Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Natland Group: Konec sporů s Enicem!

Většinový majitel Slavie, společnost Natland Group, před malou chvílí vydal následující tiskovou zprávu.

Společnost NATLAND Group a britská společnost ENIC se dohodly na ukončení všech soudních sporů ohledně vlastnictví SK Slavia Praha. Společnost Viscontia ze skupiny NATLAND Group zároveň uhradila závazky Slavie vůči Enicu a odkoupila všechny jeho akcie. Na řešení situace se významně podílel i Aleš Řebíček, kterému dosud patřila třetina akcií SK Slavia Praha. Cenu transakce ani jedna ze stran nebude komentovat.

Zástupci NATLAND Group i Aleš Řebíček ocenili zásluhy skupiny ENIC, která klub vlastnila od roku 1997. V této éře Slavia slavila dvakrát titul, postoupila do základní skupiny prestižní Ligy mistrů a pravidelně hrála v Evropské lize. Celkem Slavia získala pět klubových trofejí.

"Nedávné události nám znemožnily, abychom mohli efektivně pokračovat ve své investici a vedení klubu. Ten díky oportunistickým akcím lidí, kteří jej řídili, v posledních sezónách zaznamenal jen málo úspěchů. Oceňujeme profesionální přístup, s jakým noví investoři NATLAND Group s významnou rolí koinvestora Aleše Řebíčka k dohodě přistoupili. Věříme, že se Slavia nyní vrátí k úspěchům na hřišti a stabilitě mimo něj," komentoval transakci ředitel ENICu Matthew Collecott.

Spory o vlastnictví Slavie jsou tak minulostí a vlastnická struktura klubu je jednoznačná a transparentní. "Nesmírně si vážíme profesionálního přístupu Enicu, který byl pro vyřešení situace nezbytný. Proces přerodu klubu v novou Slavii sice ještě není u konce, čekají nás jednání s dalšími věřiteli, dokončení restrukturalizace a další změny, ale jde o skutečně významný posun na této cestě k fungující a úspěšné Slavii," doplnil Josef Vojta, investiční ředitel NATLAND Group.

Oba největší akcionáři se dohodli, že konsolidují své akcie do účelové společnosti Viscontia, jejímž prostřednictvím budou držet klub společně. Viscontia, a.s. tak bude držet bezmála 100 % akcií SK Slavia Praha - fotbal, a.s., podíl v této společnosti si NATLAND Group a Aleš Řebíček rozdělí v poměru 70 : 30 ve prospěch stávajícího majoritního akcionáře NATLAND Group. "Chceme tak demonstrovat, že akcionářské spory ve Slavii jsou minulostí, a cílem naším i Aleše Řebíčka je jednat konsensuálně ve prospěch Slavie Praha," dodal Vojta.

Už na vyřešení sporů s ENIC se podíleli oba akcionáři, kteří nejprve jednali odděleně, aby ve finále své síly spojili a urychlili tak vyřešení situace. "Je to ukázka toho, že zájmy Slavie převažují nad zájmy akcionářů. A to je dobře," komentoval tento postup Aleš Řebíček.

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    mibu     před 13 lety 15.06.2011 15:13 |  
    0 0

    Tak snad už budou přicházet lepší a lepší zprávy. Tahle zpráva mi opravdu zvedla náladu

  2. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    naplavnik     před 13 lety 15.06.2011 15:15 |  
    0 0

    Moc nerozumím tomu úkroku v podobě firmy Viscontia, ale vlastní uzavření dohody s ENICem bylo podmínkou konsolidace Slavie. Z mého pohledu tedy dávám chladit šampaňské!

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      quelhar (admin)     před 13 lety 15.06.2011 15:19 |  
      0 0

      Natland od zacatku vlastnil akcie prostrednictvim Viscontie...

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        naplavnik     před 13 lety 15.06.2011 15:28 |  
        0 0

        aha, díky za vysvětlení, já jen, že po těch falkonidách a dalších jsem vůči těmhle vlastnickým spletencům obezřetný. ale asi je to obvyklá praxe. nerad bych propadal bezbřehému optimismu, ale alespoň dnes tedy, natland a řebíček, thumbs up!

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:19 |  
      0 0

      To není úkrok, Společnost Viscontia patří pod finanční skupinu Natland Group - prostě je to jejich firma. Je snad jedno, z které kapsy to Natland zaplatil.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        travel (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:28 |  
        0 0

        Tak ,to je dobrá zpráva.Z článku je zřejmé,že od Enicu akcie odkoupil Natland,ačkoli nedávno tvrdili,že si je rozdělí v poměru k původním % akciím.

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:03 |  
          0 0

          Travele, oni si ty akcie vlastně rozdělily, koupil je sice Natland, ale převedly všechny akcie Slavie do společnosti Viscontia (tedy Natland asi 51%, Řebíček 33% i těch 16% od ENICu) a tuto společnost Viscontia si pak rozdělili - 70% Natland a 30% Řebíček.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:30 |  
        0 0

        Ladislave, tedy jsem rad, ze nejsme tak uplne mimo..:). ovsem pochopitelne ne kvuli nam, ale kvuli slavii..:). skvela zprava..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:13 |  
          0 0

          Souhlasím martyni, i když jsem to čekal (asi ne tak rychle), tak mi to velmi zvedlo náladu (a to jsem neměl vůbec špatnou). Odrazili jsme se ode dna. A až se někdy potkáme v Edenu, tak to můžeme rozebrat do hloubky, asi by to byla dlouhá diskuse ...

