Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Velký rozhovor s Petrem Hurychem

Jak jsme slíbili, přinášíme obsáhlý rozhovor s manažerem mládeže Petrem Hurychem, ve kterém mimo jiné vysvětluje případ Lukáše Zimy a založení občanského sdružení pro mládež. Témat rozhovoru ale bylo daleko víc.

Velkou pozornost v negativním smyslu vzbudila zpráva o odchodu brankáře Lukáše Zimy do Itálie, jak to tedy bylo?

My jsme o jeho trvalé působení ve Slavii stáli, situaci jsme za všech okolností v průběhu jeho působení v Praze řešili, mohu vás ujistit, že nikdo v tomto ohledu nic nezanedbal. Lukáš Zima je hráč licenčního (tj. prvoligového či druholigového klubu) klubu Hradec Králové. Pokud jsme chtěli, aby hrál ve Slavii, jediná možnost byla, že by tu chodil na střední školu v rámci hostování. V jeho průběhu zůstal hráčem Hradce. Lukáš ve Slavii zůstat chtěl, byl i připravený tu situaci vyřešit v osmnácti letech, kdy mohl podepsat ve Slavii smlouvu. Jestli Lukáš přijme atraktivní nabídku ze zahraničí, nikdo mu to nebude vyčítat. Slavii i tak bude náležet nemalé výchovné dle pravidel FIFA. Slavia bude mít nárok na částku, která je opravdu významná. Stejně tak Slavia bude participovat na jeho případných přestupech v budoucnosti.

Může nastat podobná situace jako s Lukášem Zimou i v případě někoho jiného?

Jeden nebo dva hráči tady na hostování jsou, je ale jasně dané, že až si to tady vše sedne, až bude zvoleno nové představenstvo, budeme usilovat o jejich získání a s reprezentanty smlouvy podepíšeme. Říkáme klukům, že podepisování smluv nebude jako v minulosti s každým, ale pokud někdo je reprezentant, ten si to zaslouží, abychom mu ukázali, že o něj stojíme a vážíme si ho.

Hlavní problém v případě Zimy tedy byl, že přišel z licenčního klubu...

Je problém sem dostat hráče na přestup z licenčního klubu, proto se snažíme posilovat na přelomu 15 a 16 let, aktuálně ročník 96, z menších klubů, protože jinak je pak cesta hodně složitá, žádný klub si samozřejmě nenechá brát hráče. Hráči ale taky nechtějí hned na přestup, chtějí na rok na hostování, rozehrát se tady, zvyknout si na školu, a pak teprve přestoupit. Snažíme se, aby tady v deseti letech byli ti nejlepší z Prahy, v patnácti ti nejlepší ze středních Čech. Když se podaří získat někoho, kdo je ještě z větší dálky, snažíme se o to. Byla tu široká síť skautingu, kvůli finančním důvodům se zeštíhlila, ale pořád je tu Martin Poustka, který má mládež na starosti, vyzná se, trénuje pražské výběry, má dlouholeté zkušenosti. Hráči, kteří přijdou, mají kvalitu, sledujeme je dlouhodobě. Spolupracujeme s rodiči, zkoumáme, jaké mají zázemí, snažíme se jim ukázat, jak tu pracujeme.

Kluci na hostování odsud nechtějí odcházet?

Když tu jsou kluci na hostování, nikdo z nich neřekne, že půjde radši do Sparty. Všichni chtějí ve Slavii zůstat a jediné, co je může odlákat, je zahraniční nabídka. A my pak v případě každého odchodu do zahraničí něco máme, takže hráč neodejde nikdy zadarmo. Když sem hráči přicházejí, jsou na rozpacích, říkají, že je to Slavie, bude to těžké, a za rok řeknou, že chtějí zůstat, protože tu mají výborného trenéra, partu. Jsou pak výjimky, když je někdo z dálky, stýská se mu, že se vrátí domů. Kluky přesvědčujeme o tom, že je to tady lepší, než na Spartě, ačkoliv to kvůli třeba zázemí není jednoduché, ale hlavní slovo mají trenéři, klobouk dolů před nimi. Když se podíváte, jaké má tréninkové centrum Sparta a jaké my, to je obrovský rozdíl.

Právě ohledně zázemí se prý má něco změnit...

