Hráči Slavie

Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

Dvacetiletý útočník Jakub Hora, který strávil poslední rok ve Slavii na hostování z Mostu, ve Slavii pokračovat nebude, přestoupil do Plzně.

Ondřej Zlámal pro náš web uvedl: "Slavia s Mostem jednala, měli jsme zájem o Jakubovo setrvání ve Slavii, bohužel jsme se nedohodli na podmínkách a Jakub Hora tak ve Slavii pokračovat nebude."

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    mirecek1111     před 13 lety 21.06.2011 18:40 |  
    0 0

    Jestli si teď v Plzni řeknou, že si mohou dovolit prodat Petrželu, když za něj mají náhradu, tak jedou doslova čítankově. Vsadím se, že dopadnou jako v Ostravě.

    Já bych toho zase tolik nelitoval, Most zřejmě chtěl slušné peníze, když jsme to nebyli schopni akceptovat a hlavně ten kluk byl děsně pomalý, to snad každý viděl a to se nezlepší ani kdyby trénoval jako drak. Máme na jeho post Hůrku, Proška a Milana Černého, teda zatím :)

  2. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    mpik     před 13 lety 21.06.2011 18:44 |  
    0 0

    Na rozdíl od jiných říkám: "Zaplať pánbůh!". Mě se prostě nelíbil. Na hřišti to flákal, krokem šetřil a gólů moc nedával. On se ani moc nedostával do šancí, druhým je nepřipravoval. Možná je talent, podle mě hodně skrytej. Útočník, kterej nedává góly nemá smysl. To je mimochodem i případ Slepičky.

  3. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    tantalos     před 13 lety 21.06.2011 18:51 |  
    0 0

    POprvé jsem Horu seriózně sledoval v utkání proti Ostravě, v druhé půli. Za tu dobu měl asi deset "soubojů" s Nevesem, kterému se spíš vyhýbal. Za celou půli vybojoval snad jediný míč, jinak vždy bylon ztratil. Byl laxní, pomalý a naprosto nejhorší z celého mužstva. Od té doby mě ani jednou nezaujal, zdál se mi slušný těsně po příchodu, ale potom jsem už nemohl pochopit, proč ho Petrouš pořád staví.
    Byl ve Slavii dost dlouho a měl dost příležitostí, aby něco předvedl. Nechápu, proč místo něho nedostali šanci jiní mlaďoši.

  4. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    opicemag     před 13 lety 21.06.2011 18:59 |  
    0 0

    No pokud se výrazně nezlepší, není ho škoda. Je pomalý. Nic moc toho nepředvedl.
    Ale třeba se časem lepší. Koreš ukázal, že i když někdo vypadá zpočátku jako hrozné kopyto, může se časem vypracovat a stát se oporou.
    Uvidíme.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      tantalos     před 13 lety 21.06.2011 19:33 |  
      0 0

      Stačilo se jít podívat na béčko, abys viděl, že to kopyto není.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        opicemag     před 13 lety 21.06.2011 21:13 |  
        0 0

        No jeho první zápasy v ačku byly hodně nepřesvědčivé. Až na jaře se zlepšil.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        urs (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 22:02 |  
        0 0

        souhlas s tantalem.. Koreš převyšoval fotbalovostí většinu hráčů béčka a v áčku bych tu počáteční "nerozehranost" přičítal jen pomalejší adaptaci na prvoligovej fotbal.. už jen z pohybu zjistíš, zda je to fotbalista nebo ne - a Koreš má koordinaci i výběr místa fakt na výborný úrovni..
        btw. ještě k Horovi - podle mě jedině dobře, máme lepčí borce na kraje zálohy či podhroty.. Plzeň dělá chybu, stejně jako bychom ji dělali my, kdybychom si jej nechali a čekali na zázrak, kdy konečně něco předvede..

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 00:38 |  
          0 0

          Naprostý souhlas s Tantalem, Koreš opakovaně v béčku ukazoval, že je velký talent. Dává fotbalu hodně a z našich odchovanců za posledních 5, 6 let je to ten nejlepší...

  5. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    Barlblog     před 13 lety 21.06.2011 19:04 |  
    0 0

    Hora není útočník. Je to krajní záložník, možná křídlo/podhrot. To jen tak naokraj.

    Věšet se z toho nebudu, říkám, jen abychom nelitovali...