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 23:09 |  
            0 0

            jj, to bychom mohli...:)

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        mart     před 13 lety 15.06.2011 15:43 |  
        0 0

        Tak at to udelali jak to udelalli (bud maji opravdu bezedne kapsy, a nebo meli na Colekokota neco tak silneho, ze se podelal), tak jsou dost hodne dobri.
        Taky ta rychlost "vyreseni" problemu ENIC je pomerne dost neuveritelna.
        Pripojuji se k tem kteri tleskaji.
        Snad nam pan Jiri pozdeji nejak vysvetli, ze je to vlastne vsechno spatne.......

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:53 |  
          0 0

          Když může Křetínský z fleku vytáhnout 143 mio, proč by nemohl Natland, že?

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Markus     před 13 lety 15.06.2011 19:29 |  
      0 0

      Jsme na tom podobně, pro mě je tohle první dobrá zpráva kolem Slavie tento rok. Nedokážu se zbavit nedůvěry vůči Natlandu především kvůli zkušenostem s Navatypem, ale je vyřešen dlouho neřešitelný problém a zjednodušil se pohled na vlastnictví Slaviem, za to patří Natlandu a Řebíčkovi velký dík. Zjednodušení neříká nic o transparentnosti, stále je pro mě velmi překvapivé, jak snadno dokáží Natland a Řebíček tahat z kapes další a další peníze a mohu jen tušit, že se to vše dělá pro někoho třetího. Fotbalové Slavii tohle v tuto chvíli hodně prospívá a tahá jí z té žumpy, kam se dostala. Teď mě zajímá, jak se postaví noví majitelé k fanouškům a SDS. Doufám v transparentní demokratický přístup, zrovna teď by Slavie potřebovala vylepšení jména i skrze fanoušky.

  3. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    lassiter     před 13 lety 15.06.2011 15:16 |  
    0 0

    skvělá zpráva!

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      paweza (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:23 |  
      0 0

      Volejte Slávia!.. a pět dní se radujte!! Hned je den veselejší! To se musí oslavit!

  4. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    JS (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:17 |  
    0 0

    neuvěřitelný.. po těch uplynulých měsících jsem tak zparanoidněl, že stále hledám za NATLANDem nějakou špínu, ale aspoň už se nikdo nebude dohadovat, jestli současné akcie klubu byly emitovány neprávem atd..

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Jiri1     před 13 lety 15.06.2011 15:25 |  
      0 0

      To zase neni tak skcvela zprava , lepsi by bylo , kdyby napsali , co to bude stat a kdo to zaplati, podle informaci se zakulisi se strany dohodly v podstate jen na financnim podilu Eniku a zpusobu narovnani.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Tonda     před 13 lety 15.06.2011 15:27 |  
        0 0

        tady by prave mohl prijit na scenu Peta K. Je to tak Vladislave?

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        marek018     před 13 lety 15.06.2011 15:33 |  
        0 0

        Vy abyste na všem nenašel nějakou špínu.. Je asi hodně těžké napsat, že se jedna o úžasnou, významnou zprávou, která vyřešila největší balvan, co měla SKS u nohy.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:42 |  
        0 0

        Obdivuhodné, jak má Jiri1 vždy zákulisní informace minutu po oznámení...

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 17:25 |  
          0 0

          Jiri1 byl urcite v Londyne taky:))

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      PetCC     před 13 lety 15.06.2011 15:28 |  
      0 0

      Dohadovat se může klidně až do konce života, ale díky této dohodě to nemá na Slavii sebemenší vliv.
      Tu dohodu jsem očekával, ale že to zvládnou tak rychle, to ne. Ten Natland je zřejmě profesionálně pracující firma s kvalitním vedením. Ani bych nevěřil, že u nás je něco takového možné.

  5. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    Tonda     před 13 lety 15.06.2011 15:25 |  
    0 0

    tak ted jeste povyhazovat lidi z marketingu, vyhodit platila, a pokud mozno celou slavku vcetne stadionu prodat kelnerovi.. v tuto chvili uz je bezesporu komu slavia patri tak uz by do toho snad mohl jit.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      PetCC     před 13 lety 15.06.2011 15:29 |  
      0 0

      Nějak netuším, kde získal Kellner svatozář.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Tonda     před 13 lety 15.06.2011 15:38 |  
        0 0

        No tak svatozář ne, ale vzhledem ke nikdynekončícím spekulacím kdo opravdu stojí za natlandem si myslím že Kellner by byl mnohem vice verohodnejsi nez natland. V koutku duse stale doufam ze natland je jen nastrcen prave panem K. A pokud ne, tak doufam ze pan K da natlandu tu dobrou nabidku jak o ni zastupitele natlandu mluvili.. prijde mi to logicke i ve spojitosti s rebickem. Nevim jestli ma nejakou firmu, jestli mnozi penize, nebo jestli jen neposkytnul kapital na "vykoupeni" slavie od enicu. V tom pripade by bylo logicke ze slo jen o rychle zuroceni rebickovych penez a davaly by smysl i jeho reci o bratrovi a rodinne slavii - jinak prece nemuze byt tak hloupy ze by si dosadil do takoveto "firmy" odborniky z rodiny..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          JS (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:43 |  
          0 0

          a veřejnost snad ví, kdo stojí za Kellnerem? nebo si vážně myslíte, že se vypracoval mezi nejbohatší lidi světa sám od sebe? že své peníze získává legálně? náhodou mám ke Kellnerovi pár zajímavých informací, mimo jiné mezi nimi figuruje jeho napojení na ruskou mafii...

