Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Před přípravou: S kým do nové sezóny?

Nastala krátká "okurková sezóna", období mezi koncem ligy a začátkem přípravy na další sezónu. I podle počtu komentářů pod články je vidět, že na fanoušky padla tak trochu apatie. Pokusím se ji tedy na chvíli zahnat tak trochu spekulativním názorem, jak bude vypadat kádr Slavie na podzim. Vyjádřete vlastní názory v komentářích!

Brankáři:
Post, o jehož obsazení se nyní spekuluje asi nejvíce. Martin Vaniak už by rád do důchodu a jasně se vyjádřil, že ligu už chytat nechce. Zároveň by se ale nebránil dělat trenéra mládežnických brankářů a třeba také brankařskou trojku nebo čtyřku, kdy by mohl naskočit, pokud by nastala nějaká apokalypsa. Není důvod si myslet, že by s ním Slavia nechtěla spolupracovat. Osobně čekám, že Martina Vaniaka uvidíme na podzim ve Slavii jako trojku. O post jedničky si to mají rozdat Jan Hanuš s Martinem Berkovcem. Zkušenosti hovoří pro prvního jmenovaného, ale souboj to zřejmě bude vyrovnaný. Michal Petrouš hovořil v rozhovorech i o variantě přivedení brankáře zvenku, pokud to bude nutné. Přivádět ovšem zkušeného (a tedy drahého) golmana na post dvojky nebo trojky je zbytečný luxus a věřím, že tuto roli bude moci vykonávat Martin Vaniak. Pokud by přesto někdo přišel, je zřejmé, že by to byl český brankář, ovšem netroufám si tipovat který.

Jen připomeňme, že v dorosteneckých kategoriích má Slavia velké talenty v podobě reprezentantů Hrubeše (U18) a Zimy (U17), do širšího kádru reprezentace patří také Měsíček (U19), na kterého zřejmě přijde řada v béčku. Tam by se měl v následující sezóně podle mého názoru začít otrkávat také Hrubeš.

Můj tip: Hanuš (jednička), Berkovec (dvojka), Vaniak (trojka + trenér golmanů mládeže), Měsíček (B tým)
Případné posily: Nelze vyloučit

Obrana:
V současnosti velmi ožehavá řada, kde zřejmě nastanou změny a bude muset nějaká posila dorazit.
LB: Začněme jistotou, kterou je Vitali Trubila na levém beku. Kdo by to byl přitom řekl ještě před rokem, že Trubila bude nepostradatelnou součástí základní sestavy. Na jaře se však ukázal jako jeden z nejlepších hráčů na tomto postu v lize, dotáhl to až do reprezentace a na podzim by měl být základním stavebním kamenem sestavy, který bude absentovat jen v případě zranění nebo karet. Do velké míry na něm totiž stojí i útočná činnost mužstva. Záda by mu měli krýt mladí slávisté Palko nebo Mareš. Palko toho odehrál v uplynulé sezóně za béčko ze všech hráčů nejvíc a je tak logickou volbou, Mareš naopak na podzim hostoval v Hlučíně a na jaře naskočil jen do sedmi utkání B týmu. Na postu levého beka tak posílit nepotřebujeme.
PB: Posily se nedají čekat ani na pozici pravého beka, kde se na jaře velmi dobře ukázal "věčný marod" Kaufman. Jeho alternativou je Martin Dostál, kterého si trenér Petrouš přivedl z Čelákovic a je s ním spokojený. V B týmu zde často nastupoval Galus, naopak Kindel toho odehrál jen málo. Post je tak zdvojený, ovšem s výstrahou, kterou je přesun Kaufmana na post stopera, což naznačil i trenér Petrouš.
Stopeři: V ideálním případě bych napsal, že bude pokračovat stoperská dvojice z jara, jenže tak to zřejmě nebude. Věřím, že se Slavii spojí i další část kariéry David Hubáček, který se po přesunu z levého beka rozehrál k solidním výkonům a s Ondřejem Čelůstkou mu to klapalo. Smlouva mu vypršela, ale těžko si představit, že by takový inventář, jakým David nyní je, odešel někam jinam, zvlášť když o něj trenér stojí a místo v sestavě má prakticky jisté. Nebýt nedělního rozhovoru s trenérem Petroušem na oficiálním webu, myslel bych si, že zůstane i Ondřej Čelůstka, který jede na Euro U21. Jenže větička o tom, že "víme o možnosti odchodu Čelůstky" mě usměrnila a v současnosti by mě prekvapilo, kdyby ve Slavii Ondra zůstal. Tím by zůstala sehraná obrana z jara a nový golman za ní by to měl jednodušší. Je však třeba se připravovat na Čelůstkův odchod a bohužel adekvátní náhradu ve Slavii nyní nenajdeme. Prakticky jedinou variantou je posun Kaufmana na stopera a Dostála na pravého beka. V takovém případě ale chybí náhradník nejen na stoperu, ale i na pravém beku. Z béčka se nabízí vyzkoušet přeškoleného útočníka Zákostelského nebo Neuberga, otazníkem je Hell, který byl celé jaro nejspíš zraněný, protože za béčko nic neodehrál. Nicméně v případě odchodu Čelůstky je příchod stopera nevyhnutelný. Zkušenosti mezi muži by měl sbírat v béčku talentovaný Čepelák.

Můj tip: Dostál, Kaufman, Hubáček, Trubila, Palko, Zákostelský, Hell (?), Neuberg (?), Čepelák (B tým)
Případné posily: Jeden zkušený hráč na post stopera

