

  14. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Khadgar     před 13 lety 14.07.2011 00:49 |  
    0 0

    Jenom k argumentům, že Platil neměl na výběr a jinou možnost...
    Jeden ze sponzorů veřejně prohlásí, že vysolí 5 mil. z vlastní kapsy jako odměnu, tzn. nevratný výdaj, hráčům za vítězství v poháru. Ale nikdo z těchto dlouholetých sponzorů s úzkými vazbami a vztahy ke klubu nechtěl dát 10 mil. za práva na stabilního hráče zákl. sestavy, všeobecně uznávaný talent a reprezentanta. Zájem měl jedině Pelta. JEDINĚ Pelta.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Viking     před 13 lety 14.07.2011 07:40 |  
      0 0

      Přesně tak. Odečti si od těch 10 mega ještě Vaňka s Valešem - takže jsme koupili Hlouška za 25 a prodali zhodnoceného (u nás si udělal větší jméno) za 5. Jak by řekl Horst Fuchs - a to se vyplatí!

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Slawek     před 13 lety 14.07.2011 09:34 |  
      0 0

      Toto je správná připomínka. Pelta je hajzl a kdo s ním chce obchodovat za podmínek, které on určuje je diletant a nemá na úrovni ligy co dělat. A skutečně, Pepík Mixa by těch 10 mio uměl poskytnout taky. Dal už mnohem, mnohem víc a nezištně, na rozdíl od toho prasete.

  15. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 00:54 |  
    0 0

    Mě je z toho normálně na blití a někomu bych dal pěstí nejradši.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      edenian     před 13 lety 14.07.2011 12:37 |  
      0 0

      Pojed do Jablonce :-), tam je vzdycky veselo. Hodne vody a tak...

  16. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 09:35 |  
    0 0

    ja bych snad i peltovi podekoval, protoze si snad ti dnes zodpovedni uvedomi, ze ten pan, ktery to ted vede (platil) tady proste nemuze zustat. a to uz jen proto, ze duvera v jeho osobu je navzdy narusena. alespon ja toho pana ve slavii nechci! mozna delal co musel, mozna mu krivdime, ale akce hlousek neni jediny duvod proc toho pana nikdy nebudu tolerovat.

  17. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 09:35 |  
    0 0

    ja bych snad i peltovi podekoval, protoze si snad ti dnes zodpovedni uvedomi, ze ten pan, ktery to ted vede (platil) tady proste nemuze zustat. a to uz jen proto, ze duvera v jeho osobu je navzdy narusena. alespon ja toho pana ve slavii nechci! mozna delal co musel, mozna mu krivdime, ale akce hlousek neni jediny duvod proc toho pana nikdy nebudu tolerovat.

  18. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    Viking     před 13 lety 14.07.2011 09:53 |  
    0 0

    Když jsme Hlouška za cca 25 kupovali (a přihodili členy rodící se U21 Kovaříka a Jablonského, tedy dohromady cca 30-35 mega), tak se mi to zdálo dost ale budiž - viděl se v něm velký potenciál, Kovařík s Jablonským nehráli tak to prostě bylo nějaké manažerské rozhodnutí.

    Ale naprosto nechápu, proč v zimě jsme za 10 mega prodali Hlouška a Vaňka s Valešem k tomu, to znamená, že výsledkem celé té transakce je ztráta 15 mega v penězích a čtyři mládežničtí reprezentanti k tomu - to v zimě stál reprezentant Hloušek cca 5 mega?

    TO DO PRDELE NEMOHL V ZIMĚ PLATIL PŘIJÍT ZA NĚJAKÝM SLÁVISTOU S NABÍDKOU, AŤ ODKOUPÍ HLOUŠKA ZA NĚJAKÉ PENÍZE A BUDE MÍT PROFIT Z JEHO ODCHODU? TO FAKT NIKDO TAKOVÝ NEBYL? NIKDO NECHTĚL KOUPIT PRÁVA NA HLOUŠKA A ON MEZITÍM MOHL KOPAT ALESPOŇ U NÁS A MOHLI JSME MÍT VALEŠE S VAŇKEM? SOUDNÝ ČLOVĚK PROSTĚ NEMŮŽE TOMUHLE VĚŘIT ŽE VŠECHNO JE TAK KŘIŠŤÁLOVĚ ČISTÉ.