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            Tonda     před 13 lety 15.06.2011 15:47 |  
            0 0

            kdyz pisu Kelner, myslim PPF a to je podle me tak velka spolecnost, ze nema zapotrebi zneuzivat slavii k obohaceni ci prani penez.. myslim ze kolem hodne bohatych lidi bude vzdycky krouzit par otazniku..

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            sTizz (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:20 |  
            0 0

            Clovek,ktery zacne v Rusku pujcovat prachy a prodavat na splatky,zrejme bude nekoho z tamni mafie znat:)

            • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

              JS (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 18:48 |  
              0 0

              tak jednoduchý to neni :)

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:37 |  
      0 0

      Tondo, to si ještě počkáme, to bude dlouhodobější záležitost. Že jsou Natland profíci to vím, ale jsou fakt dobrý, klobouk dolů (tím nemyslím jen ENIC, ale i výsledný podíl 70 ku 30 s Řebíčkem).

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Tonda     před 13 lety 15.06.2011 15:42 |  
        0 0

        je otazka jestli je to presne 70 : 30, nebo trebas 66 : 34... Dale by me zajimala dalsi role pana Platila. Osobne doufam ze mu bude podekovano a ve slavii se objevi nekdo mene destruktivni a s lepsi minulosti..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:24 |  
          0 0

          V tiskovém prohlášení uvádějí, že podíl ve Viscontii je 70 : 30, tak není důvod tomu nevěřit. Jinak souhlas s Platilem, ještě bych vyhodil Tomasovou a celý marketing a najmul nové lidi, kteří budou placeni podle toho, kolik sponzorů a tím peněz získají.

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            travel (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:41 |  
            0 0

            A ještě přivést, Ladislave schopného sportovního ředitele.

            • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 17:17 |  
              0 0

              Travele, Vy mi snad čtete myšlenky, před chvílí jsem zrovna přemýšlel, že to teď bude klíčová záležitost do budoucna (a samozřejmě vytvořit nový a co největší sponzorský pool).

            • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

              smichov_1     před 13 lety 15.06.2011 17:21 |  
              0 0

              Ten je jasny: Smicer, zkusenosti z Liverpoolu, znamosti po cele Evrope, atd... neni co resit.

              • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 17:50 |  
                0 0

                Pokud by byl volný, tak určitě. Ale Hašek, ten ho nepustí ani náhodou.

  6. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    LordEdmund     před 13 lety 15.06.2011 15:29 |  
    0 0

    Smekám před pány z Natlandu a děkuji i Řebíčkovi.

  7. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    Viking     před 13 lety 15.06.2011 16:07 |  
    0 0

    Jelikož v tom jsou prachy Řebíčka, tak jsme na záchranu Slavie defakto přispěli my všichni z našich daní. Národ sobě:)

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      slaviator     před 13 lety 15.06.2011 16:35 |  
      0 0

      Asi nechápu co Řebíček udělal hroznýho - okrad snad někoho?

      Zadal zakázku své firmě, která však jako jediná to co měla postavila v pořádku a nemusí se to každej půlrok opravovat za další těžký prachy

  8. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:08 |  
    0 0

    GOOOOOOOOOOOOOOOOL. 3x sláva

  9. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    tantalos     před 13 lety 15.06.2011 16:09 |  
    0 0

    Ne, že by ještě nějaké otazníky nezůstaly - třeba proč chtějí tvořit Viscontii, když stačilo rozdělit si akcie mezi sebe, proč se Řebíček vlastně vzdává blokačního podílu, který mohl mít atd, ale to je momentálně vedlejší.
    Zaplaťpánbůh za to, že se situace podstatně zjednodušila a je mnohem přehlednější, než byla. Spadl jeden veliký kámen ze srdce (nebo se srdce - jsou tu češtináři?) a šance vymotat se ze sraček tu je stokrát větší, než bývala.
    Těší mě i to, že Natland zůstává dominantní - zdá se alespoň na první pohled sympatičtější než Řebíček, ale tady spekulovat by zatím bylo hádání osudu z kávové sedliny.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:37 |  
      0 0

      Tantale, on to Natland už někde uváděl, že chtějí konsolidovat akcionářskou strukturu Slavie, proto nejspíš ta Viscontia. Že Řebíček nemá blokační podíl, toho jsem si taky všiml, ale když ENIC komplet zaplatil Natland, tak mu asi nic jiného nezbývalo.
      Navíc jsem určitě rád, že to tak dopadlo a že NATLAND může rozhodovat sám i o zásadních a strategických věcech Slavie. Zatím jsem si nevšiml, že by v něčem zalhali nebo nedodrželi to co řekli.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        tantalos     před 13 lety 15.06.2011 20:39 |  
        0 0

        Konsolidovat akcionářskou strukturu by tedy mohlo znamenat squeeze-out, aby jim nikdo nemohl ani trochu vidět do hry?

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 10:01 |  
          0 0

          Tantale, to nevím, jestli připravují zákonné vytěsnění minoritních akcionářů, ale sám držím dvě akcie Slavie, tak doufám, že ne. Teoreticky je samozřejmě možné všechno. Ale podle mě (i když to samozřejmě nemohou přiznat) pracují od začátku na zakázku někoho o hodně většího a tomu to časem předají. Nedovedu si představit, že by investovali takové částky a neměli to posichrované. Peníze dělají zase peníze (a dluhy zase další dluhy), tak proč je takhle vydat s tím, že třeba jednou seženeme kupce. Ne kdepak, tomu nevěřím, že by šli do takového rizika, navíc, když ty peníze vydali, tak je nemůžou točit a přišli o další zisky z nich. Nikomu nevnucuju svůj názor, ale bude tam od začátku dohoda, což pro Slavii bude časem ještě lepší varianta.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        tantalos     před 13 lety 15.06.2011 20:39 |  
        0 0

        Konsolidovat akcionářskou strukturu by tedy mohlo znamenat squeeze-out, aby jim nikdo nemohl ani trochu vidět do hry?