Pan Platil se dohodl s investorem, během týdne bychom měli vyklízet buňky a do dvou měsíců by tady měla stát nová stavba, složená sice z buněk, ale bude to jednolitá stavba na top úrovni, větší místnosti, budova ve slávistických barvách. Je to společná akce pana Platila a pana Mixy, který Slavii dlouhodobě podporuje. Budou stát na tom samém místě, ale budou o patro vyšší.

Jaké jsou další novinky v mládeži?

Trenéři u mládeže všichni zůstávají, po podzimním velkém okleštění výdajů se podařilo znovu zaplatit tři trenéry u každého týmu. Stejně tam celou dobu byli ve třech, protože jsou slávisti, pracovali zadarmo, byli i trenéři, kteří se o své peníze rozdělili s tím třetím a fungovalo to, za to jim patří velký dík. Trenéři se to dozvěděli na závěrečném setkání po sezóně, kdy jim to pan Platil řekl.

Fanoušky před několika měsíci znepokojilo založení občanského sdružení pro mládež a jeho přihlášení za člena ČMFS, můžete objasnit tento krok?

Občanské sdružení se založilo hlavně proto, že to, které tady bylo, nebylo úplně funkční podle požadavků svazu. Svaz na nás tlačí, aby každý klub měl občanské sdružení a aby částečně oddělil financování mládeže od akciové společnosti. Na tom začal pracovat už pan Doležal, já jsem byl jen ten, kdo vše dotáhnul do konce. Máme založené občanské sdružení, stejně jako Bohemka, Sparta a další kluby, které financuje mládež, a podle svazových pravidel jeden tým musí hrát na registračku občanského sdružení, u nás je to přípravka. Z peněz občanského sdružení se nekoupí žádná nemovitost, hráči jsou stále majetkem akciové společnosti a z jejich prodeje dostane sdružení nějakou procentní částku (prošel-li hráč výchovou ve Slavii), která se zase využije na výchovu dalších mladých fotbalistů. V mládeži jsou pouze peníze na provoz, to znamená platy trenérů, peníze na autobusy, internát, rozhodčí, přátelská utkání, občanské sdružení vlastně zajišťuje výchovu hráčů pro akciovou společnost. Dotace jsou tedy oddělené, ze svazu, z města, granty, používají se jen na výchovu mládež. Vítá to tak i městská část, která chce podporovat hlavně mládež. Dotace a členské příspěvky tvoří asi jednu pětinu rozpočtu, zbytek musí být získán z externích zdrojů (partneři akciovky). Příští rok bude hrát pod občanským sdružením ročník 2005.

Béčku se nepodařilo udržet v ČFL, jak vnímáte tento neúspěch?

Nebereme sestup béčka jako tragédii. Počítali jsme s tím, že od letošního ročníku bude už liga juniorek, ty sice budou až příští rok, ale my budeme mít vlastně juniorský tým v divizi. Bude hrát ročník 91 a 92, kluci budou mít rok dva na přizpůsobení se dospělému fotbalu, aby ukázali, co v nich je. Všichni si říkají, divize, to je málo, ale já myslím, že ani divize pro kluky nebude lehká a že tam budou muset ukázat kvalitu. Velký rozdíl mezi ČFL a divizí není, jsou tam zkušení hráči, skoro v každém týmu je bývalý ligový hráč. Pořád je to skok jít z dorostu do dospělého fotbalu. Na to bude lepší juniorka, ale rok v divizi nikomu neuškodí. Teplická juniorka taky tři roky hraje divizi a nemají vůbec špatné hráče. Realizační tým zůstává stejný.

Už víte, jakou divizi bude béčko hrát?

Chtěli bychom jít do divize A nebo B, řeší se to, není to jasně dané. Kvůli nákladům na dojíždění bychom se chtěli vyhnout divizi C.

Pojďme k jednotlivým hráčům, na jaký post vlastně počítáte s Honzou Zákostelským?

Honza je hrozně vděčný za to, že může hrát, za svou kariéru v mládeži hrál útočníky, záložníky i stopery, říkal, že bude hrát tam, kam ho trenér dá. Je to kvalitní hráč, který se prosadí, a pokud trenér řekne, že má parametry hrát na stoperu, bude to dobře, stoperů máme nedostatek. Říkal, že než aby se trápil v útoku a nedával góly, raději bude platný v obraně. Ideální kluk na spolupráci.

Radek Gulajev se připravuje s Hradcem Králové, budou i další odchody z béčka?