    Pokud se k Platilovi zvolí v pondělí do vedení mladej Řebíček ( http://www.novinky.cz/krimi/198874-zmizel-svedek-v-kauze-proti-bratrovi-exministra-rebicka.html) a pořád tam bude trůnit ta neschopná Tomasová, tak to už je fakt squadra azzura.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 10:19 |  
      0 0

      Kazdopadne to je naproste silene a platil pokracoval v te vlne silenosti, co se ve slavii dely.. at uz s dobrym nebo spatnym umyslem, ten clovek musi ve slavii skoncit, jinak to bude hodne spatne..

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Viking     před 13 lety 14.07.2011 10:43 |  
        0 0

        Slavia nepotřebuje posily ale kvalitní management. Kvalitního člověka přes finance jsme snad nikdy neměli, po sportovní stránce byl poslední Říčka. Jinak amatér nad amatérem.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      capi (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 10:48 |  
      0 0

      Myslím, že sis odpověděl sám. Určitě by se někdo našel. Stejně jako bylo víc zájemců o Slavii, ale s mnohými nikdo ani nechtěl jednat. Proč asi? Možná proto, že by z toho někteří lidé neměli zajímavou provizi a taky by si nemohli rozehrávat ve Slavii své hry.
      Bohužel od začátku o Slavii nejde, jde jen o peníze. To by bylo v pořádku, pokud by to fungovalo aspoň trochu košer. Ale není náhodou, že Slavii v těchto dobách řídí člověk, který je kovaný sparťan a navíc ještě musel za zvláštních okolností odejít od Policie. V tomhle se ale bohužel asi nic nezmění, ani když stávající vlastníci ho vymění, protože přijde jiný člověk, který musel za podezřelých okolností odejít od policie.
      Není náhodou, že nás koupil zrovna Natland a Řebíček. Spousta lidí (a sem tam nějaká městská část s nimi propojená) zřejmě má své peníze uložené ve stadionu a je potřeba je mít pod kontrolou.
      O víkendu se odjíždí na herní soustředění. Když nepočítám Pospěcha (kterého nekoupit za 1 milion by byla stejná prasárna jako je tento způsob prodeje Hlouška) a Čontofalského, tak nemáme jedinou posilu a přitom nemáme pořádně koho postavit do obrany a vlastně pořádně ani do zálohy...

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Jiri1     před 13 lety 14.07.2011 13:50 |  
        0 0

        Zdravim , oprostil bych se od pojmu , ze nas ridi kovany Spartan atd., muzete mi verit , ze to v byznysu panu Pa P nehraje zadnou roli, Hlousek se proste do Edenu vratit nechtel a tak misto tzv. neprodejnych Proska a jeste 1 hrace se nakonec s chuti pakoval prave Hlousek, co je smutne , ze nam tady nekteri tzv manazeri kvakaji nesmysly o neprodejnosti hracu, ale nebyt Hlouskova navratu do vlasti , tak by poznal Jablonecky raj nejspise prave Prosek.Valna hromada mnoho nezmeni, necekejte zmenu v prestupove politice klubu, necekejte zmenu smeru , ktery zcela jasne rika , ze na podzim mame 30 az 40 milionu. Navic nam zase v soucasne dobe chybi kes nebo-li hotovost a i to mohlo hrat svoji roli. Nechal bych reci o zradcich a pod., je treba vytvorit silny tlak , aby vedeni pochopilo, ze fandove nejsou tupci a zacalo jednat. Ty permice mi k tomu prijdou dost idealni, zatim je jich prodano do tisice a to by mohlo zabrat, protoze marketink i pres upornnou snahu zatim znamky oziveni vykazuje jen velmi pozvolna. Samozrejme , ze i trener by nemel drzet hubu , ale mel by se aktivne zapojit do tlaku na vedeni , nebo ho tesi , ze v obrane budou alternovat utocnici Zakostelecky a Hurka. PRITOM , TREBA PETROUS HOVORIL, ZE MA VYHLEDNUTO AZ 8 HRACU STREDNI GENERACE , ALE KVULI FINANCIM SE NEREALIZOVAL VLASTNE ANI JEDEN. Velmi smutne je tady cist od Slavisty takovy canc o tom, ze vsichni , kdo vstoupili na travnik jsou zlocinci a ti kteri to psychicky nevydrzeli a vzali neco do rukou vrahouni, to mi prosim vysvetlete , proc treba Olomouc nebo i Boleslav sve jasne identifikovatelne fandy proste policii i pres velke pokuty od svazu nevydai. Policii nezavidim, stejne jako neberu kecy pubertaku typu Strasaka k lidem , ktery delaj tu nejtezsi a nejrizikovejsi problematiku tj. extremizmus , obcas bych pral prave nasemu cadskemu predakovi nebyt volny vikendy, delat ve dne v noci , aby se par blbcu mohlo tzv. svobodne projevit, ale to nic nemeni na tom, ze Platil proste lidsky zklamal a frustraci fandu by mel pochopit , protoze klub , kteremu fandi treba skody za sve fandy i plati a sve fandy policii rozhodne nevydava ani je nebonzuje.

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          capi (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 17:27 |  
          0 0

          Ta poznámka o Sparťanovi byla jen o tom, že tyhle užasné obchody může dělat zcela bez jakýchkoliv skrupulí. Neskutečný je argument, že v té době to bylo životně nutné a přitom existujou desítky movitých fanoušků Slavie, kteří by rádi pomohli a rozhodně ne za takovýchto podmínek, pro něž nejsem schopen najít slušné slovo. Jenže Platil a spol jednoznačně několikrát ukázali, že je fanoušci nezajímají a přitom právě pro ně se ten fotbal dělá. To je jen důkaz, že ta hra se skutečně netýká primárně záchrany a světlé budoucnosti Slavie. Oni jen potřebují, aby Slavie fungovala a to v první lize a tím neztrácel hodnotu stadion a ještě se dali dělat kšefty s mladými hráči.
          Fanoušci skutečně mají jediný reálný způsob vyjádření svého názoru a to je zastavení jakýchkoliv plateb do klubu, tj. nekupování pernamentek ani jednotlivých vstupenek. Pak možná některým (Platilovi ne, takový optimista nejsem) dojde, že je potřeba brát fanoušky jako partnery a zákazníky a ne jako nepřátele, jak se to teď děje.
          Pokud je policejní hon na fanoušky za to, co se v Edenu stalo, tak by měl být podstatně větší hon příslušných policejních útvarů na ty osoby, které Slavii do této situace dostali a mají trestněprávní zodpovědnost, tj. členové statutárních orgánů a případně generální ředitel, pokud nebyl členem představenstva, ale měl pravomoc uzavírat závazné právní dokumenty. Jejich konání je pro společnost podstatně nebezpečnější než pobíhání náctiletých v kapucách po stadionu a jeho ničení. To samozřejmě nepodporuju, ale chápu. Sám jsem cítil a stále cítím velkou frustraci, ale kromě nezakoupení pernamentky (po mnoha letech) to je asi tak jediné, co mohu reálně dělat.

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            vizzir     před 13 lety 15.07.2011 10:50 |  
            0 0

            NECHAPU, proc ty prava treba neprodal ROSENOVI, ktery platila do Slavie privedl. Nebo aspon nejake z jeho firem. Co by mohlo byt jednodussi... To se v Rosen bal, ze by prodelal? nebo je to opravdu takovy ignorant?

  19. na tohle je jen jedna reakce

    JS (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 14:02 |  
    0 0

    PLATIL VEN!!!

  20. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    travel (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 16:09 |  
    0 0

    Komentář od OZ k situaci kolem Hlouška:
    Re: Re: PERMICI NEKUPUJU
    webmaster | 14.7.2011 12:56:16
    Ke změně poměru vlastnických práv na Adama Hlouška došlo před Vánocemi v době, kdy jsme měli obrovské problémy, které si určitě pamatujete, jeden fotbalista dal výpověď, hrozilo to u dalších, hrozila insolvence. V novinách se o tom psalo, i když to ani jedna strana dle dohody nekomentovala. Já bych byl samozřejmě raději, kdyby se už při přestupu Hlouška z Jablonce do Slavie zveřejnilo, jak rizikový krok to může v případě nepostupu do LM přes Tiraspol, být. A uznejte sami, tohle říct před v té době prostě nešlo. Svoje sehrálo pak i jeho zranění kolene. Jinak ta záležitost není uzavřená, Slavia na tom má stále svůj jistý podíl, o tom, kde bude Hloušek hrát, se rozhodne v příštím týdnu.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Viking     před 13 lety 14.07.2011 16:24 |  
      0 0

      Kecy, nějak OZ taktně pomlčel, že Hloušek se mohl nabídnout třeba spřátelené firmě jako investice a ne prodat za pět mega Peltovi.

      O tom kde bude hrát se bude rozhodovat v příštím týdnu a Jablonec už ho má na soupisce pro EL...

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      podol (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 16:41 |  
      0 0

      pane webmastere,Vaši odpověď a vysvětlení neberu.Vysvětlení mělo
      přijít v době,kdy se o Hlouškovi jednalo a uzavíraly dohody.To by
      bylo vůči příznivcům čestné a řada z nás by to i uznala.Byla to těžká doba.Ale takový dnešní šok pro všechny,jak nevýhodné pro Slávii
      se děly věci a transakce,to je neomluvitelné.Nervím,jak chcete dnes
      přesvědčit příznivce,aby si kupovali permice,když máte takové neférové kostlivce ve skříni.Máte ještě nějaké další?Podol

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 19:47 |  
      0 0

      Normálné sprostej nejsem ale teď jsem nasranej jak bůček! Proč práva neprodali bývalým hracum slavie pro ktere nebylo problem slozit tech 10m , nebo jakkemukoliv Slavistickemu sdružení! Myslim ze vybrat 10m od fanousku neni problem! Stejne jako by nebyl problem jak nekdo prodat prava nejake spřátelené firmě!! Platil nebo kdo to dohadoval ať jde do prdele. Každopádně téma Hloušek už je půl roku OFFTOPIC.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 16:45 |  
      0 0

      No nevím. To že 18letý hráč chce zůstat ještě 2 roky a pak jít dál mi náladu moc nezvedá :-) Ale jinak je to moc sympatický kluk a jsem na něj zvědavý.

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 17:20 |  
        0 0

        Pozor, otázka byla když budeš hrát v základu Slavie a dostaneš se do repre "21". To je pak jiná situace. No nevím, jestli to zvládne. A on taky odpovídá - ALESPOŇ dva roky. Ale je to taková nešťastná otázka a tomu odpovídá i nešťastná reakce hráče.

  21. Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

    klimi     před 13 lety 15.07.2011 11:03 |  
    0 0

    Zdravím.
    Mám další dotaz k VH:

    Co od ní vlastně máme očekávat nebo trochu jinak: O čem se na ní bude rozhodovat?

    Díky

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      Jiri1     před 13 lety 15.07.2011 11:28 |  
      0 0

      Tak predevsim bude asi upraveno predstavenstvo a dozorci rada , aby odpovidali novemu majetkovemu usporadani, to same , maji se zmenit stanovy spolenosti, zrejme bude zapracovan novy system blokace a vykonu prav, bude se schvalovat clovek na povinny audit , budou se samozrejme schvalovat inejake dalsi veci, ale Ja si myslim, ze nejvyznamejsi asi budou tyto body . Co lze cekat, z hlediska nejakych sportovnich veci asi nic podsstatneho, mozna par personalnich zmen, mluvi se zase o Tomasove a moznem odchodu Zlamala.

    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

      bongor     před 13 lety 15.07.2011 13:40 |  
      0 0

      Já nevím,my jako kluci jsme vždycky dělali valnou hromadu tak,že jsme se postupně svalovali jeden na druhého,až vznikla valná hromada.Třeba to bude zase taková sranda,jako to bývalo za našeho mládí?

      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

        bongor     před 13 lety 15.07.2011 13:59 |  
        0 0

        A něco vážnějšího na téma velký výprodej Slavie
        Koreš už je taky na odchodu,to jsem zvědav,komu patří on?
        A kdo vlastně bude za nás hrát ?

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          capi (přítel SN)     před 13 lety 15.07.2011 14:13 |  
          0 0

          Kam odchází Koreš???

        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

          Ferguss     před 13 lety 15.07.2011 14:15 |  
          0 0

          Vyhcázíš z toho rozhovoru s Proškem? Myslím, že je to jen blbě naformulováno, to o odchodu se týká M. Černého.

          • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.07.2011 17:49 |  
            0 0

            Jasně, ten odchod patří k Míňovi, ten redaktor je Matěj, měl tu Proškovu odpověď upravit. Koreš prostě zůstává ve Slavii.

            • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

              bongor     před 13 lety 15.07.2011 19:03 |  
              0 0

              To doufám,skutečně jsem čet ten rozhovor s Proškem.Ale já už věřím každé negativní zprávě.

              • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.07.2011 09:47 |  
                0 0

                To se nedivím bangore, ale problém je velmi často v tom, že si někteří (známé firmy) zařídí novináře, aby napsali co chtějí a hlavně jak to chtějí. Příklad - Pelta s Paskou a případ Hloušek, abychom nechodili moc daleko. My jsme všude v novinách za pitomce a Pelta je hvězda, ale že nám Pelta visí za Adama nemalé peníze, to nikdo nenapíše. Proto se ho bude za každou cenu snažit prodat, jinak bede mít velký problémy ...

                • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                  bongor     před 13 lety 16.07.2011 10:23 |  
                  0 0

                  Já se s tím setkávám velmi často Ladislave.Například jsem se v několika novinách dočetl,jací podvodníci se snaží oklamat důvěřivé spotřebitele,kteří rádi zaplatí dominantnímu prodejci /zde RWE/jakékoliv peníze,jen aby mohli mít plyn od něj.Já jsem přitom jediným podpisem ušetřil 5 tisíc za rok.To je běžná taktika všech podvodníků,nechat si za pár desítek tisíc korun napsat článek
                  o své poctivosti a nepostradatelnosti a úplatní novináříci rádi vyhoví.

                • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                  bongor     před 13 lety 16.07.2011 10:24 |  
                  0 0

                  Já se s tím setkávám velmi často Ladislave.Například jsem se v několika novinách dočetl,jací podvodníci se snaží oklamat důvěřivé spotřebitele,kteří rádi zaplatí dominantnímu prodejci /zde RWE/jakékoliv peníze,jen aby mohli mít plyn od něj.Já jsem přitom jediným podpisem ušetřil 5 tisíc za rok.To je běžná taktika všech podvodníků,nechat si za pár desítek tisíc korun napsat článek
                  o své poctivosti a nepostradatelnosti a úplatní novináříci rádi vyhoví.

                  • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.07.2011 11:06 |  
                    0 0

                    Nepochybuju o tom, že to tak je, ale tím "známé firmy", jsem myslel - Peltu, Starku, Šeterleho, Toaletnou atd. Já jsem zapomněl dát to do uvozovek. Tak pardon.

                    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                      bongor     před 13 lety 16.07.2011 13:39 |  
                      0 0

                      No tak o těch známých firmách,co jsi vyjmenoval,nemá ani cenu diskutovat.A našli by se i další,při dobré vůli.

                    • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                      klimi     před 13 lety 16.07.2011 22:18 |  
                      0 0

                      Ladislave, Pelta nám dluží něco za Adama? Můžeš aspoň říci, kolik to tak řádově je?

                      • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.07.2011 17:57 |  
                        0 0

                        Klimi takové podrobnosti nevím, ale naše vedení si myslí, že Pelta nám Adama půjčí na hostování a část dluhu jim za to umažeme. Podle mě je to nesmysl, to ho radši Pelta s Paskou střelí k Eskymákům, když dobře zaplatí. Navíc Pelta je teď v novinách za "hvězdu" jak to s námi "skoulel" a tím by to všechno potopil a vlastně přiznal svou "porážku". Prostě nevěřím, že by to udělal, dávám tomu max. tak 5%. Možná je dobře, že Jablonec dostal v pohárech tak těžkýho soupeře a pokud vypadne a ještě neprodá Hlouška (chce za něj 2 mil. euro a Němci mu nabízejí jen 1/2 mil.), tak se v tom Pelta bude pěkně koupat. On má obšancovaný novináře, ale je veřejný tajemství, že prostě momentálně Jablonec peníze nemá.

                        • Re: Adam Hloušek už není hráčem Slavie

                          klimi     před 13 lety 17.07.2011 18:02 |  
                          0 0

                          Dobře, díky, i tak každá koruna dobrá :)