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        mirecek1111     před 13 lety 15.06.2011 20:42 |  
        0 0

        Tak protože jsou to zřejmě zkušení profesionálové za kterými stojí peníze díky kterým si mohou dovolit plánovat a poté ty plány i bezezbytku plnit.
        Platil byl fyzická osoba, který zastupovala tuneláře, kteří by do Slavie neivestovali ze svého ani korunu a v takové situaci měl řešit průser ve kterém Slavia byla. Jako to jinak než jak to tady on poslední rok vedl ani nešlo.

  10. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    podol (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 16:14 |  
    0 0

    přátelé,když si vzpomenu na svůj pesimismus,a totální beznaděj
    a bezmocnost ještě před 2 měsíci,tak dnes jsem o hodně veselejší
    a klidnější.Snad již můžeme říci,že Slávie je zachráněna před likvidací.Byl bych samozřejmě rád,aby Slávia byla zcela samostatná,aby jako společnost vlastnila nejméně 80% svých akcií,aby hospodařila zcela samostatně a výdělečně.Ale to asi dnes již není možné.Tak přivítejme ten pokrok,pokud třeba za rok
    budeme opět o hodně dál,potom poděkujme oněm pánům i společnostem,kteří ji nenechali padnout.Pro mne je důležitý výsledek a navrácení Slávie tam,kam patří.Podol

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      smichov_1     před 13 lety 15.06.2011 17:29 |  
      0 0

      Ano, ano, take jsem cekal co se vyklube za podvodniky z Natlandu, ale po letech ktere jsem doslova prezili s Roseny a Platily se nam nikdo nemuze divit. Dopadlo to (zatim) nad vsechna ocekavani dobre. Doufam ze dobre zpravy budou pokracovat. Ted se muzeme zamerit i na mensi detaily ktere by vic spojily vedeni a fanousky, napr. nesmyslne hostovani Bohemky, Platil, odpusteni dluhu 700 tisic fanouskum kteri demonstrovali, marketing. V horizontu dalsich 4-5 let bych rad videl i to aby Natland (nebo jiny majitel) koupil i stadion, tak abychom konecne meli vsechno pohromade.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        miros     před 13 lety 17.06.2011 21:09 |  
        0 0

        Přežili jsme s dvouma titulama a postupem do LM :-))

  11. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    jiras     před 13 lety 15.06.2011 17:30 |  
    0 0

    Tak snad už nikdy o ENICu neuslyšíme, i když i to už tu jenou bylo. ENIC a Leška, z těhle dvou slov se musí každému slávistovi udělat špatně od žaludku.

    Snad dojdou i nějaké posily. Nechtěl bych nějaký velký průvan, ale 2-3 pořádné posily to chce. Bohužel se asi dlouho nikdo nebude ani snažit najít "nového Tavarese".

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      sasky     před 13 lety 15.06.2011 18:50 |  
      0 0

      No Platil první co udělal, když přišel, tak rozprášil vedení mládežnických týmů a oddělení skautingu, takže to bude asi trošku problém.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      edenian     před 13 lety 15.06.2011 19:03 |  
      0 0

      Me se teda z ENIC a Leska blbe nedela.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        VitK     před 13 lety 16.06.2011 09:57 |  
        0 0

        Mně tedy rozhodně ano. Jak vyplývá z informací o většině dalších mužtvech, která kdy vlastnili, tak buď šla do kytek, nebo se zachránila jen s odřenýma ušima. Slavia málem dopadla stejně. Tu likvidaci Slavie začali oni. Vybrali si na to i odpovídajícího grázla v českých podmínkách - kdopak to začal spolupracovat s Key Investment.

  12. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    FrancoisMerlin     před 13 lety 15.06.2011 19:55 |  
    0 0

    Něco k 21.
    - lekce z moderního fotbalu-> to by si měl každej mládežnickej trenér večer přehrávat
    - nejlepší hráč na place Čelůstka - o to větší pravděpodobnost, že o něj příjdeme
    - nevyrost Vaclík?

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      mirecek1111     před 13 lety 15.06.2011 20:14 |  
      0 0

      Nevíte někdo kolikátí musíme skončit, abychom se dostali na olympiádu?

      Jinak na Čelůstku už nemáme práva, tak nějaké peníze z jeho výkonů stejně nevytřískáme, ale samozřejmě mu to přeju.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 20:27 |  
        0 0

        Myslím, že min třetí..

        Na to že nemáme práva na Čelůstku jsi přišel jak?

        Jinak to tedy těžce nezvládli, nechápu jak jim takhle může překážet balon. Zajímalo by jak přesně vypadají v "čechách" tréninky. Jestli tak jak jsem zatím zažili, čili samý nacvičování, simulování herních situací, taktika apod, tak se nedivím, že takhle dopadli. Měl by se hrát převážně fotbal, v plném nasazení, to tě naučí práci s balonem jako nic jinýho..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          mirecek1111     před 13 lety 15.06.2011 20:32 |  
          0 0

          Já? Já na to nepřišel nijak, nám to tady na webu přece před pár týdny sdělil pan Jiří.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        slaviator     před 13 lety 15.06.2011 20:49 |  
        0 0

        třetí nebo když bude Anglie v semifinále, tak můžeme být i čtvrtí

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          mirecek1111     před 13 lety 15.06.2011 20:52 |  
          0 0

          když bude Anglie v semifinále tak my čtvrtí rozhodně nebudeme :-) Budeme muset v neděli výhrat no.