Někteří hráči, kteří jsou starší, bude jich víc, budou chtít jít pryč a zkusit hrát druhou ligu než hrát teď divizi. To je případ i Gulajeva. Všeobecně dorostenci z béčka vytlačí hráče, kteří buď jdou do áčka, nebo zkusí hrát jinde. Myslím, že teď je to nastavené tak, jak by mělo béčko a A dorost správně fungovat.

V diskuzích se objevily také zprávy, že by mohl odejít Václav Prošek.

Vašek chce být ve Slavii, má tu smlouvu, má teď jedinečnou šanci se ukázat. Momentálně je neprodejný.

Jak hodnotíte uplynulou sezónu z pohledu mládeže?

Všechny týmy se, jak je ve Slavii zvykem, umístily v horních patrech tabulky, do 5. místa, takže jsme ani neřešili, na jakém umístění přesně týmy jsou. Druhé místo A dorostu je nejlepší za poslední roky, naposledy to bylo za éry hráčů ročníku 88 a 89. Všichni hráli dobrý fotbal, v každém týmu máme jednotlivce, kteří mají potenciál se do budoucna ukázat. Výsledek práce všech trenérů je ten, že Viktor Šimeček, Luboš Tusjak, Vašek Prošek a Ondřej Petrák absolvují přípravu s áčkem.

Jaké jsou plány pro příští sezónu?

Pořád chceme pracovat na pojetí útočného fotbalu, systému 4-3-3, trenéři si v tomto rozumí. Hrát atraktivní fotbal pro diváky, aby se hráči posunovali do áčka, už třeba z ročníku 93, který je výborný stejně jako 94. V 95 jsou tři kluci v reprezentaci, další jsou náhradníci.

V organizaci soutěží mládeže nastanou velké změny, jak se projeví ve Slavii?

U19 bude hrát na Strahově samostatnou soutěž akademií, U18, kterou jsme společně se Spartou a dalšími pěti kluby nezrušili, i když svaz na to tlačí, bude hrát českou ligu, U17 a U16 hrají spolu a budou hrát v Edenu, aby kluci, kteří ještě hodí do školy, měli hřiště při ruce. U18 hraje na Strahově proto, že tam je větší hřiště, odpovídající parametrům dospělého fotbalu, kluci budou mít větší prostor pro kombinaci.

Jakou máte filozofii při posunování nejlepších hráčů o kategorii výš?

K posouvání se snažíme přistupovat citlivě, nechceme aby se stávalo, že hráče posuneme výš a pak zjistíme, že to pro něj ještě není. Snažíme se vyhýbat tomu ho zase posunout zpátky dolů. Spíš vycházíme z toho, že posunujeme hráče pouze za předpokladu, že budou hrát i v týmu starším a ne sedět na lavičce. Proto jsme se například rozhodli, že jediný hráč ročníku 93, který se posune do béčka, bude Marek Čepelák, ostatní si ještě počkají. Případ, kdy se to úplně nezvládlo, je Martin Hurka, který se brzy posunul do áčka a uspěchalo se to. Nechceme, aby to takhle dopadalo, u Martina věříme, že půjde nahoru. Byly na něj tlaky ze všech stran, v sedmnácti to neměl lehké.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    marek018     před 13 lety 22.06.2011 15:38 |  
    0 0

    Super rozhovor, slávistické naděje mě dost zajímají, tak jsem se rád dozvěděl novinky..díky Quelhare:-)

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      quelhar (admin)     před 13 lety 22.06.2011 15:42 |  
      0 0

      Je to spolecna s prace Jane, podekovani urcite patri i ji...

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        Tonda     před 13 lety 22.06.2011 15:43 |  
        0 0

        Tak moment moment, ja na tom mam tay zásluhy, Quelhar je na mé výplatní pásce přece.

        • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

          PetCC     před 13 lety 22.06.2011 16:24 |  
          0 0

          Zřejmě dobře investované peníze :-)

        • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

          utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 22.06.2011 16:25 |  
          0 0

          Kdy bude valná hromada? Dík

  2. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    opicemag     před 13 lety 22.06.2011 23:42 |  
    0 0

    Tak dnes v 21 nejlepší Milan Černý. Čelůstkovi to na druhé straně (nalevo) oproti minulým zápasům moc nešlo. Dopředu nebyl moc výrazný, ale bylo to dáno i tím, že hrál proti nejlepšímu hráči Švýcarska.
    Ale jinak samozřejmě hrůza a děs. Copak žádný mladý český fotbalista neumí hrát z první? Nebo zpracovat míč aniž by mu odskočil na půl metru? Asi ne.
    (I ti Švýcaři za moc nestáli, ale oproti nám byli lepší.)