    Hlavní je dobře a rozumně investovat peníze za Milana Černého a Čelůstku.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 22:02 |  
      0 0

      Karol Kisel v nějakém zimním rozhovoru řekl, že na jaře dá z mladých nejvíce golů Koreš nebo Hora. To jen pro osvěžení paměti. Snad si to pamatuju dobře

  6. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 19:24 |  
    0 0

    Upřímně, žádná škoda...
    Možná se časem vyhraje a bude podávat dobré výkony, ale mám dojem, že podobných talentů máme i u nás celkem dost.

  7. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    Gordon (host)     před 13 lety 21.06.2011 19:47 |  
    0 0

    Jak tu vetsina pise, skoda to neni, na druhou stranu lituju te rocni invetice v podobe neobsazovani pozice nekym, kdo by nam zustal a mohl ty zkusenosti u nas uplatnit,... :(

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 20:08 |  
      0 0

      To už se tu řikalo, když jsme ho viděli hrát..

  8. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    quelhar (admin)     před 13 lety 21.06.2011 19:53 |  
    0 0

    Rekl bych, ze tento odchod (spis neprichod) ma dve roviny.

    Na jednu stranu odchazi hrac, ktery to tu poznal, byl szity s kabinou, trener s nim chtel dal pracovat. Zas tolik hracu v jeho veku, kteri maji odehranou celou sezonu v prvni lize, neni. Bude nejspis patrit do kadru budouci U21 a Plzen na nem nejspis pri dalsim prodeji vydela.

    Na druhou stranu odchazi hrac z pozice, na ktere je tu asi nejvetsi konkurence - z kraje zalohy, kde mame i po odchodu Hory na vyber: Korese, M. Cerneho, mozna Jandu, Proska, Tusjaka, Hurku... Tolik prostoru, kolik dostal v minule sezone Hora, muze tentokrat dostat nektery z hracu, kteri patri Slavii a treba budou jeste mladsi. Jsem presvedceny, ze minimalne nekteri na to maji.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      naplavnik     před 13 lety 21.06.2011 20:06 |  
      0 0

      Přesně tak, navíc, i kdyby bylo vykoupení Jakuba z Mostu za cca polovinu dohodnuté částky, je možné tyto prostředky pustit třeba do posily na pozici stopera. Takže ano, tento post nás až tak nepálí. A Jakubovi osobně přeju úspěchy v Plzni, samosebou nikoli proti Slavii ;-)

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 00:09 |  
      0 0

      No, rozhodne nejsem nejakej znalec na talenty.. ale z meho laickeho pohledu jsem nejak nepoznal, ze by v Horovi neco drimalo.. chapu, ze se nemusi darit mlademu hraci hned od zacatku.. ale chtelo by to videt nejaky zablesk kvality.. prisel mi pomaly a nedurazny.. coz je u mladeho hrace podezrele.. myslim, ze se nic nedeje..

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 00:45 |  
        0 0

        Souhlasím s Quelharem i Martynim. Jakub se v lize neztratí, každopádně však rychlejší už nikdy nebude. Ne, že by mu chyběla absolutní rychlost, ale jaksi ji nemá při startu na míč. A zatím nemá fyzicky ani na boj chlapa na chlapa ve vápně. Neztrácíme nic pro následující rok, Jakub jestli se ukáže tak až v těch letech následujících. Nepřeji mu nic zlého, ale tolik prostoru co u nás v Plzni nedostane. A Plzeň přecpává zálohu průměrem nebo aspoň v současné době ne nadprůměrem více než je zdrávo. Podobně (a někdo to tady psal) jako loni Baník. Stejně jako nevím, proč si Jablonec k jednomu mladému brankáři pořizuje dalšího talenta a to samé dělá v záloze. Ale to není naše starost. Více jsem zvědavý, kdo u nás přibude do útoku.