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            slaviator     před 13 lety 15.06.2011 22:40 |  
            0 0

            jasně no, to je fakt.. takhle to bylo daný po losu... :)

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 11:54 |  
            0 0

            Stačí nám nakonec s Anglií bod, takže nedostat gól.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      FrancoisMerlin     před 13 lety 15.06.2011 21:24 |  
      0 0

      Ještě jsem zapomněl strašný výkon Ondřeje Lípy, možná má jiné kvality, ale komentovat opravdu neumí.

  13. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    opicemag     před 13 lety 15.06.2011 19:59 |  
    0 0

    Čelůstka dnes nejlepší v 21. Pak ještě dobrý Vaclík, zbytek děs a hrůza. Tak to pak vypadá, když čeští hráči narazí na někoho, kdo nemá problém s technikou. Neměli jsme žádnou šanci (na výhru, škoda že Čelůstka nedal gól, dnes by si to zasloužil).

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Khadgar     před 13 lety 15.06.2011 20:29 |  
      0 0

      Hlavně nechápu proč se Lípa navážel furt jenom do Hlouška... Až na ty dva zmíněné to byla bída, Dočkala jsem si poprvé všiml snad ve 42. minutě.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        opicemag     před 13 lety 15.06.2011 20:44 |  
        0 0

        Všichni krom těch dvou byli hrozní. Dopředu úplně nulový. Gecov taky hrůza. Dočkal tam asi ani nebyl. Morávek se snad ani nedotknul míče. Ze zálohy mi přišel nejlepší Vácha, ale oni on nic nezmohl.

  14. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 21:06 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Dovedu si představit, že je toho ještě co konsolidovat, aby se Slávie dostala opět do formy. Odstavení fi. ENIC od Slávi je však dobrý krok. Asi svedeme ještě bitvu okolo KEY Investment a ESIDE, ale teď už to půjde snad líp. Jde přeci o stadion a ten by měl Slávii patřit taky. Uvidíme.
    Teď ještě k hráčskému potenciálu. Taky je mi smutno, když vidím kluky z "21", kteří nejsou ve Slávii, ale ruku na srdce..., vzpomeňte na hráče, které jsme měli tehdy v základu v době, kdy tito kluci měli o ten základ bojovat. Ano, mohli jsem se pustit na hostování. Tady bych viděl KJ chybovat,když jim moc velkou šanci se o základ poprat nedal. Ale nechci být sám po bitvě generálem, to by nebylo fér. Tím chci říci, že připouštím a dávám za pravdu Tantalovi v jeho tehdejší kritice KJ za prodej Dočkala, Váchy,Gecova aj., ale nemohl jsem přistoupit na ten způsob, ikdyž......, to co pak vyvedli se Slávií bylo ještě horší.
    Máme teď trochu prostoru se nadechnout a zamyslet, jak tu další "novou" Slávii postavit a jak s ní znovu začít tu další etapu. Mám totiž stále na zádech mráz z toho, co na na nás ještě před pár týdny koukalo ze skříně za kostlivce a tohle bychom si měli hodně dlouho pamatovat. Už tím, že bychom opět měli začít budovat základnu mládeže a tam hledat zdroje pro naše A mužstvo. A samozřejmě posílit obranu. Tam to bude asi nutné nejvíc. Ale to si jen tak myslím.........:-).
    Sokrates55

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 21:21 |  
      0 0

      Máte pravdu, jen je otázkou, zda jsme toho kostlivce ze skříně skutečně vyhodili, či zda jen dočasně zahnali zpět a on tam teď sedí schovaný za babiččiných kabátem...
      Jestli příští sezónu budeme bez Čelůstky, tak by skutečně bylo třeba sehnat někoho do obrany, i když Kaufman to na stoperu snad také zvládne a na kraj za něj může hrát Dostál.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        janko (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 22:17 |  
        0 0

        Dobrý večer, klid, pokud jsem si přečetl řádně prohlášení Natlandu, tak tam se jednoznačně říká, že toto je jen první, nicméně důležitý krok a s ostatními věřiteli se dále jedná...
        Takže ano kostlivci tam jsou, ale z jejich vystupování mám zatím pocit, že u té skříně je i někdo kdo jí chce řádně vysmejčit...

        Mám z nich po dnešku ne dobrý, ale přímo výborný pocit. Další směr kam kráčí naše Láska, se ukáže na valné hromadě, toť můj názor. Dle mého bude brzy, páč akcionářská struktura je vyřešená....

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Wommi     před 13 lety 16.06.2011 11:56 |  
      0 0

      ohledne tech mladiku, je to podle meho sporne,...bohuzel se proste "objevili" v blbe dobe a mooc velkem poctu.

      Myslim si, ze parametry, ktery meli hraci tehdejsiho mistrovskeho kadru by z tech x hracu splnovali pouze jen nekteri, takze asi brecet nad tim, ze vsichni odchovanci jsou uzasni, nedostali sanci a slavka prodelala majlant neni uplne na miste.

      Pokud si pamatuju, i tito hraci bylina hostovanich, ktere se pak nekdy premenila na prestup, ale kdo z nas vi, jak to sami hraci brali,...? samozrejme ze treba KJ naznacoval temer vsem, ze o ne (tolik) nestoji, ale je take mozne, ze nekteri proste uz nechteli cekat na svou moznost a proste radeji volili cestu odchodu...