Záloha:
Střed zálohy by posilu možná snesl, kraje jsou silné.
Kraje zálohy: Vypadá to, že by Slavia mohla mít opět silné kraje hřiště. Na tom levém se v závěru sezóny jasně usadil Štěpán Koreš, v posledních třech kolech dal tři branky a dokonce figuroval i mezi náhradníky v nominaci reprezentačního áčka do Japonska. V příští sezóně už se od něj budou čekat kvalitní a stabilní výkony. Na pravé straně nastupovalo několik hráčů, v různých systémech tu hráli Milan Černý nebo Petr Janda, kteří jsou použitelní i na jiných postech. Samostatnou kapitolou je Jakub Hora, jehož hostování z Mostu vypršelo, ale obě strany mají zájem na další spolupráci. Na kraje zálohy navíc máme v béčku další talentované hráče, především reprezentanty U18 Martina Hurku a Václava Proška, alespoň jeden z nich by podle mého názoru měl do ligové sestavy Slavie v příští sezóně výrazněji promluvit. V béčku navíc hrál pravidelně další krajový hráč Kučera. Jak je vidět, hráčů je dostatek a ani odchod Milana Černého by nemusel vést k nutnosti pořizovat náhradu zvenčí. Ovšem věřme, že Slavii v létě neopustí oba zmínění reprezentanti do 21 let a pokud někdo odejde, tak jenom jeden z nich.
Střed zálohy: Ten utrpí velkou ztrátu odchodem Karola Kisela do Austrálie. Nabídku nové smlouvy dostal Lukáš Jarolím a pokud by ji nepřijal, byla by Slavia ve velkých problémech. Ovšem věřím, že Jarolím nakonec zůstane s vědomím, že má základní sestavu a klíčovou roli v mužstvu prakticky jistou. Počet středových hráčů v sestavě se bude odvíjet od počtu útočníků, ale je jasné, že minimálně v některých zápasech budou potřeba tři kvalitní střední záložníci. Jedním z nich by měl být Jarolím, jako druhého počítám čerstvého reprezentanta Jandu. Ze současného kádru se jako třetí nabízí pravidelný náhradník Zoran Milutinovič, do kádru bude jistě patřit také Ondřej Petrák a trenér chce v přípravě vyzkoušet dalšího z reprezentantů Viktora Šimečka. Mladých hráčů tak máme dostatek, příchod jednoho zkušeného středopolaře by však zřejmě nemusel být naškodu.

Můj tip: Černý, Prošek, Hurka, Jarolím, Janda, Milutinovič, Petrák, V. Šimeček, Koreš, Hora
Případné posily: Jeden zkušený hráč do středu hřiště

Útok:
Spolu se středem obrany nejožehavější post v současné Slavii. Připomeňme, že zatím není jisté, zda zůstane Zbyněk Pospěch a pokud by ho opravdu současné vedení neudrželo, byla by Slavia rázem ve velkých problémech. Pustit jednoho z nejlepších jarních střelců by byla velká bláhovost a je jasné že při vyjednávání o smlouvě je nyní hráč ve velké výhodě. Asi všichni slávisté doufají, že se Pospěch se Slavií dohodnou a hráč zůstane u nás. Smlouva vypršela také Standovi Vlčkovi, u něj jsem si však téměř jistý, že návrh prodloužení neodmítne a ve Slavii zůstane. Ani v takovém případě však není vyhráno, protože kromě zmíněných dvou hráčů už zůstávají ve hře jen mladí, ligou téměř nevyzkoušení hráči jako Vyhnal, Mikula a Gulajev. V přípravě chce trenér zkusit také dorostence Tusjaka, další dorostenec Červenka bude zřejmě hrát za béčko. V úvahu připadá také Niall Cousens, panamský reprezentant Diego Alvarez Peréz bude mít zřejmě místo zatím jen v béčku. Na testy přijde teenager Vondráček z divizního Náchoda. Suma sumárum - posila do útoku s ligovými zkušenostmi by jistě nebyla od věci.

Můj tip: Pospěch, Vlček, Vyhnal, Gulajev, Mikula, Cousens, Vondráček (?)
Případné posily: Jeden (v případě odchodu Pospěcha dva) hráč s ligovými zkušenostmi

Celkové hodnocení: Slavia bude mít velmi mladý kádr, ve kterém je málo hráčů střední generace (25-30 let), která je obvykle nositelem kvality (viz letošní Plzeň). Nelze proto zřejmě očekávat boj o titul. Kvalita kádrů Plzně, Sparty i Jablonce je zřejmě výš, se všemi ostatními týmy se však kádr Slavie může směle měřit a hlavně má velkou perspektivu do budoucna. Pokud nebude sportovní vedení zběsile nakupovat a prodávat, může podobný kádr za dva nebo za tři roky o titul bojovat. Příští sezónu by Slavia měla zkusit zabojovat o pohárová umístění, jako reálné bych viděl čtvrté místo v lize, ze kterého se při určitých okolnostech dá postoupit do Evropy. Boj o Ondrášovka Cup je samozřejmostí.

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    quelhar (admin)     před 13 lety 06.06.2011 20:55 |  
    0 0

    Takže předpokládaná základní sestava pro první zápas podzimu :o)
    Hanuš - Dostál, Kaufman, Hubáček, Trubila - Černý, Jarolím, Janda, Koreš - Pospěch, Vlček

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Rottax (přítel SN)     před 13 lety 06.06.2011 21:19 |  
      0 0

      Kaufmana bych na stoperu viděl spíš jen jako záskok, víc se mi líbí na kraji obrany. Pokud Čelůstka odejde,tak se i podle vyjádření Petrouše podívají po adekvátní náhradě. Jinak se sestavou souhlas.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      naplavnik     před 13 lety 06.06.2011 21:57 |  
      0 0

      Problém: Karol a Martin. I když to Karolovi na jaře moc nestřílelo, tak mimo trávník toho udělal asi hodně, a na něm uskutečnil řadu předfinálních a finálních přihrávek. Martin viditelně prodal své zkušenosti a slyšitelně si dokázal organizovat obranou hru (odchází v něm tak vlastně i "libero"). Nahrazení těchto dvou považuji za klíčové.
      Možný problém: nepodpis Huba, Jarolíma a Pospěcha. Počítám-li jako s jistotou odchod Čeldy (zde by snad mohl být za něj ranec), tak odchod druhého stopera, zkušeného středopolaře a vlastně jediného útočníka schopného dát branku, tak to by podzim byl hodně krutý.
      Šance: udržení Černého, za dobrý prodej Čeldy (cca 60 mio) nákup dvou tří průměrných hráčů se zkušenostmi (např. z Brna, Ostravy, Ústí).
      Sestava na podzim: Daněk/Hanuš- Kaufman, Drsek, Hub, Vitalij- Janda, Jarolím, Milutinovič, Koreš- Černý-Pospěch

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        quelhar (admin)     před 13 lety 06.06.2011 22:05 |  
        0 0

        60 milionu za Celustku je podle me naprosto absurdni castka, budeme moc radi, pokud ho prodame za tretinu.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          naplavnik     před 13 lety 06.06.2011 22:34 |  
          0 0

          Jasně, že by to souviselo s úspěchem na ME21, ale pokud se nepletu, tak do Palerma měl jít za 80 mio, ne? Nezáleží to na mě, ale pod 30 bych se jej nezbavoval, nasbíral by v příští sezoně ještě nějaké zkušenosti a mezitím by se tam zapracovával někdo mladej. Otázkou spíše je, nakolik případné prodeje Čeldy, Černého a Jandy již hrajou svou roli ve scénáři umořování dluhů.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Rottax (přítel SN)     před 13 lety 06.06.2011 22:17 |  
        0 0

        Cena za Čelůstku je max. do 25mil. a to musí na ME21 zahrát hodně slušně. Pak by stačil příchod kvalitního stopera. Průměrné hráče nemá smysl kupovat, to je lepší dát šanci mladým. Když zůstane Hubáček,Jarolím a Pospěch,tak nebude nutnost někoho kupovat.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:12 |  
          0 0

          Dnešní cena Čelůstky je asi 20 mega, ale pokud zakopou na ME (a mužstvo k tomu má předpoklady), tak půjde cena nahoru.