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      bongor     před 13 lety 23.06.2011 09:09 |  
      0 0

      Souhlas,děs a hrůza,antifotbal se vším všudy.Jestli takhle bude vypadat vývoj fotbalu v příštích letech,tak za chvíli bude chodit na zápasy sto diváků a to ještě těch největších masochistů.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      slaviator     před 13 lety 23.06.2011 09:09 |  
      0 0

      umí - viz včera 17tka pod Csaplárem

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        tantalos     před 13 lety 23.06.2011 10:26 |  
        0 0

        Na U-17 jsem se včera díval až do konce a byl jsem z výkonu našich otřesen. Uznávám sice nepříjemné klima, časový posun atd, prostě objektivní příčiny, proč hráči hlavně v druhé půli hráli hrozně.
        Ale to, co předvedl Zima, bylo fantastické a říkal jsem si, že by mohl okamžitě nastoupit místo Vaniaka jako jednčka v áčku dospělých. Proti USA sice nechytil nic, ale všechny tři góly byly nechytatelné. Byl projev absolutní stupidity našeho managementu si ho nechat utéct.
        Nový Zéland byl hodně mizerný, ale když zjistil, že se Češi za stavu 1:0 stáhli do obrany, narostla jim křídla.

        • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 10:32 |  
          0 0

          V dobe, kdy Slavia byla ochotna za nej pozadovanou sumu Hradci zaplatit, tak nebylo na vyplaty a Slavia mela obstaveny ucet... To jsou holt pozustatky minule zimy.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      PetCC     před 13 lety 23.06.2011 10:19 |  
      0 0

      No tak ono není nic divného na tom, že Švýcaři nedostali ani jeden gól. Mají výbornou obranu. Což o to, naše obrana byla taky dost dobrá, o Čelůstkovi bych naopak napsal, že to byl jeho nejlepší výkon, kdy dokázal dokonale pokrýt nejlepšího hráče soupeře.
      Problém byla samozřejmě záloha, kde Morávek, Dočkal a Mareček nehráli dopředu nic. A nebylo to poprvé, bylo to už třetí zápas za sebou. Proto nechápu, jak to mohl trenér nechat takhle. Na druhou stranu, kdyby na hřišti zůstal Morávek, tak bychom ten gól nejspíš nedostali, protože on, na rozdíl od Chramosty, nenechal hráče před vápnem takhle lehce vystřelit.

  3. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    Barlblog     před 13 lety 23.06.2011 00:16 |  
    0 0

    Velké poděkování redakci. Jak prázdný den by byl bez SN.

    K rozhovoru musím říct, ptěšilo mě to. Žádné hurá akce, jen kontinuita a rozumná cesta. Trochu ve mě klíčí nejistota ohledně dělení mládeže a A-týmu (akciovky), za tím je vysvětlení logické, nicméně si o tom asi zjistím něco víc. Žijeme v ČR a né ve Švýcarsku...

    Docela mě potěšilo potvrzení toho co říkám a to jest, že máme málo stoperů ve všech brzo použitelných kategoriích. O důvod víc se poohlížet po náhradách za Čelůstku. Můj názor v této otázce znáte.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      podol (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 06:32 |  
      0 0

      připojuji se,plně souhlasím.Poopravil jsem si svůj názor na péči
      o mládež ve Slávii.Rozhovor dokazuje,jak důležiré jsou informace
      a vysvětlení ku slávistické veřejnosti.Jsme totiž značně podezřívaví vhledem k jistým zkušenostem v minulosti.Budu jen rád,když se komunikace mezi vedením a příznivci vrátí do starých
      kolejí a my se budeme moci opět věnovat diskuzím na téma sestavy,vítězných zápasů a posuzovat soupeře v EP.Podol

  4. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 09:55 |  
    0 0

    Je to teda hodne offtopic, ale kdyz je porad ta okurkova sezona:
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/106989/svaz-zachranuje-sigmu-hasek-zvazuje-rezignaci.html

    Tak si rikam, ze asi nejlepsi by bylo, kdyby to Hasek opravdu polozil a zaroven zverejnil jmena vsech, kteri mu jakymkoli zpusobem branili vykonavat to, co slibil udelat. A na druhou stranu at rekne jmena tech, ktery se mu snazili pomahat a kterym by duveroval...
    I kdyz i sam Hasek ma maslo na hlave, minimalne v tom, jak urputne podporoval Husaka v Sazce.

    Osobne jsem presvedceny, ze Sigma opravdu uplacela, ale ze se to zamete pod koberec. Ostatne uz i nektera media (napr. cernasvine.cz) se stavi jednoznacne na stranu Sigmy, samotny klub nakupuje posily a vubec si nepripousti, ze by mohl dostat nejaky trest...

    No, liga se opravdu losuje v patek, tak je aspon na co se tesit. Doufam, ze budeme mit lepsi los nez minulou sezonu, kdy ten podzim byl dost vrazedny.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      Jiri1     před 13 lety 23.06.2011 12:19 |  
      0 0

      No , ona ta situace ve fotbale a Ceskem predevsim je plna lobistu, proste svet pro sebe. Tezko tam prijit , znicit vsechno a zacit stavet na zelene louce. Je potreba jit posttupnymi kroky a Hasek predevsim dokazal dat za usi i silnym a vlivovym strukturam, to si nikdo zatim nedovolil a vypichl bych treba praci DK , kde se tresty neudelovaly podle znamosti , ale podle prestupku, byt s vyhradami.

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        slaviator     před 13 lety 23.06.2011 17:19 |  
        0 0

        co se mi na DK fakt nelíbí je ten alibismus ohledně simulantů - dali pokutu na jednom z prvních zasedání J.Černýmu (kterej navíc zas tak úplně nesimuloval, kdyby nepovyskočil, tak moh dopadnout jak Naumov proti Teplicím...), pak dva roky nic i když to bylo někdy u některejch hráčů vyloženě okatý (zrovna Chramosta, když se ho proti Příbrami dotknul Štochl lehce rukou na záda, Ch.upad a pak ještě v pozápasovém rozhovoru to obhajoval "On se mě dotkl. To nesmí. To je faul" , a teď Chramostovi... Jinak bych řek že DK rozhoduje celkem dobře, nebojí se dát přes ťapky i Spartě, ale tenhle alibismus u toho simulanství... :/

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      PetCC     před 13 lety 23.06.2011 14:22 |  
      0 0

      Osobně jsem přesvědčen, že jestli Olomouc tenhle zápas podplácela, tak jsou na hlavu, protože to byly vyhozený peníze. Střížkov byl v té době naprosto tragickej (leda že by brali peníze od všech v předchozích 5 kolech) a Olomouc ve formě. Takže neprohra Střížkova v Olomouci by byl zázrak.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      Kactus     před 13 lety 23.06.2011 20:12 |  
      0 0

      Jo, jsem take zvedav jak to dopadne. Jak jsme si tu psali minule, cela CMFS je jenom sebranka

      a jake posily ? to co je za posila, Zlamal ? :)

  5. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    sasky     před 13 lety 23.06.2011 10:48 |  
    0 0

    Na tomhle rozhovoru mě potěšilo několik věcí. Za prvé, že jsou ve slavii lidé, kterým nejde jenom o peníze, ale dělají fotbal pro fotbal samotný. Mám na mysli mládežnické trenéry, kteří ať bez platu nebo s výrazně redukovaným platem stejně zůstali věrni a pokračovali v práci. Myslím si, že navíc ve skvělé práci. Druhá věc, že pan Hurych to má v hlavě asi velice dobře srovnané. Určitě je vidět nějaká koncepce a doufejme, že po letech bláznivých riskantních nákupu ze zahraničí se konečně budou mít možnost prosadit odchovanci slavie, kteří mají proti žoldákům jednu obrovskou výhodu - slavia pro ně hodně znamená. A tím se dá kompenzovat i případně horší hráčská kvalita. Pokud bude klub fungovat na takovémto základu (oddaní trenéři i hráči + skvělí fanoušci), nemám o budoucnost slavie strach. Ještě by to chtělo obnovit případně rozšířit oddělení skautingu (mám na mysli skauting mládežnický) a bude na dlouhá léta vystaráno. Plus se například pokusit o spolupráci s některými evropskými velkokluby (výměnné stáže trenérů i hráčů a např. i managementu) a naučit se dělat opravdu špičkový fotbal v českých podmínkách.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      Jiri1     před 13 lety 23.06.2011 12:15 |  
      0 0

      Zdravim, pan Hurych je jiste Slavista , ale stejne jako v zime nerika vsechno, treba o odchodech treneru, o hracich , ktere jsme si nemohli dovolit udelat a samozrejme mam vyhrady i k jeho hodnoceni situace v becku, co se tyce zarazovani nadprumernych mladych hracu i mladsich 17 let bych to jednoznacne nedokladoval prikladem Hurky , ktery podle mineni nekterych skautu na acko ani vykonostne nestaci. Naopak pokud tyto hrace chceme udrzet musime je zaplatit , musime jim vytvorit podminky ne v bunkach, ale v stabilnich satnach, treba i ve spolupraci s atlety , nemuzeme spolehat na jejich vrozeny zaporny vstah ke Sparte.........

  6. hodne by me zajimalo

    Tonda     před 13 lety 23.06.2011 14:55 |  
    0 0

    hodne by me zajimalo jestli slavii patri nejaka procenta z pripadneho prodeje Vachy, Dockala, Gecova, Hoska, Kovaříka, Dejmka, Jablonskeho, Vaňka, Valeše, ...

    vi to někdo nebo dá se to někde zjistit?

    Pekharta neresim to je jasne ze nema..
    Hlouska - to si spise myslim ze sme utreli


    jinak si myslim že na turnaji asi stoupla cena vybornemu Čelůstkovi a určitě neklesla cena Černému.

    Napada me to v souvislosti ze slavie by mohla vydelat i na zviditelneni a pripadnem prodeji i jinych hracu na MS U21

    napsal jsem tech nasich odchovancu vice, protoze me to zajima i u nich.

    • Re: hodne by me zajimalo

      quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 15:03 |  
      0 0

      Jako u kazdeho prestupu se vyplati prislusne vychovne. Predpisy se asi daji nekde najit, ale mam pocit, ze 5% prestupni castky se deli mezi byvale kluby podle toho, jak dlouho tam hrac pusobil. V pripade nasich odchovancu se da predpokladat, ze velka cast z tech 5% pujde do Slavie.

      Kdybych si mel tipnout, tak nepocitam s tim, ze by v prodejnich smlouvach techto hracu ze Slavie do Liberce, Jablonce a pod. byly nejake podily navic z dalsich prestupu...

      Kazdopadne to nebudou nijak vyznamne castky (protoze se neda cekat, ze by ti hraci prestupovali za castky nad 50 milionu), ale rekneme v radu statisicu, v nejlepsich pripadech neco pres milion.

      Pozn. pod carou - to i za toho Zimu do Slavie prijde vic penez, prestoze tu byl jen dva roky, protoze v pripade, ze hrac podepisuje prvni profi smlouvu v zahranici, tak se vyplaci hodne velke vychovne.

      • Re: hodne by me zajimalo

        Tonda     před 13 lety 23.06.2011 15:14 |  
        0 0

        jj vychovne beru.. jen me zajimalo jestli v pripade tech hracu co odchazeli trebas do jablonce misto hlouska nevlastni slavia trebas 20 procent jejich ceny v pripade prestupu.. pripadne jestli slavka nema predkupni prava na nejake z tech hracu

        • Re: hodne by me zajimalo

          Tonda     před 13 lety 23.06.2011 15:18 |  
          0 0

          takoveho vachu by stal za to vykoupit zpatky za kisela, pripadne kovarika napravo, a korese bysme mohli posunout na stred.. v podstate i ten hosek by nam v tuto chvili asi byl dost platny..

          • Re: hodne by me zajimalo

            Tonda     před 13 lety 23.06.2011 15:20 |  
            0 0

            jeste dodam ze asi by to stalo nejake prachy vykoupit je zpatky, ale jsou to stale slavisti, jsou mladi a jejich angazma by se casem zaplatilo zpet. jednak dobrymi vykony, jednak pripadnym prodejem.

      • Re: hodne by me zajimalo

        Ferguss     před 13 lety 23.06.2011 15:18 |  
        0 0

        Mimochodem, s tím Zimou je to hotová věc?