      Osobne mi mrzi Vacha a ted tech par kluku, co odeslo za Hlouska, ktery se nakonec vlastne pravdepodobne slavii ale vubec nevyplatil:(

      Priznam se, ze ani nijak nelituji odchod treba Dockala, atd...sice tihle kluci nehraji spatne, ale myslim, ze je to stale jeden zapas dobry/x nic moc a navic vetsine to stouplo do palice, at uz je to u nas dockal, nekdy i ten vacha,...apod. ve sparte taky kadlec, zeman,...je to obecne obrovska skoda, proto se tihle kluci zakopou a jen nektery z nich pujde dal...

      Sam bych si pral, kdyby ta mladez fungovala, ale idealne produkovala treba jen dva, tri supertalenty, kteri by byli trenerem vedome vedeni k tomu, ze opravdu budou zapracovani do tymu, treba pres hostovani, ale ze by meli jistotu alespon pulsezony,...nejsme barcelona, aby kazdy mladik mel chut pres x hostovani cekat az se dostane do A tymu a obavam se, ze i kdyby ti mladici hrali paradne, porad je treba v tymu nejaka vyvazenost a s treba 7-8 mladikama se nehraje idealne na titul.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 10:02 |  
        0 0

        Ja jsem porad presvedcenej, ze to bylo soucasti politiky, ktera nas vedla k zahube.. mozna ze v dobe, kdyz jsme se jich zbavovali, nekteri z nich nemeli zrovna na zaklad, ale je treba si uvedomit, ze v nich bylo bohatstvi klubu.. misto nich prichazeli hraci, kteri kolikrat taky nebyli top (ostatne tech top hracu slavie mela jen par, co si budeme povidat..), byli ovsem platove nepochbyne drazsi a jeste se muselo kolikrat platit za prestup, zatimco kdyz slavii opousteli, vetsinou zadarmo.. to jsou vsechno okolnosti, ktere se tehdy nebraly v uvahu (zrejme pod vlivem agentu, provizi, muzem se domnivat) a slavii to stalo hrozne penez.. hraci jako Dockal, Vacha, Kovarik, Jablonsky, Divis.. byli nepochybne pozuzitelni na pomezi lavicky a zakladu.. taky si myslim, ze se ukazuje, ze pripad Hlousek byl obrovska chyba a mozna i tunel, byt jsem tehdy taky veril, ze je to spravny tah a podporoval to, cas ukazal neco jineho.. na Hlouska jsme absolutne nemeli penize, ktere jsme Jablonci slibili, navic Kovarik je velmi produktivni levy zaloznik s paradnimi centry a strelou a Jalonsky jeden z nejlepsich levych beku ligy..

        Jasne, ze to mnohym neni prijemne, rika se, ze se to porad omila jako kolovratek a ze je to breceni a kdesi cosi, ale ja si myslim, ze tohle by mel byt odstrasujici priklad, jak se fotbal nema delat a nikdy by se to uz nemelo opakovat..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          janko (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 10:23 |  
          0 0

          Souhlasím. Ono opravdu nemá cenu dál nad tím brčet, již je to historie a lidé kteří to způsobili již ve Slavii až na jednu vyjímku nejsou. Poslední zvěrstvo Vaněk+Valeš přičítám Platilovi, ale všimli jste si jak od majority Natlandu se stáhl do pozadí? Takže doufám že tento případ je poslední memento... Uvidíme co přinesou personální změny, ale zatím na mne pánové Natland s Řebíčkem nepůsobí že by chtěli rozdávat naše mládí na potkání....

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          mats     před 13 lety 17.06.2011 17:56 |  
          0 0

          V tom je jednoznačně kus pravdy. U těch nákupů by mělo být tak nějak zapotřebí rozumně zvážit, jestli není náhodou někdo relativně srovnatelný z vlastních zdrojů za v konečném součtu nižší náklady (a navíc s určitou perspektivou prodeje). Kolikrát má člověk pocit, že některé nákupy byly realizovány jen proto, aby se dalo říct - hele, koupili jsme někoho nového (to pak samozřejmě nahrává všem těm dohadům o provizích atd. atd.).

  15. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 22:16 |  
    0 0

    Tak jedno jméno si z potencionálních posil můžeme škrtnout, F. Trojan přestoupil do Drážďan, stejně jako Fořt.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      janko (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 22:42 |  
      0 0

      Zdroj? na stránkách Dynama není nic...

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 01:59 |  
        0 0

        eurofotbal.cz

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      smichov_1     před 13 lety 16.06.2011 08:09 |  
      0 0

      Snad to bude ten Vodafone. Na dresy by byl dobrej.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        martin08     před 13 lety 16.06.2011 09:27 |  
        0 0

        a kde zaznel vodafone jako potencialni sponzor?

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          smichov_1     před 13 lety 16.06.2011 16:35 |  
          0 0

          Na hlavni strance pred asi rokem a pul kdyz jsme resili priserne umisteni reklam na dresy. :-)

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Wommi     před 13 lety 16.06.2011 11:42 |  
      0 0

      ..co treba Air Bank?!:))

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 11:48 |  
        0 0

        Air Bank, tak to by byl jasný signál.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        lassiter     před 13 lety 16.06.2011 12:40 |  
        0 0

        proč?

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        bongor     před 13 lety 16.06.2011 15:22 |  
        0 0

        Můžete to nám neangličanům někdo přeložit?dík.