  2. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    klimi     před 13 lety 06.06.2011 21:29 |  
    0 0

    Odchod Čelůstky s Černým min. za 30 mega, jinak bych je neprodával.

  3. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    japhy     před 13 lety 06.06.2011 22:23 |  
    0 0

    U Vaniaka jako trojky je problém ten, že tak do 5 zápasů je z něj jednička:)
    Pořád si myslím, že by nám mohl pomoci Kalič. U betonářů z Teplic si moc nezahraje a typově Karolovi odpovídá.

  4. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 01:25 |  
    0 0

    Za dva tři roky bojovat o titul s timto mančaftem? :-) Nemozne, navic Sparte doroste silnej rocnik dorostencu. Pokud se nevrátíme na kvalitu jakou měl tým před 2 lety. Titul nedohoníme ani ve snu. Žadný extra talent ve Slavii není, Standa už nikdy sniper nebude , Kweuke vždycky Huba překoná a Janda dostane přes párky. Mina s Čelůstkou půjdou určitě ven. Pokud Trubilovi vydrží forma jde v zimě.

    Tím určitě nechci být skeptik, ale Slavia bude mít časem snad na více. Doufám že se brzy obnoví skauting a majitel se nebude bát nalákat kvalitnější cizince.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      PetCC     před 13 lety 07.06.2011 09:58 |  
      0 0

      To, že Spartě dorostou nějací dorostenci pro ni neznamená prakticky vůbec nic. Tedy pokuď absolutně nezmění svůj přístup k budování týmu.

  5. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    klimi     před 13 lety 07.06.2011 07:21 |  
    0 0

    Do útoku bych jednoznačně bral Rabušice, teď bude jeho cena minimální.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 09:17 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že jsem zatím nedali ani milion za Pospěcha, tak bych se s podobnými přestupy rozloučil. Rád bych se ale spletl..

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 09:45 |  
        0 0

        Da se to resit napriklad rocnim hostovani s opci. Ale pocitam, ze o Rabusice bude zajem i jinde, pokud vubec je u nas...

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 10:11 |  
        0 0

        Zdravím,

        Řekl bych, že je to dost předčasné. Pokud mají zástupci Natlandu nějaké zkušenosti ze sportem, což se tvrdí, že ano, pak by měli vědět, že těch 40 milionů Kč co slíbili na provoz musí dát jako první, z těchto peněz by se to asi dalo "zatáhnout".

        Co se brankářů týká. Nejhorší věcí by bylo kupovat někoho nového. Golmanů máme mraky. Přesvědčil bych Vaniaka na apokalyptickou trojku a vyhodil bych Přibyla, ať se pročistí vzduch.

        Hanuš/Berkovec, Vaniak

        Souhlasím, že potřebujeme středního obránce. Neoplývám takovou jistotou v případě odchodu Čelůstky. Nicméně teď máme i s Čeldou 6 obránců, potřebujeme minimálně 7 použitelných, pokud zůstanou univerzálové Kaufman, Hubáček a Čelůstka, tak bych koupil Pernicu nebo Simerského z Brna. Pozval je na testy a vybral lepšího. Pokud odejde Čelůstka, nabídnul bych ještě kontrakt Martinu Kleinovy. Je to hráč, na kterém můžeme postavit obranu dlouhodoběji, zástupce střední generace. Zbytek bych doplnil hráči mládeže a B-týmu.

        Kaufman, Dostál, Čelůstka/Klein, Pernice/Simerský, Hubáček, Trubila, Palko/Mareš + vzhledem ke svému věku Neuberg.

        Záloha je prakticky jasná. Koupit Horu, prodat Míňu za částku x>25 mil. Kč. Peníze investovat do Hory a mládeže a přivést 1 hráče jako ofenzivního záložníka. Pokud naši majitelé peníze nemají, pak je Kalivoda logickou volbou. Pokud mají, můžeme se poohlédnout jinde. Trojan, Mareš, Dočkal...

        Petrák, V. a Š. Šimečkové, Jarolím, Janda, Milutinovič, Trojan/Dočkal/Kalivoda + Hůrka, Hora, Koreš, Prošek

        No a útok vidím celkem jasně. Pospěch je priorita, Rabušic, který vstřelil jeden mizerný gól a který nebude chtít zůstat v Brně může přijít na hostování s opcí do konce podzimu. Převezmeme jeho plat a když se herně ukáže, může přijít na přestup. Vyhnala, nebo Mikulu bych poslal na hostování bez opce na půl roku s možností prodloužení, ať se nám před odchodem Vlčka do real. týmu trochu rozehrají.

        Vlček, Pospěch, Rabušic, Vyhnal/Mikula, (Vondráček ??)

        Obecně bych využil více hostování mladých hráčů. Týmy mají fin. problémy. Nám se uleví platově + vyhrají se hráči.

        I po možných nákupech zůstaneme těžce v plusu. Protože počítám, že Míňa odejde za slušnou částku.

  6. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 09:35 |  
    0 0

    Domnívám se, že Pospěch zůstane u nás.
    Proč?
    Milion je v současnosti pro nás nemalá částka, nicméně Natland i mr. Řebíček si jsou - jak doufám - vědomi toho, že Pospěch je pro současnou Slavii klíčovým hráčem a když už do klubu nějaké peníze investovali...

  7. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 10:02 |  
    0 0

    Včera večer bylo na ČT1 o Slavii - pořad Reportéři ČT. Nebylo tam nic převratného, ale celkem to dobře poskládali, doporučuji zhlédnout. Úsměvné byly oslavy titulu a pěvecký výkon dvojice Roseň a Doležal. Opakují to dnes v 11.10 (ČT1) nebo samozřejmě archív ČT. Pořad má tři části a mj. první reportáž je o Key Investments a až druhá o Slavii.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      lassiter     před 13 lety 07.06.2011 10:07 |  
      0 0

      Já jsem na to koukal a nejvíc mě teda dostala ta náladová hudba, každou chvíli jsem čekal, že na mě odněkud vyskočí Sisák s kudlou.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Jiri1     před 13 lety 07.06.2011 11:06 |  
        0 0

        Zdravim , na podobne veci uz nema smysl se ani koukat, v Edenu zustava i nadale jako jeden z hlavnich vlastniku pan 51 a delat se Sisaka kulometcika s granaty v ruce je stejne jako z Rosena a Dolezala neco jineho nez neklasicke bile kone. Proste byli ob jen figurkami na achovnici, kerou dodnes ridi nekdo jiny a je celkem jedno , jestli v Edenu sedi Platil nebo Rebicek mladsi.Zachrana Slavie neni zadnym charitativnim pocinkem i nadale je z toho citit jen a jen byznys a kazdemu musi byt jasne , ze pokud klub i majitel deklaruji, ze kadr nedoplni , znamena to jedine , nemuzem pomyslet na navrat mezi Ceskou elitu a budeme radi za umisteni v horni polovine tabulky. Co je mene potesitelne je ze v EDENU SE PROSTE BUDE BUDE PRODAVAT , ODEJDU DALSI HRACI JMENA VAMI ZMINENA UZ DNES SLAVII NEPATRI.I proto je jasne , ze boj o preziti tj . s Enikem pokracuje dal a zatim se nedari nalezt spolecnou rec ani na uhrade penez jiz priklepnutych Londynsky soudem. A pokud jde o zmeny, neustale se hovori hlavne o odchoduTomasove, o tom , ze marketing, protoze toto oddeleni ve Slavii bylo temer zlikvidovano budou delat zpriznene agentury, ze Zlamala by mohl nahradit Vrba . ktery uz dnes zajistuje pro Slavii veci okolo CT. A to

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          Tonda     před 13 lety 07.06.2011 11:26 |  
          0 0

          Jiri - z vasich prispevku stale vyplyva ze je vsechno v prdeli stejne jako pred rokem.. to se mi nechce verit.. Obcas mam pocit ze pisete svoje nazory, obcas to vypada ze to vite s jistotou.. ale v podstate neustale pesimisticke zpravy.. reknete, najde se v te nasi slavii i neco pozitivniho? hybe se alespon neco spravnym smerem? Ale nestojim o nazor ale o " zartucenou" zpravu pokud ji mate

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            mirecek1111     před 13 lety 07.06.2011 11:47 |  
            0 0

            Ono to má hodnotu asi jako úroveň psaného projevu Jiřího. Překvapujemě, že se pozastavuješ nad tím pesimismem, protože on tady takhle píše už léta. A co se týče abrusdity těch příspěvků, problém je, že pokaždé když pak ty věci dopadnou úplně jinak než tady píše, tak už si ani nikdo neuvědomí jak ony věci dřív glosoval. Jinak by nebyl asi nikdo, kdo by se tím pesimismem trápil.

            Ale ono už ty jeho pesimistické komentáře tady k těm stránkám tak nějak patří, stejně jako Sokratova latina nebo si též pamatuju na oblibeného diskutéra Vokiho, ten už tady ale nebyl léta. Navíc každý kdo ve svých psaných projevech budí dojem "já o něčem vím" je mezi ostatními oblíbený a to že jsou to z 80% blafy už ani není tak důležité.

            • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

              Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 11:55 |  
              0 0

              Naprostý souhlas. Jen bych rád podotknul, že pokud by měl Jiří pravdu, můžeme to zavřít a nekomplikovat si životy. Mě taky moc nesedí, že je tu Řebiček, ale změna oproti Rosenovi k horšímu to opravdu není. Oni jsou na velice podobné úrovni, možná ne ve vystupování, ale co se týče metod, asi si nemají co vyčítat. Natland je kapitola sama pro sebe, o nich nevíme vůbec nic až na pozitivní relamu a info kampaň, kterou teď nutí novinám.

              • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                Jiri1     před 13 lety 07.06.2011 12:09 |  
                0 0

                Zdravim, ted jste mne zaskocil, pozitivum osobne vidim v nevidane sanci pro mlade, kteri po letech prehlizeni maji sanci dokazat svou kvalitu, velky posun j i v tom, ze si nikdo podobny tunel nemuze dovolit a samozrejme i v tom , ze vedeni premysli alespon o odchodu nekterych opravdu nepotrebnych lidi. No jo Mirecku , vite provblem je v tom, ze ac Slavista , tak se nevezu jen na te vlne fanousku, ale ziji v realite , ktera v nasem pripade neni prijemna. Navic samozrejme , ze obcas zazni nejake nfo, ted treba o novych smlouvach pro nase dedky , ze jsou zhruba o 30 procent nizsi nez dosud.

                • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                  mirecek1111     před 13 lety 07.06.2011 12:21 |  
                  0 0

                  Ale já jsem to nemyslel zle, navíc jsem psal, že už ty vaše komentáře tady k těm stránkám tak nějak patří. Ale přestože uznávám, že asi nějaké zdroje máte, tak narovinu, vždycky tomu pořádně přidáte. A pak to dopadá na těch 20:80, a já jsem asi jediný vůl, který se sem tam, při nějakých zásadních věcech vzpomene, co jste o glosoval dříve vy.

                  Možná si třeba pamatujete, jak jsem vám kdysi vyčítal vaše zaručené infa o tom, jak je to s Čelůstkovým odchodem do Palerma, protože se potom ukázalo, že to všechno bylo úplně opačně než jste psal, a psal jak jinak silně negativně ve prospěch Slavie.

                  A mě tohle prostě štve, já do zákulisí nevidím, ale snad drtivá většina Slavistů musí mít alespoň určitou radost z toho, jak se ta obrovská krize z posledních let vyvrbuje, tím myslím Natland a pak přijdeme vy a zase musí mít každý kdo by to bral váže pocit, že jak už psal kolega, by to bylo nejlepší celé zabalit.
                  A nezlobte se na mě, ale mě dosavadní vystupování Natlandu stačí na to, abych věřil, že blýská na lepší časy. A Řebíčka bych okomentoval tím, že není mafián jako mafián, tedy pokud nelže o tom, že je od mala Slavista.

                • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                  Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 13:45 |  
                  0 0

                  To, že se bude víc stavět na odchovancích je super a každý racionální člověk to vítá a to včetně mě. Reagoval jsem na citelný pesimismus, ohledně majitelů a budoucícho akcionářského vývoje v SKS. Jinak já osobně vidím pozitivum v přehlednější AS. struktůře. Může to být "bouda", ale je alespoň uvěřitelnější, než ta předchozí.

                  Co se posil týká. Most potřebuje akutně peníze a skoro určitě se tedy klauzule na Horu sníží. Dost sleduji například Valencii a v zahraničí nejsou výjimkou přestupy, kdy se cena sníží až na polovinu, což je dle mě i současná tržní hodnota Hory. Ten hráč bude určitě růst, je velmi mladý. Výdaje na koupi se majitelům vrátí, díky ušetřeným penězům za Vomáčku, Koubského a také Naumova. + Jak sám píšete, ušetřené peníze za hrající "dědky".

                  Chápu, že jsme v dluhových problémech a určitě musíme vydělat na transfer trhu 2x až 3x tolik než utratíme, což by bylo při prodeji Míňy a Čelůstky a rozumném nakupování, takovém, aby se nasnížila sportovní hodnota kádru, realizovatelné. O tom se tu bavíme.

                  Co se vlastního řízení klubu týká, můj názor se dlouhodobě asi nezmění. Klid a mír by dle mě přinesla jen blokační minorita fanouškovského hnutí, které by mělo kontrolní pravomoce a zastupovalo by dlouhodobou, perspektivní a udržitelnou cestu,kde je byznys až za jménem Slavie. Tato snaha by stejně ve výsledku vedla k vysoké přitažlivosti značky, jako k určitému symbolu, kterým byl, momentálně není, ale v brzku snad zase bude. Vše výše popsané by vedlo i k tomu profitu.

                  • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                    quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 15:14 |  
                    0 0

                    O blokacni minorite si nejspis muzeme nechat jen zdat, to predpoklada
                    - jednak ochotu majoritniho akcionare tuto minoritu fanouskum prenechat (prodat za symbolickou cenu, protoze na skutecnou cenu fanousci nikdy mit nebudou)
                    - jednak mit silne fanouskovske sdruzeni, ktere by sjednotilo vsechny slavisty a ktere by vuci klubu vystupovalo a svou pozici si postupne budovalo, coz tu neni a bohuzel v dohledne dobe nejspis ani nebude

                    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                      Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 15:50 |  
                      0 0

                      -Tak majoritního akcionáře se nikdo přímo nezeptal. Otázka typu: "Budete spolupracovat s fanoušky a pokud ano, jak?" Je sice hezká, ale pokud nepříjde relevantní odpověď od Natlandu, a já obecné pravdy za relevantní nepovažuji, nikdo názor majoritního akcionáře nezná.

                      - A čí je vina, že to tak není? Naše! Vytvořili jsme odbornou skupinu za účelem schánění peněz? NE! Udělali jsme právní analýzy,kterými se operovalo? NE! A pokud ano, nikdo o tom neví! Což je možná ještě horší. Udělali jsme setkání podobné, jako v 60. letech, aby se tam vyjasnil účel peněz, které bychom chtěli generovat? NE! Žádali jsme o pomoc fanoušky, když se nabízeli? NE! Kolik peněz jsme vybrali, pod dojmem signálů, že by se vybraná částka pohybovala v mil. Kč? 0!

                      Hovořit o tom, že něco nejde nám jde výborně. Od ledna jsme měli mraky času a minimálně veřejný sraz, kde by se diskutovalo se udělat měl. Teď už je to "coby kdyby".

                      Nicméně já stále zastávám názor, že by se tu mohlo udělat societas, ještě nikdo mi neukázal, které to vyvrací.

                      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                        Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 15:51 |  
                        0 0

                        za "neukázal" patří čísla.

                      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                        quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 16:04 |  
                        0 0

                        ad 1 - dokud neni jasne, jestli majoritni akcionar je skutecne majoritni akcionar a dokud probihaji spory o akcie, je cela diskuze zbytecna. Zatim nevidim jasny scenar, kdy bude jeden (temer) 100% vlastnik. I ted tu je Natland s 51%, Rebicek s 33% a Enic s 16%, ktere mozna proda a mozna taky neproda a neni jasne, komu z tech dvou to proda. Jestli to dopadne tak, ze za pul roku nebo za rok bude mit Rebicek 99,8%, pak se muzeme bavit o tom, ze by fanousci mohli mit blokacni minoritu, tedy 33,4% akcii a jestli by byl ochoten je fanouskum darovat. Ale dokud se vedou spory o akcie, je varianta ziskani jejich tretiny fantasmagorie a utopie.
                        ad 2 - Na jaky ucel ted shanet penize (viz 1)? Co si vlastne nechat pravne analyzovat (viz 1)? Pred cca mesicem se aspon vetsina z nas shodla, ze spoustet nejakou formu sbirky hned je nesmysl prave proto, ze neni jasny ucel, na ktery by tyto penize sly.

                        Ja bych jako uplne prvni krok videl vytvoreni jedne silne organizace, ktera by zastresovala vsechny fanousky Slavie a ke ktere by se vsechny soucasne fanouskovske skupiny mohly (hrde) prihlasit. A ani to neni v soucasnosti realne!

                        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                          Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 16:24 |  
                          0 0

                          Právní analýza k vytvoření fondu.

                          Poslední odstavec souhlas. Poslední věta, proč?

                          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                            quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 16:47 |  
                            0 0

                            Napis mi prosim mail na kreml@slavistickenoviny.cz, odpovim mailem...

              • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                BARTjan     před 13 lety 07.06.2011 12:12 |  
                0 0

                Jiří1 je kandidát na největšího pesimistu ve vesmíru. Za ty roky jsem snad nečetl ani jednu pozitivní zprávu. Jeho plusem je, že letošní marasmus částečně předvídal již v letech minulých, přesto mi tento způsob popisování reality připadá poněkud podivný. Za poslední měsíc se objevilo rozhodně více zpráv pozitivních než negativních, alespoň ta, že budeme hrát 1. ligu i příští rok.

                • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                  Jiri1     před 13 lety 07.06.2011 13:38 |  
                  0 0

                  No jo , ale doslo k reseni zasadnich veci, dluh vuci Eniku, vyrovnani dluhu, odkryti skutecnych vlastniku, reseni kadru, nedoslo, ano mame i nadale prvni ligu, ale i proto jak rekl spravne Platil, podobne problemy ma v Ceske lize kazdy , posily nemuzete prece mit dvojici brankaru kteri temer nikdy nechytali vyssi soutez, nemuzete pocitat s prodejem a odchodem tolika hracu a chtit je nahadit dorostenci, nmuzete mit trenera ,ktery nam pomuze pri zachrane , ale koncepce je mu cizi, to je jako Rehak, ktery te na webu fotbal Praha rika , ze sestup neni tragedie , cele mi to smrdi nejen nekvalitou trenera , ale i prodlouzenim jeho pobytu n lavicce becka.

  8. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 14:47 |  
    0 0

    s brankari souhlasim. hanus, berkovec, pripadne klidne i lepsiho z dovjice zima, hrubes.
    do obrany bych se nabal pomalu zapojovat salasovice, ci jak se jmenuje. kloudnyho stopera stejne nedotahnem.
    zaloha by jednoho zkusenejsiho hrace potrebovala. v podstate muzeme rict ze tu je jen jarolim a janda, a tim to konci a to je malo
    utok pak musi byt spojen s pospechem, k nemu nejakyho sikulu.. pilar by se hodil.. na nej vsak neni...

    vzhledem k tomu ze by tento rok mel byt stabilizacni, coz nakonec vnimam jako spravne reseni, tak bych ani moc zmen v kadru nechtel. pokud se sezona dobre rozjede, je dost prilezitosti nekoho udelat, bud jeste v lete a nebo pak v zime

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Jiri1     před 13 lety 07.06.2011 14:56 |  
      0 0

      Jestli myslite Simice , tak to ma opravdu dost casu, to jeste neni hrac ani pro becko a ti ostani, nevim kam az muze oslabovani kadru zajit, nerad bych byl svedkem frustrace nasich fandu, kterou ted s velkou pompou resi policie CR , zrovna dnes bylo obvineno zhruba 32 nasich fandu a dalsi jsou pozvani na besedu o slusnrm chovani primo na policii.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 15:05 |  
        0 0

        Ne, mysli Salasovice, reprezentanta do 17 let...

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 15:07 |  
          0 0

          Presneji receno predpokladam, ze mysli Salasovice, kdyz se mu presne trefil do jmena. Pravdou ale je, ze pise o zaclenovani do obrany a Salasovic je zaloznik, narozdil od Simice... Takze vlastne tezko rict, omlouvam se za zbrklost.
          Kazdopadne oba jsou zrejme jeste prilis mladi na dospely fotbal.

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:32 |  
            0 0

            nevimje to nejakej mladas, vysokej, psalo se o nem jako o velkym talentu. myslim ze pokudby mu bylo 17 vubec by nebylo marne jej pomalu zaclenovat. vzpomenme na svece, nebo marka sucheho.. je otazkou jestli by na to mel...ale mel by byt jen treba o 20% horsi nez prichozi bek, tak sezona kdy si ma vse sednout, by mohla byt pro nej idealni

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:32 |  
            0 0

            nevimje to nejakej mladas, vysokej, psalo se o nem jako o velkym talentu. myslim ze pokudby mu bylo 17 vubec by nebylo marne jej pomalu zaclenovat. vzpomenme na svece, nebo marka sucheho.. je otazkou jestli by na to mel...ale mel by byt jen treba o 20% horsi nez prichozi bek, tak sezona kdy si ma vse sednout, by mohla byt pro nej idealni

  9. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 15:32 |  
    0 0

    Janda, bravo! Dva reprezentační starty na vítězném turnaji, řekněte, kdo z vás to má?

  10. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:00 |  
    0 0

    Tak prý se zajímáme o Nevese, špatnej hráč to není a je zadarmo. Otázka je, kolik si řekne ? Spíš si myslím, že si ho Petrouš vyhlédl, kdyby někdo odešel (Hubáček, Čelůstka), tak uvidíme ...

    V článku je větička: Fanoušky FCB velice mrzel odchod Nevese, o kterého má v Česku zájem Slavia a Ml. Boleslav.
    http://vfotbal.cz/18771-banik-snizuje-rozpocet-rada-hracu-odejde-posily-necekejte.html

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:09 |  
      0 0

      Ostrava se zbavuje i dalších hráčů, kteří by se nám hodili. Mám na mysli brankáře Bučka a útočníka Zehera.

      viz. To ale není vše, svolení k odchodu dostali také Antonín Buček, Zdeněk Šenkeřík a Robert Zeher. Nejisté je také setrvání Reného Bolfa, který se s klubem stále nedohodl na prodloužení smlouvy.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      urs (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:10 |  
      0 0

      Nevés mě napadl stejně jako dědek Drsek z Jablonce - pro Kapverdďana navíc hovoří věk a o jeho kvalitě určitě všichni víme.. Pokud se jej podaří "udělat" bude to posila - navíc může hrát i na beku a umí vstřelit gól :)

      Mám malou, ale přeci jen radost.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:15 |  
        0 0

        Otázka je, jestli nás Šeterle nepřeplatí se smlouvou. Jo a nadějně to vypadá z Horou, prý jim dáme o hodně míň peněz a útočníka Gulajeva k tomu.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          Barlblog     před 13 lety 07.06.2011 16:23 |  
          0 0

          Volejte sláva a 5 dní se radujte, no tak možná jen 3... :-)

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:38 |  
          0 0

          Nevese bych bral.. Hora nevim.. kdo muze srovnavat s Gulajevem (ja ne), je Hora lepsi fotbalista? Podle me zatim ukazal, ze na ligu nema, jak psal Barlblog, bude se zlepsovat, ale to tedy musi a poradne...

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            quelhar (admin)     před 13 lety 07.06.2011 16:45 |  
            0 0

            Tezko srovnavat, jsou to jine typy... Kdyz uz nic, tak Hora je mladsi a pritom ma vic ligovych zkusenosti a je s tymem delsi dobu, evidentne zapadl do kolektivu.

            • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 16:54 |  
              0 0

              No jestli budu muset celej podzim koukat jak se Hora trápí v útoku vedle Pospěcha/Vlčka/Kohokoliv tak mě asi slezou nehty. Pokud by ho šoupl na kraje zálohy, tak bych byl možná v očekávání. Jednou se mu myslím docela zadařilo na levém záložníku a Koreš by v tomhle laufu podle mě zvládl i ten střed, kam se stejně pořád cpe (takovej Jarda Černej). Ale proč za takového hráče platit a ještě posílat dalšího mladíka? To mi přijde stejně zbytečný jako tenkrát s Dočkalama a spol..

              • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 17:26 |  
                0 0

                Ja se trochu obavam, ze prvoligove zkusenosti ma Hora jen diky slavii.. (reaguju na quelhara). A v zaloze mi Hora prisel jeste marnejsi nez v utoku, tam aspon mohl uplatnit dobre zakonceni.. kdezto v zaloze bylo najednou videt, jak nestaci v rychlosti, soubojich, v kombinaci..

                • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 17:37 |  
                  0 0

                  Hora taky není kdovíjaký můj oblíbenec, ale Petrouš ho prostě chce. Ale jednání zatím nejsou ukončena ...

                • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                  Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 07.06.2011 20:34 |  
                  0 0

                  Ad zakončení: Hora dal za cca 1600 minut dva góly. Jeho zakončení je prachmizerné jak demonstroval myslím,v utkání s Příbrami, kdy na penaltě nikým neatakován netrefil jasný balon. To je pouze poslední moment, který si vybavuji a nesoudím pouze podle něj. V koncovce je zbrklej/ukvapenej. Bude to znít divně ale někdy není na křídle nutně potřeba rychlost, ale umět se dobře postavit do prostoru a následně připravit šance pro spoluhráče. A to jsou u Hory párkrát viděl. Dokáže si držet kraj lajny, zbytečně se nestahuje do středu a roztahuje hru. Když hrál na této pozici, několikrát byl v dobrém prostoru sám neobsazený. A několikrát z této pozice dobře nacentroval, ale to jsem ještě hráli bez útočníka, takže to k ničemu nebylo. Teď s Pospěchem by to mohlo nést ovoce.

                  Ale co to tady rozebírám, radši bych kdyby jsme za něj neutráceli peníze a dali šanci například Hůrkovi atd. Tyhle klucí potřebují cítiti důvěru, tak jako Hora a nebo Koreš. Rozdíl ale vidí každý sám.

              • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                1rytir     před 13 lety 07.06.2011 18:11 |  
                0 0

                U toho kluka mi ze všeho nejvíce vadí, jak moc je pomalej

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        mirecek1111     před 13 lety 07.06.2011 16:17 |  
        0 0

        no na něm se mi vždycky líbil ten jeho "drajv"(bojovnost) na hřišti, takový podobný typ jako Kisel, a tím by nám určitě prospěl. Otázka je ten plat a nějaké tabulkovné.

        A co se týče těch ostatních, Bučka ne, mladých brankářů už máme dost, ale Zeher by byl zajimavý, snad by se i hodil k Pospěchovi.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          japhy     před 13 lety 07.06.2011 20:06 |  
          0 0

          Neves mě taky hodně bavil-tvrdej, férovej a s balonem se taky docela kamarádí.
          A ten Hora-mě se líbil proti Hajduku a Brnu(1.poločas), kdy se snad jako jedinej snažil chodit jeden na jednoho a byl i úspěšnej. Od tý doby jsem ale na něj téměř alergickej. Na to, jakou má postavu je zvláštní, že nemá ani rychlost, ani zrychlení. Ale když se Petroušovi líbí...

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            mirecek1111     před 13 lety 07.06.2011 21:39 |  
            0 0

            To já nevím, můj osobní názor na Horu je nebrat. Ono se dá zlepšovat hodně věcí a také hodně věcí omlouvat tím, že je ještě mladý a určitě to přijde, ale jak chcete zlepšovat rychlost..to je prostě problém. Ten kluk rychlost nemá v 19ti a nebude mít ani za pár let.

            Já rozomím tomu, že má Most problémy a určitě sníží částku co je v opci, ale i kdyby šel koupit za polovinu.. V lize má finanční problémy polovina týmů, i těch pět milionů by se myslím dalo investovat lépe, zvláště teď, když nemůžeme příliš rozhazovat.

            Podívejme se třeba na takového Mageru, je k mání zadarmo, říkal, že by i o české lize uvažoval, je to hotový kvalitní útočník.
            Tak vemme těch 5 milionů za opci Hory a raději podepišme na dva roky smlouvu s kvalitním útočníkem. Je jasné, že bude chtít na slavistické poměry těchto měsíců "nadčasovou" smlouvu ale pořád se to finančně vyplatí více, když ušetříme pět milionů či kolik az tu opci Hory a dáme jednomu hráči lepší smlouvu. Nehledě na to, že bychom jej mohli po roce zpeněžit a hlavně by znamenal jednozančnou kvalitu. Hora na jaře paběrkoval.

            • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

              urs (přítel SN)     před 13 lety 08.06.2011 10:54 |  
              0 0

              Hora je zklamání, ovšem pokud se trajnerovi fakt líbí, nic s tim jako fans nenaděláme..
              btw. čas ukáže, kdo se mýlil - zda fans, nebo trenér..

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.06.2011 08:43 |  
      0 0

      Takže podle výpisu z kyperské obchodního rejstříku je podíl v NATLAND GROUP následující:

      Tomáš Raška 70 %
      Jan Koťátko 13 %
      3 spol. ze Seychel 17 %

  11. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    opicemag     před 13 lety 08.06.2011 07:51 |  
    0 0

    Když se podívám na jednadvacítku, tak se mi pomalu chce brečet. Záloha Gecov, Černý, Dočkal, Vácha, Hloušek, Kovařík. V útoku Pekhart. Alespoň Dočkala a Pekharta jsme si měli nechat. I Kovařík by se hodil, ale ten byl, pokud se nepletu, součást výměny za Hlouška.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      quelhar (admin)     před 13 lety 08.06.2011 09:05 |  
      0 0

      Asi se budu opakovat, ale vis, ze Pekhart stal 20 milionu a za rok ve Slavii nic nepredvedl?
      Pekharta jsme si meli nechat, kdyz mu bylo 16 a odchazel do Tottenhamu, jenze v te dobe to jaksi nebylo v rukou Slavie, to si proste Enic rekl, ze tenhle hrac se nam libi, tak si ho vezmeme.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Ferguss     před 13 lety 08.06.2011 09:31 |  
      0 0

      Je lehké hodnotit to pohledem dneška, kdy by tihle hráči hráli bez problémů základ, v době kdy jsme je pouštěli by seděli na lávce. Ale to už se to řeklo 100x. Co mě opravdu mrzí je odchod Vaňka, kterého Platil pustil za pár drobných a teď by se nám sakra hodil.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Viking     před 13 lety 08.06.2011 12:43 |  
        0 0

        Blbost Quelhare. Všichni věděli, co v Pegym je. Co byl u nás tak se rozehrával ve velkém fotbalu, prostě to nějaký čas trvá. Za U21 a U19 góly dával, všechno to bylo jenom otázkou času. Zmrvil to Jarolím, který absolutně neměl cit pro individuální přístup k hráči.