  9. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    DrFe1     před 13 lety 21.06.2011 21:54 |  
    0 0

    Tak to je dobrá zpráva. Po Zlámalovi druhý největší netáhlo a přetrhdílo z kádru minulého ročníku. Nechci ho odepisovat, možná z něj někdy něco bude, to nedokážu odhadnout. Každopádně bysme z něj ale do té doby než (možná) začne něco hrát všichni zešedivěli.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      Gordon (host)     před 13 lety 21.06.2011 22:37 |  
      0 0

      Ja cekam, jak nam vsem co si o nem myslime jak neumi hrat fotbal, natrhne zadky, v plzni bude hrat misto Horvata, bude nejlepsi strelec ligy a Plzen ho proda po pul roce za 150 mil do evropy... :D :D :D

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        urs (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 22:44 |  
        0 0

        no.., a mě jako zarytého "Horova odpůrce" klepne konečně pepka :))

  10. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    lassiter     před 13 lety 21.06.2011 23:53 |  
    0 0

    No panuje tu vzácná shoda nad tím, že to není ztráta, takže to nakonec asi ztráta bude :-) Pekhart tu byl taky v devatenácti marnej, no a dneska skoro nejlepší střelec ligy... No ale já souhlasim s davem, že to ztráta nebude, pač pomalejší křídlo v lize zřejmě není. Vždycky jsem myslel, že pravej podhrot je místo pro Jandu, ale Jarolím, Cipro i Petrouš ho všichni stavěli doprostřed zálohy, tak třeba ho teď z nouze Petrouš vyzkouší vepředu. No ale někoho by to stejně chtělo...ten Pilař mě mrzí, zapad by tam jak prdel na hrnec, zvlášť jestli odejde MČ

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      PetCC     před 13 lety 21.06.2011 23:58 |  
      0 0

      No vida, a já bych Jandu viděl na defenzivního záložníka :-)

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 10:20 |  
      0 0

      No ja si prave nemyslim, ze Pekhart byl stejnej pripad.. on mel uz predtim neco za sebou a i kdyz se mu nevedlo, jak uz to u mladych hracu nekdy byva, dalo se verit, ze v nem neco je.. vzpomente treba na gol v jablonci.. u Hory si myslim, ze pokud se hodne nezlepsi, v plzni bude hrat za becko.

  11. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.06.2011 23:55 |  
    0 0

    Jestli přijde Hušek s Lačným, tak mě napadá taková blbá básnička.

    Podraz

    Petrouš slíbil odchovance,
    pak nakoupil od Chovance.


    (Ale Lačného bych bral, Huška nikoliv.)

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      Barlblog     před 13 lety 22.06.2011 00:03 |  
      0 0

      Ono je něco nového? Řešilo se to tady a nevypadá to moc pravděpodobně. Hráči mezi dvěma S chodí prakticky jen na přestup a na ten nemáme peníze. Navíc Hušek by byl varianta při odchodu Jarolíma a ten Lukáš zdá se nechystá.

      Já bych se spíš rád zeptal Quelhara, Jane, popřípadě jiných, co že se to děje s naší levou stranou? Mareš, ani Palko nejsou vedeni v přípravě. Přitom jeden z nich by měl být alternace za Trubilu a druhý by klidně mohl nastupovat v záloze v případě potřeby. Nebo se snad chystá jejich odchodos?

      Ofenzivní záložník: Zdeněk Volek je prakticky volný.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      marek018     před 13 lety 22.06.2011 07:40 |  
      0 0

      Lačného? K čemu by byl dobrý? Víc si hledí nagelované palice než fotbalu. Já bych radši makače než flákače. A vůbec, tyhle trejdy mezi "S" jsou k prdu, málokdy je to teď nějaký terno.

  12. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    podol (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 06:01 |  
    0 0

    Osobně si myslím,že potenciál na hru ve Slávii měl.Bude zajímavé
    sledovat,jak v Plzni využije možnosti bojovat o LM a co budeme
    zde psát třeba za 1/2 roku,či rok.Ale jiná alternativa nebyla,Slávia mu
    takové podmínky nabídnout nemohla,možnost účasti v LM,peněžní
    i jiné.Jeho odchod mu nemůžeme nijak vyčítat a lze jen popřát
    hodně úspěchů v jeho další kariéře.Podol

  13. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    marek018     před 13 lety 22.06.2011 07:36 |  
    0 0

    Já si myslím, že to nějaké velké oslabení nebude. Raději bych vsadil na odchovance, např. na Hurku nebo Proška. Navíc mi přišlo, že Horovi chybí takový ten zápal do hry, bojovnost a na útočníka byl docela palič, ještě teď vidím, jak nedal tu tutovku skoro z malého vápna v některém z domacích zápasů.
    Jen by mě zajímalo, kolik za něj Plzeň zaplatila. Btw, v Plzni docela vidím Slavii před pár lety-nakoupí draze hráče z GL, prodá ty, kteří vybojovali úspěchy, a pak se budou divit..
    Jen mě poněkud děsí "šířka" našeho kádru, chtělo by to posílit o zkušené hráče ve věku 25-30 let, máme tam moc mladých a veterány. Jen mě tedy příliš vhodných posil nenapadá, vzhledem k finančním možnostem a vybrakovanosti GL.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 08:38 |  
      0 0

      Tak on to Petrouš řekl jasně. Přípravu zkusí s tím co má a když uvidí, že to nejde, tak se budou snažit tři středněgenerační hráče udělat. Otázka je jen koho, času má dost, vždyť u nás se může přestupovat snad do konce září, nemýlím-li se...
      A s tím Zákostelským se opravdu počítá na stopera:

      Re: Zákostelský
      webmaster | 21.6.2011 20:44:21
      Na trénincích áčka už celou jarní sezonu trénoval na postu stopera, hrál na tomto postu i za béčko. On dokonce v obraně nastupoval na začátku fotbalové kariéry.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        marek018     před 13 lety 22.06.2011 08:59 |  
        0 0

        tak podle mě Kosťa na ligu na stoperu moc nemá, ale rád bych se pletl..

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 09:06 |  
      0 0

      Zatím v Plzni 1 odchod a 2 příchody, to na žádné zjarolímovatění nevypadá. Stejně si ale myslím, že nejvyčůranější přestupy v lize teď dělá Jablonec.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        marek018     před 13 lety 22.06.2011 09:14 |  
        0 0

        No taky ani není začátek přestupního termínu. zájem je o Petrželu, Koláře, Limberskýho... Jsem docela zvědavý, co tam proběhne..

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 10:11 |  
          0 0

          Myslím, že do 25. srpna už Plzeň hráče pouštět nebude. Když udělají postup do LM (což bych jim docela přál), tak budou pouštět až v zimě (naopak někoho ještě můžou přivést - vzor Pudil, Gebre Selassie), když jen EL, tak pustí maximálně jednoho hráče, když skončí, tak 1, možná i 2. (Vzory Skácel, Necid.)

          Podle mě jsou teď Plzeňáci rozpočtově (asi i kvalitativně) konstruováni na základní skupinu EL, takže existuje pro ně scénář optimistický, průměrný a pesimistický, v posledních dnech srpna se tomu jen přizpůsobí.

          Taky je pravděpodobné, že v případě pohárového konce už v létě budou mít výraznější ochotu rozpustit hráče širšího kádru po hostováních (Darida, Střihavka, Krbečkové), toho by se případně dalo využít...

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            Duncan_McTavish     před 13 lety 22.06.2011 11:03 |  
            0 0

            První dva odstavce souhlas,ale ten konec?
            Ať je naše situace jakákoliv, tak jsme pořád ještě Slavia a podle toho se musíme chovat. Radši to odehrát s timto týmem, než si s prosíkem půjčovat nicky jako Darida nebo Krbečkové, kteří budou jen výplň kádru. To není chování hodné jména a tradic Slavie, o nichž se tu tak moc psalo.
            To je asi stejné, jako když někdo vážně připouštěl, že bychom mohli sestoupit. Dokud bude liga 16ti členná, tak Slavie nikdy-ze sportovního hlediska-nemůže sestoupit,na to je to klub až moc tradiční.
            Takže prosím žádné Hušky,Daridy a Vodičky..

            • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 15:00 |  
              0 0

              Asi máš teda pravdu, ale třeba Střihavku nebo Ticháčka bych v případě nouze na hostování bral. Ale dokud se nikdo nezraní nebo neprokáže totální antitalent, tak se to asi dá vydržet bez hostování. Na druhou stranu myslím, že všichni mnou uvedení se kvalitativně vyrovnají Horovi.

              • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

                Duncan_McTavish     před 13 lety 22.06.2011 19:16 |  
                0 0

                To máš pravdu, proto jsem rád,že tu Hora nezůstal a že se Plzeň zahlcuje klasicky kvantitou..:)

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 10:15 |  
      0 0

      Určitě Neves, ten by do sestavy dobře padnul. A možná ten Magera, i když je otázka, jak by do toho sednul.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 10:19 |  
        0 0

        Neves je jen zbožné přání, na nás je dle mého drahej...

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        opicemag     před 13 lety 22.06.2011 10:57 |  
        0 0

        O Magerovi toho moc nevím. Pokud se nepletu, je typově podobný Pospěchovi. Silový, urostlý hráč. Dobrý hlavičkář. K Pospěchovi bych raději viděl typově odlišného hráče. Nebo že bychom soupeře prostě přetlačili silou a hlavičkami?

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          Khadgar     před 13 lety 22.06.2011 12:18 |  
          0 0

          Na Mageru se třesou fanoušci Plzně, já bych jim ho nechal :)

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 14:57 |  
            0 0

            Když uvážíš, že včera šel kolem Edenu, tak to je čistě logicky jeho přestup do Viktorky loženej :-))

  14. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    Tonda     před 13 lety 22.06.2011 11:47 |  
    0 0

    Petrouš mluvil o tom že by chtěl přivést 3 zkušené hráče ve věku 25 - 30 let. Pojďme si zapolemizovat koho by sma teda potřebovali. Předpokládám že měl na mysli tyto pozice:

    stoper
    kreativní ofenzivní střední záložník
    útočník

    můžeme rovnou zavrhnout cizince. Takže chigou i neves asi neklapnou..

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 11:50 |  
      0 0

      ....pokud možno zadarmo, nebo s minimální přestupovou částkou...

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        Jiri1     před 13 lety 22.06.2011 12:15 |  
        0 0

        Zdravim, trosku tady nechapu tu diskuzi o Nevezovi, Magerovi a pod.i hodne velkemu laikovi musi byt jasne , ze proste tito hraci jsou pro nas financne nedostupni, Jarolim i Hubacek sli na polovicni prachy s vetsi motivacni slozkou, nekteri dalsi mladi hraci a nejen Cerny a Celustka muzou klidne odejit a to i z toho dorostu , co se ted pripravuji s ackem, dokonce u nekterych byl realny predpoklad , ze pujdou rovnou . Musim rict, ze mi nase cile pripadaji fantasmagoricke , osobne budu brat jako uspech 7-8 misto a nebudu asi tak daleko od pravdy , ze to neni az tak dulezite i kdyz jsem dost prekvapen dalsimi horentnimi dluhy , ktere popiral i nas GR.

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 12:33 |  
          0 0

          ....horentními dluhy myslíš ty "desítky milionů" o kterých včera mluvil Vojta?

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          tantalos     před 13 lety 22.06.2011 12:37 |  
          0 0

          Podle vyjádření současných majitelů by se měl roční rozpočet Slavie pohybovat v rozmezí 80 - 100 M, což by v zásadě činilo ze Slavie druhý nejbohatší klub v zemi. Pochybuji, že by někdo mohl nabídnout Nevesovi nebo Magerovi o moc víc než Slavia, s výjimkou Sparty a snad Plzně, kterou ale teď docela zatížily nákupy Pilaře a Hory. Ono těch peněz v českém fotbale je všude málo a ani u Nevese, ani u Magery se nedá počítat s tím, že by je někdo ještě hodlal se ziskem prodat.
          Neznám záměry Natlandu, nicméně kdybych já byl na jejich místě, začnu provádět nezbytné změny odshora, to znamená nejdřív bych si přizpůsobil management ke svému obrazu. Teprve potom bych se zajímal o samotný mančaft.
          Natland říká, že teď vyřizuje ostatní dluhy. Obávám se, že mnohé z nich budou velmi sporné, což může vést ke zdržení při jejich vyrovnání. Dokonce bych předpokládal, že část z nich jich Natland neuzná - má na to právníky.
          Hodnocení, že jsme v roce nula, mi přijde realistické. Myslím, že brzy nastane doba změn, a to směrem odshora.
          Pokud jde o nákupy, jsem přesvědčen, že Natland jsou natolik realisté, aby chápali, že musí přilákat diváky nějakými zajímavými nákupy. Pokud jen odejdou Vaniak, Kisel, Čelůstka, Míňa, Hora, Zlámal, Dembelé, Vomáčka, Koubský a nikdo zajímavý nepřijde, samozřejmě by i 9. místo bylo velký úspěch. Ale provilo by se to i na kase, nikdo nechce chodit na porážky svého mužstva.
          Vzhledem k tomu, že Platil evidentně hodně uspořil, a zřejmě slušné peníze ještě přijdou, považuji nákupy Magery i Nevese za realistické a dokonce výhodné.
          .

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            tantalos     před 13 lety 22.06.2011 12:43 |  
            0 0

            Samozřejmě vidím v případě Magery potíž v tom, že je to kůň O, Chovance, tedy agenta, s nímž bych radši neměl vůbec nic společného.

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            slaviator     před 13 lety 22.06.2011 14:05 |  
            0 0

            80-100 mil je víceméně dneska lehkej nadprůměr ligy... Sparta má někde kolem 300 mega, ale co mě překvapilo, Bolka má přes 200... Jablonec těch sto, Plzeň sto... Na druhou stranu - Sigma jenom 60...

            • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

              marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 14:49 |  
              0 0

              Jablonec určitě nemá rozpočet 100, to by dlouhodobě neutáhl ani s Peltou v zádech, kort když na ně skoro nechodí diváci. A hráče typu Pekharta každej rok či půlrok určitě neprodaj.

              • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

                janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 15:15 |  
                0 0

                Není to tak dávno co ve Sportu byla ohledně Jablonce a jeho rozpočtu uvedená částka 200 mil.

                • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

                  slaviator     před 13 lety 22.06.2011 22:35 |  
                  0 0

                  to byl samozřejmě opravdu nesmysl... má těch cca 100

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      japhy     před 13 lety 22.06.2011 12:53 |  
      0 0

      Napsal bych Kalič, ale už jsem tu s tím trapnej, tak to radši nenapíšu. Navíc by to mohlo vyjít, on by hrál tužku, a já bych byl za blbce :)

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 22.06.2011 12:56 |  
        0 0

        Kalič by se mi taky hodně líbil!! Kdy je ta valná hromada? Dík

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          marek018     před 13 lety 22.06.2011 14:35 |  
          0 0

          mně by se taky líbil. A pokud někoho ze Sparty, tak bych bral Honzu Kroba..

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            janko (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 14:55 |  
            0 0

            ...no tak hluboko snad ještě nejsme, abychom brali někoho z té žumpy...

            • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 15:03 |  
              0 0

              Třeba Volešák nebyl tak špatnej :-))

          • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.06.2011 15:02 |  
            0 0

            Krob je zoufalej, ze Sparty bych bral nejradši Jeslínka, ale ten už je v tahu.

            • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

              venator     před 13 lety 22.06.2011 16:31 |  
              0 0

              Mě by se u nás líbil Mendy, skončila mu smlouva a "přál" jsem si ho ve Slávce už když hrál za Příbram....

              • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

                Ferguss     před 13 lety 22.06.2011 17:02 |  
                0 0

                Mendy šel do Polska.

  15. Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

    Viking     před 13 lety 22.06.2011 14:56 |  
    0 0

    Někdy z něj možná ligový fotbalista bude, ale v současnosti je to druhá liga.

    Nejvíc mě sere, že rok zabíral místo kvalitnějším odchovancům. Tyhle vypečený kšefty s Mostem stojej za všechny prachy.

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      Ferguss     před 13 lety 22.06.2011 15:04 |  
      0 0

      No třeba Lafrance mi zase tak špatnej nepřišel, rozhodně jsem v něm viděl větší potenciál než v Horovi. Kdoví jak by to bylo, kdyby přišel pod Petroušem.

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        Viking     před 13 lety 22.06.2011 15:20 |  
        0 0

        Lafrance nebyl horší Hoška. Proč potom přicházel. A takhle bychom mohli pokračovat...

        • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

          Viking     před 13 lety 22.06.2011 15:20 |  
          0 0

          lepší...

    • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

      slaviator     před 13 lety 22.06.2011 22:44 |  
      0 0

      kšefty s Mostem: příchod - Vaniak (po skončení smlouvy, na doporučení Ščasnýho), Toleski (měl lepší poměr gólů na odehraný minuty než ostatní útočníci ve Slavii), Lafrance, Hora, Trubila (první sezona nic moc, ale teď byl na jaře oporou). Vaniak přišel za tabulkovný, Toleski za 8M, Lafrance a Hora hostování - převzetí platu, Trubila stál 4 M...

      odchody - Zbončák (ulevení platům, posílení pozice Hubáčka ve Slavii) nebo Běloušek z dorostu no..

      • Re: Jakub Hora ve Slavii pokračovat nebude

        Tonda     před 13 lety 23.06.2011 10:13 |  
        0 0

        Trubila přišel ze zlina