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Tonda     před 13 lety 16.06.2011 15:51 |  
          0 0

          Světlé zítřky Natlandu
          Zítřejší stávka v dopravě odvrátila pozornost od mnoha věcí, jednou z nich nárůst postavení společnosti Natland Group. „to nevim jak přeložit“ (It's been around in one form or another for 10 years, ) …
          ale jejich 15 minut slávy přišlo ve chvíli kdy se Slavia Praha fotbal a Key Investments dostali do velkých potíží. Často známé záhadné případy českých společností, informací pomálu, ale 2 věci se zdají být velmi pravděpodobné. Zaprvé – Petr Sisak má prsty ve všech těchto společnostech, a velmi pravděpodobně si dokonce koupil Slavii sám od sebe. Zadruhé - Glencore Int. Kupuje aktiva Společnosti Setuza, které byly částečně získány Sisákovými společnostmi penězi přivlastněnými z Prahy 6, 10 a 13.
          Společnost Natland se jeví jako prostředek pro vyčištění špinavých peněz, které jsou pro další obchodování příliš riskantní i pro mezinárodní banky. Pokud tento byznys plán projde s úspěchem,
          Potom se společnost Natland group napakuje spoustou jiných skrytých peněz.

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            Tonda     před 13 lety 16.06.2011 15:53 |  
            0 0

            je to trochu krkolomné ale nic lepšího sem z toho nezplodil..

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 16:37 |  
      0 0

      Tak to opravdu vypadá, že Natland jede na vlastní triko. Mají všechno velice dobře dlouhodobě promyšlené, jen co zachránili Slavii a získali si tím kredit a mediální pozornost, tak vydali dluhopisy. Jsou fakt dobrý.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 10:09 |  
        0 0

        jj, ja myslim, ze v teto chvili neni uplne rozhodujici, zda delaji na objednavku toho, jehoz jmeno se leckdo zdraha vyslovit..:-)) zatim vypada, ze maji na to, aby to delali pro sebe.. pokud budou takhle profesionalne pokracovat, nemam vubec zadnych namitek.. samozrejme je tu otazka stadionu, kterou by asi mohl vyresit nekdo vetsi.. ale za par mesicu, kdo vi..

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 11:21 |  
          0 0

          Jasně, jen mne trochu děsí, že se chce Řebíček zapojit do sportovní sekce Slavie a Natland dokonce pro něho nějaký post má připravený. Tedy nic proti němu nemám, ale fotbalový odborník to není. Natland jsou ale profíci, tak doufám, že mu dají nějakou "čestnou" funkci.

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      DrFe1     před 13 lety 16.06.2011 18:12 |  
      0 0

      V Olomouci asi už počítají s přeřazením do MSFL a tak kupují hráče odpovídající úrovně .......

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        JS (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 18:56 |  
        0 0

        Zlámal by nechytil ani rýmu

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 10:04 |  
        0 0

        ...:-))

  16. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    jiras     před 13 lety 16.06.2011 17:56 |  
    0 0

    Kdybychom zase zatoužili tahat gólmany, tak Chelsea propustila Šebka. Když si ho tam 4 roky drželi a byl i na soupisce "A", tak úplně levej být nemůže.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 18:19 |  
        0 0

        Proč myslíš, že dostávaj víc příležitostí slávistický odchovanci? (Karl)
        Asi to bude tím, že Slavia dokázala s těma klukama pracovat dobře. Nemyslím si, že by to bylo tím, že by trenér Dovalil měl radši slávisty.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        koscheen (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 18:44 |  
        0 0

        Jen me zajimalo jestli to neni zakuklenej spartan, kazdopadne asi nebude levnej po ME a taky mame Honzu Hanuše ktery ma za sebou pul sezony chytani GL + nejaky ty drobny..

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 20:26 |  
      0 0

      To by mohli udělat konečně něco s tou východní stranou, resp. za východní stranou.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        JS (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 20:38 |  
        0 0

        a rozšířit to aspoň na 35000, jaktože superpohár přidělej na tak malej stadion? :-O

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          FrancoisMerlin     před 13 lety 16.06.2011 20:54 |  
          0 0

          Já jsem nejdřív ten nadpis přešel, předpokládaje, že se tu bude hrát finále vítěze ligy proti vítězi Ondrášovka cupu :-))))
          To je opravdu bomba. Doufám Barcelona - Slavia

          Btw. Monaco má kapacitu 18500.

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            mirecek1111     před 13 lety 16.06.2011 21:09 |  
            0 0

            Já taky no :-)
            Jinak je zřejmé, že uefě jde o to, aby se ten nejlepší evropský fotbal představil aspoň někdy i v jiných zemích a to je jen dobře.
            A to že nemáme stadion pro 50 000 lidí vůbec navadí. Zvláště když se podívám na českou náturu. Myslíte, že by se takový 50 000 tisícový stadion u nás na ten zápas naplnil, asi těžko. Kapacita Edenu je tak akorát si myslím.

            Vždyt my jsme na LM čekali celý život a stačilo aby přišla zima a na Sevilu už byl Strahov zaplněný sotva do půlky. Tak to prostě s namí čechy je :-)

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          klimi     před 13 lety 16.06.2011 20:57 |  
          0 0

          Hrál se v Monacu s 18 000 kapacitou :)

        • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 21:14 |  
          0 0

          S kapacitou 35000 by spadal do kategorie ELITE a mohlo by se tu hrát finále EL- pak by nám tohle pořadatelství vzali :-))

          • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 21:18 |  
            0 0

            Ale jinak budou mít naši překupníci žně. Ti určitě prodají jednomu týmu třetinu kapacity=25000 lístků, druhému taky tak a posledních 25000 půjde pro UEFU a sponzory. Noa pak se všicni budou divit jaktože se tam nevejdou :-))))

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 23:08 |  
        0 0

        Jasně, nahodit východní stranu a zprovoznit jižní tribunu :-))

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 23:10 |  
      0 0

      Aspoň jednou uvidíme v Edenu nějaké pohárové utkání, jestli to zase nějací magoři nezmrší...