        Ano, Pegy si to posral tím, že jel nedoléčený na MS. Ale pořád to byl dvacetiletý nezkušený zajíc.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.06.2011 14:35 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to s Pegym pohnojil Jarolím a o jeho individuálním přístupu k hráčům se snad ani nemá cenu bavit. Navíc jeho metody hráče natolik stresují, že pak jsou náchylnější k častějším zraněním. Opačný přístup má třeba Dovalil (nebo Mourinho), tam je hlavní pohoda v mužstvu.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Jiri1     před 13 lety 08.06.2011 11:17 |  
      0 0

      Zdravim, tak snad je asi kazdemu jasne , ze zasoba talentu ve Slavii neni bezedna a jednou to proste prijit muselo, zajimave je docela zamereni vyberu hracu, ale jak se rika jeste v Jablonci nejsou. Asi nebudou jedinymi , kdo chce mancaft doplnit , jde treba i o Spartu, kde , ale avizovany odchod Repky je nejisty , par hracu zrejme udela i Mlada Bolesla ktera pry lovi hlavne hrace po ukonceni smlouvy ale nic velkeho bych letos na letnim prestupovem trhu necekal, snad par navratu hracu z ciziny , jimz se ale vsichni usilovne brani.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Duncan_McTavish     před 13 lety 08.06.2011 11:19 |  
      0 0

      U nás už to probral, kde je talent,tam má podíl,rozhodně je jedním z našich největších fandů.

      • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

        Viking     před 13 lety 08.06.2011 12:45 |  
        0 0

        Ten Kopic je výbornej, párkrát jsem ho viděl a v tom klukovi něco je.

        • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

          Jiri1     před 13 lety 08.06.2011 12:54 |  
          0 0

          Bezesporu a hlavne cena nebude premrstena , Pelta ma skutecne dobre zmapovane nejen hrace , ale i financni situaci klubu. A nedela to sam, casto mu pomahaji lidi o kterych by jste to nerekli treba , Susta , Ruml, a radou treba i Ricka.

          • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

            Barlblog     před 13 lety 08.06.2011 14:19 |  
            0 0

            Já bych z Pelty nedělal geniálního šíbra hřišť a tunelů k nim. :-)

            Štochl se ukazuje dlouhodobě v dobrém světle a stálo o něj mnoho klubů. Bolka, Slavia, Baník atd. Že to nakonec vyšlo do Jablonce pro nás není až taková tragedie a dalo se to očekávat. Třešnák je taky celkem jasný a prověřený kup, i když dle mě bude bojovat o 3. - 4. místo s Vukovičem a Jablonec nebude na Vošahlíkovy s Lafatou nic měnit. Filip Novák a Kopic z Jihlavy jsou kvalitní hráči, ale nám se typově nehodí, takže opět žádná velká škoda. Například Pilař z Hradce je univerzálnějším hráčem a i když hraje radši, jako Novák, z levé strany stejně dobře se ukazuje na Kiselově místě podhrota, nebo na pravé straně.

            Taky bych rád připomenul všem obdivovatelům Pelty, že mnozí, kteří o něm píší pochvalně, zastávají, nebo spíš zastávali, názor, že hráč, kterému se povede 1 sezóna v II. lize ještě nemusí být nic extra a to je právě případ Kopice i Nováka.

            Nicméně musím uznat Peltovi skvělou vlastnost a tou je, že nad fotbalem spolu s Komňackým velmi přemýšlejí a dělají rozhodnutí v kontextu, kontinuální a přivádějí hráče, které jim typově chybí, budou/ jsou náhradou za starší a nebo by se dali jen dobře zpeněžit. To by ošvěm neměla být vyjímka, nýbrž pravidlo, zvlášť v našich podmínkách.

            • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

              Jiri1     před 13 lety 08.06.2011 14:35 |  
              0 0

              No , urcite ho neobdivuji , ale tah ma , jinak typove s tim tak problem nemam, bral bych oba , ale stejne je to financne nerealny, ja bych si treba pral navrat Mateje .

              • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

                Barlblog     před 13 lety 08.06.2011 14:44 |  
                0 0

                Návrat Matěje dost dobře nechápu. K čemu? Dostál, Galus, Kindel (po zranění) + dle mě skvěle hrající Kaufman. Řešil bych spíš stopery a to že hodně.

  12. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    Barlblog     před 13 lety 08.06.2011 14:41 |  
    0 0

    Ad. 1 Velmi mě uklidnilo, že se Pelta nemontuje do Brna, kde si neprozřetelně zařídili extrémně perspektivní obranu, kterou bych jim s největší radostí rozebral a to i z toho důvodu, že my nemáme žádného pravého stopera do středu obrany.

    Hubáček je univerzál a nepodepsal ještě smlouvu + nemládne, Kaufman tam zahraje, ale byla by ho škoda, Čelůstka nejspíš odejde (slušná částka by nám pomohla).

    Takže střední obrana by chtěla víc než jen kosmetické doplnění. O doplnění odchovanci se můžeme bavit, ale uvědomme si, že Zákostelský je přeučený útočník a dle mě by potřeboval minimálně rok, než bude připraven na zápřah v lize. Hell byl a snad ještě je zraněný (tímto se odkazuji na Quelhara, zda o tom něco neví) a Neuberg je ročník 89 a v těch málo zápasech o něm vím 0. O Čepelákovi není třeba mluvit, ten by měl dostat šanci, ale má času dost a něco uspěchat je, zvlášt u obrany, hloupost.

    Já bych řekl, že obrana bude náš klíčový problém, hned poté, až podepíšeme Pospěcha.

    • Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.06.2011 16:31 |  
      0 0

      Já bych řekl, že náš klíčový problém nebude obrana, ale ENIC. Dokud to noví majitelé nevyřeší, tak nebude jistota kontinuity nové nastoupené cesty.

  13. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 12:37 |  
    0 0

    K dnešnímu dni mi to vychází takto:

    A-sestava
    Hanuš - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Černý, Janda, Jarolím, Milutinovič, Koreš - Pospěch

    B - sestava
    Berkovec - Dostál, Zákostelský, Čepelák, Palko - Prošek, Petrák, Šimeček, Hurka - Vyhnal, Vlček

    Pokud nepřijdou zranění nebo nekompenzované odchody, tak by to mělo klapat, ale trochu širší kádr by neuškodil :-))

  14. Re: Před přípravou: S kým do nové sezóny?

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 12:41 |  
    0 0

    K dnešnímu dni mi to vychází takto:

    A-sestava
    Hanuš - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Černý, Janda, Jarolím, Milutinovič, Koreš - Pospěch

    B - sestava
    Berkovec - Dostál, Zákostelský, Čepelák, Palko - Prošek, Petrák, Šimeček, Hurka - Vyhnal, Vlček

    Pokud nepřijdou zranění nebo nekompenzované odchody, tak by to mělo klapat, ale trochu širší kádr by neuškodil :-))