        • Re: hodne by me zajimalo

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 15:21 |  
          0 0

          Hotove to zrejme jeste neni, jak ostatne plyne z toho rozhovoru, kde se mluvi o tom, ze "pokud nabidku prijme, tak...", ale delat si nadeje, ze by tu prece jen zustal, je asi blahove.

  7. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 15:36 |  
    0 0

    Nechci nic předjímat, ale viděl jsem dneska na Andělu v obchodnim centru Platila s Jardou Černým. A nějak mi nesedí, že by to byli kamarádi, co spolu jdou nakupovat.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 15:45 |  
      0 0

      To spis spolu resili, kdy dostane Jarda zaplaceno to, co mu Slavia dluzi, nez aby se po pulroce vracel z Turecka (zvlast kdyz tam ma jeste rok platnou smlouvu), i kdyz kdo vi...

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        janko (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 16:36 |  
        0 0

        Pokud Natland nekecá, tak Jardovi by jsme neměli dlužit nic. Nebo máš nějaké jiné info?

        • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 16:48 |  
          0 0

          Ne, nemam, jen jsem zapomnel, ze hracum bychom vlastne uz dluzit nemeli...

          • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

            marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 18:42 |  
            0 0

            No vzhledem k tomu, že Platil někdy v únoru nebo kdy říkal, že všechny závazky vůči hráčům jsou uhrazeny za rok 2010. Tak by i Jarda Černý u nás už žádnou pohledávku mít neměl. Jak se mu v Turecku daří/nedaří nevíte někdo?

  8. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 15:48 |  
    0 0

    Dnešní výpověď olomouckého pokladníka před soudem:

    Ve stejném duchu mluvil i Římský, který před soudem popřel, že by nahrávka odkrývala nějaké úplatkářství. "Samotné utkání a vznik nahrávky jsou naprosto dvě oddělené skutečnosti," uvedl Římský. Podotkl, že za nahrávkou stála tehdejší volba předsedy představenstva, o funkci měli podle něj zájem Kubíček i Gajda. Kubíček mu údajně řekl, že by jej měl kvůli jeho pracovnímu místu podpořit, a společně by měli proto sestavit rozhovor, kterým by Gajdu zdiskreditovali. "Řekl, že využijeme k diskreditaci utkání Sigmy a Bohemians. Instruoval mne, jaké otázky mi bude klást a jak na ně mám odpovídat. Kdybych to odmítl, dostal bych se do pozice dalších dvou našich zaměstnanců, kterým vyhrožoval vyhazovem," dodal. "Nevěděl jsem, že to nahrál. Nahrávka je nepravdivá, vynucená na mě panem Kubíčkem. Distancuji se od ní v celém rozsahu," řekl ve čtvrtek Římský.

    http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/pokladnik-utocil-na-kubicka-nahravka-byla-nacviceny-podvrh_205303.html

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 16:13 |  
      0 0

      Ten pokladník si pěkně odporuje, tvrdí, že byl přinucen Kubíčkem, aby si nacvičili daný rozhovor proti Gajdovi a zároveň tvrdí, že nevěděl, že se to nahrává. To je nesmysl, to si odporuje. Když chci sestavit rozhovor proti někomu, tak ho logicky musím nahrát, leda tedy, že by se s tím chtěli zúčastnit nějaké soutěže v recitaci … Podle mne lže. Taky je velice divné a nepravděpodobné, že by se takhle nechal vydírat jen kvůli tomu, že snad možná bude Kubíček zvolen jako nový předseda představenstva. Vypadá to, že chlapci olomoucký ten úplatek opravdu dali.

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        mirecek1111     před 13 lety 23.06.2011 16:49 |  
        0 0

        Zajímalo by mě, jak se na to všechno dívají fanoušci Sigmy. Ten Kubíček to tam řadu roků vedl a teď se snaží svůj klub úplně zničit.
        To jako kdyby šel Slavii po krku Leška :-) I když jestli je pravda, že do Slavie přivedl Key investments a vubec celou tu hrůzu právě Leška, tak se teda taky snažil co mohl :-)
        Ale jestli Sigma podplácela, tak ať opravdu jde dolů. A to, že součastné vedení dělá jako by nic a nakupuje posily. No co taky mají dělat, mají se na férovku přiznat, prostě hrají vabank, buď to to ututlají a když ne, tak bude průser s posilami nebo bez nich stejně.

  9. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 17:39 |  
    0 0

    Platil bude na valne hromade kandidovat na clena vykonneho vyboru, takze jeho pozice ve Slavii je myslim definitivne jista a potvrzena - kdyby mel byt odvolan, tak podle me nema smysl, aby kandidoval do VV.

    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 17:48 |  
      0 0

      Ve VV to tolik nevadí, tam je víc lidí a rozhoduje většina (tzn. lidé z Natlandu). Horší je ten generální ředitel, ale dovedl bych si ho představit jako finančního ředitele. Téhle situace jsem se obával, je ale evidentní, že ho podržel Řebíček.

      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

        slaviator     před 13 lety 23.06.2011 17:59 |  
        0 0

        nebude kandidovat i do VV ČMFS?

        • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.06.2011 18:17 |  
          0 0

          Tak jsem to myslel, akorat koukam, ze jsem CMFS nikde nenapsal....

          Platil bude kandidovat do VV CMFS jako zastupce Slavie...

          • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 23.06.2011 18:23 |  
            0 0

            Aha, tak pardon, ale logicky to znamená (souhlas s quelharem), že ve Slavii zůstává. Ale musíme to brát z té lepší stránky. Když vezmeme, že jsme byli pod gilotinou, nůž už začal padat dolů a nějakým zázrakem se ho podařilo zastavit (vlastně za „pět vteřin dvanáct“), tak co je proti tomu jeden člověk. Tak a teď aby ještě přišel brácha Řebíčka a budeme kompletní.

            • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

              slaviator     před 13 lety 23.06.2011 20:26 |  
              0 0

              Jinak za Čechy bude zvolenej do VV dost pravděpodobně člen vedení Mostu a poslanec Poslanecký sněmovny PČR Tancoš, za kterým ve volbách do VV ČMFS stojí Berbr... :( Takže Haškovec skutečně vyfičí

              • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 24.06.2011 10:23 |  
                0 0

                Nevíte, zda je nedělní valná hromadě přístupná pro novináře ?
                Bude totiž zajímavé a o něčem to bude svědčit, pokud bude Platila do VV podporovat Toaletná a Jablonec. To taky může znamenat, že se tajně dohodli a na Míňu s Čeldou nemáme všechna práva. Doufejme, že ne, proto bych byl radši, kdyby Platila nezvolili.

                • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                  slaviator     před 13 lety 24.06.2011 10:38 |  
                  0 0

                  jo, to nevím - ale řek bych, že snad to pro novináře přístupný bude, i když těžko říct

                • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                  slaviator     před 13 lety 24.06.2011 10:39 |  
                  0 0

                  tak potvrzuju - přístupný to prej pro novináře je

                  • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 24.06.2011 10:48 |  
                    0 0

                    Díky za info, ale ono se určitě bude volit tajně a moc se toho zase nepozná.

                    • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                      slaviator     před 13 lety 24.06.2011 10:57 |  
                      0 0

                      Delegáti mohou navrhnout, aby se hlasovalo veřejně. A dost možná se to stane i, kvůli Haškovcovi. Jestli bude totiž tajná volba, tak je možný, že sice ho nejdřív veřejným hlasováním manifestativně odvolají (kvůli veřejnosti), ale pak ho ti samí v tajným hlasování zvolí... A nikdo nebude vědět, kdo vlastně ho volil a kdo ne. Ale moc to nepředpokládám, přece jen na krajích a na okresech jsou celkem nespokojení a tak si nechaj zacpat pusu panem poslancem Tancošem, Berbr kterej stojí za ním se fakt činil, co jsem slyšel, už teď má jistejch 40 hlasů, a nějaký ještě určitě sežene. Ale jako je to prašť jako uhoď, Tancoš je taky pěkný kvítko

                      • Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 24.06.2011 11:37 |  
                        0 0

                        To je možné, že kvůli Haškovcovi bude veřejná volba. Tedy doufejme ...

  10. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 24.06.2011 10:18 |  
    0 0

    Papoušek skončil v Liberci..
    Ten měl dobrá přímáky a dobrou střelu obecně..
    Škoda, že mu není 25 - 30..

    ;-)

  11. Re: Velký rozhovor s Petrem Hurychem

    spojka     před 13 lety 24.06.2011 11:43 |  
    0 0

    Tak v prvním kole opět "jedeme" na Bohemku...