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 09:19 |  
        0 0

        Myslím si, že se určitě o něco pokusí. Už teď je občas vídám jak "nenápadně" chodí kolem Edenu, mají takový divný šátky přes pusu a furt si něco píšou do deníčků. Mám takovej pocit, že by se mohli pokusit o sebevražedný atentát u střídačky hostů.. Nedej bože, kdyby přijela Barcelona. Vložit se do toho ještě ETA, to by byl teprve pořádnej "kotel"..
        Já nevim jak ty, ale já tam snad radši nepůjdu..

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Ferguss     před 13 lety 17.06.2011 10:16 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že při posledním superpoháru šlo do volného prodeje v zemi konání 1500 lístků, silně pochybuju, že to kdokoliv z nás uvidí jinak než v TV.

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        Wommi     před 13 lety 17.06.2011 17:53 |  
        0 0

        ..co mne tedy prekvapuje ze tedle diplomatickej uspech neni pridelenej na letnou..kdejakej repre zapas s lepsim souperem se hraje tam.:), jaktoze se tentokrat nezadarilo:))))

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      mats     před 13 lety 17.06.2011 17:59 |  
      0 0

      třeba se konečně dá dohromady trochu ten trávník... (tím tedy nemyslím slávistického ex-trenéra Pavla ;-) )

  17. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 10:57 |  
    0 0

    Tak Česká televize opět excelovala, ale to, co si dovolili včera ve sportovních zprávách (19:50 hod.), to už je síla. V reportáži o přidělení superpoháru do Prahy uvedli, že ještě není rozhodnuto, zda to bude na Toaletné nebo v Edenu. Naprosto vědomá lež. V první chvíli mě to překvapilo, tak jsem se kouknul na teletext a tam bylo už v titulku Eden. On je to jasný nesmysl, přidělit zápas a nevědět na který stadion. Česká televize = skrytý fanklub Sparty. Přece nebudou informovat pozitivně o Slavii, momochodem informaci o dohodě s ENICem vůbec neuvedli, ale ještě před měsícem, to vesele pomlouvali ...

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Tonda     před 13 lety 17.06.2011 11:25 |  
      0 0

      on to silně "posral" mgr doležal se svým arogantním vystupováním a jednáním s čt.. tak bych řekl že mají od té doby na slavii v čt solidní pifku

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        janko (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 11:37 |  
        0 0

        Pivku mít mohou, nic proti tomu když uděláme botu a oni si nás vychtnají, ale v jednoznačné záložitosti by měli informovat přesně a pravdivě....

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      Khadgar     před 13 lety 17.06.2011 12:01 |  
      0 0

      Co čekat od sportovní redakce ČT, kde může celá léta v klídku působit nekompetentní blb Čapek. Jejich nastupující komentátorské hvězdy a reportéři přesně odpovídají těmto podmínkám. Takový Záruba je sice idiot, ale v tom hokeji jim to aspoň nějak funguje. Fotbal na ČT je prostě v řiti...

      • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 13:24 |  
        0 0

        Zdarec, pravda, že nastupující komentátoři jsou děsní, to už si raději poslechnu čapouna s tím jeho "Hmmmmmmmmmmmmmmmm, to byla fotbalová paráda...." A je ta taky fakt, že nám to na čt posral doležal, kdy opravdu arogantně s nimi jednal (s kým arogantně vlastně nejedal, že...). Záruba idiot??? Já ho právě beru jako naprostého hokejového profíka, nevím v čem je idiot....

  18. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    Ravik     před 13 lety 17.06.2011 11:20 |  
    0 0

    Doufám, že na ten zápas budou platit permice :-)

    Btw.už se ví kolik budou stát v příští sezóně?

    • Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

      quelhar (admin)     před 13 lety 17.06.2011 11:24 |  
      0 0

      Ne, ale vcera na facebooku bylo avizo, ze uz informace o permicich brzy zverejni...

  19. Standa Vlček

    Ferguss     před 13 lety 17.06.2011 14:26 |  
    0 0

    ...zůstává ve Slavii, z čehož mám docela radost. Viz oficiálky.

    • Re: Standa Vlček

      opicemag     před 13 lety 17.06.2011 14:48 |  
      0 0

      Dobré. Nevíte, jak je na tom Jarolím a Hubáček?
      Mají ještě smlouvu?
      Oba potřebujeme.

    • Re: Standa Vlček

      opicemag     před 13 lety 17.06.2011 14:48 |  
      0 0

      Dobré. Nevíte, jak je na tom Jarolím a Hubáček?
      Mají ještě smlouvu?
      Oba potřebujeme.

    • Re: Standa Vlček

      opicemag     před 13 lety 17.06.2011 14:48 |  
      0 0

      Dobré. Nevíte, jak je na tom Jarolím a Hubáček?
      Mají ještě smlouvu?
      Oba potřebujeme.

      • Re: Standa Vlček

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 16:22 |  
        0 0

        Dobré. Ale jednou to stačilo ;-)

        • Re: Standa Vlček

          JS (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 19:51 |  
          0 0

          Jarolím mě tedy ničím v uplynulé sezoně nezaujmul..

          • Re: Standa Vlček

            naplavnik     před 13 lety 18.06.2011 11:11 |  
            0 0

            I když jsem v minulosti na jeho hru neskládal oslavné písně, tak na jaře patřil jednoznačně k leadrům... Rozhodně by měl zůstat, odchod Kisela a Vaniaka mi úplně stačil.

  20. Re: Natland Group: Konec sporů s Enicem!

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 05:49 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk].